Paprika schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:39:
Ik bedoelde dan ook een tweede bestelling plaatsen

. Dat ze niet zouden reageren op tijd had ik namelijk al verwacht

.
[...]
Jawel, de GTX 1070s zijn wel redelijk leverbaar. Het probleem is meer dat de oplagen beperkt zijn en in de UK/DE hebben ze er gewoon veel meer en ze kosten minder. Om dan op een Nederlandse winkel te wachten is eigenlijk zonde van de tijd (en geld, want het gaat je meer kosten), maar om dan ook nog op 1 specifieke winkel te wachten maakt het alleen maar dubbelop.
Waar kan ik een Phoenix 1080 GLH in het buitenland halen, waar die op voorraad is en goedkoper dan Azerty (759 euro)? Heb mijn kaart nu 24 dagen in bestelling staan, en volg al die tijd dit topic en de verschillende sites om te kijken of ze er ergens anders 1 hebben.
Er is 1 GLH available geweest in al die tijd bij Overclockers, prijs 720 pond, toen was de stand van mijn CC 1,17 euro per pond wat hem dik 840 euro maakt, dus 80 euro duurder dan Azerty. Voor een eerlijke vergelijking, ik had op dat moment mijn 1080 GLH voor 790 in bestelling staan, nog steeds 50 euro goedkoper dan Overclockers.
Caseking 759,-
Digitalo 719,- Levering op 5/9/16
Mindfactory 749,-
Dan kijk ik geeneens naar bezorgkosten, pakket versturen naar Duitsland voor garantie is duurder en dan valt het in mijn ogen allemaal wel erg mee met hoeveel beter het in het buitenland is, want de GLH is daar ook niet leverbaar.
Kijk je naar de GS edition, dan zie je dat die in het buitenland goed beschikbaar komt en 2 dagen later ook in Nederland ineens beschikbaar is. En nee, ik werk niet bij Azerty, dit is mijn eerste bestelling ooit daar