PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
skip die poppenkast!
[ Voor 37% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2016 23:20 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het zag er veelbelovend uit maar de fan in mij is teleurgesteld dat het maar 2 minuutjes was
PSN: Finally_Chris
Zoals Nieuwevolger zegt is het meer een WW2 gevoel, maar dat kan ik niet als negatief zien. Vind alleen die vrouwenstem die je op de hoogte houdt in de game ongelofelijk slecht. maak er dan een mono stem van ofzo i.p.v. een stem die je in Mass Effect verwacht.
Anyways:
- Titanfall 2: gaaf, ziet er weer tof uit en met wat leuke aanpassingen
- SP is nog even afwachten, maar kan me prima voorstellen dat die ook wel te pruimen is.
- Kon Madden e.d. gelukkig doorspoelen
- Mass Effect Andromeda: Ziet er prima uit. Binnenkort maar eens 1 en 2 doen omdat ik die (behalve 3) nooit echt ver heb gespeeld. Al hoop ik wel op een iets boeiender einde
Ik dacht trouwens dat N7 bij het schip hoorde. Vraag me af hoe ze dat gaan koppelen
- Play to Give is wel een prima idee imo. Beetje maatschappelijk ondernemen V2. Goede doelen zelf vind ik niet zo heel boeiend, maar dat komt vast.
- Fifa 17: eindelijk wat vernieuwing bij de carrière. Was ook wel nodig. Ben zelf ook wel fan van die modus dus dit komt wel goed. Al had ik het leuker gevonden als ik mn eigen Pro kon gebruiken. De rest deed me weinig
- EA Originals ziet er wel prima uit, net als Play to Give een goed initiatief. Ben benieuwd.
- Fe deed me echter niet zoveel. Kon ook niet echt uitvinden wat er zo origineel aan was.
- Visceral + Star Wars kan nog wel eens erg interessant worden. Net als Respawn + SW. Al duurt dat dus nog wel even. Zal wel 1 filmgame bij zitten ook. Had even gehoopt dat SWTOR nog naar consoles zou komen, maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik.
- En Battlefield. Tjah, gaaf toch? Trailer heeft wel wat veel diepe dreunen imo, maar zag er verder wel dik uit.
- Start van MP, die intro van Neebs was zoveel beter dan Stone
- Opzet van de MP was prima. Sommige gasten waren vooral als poppetje aanwezig, maar toch wel toffe verzameling. Interviews waren eigenlijk nog wel vermakelijk.
- Gameplay zag er ook wel prima uit. Denk dat vooral terug naar oude tijden grootste verschil gaat maken en niet zozeer de rest. Dus langzamere wapens, minder snelle tanks en vliegtuigen, geen heli's e.d. Verslaggeving vond ik niet heel top (miste vooral veel en hij ging vaak naar dezelfde mensen), maar bij een nieuwe game kan ik het me ook voorstellen. Zat Levelcap trouwens bij het verkeerde team?
- Destructibility en airship zag er wel prima uit. Nog niet heel veel van gezien, maar lijkt erop dat het wel wat beter werkt dan levelution van de vorige game. Maps lijken me wel leuk. Lekker ruim en veel mogelijkheden. Moet wel de overige maps nog zien, maar ga zo nog eerst even op zoek naar de reactie van een aantal streamers.
edit: PC only blijkbaar.. laat ook maar.
[ Voor 43% gewijzigd door Origins op 13-06-2016 04:23 ]
Mass Effect... Hoe kun je het presteren om zo'n titel zo slecht uit de verf te laten komen. Het is niet het eerste jaar, maar het tweede jaar op de E3.
Tis dat ik de enige conference die ik echt wil kijken ook weer 's nachts is voor ons met Sony, Treehouse zal ik ook wel ff opzetten op dinsdag al was het alleen om zelda en een beetje Pokémon. Van Nintendo verwacht ik dit jaar totaal niets meer mbt WiiU.
Dishonered 2 wordt weer een pracht spel zo te zien, welke veel mensen niet eens gaan proberen. (als je dishonered 1 nog niet geprobeerd hebt, zeker eens doen! Pracht spel en al zeker voor minder dan 5 euro..)
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2016 08:48 ]
FIFA, wel leuk een verhaaltje er bij, maar de vernieuwingen het zal wel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ea: kan er kort over zijn, bijna geen gameplay gezien voor een evenement wat play heet. Titanfall 2 ziet er prima uit maar word kappot geconcurreerd door bf1. Sport games hetzelfde als altijd. Mass effect en star wars alleen develeper diary's, altijd kut. Ik vind fe geen mooie indie achtige game. Bf1 trailer was wel leuk omdat het bf1 was, maar vond de trailer niet goed in elkaar zitten. De bf1 stream werd je ook niet wijs van, als je alles door elkaar ziet.
3/10
Bethesda:
Schakelde in na het einde van de prey trAiler, game of throned was veel intressanter. Allemaal games gezien waar ik zwaar van onder de indruk was, dishonered 2 ziet er wel prima uit verder.
6/10
Ik weet niet of ze dat snel zullen doen. Op hun vorige engine hebben ze 9 jaar geteerd, de huidige engine is pas 5 jaar oud.SmokingCrop schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:45:
Voor mij mogen ze gerust wachten tot ze een nieuwe engine hebben om de volgende elders scrolls uit te brengen.
En gezien de Skyrim Remaster zijn ze er nog niet klaar mee (anders hadden ze niet al die moeite gedaan om de 'oude' engine nog verder op te pimpen).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 337891
Beweegbare mitrailleurs achter propellers. Dat kon toen volgens mij niet. Zat een techniek in om de kogels precies tussen de bladen te laten komen. Dat gaat niet werken als je de gun kan bewegen dunkt mij.
Bren lmg is toch nieuwer dan ww1? Thompson al helemaal.
Vond die tank er wel geinig uitzien. Rups op rupsbanden.
Verder zag het er mooi uit. Fijn veel kleur. En veel windmolens.
Het is ook geen WW1 simulator. Alleen WW1 inspired. Niet zo moeilijk denken johAnoniem: 337891 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:14:
Ik zie allemaal gekke dingen bij BF1 (filmpje van Jack Frags). Of mijn kennis opgedaan via Biggles klopt niet.
Beweegbare mitrailleurs achter propellers. Dat kon toen volgens mij niet. Zat een techniek in om de kogels precies tussen de bladen te laten komen. Dat gaat niet werken als je de gun kan bewegen dunkt mij.
Bren lmg is toch nieuwer dan ww1? Thompson al helemaal.
Vond die tank er wel geinig uitzien. Rups op rupsbanden.
Verder zag het er mooi uit. Fijn veel kleur. En veel windmolens.
Bethesda was wel ok, heb alleen interesse in Dishonored 2 en Skyrim: Remastered.
Was ook best teleurgesteld in die Andromeda "trailer". We willen onderhand weleens meer gameplay zienSilversin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:28:
Valt tot nu tegen. Tevens voor EA 3e jaar op rij dat ze niets interessant te laten zien hadden (op BF1 na). Wacht al tijden op wat meer nieuws over Mass Effect: Andromeda, maar we kregen weer eens een dev dairy voorgeschoteld. No way dat deze Q1 2017 uitkomt, maak daar maar Q4 2017/Q1 2018 van.
Bethesda was wel ok, heb alleen interesse in Dishonored 2 en Skyrim: Remastered.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ook die presentatie skilss van Vince Zampella zelf. Hij laat het helemaal niet serieus overkomen. Alsof ze een of ander kleine game zitten aan te kondigen. Zeg gewoon dat je iets van de kritiek hebt aangetrokken op deel 1 en dit allemaal wel in deel 2 zit.
Amateurisme ten top.
Het Star Wars gedeelte was in principe bedoelt om Hype op te bouwen voor de komende jaren.. Kondig dan op z'n minst een game naam aan. Dan is die naam toch al in het geheugen gegrift bij iedereen. Nu laat je wat beelden zien zonder echter bedoeling erachter. Ook dat snap ik niet.
Verder is BF1 wel interessant vanwege de setting. Moet ook de groter klapper worden van EA en dat kan ook wel lukken.
De sportgames zijn elk jaar ontzettend saai om naar te kijken. Daar zou ik aparte momenten voor creëren omdat dit zo specifiek is dat de helft van de zaal er niets om geeft. Dan krijg je dat er maar 4 mensen gaan klappen als je een groot applaus verwacht
Hoop dat vanavond meer gaat brengen, kijk uit naar Ubi en Microsoft, die games spreken me het meest aan. Hoop dat Sony niet te veel tijd aan indie en ''japanse'' games besteed maar ook gewoon veel keiharde triple A's showt.
[ Voor 7% gewijzigd door Chrosser op 13-06-2016 11:07 ]
trouwens wel logisch dat de star wars game van visceral nog niet is aangekondigd, omdat die game pas in 2018 komt, daarvoor moet eerst nog star wars battlefront 2 komen.
- Prey: Ik weet eerlijk gezegd vrijwel niks af van deze franchise, maar de trailer zag er zeker niet verkeerd uit. Wil er wel eerst meer van zien om er een goed oordeel over te kunnen vellen, maar het had een sfeertje dat me wel aansprak.
- Skyrim Remaster: Skyrim is een game die ik nooit gespeeld heb, ondanks dat deze door een hoop critici en gamers bejubeld is. Toen de game destijds uitkwam heb ik redelijk wat gameplay bekeken (omdat ik twijfelde over een aanschaf) en de wereld van de game sprak me ook wel enigszins aan, maar ik heb persoonlijk niet zoveel met de first person view in zulk soort games. Nou geloof ik dat je wel kan switchen naar een een third person view, maar op de een of andere manier heb ik altijd het idee gehad dat je deze game niet op die manier hoort te spelen. Vandaar dat ik de game nooit heb aangeschaft.
Van wat ik zag zal de remaster wel aardig opgepoetst worden, maar aangezien het ondertussen een game is van een paar jaar oud en het me nooit heel erg heeft aangetrokken verwacht ik niet dat ik het alsnog zal gaan spelen.
- Dishonored 2: Eindelijk eens een fatsoenlijke gameplay video waarin je een goede indruk krijgt van de game. Het lijkt erop dat ze hier toch wel een grote franchise van willen gaan maken en ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken. De eerste Dishonored heeft destijds best goede cijfers gekregen en ik hoorde er vrij veel positieve geluiden over, maar ik heb het idee dat het toch nooit echt van de grond is gekomen. Wellicht dat ze dat alsnog gaat lukken met deel 2, waarin ik ook weer een hele hoop elementen uit Bioshock voorbij zag komen.
De gameplay die ik heb gezien vond ik er overigens niet spectaculair uitzien. Het heeft zeker wel sfeer, maar van de graphics werd ik niet weggeblazen en van wat ik tot nu toe gezien heb zou ik toch eerder bijvoorbeeld de eerste Bioshock nog een keer gaan spelen dan dit. Op de een of andere manier doet deze game/franchise het hem gewoon niet voor mij.
Verder heeft Bethesda niet veel games of nieuwe aankondigingen die een dergelijke indruk op mij hebben gemaakt dat ik ook maar overweeg om deze games in de toekomst eventueel te kopen. Ik had eerlijk gezegd gehoopt op een nieuwe The Elder Scrolls en dat ik dan zo weggeblazen zou worden dat ik alsnog overstag zou gaan om een keer een Elder Scrolls game te gaan spelen.
Tot nu toe twee niet heel bijzondere persconferenties dus. Battlefield 1 is de game die de meeste indruk heeft gemaakt, maar dat is ook niet zo heel moeilijk aangezien het best karig is geweest tot nu toe. Nou moet ik wel zeggen dat ik me afvraag hoe vet Battlefield 1 echt gaat worden. De sfeer en graphics zien er heel goed uit, maar wordt het wel echt een Eerste Wereldoorlog game en gaan ze iets doen met die sfeer of is het alleen maar leuk voor de plaatjes.
Nou afwachten tot de volgende persconferenties. Omdat ik van tevoren best hoge verwachtingen had van EA en Bethesda en die allebei behoorlijk zijn tegengevallen ga ik mijn verwachtingen flink bijstellen voor zowel de overige persconferenties als de beurs in zijn geheel. Ik hoop dat we nog een paar hele bijzondere dingen of aankondigingen die mij wegblazen gaan zien, maar ik betwijfel het ten zeerste.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Microsoft en Sony maak het aub goed, ik wil minimaal een "WOW" moment.
Verder ben ik blij met de nieuwe Prey, nou wel benieuwd of je nou een Bounty Hunter bent of zullen ze dat ook omgegooid hebben?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Coherent is het niet echt
Anoniem: 241612
EA standaard, van FIFA bijv. niet eens gameplay laten zien.. Weinig bijzondere titels.
Bethesda nog minder, maar daar heb ik sowieso geen hoge pet van op.
Als een skyrim remaster je paradepaardje moet zijn dan meh.. Easy money grabbing, thats it.
Enigste wat de moeite was was de gameplay wat ik heb gezien van Battlefield 1, en dat is dan ook direct het enigste wat me boeide tot nu toe.
YouTube: Bethesda Conference - E3 2016
Ik weet niet welke presentatie jij hebt zitten kijken, maar het paradepaardje was toch echt Dishonered 2... Meerdere trailers en gameplay tegenover een korte trailer van de Skyrim remaster.Anoniem: 241612 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:55:
Bethesda nog minder, maar daar heb ik sowieso geen hoge pet van op.
Als een skyrim remaster je paradepaardje moet zijn dan meh.. Easy money grabbing, thats it.
[ Voor 52% gewijzigd door Nilltris op 13-06-2016 14:16 ]
After spoilering info about Forza Horizon 3, showed by Playground Games at E3 2016 Microsoft conference, we can say to you that Microsoft will show the ReCore Trailer (introducing characters) and the day one which is September 13th, as already rumored by the web. No one will say info about the game, there will be only a trailer (with gameplay). After this, Square Enix (Hajime Tabata & Mathew Kishimoto) presents Final Fantasy XV. They’ll show live gameplay demo on Xbox One in a fight with a huge boss. Release September 30, we all already know it.
Following, we will see The Division Underground trailer, coming first on Xbox One on June 28. Hereafter, the same EA Conference Battlefield 1 trailer. That’s all for now.
Stay tuned for other info about Microsoft Conference at E3 2016! Do you like Gwent?
Bron http://nerdleaks.com/
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Niet echt een geweldige bron, met verder weinig spectaculaire dingen en eigenlijk allerlei zaken die we al lang wel wisten (of verwachtten). Kan me niet voorstellen dat dat ook alle content uit de presentatie is. Dus voorlopig zeg ik: i call bullshit.henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:18:
Microsoft E3 presentatie is uitgelekt.
spoiler:Eerste deel :
After spoilering info about Forza Horizon 3, showed by Playground Games at E3 2016 Microsoft conference, we can say to you that Microsoft will show the ReCore Trailer (introducing characters) and the day one which is September 13th, as already rumored by the web. No one will say info about the game, there will be only a trailer (with gameplay). After this, Square Enix (Hajime Tabata & Mathew Kishimoto) presents Final Fantasy XV. They’ll show live gameplay demo on Xbox One in a fight with a huge boss. Release September 30, we all already know it.
Following, we will see The Division Underground trailer, coming first on Xbox One on June 28. Hereafter, the same EA Conference Battlefield 1 trailer. That’s all for now.
Stay tuned for other info about Microsoft Conference at E3 2016! Do you like Gwent?
Als het zo is, kan ik die conference alvast skippenhenkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:18:
Microsoft E3 presentatie is uitgelekt.
spoiler:Eerste deel :
Al zal ik wss toch gewoon kijken terwijl ik iets anders doe.
Tja geen idee, ik zag het op twitter voorbij komen en op neogaf.Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:30:
[...]
Niet echt een geweldige bron, met verder weinig spectaculaire dingen en eigenlijk allerlei zaken die we al lang wel wisten (of verwachtten). Kan me niet voorstellen dat dat ook alle content uit de presentatie is. Dus voorlopig zeg ik: i call bullshit.
Ze hadden ook best veel details over Forza Horizon 3
Lamborghini Centenario;
It is set in Australia;
Extreme terrains;
The largest open-world ever built by PG;
Largest car roster ever seen in Horizon;
4 player campain co-op;
Exclusive Xbox One & Windows 10;
Available September 27, 2016.
Dus dont shoot the messenger
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
http://www.neogaf.com/for...=206555244&postcount=3587
Ik zou het wel fijn vinden. Vind het toch lastig om wat mensen te vinden om mee samen te spelen als mensen uit mn friendslist wat anders aan het doen zijn. Ook toevoegen van honderden mensen om mogelijk ergens in de toekomst mee samen te spelen vond ik altijd een vrij muffe opzet. Dus hoop heel erg dat het eraan komt.
Al vind ik het er nog wel erg gefotoshopt uit zien.
[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 16:46 ]
Your existing Xbox One and 360 games could soon work on Windows 10
Ben benieuwd, als dit waar is, of er dan ook spellen naar de PC komen die er nog niet waren.
Kan ik dan éindelijk Red Dead Redemption spelen?
http://www.xbox.com/nl-NL/E3
of
https://www.twitch.tv/xbox en https://www.twitch.tv/event/e3
of
YouTube: YouTube Gaming
En mogelijk straks nog een directe link
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 17:48 ]
$300,-brick5492 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:58:
Ben benieuwd naar wat de Xbox One S gaat kosten, zo'n fancy console voor een leuk prijsje komt er bij mij wel in als vervanger voor de toch ouder wordende 360. Anders wordt het 2ehands zo'n baksteen Xbox One kopen
PSN: Finally_Chris
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En vond gears 4 wel heel erg scripted en matig overkomen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
'Murica!v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:45:
Koppen afzagen enz is prima maar een scheldwoordje gaan ze censureren. Wtf...
En vond gears 4 wel heel erg scripted en matig overkomen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
fuck yeah
1x kopen, PC en XBO spelen.
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 18:51 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben vooral blij met een grotere wereld. Wel vette demo al heb ik aardig wat compressie van de stream hier.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De dvd'tjes zijn toch wel compatible te maken met pc en xboxxPhantom schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:53:
Ik heb het niet meegekregen, maar ik hoop dat ze een manier vinden om fysieke games ook somehow op de PC te kunnen spelen zonder de digitale versie te moeten kopen.
Spreken die gasten nu Engels of Japans?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als het blurays zijn word het al lastiger.dustkiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:54:
[...]
De dvd'tjes zijn toch wel compatible te maken met pc en xbox
Desnoods via je XB accountdustkiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:54:
[...]
Maar 99% kans dat dus FM ook crossplay gaat worden.
Blu ray, toch? Also, ik heb geen DVD/Blu ray lezer in m'n PC zittendustkiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:54:
[...]
Dat is best wel confirmed met die 4 mensen die daar samen de sessie joinedenSinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:56:
[...]
Desnoods via je XB account
Maar 99% kans dat dus FM ook crossplay gaat worden.
Dan moeten ze somehow toch verfieren dat je de game nog steeds hebt? Anders kun je gewoon even een game huren / kopen, aan je account koppelen en vervolgens de game weer terug brengen.
Hij heeft het over Forza Motorsport Apex voor PC denk ik? Niet Horizon. Maar ik denk dat dat toch echt de volgende Forza gaat worden.Jaguar645 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:56:
[...]
Dat is best wel confirmed met die 4 mensen die daar samen de sessie joineden
Verder kan me die FFXV echt gestolen worden
Horizon 3 op pc lijkt me wel heel erg dik.
Alleen zullen mijn fanatec pwts en logitech g25 niet werken denk.
ahja dat kon natuurlijk ookMartinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:58:
[...]
Hij heeft het over Forza Motorsport Apex voor PC denk ik? Niet Horizon. Maar ik denk dat dat toch echt de volgende Forza gaat worden.
Verder kan me die FFXV echt gestolen worden
Ik gok de MS exclusives wel, maar zie EA dat nog niet zo snel gaan doen met bv NFS of Fifa.v8power67 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:58:
Zat te twijfelen mijn x1 in te ruilen voor een x1s. Maar nu ik zie dat alles ook pc wordt ga ik voor een dikke gpu.
Horizon 3 op pc lijkt me wel heel erg dik.
Alleen zullen mijn fanatec pwts en logitech g25 niet werken denk.
Hier van t zelfde. De weg die ze nu ingeslagen zijn kan me gestolen worden.Jaguar645 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:58:
Ik wist het bij de demo al maar bij het zien van het filmpje is het echt zeker.... Final Fantasy 15 is echt geen game voor mij.... ik wil terug naar de oude tijd van FF9!
Hangt even van de trailer af
Maar er is pas een half uur voorbij, dus er komt nog geheid meer
Edit: lol, waarom dezelfde trailer nog een keer tonen. Daar snap ik dan echt geen jota van.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 19:01 ]
Dat klopt, de leaker is ook vergeten Xbox One S en Gears 4 + Elite Controller te melden trouwensMartinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:00:
[...]
Hangt even van de trailer af
Maar er is pas een half uur voorbij, dus er komt nog geheid meer
Komt vast nog wel.Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:04:
Gaan we ook Crackdown 3 nog zien of is die game naar de achtergrond verschoven?
Eindelijk clubs. GOT Club en GoTLive here we come
Find group is ook wel nice.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 19:06 ]