Haha, liever vooraan op 3 of 4,Ryur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:47:
Ik verwacht Max volledig achteraan
Dan kan hij mij niet meer teleurstellen
Ik denk dat Renault al in de quali zichzelf eruit rijd
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bensimpel
Positieve meneer
Haha, liever vooraan op 3 of 4,Ryur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:47:
😆 - Denk ook eens om ;)
Waiting on the world to change
Max onzekerSpacey23 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:42:
[...]
Ik verwacht hem ietwat onzeker door de foutjes in de trainingen. Ik hoop op een top 5.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Via de Horizon box ook slecht geluid vanuit Monaco inderdaad.NielsNL schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:45:
Hebben jullie ook last van clipping van het geluid bij Ziggo? Ik gebruik de android App (tablet en telefoon). En gebeurd alleen bij audio vanuit Monaco, lijkt het.
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 28-05-2016 13:55 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
haha ja prachtig toch
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Haha Verstappen
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Hij doelt op Olaf i.p.v. Olav
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Olav, auto correct kent die spelling waarschijnlijk niet
Ja volgens Twitter 5 place grid strafRocketKoen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:57:
Kimi 5 plaatsen naar achteren omdat hij een nieuwe gearbox heeft.
Ok, ik snap dat het offtopic is, maar ik zie die naam zo vaak fout.. Reminds me of Guido..Ereaser schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Olav, auto correct kent die spelling waarschijnlijk niet
[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 28-05-2016 14:00 ]
Mark my words!
Tomorrow is not today!
...
Zeker leuk! Maar ik denk dat het een 5e plek wordt, 1. Ham, 2. Ros, 3. Ric, 4. Vet, 5. Ves. Hamilton was vanochtend serieus snel (hij werd in sector 3 opgehouden maar was sneller dan Vettel).pinda powerrr schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:57:
Toch grappig om te horen dat ze bij SKY VES steeds als kanshebber voor pole noemen. Moet ik nog even aan wennen
[ Voor 60% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2016 14:10 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook zo'n gevoel dat een Mercedes de pole pakt, mijn voorspellingToewan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:01:
[...]
Zeker leuk! Maar ik denk dat het een 5e plek wordt, 1. Ham, 2. Ros, 3. Ric, 4. Vet, 5. Ves. Hamilton was vanochtend serieus snel (hij werd in sector 3 opgehouden maar was sneller dan Vettel).
We gaan het zien!
...valves and pistons are having a nice chat there in the back of the Sauber car...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 25% gewijzigd door Smultie op 28-05-2016 14:08 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik begreep dat de catalysator uit stond...
M'n Oma is een site aan het haken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Nu jij je zin!Ryur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:47:
...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Nou, daar heb je hem danRyur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:47:
Flickr PSN ID= cheironnl
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
U zei? Balen dit zeg...
Tomorrow is not today!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jep. P3/P4 was hij voor aan het rijden naar verwachtingSmultie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:17:
Reed hij nou -1.6s op dat moment??
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 28-05-2016 14:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
-1.6 op de cutoff, omdat ie nog geen tijd had gezet, niet t.o.v. Vettel.Smultie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:17:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Was dat niet -1.6 t.o.v. de snelste tijd?Ryur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:17:
[...]
Jep. P3/P4 was hij voor aan het rijden naar verwachting
Ten opzichte van zijn eigen beste tijd.Smultie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:17:
Jawel, maar RIC reed hetzelfde ongeveer qua sectortijden, dus daarom verwachtte ik hem achter RIC
Ah, thanks, helder!Dennism schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:18:
[...]
-1.6 op de cutoff, omdat ie nog geen tijd had gezet, niet t.o.v. Vettel.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"When you grow up your heart dies"
Dat stond ie al, hij heeft nooit gezweefd.gambieter schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:19:
Silver lining: hij staat weer met beide benen op de grond na Spanje
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq