Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laat gameplay zien !

skip die poppenkast!

[ Voor 37% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha persconferentie krijgt op gamekings 88 procent duimpje omlaag van de 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:49
En een blik sjonnies open getrokken bij EA

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:01
De ervaring van de EA's persconferentie was net zo als de ervaring van de eerste wereldoorlog in het echt. Je wilde er liever niet bij zijn.....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
War. War never changes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
haha snoop dog met een joint live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59
Battlefield 1 wordt echt een fraaie game. Enige game waar ik echt naar uitkijk tot nu toe.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

Nog geen 2 minuten aan nieuwe beelden van MEA :(! Dat is toch wel een hele flinke tegenvaller als je daar een jaar op hebt moeten wachten. In het najaar krijgen we pas meer info en ik gok dat dat pas in November zal zijn op N7 day (7 november dus).

Het zag er veelbelovend uit maar de fan in mij is teleurgesteld dat het maar 2 minuutjes was :(

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht dat de persco op de gamescom van EA echt 10x beter word dan deze zooi. BF1 ziet er goed uit, maar zo te zien speelt het echt als bf4 met een skin, totaal niet de ww1 gedachte, lijkt meer ww2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon pas later kijken dus van alle media afgebleven om de show fake live te beleven, maar wat een bagger zeg. Fifa heeft duidelijk naar NBA2K 16 gekeken met de story mode en op Mass effect kunnen we nog wel even wachten zo te zien. Titanfall 2 zag er best goed uit (1 nooit gespeeld), maar het zien van Battlefield 1 maakt me wel vrolijk eerlijk gezegd.

Zoals Nieuwevolger zegt is het meer een WW2 gevoel, maar dat kan ik niet als negatief zien. Vind alleen die vrouwenstem die je op de hoogte houdt in de game ongelofelijk slecht. maak er dan een mono stem van ofzo i.p.v. een stem die je in Mass Effect verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon helaas niet live kijken, maar nu wel "even" alles doorkijken (of nouja 2 uur :P )

Anyways:
  • Titanfall 2: gaaf, ziet er weer tof uit en met wat leuke aanpassingen
  • SP is nog even afwachten, maar kan me prima voorstellen dat die ook wel te pruimen is.
  • Kon Madden e.d. gelukkig doorspoelen
  • Mass Effect Andromeda: Ziet er prima uit. Binnenkort maar eens 1 en 2 doen omdat ik die (behalve 3) nooit echt ver heb gespeeld. Al hoop ik wel op een iets boeiender einde :+ Ik dacht trouwens dat N7 bij het schip hoorde. Vraag me af hoe ze dat gaan koppelen
  • Play to Give is wel een prima idee imo. Beetje maatschappelijk ondernemen V2. Goede doelen zelf vind ik niet zo heel boeiend, maar dat komt vast.
  • Fifa 17: eindelijk wat vernieuwing bij de carrière. Was ook wel nodig. Ben zelf ook wel fan van die modus dus dit komt wel goed. Al had ik het leuker gevonden als ik mn eigen Pro kon gebruiken. De rest deed me weinig
  • EA Originals ziet er wel prima uit, net als Play to Give een goed initiatief. Ben benieuwd.
  • Fe deed me echter niet zoveel. Kon ook niet echt uitvinden wat er zo origineel aan was.
  • Visceral + Star Wars kan nog wel eens erg interessant worden. Net als Respawn + SW. Al duurt dat dus nog wel even. Zal wel 1 filmgame bij zitten ook. Had even gehoopt dat SWTOR nog naar consoles zou komen, maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik.
  • En Battlefield. Tjah, gaaf toch? Trailer heeft wel wat veel diepe dreunen imo, maar zag er verder wel dik uit.
  • Start van MP, die intro van Neebs was zoveel beter dan Stone :D
  • Opzet van de MP was prima. Sommige gasten waren vooral als poppetje aanwezig, maar toch wel toffe verzameling. Interviews waren eigenlijk nog wel vermakelijk.
  • Gameplay zag er ook wel prima uit. Denk dat vooral terug naar oude tijden grootste verschil gaat maken en niet zozeer de rest. Dus langzamere wapens, minder snelle tanks en vliegtuigen, geen heli's e.d. Verslaggeving vond ik niet heel top (miste vooral veel en hij ging vaak naar dezelfde mensen), maar bij een nieuwe game kan ik het me ook voorstellen. Zat Levelcap trouwens bij het verkeerde team?
  • Destructibility en airship zag er wel prima uit. Nog niet heel veel van gezien, maar lijkt erop dat het wel wat beter werkt dan levelution van de vorige game. Maps lijken me wel leuk. Lekker ruim en veel mogelijkheden. Moet wel de overige maps nog zien, maar ga zo nog eerst even op zoek naar de reactie van een aantal streamers.
Show zelf vond ik niet heel bijzonder. Switchen naar londen was wat overbodig en verder ook helemaal geen nieuwe topper (die nog niet bekend was). Al is Titanfall en BF1 dit najaar wel prima.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Quake zojuist aangekondigd!
edit: PC only blijkbaar.. laat ook maar.

[ Voor 43% gewijzigd door Origins op 13-06-2016 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien Skyrim nog maar eens een kans geven dan. Bij de eerste Mass Effect had ik ook 3 pogingen nodig en beschouw ik nu als 1 van mijn favo games ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Prey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 16:28
Viel voor mij persoonlijk tegen tot nu toe. EA was veel te weinig gameplay tijdens de show en Bethesda viel overall wat tegen. Was er ook al een beetje bang voor. Remake skyrim is een leuke filler. Was blijer geweest met Obliviom remake, maar beter waa natuurlijk een nieuwe Elder Scrolls game op basis van de Fallout Engine.

Mass Effect... Hoe kun je het presteren om zo'n titel zo slecht uit de verf te laten komen. Het is niet het eerste jaar, maar het tweede jaar op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 16-04 08:57
Viel mij tot nu toe ook best tegen, dan kan vanavond alleen maar meevallen toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:56
Viel inderdaad allemaal beetje tegen. Ea doet wel heel hard z'n best om cod onderuit te halen Door 2 fps games tegelijk uit te brengen tegenover cod. Maar hierdoor ga ik titanfall eerst niet kopen. 1 nieuwe shooter tegelijk (bf1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:15
Bethesda niet gezien (want werk in de ochtend) maar EA was niet veel soeps, vooral Minorities laten zien en het woord Play in de rondte schreeuwen. Denk dat het twitter account van CEO Kaz Hirai het nog het beste zei :P
Tis dat ik de enige conference die ik echt wil kijken ook weer 's nachts is voor ons met Sony, Treehouse zal ik ook wel ff opzetten op dinsdag al was het alleen om zelda en een beetje Pokémon. Van Nintendo verwacht ik dit jaar totaal niets meer mbt WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voor mij mogen ze gerust wachten tot ze een nieuwe engine hebben om de volgende elders scrolls uit te brengen. Ik vond Fallout 4 daardoor net redelijk tegenvallen (vindt het nog steeds zo "clunky" aanvoelen) al ga ik dat nog wel eens opnieuw spelen als ik de gtx 1070 gekocht heb op volle graphics & met m'n g-sync scherm die ik toen ook nog niet had.

Dishonered 2 wordt weer een pracht spel zo te zien, welke veel mensen niet eens gaan proberen. (als je dishonered 1 nog niet geprobeerd hebt, zeker eens doen! Pracht spel en al zeker voor minder dan 5 euro..)

[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Battlefield was echt gaaf, ben niet echt van de Battlefield, maar dit was gaaf zeg.

FIFA, wel leuk een verhaaltje er bij, maar de vernieuwingen het zal wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Review van ea en bethesda.

Ea: kan er kort over zijn, bijna geen gameplay gezien voor een evenement wat play heet. Titanfall 2 ziet er prima uit maar word kappot geconcurreerd door bf1. Sport games hetzelfde als altijd. Mass effect en star wars alleen develeper diary's, altijd kut. Ik vind fe geen mooie indie achtige game. Bf1 trailer was wel leuk omdat het bf1 was, maar vond de trailer niet goed in elkaar zitten. De bf1 stream werd je ook niet wijs van, als je alles door elkaar ziet.
3/10

Bethesda:
Schakelde in na het einde van de prey trAiler, game of throned was veel intressanter. Allemaal games gezien waar ik zwaar van onder de indruk was, dishonered 2 ziet er wel prima uit verder.
6/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:45:
Voor mij mogen ze gerust wachten tot ze een nieuwe engine hebben om de volgende elders scrolls uit te brengen.
Ik weet niet of ze dat snel zullen doen. Op hun vorige engine hebben ze 9 jaar geteerd, de huidige engine is pas 5 jaar oud.
En gezien de Skyrim Remaster zijn ze er nog niet klaar mee (anders hadden ze niet al die moeite gedaan om de 'oude' engine nog verder op te pimpen).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:01
Ik vond Bethesda juist een verademing om naar te kijken na het waardeloze showtje van EA. Bethesda liet tenminste wel zien wat de gamer wilde (nou ja, misschien niet helemaal), maar gaf een prima show. Nieuwe Quake aankondigen, Dishonered 2 goed laten zien incl gameplay, Prey laten zien. Remaster Skyrim kort laten zien met de verschillen tussen oud en nieuw. Nieuwe updates voor de twee Fallout games. Was goed wat ze deden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik zie allemaal gekke dingen bij BF1 (filmpje van Jack Frags). Of mijn kennis opgedaan via Biggles klopt niet.

Beweegbare mitrailleurs achter propellers. Dat kon toen volgens mij niet. Zat een techniek in om de kogels precies tussen de bladen te laten komen. Dat gaat niet werken als je de gun kan bewegen dunkt mij.

Bren lmg is toch nieuwer dan ww1? Thompson al helemaal.

Vond die tank er wel geinig uitzien. Rups op rupsbanden.

Verder zag het er mooi uit. Fijn veel kleur. En veel windmolens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 14:23
Anoniem: 337891 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:14:
Ik zie allemaal gekke dingen bij BF1 (filmpje van Jack Frags). Of mijn kennis opgedaan via Biggles klopt niet.

Beweegbare mitrailleurs achter propellers. Dat kon toen volgens mij niet. Zat een techniek in om de kogels precies tussen de bladen te laten komen. Dat gaat niet werken als je de gun kan bewegen dunkt mij.

Bren lmg is toch nieuwer dan ww1? Thompson al helemaal.

Vond die tank er wel geinig uitzien. Rups op rupsbanden.

Verder zag het er mooi uit. Fijn veel kleur. En veel windmolens.
Het is ook geen WW1 simulator. Alleen WW1 inspired. Niet zo moeilijk denken joh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:31
Valt tot nu tegen. Tevens voor EA 3e jaar op rij dat ze niets interessant te laten zien hadden (op BF1 na). Wacht al tijden op wat meer nieuws over Mass Effect: Andromeda, maar we kregen weer eens een dev dairy voorgeschoteld. No way dat deze Q1 2017 uitkomt, maak daar maar Q4 2017/Q1 2018 van.

Bethesda was wel ok, heb alleen interesse in Dishonored 2 en Skyrim: Remastered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:42
Silversin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:28:
Valt tot nu tegen. Tevens voor EA 3e jaar op rij dat ze niets interessant te laten zien hadden (op BF1 na). Wacht al tijden op wat meer nieuws over Mass Effect: Andromeda, maar we kregen weer eens een dev dairy voorgeschoteld. No way dat deze Q1 2017 uitkomt, maak daar maar Q4 2017/Q1 2018 van.

Bethesda was wel ok, heb alleen interesse in Dishonored 2 en Skyrim: Remastered.
Was ook best teleurgesteld in die Andromeda "trailer". We willen onderhand weleens meer gameplay zien :/.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-06 16:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Er had zoveel meer in de aankondiging van Titanfall 2 kunnen zitten dan nu het geval was. Het zag er echt best wel goed uit maar de presentatie was echt dermate knullig, tjesus. Ik had eerst een mooie trailer laten zien van de SP met een heel klein tipje van de sluier m.b.t. de achtergrond van het universum, en een of twee personages geïntroduceerd (nog steeds een raadsel na Titanfall 1). Daarna even kort nog focus gelegd op de multiplayer en dan met name de toevoegingen ten opzichte van deel 1.

Ook die presentatie skilss van Vince Zampella zelf. Hij laat het helemaal niet serieus overkomen. Alsof ze een of ander kleine game zitten aan te kondigen. Zeg gewoon dat je iets van de kritiek hebt aangetrokken op deel 1 en dit allemaal wel in deel 2 zit.

Amateurisme ten top.

Het Star Wars gedeelte was in principe bedoelt om Hype op te bouwen voor de komende jaren.. Kondig dan op z'n minst een game naam aan. Dan is die naam toch al in het geheugen gegrift bij iedereen. Nu laat je wat beelden zien zonder echter bedoeling erachter. Ook dat snap ik niet.

Verder is BF1 wel interessant vanwege de setting. Moet ook de groter klapper worden van EA en dat kan ook wel lukken.

De sportgames zijn elk jaar ontzettend saai om naar te kijken. Daar zou ik aparte momenten voor creëren omdat dit zo specifiek is dat de helft van de zaal er niets om geeft. Dan krijg je dat er maar 4 mensen gaan klappen als je een groot applaus verwacht :P

Hoop dat vanavond meer gaat brengen, kijk uit naar Ubi en Microsoft, die games spreken me het meest aan. Hoop dat Sony niet te veel tijd aan indie en ''japanse'' games besteed maar ook gewoon veel keiharde triple A's showt.

[ Voor 7% gewijzigd door Chrosser op 13-06-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die gezichten in dishonered 2 zien er trouwens dramatisch uit, jammer. die cgi trailer van quake was dan wel weer heel ziek.

trouwens wel logisch dat de star wars game van visceral nog niet is aangekondigd, omdat die game pas in 2018 komt, daarvoor moet eerst nog star wars battlefront 2 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb net wat trailers en gameplay video's teruggekeken van de Bethesda persconferentie. Het volgende viel me op:

- Prey: Ik weet eerlijk gezegd vrijwel niks af van deze franchise, maar de trailer zag er zeker niet verkeerd uit. Wil er wel eerst meer van zien om er een goed oordeel over te kunnen vellen, maar het had een sfeertje dat me wel aansprak.

- Skyrim Remaster: Skyrim is een game die ik nooit gespeeld heb, ondanks dat deze door een hoop critici en gamers bejubeld is. Toen de game destijds uitkwam heb ik redelijk wat gameplay bekeken (omdat ik twijfelde over een aanschaf) en de wereld van de game sprak me ook wel enigszins aan, maar ik heb persoonlijk niet zoveel met de first person view in zulk soort games. Nou geloof ik dat je wel kan switchen naar een een third person view, maar op de een of andere manier heb ik altijd het idee gehad dat je deze game niet op die manier hoort te spelen. Vandaar dat ik de game nooit heb aangeschaft.
Van wat ik zag zal de remaster wel aardig opgepoetst worden, maar aangezien het ondertussen een game is van een paar jaar oud en het me nooit heel erg heeft aangetrokken verwacht ik niet dat ik het alsnog zal gaan spelen.

- Dishonored 2: Eindelijk eens een fatsoenlijke gameplay video waarin je een goede indruk krijgt van de game. Het lijkt erop dat ze hier toch wel een grote franchise van willen gaan maken en ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken. De eerste Dishonored heeft destijds best goede cijfers gekregen en ik hoorde er vrij veel positieve geluiden over, maar ik heb het idee dat het toch nooit echt van de grond is gekomen. Wellicht dat ze dat alsnog gaat lukken met deel 2, waarin ik ook weer een hele hoop elementen uit Bioshock voorbij zag komen.
De gameplay die ik heb gezien vond ik er overigens niet spectaculair uitzien. Het heeft zeker wel sfeer, maar van de graphics werd ik niet weggeblazen en van wat ik tot nu toe gezien heb zou ik toch eerder bijvoorbeeld de eerste Bioshock nog een keer gaan spelen dan dit. Op de een of andere manier doet deze game/franchise het hem gewoon niet voor mij.

Verder heeft Bethesda niet veel games of nieuwe aankondigingen die een dergelijke indruk op mij hebben gemaakt dat ik ook maar overweeg om deze games in de toekomst eventueel te kopen. Ik had eerlijk gezegd gehoopt op een nieuwe The Elder Scrolls en dat ik dan zo weggeblazen zou worden dat ik alsnog overstag zou gaan om een keer een Elder Scrolls game te gaan spelen.

Tot nu toe twee niet heel bijzondere persconferenties dus. Battlefield 1 is de game die de meeste indruk heeft gemaakt, maar dat is ook niet zo heel moeilijk aangezien het best karig is geweest tot nu toe. Nou moet ik wel zeggen dat ik me afvraag hoe vet Battlefield 1 echt gaat worden. De sfeer en graphics zien er heel goed uit, maar wordt het wel echt een Eerste Wereldoorlog game en gaan ze iets doen met die sfeer of is het alleen maar leuk voor de plaatjes.

Nou afwachten tot de volgende persconferenties. Omdat ik van tevoren best hoge verwachtingen had van EA en Bethesda en die allebei behoorlijk zijn tegengevallen ga ik mijn verwachtingen flink bijstellen voor zowel de overige persconferenties als de beurs in zijn geheel. Ik hoop dat we nog een paar hele bijzondere dingen of aankondigingen die mij wegblazen gaan zien, maar ik betwijfel het ten zeerste.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bethesda had gewoon weinig te laten zien, speciaal een persconferentie ervoor houden had van mij niet gehoeven, maar dat mogen ze ook zelf weten. Gelukkig weten Microsoft, Ubisoft en Sony altijd wel goeie persconferentie te houden. Alleen jammer van dat gat tussen Microsoft en Ubisoft, de pc show zal wel weer waardeloos worden. Ben weer hyped hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Hopelijk vanavond betere persco's want het was gisteren slecht en vannacht teleurstellend.
Microsoft en Sony maak het aub goed, ik wil minimaal een "WOW" moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ben wel benieuwd in hoeverre ze nog echt wat nieuws weten aan te kondigen? Denk door alle 'leaks' en hypes/rumors er weinig onbekend is :+

Verder ben ik blij met de nieuwe Prey, nou wel benieuwd of je nou een Bounty Hunter bent of zullen ze dat ook omgegooid hebben?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 16:28
Hoop op echte gameplay en niet alleen maar CGI en geleuter op het podium

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de Battlefield 1-trailer gekeken, maar ik snap er niets van. Dan zit-ie in de tank en even later op een paard in de woestijn ofzo?
Coherent is het niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241612

Eerste dag was aardig teleurstellend..
EA standaard, van FIFA bijv. niet eens gameplay laten zien.. Weinig bijzondere titels.
Bethesda nog minder, maar daar heb ik sowieso geen hoge pet van op.
Als een skyrim remaster je paradepaardje moet zijn dan meh.. Easy money grabbing, thats it.
Enigste wat de moeite was was de gameplay wat ik heb gezien van Battlefield 1, en dat is dan ook direct het enigste wat me boeide tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben dan wel benieuwd wanneer we de graphics van die cgi trailer van prey (en de cgi trailer van dishonered 2 van vorig jaar) werkelijkheid worden. Hopelijk over 4 a 5 jaar al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Wat ik vooral grappig vond van de presentatie van Bethesda was de schreeuwmevrouw die vooral bij Elder Scrolls Online helemaal los ging. Wat die allemaal in haar lichaam had zitten tijdens de presentatie weet ik niet maar ik weet wel dat die in een hele andere wereld was op dat moment.

YouTube: Bethesda Conference - E3 2016
Anoniem: 241612 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:55:
Bethesda nog minder, maar daar heb ik sowieso geen hoge pet van op.
Als een skyrim remaster je paradepaardje moet zijn dan meh.. Easy money grabbing, thats it.
Ik weet niet welke presentatie jij hebt zitten kijken, maar het paradepaardje was toch echt Dishonered 2... Meerdere trailers en gameplay tegenover een korte trailer van de Skyrim remaster.

[ Voor 52% gewijzigd door Nilltris op 13-06-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees previews over dishonered 2 en die vinden het grafisch zo mooi, maar ben ik de enige die dat wel heel erg vind mee vallen? vooral de textures van gezichten zijn niet van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Microsoft E3 presentatie is uitgelekt.

spoiler:
Eerste deel :

After spoilering info about Forza Horizon 3, showed by Playground Games at E3 2016 Microsoft conference, we can say to you that Microsoft will show the ReCore Trailer (introducing characters) and the day one which is September 13th, as already rumored by the web. No one will say info about the game, there will be only a trailer (with gameplay). After this, Square Enix (Hajime Tabata & Mathew Kishimoto) presents Final Fantasy XV. They’ll show live gameplay demo on Xbox One in a fight with a huge boss. Release September 30, we all already know it.
Following, we will see The Division Underground trailer, coming first on Xbox One on June 28. Hereafter, the same EA Conference Battlefield 1 trailer. That’s all for now.

Stay tuned for other info about Microsoft Conference at E3 2016! Do you like Gwent?

Bron http://nerdleaks.com/

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:18:

spoiler:
Eerste deel :

After spoilering info about Forza Horizon 3, showed by Playground Games at E3 2016 Microsoft conference, we can say to you that Microsoft will show the ReCore Trailer (introducing characters) and the day one which is September 13th, as already rumored by the web. No one will say info about the game, there will be only a trailer (with gameplay). After this, Square Enix (Hajime Tabata & Mathew Kishimoto) presents Final Fantasy XV. They’ll show live gameplay demo on Xbox One in a fight with a huge boss. Release September 30, we all already know it.
Following, we will see The Division Underground trailer, coming first on Xbox One on June 28. Hereafter, the same EA Conference Battlefield 1 trailer. That’s all for now.

Stay tuned for other info about Microsoft Conference at E3 2016! Do you like Gwent?

Niet echt een geweldige bron, met verder weinig spectaculaire dingen en eigenlijk allerlei zaken die we al lang wel wisten (of verwachtten). Kan me niet voorstellen dat dat ook alle content uit de presentatie is. Dus voorlopig zeg ik: i call bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:18:

spoiler:
Eerste deel :

Als het zo is, kan ik die conference alvast skippen :P
Al zal ik wss toch gewoon kijken terwijl ik iets anders doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:30:
[...]

Niet echt een geweldige bron, met verder weinig spectaculaire dingen en eigenlijk allerlei zaken die we al lang wel wisten (of verwachtten). Kan me niet voorstellen dat dat ook alle content uit de presentatie is. Dus voorlopig zeg ik: i call bullshit.
Tja geen idee, ik zag het op twitter voorbij komen en op neogaf.
Ze hadden ook best veel details over Forza Horizon 3

spoiler:
Yes, 100% true. Thanks to our inseder we know what Microsoft will show at this E3 2016, so we are publishing here the first thing we know: Playground Games will show Forza Horizon 3, as expected. The title is the first to be shown at the conference, after the slot about Xbox One S (which starts at $299). So, here are all info about this game (SPOILER ALERT if don’t want to know anything!):

Lamborghini Centenario;
It is set in Australia;
Extreme terrains;
The largest open-world ever built by PG;
Largest car roster ever seen in Horizon;
4 player campain co-op;
Exclusive Xbox One & Windows 10;
Available September 27, 2016.

Dus dont shoot the messenger :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die man zegt een paar dingen die we al heel waarschijnlijk waren, lijkt me ook niet dat xbox dezelfde trailer van battlefield 1 gaat laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier (jaja, ik link naar Neogaf) een mogelijke onthulling: Xbox Clubs. Beetje zoals PS4 Communities heeft dus:
http://www.neogaf.com/for...=206555244&postcount=3587

Ik zou het wel fijn vinden. Vind het toch lastig om wat mensen te vinden om mee samen te spelen als mensen uit mn friendslist wat anders aan het doen zijn. Ook toevoegen van honderden mensen om mogelijk ergens in de toekomst mee samen te spelen vond ik altijd een vrij muffe opzet. Dus hoop heel erg dat het eraan komt.

Al vind ik het er nog wel erg gefotoshopt uit zien.

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bugje of toekomstige feature?

Your existing Xbox One and 360 games could soon work on Windows 10
Ben benieuwd, als dit waar is, of er dan ook spellen naar de PC komen die er nog niet waren.

Kan ik dan éindelijk Red Dead Redemption spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog iets minder dan een uur voor Xbox briefing en iets minder dan 20 minuten voor de pre-briefing dinges.
http://www.xbox.com/nl-NL/E3
of
https://www.twitch.tv/xbox en https://www.twitch.tv/event/e3
of
YouTube: YouTube Gaming

En mogelijk straks nog een directe link

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:46
Ben benieuwd naar wat de Xbox One S gaat kosten, zo'n fancy console voor een leuk prijsje komt er bij mij wel in als vervanger voor de toch ouder wordende 360. Anders wordt het 2ehands zo'n baksteen Xbox One kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-06 19:12
brick5492 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:58:
Ben benieuwd naar wat de Xbox One S gaat kosten, zo'n fancy console voor een leuk prijsje komt er bij mij wel in als vervanger voor de toch ouder wordende 360. Anders wordt het 2ehands zo'n baksteen Xbox One kopen :P
$300,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

Zo'n enorme upgrade is het niet. Het is vooral 'slimmer'. Dat ie 40% kleiner is én ook nog een ingebouwde accu heeft ipv extern doet mij vermoeden dat de vorige ontwerpers er echt met de pet naar gegooid hebben. Of ze waren toch weer heel bang voor oververhittingen..

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Laatst online: 18-06 00:56
Mooie prijs. Ben benieuwd wat ze met de oude doen. Uitfaseren zo vroeg al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16:36
Met de pet ernaar gooien is natuurlijk wel makkelijk roepen... Met ervaring hebben ze ook gewoon geleerd niet direct te klein te gaan en dat heeft imo goed gedaan omdat hij echt stabiel is... nu na een paar jaar is AMD waarschijnlijk ook gewoon over op kleinere procede's dus is het makkelijker om weer kleiner te gaan ook met de hardware... evolutie van je generatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een mooi dingetje deze versie dus denk dat ik hem wel naast mijn andere consoles ga zetten. Zeker met de "play anywhere"optie wordt het een optie voor me. En een reden om eens te upgraden naar W10 dus precies wat ze willen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat ie zonder Kinect wordt geproduceerd, zegt ook wel wat ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Liever dat en dat de prijs ook gewoon lager kan blijven :) ondanks dat ik Kinect nog steeds hele coole hardware vind Is het van Don toen gewoon een verkeerde keus geweest voor de gamer zijnde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een hele vette demo trouwens. Einde is wat vaag, maar verder zag het er wel episch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dat is wel een vette controller ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GOW4 elite.. damn mooi ding :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koppen afzagen enz is prima maar een scheldwoordje gaan ze censureren. Wtf...
En vond gears 4 wel heel erg scripted en matig overkomen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:47
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:45:
Koppen afzagen enz is prima maar een scheldwoordje gaan ze censureren. Wtf...
En vond gears 4 wel heel erg scripted en matig overkomen.
'Murica!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crossplay forza horizon? :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Daar hoop ik wel op! Kan ik zowel met de PC als Xbox buddies samen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Horizon 3 Australië omg yesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Jahoor volgens mij is dat gewoon zo crossplay als maar kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Wheel support!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou top zijn als ik mijn T300 met fanatec pedals zou kunnen gebruiken in W10. Gaat hard met de puntjes om een Xboxone S te halen zo. Rustig racen op de bank en als ik er wat dieper in wil achter de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crossplay yeah! Double pay!
fuck yeah

1x kopen, PC en XBO spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Play Anywhere is echt top.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Campaign coop is wel nice. En dan ook nog crossplay. Vraag me wel af hoeveel content er voor tarmac in zit voor supercars. Bij mijn weten is het buiten de steden niet echt heel bijzonder. Maar meer offroad e.d. kan ook leuk zijn.

Ben vooral blij met een grotere wereld. Wel vette demo al heb ik aardig wat compressie van de stream hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 11:28
Play Anywhere is wel een reden om geen Xbox one te kopen voor mij waarschijnlijk. alles komt ook naar PC! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Ik vind het wel een positieve ontwikkeling die XBox Play Anywhere. Kunnen ze meteen de verkoopcijfers omhoog krikken door alles dubbel te tellen :P

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:49
Wel een stuk interessanter dan wat ik gisteren heb gezien :)

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 16:35
Was nog aant twijfelen om xbox te halen, maar nu haal ik gewoon goed pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb het niet meegekregen, maar ik hoop dat ze een manier vinden om fysieke games ook somehow op de PC te kunnen spelen zonder de digitale versie te moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 16:35
xPhantom schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:53:
Ik heb het niet meegekregen, maar ik hoop dat ze een manier vinden om fysieke games ook somehow op de PC te kunnen spelen zonder de digitale versie te moeten kopen.
De dvd'tjes zijn toch wel compatible te maken met pc en xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Final Fantasy bij een XBox presentatie?

Spreken die gasten nu Engels of Japans?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
dustkiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:54:
[...]

Als het blurays zijn word het al lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Desnoods via je XB account :)

Maar 99% kans dat dus FM ook crossplay gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
[...]

Blu ray, toch? Also, ik heb geen DVD/Blu ray lezer in m'n PC zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:56:
[...]

Maar 99% kans dat dus FM ook crossplay gaat worden.
Dat is best wel confirmed met die 4 mensen die daar samen de sessie joineden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:56:
[...]

Dan moeten ze somehow toch verfieren dat je de game nog steeds hebt? Anders kun je gewoon even een game huren / kopen, aan je account koppelen en vervolgens de game weer terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:56:
[...]

Dat is best wel confirmed met die 4 mensen die daar samen de sessie joineden :P
Hij heeft het over Forza Motorsport Apex voor PC denk ik? Niet Horizon. Maar ik denk dat dat toch echt de volgende Forza gaat worden.

Verder kan me die FFXV echt gestolen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat te twijfelen mijn x1 in te ruilen voor een x1s. Maar nu ik zie dat alles ook pc wordt ga ik voor een dikke gpu.
Horizon 3 op pc lijkt me wel heel erg dik.
Alleen zullen mijn fanatec pwts en logitech g25 niet werken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik wist het bij de demo al maar bij het zien van het filmpje is het echt zeker.... Final Fantasy 15 is echt geen game voor mij.... ik wil terug naar de oude tijd van FF9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:58:
[...]

Hij heeft het over Forza Motorsport Apex voor PC denk ik? Niet Horizon. Maar ik denk dat dat toch echt de volgende Forza gaat worden.

Verder kan me die FFXV echt gestolen worden :+
ahja dat kon natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:58:
Zat te twijfelen mijn x1 in te ruilen voor een x1s. Maar nu ik zie dat alles ook pc wordt ga ik voor een dikke gpu.
Horizon 3 op pc lijkt me wel heel erg dik.
Alleen zullen mijn fanatec pwts en logitech g25 niet werken denk.
Ik gok de MS exclusives wel, maar zie EA dat nog niet zo snel gaan doen met bv NFS of Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
De uitgelekte presentatie klopte dus wel aardig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Jaguar645 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:58:
Ik wist het bij de demo al maar bij het zien van het filmpje is het echt zeker.... Final Fantasy 15 is echt geen game voor mij.... ik wil terug naar de oude tijd van FF9!
Hier van t zelfde. De weg die ze nu ingeslagen zijn kan me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xPhantom schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:00:
De uitgelekte presentatie klopte dus wel aardig :/
Hangt even van de trailer af :+
Maar er is pas een half uur voorbij, dus er komt nog geheid meer

Edit: lol, waarom dezelfde trailer nog een keer tonen. Daar snap ik dan echt geen jota van.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:00:
[...]

Hangt even van de trailer af :+
Maar er is pas een half uur voorbij, dus er komt nog geheid meer
Dat klopt, de leaker is ook vergeten Xbox One S en Gears 4 + Elite Controller te melden trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Gaan we ook Crackdown 3 nog zien of is die game naar de achtergrond verschoven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:04:
Gaan we ook Crackdown 3 nog zien of is die game naar de achtergrond verschoven?
Komt vast nog wel.

Eindelijk clubs. GOT Club en GoTLive here we come :+
Find group is ook wel nice.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, die stappen even met 3 leuke zaken in, clubs, arena en LFG :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfade
now introducing: "The Lofts at Kenny's house".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dat zijn alledrie leuke toevoegingen aan Live me dunkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Weinig interesse in Arena, maar Clubs en Looking for group lijken me toffe features vooral voor achievement hunters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb nog steeds de lol van Minecraft niet kunnen ontdekken. Misschien dat de grafics daar debet aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ze heeft er lol in met haar iPad :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff tot nu toe best slapjes... horizon 3 was top rest echt zwak... (okee nieuwe slim is mooi) maar qua Games is het nogal meh.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste