[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 36 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 21:26
Zie dat de asus gtx 1080 nu beetje bij beetje binnenkomt bij meerdere bedrijven, heeft een van jullie de kaart ook besteld via azerty?
Vraag me af wat voor reactie of mailtje jullie van azerty hebben gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-05 02:23
Mmore schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Check de EVGA website voor een aardige indicatie. Prijzen zullen daar een klein beetje onder gaan liggen als het goed is.
Eerlijk gezegd betwijfel ik het dat de retail prijzen zo laag gaan zitten. In vergelijkbaar met moederbedrijf en resellers zal de prijs altijd verschillen wegens distributie kosten, administratiewerk etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 17:33
Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Eerlijk gezegd betwijfel ik het dat de retail prijzen zo laag gaan zitten. In vergelijkbaar met moederbedrijf en resellers zal de prijs altijd verschillen wegens distributie kosten, administratiewerk etc.
Daarom zijn de prijzen op de EVGA altijd wat hoger. Ze willen niet hun eigen retailers uit de markt concurreren via directe verkoop, bekijk maar eens de prijzen van andere producten vergeleken met de Pricewatch prijzen. Direct bij EVGA kopen is bijna altijd duurder. Retailer prijzen zijn nu gewoon nog heel duur.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Mmore schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:23:
[...]

Daarom zijn de prijzen op de EVGA altijd wat hoger. Ze willen niet hun eigen retailers uit de markt concurreren via directe verkoop, bekijk maar eens de prijzen van andere producten vergeleken met de Pricewatch prijzen. Direct bij EVGA kopen is bijna altijd duurder. Retailer prijzen zijn nu gewoon nog heel duur.. :)
Did not know. Dat is wel netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Ik zie trouwens verandering bij SiComputers

ASUS STRIX-GTX1080-O8G-GAMING NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB - op voorraad bij leverancier (5+)
http://www.sicomputers.nl...aming-8192-mb-gddr5x.html

EDIT: Staat inmiddels weer op 0

[ Voor 9% gewijzigd door Slackers op 25-06-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:27:

ASUS STRIX-GTX1080-O8G-GAMING NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB - op voorraad bij leverancier
Net als toen ze voor mij bij de leverancier ook 4 kaarten op voorraad hadden..

Niet dus !!!!

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake R
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-07-2022

ASUS STRIX-GTX1080-O8G-GAMING NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB - op voorraad bij leverancier
Niet alleen daar: pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING

Max ICT is er net bij gekomen, en de websites van een aantal anderen (naast SiComputers ook Afuture) claimen nu dat er voorraad is bij hun leverancier (4Launch zegt zelfs dat er 1 onderweg is).

Hoe betrouwbaar het allemaal is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Normale prijs: € 993,49
Aanbiedingsprijs: € 776,51

Waar halen ze deze normale prijs vandaan? Echt te gek voor woorden. Ik ga gewoon bij Casekings.de bestellen zodra ze een beetje op voorraad hebben. De prijzen in DE zijn een stuk beter dan hier in NL.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
markklok schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Net als toen ze voor mij bij de leverancier ook 4 kaarten op voorraad hadden..

Niet dus !!!!
Ik denk het dit keer wel hoor. Ze zijn inmiddels weer uitverkocht.
Jake R schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Niet alleen daar: pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING

Max ICT is er net bij gekomen, en de websites van een aantal anderen (naast SiComputers ook Afuture) claimen nu dat er voorraad is bij hun leverancier (4Launch zegt zelfs dat er 1 onderweg is).

Hoe betrouwbaar het allemaal is, geen idee.
Aaaaand it's gone.
Badtothebone schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Normale prijs: € 993,49
Aanbiedingsprijs: € 776,51

Waar halen ze deze normale prijs vandaan? Echt te gek voor woorden. Ik ga gewoon bij Casekings.de bestellen zodra ze een beetje op voorraad hebben. De prijzen in DE zijn een stuk beter dan hier in NL.
Betaal toch liever 776,51 dan 799,- + verzend kosten, maar die normale prijs is nogal absurd. Ik denk dat deze vooral is gebaseerd op concurrentie en het feit dat ze de winst er op kunnen maken op het moment door schaarste beschikbaarheid.

[ Voor 26% gewijzigd door Slackers op 25-06-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Zijn die krengen nou nog steeds niet leverbaar :-p. Dacht kom een week later wel terug om wat te bestellen maar de drame continues lijkt het...

Beetje nagelezen hier, maar er lijkt totaal geen duidelijkheid wanneer eea normaliseert toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Joppiesaus2 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:51:
Zijn die krengen nou nog steeds niet leverbaar :-p. Dacht kom een week later wel terug om wat te bestellen maar de drame continues lijkt het...

Beetje nagelezen hier, maar er lijkt totaal geen duidelijkheid wanneer eea normaliseert toch?
Er komen zo nu en dan kaarten binnen maar zijn binnen no time uitverkocht. Verder zoals je op casekings.de kunt zien zijn er enkele merken onderweg. Verwacht dat deze ook dan binnen komen bij de Nederlandse resellers.

[ Voor 45% gewijzigd door Slackers op 25-06-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Er komen zo nu en dan kaarten binnen maar zijn binnen no time uitverkocht. Verder zoals je op casekings.de kunt zien zijn er enkele merken onderweg. Verwacht dat deze ook dan binnen komen bij de Nederlandse resellers.
Maar de achterliggende vraag is ook groot verwacht ik? Maw, kan dit nog weken duren voordat levertijden helemaal op orde zijn en prijzen weer competatief worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-01 17:44
Joppiesaus2 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Maar de achterliggende vraag is ook groot verwacht ik? Maw, kan dit nog weken duren voordat levertijden helemaal op orde zijn en prijzen weer competatief worden?
Ach als niemand ze koopt voor 900 piek gaan de prijzen vanzelf naar beneden en mochten ze helemaal niet naar beneden gaan dan ga je toch lekker voor een evga en als je echt desperade bent msi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweet1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 21:17
ik heb een inno3d geforce gtx 1080 twin x2 besteld maar kan geen review van vinden. Alleen een comment op reddit dat hij wel stil is met gamen. Weet iemand een review van de kaart of heeft iemand ervaring met Inno3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joppiesaus2 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:51:
Heb er een theorie over:
De kaarten worden gemaakt bij de fabrieken. Die waren al maanden vantevoren bezig om deze modellen voor te bereiden om te kunnen fabriceren adv referentie modellen etc. Maar ze gaan pas als ze genoeg hebben om te verschepen naar lege plekjes zoeken op containerschepen en vinden her en der nog wat vrije plekjes. (Wil je perse met een schip mee zul je extra moeten betalen neem ik aan om voorrang te krijgen)

Die reis duurt iets van 6 tot 8 weken (of 10 weet ik veel). In de tussentijd worden er steeds meer containers volgestouwd met die kaarten en neemt de toevoer sterk toe. (bijv. week 1 3 containers, week2 6 containers, week 3 20 containers, week 4 50 containers etc.)

Op het moment dat die eerste schepen de havens zijn binnengelopen en worden gelost dan wordt de verkoop aangekondigd en de eerste modellen zijn zeer beperkt leverbaar. Het is dan geen paper launch maar er wordt wel kunstmatige schaarste gecreëerd. Ze hadden bijv ook een maand kunnen wachten met de aankondiging zodat er genoeg voorraad was om iedereen te bedienen.

Maar dat doen ze dus niet want dat kost ze geld. Zowel de fabrieken als de importeurs. De fabrieken verkopen de inhoud van de containers per opbod aan de importeurs. En de importeurs verkopen die voor een flinke meerprijs om hun marges intact te houden. (Treffend voorbeeld: http://nl.hardware.info/p...ce-gtx-1080-jetstream-8gb de kaart die wel op voorraad is als je 200 euro meer wilt dokken)

Als je dan een goedkopere kaart hebt besteld betekend dit dat deze nog op een schip vaart en pas later deze kant op komt. Dat houdt dan ook in dat ze niet precies weten wanneer dat schip aankomt en gelost kan worden. (Bijv als er slecht weer is dan lopen ze vertraging op) Maar de inhoud is dan al lang verkocht aan de importeurs die deze al weer beloofd hebben aan de winkels. Dus die hele keten valt en staat of de levering op tijd is en er geen fouten gemaakt zijn zoals kaarten die per ongeluk 2x aan andere partijen zijn verkocht. (En ik ga er vanuit dat de computersystemen waar deze verkoop in bijgehouden worden vaak zo niet altijd met plakband aan elkaar hangen en er nog wel eens wat mis gaat.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuke theorie, behalve het feit dat al door meerdere vendors is uitgelegd dat nVidia pas heel laat de kaarten aan de verschillende AIB bedrijven heeft gegeven, waardoor ze ook pas veel later konden beginnen met het maken van een design, laat staan de mass-productie ervan.

Daarom zie je ook dat een Founders Edition van de GTX 1080 inmiddels gewoon heel goed leverbaar is...
Soeski schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 09:58:
1070 reference en zelf wc erop met alle onderdelen herbruikbaar bij een toekomstige kaart.
1080 reference en zelf wc erop met alle onderdelen herbruikbaar bij een toekomstige kaart.
1070 Sea Hawk en meteen klaar en geen rest-componenten.
1080 Sea Hawk en meteen klaar en geen rest-componenten en wekenlang vinden dat dat echt te duur is geweest :)
;), het geld dat je in een losse AIO-cooler stopt ben je niet kwijt aan die kaart specifiek :+.

[ Voor 42% gewijzigd door Paprika op 25-06-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt toch. Als de fabrieken eerst de FE hebben gemaakt dan komen die eerder deze kant op en is het logisch dat deze sneller beschikbaar zijn. En natuurlijk heeft Nvidea belang dat de FE goed loopt want dat is hun verantwoordelijkheid. Het is niet hun directe verantwoordelijkheid om de OEM modellen op de markt te krijgen dus komen die later. Dat zijn de politieke spelletjes die gespeeld worden.
En de FE modellen zijn ook een stuk duurder dus de hele tussenhandel verdient daar meer aan en heeft er dus ook belang bij dat die voor gaan. Dat de consumenten daar dan voor gaan kan je ze niet kwalijk nemen maar ze bevestigen wel dat het verdienmodel werkt. Als meer mensen wachten op goedkope aanbiedingen dan zal de markt daar ook op moeten reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:38:
Het is niet hun directe verantwoordelijkheid om de OEM modellen op de markt te krijgen dus komen die later. Dat zijn de politieke spelletjes die gespeeld worden.
Paprika in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Heb er een theorie over:
De kaarten worden gemaakt bij de fabrieken. Die waren al maanden vantevoren bezig om deze modellen voor te bereiden om te kunnen fabriceren adv referentie modellen etc. Maar ze gaan pas als ze genoeg hebben om te verschepen naar lege plekjes zoeken op containerschepen en vinden her en der nog wat vrije plekjes. (Wil je perse met een schip mee zul je extra moeten betalen neem ik aan om voorrang te krijgen)

Die reis duurt iets van 6 tot 8 weken (of 10 weet ik veel). In de tussentijd worden er steeds meer containers volgestouwd met die kaarten en neemt de toevoer sterk toe. (bijv. week 1 3 containers, week2 6 containers, week 3 20 containers, week 4 50 containers etc.)

Op het moment dat die eerste schepen de havens zijn binnengelopen en worden gelost dan wordt de verkoop aangekondigd en de eerste modellen zijn zeer beperkt leverbaar. Het is dan geen paper launch maar er wordt wel kunstmatige schaarste gecreëerd. Ze hadden bijv ook een maand kunnen wachten met de aankondiging zodat er genoeg voorraad was om iedereen te bedienen.

Maar dat doen ze dus niet want dat kost ze geld. Zowel de fabrieken als de importeurs. De fabrieken verkopen de inhoud van de containers per opbod aan de importeurs. En de importeurs verkopen die voor een flinke meerprijs om hun marges intact te houden. (Treffend voorbeeld: http://nl.hardware.info/p...ce-gtx-1080-jetstream-8gb de kaart die wel op voorraad is als je 200 euro meer wilt dokken)

Als je dan een goedkopere kaart hebt besteld betekend dit dat deze nog op een schip vaart en pas later deze kant op komt. Dat houdt dan ook in dat ze niet precies weten wanneer dat schip aankomt en gelost kan worden. (Bijv als er slecht weer is dan lopen ze vertraging op) Maar de inhoud is dan al lang verkocht aan de importeurs die deze al weer beloofd hebben aan de winkels. Dus die hele keten valt en staat of de levering op tijd is en er geen fouten gemaakt zijn zoals kaarten die per ongeluk 2x aan andere partijen zijn verkocht. (En ik ga er vanuit dat de computersystemen waar deze verkoop in bijgehouden worden vaak zo niet altijd met plakband aan elkaar hangen en er nog wel eens wat mis gaat.)
Helaas klopt totaal 0.0 van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet onderbouwt dan is je opmerking totaal zinloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StijnAe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Gegeven het feit dat hij bij MSI werkt, dit genoeg indicatie geeft over jouw theorie...

i5 6400 / Gigabyte GA B150 HD3P/ 16GB Corsair Vengeance / 480 SSD / 2TB HDD / Corsair RM550X / Radeon 6950 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
  • Laatst online: 14-12-2021
:P
helaas pindakaas woutertje

[ Voor 87% gewijzigd door XBOX360GOLD op 25-06-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 20:35

Eetje

Rustig

😅

Gisteren mail gehad dat mijn kaart klaar stond om te verzenden. Nooit een TnT code gekregen...ben nu nog op het werk misschien als ik thuis kom heb ik een briefje van de bezorger.

Maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.

[ Voor 92% gewijzigd door Eetje op 25-06-2016 14:52 ]

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37
[...]

Sorry mobiel typt niet makkelijk, zeker als ik elke zin moet ontkrachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je wilt niet even de moeite doen om het even (beknopt) uit te leggen?
Vind ik jammer want ik leer graag dingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Vind je? Ik vind jouw verhaal meer zinloos eigenlijk. Is echt een heel vreemd verhaal waarbij iedereen wel kan zien dat er niet veel van klopt.

nVidia heeft de kaarten gewoon te vroeg gelanceerd. Ze hebben te weinig GPU's beschikbaar, waarschijnlijk ook door lage yields bij TSMC. Doordat er zo weinig beschikbaar zijn gaat de prijs omhoog, dat is les één van economie, vraag/aanbod. Iedereen gaat dus meer vragen, van fabrikant, distributeur tot winkel/webshop.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:04:

"Maar ze gaan pas als ze genoeg hebben om te verschepen naar lege plekjes zoeken op containerschepen en vinden her en der nog wat vrije plekjes. (Wil je perse met een schip mee zul je extra moeten betalen neem ik aan om voorrang te krijgen)
"

Dus je wilt niet even de moeite doen om het even (beknopt) uit te leggen?
Vind ik jammer want ik leer graag dingen bij.
Dit slaat nergens op, als jij iets besteld gaat het bedrijf niet wachten totdat er een plekje is bij het postbedrijf..
Dat wordt gewoon opgehaald en dat bedrijf regelt gewoon dat er plek is...

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
Lijkt er dus op dat casekings gisteren toch geen lading evga sc heeft ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Paprika schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:29:
Leuke theorie, behalve het feit dat al door meerdere vendors is uitgelegd dat nVidia pas heel laat de kaarten aan de verschillende AIB bedrijven heeft gegeven, waardoor ze ook pas veel later konden beginnen met het maken van een design, laat staan de mass-productie ervan.

Daarom zie je ook dat een Founders Edition van de GTX 1080 inmiddels gewoon heel goed leverbaar is...

[...]

;), het geld dat je in een losse AIO-cooler stopt ben je niet kwijt aan die kaart specifiek :+.
Hehe, je hebt vrijelijk lopen editten zie ik ☺
Dat is dus de afweging. Ik ben iemand die niet lang met een kaart doet, en als je dan ook nog gaat customizen moet je dat ook weer terugdraaien. En wie zegt me dat de NZXT G10 gaat passen op een volgende kaart, bv de GTX1170? Prefab wc lijkt me toch het fijnste, ik heb namelijk weinig airflow in mijn kast en mijn huidige GTX970 wordt al snel 91 graden en gaat dan throttelen. En de ventilator van de GTX970 gaat dan ook richting de 70% of hoger.
Nee, 599 euro voor een MSI 1070GTX met solide geteste prestaties en volledige garantie zonder gedoe, alsmede de doorverkoopwaarde lijkt me wel een redelijke deal. Ik wacht nog even tot de eerste Nederlandse webshop zich meldt met dit product, momenteel alleen in Duitsland nog in de lijsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 20:35

Eetje

Rustig

Achja soms gaan dingen niet zoals je ze zelf in je hoofd hebt. Wouter wilt er in ieder geval nog iets van leren, dus een nette uitleg is wel op plaats denk ik.

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Themperror schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:20:
Dit slaat nergens op, als jij iets besteld gaat het bedrijf niet wachten totdat er een plekje is bij het postbedrijf..
Dat wordt gewoon opgehaald en dat bedrijf regelt gewoon dat er plek is...
Familie van mij huurt regelmatig containers om dingen te vervoeren en heeft een beetje uitgelegd hoe dat werkt. Als ik dat vertaal naar deze context denk ik wel dat het in grote lijnen wel klopt. Een container versturen werkt wel even iets anders als een pakje/brief versturen.

Heb zelf ook eens een half jaar stage gelopen bij een computer producent waarbij ik een kijkje heb kunnen nemen hoe ontwikkeling vs het op de markt brengen voor de consumenten ongeveer werkt. Waarschijnlijk dat in het GPU segment de 'time to market' wat korter is.

De TLDR uitleg is volgens mij dan ook:
Dat het aanbod zo laag is vanwege de logistiek en in het begin ondanks de productie capaciteit er minder kaarten deze kant op komen dat later wel weer ingehaald wordt. NVidea had de launch ook uit kunnen stellen zodat er meer voorraad zou zijn maar dat hebben ze dus niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
geef het op wouter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lang mijn 1080 niet binnen is heb ik nog tijd zat over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 01:08
Je betaalt gewoon per TEU (Twenty-foot container equivalent), en doorgaans is het first-come-first-serve wat betreft vullen van schepen. De schepen zelf hebben vaak een capaciteit van 10.000 TEU of meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Cilph op 25-06-2016 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-10 04:46
Jantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Ach als niemand ze koopt voor 900 piek gaan de prijzen vanzelf naar beneden en mochten ze helemaal niet naar beneden gaan dan ga je toch lekker voor een evga en als je echt desperade bent msi 8)7
Wat is er mis met EVGA dan? Zijn altijd 1 van de betere kaarten met de beste garantie van 5 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmore
Shifra schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:12:
[...]

Wat is er mis met EVGA dan? Zijn altijd 1 van de betere kaarten met de beste garantie van 5 jaar.
Hetzelfde geldt voor MSI, weet niet precies wat hij (Jantjuh151) nou wilt zeggen. EVGA en MSI zijn merken die al jaren lang als betrouwbaar overkomen, niet dat je volgens mij een miskoop kan doen op dit moment als het om fabrikant gaat.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
Mmore schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:27:
[...]

Hetzelfde geldt voor MSI, weet niet precies wat hij (Jantjuh151) nou wilt zeggen. EVGA en MSI zijn merken die al jaren lang als betrouwbaar overkomen, niet dat je volgens mij een miskoop kan doen op dit moment als het om fabrikant gaat.. :/
ik wil niks bashen hier maar msi is een paar keer betrapt op om aangepaste kaarten naar reviewers te sturen... helemaal niks mis mee met een evga ik ben ook van plan om er 1 te nemen.. hoor er super goede dingen over maargoed zullen we het weer over levertijden en beschikbaarheid houden? anders moet je maar eens kijken bij nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen pagina 24-28 lezen

maar om heel eerlijk te zijn ik had het niet zo moeten zeggen excuus daarvoor _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Jantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:34:
[...]

ik wil niks bashen hier maar msi is een paar keer betrapt op om aangepaste kaarten naar reviewers te sturen... helemaal niks mis mee met een evga ik ben ook van plan om er 1 te nemen.. hoor er super goede dingen over maargoed zullen we het weer over levertijden en beschikbaarheid houden? anders moet je maar eens kijken bij nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen pagina 24-28 lezen

maar om heel eerlijk te zijn ik had het niet zo moeten zeggen excuus daarvoor _/-\o_
Niet dat ik een MSI fanboy ben. Ik heb er zelfs nog nooit 1 gehad tot de 1080 versie dan maar aangepaste versies hebben ze nooit verstuurd. Ze hebben met software die iedereen tot zijn beschikking heeft de kaart in OC modus gezet. Iets wat jij dus ook gewoon thuis kan doen als je dat graag wilt. Standaard worden de retail kaarten in gaming modus gezet zodat de geluidsproductie lager ligt.

[ Voor 22% gewijzigd door Trixh op 25-06-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
Trixh schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:39:
[...]

Niet dat ik een MSI fanboy ben. Ik heb er zelfs nog nooit 1 gehad tot de 1080 versie dan maar aangepaste versies hebben ze nooit verstuurd. Ze hebben met software die iedereen tot zijn beschikking heeft de kaart in OC modus gezet. Iets wat jij dus ook gewoon thuis kan doen als je dat graag wilt. Standaard worden de retail kaarten in gaming modus gezet zodat de geluidsproductie lager ligt.
De reviewers is hier helemaal niets over verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
Why this matters: Technically, both companies can say the cards sent to reviewers and to retail stores are the same since they only tweak a factory setting. The marginal improvement in clock speed is also easily obtained by consumers if they enable the right profile for their card. Nevertheless, companies shouldn’t send reviewers a product that doesn’t match what consumers get, right down to the factory settings. That’s especially important for graphics cards reviews where many readers skip right to the benchmarks to compare numbers.

bron: http://www.pcworld.com/ar...-card-review-samples.html

nope reviewers wisten van niets asus is ook schuldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
XBOX360GOLD schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:40:
[...]

De reviewers is hier helemaal niets over verteld
Jantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:42:
Why this matters: Technically, both companies can say the cards sent to reviewers and to retail stores are the same since they only tweak a factory setting. The marginal improvement in clock speed is also easily obtained by consumers if they enable the right profile for their card. Nevertheless, companies shouldn’t send reviewers a product that doesn’t match what consumers get, right down to the factory settings. That’s especially important for graphics cards reviews where many readers skip right to the benchmarks to compare numbers.

bron: http://www.pcworld.com/ar...-card-review-samples.html

nope reviewers wisten van niets asus is ook schuldig
Hardware.info wist het in ieder geval. Waarom de rest het niet weet is mij onduidelijk.

[ Voor 62% gewijzigd door Trixh op 25-06-2016 16:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Eetje schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:35:
Achja soms gaan dingen niet zoals je ze zelf in je hoofd hebt. Wouter wilt er in ieder geval nog iets van leren, dus een nette uitleg is wel op plaats denk ik.
Inderdaad. Of het nu klopt of niet, imo hoeft er toch niet zo lomp op gereageerd te worden. :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mmore
Maargoed, dat is al uitvoerig besproken in de ervaringen topic, hier gaat het vooral over de levertijd en beschikbaarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
Mmore schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:46:
Maargoed, dat is al uitvoerig besproken in de ervaringen topic, hier gaat het vooral over de levertijd en beschikbaarheid :)
voor je het weet doen ze ook andere dingen aanpassen zodat ze lagere geluidproductie in the reviews hebben en dergelijke... ik denk wel dat msi trucjes hebben die de reviewers/consument nog niet weten...

maargoed idd levertijd en beschikbaarheid ieder voor zich in de keuze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ASUS STRIX-GTX1080-O8G-GAMING NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB - op voorraad bij leverancier (5+)

EDIT: Staat inmiddels weer op 0
Ik heb er een besteld rond 12:15. Ben benieuwd of ik de komende week deze kaart krijg. Mijn huidige kaart is nu al ruim 5 jaar oud en aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 15:20
Prijzen zullen binnenkort wel omlaag gaan, 1 juli wordt er voorraad verwacht van de gigabyte 1070 G1 gaming. Inkoop prijs 397.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Ik heb er een besteld rond 12:15. Ben benieuwd of ik de komende week deze kaart krijg. Mijn huidige kaart is nu al ruim 5 jaar oud en aan vervanging toe.
Same here: hd6950. Maar bestel pas als ik iets ook echt de volgende dag geleverd kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Hoe lang duurt het meestal met "The order is being processed" op Caseking.de vind het lang duren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:38
Themperror schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:32:
Hoe lang duurt het meestal met "The order is being processed" op Caseking.de vind het lang duren :S
Caseking werkt niet in het weekend dus ten vroegste maandag gaan je verandering zien.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Gunth schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:34:
[...]

Caseking werkt niet in het weekend dus ten vroegste maandag gaan je verandering zien.
Je zou denken dat zulke processen tegewoordig automatisch gingen anno 2016

Op het restocken na komen er bijna geen mensen aan te pas..

Bestelling wordt gedaan -> indien bestelling binnen controlleert een programma of het geld binnengekomen is -> indien artikel in stock is -> machine in magazijn rijdt naar rek X -> pakt artikel Y -> rijdt naar pakmachine, sorteert grootte & pleur het in doos -> machine rijdt naar verzendpost -> wordt opgehaald door UPS/TNT/GLS/Whatever en is dus verzonden.

[ Voor 43% gewijzigd door Themperror op 25-06-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rootoot
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 16:08
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Ik heb er al eentje op 1 juni besteld, wacht nog steeds ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Je beschrijft bijna precies Amazon's manier van werken, probleem is dat de initiële investering in een setup als deze enorm is terwijl veel retailers in computer onderdelen relatief klein zijn.

Dat gezegd te hebben mag het natuurlijk wel een stuk beter gaan wat betreft aangegeven levertijd en vooral hoe stock afgehandeld wordt. Een product is op voorraad of is dat niet, simpel zat. Helaas liegen retailers (en/of hun toeleveranciers) soms om een hap bestellingen binnen te krijgen. Met een beetje gelukt haakt de helft af en blijft de andere helft klant bij je, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:19
Themperror schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:18:
[...]

Je zou denken dat zulke processen tegewoordig automatisch gingen anno 2016

Op het restocken na komen er bijna geen mensen aan te pas..

Bestelling wordt gedaan -> indien bestelling binnen controlleert een programma of het geld binnengekomen is -> indien artikel in stock is -> machine in magazijn rijdt naar rek X -> pakt artikel Y -> rijdt naar pakmachine, sorteert grootte & pleur het in doos -> machine rijdt naar verzendpost -> wordt opgehaald door UPS/TNT/GLS/Whatever en is dus verzonden.
Amazon, bol.com,wehkamp kunnen dat betalen voor een computerwinkel zal dat nog veel te duur zijn.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Themperror schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:32:
Was de bestelde kaart (ook) op voorraad? Maar inderdaad via Google zag ik dat ze in het weekend niet werken daar. Hopelijk zit ik bij de eerste batch voor die Zotac.

Maar goed afwachten maar. Als ik wat hoor dan zal ik hier wel melden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Frostbite schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:43:
[...]

Was de bestelde kaart (ook) op voorraad? Maar inderdaad via Google zag ik dat ze in het weekend niet werken daar. Hopelijk zit ik bij de eerste batch voor die Zotac.

Maar goed afwachten maar. Als ik wat hoor dan zal ik hier wel melden.
Yup hij is zelfs vandaag nogsteeds op voorraad
Hmm nog iets teveel mensen aan te pas naar mijn idee. Kzag meer robots met grijp-armen ipv mensen die het product halen uit te rekken.

[ Voor 30% gewijzigd door Themperror op 25-06-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

https://www.centralpoint....v09m0-m0nm00-num-6160145/

Wie is bereid om 1000 euro uit te geven aan de ASUS Strix kaart?

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
GTX404 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:11:

helemaal van de zotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Maar wel gratis verzending :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
Ze hebben er ook gewoon 12 op voorraad...voortaan koop ik alles bij onze oosterburen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn MSI GTX 1070 Gaming X ontvangen, net een paar uur klaar met de PC bouwen, zeer tevreden met kaart tot zover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Veel plezier ermee :)

Ik snap sowieso niet hoe ze op 1000 euro komen voor een normale custom kaart dat rond de 800 zou zitten op het moment..

Weet iemand hoe RMA gaat van een 2e-hands product dat op bedrijfsnaam is gekocht?

[ Voor 22% gewijzigd door GTX404 op 25-06-2016 21:00 ]

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
GTX404 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:11:

Was gisteren ook al ;) thanks though
GTX404 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:51:
Veel plezier ermee :)

Ik snap sowieso niet hoe ze op 1000 euro komen voor een normale custom kaart dat rond de 800 zou zitten op het moment..

Weet iemand hoe RMA gaat van een 2e-hands product dat op bedrijfsnaam is gekocht?
Ook echt geen idee. Heb wel de vraag bij hun gelegd in de hoop op een leuk antwoord.

[ Voor 33% gewijzigd door Slackers op 25-06-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Om dat er mensen zijn die er 1000 euro voor neer leggen.En de vraag is hoog en het aanbod laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slackers
syberjunky schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 21:46:
Om dat er mensen zijn die er 1000 euro voor neer leggen.En de vraag is hoog en het aanbod laag.
Ze staan er al meer dan 24uur op voor 1005 en nog niks verkocht (nog altijd 12 in voorraad) waar andere ze wel verkopen voor 800 en de stock binnen no time op is. Dus mensen leggen wel een duidelijke grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP! Edition, 8192 MB GDDR5X -->> Nog altijd op voorraad
https://www.caseking.de/z...2-mb-gddr5x-gczt-078.html

[ Voor 6% gewijzigd door Slackers op 25-06-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heel simpel hoge vraag naar die kaarten dus je geeft hem een prijskaartje met een leuke marge. Het is wat de gek er voor geeft. SI computers had toch vorige keer ook een kaart voor 1200€ erop gezet?
Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:07:
ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP! Edition, 8192 MB GDDR5X -->> Nog altijd op voorraad
https://www.caseking.de/z...2-mb-gddr5x-gczt-078.html
Vrijdag al besteld zodra hij op voorraad was.

[ Voor 45% gewijzigd door Frostbite op 25-06-2016 22:11 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:00:
[...]

Ze staan er al meer dan 24uur op voor 1005 en nog niks verkocht (nog altijd 12 in voorraad) waar andere ze wel verkopen voor 800 en de stock binnen no time op is. Dus mensen leggen wel een duidelijke grens.
Kan ook zijn dat de hype aan het afnemen is en de mensen hun hersens gaan gebruiken en wachten tot de prijs zakt naar een normale prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alternate.de heeft wat custom 1070's op voorraad:
Gainward 1070 Phoenix - 489 EUR
Gigabyte 1070 G1 Gaming - 499 EUR
Zotac 1070 AMP! - 499 EUR
MSI 1070 gaming - 519 EUR

(500 euro wordt 517 euro in totaal met de 2% extra btw & € 10 transport naar België)

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 25-06-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Best mooie prijs voor de MSI 1070 gaming x. Maar wil toch nog ff wachten op een Nederlandse webshop. Moet binnenkort wel goed komen lijkt mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
syberjunky schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:12:
[...]

Kan ook zijn dat de hype aan het afnemen is en de mensen hun hersens gaan gebruiken en wachten tot de prijs zakt naar een normale prijs.
Dat bedoelde ik met die grens :)
MrBlueEyes schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:21:
[...]

Best mooie prijs voor de MSI 1070 gaming x. Maar wil toch nog ff wachten op een Nederlandse webshop. Moet binnenkort wel goed komen lijkt mij.
Nederlandse Alternate versie is het allemaal al duurder. Zo'n 60/70 euro.

[ Voor 32% gewijzigd door Slackers op 25-06-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:22:
[...]

Dat bedoelde ik met die grens :)

[...]

Nederlandse Alternate versie is het allemaal al duurder. Zo'n 60/70 euro.
Ja helaas wel zo'n groot verschil.

Maarja er wacht hier wel een Oculus Rift om in gebruik genomen te worden.

[ Voor 12% gewijzigd door MrBlueEyes op 25-06-2016 22:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
[...]

godzijdank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Slackers schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 21:34:
[...]

Was gisteren ook al ;) thanks though
O ik kreeg rond 18 uur een mailtje die zei dat het weer op voorraad was. Raar.

Voor de mensen die twijfelen over de Zotac: Hier een benchmark van iemand

[ Voor 22% gewijzigd door GTX404 op 25-06-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
[...]

Gewoon in de gaten houden. Als je geluk hebt zien ze in dat ze niet verkopen en verlagen ze de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:27
Zou een MSI 1070 vergelijkbaar zijn met een GTX980ti.

Anders koop ik wel een 1070 :) als ik daar maar Battlefield 1 mee kan spelen straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
GTX404 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:36:
[...]

O ik kreeg rond 18 uur een mailtje die zei dat het weer op voorraad was. Raar.

Voor de mensen die twijfelen over de Zotac: Hier een benchmark van iemand
[video]
Zou je de volgende keer een review kunnen posten kwa geluid van de kaart en temperaturen garantie van zotac wat voor lagers want elke chip is hetzelfde dus groot verschil zal er nie in benchmarks zitten... Of je moet de boel bedonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Jantjuh151 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:24:
[...]

Zou je de volgende keer een review kunnen posten kwa geluid van de kaart en temperaturen garantie van zotac wat voor lagers want elke chip is hetzelfde dus groot verschil zal er nie in benchmarks zitten... Of je moet de boel bedonderen
Zotac biedt volgens mij 5 jaar garantie :P Ik kon niets anders vinden, dus heb ik dat maar gepakt.. Het is wat, maar inderdaad niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:23:
Zou een MSI 1070 vergelijkbaar zijn met een GTX980ti.

Anders koop ik wel een 1070 :) als ik daar maar Battlefield 1 mee kan spelen straks :P
Yap, Die zijn gelijk qua performance. (al zal de 1070 beetje beter worden met de tijd in vergelijking met 980 ti -> iets betere async, iets betere DX12 support enzo)
Hardware.Info Videokaart Prestatiescore 2014/2015 = 116,6 vs 116,2 FPS
http://nl.hardware.info/v...l/producten/351317-307916

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2016 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Laatst online: 16-10 15:01

amas

Law of Nature: Chaos

:( Ik de hele dag thuisblijven hopend op een videokaart, blijkt GLS niet op zaterdag te bezorgen! Nog een extra dag wachten dus...

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
SmokingCrop schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:31:
[...]

Yap, Die zijn gelijk qua performance. (al zal de 1070 beetje beter worden met de tijd in vergelijking met 980 ti -> iets betere async, iets betere DX12 support enzo)
Txs voor de link.

Als volgende week er geen 1080 voor een nomale prijs beschikbaar is rond de (850 euro) ga ik toch voor de 1070 van MSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
amas schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:35:
:( Ik de hele dag thuisblijven hopend op een videokaart, blijkt GLS niet op zaterdag te bezorgen! Nog een extra dag wachten dus...
Kon je dat niet checken dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Laatst online: 16-10 15:01

amas

Law of Nature: Chaos

RoaDHouse schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:37:
[...]

Kon je dat niet checken dan ?
Ja, bij de tracking stond "in transit" vanuit Utrecht, maar dat blijkt dus niet in transit naar mijn huis te zijn. Daar staat hij overigens sinds vrijdag op, en nu nog steeds.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:31:
[...]

Pascal heeft geen Async Compute ondersteuning dat wat nVidia Async Compute noemt kan er toch echt niet mee door als zijnde Async Compute. Betere DX 12 ondersteuning valt ook vies tegen, verschil is maar erg klein.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-The_Mask- schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:49:
[...]

Pascal heeft geen Async Compute ondersteuning dat wat nVidia Async Compute noemt kan er toch echt niet mee door als zijnde Async Compute. Betere DX 12 ondersteuning valt ook vies tegen, verschil is maar erg klein.
True, die Pre-emption verbetering gaat in de praktijk wellicht niet veel voorstellen.
We zullen zien hoe de nieuwe games async & dx12 gaan implementeren.. Het duurt altijd wel een tijd voor ze daar goed mee weg zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:37
-The_Mask- schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:49:
[...]

Mag ik je vragen waarom je op elke reactie mbt dit soort onderwerpen altijd reageert!? En hiermee dit topic ontzettend vervuild? Jouw reacties over alles wat met nvidia te maken heeft beginnen mij echt de keel uit te hangen. Zeker in een topic wat bedoeld is voor levertijden en prijzen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo heb je er geen, zo heb je er twee. *O* Had afgelopen week een Palit Jetstream en een Gainward Phoenix GS besteld. de een bij Computer-republik en de ander bij computeruniverse (beide Duitsland). Vandaag allebij binnengekomen. Nu dus even kijken wat ze doen en dan gaat begin volgende week weer eentje terug (of naar een tweaker als iemand hem wilt overkopen).

Jetstream lijkt het vooralsnog erg goed te doen. OC naar 2100 MHz lijkt stabiel. Straks de Phoeniks eens testen, maar ik denk dat ik toch wel voor de Jetstream ga, vind ik toch wat mooier zonder dat rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Maar eh,,,,, ik heb een paar 1080 filmpjes gezien, die dingen zijn 'HUGE' en zwaar :) niemand bang
dat zijn pci_slot het gaat begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:31:
Maar eh,,,,, ik heb een paar 1080 filmpjes gezien, die dingen zijn 'HUGE' en zwaar :) niemand bang
Nee man, heb MSI® STEEL ARMOR om m'n PCIe sloten heen zitten. Nooit gedacht dat ik dat als argument kon gebruiken :P

Maar zolang je geen grote wandeltochten gaat maken met je pc zou ik er zelf niet zo bang voor zijn, ook zonder versteviging bij de PCIe sloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:31:
Nog nooit gehoord dat dit gebeurd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Kijk eens naar dit filmpje, dit is geen video-kaart meer maar een kerncentrale :)

YouTube: Zotac GTX 1080 AMP! e AMP! Extreme

Nu wil ik toch weer een 1080 :P .... de drang is nu niet meer te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft, leveren ze daar ook steigers bij om hem in je case te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

RoaDHouse schreef op zondag 26 juni 2016 @ 02:08:
Kijk eens naar dit filmpje, dit is geen video-kaart meer maar een kerncentrale :)

YouTube: Zotac GTX 1080 AMP! e AMP! Extreme

Nu wil ik toch weer een 1080 :P .... de drang is nu niet meer te houden.
Die extreme versie ziet er GROOT en ZWAAR uit man! Gelukkig heb ik ook Gigabyte Steel voor mijn PCIE XD

Ziet er wel vet uit die Zotac Xtreme... Maar waarom dat geel erboven :(

*Zou het misschien niet eens durven om dat ding in mijn kast te zetten, met steel armor XD

[ Voor 7% gewijzigd door GTX404 op 26-06-2016 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt wel mee, je hebt ook 3 slot videokaarten :p
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/1339579810.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beetje degelijke kast klemt die videokaart sowieso goed vast...

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 26-06-2016 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Wanneer iemand de zotac AMP binnen heeft zou een review heel mooi zijn.. Ben erg benieuwd naar die koeler + kloks + geluidsproductie..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Deze gast kent zijn prioriteiten.
http://m.imgur.com/gallery/Wc7oZRI

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
En hopelijk ook zijn banksaldo nu en vol vertrouwen in zijn relatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwdtjuh schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:07:
[...]

Mag ik je vragen waarom je op elke reactie mbt dit soort onderwerpen altijd reageert!? En hiermee dit topic ontzettend vervuild? Jouw reacties over alles wat met nvidia te maken heeft beginnen mij echt de keel uit te hangen. Zeker in een topic wat bedoeld is voor levertijden en prijzen...
Er wordt gewoon wat uitgelegd, als je het niet interesseert mag je er gewoon overheen lezen. Overigens zijn de duizenden berichten met ik heb hem of ik heb hem weer gemist echt veel minder interessant.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 11:02
Toch vreemd dat de custom 1070 kaarten hier in Nederland zo slecht verkrijgbaar zijn terwijl dat bij onze Oosterburen niet echt het geval lijkt. Voor de 1080 had ik wel tekorten verwacht ivm de hogere cuda core count en het nieuwe geheugen.
Soeski schreef op zondag 26 juni 2016 @ 08:16:
[...]

En hopelijk ook zijn banksaldo nu en vol vertrouwen in zijn relatie ;)
"Your sister is hot" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Ik dus bij central point de gtx 1080 strix van asus besteld (deze was op voorraad)
Meteen daarna gebeld of ik er ga ontvangen. het antwoord was ja maandag ontvang ik hem.
2 dagen verder kijk ik bij de orderstatus.. staat er leverbaar volgende maand.
Nu heb ik dus een boos bericht gestuurd.
Pagina: 1 ... 36 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.