Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Here are the list of changes to be implemented with the July 22nd maintenance.
Fixed an issue that allowed players to benefit from the DeadEye 4 set bonus while retaining their headshot damage. This fix also resolves the issue where players were able to stack bonus headshot damage indefinitely.

Mooi dat ze dead eye fixen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
NLsandman schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:32:
Here are the list of changes to be implemented with the July 22nd maintenance.
Fixed an issue that allowed players to benefit from the DeadEye 4 set bonus while retaining their headshot damage. This fix also resolves the issue where players were able to stack bonus headshot damage indefinitely.

Mooi dat ze dead eye fixen
nog maar 5496843564865 bugs te gaan

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Wat is het stil geworden hier zeg !

Gister m'n build nog even verder aangepast. Ik speel met sentry shotgun build. Gister eindelijk savage gloves gevonden. Helaas een lage fire arms roll (688) 34% crit hit damage, 6% crit hit change.
Daarnaast nog 711 shotgun damage gerolled (2x reroll).

Stats: (uit m'n hoofd gezegd) 160k dps, 275k thoughness (75% amor cap) en of 30.000 skillpower.
Base damage M870 shotgun 127k :9~ Ik kan hem omhoog gooien naar 133k/135k base damage maar dan mis ik 4 of 5 kogels extra. Vind dat in PVP toch prettiger spelen, maar even aan kijken hoe dat verloopt.

4 sentry, reckless chest en savage gloves.

Ik ga vanavond eens verder puzzelen of het nodig is dat ik 30.000 skillpower heb. Ik neem namelijk m'n shock turret mee als ik met deze build loop. Daarnaast met 2 tactic builds 1 max smartcover 1 max pulse :+

Ik ben heel blij met de laatste update 20% meer damage in PVP. Alleen een 4 man groep met tanktican + triage blijft lastig te controleren. |:(

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Aan mijn kant staat TD/alle games al een week stil, hebben gasten over de vloer. Die gaan vanavond terug dus morgen misschien weer online :P

Tevens is er ook bijna een GTX 980 onderweg ter vervanging van mij GTX 770. Ben benieuwd naar de FPSjes in The Division :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Volgens mij postten de meestten, over TD, het op de discord channel.

Elke dag komen daar wel posts voorbij met mensen hun nieuwe gear, vragen, discussies, loot etc.

nwe sentries:

Afbeeldingslocatie: http://www.ultraimg.com/images/2016/07/26/sentry.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door kihon op 26-07-2016 17:23 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Dare I say rekt?
Van full overheal naar half bar met 1 schot.

3 man manhunt opgerold met Shroudster. Filmpje volgt vanavond :)
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/qfw2Z/55d9e88c26.jpg

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Gelukkig is er weer een post op reddit van iemand die Hunter's Faith vergelijkt met Nomad :D.
Misschien komt er nog een kleine buff zodat ik de 5 miljoen kan doorbreken.

[ Voor 28% gewijzigd door PirE op 27-07-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
PirE schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:09:
Gelukkig is er weer een post op reddit van iemand die Hunter's Faith vergelijkt met Nomad :D.
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Paar weken terug Division even opzij gelegd voor ps4. GTA weer opgepakt. Was de daily grind een beetje zat. Wat dat betreft valt er nog wel wat te leren van bijvoorbeeld Guild wars 2, World of Warcraft. Challenge voor de devs is het "fris" houden van de game. Pak het na de dlc wellicht weer op.

[ Voor 34% gewijzigd door Sosua op 27-07-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Beste tweakers,

Gisteren een xbox one 1TB the division bundle aan geschaft, en halo 5 + gears of war erbij.

Nu zit ik zwaar in dubio om de download code te verkopen of ruilen omdat ik niet weet of division mijn game is.

Is dit beetje te vergelijken met een Rpg of destiny?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Het Darkzone filmpje van mij en Shroudster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
rsnubje schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:37:
Het Darkzone filmpje van mij en Shroudster.

[video]
rip xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Lekker Mega, volgens het boekje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Inhumanous schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:05:
Beste tweakers,

Gisteren een xbox one 1TB the division bundle aan geschaft, en halo 5 + gears of war erbij.

Nu zit ik zwaar in dubio om de download code te verkopen of ruilen omdat ik niet weet of division mijn game is.

Is dit beetje te vergelijken met een Rpg of destiny?
Heb Distiny nooit gespeeld (geen PS4)
Maar wel veel RPGs altijd.

Persoonlijk vind ik TD nog steeds erg leuk.
Speel het nog elke dag wel.
Endgame is wel een grind voor de perfecte gear, het is een RPG nou eenmaal. (beetje werken voor perfectie :+ )

Toevallig net een thread over op reddit : https://www.reddit.com/r/...love_borderlands_would_i/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe zit het met die voorraad droppings in de darkzone? Moet je binnen een bepaalde range staan als een maat hem claimt?

Gisteren hadden we er 2 de eerste kreeg ik niet en de tweede wel

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Wii4all schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:40:
Hoe zit het met die voorraad droppings in de darkzone? Moet je binnen een bepaalde range staan als een maat hem claimt?

Gisteren hadden we er 2 de eerste kreeg ik niet en de tweede wel
Je bedoelt de Supply Drops (SUPPLIES !!!)
Je moet binnen 100 meter zijn, dan krijg je ze (mits je team hem claimt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
kihon schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:20:
[...]

Heb Distiny nooit gespeeld (geen PS4)
Maar wel veel RPGs altijd.

Persoonlijk vind ik TD nog steeds erg leuk.
Speel het nog elke dag wel.
Endgame is wel een grind voor de perfecte gear, het is een RPG nou eenmaal. (beetje werken voor perfectie :+ )

Toevallig net een thread over op reddit : https://www.reddit.com/r/...love_borderlands_would_i/
Vergeleken met Borderlands is het een poep spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:15
kihon schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:16:
[...]

haha never gets old ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
kihon schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:16:
[...]

Je moet binnen 100 meter zijn, dan krijg je ze (mits je team hem claimt)
yup, dan was ik net te ver helaas.

De 30ste krijgen de season pass holders weer een drop.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Wii4all schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:52:
[...]

yup, dan was ik net te ver helaas.

De 30ste krijgen de season pass holders weer een drop.
1e en 15e toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ja excuus, klopt..
Net gezien:
https://division.zone/201...supply-drop-on-july-15th/

Hangt weer van je GS af wat je ongeveer krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Wii4all op 29-07-2016 14:13 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Ik heb in het begin flink gespeelt, ook dark zone in het begin, volgens mij heb ik ongeveer 150 aan punten. maar ik ben na een tijdje gestopt want in mijn eentje in dark zone was niet te doen, en ik kan niet meer met andere spelen want mijn rating is kansloos tov anderen.

Is er voor mij nog hoop om wat plezier te hebben in dit spel? Zelf die nieuwe missies kan ik niet spelen iv gebrek aan punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
muffstuff schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:17:
Ik heb in het begin flink gespeelt, ook dark zone in het begin, volgens mij heb ik ongeveer 150 aan punten. maar ik ben na een tijdje gestopt want in mijn eentje in dark zone was niet te doen, en ik kan niet meer met andere spelen want mijn rating is kansloos tov anderen.

Is er voor mij nog hoop om wat plezier te hebben in dit spel? Zelf die nieuwe missies kan ik niet spelen iv gebrek aan punten.
Een paar ideeën om toch door te kunnen ranken:
- Er is een aparte darkzone tot gearscore 160. Daarvoor moet je toch kunnen matchmaken?
- In DZ05/06 kun je goede spullen bij elkaar sparen zodat je weer hogerop komt. Als je weet waar supply drops normaal "vallen" kun je ook makkelijk de eerste zijn die deze claimt.
- Een paar hard missions spelen om zo wat 182/191 gear te verzamelen?
- Discord joinen en vragen of iemand met je een aantal challenge missions wil spelen. Op die manier krijg je heel snel nieuwe gear waarmee je daarna zelf aan de slag kunt.
- Voor Phoenix credits kun je blueprints kopen voor 214 gearset items.

[ Voor 7% gewijzigd door Sharkware op 29-07-2016 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

muffstuff schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:17:

Gewoon discord joinen.
We nemen weleens mensne op "sleeptouw" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

godsamme eindelijk gelukt om fl te klaren
eerste keer dood bij wave 13 van 15 jammer maar toch nog een keer
toen ging het goed hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Sharkware schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:21:
[...]

Een paar ideeën om toch door te kunnen ranken:
- Er is een aparte darkzone tot gearscore 160. Daarvoor moet je toch kunnen matchmaken?
- In DZ05/06 kun je goede spullen bij elkaar sparen zodat je weer hogerop komt. Als je weet waar supply drops normaal "vallen" kun je ook makkelijk de eerste zijn die deze claimt.
- Een paar hard missions spelen om zo wat 182/191 gear te verzamelen?
- Discord joinen en vragen of iemand met je een aantal challenge missions wil spelen. Op die manier krijg je heel snel nieuwe gear waarmee je daarna zelf aan de slag kunt.
- Voor Phoenix credits kun je blueprints kopen voor 214 gearset items.
dz01 en 02 dan kun je in de infected area's diverse high gear vinden.
dz05 en 06 zijn te zwaar als lone wolf.
S&D geeft ook leuke gear als beloning en dat is ook te doen als lone wolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
goedemiddag,

Ik had een vraagje, weet iemand hoe/of ik de season pass nog kan annuleren van ps4?? Ik had deze in maart aangeschaft maar aangezien het 2 augustus pas van start gaat... Heb spijt als haren op me hoofd, tot lvl 30 was het een leuke ervaring maar de gear met de bijbehorende rolls willen maar niet lukken, blijf hangen rond de 180 en kwa loot is het gewoon klote wat er dropt (enkel exotic mods of flut wapens van lvl 162 ofzo) de endgame is gewoon zwaar ruk in dit spel en heeft totaal geen replay waarde als je et mij vraagt, Destiny doet dit veel beter.

Besteed het geld liever aan Rise of Iron, hopelijk weet iemand of het mogelijk is om de season pass te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Bontes schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:45:
goedemiddag,

Ik had een vraagje, weet iemand hoe/of ik de season pass nog kan annuleren van ps4?? Ik had deze in maart aangeschaft maar aangezien het 2 augustus pas van start gaat... Heb spijt als haren op me hoofd, tot lvl 30 was het een leuke ervaring maar de gear met de bijbehorende rolls willen maar niet lukken, blijf hangen rond de 180 en kwa loot is het gewoon klote wat er dropt (enkel exotic mods of flut wapens van lvl 162 ofzo) de endgame is gewoon zwaar ruk in dit spel en heeft totaal geen replay waarde als je et mij vraagt, Destiny doet dit veel beter.

Besteed het geld liever aan Rise of Iron, hopelijk weet iemand of het mogelijk is om de season pass te cancellen.
Geen idee of je je geld terug kan krijgen.
Ubisoft kennende zullen ze wle erg moeilijk doen 8)7

Maar kan je geen Hard mode incursions doen? Krijg je 214 (kans op 240?) items van toch?
En hard mode missies hebben nu toch ook kans op 204 items?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bontes schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:45:
goedemiddag,

Ik heb nog geen enkele end game gedaan en heb nu een gear score van 220 waarvan een groot gedeelte als lone wolf, in underground krijg ik geregeld special gear.
Het is niet zo dat ik steeds loot krijg met hoge score, 90% van de loot is 163 en 182, ik heb ook momenten van rage gehad omdat ik niet verder kwam, heb van de week op punt gestaan het van de pc af te gooien maar dan krijg je weer eens leuke loot en dan is alles weer okay.

Here are the list of changes to be implemented with the July 28th maintenance.
Fixed a bug where players could initiate 1 Phase Operations in Heroic difficulty by pressing a combination of buttons on their input device.
Rewards from Underground Operation Directives will now also include all gear sets from Updates 1.1 and 1.2 and you have a chance to receive additional loot when completing Operations with 4+ Directives.
Rewards from Underground Sealed Caches will now include all weapon types as well as all Underground and Update 1.3 gear sets.
Named NPCs in the Underground now have increased drop rates across all difficulties and doing multiple phase operations will give you a better chance at higher quality gear.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:02
Helemaal mee eens ; speel ook als Lone Wolf en met randoms in de Underground vooral ; de Multi phase operations met meerdere directives geven vaak de betere loot. (Hard, Challenging begin ik niet meer aan, kan alleen als men met headsets speelt imho)

Mijn GS +/- 225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

MEN-O schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:16:
Helemaal mee eens ; speel ook als Lone Wolf en met randoms in de Underground vooral ; de Multi phase operations met meerdere directives geven vaak de betere loot. (Hard, Challenging begin ik niet meer aan, kan alleen als men met headsets speelt imho)

Mijn GS +/- 225
UG met randoms lukt op ook wel, zonder met elkaar te communiceren hoor. Moet je alleen wat voorzichtiger spelen. (duurt dan weer langer)

Met je teamgenoten kunnen communiceren is wel beter, dat dan weer wel :9
Moet je maar een mic aanschaffen ;)

GS zegt niks.
Net Hard General Assembly gedaan met iemand met GS255 (hoogste) die steeds geressed moest worden.... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door kihon op 31-07-2016 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Falcon Lost heroic met 3 man :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
cool! Jammer dat ik er niet bij was :D goed bezig! jullie laten het eruit zien alsof het niks voorstelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

De hele tijd met 5 sentry en reckless vest rondgelopen, beval mij goed hoge DPS en de rest gemiddeld..

Net heb ik een 5 striker en een random kneepads geprobeerd, iets lagere DPS, maar dat bevalt mij zeer goed moet ik zeggen, ze vallen neer als rijpe appels aan een boom... Zeker met de showstopper, eerst marken met MP5..

Ik denk dat ik daar morgen maar eens mee begin in the Underground, dan hou ik de sentry voor teamplay..

Hoe laat kunnen we Underground verwachten op de PS4??

**edit** zie net dat het pas 2 augustus is, ik dacht vandaag... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Frank1973 op 01-08-2016 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Hallo allen,

Sinds kort ben ik toch ook maar begonnen aan The Division op de PC omdat de Beta mij erg goed beviel.
Ben nu level 5, maar zoek vanavond wel even de spelerlijst erbij van de community, lijkt mij wel gaaf om een beetje samen te spelen met anderen van hier :)

Maar even een vraag, de Season Pass is voor 3 uitbreidingen. "Last Stand" zou laten blijken dat het de laatste uitbreiding is. Er is echter heel veel speculatie geweest over de mapsize en na diverse filmpjes met allemaal onderzoeken zijn veel spelers ervan overtuigd dat de map uitgebreid zal worden vroeg of laat. Dus ik kan mij niet voorstellen dat er niet meer uitbreidingen komen, volgend jaar bijv. Maar hier is niks over te vinden.

Bij de eerste uitbreiding, Columbus Circle, was er gespeculeerd dat deze een deel Central Park zou bevatten. Dat was achteraf niet het geval (of like, een klein stukje). Ben toch wel heel benieuwd, is er ook maar iets bekend over een uitbreiding van de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Frank1973 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:44:
De hele tijd met 5 sentry en reckless vest rondgelopen, beval mij goed hoge DPS en de rest gemiddeld..

Net heb ik een 5 striker en een random kneepads geprobeerd, iets lagere DPS, maar dat bevalt mij zeer goed moet ik zeggen, ze vallen neer als rijpe appels aan een boom... Zeker met de showstopper, eerst marken met MP5..

Ik denk dat ik daar morgen maar eens mee begin in the Underground, dan hou ik de sentry voor teamplay..

Hoe laat kunnen we Underground verwachten op de PS4??

**edit** zie net dat het pas 2 augustus is, ik dacht vandaag... :(
Wat vind je zo fijn aan die Sentry set? Die 4 setpeace bonus is lastig 'up' te houden, tenzij je van dichtbij op een dikke firepisser zit te schieten.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Rudios, volgens mij haal je striker en sentry door elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

rsnubje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:34:
Inderdaad.. Anyway met een stabiele SMG/AR kun je gemakkelijk doel houden.. Alleen je bent wat meer run and gun.. Met sentry doe je alles uit cover.. Net Savage gloves gekregen, doe ik nog meer damage out of cover.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Frank1973 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

Inderdaad.. Anyway met een stabiele SMG/AR kun je gemakkelijk doel houden.. Alleen je bent wat meer run and gun.. Met sentry doe je alles uit cover.. Net Savage gloves gekregen, doe ik nog meer damage out of cover.. :9
Volgens mij haal je alles door elkaar :+

Savage gloves doen 14% meer damage op targets out cover as far as i know.....het maakt dus niet uit of je zelf in of uit cover bent. Succes ook tegen lvl 35 heroic om die ff met je SMG face first te willen blaffen }:O

Gebruik zelf sentry 5 piece met savage gloves 229 in combi met een SASGK12 en M1A en dat speelt wel erg lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Darkus schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:43:
Hallo allen,

Sinds kort ben ik toch ook maar begonnen aan The Division op de PC omdat de Beta mij erg goed beviel.
Ben nu level 5, maar zoek vanavond wel even de spelerlijst erbij van de community, lijkt mij wel gaaf om een beetje samen te spelen met anderen van hier :)

Maar even een vraag, de Season Pass is voor 3 uitbreidingen. "Last Stand" zou laten blijken dat het de laatste uitbreiding is. Er is echter heel veel speculatie geweest over de mapsize en na diverse filmpjes met allemaal onderzoeken zijn veel spelers ervan overtuigd dat de map uitgebreid zal worden vroeg of laat. Dus ik kan mij niet voorstellen dat er niet meer uitbreidingen komen, volgend jaar bijv. Maar hier is niks over te vinden.

Bij de eerste uitbreiding, Columbus Circle, was er gespeculeerd dat deze een deel Central Park zou bevatten. Dat was achteraf niet het geval (of like, een klein stukje). Ben toch wel heel benieuwd, is er ook maar iets bekend over een uitbreiding van de map?
Dit is voor het eerste jaar, ik ga ervan uit dat het daarna niet is afgelopen, we kunnen nog een stuk naar het noorden en zuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 15-09 13:45
jantje 2 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:55:
[...]

Volgens mij haal je alles door elkaar :+

Savage gloves doen 14% meer damage op targets out cover as far as i know.....het maakt dus niet uit of je zelf in of uit cover bent. Succes ook tegen lvl 35 heroic om die ff met je SMG face first te willen blaffen }:O

Gebruik zelf sentry 5 piece met savage gloves 229 in combi met een SASGK12 en M1A en dat speelt wel erg lekker.
Savage gloves geven geen extra damage, het geeft je 14% meer kans op crits.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gister de supply drop voor de season pass, kom ik daar aanlopen niks gen ventjes om te verslaan, gewoon kist openen en klaar, dat was vorige keer wel anders.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

rsnubje schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:34:
Idd, bedoelde natuurlijk Striker ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wii4all schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:25:
Gister de supply drop voor de season pass, kom ik daar aanlopen niks gen ventjes om te verslaan, gewoon kist openen en klaar, dat was vorige keer wel anders.
Dan heb je geluk gehad ;) Ik had wel gewoon tegenstanders, niet moelijke, maar net zoals bij de eerste keer vorige maand

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:13:
[...]

Dan heb je geluk gehad ;) Ik had wel gewoon tegenstanders, niet moelijke, maar net zoals bij de eerste keer vorige maand
vond het echt vreemd, was dezelfde locatie als de vorige keer, ik kom daar rustig aanlopen om me heen kijken.

Toen ik de kist aan het open maken was had ik nog even een herinnering aan de darkzone waarbij ik echt weggeschoten werd van de kist, maar niks gewoon openen en weg zonder tegenstand.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Eens kijken naar de nieuwe content op de ps4.
Heb al sinds 6 juni niet meer gespeeld.

Gaat tijd worden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
Ik vermaak me prima met de nieuwe uitbreiding op de PS4. Vooral het zelf samenstellen van de missie vind ik goed en ook al kies ik soms voor een korte missie, tot nu toe heb ik best wel aardige spullen er aan over gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:28
Zojuist Underground gekocht via de playstation store vanuit mn werk :P Ik probeer nu de content in de download wachtrij te zetten maar deze blijft hangen blijft een balkje lopen als ik aangeef 'Download naar je PS4' meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dennis_k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:39:
Ik vermaak me prima met de nieuwe uitbreiding op de PS4. Vooral het zelf samenstellen van de missie vind ik goed en ook al kies ik soms voor een korte missie, tot nu toe heb ik best wel aardige spullen er aan over gehouden.
Ja inmiddels wel na de buffs op UG drops :+ Op de PC/X1 was het in het begin wel anders hehe

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54

Zym0tiC

^_^

michaeltjeh1 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:39:
Zojuist Underground gekocht via de playstation store vanuit mn werk :P Ik probeer nu de content in de download wachtrij te zetten maar deze blijft hangen blijft een balkje lopen als ik aangeef 'Download naar je PS4' meer mensen hier last van?
ja, er is geen download :+ spel starten en je krijgt vanzelf de melding dat je season pass of dlc geactiveerd is

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 12:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Nog even een tip voor de agents op de PS4:

Wacht met het openen van de underground caches (je krijgt ze bij elke nieuwe level die je haalt en dat gaat in het begin erg snel)! Probeer je agent rond de 225 ~ 230 GS te krijgen door het spelen van Heroic missions, HVT's (vooral weekly) en PvE supply drops voor de season pass houders.

Wanneer je agent 225 ~ 230 GS heeft en je opent dan een underground cache dan krijg je gegarandeerd wapens van 229 of Gear van 240 of hoger.

Hierdoor kan je heel snel je GS boosten.

[ Voor 5% gewijzigd door MaakmeGek op 03-08-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
MaakmeGek schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:33:
Nog even een tip voor de agents op de PS4:

Wacht met het openen van de underground caches (je krijgt ze bij elke nieuwe level die je haalt en dat gaat in het begin erg snel)! Probeer je agent rond de 225 ~ 230 GS te krijgen door het spelen van Heroic missions, HVT's en PvE supply drops voor de season pass houders.

Wanneer je agent 225 ~ 230 GS heeft en je opent dan een underground cache dan krijg je gegarandeerd wapens van 229 of Gear van 240 of hoger.

Hierdoor kan je heel snel je GS boosten.
Ik las op Reddit dat dit niet opgaat. Hij rekent je gearscore op het moment dat je de caches ontvangt en niet wanneer ze je opent. Hij kijkt daarbij ook naar je items in je stash. Dus als je daar boven de 225-230 al zit dan zul je gewoon 268/ 229 items krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 12:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

jantje 2 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

Ik las op Reddit dat dit niet opgaat. Hij rekent je gearscore op het moment dat je de caches ontvangt en niet wanneer ze je opent. Hij kijkt daarbij ook naar je items in je stash. Dus als je daar boven de 225-230 al zit dan zul je gewoon 268/ 229 items krijgen.
Nou het werkte bij mij op de Xbox One anders wel gewoon zo. Zorg dat je je sterkste gear aan hebt voordat je een cache open maakt en je krijgt gegarandeerd een hogere item lvl vanaf 225 ~ 230 of ze moeten het inmiddels hebben gepatched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkus schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:43:
Hallo allen,

join discord https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP https://discord.gg/0ezBMpYOe80JHzVt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
PirE schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:09:
5 miljoen met hf? Ik heb het al wel gehaald met Sentry

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

treative schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:49:
[...]

5 miljoen met hf? Ik heb het al wel gehaald met Sentry
unbuffed? (geen marks, pulse, SC ?)
Hij gaat voor max dmg vs elites en armor dmg mert die build.
Wel nice hoor.

Vandag hadden we nieuwe topper trouwens, 6.6 miljoen _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door kihon op 03-08-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
kihon schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:55:
[...]

unbuffed? (geen marks, pulse, SC ?)
Hij gaat voor max dmg vs elites en armor dmg mert die build.
Wel nice hoor.

Vandag hadden we nieuwe topper trouwens, 6.6 miljoen _/-\o_
Vraag je echt of de 5 mil unbuffed is? Dat was natuurlijk inclusief alle buffs. Zonder lijkt het me niet eens mogelijk om de helft te halen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

2.5M is prima te doen hoor :P Smart cover en pulse is meestal voldoende voor mij. Op voorwaarde dat die maxed zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door rsnubje op 03-08-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Smart cover en pulse zijn buffs ;)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren voor het eerst underground gespeeld.

Leuke toevoeging aan het spel, ik wil meer van die disco/nachtclub missies ;)

Merk wel dat er een paar bugs ingeslopen zijn, wapens worden soms met de verkeerde gearscore weergegeven, mijn wapen was bijvoorbeeld nog 204 en werd getoond als 229.

Andere veel voorkomende fout, dat de ventjes van de nieuwe wave vast komen te zitten. Staan ze in een hoekje bij de trap en willen ze in jouw richting komen lopen maar dat lukt ze op de een of andere manier niet.

Wat mijn ook opviel, soms lopen ze gewoon straal langs je heen en ze beginnen pas met schieten op jou als jij op hun schiet.

Ben wel benieuwd hoe lang dit leuk blijft, alhoewel je nu meer keuze hebt wat je gaat doen, gewone missie DZ of underground....

Weet iemand waar dat unlock percentage goed voor is wat je links op je scherm ziet bij het kiezen van de missie oa. Als je 100% hebt dan??

[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 04-08-2016 08:57 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wii4all schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:34:

Weet iemand waar dat unlock percentage goed voor is wat je links op je scherm ziet bij het kiezen van de missie oa. Als je 100% hebt dan??
Bedoel je het % tot je volgende underground level? Hogere levels unlocken bijvoorbeeld meer phases in de underground missies of andere penalties waardoor het moeilijk wordt maar je meer xp krijgt voor die missie.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

T was al laat aan het worden :P Maar is wel iets wat je makkelijk zelf kunt doen.

[ Voor 12% gewijzigd door rsnubje op 04-08-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Bedoel je het % tot je volgende underground level? Hogere levels unlocken bijvoorbeeld meer phases in de underground missies of andere penalties waardoor het moeilijk wordt maar je meer xp krijgt voor die missie.
[quote]JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Dat geeft het percentage dus weer?
Het heeft niks met te unlocken zaken te maken zoals bij de base of operations zo was.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Wat is de overall mening van de eerste betaalde dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

Sosua schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:29:
Matig tot slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik had gehoopt op een 2e darkzone maar dan in underground en ook dat het wat groter zou zijn, het is elke keer nagenoeg dezelfde omgeving.

Voordeel is wel zoals wii4all aangeeft dat je veel meer afwisseling hebt, S&D om intel te verzamelen, daily en weekly missies zijn door under ground iets uitgebreider.

Ik heb zelf 28 euro betaald voor de season pass maar het is best nog wel aan de prijs voor 3 mappen met de vraag of survival wel een map is.
Bij bv battlefield krijg ik voor 60 euro 4 map packen met elk 4 maps dus totaal 16 nieuwe mappen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
In het begin was het zo dat de Dark Zone de enige plek was om de nodige high end loot of gear pieces te vinden. Nu speel ik een paar keer een aantal phases in Underground en heb dan meteen allerlei gear pieces met een gear score van 214/240 en een sealed cache die je erbij krijgt als je in rank omhoog gaat.
Alles meteen in je bezit, niet nodig om te extracten, geen rogue agents die al je loot proberen jatten, ik vind Underground nu al leuker dan die hele Dark Zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De Dark Zone is gewoon een troll hol, je weet niet of je de persoon voor je kunt vertrouwen. Leuk dat je neutraal begint maar als ze met je loot gaan lopen door pro-camping, neemt de pret voor mij snel af. Soms lopen ze gezellig mee en is er geen enkel probleem. En soms draait diezelfde persoon zich ineens naar jouw loot extraction zakje en begint te hijacken. Of er staat een hoopje trolls te wachten in een extraction point.

Leuk ja, die spanning of een mens je hard teleur gaat stellen. Hierom loop ik ook met een grote cirkel rond GTA V Online, daar is het trolls en cheaters gecombineerd, nog leuker voor de gemoedstoestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sosua schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:29:
Prima DLC, zeer welkome aanvulling voor PVE. Enige minpunt vind ik het wegstoppen van extra opties (phases, moelijkheidsgraden) achter levelling en directives zouden m.i. geen currency moeten kosten (dat vind ik echt raar), maar in de praktijk heb je daar niet zoveel last van, zeker als je groupt met mensen die al wat hoger in level zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Is ideaal voor mensen die nog laag in level zijn, ik ben 20+ ik gooi 2 phases aan met 3 directives per fase en je krijgt aan het einde 2800XP plus een "groen" equipment..

Dikke 20 min ben je klaar.. Dus dat is snel levelen in begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

K moet zeggen dat ik Underground wel vet vind, geen statische levels meer, meer random. Challenge en Heroic zijn erg leuk om te doen, ik merk dat de teamplay veel meer vergt nu in die kleine ruimte. Mensen zien dat gelukkig, skills worden dan ook extra belangrijk om als team goed te functioneren. Ik ben er blij mee!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:19
Heb de DLC nu 3 of 4 uurtjes gespeeld ongeveer, vaak met een groep en was echt zo level 7, zeker met directives aan. Maar heb nog niet echt heel bijzondere loot gezien, ben zelf rond GS 210, maar kreeg wel al een paar keer een setpiece van 240, dus hopelijk meer van dit..

Vind het wel 15 euro waard op zich, maar heb geen season pass gedaan, omdat ik niet weet of ik het spel nog speel over paar maanden.

De rave in het begin van Underground was echt super vet, beetje knallen met keiharde muziek aan, dat is wel goed gedaan, waarom doen ze niet meer van deze levels??

Ik denk wel dat het spel langzaam uit aan het sterven is, vrienden van mij spelen al lang niet meer, maar ik vind zelf de set-up wel goed, post-apocalyptisch New York, erger me vrijwel niet aan de bullet-sponges en vind het een leuke game nog steeds!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik had na 4 caches ineens een g36 met gearscore 229 te pakken dus mij hoor je niet klagen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
underground missies op heroic doen is ook een erg goede bron van GS229 wapens. Je moet wel een beetje goede groep hebben en dus wat geluk als je met een pug speelt maar je komt altijd een paar kistjes tegen en de elites droppen ook allemaal 229 wapens of 268 armors.

Wat wel lullig is met underground is dat het best vaak voorkomt dat mensen joinen... de missie starten en dan vervolgens leaven. Dat doe je toch niet?! Als je nou merkt dat de groep heel slecht is na een paar minuten kan ik t nog begrijpen maar joinen en dan zodra je begint m smeren is gewoon lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

JohnnyV76 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:15:
underground missies op heroic doen is ook een erg goede bron van GS229 wapens. Je moet wel een beetje goede groep hebben en dus wat geluk als je met een pug speelt maar je komt altijd een paar kistjes tegen en de elites droppen ook allemaal 229 wapens of 268 armors.

Wat wel lullig is met underground is dat het best vaak voorkomt dat mensen joinen... de missie starten en dan vervolgens leaven. Dat doe je toch niet?! Als je nou merkt dat de groep heel slecht is na een paar minuten kan ik t nog begrijpen maar joinen en dan zodra je begint m smeren is gewoon lame.
Mjah kom gewoon op discord daar zitten redelijk wat tweakers... Dan zal dit niet snel gebeuren. En zoiezo op Heroic is communicatie wel handig en ook hebben de meeste op Discord meerdere characters wat de groep wat meer balans geeft. Komt vaak genoeg voor dat er gewoon geen support is of echt ruk dps.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik ben ook af en toe op discord hoor :)
Het lastige is dat ik vaak niet weet hoe lang ik online kan zijn dus als ik bijvoorbeeld even 1 underground missie kan doen dan ga ik niet op discord. Ik weet dat als je met de fanatiekelingen van hier gaat spelen elke content een stuk makkelijker gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Phuncz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:41:
De Dark Zone is gewoon een troll hol, je weet niet of je de persoon voor je kunt vertrouwen. Leuk dat je neutraal begint maar als ze met je loot gaan lopen door pro-camping, neemt de pret voor mij snel af. Soms lopen ze gezellig mee en is er geen enkel probleem. En soms draait diezelfde persoon zich ineens naar jouw loot extraction zakje en begint te hijacken. Of er staat een hoopje trolls te wachten in een extraction point.

Leuk ja, die spanning of een mens je hard teleur gaat stellen. Hierom loop ik ook met een grote cirkel rond GTA V Online, daar is het trolls en cheaters gecombineerd, nog leuker voor de gemoedstoestand.
Ben al een week niet meer in de dz geweest, steeds dat in je rug schieten van iemand die in eens rogue wordt.
Veel te veel stress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wat dacht je van alle hackers die ineens weer overal vandaan lijken te komen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik al een tijdje niet meer in de DZ ben geweest. Sinds Underground uit is vermaak ik me daar prima, en na de laatste patch is de loot ook wat meer gevarieerd.

Ik doe niet zoveel damage output als sommige mensen hier, maar toch gelukt om een challenge operation te solo-en in Underground: YouTube: Tom Clancy's The Division - Underground - Challenge mode - Solo

Volgende stap is Heroic. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik kan nog niet Hard aan zonder véél moeite maar ik heb nog niet eens een paar sets compleet. Heeft dat nu veel zin om Challenging te doen bij The Underground ? 3 HE wapens heb ik ook al gehad op Normal met wat directives actief, maar dan duurt één missie gelukkig niet 24 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt een beetje aan je huidige stats denk ik, maar ook aan je doel. Wil je zo snel mogelijk levelen? Of wil je betere gear? Wil je gear, dan kun je Challenging farmen voor 240/204, zonder directives. Of Heroic voor 268/229. Wil je levelen, dan Hard met zoveel mogelijk phases en directives (geeft meeste XP in kortste tijd).

Farmen zou ik altijd met een groep doen, weet je zeker dat je de loot en XP hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Paar dagen geleden nog challenge geprobeerd in underground met een groepje randoms met mijn gear score, het eerste veld waar de vijanden waren kwamen we niet eens door terwijl ik hard in mijn eentje doe.
In underground krijg ik sinds de laatste server patch leuke gear, het is natuurlijk niet elke keer raak, krijg ook nog steeds 163 wapens maar af en toe toch een klapper.

Ik heb ook nog maar weinig sets compleet en die ik compleet heb valt mij tegen, de een geeft veel damage maar moet ik veel op health laten vallen en de andere geeft veel health maar weer weinig damage.
Balance is voor mij het beste en daarom mix ik veel, misschien doe ik het verkeerd maar het werkt voor mijn speel stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit in Underground een enorm verschil tussen hard en challenge (veel te groot vind ik, van mij mag challenge een leveltje minder). Gek genoeg is er nauwelijks een gat tussen challenge en heroic.

Maar kun je met recalibration niet je gear verbeteren? Ik ben zelf ook niet 100% gemaxt op mijn stats, maar kan wel prima meekomen na recalibration. Gebruik ook een mix overigens.

Verder moet je gewoon spelen zoals je dat zelf leuk vindt, of het nou de meta van de dag is of niet. En gewoon veel spelen. Veel loot=veel rolls=meer kans op goede stats.

[ Voor 6% gewijzigd door NLxAROSA op 07-08-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Heb nog niet veel geluk met reroll, het vreet ook veel credits.
Zal eens kijken of ik wat kan aanpassen van die sets die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch nog een vraag over underground.

Als je speelt stel je een missie samen in central. Als je dan boven aan het scherm kijkt bord dat boven central ahngt, maar ook vlak voor dat je de metro instap (dan hangt het achter je)

Daar staat een percentage en daar staat upgrades 1/11 of 1/7 weet het niet meer precies en google verteld me er ook niet meer over.

Wat houdt dit precies in?

Eerst dacht ik daar het percentage stond voor wanneer je naar een volgende underground rank gaat, maar hij bleef bij mij op 14% steken. Ik zie ook niet dat je 'upgrades' kan kopen of vrijspelen of zoiets.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Wii4all schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:36:
Toch nog een vraag over underground.

Als je speelt stel je een missie samen in central. Als je dan boven aan het scherm kijkt bord dat boven central ahngt, maar ook vlak voor dat je de metro instap (dan hangt het achter je)

Daar staat een percentage en daar staat upgrades 1/11 of 1/7 weet het niet meer precies en google verteld me er ook niet meer over.

Wat houdt dit precies in?

Eerst dacht ik daar het percentage stond voor wanneer je naar een volgende underground rank gaat, maar hij bleef bij mij op 14% steken. Ik zie ook niet dat je 'upgrades' kan kopen of vrijspelen of zoiets.
elke zoveel (5) levels speel je dingen vrij, directives en meerdere phases. Dat zijn je percentages. Dus dat je niet elk lvl up wat ziet is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:37
Ik vermaak me ook prima met Underground. Mooie uitdaging op solo, en je haalt er best interessante gear uit :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Zijn er spelers op PS4 die de 4 horsemen willen farmen voor 229 wapens en 268 gear met mij? Zend mij een bericht op PSN -> AirsoftVeteran

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ben nu net lvl 20 in UG geworden en had al een paar Heroic gespeeld met een PUG. Volgens mij wel geluk mee gehad, want dat liep heel erg goed.

Speel nu met de set Reclaimer...erg effectief om die explosive of fire bullets 80% van de tijd te kunnen gebruiken met je team. De PS4 zelf vindt dat minder lekker: veel frame drops met al die explosies ;)

Heroic en Challenge UG missies schelen maar weinig in moeilijkheid valt me echt op. Gegarandeerde drops op 268 en 229 is erg lekker als je eenmaal heroic kan doen!

Al met al vind ik de division weer leuk voor een paar dagen speeltijd met de uitbreiding.

Voeg me toe op psn als je wilt: XecuterNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat vinden jullie eigenlijk van dit filmpje / deze opbouw?
YouTube: The Division | 6 Tips To Make Heroic PVE Content Easy (Carry Match-M...

Aan de ene kant denk ik ja, zo kan het ook en hij heeft wel gelijk maar aan de andere kant denk ik mwoah vaak loop je toch ook in groepsverband niet helemaal tegelijk want zelf doe je niet gigantisch veel schade.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Wii4all schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:24:
YouTube: The Division | 6 Tips To Make Heroic PVE Content Easy (Carry Match-M...

Aan de ene kant denk ik ja, zo kan het ook en hij heeft wel gelijk maar aan de andere kant denk ik mwoah vaak loop je toch ook in groepsverband niet helemaal tegelijk want zelf doe je niet gigantisch veel schade.
Je kan er ook best of both worlds van maken.
5 piece sentry met nagenoeg maximale smartcover.
Met tech support kan je elk gevecht je smart cover ophouden tot het einde ervan.
Op zich snap ik de build wel want in random groepen is er zelden fatsoenlijke support/skillpower aanwezig maar dat geldt ook voor al die dps sets die niet sentry zijn :+
http://imgur.com/a/ZcKNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Wii4all schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:24:

Meeste andere speler hebben nog altijs DPS builds dus een support build helpt zeer zeker! Maar je hebt een punt en dit staat ook letterlijk in de beschrijving van bijv heroic incursions. Je groep moet samenwerken en de builds moeten afgestemd zijn op elkaar.
Voor PVE is dit een heel goede build in ieder geval. Wanneer je Skill Power 48.000 is dan heb je +60% Critical Hit Chance en 100% Critical Hit Damage met maxed out pulse. Neem als tweede skill een smart cover dan mag je DPS nog laag zijn, als je dit combineert met gear set bonusses en weapon talents (zorg wel voor net genoeg Fire Arms om die talents zoals brutal en deadly te unlocken) dan melt je de NPC's gewoon.

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Mijn beide support build geupdate.
Alt support:

Afbeeldingslocatie: http://ultraimg.com/images/2016/08/10/1xOY.jpg

Main support:

Afbeeldingslocatie: http://ultraimg.com/images/2016/08/10/1xOB.jpg

Verwijderd

Hoe werkt dat discord trouwens anders wil ik wel eens even joinen als dat mag en kan 😊

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:09:
Hoe werkt dat discord trouwens anders wil ik wel eens even joinen als dat mag en kan 😊
In de topic start staat een stukje over de discord channels. Daarmee moet het lukken om op de channels van hier te komen (het is mij immers ook gelukt).

Trouwens voor de geinteresseerden... zag dat er nu bij de BoO mods vendor een blauwe small laser pointer te koop is... voor de mensen die alleen nog een groene hadden op hun hand weapon. Deze is best ok.. meteen voor elk char eentje gekocht :)

Wat betreft underground heb ik de laatste tijd erg veel pech gehad. De challenging op 2 van mn chars gingen nog wel (die kunnen nog geen heroic doen) ook al heb je daar ook gasten die leaven als je net begint of een dc hebben en niet meer terug komen.

Met m'n main die iets verder is qua underground level probeer ik elke dag de daily heroic te doen maar dat gaat vaak mis met pugs. Naast de dc's waardoor je met 3 komt te staan zijn er ook vaak cowboys die vol de mobs in rennen en daar buiten bereik van een revive lekker blijven liggen terwijl de rest mag gaan proberen alle mobs af te maken en hem te reviven. Het is ook niet ongebruikelijk dat een van de puggers zich de held van de dag voelt en gaat proberen diegene te reviven en zelf ook neer gaat. Gister dan eindelijk een goede groep en t leuke was nog dat de andere spelers allemaal rond GS220/230 waren terwijl de fail groepen vaak allemaal GS250+ waren. Met een goede groep is het echt heel leuk om een heroic te doen. Goed reageren als er een groep mobs spawned, plekje kiezen vanuit waar we gaan verdedigen... heals/smartcovers... op goede momenten ults poppen enz. enz. Zo is t leuk hoge GS meuk te scoren :)

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren voor het eerst drakennest geprobeerd maar dat is wel andere koek....
Lette niet helemaal op stond er ineens zo'n kut karretje achter me....

Volgens het mij is het zaak om te proberen 1 van die final 4 zeg maar neer te halen en dan zoveel mogelijk met zn allen op de volgende. Alleen doordat die gasten van alle kanten komen is het lastig te doen.

Burp

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
JohnnyV76 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:15:
[...]

...
Wat betreft underground heb ik de laatste tijd erg veel pech gehad. De challenging op 2 van mn chars gingen nog wel (die kunnen nog geen heroic doen) ook al heb je daar ook gasten die leaven als je net begint of een dc hebben en niet meer terug komen.

Met m'n main die iets verder is qua underground level probeer ik elke dag de daily heroic te doen maar dat gaat vaak mis met pugs. Naast de dc's waardoor je met 3 komt te staan zijn er ook vaak cowboys die vol de mobs in rennen en daar buiten bereik van een revive lekker blijven liggen terwijl de rest mag gaan proberen alle mobs af te maken en hem te reviven. Het is ook niet ongebruikelijk dat een van de puggers zich de held van de dag voelt en gaat proberen diegene te reviven en zelf ook neer gaat. Gister dan eindelijk een goede groep en t leuke was nog dat de andere spelers allemaal rond GS220/230 waren terwijl de fail groepen vaak allemaal GS250+ waren. Met een goede groep is het echt heel leuk om een heroic te doen. Goed reageren als er een groep mobs spawned, plekje kiezen vanuit waar we gaan verdedigen... heals/smartcovers... op goede momenten ults poppen enz. enz. Zo is t leuk hoge GS meuk te scoren :)
Ik vind UG Heroic echt heel dik om te doen. Zelfs met modifiers aan is het goed te doen. Heb ook wel geluk gehad met PUGs denk ik, want gaat altijd wel lekker. Ik heb echt een hekel aan de incursions, verschrikkelijk mechanics, gewoon echt niet leuk (heb ze allemaal een paar keer gedaan). Heroic UG vind ik dan wel weer echt leuk, tactisch en uitdagend, zonder dat het nodeloos moeilijk wordt gemaakt zoals bij incursions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:24:
Gisteren voor het eerst drakennest geprobeerd maar dat is wel andere koek....
Lette niet helemaal op stond er ineens zo'n kut karretje achter me....

Volgens het mij is het zaak om te proberen 1 van die final 4 zeg maar neer te halen en dan zoveel mogelijk met zn allen op de volgende. Alleen doordat die gasten van alle kanten komen is het lastig te doen.
Je hebt 1 spot waar (als je met zijn allen erop zit en niet eraf gaat) de autos je niet een vinden. Ergo ze raken je niet.
Dan kan je de Collective 1 voor 1 afslachten.

Verder kan je ze allemaal tot 1-2 armor bars schieten en daarna allemaal tegelijk afknallen.
Als je er 1 killed dan spawnen er infinite mobs.

Op youtube staan heus wel voorbeelden van de plaats die ik bedoel (als je de bus overklimt, links actherin op die dozen. naast degeparkeerde autos)
Xecuter NL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:28:
[...]

Ik vind UG Heroic echt heel dik om te doen. Zelfs met modifiers aan is het goed te doen. Heb ook wel geluk gehad met PUGs denk ik, want gaat altijd wel lekker. Ik heb echt een hekel aan de incursions, verschrikkelijk mechanics, gewoon echt niet leuk (heb ze allemaal een paar keer gedaan). Heroic UG vind ik dan wel weer echt leuk, tactisch en uitdagend, zonder dat het nodeloos moeilijk wordt gemaakt zoals bij incursions.
Meestal gaat het met ons ook wel goed.
Of die RNG moet echt tegenzitten, zoals gisteravond.
Je opent een deur en komen gelijk 2+ rushers op je af. 8)7
dan nog die mooie disrupt bullets erbij of 3x achter elkaar zo'n disruptor die helemaal onder een trap verschoven zit ;w

Pagina: 1 ... 20 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.