[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 67 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De kaart is gewoon het reference design. Maar waar de reference koeler een pak buiten de PCB komt, is dat bij deze EVGA niet het geval. Zie ook de review video van Jayz2Cents die deze EVGA test. YouTube: EVGA GTX1060 SC vs RX480 - Mid Range GPU WAR!!!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
psst: EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 is nu op voorraad bij EVGA zelf a €769

http://eu.evga.com/Produc...s+Family&chipset=GTX+1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Checkout werkt niet? ik wordt terug verwezen richting mijn winkelwagen op meerdere browsers :( ?
thinkingaboutit schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:40:
psst: EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 is nu op voorraad bij EVGA zelf a €769

http://eu.evga.com/Produc...s+Family&chipset=GTX+1080

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Laatst online: 18-11-2024
het kan zijn dat ze alweer op zijn, maar bij mij is het een half uurtje geleden wel gelukt om er een te bestellen via edge nav tip vorige week van Joppe99999 (dank hiervoor):
joppe99999 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:00:
[...]

Ik probeerde via Chrome te bestellen en dat glitchte me steeds terug naar mijn karretje. Via Edge gedaan en nu zit mn order ertussen ^^
LocoRoco schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:50:
Checkout werkt niet? ik wordt terug verwezen richting mijn winkelwagen op meerdere browsers :( ?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Niet online
Bedankt voor de tip, via Internet Explorer op een VM werkte het ineens wel? Hopelijk val ik niet buiten de boot!
thinkingaboutit schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:10:
het kan zijn dat ze alweer op zijn, maar bij mij is het een half uurtje geleden wel gelukt om er een te bestellen via edge nav tip vorige week van Joppe99999 (dank hiervoor):

[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
ik kan niet met explorer en niet met chrome bestellen bij evga :( edit en ook niet met firefox

[ Voor 18% gewijzigd door Uberdude op 27-07-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Niet online
Ik gebruikte IE11 die bij een standaard Windows Server 2012 zit, in Win10 zit een veel hogere versie, wie weet had het daar mee te maken, zoals hierboven aangegeven zou Edge ook kunnen werken. ;)
Uberdude schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:43:
ik kan niet met explorer en niet met chrome bestellen bij evga :( edit en ook niet met firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
LocoRoco schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:10:
Ik gebruikte IE11 die bij een standaard Windows Server 2012 zit, in Win10 zit een veel hogere versie, wie weet had het daar mee te maken, zoals hierboven aangegeven zou Edge ook kunnen werken. ;)

[...]
ik zal explorer eens updaten, kan edge niet gebruiken want zit op win 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Alternate heeft weer wat vooraad van verschillende kaarten voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Rick-vvv schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:14:
Alternate heeft weer wat vooraad van verschillende kaarten voor de liefhebber.
Bedankt voor de tip, via hun mn evga 1080 maar besteld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uberdude schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:02:
[...]
Bedankt voor de tip, via hun mn evga 1080 maar besteld >:)
Voor 820 euro? 8)7 Of was de prijs eerst lager?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
Paprika schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:38:
[...]

Voor 820 euro? 8)7 Of was de prijs eerst lager?
Ik ben wel gek maar niet zo gek, ik heb ook gelijk gekeken op alternate.de en die hadden ook de FTW op voorraad voor de zelfde prijs als op de site zelf van evga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, zeg dat er even bij om je mede tweakers te helpen :p, maar dan is het een goede keuze (zeker omdat de FTW ook wel echt een betere kaart is)! :D

Wel belachelijk dat ze hier de verkapte Founders Edition PCB verkopen voor 820 en in Duitsland gewoon de FTW voor 769 aanbieden. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Paprika op 27-07-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Niet online
Iemand toevallig enig idee hoelang het duurt bij EVGA totdat de status veranderd? Zit momenteel nog op "Order Status: Waiting to Process"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-10 20:38
Geen dank! Heb de kaart zelf al binnen, performance is awsome! Veel plezier met je kaart ;)
thinkingaboutit schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:10:

[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweet1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 15:36
Soeski schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:27:
Ik belde idd tijdens de lunch, morgen heb ik meer tijd om op andere momenten te proberen. Kan nu niet even uitgebreid aan de telefoon met ze zitten buiten de lunchtijden, om organisatorische redenen ;)
Ik heb geen idee of het bij mij lastig gaat, dat kan ik pas beoordelen als de RMA daadwerkelijk gaat _lopen_. Dan moet ik eerst wat van ze horen... maar het is erg stil aan die kant. Zwaar understaffed?
Van mij gaan ze geen voldoende krijgen als het zo doorgaat.
Laat je even weten hoe dit afloopt? Ik heb ook bij caseking besteld en dit klinkt niet al te best als je kaart kapot gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Iemand ervaring met Amazon.co.uk?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10 16:35
JinShepard schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:48:
Iemand ervaring met Amazon.co.uk?
Ja, prima ervaring. Gelukkig (nog) niet met garantieafhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:36:
De prijzen stijgen zelfs nog steeds....
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
tweet1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:08:
[...]

Laat je even weten hoe dit afloopt? Ik heb ook bij caseking besteld en dit klinkt niet al te best als je kaart kapot gaat :(
Ik laat het je weten. Tot nu toe nog altijd geen enkele reactie op mijn RMA van zaterdag (behalve en bevestiging in de mail van de ontvangst, vervelend bla bla we komen er snel op terug enz) en geen reactie op mijn mail van gisterochtend. Ik ben een spook voor ze :P
Ik ga zo bellen.

/edit: Heb een vriendelijke dame gesproken, maar het wekt niet echt vertrouwen. Ik heb het probleem uitgelegd, en vervolgens zei ze "ok, stuur maar terug hoor!". Toen ik uitlegde dat ik al zaterdag een RMA had gemaakt en niks had gehoord, zei ze "oh je hebt al een melding gedaan?" ... zucht. Mail van gisteren dus ook nog niet gezien blijkbaar.
Vervolgens doorgevraagd waarom ik nog niks gehoord heb na 4 dagen (i.t.t. de site die stelt binnen 24 uur antwoord) zei ze; "ja omdat je uit Nederland komt". Eh, omdat ik uit NL kom val ik dus niet onder de 24 uurs regeling. Ok...
Kortom; ik mag de kaart terugsturen en krijg de verzendkosten vergoed. Ik beslis bij deze dat ze 'm ook mogen houden en ik koop in NL wel een nieuwe. Bij Caseking bestel ik niet meer, dit schiet niet op. Dat je het ff weet :)
Ze was heel vriendelijk hoor, maar dit is niet wat ik verwacht aan aftersales. Die is gewoon nagenoeg 0,0 helaas.

[ Voor 46% gewijzigd door Soeski op 28-07-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Soeski schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Ik laat het je weten. Tot nu toe nog altijd geen enkele reactie op mijn RMA van zaterdag (behalve en bevestiging in de mail van de ontvangst, vervelend bla bla we komen er snel op terug enz) en geen reactie op mijn mail van gisterochtend. Ik ben een spook voor ze :P
Ik ga zo bellen.

/edit: Heb een vriendelijke dame gesproken, maar het wekt niet echt vertrouwen. Ik heb het probleem uitgelegd, en vervolgens zei ze "ok, stuur maar terug hoor!". Toen ik uitlegde dat ik al zaterdag een RMA had gemaakt en niks had gehoord, zei ze "oh je hebt al een melding gedaan?" ... zucht. Mail van gisteren dus ook nog niet gezien blijkbaar.
Vervolgens doorgevraagd waarom ik nog niks gehoord heb na 4 dagen (i.t.t. de site die stelt binnen 24 uur antwoord) zei ze; "ja omdat je uit Nederland komt". Eh, omdat ik uit NL kom val ik dus niet onder de 24 uurs regeling. Ok...
Kortom; ik mag de kaart terugsturen en krijg de verzendkosten vergoed. Ik beslis bij deze dat ze 'm ook mogen houden en ik koop in NL wel een nieuwe. Bij Caseking bestel ik niet meer, dit schiet niet op. Dat je het ff weet :)
Ze was heel vriendelijk hoor, maar dit is niet wat ik verwacht aan aftersales. Die is gewoon nagenoeg 0,0 helaas.
0,0 omdat ze niet binnen een dag reageert? Overdrijf je niet een beetje?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Fanta schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Even goed lezen; melding van zaterdagochtend is donderdagochtend nog niet beantwoord terwijl er staat "uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen", en dan krijg je te horen dat dit komt omdat je uit NL bent. Erg vreemd, als je wat belooft doe het dan ook.
De rest staat boven al geschreven; het is de hele ervaring. Als een bedrijf na 1 dag niet reageert, prima, dat kan. Maar als je dan belt en ze hebben je melding nog niet eens gezien en dus ook niet behandeld na 4 dagen vind ik dat wel gek. Zeker omdat anderen zo lovend zijn over de service. Natuurlijk kán het een incident zijn, maar zo voelt het niet a.d.h.v. haar reacties en antwoorden.

Anyway ontopic; I'm gonna get me a new Sea Hawk X in NL; zie voorraad hier en daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 11:04
Fanta schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Idd. Terugsturen en verzendkosten vergoed. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Nu online
Hmm volgens de koers is 1 GBP 1,19 Euro maar bij amazon.co.uk is het 1.2xx maar zelfs dan klopt er iets niet heel erg, 760 en 801 euro is toch wel een verschil xD 40 euro komt uit het niets extra.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soeski, ik weet dat je het niet met me eens gaat zijn (ik begrijp je overigens wel), maar ik vind het wel meevallen, Het is meer een bevestiging van hetgeen waar ik altijd al voor kies: bellen. Er is niets makkelijker dan een snel telefoontje om mondeling meteen iets duidelijk te krijgen en een verhaal in een keer compleet te maken. Email zorgt alleen maar voor verwarring, duurt langer voor een reactie, gaat veel tijd overheen als iets niet direct duidelijk is en context is heel belangrijk. Daarom bestel ik ook nooit bij Megekko als iets belangrijk is (of veel waarde heeft).
Bij Megekko draait alles om efficiëntie. Om ons prijspeil zo laag mogelijk te houden hebben wij alles wat niet strikt noodzakelijk is geschrapt. Waarom zou jij betalen voor een helpdesk of technische dienst die je toch niet gebruikt? Waarom zou jij betalen voor lange telefoongesprekken als we ook alles efficiënt via de e-mail af kunnen handelen? Precies. Zo denken wij er ook over.
4Launch is vaak vergelijkbaar geprijsd (en regelmatig nog goedkoper ook) en heeft wel een klatenservice die reageert, een livechat, een goed bereikbaar telefoonnummer, WhatsApp en zelfs een fysieke balie en die kunnen het dus wel?

TLDR:
Email contact is voor dit soort relaties shit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach ik heb iha weer goede ervaringen met email. Maar soms heb je gewoon pech.

Wat meestal wel helpt is een beleefde, bescheiden, bondige en duidelijke mail/RMA tikken, je telefoonnummer erbij voor vragen en niet gelijk gaan stalken.

Bij caseking (waar ik zelf overigens er vrij laks achteraan gegaan ben waardoor er wat tijd overheen ging) heb ik een maandje geleden nog bijna de aanschafprijs voor een kapotte bijna jaar oude 980ti teruggekregen. Misschien had ik geluk maar lijkt me toch wel erg netjes opgelost.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricklamers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09-2023
Vraagje: waarom betalen mensen €60+ voor de MSI GeForce GTX 1070 - Gaming X - 8GB GDDR5 vs. Inno3D GTX 1070 - iChill X3 - 8GB GDDR5?

Terwijl die laatste hoger geclockt is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Omdat veel mensen denken dat MSI beter is, omdat ze het merk vaker zien (maakt veel reclame/besteed veel aan marketing) en omdat men het merk als betrouwbaar ervaart, want men heeft al een keer een product van dit merk in bezit gehad. Uiteraard tellen deze mensen totaal niet mee dat ze niet geboren zijn met voorkennis over MSI en dat ieder merk een eerste keer verdient. Soms speelt appearance ook nog een rol (de Gaming X ziet er wel bovengemiddeld goed uit in een kast).

TLDR:
Er is geen valide reden die jou ervan hoeft te weerhouden een Inno3D model te kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 28-07-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Afgelopen dinsdag mijn GTX 1070 Phoenix besteld bij Afuture voor ~485. Gisteren binnen gehad *O* en ik heb het ff kunnen testen, heerlijk stil, max 71 graden (tot nu toe) op een warme kamer die gemiddeld 29 graden is.

Ik kom van een gtx 560, die kon de nieuwste doom niet eens normaal opstarten, dus werd tijd voor een nieuwe videokaart ;) .

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
Paprika schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:03:
Soeski, ik weet dat je het niet met me eens gaat zijn (ik begrijp je overigens wel), maar ik vind het wel meevallen, Het is meer een bevestiging van hetgeen waar ik altijd al voor kies: bellen. Er is niets makkelijker dan een snel telefoontje om mondeling meteen iets duidelijk te krijgen en een verhaal in een keer compleet te maken. Email zorgt alleen maar voor verwarring, duurt langer voor een reactie, gaat veel tijd overheen als iets niet direct duidelijk is en context is heel belangrijk. Daarom bestel ik ook nooit bij Megekko als iets belangrijk is (of veel waarde heeft).

[...]

4Launch is vaak vergelijkbaar geprijsd (en regelmatig nog goedkoper ook) en heeft wel een klatenservice die reageert, een livechat, een goed bereikbaar telefoonnummer, WhatsApp en zelfs een fysieke balie en die kunnen het dus wel?

TLDR:
Email contact is voor dit soort relaties shit.
Dank voor je reactie en ik deel je mening ook hoor. Omdat zij niet open zijn in het weekend heb ik meteen zaterdag een RMA aangemaakt, er vanuitgaande (oei oei, assumptions!) dat ze er wel op terug komen. Als je belt moet je vaak allerlei gegevens aanleveren en dat kan dan juist fout gaan in mijn optiek, zeker met een minime taalbarriere. Ik spreek wel wat Duits, dus dat is niet echt een probleem.
Anyway, het wordt vast goed opgelost maar toch is dit niet wat ik ervan verwacht had a.d.h.v. de zeer positieve reacties over hun aftersales. Misschien zijn hun processen ook anders ingericht; ik zit op terugkoppeling te wachten en een nette RMA vermelding en zij zeggen doodleuk: "oh stuur maar terug met de factuur en het komt goed". Misschien gaat het in Duitsland gewoon anders dan hier. Verwachtingsmanagement FTW! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
ricklamers schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:30:
Vraagje: waarom betalen mensen €60+ voor de MSI GeForce GTX 1070 - Gaming X - 8GB GDDR5 vs. Inno3D GTX 1070 - iChill X3 - 8GB GDDR5?

Wat hier boven al genoemd is. Echt nog nooit gehoord van iChill en de fans op de MSI die ik nu heb bevallen me erg goed wat betreft koeling en stilte. Bij een ander merk is het toch weer afwachten wat je krijgt en hoe de service is. Ik ben zo iemand die zich alleen focust op videokaarten vlak voor de aanschaf en tussendoor krijg ik er niks van mee (behalve een aankondiging van een nieuwe serie).

Door dit topic ook Gainward ontdekt, maar die past helaas niet in mijn mini ITX door de dikte anders was ik er nooit voor gegaan. Zal deze ook wel even bekijken dan :p

Edit : ook 2,5 slot helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Goed, de volgende Sea Hawk X is onderweg en morgen verwacht. Poging 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Soeski schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Dank voor je reactie en ik deel je mening ook hoor. Omdat zij niet open zijn in het weekend heb ik meteen zaterdag een RMA aangemaakt, er vanuitgaande (oei oei, assumptions!) dat ze er wel op terug komen. Als je belt moet je vaak allerlei gegevens aanleveren en dat kan dan juist fout gaan in mijn optiek, zeker met een minime taalbarriere. Ik spreek wel wat Duits, dus dat is niet echt een probleem.
Anyway, het wordt vast goed opgelost maar toch is dit niet wat ik ervan verwacht had a.d.h.v. de zeer positieve reacties over hun aftersales. Misschien zijn hun processen ook anders ingericht; ik zit op terugkoppeling te wachten en een nette RMA vermelding en zij zeggen doodleuk: "oh stuur maar terug met de factuur en het komt goed". Misschien gaat het in Duitsland gewoon anders dan hier. Verwachtingsmanagement FTW! :)
Het process bij Caseking is idd wat minder overzichtelijk een gestroomlijnd dan je zou verwachten. Ook staat soms Engels en Duits bij hen doorelkaar.

Dus daar valt idd wel wat te verbeteren. Bij mij is de aftersales ook echt goed opgelost dus als ze dat, miscommunicatie daargelaten, ook bij de rest gedaan hebben verklaart dat de reacties denk ik.

Heb over de jaren al best wel wat bestellingen geplaatst en 1 RMA gehad. Voor mij, n=1, zijn onder de streep mijn ervaringen tot nu toe gelukkig erg positief met CK.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Niet online
Tracking van de UPS is binnen. Hij zou er maandag moeten zijn! Hyped!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:20
Inno3D was voor de 980ti's als beste getest (geluid etc) dacht ik bij Hardware.info. onbekend maalt onbemind denk ik.

Sowieso gaat het verschil tussen custom x en custom y nooit voorbij de 5% verschil in games. Bij 60 fps is dat 3 fps... Niet zo heel interessant eigenlijk.

Lawaai kan een reden zijn. Maar met een goede kast en airflow kom je dan verder Imho dan een dure kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmno
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-01 21:02
Mochten er mensen nog op zoek zijn, bij: http://www.smidistri.com/14-cartes-graphiques/ is veel op voorraad tegen redelijke prijs. Daarnaast is contact via mail erg prettig via deze partij (kan gewoon in het Engels).

ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
ricklamers schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:30:

Ik heb een MSI GTX 1080 Gaming X omdat dat de eerste verkrijgbare niet founders in Nederland was. Als dat een KFA2 was geweest bijvoorbeeld had ik die genomen.

Verder absoluut geen spijt van hoor, is een solide kaart. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdB19
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-06 18:09
Ik zit er aan te denken om mijn EVGA 670 FTW te upgraden naar een MSI GTX 1060 Gaming. Nu zag ik dat MSI twee versies heeft van dat model: een normale Gaming en een Gaming X. De laatste is een stukje hoger geklokt maar ook ruim twee tientjes duurder in Nederland. Mijn vraag is of de X variant het geld waard is en of er meer verschillen zijn tussen de twee varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beest3
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 13:14
EdB19 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:34:
Ik zit er aan te denken om mijn EVGA 670 FTW te upgraden naar een MSI GTX 1060 Gaming. Nu zag ik dat MSI twee versies heeft van dat model: een normale Gaming en een Gaming X. De laatste is een stukje hoger geklokt maar ook ruim twee tientjes duurder in Nederland. Mijn vraag is of de X variant het geld waard is en of er meer verschillen zijn tussen de twee varianten?
Geloof ook dat de X variant led verlichting heeft en de andere niet, niet 100% zeker though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 18:47
Enige wat ik mij kan voorstellen wbt MSI Gaming vs Inno3D iChill, is dat de MSI 2 slots in beslag neemt, en de Inno3D 2,5/3. Al zijn er dan wel weer prima andere 2 slots alternatieven die ook een stuk goedkoper zijn dan de MSI.

Misschien niet net zo'n goede koelprestaties als MSI, maar dan moet je je afvragen of die enkele graden die €40-50+ euro waard is.

ON: Ik heb dus zitten kijken voor een 1070 die 2 slots inneemt, vanwege SniperB5 MB en een geluidskaart die er ook nog in zit, MOET ik wel een 2 slots GPU. Heb uiteindelijk een keuze gemaakt tussen de Palit 1070 DUAL en de Inno3D Twin X2. (de MSI bv is echt een stuk duurder, en de Gigabyte G1 hoor ik veel coilwhine verhalen over..)

Vanmiddag maar de Palit besteld bij mindfactory, omdat die kaart wel de fans uitzet tot een bepaalde temperatuur. De Inno3D heeft dan weer een min. fan % van 27%. Qua levertijd kan ik 'm hopelijk maandag verwachten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Catwoman op 28-07-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 2 EVGA GTX 1080 FTW binnen van gisteren. Had ze dinsdag besteld/betaald omstreeks 14.00 en kreeg om 17.30 een mail dat het pakketje aan de transporteur was afgegeven .Dit was bij Sicomputers.nl
Stond dus woensdag morgen perplex toen ik het pakketje in handen had, zeker aangezien de beperkte beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 23:44
Mijn Gainward Phoenix 1060 is binnen, besteld bij Casekings voor €330 (incl verzending). Maandag om 23u besteld, donderdagmiddag in huis.

Al een beetje getest en eerste dat opvalt: maakt weinig lawaai. Tijd om wat zware games te spelen. Doom & the Witcher 3, here I come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vraag me af wanneer prijzen toch wat gaan zakken. Het is zomer..voorraad zou toch moeten opbouwen nu. Prijzen zijn echter ongewijzigd. Ik zie ook voorraad nu voor b.v. de MSI GTX 1070 Aero / OC of Asus GTX 1070 Turbo maar ze zijn gewoon nog 470-530 Euro waar ik 399 verwacht.

Voor 429 pak ik er wel een op maar meer niet. Waarom die 2 kaarten ? De kaart komt in een HTPC met wel genoeg ruimte maar het is krap..blower is dus handiger in dit specifieke scenario. Wat geluid vind ik niet erg tijdens gamen..de kaarten zijn toch stil (fans off) met normaal HTPC werk.

Vraag me af of iemand hier wat meer over weet? (Met een achtergrond bij de vendor of inkoop, etc?)

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 28-07-2016 21:53 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Catwoman schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:55:

Vanmiddag maar de Palit besteld bij mindfactory, omdat die kaart wel de fans uitzet tot een bepaalde temperatuur. De Inno3D heeft dan weer een min. fan % van 27%. Qua levertijd kan ik 'm hopelijk maandag verwachten :)
Even uit pure nieuwsgierigheid hoor, maar je betaald daar dus €449,- incl. verzendkosten voor een kaart die bij een betrouwbare Nerderlandse shop €467,10 incl. verzendkosten is? Wat is dan het grote voordeel van die winkel? Een betere service?

Oh en jij weet vast dat lijstje te vinden waar elke 1070 kaart op staat met het aantal slots dat de kaart inneemt, want die heb ik gisteren gezien en ik kan hem niet meer vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Catwoman schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:55:
Vanmiddag maar de Palit besteld bij mindfactory, omdat die kaart wel de fans uitzet tot een bepaalde temperatuur.
Die functionaliteit lijkt niet goed te werken, denk dat er een BIOS fix nodig is. Heb hem nu constant op 25% fan speed draaien, tenzij die te heet wordt.
Max|Burn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:52:
Ik vraag me af wanneer prijzen toch wat gaan zakken. Het is zomer..voorraad zou toch moeten opbouwen nu. Prijzen zijn echter ongewijzigd. Ik zie ook voorraad nu voor b.v. de MSI GTX 1070 Aero / OC of Asus GTX 1070 Turbo maar ze zijn gewoon nog 470-530 Euro waar ik 399 verwacht.
Denk dat je nog lang kan wachten tot de 1070 kaarten 399 euro kosten. Er is niet veel voorraad, en ze verkopen als warme broodjes met deze prijzen.

[ Voor 41% gewijzigd door Mitt3nz op 28-07-2016 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catwoman
@Beakzz , ja dat had ik pas later door :P Zat in de middag te kijken in de pricewatch en toen stond de Palit Dual voor 463, en als je klikte op de link naar Afuture, gaf Afuture aan 483. Maar kwam er net achter dat de prijs in de pricewatch en op Afuture zelf is aangepast. Heb nu ook de order geannuleerd bij Mindfactory (dit kun je via hun eigen forum doen) en als de annulering is bevestigd maar bij Afuture bestellen.

Weet niet over welk lijstje je het hebt, maar hier anders een lijst die ik zelf heb gemaakt. Alles wat er niet opstaat is 2,5/3 slots:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rqTbq4M.png

@Mitt3nz , dat is vervelend. Maar de kaart heeft de functionaliteit iig wel. Een fix, als het voor iedere kaart zo is, gaat er dan wel komen neem ik aan. Bij de Inno3D Twin x2 wordt er niet geadverteerd met de functionaliteit, dus ga er ook niet van uit dat ze achteraf 'm alsnog toevoegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mitt3nz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:45:
Denk dat je nog lang kan wachten tot de 1070 kaarten 399 euro kosten. Er is niet veel voorraad, en ze verkopen als warme broodjes met deze prijzen.
Een slechte zaak dus want de volgende generatie kost 549, die erna 599, 649..
Ik zie gewoon voorraden nu maar de prijzen blijven hoog. Volgens mij valt het wel mee hoe hard ze verkopen..de supply chain was gewoon brak. Een paar jaar terug kocht ik een 780 TI voor 630 vrij kort nadat hij uit was. Nu knalt de 1080 daar al dik overheen en de TI moet nog uitkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 29-07-2016 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beest3
Max|Burn schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 06:48:
[...]
Een slechte zaak dus want de volgende generatie kost 549, die erna 599, 649..
Ik zie gewoon voorraden nu maar de prijzen blijven hoog. Volgens mij valt het wel mee hoe hard ze verkopen..de supply chain was gewoon brak. Een paar jaar terug kocht ik een 780 TI voor 630 vrij kort nadat hij uit was. Nu knalt de 1080 daar al dik overheen en de TI moet nog uitkomen.
Ja je hebt helemaal gelijk, ik wou een nieuwe build doen met gtx 1070 omdat ik denk dat de 1060 voor 3440x1440 te kort zal komen. Maar euh +-520 voor xx70 lineup is me echt wel veel te veel geld dus ik wacht wel even en power dit wel met me laptopje(870m) :'). Ik ga desnoods wel een amd kaart kopen, zullen ze wel leren met hun prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
520? De beste GTX 1070 kaarten (Palits/Gainwards) kosten zo'n 470-490 euro. Nog steeds niet goedkoop, maar wel goedkoper dan de 980 Ti.

[ Voor 28% gewijzigd door Mitt3nz op 29-07-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Idd Er zit inmiddels wel wat beweging naar beneden in.

Wilde eigenlijk een palit/gainward maar waren maand geleden niet leverbaar dus maar een MSI Gaming X voor E529 (ex verzenden) genomen. Die MSI kost nu nog steeds E529 maar je kunt de palits etc nu gewoon voor 470 a 499 krijgen. Nog steeds duur maar wel relatief goede deal.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Beest3 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 07:32:
[...]

Ik ga desnoods wel een amd kaart kopen, zullen ze wel leren met hun prijzen
Zou het graag doen door deze woekerprijzen, want ook de freesync monitoren zijn nog eens voordeliger dan de G-sync versies dus je betaald dubbelop. Helaas heeft AMD niks om tegenover een 1070 te zetten en zijn ze ook nog eens minder zuinig. Eigenlijk moet ik gewoon 3 maanden wachten, maar als ik iets wil.... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Energy efficiency is dus de reden dat ik niet al een AMD heb gekocht en in plaats daarvan zeik op het huidige prijspeil :). De 1070 komt in een HTPC. 150W is nog goed te doen maar 180W, 225W of zelfs 250W+ is echt teveel voor de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Ben ook niet blij met de hoge prijzen hoor, maar er is gewoon geen alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 16:23
Dinsdag de Palit 1070 Gaming Edition binnen gekregen. Geïnstalleerd. 3DMark geprobeerd. In de testen waarbij standaard geen geluid is: coil whine. Heb nog intern bedrading anders gedaan. Ander stopcontact. Kon helaas geen andere pc/voeding proberen. Demo Doom geïnstalleerd, prachtig op 4K resolutie....maar coil whine.
Zodra hogere fps komen dan de standaard refresh, dan komt het geluid naar voren.
Winkel gebeld, ze willen er wel naar kijken en zelf testen, dus vind dat zeer schappelijk. Wel jammer om weer even terug te moeten naar een 7850 ;)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 17:42
Heb erg zitten twijfelen tussen de ZOTAC GeForce® GTX 1070 AMP Edition en Inno3D iChill GeForce GTX 1070 X3. Uiteinderlijk voor de Inno3D gekozen. Gelukkig gister besteld, nu is de prijs van de Inno3D overal 5 tientjes meer geworden. Helaas was die niet direct op voorraad dan maar nóg een paar daagjes wachten :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beest3
Mitt3nz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:12:
520? De beste GTX 1070 kaarten (Palits/Gainwards) kosten zo'n 470-490 euro. Nog steeds niet goedkoop, maar wel goedkoper dan de 980 Ti.
Magk je er even op wijzen dat de msrp 450 is :) dus ze zitten nog hoog boven hun prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beest3 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:50:
[...]

Magk je er even op wijzen dat de msrp 450 is :) dus ze zitten nog hoog boven hun prijs
In Duitsland niet... Maar er komen naar Nederland nog extra kosten bij natuurlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Paprika op 29-07-2016 12:07 . Reden: nov -> nog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Nou, de 2e Sea Hawk X is zojuist geleverd, vanavond wederom installeren en tot de max drijven (whaha, een watergekoelde kaart tot de max "drijven" lol :o ). Kijken of deze wel stabiel blijft zonder drivercrashes.
Nu heb ik meteen een mooie doos om de andere terug te sturen naar Caseking :+

[ Voor 12% gewijzigd door Soeski op 29-07-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zit nu al 2 dagen Megekko.nl en Afuture.nl in de gaten te houden aangezien die dezelfde (of zelfs betere prijzen) hebben voor de EVGA FTW en MSI 1070 dan de Duitse shops en de voorraad loopt daar helemaal niet hard omlaag. Dus of de voorraad klopt voor geen meter of er is gewoon voldoende nu. Voor mij genoeg reden om minstens 2 weken rustig aan te kijken wat er met de prijzen gebeurt.

Volgens mij is het nu gewoon kunstmatig hoog tot iedere "gek" zijn kaart heeft besteld en daarna willen ze toch weer gewoon verkopen. En zo niet dan heb ik 2 weken voor niks gewacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet de EVGA kaarten bij hun eigen store kopen voor een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Laatst online: 09-10 22:19
toastingnow schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:45:
Dinsdag de Palit 1070 Gaming Edition binnen gekregen. Geïnstalleerd. 3DMark geprobeerd. In de testen waarbij standaard geen geluid is: coil whine. Heb nog intern bedrading anders gedaan. Ander stopcontact. Kon helaas geen andere pc/voeding proberen. Demo Doom geïnstalleerd, prachtig op 4K resolutie....maar coil whine.
Zodra hogere fps komen dan de standaard refresh, dan komt het geluid naar voren.
Winkel gebeld, ze willen er wel naar kijken en zelf testen, dus vind dat zeer schappelijk. Wel jammer om weer even terug te moeten naar een 7850 ;)
Ik wil ook graag binnenkort een 1070 bestellen, door eerdere ervaringen ben ik als de doods voor coil whine.. het is vreselijk..

Bij welke winkel heb jij je 1070 vandaan? Opzicht netjes dat ze deze service bieden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Paprika schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:30:
Dat valt best wel tegen eigenlijk. Met de SC is Afuture €1 duurder en met de FTW versie zelfs goedkoper. €549,- tegen €529. Edit : getallen mis.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Beakzz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:57:
[...]
Dat valt best wel tegen eigenlijk. Met de SC is Afuture €1 duurder en met de FTW versie zelfs goedkoper. €550,- tegen €521.
Dit is precies waarom ik me post een pagina terug begon. Ik zie bij SiComputers, Afuture etc nu regelmatig genoeg voorraad maar nauwelijks price drops. Ik wacht ook af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Laatst online: 09-10 22:19
Max|Burn schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:00:
[...]
Dit is precies waarom ik me post een pagina terug begon. Ik zie bij SiComputers, Afuture etc nu regelmatig genoeg voorraad maar nauwelijks price drops. Ik wacht ook af :)
Je zou zeggen dat de (kleinere) webshops direct de strijd aan gaan door zich te onderscheiden qua prijs.. of is er meer aan de hand achter de schermen? Ik zie zelfs de prijsvechters niet meegaan in bepaalde adviesprijzen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Nou nee. De 1070 FTW hebben ze niet eens op voorraad, Megekko wel. Tegen een betere prijs, en sneller geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 19:57
Wat zijn de verzendkosten voor de EVGA kaarten in hun eigen store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Freshnub schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:30:
[...]

Wat zijn de verzendkosten voor de EVGA kaarten in hun eigen store?
6 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Fanta schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:26:
[...]

Nou nee. De 1070 FTW hebben ze niet eens op voorraad, Megekko wel. Tegen een betere prijs, en sneller geleverd.
dan weet ik niet waar jij kijkt maar de 1070 FTW is gewoon op voorraad bij EVGA, en inderdaad bij Megekko is ie wel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 19:57
Jammer, dan zou de EVGA 1060 SC net boven mijn maximum van € 300 uit komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ninaomi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:54:
[...]

dan weet ik niet waar jij kijkt maar de 1070 FTW is gewoon op voorraad bij EVGA, en inderdaad bij Megekko is ie wel goedkoper
Ah, dan is de voorraad vandaag aangevuld. Toen ik vanmorgen keek stond hij nog op auto-notify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Liefhebbers van de EVGA GTX 1070 FTW opgelet.

http://www.snap-hunter.de...X-30-8192-MB-GDDR5-982583

€492,- + €14,99 verzendkosten naar NL. Uit voorraad leverbaar.

Ik ken alleen het bedrijf niet, dus ik wacht waarschijnlijk zelf nog even tot andere partijen wat gaan zakken met de prijzen.

[ Voor 24% gewijzigd door Fanta op 29-07-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Nu online
Palit GeForce GTX 1080 Super JetStream, 8192 MB GDDR5X gekocht bij casekings.de ik hoop dat alles goed gaat want ik ken geen duits xD 759 euro met GLS verzend bedrijf. Ben benieuwd !

Ken namelijk geen duits als het mis gaat :+

[ Voor 11% gewijzigd door JinShepard op 29-07-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Asus Geforce GTX 1080 Turbo
kwam in net tegen op reddit nu voor 630 euro bij mindfactory

[ Voor 3% gewijzigd door runner83 op 29-07-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

runner83 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:44:
Asus Geforce GTX 1080 Turbo
kwam in net tegen op reddit nu voor 630 euro bij mindfactory
€691,-.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Raar bij mij staat toch echt 630 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Ik zou de kaarten niet in het buitenland bestellen als je een hekel hebt aan coil whine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Nu online
Mitt3nz schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:46:
Ik zou de kaarten niet in het buitenland bestellen als je een hekel hebt aan coil whine.
Omdat? De ene heeft meer coilwhine dan de ander, volgens mij is het puur random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:38
JinShepard schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:47:
[...]

Omdat? De ene heeft meer coilwhine dan de ander, volgens mij is het puur random.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat terugzenden naar het buitenland meer kost en mogelijk langer duurt.

Zelf hou ik trouwens deze topic goed in de gaten en ben ik van plan om een gtx1070 te kopen (liefst een stille uitvoering). De msi Gaming X lijkt me goed, maar wel een stuk duurder dan bvb een Gigabyte of Gainward. Van die goedkopere modellen vind ik weinig info over geluidsproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ik hou nog een paar dagen de prijzen in de gaten, maar de kans is groot dat ik begin volgende week een EVGA 1070 FTW ga halen. Zeg nou zelf, welke kaart past beter in deze build:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7l48H6VkRpKuTi4Ikm1jhbXG/medium.jpg

Eigenlijk heb ik de knoop al doorgehakt, want ik heb zojuist een extra 8-pin extensie kabel met witte sleeve en een paar cablecombs (16x) besteld..Dus het wordt in ieder geval een kaart met 2x 8-pin aansluiting..

[ Voor 25% gewijzigd door Fanta op 30-07-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Nu online
Volgens mij heb ik ook de casekings.de, order is van nederland, lekker sloom doen lol

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

JinShepard schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:14:
Volgens mij heb ik ook de casekings.de, order is van nederland, lekker sloom doen lol
Zelf na 3x lezen begrijp ik nog niet wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-01-2023
Mijn EVGA 1080 FTW kwam gisteren binnen. Van Caseking.de

Ik moet alleen nog even wachten op mijn voeding. Die is net retour gedaan.

Voor geïnteresseerden: dinsdag had ik de order geplaatst en vrijdag kwam de kaart al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisalouise
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-03 19:57
Ik zit momenteel te twijfelen tussen een MSI GeForce 1070 Aero of een 1070 Armor.
Zou ik nog langer wachten tot de prijzen dalen of denken jullie dat dat nog een half jaar kan duren?
Ik zie dat ze allebei voorradig zijn bij Azerty dus als het dalen nog lang duurt dan ga ik vandaag kiezen 8)7
Fanta schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:35:
Ik hou nog een paar dagen de prijzen in de gaten, maar de kans is groot dat ik begin volgende week een EVGA 1070 FTW ga halen. Zeg nou zelf, welke kaart past beter in deze build:

[afbeelding]
Offtopic - Wow die kleuren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisalouise schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:05:
Ik zit momenteel te twijfelen tussen een MSI GeForce 1070 Aero of een 1070 Armor.
Zou ik nog langer wachten tot de prijzen dalen of denken jullie dat dat nog een half jaar kan duren?
Ik zie dat ze allebei voorradig zijn bij Azerty dus als het dalen nog lang duurt dan ga ik vandaag kiezen 8)7
Reken er maar niet op :+. Verder vind ik het een zeer aparte keuze dat je de aankoop van of een Aero (wat echt geen geweldige koeler is) of een veel te dure Armor editie (520 euro, elders voor 500 te koop) overweegt, terwijl je ook een Palit JetStream met voorraad kunt bestellen bij Azerty voor 470, wat gewoon een betere kaart is ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisalouise
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-03 19:57
Paprika schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:10:
[...]

Reken er maar niet op :+. Verder vind ik het een zeer aparte keuze dat je de aankoop van of een Aero (wat echt geen geweldige koeler is) of een veel te dure Armor editie (520 euro, elders voor 500 te koop) overweegt, terwijl je ook een Palit JetStream met voorraad kunt bestellen bij Azerty voor 470, wat gewoon een betere kaart is ook nog.
Ah oke! Dan ga ik er dit weekend 1 bestellen, ik had begrepen dat het niet heel veel uit maakte welke 1070 kaart je nam, alleen prijs & looks, that's why :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Azerty heeft weinig 1080's in voorraad zeg. Ik vraag me af hoe dat komt. Toch een grote naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
Dionos schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:06:
[...]

Ik denk dat er bedoeld wordt dat terugzenden naar het buitenland meer kost en mogelijk langer duurt.

Zelf hou ik trouwens deze topic goed in de gaten en ben ik van plan om een gtx1070 te kopen (liefst een stille uitvoering). De msi Gaming X lijkt me goed, maar wel een stuk duurder dan bvb een Gigabyte of Gainward. Van die goedkopere modellen vind ik weinig info over geluidsproductie.
Als je met PayPal hebt betaald, kun je gebruik maken van een service dat hun (PayPal) de retourkosten voor je opneemt. Wel maar t/m december 2016...https://www.paypal.com/we...ded-returns?activate=true

En ik ben helaas te laat geweest met het annuleren van mijn Palit 1070 bestelling bij mindfactory. Contact gehad met hun en ik kan als UPS maandag voor de deur staat het pakket weigeren en melden dat het pakket retour afzender mag. Of toch aannemen, en dan met PostNL verzenden (met kostenvergoeding van PayPal).. Gaat misschien sneller op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Lisalouise schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:19:
[...]

ik had begrepen dat het niet heel veel uit maakte welke 1070 kaart je nam, alleen prijs & looks, that's why :X
Voor overklokken maakt het niet veel uit nee. Neem gewoon een Palit of Gainward, relatief goedkoop, en hebben de beste koelers. Passen alleen niet in een kleine kast, en hebben drie vrije PCIE slots nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Mitt3nz op 30-07-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Paprika schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:08:
Het verschil is dat de PCB van de Founders Edition gewoon ruk is.
http://images.bit-tech.ne...0-ftw-review/1080-36b.jpg
vs
http://www.pcgameshardwar...cgh_b2article_artwork.jpg

De laatste is dus wat de ACX/ACX SC gebruiken en de bovenste is wat de FTW gebruikt.
Bij gamers nexus zegt hij dat er bij de SC versie ook zo'n plaat tussen zit, of bedoel je dat niet?
YouTube: EVGA GTX 1070 SC Review & Overclocking Benchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Nu online
Fanta schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Zelf na 3x lezen begrijp ik nog niet wat je bedoelt.
Haha, jah... uhm excuses, same here xD

Ik bedoelde, iemand had wat aparte reactie van casekings, dat hij zijn RMA niet gelijk kreeg omdat hij het vanuit Nederland had gekocht, mijn eigen aankoop blijft ook steken in 'is in behandeling' terwijl hij in stock was/is, en in de 10+ jaar dat ik online koop is het 9 van de 10x binnen paar uur in elk geval verstuurd aan bv post.nl.

Anyway, hopelijk versturen ze het maandag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Ik heb een vraag mbt retouren. Heb een EVGA 1070 SC bij afuture gekocht die last heeft van erg veel coil whine, flikkerend beeld en start vaak op zonder scherm te weergeven.. mijn 280x heeft 0 van deze problemen zelfs zonder drivers.

Nu wil ik deze rma sturen maar heb niet veel zin om een week te wachten en hem vervolgens terug te krijgen + een rekening omdat er niets mis is (de problemen zijn echt random, 1e dag gebeurd er niets en de andere dag is het waardeloos).

Kan ik beter gewoon naar ze toe rijden en de kaart terug brengen en gebruik maken van de "14 dagen niet goed geld terug" regel? Of kan dat niet met hw?

Dan kan ik gewoon een nieuwe bestellen namelijk.

Dan is die zelfs 50 euro goedkoper, vorige week was die nog 550e en nu rond de 500..

[ Voor 3% gewijzigd door aevitas1 op 30-07-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
JinShepard schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:15:
[...]

Haha, jah... uhm excuses, same here xD

Ik bedoelde, iemand had wat aparte reactie van casekings, dat hij zijn RMA niet gelijk kreeg omdat hij het vanuit Nederland had gekocht, mijn eigen aankoop blijft ook steken in 'is in behandeling' terwijl hij in stock was/is, en in de 10+ jaar dat ik online koop is het 9 van de 10x binnen paar uur in elk geval verstuurd aan bv post.nl.

Anyway, hopelijk versturen ze het maandag..
Caseking heeft de 20ste mij een mail gestuurd dat ze mijn geld terug zullen storten, ik had een GTX1070 inno3d twin x2 gekocht, ik geloof wel dat het goed komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Paprika schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:08:
Het verschil is dat de PCB van de Founders Edition gewoon ruk is.
http://images.bit-tech.ne...0-ftw-review/1080-36b.jpg
vs
http://www.pcgameshardwar...cgh_b2article_artwork.jpg

De laatste is dus wat de ACX/ACX SC gebruiken en de bovenste is wat de FTW gebruikt.

Als je dan kijkt naar de duurtest van Hardware.info dan zie ik toch wel een duidelijk patroon wat je alleen met de Founders Edition PCB ziet:
[afbeelding]

De andere kaarten vertonen dit allemaal niet.

[...]

Jouw prijs is dan ook een stuk lager dan 810 euro. Sterker nog, je zou de FTW in combinatie met de nieuwe SLI Bridge nog voor minder kunnen kopen.

[...]

[...]

Een andere Tweaker heeft dus wel dezelfde ervaring. De meesten zullen er ook gewoon niet op letten gok ik zo.
Zoals Nature aangeeft klopt het niet helemaal wat je zegt. De ACX en de ACX SC hebben wel degelijk een extra koelplaat tussen het PCB en de koeling, zoals hier goed is te zien:

ACX: http://www.evga.com/produ...y/08G-P4-6171-KR_XL_6.jpg
ACX SC: http://cdn.videocardz.com...-GTX-1070-SC-GAMING-1.jpg

Wat betreft het verspringen van de frequenties bij de EVGA 1070 SC: ik heb net gemerkt dat dit grotendeels is te voorkomen door de Power Target en Temp tarqet op max te zetten. Hij blijft dan in mijn geval springen dan tussen de 1923 MHz - 1949 MHz zolang de kaart niet warmer wordt dan 70 graden. Alhoewel het wel vreemd blijft, valt het gelukkig dus reuze mee :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verandert niets aan de PCB. Het gaat niet om die plaat, maar om de componenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

aevitas1 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:27:
Ik heb een vraag mbt retouren. Heb een EVGA 1070 SC bij afuture gekocht die last heeft van erg veel coil whine, flikkerend beeld en start vaak op zonder scherm te weergeven.. mijn 280x heeft 0 van deze problemen zelfs zonder drivers.

Nu wil ik deze rma sturen maar heb niet veel zin om een week te wachten en hem vervolgens terug te krijgen + een rekening omdat er niets mis is (de problemen zijn echt random, 1e dag gebeurd er niets en de andere dag is het waardeloos).

Kan ik beter gewoon naar ze toe rijden en de kaart terug brengen en gebruik maken van de "14 dagen niet goed geld terug" regel? Of kan dat niet met hw?

Dan kan ik gewoon een nieuwe bestellen namelijk.

Dan is die zelfs 50 euro goedkoper, vorige week was die nog 550e en nu rond de 500..
Het is wel zo eerlijk om eventuele problemen te vermelden, onderzoekskosten worden niet gerekend is mijn ervaring en je andere optie is inderdaad om te herroepen binnen de 14 dagen.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piedro101
  • Laatst online: 27-07 16:25
Donerdag een EVGA 1060 besteld bij Sicomputers toen de levertijd op groen stond (onderweg van leverancier).
2 uur na bestellen ging de levertijd op "onbekend" en mijn bestelling staat nog steeds op "wachten op onderdelen".
Ben benieuwd of hij aankomende week nog gaat komen of dat ik moet gaan annuleren en verder kijken.

Achja, misschien moet ik even doorbijten en een 1070 halen, zie dat die een stuk beter leverbaar zijn, alleen die prijzen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
piedro101 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:19:
Donerdag een EVGA 1060 besteld bij Sicomputers toen de levertijd op groen stond (onderweg van leverancier).
2 uur na bestellen ging de levertijd op "onbekend" en mijn bestelling staat nog steeds op "wachten op onderdelen".
Ben benieuwd of hij aankomende week nog gaat komen of dat ik moet gaan annuleren en verder kijken.

Achja, misschien moet ik even doorbijten en een 1070 halen, zie dat die een stuk beter leverbaar zijn, alleen die prijzen.....
Hier hetzelfde, heb hem bij casekings besteld. Zou de 27e aankomen.
De SC is nu verplaatst naar 12-8 en de normale versie naar onbekend.
Denk dat EVGA zijn leververwachting niet gehaald heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 20:29
Heb de Zotac GeForce GTX 1060 - Mini - 6GB GDDR5 besteld.
3/5 werkdagen levertijd.
Toch mooi die kleinere pcb kaarten als je al niet veel ruimte hebt :)

[ Voor 49% gewijzigd door Qualixo op 01-08-2016 07:38 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Pagina: 1 ... 67 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.