Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
PSYVIRII schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:13:
[...]

Had ik van het weekend echt vaak. Geen enemy te bekennen en dan toch heletijd health verliezen of spontaan in de fik vliegen.
Klopt, dat je op eens een klap in je nek krijgt maar er niemand te zien is :D
En wel je heath of half niveau staat.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R009
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 21:44
PSYVIRII schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Kan misschien zijn dat er weer een paar talents of perks raar doen. Kan het helaas niet achterhalen wat het veroorzaakt. (Ook het niet kunnen gebruiken van abilities gebeurd nu en dan maar niet constant.)
heb wel gisteren meegemaakt dat ik mezelf kon reviven... Toen ik neer ging gewoon even naar beneden kijken tot ik de X zag, dit ingedrukt houden en tadaaaa... Alive and kicking again XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:34:
[...]

Als je een keer een pull nodig hebt oid, let me know!
Thanks. Ik doe het rustig aan. Ik heb de intentie om samen met een vriend de DZ Trophies te scoren, alvorens ik in de hogere regionen ga vertoeven. Behoudens de Extraction op 8 locaties, denk ik.

Wel een flinke vordering gemaakt voor wat betref het uitspelen van alle sidequests en de collectibles. In nagenoeg de linkerhelft van de map heb ik daardoor op 1 echo na, niets meer te doen en kan ik me volledig concentreren op de rechterhelft en de resterende collectibles (bijna de helft nog). Ik ben inmiddels level 24. Dat is voor de DZ het level wat ik vooralsnog wil handhaven om samen met hem te kunnen spelen, totdat 2 van de 3 Trophies binnen zijn (I am the Law & 10 named enemies). Daarna ga ik met randoms op pad om de laatste missies te voltooien.

Btw, ik kom sinds ik level 23 ben ook random mobs tegen met 1 gele boss (Bullet King, Cpt White etc.). Hoort dit zo of hebben de mobs een portal gevonden uit de DZ? Omleggen is pittig, maar het levert meestal wel een leuke beloning op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
R009 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:04:
[...]

heb wel gisteren meegemaakt dat ik mezelf kon reviven... Toen ik neer ging gewoon even naar beneden kijken tot ik de X zag, dit ingedrukt houden en tadaaaa... Alive and kicking again XD
Met predatory revive je ook automatisch als er binnen 5 seconden een mpc gekillt is.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R009
PSYVIRII schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:19:
[...]

Met predatory revive je ook automatisch als er binnen 5 seconden een mpc gekillt is.
was niet automatisch... effectief zoals je een teamlid revived. was wel grappig :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
R009 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:25:
[...]

was niet automatisch... effectief zoals je een teamlid revived. was wel grappig :d
stond er niet een healing station op de grond?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 14:43
Griffx schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:56:
[...]

Klopt, dat je op eens een klap in je nek krijgt maar er niemand te zien is :D
En wel je heath of half niveau staat.
Ninja! kan niet anders.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Of een shotgunner van 2km afstand. :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Of Predators Mark bleed.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:40
Eindelijk een tactican vest gevonden vanmorgen en heb nu eindelijk me doel bereikt door elke set item in elk slot te hebben gevonden die allemaal boven de 214 gearscore zitten en tevens veelal de juiste stats hebben.

Final measure

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SDoPmo4.png

Hunters Faith

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zb8JMr4.png

Lonestar

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SecM9x6.png

Predator's Mark

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MKJVe4H.png

Strikers

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pCe9ES3.png

Sentry

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xuOmAh6.png

Tactican

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AmgwtUD.png

Nomad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MKJVe4H.png

Main Build

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pCe9ES3.png
Kan eindelijk beginnen met verschillende builds te testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
R009 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Bij iedere healingstation kan je jezelf reviven zolang de station genoeg health heeft. Dit werkt niet overal binnen de groene straal maar alleen bij de 'koffer' van het station. Vaak heeft de station niet genoeg health en is de station na deze poging ook verbruikt.

@zidanexo
Mooie builds! Ik denk dat ik ook wel ver kom maar heb nog niet alles compleet. Sentry, striker, tactician, lone star en 'roofdierenblik' heb ik minstens 4 van of compleet. A

Mijn eigen favoriet (pve) is 4x Tactician 2x sentry.
Ik heb deze nu op wat nodig is 177/380/22 of 146/450/22. Ik speel zelden alleen dus dan is de tactician skill vaak heel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Zidanexo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:59:
Eindelijk een tactican vest gevonden vanmorgen en heb nu eindelijk me doel bereikt door elke set item in elk slot te hebben gevonden die allemaal boven de 214 gearscore zitten en tevens veelal de juiste stats hebben.

Final measure

[afbeelding]

Hunters Faith

[afbeelding]

Lonestar

[afbeelding]

Predator's Mark

[afbeelding]

Strikers

[afbeelding]

Sentry

[afbeelding]

Tactican

[afbeelding]

Nomad

[afbeelding]

Main Build

[afbeelding]
Wel lekker flexibel zo! Mijn build is precies hetzelfde momenteel. Heb je wel is 2 sentrys ipv de 3 strikers geprobeerd? Ben eigenlijk benieuwd naar het verschil in damage output maar het ontbreekt me aan goede sentry pièces...

Edit dan is er ook ruimte voor een rejuvinated mask oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
NiQo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:21:
[...]

Wel lekker flexibel zo! Mijn build is precies hetzelfde momenteel. Heb je wel is 2 sentrys ipv de 3 strikers geprobeerd? Ben eigenlijk benieuwd naar het verschil in damage output maar het ontbreekt me aan goede sentry pièces...

Edit dan is er ook ruimte voor een rejuvinated mask oid
Niet geprobeerd tot nu toe maar speel vaak in groepsverband in de DZ (meestal 5 & 6) en tot nu toe bevalt het me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R009
Griffx schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:45:
[...]

stond er niet een healing station op de grond?
Dacht het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die nog
Lvl 16 ongeveer zijn.. Is vrij eenzaam
Om alleen te spelen iemand die ik kan/mag toevoegen op uplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:19:
Mensen die nog
Lvl 16 ongeveer zijn.. Is vrij eenzaam
Om alleen te spelen iemand die ik kan/mag toevoegen op uplay..
Ben net met een tweede karakter begonnen, in afwachting van 3 'mede-oude-lullen' die ook net begonnen zijn. Voeg mij maar toe, SmoothPapa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zidanexo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:59:

Final measure

[afbeelding]

Hunters Faith

[afbeelding]

Lonestar

[afbeelding]

Predator's Mark

[afbeelding]

Strikers

[afbeelding]

Sentry

[afbeelding]

Tactican

[afbeelding]

Nomad

[afbeelding]

Main Build

[afbeelding]
Dan zou ik een 2e en 3e pop maken voor al deze dingen, wel gaaf dat jij ze allemaal tot beschikking heb.

Alleen de DPS is wel laag toch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroeneThee schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:58:
[...]

Ben net met een tweede karakter begonnen, in afwachting van 3 'mede-oude-lullen' die ook net begonnen zijn. Voeg mij maar toe, SmoothPapa.
Voeg je vanavond even toe 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Mars18 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:38:
[...]

Dan zou ik een 2e en 3e pop maken voor al deze dingen, wel gaaf dat jij ze allemaal tot beschikking heb.

Alleen de DPS is wel laag toch
Ik denk dat er wat onduidelijk is over deze "builds", ik heb ze allemaal zo gesorteerd zodat duidelijk te zien was dat ik 6/6 van elke set item heb maar er is geen enkele reden om ze alle 6 te gebruiken. Het enige wat ik hier mee wil aantonen is dat ik door deze flexibiliteit veel verschillende builds kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Huh... ik dacht dat de incursions ook een weekly reset hadden of vergis ik me nu? Blijft t vinkje er gewoon staan als je m een keer afgerond hebt? Ook de weekly HVT's heb ik nog niet reset zien worden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Zidanexo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat er wat onduidelijk is over deze "builds", ik heb ze allemaal zo gesorteerd zodat duidelijk te zien was dat ik 6/6 van elke set item heb maar er is geen enkele reden om ze alle 6 te gebruiken. Het enige wat ik hier mee wil aantonen is dat ik door deze flexibiliteit veel verschillende builds kan maken.
Kan je wel lekker switchen tussen Solo en Team builds. Ik zit zelf op een support build en iedereen boosters en heal te geven en een middelvinger naar roque agents uit te steken. :9~ Exotic resilience is ook perfect op vooraan te staan en alle explosieve rounds op te vangen terwijl iemand achter met een sniper de rest naar de knoppen helpt. (wil geen namen noemen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
JohnnyV76 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:45:
Huh... ik dacht dat de incursions ook een weekly reset hadden of vergis ik me nu? Blijft t vinkje er gewoon staan als je m een keer afgerond hebt? Ook de weekly HVT's heb ik nog niet reset zien worden.
als er geen timer meer bij de misssies staat is deze reset. ook al staat het vinkje erbij. Had gisteren hetzelfde maar wel weekly completion reward gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
jantje 2 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:13:
[...]

als er geen timer meer bij de misssies staat is deze reset. ook al staat het vinkje erbij. Had gisteren hetzelfde maar wel weekly completion reward gehad.
Als je op de map 1 van de incursions aanklikt, krijg je ook te zien wat de mission rewards zijn. Heb je deze al gekregen, dan staat er toch een timer?

Dus, timer=wachten op nieuwe weekly rewards, lijstje met mission rewards=missie spelen, weekly rewards + boss drops ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
PSYVIRII schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Kan je wel lekker switchen tussen Solo en Team builds. Ik zit zelf op een support build en iedereen boosters en heal te geven en een middelvinger naar roque agents uit te steken. :9~ Exotic resilience is ook perfect op vooraan te staan en alle explosieve rounds op te vangen terwijl Griffx achter met een sniper de rest naar de knoppen helpt. (wil geen namen noemen :+ )
Aangepast

Eindelijk gisterenavond een goede loot avond gehad en gestegen naar 240k DPS primary en secondary zonder te leunen op accuracy, en alleen met ChC en ChD, 380k Toughness en 17k Skill.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Critical Hit Chance hard-capped op 60%. Bug of feature?

YouTube: The Division | Huge Crit Chance Stealth Nerf

Wellicht eens wat dingen herzien in mijn build (maar gooi niks weg mocht het toch een bug zijn). En de assault rifles kunnen uit de mottenballen. :D

[ Voor 8% gewijzigd door NLxAROSA op 07-06-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:04:
Critical Hit Chance hard-capped op 60%. Bug of feature?

YouTube: The Division | Huge Crit Chance Stealth Nerf

Wellicht eens wat dingen herzien in mijn build (maar gooi niks weg mocht het toch een bug zijn). En de assault rifles kunnen uit de mottenballen. :D
Ik wilde net de link posten, wat een complete BS dit! Het is toch juist een build feature dat je richting de 100% zat... Het was al een redelijke uitdaging om de 60% aan te tikken, nu is die hele uitdaging weg... Al m'n mods omgooien naar crit damage en niet meer dan 20% crit chance op m'n tactician build. DPS build heeft ook geen zin meer om op de 60% te zitten, ook max 35% ex savage en conceil pulse. Ik ben hier best een beetje pissig om... Ze zijn zo langzaam de moeilijkheidsgraad omlaag aan het halen :/

Reddit;
Edit3: holy hell we have a reply from Yannick himself "Hi there, The video is correct and I can confirm that the change is intended. However, the fact that it was missing from the Patch Notes is clearly a mistake and we’re looking at how we can improve our process internally so this doesn’t happen again. Yannick"

[ Voor 18% gewijzigd door bbblije op 07-06-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zo'n idee dat deze fix bij de balancing patch hoort en zonder dat ze het wisten toch in deze terecht is gekomen.

Ben op zich niet tegen een cap van 60%, alleen wel zuur dat veel mensen nu hun builds (waar gruwelijk veel crafting/rerolling/credits/tijd inzit) helemaal om moeten gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Cleaners zijn ezpz :P Audio klopt helaas niet helemaal.

[ Voor 42% gewijzigd door rsnubje op 07-06-2016 23:36 ]

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rsnubje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:35:
Cleaners zijn ezpz :P Audio klopt helaas niet helemaal.

[video]
100% EDM zal ook wel stilletjes gepatched worden... Want het mag natuurlijk niet zo zijn dat iemand die ergens tijd en moeite voor doet dat bereikt wat hij wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind 100% EDR wel ff wat anders dan 100% CHC. 100% EDR is maar in een handvol situaties nuttig, terwijl 100% CHC (m.n i.c.m. de CHC bonus en stats op de SMG) zwaar OP was. En balans-updates waren aangekondigd, dus het kan voor niemand een verassing zijn dat dit soort nerfs eraan zaten te komen. Denk dat er nog wel meer wordt gebalanceerd de komende periode, dus ik zou sowieso uitkijken met het speccen van zaken die nu OP zijn, je kan er vergif op innemen dat die ook worden aangepakt. Enige dat ik naadje vind is dat ze dit via een stealth-update hebben gedaan zonder vooraankondiging. Dan had je je erop voor kunnen bereiden.

Had zelf ook liever gezien dat ze de SMGs qua DMG (en/of range) zouden hebben verlaagd i.p.v. cap op crit chance. Dan had je dezelfde balans bereikt, maar zonder alle huidige builds te verkrachten. En het gebrek aan electronics is nu extra vervelend, gaat je veel tijd/grinding kosten om nieuwe gear te craften.

Ben wel blij dat andere builds nu ook levensvatbaar zijn, je ziet nu veel meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
100% EDR mag van mij ook wel gepatched worden. Het is toch niet realistisch dat je doodleuk in de vlammen van een cleaner kan blijven staan? Dat hoort gewoon damage te doen.

Wat betreft de crit chance cap, jammer, maar begrijpelijk. Het is ook niet zo alsof iedereen al op de 60% crit chance cap zat ZONDER pulse. Bovendien moet je nog aardig wat Skill Power hebben wil je een crit chance boost van 40% krijgen van je pulse.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hoewel ik met je eens ben dat dat niet hoort, vind ik dat de flamers en bijbehorende gas granaten teveel damage doen. Zelfs met 99.50% EDR krijg je nog zo'n 2k dmg per tik.
Van traangas hoor je niet zonder EDR in 2-3 seconden dood te gaan. Dat is alles behalve realistisch. Ik zeg niet dat deze game realistisch moet zijn, maar het feit dat t traangas is maakt het niet ineens een biobom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik zat "gelukkig" nog niet aan de crit chance cap dus zal de nerf niet direct merken.
Gisteravond weer een hmmm momentje in DZ. Liep met een groep van 4 een beetje de landmarks af... laten we extracten... tegen het eind van de extraction staat er ineens een rogue voor onze neus die naar het touw rent. Leeg mn clip op hem en zie dat ie van bijna dood weer naar vol gaat.. zou nomad proc kunnen zijn dus ok... wachten nog een paar seconden boven en rennen dan de rogue achterna. Die was een steegje ingerend beneden en liep daar dus nog rond. Van afstand schieten we op hem en weer healed ie full vlak voor hij dood was. Ik kom naar hem toe rennen, hij draait zich om en 1-shot me (75% mitigation). de rest van m'n team krijgt m niet dood. Je moet altijd voorzichtig zijn om iemand hacker te noemen maar deze vind ik wel verdacht.

Uiteindelijk toch een paar groene en gele caches geloot en uit een gele een Aug gehaald met 3 goede talents. Jammer dat ie GS182 was maar ga m toch eens proberen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt nieuwe gear zoeken. Alles recalibrate naar 59% crit ch helemaal geen nut meer! Deze week ook maar eens kijken of een assault goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 07:13:
Ik vind 100% EDR wel ff wat anders dan 100% CHC. 100% EDR is maar in een handvol situaties nuttig, terwijl 100% CHC (m.n i.c.m. de CHC bonus en stats op de SMG) zwaar OP was. En balans-updates waren aangekondigd, dus het kan voor niemand een verassing zijn dat dit soort nerfs eraan zaten te komen. Denk dat er nog wel meer wordt gebalanceerd de komende periode, dus ik zou sowieso uitkijken met het speccen van zaken die nu OP zijn, je kan er vergif op innemen dat die ook worden aangepakt. Enige dat ik naadje vind is dat ze dit via een stealth-update hebben gedaan zonder vooraankondiging. Dan had je je erop voor kunnen bereiden.

Had zelf ook liever gezien dat ze de SMGs qua DMG (en/of range) zouden hebben verlaagd i.p.v. cap op crit chance. Dan had je dezelfde balans bereikt, maar zonder alle huidige builds te verkrachten. En het gebrek aan electronics is nu extra vervelend, gaat je veel tijd/grinding kosten om nieuwe gear te craften.

Ben wel blij dat andere builds nu ook levensvatbaar zijn, je ziet nu veel meer variatie.
100% CHC was ook een build feature. Je had goede gear nodig om op 60% te zitten. Nu is het spel alleen maar weer makkelijker gemaakt en de mensen die er tijd en moeite in hebben gestoken om de puzzel op te lossen worden gestraft. Iedere SMG heeft 20+ CHC, dus icm met 40K skillpower pulse zit je al op de 60%, je hoeft dus niets meer op je gear/mods te hebben. AR heeft geen native CHC dus daarvoor is 20% op je gear wel handig. Dit is een hiv manier van Massive om ons andere wapens te laten gebruiken zonder dat ze iets buffen. Er zou geen nerf komen, dit is 200% een nerf!

Er komt geen variatie in builds iedereen is nu stamina aan het stacken!

Als support speler heb je nu ook ook niet zoveel meer te bieden. 60% is de harde cap dus echte dps spelers hebben niets aan een 40k pulse, die zitten zonder pulse al aan de cap en hebben dan dus enkel wat aan de CHD. DPS spelers leveren 40% aan crit damage in, dus ook in PVE duurt het langer om dingen dood te maken.

80% van de playerbase snapt geen kloot van dit spel, en dat komt door de slechte communicatie van Massive. Zeker als ze dit soort dingen blijven veranderen wordt er nooit duidelijk hoe of wat. Wat is een harde cap wat is een softe cap, welke talents/skills stacken. Hoeveel % van wat is werkelijke damage. Er is zoveel onwetendheid! De DPS calculatie is een grap, voor een game die draait om stats is dit nog steeds totaal zaad.

Ik was enthousiast en vond het spel na 1.2 nog leuker. Maar het blijkt allemaal weer een rookscherm te zijn. Waarom doet Massive zo z'n best om het te verkloten?! Als het nooit d'r bedoeling is geweest dat we CHC konden stacken waarom hebben we hier dan nooit iets van gehoord in SOTG?!? En waarom gebruikte iedere streamer (Inc Hamish) deze feature zonder ooit een opmerking te maken dat het niet zo bedoeld is. Het is een NERF! Een gebroken belofte voor de zoveelste keer!

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 08-06-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

"iedereen" :P Ik hou het toch liever op gebalanceerd zodat ik ook nog een deuk in een pakje boter schiet, wat al die mensen met stamina build niet kunnen. Realistisch is trouwens eerder 20k skillpower voor de gemiddelde build. Er zijn denk ik weinig mensen met veel firearms/stamina icm 40k skillpower. Het gaat altijd ten koste van 1 van de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Massive kan wel roepen dat ze geen nerfs gaan doen, maar je kunt niet zomaar alle andere dingen gaan buffen i.p.v. 1 ding te nerfen. In het meest gunstige geval eindig je precies in dezelfde situatie als met een nerf (maar dan met hogere getallen voor alles), in het slechtste geval sloop je alle builds ipv ééntje.

Je kunt dit soort balanceer acties niet uitvoeren zonder dat iemand pissed-off is, er is altijd iemand de sjaak.

[ Voor 15% gewijzigd door NLxAROSA op 08-06-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:35:
Massive kan wel roepen dat ze geen nerfs gaan doen, maar je kunt niet zomaar alle andere dingen gaan buffen i.p.v. 1 ding te nerfen. In het meest gunstige geval eindig je precies in dezelfde situatie als met een nerf (maar dan met hogere getallen voor alles), in het slechtste geval sloop je alle builds ipv ééntje.

Je kunt dit soort balanceer acties niet uitvoeren zonder dat iemand pissed-off is, er is altijd iemand de sjaak.
Ik zou niet pissed zijn als ze vanaf dag 1 zouden zeggen jongens die CAP, we fucked up. Maar krijgen het niet 123 gefixed! Dus raak er niet aan gewend of ben zo'n baas en zegt het blijft een feature en we buffen daadwerkelijk de andere guns. De huidige situatie is geniepig, achterbaks en gelogen!

Ik lees ook geruchten over een skillpower nerf. Smartcover geeft na het testen niet de damage buff meer die hij voorheen gaf.

Als Massive dit soort shit blijft doen ben ik er klaar mee. Ik ben in voor verandering, maar niet voor deze geniepige shit! Kondig het aan! Het enige wat ik vraag is transparantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
bbblije schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:54:
[...]

Er komt geen variatie in builds iedereen is nu stamina aan het stacken.

Ik was enthousiast en vond het spel na 1.2 nog leuker. Maar het blijkt allemaal weer een rookscherm te zijn. Waarom doet Massive zo z'n best om het te verkloten?!
1.2 was even leuk met het lootfeest maar ook dat gaat vervelen. Je hoeft eigenlijk niks meer te doen om loot te krijgen.

PvP in 1.2 is ronduit waardeloos met een veel te lange TTK. TTK was te kort in 1.1 maar men is te ver doorgeslagen en nu ben je minuten aan het rollen en met bijna infinite heals duurt een encounter gewoon veel te lang.

Crafting is compleet nutteloos op armormods na. En met 8 weken tot de DLC heb ik niet echt zin om elke dag de game te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
PirE schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:21:
[...]

1.2 was even leuk met het lootfeest maar ook dat gaat vervelen. Je hoeft eigenlijk niks meer te doen om loot te krijgen.

PvP in 1.2 is ronduit waardeloos met een veel te lange TTK. TTK was te kort in 1.1 maar men is te ver doorgeslagen en nu ben je minuten aan het rollen en met bijna infinite heals duurt een encounter gewoon veel te lang.

Crafting is compleet nutteloos op armormods na. En met 8 weken tot de DLC heb ik niet echt zin om elke dag de game te starten.
Snap niet helemaal het punt met encounters te lang? Een roque gevecht moet dus volgens jou 1 seconden duren (zoals explosive rounds party voor de 1.2 patch). Vind de gevechten veel vetter omdat je nu gewoon echt ook je abilities beter kan gebruiken als smartcover, sticky-bom emp-granaat enz zodat de support in het andere team zijn maten niet kan helpen in een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PirE schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:21:
[...]

Ik heb zoveel gear in mn stash zitten dat ik meer tijd bezig ben met het uitzoeken en racalibraten dan dat ik daadwerkelijk speel. Er is helaas geen content om te spelen als je daadwerkelijk je gear op orde hebt.

Vorige week naar de premiere van Warcraft geweest, als Blizzard dit jaar met vanilla servers komt dan verhuis ik weer doodleuk naar Azeroth. Grinden om te raiden! Zo zonde dat Massive het niet snapt, dit spel heeft zoveel geniale mogelijkheden. Maar het komt niet verder dan horde mode. Het is ook zo compleet hiv dat alle belofte van een "moeilijk" spel ook niet waar worden gemaakt. Ze zijn het aan het afbreken tot ze een "plug and play" mobile "pay to play" game hebben die kids en huismoeders op Facebook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
NLxAROSA schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:59:
Ik heb zo'n idee dat deze fix bij de balancing patch hoort en zonder dat ze het wisten toch in deze terecht is gekomen.

Ben op zich niet tegen een cap van 60%, alleen wel zuur dat veel mensen nu hun builds (waar gruwelijk veel crafting/rerolling/credits/tijd inzit) helemaal om moeten gooien.
Eens, dit zal onderdeel zijn van hun weapon balance, aangezien een AR of SMG nu qua ChC redelijk gelijk aan elkaar zijn, met of zonder weapon mods, met een goede pulse kom je met beide richting de 60%

Loopt sowieso al veel minder met met SMG en veel meer met mijn tactical AR O+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Al een paar keer in darkzone 1 t/m 4 solo gelopen maar dat is helemaal een drama. Iedereen doet: Afstand baas slopen - Alt poppen - Loot pakken - doorrennen en alle mobs laten leven. Dit komt waarschijnlijk omdat niemand de kisten nodig heeft. Door dit geen flauw idee naar welke landmark je moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:55:
[...]

Als Massive dit soort shit blijft doen ben ik er klaar mee. Ik ben in voor verandering, maar niet voor deze geniepige shit! Kondig het aan! Het enige wat ik vraag is transparantie!
Hier is ook niemand het mee oneens volgens mij. :)
Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:49:
[...]

Loopt sowieso al veel minder met met SMG en veel meer met mijn tactical AR O+
Tactical ACR is ook mijn favo AR. Super stabiel en hoge RoF. En ik heb self-preserved erop. :)

Wordt dit op moment nog het meest zuur van het gebrek aan electronics. Al 10 rolls op 204 gloves gedaan voor Savage, maar nog niets helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

PSYVIRII schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:51:
Al een paar keer in darkzone 1 t/m 4 solo gelopen maar dat is helemaal een drama. Iedereen doet: Afstand baas slopen - Alt poppen - Loot pakken - doorrennen en alle mobs laten leven. Dit komt waarschijnlijk omdat niemand de kisten nodig heeft. Door dit geen flauw idee naar welke landmark je moet lopen.
Als verder niemand het cleared, naaien ze zichzelf er alleen maar mee. Erg efficiënt wordt je farm run er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
PSYVIRII schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Snap niet helemaal het punt met encounters te lang? Een roque gevecht moet dus volgens jou 1 seconden duren (zoals explosive rounds party voor de 1.2 patch). Vind de gevechten veel vetter omdat je nu gewoon echt ook je abilities beter kan gebruiken als smartcover, sticky-bom emp-granaat enz zodat de support in het andere team zijn maten niet kan helpen in een gevecht.
In 1.1 was het met 1 seconde en te kort. Nu kan je met genoeg stamina en triage gevechten tanken. Beetje rondlopen, heel veel rollen en health spammen totdat de ander geen ammo meer heeft.
Emp/sticky is makkelijk te counteren, gewoon rollen en je overleefd het wel met genoeg stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
PirE schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:58:
[...]

In 1.1 was het met 1 seconde en te kort. Nu kan je met genoeg stamina en triage gevechten tanken. Beetje rondlopen, heel veel rollen en health spammen totdat de ander geen ammo meer heeft.
Emp/sticky is makkelijk te counteren, gewoon rollen en je overleefd het wel met genoeg stamina.
Ons vaste team doet nu bij roques gewoon focus fire op 1 iemand. Ook al heeft die persoon 200.000 stamina dan is het alsnog bye bye..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
NLxAROSA schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:53:
[...]

Hier is ook niemand het mee oneens volgens mij. :)

[...]

Tactical ACR is ook mijn favo AR. Super stabiel en hoge RoF. En ik heb self-preserved erop. :)

Wordt dit op moment nog het meest zuur van het gebrek aan electronics. Al 10 rolls op 204 gloves gedaan voor Savage, maar nog niets helaas...
Ja heerlijk, deadly, accurate en responsive hier. 230k DPS met lvl 30 mods.

Wat betreft de ttk voor agents, dit is echt een stuk beter zo.
Je moet nu echt als team je talents afspreken, samen werken.
1 met sticky flash, 1 met shock turret, 1 met health kit, 1 met smartcover.

Voor 1.2 was het gewoon 4 man rennen op 4 man af, en prrrrrrrt down
Dit zijn echt gevechten nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 08-06-2016 11:37 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Voor 1.2 wat het gewoon 4 man rennen op 4 man af, en prrrrrrrt down
Vind het gewoon dom in de game dat ik geen 360 no-scope, via de muur jumpen en jetpacks kan doen. Massive kan nog veel leren van COD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bijzondere avond gehad in DZ06 met uitzonderlijk rendement. Ik heb de stash tweemaal volgekregen; waarvan toch zeker 60% met Pistols, 30% met Shotguns, 5% Performance mods met vrijwel allemaal pulse range / pulse critical, en 5% sealed caches allemaal Nomad.

Spelersaantallen lopen ook weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Ik heb zoveel gear in mn stash zitten dat ik meer tijd bezig ben met het uitzoeken en racalibraten dan dat ik daadwerkelijk speel. Er is helaas geen content om te spelen als je daadwerkelijk je gear op orde hebt.

Vorige week naar de premiere van Warcraft geweest, als Blizzard dit jaar met vanilla servers komt dan verhuis ik weer doodleuk naar Azeroth. Grinden om te raiden! Zo zonde dat Massive het niet snapt, dit spel heeft zoveel geniale mogelijkheden. Maar het komt niet verder dan horde mode. Het is ook zo compleet hiv dat alle belofte van een "moeilijk" spel ook niet waar worden gemaakt. Ze zijn het aan het afbreken tot ze een "plug and play" mobile "pay to play" game hebben die kids en huismoeders op Facebook spelen.
Zit nu op 250K DPS, 360k toughness, 20K skill power met reckless en anders 225k DPS (Primary en Secondary), 390k Toughness en 20k skill met 3x striker, 2x sentry en 1x tactican (backpack)

Met de smartcover van Psyviri loop ik richting 350K DPS.

Eindelijk gisteren een goede striker chest en sentry holster gekregen, gelijk zonder mods aan de 75% Armor Cap.

Nu grinden voor Sentry backpack en goede Sentry handjes en goede lvl 32 mods en gear mods.
En hopen op nog betere wapen rolls.

Uurtje grinden, en uurtje agents pesten :P

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 08-06-2016 11:30 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de eerste betaalde DLC is nog weinig bekend, behalve de naam Underground en het feit dat de Xbox One het eerst als tijdelijke exclusive zal krijgen (toch?). Zouden ze dan de level cap wellicht omhoog gooien naar 40, waarmee eigenlijk alle zuurverdiende wapens en setups weer de prullenmand in kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:47:
Over de eerste betaalde DLC is nog weinig bekend, behalve de naam Underground en het feit dat de Xbox One het eerst als tijdelijke exclusive zal krijgen (toch?). Zouden ze dan de level cap wellicht omhoog gooien naar 40, waarmee eigenlijk alle zuurverdiende wapens en setups weer de prullenmand in kunnen?
Eind deze maand komt hij uit, las dat PC en PS4 hem 30! dagen later krijgen?!? :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Voor 1.2 was het gewoon 4 man rennen op 4 man af, en prrrrrrrt down
Iets langer is wel oké maar ttk is nu in de meeste gevallen wel te lang. Solo Manhunt is bijna niet meer te doen want zodra er 3 a 4 man aankomt moet je naast hun 400k toughness ook nog door 4 signatures heen. 4 shock turrets ontwijken en 4 energy bars vreten omdat ze alleen maar komen met fire en expl rounds.

Soms lukt een 1v4 nog wel maar de laatste tijd zijn het bijna alleen maar tryhards die alles uit de kast trekken om een lonely agent te killen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1v4 zou nooit makkelijk moeten zijn wat mij betreft, alleen als ze heel slecht spelen of verrotte builds hebben (kom ik nog genoeg tegen trouwens :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Zei ook niet dat het makkelijk was, maar ook niet onmogelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Gisteren weer even mijn build omgegooid. Mijn 4 lone star items ingewisseld voor 4 striker items. GS is weer wat gedaald maar mijn DPS is wel flink gestegen. Moet echt even wat betere items krijgen maar in de DZ valt er gewoon niets voor mij. Ben DZ lvl 73 maar heb nog steeds geen groen sealed cache geloot. Krijg steeds meer het idee dat de RNG goden mij niet gezind zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
NLxAROSA schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:35:
1v4 zou nooit makkelijk moeten zijn wat mij betreft, alleen als ze heel slecht spelen of verrotte builds hebben (kom ik nog genoeg tegen trouwens :+ ).
Custom M870 + smart cover surprise > profit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
shroudster schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Custom M870 + smart cover surprise > profit
Inderdaad, M44 + Smart cover + explosive round = keys erbij

Blijft irritant dat je niet online je build kan inspecten en wijzigen ala een Destiny Companion app.

[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 08-06-2016 13:28 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
NiQo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:14:
[...]

Iets langer is wel oké maar ttk is nu in de meeste gevallen wel te lang. Solo Manhunt is bijna niet meer te doen want zodra er 3 a 4 man aankomt moet je naast hun 400k toughness ook nog door 4 signatures heen. 4 shock turrets ontwijken en 4 energy bars vreten omdat ze alleen maar komen met fire en expl rounds.

Soms lukt een 1v4 nog wel maar de laatste tijd zijn het bijna alleen maar tryhards die alles uit de kast trekken om een lonely agent te killen :|
Volgens mij was het ook niet echt de bedoeling van de game om Solo Manhunt te gaan. En die shockturrets kan je met een team makkelijk dag dag tegen zeggen. Support station poppen en het andere team weet 9 van de 10 keer niet meer wat ze moeten doen omdat ze allemaal dps geil zijn en alleen agents kunnen downen met headshot/dps lossen op een agent die stil staat van de shock.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Inderdaad, M44 + Smart cover + explosive round = keys erbij

Blijft irritant dat je niet online je build kan inspecten en wijzigen ala een Destiny Companion app.
Elke keer als ik jou wil joinen zit je in een volle groep, gewilde team8 jij!

Ik loop momenteel rond met 100k/425k/30k 80% EDM of 100k/500k/25k 50% EDM 4 piece tactician. Na deze ghost patch echt de volledige schijt aan DPS, en roll vol survivor. Met de eerste setup zit ik op 60K skillpower gebuffed, dan vliegen de stickys ze om de oren. Zelfs de BFB heeft dan een cooldown van 20sec, icm m'n skillhaste etc. Wapens met coolheaded en/of self-preserved/sustained en er is weinig wat me in teamverband neer krijgt. Solo is het een ander verhaal, dan loop ik liever met 4 sentry met brutal en self-preserved SG12? (shottie) Rogues en agents snappen er dan ook niets meer van als je ze met 4 pallets neer maait. Tag'm and bag'm!

Holy shit, voeg je iemand toe via de Tweakers community op psn, met als bericht Tweakers. Krijg je als eerst een botte reactie: "wie ben jij" en daarna "je echte naam" met als vervolg "waarom voeg je me toe". Wordt dan niet lid van een community als je mensen schuw bent!

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 08-06-2016 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
bbblije schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:56:
[...]
Rogues en agents snappen er dan ook niets meer van als je ze met 4pallets neer maait. Tag'm and bag'm!
Als je zoooo veel kogels nodig hebt..... :+
Rijd je zeker op een vorkheftruck de DZ in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
bbblije schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:56:
[...]

Elke keer als ik jou wil joinen zit je in een volle groep, gewilde team8 jij!

Ik loop momenteel rond met 100k/425k/30k 80% EDM of 100k/500k/25k 50% EDM 4 piece tactician. Na deze ghost patch echt de volledige schijt aan DPS, en roll vol survivor. Met de eerste setup zit ik op 60K skillpower gebuffed, dan vliegen de stickys ze om de oren. Zelfs de BFB heeft dan een cooldown van 20sec, icm m'n skillhaste etc. Wapens met coolheaded en/of self-preserved/sustained en er is weinig wat me in teamverband neer krijgt. Solo is het een ander verhaal, dan loop ik liever met 4 sentry met brutal en self-preserved SG12? (shottie) Rogues en agents snappen er dan ook niets meer van als je ze met 4 pallets neer maait. Tag'm and bag'm!

Holy shit, voeg je iemand toe via de Tweakers community op psn, met als bericht Tweakers. Krijg je als eerst een botte reactie: "wie ben jij" en daarna "je echte naam" met als vervolg "waarom voeg je me toe". Wordt dan niet lid van een community als je mensen schuw bent!
Haha, ja lijkt het op he, we hebben 95% een vast team waarmee we rond rennen, vaak kunnen we zelfs wel 2 volle fireteams maken.

Zodra je plek ziet ben je welkom 8)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Als je zoooo veel kogels nodig hebt..... :+
Rijd je zeker op een vorkheftruck de DZ in?
Groot rijbewijs, dieplader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
PSYVIRII schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:19:
[...]

Volgens mij was het ook niet echt de bedoeling van de game om Solo Manhunt te gaan. En die shockturrets kan je met een team makkelijk dag dag tegen zeggen. Support station poppen en het andere team weet 9 van de 10 keer niet meer wat ze moeten doen omdat ze allemaal dps geil zijn en alleen agents kunnen downen met headshot/dps lossen op een agent die stil staat van de shock.
Ik raad je aan om het eens te proberen, veel spannender dan in een team. Je moet alleen schijt hebben dat je dood gaat, want dat ga je uiteindelijk. Wel goed voor je dz keys en money tho ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
NiQo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:48:
[...]

Ik raad je aan om het eens te proberen, veel spannender dan in een team. Je moet alleen schijt hebben dat je dood gaat, want dat ga je uiteindelijk. Wel goed voor je dz keys en money tho ;)
Doen we, we kicken Psy uit ons team vanavond en gaan op hem hunten.
Ik laat je de uitkomst morgen weten 8)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:51:
[...]

Doen we, we kicken Psy uit ons team vanavond en gaan op hem hunten.
Ik laat je de uitkomst morgen weten 8)
Dan kick je je Healer uit het team :P Sta ik een beetje in de Support station en first aid te kloten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:13
Zo terug na 3 weekjes vakantie eens kijken wat de nieuwe patch heeft aangepakt. Zo te lezen een hoop. Eerst maar eens downloaden Zzzzz en verder lezen en filmpjes kijken.

Vooralsnog ziet het er naar uit om gewoon lekker DZ te blijven doen en af en toe een Incursion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 14-09 18:49
Probeer de mission napalm production site te doen. Maar heb al 3 keer een crash gehad op random momenten.... toch maar eens msi afterburn mee laten draaien.

Kan nu helemaal niet inloggen...

/edit ben er weer in...

[ Voor 16% gewijzigd door loki504 op 08-06-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
[Changelog] June 9th maintenance
Here is the list of changes to be implemented with the June 9th maintenance:
Fixed instances of players being teleported automatically to the Safehouse/Checkpoint in some areas of the DZ06 and an electronic store in the Open World
Moved the no-respawn zone at the entrance of Clear Sky to reduce the risk of players mistakenly entering the Instance before the group was formed
Activated Clear Sky Challenge Mode

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Als ze nu ook is de tankticians de grond in nerfen. :Y)
DPS is keihard generfd voor iedereen door brutal, sentry, reckless en crit hit cap "fixes" (tbh alleen reckless en sentry waren broken) 8)7
Punt is nu dat iedereen stamina/armor en heals loopt te stacken dat je blij mag zijn als je door een overheal heen kan komen zelf met goede gear. :?
https://cdn.discordapp.co...7507330/van_alles_wat.jpg
Zelfs met een best wel aardige build build voor alles wat is het gewoon niet bij te benen qua output.
Helemaal raar is het dan natuurlijk als de tankticians wel op 1 of andere reden nog de output hebben om voor je gevoel gewoon schijt te hebben aan je eigen toughness met armor cap en +-60-65% exoctic reduction.
Kortom leuk en aardig dat de DPS generfed is maar het staat totaal niet in verhouding zeker niet in PVP maar in PVE tegen lvl 34 enemies is het ook gewoon hopen dat ze niet langer dan een halve seconde boos naar je kijken zonder smartcover. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren falcon lost gedaan met 2 vreemden en 1 maat.

Ik denk dat als je al met 2 bent wie welwillend zijn dan is die missie heel goed te doen, elkaar reviven etc specials op het juiste moment

Na afloop gingen ze weg en deelden ze allebei de spullen die ze niet konden gebruiken ik kon toevallig 1 van de dingen wel goed gebruiken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 2 man op pas in de DZ 20-24. In de eerste twee zones stikte het van de andere Agents, waaronder twee Rogues, die steeds weer opdoken uit het niets. Dat was snel over, nadat we die we met een random groep van ongeveer 8 man keihard ingemaakt hebben. Deze gasten waren overigens bloedirritant en lame (schuilen op het dak nabij de enige trap omhoog), want op de een of andere manier wisten ze mobs telkens te mijden, waar wij bij de manhunt steeds op de npc's stuitten. Wel DZ zoals het bedoeld is natuurlijk om met meerdere partijen in gevecht te blijven.

Getracht een supply drop te claimen, maar waar wij bezig waren met om de mob te slopen, liep een andere speler gewoon even tussendoor en claimde hij de buit. Geen tijd om wraak te nemen, omdat toen die twee Rogues ineens weer opdoken.

We zijn daarna naar de derde zone gegaan (weg van de irritante Rogues). Daar heb ik geen andere Agents voorbij zien komen of die een poging gedaan hebben om mijn spullen op te pikken, toen ik in een hinderlaag liep. Wel een enorme groep npc's bij het extraction point, waardoor we behoorlijk moesten bikkelen. Wel flink wat loot kunnen rapen en kunnen extracten. :)

Ik denk dat ik mezelf nog even niet doorlevel om samen met enkele buddies op dit niveau nog even alle extractions points af te tikken. Zeker wanneer het zo blijft dat er in de hogere zones geen andere agents rondlopen. DZ 6 zal waarschijnlijk alleen wel heel pittig worden, wanneer mijn vrienden nog op level 21 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
shroudster schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:19:
Als ze nu ook is de tankticians de grond in nerfen. :Y)
DPS is keihard generfd voor iedereen door brutal, sentry, reckless en crit hit cap "fixes" (tbh alleen reckless en sentry waren broken) 8)7
Punt is nu dat iedereen stamina/armor en heals loopt te stacken dat je blij mag zijn als je door een overheal heen kan komen zelf met goede gear. :?
Daarom ben ik er voorlopig klaar mee. Het is puur toughness stacken met genoeg skillpower om wat overheal te spammen. Enige gevaar is een first aid die niet werkt of dat je healcirkel ineens 20 meter verderop land. Garneer het met shockturrets, flash en EMP voor een fantastische pvp experience.

Had het wel verwacht. Massive heeft te veel veranderd in hun patch en ze zijn veels te ver doorgeslagen, je kan beter balanceren in kleinere stappen zodat je niet ineens de hele boel verneukt.
Nu hebben ze zoveel veranderd en je kan er niks mee omdat je zoveel hebt veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
PirE schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:46:
[...]

Daarom ben ik er voorlopig klaar mee. Het is puur toughness stacken met genoeg skillpower om wat overheal te spammen. Enige gevaar is een first aid die niet werkt of dat je healcirkel ineens 20 meter verderop land. Garneer het met shockturrets, flash en EMP voor een fantastische pvp experience.

Had het wel verwacht. Massive heeft te veel veranderd in hun patch en ze zijn veels te ver doorgeslagen, je kan beter balanceren in kleinere stappen zodat je niet ineens de hele boel verneukt.
Nu hebben ze zoveel veranderd en je kan er niks mee omdat je zoveel hebt veranderd.
Ik snap dit echt niet, we hebben gisteren avond een 4 vs 4 gehad van dik 10 minuten, nog nooit zoveel fun gehad met de game.
Alles draait om tactics nu, zit er een mega tank bij dan focus fire met 4 man en hopla.

Wat is de lol om binnen 1 minuut manhunt te zijn?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Ik snap dit echt niet, we hebben gisteren avond een 4 vs 4 gehad van dik 10 minuten, nog nooit zoveel fun gehad met de game.
Alles draait om tactics nu, zit er een mega tank bij dan focus fire met 4 man en hopla.

Wat is dan het nut van andere wapens als je er toch nooit een kill mee kan scoren?
Als een sniper crit headshot net iemand ze overheal maar wegschiet is toch wel "really" momentje.
Weet best dat het bulletspons niveau is maar overdrijven is ook een kunst en magazijnen erin pompen zonder nut pass.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
shroudster schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:37:
[...]

Wat is dan het nut van andere wapens als je er toch nooit een kill mee kan scoren?
Als een sniper crit headshot net iemand ze overheal maar wegschiet is toch wel "really" momentje.
Weet best dat het bulletspons niveau is maar overdrijven is ook een kunst en magazijnen erin pompen zonder nut pass.......
Ik ervaar niet dat ik geen kill kan scoren. :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Wat is de lol van 10 minuten rollen, clips leegschieten, heal spammen en shockturrets plaatsen?
Ik zie het niet. De duur van het gevecht bepaald ook niet de kwaliteit. Een gevecht van één minuut kan ook goed zijn als je wint op basis van je tactics.

Gevechten in 1.1 waren te kort, nu duren ze veels te lang. Maar dat is slechts mijn mening.

Ik kom van een spel waar alle klasses viable waren en binnen die klassen had je meerdere viable builds. Dan is the division vrij beperkt. Je hebt een maandelijkse metabuild.

[ Voor 10% gewijzigd door PirE op 09-06-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:44:
[...]

Ik ervaar niet dat ik geen kill kan scoren. :+
In 1.1 kon iedereen one-shotten met een sniper, dat was niet best. Nu is het onmogelijk, dat is ook slecht.

Wat ik wil is een viable build waarbij je veel opgeeft, puur glass cannon dus, om die one-shot kill te maken met een crit headshot van een bolt action rifle. Als je mist ben je dood, maar geef mensen de kans om die kant op te speccen. High risk, high reward.
Je kan echt pure tankbuilds (alles toughness, geen dps) belonen met bescherming tegen one-shots maar alles tussenin moet, buiten cover, gewoon te downen zijn met een glass cannon.
Je hebt dan nog steeds een team nodig om de sniper te beschermen en met die one-shot mogelijk wordt Hunter's Faith misschien een keer interessant.

Ik ben overigens geen sniper, veel meer support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Is er ook al ergens een samenvatting of iets dergelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Tussen al het geklaag door; kep nergens last van, ik doe mijn ding in mijn team en ik heb het onwijs naar mijn zin met deze game.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Rudios schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:24:
Tussen al het geklaag door; kep nergens last van, ik doe mijn ding in mijn team en ik heb het onwijs naar mijn zin met deze game.
Agree, heb liever een uitdaging dan een game waar ik doorheen rush, qua mobs en agents.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Agree, heb liever een uitdaging dan een game waar ik doorheen rush, qua mobs en agents.
Een kort gevecht kan ook uitdagend zijn. Snap werkelijk niet dat duur van een gevecht de moeilijkheid/uitdaging bepaald.

Ik heb ook geen moeite met de lvl 34 PVE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00
HansAnders07 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:19:
[...]

Is er ook al ergens een samenvatting of iets dergelijks?
https://www.reddit.com/r/...ne_9th_state_of_the_game/

nog eentje:

https://www.reddit.com/r/...of_the_game_summary_9616/

[ Voor 16% gewijzigd door SchieveZot op 09-06-2016 14:13 ]

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Dat zeker een uitdaging is zeker niet verkeerd maar wanneer zoiets bereikt is en dan weer half van de ladder gegooid worden door bijvoorbeeld die crit cap "fix" niet echt leuk.
Spel is zeker nog vermakelijk maar balance is erg ver te zoeken zeker met 1.2 voelt het meer als een buckshot aanpak terwijl met de helft aan dingen fixen er een veel gebalanceerder resultaat was.
PVP kill them with boredom or low ammo heeft gewoon helemaal niks met skill te maken.
Dit lijkt meer op vanilla WoW met paladins die een duel aangingen met gelijke gear enige manier hoe je kon winnen was door een lucky crit streak/de tegenstander maakt een fout maar anders kon het eindeloos doorgaan.
Verder is het ook opmerkelijk dat sommige players in no time neer gaan omdat je smg 10k+ dmg per shot doet en een andere keer <1k. Dat verschil enkel is gear zoeken is lijkt mij erg ver gezocht want beide spelers lopen te farmen in DZ5/6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar de hoe de changes in 1.3 uit gaan pakken, zien er op zich wel goed uit. Ik zou niet al teveel investeren in builds in de tussentijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
NLxAROSA schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:12:
Ben benieuwd naar de hoe de changes in 1.3 uit gaan pakken, zien er op zich wel goed uit. Ik zou niet al teveel investeren in builds in de tussentijd. ;)
8)7 8)7 8)7 8)7 :F :F :F :F

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Na wat tijd te hebben gespendeerd met verschillende builds heb ik er nu 5 waar ik constant tussen switch:

Pvp Build + First aid booster

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RH8oHUf.png

Pvp/pve dps build

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wmEJ5V5.png

Pvp Shotgun build

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XabeASt.png

Sniper Build

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/reKsFCO.png

Tactician Build (meestal voor Incursions)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uJsnIn4.png

[ Voor 11% gewijzigd door Zidanexo op 09-06-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij, of is het publiek in DZ06 gewoon veel relaxter dan de ganksquads in DZ01/02? Gisteren samen met een maat DZ06 ingegaan om wat betere gear voor hem te krijgen. Teams die samenwerken tegen de mobs, elkaar reviven en elkaar netjes laten extracten. Al een paar keer meegemaakt, maar kan toeval zijn.

In ieder geval is mijn maat een 240 en een 204 rijker na een half uurtje. :)

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 10-06-2016 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
NLxAROSA schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:01:
Ligt het aan mij, of is het publiek in DZ06 gewoon veel relaxter dan de ganksquads in DZ01/02? Gisteren samen met een maat DZ06 ingegaan om wat betere gear voor hem te krijgen. Teams die samenwerken tegen de mobs, elkaar reviven en elkaar netjes laten extracten. Al een paar keer meegemaakt, maar kan toeval zijn.

Ik denk dat je dan veel gelukt hebt gehad, wij hebben tegenwoordig meer rogue gevechten in DZ5 en DZ6 dan lager, en vaak gaat het om supply drops of extracties die men probeert te kapen.
Het verschilt wel enorm qua server, gisteren hadden wij ook geen enkel gevecht en DZ5 en 6 volledig voor ons zelf.

Wel grappig om te zien hoe je een rustige server kan verstoren met een manhunt, echt vanuit het niets 12 agents achter ons aan :D

[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 10-06-2016 08:22 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas gaan mijn vrienden minderen/stoppen met dit leuke spel en ben ik dus op zoek naar een leuk groepje die in PS party kletst.

Degene die wil kan me toevoegen ik speel op PS4: distructor89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:47
Gisteren helaas niet toegekomen een Clear Sky in CM. Iemand deze al geprobeerd, hoe is hij?

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarryS schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:10:
Gisteren helaas niet toegekomen een Clear Sky in CM. Iemand deze al geprobeerd, hoe is hij?
YouTube: The Division | Clear Sky Challenge Mode Guide (Feat. Skill Up and MarcoStyle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
NLxAROSA schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:01:

DZ06/05 is meer om te farmen en de lagere levels zijn er meestal een paar teams die solo gasten of teams die zwak zijn slopen. Zijn genoeg mensen die zwakke gear hebben omdat ze met 201- gearscore in de hoge bracket worden gegooid.

Nog even over het PVP gedeelte: Ook al heeft een agent 500.000 stamina met 75% armor kan hij alsnog in een paar seconden naar de kl*te geholpen worden. Nog sneller als een agent in het team Sentry 4-set heeft met shotgun. 1 shot op iemand zijn hoofd en gelijk een mark.

Nog een tip als tactician: Probeer je Exotic resilience op ca. +70% te krijgen, aardig wat skillpower en sticky-bom. Ren gewoon een groep roques in en schiet de stickybom op je voeten en gelijk af laten gaan. (De talent registreert jezelf ook als hit en dus 40% extra 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
PSYVIRII schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:12:
DZ06/05 is meer om te farmen en de lagere levels zijn er meestal een paar teams die solo gasten of teams die zwak zijn slopen. Zijn genoeg mensen die zwakke gear hebben omdat ze met 201- gearscore in de hoge bracket worden gegooid.
Zoals ik. Mn gearscore (191) is te slecht om in de 201+ bracket rond te rennen en bljkbaar te hoog voor de lagere bracket. Dus is de DZ geen optie tot ik ergens betere gear weet te vinden. Enige manier om dat solo te doen zijn de paar hvt's die je per dag krijgt. De solo spelen optie hebben ze duidelijk op slot willen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Even een vraagje >

Die character DPS die je ziet slaat echt helemaal nergens op (die er staat op je inventory screen).
Te veel externe factoren die meespelen.

Daarom wilde ik graag weten hoeveel damage tweakers doen in de shooting range met headshots op de dummies? MMR/SMG/SHOTtie/AR alles is ok.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Jeetje wat een termen.
Ik heb het spel vanmiddag gekocht en een uurtje gespeeld. Ik denk ik lees me in maar :
Npc pdc pdp edc weet ik het allemaal. Niet te doen haha.
Ik ga eerst even oefenen en dan meld ik me wel aan.
Game on
Leuke game overigens en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
ApC_IcE schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:20:
Jeetje wat een termen.
Ik heb het spel vanmiddag gekocht en een uurtje gespeeld. Ik denk ik lees me in maar :
Npc pdc pdp edc weet ik het allemaal. Niet te doen haha.
Ik ga eerst even oefenen en dan meld ik me wel aan.
Game on
Leuke game overigens en
Geniet ervan :-) Iets anders dan paneeltjes...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

looyenss schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:41:
[...]

Geniet ervan :-) Iets anders dan paneeltjes...
Heel iets anders;)
Ook genieten dit :)
Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.