[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 65 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-10 20:38
Jeroen tweak schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:03:
[...]

Dat had ik net ook... is nu alles weg?
Volgens EVGA wel ja, in een mail vertelden ze dat de kaarten al snel uitverkocht waren :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik begrijp gewoon echt niet dat ze zo'n serie op de markt brengen met toch grote prestatieverschillen t.o.v. de vorige generatie en er dan totaal niet op voorbereid zijn dat er veel vraag naar is. Was dit met de 900 serie hetzelfde? Zo ja.. dan is het helemaal slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroen tweak schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:20:
Ik begrijp gewoon echt niet dat ze zo'n serie op de markt brengen met toch grote prestatieverschillen t.o.v. de vorige generatie en er dan totaal niet op voorbereid zijn dat er veel vraag naar is. Was dit met de 900 serie hetzelfde? Zo ja.. dan is het helemaal slecht.
nVidia is afhankelijk van andere fabrikanten, o.a. TSMC voor het produceren van de GPU's. nVidia is daar niet de enige die gebruik wil maken van 16nm FF+, fabrikanten als Apple en Qualcomm doen dat ook. Als dan ook nog de yields laag liggen (hoeveelheid werkende chips van een waffer) dan zijn er helemaal weinig GPU's en dus videokaarten beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door -The_Mask- op 19-07-2016 18:27 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 10:17

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Valt me op dat de pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 ARMOR 8G OC voor wat lagere prijzen beter verkrijgbaar is. Helaas (op wat Reddit reacties na) weinig nuttigs te vinden over de koeler.

(de clock is wat lager als de Gaming X, echter boeit me dat weinig zolang die maar stil is...)

[ Voor 15% gewijzigd door Tortelli op 19-07-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aelius_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 28-10-2021
Ik probeerde al een uur door de checkout te geraken bij eu.EVGA. Heb bij Sicomputers mijn bestelling ookal geannuleerd.
Zij weten helaas ook niet wanneer ze er (ooit) gaan binnenkrijgen.
Nu dit zever met EVGA zelf. Ik denk dat ik gewoon voor een goedkopere andere merk ga kiezen.
Voor deze woekerprijzen zijn ze al dit moeite niet waard. :F ;(

Wai u do dis EVGA?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-10 08:37
Aelius_ schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:35:
Ik probeerde al een uur door de checkout te geraken bij eu.EVGA. Heb bij Sicomputers mijn bestelling ookal geannuleerd.
Zij weten helaas ook niet wanneer ze er (ooit) gaan binnenkrijgen.
Nu dit zever met EVGA zelf. Ik denk dat ik gewoon voor een goedkopere andere merk ga kiezen.
Voor deze woekerprijzen zijn ze al dit moeite niet waard. :F ;(

Wai u do dis EVGA?!
21 juli komen er heleboel MSI kaarten binnen.
Mocht je nog 2 dagen willen wachten kun je de MSI halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Alternate is echt niet helemaal lekker zeg. In hun Duitse shop beginnen de 1060's op voorraad bij 279 euro, in Nederland bij 369 :X

Blijkbaar is er voor NL véél minder stock, of hebben wij de naam dat we het er toch wel voor neertellen op launchday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 13:47
Ik hoop wel dat de prijzen zullen zakken de volgende dagen voor de 1060... Ik had gehoopt op <300€ maar tevergeefs momenteel

[ Voor 5% gewijzigd door MichaelBelgium op 19-07-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 08:58
TomasH schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:52:
Alternate is echt niet helemaal lekker zeg. In hun Duitse shop beginnen de 1060's op voorraad bij 279 euro, in Nederland bij 369 :X

Blijkbaar is er voor NL véél minder stock, of hebben wij de naam dat we het er toch wel voor neertellen op launchday...
Ben bang voor het laatste, plus wij moeten 21% btw betalen ipv de duitse 19%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wanneer kan ik de evga gtx 1070 acx in stock verwachten in Nederlandse winkels? Ik zou die kaart graag willen voor mij eerste game pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:04:
Dus wanneer kan ik de evga gtx 1070 acx in stock verwachten in Nederlandse winkels? Ik zou die kaart graag willen voor mij eerste game pc.
Momenteel heeft EVGA leverbare op hun website:

http://eu.evga.com/Produc...s+Family&chipset=GTX+1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-10 08:45
Tortelli schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:34:
Valt me op dat de pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 ARMOR 8G OC voor wat lagere prijzen beter verkrijgbaar is. Helaas (op wat Reddit reacties na) weinig nuttigs te vinden over de koeler.

(de clock is wat lager als de Gaming X, echter boeit me dat weinig zolang die maar stil is...)
Ik heb binnenkort wat vergelijkingsmateriaal. Armor vs TF. In het kort TF is stiller en koeler. Benches met sustained boost volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Wat is TF? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Ik gok gezien de plaatjes bij de kaarten: Twin Frozr

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 11:04
TomasH schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:52:

Ik denk dat de Nederlandse webshops door de schaarste nog niet in de gaten hebben dat door hun (woeker) prijs beleid steeds meer mensen gaan bestellen in Duitsland en daarmee de Duitse webshops ontdekken (net zoals ik die mijn GTX 1070 bij Mindfactory.de heb gekocht).
Uiteindelijk snijden ze zichzelf in de vingers want bij een volgende aankoop ga je dan ook weer in Duitsland kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
luckyjan schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat de Nederlandse webshops door de schaarste nog niet in de gaten hebben dat door hun (woeker) prijs beleid steeds meer mensen gaan bestellen in Duitsland en daarmee de Duitse webshops ontdekken (net zoals ik die mijn GTX 1070 bij Mindfactory.de heb gekocht).
Uiteindelijk snijden ze zichzelf in de vingers want bij een volgende aankoop ga je dan ook weer in Duitsland kijken.
Ik snap daar ook helemaal niks van...

Zou hem ook graag in Duitsland willen kopen, maar volgens mij is het beleid van MSI dat je terug moet naar de verkoper voor garantie.. maar om hem dan terug te sturen naar Duitsland?

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Dat is mijn grootste probleem ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoe is dat anders dan een Nederlandse webshop? Je pakt de kaart in, plakt er een adres label op (kun je online op de website van zowel DHL en UPS zelf maken), gaat naar een aflevering depot (vaak een tankstation) van het bedrijf dat je hebt gekozen en zij zien dat je een label erop hebt en klaar.

Het enige verschil is dat de kans kleiner is dat ie de volgende dag al bij de winkel ligt. De bestellingen komen toch ook gewoon bij jou aan? Het is niet zo dat een pakketje naar West Duitsland brengen lastiger is dan naar Groningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
Wat zou je adviseren? Direct bij de fabrikant bestellen (in mijn geval EVGA) of toch bij een Duitse webshop zoals Mindfactory, Caseking, Alternate.de?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In dat geval gewoon waar voorraad is (of er snel aan zit te komen), gezien EVGA toch vraagt om de garantie direct met hun af te handelen zit je uiteindelijk in dezelfde situatie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
Ja het lastige is dus dat de Duitse webshops het ook niet weten. En gisteren kreeg ik de auto notificatie van EVGA. Ik was er snel bij maar moest nog een account aanmaken. Daarna werd ik bij het koopproces elke keer teruggestuurd naar de winkelwagen. Toen zag ik dat de quantity op 0 stond. Alles was dus al weg. De kans dat je er direct bij bent en door het proces komt is dus niet zo groot. De vraag lijkt immens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:59
Jeroen tweak schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:46:
Wat zou je adviseren? Direct bij de fabrikant bestellen (in mijn geval EVGA) of toch bij een Duitse webshop zoals Mindfactory, Caseking, Alternate.de?
Via EVGA direct maakt het qua prijs een stuk interessanter. Heb mij alleen niet ingelezen over importkosten of dergelijk. Ik ga gamen op een 4K monitor, dus uiteindelijk wil ik toch richting de 1080 i.p.v. 1070. Toch is er nog wat twijfel. :D

Ik ga in september in vakantie, zou graag eerder een kaart willen bestellen, maar misschien is wijsheid om het na mijn vakantie te doen. :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De EU-website van EVGA is inclusief BTW/"import".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ozbro89 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:30:
[...]

Ik snap daar ook helemaal niks van...

Zou hem ook graag in Duitsland willen kopen, maar volgens mij is het beleid van MSI dat je terug moet naar de verkoper voor garantie.. maar om hem dan terug te sturen naar Duitsland?

Iemand hier ervaring mee?
Naar Duitsland versturen is wat duurder dan in Nederland maar voor de rest weinig verschil en ik denk dat zo'n enorme webshop als Mindfactory (waaronder nog een stel andere hangen zoals bijv. VibuOnline) minder kans heeft om failliet te gaan dan een Nederlands webshop.
Verder hoop ik dat het nooit nodig is maar als het zover komt vraag ik wel of er iets te regelen is om het zelf naar MSI Europe te brengen aangezien die hier op fietsafstand van mij zitten in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, ja die zocht ik maar kon hem niet vinden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Paprika schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:44:
Hoe is dat anders dan een Nederlandse webshop? Je pakt de kaart in, plakt er een adres label op (kun je online op de website van zowel DHL en UPS zelf maken), gaat naar een aflevering depot (vaak een tankstation) van het bedrijf dat je hebt gekozen en zij zien dat je een label erop hebt en klaar.

Het enige verschil is dat de kans kleiner is dat ie de volgende dag al bij de winkel ligt. De bestellingen komen toch ook gewoon bij jou aan? Het is niet zo dat een pakketje naar West Duitsland brengen lastiger is dan naar Groningen...
Toch is de communicatie, tijd en de verzendkosten een soort barrière tijdens de garantie. Maar zo zien jullie dat dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook daarbij geldt, hoe is een mailtje naar Duitsland (en de grote webshops antwoorden gewoon in het Engels) anders dan naar een Nederlandse webshop? Ik moest voor een retour van een scherm naar Afuture ook gewoon weken wachten, of die 2-3 dagen verzending dan het probleem gaan zijn?

Als je in alles een probleem ziet hoef je het niet te overwegen. Betaal gerust die 100 euro extra, maar doe niet alsof UPS/DHL dit niet al langer doen dan dat de Tweakers website bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Klopt, heb je ook gelijk in. Vroeg mij gewoon af hoe jullie er tegen aan kijken. Bedankt voor het reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
pclinde schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:53:
[...]

Via EVGA direct maakt het qua prijs een stuk interessanter. Heb mij alleen niet ingelezen over importkosten of dergelijk. Ik ga gamen op een 4K monitor, dus uiteindelijk wil ik toch richting de 1080 i.p.v. 1070. Toch is er nog wat twijfel. :D

Ik ga in september in vakantie, zou graag eerder een kaart willen bestellen, maar misschien is wijsheid om het na mijn vakantie te doen. :)
Ja misschien doe ik dat dan maar.

Als je in september op vakantie gaat is het wellicht verstandiger om daarna pas te bestellen. Want wie weet zijn de voorraden dan beter voor elkaar en is de prijs door onderlinge concurrentie gedaald. Ben je niet van plan te halen bij webshops dan kun je het beter nu al doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweet1
  • Laatst online: 21:17
luckyjan schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:27:
[...]

helemaal mee eens, volgende launch bestel ik gewoon weer in duitsland. Meer voorraad en betere prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik stikte zowat in m'n brood toen ik het zag maar Azerty had net 1x EVGA GeForce GTX 1080 SC Gaming ACX 3.0 op voorraad in de winkel :D

Komt hopelijk morgen naar me toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch niet voor de prijs waarvoor ie er nu staat hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Hoezo? Al die 1080 kaarten zijn toch rond die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58

Racing_Reporter

Contentmaker

stime schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:17:
Ik stikte zowat in m'n brood toen ik het zag maar Azerty had net 1x EVGA GeForce GTX 1080 SC Gaming ACX 3.0 op voorraad in de winkel :D

Komt hopelijk morgen naar me toe.
Zou wel beetje prematuur en zonde zijn als je de pijp uitgaat voor je je kaart hebt. Blijf ademhalen anders :+

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 13:35
pclinde schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:53:
[...]

Wat ik zou doen, is bedenken of je de prijs nu (Bij EVGA of elders) juist vindt voor wat jij wil uitgeven en daarop laten afhangen of ik hem nu of September koop.

Momenteel is er niet veel over de prijzen te zeggen in Augustus/September dus het kan net zo goed zijn dat ze even duur of 1-2 tientjes goedkoper zijn.

Vindt je het nu acceptabel kijk je waar je hem wil/kan kopen en bestel je hem. (en kan je dus direct de kaart gebruiken wanneer hij binnen is)
Vindt je het nu niet acceptabel, dan wacht je even in de hoop dat de prijs zakt.

Veel mensen hebben een verschillende mening hierover, ik heb 736€ uitgegeven (inc. verzending) voor een EVGA SC en ben er super blij mee en vond/vindt het het geld zeker waard. (maar ja dat wil niet zeggen dat andere dat ook vinden natuurlijk)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stime schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:20:
810 euro? 1.5e maand geleden had je ze al voor minder. Bij EVGA zelf had je hem (in de vorm van een normale ACX) zelfs voor 679 euro kunnen bestellen al zoveel weken terug. Je betaalt nu gewoon meer dan 800 euro voor een model waarvan bekend is dat ie verre van perfect is. Als het nou een FTW editie was geweest had ik het nog kunnen begrijpen (al heb je die ook al voor 769 euro).

Edit:
Letterlijk de post nu boven mij...
Ithric schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:35:
[...]

Veel mensen hebben een verschillende mening hierover, ik heb 736€ uitgegeven (inc. verzending) voor een EVGA SC en ben er super blij mee en vond/vindt het het geld zeker waard. (maar ja dat wil niet zeggen dat andere dat ook vinden natuurlijk)
:+

Je hebt zolang gewacht en dan koop je de verkapte Founders Edition voor de prijs waar anderen een Asus STRIX/EVGA FTW/MSI Gaming X voor hebben gekocht....

[ Voor 37% gewijzigd door Paprika op 20-07-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stime schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:20:
Dat is gewoon een reference kaart met andere koeler, prijs is 650 euro incl. btw voor de goedkoopste custom aldus nVidia, realistisch voor deze is dus zo'n 675 euro. En dan betaal je eigenlijk al veel te veel voor wat je krijgt. 810 euro is natuurlijk helemaal belachelijk veel.

[ Voor 7% gewijzigd door -The_Mask- op 20-07-2016 14:00 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Paprika schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:36:
[...]
:+

Je hebt zolang gewacht en dan koop je de verkapte Founders Edition voor de prijs waar anderen een Asus STRIX/EVGA FTW/MSI Gaming X voor hebben gekocht....
Klopt niet helemaal wat je zegt, maar dit waren mijn beweeg redenen:
  • Het verschil met de FTW is maar 13 Mhz (Base clock)
  • (zie hieronder)
  • Prijs verschil is €40,- tussen de FTW en SC
  • (mogelijk andere merken minder)
  • Prijs/ Base Clock
  • was bij EVGA wel 1 van de betere
  • Garantie is 3 jaar, verder erg positieve reacties over de services
  • (Internet/bekenden in mijn omgeving)
  • Last but not least, de FTW was alweer uitverkocht toen ik bestelde,
  • (dus toen was de keuze helemaal makkelijk
Bron
•1708MHz Base Clock (SC)
•1721MHz Base Clock (FTW)
Ik had/heb in princiepe geen problemen met wachten, maar de verschillen waar zo klein en overclocken was overall vaak redelijk gelijk te noemen.
De FTW heeft een extra 6 pin voedingskabel, maar de gains ervan warden behoorlijk in twijfel getrokken. (Stroom toevoer was niet een limiterende factor.)

*Niet om je aan te vallen verder, maar dacht geef even wat feiten en meningen van mijzelf. Zoals gezegd ieder maakt een afweging.*

EDIT: keek ook even naar je link, maar mijn kaart is erg stabile en fluctueerd amper in MHZ als ik speel. (nu vraag ik ook niet ontzettend veel ervan denk ik.

Ik lees ook amper reviews, voor mij voldoet deze kaart in iedergeval prima. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Ithric op 20-07-2016 14:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verschil is dat de PCB van de Founders Edition gewoon ruk is.
http://images.bit-tech.ne...0-ftw-review/1080-36b.jpg
vs
http://www.pcgameshardwar...cgh_b2article_artwork.jpg

De laatste is dus wat de ACX/ACX SC gebruiken en de bovenste is wat de FTW gebruikt.

Als je dan kijkt naar de duurtest van Hardware.info dan zie ik toch wel een duidelijk patroon wat je alleen met de Founders Edition PCB ziet:
Afbeeldingslocatie: https://content.hwigroup.net/images/articles/EVGA%201070%20vs%20FE2.png

De andere kaarten vertonen dit allemaal niet.
Ithric schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:02:
[...]• Prijs verschil is €40,- tussen de FTW en SC (mogelijk andere merken minder)
Jouw prijs is dan ook een stuk lager dan 810 euro. Sterker nog, je zou de FTW in combinatie met de nieuwe SLI Bridge nog voor minder kunnen kopen.
Ithric schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:02:
[...]
EDIT: keek ook even naar je link, maar mijn kaart is erg stabile en fluctueerd amper in MHZ als ik speel. (nu vraag ik ook niet ontzettend veel ervan denk ik.
Trevor schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:29:
Is die frequentie bij jullie de hele tijd constant? Bij mij zwabbert het altijd behoorlijk heen en weer tijdens het testen (en spelen)
Soms piekt hij tegen de 2050 aan om dan een moment later naar 2025 te gaan 2038, 1987, 2038 etc etc
Een andere Tweaker heeft dus wel dezelfde ervaring. De meesten zullen er ook gewoon niet op letten gok ik zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 20-07-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:08:
Het verschil is dat de PCB van de Founders Edition gewoon ruk is.
Het is niet het PCB maar gewoon hoe de temperatuurtarget en verbruikstarget is ingesteld, is een keuze. Met het huidige PCB kan wel degelijk een stabiele kloksnelheid gehaald worden, door een hoger verbruik toe te staan en een betere koeler te plaatsen of de fan sneller te laten draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door -The_Mask- op 20-07-2016 14:37 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo zou de EVGAs er dan nog last van hebben? Die worden volgens dezelfde review nog geen 60C...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Misschien dat dit het is, via de EVGA software heb ik wel iets aan de fan profile gedaan. (Dat deze meer kijkt naar de temperatuur)

Dus mogelijk draaien de fans harder dan bij andere, maar ik merk er 0,0 van kwa geluid.

GTA 5 hangt hij meestal op 1900+ MHz (80 FPS) en bij weinig op het scherm soms 1800mhz (90 FPS)
*heb niet echt benchmarks, dus wellicht zie ik het daar wel in maar het werkt zoals ik wil dus waarom zou ik me gek maken daarmee. :+ *

**Verder laat ik het ook hierbij, de punten zijn gemaakt en ik heb mijn keuze toch al gemaakt.** 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 20-07-2016 14:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Laatst online: 06-05 15:45
Idd gewoon bij evga eu bestellen
Hier vragen ze gewoon 50 tot 80 euro meer haha
Evga is met verzending en import, word verstuurd uit duitsland (eu dus) mooi de ftw kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabas123
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-08 15:41
Als een 1060 haal van bijvoorbeeld mindfactory.de, hoe hoog zijn de bezorg/import kosten dan?

En hoe lang moet ik bij de verzend tijd optellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Importkosten heb je niet. Verzendkosten zijn afhankelijk van de winkel en postbedrijf dat je uitkiest. Verzendtijd ligt dusver tussen de 1 en 4 dagen (ja, een aantal Tweakers hadden hem al de volgende dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Ik heb net een Sea Hawk X besteld bij Caseking en die zou vandaag nog verstuurd worden, dus ik ben benieuwd hoe snel het gaat. Beter nog a.s. vrijdag, want zaterdag ben ik niet op de zaak en staat UPS voor niks voor de deur :)
/edit: en krijg net een verzendbevestiging. Vrijdag in huis moet net lukken denk ik!

[ Voor 15% gewijzigd door Soeski op 20-07-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
sabas123 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:45:
Als een 1060 haal van bijvoorbeeld mindfactory.de, hoe hoog zijn de bezorg/import kosten dan?

En hoe lang moet ik bij de verzend tijd optellen?
20 euro en in 1 dag geleverd (bij mij tenminste). Geen import kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Netjes! Die levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij EVGA de non SC 1070 op voorraad.

Iemand enig idee of de SC vandaag of morgen ook nog volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 18:08:
Bij EVGA de non SC 1070 op voorraad.

Iemand enig idee of de SC vandaag of morgen ook nog volgt?
Daar valt niks over te zeggen. Gebruik de auto notify knop op de site. Dan moet je er vervolgens snel bij zijn als je de mail krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen paypal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Eentje aanmaken is niet moeilijk, en het helpt een hoop omdat veel sites paypal als optie bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joppe99999 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 19:52:
[...]

Eentje aanmaken is niet moeilijk, en het helpt een hoop omdat veel sites paypal als optie bieden. :)
Jammer dat ik minderjarig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Bedankt voor de tip heb ook net besteld :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 19:54:
[...]

Jammer dat ik minderjarig ben
Je kunt met iDEAL betalen via PayPal. Even je ouders vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
https://www.amazon.de/MSI...B7XF&tag=geizhalspre03-21

Amazon is toch ook een prima webshop voor videokaarten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
Niks mis mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:21
Kijk nou, zomaar een aardige voorraad EVGA GTX 1070 FTW in Nederland: https://nl.hardware.info/...e-gtx-1070-ftw-acx-30-8gb

Is dit dan "de EVGA batch" voor deze week?

Toevoeging: volgens de forum moderator van EVGA gaan er waarschijnlijk binnenkort wekelijkse batches komen voor Europa en Nederland. We zullen zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Cascade op 20-07-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Cascade schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:27:
Kijk nou, zomaar een aardige voorraad EVGA GTX 1070 FTW in Nederland: https://nl.hardware.info/...e-gtx-1070-ftw-acx-30-8gb

Volgensmij wel, want kreeg ook een melding dat evga ze zelf op de site ook op voorraad hadden. Waren wel zo weer weg helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Laatst online: 06-05 15:45
Cascade schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:27:

Toevoeging: volgens de forum moderator van EVGA gaan er waarschijnlijk binnenkort wekelijkse batches komen voor Europa en Nederland. We zullen zien.
Mooie prijzen in nederland voor de 1070 ftw, raar maar waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Amazon heeeft alleen maar creditcard als betaalmethode .

Het wachten is nog niet over helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Iemand een tip voor een 1060 voor sub-300 en direct leverbaar?

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedkoopste is denk ik dit:
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1113460.html

Al ga je inclusief de kosten voor verzenden en de betaalmethode wel net iets over de 300... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Laatst online: 22-08 08:58
RaiderZ schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:12:
Amazon heeeft alleen maar creditcard als betaalmethode .

Het wachten is nog niet over helaas. :(
Maak gewoon een Debit Neteller kaart aan of een soortgelijke vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 10:11

Infernis

Psychotic Weaboo

Heads up voor de belgen, mijn EVGA GTX 1080 FTW bestelling van bij alternate België is eindelijk op de post, bestelt op 27 Mei, they're finally here :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Iemand postte een paar dagen geleden dat er vandaag een grote batch binnen moet komen?. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Koopman
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03 09:26
Op vrijdagavond (15-7) de MSI gtx 1070 armor besteld bij caseking.de voor €499, net op track en trace gezien dat hij vandaag in de loop van de dag geleverd wordt :).

Ze hebben ook nog erg veel voorraad bij caseking, trouwens:
https://www.caseking.de/search?sSearch=gtx+1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024

Oxize

Social Engineering Specialist

Net een Asus Strix GTX 1060 OC besteld in ARLT Computers in Duitsland. Helaas heb ik het via Amazon Payment betaald.

Snap weinig van die statussen daar. Staat nu op " 20. Juli 2016 Bestellungen bei ARLT_Computer Details Bearbeitung in Kürze"

Wat betekend Bearbeiting in Kurze?

Is het nu wel of niet betaald? Ze hadden 4 kaarten op voorraad.

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxize schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:14:
Net een Asus Strix GTX 1060 OC besteld in ARLT Computers in Duitsland. Helaas heb ik het via Amazon Payment betaald.

Snap weinig van die statussen daar. Staat nu op " 20. Juli 2016 Bestellungen bei ARLT_Computer Details Bearbeitung in Kürze"

Wat betekend Bearbeiting in Kurze?

Is het nu wel of niet betaald? Ze hadden 4 kaarten op voorraad.
Haha, dat betekent dat Amazon niets met je status doet totdat ie verzonden is, omdat zij dat niet kunnen zien :+.
Infernis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:25:
Heads up voor de belgen, mijn EVGA GTX 1080 FTW bestelling van bij alternate België is eindelijk op de post, bestelt op 27 Mei, they're finally here :*)
Tegen welk bedrag?

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 21-07-2016 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 10:11

Infernis

Psychotic Weaboo

819 in mijn geval, was kort erna opgekrikt naar 849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:53

Nemesizz

Untouchable

Zie nu een Palit GTX 1070 Super Jetstream voor 479 euro...dat zit toch wel tegen m'n (maximaal) en gehoopte bedrag..... (veel beter dan al die ruim 500+ euro bedragen, hoopte/verwachte op 450 a 475 euro). Zat eerst te kijken voor MSI Gaming, Armor, of een Zotac AMP, maar voor die prijs is zo'n Palit ook wel heeeeeeel interessant :P (goede clockspeeds wat ik zo zie, 8 fase VRM's). Wat ik zo her en der lees zouden het ook goede kaarten moeten zijn (al blijft het lastig om goede reviews te vinden van bepaalde custom kaarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Palit komt bij de meeste reviews als beste all-rounder uit de test. ;) Van de GTX 1080 versie zijn er overigens wel veel reviews en dat is dezelfde cooler en een relatief vergelijkbare PCB (relatief in de zin dat alle GTX 1070s minder phases hebben dan de GTX 1080 variant, maar een stuk meer dan de meeste GTX 1070 kaarten).

https://www.techpowerup.c...GTX_1080_GameRock/30.html
http://www.guru3d.com/art...on_g_panel_review,40.html
http://www.kitguru.net/co...remium-edition-review/31/
https://www.computerbase....rkarten-vergleich-test/5/

[ Voor 87% gewijzigd door Paprika op 21-07-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Net een MSI GTX 1070 Gaming X 8G gekocht via hiq24.de voor € 515,-. Ik haal de kaart zaterdag morgen in hun winkel op. Alsdorf is voor mij maar een klein stukje rijden aangezien ik vlakbij de Duitse grens woon.

Nu nog wachten tot zaterdag... }:|

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:53

Nemesizz

Untouchable

Paprika schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:27:
De Palit komt bij de meeste reviews als beste all-rounder uit de test. ;) Van de GTX 1080 versie zijn er overigens wel veel reviews en dat is dezelfde cooler en een relatief vergelijkbare PCB (relatief in de zin dat alle GTX 1070s minder phases hebben dan de GTX 1080 variant, maar een stuk meer dan de meeste GTX 1070 kaarten).

https://www.techpowerup.c...GTX_1080_GameRock/30.html
http://www.guru3d.com/art...on_g_panel_review,40.html
http://www.kitguru.net/co...remium-edition-review/31/
https://www.computerbase....rkarten-vergleich-test/5/
Ik denk dat het met de meeste custom kaarten wel goed zit. Heb de Super Jetstream maar besteld (is net zo duur als de gewone Jetstream, maar hoge clocks...dus waarom ook niet? :+ ).
Kan als het een beetje mee zit vanmiddag ophalen (is immers 5+ op voorraad, dus beetje afhankelijk hoe snel ze de order verwerken).

offtopic:
Met nóg een extra 2TB schijf erbij, kom in totaal nog op 550 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Na het bekijken van een aantal benchmarks( https://nl.hardware.info/...037&products%5B%5D=352692 )

blijkt de pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GLH 8GB best wel beter te zijn dan de pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

Hierbij bedoel ik stiller en betere fps

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:52
Gainward is dat ook met de 1080 Phoenix GLH, ik refresh elk 5 uur bij azerty ervoor xD maar helaas =(

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Paprika schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:09:
Goedkoopste is denk ik dit:
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1113460.html

Al ga je inclusief de kosten voor verzenden en de betaalmethode wel net iets over de 300... :+
Thanks, heb hm besteld maar voor 299 bij Azerty. Ze hebben 5+ voorraad. Morgen hopelijk met de 1060 aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:28

Rick-Jan

always connected

Majin Buu schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:49:
[...]

Thanks, heb hm besteld maar voor 299 bij Azerty. Ze hebben 5+ voorraad. Morgen hopelijk met de 1060 aan de slag.
Ophalen? Want online niet voorradig. (of is t zo snel gegaan :+ )

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Heb mijn videokaart ook eindelijk binnen

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/1p4s9mnavqtb49f/DSC_0326.JPG?raw=1

[ Voor 6% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 21-07-2016 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:04:
Heb mijn videokaart ook eindelijk binnen

[afbeelding]
Zo te zien is het etenstijd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24

Hironshy

Orooo!!!

Rick-Jan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Ze sturen gewoon op vanuit Raalte. Was ook aan het twijfelen maar toen zag ik een Asus GTX 1060 Turbo voor iets minder dan 280 euro (laatste bij Afuture), dus gelijk maar besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Hironshy op 21-07-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Paprika schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:16:
[...]

Zo te zien is het etenstijd :D.
Dat klopt, een laatste vertraging voor de installatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Rick-Jan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Nee, hij wordt morgen bezorgd. Ze hebben het verstuurd vanuit Raalte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Majin Buu schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:28:
[...]

Nee, hij wordt morgen bezorgd. Ze hebben het verstuurd vanuit Raalte 8)
Prima service! Die van mij uit DE is onderweg maar staat al een dag geen statusverandering bij GLS :/ . Hoop op morgen levering.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
eugh... zit echt te strugglen tussen die 1070 MSI of de 1070 Phoenix GLH...

1070 MSI is best wel overpcied in NL en de 1070 Phoenix GLH is nergens te vinden....

Weet iemand of de 1070 Phoenix en de 1070 Phoenix GLH hetzelfde is en de bios flashbaar is naar de GLH versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat kan. Sterker nog, je hebt er een dual-bios switch opzitten. Echter vraag ik me wel af waarom je het zou willen gezien software overklokking (Afterburner) hetzelfde resultaat geeft zonder flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Om eerlijk te zijn snap ik er vrij weinig van dat er 10 duizend verschillende varianten zijn maar uiteindelijk hetzelfde blijkt te zijn.

Is het verschil alleen dat de videokaarten al voor je overgelocked zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackpot :+.

http://www.gainward.com/m...475760f036dc0ba.pdf?s=423
http://www.gainward.com/m...2475760f0801d72d.pdf?s=20

Als je ze naast elkaar opent zul je het zien :D.

[ Voor 95% gewijzigd door Paprika op 21-07-2016 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaiderZ
oftewel pak de goedkoopste en doe het overclocken zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wat ik je zou aanraden ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
heb uiteindelijk besloten om de 1070 Phoenix GS te bestellen.
Aangezien die nauwelijks verschil heeft tussen de GLH en hogere Maximum stroomverbruik heeft dan de normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
RaiderZ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:52:
heb uiteindelijk besloten om de 1070 Phoenix GS te bestellen.
Aangezien die nauwelijks verschil heeft tussen de GLH en hogere Maximum stroomverbruik heeft dan de normale.
Precies de reden waarom ik ook de GS boven de normale Phoenix heb gekozen. Er is inmiddels ook een website waar je de GLH bios van kunt downloaden. Ik meen techpowerup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook dat is natuurlijk gewoon een slidertje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
ach ja die 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
Potjandikkemie. Ik dacht even dat ik 1080 las. De vorige keer was ik na de mail van EVGA net te laat. Ben nog altijd aan het wachten. Als het de volgende keer niet lukt ga ik alsnog bestellen bij Casekings of Mindfactory in Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

en de GTX 1060 is binnen :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2z7hrig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 dagen dus? Op zich niet slecht.
Pagina: 1 ... 65 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.