Bweh, balen. Ironisch ook de #GoMax vlag achter in beeld, zo bedoelden ze het niet denk ik.
Nee, Olav zit te zwetsen, hij raakt gewoon de vangrail.
Je zou het bijna zeggencheiron schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:20:
Heeft Mol een punt dat het er al eerder niet goed zat?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die auto rijdt morgen wel weer. Hij krijgt vast wel toestemming om te starten gezien zijn tijden.spartacusNLD schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:20:
morgen niet starten?
"When you grow up your heart dies"
LOL Nick Cassity (F3 coureur): "Krijgt Kvyat nu zijn stoeltje terug? gezien het korte geheugen van RB" (vrij vertaald)
Nou meteen Kvyat weer terug naar RB ruilen maar
Wel beetje rookie mistake. Denk dat sainz of kvyat die erlangs reed zich een lachje niet kon onthouden..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alles kan, maar ik denk eerder dat het komt omdat ie rechtsvoor de vangrail lijkt te toucheren bij het insturen daar.cheiron schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:20:
Als er niks kapot was was het wel een vrij grote fout hoe hij daar instuurt.
Zat ie naar zijn tijd te kijken of was ie afgeleid? Vaag.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nope. Niet voor top 5 of 6.Vos schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:19:
Nu maar hopen op regen en wisselende omstandigheden. Is zijn enige kans nog.
Zo lijkt het wel ja. Jammer en onnodig, maar laten we nog even de verklaring afwachten.v8power67 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:21:
Wel beetje rookie mistake. Denk dat sainz of kvyat die erlangs reed zich een lachje niet kon onthouden..
Sowieso schrijf je zo!
Gewoon grote fout idd.Phusebox schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:21:
Als er niks kapot was was het wel een vrij grote fout hoe hij daar instuurt.
Hij stuurt inderdaad wel heel fanatiek in die bocht
Flickr PSN ID= cheironnl
Ach,
Nu word de race alleen maar interessanter! En foutjes maken mag, zo erg is het toch niet?
Nu word de race alleen maar interessanter! En foutjes maken mag, zo erg is het toch niet?
https://wren.co/join/Devian
Toch kan je zeggen dat die beetje bezwijkt onder de druk. Klein beetje wel.
We gaan een geweldige race zien! Max die van achteruit mag gaan proberen mooie dingen te laten zien. Op een natte/opdrogende baan, met een snelle auto. Heerlijk!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Als het regent kan alles, was het niet monaco 1996 dat er maar 6 man aan de finish kwamen, waarvan maar 3 rijdend, toen geloof ik Panis won?
Snap niet dat ie in Q1 zo op de rand rijdt
Wat een onzin. Kan gebeuren dit. Come on. Massa vlamt in de muur in Saint Devote. Vettel spint in Mirabeau.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op de manier hoe bijna iedereen rijdt dit weekend, krijg ik het idee dat VES niet de enige is die verder naar achteren moet starten dan verwacht. Er rijden er een hoop op het scherpst van de snede.
Waiting on the world to change
Want? Totaal ongefundeerd.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
Dat wordt dan dit jaar geen podium meer. Beste kans was hier.
Hoeveel zou Max er alleen al bij de start voorbij gaan ?
In dit geval vind ik van wel. Het is Q1, hij haalt makkelijk met minder pushen een Q3 waardige tijd. Gewoon dom zoveel risico nemen.Devian schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
Ach,
Sowieso schrijf je zo!
Als hij überhaupt mag starten...sanderb schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
We gaan een geweldige race zien! Max die van achteruit mag gaan proberen mooie dingen te laten zien. Op een natte/opdrogende baan, met een snelle auto. Heerlijk!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het is wel Monaco heh. Inhalen is vrij zeldzaamsanderb schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
Euhh Monaco inhalen onmogelijk..sanderb schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Bij Sky zeiden ze ook dat hij er wat te gespannen en nerveus uitzag.cheiron schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:20:
Natuurlijk mag je dat zeggen, die jongen is nog maar 18 en dan kan hij wel zeggen dat het geen druk op hem legt maar dat doet het onbewust natuurlijk wel. Hij heeft tijd genoeg om zich te bewijzen en dat zal Red Bull ook zeggen. Die gaan na deze fout heus niet zeggen van jongen ga jij maar weer lekker terug naar Toro Rosso. Daarvoor is zijn commerciële waarde veel te groot.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
Zou het echt druk zijn? Kan me nog herinneren van niet zo heel lang geleden dat ie 15 ronden lang iemand achter zich hield die continu aan het pushen was waarna hij won.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:22:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar niet als je gewoon easy naar q2 en Q3 kunt. Dat je dit in Q3 gebeurt ok, maar nu?Rivanov schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:23:
[...]
Wat een onzin. Kan gebeuren dit. Come on. Massa vlamt in de muur in Saint Devote. Vettel spint in Mirabeau.
Tuurlijk, in de fp's is ie snel genoeg geweest. Niks aan de hand.
Harde banden en zo min mogelijk stops...?Goron schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:23:
[...]
Het is wel Monaco heh. Inhalen is vrij zeldzaam
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lastig, niet onmogelijk, in het verleden wel mooie acties gezien hier hoor, zeker onder wisselende omstandigheden.
Onzin, nog kansen zat. Hungaroring, Baku, Singapore, alles met regen.Phusebox schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:23:
Dat wordt dan dit jaar geen podium meer. Beste kans was hier.
Olav Mol zoekt al weer excuses. Slecht hoor.
Je weet niet wat er met de auto aan de hand was na de tik in FP3. Was namelijk dezelfde kant van de ophanging.Phusebox schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:24:
[...]
Maar niet als je gewoon easy naar q2 en Q3 kunt. Dat je dit in Q3 gebeurt ok, maar nu?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Met de kans op meerdere VSC's is er makkelijk veel tijd goed te maken.. Zie GP2
Gewoon teveel pushen in Q1. Echt zonde en onnodig. Push dan in Q2/Q3
Sowieso schrijf je zo!
Tsja. Zo is Max niet.nadroJ schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:23:
[...]
In dit geval vind ik van wel. Het is Q1, hij haalt makkelijk met minder pushen een Q3 waardige tijd. Gewoon dom zoveel risico nemen.
Moet wel zeggen dat ie er heel erg naast zit. Vraag me af of die 100% driver error is.
Vind gelijk geen zak meer aan de kwali
Vind gelijk geen zak meer aan de kwali
Zolang je een tijd hebt gezet in FP3 of Q1 die binnen 107% van de leider ligt mag je starten.
Met de huidige tijd van vettel is de cut-off dus 1m19s8
Moeilijk. Niet onmogelijk.
En zeker niet als je met een van de beste auto's achteraan start.
Max is ook nog eens goed in wet conditions..
Podium is idd onmogelijk denk ik, maar een mooie race met flink wat acties van Max?...zeker mogelijk.
Het wordt in ieder geval geen optocht morgen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Wat dan, Max de grond intrappen zonder dat we weten of het inderdaad een fout was of dat er toch iets met die auto aan de hand was? Wat zijn we weer heerlijk Nederlands bezig.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:25:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
zuur gevoel dit..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dit driver error is. Zelfs Montoya met een losse knikker zou die fout niet maken.
Och god.. de successupporters staan weer vooraan op de dam met hun geroep.
True, lijkt op 100% driver error, maar we moeten toch even de verklaring afwachten.Lekker Ventje schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:26:
[...]
Wat dan, Max de grond intrappen zonder dat we weten of het inderdaad een fout was of dat er toch iets met die auto aan de hand was? Wat zijn we weer heerlijk Nederlands bezig.
Sowieso schrijf je zo!
Zoekt excuses of heeft hij iets gezien dat een verklaring kan zijn. Net zo goed als jij hem beticht van het zoeken van excuses zou jij hier beticht kunnen worden van een fanboy actie van Olav.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:25:
RAI valt wel écht gigantisch tegen zeg.
De Force India's voor het eerst dit seizoen weer een derde/vierde team!
De Force India's voor het eerst dit seizoen weer een derde/vierde team!
Ja, erg zuur. Morgen kun je dan niet heel veel verwachten, natuurlijk wel inhaalacties, maar niet een mooie eindpositie.
...
Wat een gezever weer hier. De beste stuurlui staan weer aan wal.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 28-05-2016 14:28 ]
Ik ben pro Max, zie vorige posts van me over Max. Maar driver error is dit overduidelijk, gewoon teveel pushen. Kan gebeuren idd, next!Lekker Ventje schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:26:
[...]
Wat dan, Max de grond intrappen zonder dat we weten of het inderdaad een fout was of dat er toch iets met die auto aan de hand was? Wat zijn we weer heerlijk Nederlands bezig.
Wauw. Dat jij dat kunt beoordelen vanaf je luie stoel / bank.alwaysleft schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:28:
[...]
Ik ben pro Max, zie vorige posts van me over Max. Maar driver error is dit overduidelijk, gewoon teveel pushen. Kan gebeuren idd, next!
KVY snijdt op zelfde punt in FP3 net langs de vangrail, VES raakt hem daar net wel.
Kan gebeuren.. Wel vervelend moment..
Kan gebeuren.. Wel vervelend moment..
Teveel pushen schiet je er aan de andere kant af... dan stuur je niet 10cm te vroeg in...
Ook leuk hoe men hier denkt te weten dat hij te hard pusht voor een Q1... Misschien pushte hij nog helemaal niet 100%, foutje kan iedereen maken, ook als je niet op 100% rijdt.
Max is voor mij juist iemand die het opbouwt in de kwalificatie.
Maar voor de raceliefhebber is dit gewoon de beste uitkomst! Ik zie Maxliever van achter rijden dan dat hij vooraan start!
Max is voor mij juist iemand die het opbouwt in de kwalificatie.
Maar voor de raceliefhebber is dit gewoon de beste uitkomst! Ik zie Maxliever van achter rijden dan dat hij vooraan start!
Ergens ook gewoon goed om weer eens een fout te maken. De limiet opzoeken van een nieuwe bolide gebeurt nou eenmaal niet zonder slag of stoot.
Het is gewoon niet helemaal ons weekend voor Nederland. Gisteren Kruijswijk al bij het wielrennen, nu Max...
Denk dat dit toch wel gezien kan worden als een beginnersfoutje inderdaad, te ruim ingeschat. Max zou niet voor niets pas in 2017 of zelfs 2018 doorgeschoven worden naar Red Bull.Rivanov schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:28:
Wauw. Dat jij dat kunt beoordelen vanaf je luie stoel / bank.
Als race liefhebber zie ik hem liever gewoon op Pole hoor.Devian schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:29:
Dat is als Max liefhebber..Dennism schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Als race liefhebber zie ik hem liever gewoon op Pole hoor.
Nu hebben we pas een race klaarstaan morgen, ipv een optocht!
Ik heb geen oordeel, ik wacht wel af wat er straks verteld wordt, wie weet heeft mol wel gelijk, misschien ook niet, wie weet een driver error, misschien ook niet. Zoals al eerder gezegd sommigen denken alles te weten hier nog voordat er iemand überhaupt een verklaring heeft gegeven.
Samsung Flip 7
Wat gaf Mol aan dan?dave1972 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:32:
Ik heb geen oordeel, ik wacht wel af wat er straks verteld wordt, wie weet heeft mol wel gelijk, misschien ook niet, wie weet een driver error, misschien ook niet. Zoals al eerder gezegd sommigen denken alles te weten hier nog voordat er iemand überhaupt een verklaring heeft gegeven.
Bij sky laten ze met een replay zien waarbij er te zien is dat er iets afbreekt. Toch iets niet helemaal goed geweest na z'n botsinkje in de training..??
Ook gezien inderdaad en die schuiver in FP3 zou er iets mee te maken kunnen hebben.Ayazis schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:32:
Bij sky laten ze met een replay zien waarbij er te zien is dat er iets afbreekt. Toch iets niet helemaal goed geweest na z'n botsinkje in de training..??
Ben steeds meer benieuwd naar de verklaring.
Sowieso schrijf je zo!
Nu wel duidelijke beelden, vangrail raken, ophanging breekt.
Het breekt af op het moment dat hij bij het insturen de vangrail raakt. Maar waarschijnlijk was dat stuk al wat verslapt door de tik met de vangrail in FP3. Dat het daarom sneller brak dan normaal.Ayazis schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:32:
Helaas pindakaas, kan gebeuren. Jammer genoeg wel op een cruciaal moment.
Dat het misschien te maken heeft met het kusje aan de muur vanmorgen, was toevallig ook aan de zelfde kant.
Samsung Flip 7
Dat is wel de redenatie van Sky en er zal een bron van waarheid in kunnen zitten. Maar zou Red Bull dat niet goed kunnen bekijken? Ik las iets van speciale apparatuur om de ophanging te testen.
Ze linken het wel naar die eerdere botsing. Wellicht dat de stuurstang al zwakker was na de eerste touché, dat bij de Q1 touche het weinig nodig had om af te breken.Ayazis schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:32:
Sky kwam met dezelfde analyse...waarschijnlijk was dat stuk wat afbrak toch beschadigd geraakt.dave1972 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:33:
[...]
Dat het misschien te maken heeft met het kusje aan de muur vanmorgen, was toevallig ook aan de zelfde kant.
Nee joh Red Bull kloot maar wat aan....sjaool schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:34:
Dat is wel de redenatie van Sky en er zal een bron van waarheid in kunnen zitten. Maar zou Red Bull dat niet goed kunnen bekijken? Ik las iets van speciale apparatuur om de ophanging te testen.
Voor zover ik weet hebben ze daar zeer dure ultrasoon apparatuur voor om alles tot in de puntjes te scannen. Zou mij zeer vreemd lijken als een top team zoiets mist, maar alles kan natuurlijk.
Waarom is dat allemaal relevant? Hij raakt de muur, klaar... Ook met een "goeie" auto zonder schade kun je niet de muur raken, ook dan ben je gewoon klaar.
Och ja. Wordt spannend voor pole! 5 mannen kunnen pole scoren. 👌🏻👍
Inderdaad wat een prutsers daar...
Ik denk toch dat het gewoon aan het enthousiasme van Max zelf heeft gelegen. De linkervoorwiel kwam wel erg hard tegen de vangrail. Is erg goed te zien in de slow motion. Jammer, maar helaas.
Max zegt op Sky dat hij te vroeg is ingestuurd. Hij houdt het dus op driver error.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
iedereen die max nu bashed wil ik rapporteren, maarja ik hou me in
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Eeuhm, rechts?sjaool schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:36:
[...]
Inderdaad wat een prutsers daar...
Ik denk toch dat het gewoon aan het enthousiasme van Max zelf heeft gelegen. De linkervoorwiel kwam wel erg hard tegen de vangrail. Is erg goed te zien in de slow motion. Jammer, maar helaas.
Max zegt, stuurfoutje. te vroeg ingestuurd
Sowieso schrijf je zo!
Turned in to early
IddNickThissen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:35:
Waarom is dat allemaal relevant? Hij raakt de muur, klaar... Ook met een "goeie" auto zonder schade kun je niet de muur raken, ook dan ben je gewoon klaar.
Gefeliciteerd trouwens!
Underestimated my grip.
Mooi, geen smoesjes. Man naar mijn hart.Rannasha schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:36:
Max zegt op Sky dat hij te vroeg is ingestuurd. Hij houdt het dus op driver error.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Inderdaad, voor de kijkers links.
Jammer, stuur foutje. Uithuilen en klaar. Fouten maken horen erbij. Zelfs al is het misschien iets dat afbreekt. Het is een goede coureur. Wat te denken van Senna die ooit bleef pushen terwijl hij zoveel voorsprong had en daarmee crashte. Dàt is pas een stomme fout.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Oké, rijdersfout dus. Te gretig, extreem zuur dat hij dat hier die fout maakt.
Weer heerlijk professioneel tijdens interview op Sky. Geen smoesjes. Geen gezeur.
Nu maar hopen op een chaotische start morgen 🎉🎉🎉
Samsung Flip 7
True, hopelijk heeft hij genoeg mentale weerbaarheid om morgen geconcentreerd te rijden en toch nog punten te pakken.
Sowieso schrijf je zo!
Je bedoelt de hele top drie in een crash?dave1972 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:38:
Nu maar hopen op een chaotische start morgen 🎉🎉🎉
Het is een behoorlijk tik met de vangrail, vangrail beweegt ook, lijkt me voldoende om de stuurstang te laten breken. Hij stuurt gewoon naar rechts, hij is niet aan het corrigeren. Mijn conclusie, hoe zuur ook, te enthausiast, driver error.
M'n Oma is een site aan het haken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 31 mei. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1