Sinds vorige week ben ik de support gozer, maar dan de tank supportgozer. Héérlijk!
Ik draag 4x tactician en daarnaast 2x nomad omdat ik nog 3 goede 240 gear nodig heb.
In basis heb ik 175k / 315k / 23.5k
Ik loop normaal gesproken met overheal en smartcover met healing (behalve Falcon Lost, dan unlimited pulse). Ik gebruik de talent dat als ik anderen heal ik 15% kortere vaardigheden heb.
Ik heal mijzelf en anderen dus bijna onbeperkt naar Overheal. en smartcover staat al lang klaar vóór het afgelopen is. De unique skill wordt regelmatig gebruikt.
In Smartcover is het hele team moeilijk dood te krijgen: Ik blijf liever zitten om shotgunners achter mij neer te knallen dan dat ik al vluchtend ze probeer te schieten. Sterker nog: Een missile barage in smartcover met overheal, security skill overleef ik. Dit is heel handig om friendlies te reviven bij Clear Sky (los van dat je wel onderbroken wordt maar direct daarna heb je genoeg tijd).
Tot slot heb ik een talent op mijn SMG met de talent dat ik bij critical hits 3% van de gedane damage weer in health terug krijg om maar nog meer tank te worden.
Kortom: Zolang er maar genoeg damage door het team gedaan wordt (dat is bij deze build cruciaal) dan ben ik vrijwel niet, en het team moeilijk dood te krijgen.