Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hebben jullie nog speciale rondjes die je loopt om loot te krijgen?

Lopen jullei bepaalde stukken of in de DZ?

Ik heb gisteren een paar keer falcon lost gedaan en dat ging wel lekker.ook qua loot voor mijn personage.

Had in de darkzone nog geluk, 2 gasten waren bezig met een extraction alleen er kwamen te veel ventjes op hun af. De eerste viel letterlijk voor mn voeten en de tweede om de hoek. Twijfelde sterk of ik ze moest reviven...maar de dark side overwon ;) Heb ze beide gekilled en toen kon ik direct extracten (welke hun aangeroepen hadden). Zat achteraf niet veel bij maar dat was wel een buitenkansje zeg maar.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wii4all schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:07:

Vanaf DZ06 checkpoint oost:
Q Building
The Pit
Midtown Music
Subway South
Flame Boss
Subway North
repeat

Of vanaf west:
Flame Boss
Subway North
Midtown
Q Building
The Pit
Subway South
repeat

Dat is wel je standaard DZ05/06 run :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52

Ik heb gisteren een paar keer falcon lost gedaan en dat ging wel lekker.ook qua loot voor mijn personage.

Had in de darkzone nog geluk, 2 gasten waren bezig met een extraction alleen er kwamen te veel ventjes op hun af. De eerste viel letterlijk voor mn voeten en de tweede om de hoek. Twijfelde sterk of ik ze moest reviven...maar de dark side overwon ;) Heb ze beide gekilled en toen kon ik direct extracten (welke hun aangeroepen hadden). Zat achteraf niet veel bij maar dat was wel een buitenkansje zeg maar.
Starten bij de Pit, doorlopen de Metro in, vandaar de music store, Q Building, Metro, Firepissers, extracten en weer opnieuw.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

6. What are the new items introduced with this update?
We are introducing new gear sets, more high-end weapons and all new weapon types.

Volgende maand kunnen we weer opnieuw beginnen met gear zoeken... :9~

Bron: http://wccftech.com/the-d...unveiled-in-developer-qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

NLxAROSA schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:16:
New weapon types. Melee? RPG? Drones?
Ik denk dat dit gaat over de wapen balans. Op assault rifles, shotguns, pistols krijgen we ook + weapon damage (Shotgun damage, rifle damage, marksman rifle damage ect).

Maar het zou zeker een toevoeging worden als ze echt nieuwe wapens implementeren! Nog meer mogelijkheden _/-\o_

Ik snap trouwens niet waarom mensen zoveel zitten te klagen over dit spel. Dat het eentonig is, pvp is niet uitdagend genoeg omdat mensen met een volle tac build lopen. Ik geniet nog elke dag van dit spel. Heerlijk hoe je zelf kan bepalen wat je wilt doen en op wat voor manier je een gevecht aan gaat.
Soms lopen er rogues rond die je niet kapot krijgt, ik laat ze gaan en zoek wel andere targets op!
Tuurlijk irriteer ik me eraan als je rogues achterna loopt en ze lopen op de een of andere manier een stuk sneller door het level. Tja andersom zou ik het toch ook fijn vinden als ik als rogue iedereen eruit loop en het overleef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vaak solo aan t spelen en dan zijn DZ5/6 wel erg lastig. Begin meestal onderin DZ1 en loop de onderste straat af.
Als ik de Riot baas heb gekilled en deze goeie loot heeft ren ik naar de rechter extraction in DZ1 en start ik een extraction om de rogues af te leiden.

Dan ren ik achter de library langs naar DZ4, aggro ik de Tank cleaners en start ik daar de extraction. Hier komen Rikers ook op af. Gevolg is dat deze een behoorlijke firefight starten en ik fluitend mijn loot op de rope hang.

Ik had daar laatst een extraction gestart waar een groep van 4 man ook op af kwam. die dachten mijn touwtje stuk te snijden totdat Flamey langskwam en twee man in kebab veranderde. De andere twee renden keihard weg. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hehe geweldig

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Pijl & Boog met explosive rounds 8)

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

PSYVIRII schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Rambostyle ipv Marcostyle dan :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

[...]

:9~ _/-\o_ Take my $$$

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

[...]

Iron Gjallarhorn confirmed ohh wacht.. ander spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Grenade Launcher lijkt me ook niet verkeerd. Handig om bij een manhunt goed verstopte Rogues uit te roken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Of een nieuwe soort van granaat die olie dropt zodat alle mps's op hun bek glijden. ideaal voor de shotgunners

Heavy machinegun die ge- mount kan worden wanneer je in cover zit. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door PSYVIRII op 14-06-2016 15:10 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:06:
Of een nieuwe soort van granaat die olie dropt zodat alle mps's op hun bek glijden. ideaal voor de shotgunners

Heavy machinegun die ge- mount kan worden wanneer je in cover zit. _/-\o_
Knife/axe, backstab silent kills maken! Echte "rogues" die uit het niets opduiken en je neersteken.

Honkbalknuppel en die golfclub zijn ook welkom!

Bajonett mod! Alles neersteken!

Wapen types als flamethrowers, rocket launchers lijken me minder een succes. Sowieso moeten ze eigenlijk eerst fixen wat er kapot is voordat ze weer met nieuwe spullen komen. Maar dit blijft een beetje de strategie, liever een hoop kapot dan de basis werkend. Nu moet ik mijzelf ook schuldig bekennen aan het feit dat ik een week lang blij ben geweest met kut loot omdat ik een Riot helmet kreeg bij de eerste run Clear Sky. Doen ze slim die Zweden!

Maar toch blijft het raar, voordat we uberhaupt uit hebben gevogeld wat er allemaal mogelijk is met de nieuwe gearsets en wapens worden er weer nieuwe spullen op de hoop gegooid. Ik voel me net zo'n favela boy(d) op de vuilnisbelt, heb ik net een beetje gevonden wat ik zocht storten ze er weer een hoop rommel bovenop.

Echt zonder gekheid, weten jullie allemaal wat een talent/skill wel of niet doet? Bijvoorbeeld zo'n skill als Conceilment Smartcover: Allies using a reinforced cover are hidden from hostile pulses and have reduced threat. Hostiles shot by allies from behind the cover are pulsed.

Stacked deze pulse op een "normale" Pulse (volgens mij niet), stacked hij dan met de talent Precision: Headshot a hostile to pulse them for 10 seconds (in de base doe ik meer damage, maar activeert de pulse van smart cover niet op een dummy dus hier weet ik het antwoord niet op).

Zo heb je nog veel meer weapon, gear, talents, skills. Die wel of niet combineren/stacken, die ik al tijden gebruik maar geen idee heb of ze daadwerkelijk zo werken als dat ik ze interpreteer. Ik blijf even bij de talents omdat ik die bij de hand heb: bv. Triage en Strike back, beide verlagen ze de cooldown van je skills. Maar wat nou als ik een ally heal terwijl ik zelf ook low on health ben? Krijg ik dan 15% + 20% cooldown reduce? Als 100% m'n normale cooldown tijd is, is dit dan 135% of 115% + 20% van 115% (120% + 15% van 120%).

Skillup en Marcostyle leggen hier en daar wat dingen uit en er is veel te vinden op Reddit, maar waarom is Massive niet gewoon duidelijk over dit soort dingen? Het lijkt er op dat ze zelf ook geen idee hebben en ons het maar uit laten zoeken. Als je ook kijkt naar de interne communicatie daar dan kan het niet anders zijn dat iedereen daar zelf heeft zitten interpreteren hoe iets moet werken. Vandaar ook steeds de "it did'nt work as intended" patches omdat ze bij de release geen idee hadden hoe een ander iets gecodeerd had/heeft. Pas als wij aan de bel trekken komt er iemand uit z'n kantoor met de melding: "JA, maar zo had ik dat niet bedoeld!"

Die nieuwe EMP? turret bij die mellee cleaner op 0:40 lijkt me ook interessant!

Ik vind trouwens wel dat alle XB en PC spelers die aangemeld zijn op dit forum verplicht van 28 juli t/m 2 aug alles tussen spoiler tags moeten zetten! Met mijn huidige verslavingsniveau weet ik anders niet waartoe ik in staat ben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
bbblije schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:06:
[...]
...
Ik vind trouwens wel dat alle XB en PC spelers die aangemeld zijn op dit forum verplicht van 28 juli t/m 2 aug alles tussen spoiler tags moeten zetten! Met mijn huidige verslavingsniveau weet ik anders niet waartoe ik in staat ben!
Je mag wel bij mij komen spelen op de bank :) Moet alleen mijn vriendin iets anders te doen hebben :9

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

bbblije schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Knife/axe, backstab silent kills maken! Echte "rogues" die uit het niets opduiken en je neersteken.

Honkbalknuppel en die golfclub zijn ook welkom!

Bajonett mod! Alles neersteken!

Wapen types als flamethrowers, rocket launchers lijken me minder een succes. Sowieso moeten ze eigenlijk eerst fixen wat er kapot is voordat ze weer met nieuwe spullen komen. Maar dit blijft een beetje de strategie, liever een hoop kapot dan de basis werkend. Nu moet ik mijzelf ook schuldig bekennen aan het feit dat ik een week lang blij ben geweest met kut loot omdat ik een Riot helmet kreeg bij de eerste run Clear Sky. Doen ze slim die Zweden!

Maar toch blijft het raar, voordat we uberhaupt uit hebben gevogeld wat er allemaal mogelijk is met de nieuwe gearsets en wapens worden er weer nieuwe spullen op de hoop gegooid. Ik voel me net zo'n favela boy(d) op de vuilnisbelt, heb ik net een beetje gevonden wat ik zocht storten ze er weer een hoop rommel bovenop.

Echt zonder gekheid, weten jullie allemaal wat een talent/skill wel of niet doet? Bijvoorbeeld zo'n skill als Conceilment Smartcover: Allies using a reinforced cover are hidden from hostile pulses and have reduced threat. Hostiles shot by allies from behind the cover are pulsed.

Stacked deze pulse op een "normale" Pulse (volgens mij niet), stacked hij dan met de talent Precision: Headshot a hostile to pulse them for 10 seconds (in de base doe ik meer damage, maar activeert de pulse van smart cover niet op een dummy dus hier weet ik het antwoord niet op).

Zo heb je nog veel meer weapon, gear, talents, skills. Die wel of niet combineren/stacken, die ik al tijden gebruik maar geen idee heb of ze daadwerkelijk zo werken als dat ik ze interpreteer. Ik blijf even bij de talents omdat ik die bij de hand heb: bv. Triage en Strike back, beide verlagen ze de cooldown van je skills. Maar wat nou als ik een ally heal terwijl ik zelf ook low on health ben? Krijg ik dan 15% + 20% cooldown reduce? Als 100% m'n normale cooldown tijd is, is dit dan 135% of 115% + 20% van 115% (120% + 15% van 120%).

Skillup en Marcostyle leggen hier en daar wat dingen uit en er is veel te vinden op Reddit, maar waarom is Massive niet gewoon duidelijk over dit soort dingen? Het lijkt er op dat ze zelf ook geen idee hebben en ons het maar uit laten zoeken. Als je ook kijkt naar de interne communicatie daar dan kan het niet anders zijn dat iedereen daar zelf heeft zitten interpreteren hoe iets moet werken. Vandaar ook steeds de "it did'nt work as intended" patches omdat ze bij de release geen idee hadden hoe een ander iets gecodeerd had/heeft. Pas als wij aan de bel trekken komt er iemand uit z'n kantoor met de melding: "JA, maar zo had ik dat niet bedoeld!"

Die nieuwe EMP? turret bij die mellee cleaner op 0:40 lijkt me ook interessant!

Ze moeten elkaar aan het werk houden bij Ubisoft. En daarnaast ons bezig houden natuurlijk! Wees blij dat niet alles uitgekauwd op internet staat (wat voor veel onderwerpen al wel het geval is). Dat houdt onze verslaving intact!
Blijkbaar met elke patch/uitbreiding komen er nieuwe gear sets. Iets te voorbarig als je het mij vraagt, zorg ervoor dat de huidige gear sets eens aangepakt worden. Straks is het farmen en hopen dat je 1 van de 12-15 gear set items dropt en dan ook degene die je wilt hebben met de juiste stats... |:( 8)7

Ze zouden het idee van Diablo moeten overnemen voor de nieuwe Underground uitbreiding. Een soort rift waarbij elk level hoger moeilijker word met betere gear. Elk level geeft een gear set item en hoe hoger het level hoe beter de drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffeleo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:21:
[...]

Ze moeten elkaar aan het werk houden bij Ubisoft. En daarnaast ons bezig houden natuurlijk! Wees blij dat niet alles uitgekauwd op internet staat (wat voor veel onderwerpen al wel het geval is). Dat houdt onze verslaving intact!
Blijkbaar met elke patch/uitbreiding komen er nieuwe gear sets. Iets te voorbarig als je het mij vraagt, zorg ervoor dat de huidige gear sets eens aangepakt worden. Straks is het farmen en hopen dat je 1 van de 12-15 gear set items dropt en dan ook degene die je wilt hebben met de juiste stats... |:( 8)7

Ze zouden het idee van Diablo moeten overnemen voor de nieuwe Underground uitbreiding. Een soort rift waarbij elk level hoger moeilijker word met betere gear. Elk level geeft een gear set item en hoe hoger het level hoe beter de drop.
Hier was ik bij 1.2 ook al bang voor, 8 sets 6 items per set was al 48 mogelijke items bij een drop. Dan nog is die heerlijke RNG er overheen. Het valt mij moet ik eerlijk bekennen nog wel mee, heb tot noch toe genoeg bruikbare items gekregen om te blijven spelen. Maar straks weer 4 sets erbij dus 12 sets met 6 items per set is alweer 72 mogelijkheden zonder dat ik RNG in deze uiterst ingewikkelde berekening mee neem.

Ik verwacht echter dat ze het weer zo doen als met 1.2, de Incursion "Dragons in the basement, kill it with fire" gaat wss veelal de nieuwe sets droppen. In DZ gaan we echter wel veel vinden dat we niet kunnen "gebruiken". Maar ik vraag me af wat er van deze DLC voor betaalde klanten is en waar de niet betalende klanten van mee mogen snoepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

rsnubje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:27:
Dank voor je reactie.
Dit is mijn damage met 156k DPS en 20k skillpower.

Base head hit (staand): 28509
Crit head hit (staand): 75548
Crit head hit (pulse, staand): 101659
Crit head hit (pulse + smart cover buff): 132878
http://puu.sh/prDNe/2ab42681d7.jpg
Met mn "DPS" build.

Base head hit (staand): 31947
Crit head hit (staand): 82743
Crit head hit (pulse, staand): 110176
Crit head hit (pulse + smart cover buff): 143900

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar ff de Season Pass aangeschaft gisteren, was in de aanbieding op UPlay. Kom maar op met die DLC! :)

EDIT:

Video met de aankomende weapon balance changes: YouTube: The Division | Weapon Balance Changes Revealed! Feat huge LMG buffs ...

Kort samengevat:

-SMGs losing their base crit, replaced with crit hit dmg
-LMGs +30% dmg to targets out of cover
-Assault Rifles 20% armour dmg (pve only)
-Shotguns increased stagger chance (pve only)

Benieuwd wat dit gaat doen in PVP. Meningen?

[ Voor 72% gewijzigd door NLxAROSA op 15-06-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nieuwe sets:
BLIND System:
(2) +100% Pulse CHD
(3) +100% blind/deaf resistance
(4) Flashbang @ Target on kill

FireCrest
(2) +3 fire bullets capacity
(3) +100% reload speed
(4) Killing a burning target grants fire bullets for 10 sec

FrontLine
(2) +300% ballistic shield health
(3) +100% ballistic shield damage resilience
(4) allow SMG during ballistic shield

Faalweaponbalance:
-SMGs losing their base crit, replaced with crit hit dmg
-LMGs +30% dmg to targets out of cover
-Assault Rifles 20% armour dmg (pve only)
-Shotguns increased stagger chance (pve only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dus smg is nog steeds king door altijd actief te zijn...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

4th schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:48:
Dus smg is nog steeds king door altijd actief te zijn...
Nee ! Crit hit change is beter dan Crit hit damage!

LMG word de koning in PVP _/-\o_

FF serieus GEAR SCORE 268 ! |:( |:( |:(

https://i.imgur.com/IGRCKtQ.jpg

Gearscore 229 op wapens prima, maar op de nieuwe gear set 268. Dit slaat echt nergens op..
Eindelijk heeft iedereen een beetje leuke build, kan je straks weer opnieuw beginnen met farmen naar gear.

(Ach prima hoor, ik ga gewoon weer farmen!) :9

[ Voor 39% gewijzigd door maffeleo op 15-06-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

maffeleo schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Tuurlijk is chance beter dan damage maar het is nog altijd actief. Stack toch altijd al crit chance, nu kan ik het weer op mijn scope gooien (eraf gehaald ivm 60% cap). LMG is situational, alleen voor out of cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Goede L86 achter de hand houden, Savage gloves erbij en cqc die smg-kiddies rapen met pure aim. Fierce/vicious voor de extra Base crit chance. Zou niet op pulse vertrouwen ivm counterpulse.

Ook netjes dat ze een fireset erbij doen. Fireammo is gewoon kut en wat doen ze, moar fireammo. Topshow.

Die nieuwe GS wapens krijgen ook weer hogere requirements om talents te unlocken, de talents met electronics worden helemaal onhaalbaar in 1.3. Skilled heeft nu al 2500 Electronics nodig als het niet in het gratis slot zit, niemand neemt zoveel electronics mee in zijn build.
Firearms/toughness builds zitten al op 3k each en dat zal wel genoeg zijn om hun weapontalents direct te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
maffeleo schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:14:
[...]

FF serieus GEAR SCORE 268 ! |:( |:( |:(

https://i.imgur.com/IGRCKtQ.jpg

Gearscore 229 op wapens prima, maar op de nieuwe gear set 268. Dit slaat echt nergens op..
Eindelijk heeft iedereen een beetje leuke build, kan je straks weer opnieuw beginnen met farmen naar gear.

(Ach prima hoor, ik ga gewoon weer farmen!) :9
Blueprints bij de undergroundvendor met een level requirement. Zou er een nieuwe ranking komen voor underground? En betekent dat mensen zonder DLC bepaalde blueprints niet kunnen kopen? Dat zou helemaal top zijn, dat wordt genieten op reddit zeker als die wapens borderline OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat met de BLIND gear je pulse echt een beetje OP gaat worden.

Hoop dat er ook weer meer weapon mods met goede stats gaan vallen kom er veel te kort :(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
4th schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:18:
[...]

Tuurlijk is chance beter dan damage maar het is nog altijd actief. Stack toch altijd al crit chance, nu kan ik het weer op mijn scope gooien (eraf gehaald ivm 60% cap). LMG is situational, alleen voor out of cover.
Assault rifle met destructive en nog is een keer 20% erop + 16% op armor. Totaal 54% + B.L.I.N.D 2 piece. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PirE schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:41:
[...]

Blueprints bij de undergroundvendor met een level requirement. Zou er een nieuwe ranking komen voor underground? En betekent dat mensen zonder DLC bepaalde blueprints niet kunnen kopen? Dat zou helemaal top zijn, dat wordt genieten op reddit zeker als die wapens borderline OP zijn.
Ik gok erop dat L40 in een aparte bracket komt in de DZ. Wellicht zijn DZ7/8 daarvoor?

Overigens is in de vendor 214 nu het hoogste wat je kunt kopen qua blueprints, je hebt ook nog 240. Zou 268 dan niet de hoogste tier zijn, maar 280?

[ Voor 13% gewijzigd door NLxAROSA op 15-06-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

FireCrest https://i.imgur.com/IGRCKtQ.jpg

2-Piece Bonus: +3 Incendiary Bullets Capacity

Ik hoop dat dit net zo gaat werken als de lonestar en instant 3 incendiary bullets krijgt ipv eerst zoeken naar zulke bullets.

BTW: Stash size is verhoogd naar 70 ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
https://i.imgur.com/VUOOu7w.jpg

EDIT:
Er komt blijkbaar een nieuwe level rank: Underground Rank
https://i.imgur.com/1Ml7uxQ.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door maffeleo op 15-06-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Dus maar eens een paar LMG gaan farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mwah LMG is gigantisch simpel te counteren, wat veel goede teams sowieso nu al doen: Smartcover en gewoon in smartcover blijven. Bye 30% damage voordeel.

Denk dat Frontline de nieuwe PvP meta gaat worden. Iedereen met zo'n achterlijk schild en je kan ziek veel damage tanken en alsnog veel damage doen.

Stash naar 70 is leuk, maar what the hell, maak daar gewoon 100 van. Backpack kan al ~65 items aan, zo'n fucking kist minstens het driedubbele.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 15-06-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:28:

Stash naar 70 is leuk, maar what the hell, maak daar gewoon 100 van. Backpack kan al ~65 items aan, zo'n fucking kist minstens het driedubbele.
Zeker met al die nieuwe sets en je een beetje wilt experimenteren en combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Mwah LMG is gigantisch simpel te counteren, wat veel goede teams sowieso nu al doen: Smartcover en gewoon in smartcover blijven. Bye 30% damage voordeel.

Denk dat Frontline de nieuwe PvP meta gaat worden. Iedereen met zo'n achterlijk schild en je kan ziek veel damage tanken en alsnog veel damage doen.

Jup SMG+shield met sticky bom -------- dat is behoorlijk OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Shield + SMG zal aangepast worden.. is te OP :) werd al aangegeven tijdens de play sessie hoorde ik in t filmpje.. ;) dus die 4 piece talent zal anders zijn..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
De Frontline set zit ook niet in 1.3. Of de set bonus aangepast wordt of niet, ik zie het vanzelf wel :P

Bron:https://www.reddit.com/r/..._13_gearset_blind/d49ppp1

[ Voor 20% gewijzigd door Nedje op 15-06-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

spartacusNLD schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:05:
[...]

Shield + SMG zal aangepast worden.. is te OP :) werd al aangegeven tijdens de play sessie hoorde ik in t filmpje.. ;) dus die 4 piece talent zal anders zijn..
Hadden ze eigenlijk in een soort ult-mod moeten doen. Net als de tanks van LMB dat je je ult popt en dan je shield op de grond zet en dan extra damage kan doen voor korte tijd met een LMG of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Nedje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:08:
De Frontline set zit ook niet in 1.3. Of de set bonus aangepast wordt of niet, ik zie het vanzelf wel :P

Bron:https://www.reddit.com/r/..._13_gearset_blind/d49ppp1
Shield is verschrikkelijk bugged. Wens je veel succes als je dat wil gebruiken in zijn huidige staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
PirE schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:14:
[...]

Shield is verschrikkelijk bugged. Wens je veel succes als je dat wil gebruiken in zijn huidige staat.
Ik speel momenteel met 4 set tactician, omdat ik dit de meest fijne speelstijl vind. Ik doe niet de meeste DPS, maar loop wel lekker rond met voldoende DPS (150K) en smijt overheals neer waar ik kan. Mijn squad heeft er veel baat bij en voor mij speelt het lekker dan een firearms gebaseerde stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Smartcover best cover.

Zie toch mogelijkheden voor Savage/LMG. Genoeg mensen die nooit cover gebruiken en tegen rennende rogues heb je die buff ook.
Met een sticky of shockturret (daar zijn ze weer) kan je iemand uit cover forceren.
Nedje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:17:
[...]

Ik speel momenteel met 4 set tactician, omdat ik dit de meest fijne speelstijl vind. Ik doe niet de meeste DPS, maar loop wel lekker rond met voldoende DPS (150K) en smijt overheals neer waar ik kan. Mijn squad heeft er veel baat bij en voor mij speelt het lekker dan een firearms gebaseerde stijl.
Speel al vanaf het begin support. Run in 1.2 met overheal en smartcover, al ben ik nu meer hybrid support. Heb voor een Base 34k* skillpower gekozen ipv de set bonus. Overheal is nog steeds sterk genoeg en ik heb geluk dat ik veel first aid buffs (+27% self en wat ally heal) op mijn setitems heb zitten.

Kan naar 38k als ik de 20% crit damage reroll naar skillpower op mijn mask maar dan zou ik eerder voor een modslot gaan (71% armor).

[ Voor 46% gewijzigd door PirE op 15-06-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
Ik ben zelf na de incusion (volgensmij heet dat zo, iig de missie waar je gearsets kon bemachtigen) gestopt. Dit gezien ik altijd in een belabbert team kwam, waardoor ik maar twee keer de missie heb kunnen afronden en gezien ik steeds meer het gevoel kreeg dat het spel echt grinden werd.

Is dit inmiddels al anders? Zelf heb ik drie gearset pieces en ik vind vooral het pve gedeelte leuk. DZ vind ik zelf minder leuk. Het spel zelf is geweldig, maar na de gearset update en gezien ik al bij end-game zat, was er nog maar vrij weinig te doen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen om het spel weer te gaan spelen, met nieuwe features die er evt zijn gekomen in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
Zionrage schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:50:
Ik ben zelf na de incusion (volgensmij heet dat zo, iig de missie waar je gearsets kon bemachtigen) gestopt. Dit gezien ik altijd in een belabbert team kwam, waardoor ik maar twee keer de missie heb kunnen afronden en gezien ik steeds meer het gevoel kreeg dat het spel echt grinden werd.

Is dit inmiddels al anders? Zelf heb ik drie gearset pieces en ik vind vooral het pve gedeelte leuk. DZ vind ik zelf minder leuk. Het spel zelf is geweldig, maar na de gearset update en gezien ik al bij end-game zat, was er nog maar vrij weinig te doen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen om het spel weer te gaan spelen, met nieuwe features die er evt zijn gekomen in het spel.
Hoezo moeten wij jou overtuigen?
zoek het lekker zelf uit?

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zionrage schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:50:

Is dit inmiddels al anders?
Matchmaking is altijd hit-and-miss. Als je altijd een goede run wil, dan speel je met bekenden en voice comm.

Dat gezegd hebbende: ik zat gisteren in een goede matchmake groep in Clear Sky. Rondje getimed: 5:30 minuten voor een run, 5 keer achter elkaar gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

NLxAROSA schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Matchmaking is altijd hit-and-miss. Als je altijd een goede run wil, dan speel je met bekenden en voice comm.

Dat gezegd hebbende: ik zat gisteren in een goede matchmake groep in Clear Sky. Rondje getimed: 5:30 minuten voor een run, 5 keer achter elkaar gedaan. :D
Damn had ik maar zo'n mazzel.

Gister 1 uur lang geprobeerd Clear Sky te clearen. 1ste groep underpowered, 2de groep underpowered, 3de groep hadden we een knuppel erbij zonder mic en blijkbaar ook zonder geluid omdat hij de bom had en gewoon bleef rondrennen en enemies schieten i.p.v. bom plaatsen. 4de groep ook underpowered dus alles ging wat langzamer na succesvol 2 bommen weten te plaatsen disconnect er 1 waarop een ander direct groep verlaat terwijl de ander daarna weer terugkeert *zucht* 8)7.

Na nog een aantal pogingen ben ik maar FL gaan doen en met 1ste de beste groep makkelijk afgerond omdat iedereen wel weet wat ie moet doen bij FL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx

Waar zijn die nieuwe gearsets te vinden qua info?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
NLxAROSA schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Laatste keer dat ik op discord van GOT zat, kon ik niet echt wat spelers vinden die zin hadden in een potje. Kan natuurlijk ook verkeerde timing van mij zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
PirE schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Smartcover best cover.

Zie toch mogelijkheden voor Savage/LMG. Genoeg mensen die nooit cover gebruiken en tegen rennende rogues heb je die buff ook.
Met een sticky of shockturret (daar zijn ze weer) kan je iemand uit cover forceren.

[...]

Speel al vanaf het begin support. Run in 1.2 met overheal en smartcover, al ben ik nu meer hybrid support. Heb voor een Base 34k* skillpower gekozen ipv de set bonus. Overheal is nog steeds sterk genoeg en ik heb geluk dat ik veel first aid buffs (+27% self en wat ally heal) op mijn setitems heb zitten.

Kan naar 38k als ik de 20% crit damage reroll naar skillpower op mijn mask maar dan zou ik eerder voor een modslot gaan (71% armor).
Ik heb momenteel unbuffed ongeveer 35k skillpower. Met de Tactician 4set kom ik ruim op 70k uit. Volgens mij zijn bijna alle skills dan wel gecapped. Zeker in clear sky loop ik bijna altijd met de 100% buff rond. Of dit de meest efficiente manier is om te spelen, vast niet. Maar ik vind het wel leuk :P.

Ik heb inderdaad wel skillpower op mask & Backpack.

Zag grappig genoeg vandaag een BIS list voorbij komen van MarcoStyles waarbij er slechts op de holster electronics gerolled werd en dan op mask & Backpack skillpower. Volgens mij kom je dan max op 20k skillpower uit, voor een support player denk ik te weinig. Vandaag ook eens smart cover proberen in Clear Sky. Ben benieuwd hoe dat speelt, zeker i.c.m. de 4 set.
Griffx schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Waar zijn die nieuwe gearsets te vinden qua info?
https://www.reddit.com/r/...wqh/new_13_gearset_blind/

Hier o.a.!

[ Voor 8% gewijzigd door Nedje op 15-06-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Nedje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:14:
[...]

Ik heb momenteel unbuffed ongeveer 35k skillpower. Met de Tactician 4set kom ik ruim op 70k uit. Volgens mij zijn bijna alle skills dan wel gecapped. Zeker in clear sky loop ik bijna altijd met de 100% buff rond. Of dit de meest efficiente manier is om te spelen, vast niet. Maar ik vind het wel leuk :P.

Zag grappig genoeg vandaag een BIS list voorbij komen van MarcoStyles waarbij er slechts op de holster electronics gerolled werd en dan op mask & Backpack skillpower. Volgens mij kom je dan max op 20k skillpower uit, voor een support player denk ik te weinig. Vandaag ook eens smart cover proberen in Clear Sky. Ben benieuwd hoe dat speelt, zeker i.c.m. de 4 set.

[...]

Hier o.a.!
Je vergeet de gear mods nog met 1,2k skillpower * 3 tot 5, je zult op een 25-28 skillpower uitkomen, daar de tac buff overheen en je komt op een 50k skillpower, genoeg voor meeste skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Nedje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:14:
[...]

[...]

Hier o.a.!
Marco had een all round build gemaakt. geen support... op blijven letten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaakmeGek schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Damn had ik maar zo'n mazzel.
Zoals ik al zei: het is hit-and-miss. Bij Clear Sky zie je het al gelijk aan het eerste deel: een goede groep rost er zo doorheen, als het lang duurt of mensen gaan daar al dood dan weet je al wat er in het tweede deel gaat gebeuren. Ligt een beetje aan de groep (en mijn eigen humeur) of ik dan de moeite neem om het uit te leggen of dat ik leave en rematch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Denk dat ik weer een pure PVE build ga maken voor Underground, ook gedaan voor Falcon Lost en dat ging goed.

Lekker overal die "waardeloze" stat "damage to elites" op rollen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedje
looyenss schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Marco had een all round build gemaakt. geen support... op blijven letten he
Is er een bepaalde reden dat je woordkeuzes erg vijandig over komen? Een aantal replies terug reageerde je ook vrij vijandig op iemand die naar ervaringen van huidige spelers vroeg. Is allemaal nergens voor nodig. Je kunt iemand ook netjes op zijn/haar fout wijzen.

Wellicht is het niet je bedoeling zo over te komen en dan bied ik mijn excuses aan.

Bedankt voor je input 4th. Wellicht vanavond maar eens het e.e.a uitrekenen om te kijken hoe ver we komen als we 2set tactician doen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Leuk de nieuwe dingen, wil weer snel spelen haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nedje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:42:
[...]

Is er een bepaalde reden dat je woordkeuzes erg vijandig over komen? Een aantal replies terug reageerde je ook vrij vijandig op iemand die naar ervaringen van huidige spelers vroeg. Is allemaal nergens voor nodig. Je kunt iemand ook netjes op zijn/haar fout wijzen.

Wellicht is het niet je bedoeling zo over te komen en dan bied ik mijn excuses aan.

Bedankt voor je input 4th. Wellicht vanavond maar eens het e.e.a uitrekenen om te kijken hoe ver we komen als we 2set tactician doen. Thanks!
Als je 40-45K skillpower wilt runnen kun je beter voor maar een 2-piece tactician kiezen en je DPS uit bv sentry halen.

Ik persoonlijk ga niet teveel meer investeren in m'n build, al het min-max nu is na 1.3 voor niets geweest. End-game kan ik prima clearen met mijn huidige gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Nedje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:42:
[...]

Ik word een beetje moe van die Zionrage posts, er word teveel gejankt op t forum. En dat voegt niks toe.
Sorry als ik vijandig op jou overkwam, ik wilde alleen helpen en dat was niet de bedoeling.
Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:51:
[...]

Als je 40-45K skillpower wilt runnen kun je beter voor maar een 2-piece tactician kiezen en je DPS uit bv sentry halen.

Ik persoonlijk ga niet teveel meer investeren in m'n build, al het min-max nu is na 1.3 voor niets geweest. End-game kan ik prima clearen met mijn huidige gear.
Klopt, nu mats sparen guns laat ik ook voor wat het is nu.
Alleen maar stacken, stacken en stacken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
looyenss schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Ik word een beetje moe van die Zionrage posts, er word teveel gejankt op t forum. En dat voegt niks toe.
Sorry als ik vijandig op jou overkwam, ik wilde alleen helpen en dat was niet de bedoeling.
Excuses!
Het was ook zeker niet bedoeld als een jank post. Excuses als het zo overkwam.
Ik wou mij reden van stoppen destijds aangeven en vroeg of er intussen nieuwe dingen te doen zijn, die mij eventueel wel zouden triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Waarom doen ze 2 maanden over een weapon rebalance om dan alsnog zo weinig te doen?
De insteek is aardig maar de uitvoering totaal bagger als ze armor shred niet op players laten werken (als armor penetration o.i.d.) en stagger van een shotgun zou juist praktisch zijn in pvp.....(tanktician die heal wilt poppen > denied)
Nu is het dichtbij dat een npc een nade op zichzelf dropt als je die stagger timed leuk maar met een shotgun zit je dan toch 9/10 keer te dichtbij /facedesk
Verder zal een SMG nog steeds top pick blijven i.v.m. rpm en toch nog steeds prettige output in close quarters. (zeker als die crit hit chance 1:1 > crit hit damage gaat)
Hello Responsive , deadly en brutal smg met een RPM mag , die burst wordt dan insane met elke redelijke puls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nedje
looyenss schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Excuses!
No offense taken! Vroeg het me slechts af :-).

Ik ben het met je eens dat de algemene houding soms wat negatief is, gelukkig valt dit op tweakers (in mijn beleving) best mee en is het bijvoorbeeld op Reddit vele malen erger.

Overigens ben ik zelf best positief over The Division. Ik speel vrij casual met 4 vrienden. Doordat niet iedereen er altijd is komen we vrijwel altijd op 4 man uit.

Waarschijnlijk is mijn casual speelstijl een pluspunt omdat ik de grind niet zo zwaar ervaar als anderen dat doen. Daarnaast komen de downloads (voor mij) in een rap tempo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Voor degene die toch nog veel problemen hebben met de keuzes in je gear.
YouTube: The Division | Definitive Best In Slot Gear Guide

Ook mij heeft het een andere kijk op m'n gear gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffeleo schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:45:

Zo verslaafd en toch achter de feiten aan lopen ;) tot vanavond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

bbblije schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:07:
[...]

Zo verslaafd en toch achter de feiten aan lopen ;) tot vanavond!!!
Hahaha, een andere kijk betekend niet dat je achter de feiten aan loopt he ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffeleo schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Hahaha, een andere kijk betekend niet dat je achter de feiten aan loopt he ;) >:)
Nee klopt je loopt achter mij aan ;)

Ik heb gisteren avond nog even zitten puzzelen, wilde ik even met jullie delen!

Build:
...

Unbuffed HS:
...

Booster HS:
...

Full Buff HS:
...

Unbuffed BS:
...

Booster BS:
...

Full Buff BS:
Ontbreekt :F dacht dat ik die ook had gemaakt maar ik kan hem niet terug vinden :(

Voor 1.3 ga ik deze build min-maxen naar hopelijk deze uitkomst https://buildapp.thedivis.../load/blijleven-build-dps

Ik zei dat ik weinig aan m'n gear ging doen, maar goed... tot 1.3 dropt ga ik zeker nog dagelijks spelen, dus dan kan je beter een doel hebben terwijl je materialen verzameld :P

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 15-06-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Zionrage schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Laatste keer dat ik op discord van GOT zat, kon ik niet echt wat spelers vinden die zin hadden in een potje. Kan natuurlijk ook verkeerde timing van mij zijn ^^
Meestal zijn er door de weeks in de avond wel mensen online en in het weekend sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

maffeleo schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:45:

Misschien ligt het aan mij maar ik ben als level 8 speler compleet duizelig na het luisteren van dit filmpje. :+
Ben ik zo'n ongelooflijke noob?
Denk het ;w
Ik ga wel wat single player missies doen (ja in me eentje) haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Gelukkig hit die kerel veel, oh wacht... Wel leuk als je 2 seconden langer leeft.

[ Voor 33% gewijzigd door rsnubje op 15-06-2016 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Was weer mooi net.. DZ06 solo in en meteen een wapenupgrade..
Situatie: supply drop bezig. 3 russen gaan down, ik laat ze dood gaan, pak hun loot, lok mobs weg, loop volledig rond gebouw, pak van andere kant supply drop (mobs zijn nog weggelopen) voor hun neus, en daarna komen ze achter me aan xD Helemaal naar DZ03 gerend en daarna in groep extract gedaan :D

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/192698908684713985/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

4de gear set is bekend:
Reclaimer set

2 Set Bonus
+100% Support Station Healing Speed

3 Set Bonus
+50% Consumables Duration

4 Set Bonus
Consumables and special ammo use applies to the whole group and no longer consumes inventory.
Patch 1.3 should be named the War of the Consumables

YouTube: The Division 4th Gear Set 'Reclaimer' in 1.3 Underground

H-O-L-Y S-H-....

Dit word echt insane als je manhunt bent en 1 persoon met zo'n build in je groep, overpowered! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik mag hopen dat die stats nog worden aangepast, dit slaat echt helemaal nergens op. Balans creeer je door te werken met kleine bonussen gecombineerd met malussen (m.a.w. 'ieder voordeel heeft zijn nadeel') en het aanbieden van counters, niet door overal maar +50% of +100% of +hele groep op te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mjah mag hopen dat je het kunt counteren want als je nu een 'tanktician' tegen je hebt is het al haast geen doen... Je kan schieten wat je wilt maar met 400K+ toughness en ~32K SP doe je 1 heal en het is weer vol.. Als die dan ook nog in een groep zit is het helemaal game over.

Zelf heb ik helemaal de toughness niet voor DZ of de DPS, kan schuiven met gear wat ik wil en ja met 6 verschillende stukken van sets kan ik ook naar de 400K komen maar dan heb ik 0 DPS en 0 SP.. (Drops en rolls zitten niet mee).

Ik blijf lekker uit de DZ en doe gewoon relaxed mijn dingetje in de gewone wereld.

Waar ik me meestal aan irriteer is dat er veranderingen/nerfs zijn voor PVP en dan PVE beinvloeden, b.v. Sentry is vernaggeld vanwege PVP. Boeit mij het nou dat een SMG/AR stacks geeft als je PVE je doel is dan zal het me een worst wezen wat er gebeurt in PVP. Maar ze kunnen wel bepaalde nerfs alleen voor PVP laten gelden..

En nu even een klein beetje frustratie...

En dit soort dingen... http://forums.ubi.com/showthread.php/1461733
Daarvoor moeten de servers 3 uur voor down zijn?

Liever dat ze die laad tijden aanpakken, waarom duurt 'fast' travel net zo lang/langer dan b.v. lopen van BoO naar Madison Field Hospital? Of dat als je First Aid voor jezelf afschiet het 10 meter de andere kant op tevoorschijn komt? Skills die weigeren te werken/niet op bepaalde plekken te gebruiken zijn. etc.
First Aid die eerst tevoorschijn komt als een oranje cirkel en na 2-4 seconden pas actief word.

Fast travel in The Witcher 3/DA:I van hot naar her 2 seconden, in The Division 200 meter verderop 15 seconden. En of je nou een SSD/SSHD/NVME hebt maakt geen ruk uit. Het lijkt haast wel 'auto travel' alleen verborgen achter een laad scherm.

Ook zou het leuk zijn als je ergens kon zien wat je ping is, soms heb ik het idee dat ik met 1000ms lat zit zoals de wereld reageert.

[ Voor 34% gewijzigd door prutser001 op 16-06-2016 09:19 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Zucht. Ik was gisteren met wat Tactician gear aan het testen. 214 Striker's chest stond in mijn inventory. Na een rondje looten in de DZ alle overbodige meuk verkocht, helaas niet goed opgelet en mijn Striker's chest ook verkocht.

Hoop dat er snel een nieuwe dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister wat moois, zat in een party met 8 man, en uit eindelijk waren wij allemaal in de zelfde darkzone server gekomen, helaas was ik al snel gestopt.

Maar iedereen ging lekker makkelijk dood ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Mars18 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:20:
Gister wat moois, zat in een party met 8 man, en uit eindelijk waren wij allemaal in de zelfde darkzone server gekomen, helaas was ik al snel gestopt.

Maar iedereen ging lekker makkelijk dood ;)
Jaja.... Zeker allemaal campen voor een checkpoint :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PSYVIRII schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Jaja.... Zeker allemaal campen voor een checkpoint :O
Nee enkel alleen PVE gedaan, level 33 ? gele mannetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PirE
NLxAROSA schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:56:
Ik mag hopen dat die stats nog worden aangepast, dit slaat echt helemaal nergens op. Balans creeer je door te werken met kleine bonussen gecombineerd met malussen (m.a.w. 'ieder voordeel heeft zijn nadeel') en het aanbieden van counters, niet door overal maar +50% of +100% of +hele groep op te mikken.
Dit. Ze hebben wekelijkse patches, dan kan je makkelijk setbonussen aanpassen. 2 piece Final Measure is meta, dan moet je die nerfen of de andere sets een buff geven zodat je meer opties krijgt voor een goede build. Enige wat ze doen is nieuwe sets toevoegen die waarschijnlijk alleen maar voor meer problemen gaan zorgen qua balans omdat ze er gelijk verschrikkelijk buffs opzetten.

Voorbeeld, ik ben aan het kloten met een pure Pve build. Support sniper met 4x tactician. Ik heb 2 Godroll Hunters Faith pieces. Gloves met max firearms, max crit chance, 40% crit damage en 2.2K marksman rifle damage), max roll backpack met perfecte majors en minors. Sniper met Fierce unlocked voor hogere crit chance zodat de +20% crit damage vaker actief is.
Als ik die goede Hunter's Faith items inruil voor 2 echt waardeloze sentry pieces (matige rolls voor alles en waardeloze perks, seeker mine enzo) dan gaat de damage van mijn sniper omhoog omdat de headshot bonus van 2 sentry veel beter is en die laatste werkt ook gewoon op mijn andere wapen. 20% extra crit damage (alleen voor sniper van 2set Hf) kan ik ook op een mask rollen en die telt voor alles.

Heel misschien heb je wat aan 2 set Hunter's Faith icm 4 set sentry voor een soort sterke crit sniper. Heel veel crit damage rollen op je gear, goede sniper erbij en dan heb je misschien iets aan 20% extra crit damage. 90% van je damage komt wel van 4 piece sentry.

HF 2 set bonus is een vrij beperkte bonus en dan is +20% crit damage voor één type wapen gewoon zwaar underpowered ivm dingen als +30 HS op alles en 50% exotic damage resistance. Fix eerst je huidige sets voordat je met nieuwe spullen komt en hang niet zulke absurde buffs aan sommige nieuwe sets. Als niemand het gebruikt dan buff je het later zodat die sets toch een rol krijgen in de game. Persoonlijk zie ik liever dat ze dingen buffen omdat ze te voorzichtig zijn ipv nerfs omdat iets overpowered is.

Ik zal wel zeuren maar ik wil gewoon wat meer diversiteit ipv elke maand een nieuwe meta die wordt gebruikt door 90% van de spelers (enigzins overdreven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, is geen gezeur maar gewoon geldige kritiek. Iedereen die een beetje nadenkt ziet dat dit enorm OP is. Je kan op je vingers natellen dat iedereen straks voor deze set (of een andere OP) gaat, daar veel tijd/rolls in investeert en na de eerstvolgende patch/nerf weer helemaal opnieuw kan beginnen met een andere set. Het is niet alsof dit niet al een paar keer eerder is gebeurd.

Reclaimer kun je makkelijk balanceren door naast de bonussen wat penalties toe te voegen: +100% speed op healing station -> 50% minder duration. +50% consumables duration -> +100% cooldown (o.i.d.). Zelfde geldt voor Sentry, die mag best een penalty op bodyshots hebben ter compensatie van de headshot bonus.

Zo creeer je gespecialiseerde builds en variatie. En als we het dan toch over specialisatie hebben: die 4-set bonus van Reclaimer kan echt niet wat mij betreft. Dit is gewoon een dikke groep-brede signature skill, en zou dus een duration en cooldown moeten hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Griffx
prutser001 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:08:

En nu even een klein beetje frustratie...

En dit soort dingen... http://forums.ubi.com/showthread.php/1461733
Daarvoor moeten de servers 3 uur voor down zijn?
Iedere donderdag is er van 9 tot 12 onderhoud.
Onderhoud betekend niet alleen werkzaamheden aan de frontend van een game maar ook aan de backend van een game, op server niveau dus.

De servers zijn niet alleen voor deze patch down, maar ook voor backend fixes.

Echt de nieuwe gear sets zijn nog niet uit, en iedereen loopt al weer te bitchen op de game.
Wacht nou eerst een af wat het gaat worden en hoe alles gaat werken.

Dat gezeik altijd sorry moest er ff uit :+

[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 16-06-2016 15:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
  • Laatst online: 16-12-2021
Gisteravond m'n domste actie tot nu toe.... Ben ik heel enthousiast alle "zooi" aan het verkopen, verkoop ik m'n geliefde AUG!!!!

Denk dat ik nog een beetje trigger happy was :(

PSN id: MrKnown86

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gevoel ken ik zo al paar keer goede gear verkocht en weapons incl mods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Peter Boudewijn schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:29:
Gisteravond m'n domste actie tot nu toe.... Ben ik heel enthousiast alle "zooi" aan het verkopen, verkoop ik m'n geliefde AUG!!!!

Been there..... alleen dan deconstruct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
level 27 - 27 , bijna 30 woohoow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

sinds maart vraagt men om; grotere stash, locken van items, en maken van vershcillende loadouts. ergens had ik verwacht dat ze deze functies nu eindelijk eens introduceren.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 17:00

Damn, that sucks... :-(

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
himlims_ schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:31:
[...]

sinds maart vraagt men om; grotere stash, locken van items, en maken van vershcillende loadouts. ergens had ik verwacht dat ze deze functies nu eindelijk eens introduceren.
Zou idd zeer welkom zijn!

Normaal was het niet zo'n probleem, omdat ik hem eigenlijk altijd geselecteerd had.... Maar gisteren bedacht ik dat ik mij maar eens als "echte" sentry speler zou gedragen en gaan taggen met een Shotgun...

Maar goed, nu heb ik wel weer een goede reden om te farmen voor een goede SMG een leuke MP5 of MP7 is misschien ook wel weer eens leuk voor de verandering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Als een Tactician/Healer doe ik met weinig DPS nog behoorlijk wat damage tegen MPC's. Alleen zie je dat niet aan de DPS's stats. Heb Ferocious en destructive op mijn wapens en ook nog perks tegen elites (totaal: 22%) en enemy armor damage (totaal: 38%). Dan nog even de max pulse en dag dag tegen MPC's. Fock DPS stats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Peter Boudewijn schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:59:
[...]

Zou idd zeer welkom zijn!

Normaal was het niet zo'n probleem, omdat ik hem eigenlijk altijd geselecteerd had.... Maar gisteren bedacht ik dat ik mij maar eens als "echte" sentry speler zou gedragen en gaan taggen met een Shotgun...
Zat zelf met de gedachte ook een shotgun erbij te gaan pakken voor underground aangezien ik standaard met 4 part sentry speel, kan mij voorstellen dat je sniper op close quarters combat niet al te nuttig zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me herinneren dat er laatst werd gesproken over nieuwe DZ areas (7 en 8), iemand daar een link/bron van? Kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
4th schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Zat zelf met de gedachte ook een shotgun erbij te gaan pakken voor underground aangezien ik standaard met 4 part sentry speel, kan mij voorstellen dat je sniper op close quarters combat niet al te nuttig zal zijn ;)
In teamverband zeker aan te raden! Als sentry heb je eigenlijk maar 1 taak en dat is 3 headshots maken... Uiteraard weer ff snel een nieuwe erbij knallen als de tag afloopt en de rest overlaten aan je team.

Zojuist in een team van 4 en er was een ander groepje van 4 die eigenlijk iedereen keer roque ging op iedereen die ze zagen... Helaas voor hun waren wij het, of waren we dichtbij... Volgens mij hebben we ze 4 keer neergelegd zonder dat 1 van ons ook maar down is gegaan :)

Overigens wel mazel gehad, want in dat uurtje heb ik ook weer een redelijke AUG gevonden _/-\o_ voorlopig maar even veilig in m'n voorraad geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Tip: Gisteren achter gekomen dat chain reaction ook werkt met Explosive rounds. Als het team veel exotic resilience erop heeft dan is dit een uitkomst om het team alsnog te slopen met een sniper (moeten wel dicht bij elkaar staan natuurlijk). Dus voor de snipers onder ons 1 kogel is soms genoeg om een team te wipe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
SmokingSig schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:23:
level 27 - 27 , bijna 30 woohoow
LoL, ben nu 30 maar durf nog niet de DZ in :+

Mijn gear score is nog niet hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

NLsandman schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:13:
[...]

Gearscore zegt niets, gaat om de rolls op je items en hoe lang je jezelf staande kan houden.

Ga er maar gewoon in op DZ01/02 om wat rond te kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 17-06-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
4th schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:30:
[...]

Gearscore zegt niets, gaat om de rolls op je items en hoe lang je jezelf staande kan houden.

Ga er maar gewoon in op DZ01/02 om wat rond te kijken.
Gearscore zegt idd niets! Het kan een indicatie zijn, maar iemand met allemaal 240 gear wat niet op elkaar afgestemd is is waarschijnlijk zwakker dan iemand met goede 182 gear.

Zoek gewoon een gezellig groepje met headset/communicatie en dan heb je de helft van het plezier al te pakken! Als je er dan ook nog eens iets goeds aan over houdt is het plaatje compleet :)

P.s. misschien kan je beter DZ 3 ingaan... Merk dat in 1 en 2 veel mensen lopen die zich "vervelen"

[ Voor 7% gewijzigd door Peter Boudewijn op 17-06-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
NLsandman schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:13:
[...]

Phoh ik ging van int begin al (lvl 11 ofzo) altijd in DZ. Mijn DZ level was altijd hoger als mijn gewone :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Heb jullie advies opgevolgd, valt best mee en kan mij goed staande houden, ook veel spelers tegen gekomen die helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog PC spelers active in The division via tweakers ?
Uplay Arokhantos
psn Zer0K3wL1337 alhoewel speel op moment niet op console meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
Eindelijk!!!

De AUG en M1A blueprint bij de DZ3 vendor 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Peter Boudewijn schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:37:
Eindelijk!!!

De AUG en M1A blueprint bij de DZ3 vendor 😁
Dat zei ik gisteren toch!! Toch had ik liever de MP5 gehad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
Frank1973 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Dat zei ik gisteren toch!! Toch had ik liever de MP5 gehad.. :)
Voor iemand die 2 dagen eerder z'n AUG op een stomme manier is kwijtgeraakt ben ik er wel blij mee 😜

Maar een MP5 of MP7 zou wel leuk geweest zijn voor de verandering 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Peter Boudewijn schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:32:
[...]

Voor iemand die 2 dagen eerder z'n AUG op een stomme manier is kwijtgeraakt ben ik er wel blij mee 😜

Maar een MP5 of MP7 zou wel leuk geweest zijn voor de verandering 😁
Nu nog een goeie rol krijgen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Vanavond maar wat tools farmen en dan wat augs craften.

PC Specs

Pagina: 1 ... 13 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.