62% crit hit chance.. en +150% crit hit damageJohnnyV76 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:38:
RoF is bijna altijd wel de beste keus tenzij je wapen al zo'n hoge RoF heeft van zichzelf dat het weer te hoog wordt om het wapen lekker te kunnen hanteren. Was gister bezig geweest om die predator's mark set te krijgen maar toen ik de 3 set bonus had merkte ik dat het langer duurde om mobs te killen dan met de set die ik al had. Ik zag even door de bomen het bos niet meer met alle verschillende set items in mn inventory en stash. Toen maar de beslissing gemaakt om de Aug (SMG dus) als main wapen te gaan gebruiken en dus weer van de predator's mark (Assault Rifles) af te stappen. Wellicht later nog eens proberen mocht ik diverse 240 items van die set weten te vinden.
Omdat t allemaal zo onoverzichtelijk was heb ik alle mods uit mn armors gehaald en alle set items die ik toch niet ging gebruiken of verkocht of in mn stash gedaan. Daarna wat gecraft of opgezocht in mn vault om de 3x striker te krijgen. Kostte wat tijd maar wel blij achteraf... nu heb ik met wat recalibraten en mods opnieuw slotten ook de 75% damage mitigation gehaald. Stats dus voor zover t wat zegt... 220k/250k/7k.
Skill power erg laag dus dat moet ik ook zien te verbeteren. de 50% crit damage van striker 3-set is wel erg fijn. Heb nu 3x Strikers en 2x Sentry en 1 losse (holster) die ik dus nog moet vervangen. DPS met de Aug met deze combinatie is wel ok maar nog steeds zie ik gasten mobs echt veel sneller neerhalen dus ondanks dat mijn DPS er op papier goed uitziet ben ik niet helemaal tevreden.
Ik denk dat ik mijn crit % en crit hit damage nog moet gaan boosten om echt lekker DPS te doen. Welk crit % en crit damage % is gangbaar voor een crit build?
Lage weapon damage + hoge RPM is mag size + weapon damage (mp7 bijvoorbeeld)
Hoge weapon damage + lage RPM is mag size + RoF (vector, aug)
Vind ik dan tenminste
Hoge weapon damage + lage RPM is mag size + RoF (vector, aug)
Vind ik dan tenminste
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Patch uitgesteld.
UPDATE: Prior to deployment, it has been found that the patch was unsuccessful and has been delayed. As such, today's maintenance will finish early (approximately 12pm CEST).
This also means that the deployment of the Clear Sky Challenge Mode has been delayed for the time being as well.
We will share more info on when the patch will be deployed and what it contains as soon as we can. Thank you for your patience.
http://forums.ubi.com/sho...rver-Maintenance-June-2nd
UPDATE: Prior to deployment, it has been found that the patch was unsuccessful and has been delayed. As such, today's maintenance will finish early (approximately 12pm CEST).
This also means that the deployment of the Clear Sky Challenge Mode has been delayed for the time being as well.
We will share more info on when the patch will be deployed and what it contains as soon as we can. Thank you for your patience.
http://forums.ubi.com/sho...rver-Maintenance-June-2nd
[ Voor 7% gewijzigd door Beltoni op 02-06-2016 12:00 ]
Verwijderd
Dat valt momenteel ook wel tegen. Krijg toch weer regelmatig een 163 of 184 item; en de 240 items die ik krijg zijn allemaal LMG's, een Shotgun met slechte talents, een M44 met slechte talents, performance mods met pulse / ballistic shield buff, en van de Gear sets is de kans heel heel heel erg klein dat ze met goede stats komen. Deconstruct vrijwel alles en de kans op Striker / Sentry is heel erg klein. Voornamelijk Nomad / Predator. Uit de DZ chests komt alleen maar meuk.maffeleo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:41:
Ja maar chef, jij farmt DZ 3 en 4 meestal. Ga maar eens een avondje in DZ 5, 6 farmen. Je haalt misschien 20 items op een avond maar wel 5 nuttige items/upgrades!
Moet wel zeggen dat spelen met Amerikanen toch wel tof is. De Duitsers zegt echt heel degelijk; en de Amerikanen brengen veel meer banter met zich mee. Vooral als je in een team terecht komt met ogenschijnlijk donkere mannen (vrij snel duidelijk als je hoort 'yo niggah ') dan is het toch altijd super vermakelijk.
Gisteren ook nog een paar groene sealed cache gekregen die moet ik nog openen, ook kreeg ik bij supplydrop een M1A1 204 met een base damage van over de 100k, ik durf bijna niet te kijken wat de talents zijn.. Brutal, predatory zou ok zijn..
Is CHC (via items) niet gecapped op 60%? Exclusief pulse uiteraard.laurensdbb schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:40:
[...]
62% crit hit chance.. en +150% crit hit damage
[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 02-06-2016 12:37 ]
Ja ik dacht zelf 62% maar 60% kan ookNLxAROSA schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:36:
[...]
Is CHC (via items) niet gecapped op 60%? Exclusief pulse uiteraard.

Go toward the light my boy.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Sinds ik mn scavenging heb verhoogd (solo DZ met nomad set) is de loot kwaliteit in DZ05/06 echt wel beter geworden! Chests zijn altijd lage items voor mij overigens.. Crafting material..Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:02:
[...]
Dat valt momenteel ook wel tegen. Krijg toch weer regelmatig een 163 of 184 item; en de 240 items die ik krijg zijn allemaal LMG's, een Shotgun met slechte talents, een M44 met slechte talents, performance mods met pulse / ballistic shield buff, en van de Gear sets is de kans heel heel heel erg klein dat ze met goede stats komen. Deconstruct vrijwel alles en de kans op Striker / Sentry is heel erg klein. Voornamelijk Nomad / Predator. Uit de DZ chests komt alleen maar meuk.
Moet wel zeggen dat spelen met Amerikanen toch wel tof is. De Duitsers zegt echt heel degelijk; en de Amerikanen brengen veel meer banter met zich mee. Vooral als je in een team terecht komt met ogenschijnlijk donkere mannen (vrij snel duidelijk als je hoort 'yo niggah ') dan is het toch altijd super vermakelijk.
Het is een misvatting dat scavenging iets met loot kwaliteit doet.looyenss schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:59:
[...]
Sinds ik mn scavenging heb verhoogd (solo DZ met nomad set) is de loot kwaliteit in DZ05/06 echt wel beter geworden! Chests zijn altijd lage items voor mij overigens.. Crafting material..
Ik heb het nagevraagd in de divisionstream van Hamish en scavenging zorgt er alleen voor dat not named enemy's ook loot kunnen droppen.
Het doet niets met kistjes, supply drops en named bosses.
Met andere woorden: IT SUCKSSSSSGriffx schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:06:
[...]
Het is een misvatting dat scavenging iets met loot kwaliteit doet.
Ik heb het nagevraagd in de divisionstream van Hamish en scavenging zorgt er alleen voor dat not named enemy's ook loot kunnen droppen.
Het doet niets met kistjes, supply drops en named bosses.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Als je erin gelooft dan werkt t!
gotta beat that RNG!!!
gotta beat that RNG!!!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Haha ja ik had dus een vast speelmaatje uit de US maar op een gegeven moment verdacht ik hem van cheaten (hij kreeg alles wel onwaarschijnlijk snel neer, en nooit wat over gezegd maar wel gerepord), en na de banwave heb ik hem niet meer online gezien xD Nu zit ik met een Duitser maar die heeft wel 7 jaar in de USA gewoond, en gedraagt zich dus ook heel Amerikaans, kan onwijs met hem lachen, verder zit ik met een belg en een andere Duitser. Heb van de vele vrienden die ik met division heb gemaakt echter maar 1 Nederlander wat wel gek is.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:02:
[...]Moet wel zeggen dat spelen met Amerikanen toch wel tof is. De Duitsers zegt echt heel degelijk; en de Amerikanen brengen veel meer banter met zich mee.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Grappig, ik heb in totaal ook maar 1 Nederlander tussen mijn vrienden. Relatief veel Duitsers en een enkele Spanjaard.watercoolertje schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Haha ja ik had dus een vast speelmaatje uit de US maar op een gegeven moment verdacht ik hem van cheaten (hij kreeg alles wel onwaarschijnlijk snel neer, en nooit wat over gezegd maar wel gerepord), en na de banwave heb ik hem niet meer online gezien xD Nu zit ik met een Duitser maar die heeft wel 7 jaar in de USA gewoond, en gedraagt zich dus ook heel Amerikaans, kan onwijs met hem lachen, verder zit ik met een belg en een andere Duitser. Heb van de vele vrienden die ik met division heb gemaakt echter maar 1 Nederlander wat wel gek is.
Sinds Destiny heb ik geen geloof meer in RngsusJohnnyV76 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:51:
Als je erin gelooft dan werkt t!
gotta beat that RNG!!!
[Maintenance] Fri. June 3 at 09:00 AM CEST / 03:00 AM EDT / 00:00 AM PDT Estimated downtime 3 hours. http://forums.ubi.com/sho...erver-Maintenance-June-03
[ Voor 28% gewijzigd door Griffx op 02-06-2016 19:42 ]
Volgens mij hebben ze vandaag wat veranderd aan de DZ, ik was GS180 (veel 214 gear op een alt stored), toch kom ik nu in DZ201+. Jammer 
Ook niks in Stash etc.
Ook niks in Stash etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Baiko op 02-06-2016 20:58 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Geheel terecht dus.Baiko schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:58:
Volgens mij hebben ze vandaag wat veranderd aan de DZ, ik was GS180 (veel 214 gear op een alt stored), toch kom ik nu in DZ201+. Jammer
Ook niks in Stash etc.
https://untappd.com/user/OzzBier
Opzich heb je gelijk, alleen is het een combinatie van verschillende set pieces die mij minder DPS/Toughness geven, nog niet de juiste drops gevonden.
Alleen word ik met matchmaking alsnog met players gematched die bijvoorbeeld GS96 zijn. Hetzelfde geldt natuurlijk voor mensen onder de GS200, die worden weer gematched met GS200+
[ Voor 10% gewijzigd door Baiko op 02-06-2016 21:34 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Gisteren gingen wij even 10 minuten de Darkzone in, en vrienden van mij hadden 204 wapens gepakt/gekregen.
Uit eindelijk heb ik ze gekregen, alleen krijg ik ze met mijn modjes niet verder als DPS 120.000. Waar ga ik goede mods vinden, zodat ik ook naar DPS van 200.000 kan gaan?
Vanavond weer verder spelen, heb ook zoveel delen van gear sets, moet echt mijn 2e pop van level 10 gaan uitbreiden. Misschien willen er hier vanavond laat wat met 2e pop missies doen?
Uit eindelijk heb ik ze gekregen, alleen krijg ik ze met mijn modjes niet verder als DPS 120.000. Waar ga ik goede mods vinden, zodat ik ook naar DPS van 200.000 kan gaan?
Vanavond weer verder spelen, heb ook zoveel delen van gear sets, moet echt mijn 2e pop van level 10 gaan uitbreiden. Misschien willen er hier vanavond laat wat met 2e pop missies doen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Patchnotes voor de maintenance van vanmiddag:
- Fixed a bug where High Value Target daily missions would not reset properly
- Fixed a bug where the final cutscene would only trigger after completing an incursion
- Fixed instances where Mobile Cover could be used to glitch through walls
- Fixed a bug that allowed players to skip parts of the Clear Sky incursion
- Added more kill volumes around Columbus Circle in Clear Sky
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ligt niet alleen aan weapon mods, is de rest van je gear op orde? En de L31 weapon mod blueprints uit de BOO zijn prima om mee te beginnen.Mars18 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:09:
Verwijderd
Ok, je kan dus niet meer de fuses pakken en daarbij de laptop skippen.Ktenolix schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:11:
Patchnotes voor de maintenance van vanmiddag:Zoals Griffx al aangaf is de maintenance vandaag (3 Juni) van 09:00 tot ±12:00 CEST.
- Fixed a bug where the final cutscene would only trigger after completing an incursion
Welke onderdelen kan je overslaan dan? Wij doen altijd braaf eerst de defences van de heli uitschakelen(laptop)/fuses pluggen/nog een keer iets op de laptop. Vervolgens focus fire op de Boss/rest van de enemies killen.Ktenolix schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:11:
Enige wat wij nog wel eens 'overslaan' is het clearen van de enemies in het eerste deel op het moment dat de doorgang open is.
En 'more kill volumes', iemand een idee wat hiermee wordt bedoeld? Grotere/compactere groepen enemies ofzo?
"Kill Volumes refer to locations on a map that kill the player when they go there."agoNITE schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:10:
[...]
Welke onderdelen kan je overslaan dan? Wij doen altijd braaf eerst de defences van de heli uitschakelen(laptop)/fuses pluggen/nog een keer iets op de laptop. Vervolgens focus fire op de Boss/rest van de enemies killen.
Enige wat wij nog wel eens 'overslaan' is het clearen van de enemies in het eerste deel op het moment dat de doorgang open is.
En 'more kill volumes', iemand een idee wat hiermee wordt bedoeld? Grotere/compactere groepen enemies ofzo?
Volgens mij kon je, zonder dat je de laptop activeerde, de fuses al oppakken en terugstoppen.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik had gisteren na de patch voor het eerst dat een missie niet af kon worden gemaakt. Een of andere JTF ontmoeting missie die ik nog open had staan rechtsbovenin naast de DZ.Ktenolix schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:11:
Patchnotes voor de maintenance van vanmiddag:Zoals Griffx al aangaf is de maintenance vandaag (3 Juni) van 09:00 tot ±12:00 CEST.
Ik geef het signaal....uiteindelijk komt er 1 JTF gast aan ik schiet de gele eindbaas neer, en toen bleef er minutren lang staan wachten op JFT ondersteuning....geen targets meer in de buurt....
Burp
Ik ga daar eens naar kijkenNLxAROSA schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:51:
[...]
Ligt niet alleen aan weapon mods, is de rest van je gear op orde? En de L31 weapon mod blueprints uit de BOO zijn prima om mee te beginnen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er was ook een exploit waarmee je zo'n beetje alles kon skippen. Niet dat je er veel mee opschoot qua tijd trouwens. Zelfde voor de laptop, scheelt hooguit 10-15 seconden.Ktenolix schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:14:
[...]
"Kill Volumes refer to locations on a map that kill the player when they go there."
Volgens mij kon je, zonder dat je de laptop activeerde, de fuses al oppakken en terugstoppen.
Dat GearScore niet alles zegt klopt wel maar toch zegt t ook wel weer wat 
Joinde een Clear Sky groep waar ik met mijn GS211 t laagste was. Echt bizar hoe snel die run ging. 2e deel renden ze meteen door naar waar de mobs spawnen zo'n beetje en knalden alles af. Ik was in de buurt van de fuse links dus omdat ik ze zover naar voren zag en weinig mobs zag ging ik er maar voor en liep naar de box. Die andere gasten hadden de rechter al gedaan dus de boss kwam snel en die lag ook zo om. Niet normaal zo snel.
Volgende run joinde ik een groep met gasten rond de 180 GS en dat was een heel ander verhaal. In het eerste deel bleven ze allemaal ver van de mobs en ging ik maar de doorgang opblazen. tweede deel was een drama... alle kanten op.. ver naar voren en daar dood gaan. Probeerde met een andere gast de boel te redden maar was geen beginnen aan met 2. We werden ook overwhelmed en afgemaakt. Leave group. Kans op een goede groep is toch wel veel groter als je bij hogere GS mensen terecht komt. DPS is bij CS veel belangrijker dan bij FL.
Joinde een Clear Sky groep waar ik met mijn GS211 t laagste was. Echt bizar hoe snel die run ging. 2e deel renden ze meteen door naar waar de mobs spawnen zo'n beetje en knalden alles af. Ik was in de buurt van de fuse links dus omdat ik ze zover naar voren zag en weinig mobs zag ging ik er maar voor en liep naar de box. Die andere gasten hadden de rechter al gedaan dus de boss kwam snel en die lag ook zo om. Niet normaal zo snel.
Volgende run joinde ik een groep met gasten rond de 180 GS en dat was een heel ander verhaal. In het eerste deel bleven ze allemaal ver van de mobs en ging ik maar de doorgang opblazen. tweede deel was een drama... alle kanten op.. ver naar voren en daar dood gaan. Probeerde met een andere gast de boel te redden maar was geen beginnen aan met 2. We werden ook overwhelmed en afgemaakt. Leave group. Kans op een goede groep is toch wel veel groter als je bij hogere GS mensen terecht komt. DPS is bij CS veel belangrijker dan bij FL.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Ik had een vergelijkbare bug (PS4), ik ben uitgelogd en daarna dezelfde missie overnieuw begonnen. Missie volbracht!Wii4all schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:32:
[...]
Ik had gisteren na de patch voor het eerst dat een missie niet af kon worden gemaakt. Een of andere JTF ontmoeting missie die ik nog open had staan rechtsbovenin naast de DZ.
Ik geef het signaal....uiteindelijk komt er 1 JTF gast aan ik schiet de gele eindbaas neer, en toen bleef er minutren lang staan wachten op JFT ondersteuning....geen targets meer in de buurt....
Btw, er is een echo (op de grens van Camp Hudson en Chelsea (nabij The High Line)), die daar in een gebouw zit, maar ik kan er op geen enkele wijze bij komen (of ik zie iets over het hoofd natuurlijk). Het is de enige echo in dat gebied die ik nog dien te behalen. Wellicht dat ik nog niet ver genoeg ben en dat er op een later moment nog een ladder naar beneden valt ofzo...
Iemand een tip?
Klopt helemaal. Ik heb CS nog nooit gefinished met players onder 200GS. FL is geen probleem met twee > 190GS. Overigens heb ook met 3 andere 200+GS FL gedaan waarbij alles fout ging, maar dit is maar 1x voorgekomen.JohnnyV76 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:51:
Heb wel het idee dat sinds 1.2 meer players een hogere GS hebben maar niet geoptimaliseerd hebben waardoor GS (nog) minder zegt dan 1.1.
Lexington farmen met 200+GS is vaak, maar niet altijd, stuk sneller en makkelijker.
Ik vind het niet echt leuk meer om eerlijk te zijn na de updates laatste 2 weken.
Heb al even niet echt meer gespeeld, dacht gisteren goh laat ik weer is een rondje doen.
Eerst instantie mijn gear is ff aangepast omdat ik nog niet echt optimaal had gekeken naar armor en goeie verhouding tussen firearms, health en electronics. (ik zit al een tijdje op GS203)
Maar na dat gedaan te hebben was ik vol moed dat ik nu wel fatsoenlijk de NPC's aankan in DZ5/6.
Ik in DZ3 joinen, even de subway in, en ik word gewoon in 1x doodgemept door een NPC.........
Zie ik ineens dat ze level 33 zijn daar al ipv 31 wat het voorheen was.
Heb nog een paar keer geprobeerd maar ik ging echt telkens dood, vlammenwerper op men bakkes, binnen 1seconde down.
Mijn gear zal wel niet optimaal meer zijn, maar het is niet even meer "chill" gamen zoals ik voorheen deed.
Als ik dan een andere backpack pak waardoor mijn GS 200 word, kom ik nog steeds in die 201+ bracket uit.
Heb al even niet echt meer gespeeld, dacht gisteren goh laat ik weer is een rondje doen.
Eerst instantie mijn gear is ff aangepast omdat ik nog niet echt optimaal had gekeken naar armor en goeie verhouding tussen firearms, health en electronics. (ik zit al een tijdje op GS203)
Maar na dat gedaan te hebben was ik vol moed dat ik nu wel fatsoenlijk de NPC's aankan in DZ5/6.
Ik in DZ3 joinen, even de subway in, en ik word gewoon in 1x doodgemept door een NPC.........
Heb nog een paar keer geprobeerd maar ik ging echt telkens dood, vlammenwerper op men bakkes, binnen 1seconde down.
Mijn gear zal wel niet optimaal meer zijn, maar het is niet even meer "chill" gamen zoals ik voorheen deed.
Als ik dan een andere backpack pak waardoor mijn GS 200 word, kom ik nog steeds in die 201+ bracket uit.
De DZ hoort dan ook niet een ''chill'' zone te zijnKevinBel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:18:
vind het eigenlijk wel goed dat alles nu moeilijker is.. want het aantal GS204 wapens / GS214 set items wat je nu vindt in dz05/06 is heel hoog
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 03-06-2016 12:25 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat had ik dus ook vorige week donderdag. Ik dacht even in m'n eentje DZ in met GS 191. Voor de 1.2 patch kon ik mezelf solo prima redden in DZ05/DZ06, maar nu moet ik al oppassen dat ik in DZ01 niet dood ga.KevinBel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:18:
Ik vind het niet echt leuk meer om eerlijk te zijn na de updates laatste 2 weken.
Ik zit dan nu ook een beetje vast wat betreft gear enz. omdat ik veelal solo speel.
Wat is trouwens het normale gebruik van discord? Ik zit er nu ook maar weet niet welk kanaal ik moet joinen als ik bijv. met een groep DZ of incursion zou willen doen. Ben een paar keer in de "looking for team" gaan zitten maar daar kwam nooit iemand bij. Gewoon een van de division channels joinen ook al zitten er al 4 mensen?
Enige manier om dit op te lossen (op dit moment) is zoals ik al eerder zij, zoek een groep speler op discord / teamspeak ofzo en ga incursions doen.. of zoek een goede groep en ga gear zoeken in dz05/06MaakmeGek schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:25:
[...]
Ik zit dan nu ook een beetje vast wat betreft gear enz.
Het is eigenlijk een mini forumpje (tekst chat) gecombineerd met een soort teamspeak functie (voice chat via channels) als je een team zoekt moet je dat in de chat laten wetenJohnnyV76 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:26:
Wat is trouwens het normale gebruik van discord? Ik zit er nu ook maar weet niet welk kanaal ik moet joinen als ik bijv. met een groep DZ of incursion zou willen doen. Ben een paar keer in de "looking for team" gaan zitten maar daar kwam nooit iemand bij. Gewoon een van de division channels joinen ook al zitten er al 4 mensen?
je hebt trouwens wel een headset ? je moet wel kunnen praten op discord! Anders kom je er nooit tussen! communicatie is trouwens niet weg te denken als je met een groep de dz in gaat of incursions gaat doen..
[ Voor 64% gewijzigd door spartacusNLD op 03-06-2016 12:35 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Zelf kunnen achterhalen via Google. Ik moet gewoon door blijven spelen en meer geduld hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:58:
[...]
Ik had een vergelijkbare bug (PS4), ik ben uitgelogd en daarna dezelfde missie overnieuw begonnen. Missie volbracht!
Btw, er is een echo (op de grens van Camp Hudson en Chelsea (nabij The High Line)), die daar in een gebouw zit, maar ik kan er op geen enkele wijze bij komen (of ik zie iets over het hoofd natuurlijk). Het is de enige echo in dat gebied die ik nog dien te behalen. Wellicht dat ik nog niet ver genoeg ben en dat er op een later moment nog een ladder naar beneden valt ofzo...
Iemand een tip?
In je eentje de DZ in zit er niet meer in. Het is even wennen maar ik vind 1.2 een grote stap vooruit. Een nadeel is dat er maar geen wapen dropt voor mij. Loop nog steeds rond met mijn 163 AUG en mijn skillpower is echt bizar laag. Moet echt wat meer gear hebben om mijn stats te boosten. Zit inmiddels op 210-215 GS maar heb nog lang niet de gear die ik wil hebben.
De laatste Echo kan je pas pakken als je de game hebt uitgespeeld. Dan gaat de deur pas open.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:58:
[...]
Ik had een vergelijkbare bug (PS4), ik ben uitgelogd en daarna dezelfde missie overnieuw begonnen. Missie volbracht!
Iemand een tip?
Mijn snelste/beste CL runs heb ik gedaan met 2 lui uit mijn vriendenlijst en 1 random speler. Van de twee bekenden heeft 1 een GS van 186, maar wel super goed op elkaar afgestemde gear. Maximaal 10 minuten per run. De andere bekende speler heeft een GS van 222, hij gebruikt alleen een Shotgun en Snipper. Met zijn shotgun maait hij de mobs zo gigantisch snel neer, zelfs de Boss lijkt een pakje boter als hij los gaat.desune schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:04:
[...]
Klopt helemaal. Ik heb CS nog nooit gefinished met players onder 200GS. FL is geen probleem met twee > 190GS. Overigens heb ook met 3 andere 200+GS FL gedaan waarbij alles fout ging, maar dit is maar 1x voorgekomen.
Heb wel het idee dat sinds 1.2 meer players een hogere GS hebben maar niet geoptimaliseerd hebben waardoor GS (nog) minder zegt dan 1.1.
Lexington farmen met 200+GS is vaak, maar niet altijd, stuk sneller en makkelijker.
Trouwens, kleine tip (voor wie het niet weet). Zodra je een fuse op hebt gepakt, loop je achteruit sneller dan vooruit
Ik heb sinds kort de Kingston HyperX cloud II. Super fijne headset maar door USB zat ik erg te klooien met t output volume van de mic. Nu kun je dat gelukkig in uplay en ingame boosten (bij usb headsets werkt de windows db boost niet). In discord weet ik niet of ik hard of zacht of niet te verstaan ben...keertje testenspartacusNLD schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:26:
[...]
Enige manier om dit op te lossen (op dit moment) is zoals ik al eerder zij, zoek een groep speler op discord / teamspeak ofzo en ga incursions doen.. of zoek een goede groep en ga gear zoeken in dz05/06
[...]
je hebt trouwens wel een headset ? je moet wel kunnen praten op discord! Anders kom je er nooit tussen! communicatie is trouwens niet weg te denken als je met een groep de dz in gaat of incursions gaat doen..
Heb jaren TS gebruikt voor het raiden met 12 man dus ben wel gewend aan het communiceren tijdens t gamen
Inderdaad:desune schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:04:
[...]
Klopt helemaal. Ik heb CS nog nooit gefinished met players onder 200GS. FL is geen probleem met twee > 190GS. Overigens heb ook met 3 andere 200+GS FL gedaan waarbij alles fout ging, maar dit is maar 1x voorgekomen.
Ik heb 2 characters:
- eentje met GS205 met 227k/202k/20k die zich goed redt met 3x striker en 2x sentry. Ik moet hier nog de armor verbeteren op een aantal items en een beter sentry holster vinden.
- eentje met GS206 met 126k/138k/35k met 4x tactitian en 2x striker, deze set is totaal nog niet geoptimaliseerd maar heeft wel een hogere GS... (wel leuk als support met heal en pulse of sticky)
Verder vind ik het soms wel heel lang duren voordat je in een incursion zit met een goede groep rando's.
- soms gaat de deur niet open bij FL - meestal wel op te lossen, tenzij er iemand in de groep zit die hem voor de eerste keer doet want dan mag je de difficulty niet aanpassen naar challenging...
- spelers die disconnecten of laad problemen hebben (+ waarom start je niet gewoon altijd bij de incursion ipv in een of ander safehouse?)
- ongeduldige spelers die leaven als het allemaal 2 seconden te lang duurt of na ongelukkige whipe waarna soms geen nieuwe spelers meer kunnen joinen of wel kunnen joinen maar niet binnen mogen...
- regelmatig wordt ik gekicked op basis van GS voordat ik goed en wel uitgeladen ben... resultaat is een nieuw loading screen... en kun je daarna weer opnieuw beginnen.
EDIT: pff... die RNG goden zeg... volgens mij lezen ze mee op dit forum
[ Voor 6% gewijzigd door djeejdjeej op 03-06-2016 15:37 ]
Hoge GS is vooral een indicatie dat iemand de Incursions (of 1.2 DZ) meerdere malen heeft gedaan en dus de mechanics kent. Mensen met een lagere GS kennen de mechanics niet of niet goed en dan moet je ze dat gewoon ff uitleggen.JohnnyV76 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:51:
Doe ik anders regelmatig, en met mij nog velen. Wel een andere speelstijl hanteren dan voorheen.Beltoni schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:28:
In je eentje de DZ in zit er niet meer in.
Gewoon jezelf een keertje in een channel gooien en gewoon vragen of iemand plek heeftJohnnyV76 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb sinds kort de Kingston HyperX cloud II. Super fijne headset maar door USB zat ik erg te klooien met t output volume van de mic. Nu kun je dat gelukkig in uplay en ingame boosten (bij usb headsets werkt de windows db boost niet). In discord weet ik niet of ik hard of zacht of niet te verstaan ben...keertje testen
Heb jaren TS gebruikt voor het raiden met 12 man dus ben wel gewend aan het communiceren tijdens t gamen
Alleen in de DZ is een eitje.Beltoni schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:28:
In je eentje de DZ in zit er niet meer in. Het is even wennen maar ik vind 1.2 een grote stap vooruit. Een nadeel is dat er maar geen wapen dropt voor mij. Loop nog steeds rond met mijn 163 AUG en mijn skillpower is echt bizar laag. Moet echt wat meer gear hebben om mijn stats te boosten. Zit inmiddels op 210-215 GS maar heb nog lang niet de gear die ik wil hebben.
Zelfs in DZ05/06
Zorg dat je een volledige nomad set hebt en een 2 set Final Measure. Is erg handig voor solo DZ
En vermijd groepen uiteraard...
Verwijderd
Helaas vind ik de laatste tijd geen goede weapon mods meer
kom met mijn AUG A3 para xs GS204 niet boven de 160K DPS
doe ik dit verhogen met mijn gear moet ik mijn 270K toughness inleveren iemand tips?
Zo de weekly's weer klaar.. Weer wat shizzle verdient..
Mijn setup

Ik kan nog een mindere Tactician sp fitten, dan heb ik 27k skilpower, maar dan zakt mijn toughness naar 340k.
Verder zit ik op 75% armor mitigation en doe ik 52% extra dmg tegen Elites, bij toeval, niet gerolled, had liever armor DMG gehad, maar ach, meestal 80% waar ik speel kom ik Elites tegen.
Ben zo wel tevreden alleen nog altijd opzoek naar een FW M1A met fatsoenlijke talents en een 240 Sentry Holster om de 4de Sentry te activeren, zeker in een team erg handig om bosses te slopen.

Ik kan nog een mindere Tactician sp fitten, dan heb ik 27k skilpower, maar dan zakt mijn toughness naar 340k.
Verder zit ik op 75% armor mitigation en doe ik 52% extra dmg tegen Elites, bij toeval, niet gerolled, had liever armor DMG gehad, maar ach, meestal 80% waar ik speel kom ik Elites tegen.
Ben zo wel tevreden alleen nog altijd opzoek naar een FW M1A met fatsoenlijke talents en een 240 Sentry Holster om de 4de Sentry te activeren, zeker in een team erg handig om bosses te slopen.
Whole lot of stars ***
Aahh die vervelende mensen in hun nomand gear. Denk je ze eindelijk neer te hebben...looyenss schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:16:
[...]
Alleen in de DZ is een eitje.
Zelfs in DZ05/06
Zorg dat je een volledige nomad set hebt en een 2 set Final Measure. Is erg handig voor solo DZ
En vermijd groepen uiteraard...

Moet zelf echt wat 240 sentry/striker krijgen. Loop nu met 4x Lone store (nooit herladen
Zijn er mensen die vanavond willen spelen?
PS4 PSN - ak0nnmgn
Beetje rondwandelen in DZ05/DZ06, voor de loot.
PS4 PSN - ak0nnmgn
[ Voor 0% gewijzigd door ak0nnmgn op 03-06-2016 14:47 . Reden: Typvout ]
Na een drukke week ben ik zeker in voor deze digitale lieve woordjes!ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:46:
PS4 PSN - ak0nnmgn
Altijd druk doordeweeksbbblije schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:04:
[...]
Na een drukke week ben ik zeker in voor deze digitale lieve woordjes!
Ik heb je geadd.
Is echt ruk idd omdat die laadtijden zo lang zijn. Ik wacht altijd 5 seconden voordat ik join zodat de host de tijd heeft om de invite te cancelen. Ik join ook bijna nooit spelers die stuk hoger gegeared zijn, vaak rond mn eigen GS.djeejdjeej schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:04:
[...]
- regelmatig wordt ik gekicked op basis van GS voordat ik goed en wel uitgeladen ben... resultaat is een nieuw loading screen... en kun je daarna weer opnieuw beginnen.
Ik kan waarschijnlijk wel vanavond. Voeg maar toe of ik voeg je later toe. Als je sowieso iemand wilt om dz/incursion/lexington te doen, gewoon invite sturen en dan join ik je groep.ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:46:
PS4 PSN - ak0nnmgn
Ik farm lexington voor credits en verkoop daarna alle loot om te calibreren, paar keer doen en je zit op 200K credits.
Verwijderd
Ligt eraan hoelaat ik thuis ben.ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:46:
PS4 PSN - ak0nnmgn
GS 216
PSN: Rudykneezie
Addeddesune schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:06:
[...]
Is echt ruk idd omdat die laadtijden zo lang zijn. Ik wacht altijd 5 seconden voordat ik join zodat de host de tijd heeft om de invite te cancelen. Ik join ook bijna nooit spelers die stuk hoger gegeared zijn, vaak rond mn eigen GS.
[...]
Ik kan waarschijnlijk wel vanavond. Voeg maar toe of ik voeg je later toe. Als je sowieso iemand wilt om dz/incursion/lexington te doen, gewoon invite sturen en dan join ik je groep.
Ik farm lexington voor credits en verkoop daarna alle loot om te calibreren, paar keer doen en je zit op 200K credits.
AddedVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Ligt eraan hoelaat ik thuis ben.
GS 216
PSN: Rudykneezie
De Amerikanen zijn inderdaad laid back en daarom erg leuk om mee te lopen. Soms zijn ze ietwat zweverig, maar een stuk relaxter dan de paar Hollanders die ik mijn lijst hebVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:02:
[...]
Moet wel zeggen dat spelen met Amerikanen toch wel tof is. De Duitsers zegt echt heel degelijk; en de Amerikanen brengen veel meer banter met zich mee. ..
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Dan zit je denk ik met de verkeerde Nederlanders, ik zit met een aantal mensen van Tweakers en wat vrienden maar er zijn maar weinig momenten dat er bovenstaand geneuzel is.Aurora schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:15:
[...]
De Amerikanen zijn inderdaad laid back en daarom erg leuk om mee te lopen. Soms zijn ze ietwat zweverig, maar een stuk relaxter dan de paar Hollanders die ik mijn lijst hebDie zijn soms zo serieus en worden geïrriteerd als iets mislukt of niet volgens plan gaat. En de laatste gaan ook regelmatig spontaan pleitte zonder iets te zeggen, waarbij de Amerikanen vaak je nog een fijne nacht wensen. De sfeer zit 'm in de details
Awesome!ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Dan zit je denk ik met de verkeerde Nederlanders, ik zit met een aantal mensen van Tweakers en wat vrienden maar er zijn maar weinig momenten dat er bovenstaand geneuzel is.
Nee, speel op de PC
Verwijderd
Ik heb je verzoek geaccepteerd, maar ik ben pas level 22, dus over gearscores zul je mij voorlopig nog niet horen...ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:46:
PS4 PSN - ak0nnmgn
Verwijderd
Als je een keer een pull nodig hebt oid, let me know!Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Ik heb je verzoek geaccepteerd, maar ik ben pas level 22, dus over gearscores zul je mij voorlopig nog niet horen...
Misschien ben ik er vanavond ook nog wel ff...ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:46:
PS4 PSN - ak0nnmgn
Ben nog opzoek naar een fijne Shotgun, dus dan weet je het vast
(Of nog ff FL voor de 240 weakly bonus in de hoop dat ik m'n gear nog een beetje verder kan upgraden....)
PSN id: MrKnown86
i'm in, ben nog steeds op zoek naar 240 tactician gear voor me 2e buildPeter Boudewijn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:35:
[...]
Misschien ben ik er vanavond ook nog wel ff...
Ben nog opzoek naar een fijne Shotgun, dus dan weet je het vast![]()
(Of nog ff FL voor de 240 weakly bonus in de hoop dat ik m'n gear nog een beetje verder kan upgraden....)
Ik gebruik nu de SAS-G met 4x sentry, schijnt de beste shotgun te zijnPeter Boudewijn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:35:
[...]
Misschien ben ik er vanavond ook nog wel ff...
Ben nog opzoek naar een fijne Shotgun, dus dan weet je het vast![]()
Sentry stacks opbouwen op mid range lukt beter dan ik had verwacht met shotgun. Vaak raak je wel met 1 van je bullets een hoofd. Close combat stacks opbouwen is ook veel makkelijker dan met pistol of MMR.
Heb het even in icm gebruikt met een slecht gerollde MP7 met mag size en RoF. Wouw, de enemies smelten echt weg. 3 stacks, en dan MP7 om het af te maken.
Jemig als ik de gear van sommige mensen zie snap ik wel dat ik het moeilijk had gisteren in de DZ dus.
Dit is mijn build nu.

Iemand die mij misschien op sleeptouw wil nemen zodat ik betere gear kan scoren? Ik heb niet veel mensen om samen mee te spelen.
Speel op de PC.
Dit is mijn build nu.

Iemand die mij misschien op sleeptouw wil nemen zodat ik betere gear kan scoren? Ik heb niet veel mensen om samen mee te spelen.
Speel op de PC.
Ik kom vanavond ook New York (on)veilig maken.ak0nnmgn schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:46:
PS4 PSN - ak0nnmgn
Ik heb je ondertussen ook ge-add
PSN: SchieveZot
Die ziet er idd wel interessant uit!desune schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Ik gebruik nu de SAS-G met 4x sentry, schijnt de beste shotgun te zijn
[video]
Sentry stacks opbouwen op mid range lukt beter dan ik had verwacht met shotgun. Vaak raak je wel met 1 van je bullets een hoofd. Close combat stacks opbouwen is ook veel makkelijker dan met pistol of MMR.
Heb het even in icm gebruikt met een slecht gerollde MP7 met mag size en RoF. Wouw, de enemies smelten echt weg. 3 stacks, en dan MP7 om het af te maken.
Nu nog ff vinden
PSN id: MrKnown86
Zegt hij in de video niet om 4 x Striker te gebruiken?desune schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Ik gebruik nu de SAS-G met 4x sentry, schijnt de beste shotgun te zijn
[video]
PSN: SchieveZot
Zou best kunnen but i love my sentrySchieveZot schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:42:
[...]
Zegt hij in de video niet om 4 x Striker te gebruiken?
Toch wel komisch dat ze Clear Sky nog niet gefixed hebben, binnen 6 min kan nog steeds makkelijk
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mochten er nog mensen op de PC spelen, mijn uPlay id is: Flits603.
Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow
Ik heb net bij de 1e raid een aug a3 gekregen van 204 score
Krijg hem alleen niet hoger als 103.000 heb slechte mods denk ik.
Dus op hoofdkwartier veel blue prints gekocht, weg 600 phoenix credits
Maar nu passen die niet op het wapen pff
Als je AUG met mods 'maar' 103.000 dps doet, is het IMO niet een bijzonder goede AUG. Ik heb natuurlijk geen idee wat je huidige wapen doet aan dps. De eerste 204 AUG die voor mij dropte doet zonder mods al meer dps dan die van jouw. Met mods momenteel rond de 230.000 dps.Mars18 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 00:41:
Ik heb net bij de 1e raid een aug a3 gekregen van 204 score
Is echter wel erg afhankelijk van je overige gear. Op een paar items heb ik +SMG damage en een extended mag met +RoF.
Ik had 200.000 gezondheid, daar heb ik nu een andere gear voor op staan, gelijk was mijn dps nu 140.000 met de augagoNITE schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:00:
[...]
Als je AUG met mods 'maar' 103.000 dps doet, is het IMO niet een bijzonder goede AUG. Ik heb natuurlijk geen idee wat je huidige wapen doet aan dps. De eerste 204 AUG die voor mij dropte doet zonder mods al meer dps dan die van jouw. Met mods momenteel rond de 230.000 dps.
Is echter wel erg afhankelijk van je overige gear. Op een paar items heb ik +SMG damage en een extended mag met +RoF.
Waardeloze vendor updates deze keer zeg, ik ga deze week tegen de cap aanlopen met Phoenix gok ik.
DankjeMars18 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:37:
[...]
Ik had 200.000 gezondheid, daar heb ik nu een andere gear voor op staan, gelijk was mijn dps nu 140.000 met de aug
Loop al 3 weken tegen de cap aan...NLxAROSA schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:40:
Waardeloze vendor updates deze keer zeg, ik ga deze week tegen de cap aanlopen met Phoenix gok ik.
Verwijderd
ik speel bijna iedere avond wel met een vriend van mij, mijn uplay is boikske dus als je wilt kan je mij toevoegenKevinBel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:21:
Jemig als ik de gear van sommige mensen zie snap ik wel dat ik het moeilijk had gisteren in de DZ dus.
Dit is mijn build nu.
[afbeelding]
Speel op de PC.
ik zal je vanavond toevoegenXino schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:22:
Gister een leuke avond gehad, beetje aanklooien met tact set met seeker mines e.d. eigenlijk super makkelijk door elke CM missie heen gelopen (niet FL).
Baal er wel een beetje van dat ik redelijk wat loot krijg maar dat er gewoon niets goeds bij zit. Loop met een half inventory vol met 240 gear en allemaal half assed stats erop waar gewoon niets goeds uit te rollen is.
Heb 1 ventje met 4 sentry 2 striker en 1 met 4 tact 2 lone wolf. Lone wolf hen ik bijna volledig 240 6 stuks.. wisselen en combineren van geeft gewoon niets boeiends.
Baal er wel een beetje van dat ik redelijk wat loot krijg maar dat er gewoon niets goeds bij zit. Loop met een half inventory vol met 240 gear en allemaal half assed stats erop waar gewoon niets goeds uit te rollen is.
Heb 1 ventje met 4 sentry 2 striker en 1 met 4 tact 2 lone wolf. Lone wolf hen ik bijna volledig 240 6 stuks.. wisselen en combineren van geeft gewoon niets boeiends.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Heb wat gekloot met kalibreren, en nu is mijn wapen wel 175.000 dps.
Wij gaan de goede kant op.
Gister avond Falcon Lost gespeeld, en net ook weer, 2x compleet. En heb net een shotgun van 204 gekregen, daar eens mee stoeien.
Klopt het dat als je bij inventaris kiest voor mods onderin, dat deze mods op dat moment niet gebruikt worden?
Vandaag dagje vrij, besloten om eens FL CM mode te proberen met randoms. Na eerst een paar fail teams eindelijk een team met mics die het wel wilde proberen. Uiteindelijk anderhalf uur over gedaan door in het midden te spelen maar wel voor de 1ste keer FL CM completed en dat ook nog eens met randoms
Kreeg ook een AUG 204 met fericous ( damage against elite ) en predatory. Daarna me stats wat respecced zodat deze ook active was. Momenteel was deze talent toch aardig bugged?
Na wat testen blijkt deze toch iets beter dan mijn god rolled MP5 Navy met fierce, brutal en deadly.
Ook nog een 204 Marine super 90 met Predatory en self preserved als drop gekregen dus dat was een geslaagde eerste ronde FL CM

Kreeg ook een AUG 204 met fericous ( damage against elite ) en predatory. Daarna me stats wat respecced zodat deze ook active was. Momenteel was deze talent toch aardig bugged?
Na wat testen blijkt deze toch iets beter dan mijn god rolled MP5 Navy met fierce, brutal en deadly.
Ook nog een 204 Marine super 90 met Predatory en self preserved als drop gekregen dus dat was een geslaagde eerste ronde FL CM

Ik bedoelde dankje.Mars18 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:16:
[...]
Heb wat gekloot met kalibreren, en nu is mijn wapen wel 175.000 dps.
Wij gaan de goede kant op.
Gister avond Falcon Lost gespeeld, en net ook weer, 2x compleet. En heb net een shotgun van 204 gekregen, daar eens mee stoeien.
Klopt het dat als je bij inventaris kiest voor mods onderin, dat deze mods op dat moment niet gebruikt worden?
Ik moest net niezen en jij zei gezondheid
Leuk dat je het gehaald heb, toch vindt ik FL het niet meer waard, duurt te lang en is saai. De nieuwe vind ik veel leuker, en is daarbij ook makkelijker.jantje 2 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:34:
Vandaag dagje vrij, besloten om eens FL CM mode te proberen met randoms. Na eerst een paar fail teams eindelijk een team met mics die het wel wilde proberen. Uiteindelijk anderhalf uur over gedaan door in het midden te spelen maar wel voor de 1ste keer FL CM completed en dat ook nog eens met randoms![]()
![]()
Ook nog een 204 M870 MS shotgun met Predatory en self preserved als drop gekregen dus dat was een geslaagde eerste ronde FL CM
Ook veel meer beloning bij de nieuwe itt FL, heb er echt een sloot wapens vandaan en 240 gear waar ik in FL hard nog nooit een 240 heb zien droppen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Het ligt eraan wat je wilt halen, FL is nog steeds de beste manier voor Sentry / Striker / Tatican gear. Dus als je deze spullen nodig hebt is het wel aan te raden dit te farmen. Als is de CM mode moeilijk te farmen op dit moment en is darkzone supply drops missn nog wel makkelijker. De kans dat andere zaken van bosses droppen in de DZ is veel kleiner en is vaak meer van hetzelfde.prutser001 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:43:
[...]
Leuk dat je het gehaald heb, toch vindt ik FL het niet meer waard, duurt te lang en is saai. De nieuwe vind ik veel leuker, en is daarbij ook makkelijker.
Ook veel meer beloning bij de nieuwe itt FL, heb er echt een sloot wapens vandaan en 240 gear waar ik in FL hard nog nooit een 240 heb zien droppen.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:06:
[...]
ik speel bijna iedere avond wel met een vriend van mij, mijn uplay is boikske dus als je wilt kan je mij toevoegen
[...]
ik zal je vanavond toevoegen
Xino schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:22:
KevinBel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:21:
Dit is mijn build nu.
[afbeelding]
Speel op de PC.
jantje 2 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:34:
Vandaag dagje vrij, besloten om eens FL CM mode te proberen met randoms. Na eerst een paar fail teams eindelijk een team met mics die het wel wilde proberen. Uiteindelijk anderhalf uur over gedaan door in het midden te spelen maar wel voor de 1ste keer FL CM completed en dat ook nog eens met randoms![]()
![]()
Tegen al deze mensen zou ik zeggen > JOIN DISCORD.Beaudog schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:12:
Ik ben op de pc thanos55566
Zie TS en Footer voor info.
Zitten elke dag wel 1 of 2 groepen te "spelen"
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Verwijderd
Nieuwe bottleneck gear mods en weapon mods........ onmogelijk om goeie weapon mod te craften laat staan dat ie dropped, ben overloaded met fabric en weapon parts nouwelijks tools om iets goed te craften, laat staan goeie weapon mod drop als of die droppen...........
Zelfs op console sinds launch gespeelt was dit voor 1.2 geen probleem, maar nu sinds crafting nerf en 1.2 pas begonnen ben op PC waardeloos..........
Zelfs op console sinds launch gespeelt was dit voor 1.2 geen probleem, maar nu sinds crafting nerf en 1.2 pas begonnen ben op PC waardeloos..........
Ik wil FL CM ook vandaag of morgen wel eens proberen met een groep van hier (op PC). Lijkt me leuk en nu mijn gear beter is en ik de instance ken moet ik ook mijn steentje kunnen bijdragen. Van t weekend nog een paar keer hard gedaan om mn 4e striker piece te vinden
Een run was wel grappig... join een groep en de leader zat erg op zn praatstoel... sprak engels met een hoorbaar nederlands accent. De rest werd welkom geheten en hij klaagde nog wat over de vorige groep waar hij uitgekicked was terwijl de rest noob was omdat ze niet in de gracht beneden speelden maar ergens bovenin en daarom wipe-ten. Naja lang verhaal kort... ik heb de leader wel 10x moeten reviven en kennelijk was ie meer van t praten dan van t schieten
Ach wel gelukt maar hardmode is ook prima te doen als je maar 2 spelers hebt die weten wat ze doen.
Een run was wel grappig... join een groep en de leader zat erg op zn praatstoel... sprak engels met een hoorbaar nederlands accent. De rest werd welkom geheten en hij klaagde nog wat over de vorige groep waar hij uitgekicked was terwijl de rest noob was omdat ze niet in de gracht beneden speelden maar ergens bovenin en daarom wipe-ten. Naja lang verhaal kort... ik heb de leader wel 10x moeten reviven en kennelijk was ie meer van t praten dan van t schieten
De BoO aug is anders wel een redelijk wapen. GS182, met aardige talentsNLxAROSA schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:40:
zie een flink aantal screenshots gepost worden waarbij in de vest + gloves slots set items zitten. Zijn de Rapid/Vigorous (Vest) en Savage (Gloves) talents buiten de meta gevallen? (als in; outscaled door de set bonus)
Volgens mij is Rapid heerlijk voor support/healer builds en zijn, met name, Vigorous en Savage behoorlijk sterke talents.
Volgens mij is Rapid heerlijk voor support/healer builds en zijn, met name, Vigorous en Savage behoorlijk sterke talents.
Ja weet ook niet waar dat vandaan komt.McNutters schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:51:
zie een flink aantal screenshots gepost worden waarbij in de vest + gloves slots set items zitten. Zijn de Rapid/Vigorous (Vest) en Savage (Gloves) talents buiten de meta gevallen? (als in; outscaled door de set bonus)
Ik heb nog steeds savage gloves.. :-)
Kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar ik heb zelf geen Savage gloves omdat ik nog geen 204 roll met Savage ben tegengekomen die beter is dan mijn Final Measure 214 gloves (met een zo goed als god roll). Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. 
Vest zal ik niet snel vervangen want dan mis ik een set bonus (50% CHD van Striker) en die heb ik liever dan overheal of snellere cooldowns.
Vest zal ik niet snel vervangen want dan mis ik een set bonus (50% CHD van Striker) en die heb ik liever dan overheal of snellere cooldowns.
Wat mij betreft niet, ik gebruik nog de Vigorous met boostershot en Savage.McNutters schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:51:
Eindelijk lvl 30 en wat dailys gedaan + wat loot. Nog mensen die morgen avond evt wat in de DZ willen rondlopen? Speel nu vooral solo maar is toch lastig + makkelijke prooi voor groepen haha
PSN: Brwmaster
Massive mag wel weer een Fix uitrollen.
- Predatory en die Signature bug bij elkaar gaat nergens over.(Signature skill is al weer op 50% als hij is afgelopen.)
- Smartcover kan de prullenbak in omdat alles smartcover sloopt.
- Combat Medic bug werkt alleen na een paar keer switchen van de talents.(ps: het is zwaar OP)
- Teargas een andere kleur geven want het ziet er gewoon uit als mist. (Insta-kill)
- Predatory en die Signature bug bij elkaar gaat nergens over.(Signature skill is al weer op 50% als hij is afgelopen.)
- Combat Medic bug werkt alleen na een paar keer switchen van de talents.(ps: het is zwaar OP)
- Teargas een andere kleur geven want het ziet er gewoon uit als mist. (Insta-kill)
-Smartcover kan gesloopt worden door je eigen teammate met een flasbang sticky erg vervelend.PSYVIRII schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:06:
Massive mag wel weer een Fix uitrollen.
-Random weg schieten van je heal van DZ6 naar DZ1
-Drops aanpassen naar iets meer weapon mods, zoals hierboven gezegd, je loopt leeg op weapon en electronic mats, rest staat op 999 ongeveer
Skilled weapons in je rugzak is wel erg handig na 3 minuten mijn super weer terug
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 06-06-2016 10:11 ]
Had ik van het weekend echt vaak. Geen enemy te bekennen en dan toch heletijd health verliezen of spontaan in de fik vliegen.Griffx schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:10:
[...]
-Smartcover kan gesloopt worden door je eigen teammate met een flasbang sticky erg vervelend.
-Random weg schieten van je heal van DZ6 naar DZ1
-Drops aanpassen naar iets meer weapon mods, zoals hierboven gezegd, je loopt leeg op weapon en electronic mats, rest staat op 999 ongeveer![]()
Skilled weapons in je rugzak is wel erg handig na 3 minuten mijn super weer terug
geen enkel probleem mee gehad. Heb dit weekend echt wel lang zitten spelen...PSYVIRII schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:13:
[...]
Had ik van het weekend echt vaak. Geen enemy te bekennen en dan toch heletijd health verliezen of spontaan in de fik vliegen.
Kan misschien zijn dat er weer een paar talents of perks raar doen. Kan het helaas niet achterhalen wat het veroorzaakt. (Ook het niet kunnen gebruiken van abilities gebeurd nu en dan maar niet constant.)R009 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:49:
[...]
geen enkel probleem mee gehad. Heb dit weekend echt wel lang zitten spelen...
Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.
Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.