[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 8 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
Luuk1983 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:45:
Er wordt heel veel geklaagd of de prijs (en ook terecht denk ik), maar heel veel mensen hier zijn wel de reden waarom ze het kunnen maken. Als ik zie hoeveel mensen hier eigenlijk niet kunnen wachten, dan zou ik het als NVIDIA ook wel weten en in het begin lekker hoog inzetten. Das geen waardeoordeel over de mensen die nu al bestellen overigens hoor, meer een observatie ;)
Offtopic : gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Ontopic: ik denk dat het ook heel veel te maken heeft met weinig concurrentie, zodra AMD met een (veel)goedkopere concurrent voor de 1070/80 komt zal nvidia de prijzen wel naar beneden moeten brengen.

Nu is het gewoon wat de gek ervoor betaald, en ja dat is best veel :P

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 03-06-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Fusion_XT schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:31:
[...]

Ik zit de hele dag te F5'n ! 8)7
Hahaha succes! Ik zit constant de mail te checken om te kijken of de verzending klaar staat! Wat zijn we eigenlijk zielig he 8)7 ach ja morgen mooi weer en FreeYourMind dus who gives a fuck!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
schumi1986 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:54:
Offtopic : gefeliciteerd met je verjaardag *O*
schumi1986 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:54:
Offtopic: ik denk dat het ook heel veel te maken heeft met weinig concurrentie, zodra AMD met een (veel)goedkopere concurrent voor de 1070/80 komt zal nvidia de prijzen wel naar beneden moeten brengen.

Nu is het gewoon wat de gek ervoor betaald, en ja dat is best veel :P
Ja dat speelt denk ik ook zeker mee. Het is een combinatie: doordat AMD nog niets soortgelijks heeft EN er altijd mensen zijn die niet willen wachten en dus de hoofdprijs willen betalen kunnen ze ermee wegkomen. Ik vind nog steeds dat hele Founder's Edition maar een rare bedoeling en het geeft mij een nare smaak. Ik ben erg fan van NVIDIA (veel meer dan AMD), maar dit voelt gewoon als een naaiactie.

Ik hoop dan ook oprecht dat AMD met een paar goede GPU's gaat komen, of in ieder geval met een stuk betere prijs/kwaliteitverhouding. Op dit moment heb ik er nog best een hard hoofd in. Ze hebben dan wel de 480 aangekondigd die 'VR-ready' zou moeten zijn voor 200 dollar. Maar ik moet dat allemaal nog maar zien. Iedereen kan iets 'VR-ready' noemen, maar als ik zie hoe de huidige topkaarten het al echt lastig hebben om fatsoenlijk 90 fps te halen bij een heleboel spellen, dan zou ik een nieuwe generatie-kaart van 200 dollar echt niet ineens super veel beter zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

RBN026 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Hahaha succes! Ik zit constant de mail te checken om te kijken of de verzending klaar staat! Wat zijn we eigenlijk zielig he 8)7 ach ja morgen mooi weer en FreeYourMind dus who gives a fuck!
Haha echt he!, ach houd mij van de straat..... :'( :D .

Btw op Alternate is de MSI FE weer leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Gisteren mijn beide 1080 FE binnen gekregen. Kreeg ivm een fout twee ipv één bestelling binnen, dus nu een mooi excuses om ook deze in een SLI opstelling te testen :) Ben benieuwd. Wel nog een specifieke SLI Bridge besteld voor betere prestaties.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
VTec schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:10:
Gisteren mijn beide 1080 FE binnen gekregen. Kreeg ivm een fout twee ipv één bestelling binnen, dus nu een mooi excuses om ook deze in een SLI opstelling te testen :) Ben benieuwd. Wel nog een specifieke SLI Bridge besteld voor betere prestaties.
Maar heb je dan zelf ook 2 bestellingen geplaatst of heb je er nu 1 voor niets?!
Dat zou wel heel maf en tegelijkertijd héél mooi zijn!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Eén bestelling was door mij geanulleerd ivm te lange levertijd en vervolgens een paar dagen later een andere besteld omdat ie direct leverbaar was. Echter die was geannulleerd werd plots een dag later ook verstuurd (dag na de andere LE) dus heb ik er nu twee :) Eingelijk altijd wel een SLI opstelling willen hebben, dus geluk bij een ongeluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
De vraag is natuurlijk heb je er voor 2 betaald want anders oooohhh :X ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CHKYBSTRD op 03-06-2016 12:46 ]

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Blaat schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:36:
Lol, ik wist dat SiComputers niet echt een heel betrouwbare webshop was, maar dit slaat toch echt wel alles. :D

[afbeelding]
Zoals je kan zien op de screenshot gaat het om een item van een ander domein wat als onbetrouwbaar gemarkeerd staat. Dat had je best kunnen zien.

It takes one to know one...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VTec
RBN026 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:46:
De vraag is natuurlijk heb je er voor 2 betaald want anders oooohhh :X ;)
Voor beide uiteraard netjes betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Dubbeldrank schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Zoals je kan zien op de screenshot gaat het om een item van een ander domein wat als onbetrouwbaar gemarkeerd staat. Dat had je best kunnen zien.
Sarcasme detector stuque? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deedlesx
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-10-2022
Fusion_XT schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:13:
[...]
Btw op Alternate is de MSI FE weer leverbaar...
Haha raad eens wie zijn bestelling heeft geannuleerd bij Alternate waardoor hij nu weer beschikbaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Luuk1983 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:06:
[...]

[...]

Ja dat speelt denk ik ook zeker mee. Het is een combinatie: doordat AMD nog niets soortgelijks heeft EN er altijd mensen zijn die niet willen wachten en dus de hoofdprijs willen betalen kunnen ze ermee wegkomen. Ik vind nog steeds dat hele Founder's Edition maar een rare bedoeling en het geeft mij een nare smaak. Ik ben erg fan van NVIDIA (veel meer dan AMD), maar dit voelt gewoon als een naaiactie.

Ik hoop dan ook oprecht dat AMD met een paar goede GPU's gaat komen, of in ieder geval met een stuk betere prijs/kwaliteitverhouding. Op dit moment heb ik er nog best een hard hoofd in. Ze hebben dan wel de 480 aangekondigd die 'VR-ready' zou moeten zijn voor 200 dollar. Maar ik moet dat allemaal nog maar zien. Iedereen kan iets 'VR-ready' noemen, maar als ik zie hoe de huidige topkaarten het al echt lastig hebben om fatsoenlijk 90 fps te halen bij een heleboel spellen, dan zou ik een nieuwe generatie-kaart van 200 dollar echt niet ineens super veel beter zijn.
Ook van mij proficiat :D

En ik vind de prijzen van zowel de 1070 als de 1080 een beetje te veel van het goede. Ik begrijp dat ze x hoeveelheid beter presteren dan de vorige kaarten, maar dat mocht ook wel nadat we sinds 2012 op 28nm zitten en nu in 1x naar 14/16nm zijn gegaan. De Euro begint langzaam weer wat bij te trekken (nog lang niet bij de oude 1:2 verhouding, maar goed) en dan nog geven ze de 1070 kaarten voor zo'n 60-80 euro meer uit, en de 1080 voor ruim 200 euro meer. Dat dit de prijs/prestatie verhouding tussen de 1070 en de 1080 nog een stuk schever maakt als dat die ten tijde van de 970 en 980 was is niet leuk, maar is niet iets wat ik niet had verwacht.

AMD heeft op dit moment, en eigenlijk al 2 jaar, geen kaarten meer om tegen de 980 en de 980Ti te zetten. Dat is niet erg, want niemand verplicht AMD om kaarten in dat enthousiast gebied uit te brengen. Echter is het wel zeer slecht op het gebied van concurrentie voor nVidia, of beter gezegd: het gebrek eraan. Ik denk namelijk dat we er makkelijk vanuit kunnen gaan dat de marges op die dingen minus R&D e.d. nog steeds ruim genoeg zijn. Het is aan AMD om de concurrentie aan te gaan, zoals ze nu met de 480 gaan proberen. Het is lang geleden dat ik het "altijd aardige en objectieve" ( 8)7) publiek op Youtube zo enthousiast voor een videokaart heb gezien. Ondanks dat LinusTechTips zo nVidia biased is als de grootste pest, kreeg hij toch de primeur, en dat is een goede stap van AMD. Met performance op 390/390X/980 niveau mag hij van mij best het label "VR-ready" krijgen, een GTX970 is immers het recommended minumum en deze kaart zal het (uiteraard nog niet 100% zeker) zo'n 10% beter doen als de 970.

Dit laat mij overigens aan het volgende punt denken, de tweedehands markt explodeerde al ten tijde van de 1080 release, maar nu zal het echt een slachtveld gaan worden. De 480 die NIEUW hetzelfde kost als een tweedehands minder presterende GTX970, dat gaat nog spannend worden. Net als de waarschijnlijk nog grote voorraden GTX970's/980's/980Ti's die dadelijk gewoon letterlijk waardeloos/onverkoopbaar worden als de nieuwe kaarten voor minder geld beter presteren. Wie gaat nog 700 euro voor een 980Ti betalen als een 450 euro 1070 sneller is? Mensen zoals ik, met een 970, gaan het op de tweedehands markt moeilijk krijgen. Ik ben bang dat ik blij mag zijn als ik de helft krijg na een jaar, ongeveer 180 euro. Dit terwijl de idioot overspoelde markt van AMD met alle Bitcoin mining zooi mij een jaar geleden nog steeds 110 euro voor een 2 jaar oude ge-RMA'de 280X gaf die nieuw 280 euro kostte.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ja, de 2e hands markt wordt er niet beter op. Maar dit komt voor iemand die dit soort topics enigszins volgt (bijv jij ;) ) natuurlijk totaal niet als een verrassing.

Wil je dat enigszins zeker voor zijn dan moet je ongeveer 1 a 2 maanden voor de paperlaunch je kaart wel verkocht hebben.
En na de paperlaunch duurt het ook nog even voordat er voldoende (custom) kaarten beschikbaar (en gereviewed) zijn.

Alleen zit je dan dus al die tijd (al gauw minimaal 2 maanden) weer vast aan IGP graphics of een andere oude veel minder presterende kaart.

Keuzes, keuzes…

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 13:58
Een van de shipments is gearriveerd...dus de andere zullen ook niet lang op zich wachten.
Edit: BTW nee ik zeg niet wie / waar die gemaakt is, ik heb de lijst met NL shops met directe shipment gegeven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NfMKrc4.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door The Source op 03-06-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
The Source schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:58:
Een van de shipments is gearriveerd...dus de andere zullen ook niet lang op zich wachten.
[afbeelding]
En jij wil zeker niet zeggen waar ;-)

On a different note: De Founders Edition zijn steeds beter beschikbaar voor wie die nog wilt na het plaatje hierboven... Alternate heeft de Gigabyte, MSI (met dank aan een tweaker). 4Launch nog een aantal EVGA's.

EDIT: Ach, je was me voor met een edit op je bericht met foto :-D

[ Voor 6% gewijzigd door Mavors op 03-06-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
The Source schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:58:
Edit: BTW nee ik zeg niet wie / waar die gemaakt is, ik heb de lijst met NL shops met directe shipment gegeven.

[afbeelding]
Oh ja.. Ik zit alle webshops al de hele dag te F5-en en ik ben er nog steeds niet uit waar ik em moet bestellen...

Ik heb mijn Caseking order van de Inno3D namelijk gecancelled. Ik wil toch de MSI!!

Edit: Mijn gok is dat het ofwel Azerty, Alternate of 4Launch is aangezien dat de enige shops zijn de deze MSI al in hun lijstje hebben voor pre-order.

[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 03-06-2016 15:10 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59
Ik ben benieuwd of de prijzen gaan zakken nu er weer een klein voorraadje van MSI's binnenkomt bij de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Lol ik krijg letterlijk net dit mailtje van Azerty:
Beste Blaat,

Bedankt voor uw mail.

Het is niet mogelijk om de MSI GTX1080 Gaming X 8G te pre-orderen.

Er zijn veel aanvragen voor en de levertijden zijn bij ons onbekent.

Hierdoor kunnen wij u ook geen datum aangeven wanneer wij de kaarten binnen verwachten.

Als u nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

xxxxx

Azerty Verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Grr. nu weet ik niet waar ik moet pre-orderen.. ik ga ook maar voor de MSI gaming.. Azerty heeft ze dus blijkbaar niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Blaat schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:15:

[...]
Best een schaamtelijke dt-fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Het is in iedergeval niet coolblue, die zeiden dat ze eigenlijk vandaag hadden verwacht, maar niet dachten dat ze nog zouden komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Dat wordt maar even afwachten dan... Hopelijk zijn de prijzen op de websites niet de definitieve prijzen!... (850 euro is me wat te gortig...)

[ Voor 13% gewijzigd door Bilderbeek op 03-06-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:35
Het zal wel 4Launch zijn... 'The Source' komt uit de omgeving van Reusel (in de buurt van Eindhoven) volgens v&a. :)

Of was het geen spelletje? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Pedje-san op 03-06-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
En ik zit maar een beetje te f5'en in plaats van wat nuttigs doen.. oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Bij 4launch zeggen ze:
Momenteel zijn er nog geen duidelijke gegevens bekend van de levering, ik kan nog niet met zekerheid nagaan dat onze leveranciers al een voorraad beschikbaar hebben. de verwachting ligt hierdoor nog op medio juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Blaat schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:15:

[...]
Inmiddels kan ik hem wel toevoegen aan mijn winkelwagentje. Een teken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het nog niet heeft gezien, de Inno3D GeForce GTX 1080 Twin X2 is nu te orderen bij Caseking.de:
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gci3-091.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:11:
Voor wie het nog niet heeft gezien, de Inno3D GeForce GTX 1080 Twin X2 is nu te orderen bij Caseking.de:
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gci3-091.html
Hoe snel is UPS Express vanuit duitsland? Iemand enig idee? :) Ik begin ongeduldig te worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
Scr33x0r schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:19:
[...]

Hoe snel is UPS Express vanuit duitsland? Iemand enig idee? :) Ik begin ongeduldig te worden haha
Mijn ervaring meestal 1 nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Scr33x0r schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:19:
[...]

UPS levert niet standaard op zaterdag of zondag, dus als je nu besteld en je hebt geen express met zaterdag optie komt het pas maandag binnen...

Ik heb trouwens mijn F5 knop goed versleten, maar geen MSI Gaming. Morgen maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Laatst online: 21-05-2024
Te zot voor woorden dat ik me moet inhouden om niet meteen een msi of inno3d te kopen...... ipv dat ik gewoon nog even geduld heb.
Maar goed ik laat mijn FTW pre order nog steeds staan en bepaal na het weekend wel wat ik ga doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Ik moet toegeven dat ik de laatste dagen toch sterk aan het twijfelen ben over de aanschaf van een GTX 1080. :s De review van Hardware.info waarin de MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8GB aan de tand wordt gevoeld was daar misschien wel doorslaggevend in:
Ten opzichte van de referentie 980 Ti, die je in de grafiek hieronder als EVGA GTX 980 Ti ziet staan, presteert de MSI GeForce GTX 1080 Gaming X bijna 27 procent beter. Rekenen we dat uit tegenover de MSI 980 Ti Gaming, dan is de prestatietoename nog maar 14 procent. Had je de allersnelste custom 980 Ti, dan hoef je slechts op 10 procent betere prestaties te rekenen.
Dat is, naar mijn mening, een té kleine prestatiewinst om de hoge prijs en daarbij een upgrade te rechtvaardigen. Misschien dat ik dan als eigenaar van een MSI GeForce 980Ti GAMING 6G toch beter af ben met de toekomstige GTX 1080Ti.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 03-06-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Laatst online: 21-05-2024
Yonix schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:56:
Ik moet toegeven dat ik de laatste dagen toch sterk aan het twijfelen ben over de aanschaf van een GTX 1080. :s De review van Hardware.info waarin de MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8GB aan de tand wordt gevoeld was daar misschien wel doorslaggevend in:

[...]

Dat is, naar mijn mening, een té kleine prestatiewinst om de hoge prijs te rechtvaardigen. Misschien dat ik dan toch beter af ben met de toekomstige 1080Ti.
Er leek toch meer ruimte tussen te zitten toen Jokerproductions op youtube beide kaarten overclocked naast elkaar zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is, naar mijn mening, een té kleine prestatiewinst om de hoge prijs en daarbij een upgrade te rechtvaardigen. Misschien dat ik dan als eigenaar van een MSI GeForce 980Ti GAMING 6G toch beter af ben met de toekomstige GTX 1080Ti.
Dit was echt al bekend vanaf dag één, zelfs voordat de kaart gelanceerd was was dit al volledig duidelijk.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Laatst online: 10-09 19:12
@ The Source kun je al iets kwijt over de 1070 Gaming X, zal die ook een weekje na de FE geleverd worden?
zezke schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:17:
[...]

Best een schaamtelijke dt-fout...
De kusjes maken veel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:30

[...]

Ik heb hetzelfde. Ik neig nu meer naar de gtx1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r

[...]

Voor mij was juist die throtteling grafiek overtuiging om echt geen foundersedition te kopen. Al twijfel ik nog een beetje icm een aftermarket gesloten waterkoeling zoals een corsair of nzxt setje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Scr33x0r schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:11:
[...]

Voor mij was juist die throtteling grafiek overtuiging om echt geen foundersedition te kopen. Al twijfel ik nog een beetje icm een aftermarket gesloten waterkoeling zoals een corsair of nzxt setje..
Het werkt hier anders prima hoor. Geen lawaai, geen throttling, geen van de genoemde vage mankementen waar je nu overal over leest. Draait op 2ghz, 120% limit en 75+ voltage. Overigens niet hoger getest.

Temperaturen blijven onder een nette 75 graden. Is overigens de MSI founder edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PcManiaxx schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:17:
[...]

Het werkt hier anders prima hoor. Geen lawaai, geen throttling, geen van de genoemde vage mankementen waar je nu overal over leest. Draait op 2ghz, 120% limit en 75+ voltage.

Temperaturen blijven onder een nette 75 graden. Is overigens de MSI founder edition.
dat is met afterburner? hoeveel corespeed is dat extra, en hoeveel extra memoryspeed?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Trevor schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:20:
[...]

dat is met afterburner? hoeveel corespeed is dat extra, en hoeveel extra memoryspeed?
Met de nieuwste afterburner inderdaad (4.3 beta). 125+ op corespeed en 400+ op de memoryspeed.

Heb het overigens hier vandaan gehaald, een kleine tutorial : http://www.guru3d.com/art...th-afterburner-4-3,1.html

Temp limit op 75 gehouden. Met voorkeur voor de Power ipv de Temp. Ik kan het zo 123 niet vinden, maar ik las in meerdere fora's dat mensen met een founder edition het beste de power limit helemaal voluit dienen te zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door PcManiaxx op 03-06-2016 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist m'n 980 Ti verkocht, nu gaan jagen op een GTX 1080, ik denk dat ik weer voor een Inno3D ga, denken jullie dat ergens de prijzen van de X3 en X4 nog wat gaan zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dank je, even alles gekopieerd :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Jackson6 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:25:
Zojuist m'n 980 Ti verkocht, nu gaan jagen op een GTX 1080, ik denk dat ik weer voor een Inno3D ga, denken jullie dat ergens de prijzen van de X3 en X4 nog wat gaan zakken?
Denk dat je voorlopig niet echt goedkoper zult vinden dan bij Caseking.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
PcManiaxx schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:27:
[...]

Denk dat je voorlopig niet echt goedkoper zult vinden dan bij Caseking.de :)
Daar hebben ze nu ook niks op voorraad.

Bovendien

Inno3D GTX 1080 X2: 699 *O*
Inno3D GTX 1080 X3: 749 -O-
Inno3D GTX 1080 X4: 759 -O-

Wat raden jullie aan? Gewoon die X2 halen of nog even 50 euro bij elkaar sprokkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:44
Ik heb een pre-order lopen bij Amazon.com. Kwam op €702 euro uit totaal na een 10% kortingscoupon :) Zou volgens een medewerker van chat rond 15 juni verzonden worden, kan niet wachten! Ben voor de EVGA GTX 1080 FTW editie gegaan.

[ Voor 10% gewijzigd door MelvinW op 03-06-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:31:
Ik heb een pre-order lopen bij Amazon.com. Kwam op €702 euro uit totaal na een 10% kortingscoupon :) Zou volgens een medewerker van chat rond 15 juni verzonden worden, kan niet wachten! Ben voor de EVGA GTX 1080 FTW editie gegaan.
Verzenden die naar Nederland, en hoeveel BTW moet je wel niet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Jackson6 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:34:
[...]

Verzenden die naar Nederland, en hoeveel BTW moet je wel niet betalen?
Jup! Kaart kost $680.00, Priority Shipping kost $50 en Import Fees wat eroverheen komt is $150, kom je totaal uit op $880. Met de kortingscode hoefde nog maar 790$ af te rekenen, wat neerkomt op ongeveer 700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:39:
[...]

Jup! Kaart kost $680.00, Priority Shipping kost $50 en Import Fees wat eroverheen komt is $150, kom je totaal uit op $880. Met de kortingscode hoefde nog maar 790$ af te rekenen, wat neerkomt op ongeveer 700 euro.
Doe mij ook zo'n code :+

Maar oke nice, UPS verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Jackson6 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:44:
[...]

Doe mij ook zo'n code :+

Maar oke nice, UPS verzending?
Ja, Amazon verzendt met UPS naar Nederland. Je kunt zo'n code krijgen als je je aanmeldt voor Wedding Registry en 1 item aan je wishlist toevoegt. Moet echter wel 30 dagen tussen registratie en trouwdatum zitten, dus je zult er nu waarschijnlijk niets meer aan hebben :9 Code krijg je dan na je trouwdag. Je hoeft uiteraard niet echt getrouwd te zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
MelvinW schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:31:
Volgens mij komt die hele FTW nog niet uit. Ik had hem ook gepreordered en deze is van 17 juni naar eind juni verschoven aangezien er problemen zijn om de chip sneller te laten lopen dan de "goedkopere" edities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
willy83 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:49:
[...]

Volgens mij komt die hele FTW nog niet uit. Ik had hem ook gepreordered en deze is van 17 juni naar eind juni verschoven aangezien er problemen zijn om de chip sneller te laten lopen dan de "goedkopere" edities
De Amazon medewerker die ik vanmiddag sprak zei dat ze rond 15 juni de eerste voorraad verwachten. Zal vanzelf wel verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Ik koop de mijne toch liever in nederland, dan maar ietsje langer wachten en wat meer betalen. Dalijk zit je met een kaart die niet werkt en dan begint het gezeik.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4 gepre-orderd bij SiComputers, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
dennis112 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:39:
Ik koop de mijne toch liever in nederland, dan maar ietsje langer wachten en wat meer betalen. Dalijk zit je met een kaart die niet werkt en dan begint het gezeik.
Ik heb met Amazon veel betere ervaringen mbt garantie dan met Nederlandse webshops. Amazon is altijd heel relaxed en lost problemen snel op. Om gezeik maak ik me bij Amazon nooit druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:38
MelvinW schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:15:
[...]

Ik heb met Amazon veel betere ervaringen mbt garantie dan met Nederlandse webshops. Amazon is altijd heel relaxed en lost problemen snel op. Om gezeik maak ik me bij Amazon nooit druk.
ja dan moet je wel bij amazon duitsland of engeland besteld hebben.
voorhetzelfde garantie moet je hem terugsturen naar amerika .. hoe zit het met de kosten? en eventueel weer douane kosten.

voor dit bedrag kan je beter 50/100 euro meer uitgeven en hier in NL Kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5.....

Sinds de post van Source... en nog niks! 8)7 8)7

I need my MSI high ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Fusion_XT schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:05:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5.....

Sinds de post van Source... en nog niks! 8)7 8)7

I need my MSI high ! _/-\o_
Waar zit jij allemaal te refreshen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Jackson6 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Waar zit jij allemaal te refreshen dan?
Elke shop die ik kan vinden in Europa... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:25
Hahahaha, welke idioot zou hier in trappen... 8)7 8)7

MSI 1080 gaming X toch wel afgeprijst van 1090,70 euro naar 899 euro 8)7 8)7 8)7
Zoveel is geen enkele 1080 waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Zat te kijken daarnet was hij idd nog 1090 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere webshops zijn niet veel beter, azerty is de 'laagste' met €820. SiComputers tel ik nog niet echt, die zijn meestal wat later

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 00:10
-The_Mask- schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:12:
[...]

Dit was echt al bekend vanaf dag één, zelfs voordat de kaart gelanceerd was was dit al volledig duidelijk.
Dat is niet helemaal waar, want vanaf het begin werd er een prestatiewinst geclaimd van 25% - 30%. Dan is dit de moeite niet waard, in mijn geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:23:

MSI 1080 gaming X toch wel afgeprijst van 1090,70 euro naar 899 euro 8)7 8)7 8)7
Die webshops zijn echt niet normaal hebberig.. ik wacht liever nog 3 maanden dan dat ik dat betaal..stelletje debielen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:55
Gaat helemaal nergens over die prijzen, serieus, 900 euro voor een videokaart...
Ik wou mijn 980ti inruilen hiervoor,maar ik wacht nog wel even

[ Voor 28% gewijzigd door freaky35 op 04-06-2016 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik vrees dat het ook nog wel een hele tijd zal gaan duren voordat de 1070 onder de 500 euro te koop zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
MelvinW schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:54:
[...]

De Amazon medewerker die ik vanmiddag sprak zei dat ze rond 15 juni de eerste voorraad verwachten. Zal vanzelf wel verschijnen :P
FYI YouTube: EVGA GTX 1080 SC + FTW + Hybrid + Classified

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 00:10:
[...]

Dat is niet helemaal waar, want vanaf het begin werd er een prestatiewinst geclaimd van 25% - 30%. Dan is dit de moeite niet waard, in mijn geval.
Over een stock GTX 980 Ti idd, wat neerkomt op maar zo'n 5 à 10% sneller als de snelste GTX 980 Ti's.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Beh nog steeds is de MSI nergens op voorraad.

Ik vraag me af welke shop het nou is op de foto van the source. Ik vind het namelijk wel lang duren voordat er 1 zijn voorraad indicatie update.

Het voelt bijna alsof we dood zijn gemaakt met een blije mus. :p

Gisteren even met 4launch gebeld en blijkbaar hadden ze nog 0 preorders voor de kaart dus ik heb de kaart daar maar besteld. Dan weet ik zeker dat ik er een krijg met de eerste lichting (mits het shop lijstje van the source klopt).

Dan maar een paar tientjes meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Blaat schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 06:46:
Beh nog steeds is de MSI nergens op voorraad.

Ik vraag me af welke shop het nou is op de foto van the source. Ik vind het namelijk wel lang duren voordat er 1 zijn voorraad indicatie update.

Het voelt bijna alsof we dood zijn gemaakt met een blije mus. :p

Gisteren even met 4launch gebeld en blijkbaar hadden ze nog 0 preorders voor de kaart dus ik heb de kaart daar maar besteld. Dan weet ik zeker dat ik er een krijg met de eerste lichting (mits het shop lijstje van the source klopt).

Dan maar een paar tientjes meer.
Ook meteen al betaald?

En idd van welke site is dat magazijn!? Ben de hele nacht wakker gebleven om de voorraad te checken......

Thnx Source!.. :( :Z 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb gisteren de pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4 gepre orderd bij SiComputers voor 736 euro, hij is nu op hun site ineens 777 euro. Gaan zij mij alsnog om die prijs vragen? Heb gekozen voor pinnen bij ophalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jackson6 op 04-06-2016 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Behouden van mijn pre-order bij EVGA.eu een verstandige actie was.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
RobV schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:42:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Behouden van mijn pre-order bij EVGA.eu een verstandige actie was.
Welke heb je genomen? Ik vind die EVGA GeForce GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0 voor 729 wel nice :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Jackson6 op 04-06-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Jackson6 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:44:
[...]

Welke heb je genomen? Ik vind die EVGA GeForce GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0 voor 729 wel nice :9~
Die inderdaad. Geen idee wanneer ze binnenkomen. Kan nog wel 2-3 weken duren, maar daar hebben alle leveranciers last van. En annuleren mag ik nog (dat heb ik met evga klantenservice gecheckt)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
RobV schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:48:
[...]

Die inderdaad. Geen idee wanneer ze binnenkomen. Kan nog wel 2-3 weken duren, maar daar hebben alle leveranciers last van. En annuleren mag ik nog (dat heb ik met evga klantenservice gecheckt)
Ik wilde heel graag Inno3D en die heb ik besteld voor 736, die is nu ineens 777 dus heb ook redelijk geluk, ik doe wel voor de zekerheid nog even een notify mailtje voor de EVGA GeForce GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0. Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

-The_Mask- schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 02:21:
[...]

Over een stock GTX 980 Ti idd, wat neerkomt op maar zo'n 5 à 10% sneller als de snelste GTX 980 Ti's.
Lijkt mij vrij standaard voor elke nieuwe generatie. Is iets van 10% a 15% . toch na 5 generaties is het opeens een hele leuke prestatiewinst :p

1.15^5 = 2 (verdubbeling)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
-The_Mask- schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 02:21:
[...]

Ja en als je kijkt naar 980 Ti OC vs 1080 OC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Fusion_XT schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 08:41:
[...]

Ook meteen al betaald?

En idd van welke site is dat magazijn!? Ben de hele nacht wakker gebleven om de voorraad te checken......

Thnx Source!.. :( :Z 7(8)7
Yup betaald!

Ik hoop dat de shipment ook op zaterdag afgeleverd kan worden, dan zou ik zomaar maandag de kaart kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrc4nl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:01:
[...]

Lijkt mij vrij standaard voor elke nieuwe generatie. Is iets van 10% a 15% . toch na 5 generaties is het opeens een hele leuke prestatiewinst :p
Ja alleen als je 5 generaties met een videokaart wil doen lijkt mij Pascal niet de serie waar je naar moet kijken door de vrij gebrekkige DX12 ondersteuning en performance.
Jackson6 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:07:
[...]

Ja en als je kijkt naar 980 Ti OC vs 1080 OC dan?
Vanzelfsprekend wordt het verschil dan weer groter, maar upgraden van een GTX 980 Ti naar een GTX 1080 zou ik gewoon niet doen. Of je moet bezig willen met VR, dan heeft het wel nut.

[ Voor 8% gewijzigd door -The_Mask- op 04-06-2016 10:11 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
-The_Mask- schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Ja alleen als je 5 generaties met een videokaart wil doen lijkt mij Pascal niet de serie waar je naar moet kijken door de vrij gebrekkige DX12 ondersteuning en performance.

[...]

Vanzelfsprekend wordt het verschil dan weer groter, maar upgraden van een GTX 980 Ti naar een GTX 1080 zou ik gewoon niet doen. Of je moet bezig willen met VR, dan heeft het wel nut.
Ik ga wel upgraden, gewoon omdat het kan.

Vind die extra fps in GTA5 wel nice hoor. Op 1440p had zelfs die 980Ti het af en toe zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:13:
[...]

Ik ga wel upgraden, gewoon omdat het kan.

Vind die extra fps in GTA5 wel nice hoor. Op 1440p had zelfs die 980Ti het af en toe zwaar.
Dat mag hoor niemand houd je tegen. :p

Een gemiddelde custom GTX 1080 is toch vaak zo'n 20% sneller als een normale custom GTX 980 Ti, zoals de Asus GTX 980 Ti Strix, MSI GTX 980 Ti Gaming en Gigabyte GTX 980 Ti Gaming, om maar een paar te noemen.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
-The_Mask- schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:17:
[...]

Dat mag hoor niemand houd je tegen. :p

Een gemiddelde custom GTX 1080 is toch vaak zo'n 20% sneller als een normale custom GTX 980 Ti, zoals de Asus GTX 980 Ti Strix, MSI GTX 980 Ti Gaming en Gigabyte GTX 980 Ti Gaming, om maar een paar te noemen.
Dat is precies het laatste beetje wat ik nodig heb op 1440p. Heb mijn 980Ti ook nog best goed weten te verkopen dus deze upgrade kost mij geen half maandloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Blaat schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:09:
[...]

Yup betaald!

Ik hoop dat de shipment ook op zaterdag afgeleverd kan worden, dan zou ik zomaar maandag de kaart kunnen hebben.
Ik heb hetzelfde gedaan! Ik woon gelukkig dichtbij genoeg bij 4Launch om m dalijk zelf op te gaan halen. Mocht hij vandaag of maandag niet geleverd worden, dan annuleer ik wel weer. Hoef toch pas te betalen als ik m daar ga ophalen

edit: Er staat trouwens al bij mijn bestelling dat de kaart onderweg is vanuit een van hun leveranciers :o

[ Voor 10% gewijzigd door tijmenvn op 04-06-2016 10:35 ]

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
tijmenvn schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:31:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan! Ik woon gelukkig dichtbij genoeg bij 4Launch om m dalijk zelf op te gaan halen. Mocht hij vandaag of maandag niet geleverd worden, dan annuleer ik wel weer. Hoef toch pas te betalen als ik m daar ga ophalen

edit: Er staat trouwens al bij mijn bestelling dat de kaart onderweg is vanuit een van hun leveranciers :o
Dat stond er bij mij ook al gisteravond. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 12-09 07:46
Zeara schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:23:

Tja dat vind ik ook al van 799 euro. Hek, dat vind ik ook al van 699 euro...voor een videokaart! Idiote prijzen voor een 'gewone' topkaart. Kom op, het is niet eens een Ti, of fury of titan of wat voor exotische kaart dan ook! Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het ervoor over hebben en m toch wel kopen, dus kunnen ze het maken. Ik wacht wel tot de prijzen < 650 euro zijn en de kaarten goed verkrijgbaar. Mijn GTX 970 doet het nog prima. Ik heb het geld echt wel, maar alleen al uit principe ga ik nu geen kaart bestellen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
De TI is gewoon net als een iPhone 6 en dan de iPhone 6S, zit een tijdje tussen dus is gewoon een tussengeneratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_040
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
Kan iemand toevallig wat duidelijkheid geven over de releasedate van de Asus ROG 1080 strix?
Heb hem een paar dagen terug bij azerty besteld maar zij konden helaas nog niets zeggen over de releasedate.

Liever koop ik de kaart in de winkel maar azerty was de enige (betrouwbare) webshop die hem op dat moment aanbood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
https://www.cyberport.de/...-3xdp--2E06-02X_8231.html

Die palit voor 719, lijkt me geen slechte deal. Alhoewel de voorraad net zo slecht is als hier.

[ Voor 95% gewijzigd door Jackson6 op 04-06-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Blaat schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:09:
[...]

Yup betaald!

Gek!! Shit ik weet niet waar ik moet bestellen, maar geen zin om vooruit te betalen als nog niet echt op voorraad is!.

Maar er staat nog steeds Pre-Order, en ook 0 op voorraad! Eindhoven is 1.30. uur rijden voor mij.. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Heb ooit eens een i5 besteld bij 4 launch daar stond de voorraad ook op 0 maar wel is onderweg vanuit de leverancier, duurde alsnog 5 werkdagen voordat ie geleverd was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
schumi1986 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:00:
Heb ooit eens een i5 besteld bij 4 launch daar stond de voorraad ook op 0 maar wel is onderweg vanuit de leverancier, duurde alsnog 5 werkdagen voordat ie geleverd was
Ik heb ook in een chat bij 4Launch gevraagd hoelang het ongeveer gaat duren, en die gaf mij "binnen 7 werkdagen" :|

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

-The_Mask- schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Ik las daarover iets in dit topic, maar zou dat probleem niet op te lossen zijn met drivers ? Kaart is nog maar net uit, driver support kan miischuen nog verbeterd worden.

ora et labora

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VPAKf52l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Waaaaaaaaar kunnen we m bestellen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrc4nl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Ik las daarover iets in dit topic, maar zou dat probleem niet op te lossen zijn met drivers ? Kaart is nog maar net uit, driver support kan miischuen nog verbeterd worden.
Nee de hardware heeft het gewoon niet, qua DX12 ondersteuning zit er sowieso heel weinig verschil tussen Pascal en Maxwell. Sowieso zit er heel weinig verschil tussen Pascal en Maxwell.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nutteloos dit soort berichten zonder een indicatie waar en of uberhaupt te bestellen is. Laat het dan achterwege.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Jullie snappen toch wel dat als ie een link stuurt van coolblue dat ie waarschijnlijk bij coolblue op vooraad komt, hij komt uit Eindhoven waar ook een Coolblue zaak zit, dus mijn gok gaat uit dat de foto bij Coolblue is genomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Haha jongens rustig aan, die link van CoolBlue was maar een grapje over de boormachine op de achtergrond zoals Vipeax opmerkte.

Ik kan niet zeggen bij welke winkels ze op voorraad komen, voor zover ik wel kan zien zouden komende week de webshops die een order hebben geplaatst de voorraad moeten ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door FiXeR.nl op 04-06-2016 14:16 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.