[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 72 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 20:49
Paprika schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:41:
Als je een EVGA haalt moet je eigenlijk altijd de FTW nemen (reden hiervoor is al zovaak langsgekomen). De prijzen verschillen nu nog geen 10 euro, dus eigenlijk zijn de ACX en ACX SC compleet overbodig gewordden. Het enige waar je op moet letten is dat je voeding 2 8-pins PCI-E connectors heeft.
ACX SC is toch nog steeds de go-to kaart om te waterkoelen voor mij.

FE PCB maakt dat je WC-setup compatibel is met heel veel andere kaarten.

het feit dat het een FE PCB is, maar geen FE cooler-design, maakt dat de kaart nog goed verder te verkopen is zonder WC-blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb ook wel interesse in de 10xx kaart, alleen zit in dubio tussen de 1080 of titan x model. Helaas is de Titan x alleen nog via nvidia verkrijgbaar en niet met een mooie koeler van msi of evga etc..

Heb 2 x gtx 980Ti G1. Zat te denken ze te verkopen, maar geen idee of ze nog wel als zoete broodjes over de toonbank gaan.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

Zalmanman

So long,

Iemand op Amazon.de verkoopt een 8GB EVGA GTX 1080 SC Gaming ACX 3.0 voor €497,00. Als iets te goed lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Aan de andere kant, die shop heeft wel erg veel goede reviews. Wat denken jullie? Het voelt wel shady maar als het waar is, is het een hele mooie deal.

Ik heb de verkoper gemaild en ik kreeg net dit terug:
Das " 8GB EVGA GTX 1080 SC Gaming ACX 3.0 " ist neu., mit internationale Garantie, Eingang und alles Zubehör von die Hersteller.
Der Preis beträgt EUR 497,00 inkl. MwSt und die Versandkosten.
Wenn Sie kaufen, Sie möchten senden mir Ihren vollständigen Namen und Lieferadresse und ich kontaktiert Amazon so schnell, Ihre Bestellung zu verarbeiten.
Versand ist mit DHL.
Mein Ruckgaberecht ist das Produkt nicht bekommen, Sie erhalten Ihr volles geld zuruck in 14 tage.
Für weitere Informationen kontaktieren Sie mich.
Maar waarom de ad nou verdwenen is, dat weet ik niet... Beetje vreemd.

[ Voor 41% gewijzigd door Zalmanman op 11-09-2016 12:17 . Reden: Mailtje van de verkoper ]

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-10 23:26
Ondertussen is die daar in ieder geval niet meer te bestellen. Inderdaad te goed om waar te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zalmanman schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:47:
Maar waarom de ad nou verdwenen is, dat weet ik niet... Beetje vreemd.
Was waarschijnlijk een GTX 1070 en hadden ze dit nog niet door dat het verkeerd stond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

SmokingCrop schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:09:
[...]

Was waarschijnlijk een GTX 1070 en hadden ze dit nog niet door dat het verkeerd stond :+
Oh, dat is inderdaad een goede verklaring! Ik heb hem in ieder geval nog even een mailtje teruggeschoten met de vraag waar de 1080 gebleven is :P Waarschijnlijk inderdaad toch fout geplaatst, maar je weet maar nooit.

Ik kreeg net een mailtje van hem terug:
Ich habe das Produkt verfügbar ist, wird in wenigen Minuten online sein!
Wir machen diese Geschäft durch Amazon A bis Z Guarantee Program.
So starten Sie eine neue Transaktion mit Amazon A bis Z Guarantee Program, abonnieren Sie bitte Ihr daten unterhalb:

Voll Name:
Versandadresse:
Ort / Postleitzahl:
Land:
Produkt oder ASIN:
Produktpreis:
Menge:
Telefonnummer :

Ich will senden Ihre Daten am Amazon, und in wenigen Stunden, Ihr Transaktion wir aktiv sein.
Warten auf Ihre Antwort so schnell wie möglich!
Nu is mijn Duits niet zo heel sterk, maar ik heb het gevoel alsof er iets mis is met zijn zinnen, kan iemand dat bevestigen? Ik vind zijn reacties wat raar, eigenlijk. Ook hoe hij nu nogal lijkt te pushen om m'n gegevens door te geven en de koop te accepteren.
Dionos schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:14:
Ondertussen is die daar in ieder geval niet meer te bestellen. Inderdaad te goed om waar te zijn ;)
En de advertentie is weer terug :+

EDIT:
Ik kom er net achter dat de kaart eerst bij deze verkoper stond, maar nu bij deze verkoper. Lijkt zo hetzelfde bedrijf, maar de Gedetailleerde verkoperinformatie verschilt wel. Ook het e-mailadres is net wat anders, maar het verschilt niet veel. Is dit gebruikelijk voor handelaren op Amazon? 'k ben er eerlijk gezegd niet zo bekend.
Paprika schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:45:
Vraag gewoon om een foto van de product-code die op de doos staat.
(Ik was toch bezig met die edit hierboven, dus dan pak ik de quote zo maar mee :))
Dat kan ik inderdaad ook nog doen, goed idee!

[ Voor 23% gewijzigd door Zalmanman op 11-09-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag gewoon om een foto van de product-code die op de doos staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiampp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 21:00
Al zijn kaarten zijn 200-300 euro goedkoper dan normaal. Hoewel het bedrijf er verder goed uitziet met die feedback etc, zou ik het toch niet vertrouwen. Maar het is jouw geld ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zalmanman schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:37:
[...]

Oh, dat is inderdaad een goede verklaring! Ik heb hem in ieder geval nog even een mailtje teruggeschoten met de vraag waar de 1080 gebleven is :P Waarschijnlijk inderdaad toch fout geplaatst, maar je weet maar nooit.

Ik kreeg net een mailtje van hem terug:

[...]

Nu is mijn Duits niet zo heel sterk, maar ik heb het gevoel alsof er iets mis is met zijn zinnen, kan iemand dat bevestigen? Ik vind zijn reacties wat raar, eigenlijk. Ook hoe hij nu nogal lijkt te pushen om m'n gegevens door te geven en de koop te accepteren.

[...]

En de advertentie is weer terug :+

EDIT:
Ik kom er net achter dat de kaart eerst bij deze verkoper stond, maar nu bij deze verkoper. Lijkt zo hetzelfde bedrijf, maar de Gedetailleerde verkoperinformatie verschilt wel. Ook het e-mailadres is net wat anders, maar het verschilt niet veel. Is dit gebruikelijk voor handelaren op Amazon? 'k ben er eerlijk gezegd niet zo bekend.

[...]

(Ik was toch bezig met die edit hierboven, dus dan pak ik de quote zo maar mee :))
Dat kan ik inderdaad ook nog doen, goed idee!
Lijkt op een dikke scam.
• Veel te lage prijs, zelfs 2e hands liggen de prijzen nog veel hoger.
• Z'n Duits is erg slecht
• Info die zomaar verandert..

Enkel kopen als je je geld wilt doneren aan een slecht doel :+

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 11-09-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

SmokingCrop schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:56:
[...]

Lijkt op een dikke scam.
• Veel te lage prijs, zelfs 2e hands liggen de prijzen nog veel hoger.
• Z'n Duits is erg slecht
• Info die zomaar verandert..

Enkel kopen als je je geld wilt doneren aan een slecht doel :+
Ik had wel willen doneren aan mijn onbekende nep Duitsert, maar alle advertenties zijn al weer weggehaald - matter of fact, het tweede account is nu helemaal leeg :-(

Even zonder dollen: Ik was inderdaad al bang dat het te goed was om waar te zijn, en dat bleek ook het geval. Jammer, maar helaas. Ik wacht nog even tot de prijzen wat verder gezakt zijn.

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:10
Eindelijk mijn stepup van evga gekregen.
Nog een week of 2 geduld voor mijn 1080

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:22
Mijn Step-up van een 980ti naar een 1080 is eindelijk klaar voor verzending, wat vrij opvallend is dat het precies na de 90 dagen periode is (na aankoop kaart heb je 90 dagen om een stepup aan te vragen) ook al had ik deze op dag 30 na aankoop al aangevraagd.

wachten ze bij EVGA expres tot de 90 dagen vervallen zijn? of is dit toeval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 14:23

SpX

Ik heb ook gebruik gemaakt van de 980ti - 1080 EVGA step en mijne arriveerd a.s. dinsdag. Ook precies nadat de 90 dagen zijn verstreken. De prijs van de kaart is inmiddels op de EVGA website verhoogt, en nog steeds niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maudima
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02 19:15
http://www.mindfactory.de...+1060.html/listing_sort/6

Ongeveer €210 voor een 1060. Of heeft mindfactory nog verborgen kosten / verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Maudima schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 05:35:
http://www.mindfactory.de...+1060.html/listing_sort/6

Ongeveer €210 voor een 1060. Of heeft mindfactory nog verborgen kosten / verzendkosten?
Mindfactory's verzendkosten naar NL is rond de 25,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Laatst online: 13:16
Bron schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 05:53:
[...]

Mindfactory's verzendkosten naar NL is rond de 25,-
Dat is bijna 70e goedkoper (incl verzendkosten) dan in NL en een stuk betere prijs/kwaliteit dan 480 8gb versie. Of mis ik iets?

Wat is de levertijd naar NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je vergelijkt nu een (gestripte) 3GB kaart met een volledige 8GB kaart van de concurrent. Levertijden vanuit Duitsland zijn prima (die heb je deze week nog wel).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gE1gaWj.png

MSI's marketing lijkt wel echt te werken. Plaats op veel events banners, post veel op social media en vraag meer geld voor je product om het terug te verdienen en je krijgt dit :+.

[ Voor 44% gewijzigd door Paprika op 20-09-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
maxkranendijk schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:44:
[...]

Dat is bijna 70e goedkoper (incl verzendkosten) dan in NL en een stuk betere prijs/kwaliteit dan 480 8gb versie. Of mis ik iets?

Wat is de levertijd naar NL?
Dan kan je ze beter vanuit amazon.de bestellen.
De Palit 3GB is daar 219 ~ 222 met aangepaste btw.
De zotac mini 3GB is 209,60 ~ 211,50 met aangepaste btw

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• schumi1986
SpX schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:40:
Ik heb ook gebruik gemaakt van de 980ti - 1080 EVGA step en mijne arriveerd a.s. dinsdag. Ook precies nadat de 90 dagen zijn verstreken. De prijs van de kaart is inmiddels op de EVGA website verhoogt, en nog steeds niet op voorraad.
Hoe heb jij je 980ti terug gestuurd naar EVGA?
Met verzekering of zonder? En met welk postbedrijf?

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 14:23

SpX

Via postnl, aangetekend. Ik heb inmiddels de GTX 1080 ontvangen. Toch weer een stuk sneller, en vooral een stuk koeler. Ik draai nu 2050 mhz op de core in GTA V en 5500 mhz geheugen, max temp 67 graden.

• schumi1986
SpX schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:28:
Via postnl, aangetekend. Ik heb inmiddels de GTX 1080 ontvangen. Toch weer een stuk sneller, en vooral een stuk koeler. Ik draai nu 2050 mhz op de core in GTA V en 5500 mhz geheugen, max temp 67 graden.
Klinkt goed, voor de 980ti had ik een MSI 970 en was verbaasd dat de 980ti zo warm kon worden ~80 graden

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nieuwe Gears of War bundle voor de 1070 en 1080 bij sommige winkels, maar helaas niet bij de goedkoopste winkels dus even afvragen of Gears of War de extra prijs waard gaat zijn.

https://www.nvidia.nl/gra...al/gears-of-war-4-bundle/

[ Voor 14% gewijzigd door Twist op 24-09-2016 08:37 ]

Twist schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:36:
Nieuwe Gears of War bundle voor de 1070 en 1080 bij sommige winkels, maar helaas niet bij de goedkoopste winkels dus even afvragen of Gears of War de extra prijs waard gaat zijn.

https://www.nvidia.nl/gra...al/gears-of-war-4-bundle/
Bij de betere kaarten staan oa Azerty of 4Launch anders gewoon hoog in de prijslijst....

pricewatch: Palit GeForce GTX 1080 GameRock 8GB

pricewatch: Palit GeForce GTX 1070 Super JetStream 8GB

pricewatch: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH 8GB

pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GS 8GB

pricewatch: Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB

pricewatch: Palit GeForce GTX 1070 GameRock

En dan heb ik pas de helft van de modellen gecontroleerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 24-09-2016 09:33 ]

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik zat bij de Evga 1070 FTW te kijken en daar scheelt het 20 euro, maar bij veel andere kaarten valt het inderdaad wel mee.
Megekko en CD-ROM-LAND zijn van dezelfde eigenaar. Als dit voor beide shops gold had het ook voor die kaart op gegaan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 17:43
Beste mensen,

Wanneer is het gebruikelijk dat er een prijsverlaging komt? Ik ben van plan ergens in oktober te kopen. Het liefst de superclocked versie van Evga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mustiej schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:53:
Beste mensen,

Wanneer is het gebruikelijk dat er een prijsverlaging komt? Ik ben van plan ergens in oktober te kopen. Het liefst de superclocked versie van Evga.
Met wat geluk wanneer AMD hun nieuwe high-end kaarten uitbrengt in het begin van 2017.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Zo lang er geen serieuze concurrentie is voor de 1070 en de 1080 zou ik geen prijsverlagingen verwachten. De prijzen zijn wel enigszins gedaald ten opzichte van een paar maanden geleden, maar dat is meer omdat er nu genoeg voorraden zijn en de prijzen daardoor min of meer "normaal" zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
SmokingCrop schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:18:
[...]

Met wat geluk wanneer AMD hun nieuwe high-end kaarten uitbrengt in het begin van 2017.
Ik wou graag oktober of november voor 500/600euro een evga superclocked hebben. Nieuw of tweedehands maakt mij niet uit. Zal dit realistisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
mustiej schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:04:
[...]

Ik wou graag oktober of november voor 500/600euro een evga superclocked hebben. Nieuw of tweedehands maakt mij niet uit. Zal dit realistisch zijn?
Nieuw zeker niet en tweedehands waarschijnlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Het begint hier in dit topic inmiddels aardig te kalmeren. Na ruim 7000 posts is het dan eindelijk zover, er zijn voldoende voorraden. :P

Veruit het hardst lopende topic wat ik ooit heb gemaakt. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12-2023
gisteren een EVGA GTX1080 SC besteld bij Megekko, is verstuurd en krijg m morgen binnen als het goed is. Prijs was bijzonder laag: €699,- nu is ie alweer 750+ overal. Gelukkig zag ik m op tijd voorbij komen

Verwijderd

Vraag ik me altijd af: zit daar een prijsstrategie achter en van wie komt die dan? EVGA, Nvidia, of Megekko zelf?
Megekko, bij de buren zijn ze veel goedkoper.

http://m.mindfactory.de/p...x16--Retail-_1063064.html

Zelfs voor 650 al.

[ Voor 62% gewijzigd door Paprika op 28-09-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrAggUs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Heeft iemand toevallig al vernomen wanneer de ASUS STRIX-GTX1080-O8G-GAMING ergens op voorraad komt en ook daadwerkelijk geleverd kan worden?

Waarom duurt het eigenlijk zo belachelijk lang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Belangrijke vraag is waarom je van alle kaarten juist de ene wil die slecht leverbaar is, middelmatige performance heeft en ook nog eens duur is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 16:42
FrAggUs schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:08:
Heeft iemand toevallig al vernomen wanneer de ASUS STRIX-GTX1080-O8G-GAMING ergens op voorraad komt en ook daadwerkelijk geleverd kan worden?

Waarom duurt het eigenlijk zo belachelijk lang?
Al erg lang bekend. Asus heeft maar 4% output op die kaart.
Dus die wordt enkel voor marketing gebruikt om awards te krijgen en zullen niet masaal te koop zijn.
Omdat de yieldrate zo enorm tegenviel hebben ze achteraf de Advanced versie uitgebracht.
Als je m echt wilt hebben zul je moeten rondbellen, zal ongetwijfeld ergens nog eentje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• santiago2507
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:37
Ik zit te twijfelen tussen de
-Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming € 694
-Gigabyte GTX 1080 G1 Xtreme Gaming € 760
-EVGA GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0 € 776

Is de meerprijs het waard kwa performance en koeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, niet gezien de normale ACX voor 677 te koop is.

Daarnaast als je echt een topper wilt, ga dan voor deze https://azerty.nl/0-6867-...port.html?channel_code=40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• santiago2507
@Vipeax Bedankt voor je reactie

Ik heb geen ervaring met Palit, gainward, KFA2, PNY en slechte ervaring met Inno3D.
Het zullen best goede merken zijn maar voor het gevoel ga ik liever voor iets waar ik bekent mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je vanaf je geboorte bekend geweest met de merken die je nu noemt dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• santiago2507
GEEN ervaring met die merken. Behalve Inno3D ( die ging net buiten de garantie kapot )
Het is voor mij een groot bedrag dus wil gewoon zekerheid.
Zoek een Grafische kaart voor onder de 800 euries
Ik ben niet van plan te overklokken (ik heb daar geen verstand van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrAggUs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-01-2024
Paprika schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:21:
Belangrijke vraag is waarom je van alle kaarten juist de ene wil die slecht leverbaar is, middelmatige performance heeft en ook nog eens duur is. :+
Ik had deze al vroeg betaald voor 776... en heb nu een mooi prijsvoordeel maar nu je zegt dat de performance middelmatig is, ben ik benieuwd wat je zou aanbevelen. Ik heb me laten verleiden door de hoge kloksnelheden omdat ik graag games op 4k wil draaien...

Ik heb ook de Rampage V edition 10... Die passen ook mooi bij elkaar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FrAggUs op 01-10-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Zijn er dan alternatieve(zelfde prestaties en goedkoper) dan de Evga superclocked en/of FTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
santiago2507 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:08:
GEEN ervaring met die merken. Behalve Inno3D ( die ging net buiten de garantie kapot )
Het is voor mij een groot bedrag dus wil gewoon zekerheid.
Zoek een Grafische kaart voor onder de 800 euries
Ik ben niet van plan te overklokken (ik heb daar geen verstand van)
Maar je hebt schijnbaar wel 1 of meerdere vasten merken, terwijl dat waarschijnlijk gewoon de dure Facebook merken zijn.
FrAggUs schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:22:
[...]
Ik had deze al vroeg betaald voor 776... en heb nu een mooi prijsvoordeel maar nu je zegt dat de performance middelmatig is, ben ik benieuwd wat je zou aanbevelen. Ik heb me laten verleiden door de hoge kloksnelheden omdat ik graag games op 4k wil draaien...

Ik heb ook de Rampage V edition 10... Die passen ook mooi bij elkaar ;)
Tja, als het je om de looks gaat dan kan ik je niet helpen. Wel kun je voor 700 euro een betere kaart hebben en is de clocks van die Asus matchen letterlijk 2 sliders opschuiven.
mustiej schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:14:
Zijn er dan alternatieve(zelfde prestaties en goedkoper) dan de Evga superclocked en/of FTW?
De FTW is op dit moment 778 euro. Ook dan geldt dat je voor 700 euro een betere kaart kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Paprika schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:27:
[...]
De FTW is op dit moment 778 euro. Ook dan geldt dat je voor 700 euro een betere kaart kunt hebben.
Alhoewel 78 euro nogal wat is, betaal je voor EVGA ook voor de erg goede costumer support...
Weet alleen niet precies hoe die support bij Palit/Gainward zit, maar beter zijn dan EVGA wordt moeilijk lijkt me ;). Of je die CS nodig hebt is een tweede natuurlijk. De reden dat ik tot twee keer toe voor een 1070 FTW ben gegaan is omdat ik áls ik problemen heb, ook wil dat dit snel en fatsoenlijk opgelost wordt, zonder 1 tot 2 maanden zonder GPU te zitten (zoals ik lees dat bij vele andere manufacturers het geval is).

Alhoewel, sinds mijn tweede 1070 FTW ook coil whine heeft, ga ik 'm wellicht retouren.. Dan maar toch richting een Palit/Gainward?

[ Voor 8% gewijzigd door test_slang_776 op 02-10-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goede webshop stuurt je gewoon snel een nieuwe normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Tja, dat is te hopen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
Jammer genoeg is mijn PC kennis te gebrekkig geworden, dat ik hier toch even advies kom vragen.

Huidige GPU: Ati Radeon HD6750 (oid) van enkele jaren geleden. Ben nu op zoek naar een GTX 1060 (of RX480 maar zal toch Nvidea worden), nu heb ik deze variant gevonden:

https://www.afuture.nl/pr...1060-armor-ocv1-6gb-gddr5

Deze lijkt mij qua prijs, koeling deftig te zijn? Wil zeker niet meer betalen dan 300€ dus die duurdere MSI valt al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3 en x4 zijn qua cijfers dezelfde maar de een is duurder? Ik neem aan dat X4 een betere cooling heeft en stiller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De "X" geeft het aantal fans aan. Ze hebben een X2, X3 en een X4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 22:50
PNY GTX 1070 voor 386 euro, foutje of een trend die eraan zit te komen?

https://www.acesdirect.nl...aign=tweakers-xml&c_id=17

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
InfinityG35 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:48:
PNY GTX 1070 voor 386 euro, foutje of een trend die eraan zit te komen?

https://www.acesdirect.nl...aign=tweakers-xml&c_id=17
https://www.centralpoint....ampaign=hardwareinfoclick Voor 352 inc btw en verzending. Verwacht 5 oktober.

Zou leuk zijn als dit inderdaad een trend gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 23:12
Die kaart kost nu weer 585 euro bij Centralpoint, dus ik gok dat het een foutje is geweest. Ben benieuwd of ze hem gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
vraag me dit ook wel af... kunnen ze dat weigeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:20
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 23:12
Ik geloof dat dit al vaak genoeg is voorgekomen op tweakers, zoek maar eens op [prijsfout]. Soms wordt er geleverd, soms niet. Vaak worden hier topics over geopend, maar ik zie zelf het nut er niet echt van in. Dat soort topics lopen meestal uit op ethische discussies. Ik stel voor dat we dat in dit topic in ieder geval achterwege laten.

[ Voor 31% gewijzigd door accountabc op 04-10-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Had in elk geval wel leuk geweest, 1070's onder de 399eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 20:24
Not a chance. Er is geen competitie vanuit AMD, dus waarom zou Nvidia ook maar iets aan de prijs doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
In de kerst moet er wel toch een prijsverlaging zijn voor de 1080s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
mustiej schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:55:
In de kerst moet er wel toch een prijsverlaging zijn voor de 1080s?
Waarom?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Eerder kans dat je nog wat extra betaald omdat er misschien schaarste ontstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 22:50
Geruchten van een 1080 ti, en als die komt zal de prijs iets gedrukt worden misschien. In de USA wordt er rond de kerst altijd flink gestunt, dus wie weet.

Verder denk ik niet dat er veel 1080's verkocht worden bij deze - ahum - idioot hoge prijzen. Zou me niets verbazen als er toch redelijke voorraden 1080's zijn inmiddels.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Er zijn voorraden. Maar de verkopen gaan als een tierelier.... Er is immers geen alternatief of concurrerend product. Inmiddels zijn we ook een maand of 3/4 verder na de launch dus iedereen die hoopte op een prijsverlaging is inmiddels wel overstag. De prijzen van launch day zijn wel achter ons... Voor 450 euro heb je al een 1070 en voor 700 euro een 1080. Niks mis mee, krijg je er nog een game bij van nvidia ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Niks mis mee" voor de winkels ja ;). Duitsers hebben al een GTX1080 voor 630 euro, dus reken maar waar de winst zit binnen NL (leverancier en webwinkel dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Het gras is altijd groener bij de buren. Als je topics uit 2001 leest zie je ook al gefrustreerde tweakers die het liefst alles bij de oosterburen zouden halen. Koop je kaart lekker daar zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrsv
  • Laatst online: 10-10 15:00
Bij bepaalde Asus producten gratis Mafia III.
Bij Asus Strix 1070/1080 dus tijdelijk GoW 4 en Mafia III...

https://www.asus.com/event/2016/rog/mafia3/

[ Voor 18% gewijzigd door lrsv op 08-10-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweet1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:36
haha die paar mensen die nog op een prijs verlaging zitten te hopen.

De prijs verlaging komt er als de gtx 2080 uit is

Over de boot missen gesproken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Altijd gevaarlijk dat wachtsyndroom. Als er iets net nieuws op de markt is ga je wachten op een prijsverlaging omdat je het te duur vind. Tegen de tijd dat de prijs weer ok lijkt gaan de geruchten alweer rond over een eventuele opvolger... En ga je daarop weer wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:01
lrsv schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:15:

Ik had een GTX 1060 van hun gekocht bij Azerty deze wrek, beide de kaart en winkel doen mee maar dan vraag ik mij af of ik ook recht heb op die Mafia 3, of moet het echt na 21 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrsv
  • Laatst online: 10-10 15:00
Ik durf het niet te zeggen.
Claimen kan pas na 21 okt, maar weet niet of ook enkel aankopen vanaf dan gelden. Lijkt me niet, want dan zou veel volk 2 weken wachten met Asus producten te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Laatst online: 13:16
lrsv schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:15:

Dan is het wel interessant om +- 40e meer te betalen voor de Asus variant i.p.v een goedkopere Gigabyte versie te nemen. Ik wil wel een super stille versie hebben. Hopelijk snel meer info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
Al een paar weken de prijzen op Amazon in de gaten aan het houden voor de 1060 6GB maar blijven (jammer genoeg) stabiel, de goedkoopste 255€.

Ik heb tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Geen idee of het hier of in de ervaringen topic moet plaatsen, maar ik ben momenteel vrij pissig nu.

5 Oktober een complete build gekocht, alles werkte perfect op de ASUS ROG Strix GTX 1060 6GB kaart aangezien deze een defectie VRAM geheugen had, meteen deze week opgestuurd en gevraagd om een nieuwe vervangende.

Let op voor ik verder ga, de eerste kaart was gewoon nieuw en in topstaat.

Dus snel afgehandeld kwam vandaag de vervangende model binnen, tot nu toe werkt deze nog goed maar er vielen mij meerdere dingen op, de kaart lijkt nieuw maar was opgestuurd in de de doos van de eerste kaart dus serienummers komen niet overeen, ook is deze kaart beschadigd (zie foto's rode vierkantjes).

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Azerty maar hierdoor ben ik vrij woest, ook als deze kaart goed werkt vind ik het uitermate onacceptabel dat je een kaart waar je net 330 euro voor neersmeet in deze staat krijgt.

Ligt het nou aan mij of is dit inderdaad onacceptabel?

De vraag is of ik hier aan kan doen? Ik ben nu klaar mee en wil eigenlijk de koop ontbinden hierdoor, de eerste keer was gewoon een defect maar dit is gewoon een beschadiging achteraf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EC8HkGIyg2mc91tluuMkhc2I/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ry4sNyBBqGaaaJL7kx2f4rFE/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GkJb8aC6Xr0ZYgEVL7S5P2Cg/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/13K5tlqyud1aCAhlmkToWB3I/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Ik zou hier niet teveel stennis over maken, het is een heatsink die zijn nooit perfect. je had eens moeten zien wat voor reacties ik kreeg over mijn 1080 vanweg het feit dat een logo los liet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:43
Paprika schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:29:
"Niks mis mee" voor de winkels ja ;). Duitsers hebben al een GTX1080 voor 630 euro, dus reken maar waar de winst zit binnen NL (leverancier en webwinkel dus).
Valt wel mee MSI Aero versie kost stock al 520 euro bij de leverancier. Dan nog btw bij 21% & de winkel moet iets verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we vooral een duur marketing driven merk als referentiepoint gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:43
Paprika schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:41:
Laten we vooral een duur marketing driven merk als referentiepoint gebruiken ;).
Het was de goedkoopste 1080 die ons leverancier kon leveren helaas kon de andere prijzen niet zien anders.

Aan de andere kant de 1070 was stock price al van MSI Aero versie 360 euro

[ Voor 11% gewijzigd door Mir64za op 15-10-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Uberdude schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:02:
Ik zou hier niet teveel stennis over maken, het is een heatsink die zijn nooit perfect. je had eens moeten zien wat voor reacties ik kreeg over mijn 1080 vanweg het feit dat een logo los liet.
Nooit geweten, heb veel grafische kaarten in mijn handen gehad de laatste jaren en nooit meegemaakt dat een nieuwe uit de doos zo uitzag, op zich valt het inderdaad mee op de foto 2 na aangezien dat flink verbogen is, maar blijkbaar zijn de temps in orde na paar uur gamen dus hopen dat dit puur cosmetisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug sturen zo snel mogelijk. En alles klaar hebben staan. Ze zullen jou vast de schuld gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:20:
Terug sturen zo snel mogelijk. En alles klaar hebben staan. Ze zullen jou vast de schuld gegeven.
Ik heb hun ook al gisteren een mailtje gestuurd, de kaart werkt goed en blijkbaar heeft dit allemaal geen invloed op de werking van de kaart, echter ben ik "not amused" dat ik even 330 euro neersmijt en dit als vervanging krijg, daarnaast ook het feit dat je garantie vervalt als het product beschadigd is de reden dat ik een mail verstuurde naar hun want ik heb absoluut geen zin ik om achteraf opgeschept te zitten met een kapotte kaart die theoretisch garantie heeft, maar die vervallen is omdat een winkel achterlijk was en een beschadigde kaart had verstuurd.

Om maar over te zwijgen de de doos van de videokaart zelf geopend was en de serienummers niet overeenkomen, de serienummer op de pakbon is die van de doos en niet van de kaart zelf.

Ik zie het morgen wel aangezien ze niet op zondag reageren (ga ik vanuit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:27:
[...]

Ik heb hun ook al gisteren een mailtje gestuurd, de kaart werkt goed en blijkbaar heeft dit allemaal geen invloed op de werking van de kaart, echter ben ik "not amused" dat ik even 330 euro neersmijt en dit als vervanging krijg, daarnaast ook het feit dat je garantie vervalt als het product beschadigd is de reden dat ik een mail verstuurde naar hun want ik heb absoluut geen zin ik om achteraf opgeschept te zitten met een kapotte kaart die theoretisch garantie heeft, maar die vervallen is omdat een winkel achterlijk was en een beschadigde kaart had verstuurd.

Om maar over te zwijgen de de doos van de videokaart zelf geopend was en de serienummers niet overeenkomen, de serienummer op de pakbon is die van de doos en niet van de kaart zelf.

Ik zie het morgen wel aangezien ze niet op zondag reageren (ga ik vanuit)
Balen zeg! :( Ik denk dat dit nog lang zal duren aangezien ik een gevoel hebt dat ze er niks mee zullen doen. Maar veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Ja dus?
Daar zit ook garantie op :D
Als die binnen de garantie stuk gaat krijg je gewoon een nieuwe, had ik toen ook, ook bij Afuture :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Niet helemaal duidelijk of hier de Founders Editions ook bij zitten.
Waarschijnlijk niet aangezien dit alleen een andere doos is (in mijn geval MSI), zonder verdere aanpassingen op de kaart. Zal vanavond wel even met CPU-Z gaan checken.

In ieder geval geen gekke dingen meegemaakt tot nu toe. Het enige wat storend is, is het af en toe wegspringen naar de desktop (net alsof een ander proces iets activeerd waardoor games geminimaliseerd worden.
Dit lijkt me niet een issue te zijn dat door geheugen wordt veroorzaakt., want de game aanklikken vanuit de taakbalk laat de game weer verder draaien. Het is dus geen Crash To Desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:08
Henkje.doc schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Niet helemaal duidelijk of hier de Founders Editions ook bij zitten.
Waarschijnlijk niet aangezien dit alleen een andere doos is (in mijn geval MSI), zonder verdere aanpassingen op de kaart. Zal vanavond wel even met CPU-Z gaan checken.

In ieder geval geen gekke dingen meegemaakt tot nu toe. Het enige wat storend is, is het af en toe wegspringen naar de desktop (net alsof een ander proces iets activeerd waardoor games geminimaliseerd worden.
Dit lijkt me niet een issue te zijn dat door geheugen wordt veroorzaakt., want de game aanklikken vanuit de taakbalk laat de game weer verder draaien. Het is dus geen Crash To Desktop.
De Foundere editie heeft ook zo zijn issues (temperatuur etc), alleen volgens mij niet het geheugen issue. Probleem is dat het micron-geheugen bij een bepaalde temperatuur begint te throtthlen. De eerste 1070 kaarten hadden nog samsung-geheugen aan boord. Maar door gebrek aan voldoende geheugen-chips en financiele aspecten zijn fabrikanten uitgeweken naar micron. Wederom een slechte zaak :(.

EVGA heeft ook serieuze issues nu met hun kaarten.De 1080 is niet getroffen door het geheugenprobleem net als bij de 1070 maar er zijn wel andere problemen .

Na een zoektocht kwam ik er achter dat de 1080 hier geen last van heeft. Echter zijn er wel fabrikanten die met de 1080 ook issues hebben. EVGA heeft hun rma van hun SC/FTW 1080 kaarten tijdelijk stop gezet : Dit omdat er teveel mensen het terugsturen en ze hebben geconstateerd dat er een probleem is en willen dit eerst verhelpen. Leuk voor de mensen die met een defecte kaart zitten. Maargoed, issues met fan en blackscreens : see :

http://forums.evga.com/Everyone-PLE...sue-RMAs-m2566277.aspx

http://forums.evga.com/GTX-1080-FTW...p-to-100-m2530081.aspx

En om het verhaal compleet te maken. Nu zijn er een aantal fabrikanten die voor de 1070 een bios-update hebben uitgebracht. Maar die bios-update zorgt ook voor issues met fanspeed en-control. Goed bezig dus 8)7. Ik wilde een 1070 voor mijn mini-itx systeem aanschaffen. Maar ben min of meer nu genoodzaakt om naar de 1080 te kijken |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Lootbox op 21-10-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:15
Mijn fe edition heeft geen micron .
Het geheugen heb ik ook op + 550 en dat gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28
Mir64za schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:41:
[...]

Aan de andere kant de 1070 was stock price al van MSI Aero versie 360 euro
360 ? Waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 18:46
Nvidia, het nummer 70 en geheugen zijn geen goed huwelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Via GPU-Z een check gedaan.
MSI GTX 1070 Founders Edition: GDDR 5 (Samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:11:
[...]

Balen zeg! :( Ik denk dat dit nog lang zal duren aangezien ik een gevoel hebt dat ze er niks mee zullen doen. Maar veel succes!
Zoals verwacht heeft Azerty gezegd dat de kaart gewoon normaal werkt ondanks de beschadiging en dat ik eventueel 15 euro vergoeding kan krijgen of bij Asus mag klagen aangezien deze daarvoor verantwoordelijk is.

Zoals verwacht dus (zucht), gelukkig geven ze toe dat ze dit weten en heb ik gewoon garantie, ik kreeg binnen 24 uur een antwoord op mijn mail.

Dus dinsdag meteen een mail naar Asus gestuurd en.... niks, geen antwoord van hun gehad (suprise, suprise :( )

De kaart werkt gewoon naar behoren, maar als ik de kans krijg vind ik dat Asus hiermee niet weg mag komen.

Ander thema, ik lees hier en elders inderdaad over eventuele verschillen tussen de GTX 1070 met een Samsung en met een Micron chip, maar hebben de GTX 1060 modellen daar ook last van?

(net nagekeken en ik heb een Samsung chip op mijn GTX 1060)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
GPU-Z zegt dat mijn MSI 1060 Samsung geheugen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen. Maar ik had wel een betere vergoeding van Azerty verwacht eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:44:
Balen. Maar ik had wel een betere vergoeding van Azerty verwacht eerlijk gezegd.
Ik had zelf niks verwacht.

Maar goed, krijg je een leuke code voor Mafia 3 bij je videokaart is de Asus website gebugged als de pest, mijzelf geregistreerd, code ingevuld en de videokaart geregistreerd en niks, redeem knop werkt niet.

Wat een k*t website, en de teller van overgebleven codes gaat langzaam naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkus
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-08 13:31
Mizgala28 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Ik had zelf niks verwacht.

Maar goed, krijg je een leuke code voor Mafia 3 bij je videokaart is de Asus website gebugged als de pest, mijzelf geregistreerd, code ingevuld en de videokaart geregistreerd en niks, redeem knop werkt niet.

Wat een k*t website, en de teller van overgebleven codes gaat langzaam naar beneden.
Oke, dacht dat het aan mij lag. Heb maar een mailtje gestuurd naar promotie@asus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07

MazeWing

The plot thickens...

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van de Palit GTX 1070 Gamerock. Deze was €439 bij Azerty (inmiddels uitverkocht). Incl. een Gears of War 4 key.

De kaart was wel uit de verpakking geweest. Ook de kaart heeft een keer in een PCI-E slot gezeten. Dit was te zien aan piepkleine krasjes aan de onderkant (andere kant) van het plastic stukje naast het PCI-E slot. Gelukkig werkt de kaart naar behoren. Hij is stil en snel. Heb er meteen een overclock overheen gegooid (memory (Samsung): +500 MHz en coreclock: 120MHz) en alles lijkt stabiel te zijn. De kaart wordt zo'n 68 graden bij een fanspeed van 37%. Verder draait de boostclock stabiel tussen de 2050-2075 MHz.

De vraag is dan ook of er een addertje on het gras zit die er voor heeft gezorgd dat de kaart retour is gezonden. Kan natuurlijk ook door Azerty om 1 of andere (vage) reden getest zijn...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:53
Nette aanbieding voor een GTX1070, bij onze oosterburen. Heeft iemand ervaring met deze winkel, en verwachten jullie wellicht dat de prijs van een GTX1070 hier op korte termijn ook nog gaat dalen?

https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr5-gcas-172.html
Pagina: 1 ... 72 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.