Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Dat vind ik minder erg want ik ben 3 weken op vakantie in juli, de 1ste augustus ben ik pas terug thuisjantje 2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:02:
[...]
+ 1 maand extraoh ze hebben het al verkort niet meer 2 augustus zie ik net
PSN: SchieveZot
Niet groter? Zie hier 7,54GB staan..shroudster schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:54:
[...]
Update al binnen (2,71Gb voor PC) helaas servers pas rond 12 uur weer up.
EDIT: 2,71GB zal enkel de patch zijn? Grotere update zal dan patch+DLC zijn (voor de mensen met season pass). Andere verklaring voor het verschil in grootte kan ik niet bedenken.
[ Voor 27% gewijzigd door agoNITE op 28-06-2016 11:31 ]
De patch krijgen we eerder, de DLC underground alleen niet.jantje 2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:02:
[...]
+ 1 maand extraoh ze hebben het al verkort niet meer 2 augustus zie ik net
Volgens mij staan deze twee los van elkaar voor ons. (PS4)
Dat wordt dus ZSM, hoge gear scoren om het hogere bracket in te kunnen, dan weer grinden, loot opsparen en na een week combineren.
Het aantal gear sets is wel bizar, de kans op goede loot, wordt per patch kleiner.
Volgens mij heb je sneller kans op een kraslot dan met division op goede loot.
[ Voor 30% gewijzigd door Griffx op 28-06-2016 11:10 ]

O nee wacht, ik ben een PS4 gebruiker, ik moet nog een week wachten..

PSN ID: Klungeltjee
Vanavond agents slopen?maffeleo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:41:
OOOOOOOOOOOOOOOH YEAHHHH 1.3 GUYS !![]()
[afbeelding]
O nee wacht, ik ben een PS4 gebruiker, ik moet nog een week wachten..
We hoeven toch niet meer te farmen voor tools en electronics, aangezien we HE DT kunnen gaan omzetten.
nvtbbblije schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:50:
Holy hell, Marcostyle is een complete idioot. Ik zit net z'n stream te kijken terwijl hij de nieuwe incusion doet. Begint er iemand over de "Brexit" zegt die halve tamme, "I havent played the Brexit yet". En later als Skill-Up hem verteld wat het inhoud zegt Marco, "I'm not so into politics". Die gozer leeft onder een steen! Bizar! Ik neem al mijn woorden terug dat deze gozer zinnige dingen heeft gepost op youtube! Neem niets meer aan waar hij aan heeft gerekend! Moron alert!
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 28-06-2016 14:48 ]
Eerst max gear score halen dan pas openen lees ik op reddit !Griffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:05:
Voor PS4 spelers, spaar je sealed caches op, deze openen straks na DLC mogelijk met nieuwe gear sets.
Yep ik ben er vanavond weer !Griffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:54:
[...]
Vanavond agents slopen?
We hoeven toch niet meer te farmen voor tools en electronics, aangezien we HE DT kunnen gaan omzetten.
Ik kan wel wat credits gebruiken btw, gister alles opgemaakt aan m'n predator gear ...

Hey hey, ik leef ook onder mijn steen; uitermate comfybbblije schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:50:
Holy hell, Marcostyle is een complete idioot. Ik zit net z'n stream te kijken terwijl hij de nieuwe incusion doet. Begint er iemand over de "Brexit" zegt die halve tamme, "I havent played the Brexit yet". En later als Skill-Up hem verteld wat het inhoud zegt Marco, "I'm not so into politics". Die gozer leeft onder een steen! Bizar! Ik neem al mijn woorden terug dat deze gozer zinnige dingen heeft gepost op youtube! Neem niets meer aan waar hij aan heeft gerekend! Moron alert!
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Incursion is trouwens een complete let-down! Alleen op het witte want de rest is lava!Griffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:53:
[...]
Dat krijg je als leven alleen maar in games zit.
Ik kan alleen in de patch notes vinden dat dit voor heroic is... Maar niks te vinden wat de loot drop word in de darkzone ?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Gister in de stream gehoord dat er een nieuwe bracket komt 231+ en hier dropt in de DZ5/6 de 229/268maffeleo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:59:
Weet iemand eigenlijk wat de droploot is in de darkzone ? Gaat dit weer 229/268 gear worden voor DZ5/6 ?
Ik kan alleen in de patch notes vinden dat dit voor heroic is... Maar niks te vinden wat de loot drop word in de darkzone ?
Je hebt ook echt een tank nodig die op de voorhoede alle "RC Cars" kapot schiet voordat ze de groep in kunnen rijden! MarcoStyle a.k.a. MoronStyles is de incursion nu op zijn Twitch stream aan het doen! (Ze falen!)
[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 28-06-2016 13:13 ]
Ik zit op werk en lig helemaal dubbel om je posts. Heerlijk! Vanavond heb ik tijd gereserveerd om lekker los te gaan op de One!bbblije schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:12:
Een tip voor de mensen die de incursion gaan doen! Fire resistance, EDM en stamina stacken! Rejuvinited mask is ook geen overbodige luxe! Eventueel immunizer. Zoveel mogelijk gear/talents die helpen tegen status effecten.
Je hebt ook echt een tank nodig die op de voorhoede alle "RC Cars" kapot schiet voordat ze de groep in kunnen rijden! MarcoStyle a.k.a. MoronStyles is de incursion nu op zijn Twitch stream aan het doen! (Ze falen!)
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
https://www.reddit.com/r/...2_mods_from_dz_chests_in/ lees ik net op Reddit!maffeleo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:59:
Weet iemand eigenlijk wat de droploot is in de darkzone ? Gaat dit weer 229/268 gear worden voor DZ5/6 ?
Iemand krijgt 229 wapens uit kisten, en inde nieuwe bracket DZ5-6 droppen nieuwe gs/gearsets/wapens.
Mensen die GS 228 zijn gaan automatisch naar de nieuwe bracket want de DZ bracket berekening is anders dan de GS berekening!
Bracket pakt je beste gear + je beste wapen! Dus (6x240+204)/7=235 (234,8)
[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 28-06-2016 13:26 ]
Is enkel voor underground caches denk ikGriffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:05:
Voor PS4 spelers, spaar je sealed caches op, deze openen straks na DLC mogelijk met nieuwe gear sets.

Omdat iemand niets over politiek weet of het nieuws niet volgt is het maar gelijk een complete idioot en is niets meer waar wat hij verteld over een game waar hij 1000x meer uur in heeft zitten dan de meeste mensen....nu vraag ik me af wie hier een idioot is.....bbblije schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:50:

Hij gaat heel verstandig de politieke discussie tijdens het gamen uit de weg, cool die havent played the Brexit yet opmerking juist! Hij is aan het streamen, niet nodig toch om het daar over te hebben?bbblije schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:50:
https://powershellisfun.com
jantje 2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:06:
[...]
Omdat iemand niets over politiek weet of het nieuws niet volgt is het maar gelijk een complete idioot en is niets meer waar wat hij verteld over een game waar hij 1000x meer uur in heeft zitten dan de meeste mensen....
Heel erg cool... Ik ben blij voor hem dat hij zijn doelgroep weet te overtuigen.GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:39:
[...]
Hij gaat heel verstandig de politieke discussie tijdens het gamen uit de weg, cool die havent played the Brexit yet opmerking juist! Hij is aan het streamen, niet nodig toch om het daar over te hebben?
Nope, ook DZ caches, streamhouse zit nu 60+ caches te openen, en dropt nieuwe gear uit.
Nou weer lag, goed merkbaar...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
NVT, beter lezen Griffmaffeleo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:59:
[ Voor 37% gewijzigd door Griffx op 28-06-2016 14:50 ]
Heb weer een reden om mijn schoolwerk aan de kant te schuivenGriffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Nope, ook DZ caches, streamhouse zit nu 60+ caches te openen, en dropt nieuwe gear uit.
Als er in de toekomst een brief op de mat valt met daar op het woord "STEMPAS", dit is idd wat je denkt dat het is en kan gewoon bij het oud papier.prutser001 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:50:
Dacht dat Brexit een laxative was?
Nou weer lag, goed merkbaar...
[ Voor 38% gewijzigd door bbblije op 28-06-2016 14:59 ]
En en!looyenss schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:05:
Gaan we nu van zeiken over het spel over naar zeiken over streamers?
Klopt, volgens mij begin ik het steeds minder erg te vinden dat wij over een maand pas los mogen
Ach wees gerust duurt vast langer dan een week om die fixes door te voeren , 1.4 ofzoGriffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Klopt, volgens mij begin ik het steeds minder erg te vinden dat wij over een maand pas los mogen
Klopt, maar de meeste bugs zitten in de undergroundshroudster schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:25:
[...]
Ach wees gerust duurt vast langer dan een week om die fixes door te voeren , 1.4 ofzo
Zag net tot twee x toe gloves zonder firearms/stamina/electronics
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Op dit moment nog 1000 wachtende voor mij.JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:54:
ik kan er niet in op PC... 7GB gedownload vanmorgen maar hij blijft maar connecten... kan iemand er wel al in op PC?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Al kunnen spelen? Krijg steeds een Delta error.JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:05:
Lukt nu... woohoo

De Season Pass van Tom Clancy's The Division geeft je een jaar lang toegang tot drie vette uitbreidingen, exclusieve uitrustingen en speciale aanpassingen. Daarnaast kun je elke maand genieten van de exclusieve voordelen voor Season Pass-houders. En dit alles voor een geweldige prijs.
Daarnaast ontvangen Season Pass-houders elke maand speciale voordelen, zoals exclusieve content en events. Je hoort snel meer!
Welke voordelen hebben de season pass houders in de maanden april mei en juni gehad ten opzichte van de normale spelers?
google/twitter doen wonderen:
https://twitter.com/TheDivisionGame?ref_src=twsrc%5Etfw
[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 28-06-2016 17:30 ]
Burp
Net even een paar underground missies gedaan en moet zeggen... ik vind t erg leuk!
Eerst op normal even een solo missie en de cache op t eind bevatte meteen een aardige GS229 G36. Lekker wapen zeg... alleen beetje weinig kogels zelfs met extra capacity mag. M'n Aug dps is van 250k naar 170 gekelderd door de update dus ga ik niet meer gebruiken. LVOA-C is nog prima en nog beter nu ik een waardeloze talent naar brutal kon rerollen
Daarna wat missies gedaan met een groep op hard en dat ging heel makkelijk. Ondertussen ook een GS268 item gescoord dus ik ben tot nu toe erg tevreden! Je kunt bij de underground vendor een blueprint kopen om weapon kits te craften. Dat heb ik meteen gedaan maar in de missies dropten er ook al een paar dus ze zijn niet schaars.
Wel bij de Underground Vendor gekeken?NLxAROSA schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:59:
Die weapon kit blueprint heeft de vendor bij mij niet, moet je daar een bepaald level voor hebben of bepaald aantal dingen hebben gedaan?
EDIT: lees net dat die blueprint bij de BOO Blueprint Vendor te krijgen is.
[ Voor 26% gewijzigd door NLxAROSA op 28-06-2016 18:20 ]
Check the special vendor in de terminal.NLxAROSA schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:19:
Yup, staat van alles (alleen nog niet genoeg underground level om te kopen), maar geen wespon kit blueprint.
EDIT: lees net dat die blueprint bij de BOO Blueprint Vendor te krijgen is.
1 verkoopt kant en klare items en de andere de schematics.

Leuk, paar minuten om patch te downloaden, hier kijk ik al een kwartier naar.
EDIT: blijkbaar download ie 7,54GB aan spul in totaal, ondanks dat ik de DLC niet heb gekocht.

[ Voor 29% gewijzigd door Phuncz op 28-06-2016 18:57 ]
WelkomVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:47:
ola.
ff voorstellen.
Emiel, en eindelijk op een nivo dat ik GS status krijg te zien in het hoofdmenu.
Nu nog even solo verder de missies doen, en dan pvp ontdekken..
voorheen mw3 voornamelijk online gespeeld, en na een 5 jaar game pauze weer begonnen nu met division
Onderaan de threat staan er links van de discord, spelerslijst etc. in een rood vlak. Hier hangt iedereen van Tweakers rond om samen te spelen.
Werkt echt perfect, en super toffe mensen tot zover. Is ook een subreddit (/dzpd) mocht je interesse hebben, daar staat ook de discord-link.
Edit: Servers down in 8min!
[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 28-06-2016 22:22 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dus de tijd maar nuttig doorgebracht met het farmen van Hard operations. Aardig wat leuke gear erbij gehad, ben een beetje van de DPS afgegaan en meer richting stamina en resilience gegaan. Heb nu 2x Firecrest, 2x Blind en 2x Final Measure. Nog niet helemaal optimaal qua calibratie, maar we zijn pas een paar uurtjes bezig.
Directives op de operations zijn wel grappig. Dit zijn penalties die zorgen voor extra Underground XP. De eerste haalt je minimap en GPS weg (vind ik persoonlijk niet echt een nadeel). De tweede reset je cooldown van je andere skill als je een skill gebruikt (reset als in: cooldown begint weer opnieuw). Hij reset ook je signature skill als een ander teamlid zijn signature skill gebruikt. Maakt het best wel een stuk lastiger als bijvoorbeeld bij het gebruiken van pulse ineens ook je heal op cooldown zit. Of dat je geen ult kunt poppen omdat je maatje dat net 10 seconden geleden gedaan heeft.
Ben benieuwd naar de andere directives en de multi-phase operations. Eerst maar ff Underground level 20 halen.
Rond 18.00 uur de eerste missie gedaan om Underground Central vrij te spelen.
Daar aangekomen klapt The Division eruit met een Delta error.
Kwam toen in een queue met 4300 wachtende voor me.
Hard reset gedaan, toen in de queue op plaats 3800, toen maar gestopt.
Rond 20.00 uur weer geprobeerd, constant verbinding probereren te maken om dan na enkele minuten weer te eindigen in de Delta error.
Is weer een mooie update zo
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben meestal pas na 5-en smiddags zo, dus dacht vraag het vast.
Zullen mss wel mensen op discord zitten, maar volgens mij zijn veel tweeakers nog steeds niet op discord.
CS/FL CM is goed / Underground is goed / DZ ook wel, maar nu niet zo veel zin in
[ Voor 19% gewijzigd door kihon op 29-06-2016 08:57 ]
je bedoeld een computer?
Nee hij heeft de nieuwste Playstation met een i7...
Toen maar besloten me oude 182 MP5 Navy brutal/deadly/fierce uit de kast te trekken en nu weer terug op 191k DPM met 2x sentry 2x striker 2x FM. uiteindelijk hierdoor op de oude max gear uitgekomen van 228.
Geen idee wat nu een beetje redelijke mixed build is voor solo/teamplay. Had geen zin in 4x tactican 2x FM.
Gisteren een paar underground missies gedaan op challenge wat best wel leuk was in een team, redelijk niveau en de drops zijn ook nog best wel oké. Al een goede GC36 drop gehad en een SVD paratrooper.
PVE of PVP?jantje 2 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:46:
Geen idee wat nu een beetje redelijke mixed build is voor solo/teamplay. Had geen zin in 4x tactican 2x FM.
2xBlind is sowieso wel lekker vanwege 20% extra pulse CHD.
Zit zelf te voor PVE te denken aan 2xBlind (20% pulse crit hit damage), 2xTactician (4k Skill extra) en 2x nog iets (Striker?).
2xBlind + 3 Striker + 1x ?? (Savage gloves?) + Assault rifle of LMG lijkt me wel een lekkere combo voor PVE.
Maar het is nog een beetje puzzelen op dit moment, heb zelf nu 2x FireCrest vanwege de stat, maar de bonus is meh.
[ Voor 9% gewijzigd door NLxAROSA op 29-06-2016 11:03 ]
Ik had gelezen dat de underground caches rekening houden met je gear score.MaakmeGek schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:10:
Misschien dom vraagje, maar is het slim om underground caches op te sparen totdat je een hogere underground level hebt of maakt dat geen ene reet uit?
Dus alvorens ze te openen zien dat je op gear score 228 zit
bron: https://www.reddit.com/r/...ground_cache_immediately/
[ Voor 12% gewijzigd door SchieveZot op 29-06-2016 11:29 ]
Mijn plan voor nu is mijn 2 sentry te dumpen voor een reckless 229 chest icm Savage gloves, aangevuld met 2x Final Measure en 2x tactician voor PVE. 40k flat skillpower moet wel lukken en ik doe eigenlijk alles vanuit smartcover.NLxAROSA schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:02:
[...]
PVE of PVP?
2xBlind is sowieso wel lekker vanwege 20% extra pulse CHD.
Zit zelf te voor PVE te denken aan 2xBlind (20% pulse crit hit damage), 2xTactician (4k Skill extra) en 2x nog iets (Striker?).
2xBlind + 3 Striker + 1x ?? (Savage gloves?) + Assault rifle of LMG lijkt me wel een lekkere combo voor PVE.
Maar het is nog een beetje puzzelen op dit moment, heb zelf nu 2x FireCrest vanwege de stat, maar de bonus is meh.
Waarom geen 4x tactician, met reckless/Savage doe je wat meer damage en speel vaak met mensen die weten wat ze doen.
Voor DZ/pvp reckless inwisselen voor Vigorous chest icm booster shot.
Heb al een redelijk goede 268 Final Measure holster, dus nog 5 pieces te gaan
Mijn GS is nu 222 en heb al 3 items uit zo'n cache gehaald van GS268. Toevallig 3 verschillende firecrest items dus zou daar eens wat mee kunnen spelen. +100% reload speed klinkt goed. Als je dan een AR gebruikt met hoge RoF en damage dan zou dat misschien wel werken.SchieveZot schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Ik had gelezen dat de underground caches rekening houden met je gear score.
Dus alvorens ze te openen zien dat je op gear score 228 zit
bron: https://www.reddit.com/r/...ground_cache_immediately/
De challenge missies in underground zijn redelijk pittig... lig toch regelmatig op mijn gat als ik even niet voorzichtig speel. Net nog had ik me verschanst precies op de plek waar de volgende wave spawnde... sjips.
Verwijderd
Misschien dat ik binnenkort zelfs de season pass maar ga halen. (ondanks dat ik de huidige content nog niet af heb)
JohnnyV76 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:09:
[...]
Mijn GS is nu 222 en heb al 3 items uit zo'n cache gehaald van GS268. Toevallig 3 verschillende firecrest items dus zou daar eens wat mee kunnen spelen. +100% reload speed klinkt goed. Als je dan een AR gebruikt met hoge RoF en damage dan zou dat misschien wel werken.
De challenge missies in underground zijn redelijk pittig... lig toch regelmatig op mijn gat als ik even niet voorzichtig speel. Net nog had ik me verschanst precies op de plek waar de volgende wave spawnde... sjips.
RNG maakt het moeilijk, maar hier kan je de beoogde build uitwerken! Kan je uitrekenen/uitzoeken wat je moet vinden om je build te maken. Zie je ook gelijk of iets dat je vind die kostbare ruimte in je cache mag innemenPirE schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:40:
[...]
Mijn plan voor nu is mijn 2 sentry te dumpen voor een reckless 229 chest icm Savage gloves, aangevuld met 2x Final Measure en 2x tactician voor PVE. 40k flat skillpower moet wel lukken en ik doe eigenlijk alles vanuit smartcover.
Waarom geen 4x tactician, met reckless/Savage doe je wat meer damage en speel vaak met mensen die weten wat ze doen.
Voor DZ/pvp reckless inwisselen voor Vigorous chest icm booster shot.
Heb al een redelijk goede 268 Final Measure holster, dus nog 5 pieces te gaan.
En al dat gezeik over dat de Tanktician generfed moet worden en dat ze nu helemaal niet meer dood te krijgen zijn is BS! Met de nieuwe GS krijgt iedereen een DPS/Toughness boost, maar de skillpower cap blijft rond de 40K zitten, dus stickys gaan niet meer damage doen! Het blijft een uitdagend gevecht, waar een sticky bomb niet langer al je leven op eet! Feest dus!
[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 29-06-2016 12:33 ]
Ik kan hem al runnen met 204/240 gear en heb genoeg spullen in mijn stash/mules (4chars) om wat te schuiven als ik meer pieces heb.bbblije schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:14:
[...]
[...]
RNG maakt het moeilijk, maar hier kan je de beoogde build uitwerken! Kan je uitrekenen/uitzoeken wat je moet vinden om je build te maken. Zie je ook gelijk of iets dat je vind die kostbare ruimte in je cache mag innemen
Het is iets waar ik naartoe werk, hoef niet gelijk dit weekend de set te hebben en mijn huidige build werkt ook in challenging pve en lvl 35 darkzone. Hopelijk komen er vrijdag 229 HE blueprints in de DZ.
Oke. Graag gedaan.PirE schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:35:
[...]
Ik kan hem al runnen met 204/240 gear en heb genoeg spullen in mijn stash/mules (4chars) om wat te schuiven als ik meer pieces heb.
Het is iets waar ik naartoe werk, hoef niet gelijk dit weekend de set te hebben en mijn huidige build werkt ook in challenging pve en lvl 35 darkzone. Hopelijk komen er vrijdag 229 HE blueprints in de DZ.
En het belangrijkste: "You have unlocked new skill mods" is weg!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
edit: LOL kennelijk helpt t om als een gek op "opnieuw" te klikken... kwam er nu doorheen.
[ Voor 31% gewijzigd door JohnnyV76 op 29-06-2016 13:52 ]
Werkt hier gewoon hoorJohnnyV76 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:50:
Ah nee... ubisoft diensten offline.. heb ik net ff 2 uurtjes om te spelen... die timing ook altijd...
edit: LOL kennelijk helpt t om als een gek op "opnieuw" te klikken... kwam er nu doorheen.
Net iets van 2,5 uur gespeeld op Xbox One, no problem
This doesn't make any sense...
Doe ik iets verkeerd of wil Ubisoft mij gewoon niet terug hebben?
Edit: Nvm, blijkbaar moet ik een missie doen eerst. Duidelijk aangegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Beltoni op 29-06-2016 17:22 ]
Denk dat DLC per ongeluk nog niet is gedownload.Beltoni schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:20:
Start net weer even The Division in. Moet ik 15 euro voor de DLC betalen... Dacht dat ik de eerste drie expansions kreeg bij mijn Season Pass
This doesn't make any sense...
[afbeelding]
Doe ik iets verkeerd of wil Ubisoft mij gewoon niet terug hebben?
Edit: Nvm, blijkbaar moet ik een missie doen eerst. Duidelijk aangegeven.
Ga naar Xbox Home, ga dan op The Division Tile staan, druk dan op het hamburgermenu knopje, kies manage game en als het goed is moet daar ergens de DLC klaar staan om gedownload te worden.
Wanneer dat is gebeurd kan je er gewoon gebruik van maken.
Edit 1:
Was dus ander probleem
Edit 2:
Ohh was dus wel het probleem
[ Voor 3% gewijzigd door MaakmeGek op 29-06-2016 17:28 ]
Thanks! Moet ik een patch van 8gb downloaden maar vergeten ze het bestandje van 10mb om het te activeren mee te sturenMaakmeGek schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:23:
[...]
Denk dat DLC per ongeluk nog niet is gedownload.
Ga naar Xbox Home, ga dan op The Division Tile staan, druk dan op het hamburgermenu knopje, kies manage game en als het goed is moet daar ergens de DLC klaar staan om gedownload te worden.
Wanneer dat is gebeurd kan je er gewoon gebruik van maken.
Was dus ander probleem

Nu nog een paar keer
En underground levelen en alles, too much to do, so little time

Ja, maar je mist wel de nieuwe gearsets.Henkje.doc schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:22:
Ben benieuwd of met de patch, maar zonder dlc of season pass The Division nog zinvol is. Of dropt de 268 gear ook zonde dlc?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ok helder
Sinds twee dagen met een andere game bezig en wilde even weten wat ik zou missen bij een terugkomst.
Nog maar even over nadenken.l
Gearscore 207
140k DPS, 250k toughness en 20k skillpower met tacticians authority 4 set. Speelt voor de underground niet echt lekker.
Ik ben op zoek naar tips om dit wat soepeler te maken. Denk aan een all round gearset/build. Waar het gebruiken van skills de boventoon voert.
Uiteraard is een DPS build zonder gebruik van veel skills ook welkom!
The Division Hier staat een hoop algemene informatie! En een aantal Pre 1.3 builds. Maar dit is de basis, en op iedere set toepasbaar.Nedje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:02:
Vandaag underground voor het eerst gespeeld.
Gearscore 207
140k DPS, 250k toughness en 20k skillpower met tacticians authority 4 set. Speelt voor de underground niet echt lekker.
Ik ben op zoek naar tips om dit wat soepeler te maken. Denk aan een all round gearset/build. Waar het gebruiken van skills de boventoon voert.
Uiteraard is een DPS build zonder gebruik van veel skills ook welkom!
YouTube: The Division | Definitive Best In Slot Gear Guide is een goede guide om naar te kijken.
In ieder geval bedankt!
Blijft heerlijk lijkt mij
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb nu 3x Firecrest (allemaal GS268) en 3x predator's mark met t idee om van crit af te stappen omdat de base crit chance op een AR toch te laag is om dat lekker te laten werken. Dus op de armour pieces geen crit % of crit damage gerolled. Wel wat +xxx assault rifle damage op de items en ook de 3-set bonus van de predator's mark set geeft raw AR damage. De G36 die ik gevonden had werkt voor mijn gevoel nu toch een stuk minder... ook omdat ik nu geen 5x Riker's set bonus meer heb merk ik dat ik er langer over doe om mobs neer te krijgen. Op hard gaat t wel goed maar op challenging moet ik echt 3 clips op 1 mob legen (als niemand anders mee helpt) om ze neer te krijgen. De reload speed van de firecrest heb ik eigenlijk niet echt gemerkt en op challenging underground missies kom ik nu toch regelmatig in de knoei met ammo.
Conclusie is dus dat crit % en damage toch betere DPS output geven dan voor pure damage te gaan. Nadeel is ook dat als je je focussed op 1 wapen type (AR in mijn geval) je secundary wapen (SMG, Shotgun, whatever) sowieso al minder damage doet dan wanneer je een crit build hebt.
100% reload speed blaast je sheet DPS dus behoorlijk op maar in de praktijk doet het erg weinig. Ben bang dat ik mijn GearScore weer ga laten zakken en maar weer naar Rikers ga tot ik wat meer items heb om weer wat te proberen.
I'm not going back to Rikers!Ben bang dat ik mijn GearScore weer ga laten zakken en maar weer naar Rikers ga tot ik wat meer items heb om weer wat te proberen.
Crit chance op je scope, crit chance op magazijn of muzzle brake (op andere crit damage) zetten. Met de Crit chance/damage/assault rifle dmg op je gloves zit je dan al rond de 20% chance voor PvE. Zorgen dat je een skillpowerspeler hebt met Pulse en je zit aan de cap. Fierce is ook lekker op een AR, dan kan je een crit chance droppen voor meer damage of tegen de 30% runnen zonder pulse (lekker voor PvP).JohnnyV76 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:30:
En toen had ik 280k DPS, 370k toughness en 20k skillpower en nog steeds het gevoel dat mijn damage onder de maat is en ik bij een challenging missie nog heel snel op mijn gat lig.
Ik heb nu 3x Firecrest (allemaal GS268) en 3x predator's mark met t idee om van crit af te stappen omdat de base crit chance op een AR toch te laag is om dat lekker te laten werken. Dus op de armour pieces geen crit % of crit damage gerolled. Wel wat +xxx assault rifle damage op de items en ook de 3-set bonus van de predator's mark set geeft raw AR damage. De G36 die ik gevonden had werkt voor mijn gevoel nu toch een stuk minder... ook omdat ik nu geen 5x Riker's set bonus meer heb merk ik dat ik er langer over doe om mobs neer te krijgen. Op hard gaat t wel goed maar op challenging moet ik echt 3 clips op 1 mob legen (als niemand anders mee helpt) om ze neer te krijgen. De reload speed van de firecrest heb ik eigenlijk niet echt gemerkt en op challenging underground missies kom ik nu toch regelmatig in de knoei met ammo.
Conclusie is dus dat crit % en damage toch betere DPS output geven dan voor pure damage te gaan. Nadeel is ook dat als je je focussed op 1 wapen type (AR in mijn geval) je secundary wapen (SMG, Shotgun, whatever) sowieso al minder damage doet dan wanneer je een crit build hebt.
Buiten gloves vind ik, persoonlijk, crit chance niet interessant op mijn gear, ga wel voor crit damage op sommige pieces.
Heb zelf nu G36c waarop ik destructive heb gererolld en als backup een LMG (maar daar wil ik nog een lekkere 229 voor hebben met een grote mag, bv M60 of M249).
Heb me nog niet aan PVP gewaagd sinds 1.3, maar in PVE kun je nu lekker varieren qua builds, zijn veel combo's die lekker werken. Shotgun wil ik ook nog wel ff proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 30-06-2016 09:24 ]
Ik speel nu met een MP5 204 met brutal en 9,7k base damage vergelijkbare mods maar zit op 177k DPS terwijl mijn 182 MP5 nog op 191k zit en op de testrange ook veel vaker crits schiet. Qua damage is die Mp5 204 iets beter ipv van 20k headshots 21k headshots maar wel minder crits over het algemeen.
edit: heb ook al een GS229 PP19 gevonden maar daar ben ik ook niet helemaal wild van... Stock is dat ding erg traag en zelfs met een RoF / capacity magazijn is ie nog steeds aan de trage kant. Had daarmee wel een clip van 103 maar t is echt alsof ik met een airsoft gun aan t schieten ben
[ Voor 55% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-06-2016 12:54 ]
Ik lees op reddit al veel over 268 pieces etc maar is mij een beetje onduidelijk waar ik nu het beste voor betere gear kan spelen. Met mijn gearscore van zeg 205 waar kan ik dan het beste farmen? Underground? DZ? HTV? Daily's?
DZ ook veel gespeeld en begint beetje verveeld te raken, progressie is ook laag dus zal ook zsm het discord joinen om wat mensen te vinden om mee samen te spelen.
Underground farmen werkt het beste, je krijgt sowieso een cache elke keer als je Underground level een omhoog gaat en daar heb ik vaak groene 268 gear nu van gekregen. Maar ook gisteravond even een weekly gedaan, een van 21 intel punten omdat ik even niet meer had, en 268 backpack gekregenTOMEKKKKK schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:17:
Vindt de Underground echt een goede uitbreiding aangezien ik het merendeel van de tijd alleen speel, probeer daar nu goede items vandaan te halen om eens een keer serieus een goede build op te zetten. Ik heb momenteel een gearscore van tussen de 200 en 210, en gebruik voornamelijk strikers set.
Ik lees op reddit al veel over 268 pieces etc maar is mij een beetje onduidelijk waar ik nu het beste voor betere gear kan spelen. Met mijn gearscore van zeg 205 waar kan ik dan het beste farmen? Underground? DZ? HTV? Daily's?
DZ ook veel gespeeld en begint beetje verveeld te raken, progressie is ook laag dus zal ook zsm het discord joinen om wat mensen te vinden om mee samen te spelen.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.