vendor shop of elite met naam?
Thanx hier kan ik wat mee.kihon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:40:
[...]
Moet geen willekeurige zijn he.
Wel goede talent erop hebben
Handige link >
https://docs.google.com/s...-xarH3ZpNxPCX218/pubhtml#
https://docs.google.com/s...PJY48/edit#gid=2114486201
Had een goede sniper al had ik die per ongeluk verkocht.
Het hoeft niet zo te zijn dat een 229 altijd beter is dan bijvoorbeeld een 204.
Vergelijk deze maar eens... ik blijf toch mn 204 gebruiken...
Vergelijk deze maar eens... ik blijf toch mn 204 gebruiken...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
mijn toughest staat op 300+
dps op 130
heb vectra 204
en g36c op 163 of 182 weet het niet zeker
dps op 130
heb vectra 204
en g36c op 163 of 182 weet het niet zeker
Join discord like all the othersVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:39:
zoek ook nog mensen om fl te doen heb tot nu toe nog geen goed team gehad om het tot een goed eind te brengen
mark
ps ben elke avond online vanaf 8 uur s'vonds
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Verwijderd
ben nu intel opdrachten aan het maar krijg geen phoenix punten iemand bekent met dit probleem?
Je hebt meerdere malen als antwoord gekregen dat je via Discord met ons (alle Tweakers op The Division) in contact kan komen... Als je dat blijft negeren, krijg je terzijnertijd nergens geen antwoord meer op. En intel opdrachten krijg je geen phoenix creds voor. De HVT daarentegen wel..Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:01:
ben nu intel opdrachten aan het maar krijg geen phoenix punten iemand bekent met dit probleem?
Net even clear sky en falcon lost op heroic gedaan.
De loot was om te huilen...
Predators mark 268 en centry call gloves 268
Weet iemand waar ik final measure backpack en kneepads(268) kan vinden?
Dit is mn build;

Voor clear sky wissel ik backpack en holster om naar final measure 191/214 voor de exotic dmg resistance
Dit is mn build;

Voor clear sky wissel ik backpack en holster om naar final measure 191/214 voor de exotic dmg resistance

Dat doet ie gewoon "even" hoorRedesign1 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 01:31:
Net even clear sky en falcon lost op heroic gedaan.
Dit is mn build;
[afbeelding]
Wij hebben gister4-5 keer CS Heroic geprobeerd, maar de game werkte ons gewoon tegen.
Twee keer iemand die Delta DC krijgt, tja met 3 man is het niet aan te raden. En de overige keren waren skills bugged (van die bg dat je helemaal DEAD moet gaan en gerevived worden om ze terug te krijgen) of de SmartCover was bugged etc.
Tja dan werkt het niet he

Fix the bugs srsly

Daarna maar keer FL HEroic gedaan, als je daar bugged of Disconnect (hadden we ook paar keer) is ie nog wel te doen met 3 man (tot de 4e weer terug in the game zit; dit is eindelijk mogelijk, yay
Verder mooie Tanktician hoor. Lijken erg op elkaar he al ie tank builds
Final measure dropt overal wel, maar grootste kan is de DZ ( als je DLC hebt heb je kans op alle sets in DZ )
Let us pray to RNGesus

@ thomas... Nou die sentry's call gloves had ik graag willen hebben op mn sniper. Heb op mijn main dringend een betere main weapon nodig. Heb een G36 met but talents maar voor de nerf was ie evengoed wel prima maar doe nu gemiddelde DPS. Lullige is dat ik op mn alt eigenlijk veel meer damage doe als sniper met sentry set en t helpt de groep ook nog eens met de marks voor 45% incoming damage bonus op mobs. Gister deed ik op mn main 4x FC en 2x Final Measure een challenging underground missie zonder sniper in de groep en dat duurde lang omdat we de missie hadden op de trein rails zeg maar dus met veel grote open stukken... niemand durfde/kon naar voren rushen en daar zaten een paar combat medics de boel in leven te houden. Ergens toch jammer dat een oude set eigenlijk zo veel beter is dan de nieuwe. Ik geniet enorm van t spel dus hopelijk komt massive / ubi eens tot zinnen en snappen ze dat het beter is om meerdere sterke sets te maken dan de sterkere in lijn brengen met de slechte door die te nerfen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
@ Kihon ff snel Heroic doen is ook een beetje overdreven.
Communicatie is erg belangrijk in je team.
Falcon lost heroic haal ik nu gewoon 90% van de tijd strategie is meestal links, maar in de pit zitten vind ik ook wel leuk.
Bij clear sky hebben we wat meer moeite.
Vooral omdat mensen slechter communicatie met elkaar.
Die moeten we ook meestal 2x resetten voordat het goed gaat.
Die bugged skills heb ik inderdaad ook af en toe.
Erg vervelend.....
@JohnnyV76 zelf heb ik liever savage gloves ipv gear set gloves. Of je moet een reckless chest dragen.
Die open plekken in de underground zijn idd erg vervelend.
Zelf proberen we ze altijd een beetje terug te krijgen naar dat smalle gedeelte. Om ze daar 1 voor 1 af te knallen.
Hopelijk komen er leukere gear sets in 1.4
Met 350 uren aan speeltijd geniet ik ook erg van het spel maar als ze stealth nerfs gaan door voeren kan ik wel een beetje boos worden.
Falcon lost heroic haal ik nu gewoon 90% van de tijd strategie is meestal links, maar in de pit zitten vind ik ook wel leuk.
Bij clear sky hebben we wat meer moeite.
Vooral omdat mensen slechter communicatie met elkaar.
Die moeten we ook meestal 2x resetten voordat het goed gaat.
Die bugged skills heb ik inderdaad ook af en toe.
Erg vervelend.....
@JohnnyV76 zelf heb ik liever savage gloves ipv gear set gloves. Of je moet een reckless chest dragen.
Die open plekken in de underground zijn idd erg vervelend.
Zelf proberen we ze altijd een beetje terug te krijgen naar dat smalle gedeelte. Om ze daar 1 voor 1 af te knallen.
Hopelijk komen er leukere gear sets in 1.4
Met 350 uren aan speeltijd geniet ik ook erg van het spel maar als ze stealth nerfs gaan door voeren kan ik wel een beetje boos worden.
Ik zal me na mijn vakantie eens aanmelden.himlims_ schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:31:
Team met Tweakers?!
- installeer Discord
- join discord1
- join discord2
Met gs184 me 2e keer darkzone met een maatje eens gedaan.
Ging van level 9 naar 19 in een uurtje.
Er viel veel goeds.
Meteen gs214 ongeveer.
Dit is echt leuke gameplay met de loot etc;)
In de pit worden tegenwoordig ook shells geschoten, dus dat is niet meer echt handig.Redesign1 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:47:
@ Kihon ff snel Heroic doen is ook een beetje overdreven.
Onze groep zit, zoals je in mijn vorige filmpje kon zien, altijd rechts boven.
Speaking of Falcon Lost, lucky hit op voorbij rennende NPC.

Uplay: Red--Death
Season Pass Supply Drops are live 
Mensen met een season pass kunnen nu op de 1e en 15e van de maand supply drops krijgen op hun PvE map (buiten de DZ om)
Ze kunnen (volgens live-stream) vallen ergens random tussen de 1-14e en daarna dus 15-30e.
Je hoeft niet specifiek op de 1, 15e online te zijn (of we daarop kunnen vertrouwen? )
Dit geldt voor elke toon apart.
Je kan niet met iemand anders je eigen supply drop looten (solo only)
Mensen met een season pass kunnen nu op de 1e en 15e van de maand supply drops krijgen op hun PvE map (buiten de DZ om)
Ze kunnen (volgens live-stream) vallen ergens random tussen de 1-14e en daarna dus 15-30e.
Je hoeft niet specifiek op de 1, 15e online te zijn (of we daarop kunnen vertrouwen? )
Dit geldt voor elke toon apart.
Je kan niet met iemand anders je eigen supply drop looten (solo only)
[ Voor 25% gewijzigd door kihon op 15-07-2016 11:57 ]
lol ahaa... ik travel net naar de BoO en krijg de melding van een supply drop... ik denk huh... bug?
0.5km verderop gewoon in PvE gebied dus ik ren er als een malle naartoe en kill de mobs en open de kist... niet slecht een 268 striker mask en een 229 M870 met 103k base damage
Geen bug dus maar t hoort zo... ben bang dat we er maar 2 krijgen dus per maand... naja toch leuk... kijken of ik t op mn andere char ook kan triggeren.
edit: op mn andere char een 268 reclaimer en een 268 nomad (doh) en ook een 229 M870 met maar 92k base damage.
0.5km verderop gewoon in PvE gebied dus ik ren er als een malle naartoe en kill de mobs en open de kist... niet slecht een 268 striker mask en een 229 M870 met 103k base damage
Geen bug dus maar t hoort zo... ben bang dat we er maar 2 krijgen dus per maand... naja toch leuk... kijken of ik t op mn andere char ook kan triggeren.
edit: op mn andere char een 268 reclaimer en een 268 nomad (doh) en ook een 229 M870 met maar 92k base damage.
[ Voor 11% gewijzigd door JohnnyV76 op 15-07-2016 12:25 ]
https://www.reddit.com/r/...y_for_season_pass_owners/JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:05:
lol ahaa... ik travel net naar de BoO en krijg de melding van een supply drop... ik denk huh... bug?
Volgens Reddit is dit de season pass activity. Het is account uniek. Als ik dit goed begrijp kan alleen jij deze kist zien (2x per maand)
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Voor mensne die interesse hebben;
Er zijn 10% ammo mods te koop in de BoO bij de mod vendor.
Er zijn 10% ammo mods te koop in de BoO bij de mod vendor.
Als je gewoon 2 man links heb en 2 man rechts dan gaat het gewoon.rsnubje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:04:
[...]
In de pit worden tegenwoordig ook shells geschoten, dus dat is niet meer echt handig.
Onze groep zit, zoals je in mijn vorige filmpje kon zien, altijd rechts boven.
Speaking of Falcon Lost, lucky hit op voorbij rennende NPC.
[afbeelding]
Ik heb me nu aangemeld via het aanmeld form.
Ik game alleen op de ps 4 dus die discord heb ik vrij weinig aan denk ik ?
Ik game alleen op de ps 4 dus die discord heb ik vrij weinig aan denk ik ?
kreeg echt 2x bagger op mijn main en alt. Alleen hunter stuff, wel 268 maar niet wat ik graag zou zien...JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:05:
LoL build >

Zo is een geslaagd avondje geweest.
YouTube: heroic dragon's nest 4 horsemen/the directive (4 horsemen)
YouTube: dragon's nest heroic (firetruck fight)
Geen audio bij deze versies in toekomstige waarschijnlijk wel als voice chat van mijzelf ook mee te nemen is. (dus geen piepjes zoals de vorige keer)
Geen audio bij deze versies in toekomstige waarschijnlijk wel als voice chat van mijzelf ook mee te nemen is. (dus geen piepjes zoals de vorige keer)
[ Voor 11% gewijzigd door shroudster op 16-07-2016 08:34 ]
Nice... ja heb ook veel fun gehad in DZ met jullie. Jammer dat ik offline moest
Nice hoorshroudster schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 03:00:
Zo is een geslaagd avondje geweest.
Wil hem ook nog wel doen.
Je hebt niet laten zien welke (drop)loot je kreeg (the most important part and you skipped it

Kreeg iemand iets leuks/bruikbaars?
Was niet interessant helaas.kihon schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:19:
[...]
Nice hoor![]()
Wil hem ook nog wel doen.
Je hebt niet laten zien welke (drop)loot je kreeg (the most important part and you skipped it)
Kreeg iemand iets leuks/bruikbaars?
Enkel de missie reward zelf met een sasg-12 black market (deadly, destructive en brutal) met helaas erg lage base damage.
Niemand gehoord over een upgrade

We hebben weer een Mike error...kan niet ingame komen. Iemand anders ook gemerkt of ligt t aan mij?
edit: t zal ook niet... 10 minuten geprobeerd en die error... ik post hier en probeer t nog een keer en ik kom er wel door.... hmpf
edit2: server is niet helemaal lekker... veel mensen krijgen een dc wanneer ze een groep joinen en nu net travel ik naar underground en gebeurt t weer.
edit: t zal ook niet... 10 minuten geprobeerd en die error... ik post hier en probeer t nog een keer en ik kom er wel door.... hmpf
edit2: server is niet helemaal lekker... veel mensen krijgen een dc wanneer ze een groep joinen en nu net travel ik naar underground en gebeurt t weer.
[ Voor 64% gewijzigd door JohnnyV76 op 16-07-2016 11:47 ]
Ik had ook problemen een half uur geleden, ben maar wat anders gaan doen. Was ook enkel in de Underground blijkbaar.
Mijn poging om Heroic refugee camp te doen... There's a lot of deaths.
Hoe werkt het met de season pass drops moet je gewoon naar de reclaim vendor en is dan die dropping beschikbaar
Burp
Even de BoO binnelopen of een safehouse (en weer naar buiten ) en dan moet ie na minuut ongeveer droppenWii4all schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:14:
Hoe werkt het met de season pass drops moet je gewoon naar de reclaim vendor en is dan die dropping beschikbaar
[ Voor 3% gewijzigd door kihon op 16-07-2016 18:18 ]
Haat die rot bommen op wielenrsnubje schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:06:
Mijn poging om Heroic refugee camp te doen... There's a lot of deaths.
[video]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heel handig bij laatste boss @dragon' nest
Voor een DPS build... wat is nu een beetje acceptabele firearms / stamina verhouding?
Ik zit op m'n main zo te zoeken naar een build en items dat ik het nu veel leuker vindt om m'n sentry marksman te spelen. Ben van ellende maar terug naar een 4x striker build gegaan op mn main maar volgens mij is mn firearms aan de lage kant en stamina te hoog (zit op 400k+ toughness. Is 300k+ nog wel acceptabel voor challenging/heroic content? Ik moet eigenlijk zeggen dat ik geen verschil merk met hoe snel ik neer ga tussen 400k of 300k toughness gek genoeg.
Ik zit op m'n main zo te zoeken naar een build en items dat ik het nu veel leuker vindt om m'n sentry marksman te spelen. Ben van ellende maar terug naar een 4x striker build gegaan op mn main maar volgens mij is mn firearms aan de lage kant en stamina te hoog (zit op 400k+ toughness. Is 300k+ nog wel acceptabel voor challenging/heroic content? Ik moet eigenlijk zeggen dat ik geen verschil merk met hoe snel ik neer ga tussen 400k of 300k toughness gek genoeg.
Is je armor mitigation op beide builds 75%? Daar wil nog wel eens een flink verschil in zitten.JohnnyV76 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:19:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik geen verschil merk met hoe snel ik neer ga tussen 400k of 300k toughness gek genoeg.
Ik loop zelf met 4 Sentry Call en 2 Final Measures rond.
249K/370K/20K
Dat is wel waar ik altijd op let als ik een nieuwe set probeer. Op mn main zat ik eerst ruim boven de ong. 5400 armor wat je nodig hebt maar nu met de 4x striker en 2x BLIND zit ik op iets van 74.xx% mitigation dus mis net een klein tikkie armor en kan er nu even niet aan komen tenzij ik ergens een nuttige major reroll naar armor maar dan zit ik weer ruim boven de benodigde hoeveelheid. Het heeft geen zin om te overcappen toch voor als je debuffed bent oid. Het is alleen zo dat ik niet merk dat ik langer overeind blijf met 400k toughness of 300k toughness. Ik wil iig niet lager dan 300k toughness en voor de rest is het denk ik ook hoe je zelf speelt en hoe de groep is verder (smart cover e.d.)
Level 35 NPCs downen je toch meestal in 1 shot.JohnnyV76 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:51:
Dat is wel waar ik altijd op let als ik een nieuwe set probeer. Op mn main zat ik eerst ruim boven de ong. 5400 armor wat je nodig hebt maar nu met de 4x striker en 2x BLIND zit ik op iets van 74.xx% mitigation dus mis net een klein tikkie armor en kan er nu even niet aan komen tenzij ik ergens een nuttige major reroll naar armor maar dan zit ik weer ruim boven de benodigde hoeveelheid. Het heeft geen zin om te overcappen toch voor als je debuffed bent oid. Het is alleen zo dat ik niet merk dat ik langer overeind blijf met 400k toughness of 300k toughness. Ik wil iig niet lager dan 300k toughness en voor de rest is het denk ik ook hoe je zelf speelt en hoe de groep is verder (smart cover e.d.)
Of je nou 300k of 500k thougness hebt; you will be one-shottied
WTF is er mis met randoms deze dagen. Ik probeer al dagen Challenging Falcon Lost te doen. Elke keer denk je, leuk aardige groep, 250GS speler en dan allemaal dood gaan op de eerste twee shotgunners ....
Als je daar dan eindelijk voorbij bent staan we uren in de kamer bovenin te lulhannesen tot wave 4 en dan durft niemand naar binnen en als men eindelijk gaat rushed men naar de pit ... vergeet iedereen de bom.
Pfff, ik ben GS208 maar kom niet verder en het spel is zo letterlijk tijdverspilling! Urenlang slaapverwekkende gameplay doorstaan voor whipe na whipe na whipe ...
Als je daar dan eindelijk voorbij bent staan we uren in de kamer bovenin te lulhannesen tot wave 4 en dan durft niemand naar binnen en als men eindelijk gaat rushed men naar de pit ... vergeet iedereen de bom.
Pfff, ik ben GS208 maar kom niet verder en het spel is zo letterlijk tijdverspilling! Urenlang slaapverwekkende gameplay doorstaan voor whipe na whipe na whipe ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
speel je op PC of ander platform? Anders wil ik best een run mee af en toe.
FL challenge met randoms moet je ook niet onderschatten... je moet echt wel een beetje op elkaar afgestemd zijn en niet bijv. 4 mensen met pulse in de groep hebben.
Weet niet of je underground hebt maar daar krijg je ook echt een flink aantal armours waarmee je je GS makkelijk omhoog kunt krikken.
FL challenge met randoms moet je ook niet onderschatten... je moet echt wel een beetje op elkaar afgestemd zijn en niet bijv. 4 mensen met pulse in de groep hebben.
Weet niet of je underground hebt maar daar krijg je ook echt een flink aantal armours waarmee je je GS makkelijk omhoog kunt krikken.
Ik speel op de PC en heb de DLC (nog) niet. En ik weet ook wel dat je redelijk op elkaar afgestemd moet zijn maar men rent als een kip zonder kop door de missie en dat snap ik niet ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mijn huidige DPS build...JohnnyV76 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:19:
Voor een DPS build... wat is nu een beetje acceptabele firearms / stamina verhouding?
Nou kwam het bij mij nog niet zo goed uit, maar je kunt een sentry backpack nemen met een reckless vest, maar van beide nog geen goede gevonden.

Megadamge is alleen HEEEL erg gefocused op Firearms
Ik wissel veel af, doe ene moment darkzone en als ik weer wat leuks heb aan loot ga ik bv s en d doen of daily hvt.Dreanor schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:25:
WTF is er mis met randoms deze dagen. Ik probeer al dagen Challenging Falcon Lost te doen. Elke keer denk je, leuk aardige groep, 250GS speler en dan allemaal dood gaan op de eerste twee shotgunners ....
Ik heb gs van 200 en ben veel te zwak voor die falcon lost, na 5 keer opnieuw spawnen was ik het zat.
Als je dat wil doen moet je echt met voip en bekenden spelen, met randoms is dat veel te lastig.
Mijn clan speelt veel samen helaas zijn hun vele malen verder dan ik ben dus ik moet nog even mijn best doen zodat ik met hun kan spelen.
We zitten nu op 12 fanatiek division spelers en er komen er steeds meer bij.
twitch channel van mijn clan leader: https://www.twitch.tv/iraqiboy90
Helpen je Clanmates je niet met gearen?NLsandman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Ik wissel veel af, doe ene moment darkzone en als ik weer wat leuks heb aan loot ga ik bv s en d doen of daily hvt.
Ik heb gs van 200 en ben veel te zwak voor die falcon lost, na 5 keer opnieuw spawnen was ik het zat.
Als je dat wil doen moet je echt met voip en bekenden spelen, met randoms is dat veel te lastig.
Mijn clan speelt veel samen helaas zijn hun vele malen verder dan ik ben dus ik moet nog even mijn best doen zodat ik met hun kan spelen.
Daarvoor zit je in een clan toch, om samen te spelen
Ik ben admin van het battlefield gedeelte, zij spelen al vanaf release, ik ben veel laterkihon schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:18:
[...]
Helpen je Clanmates je niet met gearen?
Daarvoor zit je in een clan toch, om samen te spelen
er mee begonnen, als ik met hun speel ben ik constant dood.
Ze hebben mij in pve wel eens geholpen maar dat is gewoon niet leuk, mijn damage doet
weinig op de enemies.
Wij nemen vaak ondergegearde spelers mee.NLsandman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:50:
[...]
Ik ben admin van het battlefield gedeelte, zij spelen al vanaf release, ik ben veel later
er mee begonnen, als ik met hun speel ben ik constant dood.
Ze hebben mij in pve wel eens geholpen maar dat is gewoon niet leuk, mijn damage doet
weinig op de enemies.
Nu zijn er ook 2 daar mee bezig (gewoon lexington Heroic farm voor de PxC) en 2 andere lopen mee
Inderdaad wat kihon al zegt, hij en een aantal hoog gegearde spelers nemen mij en wat anderen mee om het niveau van ons wat op te krikken. Wat af en toe resulteert in een hilarische rogue jacht met 2 teams van 4 tweakers..
Zal later deze week vast meer gebeuren.kihon schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:52:
[...]
Wij nemen vaak ondergegearde spelers mee.
Nu zijn er ook 2 daar mee bezig (gewoon lexington Heroic farm voor de PxC) en 2 andere lopen mee
Zwaar tekort aan PxC voor al de weapon rerolls. (looking at you custom m44 with deadly, swift , brutal waar maar geen balanced op wil rollen ipv swift)
Verder misschien toch maar is wat DZ funds naar tools gaan omzetten om meer lvl 32 mags te craften want denk dat die mats zo op zijn aan het einde van de week mijn rng kennende
Bij die technical wing vendor is nu een g36 tekoop weet niet de gearscore meer maar de sps was 94.000 700 Phoenix credits
Burp
DPS zegt me niks; de talents zijn het belangrijkste.Wii4all schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:49:
Bij die technical wing vendor is nu een g36 tekoop weet niet de gearscore meer maar de sps was 94.000 700 Phoenix credits
Welke talenst heeft die?
En je dps kan je niet vergelijken, die is FA afhankelijk, dus voor iederen anders
De basedamage is toch voor iedereen hetzelfde!
Nope, afhankelijk van gearstats. (firearms, crit hit chance, crit hit damage etc)jantje.vlaam schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:59:
Wat versta jij onder basedamage?jantje.vlaam schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:59:
Dat getal recht onder DMG? (naast RPM en MAG) Dat getal verandert adv hoeveel FA/CHC/CHD je hebt.
Edit > shroud was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door kihon op 17-07-2016 20:15 ]
Fierce van mijn Falcon Lost M1A afgehaald voor Deadly (Brutal kwam nog niet voorbij). 5 mods met 1.5% crit chance en minimaal 160 roll op de gear gezet en ik zit weer op 20.5% base crit chance. Tactician pulse erbij en we zitten aan de cap.
Andere builds ook allemaal omgezet en wat kunnen verbeteren. Totale schade, bijna 2k phoenix credits uitgegeven, 4 miljoen aan recalibrating en 250 electronics voor gear mods, bijna alles zit nu op minimaal 155, paar 150-155 (skillpower rolls).
Heb nu (van optimaal naar work in progress)
- PVE 3 sentry/3 Hunter's Faith damage to elites dps build
- PVE 4 tactician / 2 sentry support tactician
- PVE 4 Sentry / 2 Final Measure EDR sniper (dragon's nest / Clear Sky), goede sentry backpack erbij en het kan een 5 sentry + reckless of savage worden.
- PVP 4 deadeye / 2 Hunter's Faith work in progress. Moet nog een goede sniper vinden met Capable / Deadly / accurate zodat ik preciezer kan spammen met dat ding. Op zich wel een grappig ding, je moet je gear heel anders opbouwen maar het is echt waardeloos in PVE, een pure pve secondary met ferocious/destructive/Fierce helpt wel.
PVE / PVP hybrid support, 2 FM / 2 sentry / 2 tactician. 45k skillpower, wil dit omzetten naar een sentry met 45k skillpower maar dan heb ik meer sentry pieces nodig. Heb nog steeds een 240 Sentry backpack (wel een 1.2 godroll).
Ik zwem in de sentry masks, kneepads en matige holsters. 268 chests en backpacks zie ik zelden droppen.
Zal wel wat screens posten als tijd heb.
Andere builds ook allemaal omgezet en wat kunnen verbeteren. Totale schade, bijna 2k phoenix credits uitgegeven, 4 miljoen aan recalibrating en 250 electronics voor gear mods, bijna alles zit nu op minimaal 155, paar 150-155 (skillpower rolls).
Heb nu (van optimaal naar work in progress)
- PVE 3 sentry/3 Hunter's Faith damage to elites dps build
- PVE 4 tactician / 2 sentry support tactician
- PVE 4 Sentry / 2 Final Measure EDR sniper (dragon's nest / Clear Sky), goede sentry backpack erbij en het kan een 5 sentry + reckless of savage worden.
- PVP 4 deadeye / 2 Hunter's Faith work in progress. Moet nog een goede sniper vinden met Capable / Deadly / accurate zodat ik preciezer kan spammen met dat ding. Op zich wel een grappig ding, je moet je gear heel anders opbouwen maar het is echt waardeloos in PVE, een pure pve secondary met ferocious/destructive/Fierce helpt wel.
PVE / PVP hybrid support, 2 FM / 2 sentry / 2 tactician. 45k skillpower, wil dit omzetten naar een sentry met 45k skillpower maar dan heb ik meer sentry pieces nodig. Heb nog steeds een 240 Sentry backpack (wel een 1.2 godroll).
Ik zwem in de sentry masks, kneepads en matige holsters. 268 chests en backpacks zie ik zelden droppen.
Zal wel wat screens posten als tijd heb.
Dat dacht ik tot vorige week dus ook..jantje.vlaam schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:59:
Maar het blijkt dat Massive het RPG-gedeelte van het spel echt totaal niet snapt en dus werkelijk waar géén base-damage stat in de game heeft zitten die voor iedereen gelijk is

Angeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:11:
[...]
Dat dacht ik tot vorige week dus ook..
Maar het blijkt dat Massive het RPG-gedeelte van het spel echt totaal niet snapt en dus werkelijk waar géén base-damage stat in de game heeft zitten die voor iedereen gelijk is![]()
![]()
![]()
![]()

Ironische is eigenlijk dat 204 wapens craften nog steeds heel viable is als je een specifiek wapen zoekt. (M1A of custom M44 bijvoorbeeld)
Dit gezien de damage range maar een kleine beetje hoger kan zijn op een 229 (5k hoger maximaal oid en de 5k ondergegrens is overlappend met 204 damage)
Punt is eerder er zijn zoveel stats die goed moeten rollen op die 229 die al amper dropt dat je meer kans hebt om een erg goed iets te craften. Potentie misschien minder maar een 204 sniper met 170%+ hs damage en een hoge damage roll met de juiste combinatie talents gaat gewoon erg lastig te vervangen worden. Dat en het is gewoon 100x makkelijker om het juiste wapen te rollen ipv hopen dat die uberhaupt ergens dropt. (liever 100x crafts dan als je geluk hebt 5 op een avond vinden)
[ Voor 47% gewijzigd door shroudster op 18-07-2016 10:19 ]
121k nushroudster schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:12:
[...]
en jij maar zoeken naar die m870 met 135k+ base damage
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 18-07-2016 10:15 ]
Meh 3825 valt best mee voor een dps build. (121k is wel lekkerAngeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:15:
[...]
121k nuMet minder firearms dan jij hebt denk ik
Plan is nu om zelfs electronics op savage gloves te vinden zodat bijna me eigen smartcover kan maxen met 5 sentry + savage = pew pew pvp.
OMG FL Heroic met PUGS gehaald MUHAHAHA 
Edit > wel veel communicatie
(ingame)
Extra Edit > Bij FL Heroic, bij de bom wave, als je de laatste NPC niet killed en gewoon de bom plant, dan spawnen er GEEN snipers (die 4 die na elke bom plant spawnen)
Edit > wel veel communicatie
Extra Edit > Bij FL Heroic, bij de bom wave, als je de laatste NPC niet killed en gewoon de bom plant, dan spawnen er GEEN snipers (die 4 die na elke bom plant spawnen)
[ Voor 83% gewijzigd door kihon op 18-07-2016 14:33 ]
gratz! 
ben ook nog even met een alt bezig zodat ik uiteindelijk 4 kant en klare chars met verschillende builds kan hebben...en natuurlijk voor de supply drops... toch extra kans. Mocht iemand zijn daily hard mode missies gaan doen dan zou ik graag mee taggen voor de xp. Uiteraard ook andersom!
ben ook nog even met een alt bezig zodat ik uiteindelijk 4 kant en klare chars met verschillende builds kan hebben...en natuurlijk voor de supply drops... toch extra kans. Mocht iemand zijn daily hard mode missies gaan doen dan zou ik graag mee taggen voor de xp. Uiteraard ook andersom!
Zoals ik al eerder deed had ik m'n builds gepost hier. Zelf vind ik het altijd wel interessant welke builds anderen gebruiken en waarvoor ect. Ik ben benieuwd naar jullie builds. Show it !maffeleo schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:08:
[afbeelding]
Darkzone PVP build (Work in progress)
[afbeelding]
Fire wave X-45 dps![]()
[afbeelding]
DPS build Falcon lost
PSN ID: Klungeltjee
DZ Sentry (WIP)maffeleo schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:30:
[...]
Zoals ik al eerder deed had ik m'n builds gepost hier. Zelf vind ik het altijd wel interessant welke builds anderen gebruiken en waarvoor ect. Ik ben benieuwd naar jullie builds. Show it !

Tanktician

Mijn FAVORIET; Reclaimer full support

Ik vind van wel.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:44:
even een andere vraag
season pass doen of niet?
heeft wel voordelen maar 40 euro?
mark
En hij kost echt geen 40,- euro
Hier is hij al 28,- euro > https://www.cdkeys.com/pc...l&utm_campaign=allkeyshop
Verwijderd
ja voor pc heb ps4 hier kwam ik ook later achter hier op forum sorry zal wel blond zijn haha
mark
mark
Paar van mijn builds.
EDR sniper:

PVE Support Tactician:

PVE DPS:

LW M4: 79% damage to elites / 60% enemy armor damage
FW M1A: 65% damage to elites / 38% enemy armor damage
EDR sniper:

PVE Support Tactician:

PVE DPS:

waarom drie sentry call en drie hunters faith? is 4 van de een of de ander niet beter?PirE schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:05:
Paar van mijn builds.
PVE DPS:
[afbeelding]
Maximale damage to elites en vertrouwen op sentry marks van teammates.jantje.vlaam schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:38:
[...]
waarom drie sentry call en drie hunters faith? is 4 van de een of de ander niet beter?
Haha, ik had een nieuw char naar 30 gewerkt en dacht even FL op hard te doen... 1 grote fail elke keer... Mensen die niet kunnen lezen/schrijven/praten of wat voor vorm van communicatie dan ook.. Na 5 pogingen mijn ongenoegen even geuit op TSDreanor schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:26:
Ik speel op de PC en heb de DLC (nog) niet. En ik weet ook wel dat je redelijk op elkaar afgestemd moet zijn maar men rent als een kip zonder kop door de missie en dat snap ik niet ...
Wij zaten gewoon lekker op het plateau rechts met z'n 2en en hebben gewoon alles afgeknald. Daarna kwam er meer leven op de TS en heroic FL gedaan, toen heroic Dragon's Nest wat werkelijk een fluitje was... (Immunizer
Voeg me anders maar toe : TRS.SilencE
Kijk dit is nou weer lame, het fijt dat 'teargas' granaten alles slopen : Smart Cover/Immunizer etc is al maanden bekend... Maar nu er iets in ons voordeel is 'gelijk maar fixen'. Hier zakt wel m'n broek van af...
Er zijn genoeg bugs waar ze zich eerder druk om zouden moeten maken, negatieve armor waardes (Nee dit is niet alleen visueel).
Toughness die alle kanten opvliegt, onverklaarbare stats die ineens tevoorschijn komen ,ik heb b.v. op 1 ventje 26% all weapons damage maar kan dit niet terug vinden op de gear (Hier ga ik ook niet over klagen want dat zal wel prioriteit krijgen want het is in het voordeel van de speler).
Vijanden die door muren/gebouwen schieten, stagger dat voor geen meter werkt.
Wapen stats die veranderen afhankelijk van waar je het wapen bekijkt (vendor/inventory/stash) Bij de ene zie je 120K de andere weer 102K DPS.
En zo kan ik nog wel een boek schrijven om nog maar te zwijgen over de "MIKE" debacle van afgelopen weekend het was gewoon niet speelbaar, en pas UREN later kwam er een reactie van een 'Ubisoft' persoon op het forum..
Support is ook gewoon ruk om het nog maar zachtjes te zeggen, zeggen ze op het forum dat je een ticket aan moet maken, krijg je weer de standaard reactie op het ticket 'Nat 3 bla bla port forward' etc.
Begrijp me niet verkeerd het is een leuk spel, maar er zijn gewoon dingen die ze vanaf het begin verkeerd hebben gedaan en nu ineens problemen geven. Tanktician is nogsteeds gewoon gaar leuk als je een set hebt met 600k Toughness maar zeker niet voor andere spelers.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hoe overleef je met deze builds in de darkzone ? Of mijdt je DZ 3/4/5/6 ? Je toughness ligt erg laag..PirE schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:05:
Paar van mijn builds.
EDR sniper:
[afbeelding]
PVE Support Tactician:
[afbeelding]
PVE DPS:
[afbeelding]
PSN ID: Klungeltjee
Verwijderd
Maakt niet zo heel gek veel meer uit. Ik zit met een sentry set op 400k toughness en cleaners, shotgunners of sneeuwvlokjes leggen je allemaal in notime neer en ik doe alleen DZ05/DZ06. Heb iemand in het team zitten met 700k toughness en die gaat ook rap neer. Gewoon niet als een rambo rondrennen en je bewust zijn van chokepoints zoals midtown music zodat je niet in een sandwich komt.maffeleo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:22:
[...]
Hoe overleef je met deze builds in de darkzone ? Of mijdt je DZ 3/4/5/6 ? Je toughness ligt erg laag..
ik zat te twijfelen om alleen de komende underground aan te schaffen die is 15 euro.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:44:
even een andere vraag
season pass doen of niet?
heeft wel voordelen maar 40 euro?
mark
Na de zomer dan komen er weer andere games en misschien zakt het spelen toch in.
Burp
Boven 2 van de 3 builds staat: PVE, dus denk niet dat het een DZ build is :-)maffeleo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:22:
[...]
Hoe overleef je met deze builds in de darkzone ? Of mijdt je DZ 3/4/5/6 ? Je toughness ligt erg laag..
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Zijn ook builds voor incursions. EDR sniper voor dragon's nest en Clear Sky. PVE sniper voor Falcon Lost en phoenix credits farm. Support tactician kan alles in PVE/DZ (380k is genoeg voor DZ) al is dat ook een pve build met damage to elites op veel pieces.maffeleo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:22:
[...]
Vind het zelf leuker om te kloten met builds voor het PVE deel. Je kan ook alles met één build doen, maar ik vind het leuker en makkelijker om perfect te gearen voor een specifieke taak.
DZ is vaak een compromis vanwege PVE en de compleet waardeloze kut PVP mechanics in dit spel. Maarja je hebt nou eenmaal divtech nodig en al mijn M1As komen uit de DZ.
DZ build zit op mijn main, niet gepost.
Deadeye is trouwens bugged, je kan talent stacken met een oude truc zodat je altijd crits hebt en ook gewoon headshot damage krijgt. Al je shots zijn headshot crits, veel plezier in de DZ ermee. Dragon's Nest heroic zal wel populair worden
was damage to elites niet capped @ 20%? alles daarboven heeft toch geen extra nut meer?PirE schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:05:
Paar van mijn builds.
PVE DPS:
[afbeelding]
Dat is enkel voor protection from elites , damage werkt zonder limiet.jantje 2 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:05:
[...]
was damage to elites niet capped @ 20%? alles daarboven heeft toch geen extra nut meer?
ahja dat is waar, ff in de warshroudster schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:06:
[...]
Dat is enkel voor protection from elites , damage werkt zonder limiet.

Laag?maffeleo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:22:
[...]
Ik heb toughness 160k en speel lone wolf in DZ 1,2 en 3 lol.
Je leert je grenzen kennen, ik gebruik veel cover en vlieg niet als een gek
op zo'n groepje af, terug trekken is niet verboden en ze komen vaak 1 voor 1
naar jouw toe.
Wat ik vaak doe is andere groepjes helpen, pak mijn loot en verdwijn weer in de
duisternis, misschien haat ik daarom rogues, ze doen precies het tegen over
gestelde.
Maar in wat voor DZ bracket zit jij? 230+ of 200+? Groot verschil.
Verwijderd
Wat is de site van jullie clan of uplay naam?NLsandman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Ik wissel veel af, doe ene moment darkzone en als ik weer wat leuks heb aan loot ga ik bv s en d doen of daily hvt.
ik heb tegenwoordig moeite om een goeie groep te vinden om mee te spelen in de DZ en gebruik meestal het matchmake systeem en dat is nou niet echt super.
3 andere spelers via dat vinden is zo gedaan maar meestal zijn het geen spelers die het ook tegen een andere groep kan opnemen.
Ik weet een aantal goeie spelers via tweakers ( shroudster enz) maar dat is een groepje van een man of 4 die altijd samen spelen dus kan me voorstellen dat die niet op een vijfde zitten te wachten.
Gisteravond wilde ik naar bed toe, maar toch nog eventjes FL Heroic gedaan.
Probeerden eerst onze "normale" strategie rechtsboven, maar dit werkte niet echt lekker.
Daarna maar daar linksonderin (2e keer pas dat ik dat deed)
Het duurt wat langer, maar ging best.
Skills die de hele tijd bugged waren e.d. terzijde
Was samen met Silence/SmoothPapa/Thomas; Als ik me vergis mag iemand me corrigeren hoor
(met zoveel verschillende tweakers gespeeld gister
)
Kon Silence blijmaken met mijn Sentry holster.
Probeerden eerst onze "normale" strategie rechtsboven, maar dit werkte niet echt lekker.
Was samen met Silence/SmoothPapa/Thomas; Als ik me vergis mag iemand me corrigeren hoor
Linksonder duurt net zolang als de baas op Clear Sky afmaken met een tanktician en een reclaimtankerkihon schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 08:54:
Gisteravond wilde ik naar bed toe, maar toch nog eventjes FL Heroic gedaan.
Was samen met Silence/SmoothPapa/Thomas; Als ik me vergis mag iemand me corrigeren hoor(met zoveel verschillende tweakers gespeeld gister
)
https://www.playersdungeon.comVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 08:32:
[...]
Wat is de site van jullie clan of uplay naam?
ik heb tegenwoordig moeite om een goeie groep te vinden om mee te spelen in de DZ en gebruik meestal het matchmake systeem en dat is nou niet echt super.
3 andere spelers via dat vinden is zo gedaan maar meestal zijn het geen spelers die het ook tegen een andere groep kan opnemen.
Ik weet een aantal goeie spelers via tweakers ( shroudster enz) maar dat is een groepje van een man of 4 die altijd samen spelen dus kan me voorstellen dat die niet op een vijfde zitten te wachten.
Op uplay begint onze naam met PDGC/pdgc.
We maken gebruik van team speak, adres hiervan vindt je terug op onze website.
Gewoon Discord joinen; veel gezelligerNLsandman schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:35:
[...]
https://www.playersdungeon.com
Op uplay begint onze naam met PDGC/pdgc.
We maken gebruik van team speak, adres hiervan vindt je terug op onze website.
en geen comic sans!
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Wat vinden de box spelers van de uitbreiding een maand na het spelen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik kreeg gisteren een handgun welke standaard 84.000 sps heeft en waar alle mods net zoals een normaal wapen toegevoegd kunnen worden. Had nog niet zo'n dergelijk handgung gehad/gezien.
Ik kreeg gisteren een handgun welke standaard 84.000 sps heeft en waar alle mods net zoals een normaal wapen toegevoegd kunnen worden. Had nog niet zo'n dergelijk handgung gehad/gezien.
Burp
Ben echt blij met The Underground, leuke manier van missies met handicaps/moeilijksheidgraad. Bijna level 30, wel grinden somsWii4all schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:32:
Wat vinden de box spelers van de uitbreiding een maand na het spelen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
En die X-45
https://powershellisfun.com
Goed om te horen.
ik merk ook echt dat mods op je wapen best veel sps verschil kunnen maken.
Ben nu bezig om de blueprints daarvan te krijgen alleen dat is niet even makkelijk heb ik al gezien....
Ben nu bezig om de blueprints daarvan te krijgen alleen dat is niet even makkelijk heb ik al gezien....
Burp
Je kan beter gewoon Underground grinden, weapons droppen daar makkelijk 229 en vaak 214 plus 214/240/268 gear.. Kost gewoon veel Phoenix Credits en materials naar mijn idee om blueprints te doenWii4all schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:24:
Goed om te horen.
ik hoef niet de blueprints van de wapens maar van de mods.GiveMeThoseTags schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Je kan beter gewoon Underground grinden, weapons droppen daar makkelijk 229 en vaak 214 plus 214/240/268 gear.. Kost gewoon veel Phoenix Credits en materials naar mijn idee om blueprints te doen
Nu doen wij veel de BD missies en de daily's
Burp
Ah, zoWii4all schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:24:
[...]
ik hoef niet de blueprints van de wapens maar van de mods.
Nu doen wij veel de BD missies en de daily's
Ik kom alleen die paarse mods tegen, heb maar 2 gele mods blue prints gekocht bij underground verkoper.
Mijn nieuwe DPS/Support build.
Kostte wat aann rerolls; maar dan heb je ook wat
Kostte wat aann rerolls; maar dan heb je ook wat

[ Voor 245% gewijzigd door kihon op 21-07-2016 20:12 ]
Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.