Owke ziet er veel belovend uit. Nu komt natuurlijk de beschikbaarheid van de "normale" kaarten. Die is natuurlijk ook dramatisch.Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:31:
[...]
Je kunt het beste even kijken naar de layout van de MSI die hij heeft i.c.m. de mounting holes en uitstekende delen van de G10.
http://support.nzxt.com/h...-the-G10-compatible-with-
What Is The G10 Compatible With?
Nvidia : GTX 980, 970, 780 Ti, 780, 770, 760, Titan, Titan Black, Titan X, 680, 670, 660Ti, 660, 580, 570, 560Ti, 560, 560SE
AMD : R9 290X*, 290*, 280X**, 280**, 270X, 270 HD7970**, 7950**, 7870, 7850, 6970, 6950, 6870, 6850, 6790, 6770, 5870, 5850, 5830
Dat zijn er natuurlijk echt heel veel, dus hij past op heel wat kaarten die echt wel erg verschillend zijn allemaal.
Aardige lijst met bruikbare koelers overigens...
NZXT. : Kraken X40, Kraken X60, Kraken X31, Kraken X41, Kraken X61
Corsair : H105, H110, H90, H75, H55 , H50
Antec : KUHLER H2O 920V4, KUHLER H2O 620V4, KUHLER H2O 920, KUHLER H2O 620
Thermaltake : Water 3.0 Extreme, Water 3.0 Pro, Water 3.0 Performer, Water 2.0 Extreme, Water 2.0 Pro, Water 2.0 Performer
Zalman : LQ-320, LQ-315, LQ-310
Zie ook:
https://www.reddit.com/r/...aken_g10_on_gtx_10801070/
[...]
Het gaat je echt veel geld schelen en je hebt meteen een product dat je ook op je volgende kaart kunt gebruiken...
Nee toch? In Duitsland kun je zo goed als iedere dag veel exemplaren bestellen.
Ik ga geen 16 euro PayPal kosten betalen en overschrijven naar een (voor mij) onbekende winkel vind ik maar niets.Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:45:
Nee toch? In Duitsland kun je zo goed als iedere dag veel exemplaren bestellen.
Inno3D GeForce GTX 1070 iChill X3 op voorraad bij Caseking voor €499
https://www.caseking.de/i...92-mb-gddr5-gci3-089.html
https://www.caseking.de/i...92-mb-gddr5-gci3-089.html
Maar wel 970 euro voor een SeaHawk?SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:55:
[...]
Ik ga geen 16 euro PayPal kosten betalen en overschrijven naar een (voor mij) onbekende winkel vind ik maar niets.
nee de garantie eraf halen op een 700 euro kaart
ik wacht wel op de evga hybrid

Voor het bedrag dat ik in Duitsland betaal aan verzendkosten en PayPal kosten. Komt dat weer overeen met die van Nederland op dit moment. En meeste voorraad van bijv Caseking.de krijg ik hem even snel als dat ik hem nu in Nederland bestel. Volgende week komt er een lichting naar nederland heb ik gehoord. Even snel als ik nu een Kaart in Duitsland bestel + me duits is evengoed als me Chinees
Stel de kaart is kapot dan kun je als je hem RMA verzend de originele koeler er weer op zetten en terug sturen.dabelg schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:59:
nee de garantie eraf halen op een 700 euro kaart![]()
![]()
ja want dat zien ze nietSupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:01:
[...]
Stel de kaart is kapot dan kun je als je hem RMA verzend de originele koeler er weer op zetten en terug sturen.
Sommige fabrikanten zijn daar erg coulant mee. Ik geloof dat the source daar recent wat over heeft gezegd op tweakers.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Iedereen haalt zn koeler er toch af om schoon te kunnen maken? Ik doe dit namelijk altijd.
Verwijderd
Oke, mail terug van caseking. Valt me weer tegen.. Wat zij zeggen is dat de levering vandaag verwacht wordt, maar afhangende van de tijd wanneer ze binnen komen deze dus misschien vandaag niet meer verzonden kunnen worden.
Uit ervaring afgelopen tijd lijkt het er op dat dit het geval gaat zijn. Ik hoop echter van niet...
Dat is wat ik er uit haal ten minste.. Zal het even hier kopieren:
vielen Dank für Ihre E-Mail. Genau, die besagte Grafikkarte soll heute bei uns eintreffen. Der heutige Versand steht in Abhängigkeit zum Zeitpunkt des Wareneingangs, daher kann es auch passieren, dass die Grafikkarte heute nicht mehr verschickt wird.
Uit ervaring afgelopen tijd lijkt het er op dat dit het geval gaat zijn. Ik hoop echter van niet...
Dat is wat ik er uit haal ten minste.. Zal het even hier kopieren:
vielen Dank für Ihre E-Mail. Genau, die besagte Grafikkarte soll heute bei uns eintreffen. Der heutige Versand steht in Abhängigkeit zum Zeitpunkt des Wareneingangs, daher kann es auch passieren, dass die Grafikkarte heute nicht mehr verschickt wird.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2016 15:06 ]
Bij alternate diversen op voorraad. Zie https://www.alternate.nl/...tml?query=gtx1080&x=0&y=0
Zie de 1080 van gigabyte en EVGA (de EVGA heb ik net besteld
) en de 1070 van Gigabyte en EVGA op voorraad staan.
Zie de 1080 van gigabyte en EVGA (de EVGA heb ik net besteld
Lekker overpriced ookJamievs schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:06:
Bij alternate diversen op voorraad. Zie https://www.alternate.nl/...tml?query=gtx1080&x=0&y=0
Zie de 1080 van gigabyte en EVGA (de EVGA heb ik net besteld![]()
![]()
) en de 1070 van Gigabyte en EVGA op voorraad staan.

Niemand zit te wachten op Founders Edition levertijden
..

Bedankt voor de tip! ik heb m'n MSI GTX 1070 gecancelled en deze besteld! Volgens mij is 2 coolers voldoende voor 180 watt die de videokaart gebruikt.Slackers schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:42:
Wel goed hoe bij caseking nu de verwachtte datums er duidelijk bij worden vermeld. En of ze besteld zijn of niet.
Inno3d GeForce GTX 1080 Twin X2, 8192 MB GDDR5X - op voorraad
https://www.caseking.de/i...2-mb-gddr5x-gci3-091.html
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gcpi-067.html
Gisteren was deze bij caseking.de nog in voorraad en heb ik hem besteld en PayPal betaald. Daarnet mail gehad dat order afgerond is en de ups tracker ontvangen.
Ik ben in blijde verwachting.
Duitse CaseKing was een beter idee dan in België of Nederland te proberen.
Gisteren was deze bij caseking.de nog in voorraad en heb ik hem besteld en PayPal betaald. Daarnet mail gehad dat order afgerond is en de ups tracker ontvangen.
Ik ben in blijde verwachting.
Deze prijs bij SiComputers kan toch niet kloppen eh...
http://imgur.com/OovIpme
http://imgur.com/OovIpme
[ Voor 6% gewijzigd door StijnAe op 24-06-2016 15:22 ]
i5 6400 / Gigabyte GA B150 HD3P/ 16GB Corsair Vengeance / 480 SSD / 2TB HDD / Corsair RM550X / Radeon 6950 HD
Betalen de mensen die bestellen in duitsland allemaal met paypall of kun je hier ook met credit card betalen ?
Ik heb het zelf gewoon overgemaakt. Stond er binnen een dag bij hun op.edebee schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:26:
Betalen de mensen die bestellen in duitsland allemaal met paypall of kun je hier ook met credit card betalen ?
Ski or Die
ik heb met creditcard betaald bij caseking en de kosten waren maar 2 euro. Dan ben je wel kompleet verzekerd voor eventuele schade of falen van de kaart in de eerste maanden met de aankoopverzekeringedebee schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:26:
Of credit card koppelen aan je paypal
De zodac amp is net in voorraad gekomen bij caseking. Heb hem gelijk maar besteld.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Mooie kaart....had ik ook wel willen hebben.Frostbite schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:35:
De zodac amp is net in voorraad gekomen bij caseking. Heb hem gelijk maar besteld.
5 jaar garantie dat is ook super.
Laat ons weten hoe die bevalt
Wilde voor een gtx1070 gaan maar heb nooit een topkaart gehad. Toch maar overstag gegaan...Rico schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:38:
[...]
Mooie kaart....had ik ook wel willen hebben.
5 jaar garantie dat is ook super.
Laat ons weten hoe die bevalt
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ok ik ben volgensmij iets te ongeduldig (maarja ik wacht dan ook al sinds 29 mei! (verdomme EVGA))
Bestelling bij 4launch geannuleerd en dan toch maar bij casekings gehaald aangezien ze deze wel op voorraad hebben:
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gci3-091.html
Was er niet iets van een promotie met een stoel ofzo?
Bestelling bij 4launch geannuleerd en dan toch maar bij casekings gehaald aangezien ze deze wel op voorraad hebben:
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gci3-091.html
Was er niet iets van een promotie met een stoel ofzo?
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Dan moet je een GTX 980 Ti bestellen als je een stoel wil.
Ah dan laat maar, heb geen maanden gewacht om vervolgens toch een 980ti te halenPaprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:58:
Ook ik heb mijn Sea Hawk bij Azerty geannuleerd.
Ervaring wat ik heb meegekregen van de Azerty Klantenservice en Azerty als winkel:
Als iets op voorraad is: Top winkel
Als iets niet op voorraad is: Wegwezen!
Ervaring wat ik heb meegekregen van de Azerty Klantenservice en Azerty als winkel:
Hmm Azerty zelf nooit problemen mee gehad, Zelf haal ik het altijd daar, Afuture, of Megekko (CD-ROM-LAND?), zeker mijn favoriete winkels. Ervaringen verschillen blijkbaarSupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:01:
Voel me stiekem wel een beetje schuldig voor mijn annulering bij 4Launch, ze hebben daar goed geholpen (live chat is erg handig, veel info gegeven), maarja een prijsvoordeel van 60 euro en het feit dat ie wel op voorraad is maakt toch de keus makkelijker...
Is het eigenlijk wel legaal om dingen met 19% btw te halen (casekings.de) ipv de nederlandse 21%?
[ Voor 26% gewijzigd door Themperror op 24-06-2016 16:08 ]
https://www.megekko.nl/pr...426018336-3668-videokaart
Nederland, oooh Nederland...
De GS en normale zijn 839.
Nederland, oooh Nederland...
De GS en normale zijn 839.
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Zolang we niet zo gek zijn uit de EU te stappen welThemperror schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:04:
Is het eigenlijk wel legaal om dingen met 19% btw te halen (casekings.de) ipv de nederlandse 21%?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Azerty is ook zeker geen slechte winkel. Is ook 1 van de toppers in mijn lijst. Alleen heel erg jammer dat ze slechte support en informatie leveren op iets dat "ruim voorradig" was bij hun toeleverancier.Themperror schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:04:
[...]
Hmm Azerty zelf nooit problemen mee gehad, Zelf haal ik het altijd daar, Afuture, of Megekko (CD-ROM-LAND?), zeker mijn favoriete winkels. Ervaringen verschillen blijkbaar
Voel me stiekem wel een beetje schuldig voor mijn annulering bij 4Launch, ze hebben daar goed geholpen (live chat is erg handig, veel info gegeven), maarja een prijsvoordeel van 60 euro en het feit dat ie wel op voorraad is maakt toch de keus makkelijker...
Bevindingen kan je terug lezen in dit topic rond pagina 126 volgens mij.
Dat zou ik niet zo hard willen stellen. De situatie met de slechte beschikbaarheid van de GTX 1070/80 is een combinatie van een gering aanbod en te veel vraag. De leveranciers/distributeurs zijn hier hoofdschuldig aan.SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:01:
Vanaf pagina 126 kun je zien wat ik bedoel over Azerty en de beschikbaarheid.ymmv schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:23:
[...]
Dat zou ik niet zo hard willen stellen. De situatie met de slechte beschikbaarheid van de GTX 1070/80 is een combinatie van een gering aanbod en te veel vraag. De leveranciers/distributeurs zijn hier hoofdschuldig aan.
Ja, binnen de Europese Unie is er sprake van vrije handel van goederen. Je kan dus gerust in alle lidstaten gaan shoppen. Dit doe ik vaak met digitale goederen en soms fysieke goederen op momenten dat de exchange rate naar GBP goed is bijvoorbeeld.Themperror schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:04:
[...]
@BryanBarb: denk dat Azerty ook baalt. Zelf niets anders dan complimenten voor Azerty te bedenken maar ik bestel daar dan ook alleen maar wanneer er iets op voorraad is. Een kennis had een paar jaar geleden een soortgelijke ervaring met een product welke op '5 dagen' stond en na een maand pas geleverd werd. Wat dat betreft hebben webshops en hun toeleveranciers niet altijd de beste communicatie.

https://www.caseking.de/p...pliers=12&ckTab=0&sSort=2
'In Stock Today' bij de 1080 SC als het niet al voorbij gekomen was.
[ Voor 25% gewijzigd door Mmore op 24-06-2016 16:29 ]
Gaat waarschijnlijk niet meer gebeuren, quote van reddit:Mmore schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:26:
https://www.caseking.de/p...pliers=12&ckTab=0&sSort=2
'In Stock Today' bij de 1080 SC als het niet al voorbij gekomen was.
Same here. I talked with the Caseking Support 5m ago. They didn't get non-sc's today and they didn't get any new information from EVGA also. They still expect shipment soon
Bij mij staat er ook nog steeds processing. (Ik neem aan dat ze de hele zending gezamenlijk zullen krijgen van SC en non-SC)
En ik geloof dat die hele zaak in het weekend dicht zit of zo. Dus pas maandag weer nieuwe kansen.
*dat geduldig zijn is lastig, 27 mei besteld, begin mei mijn oude kaart verkocht....*
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-06-2016 16:38 ]
Heb je hier een linkje van? Ben benieuwd naar het type stoel. Ik zoek namelijk nog een tweede 980 Ti voor sli setup.Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:58:
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Volgensmij is die actie met die stoel al afgelopen staat niet meer op de website van casekings.de
[ Voor 7% gewijzigd door hollanderr op 24-06-2016 16:49 ]
Bij mij staat het sinds 20.06.2016 op "Bestellung ist in Bearbeitung " bij casekings... Schiet niet echt op eerlijk gezegd had ik verwacht dat ze mijn evga gtx 1080 superclocked al naar GSL hadden gebracht...
Je weet dat je de taal ook gewoon bovenin op Engels kan zetten?
Dan hoeven we niet met zn allen Google Translate te openen.
Nee, leer maar Duits 
De FTW van mij staat al sinds 31-5 "in Bearbeitung". Is gewoon hun standaard status voor orders welke ze momenteel nog niet kunnen vervullen
De FTW van mij staat al sinds 31-5 "in Bearbeitung". Is gewoon hun standaard status voor orders welke ze momenteel nog niet kunnen vervullen
Helaas vertaalt dat knopje maar een klein gedeelte van de website. Overgrote deel is nogsteeds in het duitsMmore schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:53:
Je weet dat je de taal ook gewoon bovenin op Engels kan zetten?Dan hoeven we niet met zn allen Google Translate te openen.
Toch blij dat ik bij de eerste levering van EVGA zat.
De 1080 SC doet het prima en is erg stil.
Had toch wel wat meer voorraad verwacht deze week
[ Voor 21% gewijzigd door Rico op 24-06-2016 16:57 ]
Ordergedeelte van de website is bij mij netjes vertaaldhollanderr schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:57:
[...]
Helaas vertaalt dat knopje maar een klein gedeelte van de website. Overgrote deel is nogsteeds in het duits
Verwijderd
Ga er maar van uit dat die 1080 SC pas de 30ste er is, op alle andere sites in Duitsland staat dit namelijk zo aangegeven.
Heb zelf ook al een mail van ze gehad waarin ze zeiden dat 'ie vandaag binnen zou komen, maar afhangend van de hoe laat, hij vandaag misschien niet meer verstuurd werd.
Volgensmij zijn dit gewoon praatjes.
Heb zelf ook al een mail van ze gehad waarin ze zeiden dat 'ie vandaag binnen zou komen, maar afhangend van de hoe laat, hij vandaag misschien niet meer verstuurd werd.
Volgensmij zijn dit gewoon praatjes.
Weet ook niet hoe snel caseking is. is de eerste keer dat ik er bestel.
Kreeg al redelijk snel een mailtje dat hij in verwerking is.
Staat ook op de site : The order is being processed.
De kaart was en is nog gewoon in voorraad dus dan zullen ze er toch wel een flink aantal binnen hebben gehad.
De kaart was en is nog gewoon in voorraad dus dan zullen ze er toch wel een flink aantal binnen hebben gehad.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Dit staat er bij mij al sinds 9 juni... echter is en was de mijne niet op voorraad dus weet niet hoe het voor jou gaat lopen. Als het er is ga ik er van uit dat je het binnen 2-3 werkdagen in huis hebt.Frostbite schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:06:
Weet ook niet hoe snel caseking is. is de eerste keer dat ik er bestel.
Ik heb vanmiddag dus deze besteld welke toen net op voorraad kwam:Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:08:
[...]
Dit staat er bij mij al sinds 9 juni... echter is en was de mijne niet op voorraad dus weet niet hoe het voor jou gaat lopen. Als het er is ga ik er van uit dat je het binnen 2-3 werkdagen in huis hebt.
Zodac AMP
Vanmiddag al de rest van mijn nieuwe setup binnen gekregen dus het zou wel lekker zijn als de kaart volgende week al binnen is. 😊
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Je hebt je 1080 SC binnengekregen via eu.evga? Netjes. Ik had ze pas volgende week verwacht.Rico schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:57:
Toch blij dat ik bij de eerste levering van EVGA zat.
Vanmiddag bericht gekregen van centralpoint: de Asus gtx1080 strix is op voorraad. Ik rijdend in mijn auto bedenk me dat ik zo snel mogelijk die auto aan de kant moet zetten.
Een maal aan de kant gezet gelijk de kaart besteld, daarna gelijk even opgebeld of ik snel genoeg was. En inderdaad ik kan maandag de kaart in ontvangst nemen.
Alleen nu heb ik nog een 1080 strix bij sicomputer in pre-order. En de seahawk bij azerty.
De race is begonnen kijk wie het eerst arriveerd de rest wordt geannuleerd.
Een maal aan de kant gezet gelijk de kaart besteld, daarna gelijk even opgebeld of ik snel genoeg was. En inderdaad ik kan maandag de kaart in ontvangst nemen.
Alleen nu heb ik nog een 1080 strix bij sicomputer in pre-order. En de seahawk bij azerty.
De race is begonnen kijk wie het eerst arriveerd de rest wordt geannuleerd.
Welke heb je besteld, die van 820 euro of die van 900 ;-)?
https://www.centralpoint....v09m0-m0nm00-num-6160145/
https://www.centralpoint....0-o8g-gaming-num-6184525/
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Die van 900 aangezien ik geen geduld heb.Flixion schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:39:
Welke heb je besteld, die van 820 euro of die van 900 ;-)?
Wel een smerig truukje trouwens van centralpoint.
Die anders stond niet op voorraad alleen die van 900€
De preorder bij sicomputers is 740€.
En de seahawk bij azerty was 900+€.
@The Source,
Al een update beschikbaar?
Al een update beschikbaar?
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
1080 sc van EVGA staat terug op 27/6 bij Caseking. Vandaag dus niets binnengekomen?
Verwijderd
Bij mij staat er nog steeds "Im Zulauf/In Stock Today".. Maar ga er maar rustig van uit dat ze vandaag niet meer verstuurd gaan worden.Hernia86 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:24:
1080 sc van EVGA staat terug op 27/6 bij Caseking. Vandaag dus niets binnengekomen?
Dikke kans dat volgende week op de 27ste de datum weer verplaatst wordt naar 30 juni, zoals de meeste shops nu aangeven.
Zoals ik eerder al zei: mijn bestelling staat er al sinds 08-06, toen zou die er zijn op 14-06, daarna werd het op 13-06 ineens veranderd naar 21-06 en toen een dag voor die datum werd het 24-06. Ik leg me er maar bij neer en stop met kijken want dit begint op gekkenwerk te lijken. Zie het wel verschijnen
Via de mail laten ze ook verder niet veel weten. Ze hebben me verteld dat ze idd vandaag zouden aankomen, maar lijkt er niet op dus...
Edit: je hebt gelijk. Op de productpagina zelf staat nog Im Zulauf, maar als je naar de lijst van 1080's kijkt staat er idd 27-06. Zo te zien als ik de productpagina nu ververs ook. shitzooi
edit: zit te hele tijd fout met die maanden -.- het is 06. komt door de stress
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2016 18:45 ]
Ja inderdaad ik heb de Evga GtX1080 SC op de 20e besteld puur omdat er stond vanaf 24.06.2016 leverbaar.. Deze stond op de site direct leverbaar vandaag nadat een paar medetweakers er een screenshot van maakte , 20 minuten later.. Niet meer ... "in Anfang" .. Nu kijk ik weer en staat die weer op de 27e ... En niks op de email baal ervan .. Maatje van me Whatsappte net doodleuk dat hij zijn Gigabyte GTX 1070 FE binnen had en lachte zich suf om mij..Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:31:
[...]
Bij mij staat er nog steeds "Im Zulauf/In Stock Today".. Maar ga er maar rustig van uit dat ze vandaag niet meer verstuurd gaan worden.
Dikke kans dat volgende week op de 27ste de datum weer verplaatst wordt naar 30 juni, zoals de meeste shops nu aangeven.
Zoals ik eerder al zei: mijn bestelling staat er al sinds 08-07, toen zou die er zijn op 14-07, daarna werd het op 13-07 ineens veranderd naar 21-07 en toen een dag voor die datum werd het 24-07. Ik leg me er maar bij neer en stop met kijken want dit begint op gekkenwerk te lijken. Zie het wel verschijnen
Via de mail laten ze ook verder niet veel weten. Ze hebben me verteld dat ze idd vandaag zouden aankomen, maar lijkt er niet op dus...
Ik wens hem hoge temps en lage framerates toe
Sowieso een 1070, kom op zeg!
Nee we zijn niet jaloers hoor.
Op zich interessante kaart. Zotac is volgensmij zeker niet slecht en deze kaart heeft redelijk conservatieve clocks in lijn met MSI.Frostbite schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:14:
[...]
Ik heb vanmiddag dus deze besteld welke toen net op voorraad kwam:
Zodac AMP
Vanmiddag al de rest van mijn nieuwe setup binnen gekregen dus het zou wel lekker zijn als de kaart volgende week al binnen is. 😊
Zit er ook over te denken maar koop niet graag zulke dure kaarten zonder een review gelezen te hebben.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dat voorspelt niet veel goeds. Ik heb mijn kaart pas de 22ste besteld.Rocky28 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:16:
[...]
Ik heb vandaag gebeld met azerty en blijkt dat er weer 20 kaarten binnen zijn gekomen van
msi 1080 gaming x. Ook een hele lading custom 1070's en wat gigabyte 1080 g1 kaarten.
Ik heb de mijne 3 juni besteld en nog altijd niet ontvangen , geen backorder zeg je ?
Het wachten wordt steeds moeilijker .
Hopelijk volgende week dan maar.

Ach volgende week komt die Mega Batch! Kan niet wachten.
Verwijderd
Nog steeds aan het wachten op de MSI GTX1070 Gaming X dat ik twee weken geleden heb besteld. Hopelijk krijgt de dealer ook wat van die mega batch anders wordt het annuleren...
Btw ik zie dat Max-ICT 30 stuks MSI GTX1070 Gaming X 'op voorraad' heeft. Is dit indicatief aan de mega batch die volgende week verschijnt?
Btw ik zie dat Max-ICT 30 stuks MSI GTX1070 Gaming X 'op voorraad' heeft. Is dit indicatief aan de mega batch die volgende week verschijnt?
Eerder vandaag een nette email gekregen van Azerty waarin gemeld werd dat er op dit moment geen indicatie gegeven kan worden van de levertijd van mijn Inno3D 1080 GTX X4 en kon ik een keuze maken om van product te switchen.
Ik wacht wel even, tot die tijd volstaat de 780 GTX nog wel even.
Ben benieuwd. Props voor Azerty, ook zij zijn afhankelijk van de leveranciers.
MSI GTX 1070 Gaming X op voorraad in Duitsland voor 530, wel paar tientjes verzendkosten: http://www.hiq24.de/shop/180950/i.html
yeey, m'n pricewatch: Palit GeForce GTX 1070 GameRock is verstuurd vanuit alternate.de

Ga er overigens een mooie grote review over maken.
ps: lol @ prijs die azerty daarvoor rekent
Waarschijnlijk mistyped.. 660 euro..

Ga er overigens een mooie grote review over maken.
ps: lol @ prijs die azerty daarvoor rekent
Waarschijnlijk mistyped.. 660 euro..
[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2016 19:21 ]
Heb die mail ook gehad voor dat product. Gelijk aangegeven mijn geld terug te willen en inmiddels de evga sc gekocht bij casekings.deRhizosis schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:13:
Eerder vandaag een nette email gekregen van Azerty waarin gemeld werd dat er op dit moment geen indicatie gegeven kan worden van de levertijd van mijn Inno3D 1080 GTX X4 en kon ik een keuze maken om van product te switchen.
Informatique: gistermiddag besteld en gisteravond opgehaald. MSI GTX1070 FE.
krijg elke keer een foutmelding als ik hem aan het einde van de bestelling.TomasH schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:16:
MSI GTX 1070 Gaming X op voorraad in Duitsland voor 530, wel paar tientjes verzendkosten: http://www.hiq24.de/shop/180950/i.html
Vanmiddag de Gainward GTX1080 Phoenix besteld bij Caseking.de, Was maar heel even op voorraad..dus geluk gehad.
Einde van de dag al aangeboden aan UPS plus track n trace...ze zijn wel lekker vlot voor wie daar over twijfelde.
Einde van de dag al aangeboden aan UPS plus track n trace...ze zijn wel lekker vlot voor wie daar over twijfelde.
Heb je ook via paypal betaald? hoe lang duurde het voor de betaling binnenkwam bij casekings?Sunburst31 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:15:
Vanmiddag de Gainward GTX1080 Phoenix besteld bij Caseking.de, Was maar heel even op voorraad..dus geluk gehad.
Paypal komt over het algemeen direct binnen, tenzij het een uitgestelde bankbetaling betreft.XBOX360GOLD schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:33:
[...]
Heb je ook via paypal betaald? hoe lang duurde het voor de betaling binnenkwam bij casekings?
PayPal met creditcard is instant, PayPal met bankbetaling volgens mij niet. Dan versturen ze pas als het geld op de rekening staat
Uiteindelijk komt toch alles gewoon goedTrevor schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:43:
Sowieso een 1070, kom op zeg!
Johann Sebastian Bach
Ja heb hem al even binnen.Cilph schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 17:29:
[...]
Je hebt je 1080 SC binnengekregen via eu.evga? Netjes. Ik had ze pas volgende week verwacht.
Ze waren ineens op voorraad en toen besteld. 3 dagen later was hij binnen.
Asus bij megekko zijn ze pessimistisch;)
Wij verwachten dit product vanaf 02-10-2016 te kunnen leveren.
https://www.centralpoint....v09m0-m0nm00-num-6160145/Jantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:58:
Asus bij megekko zijn ze pessimistisch;)
Mocht je er 1005 euro voor over hebben
Dat was vroeger zo, Paypal schiet dat geld voor tegenwoordigCroqy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:37:
PayPal met creditcard is instant, PayPal met bankbetaling volgens mij niet. Dan versturen ze pas als het geld op de rekening staat
Verwijderd
Weet iemand of dit via containers verscheept wordt of via het vliegtuig wordt ingevlogen? (Of allebei?)Jantjuh151 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:39:
Nou jah als je The Source mag geloven komt er volgende week een mega batch aan van msi dus dat zal de prijs wellicht drukken
Dat de eerste zendingen meegingen omdat er nog plek over was op het schip/vliegtuig en dat de rest ineens massaal komt omdat die direct vanuit de fabriek meegaan met de volgende zendingen.
Is gwn 820 euro en pas 8 juli beschikbaar maar ik ga niet pre orderenSupaHotFire schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:59:
[...]
1.005,51incl. btwJantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:39:
[...]
Is gwn 820 euro en pas 8 juli beschikbaar maar ik ga niet pre orderen
Dit staat er bij mij copy paste
678,-excl. btw
820,38incl. btw
... Volgende keer de goede linken
[ Voor 9% gewijzigd door Jantjuh151 op 25-06-2016 01:54 ]
Dan gaat er iets niet goed met je cache in je browser. Staat toch echt 1005 met 1 werkdag levertijd.Jantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:51:
[...]
Dit staat er bij mij copy paste
678,-excl. btw
820,38incl. btw
Ik zie inderdaad ook gewoon €1005 inclusief staan.SupaHotFire schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:54:
[...]
Dan gaat er iets niet goed met je cache in je browser. Staat toch echt 1005 met 1 werkdag levertijd.
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Er valt toch niets te klagen, je krijgt gratis verzendingSupaHotFire schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:59:
[...]
Hmmm zal wel komen doordat ik op mijn mobiel zit dan... Als ik in de lijst kijk dan zie ik idd 9 voorraad en zodra ik erop druk 0 voorraad en 820 prijs... Zal ze maandag eens opbellen of ze het ook voor 820 doen.. Anders mogen ze de kaarten mooi houden
Hahahaschumi1986 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 02:09:
[...]
Er valt toch niets te klagen, je krijgt gratis verzending
Google recensie:schumi1986 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 02:09:
[...]
Er valt toch niets te klagen, je krijgt gratis verzending
Marc Tromp
4 maanden geleden-
Dingen als voorradig op de site zetten terwijl dit niet zo is. Een tweede artikel heeft als status dat het al geleverd is...( niet dus ). Ik zoek mijn spullen uit op snelle levering. Contact hierover gehad met Nick via de chat. Deze vertelt mij geen direct contact te hebben met het magazijn, schiet ik dus niks mee op. 'Komt misschien vandaag nog'...Niet dus. Moet nu 3 weken wachten. Zeer vervelend.
Maar erger vind ik nog dat na vermelding van dit alles de status op de website dus niet wordt aangepast, zelfs na nog een email... Kwalijk, ik koop hier niks meer.
Dus... 9 jaja.. Ik heb mijn twijfels over deze winkel veel slechte verhalen op google recensie... Iemand ervaring met deze winkel?
Van de week geheugen bij besteld. 4x8GB set. Ik kreeg de 4x4GB set(nummer was aan verkeerde product gekoppeld ofzo). Ze verwachte dat ik het eerst terug stuur voor ze de juiste willen opsturen. Retour aanvragen duurt zo'n 2 werkdagen. Daarna moet je het product nog retour sturen.Jantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 02:55:
[...]
Google recensie:
Marc Tromp
4 maanden geleden-
Dingen als voorradig op de site zetten terwijl dit niet zo is. Een tweede artikel heeft als status dat het al geleverd is...( niet dus ). Ik zoek mijn spullen uit op snelle levering. Contact hierover gehad met Nick via de chat. Deze vertelt mij geen direct contact te hebben met het magazijn, schiet ik dus niks mee op. 'Komt misschien vandaag nog'...Niet dus. Moet nu 3 weken wachten. Zeer vervelend.
Maar erger vind ik nog dat na vermelding van dit alles de status op de website dus niet wordt aangepast, zelfs na nog een email... Kwalijk, ik koop hier niks meer.
Dus... 9 jaja.. Ik heb mijn twijfels over deze winkel veel slechte verhalen op google recensie... Iemand ervaring met deze winkel?
Na wat mail wisselingen hebben ze toegezegd wel meteen de juiste opnieuw te versturen. Dus ik ga het zien na het weekend.
Dus nog geen echt goede ervaring mee.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Google recensiesJantjuh151 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 02:55:
[...]
Ik heb mijn twijfels over deze winkel veel slechte verhalen op google recensie... Iemand ervaring met deze winkel?
https://tweakers.net/shop...oint-punt-nl/shopreviews/
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Ah juist die had ik ook gezocht maar kreeg hem niet gevonden check meestal alleen het nieuws op tweakers
De 1070 Sea Hawk X heeft nu ook een prijs gekregen in Duitsland:
https://www.caseking.de/en/detail/index/sArticle/41341
https://www.caseking.de/en/detail/index/sArticle/41341
Dat is slechts 50-70 euro onder de goedkoopste 1080. Onder welke omstandigheden zou iemand daar dan voor kiezen?
Iemand zoals ik misschien, die berekent wat het kost om alternatief zelf een 1070 te kopen met een closed loop setje en dit erop te schroeven. Waarmee ik niet zeg dat de prijs me dus direct aanspreekt, maar nu heb ik in ieder geval een indicatie en kan ik zelf gaan afwegen.
1070 reference en zelf wc erop
1080 reference en zelf wc erop
1070 Sea Hawk en meteen klaar
1080 Sea Hawk en wekenlang vinden dat dat echt te duur is geweest
Edit: en nu ook bij de andere shop voor een iets vriendelijkere prijs (100 euro meer dan de Twin Frozr vind ik net aan acceptabel): http://m.mindfactory.de/p...x16--Retail-_1110240.html
1070 reference en zelf wc erop
1080 reference en zelf wc erop
1070 Sea Hawk en meteen klaar
1080 Sea Hawk en wekenlang vinden dat dat echt te duur is geweest
Edit: en nu ook bij de andere shop voor een iets vriendelijkere prijs (100 euro meer dan de Twin Frozr vind ik net aan acceptabel): http://m.mindfactory.de/p...x16--Retail-_1110240.html
[ Voor 22% gewijzigd door Soeski op 25-06-2016 10:03 ]
Hmm ik heb gekozen voor GLS maar ik heb nog niets gehad. Gisteren al gezien dat ze zaterdag en zondag niet werken. Krijg je met GLS wel een track en tracé nummer?Sunburst31 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:15:
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb even op de site van GLS gekeken.. Je krijgt geloof ik wel de status van de bezorging te zien..
Ook ik wacht tot op heden tot de evga gtx 1080 bij casekings op voorraad komt ( gisteren het geval en 20 minuten later niet meer )..
Je krijgt isd een T&T en kan ook op de site van GLS je bestelling volgen als je een pakketnummer hebt.
Ook ik wacht tot op heden tot de evga gtx 1080 bij casekings op voorraad komt ( gisteren het geval en 20 minuten later niet meer )..
Je krijgt isd een T&T en kan ook op de site van GLS je bestelling volgen als je een pakketnummer hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door davidb2 op 25-06-2016 10:37 ]
Weet iemand wat de prijs van de 1070 en 1080 gaat worden wanneer er voldoende aanbod is?
Nee. Ik denk prijzen die je ziet bij de duitse shops.luthiengr schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:56:
Weet iemand wat de prijs van de 1070 en 1080 gaat worden wanneer er voldoende aanbod is?
Check de EVGA website voor een aardige indicatie. Prijzen zullen daar een klein beetje onder gaan liggen als het goed is.luthiengr schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:56:
Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.