In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat weet ik niet maar zo op het eerste gezicht ziet het er nogal gevaarlijk uit. Ik zou wel goed betaald willen krijgen om daar te gaan staan hoor.
Inderdaad mooi om op je 18e in een Aston Martin rond te rijden. Hopelijk voor Max dat het geen Cygnet is.Bosmonster schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:27:
Max heeft dus toch een Aston Martin gekregen zegt ie net. Toch lekker op je 18e
Event op Facebook, interview nu live:
https://www.facebook.com/events/125228637894709/
(afgelopen inmiddels, was erg kort)

De kracht van een impact wordt over de lengte van die vangrail verdeeld, ik denk dat het wel meevalt.Jackson6 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:40:
[...]
Dat weet ik niet maar zo op het eerste gezicht ziet het er nogal gevaarlijk uit. Ik zou wel goed betaald willen krijgen om daar te gaan staan hoor.
"When you grow up your heart dies"
Opgeteld 1:14.588
Vettel is aan het knallen.
[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 28-05-2016 11:46 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Viel mij ook op... Zou daar wel een slomo van willen zien.alexbl69 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:48:
Hey, ik zag een paar vonken voor hij zich verremde.
Denk dat hij aan het stuiteren was ofzo.Xtuv schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Viel mij ook op... Zou daar wel een slomo van willen zien.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Smiling as the shit comes down...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
"VES gets back to the pits but it's possible that the knock to the rear wheel could lead to a precautionary gearbox change"
Dat hopen we toch niet...
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
MaxMu.siQ schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:51:
Ik heb hier geen beeld. Wie verremt/raakt de wand?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dacht ik ook al.. Ik dacht dat ze enkel vooruit konden.RonaldMcDonald schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:51:
Dit klinkt misschien heel dom maar sinds wanneer hebben F1 wagens een versnelling achteruit?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Al vrij lang maar die wordt zeer zelden gebruikt. Meestal draaien ze een rondje.RonaldMcDonald schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:51:
Dit klinkt misschien heel dom maar sinds wanneer hebben F1 wagens een versnelling achteruit?
Voorvleugel was niet meer heel...Bensimpel schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:51:
schade lijkt mee te vallen, nieuwe bandjes erop en gaan?
Thnx. Heb het serieus nog nooit gezien hahasjaool schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:52:
[...]
Al vrij lang maar die wordt zeer zelden gebruikt. Meestal draaien ze een rondje.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q_VI8HU0Wps]
[ Voor 34% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2016 11:54 ]
Idd iedereen is zijn limiet aan het opzoekenRonaldMcDonald schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:55:
Lol ze gaan er nu ineens met bosjes af
RAI gaat niet echt lekker anders...Jackson6 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:55:
Nou mensen we kunnen nu wel zeggen dat we na FP1 en FP2 nooit meer conclusies kunnen trekken. Gister was Ferrari nog de schlemiel en kijk nu.
Tijdelijk. Normaliter staan daar gewoon kraampjes.ScrooLoose schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:51:
Zijn die pits gebouwen eigenlijk tijdelijk of zijn die permanent en hebben normaal een andere functie ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ultrasoon oké hij komt zo weer de baan op.
[ Voor 17% gewijzigd door asing op 28-05-2016 11:58 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Samsung Flip 7
[ Voor 13% gewijzigd door Devian op 28-05-2016 11:58 ]
https://wren.co/join/Devian
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 9% gewijzigd door alexbl69 op 28-05-2016 12:00 ]
...
Dat bestaat pas 30 jaar of zo.asing schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:57:
Ze kunnen dus met ultrasoon geluid checken of de ophanging van Max nog goed is. Zonder te demonteren. Bizar.
Ultrasoon oké hij komt zo weer de baan op.
was toch kyvat?alexbl69 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:58:
Shit, die replay van Sainz. Daar kon geen haartje meer tussen...
Klopt

...
Ja dat weet ik, maar dat je de hele voorwielophanging kan checken terwijl die gemonteerd zit....
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Die hobbel ligt er nog maar 100 jaarMikeyMan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:00:
Hij maakt een aardige slinger op het stuk voor mirabeau. Om de hobbel heen?

Dat hoort niet in dit topicDutchCrownNL schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:02:
Net via de F1 app
Pirelli reveal wider, faster 2017 tyres https://www.formula1.com/...r--faster-2017-tyres.html
F1 auto's hebben geen achterruit. Ook geen voorruit trouwensSnowhite0901 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:55:
haha daar zie je weer de achterruit. Die is belangrijk deze quali:)
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Als het doorgaat die binnenkort wel.
https://wren.co/join/Devian
...
Het kost hier gewoon veel tijd om ze op temperatuur te krijgen.Luxicon schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:06:
Volgens mij hebben de auto's het best lastig goede grip te hebben met de ultrasoft?
Want met 0.065 achterstand ligt hij inderdaad mijlenver achter Kvyat...Devian schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:05:
Kvyat laat zich overigens ook gelden hoor... Ben benieuwd met wat voor smoesjes Sainz weer komen gaat.
Opmerkelijk is de plek van Vettel, gaat beter dan gisteren met Ferrari, ben benieuwd naar de kwalificatie.
Aha, maar toch zijn er crashes en dergelijke, tijdens de vrije trainingen waar er aardig veel rondjes worden gereden, maar je bedoeld denk ik hoe het bij Max zo ging? Gezien hij pas net de baan op was.Bigfoot schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:08:
[...]
Het kost hier gewoon veel tijd om ze op temperatuur te krijgen.
...
Ja, dat weet ik, maar zo heftig eromheen sturen was me nog niet opgevallen.
Vind ik nu net de charme van Monaco ...
Samsung Flip 7
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat als je je banden goed op temperatuur wilt krijgen in 1 ronde, je een beetje ruw met die gingen om moet gaan. Daar Ze echt maar goed zijn voor 1 of 2 rondjes wil je ook niet te ruw doen. Als je dan vervolgens gewoon 2 rondes 2 tijd neemt om ze "rustig aan" op te warmen, dan kun je makkelijker op de goede temperatuur uit komen zonder ze al meteen een stuk te slijten.Bigfoot schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:08:
[...]
Het kost hier gewoon veel tijd om ze op temperatuur te krijgen.
Is maar een theorie overigens
PSN: DutchTrickle PVoutput
[Vimeo: https://vimeo.com/168368751]
Inclusief de vrije trap van Alonso
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 28-05-2016 12:45 ]
Ik wel gisteren of eergisteren, een heel groot stukje terugMartinspire schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:45:
Ik heb deze trouwens nog niet voorbij zien komen hier:
[video]
Inclusief de vrije trap van Alonso
Dat was niet de special...friggler schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:45:
[...]
Ik wel gisteren of eergisteren, een heel groot stukje terug
Hij staat er ook pas 18 uur op, dus heel ver kan dat ook niet zijn.
My bad
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 28-05-2016 12:57 ]
Begin lijkt toch wel hetzelfde? nachtnet in "[F1] Seizoen 2016-06 - GP van Monaco"Martinspire schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:52:
[...]
Dat was niet de special...
Sterker nog.. Je had mij er al een duimpje voor gegeven..Martinspire schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:52:
[...]
Dat was niet de special...
My bad
als ik toch nog even moet gokken voor de Q:
- RIC
- ROS
- VES
- VET
- SAI
- HAM
- PER
- RAI
[ Voor 23% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2016 13:17 ]
Dus gezien de trainingen tot nu toe is alles beter dan 5 een goed resultaat!
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2016 13:21 ]
RIC had ik sowieso niet verwacht dat hij die zou verslaan vandaag (Ric is gwoon retegoed + 15/100 voordeel van de nieuwe motor.Bosmonster schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:21:
Zoals het er nu uit ziet gaat VES zich rond 5 kwalificeren. Ziet er niet uit alsof hij RIC, HAM, ROS en VET achter zich kan houden.
Maar wel blij dat het zo spannend is. Ben allang blij als er geen merc op pole komt te staan trouwens
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik denk wel dat de nieuwe motor van Renault ook wel wat invloed heeft op de goede prestaties van Riciardo. Dit zal niet meteen door de extra pk's, maar vooral door de "driveability", zeker in Monaco erg welkom!
Vind ik wel. Wel betalen natuurlijk zodat je alle info krijgt.R4NCOR schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:37:
Wat is eigenlijk de beste plek om live timing te kijken? Gewoon de website van formula1.com?
Ik verwacht hem ietwat onzeker door de foutjes in de trainingen. Ik hoop op een top 5.
Tomorrow is not today!
Als je betaald hebt, zou ik kijken via de ipad app. (als je een ipad hebt).R4NCOR schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:37:
Wat is eigenlijk de beste plek om live timing te kijken? Gewoon de website van formula1.com?
Je ziet dan in het livetiming screen bij de banden ook hoeveel rondjes ze erop gereden hebben.
Ook is er een overzicht van best sector screen wat voor de kwali erg handig is om te zien wie wat waar in welke sector laat liggen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
M'n Oma is een site aan het haken.
Ik heb er een raar onderbuik gevoel bij, dat gevoel had ik voor de race van Barcelona ook, toen was ik bang dat hij in de eerste bocht Ricciardo zou mee nemen de grindbak in. Uiteindelijk won hij hem dus ik zeg ook pole!
Edit: Leuke actie van Ziggo dat ze on-board en pitlane vrijgeven dit weekend maar dat is niet te bekijken via de app dus het is of-of en niet en-en, wil de hoofdstream met commentaar op mijn tv zien dus helaas geen toegevoegde waarde.
[ Voor 25% gewijzigd door knol_02 op 28-05-2016 13:49 ]
Dan kan hij mij niet meer teleurstellen
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 31 mei. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1