• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Angeloonie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:21:
[...]
Was gezellig gisteren toen ik er na 45 minuten eindelijk in kwam en nar 20 minuten we allemaal een DELTA kregen :+ _O-
Viel uiteindelijk nog wel mee later op de avond.. :) maar niet leuk steeds die Delta error's.. kijken of het vanavond beter is.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spartacusNLD schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:28:
[...]

Viel uiteindelijk nog wel mee later op de avond.. :) maar niet leuk steeds die Delta error's.. kijken of het vanavond beter is.
Mooi :) Ben er donderdagavond weer als ik niet 100% gaar ben :P
Delta's afreageren in GTA 5 gaat overigens prima! d:)b

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Ik kon vanavond op de PTS de underground niet meer in. Kreeg melding dat ik de DLC moest kopen :S

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan iemand mij vertellen hoe ik nog wat beter kan worden, ben nu 214 maar heb wel wat loot die hoger is zelfs tot aan 240-268. Heb mijn spullen al een keer gerolt en heb nu 175k schade, 300k weerstand en 10k vaardigheid. Ik speel de dagelijkse missies, invallen en de belangrijke doelwitten.

Probleem is een beetje dat ik in de Dark Zone meteen wordt neergeschoten door andere, soms knal ik zelf wat level 33 mannen neer maar als ze in groepjes komen dan leg ik het ook af.

Iemand nog tips of suggesties om er weer wat groei in te krijgen, ik heb geen underground. Vrienden spelen het niet, heb wel een mic en speel op de One. Als ik Heldhaftig doe, gooien ze mij er vaak uit of het is gewoon zo lastig dat ik geen bijdrage lever en bijna alleen maar dood op de grond lig. Schiet ook niet echt op, maar krijg wel wat leuke loot.

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 29-09-2016 08:54 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tip 1: pas je taalinstelling aan, wen aan de termen en ga op Reddit op zoek naar guides :P

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
En ga niet alleen de dark zone in, dat is nutteloos.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:24
Wacht op patch 1.4? :+ Gisteren nog ffunderground heroic gedaan. Maar je merkt dat iedereen op de PTS zit, duurt zo lang voor MM om een team te krijgen.

Uiteindelijk was heel het team dood dus ik dacht ff rustig 1 mannetje af te maken en daarna te reviven.. gooit die vent een EMP granaat met een rode bereik circkel van de halve kamer. insta gibbed...met 350k tough. door een EMP... toen dacht ik wel laat 1.4 maar komen dit slaat nergens op. Utility nades die meer damage doen dan een normale nade..

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Dacht al dat het aan mij lag met 380k toughness neer door blijkbaar ook een emp

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Northside schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:14:
En ga niet alleen de dark zone in, dat is nutteloos.
Mwah prima te doen als je weet wat je doet.
Zelfs in 1.3 is dat prima te doen maar wees voorzichtig en voorbereid op random doodgaan door a; AI b; spelers of c; niet werkende skills icm a en b ;)

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Patchnotes voor de PTS update van vandaag:

http://forums.ubi.com/sho...30-PTS-Week-2-Patch-Notes

*O* d:)b

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25
Heb m net gedownload inderdaad maar krijg nog steeds een delta error en kan niet spelen :(

Ze hebben de bleed damage van predators gehalveerd, das best jammer :9 Net als de halvering van de 2pce Final Measure.

En BLIND wordt nu Banshee :
2 Pieces: +20% Dark Zone Currency gained
3 Pieces: +10% Damage to targets out of cover
4 Pieces:
While Rogue, all ammo is completely refilled every 30 seconds. Damage taken from non-rogue players reduced by 10%.
While not Rogue, movement speed is increased by 20%. Damage to Rogue players is increased by 10%

Note 1: Due to streaming issues, the movement speed will have to be removed in a future update of the PTS and will be replaced with another bonus. Suggestions are welcome!
Note 2: All existing pieces of B.L.I.N.D. will be replaced with equivalent Banshee pieces.

[ Voor 80% gewijzigd door GroeneThee op 29-09-2016 13:26 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ze moeten veel meer met [i]+x% Damage to targets out of cover[i/] doen, krijg je met rogues misschien wat tacatiek terug. Van mij mogen ze dat op veel meer items gooien.

Ook andersom met items dat je +damage out of cover ontvangt. Geen rondrennende rogues meer :)

• GroeneThee
en we zijn na de delta en mike errors live!

maar mijn hele stash is f#cked up

• Jirnsum
Ik log net in en dacht even dat ik de live versie had opgestart omdat blijkbaar onze characters zijn geimporteerd

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Jirnsum schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:07:
Ik log net in en dacht even dat ik de live versie had opgestart omdat blijkbaar onze characters zijn geimporteerd
nice morgen ff checken

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel heel stil in dark zone gister,heb 4 uur gespeeld en ben denk ik 4-5 agents tegen gekomen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:08:
is wel heel stil in dark zone gister,heb 4 uur gespeeld en ben denk ik 4-5 agents tegen gekomen..........
Ik ben bezig met het opwerken van een derde character (om schoon in 1.4 te kunnen gaan gebruiken) en het was in de 1-14 DZ gisteren redelijk druk. Wellicht ook te maken met de 40% korting die er momenteel in de ubishop op the Division is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren ipv op de PTS op de Live server gespeeld met Kai, f3, mega en Sparta, en man man man wat is de PvP op Live kansloos. Maar de PvE is dan wél weer goed omdat je daadwerkelijk moet oppassen ipv alles te facetanken.

Hoop dat ze met de volgende PTS patch een mooie balans vinden tussen de PvP van huidige PTS en PvE van Live. Iig blij dat ze reclaimer en dat soort shit generfed hebben want PvP op live is echt een dom rondrenfeest. Op de PTS lijkt er wat meer tactiek nodig (o.a. niet 4 Survivor Links op rij poppen) en ook cover wordt meer gebruikt.

Ben benieuwd naar de SOTG van vandaag!

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 06-10-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Angeloonie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:59:
Hoop dat ze met de volgende PTS patch een mooie balans vinden tussen de PvP van huidige PTS en PvE van Live.
Zou mooi zijn inderdaad

Ik vermaak me naast de PTS overigens ook weer prima met het opwerken van een nieuw character. Alle missies die je als dailies tig keer op challenging hebt gedaan en je met je ogen dicht zo ongeveer kan binnenrennen voelen opeens heel anders als je met een low level character aan de slag gaat (tegen AI van hoger niveau).

Ik zat eergisteren met een PUG in de napalm facility. Alle drie level 8 (oid). De andere twee spelers gingen om de haverklap down: op een bepaald moment gaat er 1 offline, en joined vervolgens weer met een GS 252 Level 30 character. Legt natuurlijk met een paar schoten de hele Level 10 wave om waar we op dat moment mee bezig zijn. Komt er een volgende wave, waar ik geen level meer bij de poppetjes zie staan, maar een doodshoofdje. Die leggen mij en de andere Level 8 met een schot om, en ik krijg in beeld dat het Level 32 cleaners zijn. Ofwel: die wave paste zich keurig aan aan het niveau van de hoogste speler. Die level 30 speler en z'n Level 8 vriendje hadden daar blijkbaar geen zin in, en verlaten het team. Ofwel, in een kanslozere situatie dan dat had ik mezelf nog niet gezien: solo level 8, en een wave van 15 Level 32 tegenover me. Ik nog een clip leegschieten in het gezicht van een van die lui, en toen ging er ongeveer een milimeter van z'n health af. Ofwel: overnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:10
Na de update weer terug naar mijn stats die ik had op de live server.Dus van 229 naar 166.Leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ja dat was inderdaad weer effe een downer... Heb bijna zoiets dat ik wel weer ga spelen vanaf ca. 1 week voor de implementatie van 1.4 op de live server.

[ Voor 55% gewijzigd door GroeneThee op 06-10-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat had je kunnen verwachten natuurlijk :P

Hoop dat ze het bij de volgende PTS patch weer doen, dan kan ik mijn junk items opschonen in de tussentijd. Gelukkig gisteren al voor een deel gedaan dus scheelt weer wat uitzoekwerk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Uhm help me ff maar de spullen op de PTS server neem je toch niet mee naar de live server toch?
*spullen als in gear,credits etc.*

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
simons schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:26:
Uhm help me ff maar de spullen op de PTS server neem je toch niet mee naar de live server toch?
*spullen als in gear,credits etc.*
Klopt, andere kant op gaat het hier over. Dus van live server naar PTS. Voor mijn gevoel is de dag voor de nieuwe PTS update een kopie van je live server items over gezet (afgaande op de items/rerolls op mijn gear).

Wat ik overigens wel vaag vind; op mijn Sentry/Savage build heb ik op de live server 75% Armor weapon damage mitigation. Op de PTS server is dit nog maar 44,8%. Ik weet dat de cap verlaagd is naar 60%. maar dat dit vertaald naar een percentage van 44,8% op de PTS server vind ik vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Je hebt veel meer armor nodig om aan die 60% te komen, omdat het in 1.3 bijna geen moeite kostte en iedereen zowat op de cap zat zonder erop in te boeten qua output.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik zit er aan te denken om deze game te kopen. Is het beter te wachten met een nieuwe character te maken als 1.4 uit is?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
1.4 heeft vooral impact op end game na level 30. Je hoeft dus niet te wachten ;) ik ben zelf nu op de live server een nieuw character aan het opwerken en vermaak me weer kostelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:07
Is het leuk om nu te starten? Zijn er nog veel spelers zoals bij Destiny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Zijn genoeg spelers om je er kostelijk mee te vermaken. Hoewel ik de laatste tijd wel iets minder speel ben ik ook maar weer eeen nieuw karakter gestart. Deze snel naar 30 brengen en weer door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:25
Bij The Division zie ik niet echt de noodzaak een nieuw karakter te starten, het is zo dat je het karakter ineens heel anders kan maken dmv. vaardigheden en andere wapens uit je voorraad. Behalve dan dat het natuurlijk leuk is om weer even op 0 te starten.

Ik speel via de PS4 en kan nog geen 1.4 testen. Ben wel benieuwd, want ik loop nu wel echt tegen het feit op dat ik al weken / dagen op hetzelfde niveau (net onder de 200) blijf hangen. Ik heb allemaal groene uitrustingen en kan een paar sets maken. Ik heb nog wel meer nodig om nog meer sets te maken, maar dat komt langzaamaan. Al is het soms balen dat ik weer iets krijg wat ik al heb alleen dan slechter is bv. Dus dit gaat sowieso erg langzaam.

Daarnaast qua wapens zit ik nog met veel paarse mods die gewoon veel meer bieden dan gele mods die ik vind, dus die laat ik dan ook zitten. Ook vind ik niet betere wapens.

Het vervelende is nu ook dat ik net lekker ging in de DZ, maar dat ik nu ineens een klasse hoger (200 - 220 terwijl ik 196 ben) ingeschaald ben waardoor ik nogal een prooi ben voor deserteurs en ik wel heel veel ammo verbruik om de computer te verslaan. DZ03 is wel zon beetje de limiet om heen te gaan.

Enige uitwegen zijn om te teamen in de DZ of dmv coop high value targets te zoeken. Hiermee vind ik dan nog redelijk vaak groene of gele loot. Maarja daarvoor ben ik dus wel afhankelijk van anderen.

Jullie nog tips om meer groene uitrusting te scoren en goede wapen(mod)s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sjoerd001 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:10:
Bij The Division zie ik niet echt de noodzaak een nieuw karakter te starten, het is zo dat je het karakter ineens heel anders kan maken dmv. vaardigheden en andere wapens uit je voorraad. Behalve dan dat het natuurlijk leuk is om weer even op 0 te starten.
Behalve dat dat een enorme kutklus is met wapens, modjes en gear schuiven, en even uitloggen en character switchen veel makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Angeloonie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Behalve dat dat een enorme kutklus is met wapens, modjes en gear schuiven, en even uitloggen en character switchen veel makkelijker is.
Qua switchen klopt dat, echter weegt dat niet op tegen al die uren die je dan ook in de ontwikkeling van je nieuwe karakter moet stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sjoerd001 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:31:
[...]

Qua switchen klopt dat, echter weegt dat niet op tegen al die uren die je dan ook in de ontwikkeling van je nieuwe karakter moet stoppen ;)
Mwah, levelen gaat best snel, zeker als je iemand hebt die je powerleveled. Binnen een paar uutjes ben je er en zeker de moeite waard. DZ ranks e.d. zijn niet interessant, alles wat je nodig hebt doe je op je main.

+ Supply drops en andere character-bound rewards natuurlijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 10-10-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vraagje. Samen met twee vrienden spelen wij (casual) Halo 5, maximaal twee keer per week en dan een uurtje of drie.. Ondertussen wil ik wel eens wat anders met ze spelen maar ze zijn moeilijk van Halo te krijgen (begrijpelijk, ik blijf het ook een te gekke game vinden).

Is The Division een game die je casual op kunt pakken? Misschien nog tips om mijn vrienden over te halen deze game te gaan spelen? ;) Wij spelen op de Xbox One overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D-Ed schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:27:
Vraagje. Samen met twee vrienden spelen wij (casual) Halo 5, maximaal twee keer per week en dan een uurtje of drie.. Ondertussen wil ik wel eens wat anders met ze spelen maar ze zijn moeilijk van Halo te krijgen (begrijpelijk, ik blijf het ook een te gekke game vinden).

Is The Division een game die je casual op kunt pakken? Misschien nog tips om mijn vrienden over te halen deze game te gaan spelen? ;) Wij spelen op de Xbox One overigens.
Zoek je een PvP of PvE ervaring? En wat denk je überhaupt wat deze game voor je biedt? Dat helpt al een goed beeld van je verwachting te krijgen die wij dan kunnen bevestigen of ontkrachten.

Ik kan je alvast iets verklappen: voor PvP zou ik het spel niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:31:
[...]

Zoek je een PvP of PvE ervaring? En wat denk je überhaupt wat deze game voor je biedt? Dat helpt al een goed beeld van je verwachting te krijgen die wij dan kunnen bevestigen of ontkrachten.

Ik kan je alvast iets verklappen: voor PvP zou ik het spel niet halen.
Wij spelen Halo vnml PvP maar TD lijkt mij ook een toffe co-op game waar we in kunnen groeien (mij leek het een toffe game vanaf release maar de andere twee hadden er niet zo'n trek in.. Ik ga kijken of ze nu wel mee willen ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D-Ed schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Wij spelen Halo vnml PvP maar TD lijkt mij ook een toffe co-op game waar we in kunnen groeien (mij leek het een toffe game vanaf release maar de andere twee hadden er niet zo'n trek in.. Ik ga kijken of ze nu wel mee willen ;) )
Denk dat je het beste wat video's op youtube kan kijken of gewoon wat streams. Dan krijg je wel een beetje het idee wat je kunt verwachten. Er is niet veel endgame behalve een drietal uitdagende missies en het herhalen van normale story missies op het hoogste niveau.
Blijf het zelf een gave game vinden maar afhankelijk van wat je verwacht kan je best teleurgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Angeloonie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:32:
[...]

Mwah, levelen gaat best snel, zeker als je iemand hebt die je powerleveled. Binnen een paar uutjes ben je er en zeker de moeite waard. DZ ranks e.d. zijn niet interessant, alles wat je nodig hebt doe je op je main.

+ Supply drops en andere character-bound rewards natuurlijk :P
Dit dus plus het feit dat ik veel te weinig weg gooi en de 70 extra stash plekken goed kan gebruiken :9
Maar het switchen van karakters met de verschillende rollen is gewoon handig. In principe hoef je 'm alleen naar level dertig te brengen en dan een set aan te trekken. Mijn main heeft bijvoorbeeld een sentry set, en heb op mijn alts een tactician en alphabridge set. Heb ook nog een leuk reclaimer setje liggen maar speel daar niet echt mee. En veel te veel wapens in mijn stash net als Mods etc. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Maar iemand nog tips om in je eentje goede loot te scoren? Ik kan op zich de eerste paar high valued targets alleen afronden, maar dat is behoorlijk wat werk met ook alle zoek en vind missies vooraf om aan genoeg inlichtingen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren wat bezig geweest met stash opruimen, van 40 in inventory + 65+ in stash naar 20 in inventory en 45+ in stash. Een van de dingen die ik gewoon compleet gemist heb is het modjes in items stoppen in de stash.
Body armor met 2 modslots, 2 mods er in en hoppa 1 spot ipv 3.. Het stomme is dat ik dit bij wapens dus wel deed (al had ik wel wat geslacked met de laatste paar wapens die ik in de stash propte).

Daarnaast ook wat andere weapon mods getrashed adhv deze overview: https://cdn.division.zone...-4-primary-stat-rolls.jpg

Heb in mijn stash nu zo goed als alle sets zitten en ook nog eens nagenoeg overal goede/erg goede rolls van (bewaar maar 1 versie van item, dus telkens upgrade ik mijn stash).
Bijna klaar voor 1.4 zeg maar, ga nu vooral focusen op de phoenix cap halen (nog 400) en mats/credits farmen. Ook in de DZ stash zitten nu 20 caches (paar keer groen) dus wordt steeds lastiger in de DZ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Hoe kan het trouwens dat ik dus met mn level 196 op het moment, in de DZ rondloop van 200-220? Omdat ik veel groene items in mn DZ stash heb zitten? Vind het nogal ruk, want ik heb nu niet zoveel te vertellen daar en kom maar heel moeilijk hoger.

De lol raakt er zo een beetje vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sjoerd001 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:53:
Hoe kan het trouwens dat ik dus met mn level 196 op het moment, in de DZ rondloop van 200-220? Omdat ik veel groene items in mn DZ stash heb zitten? Vind het nogal ruk, want ik heb nu niet zoveel te vertellen daar en kom maar heel moeilijk hoger.

De lol raakt er zo een beetje vanaf...
Berekening van DZ GS/bracket is anders dan die van je normale GS. Hij pakt de hoogste items in je inventory EN stash (dus als je 191 aan hebt en in je stash 240 hebt dan telt die 240 dus) en ook neemt hij enkel 1x het hoogste wapen mee ipv 3 wapens.

Normale GS is puur gebaseerd op je equipped items en alle 3 de wapens.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 12-10-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Nou mooi is dat :p Dan maar weer op zoek...

Vraagje trouwens: ik heb veel dempers, scopes, etc. maar ik zie pas wat ze doen als ik in het wapen modificatie deel zit. Als iik mn stash wil opruimen en al die tientallen scopes wil beperken tot alleen de beste, kan ik dat niet omdat ik niet kan zien welke de beste zijn. Zie ik ergens iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Na een periode intensief the Division te hebben gespeeld werd ik helemaal gek van de updates. Het uren besteden aan je karakter en dan na een update merken dat al je uren voor niets waren geweest hebben veel plezier gekost.

De DLC had ik nog wel gekocht, maar ik denk dat ik +- 2 uurtje de Underground heb gespeeld. Zonde!

Gelukkig raakte de 1.4 geruchte mij, en ik moet zeggen: het ziet er erg belovend uit! Stiekem krijg ik weer zin om met mijn vrienden weer de game te gaan spelen!

Op Google kon ik geen release datum vinden, zijn er al geruchten?

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SimD schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:43:
Na een periode intensief the Division te hebben gespeeld werd ik helemaal gek van de updates. Het uren besteden aan je karakter en dan na een update merken dat al je uren voor niets waren geweest hebben veel plezier gekost.

De DLC had ik nog wel gekocht, maar ik denk dat ik +- 2 uurtje de Underground heb gespeeld. Zonde!

Gelukkig raakte de 1.4 geruchte mij, en ik moet zeggen: het ziet er erg belovend uit! Stiekem krijg ik weer zin om met mijn vrienden weer de game te gaan spelen!

Op Google kon ik geen release datum vinden, zijn er al geruchten?
No offense, maar wat verwacht je dan?

Dat is inherent aan het type spel, nagenoeg ALLE multiplayer-loot-based spellen moet je om de haverklap weer "opnieuw" beginnen doordat er nieuwe items, levels e.d. toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Angeloonie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:54:
[...]

No offense, maar wat verwacht je dan?

Dat is inherent aan het type spel, nagenoeg ALLE multiplayer-loot-based spellen moet je om de haverklap weer "opnieuw" beginnen doordat er nieuwe items, levels e.d. toegevoegd worden.
Je zegt toch niets verkeerds of wel? Dus idd no offense ;)

Ik bedoelde alleen te zeggen dat het te veel werk werd om alles bij te houden. De uren die je moest stoppen in het spel om enigsinds mee te komen werd te veel. Dit heb ik bijvoorbeeld met Destiny niet zo extreem ervaren. Een game als deze maak je ook niet voor een kleine groep die-hards. Kost te veel en levert te weinig op.

Al mijn vrienden die de game met mij intensief speelde zijn om deze reden ook gestopt. Hierdoor speelt praktisch niemand van mijn vriendengroep de game meer. Waardoor een online team vormen ook lastiger wordt.

Dat is gewoon erg jammer. Want de game heeft nogsteeds onwijs veel potentie imo.

Maar! Ik ben druk bezig iedereen weer warm te krijgen om verder te gaan na de 1.4 update! Hopelijk komt hij wel snel, anders zit iedereen weer in BF1...

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik speel het nog regelmatig.
Zit nogsteeds indubio om wel of niet die season pass te halen. Inmiddels is die weer 39 euro. Tevens mag 1.4 wel opschieten.
Heb allerlei caches en rommel gespaard.
Underground heb ik los gekocht. Iemand nog een gouden goedkope tip voor de season pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond na een lange tijd weer eens gespeeld. Gelijk maar een nieuw character aangemaakt om er weer helemaal in te komen. Bij de eerste coop missie een leuke speler tegengekomen en daar de rest van de avond mee opgetrokken.

Heb wel het idee dat het in de safe houses rustiger is dan een paar maanden terug, maar dat kan ook komen doordat ik in laag level gebied zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
al een tijdje niet meer aangeraakt, ook veel andere games
zodra 1.4 er is vlieg ik er weer in zowel op ps4 en pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
ApC_IcE schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:55:
Ik speel het nog regelmatig.
Zit nogsteeds indubio om wel of niet die season pass te halen. Inmiddels is die weer 39 euro. Tevens mag 1.4 wel opschieten.
Heb allerlei caches en rommel gespaard.
Underground heb ik los gekocht. Iemand nog een gouden goedkope tip voor de season pass?
Hij is wel voor 26 euro te vinden? KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

GroeneThee schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

Hij is wel voor 26 euro te vinden? KLIK
Sorry ik bedoelde voor de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:26:
[...]

Mjah als je al moeite hebt om level 30 te halen dan denk ik niet dat dit een game voor jou is. Het is vooral als teambased spel bedoeld en dan heb je vaak wat langere speelsessies die daarbij horen. Zou zonde zijn als je de DLC haalt en nauwelijks speelt en niet mee gaat kunnen met het grootste deel van de spelers, toch?
Ik gebruik nogmaals jouw quote, maar ik heb onlangs even wat tijd gestoken in de game en hoofdmissies uitgespeeld en level 30 behaald. Ik wil ook de Platinum nog halen en ik zal me op een zekere avond dan ook melden op Discord om alle missies op Hard te spelen en door de Darkzone heen te gaan (allerlei stuff extracten). Mijn gear is nu namelijk nogal matig en veelal nog niet eens op level 30 afgestemd. Ik neem even aan dat er nog regelmatig PS4 spelers op Discord te vinden zijn, toch?

Onlangs enkele filmpjes van speler Skill-Up (Youtube) bekeken en ik zie mijzelf absoluut geen schijn van kans maken tegen spelers die met groene / gele gear. Ook de Darkzone solo in de hoogste regionen, lijkt me op zijn zachtst gezegd nog een uitdaging, maar ik kom er wel (net als die Season Pass trouwens 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
D-Ed schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Beetje late reactie...maar als ik jullie was zou ik Destiny kopen. Lekkere PVP en de game is nu heerlijk te spelen en de loot en economics werken prima. The Division leek voor mij de Destiny killer te worden...helaas nooit waar kunnen maken. Zeker als je Halo lekker vind spelen, dan vind je dat terug in Destiny. Helemaal als je nu de laatste collectie koopt van Destiny dan zit daar heel veel content in.

Ik wacht met mijn Season Pass op 1.4 en de nieuwe DLC, maar echt goede hoop heb ik niet meer. Ik had the division zo graag zien slagen. Voor nu speel ik weer Destiny >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Xecuter NL schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Beetje late reactie...maar als ik jullie was zou ik Destiny kopen. Lekkere PVP en de game is nu heerlijk te spelen en de loot en economics werken prima. The Division leek voor mij de Destiny killer te worden...helaas nooit waar kunnen maken. Zeker als je Halo lekker vind spelen, dan vind je dat terug in Destiny. Helemaal als je nu de laatste collectie koopt van Destiny dan zit daar heel veel content in.

Ik wacht met mijn Season Pass op 1.4 en de nieuwe DLC, maar echt goede hoop heb ik niet meer. Ik had the division zo graag zien slagen. Voor nu speel ik weer Destiny >:)
No worries, dank voor je reactie ;)

Destiny heb ik in het begin gespeeld maar ben/was er geen fan van.. Teveel grinden etc. Staat nog ergens op mijn externe hdd dus misschien weer eens kijken of ik opnieuw kan beginnen. Nog tips wat te downloaden? (geen zin om er extra voor te moeten betalen eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door agoNITE op 19-10-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wat bedoel je? Destiny al meer dan een jaar niet gespeeld en er is blijkbaar veel vernieuwd.. Hij geeft aan deze game te spelen dus ik vraag hem wat tips.. Iedereen blij toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Wat bedoel je? Destiny al meer dan een jaar niet gespeeld en er is blijkbaar veel vernieuwd.. Hij geeft aan deze game te spelen dus ik vraag hem wat tips.. Iedereen blij toch? :)
Dan graag wel in het Destiny topic en hier over The Division :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Grotman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Dan graag wel in het Destiny topic en hier over The Division :)
Duh! Natuurlijk, excuses! Ook aan agoNITE, was er even niet bij ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
https://m.reddit.com/r/th...web_redirect&compact=true

Hoppa! 1.4 release 25 oktober!

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 20-10-2016 12:02 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben benieuwd hoeveel nieuwe bugs er in zitten bij release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt niet helemaal goed uit, morgen komt battlefield 1 uit .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Nice

Dan zien jullie mij eindelijk weer terug die week. 8)

Sabbatical was ook wel lekker.
Kom er nu weer bij zonder iets erover gelezen te hebben en wordt graag verrast hopelijk :9~

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Hmmm, day wordt vanwege werk helaas wachten tot volgend weekend. Ik kijk er in ieder geval naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
kihon schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

Nice

Dan zien jullie mij eindelijk weer terug die week. 8)

Sabbatical was ook wel lekker.
Kom er nu weer bij zonder iets erover gelezen te hebben en wordt graag verrast hopelijk :9~
Leg de lat laag en het zal alleen maar meevallen :+
1.4 = het einde van de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shroudster schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Leg de lat laag en het zal alleen maar meevallen :+
1.4 = het einde van de uitdaging.
hoezo........?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
AI gaat heel zwaar generfed worden.
Verder wordt de diepgang uit het gearen gesloopt.
Je kan met puur een bijeengeraapt zooitje gear makkelijk tier 4 heroic/DZ5-6 doen en met een perfecte gear set ben je misschien 10% sterker..... 8)7 |:(
Combineer daarbij dat overal loot gaat droppen in overdrive = snel einde aan de drive om te spelen. (de uitdaging en/of nieuwe gear) ;w
Ben zelf ook bang dat de voorbereiding voor 1.4 leuker was dan de daadwerkelijke patch straks. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
^ik heb niet veel PTS gespeeld maar kreeg toch ook die indruk

dat zal toch imo de opzet van het spel niet ten goede komen

tegen dinsdag hebben we in ieder geval met 4 man een kersverse lvl 30 op bovengronds wat rond te toeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitbreiding 2 zou de hele map van division in een dark zone veranderen voor een ultieme multiplayer beleving....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:31:
uitbreiding 2 zou de hele map van division in een dark zone veranderen voor een ultieme multiplayer beleving....
Vraag me af waar je dat vandaan haalt.

“In the second expansion, called “Survival”, players will have to try to survive in a hostile environment that will challenge even the most hardcore Division players.

Ik maak hier niet uit op dat de hele spelwereld in een DZ verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
agoNITE schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

“In the second expansion, called “Survival”, players will have to try to survive in a hostile environment that will challenge even the most hardcore Division players.

Maakt het wel aannemelijk dat de lijn tussen de veilige non dark zone en de dark zone een stuk minder wordt. Het zou mij niks verbazen als je straks in missies of open world ook andere agents tegen kan komen net als de DZ. (met uiteraard zelf de keuze voor ze af te knallen of live and let live beleid te voeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
agoNITE schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

YouTube: The Division | PROOF | CONFIRMED Expansion 2 Transforms The Entire M...

Bij 39 seconden goed in beeld...

[ Voor 19% gewijzigd door Monda op 23-10-2016 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Omdat gamemania het op hun site heeft staan en je ondertussen gameplay van de bestaande DZ zit moet het waar zijn, heb alleen ff snel door het filmpje gescrolled maar zag verder geen ander overtuigend bewijs.

We wachten het wel af, morgen launched 1.4 en iets daarna zullen ze survival wel teasen. Iig moet je dingen zoals eten en drinken scavangen als je de trailer mag geloven. Dus alleen zo simpel als een DZ transfer zal het ook weer niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
jantje 2 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

Omdat gamemania het op hun site heeft staan en je ondertussen gameplay van de bestaande DZ zit moet het waar zijn, heb alleen ff snel door het filmpje gescrolled maar zag verder geen ander overtuigend bewijs.

We wachten het wel af, morgen launched 1.4 en iets daarna zullen ze survival wel teasen. Iig moet je dingen zoals eten en drinken scavangen als je de trailer mag geloven. Dus alleen zo simpel als een DZ transfer zal het ook weer niet zijn.
Bedoelde ook niet als waarheid. Puur waar 't te vinden was. Ben benieuwd. Eerst maar eens goed 1.4 checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
En in afwachting tot de servers weer online komen hierbij een enorme wall of text met de patch notes voor 1.4.

TL:DR -> Time to kill naar beneden, loot kwaliteit voor alle enemies omhoog.

https://www.reddit.com/r/..._14_all_you_need_to_know/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Mavors schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:25:
En in afwachting tot de servers weer online komen hierbij een enorme wall of text met de patch notes voor 1.4.

TL:DR -> Time to kill naar beneden, loot kwaliteit voor alle enemies omhoog.

https://www.reddit.com/r/..._14_all_you_need_to_know/
Die lagere TTK is een punt van discussie. One-shot op lvl 35 NPCs was gewoon mogelijk in 1.3, volgens mij kan dat niet meer in 1.4 tegen lvl 33 enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bevalt me wel de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Player health will now progressively regenerate to full when out of combat."

dus je healt gewoon volledig als je van A naar B loopt zonder daar iets voor te gebruiken, handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:23:
"Player health will now progressively regenerate to full when out of combat."

dus je healt gewoon volledig als je van A naar B loopt zonder daar iets voor te gebruiken, handig!
vraag me af hoe ze dat in combinatie met die handicap hebben opgelost in de underground.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
het draait precies minder goed op mn pc dan voorheen, 50-60 waar ik normaal 60-70 fps haal
drops naar 40, zeker in DZ

die shotgunners doen nog genoeg damage, the bastards :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het altijd al zo dat enemy medics zowel armor als health restoren? Viel me net op in UG, armor balkjes werden weer gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Bevalt prima de update.
Ik was gs 252 met een redelijk goed gebalanceerde kit.

In 3 uur spelen:
- 10 nieuwe 229 wapens allemaal beter dan ik had
- 4 weapon calibrations 3xbrutal 1x deadly
- 4x nieuwe gearsets wat ik nodig had
Verder nog zeker 20 gs268 achtige drops op leve 229.

Is dit niet wat overdreven?
Wanneer passen ze de backpacks aan met 1000items ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Underground, 3 phases, challenging gaat heel hard qua gear inderdaad. Na twee rondjes was mijn inventory al bijna vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Gisteren ook 1.4 even geprobeerd. Vooral bezig geweest met het opnieuw gearen van mn agents, wapens heb ik ook opnieuw moeten modden. Vooral m'n sniper rifles leken veel minder sterk dan eerst. Maar heb me verder wel vermaakt, goed genoeg om dit weekend verder te spelen in ieder geval.

Het enige puntje waar ik me echt vaak aan erger is dat m'n inventory/stash vrijwel continue vol zitten. Als je wat sets spaart heb je geen plek meer over voor andere dingen. Gooi die stash maar omhoog naar 100 slots ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
NLxAROSA schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:03:
Was het altijd al zo dat enemy medics zowel armor als health restoren? Viel me net op in UG, armor balkjes werden weer gevuld.
Ja bepaalde medics kunnen dat doen, je hebt van die medics die alleen health restoren met een restore station maar ook van die medics die naar NPC's gaan om ze te healen. Ik zou alleen ff niet weten welke factie dat is.

Ik ben gisteren ook weer eens begonnen, ik had een redelijke optimized crit hit chance/damage sentry MMR/ shotgun build....maar die voelde niet echt meer lekker aan.

Shotguns lijken sowieso waardeloos tegen NPC's kon ik in 1.3 iemand clippen met me SASGK, ga ik dat nu niet meer halen terwijl mijn DPM gelijk is gebleven :? ( bijna 200k ) MMR werken nog best redelijk maar de damage scaling is wel flink aangepast. Volgens mij doe ik nu nog maar 200k hits ipv van 2m.

Ik had gehoord dat LMG's momenteel koning zijn dus heb maar een M60 gepakt en die werkt op zich wel fijn. Ik heb momenteel ook echt geen idee wat ik met mijn gear aan moet. Nog steeds op zoek naar een goede ACR of LVAOC, dat schijnen wel zieke AR's te zijn.

Heb nu 4x sentry, savage gloves en reckless chestpiece en maar een armor migiation van 41% >.<

Was 1.3 soms BS qua damage heb ik wel het gevoel dat dit gisteren meer moeite had met NPC's Ik heb ook het gevoel dat de skill cooldowns langer is dan ze voorheen waren, maar dat kan ook placebo zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
jantje 2 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Ja bepaalde medics kunnen dat doen, je hebt van die medics die alleen health restoren met een restore station maar ook van die medics die naar NPC's gaan om ze te healen. Ik zou alleen ff niet weten welke factie dat is.

Ik ben gisteren ook weer eens begonnen, ik had een redelijke optimized crit hit chance/damage sentry MMR/ shotgun build....maar die voelde niet echt meer lekker aan.

Shotguns lijken sowieso waardeloos tegen NPC's kon ik in 1.3 iemand clippen met me SASGK, ga ik dat nu niet meer halen terwijl mijn DPM gelijk is gebleven :? ( bijna 200k ) MMR werken nog best redelijk maar de damage scaling is wel flink aangepast. Volgens mij doe ik nu nog maar 200k hits ipv van 2m.

Ik had gehoord dat LMG's momenteel koning zijn dus heb maar een M60 gepakt en die werkt op zich wel fijn. Ik heb momenteel ook echt geen idee wat ik met mijn gear aan moet. Nog steeds op zoek naar een goede ACR of LVAOC, dat schijnen wel zieke AR's te zijn.

Heb nu 4x sentry, savage gloves en reckless chestpiece en maar een armor migiation van 41% >.<

Was 1.3 soms BS qua damage heb ik wel het gevoel dat dit gisteren meer moeite had met NPC's Ik heb ook het gevoel dat de skill cooldowns langer is dan ze voorheen waren, maar dat kan ook placebo zijn.
Er is een zeer goed LVOA-C te koop bij de advanced weapons vendor (naast de schietbaan)
World tier 4 800000 credits

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
SchieveZot schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:54:
[...]

Er is een zeer goed LVOA-C te koop bij de advanced weapons vendor (naast de schietbaan)
World tier 4 800000 credits
Thanks, dat ben ik inderdaad vergeten te checken! dat wordt vanavond wat centjes spenderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enemy armor reduction (heb nu 67%) + DPS stacken werkt best aardig met de nieuwe sets in PVE. :D

Reckless Vest + Savage Gloves + 4x Striker + Assault Rifle lijkt me wel een lekkere combo (moet nog een vest en nog wat Striker op de juiste plek) voor PVE. Zelfde combo, maar dan met Predators Mark gaat ook wel goed werken gok ik.

Weer ff lekker puzzelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik krijg die striker en reclaimer sets nergens.
Iemand een idee waar deze te vinden zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overal zo'n beetje? Heb ze voorbij zien komen in story missions, HVTs en in de Underground. Reclaimer is best wel poep sinds 1.4 overigens.

[ Voor 20% gewijzigd door NLxAROSA op 27-10-2016 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

NLxAROSA schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 07:18:
Overal zo'n beetje? Heb ze voorbij zien komen in story missions, HVTs en in de Underground. Reclaimer is best wel poep sinds 1.4 overigens.
Ja echt erg, mijn Min-Max reclaimer build is waardeloos gewoorden :(

Naja op naar een nieuwe niche set :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat is er nou precies aan je gear/wapens gereset met 1.4 ,moet je bijvoorbeeld je gear ook opnieuw kaliberen?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gaat iets verder dan alleen maar hercalibratie. In veel gevallen zul je je complete build opnieuw moeten doen. Hybrid builds gaan het niet echt meer trekken gok ik.

http://tomclancy-thedivis...-16/update-14-patch-notes

Kopje 'Gear stats'.

Denk dat in de meeste gevallen nieuwe gear pieces beter zijn dan degene die je al hebt, zeker op de gear pieces die nu extra slots voor performance mods hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen liefde meer voor The Division na 1.4? :+

Ben wel benieuwd naar jullie builds sinds 1.4, of wordt er niet meer gespeeld? Ben nog niet helemaal uit mijn build, maar ga denk ik voor het volgende:

3x Striker
1x Reckless Vest
1x Specialized Backpack
1x Savage Gloves

Assault rifle als primary en secondary LMG of SMG. Armor zo rond de 50% (in world tier 4), enemy armor damage ca. 60%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
NLxAROSA schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:49:
Geen liefde meer voor The Division na 1.4? :+

Ben wel benieuwd naar jullie builds sinds 1.4, of wordt er niet meer gespeeld? Ben nog niet helemaal uit mijn build, maar ga denk ik voor het volgende:

3x Striker
1x Reckless Vest
1x Specialized Backpack
1x Savage Gloves

Assault rifle als primary en secondary LMG of SMG. Armor zo rond de 50% (in world tier 4), enemy armor damage ca. 60%.
Iedereen druk met spelen denk ik ;)

Ik speel zelf nu met 4x Predators Mark/2x Strikers. Primary heb ik de LVOA-C die je tot vandaag in de BoO kon krijgen (Brutal/Deadly/rerolled Destructive).
Secondary is een Police Mk17 met Brutal/Deadly/Balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die LVOA-C heb ik ook meegepakt, nog niet gererolled, maar Destructive staat daar wel hoog op mijn verlanglijstje. Wil eigenlijk ook weer eens testen met een SA-58 of FAL. Zijn niet auto-fire, maar doen wel meer damage en zouden met de kortere TTK misschien wel weer nuttig kunnen zijn.

Mis op dit moment alleen die backpack nog om mijn build compleet te maken, zal niet veel doen qua DPS, maar heals, etc. zullen wel beter gaan.

Wat is een beetje fatsoenlijke skill power tegenwoordig voor een DPS build? 100k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Flinke veranderingen, heb alles wat ik heb verkocht en wat 229 opgepakt met wat missies op tier 4. Veel makkelijker nu om aan goede veel gear/wapens komen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb even met de FAL geëxperimenteerd. Zoals verwacht presteren de niet-automatische assault rifles in 1.4 veel beter dan in 1.3. :) Enige nadeel is dat ik niet zo'n goede roll heb (5% minder enemy armor damage dan mijn G36C) dus uiteindelijk gaan met mijn G36C met minder DPS de elites sneller neer. Hoop er binnenkort één te vinden met hogere enemy armor damage, of een SA-58.

Heb de Specialized backpack nu wel, en dat werkt lekker (bijna 20k skill power erbij). Wil uiteindelijk uitkomen op ca. 300/260/100 (PVE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik beleef weer plezier in the division zelfs dark zone is weer te doen loop wel met banchee gear in dark zone
veel loot te vinden
ook open wereld is best fun
high target is ook leuk
overall ik vermaak me prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
1.4 maakt het spel wel weer een stuk leuker. Gisteren aardig wat in de DZ rondgelopen.
Kwa gear is het wel weer puzzelen. Heb een Banshee set compleet. Moet alleen nog wat stats rerollen.

Iemand ook opgevallen dat de stats op je magazijnen zijn veranderd?
Pagina: 1 ... 23 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.