[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 34 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-10 21:04
Mijn GigaByte GeForce GTX 1070 G1 Gaming net ook toegekomen, op 17 juni besteld bij caseking.de

http://imgur.com/hnTpCMN

[ Voor 4% gewijzigd door Dhene op 24-06-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:45
Hoe betrouwbaar is Casekings met leveren in Nederland? Anders pre order ik de FTW zo bij Casekings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBOX360GOLD
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12-2021
Änderung des Status Ihrer Bestellung vom 24.06.2016 10:46
Sehr geehrter Herr X,

Der Status Ihrer Bestellung lautet nun "In Bearbeitung (Wartet)".
Ihre Bestellung wird momentan noch bearbeitet und geprüft. Wir bitten um etwas Geduld, bis die Bearbeitung abgeschlossen ist.

Den aktuellen Status Ihrer Bestellung können Sie auch jederzeit auf unserer Webseite im Bereich "Mein Konto" - "Meine Bestellungen" abrufen. Sollten Sie allerdings den Kauf ohne Registrierung, also ohne Anlage eines Kundenkontos, gewählt haben, steht Ihnen diese Möglichkeit nicht zur Verfügung.

help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

XBOX360GOLD schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:31:
Sehr geehrter Herr X,

Ihre Bestellung wird momentan noch bearbeitet und geprüft. Wir bitten um etwas Geduld, bis die Bearbeitung abgeschlossen ist.

Den aktuellen Status Ihrer Bestellung können Sie auch jederzeit auf unserer Webseite im Bereich "Mein Konto" - "Meine Bestellungen" abrufen. Sollten Sie allerdings den Kauf ohne Registrierung, also ohne Anlage eines Kundenkontos, gewählt haben, steht Ihnen diese Möglichkeit nicht zur Verfügung.

help
google translate is your friend

Change the status of your order from 06.24.2016 10:46
Dear Mr X,

The status of your order is now " In Progress (Pending ) " .
Your order is currently still being processed and tested . We ask for your patience until the processing is finished .

Your order the current status You can also at any time on our website in the "My Account " - " My Orders " retrieve . Should you , however, the purchase without registration , without installation of a customer account , selected , you can use this option was not available .

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
XBOX360GOLD schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:31:
Sehr geehrter Herr X,

help
Help? Is toch vrij logisch? Ze zijn met de bestelling bezig, nog even geduld. 8)7 Duits is nou niet zo moeilijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dhene schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:26:
Mijn GigaByte GeForce GTX 1070 G1 Gaming net ook toegekomen, op 17 juni besteld bij caseking.de

http://imgur.com/hnTpCMN
Nice. Was hij toen op voorraad en via welke verzender heb je hem laten versturen?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rubixd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:18:
Zal de prijs van de asus 1070 nog dalen? Waarom zie je daar zo weinig over? Bij elke webshop staat dat hij pas over 10 in stock is. Of worden ze sws niet geleverd? :?
Er zouden problemen zijn met te hoog opgegeven clock snelheden waardoor ze te lage yields hebben.
The Source in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
rippedchicken schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:31:
Hoe betrouwbaar is Casekings met leveren in Nederland? Anders pre order ik de FTW zo bij Casekings.
Kijk onder andere eens 1 post boven je.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
Frostbite schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Nice. Was hij toen op voorraad en via welke verzender heb je hem laten versturen?
Nee hij was net niet meer op voorraad, 17de besteld en 21ste verzonden wel. Met GLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
Razortek schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:06:
[...]

De MSI heeft toch echt een stuk betere koeler als je naar het Efficientie koeling hoofdstukje kijkt.
Ik heb gisteren om die reden toch maar de MSI besteld bij Azerty, benieuwd wanneer hij aankomt!
is wel bijna 100 euro duurder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Dhene schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Nee hij was net niet meer op voorraad, 17de besteld en 21ste verzonden wel. Met GLS
Ik heb 'm de 22e besteld en was toen nog op voorraad. De betaling was aan het eind van de middag voltooid.

Kreeg gisteren het volgende mailtje:

we thank you for the order with the order number xxxxxx at Caseking.de. This e-mail is only for your information since you ordered an item that is currently not in stock:
Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming, 8192 MB GDDR5

Expected delivery date: 27.06.2016

Please always check the availability on www.caseking.de according to the item that you ordered. In case you have another item in your order that is also not available you will receive an additional email regarding the other missing item.

If the item you ordered is not online anymore on www.caseking.de, this means the manufacturer has either stopped the production or the delivery date cannot be given. In all other cases the delivery status should give a good estimate.

If you wish to have any changes to the order you submitted, we would be pleased to change it according to your wishes, so the order can be send out as fast as possible.

Ik ga ervan uit dat hij de 27e verzonden wordt en 'm 2 a 3 dagen later zal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
T-imm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Ik heb 'm de 22e besteld en was toen nog op voorraad. De betaling was aan het eind van de middag voltooid.

Kreeg gisteren het volgende mailtje:

we thank you for the order with the order number xxxxxx at Caseking.de. This e-mail is only for your information since you ordered an item that is currently not in stock:
Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming, 8192 MB GDDR5

Expected delivery date: 27.06.2016

Please always check the availability on www.caseking.de according to the item that you ordered. In case you have another item in your order that is also not available you will receive an additional email regarding the other missing item.

If the item you ordered is not online anymore on www.caseking.de, this means the manufacturer has either stopped the production or the delivery date cannot be given. In all other cases the delivery status should give a good estimate.

If you wish to have any changes to the order you submitted, we would be pleased to change it according to your wishes, so the order can be send out as fast as possible.

Ik ga ervan uit dat hij de 27e verzonden wordt en 'm 2 a 3 dagen later zal ontvangen.
Heb die mail ook gehad de 17de maar 21ste was hij wel verzonden. Misschien nog geluk gehad dat ik bij een van de laatsten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Raar... Ik heb die Evga GTX 1080 SC al afgelopen maandag bij casekings besteld - betaald via Paypal - orderbevestiging ontvangen op maandag - vandaag zou deze op voorraad zijn maar nog niks gehoord dat zij die al gingen versturen of iets mijn status staat al sinds maandag - " In Bearbeitung (Wartet) "

Vandaag zou hij in stock zijn zoals sommigen al aangeven maar ik heb niks gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
davidb2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:03:
Raar... Ik heb die Evga GTX 1080 SC al afgelopen maandag bij casekings besteld - betaald via Paypal - orderbevestiging ontvangen op maandag - vandaag zou deze op voorraad zijn maar nog niks gehoord dat zij die al gingen versturen of iets mijn status staat al sinds maandag - " In Bearbeitung (Wartet) "

Vandaag zou hij in stock zijn zoals sommigen al aangeven maar ik heb niks gehoord..
Zou zijn != is.

Maar wat niet is, kan nog komen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik ben denk ik een van de velen die het internet aan het afstruinen is om een GTX1080 te bemachtigen. Maakt het nu echt uit of je een ASUS strix of een EVGA GeForce GTX 1080 Founders Edition neemt? (Afgezien van looks van de fans en ditto geluid, er komt straks toch watercooling op). De EVGA zie ik namelijk wel her en der op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:58
Help!!!! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:48:
[...]

Inno3D heeft ook al enige tijd v2 van hun X3 en X4 kaarten op hun website staan met iets lagere clocks.

Dus in lijn met jouw eerdere post destijds lijkt dit breder te zijn dan alleen Asus. Slechte zaak imho. Maar je gaf ook aan dat fabrikanten bijzonder weinig tijd gegund werd door NVidia om hun kaarten voor te bereiden. Vind het maar een prutslaunch.
Nou ja, er zijn genoeg vendors die wel voor realistische kloks kiezen en die wel kunnen leveren. Wij hebben intern ook een goed validatie proces en op een moment moet je een keuze gaan maken. Onze VGA PM in taiwan vertelde mij dat Asus niet de NV regels qua testen volgt, echter heb ik daar geen details over. Maar duidelijk is dat verschillende fabrikanten hebben te hoog gegokt zonder een goed validatie process.

Nu is de juiste klok kiezen om genoeg output te hebben een ding, echter te lang op te hoge kloks draaien heeft ook invloed op de RMA. Onze PM is van mening dat bv de Inno3D kloks nog steeds te hoog zijn. Geeft wel aan dat elke nieuwe generatie alles goed opnieuw bekeken moet worden. Ik denk dat veel fabrikanten ervan uit gingen dat deze generatie weer enorm hoog te klokken was, dit omdat ik ook verschillende overkill (lees hoge kosten) aan koeler designs zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Ze verwachten dat hij vandaag binnen komt. Maar dat kan dus ook gewoon 16:00 zijn (om maar wat te noemen). Mij is niet beloofd dat hij ook vandaag verzonden wordt... al blijf ik daar wel op hopen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamievs schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:05:
Ik ben denk ik een van de velen die het internet aan het afstruinen is om een GTX1080 te bemachtigen. Maakt het nu echt uit of je een ASUS strix of een EVGA GeForce GTX 1080 Founders Edition neemt? (Afgezien van looks van de fans en ditto geluid, er komt straks toch watercooling op). De EVGA zie ik namelijk wel her en der op voorraad.
Founders Edition = Founders Edition. Exact hetzelfde, enkel het merk op de doos is anders.
Qua chip is het pure 'silicon lottery', de een zal tot 2150Mhz gaan terwijl een ander misschien maar tot 2000 kan gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2016 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico
  • Laatst online: 20:44

Rico

Wie dit leest is gek....

SmokingCrop schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Founders Edition = Founders Edition. Exact hetzelfde, enkel het merk op de doos is anders.
Qua chip is het pure 'silicon lottery', de een zal tot 2150Mhz gaan terwijl een ander misschien maar tot 2000 kan gaan.
Garantie kan wel per merk verschillen.
Zotac geeft 5 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-10 17:46

JanAd

Wind’s howling

Post.nl is voor de 2de keer langs geweest - en mijn vriendin was net naar de winkel - Mijn buurman was wel thuis, maar daar hebben ze niet aangebeld :?

Dus nu gaat mijn kaart richting een Pakketpunt hier nog geen 5 minuten vandaan, maar online staat 'Ophalen vanaf DINSDAG'... Dat kan toch niet kloppen???

Ik probeerde gisteren de levering nog aan te passen, maar dat ging ook al niet :X

Dat ben ik niet gewoon van Post.nl :(

De kaart (1080 G1) is woensdag verzonden door Azerty.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Even de tracktrace in de gaten houden en zodra daar staat dat je hem kan ophalen dan kun je er gewoon heen gaan.
Wel legitimatie meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

The Source schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:05:
[...]

Nou ja, er zijn genoeg vendors die wel voor realistische kloks kiezen en die wel kunnen leveren. Wij hebben intern ook een goed validatie proces en op een moment moet je een keuze gaan maken. Onze VGA PM in taiwan vertelde mij dat Asus niet de NV regels qua testen volgt, echter heb ik daar geen details over. Maar duidelijk is dat verschillende fabrikanten hebben te hoog gegokt zonder een goed validatie process.
Daar lijkt het inderdaad op. Maar het lijkt me wel lastig als je zo weinig tijd hebt.
Nu is de juiste klok kiezen om genoeg output te hebben een ding, echter te lang op te hoge kloks draaien heeft ook invloed op de RMA. Onze PM is van mening dat bv de Inno3D kloks nog steeds te hoog zijn. Geeft wel aan dat elke nieuwe generatie alles goed opnieuw bekeken moet worden. Ik denk dat veel fabrikanten ervan uit gingen dat deze generatie weer enorm hoog te klokken was, dit omdat ik ook verschillende overkill (lees hoge kosten) aan koeler designs zie.
Misschien dachten ze dat de yields/kwaliteit/overklokbaarheid relatief snel gaat verbeteren bij produktie rampup. :? Potentieel hogere RMA maar ook extra SKUs moeten uitbrengen lijkt me niet echt fijne situatie.
Is ook verwarrend naar klanten gezien reviews met andere variant zijn gedaan.

Voor het eerst in mijn leven zelf recent tijdens gamen een kapotte kaart gehad. Nu krijg ik (moet nog wel ontvangen) een zeer goed bedrag terug en kan ik dan (indien beschikbaar in principe een 1070 of 1080) kopen maar het blijft een hoop gedoe en ik zit nu zonder.

Met al de berichtgeving over te hoge kloks kijk ik toch meer naar betrouwbaarheid, voorzover dat door mij te beoordelen is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling staat al sinds 08-06 en ook al sinds die tijd op in bearbeitung. Heb ook tot nu toe nog niets gehoord maar ik ga er van uit dat het wel goed komt. Heb meerdere keren met ze gemailt en volgens hun kwamen ze nu dan toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-05 02:23
JanAd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:21:
Post.nl is voor de 2de keer langs geweest - en mijn vriendin was net naar de winkel - Mijn buurman was wel thuis, maar daar hebben ze niet aangebeld :?

Dus nu gaat mijn kaart richting een Pakketpunt hier nog geen 5 minuten vandaan, maar online staat 'Ophalen vanaf DINSDAG'... Dat kan toch niet kloppen???

Ik probeerde gisteren de levering nog aan te passen, maar dat ging ook al niet :X

Dat ben ik niet gewoon van Post.nl :(

De kaart (1080 G1) is woensdag verzonden door Azerty.
Logisch toch dat ze niet bij de buren aanbellen. Pakketjes boven 400 euro mogen ze niet bij de buren afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Help!!!! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:27:
[...]
Met al de berichtgeving over te hoge kloks kijk ik toch meer naar betrouwbaarheid, voorzover dat door mij te beoordelen is.
Moeilijk in te schatten, maar je hebt altijd garantie als je een beetje bij een betrouwbare reseller koopt. Enige probleem is dat je zonder VGA zit bij een RMA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 14:25
Zojuist de MSI GTX 1070 van @brainsie opgehaald in Utrecht. Nogmaals heel erg bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LBzkVlth.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
Pindakaaskroket schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:41:
Zojuist de MSI GTX 1070 van @brainsie opgehaald in Utrecht. Nogmaals heel erg bedankt!

[afbeelding]
Wij zijn allen natuurlijk heel benieuwd naar ervaringen, een review, benchmarks en al die andere dingen!!!
Zelf zit ik ook naar deze kaart te kijken maar ik bestel pas als ik terug ben van vakantie over 4 weken!
Kortom: Houd ons op de hoogte!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2

[afbeelding]
Yes !! Game ze !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidb2
Net e-mailtje terug van casekings :

"Thank you for your eMail.

We expect to receive a delivery today. If we received the delivery we will dispatch the orders from our customers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48

[afbeelding]
Enjoy! 8) _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-10 15:11
Toch overstag gegaan en voor die 3 tientjes extra bij Afuture gisteren besteld :P DPD is net een half uur geleden aangekomen hier!

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/FjlIgslNkYgsSvFzMhzYMhmt/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/aC922M6Cb1kjC89DMyrydAX4/full.jpg

Zometeen maar eens inbouwen en dan hebben we gelijk een gameweekendje hier dus getest zal hij worden :P

Zag er in de benches al uit als een mooie upgrade vanaf de 970 aangezien ik op 1440P game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

The Source schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:36:
[...]

Moeilijk in te schatten, maar je hebt altijd garantie als je een beetje bij een betrouwbare reseller koopt. Enige probleem is dat je zonder VGA zit bij een RMA.
Zeker daarom koop ik eigenlijk alleen bij betrouwbare resellers.

Alleen garantie / je recht krijgen is niet altijd makkelijk. Winkels kunnen ook failliet gaan etc.

Heb de laatste tijd vrij veel pech gehad met hardware maar gelukkig wel goede garantie gehad. Echter bij een GPU van E500 a 800 heb ik toch liever dat ie gewoon blijft werken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Help!!!! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:04:
[...]

Alleen garantie / je recht krijgen is niet altijd makkelijk. Winkels kunnen ook failliet gaan etc.

Heb de laatste tijd vrij veel pech gehad met hardware maar gelukkig wel goede garantie gehad. Echter bij een GPU van E500 a 800 heb ik toch liever dat ie gewoon blijft werken. :)
EVGA handelt zijn eigen garantie af.
Heb mede daarom ook een EVGA kaart gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Ik heb ook een EVGA besteld vanwege hun garantieservice. Teveel geneuzel gehad in het verleden met verschillende (web)winkels dat ik me dit soort sores gewoon wil besparen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
Help!!!! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:04:
[...]

Als een reseller omvalt dan regelen wij altijd dat een andere shop de RMA waarneemt, daar staat natuurlijk ook extra business tegenover. Soms komt het voor dat er geen andere winkel is en dan regelt onze TD het direct af, echter zijn dit uitzonderingen. Maar bij ons blijft er iig niemand met RMA zitten omdat zijn reseller niet meer bestaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GTX404
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

The Source schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Als een reseller omvalt dan regelen wij altijd dat een andere shop de RMA waarneemt, daar staat natuurlijk ook extra business tegenover. Soms komt het voor dat er geen andere winkel is en dan regelt onze TD het direct af, echter zijn dit uitzonderingen. Maar bij ons blijft er iig niemand met RMA zitten omdat zijn reseller niet meer bestaat.
Is het niet beter om ook direct RMA aan te bieden aan de klant? Gaat uiteindelijk toch naar jullie neem ik aan.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
  • Laatst online: 09-05 16:51
davidb2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:54:

We expect to receive a delivery today. If we received the delivery we will dispatch the orders from our customers."
Ik hoop dat ze er genoeg krijgen om alle orders weg te werken, anders nog één of twee weekjes wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Ben benieuwd hoe groot die mega batch is, geloof er niets van :P

Oh en @ The Source:

Gaming Z ???

[ Voor 23% gewijzigd door GTX404 op 24-06-2016 13:21 ]

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Weet iemand een winkel in Breda of Eindhoven waar ze fysiek in de winkel liggen? Anders ga ik langs en haal ik em daar (non founders edition met min 2 fans)

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Themperror schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:21:
Weet iemand een winkel in Breda of Eindhoven waar ze fysiek in de winkel liggen? Anders ga ik langs en haal ik em daar (non founders edition met min 2 fans)
Ze zijn amper online te krijgen. Lijkt me stug dat ze dan wel in de winkel zouden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
davidb2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:54:

Gaat dit om een specifieke kaart of over de 1080's in het algemeen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Slackers schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:22:
[...]

Gaat dit om een specifieke kaart of over de 1080's in het algemeen?
De EVGA 1080 SC denk ik bij caseking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilan11
Dat ging over de EVGA gtx 1080 SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Duurde het de voorgaande jaren ook zo lang met de Classified van EVGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
Die MSI ziet er toch echt fantastisch uit e, wat een machine zeg! Heb gesloten case dus met GigaByte ben ik ookal content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
MaxICT heeft deze nu in stock:
https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

Puur om te melden :P

Slechte winkel reviews, koop op eigen risico

[ Voor 10% gewijzigd door Themperror op 24-06-2016 13:32 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
GTX404 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:17:
[...]

Is het niet beter om ook direct RMA aan te bieden aan de klant? Gaat uiteindelijk toch naar jullie neem ik aan.
Die gaat naar een van onze RMA centrum, en dat hoeft niet altijd MSI zelf te zijn, verschilt per land. Probleem met directe RMA zijn de infrastructuur (IT systemen), logistiek en natuurlijk ook extra kosten. Dus ook als willen we dit doen dit is niet makkelijk te regelen.
GTX404 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:20:
Ben benieuwd hoe groot die mega batch is, geloof er niets van :P

Oh en @ The Source:

Gaming Z ???
Eerst shipment is onderweg, dus de launch gaat niet lang meer duren :) Output van GAMING Z uiteraard niet hoog, dus aantallen zijn relatief klein. Maar wanneer moeten we nog precies bepalen, want volgende week gaat het toch enkel over AMD.

Later vandaag probeer ik een update te geven wat wanneer aankomt.

[ Voor 3% gewijzigd door The Source op 24-06-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze(caseking) ook maar even een mail gestuurd.. kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Laatst nog een order gedaan bij MacICt waarbij er geen afbeelding bij t product stond. Bleek om een heel ander product te gaan dan de titel vermeldde. Ik durf dit niet eens te bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Slackers op 24-06-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 17:33
Voordat iemand daar besteld, lees asjeblieft eerst de shopreviews :P https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunburst31
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 21:28
Zojuist Gainward 1080 Phoenix besteld , OC doen we er zelf wel op, prijs is wel ok!
Staat nog in stock!

https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gcgw-108.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Sunburst31 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:28:
Zojuist Gainward 1080 Phoenix besteld , OC doen we er zelf wel op, prijs is wel ok!
Staat nog in stock!

https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gcgw-108.html
FE right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunburst31
Nee is met aftermarket Phoenix koeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

The Source schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:26:

Eerst shipment is onderweg, dus de launch gaat niet lang meer duren :) Output van GAMING Z uiteraard niet hoog, dus aantallen zijn relatief klein. Maar wanneer moeten we nog precies bepalen, want volgende week gaat het toch enkel over AMD.

Later vandaag probeer ik een update te geven wat wanneer aankomt.
Ow dus volgende week sowieso niet.. Welke winkels krijgen m hier?

[ Voor 22% gewijzigd door GTX404 op 24-06-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Sunburst31 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:30:
[...]

Nee is met aftermarket Phoenix koeler
Die kan ik niet vinden, je link geeft ook een 404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
Slackers schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:32:
[...]

Die kan ik niet vinden, je link geeft ook een 404.
Vreemd, bij mij werkt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gainward.com/m...1080_phoenix/index_en.php

Maar ze zijn alweer uitverkocht bij caseking. Zelfs ik zat te twijfelen eigenlijk :+. Zowel de GLH als de "normale" hadden ze op voorraad.
Sunburst31 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:28:
OC doen we er zelf wel op, prijs is wel ok!
Het lijkt er wel op dat ze voor het duurdere model ook cherry picking doen als ik de reviews/resultaten dusver mag geloven.

[ Voor 44% gewijzigd door Paprika op 24-06-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-01 17:44
Themperror schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:25:
MaxICT heeft deze nu in stock:....

Puur om te melden :P

Slechte winkel reviews, koop op eigen risico
Ik heb nog liever tijdelijk de MSI GTX 770 in mijn kast pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunburst31
Voorraad is al weer naar "unknown"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Meer mensen problemen met de OC software van Gigabyte (VGA - XTREME) dat als je het programma draait alle games crashen?

[ Voor 6% gewijzigd door MissMe NL op 24-06-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowel de Palit GameRock series als de Gainward Phoenix series (wat uiteindelijk gewoon broertjes van elkaar zijn) hebben een dual-bios overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-10 17:05
Zijn dit de gebruikelijke prijzen een 1070 voor €529 - € 575? Ik vind het niet erg om te wachten als ze richting de MSRP gaan. Is het realistisch om te verwachten dat ze binnen korte tijd zo rond de €400 - € 450 zullen zijn, of €500 een realistischere prijs?

Ik begrijp dat het samen hangt met de schaarste, maar als ze straks normaal verkrijgbaar zijn, welk prijspeil verwachten jullie voor een 1070 gemiddeld?

Nog een paar weken gamen op mijn processor GPU of PS4 lukt ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub, je bent echt niet de eerste die deze vraag stelt (en ook niet de tweede, en ook niet de tiende...) Summary is en blijft:
Nobody knows, iets met glazenbol enz.

Op basis van het gegeven dat de kaarten met de huidige prijzen inmiddels wel aan te slepen zijn, maar ook nog altijd binnen een korte tijd weer uitverkocht zijn mag je je eigen conclusies trekken over het verloop :+.

[ Voor 39% gewijzigd door Paprika op 24-06-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjuh151
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-01 17:44
Freshnub schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:38:
....

Nou jah als je The Source mag geloven komt er volgende week een mega batch aan van msi dus dat zal de prijs wellicht drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:53
450 lijkt mij wel realistisch over een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budg
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
Zolang er nog schaarste is en nog geen concurrentie van AMD op het high-end vlak is denk ik dat ze nog wel een tijdje 500+ blijven.

Ben zelf aan't wachten op de bestelde MSI GTX 1070 Gaming X van SiComputers.

[ Voor 24% gewijzigd door Budg op 24-06-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gci3-091.html

De Inno X2 (gtx1080) is nu voor nog geen 700 euro te krijgen. Zo te zien standaard snelheden...

Zo te zien heeft Inno3D een lading kaarten binnengebracht bij Caseking.de

Al die kaarten zijn nu beschikbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 24-06-2016 13:52 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-10 17:05
Croqy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:39:
450 lijkt mij wel realistisch over een paar weken
Thanks dan wacht ik het nog even af. Ik begrijp dat jullie geen glazen bol hebben, maar er zullen wel meerdere mensen hier zijn die in het verleden met hetzelfde bijltje hebben gehakt.

Het is voor mij de eerste keer dat ik zo een dure kaart aanschaf, maar van wat ik hier lees, geven sommige van jullie vaker 500-800 euro uit aan kaarten. Het lijkt mij dan extra zuur als je voor de hoofdprijs een kaart koopt om twee weken later €100 minder te betalen. Daar leer je van lijkt mij, althans ik zou balen als de prijs over 2 weken flink lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is ook een leuke trouwens,
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gczt-078.html

https://www.zotac.com/us/...orce-gtx-1080-amp-edition

Afbeeldingslocatie: https://cdn.videocardz.com/1/2016/05/ZOTAC-GTX-1080-PGF-PCB.jpg
Plaatje is van de PGF, maar hij zal er wel nog een klein beetje op lijken gok ik zo gezien de connectors :+.

Let op:
Dubbele 8-pin(!) connector.

[ Voor 36% gewijzigd door Paprika op 24-06-2016 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
Freshnub schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:38:
Zijn dit de gebruikelijke prijzen een 1070 voor €529 - € 575? Ik vind het niet erg om te wachten als ze richting de MSRP gaan. Is het realistisch om te verwachten dat ze binnen korte tijd zo rond de €400 - € 450 zullen zijn, of €500 een realistischere prijs?

Ik begrijp dat het samen hangt met de schaarste, maar als ze straks normaal verkrijgbaar zijn, welk prijspeil verwachten jullie voor een 1070 gemiddeld?

De laagste prijzen die je kan verwachten in de nederlandse shops is rond de 470 euro als alles op voorraad is. Gaat nog wel even duren als hij onder de 450 gaat zitten. EVGA hanteert de normale prijzen in hun eigen shop (geen marge er over heen) en die zit op 499 euro. Ik had begrepen dat EVGA altijd wel de duurdere merk is dus voor andere merken kan het iets minder worden.

Vergeet ook niet dat als de 1070 straks gaat zakken dat je tweedehandse kaarten ook minder worden. Dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit als je hem nu duurder koopt. Tenzij je vroeg verkoopt en heel veel geduld hebt :D

[ Voor 11% gewijzigd door MissMe NL op 24-06-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik op andere sites kijk, zoals vibuonline.de en drivecity.de zie ik dat de leverdatum van de SC daar op 30-06 staat... het zou toch niet? :(

Mindfactory.de ook

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:43

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Hier nogsteeds geen mail gehad van Azerty over vraag van de beschikbaarheid van de Sea Hawk.

1000 euro betaald en zeggen 2-3 werkdagen...

Kan toch niet... :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had hetzelfde resultaat kunnen hebben voor 750 euro... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:57:
Hier nogsteeds geen mail gehad van Azerty over vraag van de beschikbaarheid van de Sea Hawk.

Kan toch niet...:@
€1000??? Zelf zou ik de order annuleren en die €1000 nog even bewaren en dan over een week voor net even iets minder bij een andere partij kopen. Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:43:
[...]
Het lijkt mij dan extra zuur als je voor de hoofdprijs een kaart koopt om twee weken later €100 minder te betalen. Daar leer je van lijkt mij, althans ik zou balen als de prijs over 2 weken flink lager ligt.
Het is omdat je nu nog heel wat meer kan krijgen voor bv een gtx 970 dan in 2+ weken. Het heft elkaar wat op. Ook is de prijs van een goede 1070 in Duitsland eerder al 480-520 euro. (wel nog moeilijk om effectief een kaart te kopen en snel geleverd te krijgen).

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Tom.Gerritse schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:58:
[...]

€1000??? Zelf zou ik de order annuleren en die €1000 nog even bewaren en dan over een week voor net even iets minder bij een andere partij kopen. Just my 2 cents...
Ik wacht al een maand. En Azerty zei op 22-06 dat er 2-3 dagen levertijd was. Dag erna stond hij op 10+ dagen. Gevraagd en krijg een standaard antwoord terug dat ze de exacte datum toch niet weten :S. Van een op andere dag weten ze dus niet waat een ruim voorraadige kaart van 1000 euro is :@

Daar gaat het mij om. Dat ik hem gewoon op de afgesproken 2-3 werkdagen krijg waarvoor ik hem juist kocht omdat ik niet meer kon wachten. Niet eens een rede geven waarom niet. Op die mail ben ik sinds gister 2 uur aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Stomme vraag eigenlijk maar zal een buitenlandse webwinkel bv uit Duitsland of Polen of een of ander land uit de EU eerst zijn eigen klanten uit hun land bedienen en dan pas de buitenlandse orders verwerken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:57:

Kan toch niet... :@
Ik zou echt annuleren. Maar jij wil zeker alleen die sea hawk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

raymondtoonen schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Ik zou echt annuleren. Maar jij wil zeker alleen die sea hawk?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan sowieso iemand die 970 euro wil betalen voor een SeaHawk (oftewel een AIO Corsair cooler met wat plastic), terwijl zelfbouw je ruim 200 euro minder kost met hetzelfde en waarschijnlijk zelfs een beter resultaat, sowieso niet serieus nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

The Source schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Thx. Goed om te weten.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davidb2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:03:
Stomme vraag eigenlijk maar zal een buitenlandse webwinkel bv uit Duitsland of Polen of een of ander land uit de EU eerst zijn eigen klanten uit hun land bedienen en dan pas de buitenlandse orders verwerken ?
Dat vermoeden heb ik wel. Toen ik mijn EVGA SC bestelde op 08-06 stond de verzend datum op 14-06, daarna op 18-06, heb ze toen een mail gestuurd, en ze zeiden dat ze al orders binnen hadden gekregen maar de vraag was zo groot dat ze er gelijk doorheen waren.

Dit is wat ze zeiden:
[...]
Thank you for your email. Sorry, but we could not ship our order so far, because the product you ordered "EVGA 1080 SC ACX3" did reached us but many people have preordered it.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Voor alle mensen die een Asus Strix willen:

https://www.centralpoint....v09m0-m0nm00-num-6160145/

zijn er nog 4, dus wees snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:12:
Voor alle mensen die een Asus Strix willen:

https://www.centralpoint....v09m0-m0nm00-num-6160145/

zijn er nog 4, dus wees snel
974,05incl. btw... :F

[ Voor 56% gewijzigd door Paprika op 24-06-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Niet online
Dan nog, annuleren die zooi.
Ik zou het Azerty dan echt niet meer gunnen. Sowieso heb ik moeite met die gasten omdat ze met mijn laptop een paar blunders hebben gemaakt maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Of je hem nou via Azerty over een week krijgt of ergens anders besteld (voor misschien minder) ook over een week... Ik zou annuleren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De GameRock van een vriend van me die ik Duitsland heb besteld is zojuist ook binnengekomen. 3 dagen van order tot onvangst, gewoon prima dus :).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Oqm92on.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2QXjxsL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Laatst online: 13-10 16:43
Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:12:
[...]

De GameRock van een vriend van me die ik Duitsland heb besteld is zojuist ook binnengekomen. 3 dagen van order tot onvangst, gewoon prima dus :).

[afbeelding]

[afbeelding]
meer dan 1000 zelfs, WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Tom.Gerritse schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:13:
[...]

Dan nog, annuleren die zooi.
Ik zou het Azerty dan echt niet meer gunnen. Sowieso heb ik moeite met die gasten omdat ze met mijn laptop een paar blunders hebben gemaakt maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Of je hem nou via Azerty over een week krijgt of ergens anders besteld (voor misschien minder) ook over een week... Ik zou annuleren |:(
Azerty is de "goedkoopste" die MSI reseller is. Als ik hem voor 60 euro minder bij SiComputers bestel ben ik zeker nog 2-3 weken verder tot dat ik hem mag aanraken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-10 20:00

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:12:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
En nu zelfs 1005,31 Euro. Tjonge jonge, 2 weken wachten en je hebt het ding voor 300 euro minder...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:14:
[...]

Azerty is de "goedkoopste" die MSI reseller is. Als ik hem voor 60 euro minder bij SiComputers bestel ben ik zeker nog 2-3 weken verder tot dat ik hem mag aanraken |:(
Nogmaals, waarom koop je niet een normale en zet je er zelf een AIO op? Corsair biedt die onderdelen niet voor niets ook los aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
davidb2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:03:
Niet allemaal alleszins. Ik heb dinsdag een 1070 bij Alternate.de besteld toen hij op 3 werkdagen stond tot ze een levering kregen en mijn order staat nu op verzendsklaar. Ondertussen is deze kaart ook niet meer leverbaar op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:15:
[...]

Nogmaals, waarom koop je niet een normale en zet je er zelf een AIO op? Corsair biedt die onderdelen niet voor niets ook los aan...
Zie ik nergens op het internet en hun site staan als ik op GTX 1080 AIO watercooler zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Dus een G10 met H55 op een MSI 1080 GAMING X?

Of zit er een andere AIO op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij gebruikt een H75, maar je moet er gewoon een hebben met die rand met "inhammen" zodat ie op de G10 past.

Afbeeldingslocatie: http://www.corsair.com/~/media/corsair/product%20photos/cpu-coolers/h75/large/h75_cover.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Paprika schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:23:
Hij gebruikt een H75, maar je moet er gewoon een hebben met die rand met "inhammen" zodat ie op de G10 past.

[afbeelding]
En die G10 past op elke 1080? Zie er nog niet veel over namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 20:35

Eetje

Rustig

Ik heb net een mail gehad van de klantenservice bij KM Computers/ Bora computers uit Duitsland dat mijn Palit Superjetstream 1080 of hoe die dingen ook allemaal heten klaar staat voor verzending. Heb hem woensdag avond besteld, en toen was die blijkbaar uitverkocht.

Dus als alles goed is heb ik die dinsdag.

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SupaHotFire schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:28:
[...]

En die G10 past op elke 1080? Zie er nog niet veel over namelijk
Je kunt het beste even kijken naar de layout van de MSI die hij heeft i.c.m. de mounting holes en uitstekende delen van de G10.

http://support.nzxt.com/h...-the-G10-compatible-with-

What Is The G10 Compatible With?
Nvidia : GTX 980, 970, 780 Ti, 780, 770, 760, Titan, Titan Black, Titan X, 680, 670, 660Ti, 660, 580, 570, 560Ti, 560, 560SE
AMD : R9 290X*, 290*, 280X**, 280**, 270X, 270 HD7970**, 7950**, 7870, 7850, 6970, 6950, 6870, 6850, 6790, 6770, 5870, 5850, 5830

Dat zijn er natuurlijk echt heel veel, dus hij past op heel wat kaarten die echt wel erg verschillend zijn allemaal.

Aardige lijst met bruikbare koelers overigens...

NZXT. : Kraken X40, Kraken X60, Kraken X31, Kraken X41, Kraken X61
Corsair : H105, H110, H90, H75, H55 , H50
Antec : KUHLER H2O 920V4, KUHLER H2O 620V4, KUHLER H2O 920, KUHLER H2O 620
Thermaltake : Water 3.0 Extreme, Water 3.0 Pro, Water 3.0 Performer, Water 2.0 Extreme, Water 2.0 Pro, Water 2.0 Performer
Zalman : LQ-320, LQ-315, LQ-310

Zie ook:
https://www.reddit.com/r/...aken_g10_on_gtx_10801070/
I have installed a Corsair H90 AIO with the Kraken G10 on my GTX 1080 founders and it works great!
Het gaat je echt veel geld schelen en je hebt meteen een product dat je ook op je volgende kaart kunt gebruiken...

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 24-06-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Wel goed hoe bij caseking nu de verwachtte datums er duidelijk bij worden vermeld. En of ze besteld zijn of niet.

Inno3d GeForce GTX 1080 Twin X2, 8192 MB GDDR5X - op voorraad
https://www.caseking.de/i...2-mb-gddr5x-gci3-091.html

[ Voor 40% gewijzigd door Slackers op 24-06-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso kunnen de Nederlandse webshops wel van hun Duitse concurrenten leren lijkt het...

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 24-06-2016 14:43 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.