Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:54:
[...]

Oke, dus pc zorgt er automatische voor dat je niveau veel hoger is dan console?

Yup console is minder goed te aimen dan muis, helemaal mee eens.
Maar aangezien iedereen op een console dit heeft blijft het niveau gelijk.
Niveau verschil is pas te meten als je als je met een console tegen een pc zou spelen.

Een tank op een console is net zo tank als op een pc.
Ik zou het niet eens op een pc willen spelen. Als iemand goed is met macro's kan hij sneller acteren als iemand met een standaard toetsenbord. Beetje lame als je het mij vraagt.

Console -> Iedereen dezelfde handicap met aimen. Niks geen snel toetsen voor macro's ect.
Wellicht een overweging voor PirE ? Join onze groep maar en je gaat dit spel waarderen waarvoor het gemaakt is ;) >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:54:
[...]

Een tank op een console is net zo tank als op een pc.
En daarom is het op PC makkelijker een Tank neer te krijgen. Omdat je op de PC meer hebt aan je HS damage.

Edit:

Is iedereen thuis vandaag? Dan start ik m'n PS4 even op ;)

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 23-06-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
bbblije schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:58:
[...]

En daarom is het op PC makkelijker een Tank neer te krijgen. Omdat je op de PC meer hebt aan je HS damage.

Edit:

Is iedereen thuis vandaag? Dan start ik m'n PS4 even op ;)
Punt is gewoon dat zelfs met een dps set en god roll m1a of m44 geen deuk in te krijgen is.
Wohoo 10k HS non crit en als je geluk hebt op een tank sub 50k, yay overheal net weg en die is er nagenoeg voor je volgende kogel alweer terug geheald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

maffeleo schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:58:
[...]

Ik zou het niet eens op een pc willen spelen. Als iemand goed is met macro's kan hij sneller acteren als iemand met een standaard toetsenbord. Beetje lame als je het mij vraagt.

Console -> Iedereen dezelfde handicap met aimen. Niks geen snel toetsen voor macro's ect.
Wellicht een overweging voor PirE ? Join onze groep maar en je gaat dit spel waarderen waarvoor het gemaakt is ;) >:) .
Jullie onderschatten de waarde van triage in een groepje denk ik. Zeker met tanks.
Ik speel zelf op PC en op PS4, maar daarop ga ik de game niet meer waarderen dan op PC tbh. 30FPS max met veel te veel frame drops voelt voor mij erg onprettig.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar hoe deze wijzigingen zich in het echt gaan gedragen, ziet er vooralsnog veelbelovend uit. Ga zeker met shotguns en LMGs experimenteren. Hoop dat ze ook snel klaar zijn met de wijzigingen die ze op de AR willen gaan doen (maar nog niet tevreden over zijn).

Moet wel op zoek naar een andere build dus. :+ Dat is voor veel mensen zuur, maar is wel inherent aan dit soort games, zeker in het begin (veel tuning/tweaking/balans changes) en bij iedere expansie weer opnieuw.
Aangezien de nieuwe buffs niet retro-active zijn heb ik ook geen drol aan mijn gespaarde LMGs (met Brutal/Deadly), dus die worden straks gedeconstruct of verkocht. Jammer, maar zo lang heb ik er nu ook niet over gedaan om ze te verzamelen.

Reclaimer set wordt ook minder OP als gedacht vanwege cooldowns op consumables. Ook benieuwd naar de wijzigingen op dit gebied om ze een grotere rol te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Gebruiken mensen hier eigenlijk wel granaten of is dat voor Noobs. Met gevechten tussen agents zijn granaten vaak mijn beste vrienden :) ben een healer maar met een paar support granaten hebben de tegenstanders het focking moeilijk ook al hebben ze een Tanky/Tac-build.

Ps en dan kunnen ze wel leuk turrets en support stations gebruiken maar die zijn vaak in 1 seconden kapot te knallen.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:18:
Gebruiken mensen hier eigenlijk wel granaten of is dat voor Noobs. Met gevechten tussen agents zijn granaten vaak mijn beste vrienden :) ben een healer maar met een paar support granaten hebben de tegenstanders het focking moeilijk ook al hebben ze een Tanky/Tac-build.

Ps en dan kunnen ze wel leuk turrets en support stations gebruiken maar die zijn vaak in 1 seconden kapot te knallen.
Granaten worden zo under-used. EMP's voor turrets/healing stations! Fire/shock voor crowd controll. Normale nades voor bleed/disrupt.

Nou is het op de PS4/XB1 wel een dingetje om die dingen te pakken terwijl je wordt beschoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik granaten als area-denial (bijvoorbeeld bij een rope cut) en om mensen/NPCs uit cover te dwingen
bbblije schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:22:
[...]

Nou is het op de PS4/XB1 wel een dingetje om die dingen te pakken terwijl je wordt beschoten!
Die UI gaan ze aanpassen las ik net (of is dat alleen voor consumables?). :) Is inderdaad een drama zonder hotkeys, krijg met het wiel en de muis nooit snel de goede geselecteerd.

[ Voor 10% gewijzigd door NLxAROSA op 23-06-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
shroudster schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:01:
[...]

Punt is gewoon dat zelfs met een dps set en god roll m1a of m44 geen deuk in te krijgen is.
Wohoo 10k HS non crit en als je geluk hebt op een tank sub 50k, yay overheal net weg en die is er nagenoeg voor je volgende kogel alweer terug geheald.
Flashbang en of EMP grenade erop en zijn overheal is voorlopig niet terug.
3/4 man focus fire en weg is ie, en vaak daarna ook het team er om heen, omdat hun healer er niet meer is.

Dat pakken van die bullets en grenades gaat (mij) prima af in gevechten.
Lastiger is het snel wisselen van gear, aangezien ik dan met 1 mis klik in het internet menu van Division zit en dus 15 seconden vast sta.

[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 23-06-2016 14:27 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Console -> Iedereen dezelfde handicap met aimen.
Je hebt ook zo'n Xim ding, dan kan je gewoon met kb/m spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ereaser schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:29:
[...]

Je hebt ook zo'n Xim ding, dan kan je gewoon met kb/m spelen.
Klopt maar als er 1 op de 250 zijn dan is het veel.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Klopt maar als er 1 op de 250 zijn dan is het veel.
Dat is waar. Ze zijn best duur en de aim assist op consoles schijnt juist tegen je te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je console denkt nog steeds dat er een controller aanhangt, dus je houdt nog steeds alle damping/assists die daarop van toepassing zijn. Ondanks alle countermeasures die ze claimen levert dat niet per sé een voordeel op qua nauwkeurigheid/snelheid. Sterker nog, het zou heel goed een stuk langzamer kunnen zijn vanwege de extra processing.

Heb een Splitfish gehad toen ik van PC -> PS3 ging, maar heb uiteindelijk maar gewoon de moeite genomen om met controller te mikken, ging uiteindelijk een stuk beter. Ik had altijd het gevoel dat ik de muis door een bak met stroop ging, niet fijn. Heb 'm ook snel weer verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Ik heb zelf een CronusMax maar de mouse input is lang niet zo smooth, net wat NL zegt. Omhoog/omlaag, links/rechts gaat prima maar alles daar tussenin werkt best slecht.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
[...]

Ik waardeer het spel nog, heb alleen moeite met de tanktician meta.
Ik probeer ook graag nieuwe builds en dan kom je er al snel achter dat de mogelijkheden vrij beperkt zijn voor de DZ.

PvE is wat dat betreft veel leuker, daar kan je meer losgaan qua build. Daarom hoop ik ook dat underground een beetje leuk wordt. Mijn PVE-builds zijn ook veel sterker.
Dat vind ik ook het leukste, builds maken puur voor een incursion/missie. Ik heb lang tactician gespeeld in PvE, nu dps ter afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

PirE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:28:
[...]

Ik waardeer het spel nog, heb alleen moeite met de tanktician meta.
Ik probeer ook graag nieuwe builds en dan kom je er al snel achter dat de mogelijkheden vrij beperkt zijn voor de DZ.

PvE is wat dat betreft veel leuker, daar kan je meer losgaan qua build. Daarom hoop ik ook dat underground een beetje leuk wordt. Mijn PVE-builds zijn ook veel sterker.
Dat vind ik ook het leukste, builds maken puur voor een incursion/missie. Ik heb lang tactician gespeeld in PvE, nu dps ter afwisseling.
Ik kan je geen ongelijk geven hoor! En kan me ook heel goed voorstellen hoe frustrerend het is als je een tanktician build tegenover je hebt staan. Maar daar ontkom je soms niet aan. Gewoon een goede team build kan zulke build weer breken!

Afgelopen week speel ik veel met een vast groepje, allemaal PVP georiënteerd. Inmiddels al grof geschat 10-15 man hunts overleefd. Wellicht hebben we elke keer geluk gehad, maar tot nu toe verdwenen alle agents als sneeuw voor de zon ! :+ En weinig tot geen uitdaging nog tegen gekomen.
Ik hoop vanavond die uitdaging tegen te komen!

De nieuwe underground gaat voor veel mensen weer vernieuwing brengen die weinig met PVP doen. Hopelijk gaat dit niet ten kostte van de PVP waar mijn keuze ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Maar dan nog heb jij toch een andere build, laat zeggen dps?
Ik heb het topic nog niet verder dan hier terug gelezen maar wil hier toch wel even op reageren.

Je zegt hier dat je Tanktician kunt counteren met een dps build, maar die gaan ze nu juist nerfen.. Dan wordt het lastiger om die hoge toughness aan te pakken als je dps niet hoger wordt maar juist lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Dan wordt het slim spelen met cc ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
maffeleo schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:43:
[...]

Ik kan je geen ongelijk geven hoor! En kan me ook heel goed voorstellen hoe frustrerend het is als je een tanktician build tegenover je hebt staan. Maar daar ontkom je soms niet aan. Gewoon een goede team build kan zulke build weer breken!

Afgelopen week speel ik veel met een vast groepje, allemaal PVP georiënteerd. Inmiddels al grof geschat 10-15 man hunts overleefd. Wellicht hebben we elke keer geluk gehad, maar tot nu toe verdwenen alle agents als sneeuw voor de zon ! :+ En weinig tot geen uitdaging nog tegen gekomen.
Ik hoop vanavond die uitdaging tegen te komen!

De nieuwe underground gaat voor veel mensen weer vernieuwing brengen die weinig met PVP doen. Hopelijk gaat dit niet ten kostte van de PVP waar mijn keuze ligt.
Wel meer Manhunts denk ik, zeker als we met 3 semi tactical builds lopen.
En ook de nodige manhunts gesloopt, zeker gisteren.

Er was een team denk ik 10 minuten bezig 2 manhunts te slopen.
Toen wij uit onze manhunt waren, eerst geextract en toen de manhunts binnen 20 seconden gesloopt.
Die gasten voelden zich heel heel erg genaaid, met leuke PSN berichtjes tot gevolg. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 23-06-2016 16:14 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Ik ben zeker een hele slechte Tank-tician dan :)
Word best vaak omgelegd, zeker 1v4 en je bent constant shocked/on fire/bleed/blind/deaf , ziek, zwak en misselijk :D

Leuk denk je tank, decoy te spelen voor je teammates, rennen ze weg ...a doeiiii.
Of je bent met je team bezig een landmark te clearen, wachten die nubs tot je minder dan 1 health bar hebt rammen ze erop los..ja zo kan ik het ook.

Maar goed, sinds Pre-1.2 is tactician set gewoon mijn favoriete set, altijd al en blijf er lekker mee spelen.
Ook een "gewone" tacticiasn dps set waar ik al mijn gun talens mee kan unlocker (2600 FA)

Mijn tanktician gisteren even met stiickybomb geprobeerd, maar daar is geen fuck aan imo.
Gewoon max pulse en max smart cover is veel fijner, daar speel ik dan ook mee.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
kihon schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:17:

Leuk denk je tank, decoy te spelen voor je teammates, rennen ze weg ...a doeiiii.
Of je bent met je team bezig een landmark te clearen, wachten die nubs tot je minder dan 1 health bar hebt rammen ze erop los..ja zo kan ik het ook.
Komt omdat ze zelf 10 minuten bezig zijn om een landmark te clearen. Een wat meer dps gerichte groep kan veel sneller een DZ rondje farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

PirE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:37:
[...]

Komt omdat ze zelf 10 minuten bezig zijn om een landmark te clearen. Een wat meer dps gerichte groep kan veel sneller een DZ rondje farmen.
Gewoon zorgen voor een allround build:
Ik loop zelf met 200k dps, 450k thoughness, 28k skill power.

Zowel PVP als PVE georiënteerd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Net solo een supply drop geclaimed...komen er daarna 6 man achter je aan...marathon ensues kom je uiteindelijk bij checkpoint staan er van die zielige checkpoint griefers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 14:22
kihon schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:58:
Net solo een supply drop geclaimed...komen er daarna 6 man achter je aan...marathon ensues kom je uiteindelijk bij checkpoint staan er van die zielige checkpoint griefers...
Dan is het maar goed dat de gear van een supply drop meteen in je inventory gaat.
Of hebben ze dit ook al aangepast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 14:55

UTADDICT

NERF

kihon schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:58:
Gelukkig kunnen ze die loot niet van je afpakken ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

UTADDICT schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:01:
[...]

Gelukkig kunnen ze die loot niet van je afpakken ;-)
Nee maar was mooie EPIC NOMAD stuff omg..gelijk vendoren die handel :)

Edit > Net met randoms Clear Sky op CM gedaan :D
Ik was de runner en we zatern bij de eerste blue hut.
Was easy peasy

[ Voor 19% gewijzigd door kihon op 23-06-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
De laatste tijd gaat de fun er toch wat af met de tanktician builds..
Zelf zit ik met striker/sentry setup met basedamage van 250 / 400 / 14K maar wat een hoop rogues
heb je toch sinds die 1.2 en allemaal sticky bomb, 1 hit en 75% van je leven weg.
3/4 van de tijd bestaan ze dan uit 3/4 players die tanktician zijn..

Op die manier vind ik er echt niks meer aan en ik ben echt niet de enige.

Laten ze in 1.3 dan nog eens SMG nerven met 10% minder DPS, CDH wegnemen, etc..
Tanktician veranderd momenteel nog niks aan.. het zal leuk worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch benieuwd wat er aan mijn build kapot is de volgende stats:
138K DPS 280K Tough 16K Skill en krijg het maar niet beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

kihon schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:17:
Ik ben zeker een hele slechte Tank-tician dan :)
Word best vaak omgelegd, zeker 1v4 en je bent constant shocked/on fire/bleed/blind/deaf , ziek, zwak en misselijk :D

Maar goed, sinds Pre-1.2 is tactician set gewoon mijn favoriete set, altijd al en blijf er lekker mee spelen.
Ook een "gewone" tacticiasn dps set waar ik al mijn gun talens mee kan unlocker (2600 FA)
Met 2600 FA ben je dus helemaal geen Tanktician, maar gewoon een Tactician.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:08:
Toch benieuwd wat er aan mijn build kapot is de volgende stats:
138K DPS 280K Tough 16K Skill en krijg het maar niet beter
Zonder GS of items zijn dit volledig nutteloze stats..

[ Voor 57% gewijzigd door Angeloonie op 24-06-2016 09:41 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:45
HansAnders07 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:52:
[...]

Ik heb het topic nog niet verder dan hier terug gelezen maar wil hier toch wel even op reageren.

Je zegt hier dat je Tanktician kunt counteren met een dps build, maar die gaan ze nu juist nerfen.. Dan wordt het lastiger om die hoge toughness aan te pakken als je dps niet hoger wordt maar juist lager.
Een tanktician (500+) heb je met een dps build binnen enkele seconden neer, als je met z'n tweeën focust gaat dit nog sneller. Wel eerst flashen natuurlijk, anders blijft hij zich healen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Angeloonie schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:39:
[...]

Met 2600 FA ben je dus helemaal geen Tanktician, maar gewoon een Tactician.

[...]

Zonder GS of items zijn dit volledig nutteloze stats..
Zoals ik zei , "ook" een gewone tactician (dus naast mijn tanktician ( 120/600/28k)

En verder gaat het wel meevallen in 1.3 hoor.
Mensen lijken te vergeten dat de GS omhoog gaat voor WAPENS en GEAR. van 678 naar 759 max rolls en je hebt geen mods meer nodig met armor om aan de 75% cap te komen.
Krrijg je dus DPS- TANKS :) (stel je houdt je 2600-3000 FA en dan al de rest in je stamina? )Hallo DPS tanks :+
Ok, misschien heb je iets meer FA nodig om brutal op je GS229 te unlocken, maar je gaat ook veel thougness omhoog.
De skills zitten een hardcap op, dus kan je zometeen je skills maxen met een DPS build.... :9~
(ilvl 33 mods met + skillpower )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
kihon schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Zoals ik zei , "ook" een gewone tactician (dus naast mijn tanktician ( 120/600/28k)

Mensen lijken te vergeten dat de GS omhoog gaat voor WAPENS en GEAR. van 678 naar 759 max rolls en je hebt geen mods meer nodig met armor om aan de 75% cap te komen.
Krrijg je dus DPS- TANKS :) (stel je houdt je 2600-3000 FA en dan al de rest in je stamina? )Hallo DPS tanks :+
Ok, misschien heb je iets meer FA nodig om brutal op je GS229 te unlocken, maar je gaat ook veel thougness omhoog.
De skills zitten een hardcap op, dus kan je zometeen je skills maxen met een DPS build.... :9~
Klopt, en die tanks zijn ook vrij eenvoudig te counteren met flashbangs of emp nades.
Zeker nu op de nieuwe 229 wapen ook de DMG omhoog zal gaan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
[...]

DPS-tanks zullen het niet worden, je vergeet dat je tegen GS229/268 spelers speelt die wel echt op DPS of toughness focussen.

Sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
treative schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:28:
[...]

DPS-tanks zullen het niet worden, je vergeet dat je tegen GS229/268 spelers speelt die wel echt op DPS of toughness focussen.
Ja die niet meer 4 sentry of 4 striker zoals nu hebben.
Daar compenseert dat hogere gear level echt niet genoeg voor.
Je kan meer dps gaan ten koste van een je 2x final measure.... (meer als in relatief terug naar pre-sentry/striker nerf met 5 set)
1 sticky en poef als je geen EDR meer hebt.
Tanktician met een pre 1.3 dps based smg > shits going to hit the fan and hard.
De enige hoop is dat ze zo stom zijn geweest om shotguns te OP te maken met die 30% buff.
Een brutal/deadly en responsive/competent custom M870 met savage gloves en hopen dan de sterren voor je in een rechte lijn staan en er een 1 shot in zit.
Maar dan nog is dat waar een shooter met pvp om hoort te draaien?
Hopen dat je iemand met geluk kan afschieten omdat het anders een nagenoeg eeuwig durende clusterfuck van survival/rennen/shocken/stickies etc wordt van DZ01 naar DZ06 en terug.
Niet voor mij ik ga eerst lekker de focus leggen op die underground en zie het daarna wel weer zeker als de DZ npc's nog sterker worden het niveau is er nu al elke dag anders dat of je wordt door alles ge instagibt of je mag blij zijn als je een paar landmarks zonder downs kan doen. (looking at you cleaners,turrets en rikers, 1 burst op je kleine teen je gaat van volle overheal naar volhouden met je laatste restje health.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
[...]

Eigenlijk moet je de cap op skillpower verhogen om dat te compenseren. Nu schaalt het van 0 tot 50k, verander dat in 0 tot 75k (puur random gekozen getal) zodat je meer skillpower nodig hebt om een skill te maximaliseren. Of je haalt de skillpower majors van backpack/mask af zodat je moeilijker aan de cap komt met alleen maar skill op gearmods. Firearms / Toughness blijft maar stijgen en skillpower blijft gewoon gelijk, dat is ook weer een vreemde zet van Massive.

De rol van de pure support class die zijn team helpt verdwijnt helemaal als iedereen makkelijk aan de 40k kan komen met veel skillpower. Je krijgt dps spelers met 40k skillpower vs Tanks met 40k skillpower. Heel misschien dat dedicated groepen kiezen voor een echt pure dps met extra dps-rolls ipv skillpower op backpack/mask om het verschil te maken maar de meeste mensen gaan gewoon voor de youtube/reddit meta.

Het is verschrikkelijk lastig om een build te maken met wapens met electronic weapon talents. Massive wil dit wel, weapon talents moeten je build compleet maken en vice versa. In de praktijk werkt het voor 2 van de 3 klassen.
Weapontalents met electronic requirements zijn straks, nu ook, alleen nuttig in het 3e slot omdat je makkelijk passief (majors op gear en mods) aan veel skillpower kan komen.
2500 om skilled te unlocken is niet te doen en nutteloos vanwege de harde cap, 2500 voor bv. Brutal is easy.

Is slechts mijn mening maar ik zal het wel verkeerd zien. Moet ook gewoon een Emp gooien, sticky schieten en dan zijn alle problemen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
shroudster schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Ja die niet meer 4 sentry of 4 striker zoals nu hebben.
Daar compenseert dat hogere gear level echt niet genoeg voor.
Je kan meer dps gaan ten koste van een je 2x final measure.... (meer als in relatief terug naar pre-sentry/striker nerf met 5 set)
1 sticky en poef als je geen EDR meer hebt.
Tanktician met een pre 1.3 dps based smg > shits going to hit the fan and hard.
De enige hoop is dat ze zo stom zijn geweest om shotguns te OP te maken met die 30% buff.
Een brutal/deadly en responsive/competent custom M870 met savage gloves en hopen dan de sterren voor je in een rechte lijn staan en er een 1 shot in zit.
Maar dan nog is dat waar een shooter met pvp om hoort te draaien?
Hopen dat je iemand met geluk kan afschieten omdat het anders een nagenoeg eeuwig durende clusterfuck van survival/rennen/shocken/stickies etc wordt van DZ01 naar DZ06 en terug.
Niet voor mij ik ga eerst lekker de focus leggen op die underground en zie het daarna wel weer zeker als de DZ npc's nog sterker worden het niveau is er nu al elke dag anders dat of je wordt door alles ge instagibt of je mag blij zijn als je een paar landmarks zonder downs kan doen. (looking at you cleaners,turrets en rikers, 1 burst op je kleine teen je gaat van volle overheal naar volhouden met je laatste restje health.)
EDR kan je ook gewoon zonder FM hebben. 25% op 360 toughness moet al genoeg zijn tegen BFB.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
treative schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:19:
[...]

EDR kan je ook gewoon zonder FM hebben. 25% op 360 toughness moet al genoeg zijn tegen BFB.
Klopt dat kan maar zelfs nu met 60% is het vaak zat een close call om te overleven met 400k toughness.
Vergeet ook niet dat sentry call marks werken icm sticky bfb > 250k + 45%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

shroudster schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:06:
[...]

Klopt dat kan maar zelfs nu met 60% is het vaak zat een close call om te overleven met 400k toughness.
Vergeet ook niet dat sentry call marks werken icm sticky bfb > 250k + 45%
precies, geven ze je eerst 3 marks ( met een grijze handgun, worden ze niet rogue) en dan sticky en boem dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
PirE schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Eigenlijk moet je de cap op skillpower verhogen om dat te compenseren. Nu schaalt het van 0 tot 50k, verander dat in 0 tot 75k (puur random gekozen getal) zodat je meer skillpower nodig hebt om een skill te maximaliseren. Of je haalt de skillpower majors van backpack/mask af zodat je moeilijker aan de cap komt met alleen maar skill op gearmods. Firearms / Toughness blijft maar stijgen en skillpower blijft gewoon gelijk, dat is ook weer een vreemde zet van Massive.

De rol van de pure support class die zijn team helpt verdwijnt helemaal als iedereen makkelijk aan de 40k kan komen met veel skillpower. Je krijgt dps spelers met 40k skillpower vs Tanks met 40k skillpower. Heel misschien dat dedicated groepen kiezen voor een echt pure dps met extra dps-rolls ipv skillpower op backpack/mask om het verschil te maken maar de meeste mensen gaan gewoon voor de youtube/reddit meta.

Het is verschrikkelijk lastig om een build te maken met wapens met electronic weapon talents. Massive wil dit wel, weapon talents moeten je build compleet maken en vice versa. In de praktijk werkt het voor 2 van de 3 klassen.
Weapontalents met electronic requirements zijn straks, nu ook, alleen nuttig in het 3e slot omdat je makkelijk passief (majors op gear en mods) aan veel skillpower kan komen.
2500 om skilled te unlocken is niet te doen en nutteloos vanwege de harde cap, 2500 voor bv. Brutal is easy.

Is slechts mijn mening maar ik zal het wel verkeerd zien. Moet ook gewoon een Emp gooien, sticky schieten en dan zijn alle problemen weg.
Voordeel kan zijn dat straks alle talents wat verschuiven als je ze pas unlocken op 5 of 6 set pieces, dan kan je wel een tank build maken, maar doe geen DPS meer.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dames en heren, het loont om even een kijkje te gaan nemen in de DZ03 safehouse. Bazen M1A en de LVAO-C blueprint. Al zou ik niet al mijn credits kapot slaan voor dinsdag! Wellicht dat er dan weer nieuwe wapens komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
bbblije schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 02:34:
Dames en heren, het loont om even een kijkje te gaan nemen in de DZ03 safehouse. Bazen M1A en de LVAO-C blueprint. Al zou ik niet al mijn credits kapot slaan voor dinsdag! Wellicht dat er dan weer nieuwe wapens komen!
4 dagen voordat ze de M1A nerfen komt de blueprint voor de 3e of 4e keer :'). LVOA is een gevalletje, dat had je ook 4 weken geleden kunnen doen maar toen moest je 3 weken lang een M44 in de sale gooien _/-\o_

Wel leuk voor de mensen met een PS4 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Ja ik ga de BP van de lvoa halen en dan een muntje in de gok machine gooien.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Ik had eens een goede Lvoa geloot, maar na 1 uurtje mee gespeeld te hebben gelijk dat ding in de prullebak, wat een onrustig ding.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Rudios schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:46:
Ik had eens een goede Lvoa geloot, maar na 1 uurtje mee gespeeld te hebben gelijk dat ding in de prullebak, wat een onrustig ding.
Lijkt wel of die patch al is doorgevoerd, 5x lvoa-c gecraft en 5x destructive in het laatste slot.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik speel de campaign nu al een tijdje solo, maar rond lvl 15 begon het wel pittig te worden. Nu ben ik lvl 16 en lvl 16 missies zijn onbegonnen werk als de boss je in 3 schoten neerhaalt en jij hem honderden keren moet raken. En dit op Normal, nog niet eens op Hard. Moet ik nu echt solo in de DZ verder gaan ? Er zijn nog zoveel missies die ik moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 09:37: Moet ik nu echt solo in de DZ verder gaan ? Er zijn nog zoveel missies die ik moet doen...
Nee, dat hoeft zeker niet. Ben je misschien undergeared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Phuncz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 09:37:
Ik speel de campaign nu al een tijdje solo, maar rond lvl 15 begon het wel pittig te worden. Nu ben ik lvl 16 en lvl 16 missies zijn onbegonnen werk als de boss je in 3 schoten neerhaalt en jij hem honderden keren moet raken. En dit op Normal, nog niet eens op Hard. Moet ik nu echt solo in de DZ verder gaan ? Er zijn nog zoveel missies die ik moet doen...
Zorg dat je altijd lagere missies speelt, dus als je lvl 16 bent speel je de lvl 14 missies of nog lager, je doet dan flink meer dmg en kan veel meer incasseren.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Geen idee wat voor gear ik moet hebben rond dit level:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IXeZllj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Phuncz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 10:20:
Geen idee wat voor gear ik moet hebben rond dit level:

[afbeelding]
Op dat level trok ik meestal gewoon het beste aan wat ik vond.

Heb je geen encounters meer en/of side missies, deze in lagere lvl gebieden doen en je gaat al flink omhoog in gear en level.
lvl16 missies als je net 16 bent is solo wel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

OK thx for the tips, dan maar wat grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:03:
OK thx for the tips, dan maar wat grinden :)
Sowieso alle side missions doen, krijg je veel gear voor en het is de rode draad door de PVE content. Straks op lvl 19 krijg je paarse blueprints (dmv sidemissions) waar je een aantal lvls mee kan doen. Probeer rond lvl 19 wel de DZ in te gaan en wat lvls te grinden, als je lvl 30 bent is het fijn als je al wat DZ lvls onder je riem hebt.

[ Voor 32% gewijzigd door bbblije op 26-06-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even lekker op Ubisoft zeiken YouTube: Ubisoft downgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
Vandaag werd ik samen met één teammaat ge-oneshot door een sticky. Dat terwijl ik 2 Final Measure pieces aan heb en mijn thoughness op 360k+ ligt.

We liepen net de checkpoint uit toen het gebeurde en voor zover ik weet had ik gewoon full health (geen overheal).

Volgens mij kan ik met deze stats niet ge-oneshot worden of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 22:14
Stukje gekeken van the Division maar ik ben t er niet mee eens... in dat stuk waar ze E3 naast retail leggen lijkt het er in retail veel minder mooi uit te zien maar als ik naar mijn spel kijk dan ziet het er veel meer uit als het E3 stuk dan het retail stuk. Volgens mij hebben ze op dat retail stuk heel veel eye candy uitgezet want de soldier heeft ook een beetje een grauwe outfit zonder detail en dat klopt niet. Stemming makerij dit! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkware schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:43:
Vandaag werd ik samen met één teammaat ge-oneshot door een sticky. Dat terwijl ik 2 Final Measure pieces aan heb en mijn thoughness op 360k+ ligt.

We liepen net de checkpoint uit toen het gebeurde en voor zover ik weet had ik gewoon full health (geen overheal).

Volgens mij kan ik met deze stats niet ge-oneshot worden of mis ik iets?
Draag je Reckless? Was je gemarkt? Heb je 75% armor?

Sticky doet 250K +40% in zo'n situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:50:
[...]

Stukje gekeken van the Division maar ik ben t er niet mee eens... in dat stuk waar ze E3 naast retail leggen lijkt het er in retail veel minder mooi uit te zien maar als ik naar mijn spel kijk dan ziet het er veel meer uit als het E3 stuk dan het retail stuk. Volgens mij hebben ze op dat retail stuk heel veel eye candy uitgezet want de soldier heeft ook een beetje een grauwe outfit zonder detail en dat klopt niet. Stemming makerij dit! :)
Het tijdstip en weersomstandigheden maken een hoop verschil qua lighting. Als het bewolkt is en midden op de dag is het al gauw grauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
bbblije schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:46:
[...]

Draag je Reckless? Was je gemarkt? Heb je 75% armor?

Sticky doet 250K +40% in zo'n situatie...
Nee, draag geen Reckless. Zover ik weet ook niet gemarked. Ja, 75% armor.

250K + 40% = 350K + een beetje bleed damage. Dat is minder dan mijn thougness en dan tel ik de 2FM niet mee.

Als niemand dit ooit meegemaakt heeft dan gooi ik het op lag, zit ivm met geen internet namelijk via de wifi van de buurman te gamen momenteel. Maar ik blijf het apart vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ik me niet vergis is damage in health points, niet in toughness. Met 360k Toughness en 75% armor zit je op 90k health points. Als een sticky dan 250K damage doet die om je armor heen gaat, dan ben je weg, zelfs met 50% EDR (nog altijd 125k eraf).

[ Voor 0% gewijzigd door NLxAROSA op 27-06-2016 08:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
Ik speel zelf niet heel veel maar dit is meer door tijdsgebrek helaas. Nu komt morgen de eerste betaalde update uit, ik heb er voor gekozen om bij aanschaf van het spel geen Season Pass te nemen. Nu zit ik dus even te kijken wat de kosten zijn etc, Season pass sowieso boven de EUR 30,-. Zou liever de update los kopen en dan bij de volgende update (die betaald is) wel weer verder kijken of ik die wil, heb via reddit wel iets gevonden maar dit is alleen voor spelers uit de US (via gamestop).

Kan iemand mij hier vertellen of ik voor de PC ook deze uitbreiding los kan kopen en dus geen season pass hoef aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
NLxAROSA schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:45:
Als ik me niet vergis is damage in health points, niet in toughness. Met 360k Toughness en 75% armor zit je op 90k health points. Als een sticky dan 250K damage doet die om je armor heen gaat, dan ben je weg, zelfs met 50% EDR (nog altijd 125k eraf).
Klopt, en het kan ook zijn dat er eerst een nade is gegooid en gelijk die sticky er achteraan, dat is vaak hoe ik het zelf doe.

Dan is de sticky 100% een death.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Gisteravond nog even een manhunt avond gehad. Even de hele server laten rage quiten.

Veel nieuwe tactieken bedacht, even een opsomming hier:

Team setup:
1 persoon in het team predator set met 40k skillpower en sticky bomb.
1 persoon met sentry set en shock turret
1 persoon met tanktical build met immune support station
1 persoon met dps build en survival link met flash sticky

Tactiek:
Man hunt worden en vervolgens ingraven naast de kerk/safehouse in DZ6.
Daar achterin zit een verborgen kamer waar niemand zomaar komt.
Er zit 1 ingang en wanneer de server daar probeert te komen kan je ze heel makkelijk ownen, en weer vluchten.
Vluchten gaat heel makkelijk door Q-building via de tuin naar binnen. Wel zorgen dat de tanktical en predator voorop lopen vanwege de skillpower en overheal. De meeste proberen om te lopen of gaan dood door de vijanden. Daarna kan je ervoor kiezen om bij de extractie te zitten in DZ5 of ondergronds gaan.

Wat ons gister voor namelijk heeft geholpen is de predator build met sticky bomb. Eerst de agent laten bloedde daarna sticky erop en afmaken :).

Mijn predator build is bijna af, alleen nog een geschikte assault rifle vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
EDR schaalt niet linear.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik denk dat ik nog nooit een spel heb gespeeld met zo'n slechte PvP. Wat een drama.
Niemand gaat dood, je rent gewoon rondjes en rolt wat rond met 8 man tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Stark schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:07:
Ik denk dat ik nog nooit een spel heb gespeeld met zo'n slechte PvP. Wat een drama.
Haha, dat heeft dan echt met je build of je team te maken :+
Er lopen altijd heavy dudes tussen, maar je zal toch wel iemand kunnen killen?
maffeleo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:05:
Gisteravond nog even een manhunt avond gehad. Even de hele server laten rage quiten.

Veel nieuwe tactieken bedacht, even een opsomming hier:

Team setup:
1 persoon in het team predator set met 40k skillpower en sticky bomb.
1 persoon met sentry set en shock turret
1 persoon met tanktical build met immune support station
1 persoon met dps build en survival link met flash sticky

Tactiek:
Man hunt worden en vervolgens ingraven naast de kerk/safehouse in DZ6.
Daar achterin zit een verborgen kamer waar niemand zomaar komt.
Er zit 1 ingang en wanneer de server daar probeert te komen kan je ze heel makkelijk ownen, en weer vluchten.
Vluchten gaat heel makkelijk door Q-building via de tuin naar binnen. Wel zorgen dat de tanktical en predator voorop lopen vanwege de skillpower en overheal. De meeste proberen om te lopen of gaan dood door de vijanden. Daarna kan je ervoor kiezen om bij de extractie te zitten in DZ5 of ondergronds gaan.

Wat ons gister voor namelijk heeft geholpen is de predator build met sticky bomb. Eerst de agent laten bloedde daarna sticky erop en afmaken :).

Mijn predator build is bijna af, alleen nog een geschikte assault rifle vinden.
Klopt, wel uitkijken in dat hoekje linksachter, als je daar te lang blijf staan respawn je bij de entrance.

[ Voor 73% gewijzigd door Griffx op 27-06-2016 10:12 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Griffx schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Haha, dat heeft dan echt met je build te maken :+
Er lopen altijd heavy dudes tussen, maar je zal toch wel iemand kunnen killen?
Build + team setup! :9

Deze game heeft naar mijn inzien een geweldige PVP wanneer je weet wat je moet doen, je team weet wat er moet gebeuren ect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
treative schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:06:
[...]

EDR schaalt niet linear.
Hoe dan wel? 50% minder is toch 50% minder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
Stark schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:07:
Laten we maar zo zeggen smaken verschillen. Momenteel is er nogal een tweedeling gaande op het forum.
De ene helft vindt tanktician en stickies spammen prima viable en de andere helft ziet het eerder als een skillloos gezwel dat bij voorkeur zo snel mogelijk op mag rotten uit een PVP setting.
Verder is het natuurlijk ook absurd dat status effecten stackbaar zijn zonder diminishing returns dus is er gewoon perma CC mogelijk. Kortom first shot fired > win. Succes met balans ooit maken.
Persoonlijk blijft het knap waardeloos output wordt weer generfed voor alles in PVE en PVP maar de tanks met sticky spam zijn enkel iets wat in de gaten gehouden wordt...... |:( 8)7
Om nog maar niet te beginnen over de weapon balance , leuk dat die er eindelijk is maar totale faal qua scheiding van 1.2 en 1.3 weapons. Old school SMG blijft zwaar OP zeker voor de DZ straks.

[ Voor 9% gewijzigd door shroudster op 27-06-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

shroudster schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:20:
[...]

Laten we maar zo zeggen smaken verschillen. Momenteel is er nogal een tweedeling gaande op het forum.
De ene helft vindt tanktician en stickies spammen prima viable en de andere helft ziet het eerder als een skillloos gezwel dat bij voorkeur zo snel mogelijk op mag rotten uit een PVP setting.
Verder is het natuurlijk ook absurd dat status effecten stackbaar zijn zonder diminishing returns dus is er gewoon perma CC mogelijk. Kortom first shot fired > win. Succes met balans ooit maken.
Persoonlijk blijft het knap waardeloos output wordt weer generfed voor alles in PVE en PVP maar de tanks met sticky spam zijn enkel iets wat in de gaten gehouden wordt...... |:( 8)7
Om nog maar niet te beginnen over de weapon balance , leuk dat die er eindelijk is maar totale faal qua scheiding van 1.2 en 1.3 weapons. Old school SMG blijft zwaar OP zeker voor de DZ straks.
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon gaat om de team setup! Als je team goed op elkaar is ingespeeld, weet wanneer je wat moet doen is elk team kapot te krijgen. Alleen moet je het slim spelen.
Ik denk dat het bij sommige het probleem is dat ze casual spelen. Zoals bij elk spel moet je dit veel spelen om goed te worden.
Straks met de 1.3 underground gaan we weer met ze alle klagen over de FrontLine gear set met SMG omdat dit weer te overpowered word.

PS: nieuwe screenshot laat 5 nieuwe gear sets zien 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cdn.division.zone/uploads/2016/04/tc-the-division-gear-sets-update-1-3-underground.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beperkt de game. Ik kies bewust voor een DPS build; 380k toughness en 240k dps en red me prima in DZ06. Gebruikmakend van het cover systeem, niet als Leroy Jenkins naar binnen stormen, uitkijken voor de cleaners. Maar als ik iemand tegenkom die rogue wil gaan dan ben ik simpelweg de pineut. Een BFB schakelt mij uit. Een shock turret is ook einde verhaal, als je 5 seconden niets kan doen.. tja..

Wat dat betreft denk ik dat het concept "tank" niet samen kan gaan met "hoge electronics". Een tank is bedoeld om de klappen op te vangen, niet om veel damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffeleo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:45:
PS: nieuwe screenshot laat 5 nieuwe gear sets zien 8)7
[afbeelding]
En daar zit je dan met 70 stash size (nu 60). Ik kom nu al continu te kort en ik heb alleen final measure, striker, sentry en tactician gear. De rest verkoop ik altijd. Ik durf het ook niet te verwijderen, de kans dat je dezelfde goede gear terugkrijgt is zo bizar klein.

Je moet echt een keuze maken voor een type character want je stash in combinatie met de hoeveelheid RNG laat het niet toe om meerdere gear sets te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
maffeleo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon gaat om de team setup! Als je team goed op elkaar is ingespeeld, weet wanneer je wat moet doen is elk team kapot te krijgen. Alleen moet je het slim spelen.
Ik denk dat het bij sommige het probleem is dat ze casual spelen. Zoals bij elk spel moet je dit veel spelen om goed te worden.
Straks met de 1.3 underground gaan we weer met ze alle klagen over de FrontLine gear set met SMG omdat dit weer te overpowered word.
Als in er kan niet om de tanktician heen gegaan worden ......
Hell op pc komt een gevecht 90% in de gevallen neer op ok we schieten 4 man in de rug die een landmark clearen en dus vaak al verzwakt zijn en daarna tour de DZ met shockturrets dat ze nooit meer in te halen zijn. Noem het teamplay/slim spelen maar dat is gewoon te triest voor woorden , je wilt die confrontatie prima maar dit is gewoon bullshit.
Teamplay en ervaring zit echt wel goed en persoonlijke skill lijkt mij ook afdoende (die 900+ rogue kills komen ergens vandaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:49:
[...]

En daar zit je dan met 70 stash size (nu 60). Ik kom nu al continu te kort en ik heb alleen final measure, striker, sentry en tactician gear. De rest verkoop ik altijd. Ik durf het ook niet te verwijderen, de kans dat je dezelfde goede gear terugkrijgt is zo bizar klein.

Je moet echt een keuze maken voor een type character want je stash in combinatie met de hoeveelheid RNG laat het niet toe om meerdere gear sets te sparen.
En dan nog te bedenken dat je DZ farmt voor gear. Een supply drop jou de kans geeft 1 onderdeel van 13 gear sets. Met de RNGezus systeem... 8)7 |:(
Ach, ik vind het prima maar het verschil tussen casual spelers en hardcore spelers gaat wel groter worden met zoveel gear sets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
shroudster schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Als in er kan niet om de tanktician heen gegaan worden ......
Hell op pc komt een gevecht 90% in de gevallen neer op ok we schieten 4 man in de rug die een landmark clearen en dus vaak al verzwakt zijn en daarna tour de DZ met shockturrets dat ze nooit meer in te halen zijn. Noem het teamplay/slim spelen maar dat is gewoon te triest voor woorden , je wilt die confrontatie prima maar dit is gewoon bullshit.
Teamplay en ervaring zit echt wel goed en persoonlijke skill lijkt mij ook afdoende (die 900+ rogue kills komen ergens vandaan)
Eens, ze kunnen dit redelijk eenvoudig oplossen door als je rogue bent per zone overschrijding 30 seconden aan je timer toe te voegen.
Ik ga ook liever (als ik rogue) ben het gevecht aan ipv doelloos je timer eruit te rennen.

[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 27-06-2016 11:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Griffx schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:03:
[...]

Eens, ze kunnen dit redelijk eenvoudig oplossen door als je rogue bent per zone overschrijding 30 seconden aan je timer toe te voegen.
Ik ga ook liever (als ik rogue) ben het gevecht aan ipv doelloos je timer eruit te rennen.
Gewoon rondjes om een blok lopen :D. 9/10 groepen loopt gewoon achter je aan en zelden zie je mensen een ander route kiezen om je af te snijden.

Vanavond toch meer info? Daarnw nog een paar uur tijd om the next OP thing te farmen voor 1.3. Las op Reddit dat Predatory een nerf krijgt, maar geen bron gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 13:07
Kan iemand mij eens helpen met de Incusions op PS4??

Heb deze allebei nog geen 1 keer gehaald, moet zeggen dat ik geen mega goeie player ben, omdat ik te weinig tijd heb en mn GS is nu iets van 197.. M'n PSN is mijn username.

Thanks!! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
De gearsets van de 2de DLC zijn ook al bekend:

Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.denofgeek.com/sites/denofgeek/files/styles/article_main_wide_image/public/6/13//power-rangers.jpg?itok=1sBxkepq

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/0AXwvA_2uxw/maxresdefault.jpg

Leaked screenshot van Underground Heroic mode!

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 27-06-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

PSYVIRII schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:39:
De gearsets van de 2de DLC zijn ook al bekend:

[afbeelding]
ik ben de green ranger ;)

edit> staat wel in blijers post :(

[ Voor 5% gewijzigd door kihon op 27-06-2016 16:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sneak preview van de nieuwe armor set:
Afbeeldingslocatie: https://farm4.static.flickr.com/3291/2925754926_fca8b75f5d.jpg

je mocht willen dat we power ranger armor krijgen. We krijgen waarschijnlijk weer gewoon troep

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
Dit was me niet bekend.

Dus als ik het goed begrijp zou ik (bij een EDR van 50%) 500K toughness moeten hebben om een sticky zonder chain reaction te overleven? Laat staan een sticky met chain reaction, dat zou ongeveer 700K toughness betekenen? Dat is wel heel veel... Zo sterk voelt mijn sticky iig niet als ik hem op 250K max heb (incl. chain reaction talent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkware schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Dit was me niet bekend.

Dus als ik het goed begrijp zou ik (bij een EDR van 50%) 500K toughness moeten hebben om een sticky zonder chain reaction te overleven? Laat staan een sticky met chain reaction, dat zou ongeveer 700K toughness betekenen? Dat is wel heel veel... Zo sterk voelt mijn sticky iig niet als ik hem op 250K max heb (incl. chain reaction talent).
Nee er zijn een aantal factoren die wel meegerekend worden. Ik kan het niet helemaal uitleggen maar Marcostyle op YouTube heeft hier hele leerzame video's over! En het gaat hier om health en niet toughness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
bbblije schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:36:
[...]

Nee er zijn een aantal factoren die wel meegerekend worden. Ik kan het niet helemaal uitleggen maar Marcostyle op YouTube heeft hier hele leerzame video's over! En het gaat hier om health en niet toughness!
Ok, dan ga ik die filmpjes eens bekijken. Ik had in mijn berekening getracht health weer om te rekenen naar toughness, maar misschien moet ik dat niet proberen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharkware schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:47:
[...]

Ok, dan ga ik die filmpjes eens bekijken. Ik had in mijn berekening getracht health weer om te rekenen naar toughness, maar misschien moet ik dat niet proberen :) .
Nee want toughness is ook best een complexe berekening. Heeft Marcostyle ook een leerzame video over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:17:
[...]

Nee want toughness is ook best een complexe berekening.
Makkelijkst te onthouden: Bij 75% armor is toughness altijd 4x je health (je pakt immers maar een vierde van de damage t.o.v. iemand zonder armor).

Maar heb je minder dan 75%, dan is dit de formule:

Toughness = Health / (100 - Armor) * 100

EDIT:

En de volledige 1.3 patch notes zijn er: http://forums.ubi.com/sho...3-Underground-Patch-Notes

[ Voor 22% gewijzigd door NLxAROSA op 27-06-2016 19:35 . Reden: Patch notes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

SERIEUS ...ze hebben mijn 100% EDR generfed.....WTF :(

Weet je hoeveel "nuttige" major rolls je moest inleveren voor die 100%...dat hoefde echt niet generfed te worden hoor.

Holsters will now always have all three attributes. _/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door kihon op 27-06-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Every gear piece now has a set number of mod slots that can’t be recalibrated. This change only affects gear that drops after Update 1.3. Each gear piece will now have:
Chest: 2 mod slots
Mask: 1 mod slot
Kneepad: 1 mod slot
Backpack: 1 mod slot
Gloves : 0 mod slots
Holster: 0 mod slots
Deze snap ik niet zo goed, betekend dit dat we major atributes gaan mislopen? Ik geef niet in alle situaties de voorkeur aan twee modslots op m'n chest. Ben benieuwd hoe dit vorm krijgt en/of het ten koste gaat van een major atribute.
Sentry’s Call and Striker’s Battlegear gear sets have had their two-set and three-set bonus reduced, and we have added a new five-set bonus. The four-set bonuses have not been changed.
Sentry’s Call bonuses were:
2 Set: +30% Headshot Damage
3 Set: +20% Damage to Elites

Sentry’s Call bonuses are now:
Sentry’s Call 2 Set: +10% Headshot Damage
Sentry’s Call 3 Set: +10% Damage to Elites
Sentry’s Call 5 Set: +20% Headshot Damage and +10% Damage to Elites

Striker’s Battlegear bonuses were:
2 Set: +20% Enemy Armor Damage
3 Set: +50% Critical Hit Damage

Striker’s Battlegear bonuses are now
Striker’s Battlegear 2 Set: +10% Enemy Armor Damage
Striker’s Battlegear 3 Set: +20% Critical Hit Damage
Striker’s Battlegear 5 Set: +10% Enemy Armor Damage and +30% Critical Hit Damage
Deze vind ik erg zwaar, 2 piece sentry is nu zo goed als waardeloos, 3 piece striker is redelijk icm de CHD op SMG's. Maar naar mijn mening zitten ze er in beide gevallen 10% naast. 20% en 30% was een balans geweest, nu is het een overduidelijke nerf.

[ Voor 157% gewijzigd door bbblije op 27-06-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
kihon schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:48:
SERIEUS ...ze hebben mijn 100% EDR generfed.....WTF :(

Weet je hoeveel "nuttige" major rolls je moest inleveren voor die 100%...dat hoefde echt niet generfed te worden hoor.

Holsters will now always have all three attributes. _/-\o_
EDR moest wel generfed worden O-)

Ik gebruik een tactician holster met alleen stamina/electronics, ipv firearms heb ik er extra skill hast en armor op. Wel handig.
bbblije schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Deze snap ik niet zo goed, betekend dit dat we major atributes gaan mislopen? Ik geef niet in alle situaties de voorkeur aan twee modslots op m'n chest. Ben benieuwd hoe dit vorm krijgt en/of het ten koste gaat van een major atribute.

[...]
In welke situatie heb je liever geen 2 modslots op je chest?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Wait ...wut..

Met die nieuwe AlphaBridge set kan je 6 weapon talens hebben :)
(moet 2 dezelfde wapens equipped hebben wel, maar je krijgt alle 6 talents , waarschijnlijk moet je wel de requirements voor ze hebben.
Deadly/Brutal/Stable/Accurate/Skilled/Vicious AR here I come _/-\o_ )

Deadeyes > DeadEYE - While not scoped critical chance on marksman rifles is increased to 100% but headshot damage bonus is removed.

Does ADS (rechtermuis) count as scoping? :o

[ Voor 54% gewijzigd door kihon op 27-06-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
treative schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:48:
[...]

EDR moest wel generfed worden O-)

Ik gebruik een tactician holster met alleen stamina/electronics, ipv firearms heb ik er extra skill hast en armor op. Wel handig.

[...]

In welke situatie heb je liever geen 2 modslots op je chest?
In de situatie dat het ten koste gaat van een major atribute. EDM of DMG/Prot from elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Ik wil juist altijd 2 slots hebben op de chest, geeft me ~300 puntjes meer op me firearms/stamina.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer van de 2pc sentry nerf. Misschien kan ik nu beter savage gloves en een reckless suit gan gebruiken. Geeft sws 3% meer damage overall in vergelijking met de sentry 2pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PSN naam is Lerrrus en ik zoek mensen om the division mee te spelen. Ik ben DZ lvl 75. Feel free to send me invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
You can now recalibrate one of your Weapon Talents at the recalibration bench.
Recalibrating a weapon talent requires Weapon Kits and Phoenix Credits. Weapon Kits can be acquired through drops in the game or crafted.
Dit is toch wel erg nice!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond even rondgekeken voor de season pass maar de prijzen verschillen toch behoorlijk. Iemand nog een tip voor een snelle en betrouwbare shop waar ie voor een goede prijs aan te schaffen is?

edit: ik zie dat ik bij ubisoft voor 100 uplay credits 20% korting kan krijgen op elke aankoop. Season pass kost 40 euro dus kost ie nog 32. Volgens mij verdien je dan meteen weer 40 credits terug... mss is dit wel een goede deal.

[ Voor 37% gewijzigd door JohnnyV76 op 28-06-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:49:
[...]

Het is het in dit geval waard om een extra character te levelen. Dit geeft je toch weer een redelijke hoeveelheid opslag :-)

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Iemand de update al binnen? Zie hier op afstand dat de download bij mij bezig is, ben erg benieuwd! Helaas eerst de werkdag nog even afronden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
agoNITE schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:52:
Iemand de update al binnen? Zie hier op afstand dat de download bij mij bezig is, ben erg benieuwd! Helaas eerst de werkdag nog even afronden ;)
Update al binnen (2,71Gb voor PC) helaas servers pas rond 12 uur weer up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
Eindelijk!

You can now convert three High-End Division Tech to one of any High-End crafting material.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 17:00
Griffx schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:58:
Eindelijk!

You can now convert three High-End Division Tech to one of any High-End crafting material.
Hallelujah! :)

Wel nog wachten tot volgende week dinsdag voor PS4... :(

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
SchieveZot schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Hallelujah! :)

Wel nog wachten tot volgende week dinsdag voor PS4... :(
+ 1 maand extra :+ oh ze hebben het al verkort niet meer 2 augustus zie ik net 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 28-06-2016 11:03 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.