nee dat niet ze moeten hem eerst ontvangen, je kan ook crosshippen maar dan moet je volgens mij iets regelen mbt de verzendkosten via creditcardschumi1986 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:24:
[...]
ik voldoe aan alle eisen idd, oke dus ik hoef de kaart ook pas op te sturen als ze de 1080 gaan versturen
Ja begrijp ik, bedoelde dat ik dus ook al vraag ik nu stepup aan pas een berichtje van hun krijg wanneer ik mijn kaart moet sturen wanneer hun een 1080 ter beschikking hebbenNinaomi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:25:
[...]
nee dat niet ze moeten hem eerst ontvangen, je kan ook crosshippen maar dan moet je volgens mij iets regelen mbt de verzendkosten via creditcard
MaxICT biedt wel een erg interessant alternatief..

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Bestelling veranderd van MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G naar Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GS. Die laatste staat nu op 2-3 werkdagen levertijd. Misschien wordt dat em dan eindelijk.
Verkoper wist mij te vertellen dat ze nog nauwelijks kaarten van msi hebben binnen gekregen en dat er een grote wachtrij is.
Hoop dat het een goede keuze was, ik stond redelijk vooraan in de wachtrij
Verkoper wist mij te vertellen dat ze nog nauwelijks kaarten van msi hebben binnen gekregen en dat er een grote wachtrij is.
Hoop dat het een goede keuze was, ik stond redelijk vooraan in de wachtrij
Mooie deal. Maar dan zie je dat het MaxICT is....Fanta schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:14:
MaxICT biedt wel een erg interessant alternatief..![]()
[afbeelding]
Ik zal dan wel die 15 euro bij leggen voor Afuture mocht je hem willen.
Ik doelde op het alternatief wat er onder staat..RaiderZ schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:28:
[...]
Mooie deal. Maar dan zie je dat het MaxICT is....
Ik zal dan wel die 15 euro bij leggen voor Afuture mocht je hem willen.
Ik heb net een nieuwe pc samengesteld en de onderdelen zijn binnen. Alleen ontbreekt de videokaart nog.
Mijn voorkeur gaat uit naar de EVGA GTX 1080 FTW. Ook de Classified versie van de 1080 is voor mij een optie. Daar is echter nog weinig informatie over te vinden. Onbekend van de laatstgenoemde kaart is wanneer deze op de markt komt en wat de prijs zal zijn.
En de FTW is slecht verkrijgbaar en staat op pre-order bij webshops.
Wat is verstandig om te doen? Wachten, wachten en wachten of juist een bestelling plaatsen? Want als je blijft wachten sluit je ook overal achter in de rij aan...
Mijn voorkeur gaat uit naar de EVGA GTX 1080 FTW. Ook de Classified versie van de 1080 is voor mij een optie. Daar is echter nog weinig informatie over te vinden. Onbekend van de laatstgenoemde kaart is wanneer deze op de markt komt en wat de prijs zal zijn.
En de FTW is slecht verkrijgbaar en staat op pre-order bij webshops.
Wat is verstandig om te doen? Wachten, wachten en wachten of juist een bestelling plaatsen? Want als je blijft wachten sluit je ook overal achter in de rij aan...
Ooooh. haha wauwFanta schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Ik doelde op het alternatief wat er onder staat..
Zojuist mijn MSI 1080 Gaming X binnen gekregen via Alternate. Het was gezellig dit te volgen maar ben er wel even klaar mee. Succes met de mensen die nog op zoek zijn.
Even voor de mensen die nog bij centralpoint willen bestellen: Let wel op dat de kaarten eerst naar de backorders gaan (centralpoint zelf heeft geen flauw idee hoeveel het er zijn) dus die shop kun je het beste vermijden voorlopig met de 1080.
Zou daar nooit... Sorry ik bedoel NOOIT bestellen als ik jullie was. Nog nooit zoveel gezeik gehad met 1 bestelling als daar.Fanta schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:14:
MaxICT biedt wel een erg interessant alternatief..![]()
[afbeelding]
Bij afuture.nl lijken redelijk veel kaarten beschikbaar te zijn of binnen 2-5 werkdagen (vooral 1070's)
Twijfel zelf nogsteeds tussen de Palit 1070 gamerock, MSI gaming X en de EVGA SC..
[ Voor 20% gewijzigd door aevitas1 op 16-07-2016 15:17 ]
Ik vind het persoonlijk vooral geneuzel in de marge. Ik heb mij nooit zo heel druk gemaakt over het merk en uitvoering. De meeste kaarten zijn min of meer even snel. De ene is weer wat stiller, de andere weet net wat sneller en op papier is dat leuk, in de praktijk ga je het niet merken. Ik zou gewoon kijken wat leverbaar en het goedkoopste is. Maar dat is mijn mening...aevitas1 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:10:
Twijfel zelf nogsteeds tussen de Palit 1070 gamerock, MSI gaming X en de EVGA SC..
Hoe dan ook zal je met alle drie sowieso heel blij en tevreden zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 16-07-2016 15:24 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Kies de mooiste of de goedkoopste tussen die drie, zijn allemaal evengoed.aevitas1 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:10:
[...]
[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 16-07-2016 15:29 ]
Weet iemand toevallig waar je de MSI 1070 kan halen voor rond ~€500.- ?
520 incl verzending in Duitsland. Bij mij was ie binnen 1 dag geleverd.RaiderZ schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:43:
Weet iemand toevallig waar je de MSI 1070 kan halen voor rond ~€500.- ?
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1094583.html
20 euro verzend kosten? wowluckyjan schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:44:
[...]
520 invl verzending in Duitsland. Bij mij was ie binnen 1 dag geleverd.
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1094583.html
Je kan hem ook in Nederland kopen zonder verzendkosten voor 550 euro
Gaat mij enkel om het geluid, qua kloksnelheden scheelt het niets meer gelukkig.Luuk1983 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Ik vind het persoonlijk vooral geneuzel in de marge. Ik heb mij nooit zo heel druk gemaakt over het merk en uitvoering. De meeste kaarten zijn min of meer even snel. De ene is weer wat stiller, de andere weet net wat sneller en op papier is dat leuk, in de praktijk ga je het niet merken. Ik zou gewoon kijken wat leverbaar en het goedkoopste is. Maar dat is mijn mening...
Hoe dan ook zal je met alle drie sowieso heel blij en tevreden zijn.
Dan zou ik niet meer twijfelen en gewoon de EVGA SC halen.aevitas1 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 23:31:
[...]
Gaat mij enkel om het geluid, qua kloksnelheden scheelt het niets meer gelukkig.
Die lijkt aardig stil te zijn idd.Fanta schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 23:36:
[...]
Dan zou ik niet meer twijfelen en gewoon de EVGA SC halen.
Eerst maar wachten op normale prijzen.
De GTX 1080(!) van de GameRock die je ook overweegt is even stil als de GTX 1070 van EVGA. Gezien de GTX 1070 makkelijker te koelen is zal de GameRock editie van de GTX 1070 het "nog" beter doen
.

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 16-07-2016 23:51 ]
Net de Evga GTX 1070 SC besteld, was nog op voorraad en zat in eerste instantie bij de 1080 te kijken (derrrrrrrrrrp).Paprika schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 23:47:
De GTX 1080(!) van de GameRock die je ook overweegt is even stil als de GTX 1070 van EVGA. Gezien de GTX 1070 makkelijker te koelen is zal de GameRock editie van de GTX 1070 het "nog" beter doen.
Kan 'm binnen 14 dagen retour sturen, met welke games kan ik die kaart compleet op zn staart trappen om te testen of een 1070 goed genoeg is voor mij? M'n beeldscherm is 3340x1440p.
Welke 1070 heb je besteld?aevitas1 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:01:
[...]
Net de Evga GTX 1070 SC besteld, was nog op voorraad en zat in eerste instantie bij de 1080 te kijken (derrrrrrrrrrp).
Kan 'm binnen 14 dagen retour sturen, met welke games kan ik die kaart compleet op zn staart trappen om te testen of een 1070 goed genoeg is voor mij? M'n beeldscherm is 3340x1440p.
Is daar nogsteeds een demo versie van?Paprika schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:02:
Doom is een leuke demo daarvoor.
Evga 1070 SC. Net 6 uur lang zitten bbq'en en aardig wat bier in mn mik, misschien moet ik niet meer posten vanavond
[ Voor 42% gewijzigd door aevitas1 op 17-07-2016 00:04 ]
http://store.steampowered.com/app/379720/
Naast de koop knop "Demo downloaden"
Heb je de 1070 sc uit nederland besteld?
[ Voor 8% gewijzigd door RaiderZ op 17-07-2016 00:06 ]
Oh ik dacht dat dit tijdelijk was, dat zal wel enkel op console geweest zijn dan. Gelijk even downloaden, thxRaiderZ schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:04:
[...]
http://store.steampowered.com/app/379720/
Naast de koop knop "Demo downloaden"
Nee, maar de game is meer een graphical demo ...
Is ook een prima kaart hoor.aevitas1 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:01:
[...]
Net de Evga GTX 1070 SC besteld, was nog op voorraad en zat in eerste instantie bij de 1080 te kijken (derrrrrrrrrrp).
[ Voor 52% gewijzigd door Paprika op 17-07-2016 00:17 ]
Als ik deze kaart 2 á 3 jaar wil gebruiken minimaal, zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten in die test met doom?Paprika schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:16:
[...]
Nee, maar de game is meer een graphical demo ...
[...]
Is ook een prima kaart hoor.
Ben nogal een noob op het gebied van high-end kaarten.. Nooit een kaart gekocht die boven de 250e was dus ik wil zeker weten dat ik de juiste heb, anders gooi ik er liever wat extra tegenaan voor die 1080
Doom is niet echt een test voor je GPU, pak dan The Witcher 3 of Rise Of The Tomb Raider, die gaan je GPU pas echt laten werken.
Is er al wat meer bekend over de leverbaarheid van de 1060 bij launch? Het lijkt erop dat sommige NL winkels hem al binnen hebben. Idg dragon computers.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Zag vanmorgen bij Azerty (eerste wat ik 's ochtends doe, kijken wat de prijzen zijn
) de prijzen van een paar GTX 1070's ein-de-lijk onder de 500 euro grens komen. De meeste zitten er nog wel boven, maar beginnen ook te dalen.
Misschien nog even volhouden, en dan zijn ze hopelijk verkrijgbaar voor een prijs waar ik ze oorspronkelijk had verwacht ~450 a 475 euro.
Mocht ook wel een keer, dingen zijn al een paar dagen gewoon op voorraad (bepaalde modellen, lang niet alles).
Misschien nog even volhouden, en dan zijn ze hopelijk verkrijgbaar voor een prijs waar ik ze oorspronkelijk had verwacht ~450 a 475 euro.
Mocht ook wel een keer, dingen zijn al een paar dagen gewoon op voorraad (bepaalde modellen, lang niet alles).
Ik doe precies hetzelfde, helaas is de kaart die ik wil(asus OC 1070) nog steeds 545 euro. Nog even wachten.....Nemesizz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:22:
Zag vanmorgen bij Azerty (eerste wat ik 's ochtends doe, kijken wat de prijzen zijn) de prijzen van een paar GTX 1070's ein-de-lijk onder de 500 euro grens komen. De meeste zitten er nog wel boven, maar beginnen ook te dalen.
Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro
Prijzen zijn wat gedaald, maar de kaarten welke leverbaar zijn, zijn nog steeds erg duur.Nemesizz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:22:
Zag vanmorgen bij Azerty (eerste wat ik 's ochtends doe, kijken wat de prijzen zijn) de prijzen van een paar GTX 1070's ein-de-lijk onder de 500 euro grens komen. De meeste zitten er nog wel boven, maar beginnen ook te dalen.
Prijzen zijn nu alweer omhoogTortelli schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:42:
[...]
Prijzen zijn wat gedaald, maar de kaarten welke leverbaar zijn, zijn nog steeds erg duur.

Ik zweer het, vanmorgen toen ik keek waren dingen zoals de MSI 1070 Armor en een andere kaart (weet even zo snel niet meer welke) iets van 495 euro, nu staan ze ineens weer op 500+.
De Zotac 1070 AMP (niet extreme) stond op 515 en nu ineens weer 555...iets te vroeg gejuigt vrees ik
prijzen schuiven momenteel aardig veel.
GeForce GTX 1070 Phoenix: €500.- https://www.4launch.nl/pr...1070-Phoenix-8GB/tweakers
MSI GeForce GTX 1070 ARMOR: €493,95 - http://www.4allshop.nl/21...e-gtx-1070-8gb-armor.html
Maar ik wacht nog steeds op de 1070 msi dat die rond de €500.- gaat dalen
GeForce GTX 1070 Phoenix: €500.- https://www.4launch.nl/pr...1070-Phoenix-8GB/tweakers
MSI GeForce GTX 1070 ARMOR: €493,95 - http://www.4allshop.nl/21...e-gtx-1070-8gb-armor.html
Maar ik wacht nog steeds op de 1070 msi dat die rond de €500.- gaat dalen
Inderdaad. Ik heb d'r 'geluk' mee gehad: vanochtend de MSI 1070 Armor OC besteld voor €494,- bij Azerty (Nemesizz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Prijzen zijn nu alweer omhoog![]()
Ik zweer het, vanmorgen toen ik keek waren dingen zoals de MSI 1070 Armor en een andere kaart (weet even zo snel niet meer welke) iets van 495 euro, nu staan ze ineens weer op 500+.

Op http://www.novatech.co.uk...eries/08g-p4-6286-kr.html zijn nog 3 EVGA GTX 1080 FTWs beschikbaar. De status van mijn order is "allocated" , estimated delivery date 21ste !! Het einde lijkt voor mij in ieder geval in zicht te komen.
Spannend,
Heb zelf een order uitstaan bij WDBtrading voor een Asus Strix 1080 OC, maar zit nu sterk te twijfelen om voor de EVGA te gaan... keuzes
Heb zelf een order uitstaan bij WDBtrading voor een Asus Strix 1080 OC, maar zit nu sterk te twijfelen om voor de EVGA te gaan... keuzes
ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB
840 euro exclusief verzendkosten? Dat zou ik wel zonde vinden, wetende dat mensen hem bij de EVGA store voor 770 euro inclusief verzendkosten kochten...
De Asus STRIX is bij Alternate.de binnen 2 dagen op voorraad.
https://www.alternate.de/...=Grafikkarte/ASUS/1282267
De Asus STRIX is bij Alternate.de binnen 2 dagen op voorraad.
https://www.alternate.de/...=Grafikkarte/ASUS/1282267
[ Voor 37% gewijzigd door Paprika op 18-07-2016 14:51 ]
Dank,
Die houd ik in de gaten!
Wat een verschil met Nederland... Heb je enig idee hoe ze het doen qua levertijd? Dag of 2?
Die houd ik in de gaten!
Wat een verschil met Nederland... Heb je enig idee hoe ze het doen qua levertijd? Dag of 2?
ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB
Ligt aan het bedrijf dat ze daar gebruiken. Ik zou verwachten eind deze week, maar...
Hi Vipeax,
Lijkt bij alternate.de wel om de non OC versie te gaan: ASUS ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING ipv de O8G. Ben het overigens met je eens dat 840 euro aan de prijzige kant is, maar ik wacht dan ook al een hele tijd op de FTW.
Lijkt bij alternate.de wel om de non OC versie te gaan: ASUS ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING ipv de O8G. Ben het overigens met je eens dat 840 euro aan de prijzige kant is, maar ik wacht dan ook al een hele tijd op de FTW.
Klopt, maar iets met 2 slidertjes in Afterburner etc.
Ik had gehoopt nooit meer dit forum te zien, maar jawel hier ben ik weer.
Palit 1080 Super Jetstream hield er na 3 dagen mee op, terug gestuurd naar Alternate Duitsland. Die hadden vervolgens geen voorraad meer waardoor ik me geld terugkreeg en ik weer terug bij af ben.
Zit weer een beetje prijzen te neuzen maar hier in NL is het echt janken met de pet op.
Geluidproductie is bij mij een must, dus gezien enige plaatjes hier kom ik op een MSi X, GB G1 of palit uit als ik het zo zie. nu de voorraden maar weer in de gaten houden
Palit 1080 Super Jetstream hield er na 3 dagen mee op, terug gestuurd naar Alternate Duitsland. Die hadden vervolgens geen voorraad meer waardoor ik me geld terugkreeg en ik weer terug bij af ben.
Zit weer een beetje prijzen te neuzen maar hier in NL is het echt janken met de pet op.
Geluidproductie is bij mij een must, dus gezien enige plaatjes hier kom ik op een MSi X, GB G1 of palit uit als ik het zo zie. nu de voorraden maar weer in de gaten houden

Verwijderd
Als je paypal hebt kan je ze bij Nvidea/EVga zelf kopen.Mior schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:58:
Ik bestel wel ergens een nieuwe tegen de tijd dat de SLI HB Bridges te koop zijn in Nederland.
Of in Duitsland ergens een winkel op de kop tikken. (Kan ff niet vinden waar ik hem heb gehaald.)
Ik heb trouwens nog een Evga 4-slot LED bridge over mocht iemand nog niets zoeken.
@Vipeax
-- Is dit echt het verschil tussen factory OC en custom OC (wat je dus middels software moet doen); verder identieke kaarten?
Steven
-- Is dit echt het verschil tussen factory OC en custom OC (wat je dus middels software moet doen); verder identieke kaarten?
Steven
Bij alternate.nl is de msi 1080 direct leverbaar.
nVidia verstuurd alleen naar US/Canada/UK en EVGA heeft de bridge met 1-slot er tussen niet op voorraad helaas, maar ik wil toch een MSI HB Bridge omdat ik ook een MSI kaart heb. Ik wacht wel evenVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:29:
[...]
Als je paypal hebt kan je ze bij Nvidea/EVga zelf kopen.
Of in Duitsland ergens een winkel op de kop tikken. (Kan ff niet vinden waar ik hem heb gehaald.)
Ik heb trouwens nog een Evga 4-slot LED bridge over mocht iemand nog niets zoeken.
In het geval van de huidige kaarten is dat alles ja.rmno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:31:
@Vipeax
Steven
They tricked me... well - is het mogelijk om per standaard op OC-mode te draaien (met mijn huidige kaart moet ik hem telkens handmatig op OC-mode zetten bij iedere reboot).Paprika schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:44:
[...]
In het geval van de huidige kaarten is dat alles ja.
Ai dat is wel pech hebbenSkinnyice schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:25:
Ik had gehoopt nooit meer dit forum te zien, maar jawel hier ben ik weer.
Hier zijn wat opties:
https://www.alternate.de/...fikkarte/GIGABYTE/1278045
https://www.alternate.de/...Grafikkarte/Palit/1278063
https://www.alternate.de/...Grafikkarte/Palit/1278067
https://www.overclockers....phics-card-gx-03b-pl.html
https://www.overclockers....phics-card-gx-037-pl.html
Gigabyte en MSI zijn lastig om te vinden met voorraad.
Tools als Afterburner hebben de optie om een overklok @ Windows Startup/Boot in te stellen als je dat wil.rmno schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:47:
[...]
They tricked me... well - is het mogelijk om per standaard op OC-mode te draaien (met mijn huidige kaart moet ik hem telkens handmatig op OC-mode zetten bij iedere reboot).
[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 18-07-2016 15:50 ]
Dat je de 1060 niet kan preorderen voorspelt weinig goeds voor de prijs... kat uit de boom kijken en price gougen...
[ Voor 22% gewijzigd door HenkdeFries op 18-07-2016 16:33 ]
Viel me op dat preorder niet mogelijk is maar als de 1060 ver boven de adviesprijs uitkomt (270-300€) valt ie snel af.HenkdeFries schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:21:
Dat je de 1060 niet kan preorderen voorspelt weinig goeds voor de prijs... kat uit de boom kijken en price gougen...
Maar ik wacht eerst de serieuze reviews nog even af.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Vandaag mijn bestelling bij SiComputers geannuleerd en bij 4launch een Gainward 1070 GTX GS op de kop getikt. Was het lange wachten bij SiComputers meer dan zat. Dan maar ~15euro meer en wel spoedig gamen.
weet iemand of de pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB dezelfde cooler heeft als de pricewatch: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix 8GB ?
Yep, identiek dezelfde koeler.RaiderZ schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:16:
weet iemand of de pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB dezelfde cooler heeft als de pricewatch: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix 8GB ?
Volledige specsheets (en wat SmokingCrop zegt
),
GTX 1070:
http://www.gainward.com/m...475760f036dc0ba.pdf?s=235
GTX 1080:
http://www.gainward.com/m..._55746ab6480d29.pdf?s=289
GTX 1070:
http://www.gainward.com/m...475760f036dc0ba.pdf?s=235
GTX 1080:
http://www.gainward.com/m..._55746ab6480d29.pdf?s=289
Lol als dit de daadwerkelijke prijs gaat worden(bij een italiaanse site kwam deze prijs ook naar voren)... gewaagde prijzen voor 70 euro heb je een 1070... price gougen op zijn fijnst (nog zal die uitvekopen)Roerbakeitje schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 03:41:
Azerty vraagt 440 euro voor een gtx 1060 ehhh
https://azerty.nl/8-6867-...hdmi-2-x-displayport.html
[ Voor 17% gewijzigd door HenkdeFries op 19-07-2016 05:00 ]
Verwijderd
Ik wacht nog wel even een tijdje.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2016 05:34 ]
https://azerty.nl/8-6867-...l-geforce-gtx-1060-x.html
374€.. Nog steeds te duur maar wel betere prijs.
Edit: inmiddels niet leverbaar status. Al uitverkocht of te vroeg?
374€.. Nog steeds te duur maar wel betere prijs.
Edit: inmiddels niet leverbaar status. Al uitverkocht of te vroeg?
[ Voor 24% gewijzigd door Rick-Jan op 19-07-2016 09:36 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| € 355,50 Inno3D GeForce GTX10600 iChill X3 DVI+3xDP+HDMI 6GB GDDR5 Inno3D GeForce GTX10600 iChill X3 DVI+3xDP+HDMI 6GB GDDR5 € 335,00 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Gaming OC DVI+3xDP+HDMI 6GB 5 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Gaming OC DVI+3xDP+HDMI 6GB 5 € 286,00 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Compact X1 DVI+3xDP+HDMI 6GB Inno3D GeForce GTX10600 iChill Compact X1 DVI+3xDP+HDMI 6GB € 323,00 Inno3D GeForce GTX1060 Twin X2 Inno3D GeForce GTX1060 Twin X2 |
sicomputers
Het zou bijzonder mooi zijn, maar om teleurstelling te voorkomen vanmiddag zou ik er niet -te- warm van worden. Adviesprijzen die we eerder hebben horen vallen lagen tenslotte ook wat hoger. Daarnaast is het ook nog maar de vraag of de beschikbaarheid goed uit gaat pakken.dafz0r schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:51:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 € 355,50 Inno3D GeForce GTX10600 iChill X3 DVI+3xDP+HDMI 6GB GDDR5 Inno3D GeForce GTX10600 iChill X3 DVI+3xDP+HDMI 6GB GDDR5 € 335,00 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Gaming OC DVI+3xDP+HDMI 6GB 5 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Gaming OC DVI+3xDP+HDMI 6GB 5 € 286,00 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Compact X1 DVI+3xDP+HDMI 6GB Inno3D GeForce GTX10600 iChill Compact X1 DVI+3xDP+HDMI 6GB € 323,00 Inno3D GeForce GTX1060 Twin X2 Inno3D GeForce GTX1060 Twin X2
sicomputers
Een paar uurtjes nog
ik weet het
Zit hier met build, voor jonge gamer gereed maar wacht op de kaart die ik kan kopen om ook zijn scherm te bestellen
Zit hier met build, voor jonge gamer gereed maar wacht op de kaart die ik kan kopen om ook zijn scherm te bestellen
Zal Tweakers vandaag ook met een review al komen denken jullie?
Ga er maar uit van wel, 15:00 loopt de NDA af geloof ik.Zantiath schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:09:
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Je kunt toch beter elders kijkenZantiath schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:09:
ik vraag mij echt af of er vandaag wel ergens officieel te krijgen gaan zijn NA de NDA
Nice, ben erg benieuwd naar de prestaties van de 1060. Kan een mooie upgrade zijn op mijn 570, althans, dat gok ik zo. Heb nu een i5-2500K met 8GB en de 830 (250GB) SSD van samsung en 450watt voeding. Enige wat ik belangrijk vindt is opnieuw vloeiend kunnen spelen op 1080 met 60FPS op hoge settings.Rick-Jan schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:11:
[...]
Ga er maar uit van wel, 15:00 loopt de NDA af geloof ik.
Gaat dit lukken?
Mijn persoonlijke ervaring is dat de goedkope webshops altijd uitverkocht zijn. Zo heb ik 3 weken gewacht op SiComputers maar toch uit eindelijk besloten om bij 4launch te bestellen omdat SiComputers na die weken nog steeds geen duidelijkheid kon geven.Foritain schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:00:
[...]
Het zou bijzonder mooi zijn, maar om teleurstelling te voorkomen vanmiddag zou ik er niet -te- warm van worden. Adviesprijzen die we eerder hebben horen vallen lagen tenslotte ook wat hoger. Daarnaast is het ook nog maar de vraag of de beschikbaarheid goed uit gaat pakken.
Een paar uurtjes nog
Inderdaad, lees op meer plaatsen op GoT dat Si computers geen actuele status heeft op de website, en dat je ze beter kan contacteren van tevoren.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:19:
[...]
Mijn persoonlijke ervaring is dat de goedkope webshops altijd uitverkocht zijn. Zo heb ik 3 weken gewacht op SiComputers maar toch uit eindelijk besloten om bij 4launch te bestellen omdat SiComputers na die weken nog steeds geen duidelijkheid kon geven.
Hoort eigenlijk in het aankoopadvies forum, en verschilt natuurlijk per game plus dat we nog de definitieve reviews af moeten wachten. Maar lijkt mij als je een degelijke voeding hebt moet dit wel voldoen.Zantiath schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Nice, ben erg benieuwd naar de prestaties van de 1060. Kan een mooie upgrade zijn op mijn 570, althans, dat gok ik zo. Heb nu een i5-2500K met 8GB en de 830 (250GB) SSD van samsung en 450watt voeding. Enige wat ik belangrijk vindt is opnieuw vloeiend kunnen spelen op 1080 met 60FPS op hoge settings.
Gaat dit lukken?
Het is anderzijds overigens wel mooi dat een kleine partij op deze manier de concurrentie minder ruimte geeft om te hoge prijzen te hanterenRick-Jan schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:21:
[...]
Inderdaad, lees op meer plaatsen op GoT dat Si computers geen actuele status heeft op de website, en dat je ze beter kan contacteren van tevoren.
Had ze toevallig een mailtje gestuurd:q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Het is anderzijds overigens wel mooi dat een kleine partij op deze manier de concurrentie minder ruimte geeft om te hoge prijzen te hanterenMaar ik denk dat de meeste Tweakers het geduld hier niet voor hebben.
''Dat is dus onbekend, hier is nog helemaal niets van te zeggen. Zodra we meer weten, passen we het aan maar er is nog lang niets beschikbaar.
Mocht u nog vragen hebben verneem ik dit graag.''
Al 2 maanden geen kaart gezien daar, dus voorlopig zal je daar niet veel bestellen.
Ik denk dat ik maar weer dezelfde kaart haal bij Alternate.de kan binnen 2 dagen opgestuurd worden.
-- verkeerde topic
--
[ Voor 128% gewijzigd door SmokingCrop op 19-07-2016 11:27 ]
Rond 3 uur(onze tijd) volgens officiele nvidia twitter.dafz0r schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:15:
ik vraag mij echt af of er vandaag wel ergens officieel te krijgen gaan zijn NA de NDA
ja dat weet ik, maar, er zijn al 4-5 sites waar je 'kan bestellen' als je wilt gokken dus tegen die tijd is er mischien geen stock meerHenkdeFries schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:27:
[...]
Rond 3 uur(onze tijd) volgens officiele nvidia twitter.
Ik zou om 15u graag weten of ik een gtx1060kan bestellen voor binnen 2-3 dagen in mijn build te steken (aan een schappelijke prijs) of dat ik gewoon een RX 480 custom pak hopelijk ook binnen paar dagen
Je kunt ook gewoon de bestelling plaatsen en in het ergste geval annuleer je hem nog, of als het niet meer "kan" dan weiger je het pakketje en kost het je ook niets?
wat is er gebeurd met de beloofde megabatch van evga een aantal weken terug
[ Voor 6% gewijzigd door XBOX360GOLD op 19-07-2016 11:40 ]
Als die prijzen kloppen en de specs kloppen op http://videocardz.com/nvidia/geforce-1000/geforce-gtx-1060 dan ga ik mooi voor de GTX 1060 iChill Gaming OC.dafz0r schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:51:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 € 355,50 Inno3D GeForce GTX10600 iChill X3 DVI+3xDP+HDMI 6GB GDDR5 Inno3D GeForce GTX10600 iChill X3 DVI+3xDP+HDMI 6GB GDDR5 € 335,00 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Gaming OC DVI+3xDP+HDMI 6GB 5 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Gaming OC DVI+3xDP+HDMI 6GB 5 € 286,00 Inno3D GeForce GTX10600 iChill Compact X1 DVI+3xDP+HDMI 6GB Inno3D GeForce GTX10600 iChill Compact X1 DVI+3xDP+HDMI 6GB € 323,00 Inno3D GeForce GTX1060 Twin X2 Inno3D GeForce GTX1060 Twin X2
sicomputers
Vrijwel gelijke prestaties aan de X3 en toch 20 euries goedkoper
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Bedoel je op de officiële website van EVGA? Die is er sinds twee of drie dagen namelijk weer doorheenXBOX360GOLD schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:39:
wat is er gebeurd met de beloofde megabatch van evga een aantal weken terug

Ik hoop dat de prijzen van de 1070 eindelijk gaat droppen omdat de 1060 wordt gereleased.
Zo werkt kapitalisme helaas niet, als de vraag hoog blijft en aanbod laag blijft zal de prijs alleen maar stijgen.RaiderZ schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:36:
Ik hoop dat de prijzen van de 1070 eindelijk gaat droppen omdat de 1060 wordt gereleased.
(De 1060 zal worden verkocht iets onder de Suggest Retail Price van de 1070 neem ik aan..)
[ Voor 18% gewijzigd door HenkdeFries op 19-07-2016 13:41 ]
Het kan wel degelijk zo zijn dat de 1070 in prijs daalt door de komst van de 1060. Omdat de 1060 een alternatief kan zijn voor de 1070HenkdeFries schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:37:
[...]
Zo werkt kapitalisme helaas niet, als de vraag hoog blijft en aanbod laag blijft zal de prijs alleen maar stijgen.
(De 1060 zal worden verkocht iets onder de Suggest Retail Price van de 1070 neem ik aan..)
Weet iemand iets over de beschikbaarheid van EVGA kaarten? Ik wil de FTW editie zo graag hebben, maar nergens lijken ze hem te hebben, en ik kan niks vinden over levertijden enz. Bij Conrad besteld, maar daar kreeg ik een mail dat de leverbaarheid 9 weken was.
Iemand meer informatie hierover? Of toevallig een verkoper die m binnenkort binnen krijgt
?
Iemand meer informatie hierover? Of toevallig een verkoper die m binnenkort binnen krijgt
wel, de reviews zijn beschikbaar... nu de kaarten nog kunnen kopen
Alternate heeft er al enkele direct leverbaar, maar kijk die prijzen...
https://www.alternate.nl/...n/NVIDIA-GeForce/GTX-1060
Alsjeblieft, hieronder link naar Duitse hardware site die wel normale prijzen hanteert(komt wel 20 euro verzendkosten bovenop)
http://www.mindfactory.de...fuer+Gaming/GTX+1060.html
http://www.mindfactory.de...fuer+Gaming/GTX+1060.html
[ Voor 29% gewijzigd door HenkdeFries op 19-07-2016 16:24 ]
palit of gainward? aan 279?
edit: zelfde bedrijf
edit: zelfde bedrijf
[ Voor 31% gewijzigd door dafz0r op 19-07-2016 15:47 ]
De Gainward GeForce GTX 1060 Phoenix GS besteld bij Caseking. Ben benieuwd naar de levertijd en natuurlijk de prestaties!
[ Voor 23% gewijzigd door Rick-Jan op 19-07-2016 16:12 ]
399 voor een MSI GTX 1060. voor 25% meer euris 40% meer prestaties, dat gaat echt nergens over.Speedswitch schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:14:
Alternate heeft er al enkele direct leverbaar, maar kijk die prijzen...
Een paar tientjes meer voor wat factory OC / backplate / etc lijkt mij redelijk, maar dik 100 euro? XD Caseking is normaliter al niet heel goedkoop, maar die prijzen daar lijken mij een stuk redelijker, zelfs -met- de flinke verzendkosten.
8€ verzendkosten heb ik betaald, vind ik niet heel veel?Foritain schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:51:
[...]
399 voor een MSI GTX 1060. voor 25% meer euris 40% meer prestaties, dat gaat echt nergens over.
Een paar tientjes meer voor wat factory OC / backplate / etc lijkt mij redelijk, maar dik 100 euro? XD Caseking is normaliter al niet heel goedkoop, maar die prijzen daar lijken mij een stuk redelijker, zelfs -met- de flinke verzendkosten.
Hm, ik bestel daar meestal wat meer, wellicht dat het op basis van gewicht o.i.d. gaat. Goed te weten dat een enkele GPU inderdaad een prima verzendkostenplaatje heeft!Rick-Jan schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:53:
[...]
8€ verzendkosten heb ik betaald, vind ik niet heel veel?
aha vandaar! Weet jij wat ongeveer de gemiddelde levertijd is van de bestellingen daarForitain schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:59:
[...]
Hm, ik bestel daar meestal wat meer, wellicht dat het op basis van gewicht o.i.d. gaat. Goed te weten dat een enkele GPU inderdaad een prima verzendkostenplaatje heeft!
EVGA EU heeft (op dit moment) nog de GTX 1080 FTW op de site staan.
Uiteraard ook dit zou limited stock zijn
http://eu.evga.com/Produc...s+Family&chipset=GTX+1080
ik heb hem net kunnen bestellen nog
Ik vind anders 249 euro voor een GTX 1060, al is het de Asus Turbu (blower style) cooler, Een ERG fijne prijs. Heb gelijk aangeschaft. 20 euro minder dan wat ik moest betalen voor mijn sapphire radeon RX480
Link: https://www.yorcom.nl/art...sus-turbo-gtx1060-6g.html
Link: https://www.yorcom.nl/art...sus-turbo-gtx1060-6g.html
Hoe zit het met de garantie? Wat als er iets is met het product... je hebt immers niks meer met een webshop te maken.
ja, ik kreeg ook een notify mailtje dat deze op voorraad zou zijn... tenminste wel 30 minuten geleden, nu ik thuis ben is er geen notify knop maar ook geen bestel knop meer

Z1Rk schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:17:
EVGA EU heeft (op dit moment) nog de GTX 1080 FTW op de site staan.
Ik probeerde via Chrome te bestellen en dat glitchte me steeds terug naar mijn karretje. Via Edge gedaan en nu zit mn order ertussen ^^thinkingaboutit schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:35:
ja, ik kreeg ook een notify mailtje dat deze op voorraad zou zijn... tenminste wel 30 minuten geleden, nu ik thuis ben is er geen notify knop maar ook geen bestel knop meer![]()
![]()
[...]
Dat had ik net ook... is nu alles weg?joppe99999 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:00:
[...]
Ik probeerde via Chrome te bestellen en dat glitchte me steeds terug naar mijn karretje. Via Edge gedaan en nu zit mn order ertussen ^^
Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.