Knife/axe, backstab silent kills maken! Echte "rogues" die uit het niets opduiken en je neersteken.
Honkbalknuppel en die golfclub zijn ook welkom!
Bajonett mod! Alles neersteken!
Wapen types als flamethrowers, rocket launchers lijken me minder een succes. Sowieso moeten ze eigenlijk eerst fixen wat er kapot is voordat ze weer met nieuwe spullen komen. Maar dit blijft een beetje de strategie, liever een hoop kapot dan de basis werkend. Nu moet ik mijzelf ook schuldig bekennen aan het feit dat ik een week lang blij ben geweest met kut loot omdat ik een Riot helmet kreeg bij de eerste run Clear Sky. Doen ze slim die Zweden!
Maar toch blijft het raar, voordat we uberhaupt uit hebben gevogeld wat er allemaal mogelijk is met de nieuwe gearsets en wapens worden er weer nieuwe spullen op de hoop gegooid. Ik voel me net zo'n favela boy(d) op de vuilnisbelt, heb ik net een beetje gevonden wat ik zocht storten ze er weer een hoop rommel bovenop.
Echt zonder gekheid, weten jullie allemaal wat een talent/skill wel of niet doet? Bijvoorbeeld zo'n skill als Conceilment Smartcover: Allies using a reinforced cover are hidden from hostile pulses and have reduced threat. Hostiles shot by allies from behind the cover are pulsed.
Stacked deze pulse op een "normale" Pulse (volgens mij niet), stacked hij dan met de talent Precision: Headshot a hostile to pulse them for 10 seconds (in de base doe ik meer damage, maar activeert de pulse van smart cover niet op een dummy dus hier weet ik het antwoord niet op).
Zo heb je nog veel meer weapon, gear, talents, skills. Die wel of niet combineren/stacken, die ik al tijden gebruik maar geen idee heb of ze daadwerkelijk zo werken als dat ik ze interpreteer. Ik blijf even bij de talents omdat ik die bij de hand heb: bv. Triage en Strike back, beide verlagen ze de cooldown van je skills. Maar wat nou als ik een ally heal terwijl ik zelf ook low on health ben? Krijg ik dan 15% + 20% cooldown reduce? Als 100% m'n normale cooldown tijd is, is dit dan 135% of 115% + 20% van 115% (120% + 15% van 120%).
Skillup en Marcostyle leggen hier en daar wat dingen uit en er is veel te vinden op Reddit, maar waarom is Massive niet gewoon duidelijk over dit soort dingen? Het lijkt er op dat ze zelf ook geen idee hebben en ons het maar uit laten zoeken. Als je ook kijkt naar de interne communicatie daar dan kan het niet anders zijn dat iedereen daar zelf heeft zitten interpreteren hoe iets moet werken. Vandaar ook steeds de "it did'nt work as intended" patches omdat ze bij de release geen idee hadden hoe een ander iets gecodeerd had/heeft. Pas als wij aan de bel trekken komt er iemand uit z'n kantoor met de melding: "JA, maar zo had ik dat niet bedoeld!"
Die nieuwe EMP? turret bij die mellee cleaner op
0:40 lijkt me ook interessant!
Ik vind trouwens wel dat alle XB en PC spelers die aangemeld zijn op dit forum verplicht van 28 juli t/m 2 aug alles tussen spoiler tags moeten zetten! Met mijn huidige verslavingsniveau weet ik anders niet waartoe ik in staat ben!