Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:24:
Gisteren voor het eerst drakennest geprobeerd maar dat is wel andere koek....
Lette niet helemaal op stond er ineens zo'n kut karretje achter me....

Volgens het mij is het zaak om te proberen 1 van die final 4 zeg maar neer te halen en dan zoveel mogelijk met zn allen op de volgende. Alleen doordat die gasten van alle kanten komen is het lastig te doen.
The Four Horsemen, elke keer als je er eentje hebt omgebracht verschijnen er vijanden die je moet verslaan. Je kunt het beste ervoor zorgen dat je de horsemen zoveel mogelijk damage toebrengt dat ze bijna geen health meer over hebben en ze dan alle vier in een keer omleggen.
Xecuter NL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:28:
[...]

Ik vind UG Heroic echt heel dik om te doen. Zelfs met modifiers aan is het goed te doen.
Ik vind dat Heroic UG is zoals het spel zou moeten zijn: tactisch, echt cover gebaseerd, teams met echte rollen.

Ben sinds gisteren Level 40 in Underground, dus ga me nu volledig richten op Heroics (voor levelen is Hard farmen sneller). Mijn solo-Heroic projectje vordert gestaag, heb mijn build inmiddels aangepast naar Reclaimer i.c.m. Skill. Heb nog niet 2 phases vol weten te maken, maar de eerste inmiddels wel gehaald. Wel pittig, maar zeker niet onmogelijk. Grappig is dat Heroic story missions solo veel moeilijker zijn omdat deze niet geschaald zijn (Underground is dit wel, dus solo heb je minder enemies). Heb ook Lexington solo geprobeerd op Heroic, maar verder dan het dak ben ik nog niet gekomen.

Met een groep (PUG) is Heroic in Underground over het algemeen wel goed te doen, en meestal zie je aan de eerste encounter wel of je het gaat halen als groep of niet.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

JohnnyV76 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:15:
[...]

Trouwens voor de geinteresseerden... zag dat er nu bij de BoO mods vendor een blauwe small laser pointer te koop is... voor de mensen die alleen nog een groene hadden op hun hand weapon. Deze is best ok.. meteen voor elk char eentje gekocht :)
Ik kan 'm niet vinden. Ik heb nog altijd een small barrel nodig voor mijn fw x-45 pistol

Whole lot of stars ***

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Rudios schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

Ik kan 'm niet vinden. Ik heb nog altijd een small barrel nodig voor mijn fw x-45 pistol
Jij hebt een FW-X45 ... Ik de gewone X-45 :'(
Trouwens ik heb een tweede level 30 character gemaakt en ben tijdens dat proces zo een small underbarrel laser pointer tegengekomen.

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Wellicht een leuke tip voor de mensen die dat nog niet weten, ik kwam ook daar net pas achter
Ik heb in het verleden een account aangemaakt voor de Ubisoft Club op https://club.ubi.com

Voor elk Ubisoft spel dat je speelt spaar je zogeheten units en met die units kun je items unlocken.
Het item heb je dan dus beschikbaar in het spel dat je speelt en kun je in geval van The Division 'claimen' bij de Rewards Claim Vendor in BoO.

Ik heb bijvoorbeeld 290 Ubisoft units gespaard voor the Division door het spel alleen maar te spelen en je kunt items unlocken zoals wallpapers, outfits, weapon skins, 3 directive intel, 5 division tech, 3 dark zone keys en 30 Phoenix credits met elk hun eigen unit waarde.

De 30 Phoenix credits vind ik persoonlijk dan weer het meest waardevol, kost 30 units en kun je helaas maar maximaal 3 keer unlocken, maar is wel leuk om op die manier extra items vrij te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door McWolf82 op 11-08-2016 14:43 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Rudios schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

Heb je geen blueprint voor een LVL15 (groen) Small laser pointer?

Ik kan bij de Mod Vendor overigens ook niks vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door agoNITE op 11-08-2016 16:05 ]

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Die small underbarrel is niet meer te koop.

Klopt dus dat je hem niet kan vinden.

De BoO vendor restock tijd is erg kort (dacht 24 uur)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:15
McWolf82 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
De 30 Phoenix credits vind ik persoonlijk dan weer het meest waardevol, kost 30 units en kun je helaas maar maximaal 3 keer unlocken, maar is wel leuk om op die manier extra items vrij te spelen.
1 run Lexington op heroic geeft je 50 Phoenix Credits en duurt ongeveer een kwartiertje. Denk dat je je units beter kunt bewaren dan PC voor kopen. Ik heb er 20% korting in de store voor "gekocht" en daarmee de season pass met korting aangeschaft.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:20:
[...]

1 run Lexington op heroic geeft je 50 Phoenix Credits en duurt ongeveer een kwartiertje. Denk dat je je units beter kunt bewaren dan PC voor kopen. Ik heb er 20% korting in de store voor "gekocht" en daarmee de season pass met korting aangeschaft.
Voor ps4 mensen gaat die korting Helaas niet op

Burp

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb nu alle missies gedaan, doe nu de dagelijkse missies en verzamelen inlichtingen. Mijn wapen is niveau 204, valt er voor mij nog iets te halen want ik heb geen Xbox live. Alle missies al op moeilijk uitgespeeld, uitdagend lukt niet. Ga meteen af, schiet 100k schade per seconde. Leven 31 gaat mij lastig af maar lukt, 32 ga ik meteen dood.

Hoor het graag, weet niet of de Dark Zone nog veel te bieden heeft of dat het meer van hetzelfde is. Vind verder wel vet, alleen de herhaling begint te vervelen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga dit weekend maar eens echt the underground proberen.
Net review gekeken op Gamekings, en daar komt die er toch echt slecht uit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Mars18 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:53:
Ik heb deze week eerst veel missies op Hard gespeeld om level 20 zo snel mogelijk te bereiken. Vanaf level 20 kun je missies op Heroic spelen (kon voor level 20 ook, als je een buddy joinde). Met een redelijk goed groep met random spelers is dit goed te doen, met GS 268 (lager kan ook, gebeurt mij tot nog toe weinig) gear/GS 229 wapens als loot.

Enige nadeel aan Heroic met random spelers is dat ze vaak veel te snel willen (exact wat JohnnyV76 een paar posts terug aangaf). Deze spelers hebben vaak een 250+ gearscore, gebruiken hun talents amper en communiceren ook niet (al was het maar alleen vua de chat, om eea af te stemmen).

Gisteren toch een paar leuke wapens aan over gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
agoNITE schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:13:
[...]

Ik heb deze week eerst veel missies op Hard gespeeld om level 20 zo snel mogelijk te bereiken. Vanaf level 20 kun je missies op Heroic spelen (kon voor level 20 ook, als je een buddy joinde). Met een redelijk goed groep met random spelers is dit goed te doen, met GS 268 (lager kan ook, gebeurt mij tot nog toe weinig) gear/GS 229 wapens als loot.

Enige nadeel aan Heroic met random spelers is dat ze vaak veel te snel willen (exact wat JohnnyV76 een paar posts terug aangaf). Deze spelers hebben vaak een 250+ gearscore, gebruiken hun talents amper en communiceren ook niet (al was het maar alleen vua de chat, om eea af te stemmen).

Gisteren toch een paar leuke wapens aan over gehouden.
Ik ga het eerst zelf eens proberen met single missies 8)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da's ook maar een mening, ik amuseer me er sinds release prima mee.

Verder wat tips voor Underground:

Wil je snel levelen/XP farmen? Hard missions, met zoveel mogelijk phases en directives.
Wil je gear farmen? Heroic missions voor 268/229.

Let op dat de gear score van de inhoud van een Underground Cache wordt bepaald op het moment van krijgen op basis van je theoretische/virtuele (zelfde formule als voor DZ) gear score (dus niet moment van openmaken en je onscreen gear score). Dus als je voldoende 240s in je inventory + stash hebt + 204 wapens zit je goed. Heb je GS 225 of meer dan krijg je gegarandeerd 268 gear of 229 wapens uit de Underground Caches.
agoNITE schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:13:
[...]

Het is hit-and-miss inderdaad. Gisteravond eerst een potje met rushers gehad, duurde niet heel lang. :+ Daarna een potje van 3 phases heroic met een paar super laid-back gasten, heel relaxed en beheerst. Pulsen, pullen, fallback, shotties isoleren en weer door. Ging super. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:10:
[...]

Voor ps4 mensen gaat die korting Helaas niet op
Ik heb mijn ps4 hard copy van Division via ubisoft store gekocht met korting van de ubi points. Geldt dus ook voor ps4 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Xecuter NL schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Ik heb mijn ps4 hard copy van Division via ubisoft store gekocht met korting van de ubi points. Geldt dus ook voor ps4 players.
oh ok, die dus wel.

Ik wilde dat doen met de uitbreiding maar dat lukte helaas niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Net even een groot deel aangehoord van die review maar hoewel ze op bepaalde punten wel gelijk hebben ben ik het met een hoop dingen ook niet eens. Ze hebben t bijvoorbeeld erover dat je met een lage GS een missie doet met 2 hoge GS mensen erbij je niks hoeft te doen en die anderen er wel doorheen blazen. Dat moet wel een hard missie geweest zijn en ja daar blazen mensen met goede gear wel doorheen maar buiten het feit dat je voor challenging en heroic een betere GS moet hebben is het ook niet zo dat elke groep maar door challenging heen blaast. Volgens de heren gamekings staat dit topic trouwens ook in het verkeerde forum gedeelte... het is immers een RPG met shooter elementen! :)

Na de eerste paar dagen underground hype heb ik het niet veel meer gespeeld maar de laatste tijd vind ik het juist weer leuk om elke dag op elk char wat missies te doen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind ook ondanks wat ze beweren in de review wel tevreden met UG missies.
Al moet ik zeggen dat met randoms het vaak misgaat op challenging.
Ik ben GS229 geloof ik en wordt vaak gekicked vanwege mijn level als ik bij level GS 240+ wordt ingedeeld.
En dat terwijl ik meestal de enige ben die nog overeind staat (natuurlijk niet altijd).

In een party werkt dit vele malen beter.
Heroic durf ik niet aan aangezien dat nog echt te hoog gegrepen is.

Wel vind ik dat UG qua omgeving veelal hetzelfde is. Dat is dan de enige opmerking.
Mag wel wat meer verhaal in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
ApC_IcE schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:08:
Ik ben GS229 geloof ik en wordt vaak gekicked vanwege mijn level als ik bij level GS 240+ wordt ingedeeld.
En dat terwijl ik meestal de enige ben die nog overeind staat (natuurlijk niet altijd).

Wel vind ik dat UG qua omgeving veelal hetzelfde is. Dat is dan de enige opmerking.
Dan zit je in het verkeerde spel :P als je een verhaal zoekt

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De stap tussen Challenging en Heroic is véél kleiner dan tussen Hard en Challenging. Ik denk dat als je Challenging kan met een groep, je Heroic ook wel kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Stap is wel kleiner maar je merkt toch wel duidelijk dat heroic nog wat moeilijker is. Foutjes worden in heroic sneller afgestraft dan op challenging en dat komt natuurlijk door dat ene leveltje hogere mobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ultimate glass cannon build.

18.3 miljoen HS crit :O
YouTube: The Division - 18.3 Million Crit! Glass PVE build

Tot vanavond (2 uur snachts dacht ik) is er in DZ04 safehouse iLVL 32 STAMINA mod blueprint te koop _/-\o_ :9~

[ Voor 26% gewijzigd door kihon op 12-08-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo lvl 28,5 storyline uitgespeeld nu door op na 30 voor end content 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:02:
Zoo lvl 28,5 storyline uitgespeeld nu door op na 30 voor end content 😬
Jij zat vanmiddag zeker in discor in de "looking for group" channel?
Tweakers gaan meestal gewoon in een division kanaal zitten als ze een groep willen.
Kijken waar er mensne zijn en gezellig bij komen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kihon schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:38:
[...]

Jij zat vanmiddag zeker in discor in de "looking for group" channel?
Tweakers gaan meestal gewoon in een division kanaal zitten als ze een groep willen.
Kijken waar er mensne zijn en gezellig bij komen }:O
Ja ik was dat.. Had niet veel tijd en headset lag op me bureau dus.. Moet kijken of automatisch aanmelden kan uitzetten op t moment dat me pc opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

Wat ik mis is meer variatie in missies in UG, in pve heb je verschillende missies zoals mensen bevrijden, antenne inschakelen en de bediener beschermen.
Ik probeer UG altijd met gelijke niveau mensen te spelen, die hoge gear boys vliegen er gewoon door heen.

op het niveau in het volgende filmpje heb ik niets te zoeken, clanmates in de darkzone

[YouTube: https://youtu.be/84_wSRBldm8]

[ Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 13-08-2016 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen terug van vakantie
ben benieuwd naar underground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:49:
[...]

Ja ik was dat.. Had niet veel tijd en headset lag op me bureau dus.. Moet kijken of automatisch aanmelden kan uitzetten op t moment dat me pc opstart
HEB EEN HALF UUR TEGEN JE ZITTEN SCHREEUWEN! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
Er is een BPO te koop van een 229 first wave vector. Is deze nog de moeite waard om te kopen of gewoon doorgaan met het farmen van heroic underground missies voor een 229 MP7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:41:
[...]

HEB EEN HALF UUR TEGEN JE ZITTEN SCHREEUWEN! :P
Haha sorry ! Volgende keer reageer ik wel terug haha😇

Hoe heet trouwrnd de gearstuff van de sniper ??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:12:
[...]

Haha sorry ! Volgende keer reageer ik wel terug haha😇

Hoe heet trouwrnd de gearstuff van de sniper ??
Er is niet echt 1 specifieke sniper build.
Hunters Faith/DeadEYE zouden sniper build moeten zijn, maar zijn maar slecht tot matig.

Beste set om te gebruiken op het moment (als je voor dmg output gaat) is gewoon nog steeds 5-piece SENTRY.
Inclusief sniper en/of shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
kihon schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Er is niet echt 1 specifieke sniper build.
Hunters Faith/DeadEYE zouden sniper build moeten zijn, maar zijn maar slecht tot matig.

Beste set om te gebruiken op het moment (als je voor dmg output gaat) is gewoon nog steeds 5-piece SENTRY.
Inclusief sniper en/of shotgun.
True!
In DZ loopt 90% met Sentry + shotgun. In mijn ogen OP.
Ik loop met een zeer goede 229 mp7 met Deadly en brutal + 5 Striker en Savage, maar 1vs1 verlies ik t altijd van de Sentry + shotgun.

Het feit dat zoveel mensen met deze combinatie lopen zegt genoeg. Je hoort bij patches veel over balancing, maar wat mij betreft hebben ze weer een belangrijk punt om meer balance in aan te brengen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Op PC is de shotgun meta nog niet echt aangeslagen, maar ook minder nodig, vermoedelijk ivm auto aim.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
rsnubje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:10:
Op PC is de shotgun meta nog niet echt aangeslagen, maar ook minder nodig, vermoedelijk ivm auto aim.
Nee idd. Ik had ook bij moeten zetten dat ik op de ps4 versie doelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 15-09 13:45
Monda schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:49:
[...]

True!
In DZ loopt 90% met Sentry + shotgun. In mijn ogen OP.
Ik loop met een zeer goede 229 mp7 met Deadly en brutal + 5 Striker en Savage, maar 1vs1 verlies ik t altijd van de Sentry + shotgun.

Het feit dat zoveel mensen met deze combinatie lopen zegt genoeg. Je hoort bij patches veel over balancing, maar wat mij betreft hebben ze weer een belangrijk punt om meer balance in aan te brengen.
Zorg dan dat je niet geraakt wordt als je een Shotgun ziet, vooral als je al sentry markeringen op je hoofd hebt staan.

Sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
treative schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:34:
[...]

Zorg dan dat je niet geraakt wordt als je een Shotgun ziet, vooral als je al sentry markeringen op je hoofd hebt staan.
Dat is toch altijd het idee als je een shooter speelt? :+
Tja is toch elke keer weer de zoektocht naar het makkelijkste kills scoren met de minste skill/effort.
Blijft natuurlijk bizar dat alle niet sentry sets gewoon zwaar underpowered zijn ongeacht de situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:44
Na een paar weken heerlijk vertoeven in warmere oorden, vanavond maar weer eens opstarten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
shroudster schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:23:
[...]

Dat is toch altijd het idee als je een shooter speelt? :+
Tja is toch elke keer weer de zoektocht naar het makkelijkste kills scoren met de minste skill/effort.
Blijft natuurlijk bizar dat alle niet sentry sets gewoon zwaar underpowered zijn ongeacht de situatie.
In dit spel zie ik veel mensen vooral stil staan wanneer ze schieten.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

treative schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 17:58:
[...]

In dit spel zie ik veel mensen vooral stil staan wanneer ze schieten.
Lekker toch; al die stationary targets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
kihon schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:43:
[...]

Lekker toch; al die stationary targets :+
Wel lekker makkelijk ja, maar dan vinden ze dat het niet aan hun zelf ligt maar aan Senty/m870 wat super overpowered is.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
treative schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:43:
[...]

Wel lekker makkelijk ja, maar dan vinden ze dat het niet aan hun zelf ligt maar aan Senty/m870 wat super overpowered is.
Dat hebben de ontwikkelaars zelf ook toegegeven in laatste state of game begreep ik. (Sentry/m870 OP probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is volgens julie de beste smg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:03:
mp7 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Uit welk stiekem gedeelte komt die?
Ik ben inmiddels gs 231 maar ben nog nooit een mp7 goud tegen gekomen.
Wel een mp5 maar die heeft nog geen goede talents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ApC_IcE schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:29:
[...]

is nog een 204, maar hij heb chc. en een mega hoge base damage.
komt uit de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu gearscore van 250 met 2 deadeye en 4 lone star,ben al heel lang niet in darkzone geweest doe alleen nog underground en dailys en high target.
ga straks mss weer eens de dark zone in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

ApC_IcE schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:29:
[...]

Lincoln tunnel challenge mode valt hij ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Convoy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:41:
[...]

Lincoln tunnel challenge mode valt hij ook ;)
Oehh die toch maar eens doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Een tijdje niet gespeeld en afgelopen week even alles voorzien van de laatste update, geen DLC gekocht, maar nu krijg ik elke keer als ik wil spelen code DELTA 20001082 op het moment dat ik maar 1 a 2 stappen maak in het spel :S

Voorheen had ik hier nooit last van?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net lincon tunnel gedaan maar geen mp7 hoor,jammer
mss nog een keer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:03:
De beste smg, lmg, assault rifle en shotgun is de m870 en natuurlijk met Sentry... Frustratie zit diep 😉
Toch gebruik ik zoals hierboven ook staat, nog steeds dwars mn 229 mp7 met brutal en Deadly icm 5 Strikers + Savage. Ondanks dat ik dan nog het onderspit delft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:30:
heb net lincon tunnel gedaan maar geen mp7 hoor,jammer
mss nog een keer doen
De MP7 KAN vallen. Ik heb na 50x Lexington Event Center ook nog steeds geen Showstopper gekregen.
Daarnaast is het ook nog eens geluk hebben dat de juiste talents op zitten.

Ik ben een hele tijd naar een Tactical/Blackmarket SASG-12 op zoek geweest. Ik heb er denk ik zo'n 15 verkocht omdat de stats/talents bagger waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

agoNITE schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Ik heb er denk ik zo'n 15 verkocht omdat de stats/talents bagger waren.
Heeft het na een bepaald moment nog nut om gear te sellen ? Ik heb nu bijna 1 miljoen credits en ik zie nergens iets te koop voor gewone credits dat interessant is. Toen ik juist lvl 30 was dacht ik door te sparen voor de wapens bij de Special Gear Vendor, maar tegen de tijd dat ik genoeg had, had ik telkens beter spul gevonden van Daily missions of The Underground op Normal.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 22-08-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Als je bezig bent met je gear perfectioneren is die 1M credits er zo doorheen ;)

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Net zoals je Phoenix Credits.... 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bijna 2000 phoenix punten maar is niets leuk te koop in vendor........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Koop ook nauwelijks iets, gebruik ze juist voor het recalibereren van mijn gear!

[ Voor 1% gewijzigd door GroeneThee op 22-08-2016 19:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
Hey allen, Meldt me ook maar eventjes hier. In de July sale The Division gekocht op Xbox One maar was er nog niet aan toe gekomen. Vorige week maar eens begonnen met het spel en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Heb voorheen ook Destiny gespeeld (afgehaakt na de tweede expansion) omdat het thema me niet zo kon Boeien.

The Division boeit me wel door het thema (het is enigszins realistisch en heeft een minder sterke Sci-Fi insteek). Misschien dat ik ooit nog wel Destiny ga spelen, maar voorlopig houd ik het hierbij. Ben inmiddels nog maar level 13 (level 6 DZ) en beleef veel plezier aan de missies en samen met anderen gamen op dit moment. Ga het wel even volhouden met dit spel :)

Ik heb me ook aangemeld via het formulier dus als iemand een keer wil gamen dan voeg me maar toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
rsnubje schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:52:
Als je bezig bent met je gear perfectioneren is die 1M credits er zo doorheen ;)
Zeg dat wel, afgelopen 3 weken bijna een miljoen credits er door heen gebrand met dat kalibreren, vaak zat dat je voor jan met de korte achternaam zit te kalibreren omdat er geen garantie is dat het meer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
JohnnyV76 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:15:
[...]

Trouwens voor de geinteresseerden... zag dat er nu bij de BoO mods vendor een blauwe small laser pointer te koop is... voor de mensen die alleen nog een groene hadden op hun hand weapon. Deze is best ok.. meteen voor elk char eentje gekocht :)
Hij is weer beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Die shooting range targets kunnen die ook al dood?
Aan het einde van het filmpje zie je in eens geen damage meer.

[YouTube: https://youtu.be/ikb0Fm9x8ow]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
State of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Tja potentie blijft er maar is toch heel erg afwachten wat er met de volgende quality of life patch naar voren komt. Verder is het natuurlijk wel om te janken dat de nieuwe content DLC er pas in november/december aan komt. (iets met rip afwisseling)
Die uitnodiging naar de community is wel een goed idee nu maar hopen dat daar nog wat snugger volk voor wordt uitgekozen die meerdere aspecten van de game prima snappen. (lees , UG , DZ en heroic incursions)
/gaat zichzelf ook aanmelden gratis reisje en een leuke game verbeteren klinkt als win/win in mijn optiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga ik net even de dark zone in na ruim 2 maanden, staan er 4 roques voor de ingang dood bedankt maar dan ben ik er klaar mee. ga wel weer ug in ben nu level 20 maar eens challenges proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik hoor alleen maar "bigger picture bigger picture"

Jaja er komt een grotere update.

Was dat de samenvatting? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die zich gaan opgeven voor de reis naar zweden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Het ontkennen is voorbij, ze geven nu eindelijk zelf aan dat het een zooitje is alleen gebruiken ze wat nettere
bewoording voor dat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Is er iemand hier die ook maar iets van een striker setup gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
GroeneThee schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:37:
mijn 3e char heeft 5/6 strikers maar ben er niet wild van. De makkelijkere mobs gaan evengoed snel neer en bij de lastigere mobs is het lastig om de buff op te houden als je moet wegrennen, healen andere mob op je af komt e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje niet gespeeld (door vakantie en zo) dus voor het eerst undrrground in, maar ik kom niet door de eerste missie. Moet kennelijk de trein in en kan ook interacten met trein...maar er gebeurt niks. Trein doet niks, geen missie status update...niks. loopik terug naar Operations panel dan kan ik daarna weer met trein interacten maar zelfde "resultaat", niks. Doe ik wat fout..of is dit bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat had ik ook je wil een setup doen maar vervolgens kun je niet naar de metro om te starten. Mij lukte het na een paar keer klooien weet nog steeds niet hoe ik het precies deed.

Je krijgt dan wel een toffe missie met een gaaf eind stuk vond ik

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volhouder wint dus...dat is rustgevend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
Wat triest weer vandaag.... constant diconnects en geen enkele underground missie die start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
DJ-NaRRa schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:47:
Hey allen, Meldt me ook maar eventjes hier. In de July sale The Division gekocht op Xbox One maar was er nog niet aan toe gekomen. Vorige week maar eens begonnen met het spel en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Heb voorheen ook Destiny gespeeld (afgehaakt na de tweede expansion) omdat het thema me niet zo kon Boeien.

The Division boeit me wel door het thema (het is enigszins realistisch en heeft een minder sterke Sci-Fi insteek). Misschien dat ik ooit nog wel Destiny ga spelen, maar voorlopig houd ik het hierbij. Ben inmiddels nog maar level 13 (level 6 DZ) en beleef veel plezier aan de missies en samen met anderen gamen op dit moment. Ga het wel even volhouden met dit spel :)

Ik heb me ook aangemeld via het formulier dus als iemand een keer wil gamen dan voeg me maar toe :)
Ja hier ook Destiny speler (die het thema zeker wel kan waarderen), maar die ook the DIvision kocht juist voor de setting en het thema. Maar ooooh god wat is de gameplay van Destiny een verademing tov de Division. Deed me realiseren dat ik dat toch wel belangrijker vind dan de setting. Rise of Iron ga ik dan ook met alle plezier spelen. The Division is daarentegen voorlopig wel van m'n systeem... (en ik pre-order nooit meer gold of premium edities van games...)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Wii4all schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:19:
Dat had ik ook je wil een setup doen maar vervolgens kun je niet naar de metro om te starten. Mij lukte het na een paar keer klooien weet nog steeds niet hoe ik het precies deed.

Je krijgt dan wel een toffe missie met een gaaf eind stuk vond ik
Is volgens mij de mooiste missie met die under ground house party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Jeroenimoes schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:04:
[...]

The Division is daarentegen voorlopig wel van m'n systeem... (en ik pre-order nooit meer gold of premium edities van games...)
Dat ga ik vanavond ook maar eens doen.. Het is al een flinke tijd geleden dat ik het gespeeld heb, en niet eens door vakantie o.i.d. Ik ben er gewoon geheel op uitgekeken en vind 't achteraf ook wel zonde dat ik destijds ook de Season Pass erbij heb gekocht.

Heb het voor een flinke tijd wel leuk gevonden, ook om samen met mede-Tweakers te spelen, maar het spel is gewoon echt doodsaai en herhalend op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
DJ-NaRRa schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:47:

Zal je even toevoegen :) Al een weekje ofzo niet gespeeld, maar zit ook rond level 15/16 nu. Heb er wel weer zin in dus pak het deze week wel weer op! Heb nog niet zoveel samen gespeeld met "bekenden", alleen zo nu en dan automatic groups. Ene keer heb je geluk, andere keer dikke pech met het "derp" niveau van sommigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
Jeroenimoes schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:04:
[...]

Ja hier ook Destiny speler (die het thema zeker wel kan waarderen), maar die ook the DIvision kocht juist voor de setting en het thema. Maar ooooh god wat is de gameplay van Destiny een verademing tov de Division. Deed me realiseren dat ik dat toch wel belangrijker vind dan de setting. Rise of Iron ga ik dan ook met alle plezier spelen. The Division is daarentegen voorlopig wel van m'n systeem... (en ik pre-order nooit meer gold of premium edities van games...)
Wellicht offtopic hoor, maar in welk opzicht is Destiny een verademing qua gameplay? Mind you dat ik The Taken King al niet meer gespeeld heb en dus alleen ervaring heb met house of wolves en The Dark Below. Heb de gameplay van Destiny nooit echt vriendelijk gevonden (op console).

In The Division heb ik nog niet echt momenten gehad dat de gameplay mij stoorde. Een aantal keren gehad dat hij een cover niet lekker pakte en daardoor midden in de vuurlinie stond. Ander puntje zijn soms de bullet sponges als enemies. Al moet ik zeggen dat met een goede tactiek en skills het wel te doen is.

Gisterenavond bijv met een andere speler Russian Consulate gedaan (minimum level 27) en we waren 25 en 24. Ja redelijk vaak gewiped, maar met de juiste tactiek en tijd is het ons wel gelukt (zij het dat het een uur / anderhalf heeft geduurd). Gaf me wel een enorme voldoening elke keer als we een checkpoint haalden en uiteindelijk de missie voltooiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat ik vervelend aan destiny vond was het volgende. Je komt een bepaald gebied in schiet daar alle ventjes in je loopt een stuk door weet niet meer precies waar je heen moet komt terug in het gebied waar je net was moet je weer die zelfde ventjes neer schieten. Als je daarna doorloopt terug en je gaat daarna weer terug naar het gebied binnen een paar minuten al moet je weer datzelfde groepje afknallen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wii4all schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:08:
Wat ik vervelend aan destiny vond was het volgende. Je komt een bepaald gebied in schiet daar alle ventjes in je loopt een stuk door weet niet meer precies waar je heen moet komt terug in het gebied waar je net was moet je weer die zelfde ventjes neer schieten. Als je daarna doorloopt terug en je gaat daarna weer terug naar het gebied binnen een paar minuten al moet je weer datzelfde groepje afknallen.
En hoe is dit anders dan de DZ?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

En hoe is dit anders dan de DZ?
Niet veel geef ik toe maar bij destiny stonden de timers misschien op 1 minuut ofzo waardoor ik me er gewoon aan stoorde. Ergens snel terugkomen kon niet meer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wii4all schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Niet veel geef ik toe maar bij destiny stonden de timers misschien op 1 minuut ofzo waardoor ik me er gewoon aan stoorde. Ergens snel terugkomen kon niet meer.
Tsja en hier zijn de timers juist weer te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik merk ook dat ik juist weer terug naar Destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net underground gedaan met 3 phrase met alles aan wel op hard maar dat sickness is wel geinig.
je health gaat steeds terug lopen effe wennen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, hoe is deze game met de volgende situatie:

1.) Solo Speler
2.) PC gamer
3.) Geen tijd/geld om gelijk al DLC te kopen

Is het het dan waard om te spelen? Of meer een "niks voor jou"?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:18:
Vraagje, hoe is deze game met de volgende situatie:

1.) Solo Speler
2.) PC gamer
3.) Geen tijd/geld om gelijk al DLC te kopen

Is het het dan waard om te spelen? Of meer een "niks voor jou"?
Om echt verder te komen in het spel moet je in team spelen, solo is zo goed als niet te doen als je de endgame content wilt spelen. En de Underground DLC is wel een beetje een van de endgame activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Angeloonie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Om echt verder te komen in het spel moet je in team spelen, solo is zo goed als niet te doen als je de endgame content wilt spelen. En de Underground DLC is wel een beetje een van de endgame activiteiten.
Op zich is een endgame groep geen issue. Maar ik ben echt niet iemand van pugs. Dan liever met een vaste kern spelers ipv een paar random bozo's die wat aanklooien :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:21:
[...]

Op zich is een endgame groep geen issue. Maar ik ben echt niet iemand van pugs. Dan liever met een vaste kern spelers ipv een paar random bozo's die wat aanklooien :D
We zitten met veel tweakers op een Discord server, en dan is er altijd wel iemand te vinden om samen mee te spelen. :) (alhoewel veel spelers momenteel even een "break" hebben tot er weer patches/uitbreidingen komen)

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 30-08-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Angeloonie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

We zitten met veel tweakers op een Discord server, en dan is er altijd wel iemand te vinden om samen mee te spelen. :)
Kijk, dat klinkt goed. En Discord = <3 Misschien toch maar zoeken naar de game, vooral qua betaalbaarheid

Laatste vraag:

Division PC is nu 28 euro. Is dat het waard? Of moet ik ook gelijk een zooi DLC erbij kopen? Of kan ik voorlopig eerst zonder DLC beginnen?

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 30-08-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:09:
net underground gedaan met 3 phrase met alles aan wel op hard maar dat sickness is wel geinig.
je health gaat steeds terug lopen effe wennen hoor
Wij doen de laatste tijd uitdagend met 2 fases.

alleen daar zit een groot verschil in vind ik tussen welke missie je krijgt.

Als je er eentje krijgt waarbij je 3 generatoren moet beschermen is de missie moeilijker dan als je een soort 'intel' missie hebt zeg maar....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

Kijk, dat klinkt goed. En Discord = <3 Misschien toch maar zoeken naar de game, vooral qua betaalbaarheid

Laatste vraag:

Division PC is nu 28 euro. Is dat het waard? Of moet ik ook gelijk een zooi DLC erbij kopen? Of kan ik voorlopig eerst zonder DLC beginnen?
Kom vooral op de discord langs! the division is wel de main game maar daarnaast ook nog andere games. DLC zou ik halen als survival uit is.. underground voegt niets toe tegenover de huidige end game content (incursions)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Wij doen de laatste tijd uitdagend met 2 fases.

alleen daar zit een groot verschil in vind ik tussen welke missie je krijgt.

Als je er eentje krijgt waarbij je 3 generatoren moet beschermen is de missie moeilijker dan als je een soort 'intel' missie hebt zeg maar....
uitdagend lukt vaak niet dit omdat ik niet met vaste spelers speel
heb nu gearscore 250 en health staat op 350 en dsp op 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
GroeneThee schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:37:
Absoluut! 5x striker icm mn mp7. Ik blijf stug volhouden tegen alle Sentry + shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Monda schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Absoluut! 5x striker icm mn mp7. Ik blijf stug volhouden tegen alle Sentry + shotguns.
Same..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Monda schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Hmmm heb alles er net van weg gedaan :/ Ik kom echt ruimte te kort, heb nu een 5 sentry set, al kan dat wel eens wat geoptimaliseerd worden, een reclaimer set, een tactician setje en nu ook een beetje bezig met een alpha bridge build. Nu nog effe een beetje de juiste talenten op 2 g36's, ben erg benieuwd.

De (Phoenix) credits etc zijn op dus eerst maar weer eens wat grinden.

en hopen op wat gunstigere drops en rerools. 6x reroll voor brutal en geen een keer gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Hoop echt dat straks met 1.4 met betere balancing, wij meer kans krijgen tegen Sentry + shotgun. 1vs1 is altijd voor Sentry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

GOED NIEUWS

http://tomclancy-thedivis...72-16&ct=tcm:148-76770-32

Komt een PTR voor TD :D

Lijkt de goede kant op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Wow!!!! FINALLY!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
DJ-NaRRa schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:33:
[...]

Wellicht offtopic hoor, maar in welk opzicht is Destiny een verademing qua gameplay? Mind you dat ik The Taken King al niet meer gespeeld heb en dus alleen ervaring heb met house of wolves en The Dark Below. Heb de gameplay van Destiny nooit echt vriendelijk gevonden (op console).
Uuh... de algemene gameplay, hoe vloeiend en lekker het speelt; bewegen, schieten, etc.de mechanics in het algemeen en van de strikes en raids. The Division hekel ik om de inputlag, het houterige bewegen en de afwezigheid van mechanics. Ik vind de setting en de gunplay ofzoch zeker gaaf, anders had ik nooit de gold editie gekocht. Maar dat laggy, houterige gestuntel irriteerde me veelteveel. Hoop nog altijd dat ze dat beter maken. De engine is gewoon nog verre van geoptimaliseerd voor consoles.
Jammer dat je the Taken king hebt gemist, dat heeft zoveel verhaal en epicness toegevoegd. Maar ieder zo zijn voorkeuren.
Wii4all schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:08:
Want dat is in the Division anders :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 21 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.