Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-12-2021
En helaas weer een restock waar je eigenlijk niks aan hebt...

Laat ze de cap van Phoenix credits maar naar 3000 zetten, dan kunnen we tenminste weer ff doorsparen 😜

PSN id: MrKnown86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Zucht, weer geen andere weapon blueprints in DZ3.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Griffx schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 08:21:
Zucht, weer geen andere weapon blueprints in DZ3.
Stomme vraag misschien maar ik heb nog nooit wat nuttigs gecraft na ~30+ pogingen voor b.v. die vector nog nooit een 'God roll' gezien. Ik heb geloof ik 1 keer een redelijk magazine gecraft.

Hetzelfde voor de rest trouwens ik krijg zat 'upgrades' maar allemaal Lone Star... En ik zit al een paar weken op een stand still, krijg wel eens een wapen dat ik denk 'oh leuk' maar dan blijken de talents weer ruk en na mods overgezet te hebben valt het uiteindelijke resultaat ook weer tegen. Toughness krijg ik gewoonweg niet echt omhoog en hang nogsteeds rond de 165-177K.

Natuurlijk kan ik mijn toughness omhoog krijgen met de 240 gear welke je mee dood gesmeten word in CS maar dat is 90% Lone Star met af en toe 1 van de andere verdwaalde nieuwe set items. Ik wil gewoon Sentry/Tactician maar die droppen gewoonweg niet en als er een keertje wat dropped is het gewoon ruk en 2 stappen terug en in FL krijg ik meestal maar 214 gear ipv 240 (1 of 2 keer 240 gezien daar).

Nou moet ik zeggen dat met m'n tactician en maar 177k Toughness het nog redelijk gaat op hard hoor in CS, zeker met die 'nieuwe' tactic (huisje waar die snipers meestal zitten) en kan ik gewoon mortiers tanken maar een keer een upgrade zou niet gek zijn. Laatst wel een redelijke Socom M1A gekregen maar ja..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
prutser001 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 08:39:
[...]

Stomme vraag misschien maar ik heb nog nooit wat nuttigs gecraft na ~30+ pogingen voor b.v. die vector nog nooit een 'God roll' gezien. Ik heb geloof ik 1 keer een redelijk magazine gecraft.

Hetzelfde voor de rest trouwens ik krijg zat 'upgrades' maar allemaal Lone Star... En ik zit al een paar weken op een stand still, krijg wel eens een wapen dat ik denk 'oh leuk' maar dan blijken de talents weer ruk en na mods overgezet te hebben valt het uiteindelijke resultaat ook weer tegen. Toughness krijg ik gewoonweg niet echt omhoog en hang nogsteeds rond de 165-177K.

Natuurlijk kan ik mijn toughness omhoog krijgen met de 240 gear welke je mee dood gesmeten word in CS maar dat is 90% Lone Star met af en toe 1 van de andere verdwaalde nieuwe set items. Ik wil gewoon Sentry/Tactician maar die droppen gewoonweg niet en als er een keertje wat dropped is het gewoon ruk en 2 stappen terug en in FL krijg ik meestal maar 214 gear ipv 240 (1 of 2 keer 240 gezien daar).

Nou moet ik zeggen dat met m'n tactician en maar 177k Toughness het nog redelijk gaat op hard hoor in CS, zeker met die 'nieuwe' tactic (huisje waar die snipers meestal zitten) en kan ik gewoon mortiers tanken maar een keer een upgrade zou niet gek zijn. Laatst wel een redelijke Socom M1A gekregen maar ja..
Ik zou zeggen, haak aan met een groep die alleen DZ5 en DZ6 loopt.
En probeer Falcon lost te farmen daar droppen vooral de oudere set items.

Eens dat Craften RNG is, ik mag zelf niet klagen hierover, heb meerdere wapens met deadly, brutal, vicious/destructive.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Griffx schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:22:
[...]

Ik zou zeggen, haak aan met een groep die alleen DZ5 en DZ6 loopt.
En probeer Falcon lost te farmen daar droppen vooral de oudere set items.

Eens dat Craften RNG is, ik mag zelf niet klagen hierover, heb meerdere wapens met deadly, brutal, vicious/destructive.
Ik ben niet zo van de PVP, was leuk op level 19 maar op 30 met alle hackers man man gewoon frustrerend. Zelf ben ik meer van de PVE. Ja ik ben wel een paar keer door DZ gelopen met 4th e.a. maar het is niet mijn ding.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans op een god roll is erg klein, dus je moet nog veel meer moet rollen om er één te krijgen (of helemaal nooit).

Dat is ook de reden dat het lastig is om van 'redelijk goede' gear naar 'perfecte' gear te komen. De bandbreedte van 'redelijk' is veel groter dan die van 'bijna perfect'. Enige wat je kunt doen is veel rollen, dus looten, looten en nog eens looten. DZ is daarin het snelst (valt het vaakst loot). PVE lukt ook wel, maar gaat veel langzamer.

En v.w.b. restock: waardeloos weer.

[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 11-06-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Eerste rol M44 deadly, vicious, coolheaded.. 160% headshot damage, niet zo heel slecht..

Samen met mijn sentry en pulse gaan ze als konijntjes neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Ik heb trouwens reden om aan te nemen dat de turrets van Falcon Lost ook een deel exotic damage doen, aangezien ik zojuist 2 turrets kon tanken zonder binnen 2 seconden dood te zijn.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
Ik heb CS CM nog niet geprobeerd, maar dit lijkt mij wel een aardig strat. Denk dat iedereen hem al wel heeft gezien, maar toch. YouTube: The Division | Clear Sky Challenge Mode Easy Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Casual Ruud schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:04:
Ik heb CS CM nog niet geprobeerd, maar dit lijkt mij wel een aardig strat. Denk dat iedereen hem al wel heeft gezien, maar toch. YouTube: The Division | Clear Sky Challenge Mode Easy Guide
Ja gaat nergens over gister een aantal keer gedaan, ik was Tactician (Smart cover/Healer) met maar 170K toughness en kon gewoon door alles heen healen. Dit was wel op hard maar je kan er bijna 6 in een uur doen. Nadeel is dat je zoveel meuk krijgt :P Lone Star ftl.

Het mooie was dat ik niet 1 keer down ben gegaan maar mensen met 300-500k wel... Waar dit door kwam geen idee. Wat me wel opviel was server lag, ik spam heals maar zag leven van andere niet omhoog gaan of een overheal krijgen. Zodra je die heals door spammed gaat het als de brandweer. Smartcover is al lang weer up voordat hij ooit down gaat. Ik heb wel 68000 Skill Power als alles up is.

Op mijn Sentry poppetje is het een ander verhaal, heb daar maar 165k Toughness dan ga ik nog wel eens down.

[ Voor 5% gewijzigd door prutser001 op 11-06-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

prutser001 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Ik ben niet zo van de PVP, was leuk op level 19 maar op 30 met alle hackers man man gewoon frustrerend. Zelf ben ik meer van de PVE. Ja ik ben wel een paar keer door DZ gelopen met 4th e.a. maar het is niet mijn ding.
Dat met die hackers was lang geleden zo ja.
Nu kom ik echt geen 1 meer tegen.

Ook worden ze tegenwoordig ge-perma-banned op 1st offence

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:54
[...]

Als je sentry/tac/striker 240 wilt dan is t het beste om FL CM te farmen. Ik stond lang stil op 200-208 maar sinds ik FL CM ben gaan farmen heb ik alle sets bijna dubbel, sentry/tac/striker (ook voor mn alt). Alle drops zijn 240 gear sets en 204 wapens. Krijg met ong 20% een M1A krijg. Vandaag één gehad waar ik echt op hoopte, skilled in de derde slot. Heb met FL niet hele goede wapen drops gekregen maar bijna alle M1A's die ik kreeg heb ik gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 20:02
Mooi man. Net door de vloer gevallen. Gratis teleport naar een Safehouse denk ik...
En dood....

[ Voor 7% gewijzigd door loki504 op 11-06-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

desune schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Als je sentry/tac/striker 240 wilt dan is t het beste om FL CM te farmen. Ik stond lang stil op 200-208 maar sinds ik FL CM ben gaan farmen heb ik alle sets bijna dubbel, sentry/tac/striker (ook voor mn alt). Alle drops zijn 240 gear sets en 204 wapens. Krijg met ong 20% een M1A krijg. Vandaag één gehad waar ik echt op hoopte, skilled in de derde slot. Heb met FL niet hele goede wapen drops gekregen maar bijna alle M1A's die ik kreeg heb ik gehouden.
Heb FL nog nooit op CM gedaan, is er eigenlijk nooit van gekomen, daar komt bij dat de verhouding weg is, CS is te doen in ~13 minuten met de 'op het huisje' tactic waar je in FL maar zit te wachten op die waves... De mortiers in CS doen veel minder dmg dan die dingen in FL dat zelf ik kan blijven zitten met smart cover..

FL is gewoon te 'saai' imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mijn nieuwe vector. Min of meer een god rol voor dmg output.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ppunt/04817c2008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ppuom/680db23f66.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
  • Laatst online: 16-12-2021
prutser001 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Heb FL nog nooit op CM gedaan, is er eigenlijk nooit van gekomen, daar komt bij dat de verhouding weg is, CS is te doen in ~13 minuten met de 'op het huisje' tactic waar je in FL maar zit te wachten op die waves... De mortiers in CS doen veel minder dmg dan die dingen in FL dat zelf ik kan blijven zitten met smart cover..

met dank aan Blijleven, Mankestift en Klungeltjee heb ik FL gisteren op CM tot een succes weten te brengen, daarna CS geprobeerd op CM, maar dat was niet zo'n succes... misschien was de focus ondertussen ook een beetje weg en om eerlijk te zijn had ik in ieder geval geen super gear om CS te doen... kwam niet hoger dan 8000 electronics en dan doet je selfheal echt niks :(

Dus nu eerst ff aan m'n gear werken en dan CS nog maar eens op CM proberen :)

PSN id: MrKnown86

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Peter Boudewijn schreef op zondag 12 juni 2016 @ 07:20:
[...]

met dank aan Blijleven, Mankestift en Klungeltjee heb ik FL gisteren op CM tot een succes weten te brengen, daarna CS geprobeerd op CM, maar dat was niet zo'n succes... misschien was de focus ondertussen ook een beetje weg en om eerlijk te zijn had ik in ieder geval geen super gear om CS te doen... kwam niet hoger dan 8000 electronics en dan doet je selfheal echt niks :(

Dus nu eerst ff aan m'n gear werken en dan CS nog maar eens op CM proberen :)
De focus was bij mij ook een beetje weg. En daar werden we als team niet tactischer door :( hij is zeker te doen, maar we moeten communiceren en bij elkaar blijven. Binnenkort nog maar is proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
rsnubje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 04:09:

[afbeelding]
[afbeelding]
Min of meer? Ik ben al lang aan het craften naar deze Vector.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
[afbeelding]
Maar deze damage output is toch super laag voor 2600 FP.... Natuurlijk gaat hij 13,5% omhoog binnen de 10m maar dan nog.

Mijn tanktician heeft deze DPS en dan nog is Competent op de vector. Icm maar 1600 FP.

DPS build 2700 FP zit zonder accuracy inflatie op 220K.

Ik snap niet hoe je met deze talents er zo weinig damage uit pompt?!

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 12-06-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
bbblije schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Maar deze damage output is toch super laag voor 2600 FP.... Natuurlijk gaat hij 13,5% omhoog binnen de 10m maar dan nog.

Mijn tanktician heeft deze DPS en dan nog is Competent op de vector. Icm maar 1600 FP.

DPS build 2700 FP zit zonder accuracy inflatie op 220K.

Ik snap niet hoe je met deze talents er zo weinig damage uit pompt?!
DMG is aan de lage kant idd, maar de talents en chc zijn perfect. Waarschijnlijk heeft rsnubje op zijn gear weinig/geen chd, maar in de praktijk is dit een supersterke SMG. DPS score zegt niet zo veel en is niet 1 op 1 te vergelijken.

Sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx

[afbeelding]
[afbeelding]
Maak eens een screenshot van je mods op je gun en je overige gear.

Het is namelijk lastig om zo'n lage DPS te krijgen met zo'n godroll en firearms.

Voor je beeldvorming ik heb een vector met deadly, brutal en destructive en doe met 200 firearms meer rond de 250k DPS.

[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 12-06-2016 10:57 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
prutser001 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Ik heb FL nooit saai gevonden. Speel vaak met lagere GS omdat ze vaak worden gekicked, dus alles duurt wat langer en altijd leuke onverwachte momenten. Oke je doet het niet in 30m met een skilled team maar ik heb lol in de shotgun waves. En de blijdschap dat ze CM hebben gedaan en niet worden gekicked maakt al veel goed. Iemand met sentry maakt die LMG waves 10-14 wel minder saai.

Net nog een epic moment waarbij 2 players down waren toen ik bom plantte. Ik terug in de pit kwam er een LMG beneden springen en achter ons een shock drone. We hadden geen player met immunizer want degene sprak geen goed engels (want anders is t natuuriljk te makkelijk :+ ) dus we gingen 3x down voordat de players weer gerespawned waren. Was echt lache. Mn incursion alt heeft geen final measure, dus ik vrees drones altijd als we geen goede sticky flasher hebben. Ik vind een wipe ook niet erg, heb toch meeste gear al en 3 bumblebee skins.

[afbeelding]
[afbeelding]
Vriend van mij heeft precies dezelfde gekregen vandaag in CS. Echt een epic drop en perfect voor PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
desune schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:54:
[...]

Ik heb FL nooit saai gevonden. Speel vaak met lagere GS omdat ze vaak worden gekicked, dus alles duurt wat langer en altijd leuke onverwachte momenten. Oke je doet het niet in 30m met een skilled team maar ik heb lol in de shotgun waves. En de blijdschap dat ze CM hebben gedaan en niet worden gekicked maakt al veel goed. Iemand met sentry maakt die LMG waves 10-14 wel minder saai.

Net nog een epic moment waarbij 2 players down waren toen ik bom plantte. Ik terug in de pit kwam er een LMG beneden springen en achter ons een shock drone. We hadden geen player met immunizer want degene sprak geen goed engels (want anders is t natuuriljk te makkelijk :+ ) dus we gingen 3x down voordat de players weer gerespawned waren. Was echt lache. Mn incursion alt heeft geen final measure, dus ik vrees drones altijd als we geen goede sticky flasher hebben. Ik vind een wipe ook niet erg, heb toch meeste gear al en 3 bumblebee skins.

[...]

Vriend van mij heeft precies dezelfde gekregen vandaag in CS. Echt een epic drop en perfect voor PvP.
Respect dat he mensen als mij helpt! Gisteren ook door 3 kerels meegenomen en voor het eerst FL gehaald. Gs van 190 naar 200 met de drop, perfect. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002

Rudios

Lost in space?

Vandaag maar eens de resterende icoontjes opgeruimd op de map. Heb nu alles 100% gecleared, echter, logde ik net in en zag ik weer een shitload aan icoontjes opgegloeien terwijk ik alles gehad heb. Iemand een idee hoe ik dat weg krijg? Game stats zegt nog streeds dat ik alles gecleared heb. Ik ben nou niet echt van plan om weer alles weg te spelen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat je toevallig nog in iemands anders sessie? Dan zie jij zijn icoontjes i.p.v. die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002

Rudios

Lost in space?

Dat was idd na een challenge mode, ik heb gerestart maar ze gaan niet meer weg.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Griffx schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Maak eens een screenshot van je mods op je gun en je overige gear.

Het is namelijk lastig om zo'n lage DPS te krijgen met zo'n godroll en firearms.

Voor je beeldvorming ik heb een vector met deadly, brutal en destructive en doe met 200 firearms meer rond de 250k DPS.
Wel grappig hoe iedereen denkt dat ik met deze vector een lage dmg output heb. Er is een zeer groot verschil tussen de DPS die de game laat zien en de daadwerkelijke DPS ofwel, wat je dus dmg output noemt.

Als ik een hoop accuracy mods op mn wapens zet kom ik ook zo op 200k+, maar wat hou je er dan nog van over? Vrij weinig.

De mods:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pq3Jg/182cb8263e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pq3S1/d39d898ef0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rsnubje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:48:
[...]

Als ik een hoop accuracy mods op mn wapens zet kom ik ook zo op 200k+, maar wat hou je er dan nog van over? Vrij weinig.
Denk niet dat mensen hier met veel accuracy op hun wapens rondlopen. ;)

Als ik zo naar de screenshots kijk, dan zit het verschil hem (denk ik) in headshot damage en crit chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Sorry to bust your bubble, maar ik denk het wel. En 250k DPS met 2800 firearms is met de huidge metas en zonder AR, ofwel met SMG, bijna niet te doen. Met alleen extra crit chance kom je niet aan 50k extra DPS afaik.

[ Voor 18% gewijzigd door rsnubje op 12-06-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Lage base crit maakt niet uit als die toch aangevuld wordt met puls tot cap.
Leuk dat je op papier minder damage doet maar in combat ga je er dan dik voorbij zeker als je brutal + deadly headshots regent met 60% crit hit.
Terwijl iemand anders met 250k en hogere base crit alleen maar ze puls zal verspillen i.v.m. crit cap.
Leuk voorbeeld deze crappy shotgun :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HJE1R4u.jpg
Zie hier voor de rest ;)
http://imgur.com/a/FfBSJ

[ Voor 18% gewijzigd door shroudster op 12-06-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Nvm

[ Voor 133% gewijzigd door Griffx op 13-06-2016 00:27 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rsnubje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:24:
Sorry to bust your bubble, maar ik denk het wel. En 250k DPS met 2800 firearms is met de huidge metas en zonder AR, ofwel met SMG, bijna niet te doen. Met alleen extra crit chance kom je niet aan 50k extra DPS afaik.
...

En dan is nog niet eens m'n 4p striker geladen... En dan 60% CHD van m'n pulse erbij... En ik heb niet eens een wapen met Deadly... Enkel brutal, self-preserved en competent (+13,5% damage na skill).

Enkel accuracy op m'n flash-hider.

Ik loop normaal rond met maar 2600/2700 FP en 400K toughness. Maar dit is even om te laten zien hoe een gemiddelde DPS build er uit ziet.

[ Voor 48% gewijzigd door bbblije op 13-06-2016 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:59:
[...]

[afbeelding]

En dan is nog niet eens m'n 4p striker geladen... En dan 60% CHD van m'n pulse erbij... En ik heb niet eens een wapen met Deadly... Enkel brutal, self-preserved en competent (+13,5% damage na skill).

Enkel accuracy op m'n flash-hider.

Ik loop normaal rond met maar 2600/2700 FP en 400K toughness. Maar dit is even om te laten zien hoe een gemiddelde DPS build er uit ziet.
Leuk en aardig maar sheet dps staat totaal niet in verhouding tot echte output.
De game gaat amper van headshots uit en sentry 2 piece gebruikt nog een oude multiplier ipv additive.
Wat voor hits doe je unbuffed op een dummy in de base hs crit en non crit met je smg? (en hoeveel top crits in combat met alles behalve tactical link oid?)
+ who cares over gemiddelde dps? Als je target toch al binnen een aantal schoten dood is >:)
Zeker gezien de nieuwe meta is burst the way to go , wanneer je hem dan hit zo hard mogelijk ook want anders heeft die toch zat tijd om te healen.
Laatste tijd ook gewoon M44 met explosive rounds als een manhunt onbezorgd in mijn ambush loopt van smart cover + booster + explosive > halve manhunt down met 3 dikke hits en rest kiest het hazenpad.
Dit alles overigens in een 4 sentry 2 final measure build , M870 + M44 er is vrij weinig tegen bestand en als solo player vaak zat onderschat wanneer ik lekker in smart cover zit en 4 man staat op 5 meter mets smg's en whatever te schieten. Boom headshot > snel bashen en weer terug vaak zat dat je nog een goeie kans hebt ook om het na te vertellen _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door shroudster op 13-06-2016 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leontjuh1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-08 17:58
Ik loop voornamelijk met een M870 rond met, al zeg ik het zelf, vrij leuke talents erop. De accurate talent zorgt wel voor lichte DPS inflatie, maar juist door die talent doe je in PvP wel lekker veel damage door de hoge grouping van de pellets. 4x Sentry helpt natuurlijk ook lekker.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pqyFd/b9a078a133.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:59:
[...]

Zit zelf nu met +/- 2700 firearms op 234k (heb t.o.v. van mijn vorige post na aanraden van de mensen hier wat firearms en een klein beetje stamina ingeruild voor skill) . Heb iets hogere CHC, ongeveer zelfde CHD en flink wat meer HSD. Met pulse zit ik net over de cap heen (dus volgens mij is dat redelijk optimaal). Ik heb alleen accuracy op mijn underbarrel en verder niet (ook geen talents met accuracy).

Zal vanavond ff checken wat ik op de dummy doe op de shooting range, maar zo uit mijn hoofd was dat iets van 95k voor een crit/head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
rsnubje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:48:
[...]

Wel grappig hoe iedereen denkt dat ik met deze vector een lage dmg output heb. Er is een zeer groot verschil tussen de DPS die de game laat zien en de daadwerkelijke DPS ofwel, wat je dus dmg output noemt.

De mods:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk niet dat je een lage DMG hebt, die zal very nice zijn.
Alleen is je DPS in combinatie met deze gun en firearms niet optimaal.

Zonder acc mods moet je makkelijk richting de 200k dps kunnen gaan. Welke set items gebruik je?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik gebruik 2x sentry, 2x striker en 2x final measure met 97% exotic damage resilliance. Ik denk trouwens dat de rogues van gisteravond anders denken over mijn optimale damage. Als mensen zoals bbblije gaan vergelijken met buffs actief en meer firearms valt er weinig over te zeggen.

Vergeet niet dat een RoF mod veel meer DPS geeft dan mijn CHD mod. Ik kies echter liever voor een stabiele output waarvan bijna alles raak is.

Ik ben net als shroudster in afwachting van jullie unbuffed damage in de BoO.

[ Voor 16% gewijzigd door rsnubje op 13-06-2016 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Unbuffed:
Unbuffed

Buffed:
Buffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

[...]

Na de laatste 30 uur spelen heb ik 1 upgrade gehad. Een beroerde (voor 240 dan) sentry armor maar die was al beter dan mijn oude 214. Upgrades zijn wanneer je alles al wat hebt gerold helaas niet meer zo veel voorkomend met de voorwaarde dat je op de armor cap blijft.
Gister de FL runs op hard tot een 25 min gekregen. In die tijd heb je helaas ook 2,5x de CS gedaan. FL is aan de rechterkant niet meer zo saai als hele tijd in de pit zitten.

In de runs in de DZ die we hebben gedaan hebben we dit weekend geen hacker gezien en zijn 1 of misschien 2x neergehaald. Verder gewoon rustig kunnen farmen. DZ is mijn main source voor reroll credits atm. Vrijdag 2M uitgegeven en had ze er zondag weer bij :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
Thomas18GT schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:08:
[...]
Respect dat he mensen als mij helpt! Gisteren ook door 3 kerels meegenomen en voor het eerst FL gehaald. Gs van 190 naar 200 met de drop, perfect. *O*
Goed gevoel geeft dat als je m eindeiljk hebt gehaald. En de euforie dat je niet gekicked werd dus 15 waves lang, gaat t nu echt gebeuren dat ik m ga halen gevoel.

Aan het eind van een FL CM wilde een gast met GS228 nog een CS CM met mij doen. Ik vroeg naar zn gear en hij vertelde dat hij 130K toughness had. Ja 130K. Ik dacht dat ik het verkeerd verstond haha. Heb m daarna geleerd crafting recalibration station te gebruiken. In zijn defense, hij ging niet vaak down in FL.

Weer een andere keer GS226 speler die vertelde me dat hij alleen nog kneepads nodig had om GS228 te krijgen. Ik vroeg voor wat voor set, zodat we adh daarvan konden kijken waar we zijn kneepads moesten farmen. "Maakt niet uit ik wil gewoon GS228 hebben".

Dus ja ik neem GS altijd met een dikke korrel zout. Je kan aan de kleuren en design van de kneepads, vest, handschoen en backpack zien wat players dragen. Met een FL bumblebee skin, riot jacket van CS en de nieuwe skin, kun je ook zien of iemand wat incursions onder hun belt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Gear, wapen, mods en firearms? Zo weet ik nog niks.
En base damage(rode/paarse hit) zou ook mooi zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 13-06-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
http://imgur.com/CdpFyMC
http://imgur.com/b1t5Za6
Ook met striker punt is alleen dat het totaal niet viable is qua constante output, 3 magazijnen met je smg op een dummy om je talent te maxen, mag hopen dat alles afgezien van heavies al dood is halverwege de eerste mag. 8)7 (ook even uitgaande van pinpoint precision met een controller :+ )
Met mijn standaard set (4 sentry 2 final measure)
plain crit hs > 77k
met eigen smart cover en booster > 115k
Met puls daarentegen gaat die gewoon hard over de 200k(240k in Q toen hem net had) heen echter is de shotgun alsnog meer qua output uitgaande van een standaard encounter met puls en smart cover. 200k crit hs per pellet zonder marker is gemiddeld een output van grofweg 1,5mil met 1 buckshot, nog niet dood dan zorgen de marks die volgen daar wel voor.
Liever een erg tough cookie met een erg pijnlijke bijt dan de meta icm smg spray en hopen dat je dps de heal kan bijbenen of je target ze heal failed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rsnubje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:59:
[...]

Gear, wapen, mods en firearms? Zo weet ik nog niks.
En base damage(rode/paarse hit) zou ook mooi zijn.
Nog maar een x dan:

...

4 striker, 2 sentry.

FW Vector: 25,5% CHC, Brutal, Self-preserved, Competent.

Ik doe dit uit mn hoofd dus mss dat ik er % naast zit.

Barrel; 21% accuracy, 34% CHD
Under Barrel; 34% Stability, 34% HFA
Mag; 101% size, 14% DMG
Sight: 22% HSD, 7,5% CHC

Normale damage kan je uitrekenen, gezien je totaal waardeloos/ongeïnteresseerd leest (ik heb veel info voor deze post al gemeld) ga ik geen moeite meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:28:
[...]

Under Barrel; 34% Stability, 34% HFA
Als ik mij niet vergis zit hier de grootste dps-inflatie. HFA is (dacht ik - corrigeer AUB !) enkel maar geldig wanneer je unzoomed (dus geen right mouse) zo los uit de pols schiet.
Wat dus nooit gebeurd op PC. (geen idee andere platformen).
En deze 34% HFA geeft HUUUUUUUUUUUGE dps inflation voor iets dat je nooit gebruikt.

Dit geheel terzijde over wie de grootste epeen heeft ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00
willemvh schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Als ik mij niet vergis zit hier de grootste dps-inflatie. HFA is (dacht ik - corrigeer AUB !) enkel maar geldig wanneer je unzoomed (dus geen right mouse) zo los uit de pols schiet.
En deze 34% HFA geeft HUUUUUUUUUUUGE dps inflation voor iets dat je nooit gebruikt.

Ik dacht dat hip fire ook R2 bevat (of rechterklik) maar niet R3 (pc ken ik de knop niet) op PS4

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

willemvh schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Gebruik zelf alleen stability en horizontal stability op underbarrel, enige met hfa is de laser op de pistols bij mij. Iets anders met hfa is bij mij instant shred.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HFA gebruik ik heel erg veel! Over cover heen schieten om geen damage te vangen of rogues/agents die blijven rollen. HFA geeft daarbij ook veel minder +DPS dan accuracy. Voor mij zijn dit de beste mods, net genoeg accuracy om m'n groep klein te houden. Stability zorgt er voor dat m'n wapen helemaal niet meer weg loopt, en HFA om unzoomed te schieten. Ik gebruik conceil smartcover en dan is dit in DZ 05-06 vaak het gene dat me in leven houd omdat ik niet hoef te peeken.

[ Voor 65% gewijzigd door bbblije op 13-06-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsja dus al 2 accuracy mods die in je DPS meetellen. Accuracy + HFA zijn mods die je gewoon niet wilt hebben op wapens, schiet je geen fuck mee op.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Angeloonie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:57:
Tsja dus al 2 accuracy mods die in je DPS meetellen. Accuracy + HFA zijn mods die je gewoon niet wilt hebben op wapens, schiet je geen fuck mee op.
Ach met hipfire/blindfire kan het maar waarom zou je dan striker 4 set lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:57:
Dat is echt totale bs. Accuracy doet wel degelijk iets voor je spreiding. Er zit een wezenlijk verschil tussen 20 of 50% accuracy dat klopt, maar test zelf maar is hoe weinig dps je krijgt voor HFA en hoeveel het doet voor je unzoomed spreiding. Ik zou 100% van de tijd HFA of Accuracy boven horizontal stability of reduceren threat kiezen op een SMG.

YouTube: The Division - Accuracy Stat Confirmed By Division Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Dat is echt totale bs. Accuracy doet wel degelijk iets voor je spreiding. Er zit een wezenlijk verschil tussen 20 of 50% accuracy dat klopt, maar test zelf maar is hoe weinig dps je krijgt voor HFA en hoeveel het doet voor je unzoomed spreiding. Ik zou 100% van de tijd HFA of Accuracy boven horizontal stability of reduceren threat kiezen op een SMG.

shroudster schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Ach met hipfire/blindfire kan het maar waarom zou je dan striker 4 set lopen?
Omdat ik niets meer heb aan m'n savage gloves en geen fatsoenlijke sentry gloves heb. Met een SMG ga je geen 40m schieten dus ook unzoomed in cover stack ik m'n striker. Niet 100% maar als je al ziet wat 20% voor je damage doet. Hier zit ik makkelijk constant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Tuurlijk doet accuracy wel iets, maar op de afstand dat je de meeste vijanden afmaakt met je SMG (<20 meter) maakt het geen reet uit en kun je zonder problemen echt wel >90% op headshot houden. Dan kun je beter in iets anders investeren.

Als jij met je SMG op 50 meter nog headshots wil maken is accuracy wel aan te raden ja, maar nuttig is het niet.

HFA heb ik op geen enkel wapen zitten, gebruik dat letterlijk nooit, maar op console misschien wel nodig met die fucked up aiming daar :P

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 13-06-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Tuurlijk doet accuracy wel iets, maar op de afstand dat je de meeste vijanden afmaakt (<20 meter) maakt het geen reet uit en kun je zonder problemen echt wel >90% op headshot houden. Dan kun je beter in iets anders investeren.
Jij speelt op PC, ik met thumb-sticks en striker. Iedere mis is -2% dus die 90% die jij op PC maakt is 70%? op de PS4/xbone. En die 30% miss canceled m'n hele buf weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Jij speelt op PC, ik met thumb-sticks en striker. Iedere mis is -2% dus die 90% die jij op PC maakt is 70%? op de PS4/xbone. En die 30% miss canceled m'n hele buf weer.
Dan moet je dus ook niet appels met peren gaan vergelijken en over DPS-waarden op de PC gaan beginnen :+

PS. sowieso zou ik die hele striker set niet verder dan 3 piece opzetten. Die buff is op de PC ook al lastig up te houden (en te traag) dus kun je beter enkel voor de CHD gaan en die vrijgekomen slot in iets anders investeren. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 13-06-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Dan moet je dus ook niet appels met peren gaan vergelijken en over DPS-waarden op de PC gaan beginnen :+
Op PC moeten die veel hoger kunnen liggen. Ik zal vanavond is m'n SMG zonder enige accuracy mod maken en dan op 2600FP gaan zitten.

De opmerking was trouwens opbouwend bedoeld, zoals jullie misschien hebben gezien heb ik hier en daar ook wat builds gepost ik probeer de mensen die nog spelen te helpen met opbouwende kritiek.

Het is gewoon apart dat iemand met een gearscore van 228 (dus allemaa 240 gear aan heeft) niet verder komt dan 2600/2600/1900

97% EDM is wel indrukwekkend, maar zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Marcostyle een hele guide geüpload met grafieken en verhoudingen. Met amper 300K aan health heb je met zoveel EDM niet de ideale EDM en tellen die laatste 30-40% bijna niet meer mee als mitigation. Het lijkt er op dat je goede gear hebt maar niet de goede keuzes maakt of hebt gemaakt. Dat is het enige wat ik er nog over kwijt wil.

YouTube: The Division | Definitive Best In Slot Gear Guide

Ik heb nog niet m'n end gear.. Het liefst zou ik ook iets meer EDM en/of een Vigorous chest runnen. Maar RNG gunt me dit niet.

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 13-06-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Op PC moeten die veel hoger kunnen liggen. Ik zal vanavond is m'n SMG zonder enige accuracy mod maken en dan op 2600FP gaan zitten.
Gok dat je een dik verschil gaat zien.
Je moet ergens toughness vandaan halen en daarvoor DPS inleveren, jouw 314k toughness zonder Final Measure kom ik graag tegen in de DZ als ik rogue ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Voor PvP is 2x Final Measure sowieso aan te raden. Het zijn keuzes die je maakt en laat ik zeggen dat het fijn is als je langs een lvl 34 flamer kan rennen als je achter een rogue aan zit of andersom. Sowieso fijn met al die tankticians tegenwoordig die zonodig stickies moeten spammen. Zelfs met triage triggert het geen rogue. Althans niet op mij.

Nu wil ik geen mensen gaan bashen, maar Marcostyle is ook maar een mens en de laatste keer dat wij hem tegen kwamen waren wij manhunt en ging hij binnen notime dood. En dan was hij niet aan het trollen met grey gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
rsnubje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:50:
Voor PvP is 2x Final Measure sowieso aan te raden. Het zijn keuzes die je maakt en laat ik zeggen dat het fijn is als je langs een lvl 34 flamer kan rennen als je achter een rogue aan zit of andersom. Sowieso fijn met al die tankticians tegenwoordig die zonodig stickies moeten spammen. Zelfs met triage triggert het geen rogue. Althans niet op mij.

Nu wil ik geen mensen gaan bashen, maar Marcostyle is ook maar een mens en de laatste keer dat wij hem tegen kwamen waren wij manhunt en ging hij binnen notime dood. En dan was hij niet aan het trollen met grey gear.
Manhunt zegt weinig, of had je 1v1 gedaan alles is afhankelijk van je team, blijft altijd leuk om bekenden online te slopen. >:)

Mijn build van twee dagen geleden, in mijn huidige build zijn de striker gloves vervangen voor Sentry gloves. DPS nu is 252 geworden, en toughness 369 (dacht ik) en skill 18k
Waarbij ik vooral de sniper ben in ons team.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/griffx/Mobile%20Uploads/image.jpeg

Waarbij ik in rogue situaties mijn reckless er afhaal en vigorous chest met boostershot erop zet, en sniper omwissel naar Aug.
Run zelf altijd shock turret, onze twee techs runnen support station en smart cover.

[ Voor 14% gewijzigd door Griffx op 13-06-2016 13:12 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Tuurlijk is alles afhankelijk van je team, maar als jij graag 100% explosive bullet tankt, be my guest, maar dan ben je wel met 1-2 schoten dood door mn M44. Zelfde geldt voor stickies.

[ Voor 8% gewijzigd door rsnubje op 13-06-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Gok dat je een dik verschil gaat zien.
Je moet ergens toughness vandaan halen en daarvoor DPS inleveren, jouw 314k toughness zonder Final Measure kom ik graag tegen in de DZ als ik rogue ben :+
Ik heb toch met deze build nog 35% EDM Via m'n smart cover doe ik de rest. Net genoeg om een 40K sticky met 1 bar te overleven, de rest moet ik dan echt hebben van m'n heal/self-preserved. Flame is 9/10x wel fataal :/ maar m'n Tanktician met 500K toughness, 90% EDM en 75% DM gaat even hard down tegen vuur :( blijft fataal die shit.

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 13-06-2016 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
rsnubje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:13:
Tuurlijk is alles afhankelijk van je team, maar als jij graag 100% explosive bullet tankt, be my guest, maar dan ben je wel met 1-2 schoten dood door mn M44. Zelfde geldt voor stickies.
Ja ach, dat boeit me niet, aangezien ik in rogue situaties 9 vd 10x mijn m44 al klaar heb staan nadat onze tech een flashbang sticky heeft gebruikt, vanuit een smart cover met 60 damage reductie, desnoods nog een supertje erop en uit zingen.

Ik speel ps4 dus meeste is in die tijd er al lang langs gevlogen, fire is vervelender aangezien je geen health kan poppen.
Onze tech heeft 90% EDR, we zijn nooit verder bij elkaar vandaan dan de support station.

Dat is juist het leuke aan deze game, iedereen heeft zijn eigen manieren van spelen, en op het einde zijn we allemaal rank 99 :+

En als ik neer ga door explosive bullets dan zij het zo, boeie :D

[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 13-06-2016 13:26 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-09 21:34
bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:14:
[...]

Ik heb toch met deze build nog 35% EDM Via m'n smart cover doe ik de rest. Net genoeg om een 40K sticky met 1 bar te overleven, de rest moet ik dan echt hebben van m'n heal/self-preserved. Flame is 9/10x wel fataal :/ maar m'n Tanktician met 500K toughness, 90% EDM en 75% DM gaat even hard down tegen vuur :( blijft fataal die shit.
Dan is hij aan het liegen over zijn stats volgens mij :P . Ik kan makkelijk een teamgenoot oppakken als er een grote fire dude aan het zeiken is. Ga wel snel down als er nog ergens een turret of gozer aan het schieten is dan is het gewoon bye bye.

Ps: vaak is de teammate al naar de knoppen omdat er geen revive time is als er een flame gozer in de buurt is :+

[ Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 13-06-2016 13:46 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Dan is hij aan het liegen over zijn stats volgens mij :P . Ik kan makkelijk een teamgenoot oppakken als er een grote fire dude aan het zeiken is. Ga wel snel down als er nog ergens een turret of gozer aan het schieten is dan is het gewoon bye bye.

Ps: vaak is de teammate al naar de knoppen omdat er geen revive time is als er een flame gozer in de buurt is :+
Vuur is in veel gevallen gewoon einde oefening. Jij blijft inderdaad langer staan, maar Griff en/of ik hoeven het niet te proberen -O-

Ik kom op m'n Tanktician ook fire-res te kort. Support station immu helpt dan wel, maar ik kan niet te blijven zitten als er zo'n dikke op me af komt ;w

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 13-06-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Vanaf 97% is het tankable, incl die tear gas nades van lvl 34. Tis wel als het er meer dan 2 zijn, dan is zelfs 3% soms nog teveel. Als je op je gear mods niks anders nodig hebt kun je evt extra EDR erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
bbblije schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Vuur is in veel gevallen gewoon einde oefening. Jij blijft inderdaad langer staan, maar Griff en/of ik hoeven het niet te proberen -O-

Ik kom op m'n Tanktician ook fire-res te kort.
Ik weet nog wel iets wat insta-kill is. Dat zijn de shock mijnen/claymore van de snipers. Blijf je gewoon een half uur staan en je health vliegt eraf.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
PSYVIRII schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:12:
[...]

Ik weet nog wel iets wat insta-kill is. Dat zijn de shock mijnen/claymore van de snipers. Blijf je gewoon een half uur staan en je health vliegt eraf.
Timen wanneer er een neutral speler/rogue dichtbij staat en dan kapot schieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:56:
[...]

Holy shit, voeg je iemand toe via de Tweakers community op psn, met als bericht Tweakers. Krijg je als eerst een botte reactie: "wie ben jij" en daarna "je echte naam" met als vervolg "waarom voeg je me toe". Wordt dan niet lid van een community als je mensen schuw bent!
Dan heb je mij niet toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik kan zo weinig me die guides voor perfect gear. Blijkbaar moet ik pulse dingen rollen, maar ik gebruik nooit pulse. First aid self en/of ally heal vind ik belangrijker, daarna smartcover.
Ik heb ook bewust geen 75% armor reduction, heb preciesvgenoeg skill haste zodat mijn smartcover 100% up is zonder triage/talents.
Heb ook gewoon electronics om Predatory te unlocken op een wapen met skilled in het 3e slot. Ik geef daar graag wat toughness voor op.

Je kan wel ergens heen willen qua gear, maar dan moet dat spul wel droppen. Met 1 goede drop kan ik mijn hele build verbeteren maar de kans dat ik dat meemaak is vrij klein. Ik bouw met wat ik heb, niet met wat kan droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PirE schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:54:
Ik kan zo weinig me die guides voor perfect gear. Blijkbaar moet ik pulse dingen rollen, maar ik gebruik nooit pulse. First aid self en/of ally heal vind ik belangrijker, daarna smartcover.
Ik heb ook bewust geen 75% armor reduction, heb preciesvgenoeg skill haste zodat mijn smartcover 100% up is zonder triage/talents.
Heb ook gewoon electronics om Predatory te unlocken op een wapen met skilled in het 3e slot. Ik geef daar graag wat toughness voor op.

Je kan wel ergens heen willen qua gear, maar dan moet dat spul wel droppen. Met 1 goede drop kan ik mijn hele build verbeteren maar de kans dat ik dat meemaak is vrij klein. Ik bouw met wat ik heb, niet met wat kan droppen.
Zit je dan op 70% armor reduction of nog veel lager? Ik zou niet graag de ~75% opofferen voor wat dan ook. Leuk smart cover, maar als jij in PvP in de smart cover blijft zitten ben je nogal gehandicapt, andere spelers kunnen je dan lekker makkelijk headshotten e.d. :P Dan heb ik liever wat meer damage mitigation :P En die paar seconden cooldown die het gaat schelen maken dan ook niet meer uit hehe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Angeloonie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:11:
[...]

Zit je dan op 70% armor reduction of nog veel lager? Ik zou niet graag de ~75% opofferen voor wat dan ook. Leuk smart cover, maar als jij in PvP in de smart cover blijft zitten ben je nogal gehandicapt, andere spelers kunnen je dan lekker makkelijk headshotten e.d. :P Dan heb ik liever wat meer damage mitigation :P En die paar seconden cooldown die het gaat schelen maken dan ook niet meer uit hehe. :P
72.7%, valt wel mee hoor. Ik kan zittend in smartcover damage van 2 tankticians tanken met Self-heal. En met de dps boost icm mijn DPS krijg ik ze wel neer.
Overigens kan je ook gewoon strafen met smartcover. Enige zwakte is Emp/flash en long range NPCs met shotties maar dan is het gewoon rollen als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
PirE schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:38:
[...]

72.7%, valt wel mee hoor. Ik kan zittend in smartcover damage van 2 tankticians tanken met Self-heal. En met de dps boost icm mijn DPS krijg ik ze wel neer.
Overigens kan je ook gewoon strafen met smartcover. Enige zwakte is Emp/flash en long range NPCs met shotties maar dan is het gewoon rollen als een gek.
Rollen als een gek net zo als er 3 van de melee gasten in je team staan te hakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PirE schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:38:
[...]

72.7 valt wel mee dan ja :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Nieuwe BoO (?)
Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/.eJwFwdENhCAMANBdGICCkkLdhiBBc0oJrfHjcrvfe1_zzMts5lAdsgHspxSeuxXlmVu1jbldNY9TbOEbsmoux127CniHzlEIlDAEH5fkwJOnmCItiERrRER4-qfz2-3ozfz-CaQi_A.G_8OYDvSxuucvP1wCNPt6LVMZuA.png

[ Voor 77% gewijzigd door spartacusNLD op 13-06-2016 20:22 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Belangrijkste wat ik meekrijg uit die trailer: PC krijgt hem op dezelfde datum als XB. Dacht dat timed-exclusive voor XB was, heb ik dan zeker gemist.

V.w.b. de hele DPS discussie: heb ff gekeken, heb een underbarrel met HFA/ACC, als ik die weglaat, ga ik van 234k naar 213k. Damage blijft uiteraard exact hetzelfde. Zie wel duidelijk verschil in de crosshairs.

Base head hit (staand): 27052
Crit head hit (staand): 71417
Crit head hit (pulse, staand): 95486
Crit head hit (pulse + smart cover buff): 122928

Geen 4x Striker bonus. Kan ik wel equippen, maar dan heb ik firearms ipv electronics en mis ik ook critical hit damage. Dan zit ik op 200806.

Waar kan ik een underbarrel vinden met iets anders dan stability(hip)accuracy? DZ? Kan ik ff vergelijken.

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 13-06-2016 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dank voor je reactie.
Dit is mijn damage met 156k DPS en 20k skillpower.

Base head hit (staand): 28509
Crit head hit (staand): 75548
Crit head hit (pulse, staand): 101659
Crit head hit (pulse + smart cover buff): 132878
http://puu.sh/prDNe/2ab42681d7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat PC hem krijgt vanwege Microsoft en al het gedonder rondom hackers etc. PC heeft het grootste % ontevreden spelers die zijn gestopt. Waarschijnlijk zou een verlate release dit alleen maar erger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Netjes, niks verteld over level cap omhoog?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rsnubje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:27:
Dank voor je reactie.
Dit is mijn damage met 156k DPS en 20k skillpower.

Base head hit (staand): 28509
Crit head hit (staand): 75548
Crit head hit (pulse, staand): 101659
Crit head hit (pulse + smart cover buff): 132878
http://puu.sh/prDNe/2ab42681d7.jpg
En dit is mijn huidige build:

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/8/7328/27382145080_527ba65350_z.jpg

Heb gisteren ff Clear Sky gedaan zonder die underbarrel, maar ook op korte afstanden merk ik het effect vooral met headshots. Ook op 10-15m is m'n crosshairs dan veel groter dan het hoofd van het mannetje waar ik op schiet (full-auto). Dus schoten gaan mis, onafhankelijk van aiming skills. Ik kan natuurlijk bursten of alleen bodyshots doen, maar dat kost ook DPS. Scoped heb ik niet geprobeerd. Met barrel eronder gaat alles raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
Mars18 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 06:27:
[...]

Netjes, niks verteld over level cap omhoog?
lijkt me onlogisch. 1.3 is betaalde update. Als ze de lvl cap verhogen dan word je verplicht de DLC te kopen, als er bij lvl cap ook betere gear hoort..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:09:
[...]

lijkt me onlogisch. 1.3 is betaalde update. Als ze de lvl cap verhogen dan word je verplicht de DLC te kopen, als er bij lvl cap ook betere gear hoort..
Free to play, pay to win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:10
bbblije schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:12:
[...]

Free to play, pay to win...
Jammer alleen dat het niet gratis te spelen is. Heb nog steeds 60 euro betaald voor een PS4 copy

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:30:
[...]

Jammer alleen dat het niet gratis te spelen is. Heb nog steeds 60 euro betaald voor een PS4 copy
Raar, ik kreeg hem voor m'n verjaardag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:10
bbblije schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:
[...]

Raar, ik kreeg hem voor m'n verjaardag.
Wel gold hoop ik anders weet je ook meteen wie je nooit meer hoeft uit te nodigen op je verjaardag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:44:
[...]

Wel gold hoop ik anders weet je ook meteen wie je nooit meer hoeft uit te nodigen op je verjaardag :+
Heerlijk toch hoe het soms helemaal over niets kan gaan! Bedankt dat jij ook weer geweldig uit de hoek komt! Oprecht! Al dat serieuze geneuzel en lange tenen geouwehoer.

Maar even iets met wel inhoud, ik las op Reddit dat veel mensen aan het klagen zijn over de nieuwe "Meta". Tanktician, die zorgt voor saaie gameplay. Maar ik zelf heb hier helemaal niet zo'n last van, en van wat ik hier op het forum lees heeft ook maar een enkeling deze build. Er wordt geklaagd dat je niet zonder EDM kan en een 2 piece Final Measure een must is voor iedere DZ build. Wat is jullie ervaring? Ik heb 35% EDM en ben uitermate tevreden over mijn DPS build. Spelen tegen een sticky/tank vraagt een andere tactiek, wat ik juist uitdagend vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:53:
[...]

Heerlijk toch hoe het soms helemaal over niets kan gaan! Bedankt dat jij ook weer geweldig uit de hoek komt! Oprecht! Al dat serieuze geneuzel en lange tenen geouwehoer.

Maar even iets met wel inhoud, ik las op Reddit dat veel mensen aan het klagen zijn over de nieuwe "Meta". Tanktician, die zorgt voor saaie gameplay. Maar ik zelf heb hier helemaal niet zo'n last van, en van wat ik hier op het forum lees heeft ook maar een enkeling deze build. Er wordt geklaagd dat je niet zonder EDM kan en een 2 piece Final Measure een must is voor iedere DZ build. Wat is jullie ervaring? Ik heb 35% EDM en ben uitermate tevreden over mijn DPS build. Spelen tegen een sticky/tank vraagt een andere tactiek, wat ik juist uitdagend vind.
Zelf gebruik ik geen Final Measure, heb 10% EDM en gaat me prima af in de DZ.
Ik focus mijn gear meer op andere stats voor DMG.
Wel handig dat dan iemand in je team een healing rol heeft die je kan oppakken als er een firepisser staat te zeiken.

En nogmaal ga ik down door een sticky dan ga ik down, boeie 8)
Ik pak hem de ronde erna wel weer terug.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 14-06-2016 10:14 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
[...]

Dat zijn juist de mensen die klagen omdat ze 2 miljard damage willen doen en niet in teamverband spelen. Er zijn dat mensen die zonder Exotic rotzooi rondlopen en die hebben nergens last van. Solo in de darkzone kan ook met een sniper en 100 meter afstand dan heeft die exotic helemaal geen nut.

Ik vind zelf dat damage reduction meer voor de tank/support is. Rondrennen uit cover naar teammaten om te reviven of te healen en toch wat meer damage kan hebben + minder DPS doet (maar dan wel teammaten boosten met support abilities). In PVP is het een beetje hetzelfde verhaal: Teammaten beschermen voor flame- & explosieve rounds en healen.

Sommige vinden het raar dat heel het team word gewipt door een paar close-range mps's. Ja dat is 9 van de 10 keer omdat er 4 strikers/sentry's bij elkaar hobbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Underground is toch vooral PVE en alleen de heroic mode van de 1.3 incursion is locked voor Season pass houders, maar misschien kan je die gewoon starten als de leader de DLC heeft.

Er is ook nog niks bekend over de nieuwe loot maar ik zie nu al weer de huilposts op reddit dat het OP is en dat de mensen zonder season pass genaaid worden. Je weet vooraf dat er betaalde DLC uitkomt, koop het dan niet (de Base game).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren in mijn stash gerommeld en een andere build kunnen bouwen. No more 3 striker/2 sentry/savage en nu 4 sentry/2 final measure:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/191981090905391105/unknown.png

Met m'n SASG heb ik binnen no-time 3 sentry marks op targets, dat werkt echt lekker. Ook in PvP gisteren ging het een stuk fijner dan met oude setup. Skillpower ook hoger dus al met al dik in orde. 15k DPS ingeleverd en 25 toughness erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
PirE schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:20:
Underground is toch vooral PVE en alleen de heroic mode van de 1.3 incursion is locked voor Season pass houders, maar misschien kan je die gewoon starten als de leader de DLC heeft.

Er is ook nog niks bekend over de nieuwe loot maar ik zie nu al weer de huilposts op reddit dat het OP is en dat de mensen zonder season pass genaaid worden. Je weet vooraf dat er betaalde DLC uitkomt, koop het dan niet (de Base game).
Denk dat de meeste mensen wel de DLC kopen anders kan het spel gelijk de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx

Volgens mij komen er ook twee DZ area's bij, DZ7 en DZ8

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat de 'meta' is boeit me niet, het betekent nl. niet dat andere builds niet bruikbaar zijn. Dus ik speel gewoon met wat ik prettig vind, en tot nu toe bevalt me dat prima, zowel in PVE als DZ.
We weten niet eens of het überhaupt wel een probleem gaat zijn, wellicht komt evt. nieuwe loot ook in de rest van de game beschikbaar.
Griffx schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Volgens mij komen er ook twee DZ area's bij, DZ7 en DZ8
Vet! Wordt dat dan een nieuwe plek of het gedeelte boven DZ6 (Central Park, wat als begraafplaats/dumping ground diende)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
[...]

Terechte klacht, hele PVP is gewoon een rolling simulator geworden. Tactiek om ze verslaan is ook vrij simpel en boring. Emp of sticky flash erop zodat ze niks kunnen qua skill, dan begint de rolling mini game waarbij je moet schieten (liefst met serverlag) op hun hitbox, repeat dat tot ze down zijn. Garneer het met 2 of 3 shockturrets en je hebt "tactical" gameplay. Gisteren op stream ook een gevecht van 15 minuten met alleen maar rollen en skills spammen (heals, stickies en turrets) zitten kijken. Decider is vaak de server die ineens besluit dat je heal door de vloer valt.

Er zijn gewoon te weinig viable builds en dan wordt elke PvP encounter gewoon een voorspelbare handeling van zetten. 240 HE zou al helpen, een 240 rejuvenated mask of een 240 Vigorous/Reckless chest is een mooi begin.

[ Voor 3% gewijzigd door PirE op 14-06-2016 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NLxAROSA schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:47:

[...]

Vet! Wordt dat dan een nieuwe plek of het gedeelte boven DZ6 (Central Park, wat als begraafplaats/dumping ground diende)?
Gewoon het stuk boven DZ06. Het is er zelfs al (checkpoints e.d.) enkel afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
PirE schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Terechte klacht, hele PVP is gewoon een rolling simulator geworden. Tactiek om ze verslaan is ook vrij simpel en boring. Emp of sticky flash erop zodat ze niks kunnen qua skill, dan begint de rolling mini game waarbij je moet schieten (liefst met serverlag) op hun hitbox, repeat dat tot ze down zijn. Garneer het met 2 of 3 shockturrets en je hebt "tactical" gameplay. Gisteren op stream ook een gevecht van 15 minuten met alleen maar rollen en skills spammen (heals, stickies en turrets) zitten kijken. Decider is vaak de server die ineens besluit dat je heal door de vloer valt.

Er zijn gewoon te weinig viable builds en dan wordt elke PvP encounter gewoon een voorspelbare handeling van zetten. 240 HE zou al helpen, een 240 rejuvenated mask of een 240 Vigorous/Reckless chest is een mooi begin.
Sticky emp turrets enz = 1 woord : Support station. En 15 minuten is wel heel lang. Iedereen zat zeker op elkaar te schieten. Als je 1 gozer uitkiest met je team dan overleeft ie het 1 seconden dan de volgende en de volgende en de volgende en de volgende en de volgende......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
PSYVIRII schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:03:
[...]

Sticky emp turrets enz = 1 woord : Support station. En 15 minuten is wel heel lang. Iedereen zat zeker op elkaar te schieten. Als je 1 gozer uitkiest met je team dan overleeft ie het 1 seconden dan de volgende en de volgende en de volgende en de volgende en de volgende......
Ik heb niet het gevoel dat wij (als team) 15 minuten bezig zijn.
Inderdaad wat psy zegt, we pakken als team een agent aan en negeren de andere 3.
Eerst de tanky als we hem kunnen onderscheiden, en dan agent voor agent.

Vaak is het binnen 5 minuten klaar, voor ons of voor hun :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Op Gamekings zeiden ze dat 97% van de pc spelers is afgehaakt, lijkt mij bull...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
PSYVIRII schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:03:
[...]

Support Station heeft een kleinere radius ivm shockturrets, langere cooldown en dat ding is zo down. Support station focus fire je gewoon net als een turret en daarna kan je Emp danwel sticky helemaal easy op de groep spammen (zijn allemaal grouped om in de radius van het station te blijven).

Je kan wel heel veel verzinnen maar het blijft gewoon een rolling simulator. Focus fire is leuk maar het zou geen vereiste moeten zijn, group play en/of communicatie is niet verplicht en dat moet je terugzien in de balance. DZ is geen competitive arena, dan moet je specifieke instances maken en filteren op groepsgrootte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
Mars18 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:18:
Op Gamekings zeiden ze dat 97% van de pc spelers is afgehaakt, lijkt mij bull...
Ja of heeft 97% van de pc speler een ban gekregen :')
Volgens mij had Gameking niet de steam toegang mee genomen in hun berekeningen.
PirE schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:47:
[...]

Support Station heeft een kleinere radius ivm shockturrets, langere cooldown en dat ding is zo down. Support station focus fire je gewoon net als een turret en daarna kan je Emp danwel sticky helemaal easy op de groep spammen (zijn allemaal grouped om in de radius van het station te blijven).

Je kan wel heel veel verzinnen maar het blijft gewoon een rolling simulator. Focus fire is leuk maar het zou geen vereiste moeten zijn, group play en/of communicatie is niet verplicht en dat moet je terugzien in de balance. DZ is geen competitive arena, dan moet je specifieke instances maken en filteren op groepsgrootte.
Haha, klopt maar dan ken jij de build van Psy niet, die popt sneller een station dan de reload van je gun.
Echt nog nooit last gehad dat we niet in een heal van Psy stonden :D

[ Voor 68% gewijzigd door Griffx op 14-06-2016 12:01 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
nvt dubbel post

[ Voor 97% gewijzigd door Griffx op 14-06-2016 11:59 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Griffx schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:56:
[...]

Ja of heeft 97% van de pc speler een ban gekregen :')
Volgens mij had Gameking niet de steam toegang mee genomen in hun berekeningen.

[...]

Haha, klopt maar dan ken jij de build van Psy niet, die popt sneller een station dan de reload van je gun.
Echt nog nooit last gehad dat we niet in een heal van Psy stonden :D
Gewoon rollen, sticky flash en shockturrets ;), counter for everything :D.
Pagina: 1 ... 12 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.