davidb2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:19:
[...]
Ja ik houd het ook in de gaten sings vorige week. Een medetweaker heeft hem al sings begin juni besteld ( ik besteld wn betaald sinds 20.06.2016 ) en we lezen ook iedere keer expected xx.06.2016 en dan staat die op xx dag " im Zulauf ", de hele dag wacht je op een bericht en dan tot grote verdriet eind van de dag staat er weer "ab xx.06.2016"
Email je en dan krijg dan dit standaard e-mailtje van casekings ;
"Thank you for your eMail.
We expect to receive a delivery today. If we received the delivery we will dispatch the orders from our customers.
We are pleased to welcome you as a satisfied customer and to offer you interesting products in future.
Mit freundlichem Gruß; Best Regards "
Dus ik verwacht nog niets ik was vorige week zo erg op verheugd en nu ook weer maar door mijn ervaringen en de posts van medetweakers heb ik er een hard hoofd in dat we vandaag aan de beurt zijn...

mijn order staat ook al sinds de 8ste bij caseking.. telkens de datum verzet. ik hoop echt dat ie vandaag verstuurd wordt anders cancel ik hem debk ik en haal ik een palit.
edit: ik heb trouwens wel een mail van ze van een paar weken terug waarin ze zeggen dat ze wel al 1 lading binnen hebben gehad.
mail:
Hello xxxxx,
thank you for your email. Sorry, but we could not ship your order so far, because the product you ordered "EVGA 1080 SC ACX3" did reached us but many people have preordered it. Please note that we did not affect the obligation of delivery of the manufacturers or suppliers and we have received no detailed reason for the delay currently occurring here. The delay we ask of course many times to apologize.
We expect the desired products expected from the June 20 back in stock. Once this has arrived in our house, we will deliver your order immediately.
Would you like to change your order? Please tell us how we should proceed further with your order.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 27-06-2016 10:08
]