[F1] Seizoen 2016-06 - GP van Monaco Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste
Acties:
  • 64.145 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

wicked1980 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:47:
21:46 Louis Dekker, NOS :?

Weer een nieuw record? Eerste NOS journalist ooit bij een F1 pressco
Misschien moet je eerst even uitzoeken wie Louis Dekker is en zijn connectie met de F1?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
hardware-lover schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:57:
[...]

Misschien moet je eerst even uitzoeken wie Louis Dekker is en zijn connectie met de F1?
Zal mij een zorg zijn wie het is, een snelle Google laat zien dat hij zeker wel wat doet met de F1, anders sta je ook niet bij zo'n persconferentie

Vind het verrassend dat de NOS het ineens nodig vind hierbij aanwezig te zijn, daar gaat het mij om.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
lochpatje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:56:
Vraag me af wat Seb op 22" laat zien aan Werhlein en Grosjean. :X
Zo'n "Veel sterkte" kaart voor Kvyat. Ze moeten allemaal hun naam erop zetten en een paar euro doneren. Net zoals op kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Rosberg is trouwens slecht in grappen maken, doet Vettel beter. ;)
Wat een gefrustreerd mannetje zit daar tijdens de PC. ( Rosberg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Max denkt dat het een paar tiende van een seconde scheelt qua voorsprong die nieuwe motor in Monaco:

http://www.gpupdate.net/n...cheelt-hier-paar-tienden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Die Rosberg is echt een vervelend mannetje toch hoor. Ik snap dat hij orders heeft van zijn baas om niks over zijn ruzie met Hamilton te zeggen.

Maar over het incident met de verkeerde motorstand, direct na de race in Barcelona wilde hij helemaal niet toegeven dat het een fout van hem was. Hij zei alleen nog dat het in de verkeerde stand stond. En nu nog steeds moet je het uit hem trekken.

Dan nog probeert hij een grap te maken dat twee journalisten het onderling maar buiten de zaal maar moeten uitvechten. De journalisten zeggen dat ze helemaal geen onenigheid hadden maar dezelfde vraag stellen. Kan me niet voorstellen dat Mercedes op dit gebied blij met hem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:56
Wat verwacht je dan dat ROS over dat incident gaat zeggen? Oh ja sorry was mijn schuld. Het is afgedaan door de stewards als een raceincident.

Beetje sensatiezucht van de rest van de pers om daar perse een verhaal uit te willen trekken.

Hoewel ik echt niet geloof dat ROS en HAM dikke vrienden van elkaar zijn

Ik vind dat ROS in ieder geval zichzelf laat zien. Hij wil winnen en leeft voor autosport, dat kan ik momenteel van HAM niet met de zelfde zekerheid zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Bigfoot schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:20:
Die Rosberg is echt een vervelend mannetje toch hoor. Ik snap dat hij orders heeft van zijn baas om niks over zijn ruzie met Hamilton te zeggen.

Maar over het incident met de verkeerde motorstand, direct na de race in Barcelona wilde hij helemaal niet toegeven dat het een fout van hem was. Hij zei alleen nog dat het in de verkeerde stand stond. En nu nog steeds moet je het uit hem trekken.

Dan nog probeert hij een grap te maken dat twee journalisten het onderling maar buiten de zaal maar moeten uitvechten. De journalisten zeggen dat ze helemaal geen onenigheid hadden maar dezelfde vraag stellen. Kan me niet voorstellen dat Mercedes op dit gebied blij met hem is.
Ik vond dat wel meevallen. Hij verstond de vraag gewoon niet goed, dat kon je duidelijk merken. Daarom geeft hij gewoon een basis antwoord.

Hij heeft zn gezicht niet zo meezitten, Schumacher had dat ook. Het ziet er gewoon snel arrogant uit.

Ik vind hem wel oke en gun het hem wel. En toen hij 2e in het kampioenschap stond liep tie een stuk vrolijker rond dan Hamilton de laatste tijd. Die laat zich pas kennen, wat een chagrijn is dat zeg....

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Whahah net op radio 538 "Slecht nieuws voor Verstappen" over de motor van renault :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Axente schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:30:
Whahah net op radio 538 "Slecht nieuws voor Verstappen" over de motor van renault :')
Ohja, onuitstaanbaar, ik hoor mensen in mijn kringen alweer zeggen, wat gaat die Max ineens langzaam dan, zie je nou wel dat hij niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

lochpatje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:56:
Vraag me af wat Seb op 22" laat zien aan Werhlein en Grosjean. :X
Hij krijgt iets binnen op zijn telefoon, zit er daar onder de tafel naar te kijken, en laat het daarna zien aan Werhlein volgens mij.

Rosberg gaf toch gewoon toe dat hij in de foute mode stond en dat dat "his job" was?

[ Voor 12% gewijzigd door ATS op 25-05-2016 17:34 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 17:06

PauseBreak

derp!

Ithric schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Het gaat zondag regenen, dus die nieuwe moter heeft geen nut in de race.
In Q komt MAX RIC wel voorbij op pure snelheid.

*Gaat weer verder dromen :)F *
Dan ben je bijna aan het hallucineren :D Ricky Genot heeft het ronderecord op Monaco niet voor niets in handen. Ik heb het idee dat mensen hier nogal eens denken dat Ricciardo helemaal niet zo snel is, maar die jongen heeft Vettel en Kvyat niet voor niets het snot voor de ogen gereden. Die kan echt wel wat hoor.

Nee, merp!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:17
2 pagina's terug gekeken, stond er nog niet bij. Hier is de persco!!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SHpBdkpKTyY]

:9

Edit : er verdwenen ineens 8 posts boven mij?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Martinspire

Awesomeness

asing schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:49:

[video]

Die oelewapper van NOS 8)7
"2 wins in a row, how realistic is that, and could you even be happy finishing sixth on sunday" :z

En Vettel met zijn konijn _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 25-05-2016 18:24 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

wicked1980 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:01:
[...]
Zal mij een zorg zijn wie het is, een snelle Google laat zien dat hij zeker wel wat doet met de F1, anders sta je ook niet bij zo'n persconferentie

Vind het verrassend dat de NOS het ineens nodig vind hierbij aanwezig te zijn, daar gaat het mij om.
Waar het mij omgaat is dat ie volgens mij altijd wel aanwezig is en soms regelmatig vragen gesteld heeft, ook vorig seizoen. Maar mogelijk heb jij ze eerder over het hoofd gezien (of niet gehoord eigenlijk)?

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 25-05-2016 18:30 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Martinspire schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:21:
[...]

Die oelewapper van NOS 8)7
"2 wins in a row, how realistic is that, and could you even be happy finishing sixth on sunday" :z

En Vettel met zijn konijn _/-\o_
Eigenlijk is die hele persco incl alle vragen gewoon onzin. Wat valt er nou te zeggen over de ultrasofts voordat ze er ook maar 1 lap op hebben gereden? Vettel weet er nog een grap uit te persen gelukkig. Over het hele ROS/HAM debakel zal ook niemand z'n lippen los laten. Dan kan je nog aan Nico en Seb vragen hoe knap het wel niet is wat Max heeft gedaan vorige week en dan is de persco weer over.

Ik ben er geen biet wijzer van geworden.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40

Wom

Red Bull wekt op Twitter de suggestie dat Rosberg niet zo blij was met Max zijn grapje over het uitvallen vorige race. Zou wel heel kleinzerig zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Wom schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:29:
Red Bull wekt op Twitter de suggestie dat Rosberg niet zo blij was met Max zijn grapje over het uitvallen vorige race. Zou wel heel kleinzerig zijn.
Nou.. de suggestie wekken.. Natuurlijk is hij niet blij daaraan herinnerd te worden.
En natuurlijk mag je ook een opmerking terugmaken.
Volgens RBR: "You won one..don't get cocky kid." Lijkt me overigens prima advies!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CjUU2NrXEAE8-Bg.jpg:large

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
van het karakter SPY trek ik me op hun twitteraccount nooit zo heel veel aan, zijn vaak (semi-) grappig gevonden foto's en (nep-) quotes..

Wel suggereren ze dat ze de dobbelstenen hebben gegooid voor wie de nieuwe motor krijgt: https://twitter.com/redbullracing/status/735450156406038529

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

sanderb schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:36:
[...]

Nou.. de suggestie wekken.. Natuurlijk is hij niet blij daaraan herinnerd te worden.
En natuurlijk mag je ook een opmerking terugmaken.
Volgens RBR: "You won one..don't get cocky kid." Lijkt me overigens prima advies!

[afbeelding]
Het is jammer dat Rosberg totaal geen gevoel voor humor heeft en dus niet tegen dit soort (grappig bedoelde) opmerkingen kan.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=D2gqdFJpl3Y]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lujpnC42_A8]

I rest my case....

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wordt nu elke scheet met een verzonnen tekst op twitter nu serieus genomen?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
sanderb schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:36:
"You won one..don't get cocky kid."
Is dit dan niet een parodie (of voortborduursel) op de uitspraak van David Coulthard in het vliegtuig van Sotchi naar Monaco Waarin DC tegen VES zegt. "you didn't win.. Get over it!" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Axente schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:30:
Nu Ric een nieuwe motor krijgt, is het dan ook weer 'Renault'? Of badgen ze hem nog steeds als tag heuer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
JBplap schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:18:
[...]

Nu Ric een nieuwe motor krijgt, is het dan ook weer 'Renault'? Of badgen ze hem nog steeds als tag heuer?
Tag Heuer betaald er dik voor, dus officieel moet iedereen hem Tag Heuer noemen. Max gaf dat ook al aan in een interview met Olav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Roamor schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:22:
[...]

Tag Heuer betaald er dik voor, dus officieel moet iedereen hem Tag Heuer noemen. Max gaf dat ook al aan in een interview met Olav.
Dat was voor zover ik weet de 'oude' motor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

[video]

Dan kijk je met je neus denk ik...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

JBplap schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Dat was voor zover ik weet de 'oude' motor :P
Tag Heuer heeft betaald om een jaar lang die 200kg ijzer 'Tag Heuer' te noemen. Ongeacht welke spec. Ook de b-spec zal dus Tag Heuer heten. Voor Renault natuurlijk wel een domper, want de eerste GP winst sinds twee jaar gaat nu de boeken in als een RB met Tag Heuer motor, ipv. RB met Renault motor.

Natuurlijk weet iedereen dat het een Renault is, maar PR-technisch is het niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:26

[video]

Haha, de reactie van Vettel op de vraag hoe de Ultrasoft beviel tijdens het testen in Spanje: "It's like asking a rabbit how it went after a first date. It was great but it didn't last very long" :D

Wel raar dat Rosberg zo ontzettend ontwijkend is op de vraag of hij Hamilton heeft gesproken na de race van Spanje. Zeg gewoon "ja" en wees er klaar mee.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik had niet echt het idee dat Rosberg er zo de pee in had. Misschien dat ie de vragen een beetje zat was, maar voor de collega's was ie niet echt vijandig of zo. Echter is dit (en dat weet Max ook vast wel) het moment om wat psychologische oorlogsvoering te doen. Al denk ik eerder dat ie een (poging tot) grappige opmerking maakte en Rosberg dat ook wilde doen en faalde of dat ie het serieus nam en faalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik vond Rosberg op zich helemaal niet zo vervelend eigenlijk. Grap kwam niet uit de verf, maar daar issie sowieso niet zo sterk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 12:17
ATS schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:31:
[...]

Dan kijk je met je neus denk ik...
Nee.... Ik poste in het andere topic. Topicwarming overgeslagen want tldr. Deze post van mij is vervolgens verplaatst waardoor deze ook in het andere topic terecht kwam.

Meest memorabele is de opmerking van Nico dat iemand de naam van een reporter na jaren nog niet wist. :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Opvallend dat Alonso [11:15] eerst Mercedes noemt als sterktste tegenstander, gevolgd door red bull en pas na enige pause Ferrari noemt als meedinger voor deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

nachtnet schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:03:
[...]

Opvallend dat Alonso [11:15] eerst Mercedes noemt als sterktste tegenstander, gevolgd door red bull en pas na enige pause Ferrari noemt als meedinger voor deze wedstrijd.
Dat is de nieuwe (intimidatie) strategie van Ron Dennis. De 3e sector tijden van de tests in Barcelona vorige week lieten zien dat McLaren structureel sneller was dan Ferrari. En de 3e sector is erg downforce heavy, zoals Monaco.

Ik denk dat McLaren oprecht denkt dat ze hier een paar goeie punten kunnen pakken en dat die ten koste van Ferrari zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

JackBol schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:12:
[...]

Dat is de nieuwe (intimidatie) strategie van Ron Dennis. De 3e sector tijden van de tests in Barcelona vorige week lieten zien dat McLaren structureel sneller was dan Ferrari. En de 3e sector is erg downforce heavy, zoals Monaco.

Ik denk dat McLaren oprecht denkt dat ze hier een paar goeie punten kunnen pakken en dat die ten koste van Ferrari zullen komen.
Joh, bekijk het vanuit het oogpunt van McLaren, op de baan zijn ze al een paar jaar zeer matig bezig, Grootspraak.... Kan je het op de baan niet waar maken zal je de je sponsors toch via een andere manier onder de aandacht moeten brengen. Nu kijkt een deel van het publiek extra naar de prestaties van het team....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:43

Mystikal

It never hurts to help!

Prima persco! Heb me vermaeckt!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Op 12:40 is er ook iets uitgeedit. Raar momentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 19:19
Waarom is hier de quick reply ook uitgeschakeld?

Orion84: gefixt, zie ook Orion84 in "Actualiteit, Sport & Politiek - Terugkoppelingtopic", wat sowieso een betere plek is voor dit soort opmerkingen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Orion84 op 26-05-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vooral benieuwd wat het verschil is tussen RIC en VES dit weekend ivm de motoren.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bijzondere press-conferentie, nico maakt 'grapjes' O-) ronduit domme/stomme * vragen van journalisten, sebas had eoa onderonsje en wat met mobiel iets aan frotten

knip, dit kan in het feedbacktopic :)

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-05-2016 10:01 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 01-06 21:40

Wom

Schrok even van het bericht dat het van 2001 geleden is dat Ferrari in Monaco gewonnen heeft. Zelfs voor Williams is het minder lang geleden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:39
himlims_ schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:47:
bijzondere press-conferentie, nico maakt 'grapjes' O-) ronduit domme/stomme * vragen van journalisten, sebas had eoa onderonsje en wat met mobiel iets aan frotten

//edit

erg praktisch dit :X :N 3 topic 1 onderwerp; succes met modden :Y)
Viel me inderdaad ook op dat er onzettend 'domme' vragen gesteld worden.. en dat sommige vragen een soort van herhaling zijn van vragen die een andere interviewer ook al gesteld had. (bijvoorbeeld dat men tot 2x vraagt naar de druk op Max zijn schouders..) :/

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:38:
Schrok even van het bericht dat het van 2001 geleden is dat Ferrari in Monaco gewonnen heeft. Zelfs voor Williams is het minder lang geleden.
Dan kan je met minder schaamte "Max verstappen vertelde aan onze reports [naam] dat ..." schrijven naar aanleiding van de persconferentie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
DonJunior schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Viel me inderdaad ook op dat er onzettend 'domme' vragen gesteld worden.. en dat sommige vragen een soort van herhaling zijn van vragen die een andere interviewer ook al gesteld had. (bijvoorbeeld dat men tot 2x vraagt naar de druk op Max zijn schouders..) :/
Vergeet niet dat voor een groot deel van de vraagstellers Engels verre van hun moedertaal is. Engels spreken en verstaan is voor ons vrij normaal. Voor ons klinken de vragen en antwoorden dan dommig (of simpel), niet iedereen heeft de zelfde nuance-vaardigheid in de Engelse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
Ik dacht ook dat Schumacher het record van Senna wel zou pakken, maar dat was echt een kwestie van telkens wat anders.
2002 2e +1s
2003 3e +1,7s
2004 crash met Montoya (achterblijver) tijdens SC.
2005 prutseizoen
2006 parkeergate (dunnetjes overgedaan door Rosberg)
2010 Mercedes niet sterk. Schumacher 20s penalty door Hill in de laatste ronde. Toen was de regel dat men onder groen onder de finish door ging i.p.v. geel, d.m.v. de SC-line rond de pitentry. Vanaf daar werd groen gezwaaid, dus MS haalde Alonso in.
2011 idem, in race technisch probleem.
2012 pole, maar had een gridpenalty. In race technisch probleem.

Qua Ferrari had je natuurlijk jarenlang één competatieve coureur. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Die Max vlag is goed geplaatst bij de chicane na de tunnel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik vind die paarse banden best wel lelijk eigenlijk maarja veel andere kleurmogelijkheden waren er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:31
Massa tegen de banden stapel.....

ben trouwens benieuwd naar de speedtrap verschil tussen VES en RIC, omdat dit niet op een heel lang recht stuk is kan je mooi zien hoeveel voordeel RIC heeft bij het acceleren van de nieuwe renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 08:42
Hoe vaak zou Felipe zijn auto in bocht 1 al in de muur geparkeerd hebben? Uit mijn hoofd al zeker 5x in de afgelopen 10 jaar.. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 26-05-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://d2kmm3vx031a1h.cloudfront.net/8iCFFmcIRnSDRyKOejgs_Capture.JPG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS

ATS

Is dat diezelfde Massa die vond dat Max niet klaar was, en wees naar zijn race in Monaco? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Massa _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Haha Massa.

Voorzichtige conclusie is dat Mercedes een giga voorsprong heeft dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
ATS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:26:
Is dat diezelfde Massa die vond dat Max niet klaar was, en wees naar zijn race in Monaco?
Nee hoor, dit is zijn broer .

Lewis lijkt op een missie te zijn al bijna 2 secs sneller dan verleden jaar

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Massa verwacht ik niet meer heel veel van in de F1 en zeker niet door zijn opmerkingen naar Max toe. Ooit een filmpje gezien van toen hij begon in de F1 en daar heeft hij toch meer brokken gemaakt dan Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:27:
Haha Massa.

Waarom? Er valt niks te concluderen, iedereeen rijdt op andere banden en het is FP1.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 26-05-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Haha Massa.

of dat er een ontzettende interne strijd tussen ROS HAM is om maar vooral de snelste te zijn?

verwacht een gelijke strijd ook tussen SAI en KVY dit weekeinde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jackson6 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Waarom? Er valt niks te concluderen, iedereeen rijdt op andere banden en het is FP1.
Klopt. Ricciardo gaat heel snel _/-\o_ Voorbarige conclusie mijn inziens.

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 26-05-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 14:14
alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:28:
[...]

Klopt. Ricciardo gaat heel snel _/-\o_
En ook minder snelle band, Max nu op 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Massa zakt echt door het ijs mijn inziens..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Haha Massa.

:| :F

Wat is je conclusie nu? Dat het toch geen giga voorsprong wordt?

Echt waar, na 30 minuten vrije training al voorzichtige conclusies gaan trekken. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
Dit topic dreigt al gauw te ontsporen als we conclusies gaan trekken n.a.v. ieder rondje in FP1.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik wil dat Max die verdomde motor ook heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
StealthyPeanut schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:30:
[...]

:| :F

Wat is je conclusie nu? Dat het toch geen giga voorsprong wordt?

Echt waar, na 30 minuten vrije training al voorzichtige conclusies gaan trekken. :X
Schrok gewoon van de voorsprong van Hamilton. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
Hij heeft maar 1x gewonnen in Monaco, ondanks dat hij in de regel wel auto's had die er konden winnen.

Maar HAM-ROS + muurtjes = win? :+ Hoewel HAM wel zou willen dat hij door kan rijden, nogmaals zero points kan hij niet gebruiken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Jackson6 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:33:
Ik wil dat Max die verdomde motor ook heeft!
Wat mij betreft juist niet. Max is nog steeds aan de auto aan het wennen en met een langzamere motor is de druk een klein beetje van de ketel voor mijn gevoel.

Daarnaast kan je Canada beter met een gloednieuwe motor beginnen dan met een motor die al een volledig weekend in Monaco achter z'n kiezen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:13

Edd

Grimmie187 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:31:
Dit topic dreigt al gauw te ontsporen als we conclusies gaan trekken n.a.v. ieder rondje in FP1.. :+
Wat zullen die Ferrari's een zwaar weekend krijgen :+

Maar nee, FP1 is te vroeg voor conclusies. Laten we maar eerst tot FP3 wachten voor een beter beeld.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Heb de Ferrari's alleen nog op de softs zien rijden, dus niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Naar wie of wat stak RIC z'n middelvinger nou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Middelvingertje RIC? Heeft iemand gezien waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:35:
[...]

Wat mij betreft juist niet. Max is nog steeds aan de auto aan het wennen en met een langzamere motor is de druk een klein beetje van de ketel voor mijn gevoel.

Daarnaast kan je Canada beter met een gloednieuwe motor beginnen dan met een motor die al een volledig weekend in Monaco achter z'n kiezen heeft.
Klopt, heb je helemaal gelijk in maar ik ben zo'n tijdenvergelijker en dat kan nu niet niet helemaal 100% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hippocampus schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:37:
Moet die niet doen en is zinloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hippocampus schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:37:
Waarschijnlijk naar WEH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Huh maar naar wie? Er zat niemand meer voor hem, net alsof hij een marshall die links stond de middelvinger gaf? Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:38:
Middelvingertje RIC? Heeft iemand gezien waarom?
Nee maar wel vreemd om dat van zo'n 'relaxte dude' (uit AUS notabene!) te zien... Het is nog mar FP1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Op Formula1.com staat in de commentary sectie:
Ricciardo expresses his disgruntlement - that's the polite version - just before pulling in to the pits. The bleep machine has to come out to censor his radio message too. Still not quite sure what has drawn his ire, however.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:39
"Ricciardo expresses his disgruntlement - that's the polite version - just before pulling in to the pits. The bleep machine has to come out to censor his radio message too. Still not quite sure what has drawn his ire, however."

The bleep machine.. hahaha

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ben benieuwd was RBR op ultrasofts gaat doen zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ok, Ricciardo was dus boos op Kimi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hoeveel schelen de ultrasofts in vergelijking met SS qua rondetijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wanneer gaan ze die (web) live timing nou eens aanpassen dat Verstappen ook eens Paars ipv Blauw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
RIC en VES allebei op de SS gereden toch? Ik weet het is voorbarig maar 3,5 tiende verschil was wel een beetje de verwachting toch qua motoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:44
Volgens mij zou het verschil 0,2 moeten zijn in monaco (motor maakt minder uit) maar 0,4 op een track als canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Netjes VES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Jackson6 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:52:
RIC en VES allebei op de SS gereden toch? Ik weet het is voorbarig maar 3,5 tiende verschil was wel een beetje de verwachting toch qua motoren?
De motorupdate in Monaco zal niet veel meer dan 0,2 winst bieden per rondje, laat dat nou net hetzelfde zijn als een klein rijdersfoutje tijdens een rondje en er is niks meer te zeggen over het verschil tussen RIC en VES :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Max 1:16.371

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Op wat voor een setje banden aangezien ik dat niet via de live timing kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dannyo90 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:56:
[...]

[...]

Ultrasoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Dannyo90 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:56:
[...]

[...]

Ultra Soft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40
McLaren gaat ook even lekker door het ijs zakken met hun "derde beste chassis van het veld" als ze zo meteen nog p10 of lager staan...

Verstappen gaat lekker verder waar hij gebleven was.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 04-06 20:55

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

w000t .. Max nu 4e sneller dan RIC 5e !! :)

en VET gaat zich er ook mee bemoeien @3e :P

.. maar gat van MB met de rest lijkt wederom fors ... >0,8s :')

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-05-2016 11:00 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Kvyat is ook ietwat sneller dan Sainz. Ben benieuwd of hij dat komende dagen kan volhouden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Op het highlightkanaal van Ziggo Sport is die middelvinger van RIC inmiddels al 90x herhaal ofzo hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 12:15
Dit gaat al lekker hoor!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Virtual safety car? waarom?

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 26-05-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 21:20
Esteban Gutierrez

"The Mexican is being pushed back to a gap in the barriers. It doesn't seem that he suffered damage...
"I think something went wrong, really wrong, on the engine," was his message back to base."

[ Voor 38% gewijzigd door Hoyden op 26-05-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Gutierrez' auto doet niks meer, daarom.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:08
Gut staat stil vlak tussen de hairpin en de tunnel

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 14:36
Het gaat lekker met de kapotte auto's

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit dinsdag 31 mei. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1