[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 71 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Njaziqu schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:16:
Iemand ervaring met levertijden van de Titan X (Pascal)?

Vrijdag 12-08 twee stuks besteld en tot op heden alleen betaalbevestiging gehad, waarin staat dat verdere informatie verstrekt wordt. 1-3 dagen levertijd gaat dus niet op :/

Hiervoor 4 weken gewacht op asus strix gtx 1080 en uiteindelijk geannuleerd.

Het wachten wordt ik nogal zat :")
Dat is nog niks, ik heb weliswaar automatische overschrijving als betalingsoptie gekozen, daar ik geen gebruik van paypal of cc kon maken.

Besteld op 7-8-2016, kun je nagaan :P Status blijft nog steeds onveranderd op ''In afwachting'' staan.
Het geld is op 15 augustus eindelijk van m'n rekening afgetrokken.

Tussen de 12 en 16 dagen geeft Nvidia store aan, dit al na diverse mailtjes verstuurd te hebben.

Kan haast niet geloven dat een automatische afschrijving zo lang duurt, tenzij ze gewoon de boel lopen te besodemieteren qua voorraad.

[ Voor 11% gewijzigd door PcManiaxx op 18-08-2016 02:48 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Njaziqu schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:16:
Iemand ervaring met levertijden van de Titan X (Pascal)?

Vrijdag 12-08 twee stuks besteld en tot op heden alleen betaalbevestiging gehad, waarin staat dat verdere informatie verstrekt wordt. 1-3 dagen levertijd gaat dus niet op :/

Hiervoor 4 weken gewacht op asus strix gtx 1080 en uiteindelijk geannuleerd.

Het wachten wordt ik nogal zat :")
Vrijdag 5 augustus besteld, woensdag 10 augustus binnen. Betaald met PayPal. :)

Vandaag komt mijn ek waterblok ervoor binnen. :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Beest3
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 13:14
Ik heb de evga gtx1070 ftw gekocht bij mindfactory voor 468, verwacht hem volgende week 😎

• MartenBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 13:16
Devil N schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Megekko zit in Breda, vlakbij de Belgische grens, en leveren binnen één werkdag aan adressen in Vlaanderen. Zij zijn bovendien de "goedkoopste" (minst dure) van alle winkels die de MSI GTX 1080 Gaming X 8G nu op voorraad hebben. Als je wilt, kun je de kaart dus morgen in huis hebben.
Ik heb mijn order bij SiComputers.nl geannuleerd en inderdaad bij Megekko besteld. De kaart zou vanmiddag moeten aankomen en vanavond kan ik dan eindelijk m'n gtx 660 vervangen :)
Wel wordt mijn geld van SiComputers pas ergens de komende 2 weken teruggestort :/

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
MartenBE schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:13:
[...]

Ik heb mijn order bij SiComputers.nl geannuleerd en inderdaad bij Megekko besteld. De kaart zou vanmiddag moeten aankomen en vanavond kan ik dan eindelijk m'n gtx 660 vervangen :)
Wel wordt mijn geld van SiComputers pas ergens de komende 2 weken teruggestort :/
Top! Ik ben benieuwd hoe de kaart je bevalt. Hint: hij is snel. ;)

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Gisteren een GTX 1060 besteld bij casekings.de .
Weet iemand hoelang het duurt voordat GLS heeft bezorgd?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
monofear schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:19:
Welke heb je besteld? Ik wacht nog tot ze de EVGA SC 1060 op voorraad hebben voor 289 euro. Een van de weinige kaarten met hogere clocksnelheden en een 'lage' prijs. Hopelijk de 23ste aangezien rond de 12de er ook voorraad zou komen, maar dit uitgesteld is.

[ Voor 18% gewijzigd door Satch op 18-08-2016 13:03 ]

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:16
monofear schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:19:
heb vorige week een evga 1070 ftw besteld bij caseking, dinsdag besteld > donderdag bezorgd. d:)b

• monofear
  • Laatst online: 03-09 11:20
Satch schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Welke heb je besteld? Ik wacht nog tot ze de EVGA SC 1060 op voorraad hebben voor 289 euro. Een van de weinige kaarten met hogere clocksnelheden en een 'lage' prijs. Hopelijk de 23ste aangezien rond de 12de er ook voorraad zou komen, maar dit uitgesteld is.
Gewoon de Palit versie van 289 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartenBE
  • Laatst online: 08-10 13:16
Devil N schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Top! Ik ben benieuwd hoe de kaart je bevalt. Hint: hij is snel. ;)
Gisteren ontvangen en geïnstalleerd. Installatie ging vlot. Het is de eerste keer ooit dat ik op alle games alles op ultra kan zetten (high was vaak al heel lastig). Gigantisch kaart wel :p
Megekko heeft inderdaad een continue volle voorraad, ik dacht dat ik de laatste had, maar de stock was de dag nadien alweer aangevuld met 10 stuks. Wordt binnen de dag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn A8G Strix, via Afuture. Wou eerst de O8G maar duurde me te lang dus vrijdag besteld, zaterdag binnen.

Ooeh! :9~ Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5uWLAjvh.jpg
Yes bijna! Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rikV9x8h.jpg
Hij zit erin! :D :D 8) Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LBMwvtWh.jpg
Ziet er goed uit zeg! :*) Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dFh4Fx7h.jpg
Ik ben tevreden! _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RtlY7CVh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Niek.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-10 19:08
Ben binnenkort van plan een 1060 te kopen.
De msi variant is op dit moment redelijk leverbaar,
hierdoor is de prijs ook wat gezakt (340 in pricewatch)
Verwachten jullie dat de prijs aankomende weken nog verder zal zakken?
Of is dit het moment om er een te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Op gamescom een evga 1080 hydrocopper gespot, zijn daar al levertijden van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Uberdude schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:28:
Op gamescom een evga 1080 hydrocopper gespot, zijn daar al levertijden van bekend?
Bij de buren hadden ze hier ook al melding van gemaakt: https://nl.hardware.info/...ydro-copper-en-classified

Exacte levertijden zijn nog niet bevestigd, maar blijkbaar mag je uitgaan van eind september/begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Toch de MSI 1060 versie gekocht voor 339,-

Ik heb al een aantal weken geen videokaart meer en mis teveel rocket league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
CallmeGod schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:21:
Toch de MSI 1060 versie gekocht voor 339,-

Ik heb al een aantal weken geen videokaart meer en mis teveel rocket league.
Kan uit ervaring spreken dat het nog best goed speelt op de igpu van een 6700k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Uberdude schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:12:
[...]

Kan uit ervaring spreken dat het nog best goed speelt op de igpu van een 6700k :+
Heb zelf een overclockte Intel Core i5 4670K maar met lage settings nog steeds bagger. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door CallmeGod op 22-08-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
evga heeft weer wat 1070's op voorraad ;) heb er 1 besteld (de SC acx 3.0). Hopelijk komt die snel :D

/kan nu al niet meer wachten

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
De GTX 1060 kaarten van EVGA zijn ook weer beschikbaar op de site van EVGA zelf. Vooral de SC Gaming kan ik van harte aanraden: http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=06G-P4-6163-KR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32

Bever!

3

980ti is ook voor topprijzen te koop nu, als je ziet wat sommigen betalen voor een gtx1060 kan je daar beter voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Laatst online: 14:25
Er zijn meer redenen om voor een gtx 1060 te kiezen hoor. Formaat en verbruik bijvoorbeeld. En voor full hd heb je niet meer nodig. Hou je toch weer wat geld in de pocket, ook met een dure 1060.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
hmzz iemand ervaring met het bestellen op evga website? heb om 16:30 besteld ongeveer en staat nog steeds op waiting to process.... paypal zooi kwam wel via de email door...
Order Date: 8/23/2016
Shipping Method: UPS Standard
Order Status: Waiting to Process
Payment: PayPal Account

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Lord_T schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:10:
hmzz iemand ervaring met het bestellen op evga website? heb om 16:30 besteld ongeveer en staat nog steeds op waiting to process.... paypal zooi kwam wel via de email door...

[...]
Het kan inderdaad even duren. Volgens mij geven ze op de site zelf al aan dat ze normaal gesproken het de volgende werkdag pas verzenden, en in mijn geval duurde het twee dagen. Ik kreeg al wel vrij snel een tracking nummer van UPS, maar pas een dag later werd het pakket ook echt door EVGA overhandigd aan UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• private-karel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 22:36
Bestel je die dan op de amerikaanse site van EVGA?
Op de europese staat de 10 serie zelfs nog niet in de shop...
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
Umm, jawel? http://eu.evga.com/Produc...=GeForce+10+Series+Family

Ik heb mijn GTX 1060 in ieder geval van de Europese EVGA site gekocht, en hij werd verscheept vanuit de omgeving van München. Van daaruit duurt het ongeveer 2 werkdagen voordat hij afgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb gister de EVGA GeForce GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0, 8192 MB GDDR5X bij Caseking besteld, morgen wordt 'ie al geleverd :D

Ben benieuwd!

Ga upgraden van een GTX970 dus wel een aardige upgrade denk ik.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
  • Laatst online: 11:44
Ik heb gisteren rond 12.00 uur een EVGA 1060 SC bij Caseking.de besteld (de voorraad indicatie stond in stock today toen ik bestelde.) en sinds gisteren stond mijn order status in "The order is being processed" tot zover.

Want ik heb ook een email gekregen die zegt dat mijn bestelling niet op voorraad is maar in de email staat wel; Expected delivery date: 8/23/2016.
MIjn vraag is: Betekent dit dat mijn bestelling binnenkort verzonden wordt?

Het is de eerste keer dat ik bij caseking.de iets bestel. Het is een beetje verwarrend.

Bij voorbaat bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12
Wellicht enigsinds offtopic, maar heeft iemand al de nieuwe SLI HB Bridges in Nederland te koop gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zat zelf ook te wachten tot de voorraad van de EVGA 1060 SC bij Caseking.de op 'op voorraad' zou schieten, maar hij bleef maar op 'op voorraad vandaag' staan. En nu is hij vanmiddag naar 31-08 geschoten. Ik gok dat ze meer bestellingen hadden dan ze aan voorraad hebben binnen gekregen. Dan maar voor ietsje duurder bij EVGA zelf besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een idee wanneer/waar je straks de Zotac GeForce GTX 1080 ArcticStorm kunt scoren?
pricewatch: Zotac GeForce GTX 1080 ArcticStorm

Het is een kaart met preinstalled waterblok, en ik wil er graag twee in SLI gaan hangen.

Zotac is nogal vaag over deze kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Msi 106p inmiddels 2 dagen in me pc hangen.

Me eerste conclusie is : wat is die stil!
En gaaf als je een open window hebt.

Ik heb hem nog niet echt getest met zware games.

Bij de installatie helaas wel probleem gehad.Hij zei dat de driver niet geschikt was voor me systeem ( win10).
Na korte onderzoek blijkt dat ik een update moest installeren.
Wat helaas nog een half uur duurde.

Daarna kon ik alles installeren en loopt het weer als een zonnetje.

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Tip voor de mensen die deze pricewatch: Asus TURBO-GTX1060-6G GTX 1060 van Asus zoeken. Op zowel Amazon.de als Amazon.co.uk is deze leverbaar vanaf 30/31 augustus a.s.

Prijs circa 280-285 euro :)

[ Voor 25% gewijzigd door objectief2 op 25-08-2016 01:11 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 09:33

DaWaN

'r you wicked ??

Zondag 2 stuks Gigabyte G1 Gaming GeForce GTX1060 6GB besteld bij caseking.de voor 299 euro per stuk. Gekozen voor UPS verzending. Geld meteen overgemaakt vanaf de Rabobank. Vervolgens maandag de betaal- en verzendbevestiging gekregen en gisterenmorgen ontvangen. Ik snap niet waarom mensen de kaart nog in Nederland bestellen.
meacount schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:36:
Ik heb gisteren rond 12.00 uur een EVGA 1060 SC bij Caseking.de besteld (de voorraad indicatie stond in stock today toen ik bestelde.) en sinds gisteren stond mijn order status in "The order is being processed" tot zover.

Want ik heb ook een email gekregen die zegt dat mijn bestelling niet op voorraad is maar in de email staat wel; Expected delivery date: 8/23/2016.
MIjn vraag is: Betekent dit dat mijn bestelling binnenkort verzonden wordt?

Het is de eerste keer dat ik bij caseking.de iets bestel. Het is een beetje verwarrend.

Bij voorbaat bedankt.
Ik denk dat ze jouw betaling nog niet hebben ontvangen :) Eurobetaling kan volgens mij 24 uur in beslag nemen. Hoe heb je betaald?

[ Voor 55% gewijzigd door DaWaN op 25-08-2016 09:16 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:16
Gekozen voor UPS verzending. Geld meteen overgemaakt vanaf de Rabobank. Vervolgens maandag de betaal- en verzendbevestiging gekregen en gisterenmorgen ontvangen.
DPD was bij mij net zo snel. :)

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Devil N schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:52:
De GTX 1060 kaarten van EVGA zijn ook weer beschikbaar op de site van EVGA zelf. Vooral de SC Gaming kan ik van harte aanraden: http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=06G-P4-6163-KR
dank u zojuist gekocht

http://web.mac.com/kl00n

Verwijderd

DaWaN schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:13:
Zondag 2 stuks Gigabyte G1 Gaming GeForce GTX1060 6GB besteld
Waarom 2, als ik vragen mag? SLI is toch geen optie bij de 1060?

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 09:33

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:35:
[...]
Waarom 2, als ik vragen mag? SLI is toch geen optie bij de 1060?
Klopt, was voor 2 verschillende builds.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:21
Ook ik heb net de EVGA 1060 SC besteld via EVGA zelf.
In de status staat hij meteen als verzonden, ik ben benieuwd of hij morgen al afgeleverd word ;)
Het gaat de vervanging worden van mij 560ti 448, hopelijk kan ik dan weer even vooruit op 1080p

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:45
Dinsdag bij Caseking 1070 besteld. Wordt geleverd via GLS.

Status staat sinds vanmorgen 10:35 op
The parcel has left the GLS location. Netherlands Utrecht

Kan ik hem vandaag nog verwachten? :) Ben net thuis maar zag geen briefje of iets dergelijks dat ze al langs zijn geweest :P

• meacount
  • Laatst online: 11:44
DaWaN schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:13:
Zondag 2 stuks Gigabyte G1 Gaming GeForce GTX1060 6GB besteld bij caseking.de voor 299 euro per stuk. Gekozen voor UPS verzending. Geld meteen overgemaakt vanaf de Rabobank. Vervolgens maandag de betaal- en verzendbevestiging gekregen en gisterenmorgen ontvangen. Ik snap niet waarom mensen de kaart nog in Nederland bestellen.

[...]

Ik denk dat ze jouw betaling nog niet hebben ontvangen :) Eurobetaling kan volgens mij 24 uur in beslag nemen. Hoe heb je betaald?
Ik heb met Paypal betaald.
Ik denk dat ik gewoon de nieuwe voorraad van 31-8 afwachten moet aangezien dat mijn order status hetzelfde blijft. ;(

• Arpie88
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-08 09:53
Bpow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:43:
Dinsdag bij Caseking 1070 besteld. Wordt geleverd via GLS.

Status staat sinds vanmorgen 10:35 op
The parcel has left the GLS location. Netherlands Utrecht

Kan ik hem vandaag nog verwachten? :) Ben net thuis maar zag geen briefje of iets dergelijks dat ze al langs zijn geweest :P
Ook afgelopen dinsdag een EVGA 1070 FTW besteld bij Caseking. Moet een leuke upgrade van een GTX580 zijn...
10:32 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Niederlande Utrecht.

Ben benieuwd of het vandaag nog komt.

• ThoffeGast
  • Laatst online: 12:02
EVGA FTW 1070 Gaming op voorraad bij Megekko voor 469. Toch maar besteld dan :) zou morgen binnen moeten komen...

• Vistajevski
  • Laatst online: 14:25
manmetdehamer schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:17:
Ook ik heb net de EVGA 1060 SC besteld via EVGA zelf.
In de status staat hij meteen als verzonden, ik ben benieuwd of hij morgen al afgeleverd word ;)
Het gaat de vervanging worden van mij 560ti 448, hopelijk kan ik dan weer even vooruit op 1080p
Voor 1080p is een 1060 ruim voldoende, durf ik na twee weken wel te zeggen. Aangeschaft voor ARK, dat op een 670 nog net speelbaar was. Op de 1060 draait het zonder problemen op de hoogste settings. De rest van het systeem is nu duidelijk de bottleneck. Ik draai nog met een cache-SSD op een harddisk, en als het spel net is opgestart merk je dat hij de textures soms nog in het videogeheugen moet laden. Eenmaal ingeladen blijft het soepel lopen. Die 6GB videogeheugen zijn dus beslist niet overdreven. Al met al een fijne, uitgebalanceerde kaart.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:10

muhda

Time & Space traveler

ThoffeGast schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:50:
EVGA FTW 1070 Gaming op voorraad bij Megekko voor 469. Toch maar besteld dan :) zou morgen binnen moeten komen...
Pff, ik heb hem gisteren voor 514,95 besteld! :F Even een mail sturen naar Megekko kijken of ze nog iets aan de prijs kunnen doen. (Hopen op een waardebon, moet toch nog veel dingen bestellen.)
muhda schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:37:
[...]

Pff, ik heb hem gisteren voor 514,95 besteld! :F Even een mail sturen naar Megekko kijken of ze nog iets aan de prijs kunnen doen. (Hopen op een waardebon, moet toch nog veel dingen bestellen.)
Uiteraard had je je mond dicht gehouden (richting de winkel, al had je het hier vast wel gepost) als ie nu duurder was geworden? ;)

Megekko is een beetje ouderwerts met hun hele "alleen email" onzin, dus succes ermee. Als je pech hebt krijg je eerst een verzendbevestiging voordat ze reageren en dan is het "te laat", want het pakket is "al aangemeld". :+ Terugsturen (of het pakketje simpelweg weigeren) kan altijd nog. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 25-08-2016 21:17 ]

• ThoffeGast
ze kunnen natuurlijk ook gewoon het verschil crediteren. Dan maakt het niet uit of het al is verstuurd of niet :)

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Als ze niks meer aan de prijs kunnen doen is het helaas pindakaas, Ik heb de 1070 toch maar voor tijdelijk gekocht. Ik wacht op de 1080TI of AMD Vega worden allebei (begin) 2017 verwacht.

[ Voor 13% gewijzigd door muhda op 25-08-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:27
ThoffeGast schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:50:
Na veel twijfel tussen de Palit GTX1070 en de EVGA GTX1070 FTW, toch maar zojuist de EVGA besteld. Morgen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
vinom schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

Na veel twijfel tussen de Palit GTX1070 en de EVGA GTX1070 FTW, toch maar zojuist de EVGA besteld. Morgen ophalen :)
De EVGA leek mij ook de betere keuze qua support enz. EVGA is schappelijke partij. Bij Palit weet ik het niet maar komt ver weg uit china geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beest3
  • Laatst online: 24-09 13:14
muhda schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:37:
[...]

Nou als ze irritant willen doen retourneer je hem toch gewoon en vraag je geld terug? Koop dan lekker gewoon dezelfde opnieuw. Opgelost netjes tegen netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Flinke voorraad qua EVGA GTX 1070 modellen bij de bekende shops in NL. Zo'n 460 euro voor de SC, veel goedkoper zie ik ze in Q3 niet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:27
Ik had voor 469 de FTW versie. Iets grotere fans en heatsink en hoger geklokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Beest3 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:28:
[...]
Nou als ze irritant willen doen retourneer je hem toch gewoon en vraag je geld terug? Koop dan lekker gewoon dezelfde opnieuw. Opgelost netjes tegen netjes
Ze hebben het uitstekend opgelost voor mij en daarbij, zijn de prijzen van andere hardware die ik mee heb besteld de afgelopen dagen flink gestegen. Dus ik ben ontzettend blij, nu nog de hardware ontvangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Wanneer zou de Ti versie uitkomen ? Dit jaar nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-10 23:26
kellhus schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:26:
Flinke voorraad qua EVGA GTX 1070 modellen bij de bekende shops in NL. Zo'n 460 euro voor de SC, veel goedkoper zie ik ze in Q3 niet worden..
Goede tip voor de EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0. Deze is blijkbaar erg stil en krijgt ook heel positieve reviews. Lijkt me ongeveer evenwaardig aan de MSI Gaming X en is iets minder hoog en lang dan de Palit Super JetStream. De EVGA is ook beter verkrijgbaar in Nederlandse winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 10:23
Ik heb deze kaart en ben er zeer tevreden mee. Temperatuur, geluid en performance (overklok) zijn allemaal erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:18
Lang getwijfeld of ik voor de RX480 of de GTX 1060 zou gaan, uiteindelijk ga ik toch maar voor de 1060. De custom kaarten daarvan zijn veel beter leverbaar en hij presteert beter in de games die ik wil gaan spelen, als ik de benchmarks bekijk.

Ik heb afgelopen week (dinsdagvond) de MSI GTX 1060 Gaming X 6GB besteld bij Afuture voor 339, icm een volledig systeem in losse onderdelen (zelf in elkaar zetten). De MSI kaart was donderdag bij hun binnen, maar de andere onderdelen nog niet allemaal. Zojuist een mailtje gehad dat ik alles op kan halen, ben zeer benieuwd naar die 1060!

Eindelijk weer een enigszins gamewaardige PC na 6 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 19:57
Dionos schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Goede tip voor de EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0. Deze is blijkbaar erg stil en krijgt ook heel positieve reviews. Lijkt me ongeveer evenwaardig aan de MSI Gaming X en is iets minder hoog en lang dan de Palit Super JetStream. De EVGA is ook beter verkrijgbaar in Nederlandse winkels.
Wat is het verschil tussen de EVGA GeForce GTX 1070 GAMING ACX 3.0 en de EVGA GeForce GTX 1070 FTW DT GAMING ACX 3.0? Als ik het goed begrijp is de FTW voorzien van een sterkere stroomvoorziening en kan in potentie extra worden overclockt. MAar heb ik hier een speciale stroom kabel voor nodig? Ik had een oude HD 7950 van asus in mijn pc zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je een EVGA haalt moet je eigenlijk altijd de FTW nemen (reden hiervoor is al zovaak langsgekomen). De prijzen verschillen nu nog geen 10 euro, dus eigenlijk zijn de ACX en ACX SC compleet overbodig gewordden. Het enige waar je op moet letten is dat je voeding 2 8-pins PCI-E connectors heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Paprika schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:41:
Als je een EVGA haalt moet je eigenlijk altijd de FTW nemen (reden hiervoor is al zovaak langsgekomen). De prijzen verschillen nu nog geen 10 euro, dus eigenlijk zijn de ACX en ACX SC compleet overbodig gewordden. Het enige waar je op moet letten is dat je voeding 2 8-pins PCI-E connectors heeft.
Thanks voor je snelle reply. Ik heb de volgende voeding pricewatch: Seasonic M12II 650W 80+ Bronze. Kan jij hieruit opmaken of deze 2 x 8 heeft?

Ik ga de kaart namelijk kopen als ik op vakantie ben in Amerika. Dit scheelt mij wat geld, maar ik hoop alleen dat de FTW dan wel werkt in mijn kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 09:43

InSanex

serenity now!

http://www.ebay.de/itm/Pa...228eb2:g:VqIAAOSwgZ1XvbD0

Ok, het is een 3gb, maar bijzonder nette prijs in ieder geval....stuur zit alleen aan de verkeerde kant :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktth
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-11-2017
Zijn er parallen te trekken in de prijsontwikkeling van de vorige generatie (980, 980TI)? Of is dit lastig aangezien de 980TI -volgens mij- een stuk rapper na de normale 980 op de markt kwam?

Ik ben bezig met een nieuwe pc samen te stellen, en vraag me af of het het wachten waard zal zijn om te wachten op afkoelende prijzen in de 1080 markt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Ik dacht gisteren eindelijk mijn kaart te hebben gevonden. De GTX 1060 MSI Gaming X 8 GB, voor 260 USD. Helaas is mijn order geannuleerd, naam op CC en het adres komen niet overeen. Wat logisch is aangezien ik met mijn NL creditcard betaal, die op mijn NL adres staat, maar het laat verschepen naar mijn vriend in het buitenland, waar ik in september op vakantie ben en de kaart in mijn koffer mee terug neem.

Nu zit er niets anders op dan kijken in de winkel als ik in Amerika ben of ik iets interessants zie. En anders maar bij terugkomst kijken wat de prijzen hier in Europa doen. Jammer dat dezelfde kaart hier voor € 350 wordt verkocht. Zou een mooi koopje zijn geweest voor omgerekend €230 een 1060 Gaming X 6 GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In spanning op mijn bestelde 1070 van evga de FTW versie voor 472,90 aan het wachten. Zondag besteld bij Afuture en zou morgen binnen moeten komen. Zag dat de prijs alweer een 1,6 euro omhoog is gegaan :-)

Hij gaat mijn Gigabyte gtx 960 2gb vervangen. Zin in !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels kost de FTW gewoon echt hetzelfde als de ACX SC. Eindelijk weg van die FE PCB! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Als je een EVGA haalt moet je eigenlijk altijd de FTW nemen (reden hiervoor is al zo vaak langsgekomen). De prijzen verschillen nu nog geen 10 euro, dus eigenlijk zijn de ACX en ACX SC compleet overbodig geworden.
Toch heeft de FTW ten opzichte van de basisuitvoering ACX GTX1070 een stuk hogere maximum power draw/TDP, namelijk 215W vs 150W. Zelf twijfel ik daarom nog: kan ik misschien beter een ACX SC nemen (170W) zodat ik niet nog meer warmte genereer naar de overige componenten in mijn behuizing (een Raijintek Styx die niet over een echt optimale airflow beschikt, zelfs met extra casefans.) Tegelijk profiteer ik dan nog steeds van de stille werking van deze EVGA GTX1070 koelers - dat is de reden dat ik niet voor een blower koeler wil kiezen.

Of zou ik gewoon toch een FTW kunnen halen en dan de power slider naar 95% trekken als ik me zorgen maak over te warme componenten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat laatste ;). Sterker nog, als je zelf de kloksnelheid wat lager zet ben je er ook. Daarnaast is waar ie op gespecificeerd staat en wat ie daadwerkelijk verbruikt nogal verschillend. Je kunt met een FTW wel een (normale) ACX nabootsen, maar niet met een ACX een FTW nabootsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FTW heeft toch ook grotere fans waardoor die extra tdp opgevangen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo werkt warmte niet. Het is niet zo dat je kast koeler wordt door grotere fans :p. De GPU genereert warmte en hoe beter de koeler hoe sneller/beter de kaart deze warmte kwijt kan (en dus hoe lager de temperatuur van je GPU in bijvoorbeeld GPU-Z), maar die warmte gaat dan gewoon de kast in. Dus meer verbruik leidt altijd tot meer warmte, alleen is het afhankelijk van de kwaliteit van de koeler (en de airflow binnen je kast) waar die warmte zich gaat bevinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 31-08-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Het enige waar je op moet letten is dat je voeding 2 8-pins PCI-E connectors heeft.
Nog bedankt, bijna die 1070 FTW gekocht, maar mijn voeding (Corsair HX620W) heeft die 8-pins PCI-E kabeltjes dus niet. Kennelijk later wel verkocht inclusief twee keer 6+2-pins kabeltjes (CB65HXPC2), maar lijkt er op dat je die kabel nergens meer kan kopen. Minder... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt even contact opnemen met de supportafdeling van Corsair. Zij zijn meestal wel heel behulpzaam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastandfourier
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

fastandfourier

Veel voor weinig

Wanneer worden die customkaarten van de GTX 1060 nou eens betaalbaar? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Paprika schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:15:
Je kunt even contact opnemen met de supportafdeling van Corsair. Zij zijn meestal wel heel behulpzaam :).
Ja dat dacht ik ook, maar helaas kunnen ze mij niet verder helpen. Die kabels worden niet meer geproduceerd volgens de klantenservice medewerker can Corsair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo1991
  • Laatst online: 11-11-2020
Zit in de verkeerde topic zie ik nu, mijn excuses.

[ Voor 96% gewijzigd door Timo1991 op 31-08-2016 19:51 ]

Verwijderd

Vandaag mijn EVGA GTX SC 1060 6GB gecanceled bij SiComputers en besteld bij Casekings (daar zijn ze daadwerkelijk op voorraad). Net gekeken en zie dat hij al onderweg is, dus waarschijnlijk dit weekend al binnen :D excited.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:57
2 maanden geleden heb ik een stepup aangevraagd voor de 980ti te ruilen voor een 1080 ACX 3.0, prijs was toen 680 inmiddels is de prijs 709.

Gaan ze deze verhoging aan mij doorberekenen?

Er is na 2 maanden wachten nog steeds geen teken dat de 1080 snel mijn kant op komt :(
schumi1986 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:37:
Er is na 2 maanden wachten nog steeds geen teken dat de 1080 snel mijn kant op komt :(
Volgens mij hebben meerdere mensen dit ook aangegeven des tijds :p.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:57
Paprika schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:03:
[...]

Volgens mij hebben meerdere mensen dit ook aangegeven des tijds :p.
Ach ik heb geen haast, de 980ti doet z'n werk goed maar dat neemt niet weg dat het wel lang duurt, die kaart is volgensmij nog nooit op voorraad geweest, het is bijna 4? Maanden geleden dat deze kaart gepresenteerd is dat is gewoon ronduit slecht te noemen!

Ben destijds voor de 980ti met stoel voor 500 euro gegaan, voor 188 euro Inc. verzenden komt de 1080 ooit mijn kant op, nog steeds een leuke deal, onlangs de lange wachttijd heb ik wel een nieuwe 980ti 'gratis' in bruikleen.

Ben er trouwens nog niet of ik de 1080 ACX 3.0 zelf ga gebuiken of ik deze ga verkopen en een betere 1080 ga kopen.

Hiervoor heb ik een MSI 970 gaming x gehad en die koeler is echt extreem veel stiller als de ACX 2.0 van de 980ti, dit was allemaal bekend natuurlijk maar het stoort mij meer als verwacht.
De 1080 JetStream is inmiddels voor 690 euro te koop. Megekko heeft ook een FE voor 669 euro :). Er zit toch wel voortgang in de prijzen inmiddels.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 01-09-2016 10:01 ]

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05 12:05
Vinden jullie dat de huidige prijzen voor de 1070 goede prijzen zijn of worden de prijzen nog te hoog gehouden?
In Duitsland hebben ze inmiddels zelfs eentje voor 400 euro, dus dan is Nederland nog altijd relatief wat duurder, maar het is al aardig beter geworden.

• Melvin44
Paprika schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:03:
In Duitsland hebben ze inmiddels zelfs eentje voor 400 euro, dus dan is Nederland nog altijd relatief wat duurder, maar het is al aardig beter geworden.
Dus als ik aan het einde van oktober de kaart pas echt "nodig" heb, dan zou de kaart nog wat goedkoper kunnen zijn? Ik bedoel dat er op een gegeven moment een prijs is waar de kaart op stabiliseert en ik probeer te ontdekken waar dat punt ongeveer is.
Gezien veel kaarten eigenlijk gewoon goed leverbaar zijn, zal het eerder zo zijn dat de prijzen gaan droppen door een nieuwe serie/beter alternatief. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar eind oktober is nog >= 50 dagen. Zelf zou ik voor 20 euro(?, ik heb geen glazenbol) niet nog eens 2 maanden gaan wachten, maar ik ben dan ook meer kwijt voor een snelle picknick BBQ in het park... :+

• Melvin44
Paprika schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:12:
Gezien veel kaarten eigenlijk gewoon goed leverbaar zijn, zal het eerder zo zijn dat de prijzen gaan droppen door een nieuwe serie/beter alternatief. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar eind oktober is nog >= 50 dagen. Zelf zou ik voor 20 euro(?, ik heb geen glazenbol) niet nog eens 2 maanden gaan wachten, maar ik ben dan ook meer kwijt voor een snelle picknick BBQ in het park... :+
Ik wilde eerst wachten op wat AMD te bieden had aangezien ik een prijs van maximaal 400 euro had gesteld voor mijzelf en omdat AMD toch wel dikke winst pakt in DX12. Nu duurt het mij toch te lang dus wil ik voor de 1070 gaan. Voor die 20 euro hoef ik het zeker niet te doen, maar mocht er in de tussentijd nog eens +/- 50 euro o.i.d. af gaan dan zou dat leuk meegenomen zijn (en dan zou ik binnen mijn limiet zitten).
Dan zou ik gewoon voor een goedkope kaart als pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 8GB gaan.

Of als je vlak bij de grens woont/een leaseauto (+ tankpas) hebt... http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1117354.html

[ Voor 54% gewijzigd door Paprika op 01-09-2016 22:21 ]

• Melvin44
Paprika schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:17:
Dan zou ik gewoon voor een goedkope kaart als pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 8GB gaan.

Of als je vlak bij de grens woont/een leaseauto (+ tankpas) hebt... http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1117354.html
Is het verschil van 20 euro tussen de Gainward en de EVGA FTW goed te praten? (ik zie toevallig EVGA in je lijstje staan en ik was al van plan de FTW versie te bestellen)
Ja, maar dan zit je weer verder van je budget af :p.

• Melvin44
Paprika schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:31:
Ja, maar dan zit je weer verder van je budget af :p.
Hahaha, zeker waar maar sommige dingen zijn het wel waard. Het is meer dat mijn huidige videokaart (280x) €289 kostte en dat ik dit keer een iets duurdere kaart wilde en dus op ongeveer €400 uit kwam. Het is niet zo dat ik deze maand niet kan eten als ik er €50 overheen ga.

Ook is de koeling op deze kaart niet geweldig meer, vandaar dat ik het met mijn volgende kaart wel goed wil doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan zou ik gewoon voor een FTW gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 20:38
Megekko heeft een leuke prijs vergeleken met andere kaarten/aanbieders op de GIGABYTE kaart
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falzer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 07:51
€250,00 voor een 6GB GTX 1060 voor de liefhebbers :)
https://www.caseking.de/e...44-mb-gddr5-gcgb-154.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:01:
Zo werkt warmte niet. Het is niet zo dat je kast koeler wordt door grotere fans :p. De GPU genereert warmte en hoe beter de koeler hoe sneller/beter de kaart deze warmte kwijt kan (en dus hoe lager de temperatuur van je GPU in bijvoorbeeld GPU-Z), maar die warmte gaat dan gewoon de kast in. Dus meer verbruik leidt altijd tot meer warmte, alleen is het afhankelijk van de kwaliteit van de koeler (en de airflow binnen je kast) waar die warmte zich gaat bevinden.
Natuurlijk begrjip ik dit ook wel. Maar neemt niet weg dat der mate je meer lucht verplaatst je ook meer koelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen 1070 of 1080, maar een 980TI voor 300,-

https://azerty.nl/0-6150-...te-gv-n98twf3oc-6gd-.html ?

Edit: En niet meer leverbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 03-09-2016 16:18 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 weken geleden de asus rog strix 1080 08g besteld via Azerty. Tot op heden helaas nog geen duidelijkheid over levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bengast
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-04-2018
Iemand die weet waar ik een ondersteuning voor mijn 1070 amp xtreme kan aanschaffen? Heb het liefgst dat hij het over een jaar het nog doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patatdrolleke83
  • Laatst online: 18:29
Weet iemand hoelang je moet wachten als je 1080 via EVGA website zelf hebt besteld?
Donderdagavond mijn bestelling geplaatst, maar hij staat nog steeds op "Awaiting approval" :/

Update: nvm, is ondertussen van status veranderd :)

[ Voor 15% gewijzigd door patatdrolleke83 op 06-09-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Noud_
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-03-2021
Hoe aannemelijk is het dat de prijzen van de 1060 de komende tijd nog significant gaan dalen? Als ik kijk naar het prijsverloop van bijvoorbeeld de 960 of de 970 sinds de introductie zie ik dat die kaarten niet enorm veel goedkoper zijn geworden. Ik weet echter niet of die kaarten bij de introductie ook voor zoveel meer dan de adviesprijs werden verkocht, zoals nu bij de 10xx serie het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:55
Ze dalen langzaam aan wel, kijk maar naar Duitsland: http://geizhals.de/?cat=g...607+-+GTX+1060+6GB#xf_top

Het schiet alleen niet op en ik denk dat dat ook met de levertijden te maken heeft. Als hij net zo goed beschikbaar word als de 1070 dan gaat de prijs ook wel zakken.
Pagina: 1 ... 71 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.