Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:15
Titus schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:49:
Er bestaat een editie post knop, en Lexington drop een named geweer, dacht showstopper shotgun, waarvoor hij gefarmed wordt , maar niet voor de andere loot.

Als je in een groep runt met maxed out pulse critical je toch bijna altijd wel, daarvoor je headset damage in ruilen is geen goed idee lijkt me.
Maar pulse is niet altijd actief en daamee loop je tegen de cap aan van 60% crit kans. Met 4x Deadeye is elke hit een crit ongeacht pulse en je omzeilt ook de cap. Bovendien... als ik de bonus goed begrijp verlies je alleen de headshot damage als je niet scoped... als je wel scoped verlies je de 100% crit kans maar heb je de headshot damage weer terug. Nu even kijken hoe ik aan dead eye gear kom... heb er een paar maar geen idee hoe ik er aan kom. Underground kan ie droppen en de nieuwe incursion maar die kan ik nog niet farmen :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
JohnnyV76 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:29:
[...]

Maar pulse is niet altijd actief en daamee loop je tegen de cap aan van 60% crit kans. Met 4x Deadeye is elke hit een crit ongeacht pulse en je omzeilt ook de cap. Bovendien... als ik de bonus goed begrijp verlies je alleen de headshot damage als je niet scoped... als je wel scoped verlies je de 100% crit kans maar heb je de headshot damage weer terug. Nu even kijken hoe ik aan dead eye gear kom... heb er een paar maar geen idee hoe ik er aan kom. Underground kan ie droppen en de nieuwe incursion maar die kan ik nog niet farmen :S
Pulse niet active dan doe je iets verkeerd hoogstens in de DZ situationeel.
Met de set verlies je elke headshot damage dus torso of hoofd doet evenveel damage.
Underground is het makkelijkst maar so far is sentry nog steeds de beste optie voor een dps set.
Helaas klinkt er ook een steeds luider signaal uit de community(reddit/youtube) om die set verder te nerfen ...... 7(8)7
Want logic is; de rest is bagger maar iets is wel goed dus elke set maar bagger maken voor damage doen. (klinkt als weapon rebalance anyone?) |:(
Combineer dit met het feit dat enemies nog taaier zijn en je zelfs in smartcover met 1 salvo neerhalen be it met 350k of 550k thoughness en viola the uphill battle continues. :X
De beste tactiek is kill it before it kills you en dat gaat hem zo natuurlijk niet worden. ;w
Er zijn gewoon wat core issues misgegaan bij het bedenken van de gearsets wat gewoon leuk op papier is maar in de praktijk totaal niet toepasbaar.
Nog maar niet te beginnen over de fouten die door de test fase komen.... (looking at you reclaimer for everyone 8)7 )
De quest voor loot is het enige waar de game op draait maar het begint nu wel erg hinderlijk te worden dat dit nog steeds dezelfde set is omdat er gewoon geen alternatieven zijn als je fatsoenlijke output voor heroic incursions/underground zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:55
shroudster schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:58:
Pulse niet active dan doe je iets verkeerd hoogstens in de DZ situationeel.
Dat dus :)
Er zijn gewoon wat core issues misgegaan bij het bedenken van de gearsets wat gewoon leuk op papier is maar in de praktijk totaal niet toepasbaar.
Nog maar niet te beginnen over de fouten die door de test fase komen.... (looking at you reclaimer for everyone 8)7 )
Kill a target = flashbang? Really? WOW SUPER NUTTIG. Kill met een granaat = volgende vijandelijke granaat disfused. Uhm, heeft iemand op hogere levels OOIT een kill met een granaat gemaakt?
De quest voor loot is het enige waar de game op draait maar het begint nu wel erg hinderlijk te worden dat dit nog steeds dezelfde set is omdat er gewoon geen alternatieven zijn als je fatsoenlijke output voor heroic incursions/underground zoekt.
Het wordt alleen niet makkelijker om hem te krijgen als je Delta errors krijgt in FL op heroig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Hoe gaat het eigenlijk met een bug die ik al eerder noemde?
Dat dood spawnen in een safe house na een mislukte s&d missie?
Hoelang duurt zoiets voor ze dat fixen?
Wachten op een 1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

ApC_IcE schreef op zondag 10 juli 2016 @ 18:32:
Hoe gaat het eigenlijk met een bug die ik al eerder noemde?
Dat dood spawnen in een safe house na een mislukte s&d missie?
Hoelang duurt zoiets voor ze dat fixen?
Wachten op een 1.4?
Gewoon een bug die zich af en toe voordoet.
Zit je echt te wachten tot ze die fixen om verder te gaan? :o
(anders ff een relog/alt+4)

Er zijn echt zoveel bugs; net nog in FL Heroic had ik de bug dat geen 1 van je skills het meer doen, nou mooi is dat.
Wordt geforceerd dood gaan om er vanaf te komen, wel gehaald hoor :+

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Vandaag FL heroic gefarmed met allemaal randoms nadat ik hem vanochtend voor het eerst gedaan had. Goed te doen en nog best leuk ook. Die links-onder-de-trap tactiek had ik nog niet eerder gebruikt in hard of CM, maar dat is echt een uitkomst zeg. By far de fijnste plek.

Nu heb ik een shitload aan 268 Striker en Sentry pieces, maar speel sinds het begin als Tanktician dus zit nu een beetje met de balans firearms vs toughness te kloten.

Wat is een beetje een goede balans, 2500ish firearms en 3500 stamina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Casual Ruud schreef op zondag 10 juli 2016 @ 18:53:
Vandaag FL heroic gefarmed met allemaal randoms nadat ik hem vanochtend voor het eerst gedaan had. Goed te doen en nog best leuk ook. Die links-onder-de-trap tactiek had ik nog niet eerder gebruikt in hard of CM, maar dat is echt een uitkomst zeg. By far de fijnste plek.

Nu heb ik een shitload aan 268 Striker en Sentry pieces, maar speel sinds het begin als Tanktician dus zit nu een beetje met de balans firearms vs toughness te kloten.

Wat is een beetje een goede balans, 2500ish firearms en 3500 stamina?
Voor brutal op GS229 weapons heb je 2825 FA nodig :o
just a FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bas90

Addicted2bass

Wanneer gaan ze de daily missiona eens wat uitbreiden? Wordt wel een beetje flauw van power plant zo onderhand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
En vind dat ze voor heroic ook dailies moeten maken... lijkt me alleen maar logisch.

Nu een paar dagen met mn altje gespeeld als marksman en moet zeggen dat het best grappig is. Gebruik 5x sentry voor nu en dat werkt best leuk met mn first wave m1a. Heb de harmful en toxic talents erop en de talent dat bleeds 30% kans hebben om te verspreiden. Het is best grappig te zien als er zon grote armoured gast op de groep afloopt en hij dan geblind wordt wordt en even niks meer doet.

Meteen grote ergernis als sniper... zit je achter cover met een goede line of fire op de mobs in de verte en dan gaat er continue iemand precies voor je staan om ook op die mobs te schieten... gebeurt echt zooo vaak.

Tot nu toe vind ik de M1A de beste sniper... 44k base damage tegen 31k base damage van bijv. de nieuwe SVD sniper. bolt action doet nog meer natuurlijk maar met een semi auto marksman rifle kun je tenminste ook nog een beetje snel op een rushing mob knallen. m1a is toch de hoogste damage semi auto rifle toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:40
De M1A is ook mijn favoriet al blijf ik liefhebber van het geluid van de SVD :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Zo even paar miljoen uitgegeven aan re-rolls en mijn support-sniper build is af :9~

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5wV0rc1.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door kihon op 11-07-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp dat geklaag over gearsets niet helemaal eerlijk gezegd. Ik heb ze allemaal geprobeerd en met allemaal kun je prima Heroics doen, geen enkel probleem. Dat sommige set bonussen meer nut hebben dan andere, ok, maar om dan te gaan roepen dan sets bagger zijn is echt onzin, met iedere set kun je prima spelen, op welk niveau dan ook. Ik vermaak me met een Firecrest/BLIND combo net zo goed als met een Sentry of Striker setje.

PVP is een ander verhaal, maar dat speel ik niet meer sinds Underground. Als er wat gebalanceerd moet worden dan is het daar, PVE is helemaal ok nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

July 12th - Maintenance
Reduced the base damage of all G36 Assault Rifles by 15%. 8)7 |:( :X
Fixed a bug where named weapons could not have their talents recalibrated.
Fixed a bug where the Megamap would not open for some players.
Fixed a bug where using the Evacuation Point in Underground before the new Objective Notification has appeared caused the mission UI to break.
Fixed a bug where the AlphaBridge Gloves could miss some of their attributes.
Note: this change is retroactive, which means that all attributes on existing AlphaBridge Gloves will be rerolled.
Fixed a bug where the game music would stop completely when logging out while inside an Incursion.
Fixed a bug where recalibrating the last Talent on the PP-19 submachinegun would not yield a free Talent.
Fixed a bug where the Sentry Gear Set bonus would incorrectly apply when using The Showstopper automatic shotgun.
Fixed a bug where using a Signature Skill could cause the visual effect to be applied to all nearby players (not just group members).
Fixed a bug where weapon talents could stack indefinitely while using the Alpha-Bridge Gear Set 4-piece bonus.
Fixed a bug where recalibrating weapon talents would yield a random bonus, instead of the one selected in the UI.
Fixed a bug where players would die when returning to certain missions after respawning in a safe house.
Fixed a bug where PC players would be able to use multiple consumables at the same time.
Source: http://forums.ubi.com/sho...3&viewfull=1#post11827633

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm, bij de gloves vermelden ze expliciet dat de fix retroactive is, houdt dit dan in dat de G36 nerf niet retroactive is? Dat zou wel erg fout zijn (maar wel handig als je er al één hebt :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
maffeleo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:29:
July 12th - Maintenance
Reduced the base damage of all G36 Assault Rifles by 15%. 8)7 |:( :X
Fixed a bug where named weapons could not have their talents recalibrated.
Fixed a bug where the Megamap would not open for some players.
Fixed a bug where using the Evacuation Point in Underground before the new Objective Notification has appeared caused the mission UI to break.
Fixed a bug where the AlphaBridge Gloves could miss some of their attributes.
Note: this change is retroactive, which means that all attributes on existing AlphaBridge Gloves will be rerolled.
Fixed a bug where the game music would stop completely when logging out while inside an Incursion.
Fixed a bug where recalibrating the last Talent on the PP-19 submachinegun would not yield a free Talent.
Fixed a bug where the Sentry Gear Set bonus would incorrectly apply when using The Showstopper automatic shotgun.
Fixed a bug where using a Signature Skill could cause the visual effect to be applied to all nearby players (not just group members).
Fixed a bug where weapon talents could stack indefinitely while using the Alpha-Bridge Gear Set 4-piece bonus.
Fixed a bug where recalibrating weapon talents would yield a random bonus, instead of the one selected in the UI.
Fixed a bug where players would die when returning to certain missions after respawning in a safe house.
Fixed a bug where PC players would be able to use multiple consumables at the same time.
Source: http://forums.ubi.com/sho...3&viewfull=1#post11827633
Volgens mij zijn ze de helft vergeten. :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Laatst online: 21-07 09:52
NLxAROSA schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:57:
Hmmm, bij de gloves vermelden ze expliciet dat de fix retroactive is, houdt dit dan in dat de G36 nerf niet retroactive is? Dat zou wel erg fout zijn (maar wel handig als je er al één hebt :+ ).
Reduced the base damage of all G36 Assault Rifles by 15%.

Jammer dat die fix voor de heal delay erin niet bij zit.
En ik mis de fix voor dolby geluid 5.1/7.1, er is nu niet te spelen met een dolby headset.
Je hoort je teamgenoten overal lopen behalve op de plek waar ze zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Griffx op 12-07-2016 09:01 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Griffx schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:00:
[...]

En ik mis de fix voor dolby geluid 5.1/7.1, er is nu niet te spelen met een dolby headset.
Je hoort je teamgenoten overal lopen behalve op de plek waar ze zijn.
Daar heb ik met 2.0 geluid ook last van.

En die G36 nerf, bah. Eerst de Striker's/Sentry nerf, nu dit.

[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 12-07-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hmmm heb ik eindelijk weer eens een ochtend de tijd... :X Nu weer een update van 1.27GB binnenhalen.

Pfff en weer die nerf actie, al moet ik zeggen dat de game wel verdraaid veel bugs introduceerde sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
GroeneThee schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:10:
Hmmm heb ik eindelijk weer eens een ochtend de tijd... :X Nu weer een update van 1.27GB binnenhalen.

Pfff en weer die nerf actie, al moet ik zeggen dat de game wel verdraaid veel bugs introduceerde sinds de laatste patch. de lancering.
even je bericht aangepast. :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Yes,
Kan ik weer onbezorgd falen met een s&d O-)

[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 12-07-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

agoNITE schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:10:
[...]

Daar heb ik met 2.0 geluid ook last van.

En die G36 nerf, bah. Eerst de Striker's/Sentry nerf, nu dit.
Een typisch verschijnsel bij balancing: de koplopers (qua gebruik of dominantie) nerfen. Maar bij bijvoorbeeld Diablo 3 werd er bizar weinig generfed (tenzij écht bizar overpowered), er werd eerder gekeken waarom andere gear en skills niet gebruikt werden en deze gebuffed. Het is voor een developer makkelijker één of twee zaken te nerfen, maar daardoor stoot je een hoop spelers tegen de kop. Terwijl al het onpopulaire buffen of fixen juist voor veel positieve ervaringen zorgt (hé die skill is ineens nuttig !) maar meer tijd en moeite kost.

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 12-07-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Laten we postief blijven!
Ik ben het met alle kritiek eens dat ze alleen maar nerfs kunnen toepassen. Wanneer we iets hebben gevonden wat ons boost qua dps word het generfd.
Maarrrr ik denk dat de achterliggende gedachte is dat de game uitdagend moet blijven. De nerfs brengen balans in de game waardoor andere gear sets en wapens gelijk blijven. En wij weer een nieuwe manier moeten vinden om ons staande te houden. Vergeet niet (Wat wellicht de meeste doen) het is een teambuild game. Wanneer je goed op elkaar bent afgestemd komt alles goed!
Prima die 15% nerf op de G36. Ik ga vanavond eens een build maken met m'n alpha bridge set.
Dit is toch de hele bedoeling van het spel. Weer uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om weer de stats te krijgen die je had?! Geweldig toch ?! #HYPE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

maffeleo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:25:
Laten we postief blijven!
Ik ben het met alle kritiek eens dat ze alleen maar nerfs kunnen toepassen. Wanneer we iets hebben gevonden wat ons boost qua dps word het generfd.
Maarrrr ik denk dat de achterliggende gedachte is dat de game uitdagend moet blijven. De nerfs brengen balans in de game waardoor andere gear sets en wapens gelijk blijven. En wij weer een nieuwe manier moeten vinden om ons staande te houden. Vergeet niet (Wat wellicht de meeste doen) het is een teambuild game. Wanneer je goed op elkaar bent afgestemd komt alles goed!
Prima die 15% nerf op de G36. Ik ga vanavond eens een build maken met m'n alpha bridge set.
Dit is toch de hele bedoeling van het spel. Weer uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om weer de stats te krijgen die je had?! Geweldig toch ?! #HYPE!
Gear sets en wapens die gelijk blijven? 8)7
Alle Sets zijn gewoon nog steeds nutteloos, behalve Sentry/Tactician (reclaimer)
Blind...Firecrest...AlphaBridge...Hunters Faith....DeadEYE....LoneStar doe je gewoon 2x zo minder damage mee.

Laten ze eens al die andere sets gewoon BRUIKBAAR maken.

Iemand kan wel FireCrest of HuntersFaith aan in een 4 man groep, maar laten we eerlijk zijn, die wordt gewoon ge-carried als een malle (zeker door Heroic UG/Incursions) |:(

Edit > Ik heb ook een volledige GS268 AlphaBridge set hoor en het is geinig, dat wel.
Maar mijn 214/240 Sentry die out-DPS'ed hem EASY ;w

[ Voor 4% gewijzigd door kihon op 12-07-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
(jarig!)
kihon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:30:
[...]

Alle Sets zijn gewoon nog steeds nutteloos, behalve Sentry/Tactician (reclaimer)
Blind...Firecrest...AlphaBridge...Hunters Faith....DeadEYE....LoneStar doe je gewoon 2x zo minder damage mee.

Iemand kan wel FireCrest of HuntersFaith aan in een 4 man groep, maar laten we eerlijk zijn, die wordt gewoon ge-carried als een malle (zeker door Heroic UG/Incursions) |:(

Edit > Ik heb ook een volledige GS268 AlphaBridge set hoor en het is geinig, dat wel.
Maar mijn 214/240 Sentry die out-DPS'ed hem EASY ;w
Whhhooooooooooowwwww.... Je vergeet de beste: Nomad

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

kihon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:30:
[...]

Lees je de stat wel goed waarvoor ze dienen ???

FireCrest (prima extra fire bullets, 100% RELOAD SPEED WTF!?!)
Huntersfaith (overbodig/nutteloos)
DeadEYE (Leuk voor pvp met een sniper ownen, maar weinig toegevoegde waarde voor PVE)
LoneStar (AMMO AMMO AMMO AMMO!)
AlphaBridge (Geweldig toch, 6 talents unlocken! Alleen ammo zal een probleem vormen).
Blind (geen mening, kan nuttig zijn met PVP)

Ik denk dat je eens wat meer moet verdiepen wat er mogelijk isof kan ipv luisteren naar de massive! |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

maffeleo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:38:
[...]

Lees je de stat wel goed waarvoor ze dienen ???

FireCrest (prima extra fire bullets, 100% RELOAD SPEED WTF!?!)
Huntersfaith (overbodig/nutteloos)
DeadEYE (Leuk voor pvp met een sniper ownen, maar weinig toegevoegde waarde voor PVE)
LoneStar (AMMO AMMO AMMO AMMO!)
AlphaBridge (Geweldig toch, 6 talents unlocken! Alleen ammo zal een probleem vormen).

Ik denk dat je eens wat meer moet verdiepen wat er mogelijk isof kan ipv luisteren naar de massive! |:( ;w
Al die sets zijn leuk op papier ja, maar in de daadwerkelijke game doe je er niet dezelfde amount of damage mee.
Dat zou je toch willen, dat elke set ongeveer hetzlefde doet kwa output (of kwa buffs voor een support set)

Firecrest > wow 3 extra firebullets, en daarna, mag je elke rugzak open maken om nooit firebullets te looten. (om over de burn tick nog maar te zwijgen)
100% reload, YAY look at my IMBA paper DPS (inflation much)
4 piece? grants fire bullets (alleen als je een kill maakt op een already burning target, in een groep van 4)
Solo gedaan en die procced niet eens elke frakking kill , maar zit een interne cooldown op...

Sentry doet meet DPS voor SNIPERS dan Huntersfaith en Deadeye gecombineerd.

LonseStar is alleen leuk voor ammo restock ja, andere set bonussen falen hard.

AlphaBridgre is leuk om aan 9 medkits te komen ja en zoals ik zei is wel geinig om mee te spelen, doe ik ook.
Maar niet in Serieuze missions. En ammo probleem, je mag 2 snipers, 2 smgs, 2 lmgs, 2 ARs meenemen in je backpack met die zet.

Blind zit ook een interne cooldown op 8)7

Ik heb ze allemaal gebropeerd en veel uitgegeven aan rerolls op al die sets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Heb een firecrest/blind build
Het is koning :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffeleo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:38:
[...]

Die 4-piece set bonus (flashbang) werkt in de praktijk niet, enige wat het doet is dat NPCs opzij springen als ze in de buurt staan (wat sowieso al weinig voorkomt). De 3-set bonus (blind/deaf resistance) is wel handig (zeker in underground) en de 2-set bonus (20% extra CHD op je pulse) is zeer zeker handig.

FC vind ik de reload speed wél handig, maakt reloads bijna instant. Zeker met L35 elites maakt dat wel degelijk uit voor je DPS output, helemaal zometeen na de G36 nerf. Ammokistje neerleggen achter cover en je kunt onbeperkt door blijven knallen.

Die 3 extra fire bullets heb je niet zoveel aan wat mij betreft, had daar liever wat anders gezien, bijvoorbeeld fire resistance (om een beetje in het thema te blijven).

De mindere 4-set bonusen maken deze sets vooral geschikt als 2/3 piece combo met wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
NLxAROSA schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:23:
Ik begrijp dat geklaag over gearsets niet helemaal eerlijk gezegd. Ik heb ze allemaal geprobeerd en met allemaal kun je prima Heroics doen, geen enkel probleem. Dat sommige set bonussen meer nut hebben dan andere, ok, maar om dan te gaan roepen dan sets bagger zijn is echt onzin, met iedere set kun je prima spelen, op welk niveau dan ook. Ik vermaak me met een Firecrest/BLIND combo net zo goed als met een Sentry of Striker setje.

PVP is een ander verhaal, maar dat speel ik niet meer sinds Underground. Als er wat gebalanceerd moet worden dan is het daar, PVE is helemaal ok nu.
Even voor de duidelijkheid met heroics hebben we over de missions of de incursions/underground? Zit namelijk een wereld van verschil tussen en succes met 1h+ doen over heroic FL met enkel nieuwe sets gebruiken.
Of je hebt gewoon dik mazzel dat je teammates wel met de oude sets runnen en alles alsnog dood is :9
Dat je als individu prima met firecrest/blind kan vermaken prima maar aan het einde van de dag is het gewoon zwaar underwhelming vergeleken met de allereerste gearsets.
PVP blijft broken prima maar dat PVE nu goed is komop lvl 35 one shots onafhankelijk van je toughness?
In de underground bijvoorbeeld kan je soms zo'n gate openen en dan staat er een shotgunner aan de andere kant van de ruimte die je halverwege de open animatie al kapot schiet. Really moeten we soms suicide door openers gaan aanstellen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shroudster schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Even voor de duidelijkheid met heroics hebben we over de missions of de incursions/underground? Zit namelijk een wereld van verschil tussen en succes met 1h+ doen over heroic FL met enkel nieuwe sets gebruiken.
Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar Heroic Underground. De meeste mensen met wie ik heb gespeeld dragen FC/BLIND of een combo en dat is geen enkel probleem.

Als er wordt gewiped, dan ligt dat 9 van de 10 keer aan mensen die wel een hoge GS hebben, maar waardeloos (of niet) gebalanceerde stats. Of mensen die niet weten hoe Underground werkt. Of achter cover gaan zitten en niet schieten. Of hun skills niet gebruiken.

En die shotgunners/snipers terwijl de deur open gaat is irritant idd, ze hoeven je maar op je teen te raken en je krijgt de volle mik aan damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
NLxAROSA schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Als er wordt gewiped, dan ligt dat 9 van de 10 keer aan mensen die wel een hoge GS hebben, maar waardeloos (of niet) gebalanceerde stats. Of mensen die niet weten hoe Underground werkt. Of achter cover gaan zitten en niet schieten. Of hun skills niet gebruiken.
Helemaal mee eens, af en toe ga ik wel eens de underground in met random players en dan zitten er bij die hun pulse bijvoorbeeld niet gebruiken, of die rollende granaat gebruiken. Enorm erg is dat dan en dan ben ik blij dat ik er na een paar minuten weer vanaf ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelfs een keer gehad dat iemand vroeg of ik mijn pulse wilde wisselen voor een andere skill omdat hij 'm continu up kon houden (prima uiteraard). Vervolgens is 90% van de tijd zijn pulse niet up. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb op mn alt ondertussen 4 Dead Eye pieces kunnen bemachtigen. De enige 4 pieces die ik had dus viel niks te kiezen qua rolls. Heb wel wat gecalibrate natuurlijk maar kom op dit moment even niet hoger dan 170% CHD ook omdat ik geen deadly talent op mn M1 krijg.

Ik moet zeggen dat het best grappig speelt. Kan dus wel mikken met rechter muisknop maar niet scopen en dan is inderdaad elke hit een crit. Gemiddelde hit is ongeveer 200k en zie soms rond de 250k en hier en daar hits van rond de 350k. Het nadeel is volgens mij wel dat je volledige headshot damage bonus weg is dus niet alleen de grote bonus van je DMR. Heb een mag. van 19 kogels dus kan mobs best snel omleggen met een reeks van 200k+ hits... en hoef zelfs niet eens te mikken :)

Mis wel een beetje de fun van het op een afstand met een 15x scope een target snipen maar de hits zijn wel constant. Voor groepen is wss de sentry set beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
JohnnyV76 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:28:
Ik heb op mn alt ondertussen 4 Dead Eye pieces kunnen bemachtigen. De enige 4 pieces die ik had dus viel niks te kiezen qua rolls. Heb wel wat gecalibrate natuurlijk maar kom op dit moment even niet hoger dan 170% CHD ook omdat ik geen deadly talent op mn M1 krijg.

Ik moet zeggen dat het best grappig speelt. Kan dus wel mikken met rechter muisknop maar niet scopen en dan is inderdaad elke hit een crit. Gemiddelde hit is ongeveer 200k en zie soms rond de 250k en hier en daar hits van rond de 350k. Het nadeel is volgens mij wel dat je volledige headshot damage bonus weg is dus niet alleen de grote bonus van je DMR. Heb een mag. van 19 kogels dus kan mobs best snel omleggen met een reeks van 200k+ hits... en hoef zelfs niet eens te mikken :)

Mis wel een beetje de fun van het op een afstand met een 15x scope een target snipen maar de hits zijn wel constant. Voor groepen is wss de sentry set beter.
Hint pak een lekkere LMG icm een sentry/reckless combo ;)
300k unbuffed headshots met afhankelijk van de hoeveelheid buffs tot de 700k.
Deadeye set is echt gewoon een fractie van de mogelijk dps die er te doen is.
Of hoe saai ook pak gewoon sentry + m1a = 2-3mil headshot crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

JohnnyV76 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:28:

Zijn dat je CRITS? 200k-350k? 8)7
Wat voor DeadEYE pieces zijn dat dan?
Zoals ik al eerder zei, deadeye is gewoon waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Ik sluit me aan bij Shroudster. Wellicht eens een filmpje maken binnenkort met mijn DPS build met M60/G36.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
kihon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:34:
[...]

Zijn dat je CRITS? 200k-350k? 8)7
Wat voor DeadEYE pieces zijn dat dan?
Zoals ik al eerder zei, deadeye is gewoon waardeloos
Tja dat zal nog wel hoger kunnen met een betere M1 en meer CHD maar elke hit is een crit dus gebruik t meer als een shotgun zeg maar en volgens mij doet dit meer en vooral constanter damage dan een shotgun en wat raakt men tegenwoordig met een G36 als normal en crit hit? T is leuk maar denk toch dat de voordelen niet tegen de nadelen opwegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Voor de mensen die soms geen wijs kunnen uit welke wapens ze nou moeten gebruiken, ik heb wat gemaakt waardoor je nog enigszins wijs kunt uit je wapens. Let wel, het gaat hier voornamelijk om theoretische damage. De DPS met 60% crit is echter relatief makkelijk te halen. Geef toe dat je nooit alleen headshots haalt, maar je moet ergens beginnen. Je kunt evt zelf nog een percentage van het eindresultaat halen.

https://docs.google.com/s...pref=2&pli=1#gid=88701255

Wat moet je doen:
1. Kopieer de sheet naar een eigen google docs, of exporteer hem naar excel.
2. Verwijder wat je niet nodig hebt. Ik heb resultaten laten staan als voorbeeld.
3. Vergelijk al je wapens evt met dezelfde mods erop.
4. Doe dit in Base of Operations shooting range. Je kunt ervoor kiezen body shots of headshots te doen.
5. Vul alle gegevens in bij de velden met een sterretje.

Met base wordt bedoeld de rode hits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Mijn tanktician build weer iets uitgebreid.
Run meestal MAX SmartCover en Pulse voor de Heroic Incursions.

Beide characters zijn support based :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sbQ84Yf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rsnubje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:22:
Voor de mensen die soms geen wijs kunnen uit welke wapens ze nou moeten gebruiken, ik heb wat gemaakt waardoor je nog enigszins wijs kunt uit je wapens. Let wel, het gaat hier voornamelijk om theoretische damage. De DPS met 60% crit is echter relatief makkelijk te halen. Geef toe dat je nooit alleen headshots haalt, maar je moet ergens beginnen. Je kunt evt zelf nog een percentage van het eindresultaat halen.

https://docs.google.com/s...pref=2&pli=1#gid=88701255

Wat moet je doen:
1. Kopieer de sheet naar een eigen google docs, of exporteer hem naar excel.
2. Verwijder wat je niet nodig hebt. Ik heb resultaten laten staan als voorbeeld.
3. Vergelijk al je wapens evt met dezelfde mods erop.
4. Doe dit in Base of Operations shooting range. Je kunt ervoor kiezen body shots of headshots te doen.
5. Vul alle gegevens in bij de velden met een sterretje.

Met base wordt bedoeld de rode hits!
Nice, handig, thanks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
YouTube: The division underground heroic
Een rondje heroic underground 3 phase 4 directive met M60 en M1A.
Met veel discord nonsens als geluidsopvulling :+

[ Voor 14% gewijzigd door shroudster op 13-07-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

shroudster schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:00:
Wat is dat irritante piepje toch steeds op de achtergrond? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
shroudster schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:00:
Nice! Had de 'Sickness' nog niet op Heroic geprobeerd, maar ziet uit als prima te doen. De enige directive die ik tot nu toe echt vervelend vind op Heroic is 'Mad Skillz'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
kihon schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:28:
Mijn tanktician build weer iets uitgebreid.
Run meestal MAX SmartCover en Pulse voor de Heroic Incursions.

Beide characters zijn support based :)

[afbeelding]
Ik zie bij jouw die evga tool in de linkerbovenhoek
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag
Bij mij zie je hem heel even en dan is hij weg .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
What they said they would do:

What they actually did:
Reduced the range by about 5%
Increased the recoil, base recoil and per bullet
Changed the recoil pattern
Minimum accuracy value reduced, " i.e. the reticle gets to full bloom quicker. "

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik heb behalve damage nog geen verschil gemerkt. Mag ie wel met goede bewijzen komen voor zo'n claim. Wie het ook was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
rsnubje schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:03:
Ik heb behalve damage nog geen verschil gemerkt. Mag ie wel met goede bewijzen komen voor zo'n claim. Wie het ook was...
Bron:

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4sjf2r/does_g36_seem_like_it_have_more_recoil_after_patch/

before:
myDamageMax 165.0
myRangeOptimal 34.0
myRecoilBase 0.05
myRecoilIncreasePerBullet 0.03
myHorizontalRecoilLeft 0.028
myHorizontalRecoilRight 0.01
myTimeToMinAccuracyMS 1750
after:
myDamageMax 140.0
myRangeOptimal 32.0
myRecoilBase 0.055
myRecoilIncreasePerBullet 0.035
myHorizontalRecoilLeft 0.01
myHorizontalRecoilRight 0.028
myTimeToMinAccuracyMS 1350
EDIT: the G36 is still the best AR with these figures, but not by much. Puts it in-line with other high RPM ARs like the M4 variant (M4, LVAO-C)

Strookt enigsinds met mijn ervaringen van gisterenavond.
Waar ik eerst de G36 gebruikte ben ik adv de shooting range weer terug gestapt naar mijn LVOAC.
Maar ben benieuwd of Ubisoft gaat reageren op dit topic.
Zou niet voor het eerst zijn, dan een nerf de patch notes niet haalt.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Griffx schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Bron:

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4sjf2r/does_g36_seem_like_it_have_more_recoil_after_patch/

before:
myDamageMax 165.0
myRangeOptimal 34.0
myRecoilBase 0.05
myRecoilIncreasePerBullet 0.03
myHorizontalRecoilLeft 0.028
myHorizontalRecoilRight 0.01
myTimeToMinAccuracyMS 1750
after:
myDamageMax 140.0
myRangeOptimal 32.0
myRecoilBase 0.055
myRecoilIncreasePerBullet 0.035
myHorizontalRecoilLeft 0.01
myHorizontalRecoilRight 0.028
myTimeToMinAccuracyMS 1350
EDIT: the G36 is still the best AR with these figures, but not by much. Puts it in-line with other high RPM ARs like the M4 variant (M4, LVAO-C)

Strookt enigsinds met mijn ervaringen van gisterenavond.
Waar ik eerst de G36 gebruikte ben ik adv de shooting range weer terug gestapt naar mijn LVOAC.
Maar ben benieuwd of Ubisoft gaat reageren op dit topic.
Zou niet voor het eerst zijn, dan een nerf de patch notes niet haalt.
Laten we eerlijk zijn: Voor de nerf was het wel een laser beam hoor! Ik merkte gister vooral de horizontale recoil. Maar qua dps vind ik hem nog wel de sterkste, zeker met destructive erop. Die amor van de NPC schiet ik er zo vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

waar ik alleen nog niet tevreden mee ben is de one shot kil snipers.
Ik schiet geen idee hoeveel kogels leeg.
Als ik alles headshot een stuk of 8 en hij heeft mij met 1 (body) shot neer.
Kan ook een beetje te gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
ApC_IcE schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:21:
waar ik alleen nog niet tevreden mee ben is de one shot kil snipers.
Ik schiet geen idee hoeveel kogels leeg.
Als ik alles headshot een stuk of 8 en hij heeft mij met 1 (body) shot neer.
Kan ook een beetje te gek
Al een shotgunner lvl35 tegen gekomen :X
Die hoeft alleen maar naar zijn shotty te kijken en je bent al neer.

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 13-07-2016 10:38 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
(jarig!)
State of the game.....

Afbeeldingslocatie: https://roomed.nl/wp-content/uploads/2014/11/roomed-ikea-tafel-papier.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Zelf heb ik na de G36 nerf nog niet gespeeld maar als ik alle reacties zo eens lees heb ik eigenlijk wel een probleem. Mijn storage raakte overvol dus ik in een wilde bui was ik aan een opruiming begonnen waar ik ook mijn oude wapens heb opgeruimd...... Ik zal het dus met de G36 moeten blijven doen tot ik weer wat beters heb.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het lullige is gewoon... er is een update... er is moeilijkere content (heroic) dus dan is het toch logisch dat er sterkere wapens droppen. Vind het zo jammer dat ze weer moeten nerfen maar ik gebruik mn G36 evengoed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb momenteel al rond de 200 uur genoten met dit spel.
Rewards vs grind was leuk! Na een avondje of 2 had je tenminste toch al iets. (v1.2)

Na LANG sparen voor een striker, sentry werd deze generfed, toch maar deze set weer geupgraded waarna ze het NOG eens generfed hebben, waarna ik het echt in de vuilniss moest doen.. of in de stash..
Zo waardeloos was het geworden na al dat werk, rerolls,crafting, etc..

Na 100'en augs lvl 204 te craften, eindelijk een goede gehad! Maar.. toen nerfden ze de aug met jawel.. 10%.
Waardoor die plots ook weer waardeloos werd van DPS.

Status : v1.2 = let's do darkzone 5-6! (204+ GS) grind, lets make some fun and the statisfaction of the rewards.. BUT! Watch out for CLEANERS (de spanning erin houden = leuk..)

Status : v1.3 = let's do darkzone 1-2-3 (231 GS+) grind, ok.. fun.. but ROGUES = grind , DIE.
Okay... let's do darkzone 4-5-6.. yes! Dikke loot ! Laten we extracten.. damn.. we lopen voorbij een toevallige event met shotgunners, one shot = dead, sniper , one shot = dead.. (of down)..
Of.. we geraken er voorbij, we starten de extraction, nog 20seconden te gaan!
Out of the blue.. 4 rogues, tanktatician.. alles kwijt :(

Ter info; mijn stats (zeker niet slecht..)
GS = 234
DPS = 195 000 (MP5-N - LVL229)
TOUGHNESS = 485 000 (75% armor mitigation , 65% exotic damage resillience..)
SKILLPOWER = 22 000

GEARSET = 3x striker, 2x final measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

laurensdbb schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:16:
Ik heb momenteel al rond de 200 uur genoten met dit spel.
Rewards vs grind was leuk! Na een avondje of 2 had je tenminste toch al iets. (v1.2)

Na LANG sparen voor een striker, sentry werd deze generfed, toch maar deze set weer geupgraded waarna ze het NOG eens generfed hebben, waarna ik het echt in de vuilniss moest doen.. of in de stash..
Zo waardeloos was het geworden na al dat werk, rerolls,crafting, etc..

Na 100'en augs lvl 204 te craften, eindelijk een goede gehad! Maar.. toen nerfden ze de aug met jawel.. 10%.
Waardoor die plots ook weer waardeloos werd van DPS.

Status : v1.2 = let's do darkzone 5-6! (204+ GS) grind, lets make some fun and the statisfaction of the rewards.. BUT! Watch out for CLEANERS (de spanning erin houden = leuk..)

Status : v1.3 = let's do darkzone 1-2-3 (231 GS+) grind, ok.. fun.. but ROGUES = grind , DIE.
Okay... let's do darkzone 4-5-6.. yes! Dikke loot ! Laten we extracten.. damn.. we lopen voorbij een toevallige event met shotgunners, one shot = dead, sniper , one shot = dead.. (of down)..
Of.. we geraken er voorbij, we starten de extraction, nog 20seconden te gaan!
Out of the blue.. 4 rogues, tanktatician.. alles kwijt :(

Ter info; mijn stats (zeker niet slecht..)
GS = 234
DPS = 195 000 (MP5-N - LVL229)
TOUGHNESS = 485 000 (75% armor mitigation , 65% exotic damage resillience..)
SKILLPOWER = 22 000

GEARSET = 3x striker, 2x final measure
Wil je voor Pure DPS gaan?
Dan is 5-set Sentry nog steeds KING _/-\o_
Inclusief reckless chest of savage gloves.

Ik run sentry incl Vigorous chest.

Kijk hierboven maar naar het filmpje Heroic UG van shroud (die speelt met LMG en sentry ;) ; en krijgt dikke Crits :9~ )

Striker set is leuk, maar die buff kan je nooit ophouden

Edit > Je kan echt overleven in DZ 231+ 5/6 zonder FM hoor.
En die ene rogue die met zijn sticky loopt, acht meestal ben ik toch net niet neer van 1 sticky (14% EDR totaal, alleen op chest)

Je moet echt wat voorzichteger spelen gewoon.
Niet meer van dat door alles heen kunnen rennen en /care
Beaudog schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 07:54:
[...]

Ik zie bij jouw die evga tool in de linkerbovenhoek
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag
Bij mij zie je hem heel even en dan is hij weg .
Geen idee, wellicht iets in settings?
Heb het echt 1 keer aangepast en toen altijd zo gelaten

[ Voor 14% gewijzigd door kihon op 13-07-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
Bedankt voor de reactie ik rommel verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
Convoy schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 06:44:
[...]

Wat is dat irritante piepje toch steeds op de achtergrond? :X
Denk dat discord icm shadowplay niet lekker werkt.
Hoort enkel ingame op te nemen maar neemt blijkbaar ook discord van de teammates op maar niet mijzelf.
De piep is dan waarschijnlijk push to talk activatie van mij.
Als voor de run zelf , sickness is prima te doen als iemand maar die ammo crate goed runt. Het lastigste is eerder een combinatie van de missie/omstandigheden. (kamer in pushen met enemies voor supplies timer met een jammer op ;w )
Ik zal proberen vandaag nog een filmpje zonder geluid te maken en met shotgun. (mijn standaard wapens zijn normaliter ook een M870 en M1A maar voor de afwisseling gebruik ik ook wel is de rest)
Mochten er nog vragen etc zijn stel ze gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
lol.. doe nog even een rondje lexington heroic voor een kansje op de showstopper en vlak voor het laatste stuk type ik in chat... I feel showstopper will drop!!!

En verdomd inderdaad dropte hij... niet voor mij natuurlijk zoveel mazzel heb ik niet maar de gast die m kreeg was wel blij geloof ik want hij typte in group chat... I LOVE YOU MAN

naja tenminste iemand blij...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Filmpje falcon lost op heroic opgenomen.
Who says tankticians need to run bomb :P

[ Voor 36% gewijzigd door rsnubje op 13-07-2016 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSiemNL
rsnubje schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:09:
[video]
Echt een goede film, met name TheSiemNL is heel goed, schijnt ook nog knap te zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
[Changelog] - July 14th - Maintenance

Here is the list of changes to be implemented with the July 14th maintenance:

Modified PvP weapon damage modifier so players will deal about 20% more weapon damage to each other (note that this change does not impact skill damage)
Added more kill volumes to Dragon’s Nest map. When exiting the map area, characters will be automatically killed

Wait wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PvP dmg output increase ...lol

Nu me je shottie ipv 2 shot, 1 shot players :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Pfff weer een hele ochtend de servers plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
GroeneThee schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:41:
Pfff weer een hele ochtend de servers plat?
Standaard op donderdag....
kihon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:34:

Wat en hoe is je build dan?
Ik krijg het echt niet voor elkaar om in pvp met 2 schoten iemand te downen.

[ Voor 44% gewijzigd door Griffx op 14-07-2016 08:48 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
kihon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:34:

Of we pakken deze erbij.
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/Yw72o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Griffx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:46:
[...]

En op dinsdag tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
GroeneThee schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:01:
[...]

En op dinsdag tegenwoordig...
Dinsdag is patch(hotfix) dag en donderdag maintenance voor de servers.
Probleem is eerder de tijden die nogal ongelukkig gekozen zijn voor EU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond nog een paar rondjes lexington heroic gedaan maar geen geluk. Was wel een goede groep want we bliezen er doorheen. Gast zegt dat ie zo weg moet om een vriend te helpen FL te doen. Ik bied aan om mee te doen dus zo gezegd zo gedaan. Bleek dus dat ze heroic gingen doen. We hebben het gehaald en heb er een 268 striker en sentry piece aan over gehouden. Met een goede groep is het dus wel te doen en de loot smaakt wel naar meer moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
shroudster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:04:
[...]

Dinsdag is patch(hotfix) dag en donderdag maintenance voor de servers.
Probleem is eerder de tijden die nogal ongelukkig gekozen zijn voor EU.
Valt wel mee toch, liever in de ochtend dan prime time in de avond zoals Destiny steeds heeft.
Lijkt met een mooie oplossing zo, althans voor de werkende gamers :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Griffx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:20:
[...]

Valt wel mee toch, liever in de ochtend dan prime time in de avond zoals Destiny steeds heeft.
Lijkt met een mooie oplossing zo, althans voor de werkende gamers :+
Meh pak dan lekker 06:00 tot 09:00 o.i.d.voor de einde van de dag/avondwerkers ;)
Btw de 2 shot naar 1 shot bedoelt kihon mijn 5 sentry met reckless + M870 mee :9
Eigen smartcover meebrengen die 54%/46% geeft en iedereen die binnen 10m geraakt wordt heeft spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Wat zijn je specs? Gebruikte wapens, gear, stats, mods, talents, etc. Ik loop dagelijks DZ06, maar met 5x Sentry 1x Striker krijg ik zelfs met mijn G36 met Deadly, Brutal en Responsive die lvl35 NPC's niet zo snel neer en heb zelf relatief hoge DPS. Heb toch redelijk CHC en CHD gestacked, en pulse talent actief. Kan me ook haast niet voorstellen dat het puur door de mobile cover buff komt.

Tenzij de NPC's in Heroic minder health hebben dan in DZ06 ...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik loop met 5 sentry en een reckless vest, tussen de 4700 en 4800 firearms, 20K skillpower.
Als talents heb ik iirc: One is none, triage, tech support/stopping power en 1 die ik vergeten ben.

wapens:
G36: Brutal, deadly, focused - RoF+Size mag, Acc+CHD muzzle
M60: Brutal, deadly, destructive - RoF+size mag, acc+stab muzzle
M1A: Deadly, accurate, idk - CHD+size mag, Acc+CHD muzzle
Op allemaal een scope met CHD en CHC.

We hebben verder max pulse en max smart cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Griffx schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:46:
[...]

[...]

Wat en hoe is je build dan?
shroudster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Btw de 2 shot naar 1 shot bedoelt kihon mijn 5 sentry met reckless + M870 mee :9
Eigen smartcover meebrengen die 54%/46% geeft en iedereen die binnen 10m geraakt wordt heeft spijt.
Dat bedoelde ik inderdaad _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:28:
[...]

Wat zijn je specs? Gebruikte wapens, gear, stats, mods, talents, etc. Ik loop dagelijks DZ06, maar met 5x Sentry 1x Striker krijg ik zelfs met mijn G36 met Deadly, Brutal en Responsive die lvl35 NPC's niet zo snel neer en heb zelf relatief hoge DPS. Heb toch redelijk CHC en CHD gestacked, en pulse talent actief. Kan me ook haast niet voorstellen dat het puur door de mobile cover buff komt.

Het komt niet door mobile cover, maar MAX Smart Cover en Pulse :+

Edit > in before SC/Pulse nerf 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door kihon op 14-07-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:28:
[...]

Eerst maar is reckless als toevoeging doen ipv 1x striker dat is een forse output boost maar wel slimmer/voorzichtiger spelen. (aka smartcover en afstand van flamers)
Heroic incursion npc's en DZ06 ontloopt elkaar amper al zijn ze in de DZ nog wat moordlustiger dat ze je meteen dood schieten i.p.v. down.(looking at you shotgunners and engineers)
Verder zijn headshots gewoon koning qua output liever 1 headshot dan 4 torso shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal het dan zijn, ik heb meestal een shock turret of pulse met scrambler mod actief. Gebruik eigenlijk nooit de smart cover dus zal het eens gaan proberen. :)

Moet ook zeggen dat ik tegenwoordig meer met de pistol rond dwarrel; met 3x sentry mark pak je relatief eenvoudig 500k crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:03:
Dat zal het dan zijn, ik heb meestal een shock turret of pulse met scrambler mod actief. Gebruik eigenlijk nooit de smart cover dus zal het eens gaan proberen. :)

Moet ook zeggen dat ik tegenwoordig meer met de pistol rond dwarrel; met 3x sentry mark pak je relatief eenvoudig 500k crits.
Smartcover is er ook met een scrambler versie >:)
Klopt die first wave x45 doet echt bizar veel damage.
Een M870 is ook een aanrader kost wat moeite om onder de knie te krijgen maar is het dubbel en dwars waard. Rushers van lvl 35 kan ik gewoon one shotten vanuit smart cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
[video]
Toen ik heroic deed zaten we links onderin onder de trap maar eigenlijk is dat best een irritante plek want je hebt amper vrijheid. Klopt het dat jullie op die plek daar bovenin geen last hebben van de hits van de APC omdat die altijd tegen die pilaar aan komen? Dat maakt het volgens mij echt een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
JohnnyV76 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:10:
[...]

Toen ik heroic deed zaten we links onderin onder de trap maar eigenlijk is dat best een irritante plek want je hebt amper vrijheid. Klopt het dat jullie op die plek daar bovenin geen last hebben van de hits van de APC omdat die altijd tegen die pilaar aan komen? Dat maakt het volgens mij echt een stuk makkelijker.
Daar komt het wel op neer.
Soms wil die wel eens langs de pilaar gaan als de voorste persoon aka shell bait teveel granaten moet facetanken maar 95% valt op de pilaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

[video]
Een makkelijkere tactiek is links onderin met smartcover. Je word daar niet geraakt door de EMP of de drones.
Gister 5x heroic FL gedaan met deze tactiek. Easy way! :+
Enige lastige is wave 14 met de shotgunners. Maar even 1 special opzetten en knalluh maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

shroudster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Daar komt het wel op neer.
Soms wil die wel eens langs de pilaar gaan als de voorste persoon aka shell bait teveel granaten moet facetanken maar 95% valt op de pilaar.
Gister bij 5x heroic FL linksonderin 1x voor gekomen dat de EMP door de pilaar kwam en mij 1 shot killed.
(met 5 sentry en reckless chest niet zo gek natuurlijk).
Wel een heerlijke build gemaakt voor FL heroic. ik heb met 3 sentry mark en in smartcover crits van 2 miljoen met een m1a :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
@ shroudster... dus in t filmpje is palitojr zeg maar de shell bait omdat ie iets buiten de groep zit en de shells komen altijd op de dichtsbijzijnde target voor de APC?

@maffeleo... je wordt niet zo snel geraakt nee maar het is ook lastig om die drones uit te schakelen of de snipers die recht boven je zitten. het is wellicht een veilige plek maar je kunt ook veel minder.

Ikzelf vind de tactiek om de APC shells lekker tegen een pilaar te laten knallen veel beter klinken. Met alle buffs haal je de drones evengoed zo neer en je hebt daar veel meer overzicht en bewegingsvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

JohnnyV76 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:25:
@ shroudster... dus in t filmpje is palitojr zeg maar de shell bait omdat ie iets buiten de groep zit en de shells komen altijd op de dichtsbijzijnde target voor de APC?
:) jep

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
maffeleo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:25:
[...]

Gister bij 5x heroic FL linksonderin 1x voor gekomen dat de EMP door de pilaar kwam en mij 1 shot killed.
(met 5 sentry en reckless chest niet zo gek natuurlijk).
Wel een heerlijke build gemaakt voor FL heroic. ik heb met 3 sentry mark en in smartcover crits van 2 miljoen met een m1a :+ 8)7
Niet lullig bedoeld maar linksonder is gewoon de vervanger voor de tunnel tactic en maakt de encounter alleen nog onnodig langer. (ja het kan ermee gedaan worden maar dat is het zo'n beetje. verder is het schijnveiligheid als de shell toch land)
As for de hits mega zit op het dubbele daarvan en zelf zit ik unmarked op de 2-2.3M range :+
Die build is meenemen naar de DZ dan kan je pas lol trappen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

[video]
Welke sniper is dat?
Ik zie dat bijna iedereen die gebruikt.
Leuk filmpje om te zien. Ik ben net level 184 dus even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

JohnnyV76 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:25:

@maffeleo... je wordt niet zo snel geraakt nee maar het is ook lastig om die drones uit te schakelen of de snipers die recht boven je zitten. het is wellicht een veilige plek maar je kunt ook veel minder.

Ikzelf vind de tactiek om de APC shells lekker tegen een pilaar te laten knallen veel beter klinken. Met alle buffs haal je de drones evengoed zo neer en je hebt daar veel meer overzicht en bewegingsvrijheid.
shroudster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Niet lullig bedoeld maar linksonder is gewoon de vervanger voor de tunnel tactic en maakt de encounter alleen nog onnodig langer. (ja het kan ermee gedaan worden maar is een schijnveiligheid als de shell toch land)
As for de hits mega zit op het dubbele daarvan en zelf zit ik unmarked op de 2-2.3M range :+
Die build is meenemen naar de DZ dan kan je pas lol trappen _/-\o_
Ik ben het met je eens hoor dat het wellicht onnodig langer duurt. Maar dit biedt wel zekerheid tot het behalen van de encounter. :9 Sommige zijn niet handig of snel genoeg om weg te springen voor de EMP.
Vond het wel prima ff 5x achter elkaar, en lekker achterover leunen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

ApC_IcE schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Welke sniper is dat?
Ik zie dat bijna iedereen die gebruikt.
Leuk filmpje om te zien. Ik ben net level 184 dus even wachten
Socom M1A GS229

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

maffeleo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:52:
[...]

[...]

Sommige zijn niet handig of snel genoeg om weg te springen voor de EMP.
Andere medespelers zoeken :P

Rechts is echt easy-mode, zo lang je gewoon een beetje zorgt dat je shotties called heb je echt totaal geen probleem.

Enkel als megadamage mee gaat is het lastig, constant hem reviven is irritant :+
(maar als ie schiet doet ie wel driemiljoenmiljard damage :> )

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 14-07-2016 13:12 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wil graag een keertje mee doen met mensen van hier... iemand vanmiddag vrij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

We zijn sowieso in de avond altijd online en te vinden op discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
Ja, in de avond is goed te doen en Shroutster is eigenlijk altijd wel online. Mijn uplay is TheSiemNL ook vaak online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
trouwens... hoe kom je aan een beetje goede 12x of 15x scope voor je m1? Volgens mij is er geen blueprint voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
JohnnyV76 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:19:
trouwens... hoe kom je aan een beetje goede 12x of 15x scope voor je m1? Volgens mij is er geen blueprint voor toch?
Nergens voor nodig , gewoon red dot op gooien met beste stats en shouldered gebruiken.
Is nog nauwkeuriger ook dan de meeste scopes.(omdat draadkruizen/red dots veels te dik/groot/onoverzichtelijk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

JohnnyV76 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:45:
Wil graag een keertje mee doen met mensen van hier... iemand vanmiddag vrij? :)
Wij (shroudster, SParta en ik zijn nu online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
pfff ik speel het spel ook een tijdje maar de meeste termen die jullie erbij halen is mij onbekend. ik vind de menu's en upgrade systeem ook allemaal onoverzichtelijk. maar jullie zitten echt allemaal in het spel zo te zien. lijkt wel een ander spel die ik speel als ik jullie verhalen lees :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Dus net weer een FW x-45 gehad.
Met Deadly :P

Dus we hebben er nu 1 met expert / deadly
expert / brutal en
Deadly / brutal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb op mn sniper de Dead Eye set maar weer de deur uit gedaan. Terug naar sentry en dan lekker met de nieuw gevonden Socom M1A aan de gang.

Vond gister ook nog aardige savage gloves voor mn sniper alt:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/6sap89.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Gaan we eens opzoek om die te krijgen.
Mijn huidige snipers zijn niet zo krachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

ApC_IcE schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:05:
[...]

Gaan we eens opzoek om die te krijgen.
Mijn huidige snipers zijn niet zo krachtig
Moet geen willekeurige zijn he.
Wel goede talent erop hebben O+

Handige link >

https://docs.google.com/s...-xarH3ZpNxPCX218/pubhtml#

https://docs.google.com/s...PJY48/edit#gid=2114486201

[ Voor 28% gewijzigd door kihon op 14-07-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik sppel dit spel vaaf het begin,
heb nu 220 gs maar geen goede gun zoek een 229 gear gun liefs een smg
waar kan ik die vinden
heb nog geen underground

mark

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:11:
hallo,

ik sppel dit spel vaaf het begin,
heb nu 220 gs maar geen goede gun zoek een 229 gear gun liefs een smg
waar kan ik die vinden
heb nog geen underground

mark
DZ5-6
Pagina: 1 ... 18 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.