Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
looyenss schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:46:
Krijg alleen maar wapens uit de underground. Wat dropt de DZ? Ik wil echt meer 268 gear hebben van de nieuwe sets :P
Ik heb inderdaad ook heel veel pistols gekregen maar nog geen enkel 268 gearset item. Zit nu geloof ik op level 12 Underground rank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
TOMEKKKKK schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:17:
Vindt de Underground echt een goede uitbreiding aangezien ik het merendeel van de tijd alleen speel, probeer daar nu goede items vandaan te halen om eens een keer serieus een goede build op te zetten. Ik heb momenteel een gearscore van tussen de 200 en 210, en gebruik voornamelijk strikers set.
Ik lees op reddit al veel over 268 pieces etc maar is mij een beetje onduidelijk waar ik nu het beste voor betere gear kan spelen. Met mijn gearscore van zeg 205 waar kan ik dan het beste farmen? Underground? DZ? HTV? Daily's?

DZ ook veel gespeeld en begint beetje verveeld te raken, progressie is ook laag dus zal ook zsm het discord joinen om wat mensen te vinden om mee samen te spelen.
Weekly HVTs (vooral lonestar 240), in de base of operations kan je wat 240/268 blueprints kopen als je genoeg credits hebt.

Als je Striker/Sentry/tactician wilt dan moet je Falcon Lost spelen op challenging voor 240 of heroic voor 268.

Hunter's Faith en predator's mark in Clear Sky.

Final Measure Dark-zone.

Nieuwe gearsets in de nieuwe incursion/underground. Wat waar dropped weet ik niet uit mijn hoofd, underground was vooral alphabridge en firecrest voor mij. Nieuwe incursion heb ik nog niet gedaan, lijkt me niks.

Underground caches kijken naar de gear die aanhebt voor het bepalen van de drop. Zorg dus dat je minimaal 6 240 items aanhebt voordat je ze openmaakt . Als je ze openmaakt met 6x 240, dan krijg je een 268 piece. Het maakt niet uit wat voor 240, dus 3x 240 nomad, 2x 240 lonestar en een 240 Striker item is goed. Het zijn puur placeholders om je gearscore te boosten voor betere rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
PirE schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Weekly HVTs (vooral lonestar 240), in de base of operations kan je wat 240/268 blueprints kopen als je genoeg credits hebt.

Als je Striker/Sentry/tactician wilt dan moet je Falcon Lost spelen op challenging voor 240 of heroic voor 268.

Final Measure Dark-zone.

Nieuwe gearsets in de nieuwe incursion/underground. Wat waar dropped weet ik niet uit mijn hoofd, underground was vooral alphabridge en firecrest voor mij. Nieuwe incursion heb ik nog niet gedaan, lijkt me niks.

Underground caches kijken naar de gear die aanhebt voor het bepalen van de drop. Zorg dus dat je minimaal 6 240 items aanhebt voordat je ze openmaakt . Als je ze openmaakt met 6x 240, dan krijg je een 268 piece. Het maakt niet uit wat voor 240, dus 3x 240 nomad, 2x 240 lonestar en een 240 Striker item is goed. Het zijn puur placeholders om je gearscore te boosten voor betere rewards.
Top! Dankjewel, hier kan ik wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ff zitten spelen met LMGs, heb nog geen 229 gekregen, dus alleen met 204s geexperimenteerd. Heb nu een Military L86 LSW. Deze heeft een klein magazijn (30), maar met een extended magazine (+31, met +26% ROF) en de reload speed perk van de FireCrest knalt dit echt heel erg lekker. Heb er Deadly, Destructive en Predatory op (die laatste kan ik nog recalibraten). In combinatie met 29% extra damage op targets out of cover is dit een hele lekkere combo. Misschien nog eens combineren met 229 Savage Gloves (heb ik nog niet). :)
[...]

Dit had ook gelezen inderdaad. Is denk ik de reden dat ik alleen maar 268 en een enkel 229 wapen heb gekregen van mijn underground caches.

Wat je natuurlijk kunt doen als je wél underground wil spelen, maar nog niet genoeg 240s hebt is die underground caches gewoon in je inventory laten zitten tot je ze wel hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
Zo net een heerlijke challenging underground mission. Hadden 2 penalties aan waaronder waste not want not... en dat merk je. Als je die doet raad ik je aan om van elk type wapen 1 mee te nemen want je gaat echt alles nodig hebben :)

Speelden samen... communiceren via ingame chat (gebeurt ook niet altijd) en de restock halverwege kwam als een geschenk uit de hemel. Op t laatst toen de eindbaas dood was hebben we echt de rest van de mobs met onze handguns moeten killen. Gelukkig doen die nu veel meer damage. Was echt een uitdaging zo dus goed gevoel toen t gelukt was!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
[...]

Final Measure Dark-zone.

waar kan je die hoge gearsccore BP's kopen???

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Underground vendor.

Heb nu inmiddels drie directives unlocked en als je die toepast krijg je extra loot op de operation. Geen 182 meer, maar 214. Ik gok dat je bij L20 naar 240 gaat en bij L30 naar 268. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
NLxAROSA schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:25:
Misschien nog eens combineren met 229 Savage Gloves (heb ik nog niet). :)
Hier lees ik veel over maar nog nooit gebruikt, waar kan ik deze het beste vinden? Las ook iets over craften maar waar is die blueprint dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond de nieuweste incursion geprobeerd met randoms maar niet gehaald. Wel elke keer wat verder maar dat is er wel een waar je echt een beetje tactiek moet gebruiken. 1e poging kregen we 0 van de 4 bosses neer... 2e poging 1tje... pogingen daarna 2 bosses maar dan gaan we toch neer door die stomme vuur autootjes :). Denk dat 2 final measure pieces hier wel de moeite waard zijn om aan te trekken. Daarna moest ik weg maar was toch leuk om een beetje te ontdekken en proberen en telkens wat verder komen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:55:
Gisteravond de nieuweste incursion geprobeerd met randoms maar niet gehaald. Wel elke keer wat verder maar dat is er wel een waar je echt een beetje tactiek moet gebruiken. 1e poging kregen we 0 van de 4 bosses neer... 2e poging 1tje... pogingen daarna 2 bosses maar dan gaan we toch neer door die stomme vuur autootjes :). Denk dat 2 final measure pieces hier wel de moeite waard zijn om aan te trekken. Daarna moest ik weg maar was toch leuk om een beetje te ontdekken en proberen en telkens wat verder komen.
Op Hard of Challenging? Ik heb die Incursion afgelopen dinsdag direct geprobeerd. Eerste poging meteen geslaagd zonder al te veel moeite, moet zeggen dat dit op Hard was (puur om te 'wennen').

Dit was echter wel met 2x Final Measure, niet eens met een bijzonder hoge Toughness maar wel de 50% Exotic Damage Resilience bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:55:
Ik gisteren met 2 andere randoms geprobeerd omdat er 1 disconnectde halverwege.

In final boss fight. 1ste keer dood toen we de laatste NPCs moesten killen maar de boss was wel down, 2de keer moesten we laatste controls nog maar kwam er ineens een soort groen vuur waardoor we bij insta down gingen zelfs met 70% EDR en smart cover en 3de keer zelfde verhaal eigenlijk.

Is dit een soort timer op die missie dat als je te lang wacht op het einde dat die boss je gewoon ff hard raped? daarna geen zin meer om het weer te proberen, gasten met wie ik speelde hadden ook niet al te beste stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

agoNITE schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:58:
[...]

Op Hard of Challenging? Ik heb die Incursion afgelopen dinsdag direct geprobeerd. Eerste poging meteen geslaagd zonder al te veel moeite, moet zeggen dat dit op Hard was (puur om te 'wennen').

Dit was echter wel met 2x Final Measure, niet eens met een bijzonder hoge Toughness maar wel de 50% Exotic Damage Resilience bonus.
Hard is Easy Mode, maar challenging heb ik niet gehaald, 1 keer immunizer down en je kan niks, je bent dan on fire en dus kan niet schieten, healen, nada.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:30
Gisteravond tot 01.00 uur geprobeerd met random maar mijn microfoon heeft het begeven dus communicatie was lastig. Van het weekend maat weer een nieuwe poging.

Wel tot de laatste switch elke keer gekomen maar timing is dan wel handig... :9

[ Voor 20% gewijzigd door GroeneThee op 01-07-2016 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
kihon schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:06:
[...]

Hard is Easy Mode, maar challenging heb ik niet gehaald, 1 keer immunizer down en je kan niks, je bent dan on fire en dus kan niet schieten, healen, nada.
Mooi dat Hard, Easy Mode is. Ik bedoel meer van heb je de makkelijke variant al gehaald voordat je aan de moeilijke variant begint. Misschien scheelt het als je weet wat je wanneer kunt verwachten/moet doen.
Ik zie alleen maar Geat Set pieces locaties :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door agoNITE op 01-07-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

agoNITE schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Mooi dat Hard, Easy Mode is. Ik bedoel meer van heb je de makkelijke variant al gehaald voordat je aan de moeilijke variant begint. Misschien scheelt het als je weet wat je wanneer kunt verwachten/moet doen.

[...]

Je MOET toch eerst HARD mode completen voordat je Challenge mode wilt proberen?
Toen ik namelijk iemand wilde joinene en challenge doen, zei die not all players have completed hard mode of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOMEKKKKK schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 08:02:
[...]

Hier lees ik veel over maar nog nooit gebruikt, waar kan ik deze het beste vinden? Las ook iets over craften maar waar is die blueprint dan?
229 Gloves blueprint heb ik sowieso nog niet gezien. De 204 kun je in de DZ vinden (mits in de rotation). En dan craften tot je Savage krijgt (kostte mij een keer of tien, maar misschien heb jij meer geluk).
agoNITE schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:15:
[...]

En is nog niet helemaal correct voor Underground, ik heb ook Tactician zien vallen in Underground als loot/reward (bij 3 Directives krijg je extra loot).

Ben sowieso wel benieuwd wat de loot/reward wordt vanaf level 20, ben er bijna. :+

[ Voor 30% gewijzigd door NLxAROSA op 01-07-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
kihon schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Je MOET toch eerst HARD mode completen voordat je Challenge mode wilt proberen?
Toen ik namelijk iemand wilde joinene en challenge doen, zei die not all players have completed hard mode of iets dergelijks
Hm, nu je dat zo zegt. Eerste keer dat ik de nieuwe Incursion startte, had ik wel de keuze tussen Hard/Challenging trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
/rant mode.
Leuk dat we crafting in de game hebben maar met 1.3 is dat gewoon nutteloos geworden aangezien er geen nieuwe blueprints voor 229 wapens/high end gear beschikbaar zijn. Het enige wat er nu nog mee te maken is zijn gear/weapon mods gezien die niet beschikbaar zijn/bestaan op gear level 33 en weapon kits.
Categorie blij maken met een dooie mus met die div tech conversie als het toch nergens nuttigs voor te gebruiken is.
Verder is het underground deel wel geinig maar random valt wel erg tegen als je een beetje oplet. De levels hebben vaak maar net iets anders (dat vuur obstakel is nu elektriciteit o.i.d.) of zijn gespiegeld om meteen weer als uniek beschouwd te worden.... (dat en het zijn 90% van de gevallen LMB die je vecht)
Nu is het blijven gearen etc nog steeds leuk maar het lijkt wel alsof ze er een uitdaging van maken om steeds ergere obvious fouten per patch te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel twee 268 blueprints beschikbaar in de Underground Vendor (Underground Level 40), maar het is vrij schraal op dat gebied inderdaad.

Wat dan wel weer ok is, is dat er geen groene crafting mats meer droppen, alleen blauw en geel. Alleen wat moet je er dan mee craften, buiten wapen/gear mods? :+

En het klopt wel inderdaad, de missies zijn weliswaar random, maar bestaan wel degelijk uit bepaalde blokken. Is ook lastig om alles procedureel te genereren én een goede flow te hebben.

Voorlopig vermaak ik me zeker wel met Underground, de variatie d.m.v. directives en meerder phases maakt het allemaal een stuk uitdagender zonder gelijk de vijanden in bullet-sponges te veranderen. Zelfs op hard (standaard vrij simpel als je gegeared bent) wordt het over meerdere fases wel uitdagend (zeker met die ammo beperker). Ben wel benieuwd als ik bij level 25 de NPCs special ammo kan geven, dat wordt echt bruut volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 14:55

UTADDICT

NERF

Guys, guys! Even 100% positief blijven tot wij hem ook op de PS4 hebben! Wij zitten nog in de hype-train namelijk! ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No worries, the hype is real! 8)

Ben sinds de release nauwelijks meer in de DZ geweest, dus dat zegt genoeg. Underground en 1.3 maken de game wat mij betreft feature-compleet. Nog wel wat tweaking nodig hier en daar, maar dit is zeer zeker de beste update tot nu toe. Heroic missions zijn ook de moeite waard en de nieuwe incursion is ook bruut.

Ik gok er zelf op dat de volgende update wat meer balans gaat brengen in de DZ. Ben vooral benieuwd naar wat ze gaan doen met Assault Rifles en armor reduction vs players.

En om het crafting probleem van hierboven in perspectief te plaatsen: ik ben met uitsluitend Underground caches van GS 225 naar GS 252 gegaan, nog helemaal niks qua 268/229 uit andere delen van de game gehaald (DZ, Incursions, weekly HRT HVT). Alleen maar cache drops van levelen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door NLxAROSA op 02-07-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
NLxAROSA schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:05:
No worries, the hype is real! 8)

Ben sinds de release nauwelijks meer in de DZ geweest, dus dat zegt genoeg. Underground en 1.3 maken de game wat mij betreft feature-compleet. Nog wel wat tweaking nodig hier en daar, maar dit is zeer zeker de beste update tot nu toe. Heroic missions zijn ook de moeite waard en de nieuwe incursion is ook bruut.

Ik gok er zelf op dat de volgende update wat meer balans gaat brengen in de DZ. Ben vooral benieuwd naar wat ze gaan doen met Assault Rifles en armor reduction vs players.
Deels tbh. Ja het is zeker een verademing dat je niet meer gebonden bent aan DZ voor upgrades. Aan de andere kant die nieuwe sets zijn gewoon niet rendabel vergeleken met andere sets wanneer het op output aankomt/nuttige bonussen.(damm you falcon lost we meet again for 268 now 8)7 )
Persoonlijk is die G36 momenteel wel wat een AR in PVE zou moeten zijn echter zal dat bij de eerst volgende fix meteen weer om zeep geholpen worden. (on the bright side dan weet PS4 ook niet hoe het was dus niks gemist ;) )
Wel interessant dat die waste not want directive ook van invloed is op een M870 die single shell loaded is en er alsnog rounds verspilt worden bij een te vroege reload. (bij clip based wapens is het wel logisch en een goeie toevoeging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Er zitten best nog wat bugs in, sommige 'komen en gaan' maar andere zijn zwaar irritant!

De minste problemen...
- Wapens in shops geven b.v. 120K dps aan koop je hem kijken je in je inventory is het ineens 80K.
- Stats veranderen nogsteeds at random bij het bekijken van items/gear, dus lastig te zien wat nou ECHT een upgrade is.
- Sommige gecrafte mods zijn niet te selecteren/zichtbaar voor bepaalde/alle wapens.
- Invisible walls... Dit probleem is echt super irritant.
- Heroic missions geven gewoon 204 zooi over het algemeen...
- Stats die veranderen als je een wapen in je inventory mod/aanpast maar als je hem equipped dan gaan de waardes of omlaag of omhoog.
- Aanpassingen aan bepaalde sets waar je nu dus 5/5 nodig hebt waar het eerst 4/4 was dus geen combinaties meer mogelijk.
Zo zijn er nog wel meer dingetjes.

De grotere problemen...
- Missions die niet reset worden... Deuren blijven dicht/deuren halverwege missions die dicht blijven.
- Vast op ladders en enige manier om daar uit te komen is alt+f4.
-- Als je dus uit een party gegooid word om wat voor reden dan ook is het lastig weer terug te komen.
- Lag... Al een aantal keer gehad dat ik bij Aziaten terecht kwam en dan gewoon 1500ms+ had.. Helaas kom je dan haast niet meer van deze lag af.
- Skills die blijven hangen/eeuwig cooldown pas na 'down' te gaan willen ze resetten.
-- Skills die pas na een seconde of 5 actief worden.

Ja er zijn leuke dingen bijgekomen maar ik denk dat ze nu toch eerst maar eens bugs moeten gaan fixen ipv 'nerf dit en nerf dat' en 'Balance dit en dat'. Zo ook een regiolock toevoegen. Ik heb geen zin om met mensen te spelen die het niet op kunnen brengen engels te spreken en gewoon blijven doorlullen in wat voor taal dan ook. Zeker russen lekker in rusland laten en houden! Je kan niet verwachten een fatsoenlijke ervaring te krijgen als je speelt met mensen uit die landen en zeker niet als je benadeeld word met een ping van 1500+.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M.u.v. DPS die met 30-40k omhoog/omlaag gaat in de UI, herken ik mij daar helemaal niet in en ik heb er de afgelopen week behoorlijk wat uren ingestoken. Kom af en toe wel wat tegen, maar nooit game-breaking.

Die map bug waar iedereen het over heeft heb ik ook maar één keer gehad aan het begin, daarna nooit meer gezien.

Maar misschien heb ik wel veel geluk en jij veel pech.

V.w.b. de heroic missions: die geven inderdaad 204, maar een heroic mission is niet hetzelfde als een heroic incursion of heroic underground. Het verschil zit hem in de levels van de NPCs. De heroic missions hebben L33 mobs en daar wals je zo doorheen, niet veel moeilijker dan challenging (10 minuutjes voor Lexington). Heroic incursion of heroic underground is echt een heel ander verhaal (L35 mobs). Dus dat daar verschil in beloning voor is vind ik niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
NLxAROSA schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:57:
M.u.v. DPS die met 30-40k omhoog/omlaag gaat in de UI, herken ik mij daar helemaal niet in en ik heb er de afgelopen week behoorlijk wat uren ingestoken. Kom af en toe wel wat tegen, maar nooit game-breaking.

Die map bug waar iedereen het over heeft heb ik ook maar één keer gehad aan het begin, daarna nooit meer gezien.

Maar misschien heb ik wel veel geluk en jij veel pech.

V.w.b. de heroic missions: die geven inderdaad 204, maar een heroic mission is niet hetzelfde als een heroic incursion of heroic underground. Het verschil zit hem in de levels van de NPCs. De heroic missions hebben L33 mobs en daar wals je zo doorheen, niet veel moeilijker dan challenging (10 minuutjes voor Lexington). Heroic incursion of heroic underground is echt een heel ander verhaal (L35 mobs). Dus dat daar verschil in beloning voor is vind ik niet zo gek.
Komt hier wel erg regelmatig voor dat we niet in een EU server worden gedropt.
Heroic missions zijn gewoon makkelijk 50 phoenix credits verzamelen en hopen op een showstopper. (voordat die generfed wordt en niet meer werkt icm sentry marks >:) )
Probleem met heroic incursions/underground is nog steeds shotgunners.
Die kunnen alsnog gewoon schieten voordat ze de hoek om zijn/LoS hebben en zelfs met smartcover en overheal overleef je dat zelden. (pre-emptive teargas/fire nades werken ook maar 50/50 van de gevallen)

Btw iemand gezien hoe die reclaimer werkt? :+
Hint: het werkt en is spammable(alle consumables kunnen gelijktijdig gebruikt worden) , enige probleem het werkt voor iedereen in de omgeving zelfs buiten de party. (have fun boosting rogues/manhunts met je eigen consumables)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shroudster schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Btw iemand gezien hoe die reclaimer werkt? :+
Hint: het werkt en is spammable(alle consumables kunnen gelijktijdig gebruikt worden) , enige probleem het werkt voor iedereen in de omgeving zelfs buiten de party. (have fun boosting rogues/manhunts met je eigen consumables)
_O-

Is in ieder geval gebalanceerd dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
NLxAROSA schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:31:
[...]

_O-

Is in ieder geval gebalanceerd dan. :+
True maar toch te bizar voor woorden dat zoiets door testen komt en niet direct wordt aangepast met een disable. (bij midas kon dat wel ineens)
Daar zit denk ik het grootste probleem fixen 5 dingen en komen er 50 voor terug wisselend van irritant tot gamebreaking. (endless stairs of elke keer weer die train cinematic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik had veel problemen met de map oproepen maar sinds vandaag geen last meer.
Geluid lag is zwaar irritant, het is een paar seconden uit sync, stemmen komen van achter terwijl de vijand voor mij is, team member die voor mij loopt daarvan hoor ik het geluid naast/ achter mij.
Vijand gaat dood en 5 sec later hoor je pas dat hij zijn laatste adem uit blaast.

Soms zijn de bugs wel hilarisch zoals vast zitten, team zit te kijken wat ik doe en moet lachen, lone wolf komt er bij en probeert mij te helpen, schiet mij later dood en wordt rogue en mijn team maakt hem weer af, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shroudster schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:53:
[...]

True maar toch te bizar voor woorden dat zoiets door testen komt en niet direct wordt aangepast met een disable. (bij midas kon dat wel ineens)
Mijn mening over de Reclaimer set is bekend. ;) Ik blijf voorlopig sowieso uit de DZ tot ze de balans weer een beetje hebben terug gevonden. Genoeg te doen in PVE nu. :)

Tip: De Weekly HVT van 58 Intel is bugged, enemies zijn level 30 elites i.p.v. 33. Prima te solo-en dus, en deze HVT heeft maar liefst vier 268/229 drops! Wel vaak Lone Star, maar wapens zijn de moeite waard.
NLsandman schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:56:
Ik had veel problemen met de map oproepen maar sinds vandaag geen last meer.
Geluid lag is zwaar irritant, het is een paar seconden uit sync, stemmen komen van achter terwijl de vijand voor mij is, team member die voor mij loopt daarvan hoor ik het geluid naast/ achter mij.
Ik moet zeggen (afkloppen) dat ik niet veel last heb gehad van bugs of lag de laatste dagen, maar wellicht is dat in de DZ anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Vandaar dat mijn hvt daily vandaag zo makkelijk ging, afgelopen nacht kwam ik er niet door maar net 2 daily hvt missies gedaan en was zo gepiept, kreeg een lonestar gear.
Hoe werken dat soort dingen, is dat server side en zijn ze bezig geweest met de servers? Heb momenteel geen geluids problemen meer en lag is ook minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:37
Ik was een beetje klaar met de game: DZ ging me op een bepaald moment wat vervelen. Op basis van de reacties hier op underground de boel weer opgepakt, en ik moet zeggen: mooie uitbreiding :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 12:09
Jirnsum schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:26:
Ik was een beetje klaar met de game: DZ ging me op een bepaald moment wat vervelen. Op basis van de reacties hier op underground de boel weer opgepakt, en ik moet zeggen: mooie uitbreiding :)
Hier sluit ik me helemaal bij aan ! Vooral als je ook Solo aan de slag wilt is de Underground goed te doen.

Vraag me alleen af waarom de meeste spelers als een gek door het level willen rennen ? Vooral in de Underground staan er geregeld van die kisten met soms goed spul erin, of kleiner kisten met consumables etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen willen snel levelen tot 20, dan kun je multi-phase en heroics doen (beste loot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

MEN-O schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Hier sluit ik me helemaal bij aan ! Vooral als je ook Solo aan de slag wilt is de Underground goed te doen.

Vraag me alleen af waarom de meeste spelers als een gek door het level willen rennen ? Vooral in de Underground staan er geregeld van die kisten met soms goed spul erin, of kleiner kisten met consumables etc.
Even snel lvl 20 worden, dan kan je Heroic aanzetten (dat is minimaal 2 phases) en directives aanzetten.
Heroic directives = gegarandeerde LOOT > 1 directive > 229 equipment item; 2 > 229 Weapon; 3 > 268 SET ITEM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
kihon schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:42:
[...]

Even snel lvl 20 worden, dan kan je Heroic aanzetten (dat is minimaal 2 phases) en directives aanzetten.
Heroic directives = gegarandeerde LOOT > 1 directive > 229 equipment item; 2 > 229 Weapon; 3 > 268 SET ITEM :D
Zijn dat dezelfde set items die uit de caches komen? Firecrest en B.L.I.N.D. dan is dat niet echt de moeite waard en kan je beter alleen voor de wapens gaan. Sowieso vind ik die underground caches een beetje BS de enige drops die je krijgt is firecrest en BLIND en als wapens GC36, X-45 of SVD paratrooper. Nog nooit wat anders gehad.

Wat ik nu al vaak heb meegemaakt is dat deuren in the underground voor NPCS niet bestaan, zij kunnen er letterlijk dwars doorheen schieten terwijl jij dit niet terug kan doen.

Eigenlijk is FL H de enige manier voor decent gear, aangezien dit nog steeds de beste gearset items zijn, als lijkt die reclaimer atm ook wel ok. Helaas is dit ook de langste activiteit en dien je hier ook een decent team te hebben, randoms zijn meestal niet zo goed in deze zaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
jantje 2 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Zijn dat dezelfde set items die uit de caches komen? Firecrest en B.L.I.N.D. dan is dat niet echt de moeite waard en kan je beter alleen voor de wapens gaan. Sowieso vind ik die underground caches een beetje BS de enige drops die je krijgt is firecrest en BLIND en als wapens GC36, X-45 of SVD paratrooper. Nog nooit wat anders gehad.
Dit, geen zin om uren in underground te stoppen voor een hoop blind of firecrest gearpieces. Ik wil het best doen als er iets dropped wat ik ook ga gebruiken.

Ik wil best een 3 phase heroic met alle directives proberen maar dan moet ik eerst 30 uur grinden om het te unlocken vanwege die XPwall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

jantje 2 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Wat ik nu al vaak heb meegemaakt is dat deuren in the underground voor NPCS niet bestaan, zij kunnen er letterlijk dwars doorheen schieten terwijl jij dit niet terug kan doen.

Eigenlijk is FL H de enige manier voor decent gear, aangezien dit nog steeds de beste gearset items zijn, als lijkt die reclaimer atm ook wel ok. Helaas is dit ook de langste activiteit en dien je hier ook een decent team te hebben, randoms zijn meestal niet zo goed in deze zaken :+
Op Heroic Underground heb je al 2 phases, elke phase met ene eigen boss en deze kan alle gear set items droppen en alle wapens. Al eens sentry gehad en reclaimer, ook DeadEYE bij iemand anders gezien.
De BLIND en FireCrest set hebben een hogere droprate wel.

Verder zstaat er in elke phase een kist waar je iLVL 33 uit krijgt ook.

Of de bonus item van de Directive ie je krijgt alleen BLIND/Firecrest is weet ik niet. (nog maar 2 keer gedaan)
Dat je uit Underground caches Voornamelijk BLIND/FC krijgt is bekend ja.

Bij FL heroic heb ik overigens ook al AlphaBridge gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:01:
[...]

Of de bonus item van de Directive ie je krijgt alleen BLIND/Firecrest is weet ik niet.
Die geeft ook andere dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
net bevestigd morgen krijgen de ps4 gebruikers de 1.3 patch

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Wii4all schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:31:
net bevestigd morgen krijgen de ps4 gebruikers de 1.3 patch
Inderdaad. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk val ik nog niet in de nieuwste dz bracket...

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn eerste Heroic Underground Operation voltooid. :D Two phase met twee Directives (dit is wat je minimaal nodig hebt voor beste loot).

De buit: 4x 229 wapen (shotgun, LMG, SMG en pistool) + 1x 268 (FireCrest pads).

Viel me helemaal niet tegen, helemaal niet zoveel moeiljker t.o.v. Challenging. Duurde alles bij elkaar 30-40 minuten. Gewoon rustig aan doen, minimaal 1 healing station/ammo cache erbij en dan is het prima te doen.

Heb mijn nieuwe favoriete bezigheid in The Division gevonden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Klinkt allemaal goed.
Ik moet nog 2 side missies en 2 encounters dan is alles daar klaar. Vervolgens die s&d missies. Misschien dan eens die incursions.
Heb daar 180 gear set voor nodig zie ik. Ik kom alleen niet hoger dan 131 tegen. Is dat tot alles 131 is en dan kom ik hoger tegen of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je al level 30? S&D's leveren 163 op en er is ook veel te krijgen bij de diverse vendors op de BOO en in de DZ.

Als je Underground hebt kun je ook dat gaan doen, normal levert ook 163 (als ik me niet vergis). Daarna Hard voor 182.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:36
ApC_IcE schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:20:
Klinkt allemaal goed.
Ik moet nog 2 side missies en 2 encounters dan is alles daar klaar. Vervolgens die s&d missies. Misschien dan eens die incursions.
Heb daar 180 gear set voor nodig zie ik. Ik kom alleen niet hoger dan 131 tegen. Is dat tot alles 131 is en dan kom ik hoger tegen of mis ik iets?
Met 180 gear ga je t in je eentje nog steeds niet redden. Groep van 4 man met 204 gear is t redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch nog een opmerking over de underground uitbreiding.

Is de tip nog steeds zo:
Je krijgt bij elk hoger level een kistje.
Hoe hoger je gear op het moment dat je het kistje opent hoe hoger de gear?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Thanx voor de info.
Zal samen eens de incursions doen.
Wanneer me gear dus hoog genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wii4all schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:12:
Toch nog een opmerking over de underground uitbreiding.

Is de tip nog steeds zo:
Je krijgt bij elk hoger level een kistje.
Hoe hoger je gear op het moment dat je het kistje opent hoe hoger de gear?
Het schijnt dat het omslagpunt bij GS230 zit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bij mij kreeg ik gewoon vanaf 210GS allemaal 268 gear/229 wapens, kan me niet voorstellen dat het pas bij 230 is want dan had ik nog niets gezien..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ging met 225 de Underground in en heb uitsluitend 268/229 ontvangen, dus ik vermoed dat er een zelfde soort berekening aan ten grondslag ligt als de DZ brackets (m.a.w. niet je actuele GS telt, maar de beste 6 items uit je stash en inventory + je beste wapens uit je stash/inventory). Ik had zelf een hele berg 240 in mijn stash die ik niet gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Geen idee hoe ze het berekenen, maar de GS van de UG cache staat vast op het moment van droppen op basis van je GS. Het item dat er in zit wordt bepaald op moment van openen. Enige onduidelijke is waar het omslagpunt zit daarop je 204 of 229 zooi krijg. Dat zou volgens Reddit rond de 220-230 zitten, maar die kunnen er ook naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik had gisteren 229 HE gloves gekregen, zonder savage, maar wel met Crit chance dus ik heb ze rerolled dat ik ook crit damage heb. Echter dachtk dat je ook talents kon rerollen op gear, maar dat kan blijkbaar niet ^^ Voor niets 200k besteed aan gloves waar ik wss niets mee ga doen, maarja missn komt dat nog een volgende update dan heb ik iig al goed gerollde gloves liggen.

Gisteren ook weer die nieuwe incursion met randoms gedaan op hard. Ik wordt van die echt helemaal gek. Zitten we weer bij de laatste knoppen om te bedienen. Ik sta al klaar om de meest buitenste te activeren met overheal en smart cover en maar wachten totdat één van die gasten en naar die andere toe loopt. Na 100x het gezegd te hebben gewoon niets doen he. Uiteindelijk door vuur + 2 snipers afgemaakt. ik dood, iedereen whiped...

Al de 4de keer dat ik die missie doe met randoms, 1x gewhiped na boss loot en 3x bij de laatste knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

jantje 2 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:09:
Ik had gisteren 229 HE gloves gekregen, zonder savage, maar wel met Crit chance dus ik heb ze rerolled dat ik ook crit damage heb. Echter dachtk dat je ook talents kon rerollen op gear, maar dat kan blijkbaar niet ^^ Voor niets 200k besteed aan gloves waar ik wss niets mee ga doen, maarja missn komt dat nog een volgende update dan heb ik iig al goed gerollde gloves liggen.

Gisteren ook weer die nieuwe incursion met randoms gedaan op hard. Ik wordt van die echt helemaal gek. Zitten we weer bij de laatste knoppen om te bedienen. Ik sta al klaar om de meest buitenste te activeren met overheal en smart cover en maar wachten totdat één van die gasten en naar die andere toe loopt. Na 100x het gezegd te hebben gewoon niets doen he. Uiteindelijk door vuur + 2 snipers afgemaakt. ik dood, iedereen whiped...

Al de 4de keer dat ik die missie doe met randoms, 1x gewhiped na boss loot en 3x bij de laatste knop...
Zoo simpel op hard dan, gewoon tactician+reclaimer aan heal station+smart cover en 1 iemand met immunizer en je kan gewoon blijven zitten. Niets geen geren en gekloot en 2 man lopen gewoon naar knopjes toe en klaar. Meer 'moeite' met die ruk auto's bij 'the 4 horse men', hebben ze slim gedaan nergens een plek waar je op kan zitten zonder dat die auto's bij je kunnen komen. (Hudson refugee camp op heroic net na 'de brug' kun je wel gewoon ergens bovenop gaan zitten en alles aftikken zonder last van auto's te hebben). Ik weet niet waar je op speelt, pc/ps4/xbo maar er zijn zat lui die op pc spelen op discord.

Jammer dat er maintenance is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jantje 2 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:09:
Ik gok dat zelfs als dat zou kunnen het óf een talent óf een statroll wordt. Dus die gloves die je nu hebt zijn nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
prutser001 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:29:
[...]

Zoo simpel op hard dan, gewoon tactician+reclaimer aan heal station+smart cover en 1 iemand met immunizer en je kan gewoon blijven zitten. Niets geen geren en gekloot en 2 man lopen gewoon naar knopjes toe en klaar. Meer 'moeite' met die ruk auto's bij 'the 4 horse men', hebben ze slim gedaan nergens een plek waar je op kan zitten zonder dat die auto's bij je kunnen komen. (Hudson refugee camp op heroic net na 'de brug' kun je wel gewoon ergens bovenop gaan zitten en alles aftikken zonder last van auto's te hebben). Ik weet niet waar je op speelt, pc/ps4/xbo maar er zijn zat lui die op pc spelen op discord.

Jammer dat er maintenance is..
Ik zit ook af en toe op discord, maar ik had gisteren maar ff de tijd dus vandaar dat ik dacht ik probeer hem nog maar eens met randoms. Ja als je idd immunizer en smart cover heb is het eigenlijk al een stuk makkelijker. Dan heb je alles goed op elkaar afgestemd.

Alleen snappen de meeste het niet, die lopen daar met 246 GS en 150k toughness met 0 EDR bijv ^^

Ja die auto's zijn wel zwaar vervelend, meestal voordat je ze ziet zijn ze al binnen range en kan je ze niet meer kapot schieten, en ze zijn nog eens best snel ook. Beste is dichtbij laten komen wegrollen uit de range, maar vaak zat raakt het vuur je dan alsnog ook al ben je al uit de rode cirkel :+
Angeloonie schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:29:
[...]

Ik gok dat zelfs als dat zou kunnen het óf een talent óf een statroll wordt. Dus die gloves die je nu hebt zijn nutteloos.
Ja zou ook kunnen, ik zie het wel wat ermee gebeurd, uiteindelijk waren ze toch geen aanwinst dus liggen ze in de stash weg te kwijnen zoals de rest van alle zooi.

Momenteel een beetje vast op 3 sentry/3 striker gear en 2 sentry/2 FM/ 2 Striker.
Enige is dit nog upgraden naar 268 gear, maar dat wordt FL H spelen :+ Veel mensen op discord die deze veel spelen atm?

[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 05-07-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Ik kom steeds dichter bij mijn Full Build, tacticians 4 plus final measure 2.
Moet FL dus nog grinden ja, vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
prutser001 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:35:
Bij mij kreeg ik gewoon vanaf 210GS allemaal 268 gear/229 wapens, kan me niet voorstellen dat het pas bij 230 is want dan had ik nog niets gezien..
Het is wel bij 230. Alleen dan die gare GS berekening. Ik werd met GS218 ook in de darkzone in 230+ gegooid en ontvang ook alleen maar 268 en 229 uit de underground caches

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Titus schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:25:
Ik kom steeds dichter bij mijn Full Build, tacticians 4 plus final measure 2.
Moet FL dus nog grinden ja, vanavond?
He dat is MIJN build ja, zoek je eigen ff :+

Gister op beide characters 1x FL Heroic gedaan ja, moest daarna weg (slapen, wat een hels karwei is dat toch)

Wil eigenlijk wel Heroic Underground farmen nog paar keer voor "kans" |:( op Reclaimer.
En moest mijn FM gear upgraden naar GS268; dus ook DZ farmen.

All in all, FARM ALL the things O-)

[ Voor 9% gewijzigd door kihon op 05-07-2016 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond weer heerlijk Heroic Underground gespeeld. Paar wipes dat wel, maar niet 1x zonder loot beeindigd. Heb eindelijk 229 Gunslinger Gloves met Savage gekregen. :) Daarnaast nog een bak aan 229 wapens (gaat me weer een berg Phoenix kosten om te rerollen) en wat 268 items (met helaas wat mindere rolls, maar dat mag de pret niet drukken).

Hoe vaker ik het speel, hoe leuker ik het ga vinden, het is echt cover-based, teamplay, de juiste skills gebruiken, CC-en. De enige reden dat ik nog Underground uitkom is om Phoenix te farmen. 8)

Beste update/upgrade tot nu toe wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
Vraag me af welke talents iedereen gebruikt? Ik probeer nu ongeacht mijn set items mijn gearscore wat hoger te maken. Ik ben in dit proces alleen volledig mijn talents vergeten. Zijn er nog talents die bij uitstek fijn spelen?

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Nedje schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 07:54:
Vraag me af welke talents iedereen gebruikt? Ik probeer nu ongeacht mijn set items mijn gearscore wat hoger te maken. Ik ben in dit proces alleen volledig mijn talents vergeten. Zijn er nog talents die bij uitstek fijn spelen?
Talents hangt erg van je build af.
Maar waarschijnlijk zul je net als in 99% van de gevalllen First Aid runnen (met overdose of boostershot gok ik ;) )
Dan is Triage bijna een onmisbare talent.

Als je veel kills scored is bv Tech Support ook erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

Welkom patch 1.3,

Gisteravond heb je mij verrast toen ik zag dat je geïnstalleerd was. Een week geleden begon de hype en gisteravond was het voor mij dan zover! Met zweet handjes hield ik de controller vast en starten de game.
Waaauwww de patch notes, ik kan niet wachten!
Heerlijk even al m'n division tech weer nuttig uitgegeven aan materials. Na een half uur converten nog 600 over... Geeft niks ik heb 20 groene seal caches ! Hypehypehype!!!
Oefff zou er 268 gear in zitten ?? Misschien 2 of 3 stuks. Helaas heeeeelemaal niks!

Prima... Party maken en snel farmen voor nieuwe gear ! Darkzone 6 in moet goed te doen zijn. Gister hadden we dit met 1 hand in de lucht geklaard. Misschien nu wat voorzichtiger te werk gaan maar dit zal zonder problemen moeten gaan...
Nog even snel m'n gear aanpassen en gaan! Oh shit wacht eens, ik mis 40k DPS ! WTF!! Oja dankjewel voor de nerf op sentry en de vector/aug...

En toen kwam het, de darkzone.. Ik heb nog nooit zoveel zitten vloeken en schelden op dit spel als met deze update! Echt verschrikkelijk! Die hammer time NPC's in de tunnels, de assault NPC's bij Mid Town. En dat met 500k thoughness...

Laten we maar heroic FL proberen... Wave 3 gehaald en gewiped...

Al met al een heerlijk avondje frustratie, maar ik blijf hypen! Heerlijk weer die uitdaging maar je moet weer even al je geduld bij elkaar rapen om jezelf te gearen.

Bedankt Ubisoft! Maar mij krijg je niet klein ik ga doorrrr !!! Hoaarrrr!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Laatst online: 21-07 09:52
maffeleo schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:58:
Welkom patch 1.3,

Gisteravond heb je mij verrast toen ik zag dat je geïnstalleerd was. Een week geleden begon de hype en gisteravond was het voor mij dan zover! Met zweet handjes hield ik de controller vast en starten de game.
Waaauwww de patch notes, ik kan niet wachten!
Heerlijk even al m'n division tech weer nuttig uitgegeven aan materials. Na een half uur converten nog 600 over... Geeft niks ik heb 20 groene seal caches ! Hypehypehype!!!
Oefff zou er 268 gear in zitten ?? Misschien 2 of 3 stuks. Helaas heeeeelemaal niks!

Prima... Party maken en snel farmen voor nieuwe gear ! Darkzone 6 in moet goed te doen zijn. Gister hadden we dit met 1 hand in de lucht geklaard. Misschien nu wat voorzichtiger te werk gaan maar dit zal zonder problemen moeten gaan...
Nog even snel m'n gear aanpassen en gaan! Oh shit wacht eens, ik mis 40k DPS ! WTF!! Oja dankjewel voor de nerf op sentry en de vector/aug...
MP
En toen kwam het, de darkzone.. Ik heb nog nooit zoveel zitten vloeken en schelden op dit spel als met deze update! Echt verschrikkelijk! Die hammer time NPC's in de tunnels, de assault NPC's bij Mid Town. En dat met 500k thoughness...

Laten we maar heroic FL proberen... Wave 3 gehaald en gewiped...

Al met al een heerlijk avondje frustratie, maar ik blijf hypen! Heerlijk weer die uitdaging maar je moet weer even al je geduld bij elkaar rapen om jezelf te gearen.

Bedankt Ubisoft! Maar mij krijg je niet klein ik ga doorrrr !!! Hoaarrrr!
Haha, heel herkenbaar.

Toch nog even op agent hunt geweest gisterenavond.
Sorry lieve agent dat ik je je mooie 229 MP7, met skilled Deady en responsive heb afgenomen.
Maar alsnog heel heel erg bedankt.

Nu mijn primary en secondary met Deadly, Responsive en Skilled in derde slot.
Supers for life!

Tevens een nieuwe MP5 met deadly, responsive en brutal geloot en gerolld, dus doeidoei aug/vector.

Eerste boss kill in DZ6 Sentry holster 268 met alles boven de 700+, nice.
Ben ff de gearscores kwijt, maar zijn wel de nieuwe hoge drops.

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 06-07-2016 11:40 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nedje schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 07:54:
Ik heb alles in Medical.

Adrenaline - overheal op medkit
Triage - Snellere cooldown bij ally heal met skill (handig met healing station)
Combat Medic - Medkit heelt ook 40% bij nabije allies
Critical Save - Hogere dmg resistance als je medkit bij low health gebruikt

Ik gebruik als skills healing station met ammo cache en pulse/tactical scanner. Vind deze combo erg fijn werken in PVE. Voor PVP zou ik andere combo's kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
80% van de tijd loop ik met:

Adrenaline
Triage
On the Move
One is none

[ Voor 20% gewijzigd door Griffx op 06-07-2016 12:26 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Ze mogen wel nog even een paar fixes eroverheen gooien.

- Geluid klopt voor geen meter. Ik hoor teamgenoten overal lopen terwijl iedereen voor loopt.
- Combat medic geeft maar 20% health met het gebruiken van een med-kit. *correctie: was een bug*
- First-aid doet het vaak nog steeds niet.
- Predatory skill is nog steeds niet gefixt.
- Verlies nog steeds random health terwijl ik in cover zit.
- Shotgunners is nu weer 1 shot-kill bij level 35 mpc's.
- Support stations zijn met 1 schot van de mpc's gelijk kapot.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 01:04
Hebben ze wat veranderd aan het spel ? Toen ik gister uitlogde had ik nog 303k dps, ik log net in 270k... gear en wapens zijn nog hetzelfde...

iemand anders die hier last van heeft? Is g36 al generfd misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat iedere keer op en neer (met dezelfde gear), geen peil op te trekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:30
NLxAROSA schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:09:
Dat gaat iedere keer op en neer (met dezelfde gear), geen peil op te trekken. ;)
iedere dag? Ik vind het het meest frustrerende van je zoektocht naar een goed uitgebalanceerde gear setup.. De waardes fluctueren waar je bij staat, veranderen niet of niet terug bij wisselen gear. Bizar gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
pfff gisteren even de hoogste intel missie gedaan die van 58....
Maar dat viel vies tegen...een stuk of 5 waves maar we zagen niet goed waar de restock was...dus zaten er 2 zonder kogels...en toen kwamen er 5 names bosses aan......en die sloten ons op in de hoek....

We probeerden nog weg te komen maar helaas....1 down...2 down....andere bleven nog even doorgaan maar niet gehaald...

Echt klote dat je die missies dan niet zomaar opnieuw kan starten.

Vnidt de 1.3 versie nou niet echt stabielre draaien zoals gemeld was in de patch update. Integendeel ik en een maat werden gisteren terug naar het ps4 menu gegooid.

[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 07-07-2016 09:17 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben met een altje bezig en wil daar een sniper build mee spelen voor PvE. Ben verliefd geworden op het geluid van de dragunov (zonder demper)

Wat rond gezocht voor een marksman build maar dat zijn meest oude builds en niet up to date voor 1.3.
Heeft iemand hier nog tips naar wat voor gear ik moet gaan farmen? 4x sentry lijkt me haast wel een must als support sniper maar zijn er nog alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
JohnnyV76 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:33:
Ben met een altje bezig en wil daar een sniper build mee spelen voor PvE. Ben verliefd geworden op het geluid van de dragunov (zonder demper)

Wat rond gezocht voor een marksman build maar dat zijn meest oude builds en niet up to date voor 1.3.
Heeft iemand hier nog tips naar wat voor gear ik moet gaan farmen? 4x sentry lijkt me haast wel een must als support sniper maar zijn er nog alternatieven?
5 sentry met een reckless chest/savage gloves :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Er zit een bug in de search and destroy missies.
Ik doe er eentje en haal hem niet.
Ik ga dus dood en spawn naar safe house.

Als ik dan naar de locatie loop waar ik was gebleven ben ik instant dood en spawn weer bij de safehouse. Ik kan wel eerst een ander deel doen van de 3 search and destroy.

Ik heb dit tot nu toe 5 keer bij verschillende missies gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

ApC_IcE schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:16:

Als ik dan naar de locatie loop waar ik was gebleven ben ik instant dood en spawn weer bij de safehouse. Ik kan wel eerst een ander deel doen van de 3 search and destroy.

Same here, behoorlijk irritant. Het aparte is dat ik in de safehouse zag dat ik gerivived werd door een andere speler... Dat kan toch niet??

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik vind het wel een bijzonder grove bug.
Je moet dus die 3 s&d missies doen zonder dood te gaan. In je eentje is dat soms lastig met 150gs

Edit:

Bij laatste 2 missies geen last meer van

[ Voor 15% gewijzigd door ApC_IcE op 07-07-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Bugs daar kent iedereen er wel genoeg van denk ik maar deze spant denk ik wel de kroon momenteel in de DZ.
Eergisteren in de DZ een groep rogue agents die met reclaimer liepen te klooien maar totaal geen output hadden. (leuk 8 man met dezelfde 6 consumables 90% uptime) gestest uhu 8)7
Duurde niet lang met snipers en explosives om ze neer te krijgen maar toen begon de lol pas echt. :Y)
De 15-20 minuten erna hadden we geen explosive bullets meer active maar we schoten ze nog wel needless to say the hele DZ farm route werd in no time gewrecked. (en misschien wat rogue's tussendoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Klopt, kwam het 3 keer tegen bij missie 3, heb toen maar alt+f4 gedaan omdat je nog half loopt te rennen
in een gemixt beeld van de safehouse en plek waar je crasht.

Wordt ook gek van de DZ, ik heb een gear score van 185 maar kom in de zone met gearscore 230, ook als ik in underground matchmaking doe wordt ik ingedeeld met spelers die 220+ GS hebben, ik maak totaal geen kans in die missies.
Zelfs als ik missies alleen doe haal ik het laatste gedeelte niet met die sterke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren in lexington heroic een paar sentry gloves 240 gehad met crit chance, smg damage en reroll naar crit chance. Toen maar besloten over te stappen naar een 5 build sentry aangezien dit DPS wise toch iets meer opleverde dan mijn 3 strikes 3 sentry loadout.

Wel wat ingeleverd op GS, had 2 268 striker items maar die waren niet heel veel beter dan de 240 sentries die ik nog had liggen.

Alleen heb ik sentry niet meer gebruikt sinds de nerf, er staat bij dat marks alleen met semi-automatic weapons geactiveerd kan worden. Dit zijn alleen DMR's, shotguns, en pistols? Na 3 headshots achter elkaar heb je een 45% damage increase? Nadat de mark applied is kan ik weer switchen naar een SMG en heb ik 10 sec om te profiteren van de extra damage voor dat de mark opnieuw applied moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
(jarig!)
jantje 2 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:16:
Gisteren in lexington heroic een paar sentry gloves 240 gehad met crit chance, smg damage en reroll naar crit chance. Toen maar besloten over te stappen naar een 5 build sentry aangezien dit DPS wise toch iets meer opleverde dan mijn 3 strikes 3 sentry loadout.

Wel wat ingeleverd op GS, had 2 268 striker items maar die waren niet heel veel beter dan de 240 sentries die ik nog had liggen.

Alleen heb ik sentry niet meer gebruikt sinds de nerf, er staat bij dat marks alleen met semi-automatic weapons geactiveerd kan worden. Dit zijn alleen DMR's, shotguns, en pistols? Na 3 headshots achter elkaar heb je een 45% damage increase? Nadat de mark applied is kan ik weer switchen naar een SMG en heb ik 10 sec om te profiteren van de extra damage voor dat de mark opnieuw applied moet worden?
Probeer een SASG-12 te gebruiken met de sentryset. Dat werkt perfect. Shotgun schiet gelijk ca. 5 hits op het hoofd. En natuurlijk de Stagger die er nu op zit.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
PSYVIRII schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Probeer een SASG-12 te gebruiken met de sentryset. Dat werkt perfect. Shotgun schiet gelijk ca. 5 hits op het hoofd. En natuurlijk de Stagger die er nu op zit.
Heb nog geen goede SASG12 drop gehad, gisteren mijn oude super 90 gebruikt en dat ging wel lekker.
Krijg momenteel nooit meer shotgun of AR drops, alleen maar SMGS en slechte DMRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:36

Dit heb ik exact hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
(jarig!)
jantje 2 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:22:
[...]

Heb nog geen goede SASG12 drop gehad, gisteren mijn oude super 90 gebruikt en dat ging wel lekker.
Krijg momenteel nooit meer shotgun of AR drops, alleen maar SMGS en slechte DMRS.
Dat heb ik nu en dan ook vaak. Pistol.....Pistol.....Pistol..... maaaaarrrr dan komt die dag dat het alleen maar shotgun.....shotgun.....shotgun...... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
PSYVIRII schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Dat heb ik nu en dan ook vaak. Pistol.....Pistol.....Pistol..... maaaaarrrr dan komt die dag dat het alleen maar shotgun.....shotgun.....shotgun...... :9~
Geen last van, haal tot nu toe per avond wel 4 a 5 goede weapons en gear pieces uit de DZ :D :X

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
jantje 2 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:22:
[...]

Of pak gewoon een M870 met een leuke rol en leg ze om voordat de 3 marks hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

shroudster schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Of pak gewoon een M870 met een leuke rol en leg ze om voordat de 3 marks hebben _/-\o_
Who needs SMG/AR anyway 8)

Pistol + Shotgun powahhh! Loop nu letterlijk overal muv de DZ enkel nog met mijn X-45 rond, niets verslaat die DPS hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Angeloonie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Who needs SMG/AR anyway 8)

Pistol + Shotgun powahhh! Loop nu letterlijk overal muv de DZ enkel nog met mijn X-45 rond, niets verslaat die DPS hehe.
Ook geen g36 op 380k DPS in smartcover? O-)
Ook al is het maar tijdelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 08-07-2016 12:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Griffx schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Maar 380k in smartcover? :>
Heb er 1 met 391k zonder smartcover maar gebruik hem nooit meer puur omdat spray en pray gewoon zo'n niet leuke playstyle is.(deadly, vicious en talented met 14,7 base damage per schot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
shroudster schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Maar 380k in smartcover? :>
Heb er 1 met 391k zonder smartcover maar gebruik hem nooit meer puur omdat spray en pray gewoon zo'n niet leuke playstyle is.(deadly, vicious en talented met 14,7 base damage per schot)
Nice heb hem zelf momenteel met deadly accurate en die standaard talent, even wat PhC verzamel en accurate opnieuw rollen voor responsive.

En dat voor een niet DPS build.

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 08-07-2016 12:32 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffx schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Denk dat mijn X-45 die alsnog out-dpsed met sentry marks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

First-Wave X-45 met Deadly, Brutal.

X-45 is Love, X-45 is Life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Griffx schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:31:
[...]

Nice heb hem zelf momenteel met deadly accurate en die standaard talent, even wat PhC verzamel en accurate opnieuw rollen voor responsive.

En dat voor een niet DPS build.
Vergeet niet dat accurate heel veel dps geeft.(overigs wel nuttige dps gezien meer schoten landen waar ze moeten)
Speel zelf offensive hybrid met 5 sentry/reckless met 30k skillpower, erg geschikt voor zowel DZ als undergroud/incursions.
Heb nog een betere G36 gevonden maar kan de 2de talent niet lekker krijgen. (beste na 5 rerolls is swift :X )
Vrees alleen wel dat de aankomende nerf het wapen ipv van goed/lichtelijk OP voor PVE naar het rijtje nutteloos gaat verhuizen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GlFW9jd.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door shroudster op 08-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:52:
First-Wave X-45 met Deadly, Brutal.

X-45 is Love, X-45 is Life :D
Keyboard macrootje erop en knallen maar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Nice hoor, wij ps4 gebruikers lopen alleen ff iets achter qua speeltijd.

Dus die guns gaan vanzelf wel droppen >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Weekly reset is weer is compleet ruk.
Het beste item is een red dot sight in DZ05 safehouse van 22% headshot damage en 7,5% crit hit chance dat zegt denk ik wel genoeg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gister 2x lexington op heroic gedaan maar dacht dat daar zulke goede loot dropte? Heb alleen 204 meuk zien droppen dus niet echt de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb nu mijn alt als marksman build en zit nog een beetje te zoeken naar welke gear items ik ga gebruiken. Nu lijkt sentry natuurlijk erg nice maar om een beetje mee te kunnen nu sinds 1.3 moet ik eigenlijk wel hogere GS items vinden. Nu keek ik naar de 4 piece bonus van de dead eye set en heb een idee gekregen voor een build... 4 set bonus is 100% crit kans als je niet scoped met je marksman rifle maar je verliest dan de headshot damage bonus (die van rond de 170% damage zeg maar op je rifle).

Echter... ik merk dat als je in groepen speelt met bewegende enemies dan is het toch niet altijd mogelijk om meerdere headshots te maken en ik merk bij mijzelf dat ik vaak niet scoped snel achter elkaar schiet op bewegende enemies of bijv. shotgunners die op me af komen lopen.

Wat nu als ik zoveel mogelijk crit damage stack op alle items en dan de marksman rifle als een soort shotgun ga gebruiken. Met 100% crit kans en een redelijk vlotte semi-automatische marksman rifle kun je toch enorme hits doen op mobs als je maar een berg crit damage hebt? Is t ook niet zo dat als je dan toch scoped je je crit kans verliest maar wel je headshot damage gewoon hebt?

Combi zou dan 4x dead eye en 2x hunters fait zijn om al een lekker begin aan crit damage te hebben.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Er bestaat een editie post knop, en Lexington drop een named geweer, dacht showstopper shotgun, waarvoor hij gefarmed wordt , maar niet voor de andere loot.

Als je in een groep runt met maxed out pulse critical je toch bijna altijd wel, daarvoor je headset damage in ruilen is geen goed idee lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:34:
Gister 2x lexington op heroic gedaan maar dacht dat daar zulke goede loot dropte? Heb alleen 204 meuk zien droppen dus niet echt de moeite waard
De ene 'Heroic' is de andere 'Heroic' niet. ;) Story missions op Heroic hebben maar L33 mobs, daar krijg je dus ook niet de beste gear voor. Heroic underground met directives of heroic incursions geven wel de beste loot.
Titus schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:49:
Er bestaat een editie post knop, en Lexington drop een named geweer, dacht showstopper shotgun, waarvoor hij gefarmed wordt , maar niet voor de andere loot.
Voor Phoenix credits is Lexington op Heroic ook het snelst.
Pagina: 1 ... 17 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.