Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Zeg nou maar wat het precies is en de prijs. "Better pixels" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Xbox One Elite... voor maar 999 euro.

Of zoiets ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook in augustus graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ow crap: 2017

Ik ga maar vast sparen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Stream op de XBO ligt er uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
"The most powerful console ever"

Pas nou maar op en wacht even wat de PS4 Neo wordt, als die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha fail... holiday 2017... Kom je dan met je measly 6 teraflops.

Kun je eind 2017 Fallout 4 in VR spelen.... ruim 2 jaar na de release.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 13-06-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:57:
[...]

Ja dat vraag ik ..heb Win 10 genegeerd tot nu toe omdat ik het niet vertrouw dat MS me er zo graag naar toe wil lokken :)
offtopic:
Persoonlijk vind ik Win 10 wel fijn, eigenlijk. Misschien niet zo fijn als Win 7, maar het is helemaal niet zo erg als sommigen claimen.
En volgens mij draaien mijn spellen er ook vlotter op, maar dat weet ik niet zeker, misschien gevoelsdingetje.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:58:
Haha fail... holiday 2017... Kom je dan met je measly 6 teraflops.
Het is ook echt nooit goed hè? Serieus, bel je elke dag de suicide hotline of iets?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
De RX480 is 200 dollar met ruim 5 Tflops. Dus als ie pas in 2017 komt hoeft deze console niet meer dan 499 te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:40

ikookhier

>hijdiehieris<

Zelfde idee als de playstation neo. 6 terraflops is best nice

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Is dat ruim 4K of weer net aan waardoor de helft op een lage FPS zit om het 4K te kunnen houden?

De prijs zal ook niet misselijk zijn vermoed ik.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:58:

Die staat op papier nog met 4.19Tflops, dus kan nog leuk worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:00:
[...]

Het is ook echt nooit goed hè? Serieus, bel je elke dag de suicide hotline of iets?
Ja sorry ben altijd xbox adept geweest maar dit is echt een lachertje. Sony dropt de PS4 neo begin volgend jaar op zijn laatst. Microsoft roeptoetert nu alleen om te voorkomen dat iedereen overstapt.

Holiday 2017 is gewoon echt ruim een half jaar te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, presentatie afgelopen. Prima games gezien imo. Weinig verrassingen, helaas ook geen nieuwe IP, maar toch nette show lijkt me. Niet alles is mn ding, maar overall was er wel voor iedereen wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tflops zegt in de praktijk niets, hè? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:40

ikookhier

>hijdiehieris<

Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:58:

Geruchten zijn 4 terraflops voor de neo.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:02:
[...]

Ja sorry ben altijd xbox adept geweest maar dit is echt een lachertje. Sony dropt de PS4 neo begin volgend jaar op zijn laatst. Microsoft roeptoetert nu alleen om te voorkomen dat iedereen overstapt.

Holiday 2017 is gewoon echt ruim een half jaar te laat.
En daar heb je als XBO speler dus iets als alternatief voor.. dat heet een PC ;)
anandus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:02:
Tflops zegt in de praktijk niets, hè? :P
True, maar als PC's nu al VR moeite hebben, zal de PS4 of met 1080Nvidia moeten komen, of moeten inzakken met VR specs (en gaan ze nu wel/geen rift/vive ondersteunen?).

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 20:03 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sony pompt er nu gewoon nog wat geld in. Oh holiday 2017, stellen wij toch paar maanden uit en stoppen er een betere gpu in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Iemand popcorn? de klagerds zijn er weer!

Voor mij vond ik de presentatie awesome, minecraft en scalebound waren de minste stukken.

Wat ik ga kopen:

Forza Horizon 3
We Happy Few
Halo Wars 2

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
Okee scorpie is real...
Gaaf maar 2017 is te laat als Sony met zijn Neo eerder komt. Dan maakt een Power verschil niet uit als hij een jaar eerder komt...
Hoe dan ook scorpio was beste nieuws samen met horizon en we Happy few. Rest matig tot slecht.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:01:
[...]

Die staat op papier nog met 4.19Tflops, dus kan nog leuk worden.
Ik neem aan dat Microsoft niet op basis van geruchten werkt.

Maar als dat waar is denk ik dat ze nu zweten bij Sony :P. Maar hij komt pas in 2017. Sony kan nu nog makkelijk zeggen. Ok, dan doen wij ook 6 tflops straks.

Tflops zeggen bij een console (en met DX12 ook op PC) toch best wel veel over de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:02:
[...]

En daar heb je als XBO speler dus iets als alternatief voor.. dat heet een PC ;)
Console games zijn console games. Op de pc speel ik wel sim racing maar niet meer dan dat. Heb ook die Quantum break deal gehad maar het spel nooit op pc opgestart, niet eens benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Weinig gezien waar ik warm van word. Crackdown 3 gaan we weinig meer van horen vrees ik, er is helemaal niets van getoond dus ze zijn net zo ver als een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:03:
Okee scorpie is real...
Gaaf maar 2017 is te laat als Sony met zijn Neo eerder komt. Dan maakt een Power verschil niet uit als hij een jaar eerder komt...
Hoe dan ook scorpio was beste nieuws samen met horizon en we Happy few. Rest matig tot slecht.
Maar als Sony niet op E3 gaat aankondigen, denk je dan echt dat ie dan nog dit jaar komt? Dat gaat dan toch ook niet gebeuren? Maar Sony zal vast reageren. Ik denk niet dat het nog die 4,5tfs gaat worden.

Op zich trouwens wel te verwachten dat de Amerikanen de grootste willen hebben trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:05:
[...]

Maar als Sony niet op E3 gaat aankondigen, denk je dan echt dat ie dan nog dit jaar komt? Dat gaat dan toch ook niet gebeuren? Maar Sony zal vast reageren. Ik denk niet dat het nog die 4,5tfs gaat worden.

Op zich trouwens wel te verwachten dat de Amerikanen de grootste willen hebben trouwens :+
MS kan redelijk safe spelen, PC stapt in op de VR, daarmee pakken ze Win10 support mee en schuiven dat volgend jaar naar de Scorpio, voor mensen die alsnog console willen. Aardig slim gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als Sony de Scorpio wil evenaren dan gaat de Neo er voorlopig niet komen tenzij ze er geld op toe gaan leggen bij de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aaaw, Sony bashed een concurrent, wat schattig. Zullen we even afwachten wat voor HD remasters ze nu aankondigen? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:03:
Sony pompt er nu gewoon nog wat geld in. Oh holiday 2017, stellen wij toch paar maanden uit en stoppen er een betere gpu in?
Ja de PS4 verkoopt goed, maar Sony heeft nog steeds minder geld als MS. Misschien heeft MS er wel een sloot geld tegenaan gegooid om de Scorpio betaalbaar in de winkel te krijgen en pakken ze het verlies om het platform W10 veilig te stellen. Sony zal toch zijn beperkingen hebben op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
corset schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:08:
[...]

aaaw, Sony bashed een concurrent, wat schattig. Zullen we even afwachten wat voor HD remasters ze nu aankondigen? :+
Parody Account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aah, dan blijft mn punt staan, afwachten wat voor remasters er nu aankomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:59:
[...]

offtopic:
Persoonlijk vind ik Win 10 wel fijn, eigenlijk. Misschien niet zo fijn als Win 7, maar het is helemaal niet zo erg als sommigen claimen.
En volgens mij draaien mijn spellen er ook vlotter op, maar dat weet ik niet zeker, misschien gevoelsdingetje.
Oh geloof wel dat het goed werkt hoor.. het was meer het privacy gedeelte waar ik bang voor was. Je krijgt nooit iets gratis in mijn wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:03:
[...]

Ik neem aan dat Microsoft niet op basis van geruchten werkt.

Maar als dat waar is denk ik dat ze nu zweten bij Sony :P. Maar hij komt pas in 2017. Sony kan nu nog makkelijk zeggen. Ok, dan doen wij ook 6 tflops straks.

Tflops zeggen bij een console (en met DX12 ook op PC) toch best wel veel over de performance.
Sony zweet niet zo snel, niet verrast zijn als Sony toch weer hard counterd, zijn een meester in hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gave E3-presentatie! Nog ruim een anderhalf jaar lekker gamen op de One met een aantal mooie games in het vooruitschiet, en daarna rustig eens kijken wat die Scorpio gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Echt benieuwd wat PS Neo ons gaat brengen nu Scorpio uit de doeken is gedaan.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb alleen het idee met dat hele play anywhere dat scorpio een soort steam machine wordt maar dan voor xbox live titels.

Dus geen nieuwe Xbox maar een meer op pc gamers gerichte console-like machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik had gehoopt dat er ook nog wat specataculaire aankondigen voor BC zouden komen maar ook dat zit er (niet) meer in.
Jammer dat Halo Wars ook uitgesteld is, wat hebben ze nu voor de eindejaarsverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36

netblade

Sunrise

Fijn om te lezen dat vooralsnog de games (van wat ik opmaakte uit het verhaal) ook 'backwards compatible' zijn met de 'oude' Xbox One zodra de Scorpio uit komt :).
Volgend jaar maar eens zien wat dat ding allemaal kan, wellicht is het dan eens tijd om een uhd tv aan te schaffen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Leuke show, maar ik word pas echt enthousiast als de Windows Store en UWP worden gefixt. Tot die tijd kunnen ze naar mijn centen fluiten.

Hopelijk zetten developers nu druk op Microsoft om dat te doen. Maar ik hoop vooral dat games als State of Decay en Dead Rising gewoon naar Steam komen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik ben wel heel skeptisch over de nieuwe Xbox Scorpio en PS4 Neo. Games op 4k en 60 fps? Dat gaat alleen gebeuren bij minder zware games.
En bij zwaardere games: wat moet een developer kiezen? Een resolutie van 4k op 30 fps of 1080p, 60 fps, en iets mooiere graphics. Of laten ze de consument kiezen? Maar dat maakt het weer meer een PC.

En het komt dus in 2017. Is het dan niet gewoon de Xbox Two met backwards compatibility. En de Xbox One en One S hebben dan nieuwe games die er waarschijnlijk echt matig uit gaan zien. De Xbox Scorpio heeft qua graphics ruim 4x meer TFlops (!). En dan dus ook betere processor en geheugen.

Developers hebben vanaf 2018 geen zin meer in het optimizen. Dus de nieuwe games worden wss gewoon kut op de oude Xbox One en PS4.

Het is eigenlijk gewoon een nieuwe console maar ze maken het niet duidelijk. Net als bij de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:48
PC Gaming Show

[ Voor 28% gewijzigd door Sinus_rhythm op 13-06-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
ikookhier schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:02:
[...]

Geruchten zijn 4 terraflops voor de neo.
Laatste gerucht is 5-5.5.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hele sterke show, heel veel gameplay beelden maar niet echt die grote verrasing. die scorpio is wel veel belovend. Maar dan hoor ik op gamekings al mensen prijzen schatten over een apparaat wat over anderhalf jaar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En dan nog iets:
Een RX480 is dus al 199 dollar. In 2017 kan je voor 500/600 euro wss een net zo sterke PC bouwen als de Scorpio en PS4 Neo. Ik vind het raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf 21.00 heb je toch pas de show met aankondigingen? De hele pc gaming show duurt wel langer, maar verder niet de hele tijd aankondigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:48
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:17:
[...]

Vanaf 21.00 heb je toch pas de show met aankondigingen? De hele pc gaming show duurt wel langer, maar verder niet de hele tijd aankondigingen
Oh serieus? Ik kijk nu 2 streams tegelijk. (Apple en geluidloos de PC gaming) geen idee wat die kerel allemaal zegt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinus_rhythm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:18:
[...]

Oh serieus? Ik kijk nu 2 streams tegelijk. (Apple en geluidloos de PC gaming) geen idee wat die kerel allemaal zegt :9
Het is voorlopig garbage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:15:
En dan nog iets:
Een RX480 is dus al 199 dollar. In 2017 kan je voor 500/600 euro wss een net zo sterke PC bouwen als de Scorpio en PS4 Neo. Ik vind het raar.
Er blijven genoeg mensen die niet zitten te wachten om te gamen op de pc. Ik doe beide maar ik ga niet met een keyboard en muis op de bank zitten dus ik wil een snelle pc EN een snelle console.

Hoe dan ook genoeg mensen die veel willen betalen voor een kastje wat je onder de tv zet die enkel games kan afspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
op naar die van Ubisoft om 22:00u :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:13:

Het is eigenlijk gewoon een nieuwe console maar ze maken het niet duidelijk. Net als bij de Wii U.
Je moet het denk ik meer zien als het verschil tussen een Iphone 5 en een 6S. Beide kunnen ze het ongeveer hetzelfde maar de 2e veel sneller en zal ook langer ondersteunt worden. Het is idd een nieuwe console, maar al je games en accessoires blijven bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:24:
[...]
Er blijven genoeg mensen die niet zitten te wachten om te gamen op de pc. Ik doe beide maar ik ga niet met een keyboard en muis op de bank zitten dus ik wil een snelle pc EN een snelle console.
Je weet dat je ook gewoon een controller op een PC kan aansluiten, als je dat wilt?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Compizfox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Je weet dat je ook gewoon een controller op een PC kan aansluiten, als je dat wilt?
Maar heeft elke game controller ondersteuning? En wil jij CoD vanaf de bank met een controller tegen anderen met een tobo en muis spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Maar je kan zeggen wat je wilt, maar door de nieuwe Xbox en wss Playstation zeggen developer straks fuck it tegen de oude Xbox One en PS4. Ze willen het laten overkomen als een upgrade. Maar het is gewoon een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je weet ook dat je bij veel games geen schijn van kans maakt als je met de controller online speelt? Op de console weet je dat het merendeel met dezelfde controller speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

genoeg redenen om voor console gamen te gaan, Veel makkelijker in gebruik, makkelijker te gebruiken voor de tv, geen cheaters en een veilige omgeving, split screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Ik vond het ook een vette presentatie! Veel games gezien en meer info over de Scorpio. Ben benieuwd wat de prijs zal zijn. Zal Nederland deze keer wel Tier 1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
kijken mensen nog de live PC gaming show?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:31:
Maar je kan zeggen wat je wilt, maar door de nieuwe Xbox en wss Playstation zeggen developer straks fuck it tegen de oude Xbox One en PS4. Ze willen het laten overkomen als een upgrade. Maar het is gewoon een nieuwe console.
Misschien, maar persoonlijk maakt me dat geen zak uit. Ja die games gaan zeker vanaf eind 2017 een max krijgen van 720p/30fps maar dan zit ik toch al op het andere platform. En de mensen die er geen geld voor hebben, zitten toch niet te pixelneuken lijkt me.
Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:31:
[...]

Je weet ook dat je bij veel games geen schijn van kans maakt als je met de controller online speelt? Op de console weet je dat het merendeel met dezelfde controller speelt.
Nou nou, niet zo negatief. Sure het is lastiger, maar kansloos is wat overdreven.

Verder de meeste games die ze aankondigen waren vooral coop online. Ik denk dat het met je vrienden weinig uitmaakt wie waar op speelt, als je maar fun hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:33:
Ik vond het ook een vette presentatie! Veel games gezien en meer info over de Scorpio. Ben benieuwd wat de prijs zal zijn. Zal Nederland deze keer wel Tier 1 zijn?
Hmm, dat kan nog wel eens interessant worden. We zullen met de S wel meteen weten hoe dat gaat verlopen.

Ik denk dat er meer releaselanden gaan zijn, simpelweg omdat de vraag lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het probleem is dat je nu dus elke 4 jaar een nieuwe console moet kopen als het zo door gaat. Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:31:
[...]
Maar heeft elke game controller ondersteuning?
Don't quote me on it, maar de meeste games wel, zover ik weet.
En wil jij CoD vanaf de bank met een controller tegen anderen met een tobo en muis spelen?
Nee, dat moet je niet willen inderdaad :P

Maar ja, is dat dan niet een beetje je eigen schuld dat je met een inferieure inputmethode wilt spelen? Beetje hetzelfde als dat je geowned wordt in een online racespel als je geen stuurwiel hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Compizfox op 13-06-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Maare waar is de cloud nou ?? Was toch 4x de kracht van een x1 voor iedereen.
Was dus zoals toen al gezegd allemaal bullshit.
En mooier nog de ms die riep nee ervaring is belangrijker dan sterkste console hebben. En datmet upsclaen het verschil er niet was etc...
Die MS die komt ineens met de krachtigste console ooit... heerlijk die hypocrisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:31:
Ja jij kan ook zeggen wat je wilt, maar het is de verantwoording van MS en Sony om de kwaliteit te blijven handhaven voor de originele consoles. Anders jagen ze alleen maar klanten weg.

En als je na mijn vorige punt over de accessoires en games die bruikbaar blijven nog blijft roepen dat het gewoon een nieuwe console is dan komt dat vooral eigenwijs over eerlijk gezegd. In de pc wereld is het heel normaal om een game goed te laten draaien vanaf minimum specs tot maximale specs.

Nu gaat het weleens fout bij de minimale specs, maar daar is dan ook weinig controle op en in deze situatie moeten Sony en MS aan de bel trekken. En het is nou ook weer niet zo dat de games nu allemaal zonder framedrops draaien en dat komt vooral omdat ze nu het maximale uit de consoles moeten trekken om hun ideeën te realiseren.
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:37:
Maare waar is de cloud nou ?? Was toch 4x de kracht van een x1 voor iedereen.
Was dus zoals toen al gezegd allemaal bullshit.
En mooier nog de ms die riep nee ervaring is belangrijker dan sterkste console hebben. En datmet upsclaen het verschil er niet was etc...
Die MS die komt ineens met de krachtigste console ooit... heerlijk die hypocrisie
Crackdown was hoe dan ook een opvallende afwezige dus misschien is dat Cloud idee lichtelijk mislukt. Vind verder dat je het allemaal veel te persoonlijk neemt :p Wees blij met de ontwikkeling, want wat dat betreft was de huidige generatie gewoon bagger met middelmatige hardware.

[ Voor 44% gewijzigd door Beakzz op 13-06-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Word nu wel interessant wat Sony met de ps neo graat doen. Willen ze hem in 2016 nog releasen en dat het apparaat straks kwa kracht best wel fors achterloopt op de scorpion of stellen ze hem nu ook uit naar 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:40:
Word nu wel interessant wat Sony met de ps neo graat doen. Willen ze hem in 2016 nog releasen en dat het apparaat straks kwa kracht best wel fors achterloopt op de scorpion of stellen ze hem nu ook uit naar 2017.
DE Scorpio was al gelekt en wellicht is het niet zomaar dat Sony afgelopen week zei dat de PS4K bestaat maar voorlopig nog niet aangekondigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Mijns inziens was het binnen een jaar na release van de current gen al duidelijk dat het niet lang zou duren voordat er een fikse upgrade of nieuwe console zou komen. De consoles liepen al vanaf het begin achter de feiten aan t.o.v. de pc, wat de ontwikkeling van consolegames (en pc indirect) toch wel tegenhoudt momenteel. De laatste Uncharted hikt denk ik wel tegen het maximum aan wat de console kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:42:
[...]

DE Scorpio was al gelekt en wellicht is het niet zomaar dat Sony afgelopen week zei dat de PS4K bestaat maar voorlopig nog niet aangekondigd wordt.
Voor dat de scorpio was uitgelekt waren er ook wel geruchten dat de neo niet op de e3 zou komen. Maar nu heeft Sony wel de tijd om z'n mogeljkheden te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Tokyo game show gaat rumour dat ze de Neo presenteren.
Ik zeg als Sony echt wil meegaan dan een 7tflops console op zelfde datum releasen. Ze kunnen nu niet meer de kroon afgeven. Kijk maar hoeveel de sterkste zijn heeft opgeleverd deze gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik vind een snellere console logisch hoor. Maar alle voordelen van console (als die er waren) vallen nu weg. Het is niet meer goedkoper. Zelfs duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36

netblade

Sunrise

v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:45:
Ik zeg als Sony echt wil meegaan dan een 7tflops console op zelfde datum releasen. Ze kunnen nu niet meer de kroon afgeven. Kijk maar hoeveel de sterkste zijn heeft opgeleverd deze gen.
Ik denk dat dit al tijdens de vorige gen is gebeurd. RROD deed MS parten spelen, daarnaast was online gamen op de PS3 gratis, waar je op de xbox moest betalen.
Mensen willen graag gamen met hun maatjes en gezien de meesten een PS4 hebben is die keus snel gemaakt voor velen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Stel je forza horizon of forza motorsport een voor op zo'n scorpio... damn.. hopelijk met een shitload aan Anti aliasing want dat mist fm6 wel erg op de x1.
En horizon dan ook 60fps wat nu 30fps is zal hellemaal dik worden.
Nu hopen dat er voor mij persoonlijk mee exclusives komen die leuk zijn. Speel nu echt alleen forza als Xbox exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:45:
Sony heeft ook geprofiteerd van de wereldwijde launch terwijl MS slechts een deel van de wereld van consoles voorzag en de presentatie van de XBox heeft ook heel veel gamers weggejaagd. Als beide 4K consoles straks 4K op 30 fps aankunnen komt het op de games en randzaken aan, wie er dan een tflop meer of minder heeft doet er dan niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Als je al kijkt hoe Uncharted 4 er uit ziet op de PS4. Hoe zou dat er uit zien op een 6Tflops machine van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste mensen willen eigenlijk nog steeds gewoon Fifa, Cod, GTA of BF met z'n vrienden spelen. Het draait ook niet alleen maar om kracht. Anders was de pc wel gaming wel groter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:46:
Ik vind een snellere console logisch hoor. Maar alle voordelen van console (als die er waren) vallen nu weg. Het is niet meer goedkoper. Zelfs duurder.
Nog steeds geen gedoe met drivers en uitzoeken of je iets wel of niet kan draaien.
Maar doordat alle Xbox exclusives in principe Microsoft exclusives zijn doordat ze ook op W10 speelbaar zijn neemt al een groot voordeel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18

nFo

Is denk ik nog wel goedkoper dan een echte goede game pc.
Maar gewoon plug and play, lijkt wel wat op het idee wat Valve voor ogen had met de steam machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Drivers uitzoeken? Tegenwoordig heb je bij Nvidia bijvoorbeeld Geforce Experience. Dat installeert het automatisch. Al die redenen van het is minder makkelijk. En je moet zoveel uitzoeken en doen zijn van 2006 maar niet meer in 2016. Met Steam is alles super gestroomlijnd.

Het is echt een non reden. Bij die Xbox en PS4 zit je wss ook wel eens in het instellingen menu een optie te zoeken. Dat weerhoudt je toch ook niet om een van beide consoles te kopen.

Nogmaals: het is 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Beakzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:31:
[...]

Motion Controls ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, het gemak blijft. je koopt een console, sluit hem aan, stopt de game er in en donwload een upgrade en het werkt gewoon. Op de pc wordt dit ook steeds beter, maar het verschil is er nog steeds kan ik je uit ervaring vertellen. Plus dat als je niet op graphics geilt de PS4 nog jaren ondersteunt wordt dus als jij om de 6 jaar wilt upgraden dan kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vaak komt wel weer in het nieuws dat een game niet goed draait op de pc, zit je daar zonder er enig verstand ervan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:56:
Drivers uitzoeken? Tegenwoordig heb je bij Nvidia bijvoorbeeld Geforce Experience. Dat installeert het automatisch. Al die redenen van het is minder makkelijk. En je moet zoveel uitzoeken en doen zijn van 2006 maar niet meer in 2016. Met Steam is alles super gestroomlijnd.

Het is echt een non reden. Bij die Xbox en PS4 zit je wss ook wel eens in het instellingen menu een optie te zoeken. Dat weerhoudt je toch ook niet om een van beide consoles te kopen.

Nogmaals: het is 2016.
Installeren is ook niet echt het probleem: het is het oplossen van problemen als van de een op de andere dag iets stuk gaat maar je niet weet wat, als je ineens BSODs ziet of whatever. Of dat er toch een driverupdate niet goed is gegaan. Had het zelf toevallig afgelopen week met nieuwe Nvidia drivers. Had niet alles aangevinkt bij installatie (omdat die versie er al op stond), maar uiteindelijk is er toch iets fout gegaan en hing Windows elke 2 uur of iets. Na herinstallatie gaat het weer prima, maar je moet maar net weten waar het aan kan liggen.
En zo nog wat zaken die gewoon niet zo makkelijk zijn. Mensen hebben tegenwoordig maar weinig zin om alles zelf te doen. En degenen die dat wel willen, die halen gewoon een PC. Vooral ouders willen gewoon geen gezeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik zit hier met allemaal console gamers zo te horen :P

Daar verschillen we gewoon van mening. Bij de PS4 bijvoorbeeld download je soms updates en games met 2MB/s. Op Steam gewoon met de volle 25MB/s (in mijn geval). Dat is geen plug & play. Dat is Plug, Wait, Wait, Wait, Play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:00:
Ik zit hier met allemaal console gamers zo te horen :P

Daar verschillen we gewoon van mening. Bij de PS4 bijvoorbeeld download je soms updates en games met 2MB/s. Op Steam gewoon met de volle 25MB/s (in mijn geval). Dat is geen plug & play. Dat is Plug, Wait, Wait, Wait, Play :)
Is ook niet meer. Zowel PSN als XBL halen bij mij mn volledige snelheid (10mb/s). En van anderen hoor ik ook dat 500mbit geen probleem is. Op de 1 of andere manier is het iets van een half jaar geleden ineens geen probleem meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dit topic nu over de E3, of gaat het veranderen in een console vs pc discussie? zucht..

De pc gamer stream is tot nu toe meh, alleen dawn of war 3 ziet er tot nu toe interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
PC != BSOD. Zo kan ik ook Red ring of Death of Yellow Light of Death er bij halen. Prioriteiten liggen ook anders. Frame drops onder de 30 fps (en dan niet eens op 1080p) vind ik minder acceptabel dan periodiek eens een driver moeten updaten.

Maar ik stop de discussie hier, want anders zijn we morgen nog niet klaar :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is dan ook het enige voordeel van consoles: gemak. Maar zoals altijd bij gesloten platforms (denk ook aan de iPhone e.d.) geef je daar wel veel vrijheid voor op.

Anyway, vind het wel apart dat er op Tweakers zoveel mensen zitten die zoveel waarde hechten aan dat gemak. Had juist van Tweakers verwacht dat die eerder naar PCs zouden neigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:03:
Gaat dit topic nu over de E3, of gaat het veranderen in een console vs pc discussie? zucht..

De pc gamer stream is tot nu toe meh, alleen dawn of war 3 ziet er tot nu toe interessant uit.
Das elk jaar een fase bij dit soort topics :+

Maar idd, weinig aan. Al startten ze dus niet om 21.00 zoals eerst, maar om 20.30

Zal wel zijn om klaar te zijn voor Ubisoft. Verder niet heel raar dat ze niet veel hebben, want de meeste grote aankondigingen komen wel op de andere presentaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Compizfox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:05:
Dat is dan ook het enige voordeel van consoles: gemak. Maar zoals altijd bij gesloten platforms (denk ook aan de iPhone e.d.) geef je daar wel veel vrijheid voor op.

Anyway, vind het wel apart dat er op Tweakers zoveel mensen zitten die zoveel waarde hechten aan dat gemak. Had juist van Tweakers verwacht dat die eerder naar PCs zouden neigen.
Tweakers is vrij mainstream tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Fleximex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:06:
[...]

Tweakers is vrij mainstream tegenwoordig ;)
Daar lijkt het wel op ja ;)

Lisa Su met een nieuwe kaart?

[ Voor 77% gewijzigd door Compizfox op 13-06-2016 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
State of Decay 2 nieuws:
@undeadlabs
Okay, my "respond to every tweet" policy is obviously temporarily offline ;) TLDR: 2017, 4P co-op, not yet able to talk about distribution.
coop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nieuwe kaarten!

Haha. die portable VR. Grappig.

[ Voor 53% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een vr rugzak haha hoe verzin je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:06:
State of Decay 2 nieuws:

[...]
coop!!!
mooi nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:08:
een vr rugzak haha hoe verzin je het.
Haha dat gaat me toch echt iets te ver. Misschien ook meer bedoeld voor iets als een experience room? Het nieuwe paintball ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyranny zag er leuk uit, beetje Pillars of Eternity-achtig :)
Edit: Ah, staat al op Steam: http://store.steampowered.com/app/362960/

[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ubisoft hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ghost recon hype *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ubisoft om 22.00 toch? kan alleen pre shows vinden :)

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste