hallo
zit ik net te spelen krijg ik alweer een season drop en dit op 1 september
wel 1 268 gear set en 2 keer 229 gun
zit ik net te spelen krijg ik alweer een season drop en dit op 1 september
wel 1 268 gear set en 2 keer 229 gun
Verwijderd
Burp
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Met een i5 3470 en GTX770 speelde het prima op Mediumcorset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:58:
ZIt meer en meer te kriebelen om het spel te kopen >_< Maar de vraag nu, ga ik het redden met:
i5-6600 (niet de k versie)
16GB Ram
MSI 1070
op 1080p. Aan de ene kant hoor ik heel veel ja, maar aan de andere kant ook "Je CPU gaat het erg traag maken"
Can You Run it zegt dat het kan met alles op minimum, maar dat lijkt me nogal sterk.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Gaat prima lukken, voeg jezelf dan ook even toe op discordcorset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:58:
ZIt meer en meer te kriebelen om het spel te kopen >_< Maar de vraag nu, ga ik het redden met:
16GB Ram
MSI 1070
op 1080p. Aan de ene kant hoor ik heel veel ja, maar aan de andere kant ook "Je CPU gaat het erg traag maken"
Can You Run it zegt dat het kan met alles op minimum, maar dat lijkt me nogal sterk.
[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 02-09-2016 18:53 ]
cpu als bottleneck? wie zegt dat xDcorset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:58:
16GB Ram
MSI 1070
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Burp
Met mijn Sentry build loop ik met de volgende wapens:Wii4all schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:18:
Met welke wapens lopen jullie nu rond?
Ik heb nog steeds een G36 maar wil er nog eentje met betere talenten.
Heb een aardige AUG met hele goeie talenten.
Heb tevens een sniper en een shotgun bij me ben (kan even niet op de naam komen) om eventueel te switchen. Shotgun is altijd wel handig voor close combat.
Vind het lastig om voor alle wapens de juiste mods te krijgen heb een paar blueprints.
Mn darkzone level is helaas nog net te laag om de mods van rank 50 te kopen
brutal deadly heb ik op mn aug.agoNITE schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:39:
[...]
Met mijn Sentry build loop ik met de volgende wapens:
Primary: Custom M870 (brutal/deadly/preserved)
Secondary: Socom M1A (brutal/deadly/destructive)
Daarnaast een Tactical SASG-12 en een SCAR-L als backup.
Uit mijn hoofd heb ik op de 2 main wapens vooral mods met CHC/CHD en headshot damage.
Burp
echte volhouder!Monda schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:06:
[...]
Absoluut! 5x striker icm mn mp7. Ik blijf stug volhouden tegen alle Sentry + shotguns.
Bedankt Vinny, je lijkt me een aardige kerel! 😉
PSN: Mondaatje
Kan aan mij liggen, maar op 0:20 zie ik geen scope? Maak je veel headshots met je AUG? Als ik naar mijn eigen speelstijl kijk, had ik liever wat anders dan Brutal op een AR/SMG. Maar is persoonlijk natuurlijk!Wii4all schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:58:
[...]
brutal deadly heb ik op mn aug.
ik zoek alleen deze 'scope' nog:
YouTube: The Division | Weekly Vendor Reset (23rd July) Feat. SASG-12 Shotgun!
Die je op 0:20 ziet van het filmpje
[ Voor 19% gewijzigd door agoNITE op 07-09-2016 07:27 ]
niet een scope, maar de 'crosshair' bedoel ik meer.agoNITE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:12:
[...]
Kan aan mij liggen, maar op 0:20 zie ik geen scope? Maak je veel headshots met je AUG? Als ik naar mijn eigen speelstijl kijk, had ik liever wat anders dan Brutal op een AR/SMG. Maar is persoonlijk natuurlijk!
DZ is echt ruk momenteel. Vaak is het net of de hele server met elkaar op 1 plek aan het PVPen is. Opzich geen moeite mee, maar het lijkt op elke server hetzelfde te zijn.
Doe er ook vaak genoeg aan mee trouwens (verveling in de DZ). Maar soms een keertje niet zou ook wel fijn zijn
Burp
met een nvidia 660 icm 955 blackbox kon ik om op low-med spelen. met jouw bakkie zal medium zeker lukkencorset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:58:
16GB Ram
MSI 1070
Is je crosshair niet gewoon afhankelijk van de wapenklasse (elke wapenklasse heeft 1 crosshair).Wii4all schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:32:
[...]
niet een scope, maar de 'crosshair' bedoel ik meer.
Is per wapen klasse.Wii4all schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:32:
[...]
niet een scope, maar de 'crosshair' bedoel ik meer.
Je komt ook over als een leuke kerel. Samen spelen zou geweldig zijn. Ik speel idd op PS4.Monda schreef op woensdag 07 september 2016 @ 01:19:
[...]
Bedankt Vinny, je lijkt me een aardige kerel! 😉
Misschien een keer samen spelen? Speel je ps4?
[Battle.net: Forsaken#22243]
Zou ik zeker doen. De verhaallijn en bijbehorende missies zijn zeker de moeite waard.Intelcorei7 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:16:
Division nog waard om te kopen op de PC ? Zit te twijfelen
Ik vind underground een aardige uitbreiding maar het is heel erg herhalend. Ondanks dat ze aangeven dat elk level uniek gegenereerd wordt. Season pass drops zijn op zich wel aardig maar zonder season pass kan je ook goed aan je loot komen.Sosua schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:06:
Heb the division vlak voor de betaalde dlc weggelegd op ps4. Is het de 30eu waard om de season pass te halen?
Burp
zit al de hele dag te spelen (vanaf 14:00) geen problemenApC_IcE schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:06:
Zit je dan op je vrije dag is de server weer down
raar. ik blijf maar op connecting hangen.looyenss schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:04:
[...]
zit al de hele dag te spelen (vanaf 14:00) geen problemen
[ Voor 28% gewijzigd door ApC_IcE op 11-09-2016 12:49 ]
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Burp
Uplay: Red--Death
ik denk dat de meeste mensen momenteel zijn afgehaakt en mss terug komen met 1.4looyenss schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 05:58:
RIP forum the division. Of komt het weer met 1.4 :-)
[ Voor 7% gewijzigd door rsnubje op 20-09-2016 09:37 ]
Uplay: Red--Death
Dit.diknmuis schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 07:38:
[...]
ik denk dat de meeste mensen momenteel zijn afgehaakt en mss terug komen met 1.4
1.4 ziet er alvast zeer belovend uit
Ik zou me niet zo blind staren op de score maar kijken naar gear set bonussen.Sjoerd001 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:28:
Hangt ook vooral af van de scores die de uitrusting me geven. Is een beetje puzzelen dan dus. En jullie?
heb heel lang lopen klooien maar door wat tips van mede-tweakers via discord mij nu hoofdzakelijk gericht op een sentry set op mijn main. Mijn 2 alts dragen respectievelijk tacticician build en een alphabridge build. heb ook nog een reclaimer setje in mijn stash maar daar speel ik niet vaak mee. Afhankelijk wat ik ga spelen, solo of in een groep en dan met name wat ik kan toevoegen aan die groep kies ik een karakter/build uit.Sjoerd001 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:28:
Ben nu een tijdje bezig met The Division, zit rond de 200 als persoon score (beetje afhankelijk wat ik neem qua uitrusting) en DZ level 48.
Ik ben nieuwsgierig naar welke uitrusting sets jullie hebben gekozen en dan de volledige set, of meerder sets tot een bepaald niveau? Ik heb zelf de Lone Star sowieso 2x omdat ik het wel lekker vind met 2x zoveel ammo rond te kunnen lopen. Voor de rest heb ik nog geen expliciete keuze gemaakt. Hangt ook vooral af van de scores die de uitrusting me geven. Is een beetje puzzelen dan dus. En jullie?
Nee hoor, donderdag aldiknmuis schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:18:
^idd, dit gaat ook veranderen in 1.4
kreeg gisteren een 214 die veel beter was dan één van mn 268
in 1.4 zullen de 'gewone' gele (229) trouwens ook een stuk beter zijn
btw PTS begint maandagmorgen
al je ingeschreven bent bij elite task force
EDIT: Plus dat van hieronderAt the moment we are looking at the following topics:
- Fixing bugs, including those listed in our Known Issues as well as many other ones
- Making loot drops more relevant to the player
- Enemy difficulty and time to kill
- Gear Sets and weapons rebalancing
- Solo player experience
- Dark Zone and PvP balancing
- Quality of life additions based on community suggestions (such a weapon skins no longer taking inventory space)
heb je zelf al gezocht?Northside schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:17:
Ben benieuwd wat 1.4 gaat brengen, een overzichtje zou mooi zijn.
Burp
Die zitten er vanaf het begin toch al in? Meerdere malen een mob met een named enemy gezien.Wii4all schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:34:
Wel tof hoor dat je nu ook named bosses in manhattan krijgt is wel goed.
ik loop er nu af en toe voor een daily en een supply dro maar verder alleen maar fast travel
Die respawnen nu niet. Dat is wat wordt veranderd.agoNITE schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:34:
[...]
Het is alleen niet echt duidelijk wanneer ze spawnen.
[ Voor 76% gewijzigd door bbblije op 23-09-2016 13:11 ]
Het grote verschil zit er enerzijds tussen balancing issues die structureel moeilijk op te lossen zijn doordat het slecht schaalt tussen uitgekiende gear en matige gear, en anderzijds balancing issues die men verwacht te hebben en men slechts moet fine-tunen.NLxAROSA schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:37:
Denk dat je na dit soort grote structurele wijzigingen altijd wel weer balans-issues hebt die weer moeten worden aangepast. Lastig vooraf te voorspellen dus niet zo'n probleem wat mij betreft.
http://www.pcgamer.com/ub...ivision-in-the-14-update/“One issue facing The Division today is that the power difference between optimized and non-optimized builds is too great,” the update begins. “We still want people to optimize their gear and min-max to their heart’s content, but in order to balance the game, we need to reduce the gap between the two extremes. As part of Update 1.4 we also want to bring back the shooter feeling, add more decision making and hard choices when building your character and add more variety to the viable builds.”
[ Voor 24% gewijzigd door Phuncz op 22-09-2016 08:32 ]
skylake 6600i5 pakt rond de 80-90%diknmuis schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:10:
zijn er hier mensen die spelen met een i7 4790(k) no OC op 1440p?
wat is jullie cpu load? heb momenteel nog een i5 4460 maar piek toch veel op 100%
wou gisteren special report bekijken en terwijl wat spelen maar dat lukte amper
thx mss toch een update overwegen dan, kom toch net dat ietsje extra pit tekort
Verwijderd
Wellicht leuk. Geen idee wat er komen gaatVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:33:
De Season Pass is nu voor een tientje minder te koop in de Playstation Store. Er is pas 1 stuk DLC uitgebracht. Ik vroeg me af of het op basis daarvan nu de moeite waard is om in te stappen of dat ik beter kan wachten totdat er meer DLC beschikbaar is.
Heb je al 1.4 dan? Mis ik iets? (Ps4)looyenss schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:36:
Speciaal voor vandaag een 1.4 streampje aangemaakt. Verwacht geen hoog streamer niveau, wil t gewoon laten zien. https://www.twitch.tv/looyens
Test server vandaag online voor mensen die meegedaan hebben met de Elite TaskForce vragenlijst. Dus ja. 1.4, of misschien wel 1.35 ☺
Correct. En iedereen die snel naar world tier 4 wil: Discord joinen. Daar staan de mensen klaar om je te powerlevellen :-)McWolf82 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:32:
Voor de duidelijkheid, de PTS (Public Test Server) is er alleen voor PC, niet voor consoles.
Vanaf maandag a.s. kunnen alle PC gebruikers via Steam/uPlay gebruik maken van de PTS.
Verwijderd
Dat blijft de vraag inderdaad. Overigens zag ik dat je ook maandelijkse updates krijgt van de game en exclusieve outfits. Die zijn wellicht ook wel de moeite waard.ApC_IcE schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:37:
[...]
Wellicht leuk. Geen idee wat er komen gaat
Burp
Tja met een patch die in 2-5 weken moet uitkomen om issues te fixen die al sinds de beta bekend waren is het geduld wel redelijk opPhuncz schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:30:
Gelukkig is het een PTS oftewel Public Test Server, waardoor er veel kan veranderen aan de stats. Al die sets balancen zal ook geen makkelijke opdracht zijn aangezien ze rekening moeten houden met goede spelers en slechte spelers: het moet ook goed zijn voor slechte spelers en het moet ook interessant blijven voor goede spelers.
Geef het tijd, dit gaat sowieso nooit met één patch gefixed zijn.
Zit er ook aan te denken om de season pass aan te schaffen. Sinds release nog niet gedaan (voor geen enkele game bedenk ik me nuVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:33:
De Season Pass is nu voor een tientje minder te koop in de Playstation Store. Er is pas 1 stuk DLC uitgebracht. Ik vroeg me af of het op basis daarvan nu de moeite waard is om in te stappen of dat ik beter kan wachten totdat er meer DLC beschikbaar is.
Verwijderd
Vile mij ook op afgelopen weekend. Waren met een team in DZ02/03. Geen 1 keer rogues tegengekomen.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:32:
gister maar weer eens de dark zone ingeweest,liep daar rond en pas na zon 3 kwartier kwam ik een mede agent tegen,wel lekker rustig kunnen knallen.
Burp
Verwijderd
hahahah ik had niet eens de kans om een team te vormenWii4all schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:37:
[...]
Vile mij ook op afgelopen weekend. Waren met een team in DZ02/03. Geen 1 keer rogues tegengekomen.
Kan net 'geluk' hebben gehad natuurlijk
Steam profiel UPlay JirnsumNL
ik zie dat er 2 zijn, welke wordt vooral gebruikt?looyenss schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:42:
Wat een drukte in de discord. LATEN JULLIE ONS STIKKEN?
zijn hetzelfdediknmuis schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:46:
[...]
ik zie dat er 2 zijn, welke wordt vooral gebruikt?
Precies, ik snap dat het frustrerend kan zijn als je een bepaald piece zoekt en die dropped maar niet maar nu gooien ze gewoon een bak loot neer en mag je gaan uitzoeken. Persoonlijk zie ik ook weinig tot geen uitdagende content in deze PTS update. De PvE is te simpel, DZ is supermakkelijk geworden, na 2.5 uur spelen voel ik me al OP in Tier 4.diknmuis schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:22:
ja dat is inderdaad wat gevaarlijk, er moet toch een redelijke (verslavende) grind in blijven zitten met gevoel van progressie als je dan eens een subliem stuk loot
als alles naar je hoofd gegooid wordt is er in feite niks meer te doen in het spel
ja gisteren ook enkele uurtjes PTS gespeeld en enerzijds voelt het allemaal goed en leuk aanPirE schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:24:
[...]
Precies, ik snap dat het frustrerend kan zijn als je een bepaald piece zoekt en die dropped maar niet maar nu gooien ze gewoon een bak loot neer en mag je gaan uitzoeken. Persoonlijk zie ik ook weinig tot geen uitdagende content in deze PTS update. De PvE is te simpel, DZ is supermakkelijk geworden, na 2.5 uur spelen voel ik me al OP in Tier 4.
Heroic mode voor de incursions kan het misschien redden maar wie gaat dat doen als je in een uurtje DZ vrij simpel 30 gearset-items kan extracten?
Dit hoop ik ook als ik de verhalen zo lees. Kijk uit naar de 1.4 update maar het moet nog wel een uitdaging blijven, alleen net iets minder dan nuJirnsum schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:04:
Ik heb eerlijk gezegd de hoop dat ze op basis van de feedback die ze krijgen op hun eigen forums nog verder zoeken naar de sweet spot voor een hoop van deze variabelen en zijn we nu echt met een eerste iteratie bezig, Snelle progressie door die nieuwe World levels kan ook by design zijn op de PTS om te zorgen dat er in beperkte tijd zoveel mogelijk data vrijkomt over speelstijlen door de levels heen. Ik moet zeggen dat ik de statistiek die in de 1.4 blog stond erg interessant vond: dat was natuurlijk de uitkomst van een half jaar spelen met een enorme populatie. Als je nu wat betrouwbare cijfers wilt hebben moet je gedurende de test concessies doen.
Dit.Titus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:23:
Ik kan me ook voorstellen dat ze de loot multiplier gewoon omhoog gezet hebben om endgame content makkelijker te testen in de pts
Verwijderd
Ik heb alleen bij Uncharted 4 de Season Pass direct besteld, maar dat is een absolute uitzondering. Bij alle andere games heb ik steevast op een aanbieding gewacht. Ik denk dat ik nog even wacht met de aanschaf. Ik heb momenteel net voldoende tijd om af en toe een avondje te spelen en daardoor ben ik nog niet eens op niveau 30 aanbeland. Ik denk dat ik dit niveau binnenkort wel zal bereiken en dan volgt er later dit jaar waarschijnlijk nog wel een keer een aanbieding. Dan is er bovendien wat meer zicht op de kwaliteit en inhoud van de nog te verschijnen DLC.Paulus07 schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:55:
[...]
Zit er ook aan te denken om de season pass aan te schaffen. Sinds release nog niet gedaan (voor geen enkele game bedenk ik me nu). Maar laatst weer keer opgestart en die wereld/sfeer blijft zo goed
Alleen de huidige missies etc heb ik al gedaan en om die nu weer elke week hetzelfde te gaan doen......
Wat vernieuwing zou dus perfect zijn. Maar 30 euro is nog net zo'n grens van wel/niet kopen.
Mjah als je al moeite hebt om level 30 te halen dan denk ik niet dat dit een game voor jou is. Het is vooral als teambased spel bedoeld en dan heb je vaak wat langere speelsessies die daarbij horen. Zou zonde zijn als je de DLC haalt en nauwelijks speelt en niet mee gaat kunnen met het grootste deel van de spelers, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
[...]
Ik heb alleen bij Uncharted 4 de Season Pass direct besteld, maar dat is een absolute uitzondering. Bij alle andere games heb ik steevast op een aanbieding gewacht. Ik denk dat ik nog even wacht met de aanschaf. Ik heb momenteel net voldoende tijd om af en toe een avondje te spelen en daardoor ben ik nog niet eens op niveau 30 aanbeland. Ik denk dat ik dit niveau binnenkort wel zal bereiken en dan volgt er later dit jaar waarschijnlijk nog wel een keer een aanbieding. Dan is er bovendien wat meer zicht op de kwaliteit en inhoud van de nog te verschijnen DLC.
Verwijderd
Ik vorder inderdaad te gestaag ten opzichte van de gevorderde / veteraan speler, omdat ik de beschikbare tijd verdeel over diverse games. Gelukkig heb ik een aantal vrienden in hetzelfde schuitje om samen de game te doorlopen. Ik heb nog 4 of 5 (main) missies en heel veel collectibles te gaan alvorens ik level 30 zal bereiken. Daar gaat bij mij de meeste tijd in zitten.Angeloonie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:26:
[...]
Mjah als je al moeite hebt om level 30 te halen dan denk ik niet dat dit een game voor jou is. Het is vooral als teambased spel bedoeld en dan heb je vaak wat langere speelsessies die daarbij horen. Zou zonde zijn als je de DLC haalt en nauwelijks speelt en niet mee gaat kunnen met het grootste deel van de spelers, toch?
[ Voor 14% gewijzigd door GroeneThee op 27-09-2016 16:43 ]
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Is dat de beta ? Heb vanmiddag tot 1600 gespeeld op de pc. Maar nergens last van gehad.diknmuis schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:25:
^idem
deze namiddag 752, nooit meer de moeite gedaan en uitgelogd
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
PTS public test server, een soort beta om de komende patche(s) te testenGri77ie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:26:
[...]
Is dat de beta ? Heb vanmiddag tot 1600 gespeeld op de pc. Maar nergens last van gehad.
Was gezellig gisteren toen ik er na 45 minuten eindelijk in kwam en nar 20 minuten we allemaal een DELTA kregen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq