Lekkere blueprints inderdaad. Misschien pak ik de Aug nog mee voor het einde van de week, maar zit te twijfelen om gewoon te wachten op de nieuwe wapens en mijn DZ credits uit te geven aan L32 mod blueprints. Of misschien wel gewoon allebei, vallen toch zat credits tegenwoordig, 2-3 uurtjes farmen en je hebt er weer 200k bij.
Dan toch maar eens een keer die DZ in, helaas zondag avond pas weer tijd. Kan je deze pas krijgen na een bepaalde DZ Rank?Peter Boudewijn schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:37:
Eindelijk!!!
De AUG en M1A blueprint bij de DZ3 vendor 😁
DZ rank level 75..GroeneThee schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:01:
[...]
Dan toch maar eens een keer die DZ in, helaas zondag avond pas weer tijd. Kan je deze pas krijgen na een bepaalde DZ Rank?
Ik weet niet of ik deze blueprint koop, ik heb vorige week de custom M44 gehaald, de AUG van de BoO voldoet nog... En met het oog op 1.3, misschien even alles sparen..
Jammer dat die 2 BP's te koop staan, ik heb nu 400 mats verkut en geen 1 goede M1a of AUG gehad.
Whole lot of stars ***
Tsja, het blijft RNG. Hoeveel miljoenen ik niet heb stukgegooid op recalibratie, terwijl andere pieces in één keer goed waren...Zelfde geldt voor mijn Tactical ACR, de eerste roll was eigenlijk het beste, daarna nog een keer of 15 geprobeerd, maar alles prut.
Heb toch maar L32 gear mods gekocht. Deze week red ik wel om nog een paar keer dat bedrag bij elkaar te verzamelen, en zo niet, dan is er altijd de 1.3 update/DLC.
Heb ook een paar LMGs weten te verzamelen, o.a. een RPK-74 met Brutal/Deadly, toch maar in de stash gestopt om eens mee te gaan spelen als 1.3 landt.
Heb toch maar L32 gear mods gekocht. Deze week red ik wel om nog een paar keer dat bedrag bij elkaar te verzamelen, en zo niet, dan is er altijd de 1.3 update/DLC.
Heb ook een paar LMGs weten te verzamelen, o.a. een RPK-74 met Brutal/Deadly, toch maar in de stash gestopt om eens mee te gaan spelen als 1.3 landt.
Ja vanavond weer farmen?Rudios schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:56:
Jammer dat die 2 BP's te koop staan, ik heb nu 400 mats verkut en geen 1 goede M1a of AUG gehad.
Heb al me mats vergooid op een m44 en scar.
Wat RNG betreft heb ik toch echt een goude L*L.. Tot nu toe binnen 5 x craften..
Jup! Ben er om 19:30, eerst ff de kids in bed gooien.Griffx schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:12:
[...]
Ja vanavond weer farmen?
Heb al me mats vergooid op een m44 en scar.
Whole lot of stars ***
Ik ook ff vrouwtje en kids lozenRudios schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:51:
[...]
Jup! Ben er om 19:30, eerst ff de kids in bed gooien.
Dat klinkt duister.
Anyway, ik heb een nieuwe favoriete AR: De SOCOM SCAR-L. Met Brutal/Accurate en Predatory. Superstabiel en ook op lange afstand heel makkelijk headshots maken met een hoge fire rate. De Tactical ACR gaat voorlopig de stash in.
Verwijderd
Waardeloos eigenlijk over 2 weken vervang je hem al tenzij je op ps4 zit.Peter Boudewijn schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:37:
Eindelijk!!!
De AUG en M1A blueprint bij de DZ3 vendor 😁
Experimentje met de 2x 20% damage to elites van Sentry's Call en Hunter's Faith.

In de praktijk valt het me niet tegen.
YouTube: The Division: Falcon Lost test
Filmpje was nog met 59% damage to elites. Denk dat 80% wel mogelijk is als je gaat min/maxen, veel lage rolls en enige goede aan deze M1A is Brutal.

Filmpje was nog met 59% damage to elites. Denk dat 80% wel mogelijk is als je gaat min/maxen, veel lage rolls en enige goede aan deze M1A is Brutal.
Verwijderd
Zat de cap niet op 20% voor protection en damage vs elites ?PirE schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:44:
Experimentje met de 2x 20% damage to elites van Sentry's Call en Hunter's Faith.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen op protection to elites. Met 70% one-shot ik een lvl34 shotgunner in Falcon Sky.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 01:10:
[...]
Zat de cap niet op 20% voor protection en damage vs elites ?
Verwijderd
je heb't het neem ik aan ook getest met minder om te zien of damage omlaag gaat ?PirE schreef op zondag 19 juni 2016 @ 01:46:
[...]
Alleen op protection to elites. Met 70% one-shot ik een lvl34 shotgunner in Falcon Sky.
Jep ps4.... Dus ik mag nog wat langer wachten...Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:12:
[...]
Waardeloos eigenlijk over 2 weken vervang je hem al tenzij je op ps4 zit.
PSN id: MrKnown86
Ik heb gisteren een test gedaan met 4 x final measure , en 2 x sentry 220 - 390 -23 met 75% mitigation.
Deze set is niet overpowered, maar in groeps verband kan deze erg handig zijn.
Hoe werkt het, bijvoorbeeld in de incursion Sky.
Ik gooi een granaat, welke maakt niet uit naar een NPC. Op het moment dat de granaat damage doet op de de NPC dan krijg ik een final measure marker te zien, deze blijft ongeveer 30 tot 45 sec actief.
Op het moment dat de NPC een granaat gooit naar mij of de groep ( rode cirkel ) dan wordt de cirkel groen en krijg die granaat terug in mijn stash.. Dit werkt ook voor de granaten die de APC dropt..
Het nadeel is dat je daarna weer een granaat moet gooien om het weer te activeren..
Ik had liever gezien dat de tijd dat je final measure actief is alle granaten bufft.. Ook het vreemde is dat dit niet werkt met de rollende mijnen, terwijl dit ook een granaat is. Was het ook makkelijker geweest om te marken.. Ik weet alleen niet of het werkt als ik met een sticky bom op iemand schiet, dat moet ik nog testen.
Als iemand nog een toevoeging heeft die ervaring heeft met de set dan hoor ik het graag, misschien bepaalde talents equipen??
Deze set is niet overpowered, maar in groeps verband kan deze erg handig zijn.
Hoe werkt het, bijvoorbeeld in de incursion Sky.
Ik gooi een granaat, welke maakt niet uit naar een NPC. Op het moment dat de granaat damage doet op de de NPC dan krijg ik een final measure marker te zien, deze blijft ongeveer 30 tot 45 sec actief.
Op het moment dat de NPC een granaat gooit naar mij of de groep ( rode cirkel ) dan wordt de cirkel groen en krijg die granaat terug in mijn stash.. Dit werkt ook voor de granaten die de APC dropt..
Het nadeel is dat je daarna weer een granaat moet gooien om het weer te activeren..
Ik had liever gezien dat de tijd dat je final measure actief is alle granaten bufft.. Ook het vreemde is dat dit niet werkt met de rollende mijnen, terwijl dit ook een granaat is. Was het ook makkelijker geweest om te marken.. Ik weet alleen niet of het werkt als ik met een sticky bom op iemand schiet, dat moet ik nog testen.
Als iemand nog een toevoeging heeft die ervaring heeft met de set dan hoor ik het graag, misschien bepaalde talents equipen??
Een rollende mijn (skill) is toch heel wat anders dan een granaat? Zelfde geldt voor de sticky bomb.
Dat klopt, maar het blijft een projectiel dat ontploft en damage doet..agoNITE schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:42:
Een rollende mijn (skill) is toch heel wat anders dan een granaat? Zelfde geldt voor de sticky bomb.
*edit* Dit zou de set nog meer tot zijn recht laten komen, nu worden meestal 2 pieces geequipted voor de 50% exotic damage..
[ Voor 18% gewijzigd door Frank1973 op 19-06-2016 11:12 ]
Dan valt mijn ex er ook onderFrank1973 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Dat klopt, maar het blijft een projectiel dat ontploft en damage doet..
Ik zit eindelijk op gs210 nadat FL meerdere keren is gelukt. Wie had dat een weekje geleden verwacht. Qua gear maakt het eigenlijk nog niet eens zoveel uit, maar nu kicken de "betere" spelers me tenminste niet.
Mocht je je nog een uur lang vervelen, kun je kijken hoe we met 7 man in de darkzone bezig zijn.
Uplay: Red--Death
Leuk, gisteren toch maar eens de DZ ingeweest maar werd uiteindelijk genaaid door mijn random teammates. Die uiteindelijk samenwerkte met 2 andere gasten....rsnubje schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:34:
Mocht je je nog een uur lang vervelen, kun je kijken hoe we met 7 man in de darkzone bezig zijn.
Ook al een paar keer geprobeerd via Discord met een paar gasten de DZ in te gaan maar dat vlot niet echt heb ik het idee

SmoothPapa is de naam op Uplay
Toffe footage, was een leuke sessie! Heeft me goede gear upgrades gegeven in ieder gevalrsnubje schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:34:
[video]
In de avond vanaf ongv. 18:00 zijn er altijd wel mensen in het discord channel die je mee willen nemen. Is dan wel 201+ DZ, maar er wordt over het algemeen goed voor je gezorgd.GroeneThee schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:28:
[...]
Leuk, gisteren toch maar eens de DZ ingeweest maar werd uiteindelijk genaaid door mijn random teammates. Die uiteindelijk samenwerkte met 2 andere gasten....![]()
Ook al een paar keer geprobeerd via Discord met een paar gasten de DZ in te gaan maar dat vlot niet echt heb ik het ideeEn ik kan wel wat hulp gebruiken
(GS198 en kom maar niet hoger. Als er mensen zijn die vanochtend zin hebben ...
![]()
Ik heb met wat randoms de missies falcon lost gedaan en op zich ging dat tot nu toe elke keer wel goed, kreeg genoeg groene items zit nu op een gs van 211.GroeneThee schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:28:
[...]
Leuk, gisteren toch maar eens de DZ ingeweest maar werd uiteindelijk genaaid door mijn random teammates. Die uiteindelijk samenwerkte met 2 andere gasten....![]()
Ook al een paar keer geprobeerd via Discord met een paar gasten de DZ in te gaan maar dat vlot niet echt heb ik het ideeEn ik kan wel wat hulp gebruiken
(GS198 en kom maar niet hoger. Als er mensen zijn die vanochtend zin hebben ...
![]()
Zit nu alleen te kloten met welke set ik ga spelen, ik heb de set lone star ofzoiets compleet dwz 4 stuks) maar die is niet bijster goed, wel handig dat je nooit out of ammo raakt.
Heb nu ook wat spullen van 'de wacht' zodals dat heet waarmee je meer schade doet bij headshots....ben er nog niet uit, voorlopig blijf ik al het groene spul wat ik vind stashen en dan zie ik wel welke sets ik kan maken.
recaliberen ben ik nog geen ster in geweest.
Burp
Waar regel jij randoms die gewoon doorspelen en de missie afmaken? Ik wordt echt compleet gestoord van mensen die:Wii4all schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:48:
[...]
Ik heb met wat randoms de missies falcon lost gedaan en op zich ging dat tot nu toe elke keer wel goed, kreeg genoeg groene items zit nu op een gs van 211.
Zit nu alleen te kloten met welke set ik ga spelen, ik heb de set lone star ofzoiets compleet dwz 4 stuks) maar die is niet bijster goed, wel handig dat je nooit out of ammo raakt.
Heb nu ook wat spullen van 'de wacht' zodals dat heet waarmee je meer schade doet bij headshots....ben er nog niet uit, voorlopig blijf ik al het groene spul wat ik vind stashen en dan zie ik wel welke sets ik kan maken.
recaliberen ben ik nog geen ster in geweest.
A) Eerst al 20x leaven voor we gestart zijn -> duurt 45min voor we starten
C) Vervolgens leaven er nog 40 na de eerste ongelukkige wipe, terwijl het verder prima ging -> geen vervanging meer mogelijk
D) Om daarna nooit meer iemand te vinden -> verdrietige utaddict
Het lukt me echt gewoon niet om een incursion te doen, te lame.
[ Voor 6% gewijzigd door UTADDICT op 20-06-2016 10:35 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ben benieuwd naar je bevindingen !Frank1973 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:20:
I....
Ik weet alleen niet of het werkt als ik met een sticky bom op iemand schiet, dat moet ik nog testen.
....
Volgens mij zijn er voldoende Tweakers die nog vrij actief spelen. Kan me niet indenken dat het niet mogelijk is om een keer bij een van hen aan te haken?UTADDICT schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:33:
[...]
Waar regel jij randoms die gewoon doorspelen en de missie afmaken? Ik wordt echt compleet gestoord van mensen die:
A) Eerst al 20x leaven voor we gestart zijn -> duurt 45min voor we starten
Dan direct nadat we de missie binnenlopen leaven -> duurt minimaal 15min om vervangers te zoeken
C) Vervolgens leaven er nog 40 na de eerste ongelukkige wipe, terwijl het verder prima ging -> geen vervanging meer mogelijk
D) Om daarna nooit meer iemand te vinden -> verdrietige utaddict
Het lukt me echt gewoon niet om een incursion te doen, te lame.
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Ben zelf meestal vanaf een uur of 20.00 online, ga het zeker proberen!rsnubje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:28:
[...]
In de avond vanaf ongv. 18:00 zijn er altijd wel mensen in het discord channel die je mee willen nemen. Is dan wel 201+ DZ, maar er wordt over het algemeen goed voor je gezorgd.
Voor degene die nog wapens willen gaan maken komende dagen. Beter even wachten tot duidelijk is wat er met de 1.3 patch gaat gebeuren:
Update from the official forum:
In putting together patch notes, it's become clear that there are specific changes coming to the weapons that will impact some existing weapons. Some of the changes will only apply to weapons dropped after the update. There will be more information about this on Thursday in the State of the Game but it might be worth holding on to those crafting materials for now. Just thought you should know.
Update from the official forum:
In putting together patch notes, it's become clear that there are specific changes coming to the weapons that will impact some existing weapons. Some of the changes will only apply to weapons dropped after the update. There will be more information about this on Thursday in the State of the Game but it might be worth holding on to those crafting materials for now. Just thought you should know.
PSN ID: Klungeltjee
Wat is het discord channel?GroeneThee schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:14:
[...]
Ben zelf meestal vanaf een uur of 20.00 online, ga het zeker proberen!
Nog tweakers die zin hebben in falcon lost? Wil hem wel eens voor het eerst afmaken..
[ Voor 32% gewijzigd door UTADDICT op 20-06-2016 22:34 ]
Als je een uurtje eerder was geweest.... Heb hem nu met random's zonder communicatie gedaan...UTADDICT schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:33:
Nog tweakers die zin hebben in falcon lost? Wil hem wel eens voor het eerst afmaken..
Je mag mij wel toevoegen, doen we hem een andere keer ff: MrKnown86
PSN id: MrKnown86
Will do. Probeer hem alweer een uur te doen. Maar ja, 190 is niet goed genoeg, 9/10 x kick.Peter Boudewijn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Als je een uurtje eerder was geweest.... Heb hem nu met random's zonder communicatie gedaan...
Je kan mij ook toevoegen als je wilt: Dibbuz
Ben er vrijwel elke dag in de avond. Meestal rond 1930.
Waar vui zit, zit geen glans!
Hij is mij vandaag met 2 randoms zonder microfoon gelukt, dat was dan ook voor het eerst met minder dan 4 man. De twee heren lieten zelfs nog wat leuks voor me achter.UTADDICT schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:33:
Je mag mij ook toevoegen, meestal tussen 19 en 22 online; MeesterThomas (don't ask).
UTADDICT schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:33:
Peter Boudewijn schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Als je een uurtje eerder was geweest.... Heb hem nu met random's zonder communicatie gedaan...
Dibbuz schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:42:
Je kan mij ook toevoegen als je wilt: Dibbuz
Ben zo brutaal geweest om ook jullie toe tevoegen (UPlay:Smoothpapa) .Thomas18GT schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:05:
[...]
Hij is mij vandaag met 2 randoms zonder microfoon gelukt, dat was dan ook voor het eerst met minder dan 4 man. De twee heren lieten zelfs nog wat leuks voor me achter.
Je mag mij ook toevoegen, meestal tussen 19 en 22 online; MeesterThomas (don't ask).
Gisteren met 1 vriendje (GS168) en twee randoms Incursion gedaan en gehaald. Daarna alleen maar DZ maa was op een gegeven moment lager in DZ rank dan toen ik erin ging. Was een groep rogue gegaan en die maakte volgens mij echt iedereen af. Had ik eindelijk een keer een groene sealed cache en wat high end gear... pakte zij ons bij de extraction .
Flink balen maar wel erg veel fun gehad gisteren!
Gister ook even Hunters Faith (4) + Sentry (2) geprobeerd en ben niet ontevreden. Met een 1000+ RPM SMG krijg ik flink wat armor erbij en mijn DPS zit nu op ~185K zeker met sniper is het wel fijn, ipv gelijk mijn hp bij het eerste schot kwijt te zijn raak ik nu 1 balkje kwijt (zonder smart cover etc).
Het enige probleem waar ik de laatste tijd een hoop last van heb is dat mijn first aid zomaar random her en der verschijnt (als deze al verschijnt en werkt)...
Heb nu de volgende problemen als ik first aid gebruik:
- Komt achter me terecht terwijl ik hem voor me/onder me schiet.
- Komt terecht waar ik hem wil maar het rondje blijft oranje en verdwijnt soms of is pas na 2-5 seconden actief dit zowel als in cover situaties en als ik rond ren.
- Werkt helemaal niet/verdwijnt maar krijg wel cooldown.
- Blijft hangen, kan geen enkele skill meer gebruiken (pulse/ulti) tot wat lijkt dat de cooldown weg is en dan moet ik hem nog een keer gebruiken en dan pas kan ik mijn andere skills gebruiken.
Knap irritant als ik eerlijk ben, al meerdere malen omgevallen omdat first aid gewoon dienst weigerd.
En ik snap het nut niet echt van bleed in PVE, het neemt geen armor weg of HP als armor er nog op zit? In PVP hebben spelers geen armor dus mjah. Je zou toch verwachten dat bleed dan gewoon HP wegneemt ondanks dat armor er nog op zit?
Het enige probleem waar ik de laatste tijd een hoop last van heb is dat mijn first aid zomaar random her en der verschijnt (als deze al verschijnt en werkt)...
Heb nu de volgende problemen als ik first aid gebruik:
- Komt achter me terecht terwijl ik hem voor me/onder me schiet.
- Komt terecht waar ik hem wil maar het rondje blijft oranje en verdwijnt soms of is pas na 2-5 seconden actief dit zowel als in cover situaties en als ik rond ren.
- Werkt helemaal niet/verdwijnt maar krijg wel cooldown.
- Blijft hangen, kan geen enkele skill meer gebruiken (pulse/ulti) tot wat lijkt dat de cooldown weg is en dan moet ik hem nog een keer gebruiken en dan pas kan ik mijn andere skills gebruiken.
Knap irritant als ik eerlijk ben, al meerdere malen omgevallen omdat first aid gewoon dienst weigerd.
En ik snap het nut niet echt van bleed in PVE, het neemt geen armor weg of HP als armor er nog op zit? In PVP hebben spelers geen armor dus mjah. Je zou toch verwachten dat bleed dan gewoon HP wegneemt ondanks dat armor er nog op zit?
[ Voor 9% gewijzigd door prutser001 op 21-06-2016 07:43 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gebruik in nood ook je Medkit, niet je first aid.prutser001 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:24:
het blijft toch een gekut bij mij om alles goed up te graden zeg maar.
Ik heb allemaal 'groene gear' op dit moment.
Waarvan ik een set van 4 kan maken van hunters faith en eventueel kan ik ookvan lone star een set van 4 maken.
Nu komt het volgende ik heb een vector 204 als eerste wapen en als tweede een sniper rifle weet niet precies welke. Ik wil graag voor beide wapens beide 'talents' unlocken. Hiervoor moet bijvoorbeeld de electronia naar rond de 2300. Maar omdat te doen zou ik van 1 van die groene gear dingen juist de vuurwapen plus eraf moeten halen en hem op electronica zetten.
alleen dan krijg je weer dat mn dps met 20.000 omlaag gaat van ronde de 135.000 naar 115.000
Ik vind het nu lastig om te kijken wat ik moet doen om te zorgen dat 'alles omhoog gaat' zeg maar.
Voor mn gevoel mis ik op mijn wapens wat goede mods, ik heb bijv nog een paars magazijn.
Wat ik volgens mij ook nog mis zijn goede mods op mn gear ik heb een hele zwik gele verzameld maar de echte goede zit er voor mn gevoel niet bij...zaken zoals +5% doelzoekende mjin welke ik niet gebruik of +3% plakbom welke ik niet gebruik....hoe vindt je daar de juiste in?
Is het gewoon een kwestie van kalibreren?
Moet je naar de darkzone shops toe voor bepaalde/betere mods?
Ik wete dat je er niet naar moet kijken maar al mn gear is minimaal 204 sommige 240
sps zit rond de 130.000 health ook rond de 130.000 en vaardigheid op 14.000.
Ik heb allemaal 'groene gear' op dit moment.
Waarvan ik een set van 4 kan maken van hunters faith en eventueel kan ik ookvan lone star een set van 4 maken.
Nu komt het volgende ik heb een vector 204 als eerste wapen en als tweede een sniper rifle weet niet precies welke. Ik wil graag voor beide wapens beide 'talents' unlocken. Hiervoor moet bijvoorbeeld de electronia naar rond de 2300. Maar omdat te doen zou ik van 1 van die groene gear dingen juist de vuurwapen plus eraf moeten halen en hem op electronica zetten.
alleen dan krijg je weer dat mn dps met 20.000 omlaag gaat van ronde de 135.000 naar 115.000
Ik vind het nu lastig om te kijken wat ik moet doen om te zorgen dat 'alles omhoog gaat' zeg maar.
Voor mn gevoel mis ik op mijn wapens wat goede mods, ik heb bijv nog een paars magazijn.
Wat ik volgens mij ook nog mis zijn goede mods op mn gear ik heb een hele zwik gele verzameld maar de echte goede zit er voor mn gevoel niet bij...zaken zoals +5% doelzoekende mjin welke ik niet gebruik of +3% plakbom welke ik niet gebruik....hoe vindt je daar de juiste in?
Ik wete dat je er niet naar moet kijken maar al mn gear is minimaal 204 sommige 240
Burp
Degene langs de recalibration verkoopt ook een lvl30 of 31 geel magazine blueprint. Deze kan je craften zonder gele division tech. Die uit de DZ verkoopt lvl32 maar heb je gele division tech voor nodig.Wii4all schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:30:
Persoonlijk let ik bij gear niet op minors en skill attributes, mooi meegenomen als ze zijn wat je wil maar main stats en majors zijn het belangrijkste. Ben perfectionist maar die 2 komen later wel of niet.
[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 21-06-2016 10:02 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
gele division tech heb ik al redelijk wat van verzamelt en nog nooit iets van gebruikt dus ik denk dat ik maar is naar die DZ vendor ga.
Moet je dan perse naar DZ06? Of kan je die ook in DZ01 halen, of is het maar net geluk hebben?
Moet je dan perse naar DZ06? Of kan je die ook in DZ01 halen, of is het maar net geluk hebben?
Burp
Locaties van de blueprints kun je hier checken : DarkzonedWii4all schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:11:
gele division tech heb ik al redelijk wat van verzamelt en nog nooit iets van gebruikt dus ik denk dat ik maar is naar die DZ vendor ga.
Verwijderd
Gele div tech is bij mij ook het probleem niet meer
Echter heb ik nu te weinig electronics of tools om mods/wapens te craften
Heb nu ook 900 div tech, 110 electronics en 50 tools, de rest tussen de 300-500. Waarom kunnen we div tech niet 2 op1 omzetten naar iets wat je zelf wil.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:51:
Gele div tech is bij mij ook het probleem niet meer![]()
Reddit post gemaakt, upvotes zijn aardig
https://www.reddit.com/r/...div_tech_to_he_materials/
[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 21-06-2016 11:07 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Goed punt. Zit zelf al een tijdje op 999 dus alles wat ik laat liggen is gone...... Terwijl ik wel aan het grinden ben voor electronics4th schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:58:
[...]
Heb nu ook 900 div tech, 110 electronics en 50 tools, de rest tussen de 300-500. Waarom kunnen we div tech niet 2 op1 omzetten naar iets wat je zelf wil.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Bijna klaar voor 1.3, nog wat min-max qua armor maar dit komt al aardig in de buurt van waar ik wil zitten. Als RNGesus me nog een AUG met Brutal, Deadly en Competent gunt dan is mijn DPS build af. Momenteel schiet ik met deze opstelling headshots van 83K/29K, bodyshots 31K/12K niet veel lager dan mijn build met 3K firearms. Icm met booster shot ga ik over de 100K headshots, met name door Competent op m'n AUG. Maar ik heb vooral in PVP gemerkt dat Deadly beter werkt omdat rennend iemand op z'n vleeshoed schieten zelden voorkomt.
Idealiter ga ik naar 220/450/30, maar dit kan enkel als mijn armor rolls op mijn gear gemaxed zijn waardoor ik al mijn mods op Stamina/Skillpower kan zetten, twee mod slots op m'n Vigorous chest en een AUG roll met de bovenstaande talents.
Geen 2 set final messure ?bbblije schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:33:
[afbeelding]
Bijna klaar voor 1.3, nog wat min-max qua armor maar dit komt al aardig in de buurt van waar ik wil zitten. Als RNGesus me nog een AUG met Brutal, Deadly en Competent gunt dan is mijn DPS build af. Momenteel schiet ik met deze opstelling headshots van 83K/29K, bodyshots 31K/12K niet veel lager dan mijn build met 3K firearms. Icm met booster shot ga ik over de 100K headshots, met name door Competent op m'n AUG. Maar ik heb vooral in PVP gemerkt dat Deadly beter werkt omdat rennend iemand op z'n vleeshoed schieten zelden voorkomt.
Idealiter ga ik naar 220/450/30, maar dit kan enkel als mijn armor rolls op mijn gear gemaxed zijn waardoor ik al mijn mods op Stamina/Skillpower kan zetten en een AUG roll met de bovenstaande talents.
Ik loop nu al een aantal weken met een 2 set en ik kan eerlijk gezegd niet meer zonder. Het is in de Darkzone te gevaarlijk om zonder voldoende exotic damage resilience te lopen.
Rogues met sticky bomb build of de firepissers, geen zin meer in dat gezeik.
M'n dps lijdt er niet onder want ik zit op hetzelfde als jou. 2 FM, 3 Sentry, vicious chest
195dps,438thoughness, 24k skill.
Headshot en body shots zijn iets lager maar met booster shot en een pulse ook boven de 100k crits
EDIT: Wat ook helpt met PVP is savage gloves. Dat ging gisteravond primaaaaaa !
Nee geen FM, ik rebel echt tegen de weg die Massive ons in stuurt. Het is niet leuk spelen als "iedereen" het zelfde doet. Ik heb 15% EDM en 15% DM vanuit booster shot genoeg om een 40K sticky te overleven, daarnaast heb ik 35% FR dus vuur is ook te overleven.maffeleo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:40:
[...]
Geen 2 set final messure ?
Ik loop nu al een aantal weken met een 2 set en ik kan eerlijk gezegd niet meer zonder. Het is in de Darkzone te gevaarlijk om zonder voldoende exotic damage resilience te lopen.
Rogues met sticky bomb build of de firepissers, geen zin meer in dat gezeik.
M'n dps lijdt er niet onder want ik zit op hetzelfde als jou. 2 FM, 3 Sentry, vicious chest
195dps,438thoughness, 24k skill.
Headshot en body shots zijn iets lager maar met booster shot en een pulse ook boven de 100k crits
EDIT: Wat ook helpt met PVP is savage gloves. Dat ging gisteravond primaaaaaa !
Ik zou het zo gaaf vinden als Massive eindelijk de balans weet te creeren en ons de klassen laat spelen die we willen, ipv ons bijna te verplichten iets aan te trekken om te kunnen overleven. Nu wordt vuur gebruikt om iemand te immobiliseren, maar het zou veel vetter zijn als je daadwerkelijk een dot build hebt. Waarmee je iemand bleed, burned, shocked, gassed, en hij jou dood moet maken om die dot te cancellen. Ik wil hedendaagse classes! Warrior, Paladin, Warlock, Mage, Priest. Deze classes zijn allemaal te vertalen naar deze game. Als er balans zou zijn, en dingen zouden werken zoals ze moeten werken, dan zou niet iedereen een saaie FM variatie runnen en zouden de gevechten daadwerkelijk gevarieerd zijn.
Jij ging gisteren om 00:00 slapen, ik dacht ja ik ga ook zo. Uiteindelijk nog tot 2:00 met m'n gear zitten kloten
[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 21-06-2016 13:05 ]
Gisteren de 10d playtime gepasseerd en merk dat ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Het is teveel RNG, teveel chaos, teveel onbalans. Het schieten voelt lekker aan maar het spel biedt gewoon te weinig. Gelukkig komt 1.3 al snel, ga ik het weer even proberen.
Ik luister niet naar de massive, ik vind m'n eigen weg wel voor een build. Het is overleven en dat doe ik door 2 set FM. Natuurlijk had ik ook liever een balans zoals jij noemt hedendaagse classes zodat je meer variatie hebt. Maar ach, IK GA NIET ZEUREN! Ik geniet nog elke dag van dit spel.bbblije schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Nee geen FM, ik rebel echt tegen de weg die Massive ons in stuurt. Het is niet leuk spelen als "iedereen" het zelfde doet. Ik heb 15% EDM en 15% DM vanuit booster shot genoeg om een 40K sticky te overleven, daarnaast heb ik 35% FR dus vuur is ook te overleven.
Ik zou het zo gaaf vinden als Massive eindelijk de balans weet te creeren en ons de klassen laat spelen die we willen, ipv ons bijna te verplichten iets aan te trekken om te kunnen overleven. Nu wordt vuur gebruikt om iemand te immobiliseren, maar het zou veel vetter zijn als je daadwerkelijk een dot build hebt. Waarmee je iemand bleed, burned, shocked, gassed, en hij jou dood moet maken om die dot te cancellen. Ik wil hedendaagse classes! Warrior, Paladin, Warlock, Mage, Priest. Deze classes zijn allemaal te vertalen naar deze game. Als er balans zou zijn, en dingen zouden werken zoals ze moeten werken, dan zou niet iedereen een saaie FM variatie runnen en zouden de gevechten daadwerkelijk gevarieerd zijn.
Jij ging gisteren om 00:00 slapen, ik dacht ja ik ga ook zo. Uiteindelijk nog tot 2:00 met m'n gear zitten kloten
Heerlijk die adrenaline kick om de manhunt te overleven of om rogue te gaan!
Ik hou me vast aan de hype train! 1.3 is coming!! Ik ben zeer benieuwd naar de underground, jammer genoeg gaat dit ten kostte van de Darkzone, die gaat dood bloeden zoals het afgelopen dagen al het geval is vanwege de stickybomb builds.
Het is en blijft een spel wat de nodige verbeteringen kan gebruiken, maar het maakt er niet minder leuk op!
Ik gebruik ook geen Final Measure voor de set bonus en gebruik nog steeds 3xStriker, 2xSentry en dan nog whatever gloves het meeste opleveren (soms 204 Savage, soms 240 gloves van willekeurig type). Kan ook nog 3xStriker, 3xSentry doen met verlies van wat skillpower. Een tank/skill build is gewoon niet mijn ding.
Gebruik zelf ook geen FM, gewoon omdat ik nu zelf voor fun met een 250k stickybom rond ren.NLxAROSA schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:00:
Ik gebruik ook geen Final Measure voor de set bonus en gebruik nog steeds 3xStriker, 2xSentry en dan nog whatever gloves het meeste opleveren (soms 204 Savage, soms 240 gloves van willekeurig type). Kan ook nog 3xStriker, 3xSentry doen met verlies van wat skillpower. Een tank/skill build is gewoon niet mijn ding.
Ik snap dat het voor anderen irritant is, maar het is best fun om met 3 man Stickybom te rennen en 1 flashbang.
FM of niet maar 2x sticky bom van 250k op je donder ben je als nog weg.
Wat betreft het uitsterven van de DZ, dat heeft Ubi vooral aan zich zelf te danken, met hun bullshit over betere loot, ja de GS is hoger, maar de loot is nog steeds crap, en er droppen nu zo veel wapens dat je te kort komt op je electronics en je tools, ze moeten het aantal verschillende talents gewoon reduceren naar max 10.
Gisteren en de dag ervoor op een compleet lege server rond gelopen zonder maar 1! agent tegen te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 21-06-2016 15:13 ]
Ik vind het wel relax om alle supplydrop te pakken zonder gedoe..
Ik ook, maar niet als ik bloeddorst heb qua agentsFrank1973 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:56:
Ik vind het wel relax om alle supplydrop te pakken zonder gedoe..
EDR 80% + Stickybom = suicide bomber. Gewoon in de groep springen en jezelf opblazen
. Is een beetje cheap dat the talent: chain reaction werkt op jezelf.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Volgens mij zitten de meesten niet op PlayStation te spelen die je hebt toegevoegdGroeneThee schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:19:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ben zo brutaal geweest om ook jullie toe tevoegen (UPlay:Smoothpapa) .
Gisteren met 1 vriendje (GS168) en twee randoms Incursion gedaan en gehaald. Daarna alleen maar DZ maa was op een gegeven moment lager in DZ rank dan toen ik erin ging. Was een groep rogue gegaan en die maakte volgens mij echt iedereen af. Had ik eindelijk een keer een groene sealed cache en wat high end gear... pakte zij ons bij de extraction .
Flink balen maar wel erg veel fun gehad gisteren!
Je moet gewoon discord channel joinen (zie TS; Footer) Elke avond wel minimaal 5-6 man online zo
Run elke avond met gropeje discord mensen
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
De DZ vendor in de BoO heeft Advanced PM met +8% ammo cap. laad je LS gear vol met deze mods voor nog meer ammo bij een restock!
Ik trek gewoon even 2 lonestar aan voor de restock..bbblije schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:52:
De DZ vendor in de BoO heeft Advanced PM met +8% ammo cap. laad je LS gear vol met deze mods voor nog meer ammo bij een restock!
Vanavond weer eens man hunten in DZ ?Griffx schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:56:
[...]
Ik ook, maar niet als ik bloeddorst heb qua agents
LS = Lone StarFrank1973 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:20:
[...]
Ik trek gewoon even 2 lonestar aan voor de restock..
Afgelopen nacht in DZ01 en DZ02 gespeeld, zat een rogue in die heel irritant bezig was, hoe zit dat eigenlijk met de rank in de darkzones, mogen alle ranks in DZ01 en DZ02 komen?
Die gast had een rank van 99 en GS van 170 en was in principe aan het noob bashen.
Ik ben nogal trigger happy en af en toe in een druk gevecht schiet ik op gewone spelers en krijg dan de rogue
melding, hoe werkt dat eigenlijk? Ben ik dan rogue of kan ik dat meteen weer teniet doen?
Die gast had een rank van 99 en GS van 170 en was in principe aan het noob bashen.
Ik ben nogal trigger happy en af en toe in een druk gevecht schiet ik op gewone spelers en krijg dan de rogue
melding, hoe werkt dat eigenlijk? Ben ik dan rogue of kan ik dat meteen weer teniet doen?
Zolang de Rogue binnen de GS blijft, kan hij vrijelijk binnen de darkzone (01 tot 06) lopen.NLsandman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:16:
Afgelopen nacht in DZ01 en DZ02 gespeeld, zat een rogue in die heel irritant bezig was, hoe zit dat eigenlijk met de rank in de darkzones, mogen alle ranks in DZ01 en DZ02 komen?
Als je inderdaad op een speler schiet wordt je Rogue. Proberen de timer af te laten lopen en hopen op begrip dat het per ongeluk ging
Dat van die gearscore maakt niks meer uit, lijkt het.
Ruim een maand niet gespeeld en dan kom je een rogue tegen in de DZ (PS4)
https://i.imgur.com/osapMkZ.jpg
[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 22-06-2016 11:16 . Reden: Plaatje te groot ]
Hij kon anders natuurlijk nooit iemand killen als die wel in de juiste bracket zit.SR8 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:10:
Dat van die gearscore maakt niks meer uit, lijkt het.
Beetje triest maarja de DZ + anonymous douchebag theory = this
Er zit wel wat speelruimte in. Dus als je een kogeltje per ongeluk raakt is er niet zoveel aan de hand (mits degene die je raakt niet heel erg squishy is). Dacht dat de grens op 30% health lag.Dennis_k schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:13:
[...]
Als je inderdaad op een speler schiet wordt je Rogue.
True maar is toch bizar dat je eigenlijk pas een fatsoenlijke reward krijgt als je eerst doodgaat.NLxAROSA schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:10:
[...]
Er zit wel wat speelruimte in. Dus als je een kogeltje per ongeluk raakt is er niet zoveel aan de hand (mits degene die je raakt niet heel erg squishy is). Dacht dat de grens op 30% health lag.
Soms pompt iemand een volledig smg magazijn in je met opzet en heeft die alsnog maar een 19 sec timer en rank 0 terwijl dat echt geen gevalletje oeps was.
Hell, vaak zat dat al half dood ben voordat ze rogue status krijgen leuk zeg een gevecht beginnen met half leven.
Of helemaal te zot voor woorden een grijs pistool equipen met sentry , voordat je rogue gaat 3x pistol headshot zodat die alvast 3 marks heeft en zelf heb je nog geen enkele status dan. (wel een leuke 45% base damage bonus)
Really......
Erger is nog als een paar groepen achter manhunts aan het gaan en dan je per ongeluk roque gaat en iedereen de manhunts laat lopen en opeens op jou groep gaan schieten. Je krijgt geen fuck als je een level 0 roque neerschietshroudster schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:15:
[...]
True maar is toch bizar dat je eigenlijk pas een fatsoenlijke reward krijgt als je eerst doodgaat.
Soms pompt iemand een volledig smg magazijn in je met opzet en heeft die alsnog maar een 19 sec timer en rank 0 terwijl dat echt geen gevalletje oeps was.
Hell, vaak zat dat al half dood ben voordat ze rogue status krijgen leuk zeg een gevecht beginnen met half leven.
Of helemaal te zot voor woorden een grijs pistool equipen met sentry , voordat je rogue gaat 3x pistol headshot zodat die alvast 3 marks heeft en zelf heb je nog geen enkele status dan. (wel een leuke 45% base damage bonus)
Really......

Die doen het ook best wel fucked ja.PSYVIRII schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:38:
[...]
Erger is nog als een paar groepen achter manhunts aan het gaan en dan je per ongeluk roque gaat en iedereen de manhunts laat lopen en opeens op jou groep gaan schieten. Je krijgt geen fuck als je een level 0 roque neerschiet. En helemaal als jou groep gewoon geen loot bij zich heeft.
Aan de andere kant als een accidental rogue mijn manhunt kill jat gaat die er netzo hard achteraan
Daar mag massive ook wel wat aan doen. Ben je al een tijdje met manhunts aan het knallen en dan loopt er weer iemand van een ander team tussen om snel even de rewards te claimenshroudster schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:40:
[...]
Die doen het ook best wel fucked ja.
Aan de andere kant als een accidental rogue mijn manhunt kill jat gaat die er netzo hard achteraan

M44 explosives loaded > que transformer muziek > Spooky32 bring the rainPSYVIRII schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:43:
[...]
Daar mag massive ook wel wat aan doen. Ben je al een tijdje met manhunts aan het knallen en dan loopt er weer iemand van een ander team tussen om snel even de rewards te claimen
Helemaal leuk als ze allemaal bij hun eerste gevallen teammate blijven staan als bash shield
Is nu ook wel erg te merken dat mensen dedicated grieving DZ characters gebruiken de bounties zijn zelden van een normaal niveau, ik bedoel really een +-1k bounty voor een rank 20 rogue?
Persoonlijk zou ik het ook een erg welkome beperking vinden dat indien je meer dan 1 rank rogue bent je niet meer dan 1 DZ omhoog of omlaag kan, tour de darkzone is gewoon triest en als ze die timer eruit lopen gaan ze er echt nog wel aan

Ook zoiets je kan eindeloos op 30m lopen en alsnog geen vinger uitsteken en die timer zien teruglopen.
[ Voor 4% gewijzigd door shroudster op 22-06-2016 12:51 ]
Toen mij dat gebeurde vuurde ik meteen zo'n med ding op hem af, blijkbaar hielp dat:)Dennis_k schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:13:
[...]
Zolang de Rogue binnen de GS blijft, kan hij vrijelijk binnen de darkzone (01 tot 06) lopen.
Als je inderdaad op een speler schiet wordt je Rogue. Proberen de timer af te laten lopen en hopen op begrip dat het per ongeluk ging.
Wel triest dat er figuren zijn die noob bashen leuk vind, zo jaag je nieuwkomers wel de game uit.
Weapon balance > shotguns krijgen een 30% damage buff
]
Nu ga ik nooit meer 3 marks in pvp op spelers halen
Bron?shroudster schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:41:
Weapon balance > shotguns krijgen een 30% damage buff![]()
![]()
]
State of the game.
Wel veel nerfs en changes incoming.
Explosive ammo wordt generfed dus geen 1 shot sniper shots meer.
Zal vast zo op reddit een overview staan hier alvast een korte uit het discord channel.
-10% base damage op vectors en aug's
change in Sentry + Striker
Sentry en Striker krijgen 5-piece bonus
2- en 3-piece bonus worden dan wat minder
weapon recalibration is wel een pluspunt
[ Voor 3% gewijzigd door shroudster op 23-06-2016 11:00 ]
En huidige bonussen zoals crit chance op smg's blijven. Uiteraard worden nieuwe wapens uiteindelijk wel beter en worden huidige uitgefaseerd.
Kak, ik werkte net naar 3+3 sentry/striker toe.shroudster schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:59:
[...]
State of the game.
Wel veel nerfs en changes incoming.
Explosive ammo wordt generfed dus geen 1 shot sniper shots meer.
Zal vast zo op reddit een overview staan hier alvast een korte uit het discord channel.
-10% base damage op vectors en aug's
change in Sentry + Striker
Sentry en Striker krijgen 5-piece bonus
2- en 3-piece bonus worden dan wat minder
weapon recalibration is wel een pluspunt
Dan moeten de nieuwe wapens wel heel aantrekkelijk worden gemaakt om mensen te overtuigen naar de nieuwe wapens te gaan (zeker voor SMG). AUG & Vector worden dan wel met 10% generfed maar mij AUG heeft 25% standaard crit chance en zal moeilijk worden om over te stappen doordat in 1.3 het lastiger wordt de crit cap te halen zonder dat je een dedicated tactician guy heb met de pulse.4th schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:03:
En huidige bonussen zoals crit chance op smg's blijven. Uiteraard worden nieuwe wapens uiteindelijk wel beter en worden huidige uitgefaseerd.
Edit: Pulse kan ook nog worden gecanceled door conceal pulse waardoor crits meer zeldzaam worden in PVP maar doordat ze het niet toepassen op de huidige wapens zullen veel mensen vast gebruik blijven maken van hun huidige AUG of Vector
[ Voor 15% gewijzigd door Zidanexo op 23-06-2016 11:11 ]
SOTG net.
SG krijgen stagger in PvE en 30% damage increase in PvP, maar dit is enkel bij NIEUW gevonden/gecrafte shotguns! Niet voor bestaande in je inventory!
SMG gaan van CHC gaat naar CHD, maar dit is ook enkel voor nieuwe SMG's! Niet voor bestaande in je inventory! Wel gaat de dmg van alle VECTOR/AUG 10% omlaag! Op Reddit is uitgerekend dat dit GEEN nerf is! Je dmg op NIEUW gevonden SMG's gaat omhoog! Bestaande SMG's gaan wel MINDER dmg doen.
De "weapon kits" die je ziet in de filmpjes zijn voor het rerollen van talents! Net zoals het werkt met gear, echter betaal je met "weapon kits".
Striker en Sentry worden generfed, om meer variatie in de DPS builds te krijgen worden de talents verdeeld over een 5 set. Hoe dit er precies uit gaat zien hebben ze niet verteld, maar er werd letterlijk gezegd dat de 2/3 sets niet langer het huidige % aan stats zal geven.
Battle gun (B.L.I.N.D.) is nog niet af, dus komt NIET de 28ste! Dit geld voor meerdere wapens, die nog niet "as intended" werken. Maar ze zullen in de nabije toekomst worden gereleased.
De nieuwe wapens droppen allemaal met 1 vaste talent, het werkt zoals named wapens maar nu is de gratis talent ALTIJD de zelfde! De andere twee zijn RNG.
Edit:
Fire bullets doen 70% minder damage!
Explosive bullets doen maximaal even veel damage als het schot, ze gaven als voorbeeld dat een schot 25K dmg doet en dan de explosive 100K. In de nieuwe situatie zal het 25K/25K zijn.
Edit:
M1A spammen zorgt voor een nog grotere crosshair.
[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 23-06-2016 11:42 ]
Hoe er is geschoven met talents is helaas nog niet bekend. Maar de 2-3 piece bonus veranderd!PirE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:22:
Is het puur 2 set sentry bonus en 3 set Striker of 2/3 van beide?
Ik lees wel veel kritiek op deze nerf, waar ik het voor een groot deel mee eens ben. Echter denk ik dat er meer nerfs/boosts aan zitten te komen en we even af moeten wachten hoe het er "echt" uit gaat zien.
[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 23-06-2016 11:32 ]
Fierce ( in 3rd slot) rollen op je SMG voor +8.5 extra crit chance of vicious icm overheal (+13% ch met full health).Zidanexo schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:08:
[...]
Edit: Pulse kan ook nog worden gecanceled door conceal pulse waardoor crits meer zeldzaam worden in PVP maar doordat ze het niet toepassen op de huidige wapens zullen veel mensen vast gebruik blijven maken van hun huidige AUG of Vector
En met 25% crit damage kan je een muzzle brake met crit chance erop gooien ipv die muzzle met crit damage.
Met de nieuwe GS229 wapens zullen veel 204 wapens snel verdwijnen op wat godrolls na.

Edit: Quick and dirty overview SOTG: https://www.reddit.com/r/...of_the_state_of_the_game/
[ Voor 36% gewijzigd door maffeleo op 23-06-2016 12:03 ]
Ze nerfen nu damage dealers in PvP terwijl ze nog niks veranderen aan het "gezwel" tanktician. 1.3 DZ zal er niet beter op worden vrees ik.bbblije schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:25:
[...]
Ik lees wel veel kritiek op deze nerf, waar ik het voor een groot deel mee eens ben. Echter denk ik dat er meer nerfs/boosts aan zitten te komen en we even af moeten wachten hoe het er "echt" uit gaat zien.
Hoop dat underground een goede vervanger is om goede loot te krijgen zodat ik de DZ gewoon kan negeren.
custom m870 met god roll + 30% > protonentherapie?PirE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Ze nerfen nu damage dealers in PvP terwijl ze nog niks veranderen aan het "gezwel" tanktician. 1.3 DZ zal er niet beter op worden vrees ik.
Hoop dat underground een goede vervanger is om goede loot te krijgen zodat ik de DZ gewoon kan negeren.
+30% werkt alleen op drops/crafts in 1.3 en je headshot damage van 2x sentry gaat omlaag. Onderaan de streep zal je wel wat winnen maar alle shotguns die nu nog krijgt zijn eigenlijk waardeloos, dat is wel jammer had een mooie shotgun in mijn stash liggen voor 1.3 maar die kan ik nu scrappen.shroudster schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:22:
[...]
custom m870 met god roll + 30% > protonentherapie?
Echt wat een onzin dit, dit is toch gewoon een build?PirE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Ze nerfen nu damage dealers in PvP terwijl ze nog niks veranderen aan het "gezwel" tanktician. 1.3 DZ zal er niet beter op worden vrees ik.
Gaan ze dan ook wat doen aan DPS build, of aan een support build?
Als je een tank niet kapot kan krijgen klopt er iets in je eigen build of team build niet.
Mag er alsjeblieft nog een beetje uitdaging in de game blijven.
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 23-06-2016 13:23 ]
Niks mis met een beetje uitdaging, maar geen kans hebben is wat anders. Als het tankticians zijn die weten wat ze doen heb je geen schijn van kans, ongeacht je build. En tank vs tank werkt toch niet.
Ik snap dat echt niet, 4 vs 4, tegen een team met een tank of meer tanks, hebben wij nog nooit geen problemen mee gehad, schieten jullie wel focus fire met een team?rsnubje schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:31:
Niks mis met een beetje uitdaging, maar geen kans hebben is wat anders. Als het tankticians zijn die weten wat ze doen heb je geen schijn van kans, ongeacht je build. En tank vs tank werkt toch niet.
Gewoon nieuwsgierig, ik speel redelijk vaak met wisselende teams maar echt nog nooit iemand in de DZ tegengekomen die niet te killen was.
En mijn gear build is redelijk gemiddeld nu 200/421/22
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 23-06-2016 13:35 ]
Beetje kortzichtige opmerking. Niet iedereen speelt in "teams". Ik speel vaak met randoms en dan gaat je hele team build al niet meer op.Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:19:
[...]
Echt wat een onzin dit, dit is toch gewoon een build?
Als je een tank niet kapot kan krijgen klopt er iets in je eigen build of team build niet.
Verder is die build gewoon op meerdere vlakken te goed. 500k thoughness is goed maar dan zou het ook zo moeten zijn dat je geen skillpower en dps meer overhoud. Nu is het en thoughness en skill power. De belofte die ze deden (re: hoge thoughness gaat ten kosten van de andere stats) komen ze gewoon niet na
Maar dan nog heb jij toch een andere build, laat zeggen dps?Utoka schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:35:
[...]
Beetje kortzichtige opmerking. Niet iedereen speelt in "teams". Ik speel vaak met randoms en dan gaat je hele team build al niet meer op.
Verder is die build gewoon op meerdere vlakken te goed. 500k thoughness is goed maar dan zou het ook zo moeten zijn dat je geen skillpower en dps meer overhoud. Nu is het en thoughness en skill power. De belofte die ze deden (re: hoge thoughness gaat ten kosten van de andere stats) komen ze gewoon niet na
Ik krijg gewoon soms de indruk hier dat men weer terug wil naar het killen van een agent binnen een minuut.
Op een gegeven moment zijn ze door hun medpacks heen, nades spammen en schieten.
Ik loop zelf ook vaak alleen in de DZ, alleen je aanpak zal je dan moeten aanpassen.
Tuurlijk als je een team van 3 tegen komt met een tank, wordt het lastig, maar dat zou het ook worden zonder tank.
En met randoms kan je ook je teambuild op aan passen, je ziet toch snel genoeg wat ze voor build gebruiken?
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 23-06-2016 13:39 ]
Ben ik nou de enigste die deze nieuwe balans wijzigingen kan waarderen?
Waarom blijft iedereen toch huilen en zeuren over andere wijzigingen die ze moeten brengen in het spel?
Prima als we discusseren over hoe het beter kan, maar waardeer ook eens wat deze wijzigingen voor mogelijkheden met zich mee brengen!
Nerf op de firebullets ! DANK U WEL ! Nerf op de AUG en Vector ! DANK U WEL ! Wapen talent wijzigen ! DANK U WEL ! Nerf op de Sentry/Striker build ! PRIMA WE VERZINNEN WEL IETS ANDERS!
Wie gaat er mee in de HYPE TRAIN !
Waarom blijft iedereen toch huilen en zeuren over andere wijzigingen die ze moeten brengen in het spel?
Prima als we discusseren over hoe het beter kan, maar waardeer ook eens wat deze wijzigingen voor mogelijkheden met zich mee brengen!
Nerf op de firebullets ! DANK U WEL ! Nerf op de AUG en Vector ! DANK U WEL ! Wapen talent wijzigen ! DANK U WEL ! Nerf op de Sentry/Striker build ! PRIMA WE VERZINNEN WEL IETS ANDERS!
Wie gaat er mee in de HYPE TRAIN !

Nope 4 maal overdose en dan 2 man die met shock turrets runnen en 2 met sticky 1 disrupt en 1 BFB > succes met ook maar iets doen.Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:34:
[...]
Ik snap dat echt niet, 4 vs 4, tegen een team met een tank of meer tanks, hebben wij nog nooit geen problemen mee gehad, schieten jullie wel focus fire met een team?
Gewoon nieuwsgierig, ik speel redelijk vaak met wisselende teams maar echt nog nooit iemand in de DZ tegengekomen die niet te killen was.
En mijn gear build is redelijk gemiddeld nu 200/421/22
Focus fire vaak zat met de vaste groep maar maakt niks uit tenzij er geluk is en de heal bugged en die net te ver van ze teammates is.
Hell we zijn ze zelfs al tegengekomen dat als we counter shock runnen die maar 0,5 sec werkt en wij pakken allemaal gewoon een dikke 5 sec shock........
Ik krijg ook sterk de indruk dat het niveau op consoles sowieso veel lager ligt dan op pc.
Ik ben het met je eens dat de veranderingen "goed" zijn. Maar ik vind het zonde dat al mijn tijd/moeite die ik in mijn DPS build heb gestopt nu voor niets is. Zoals je aangeeft, ik moet weer wat nieuws verzinnen. Het wordt een beetje bezigheidstherapie zo.
Maar boven alles, snap ik ook niet waarom de Striker/Sentry nerf wordt uitgerold. In mijn ogen is het probleem juist dat er geen andere goede 2 of 3 set bonussen zijn, en het dus een balans probleem is dat zich over alle sets verspreid. Deze nerf voelt heel erg als een "makkelijke" oplossing, iets waar Massive vaak naar opteert.
Vooralsnog is het afwachten wat de nieuwe sets gaan doen, en hoe de 5 set bonus er uit gaat zien, mss is het wel niet zo ingrijpend.
"We are aware of the "tank-tician" meta and will be watching it. We want you to be able to be tanky but not to this extent. but this should not be the only choice. You should have choice, a little glass cannon, a little support, etc (Edited to reflect the exact wording used by the developer.)"Griffx schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:19:
[...]
Echt wat een onzin dit, dit is toch gewoon een build?
Ze nerfen een bepaalde populaire dps build, dan mag je verwachten dat ze ook wat aan de mega tanky build doen.
En vechten tegen 4 man die first aid spammen om hun sticky te rechargen is geen uitdaging. Het is elke keer hetzelfde trucje, na 1x had ik het al gezien en ik ben er klaar mee.
Enige wat deze meta promoot is uit cover blijven en rondjes rennen door groene cirkels
Oke, dus pc zorgt er automatische voor dat je niveau veel hoger is dan console?rsnubje schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:46:
Ik krijg ook sterk de indruk dat het niveau op consoles sowieso veel lager ligt dan op pc.
Yup console is minder goed te aimen dan muis, helemaal mee eens.
Maar aangezien iedereen op een console dit heeft blijft het niveau gelijk.
Niveau verschil is pas te meten als je als je met een console tegen een pc zou spelen.
Een tank op een console is net zo tank als op een pc.
Ik snap je punt, maar als je dan zelf het zelfde doet met 2 flashbangs en disruption, dan gaat hun heal en sticky verhaal niet meer op, 2 DPS dudes er bij en dat team is weg.PirE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:51:
[...]
"We are aware of the "tank-tician" meta and will be watching it. We want you to be able to be tanky but not to this extent. but this should not be the only choice. You should have choice, a little glass cannon, a little support, etc (Edited to reflect the exact wording used by the developer.)"
Ze nerfen een bepaalde populaire dps build, dan mag je verwachten dat ze ook wat aan de mega tanky build doen.
En vechten tegen 4 man die first aid spammen om hun sticky te rechargen is geen uitdaging. Het is elke keer hetzelfde trucje, na 1x had ik het al gezien en ik ben er klaar mee.
Enige wat deze meta promoot is uit cover blijven en rondjes rennen door groene cirkels
[ Voor 46% gewijzigd door Griffx op 23-06-2016 13:56 ]
Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.