Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen dagen niet zoveel gespeeld, vanavond dat discord maar eens installeren en dan wat mensen van hier toevoegen.
op uplay is mijn naam boikske dus als iemand me toe wil voegen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:00:
afgelopen dagen niet zoveel gespeeld, vanavond dat discord maar eens installeren en dan wat mensen van hier toevoegen.
op uplay is mijn naam boikske dus als iemand me toe wil voegen graag :)
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja wel zo handig he :P op de pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:14:
PSN: Rudykneezie

stats:
100/224/16
GS: 210/2013
DZ: 30 oid

Mocht iemand eens samen de dz in willen of incursions farmen let me know! :)

Ik speel het overigens nog niet zolang dus ben mijn build nog aan het verkennen qua perks etc. Mainfocus was eerst om mijn GS boven 200 te krijgen en daarna de boel te finetunen.

Zal binnenkort wel even een foto maken van build, denk dat ik wel wat tips kan gfebruiken.
Hier heb je vast wat aan The Division

Ik lees/speel veel en zet builds, info en tips op deze blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:25:
[...]

Hier heb je vast wat aan The Division

Ik lees/speel veel en zet builds, info en tips op deze blog!
Thnx voor de tip! Ga het gelijk even doornemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sinds 1.2 heb ik last van een overvolle stash, deze update dwingt ons er toe kritisch te zijn! The Division: Guide: Stash or Trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

bbblije schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:20:
Sinds 1.2 heb ik last van een overvolle stash, deze update dwingt ons er toe kritisch te zijn! The Division: Guide: Stash or Trash
Same here, 1 item van elke set in elke categorie, daarnaast stash vol en 2 mules op 30.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Ik word echt gek van dat trollen van Ubisoft.

Laat me gewoon amor rollen op m'n backpack, en ik zeur niet meer!!
Inmiddels voor een recalibration moet ik 600k betalen. Geen enkele amor rol gehad! :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lk ben duidelijk nog niet ver genoeg gevorderd, aangezien ik uberhaupt nog niets heb liggen in mijn stash. Ik heb 1 extra wapen om uit te testen. De meeste items die ik niet kan gebruiken, deconstruct ik direct bij een bezoek aan één van de Safehouses of Base of Operations. Het scheelt dan ook wel dat ik pas level 21 ben. Wel flink gevorderd sinds gisteren, omdat ik aan het begin van de sessie nog level 18 was. De hoofdmissies leveren dusdanig veel XP op, dat het lekker opschiet. Tussendoor doe ik de zijmissies en clear ik in één keer een heel gebied om te voorkomen dat ik nog eens terug zal moeten voor een gemiste drone of phone call.

Gisteren wel de eerste bug tegengekomen bij een Encounter waarbij de missie bleef hangen. De vijanden kwamen niet. Ik ben uitgelogd en daarna opnieuw begonnen.

Btw, ik speel de hoofdmissies met randoms (meesten spelen zonder headset helaas). Ondanks dat ik level 19 was, startte ik de missie Lexington Center (level 20 vereist). Helaas kwam ik bij een groep met een high level speler (vermoedelijk level 30). Alle vijanden zijn dan veelal te sterk voor mij, maar te zwak voor de high level speler. Qua missie dus veel te snel gerushd en nauwelijks een rol van betekenis kunnen spelen op de laatste vijand na dan, maar wel lekker veel XP kunnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:14:
lk ben duidelijk nog niet ver genoeg gevorderd, aangezien ik uberhaupt nog niets heb liggen in mijn stash. Ik heb 1 extra wapen om uit te testen. De meeste items die ik niet kan gebruiken, deconstruct ik direct bij een bezoek aan één van de Safehouses of Base of Operations. Het scheelt dan ook wel dat ik pas level 21 ben. Wel flink gevorderd sinds gisteren, omdat ik aan het begin van de sessie nog level 18 was. De hoofdmissies leveren dusdanig veel XP op, dat het lekker opschiet. Tussendoor doe ik de zijmissies en clear ik in één keer een heel gebied om te voorkomen dat ik nog eens terug zal moeten voor een gemiste drone of phone call.

Gisteren wel de eerste bug tegengekomen bij een Encounter waarbij de missie bleef hangen. De vijanden kwamen niet. Ik ben uitgelogd en daarna opnieuw begonnen.

Btw, ik speel de hoofdmissies met randoms (meesten spelen zonder headset helaas). Ondanks dat ik level 19 was, startte ik de missie Lexington Center (level 20 vereist). Helaas kwam ik bij een groep met een high level speler (vermoedelijk level 30). Alle vijanden zijn dan veelal te sterk voor mij, maar te zwak voor de high level speler. Qua missie dus veel te snel gerushd en nauwelijks een rol van betekenis kunnen spelen op de laatste vijand na dan, maar wel lekker veel XP kunnen harken.
Wacht maar tot je level 30 bent. Dan begint het hele feestje pas!
Zorg dat je alles deconstruct inderdaad zodat je crafting materials hebt voor straks!
Zorg dat je alle encounter missies gedaan hebt, zodat je in de BoO 100% score hebt bij de 3 onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:55

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:14:Qua missie dus veel te snel gerushd en nauwelijks een rol van betekenis kunnen spelen op de laatste vijand na dan, maar wel lekker veel XP kunnen harken.
Blijkbaar was dat ook niet nodig dan, dus niet zn ramp toch, behalve dat het wat saai kan zijn natuurlijk. Hogere vijanden is wel iets meer XP (niet superveel meer), maar je moet per missie wel een leveltje kunnen krijgen ongeveer.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffeleo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:16:
[...]

Wacht maar tot je level 30 bent. Dan begint het hele feestje pas!
Zorg dat je alles deconstruct inderdaad zodat je crafting materials hebt voor straks!
Zorg dat je alle encounter missies gedaan hebt, zodat je in de BoO 100% score hebt bij de 3 onderdelen.
Ja, ik craft alles zoveel mogelijk en zet het om naar high end crafting materials. Soms maak ik een uitzondering, omdat ik nu een keer een geheel blauw (Superior) setje wilde hebben. Op naar het paarse setje!

En nee, het gaat niet over de Power Rangers... :+
watercoolertje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:16:
[...]
Blijkbaar was dat ook niet nodig dan, dus niet zn ramp toch, behalve dat het wat saai kan zijn natuurlijk. Hogere vijanden is wel iets meer XP (niet superveel meer), maar je moet per missie wel een leveltje kunnen krijgen ongeveer.
Dat klopt min of meer wel. Het was een beetje saai en je krijgt het verhaal (voor zover het er is) ook maar gedeeltelijk mee. Ik moest en zou de echo activeren (voor mij was het immers nieuw), maar mijn kompanen waren toen al lang en breed doorgerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds lastig om betere stats te krijgen. Haal de ene na de andere 240/204 binnen in DZ06 maar wat er dropped is allemaal mêh. Gisteren dropte er een mooie lvoa-c; komt super mooi geluid uit, maar dat de verticale recoil is echt niet normaal .... "deconstruct" ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:43
Gewoon lekker snel levellen... die missies kom je straks toch nog regelmatig tegen als je dailies gaat doen. Gisteravond nog even een leermomentje in DZ meegemaakt. Joinde een pug en gingen DZ06 in. Die mobs daar zijn echt OP vind ik. Op een gegeven moment waren we met een named elite aan t vechten en al een paar keer bijna dood dus vanuit cover gooi ik een nade richting de boss... echt op dat moment komt er iemand van een andere groep langs lopen.....YOUR GROUP HAS GONE ROGUE.... wtf nee he. Ik bleef in cover en ging niet schieten maar kreeg wel een sticky bomb in mn mik en iemand die voor me kwam staan... ik deed expres niets hopende dat hij zich realiseerde dat t een ongelukje was... maar nee ik kreeg de volle laag natuurlijk. You died as rogue... sjips.

Later weer in de lagere zones gelopen en eindelijk rank 50 gehaald... yay!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De big daddy's, snipers en shotgunners in DZ06 zijn nog niet eens het ergste. Als je een beetje oplet kun je uit de buurt blijven van hun vlammen.

De Fumigator lvl34 is het ergste; uit het niets zit je opeens in een gaswolk en in minder dan een seconde is het gedaan; kans op revival is nul. Daar zorgt de gaswolk wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

JohnnyV76 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:30:
Gewoon lekker snel levellen... die missies kom je straks toch nog regelmatig tegen als je dailies gaat doen. Gisteravond nog even een leermomentje in DZ meegemaakt. Joinde een pug en gingen DZ06 in. Die mobs daar zijn echt OP vind ik. Op een gegeven moment waren we met een named elite aan t vechten en al een paar keer bijna dood dus vanuit cover gooi ik een nade richting de boss... echt op dat moment komt er iemand van een andere groep langs lopen.....YOUR GROUP HAS GONE ROGUE.... wtf nee he. Ik bleef in cover en ging niet schieten maar kreeg wel een sticky bomb in mn mik en iemand die voor me kwam staan... ik deed expres niets hopende dat hij zich realiseerde dat t een ongelukje was... maar nee ik kreeg de volle laag natuurlijk. You died as rogue... sjips.

Later weer in de lagere zones gelopen en eindelijk rank 50 gehaald... yay!
Heerlijk toch ! :) Ik kan rogue zijn in zulke situaties wel waarderen met dit spel. Gelijk je hartslag naar 200 bpm, reageren de andere agents zet ik m'n special aan, moet ik weg wezen. Heerlijk!

Helaas maken veel agents hier misbruik van. Ze lopen voor je langs in je line of fire en je bent rogue, paar keer geraakt door een NPC en hun schieten je af.
Maar ach, part of the game ! Ik ben blij met de 1.2 patch, alleen hopelijk komen er nog goede BP's voor een leuke 204 wapen. EN DOE WAT MET DE DIVISION TECH. Ik heb er inmiddels 999 (capped.) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

maffeleo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:36:
[...]EN DOE WAT MET DE DIVISION TECH. Ik heb er inmiddels 999 (capped.) 8)7
Zet het dan om naar andere gele materials :)

Zit zelf op 700 nu, dus moet het wel om gaan zetten ook, maar tot op heden nog niet echt nodig geweest, vind het craften beetje saai, en heb er toch geen geluk mee, hoewel de 2 wapens die ik heb al een week of 2 geleden gecraft zijn en nog steeds wel oke zijn (zou graag sterkere lvl 204 m44 krijgen, maar na 40 keer craften waarvan geen enkele beter is dan de lvl182 heb ik dat opgegeven).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 18:53
Beste,

Heb even een vraag, na een hoop uitgezocht te hebben en lopen switchen met m'n gear loop ik toch tegen het een en ander aan.
Mijn firearms is bijna 3000 punten. Echter blijft mijn dps vrij laag, schommelend zo rond de 150-170.000.

Nou werd ik gisteravond door verschillende in game vrienden erop gewezen wat hun weapon damage was.
(schot op lichaam op de schietbaan) zo rond de 25.000 per schot te liggen en bij sommige nog hoger.

Terwijl die van mij maar op de 13.000 ligt. Wat doe ik nou eigenlijk fout? Ik dacht juist de hele tijd dat mijn fire arms zo hoog mogelijk krijgen ervoor zorgde dat ik meer schade deed.

Graag jullie hulp hierbij, want de video's die bij dit forum behoren + andere video's op youtube kan ik geen wijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:34:
De big daddy's, snipers en shotgunners in DZ06 zijn nog niet eens het ergste. Als je een beetje oplet kun je uit de buurt blijven van hun vlammen.

De Fumigator lvl34 is het ergste; uit het niets zit je opeens in een gaswolk en in minder dan een seconde is het gedaan; kans op revival is nul. Daar zorgt de gaswolk wel voor.
haha.. Komt bekend voor. Ik roepen naar mijn teamgenoten: gas gas... rollen ze per ongeluk de verkeerde kant op recht erin ennnnnnn laterzzzz. :+

Ps: en revive is een no-go. INSTAKILLLLLLL

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

watercoolertje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:39:
[...]
Zet het dan om naar andere gele materials :)

Zit zelf op 700 nu, dus moet het wel om gaan zetten ook, maar tot op heden nog niet echt nodig geweest, vind het craften beetje saai, en heb er toch geen geluk mee, hoewel de 2 wapens die ik heb al een week of 2 geleden gecraft zijn en nog steeds wel oke zijn (zou graag sterkere lvl 204 m44 krijgen, maar na 40 keer craften waarvan geen enkele beter is dan de lvl182 heb ik dat opgegeven).
Ja kon dat maar !!! |:( Gister had ik hetzelfde idee, ik maak van m'n division tech's gele materials. Maar nee hoor, je kan division tech alleen gebruiken voor de BP's uit de darkzone. Voor de rest kan je ze sparen en niet uitgeven. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
steeky schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:40:
Beste,

Heb even een vraag, na een hoop uitgezocht te hebben en lopen switchen met m'n gear loop ik toch tegen het een en ander aan.
Mijn firearms is bijna 3000 punten. Echter blijft mijn dps vrij laag, schommelend zo rond de 150-170.000.

Nou werd ik gisteravond door verschillende in game vrienden erop gewezen wat hun weapon damage was.
(schot op lichaam op de schietbaan) zo rond de 25.000 per schot te liggen en bij sommige nog hoger.

Terwijl die van mij maar op de 13.000 ligt. Wat doe ik nou eigenlijk fout? Ik dacht juist de hele tijd dat mijn fire arms zo hoog mogelijk krijgen ervoor zorgde dat ik meer schade deed.

Graag jullie hulp hierbij, want de video's die bij dit forum behoren + andere video's op youtube kan ik geen wijs uit.
DPS moet je niet naar kijken. Als je een hoge damage wil hebben dan moet je kijken naar Crit damage/change en de perks die van de High-end en gearsets afkomen. Check anders de links van Bbblije die heeft hier en daar wel goeie punten.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Beste,

Heey steeky,

Firearms is geen garantie tot hogere DPS. De DPS moet vanaf je wapen komen en de mods die daarop zitten.
Welk wapen gebruik je ? En welke mods zitten hierop ?

Bij bijv. SMG is het belangrijk dat je rate of fire, magazine size, crit hit damage/weapon damage, stability/accuracy hebt. Dit kan je makkelijk op Reddit terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Beste,

Dit was voor 1.1, tegenwoordig wat minder crit op items en meer armor stacken.

https://www.reddit.com/r/...5er_got_200kdps_92k_life/

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:35
Gister een aantal green caches geéxtract, steeds nomads. Even later had ik er nog twee uit DZ06, ik maakte de belofte dat ik voor altijd zou stoppen met de game als hier nog twee nomads uit zouden komen.

En wat denk je? Striker handschoenen 240 en striker vest 240, met alle rolls die ik wou hebben. Ik heb alleen de handschoentjes LMG dmg om moeten rollen naar SMG dmg. Je moet gewoon een beetje dreigen tegen de game, dat werkt ^^.

Ben nu 222 GS met 230k/310k/12k 75% armor. 3 Striker 2 Centry en een dik holster van een random gearset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
ak0nnmgn schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:54:
Gister een aantal green caches geéxtract, steeds nomads. Even later had ik er nog twee uit DZ06, ik maakte de belofte dat ik voor altijd zou stoppen met de game als hier nog twee nomads uit zouden komen.

En wat denk je? Striker handschoenen 240 en striker vest 240, met alle rolls die ik wou hebben. Ik heb alleen de handschoentjes LMG dmg om moeten rollen naar SMG dmg. Je moet gewoon een beetje dreigen tegen de game, dat werkt ^^.

Ben nu 222 GS met 230k/310k/12k 75% armor. 3 Striker 2 Centry en een dik holster van een random gearset.
Hehehe, ik had laatst zoiets met de nieuwe Incursion. Ik kreeg alleen maar 204 wapens waar ik niks aan had of met slechte rolls. Toen voordat we een nieuwe pot startten, zei ik in de chat dat er wel een FW M1A mocht droppen. En ja hoor! Niet meteen met de alle beste rolls/talents, maar zeker niet slecht.

Mijn Striker's Battlegear wil ik ook graag upgraden naar GS240, heb nu een combi van 191/214. Voor mij dropt er vooral Lone Star/Hunters Faith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Wat zeggen jullie; Crit change + mag size, crit damage + mag size of RoF + mag size? Op SMG.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Kidjuh schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:08:
Wat zeggen jullie; Crit change + mag size, crit damage + mag size of RoF + mag size? Op SMG.
easy. ROF + magsize op een SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste,

The Division lees de beginners DPS build is.
Kidjuh schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:08:
Ligt aan de SMG en jouw voorkeur. Ik heb weapon damage, omdat ik met een vector loop met een in verhouding kleiner magazijn. Dus dan vind ik het belangrijker dat de kogels meer damage doen ipv steeds te moeten reloaden.

Het ligt ook aan je speelstijl en platform. Console aim en RoF gaan minder goed samen.

[ Voor 22% gewijzigd door bbblije op 31-05-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Zijn er hier mensen die vanmiddag een paar HVT willen doen, nieuwe incursion (reeds een keer gehaald) en dan de DZ in? Op PS4?

Stats: 150K / 250K / 6K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:40
Na een tijdje inactief te zijn op de forums heb ik in de tussentijd aardig wat progressie gemaakt in the division na de patch van vorige week. Heb heel veel zitten sleutelen aan de builds en heb nu eindelijk weer eens een main build na al de veranderingen die de patch teweeg hebben gebracht.

Met 210/380/23 (3 x striker + 2 x Final measure + 204 savage gloves) waardoor ik geen problemen heb om solo te spelen in DZ (DZ1 & 4). Met 65% exotic resistance 75% armor en 82k HP ben ik moeilijk neer te halen en met 22k Skillpower kan ik me volledig healen met First aid (skill)

Ook heb ik het idee dat de patches van woensdag en donderdag de drops in de DZ weer aardig generfed/gebalanced zijn, toen ik vorige week dinsdag in de DZ ging waren er meer groene (set) drops dan geel en heb toch het idee dat de kans op groene toch kleiner is geworden en dat de grootste kans op de set drops van de supply drops komen.

Heb ook deze week veel verschillende mensen ontmoet waardoor ik DZ 5 & 6 behoorlijk lang heb kunnen farmen en volgens mij gaan we vandaag een incursion doen (voor mij de eerst keer) en hoop dat ik nog een tactican chest of backpack kan vinden om me support build te optimaliseren.

Al met al heeft deze patch de game behoorlijk verbeterd en kijk uit wat Massive verder in petto heeft voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerf of niet, had vanochtend in een uurtje (solo) DZ twee groene sealed caches (240 en 214), twee gele (204 en 182) en een hele rits paarse. Ook nog een uurtje Clear Sky gefarmed met een goede PUG en mijn stash is weer lekker aangevuld met 240 en 214. Heb weer wat puzzelruimte in mijn build. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ben nog steeds geen groene sealed caches tegengekomen. Terwijl mensen om me heen ze om de haverklap krijgen...

Wat overigens wel kut is om een groep te krijgen voor de HVT weekly, meeste mensen doen ze gelijk zodra ze zijn gereset. I need some gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gewoon uurtjes maken in DZ dan droppen ze wel.
Als je zelf t contract koopt voor een HVT dan lijkt t me heel makkelijk om een groep te krijgen. Veel mensen azen er juist op om gratis de boss te doen als iemand anders t contract koopt.

Snelste manier nu om leuke loot te krijgen is denk ik Clear Sky farmen met een goede groep.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
JohnnyV76 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:35:
Als je zelf t contract koopt voor een HVT dan lijkt t me heel makkelijk om een groep te krijgen. Veel mensen azen er juist op om gratis de boss te doen als iemand anders t contract koopt.

Snelste manier nu om leuke loot te krijgen is denk ik Clear Sky farmen met een goede groep.
Probleem is dat je op consoles geen general chat hebt oid. Je kan een paar safe houses afgaan en hopen dat iemand daar rondloopt met zijn headset op. Of dat je in een random locatie gaat matchmaken en hopen dat ze er zin in hebben. Begreep dat de HVT een timer hebben, geen idee hoe lang dat is maar ga geen 40 intel uitgeven en dan vervolgens geen groep kunnen vinden. Mogen ze van mij wel iets makkelijker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Beltoni schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:39:
[...]

Probleem is dat je op consoles geen general chat hebt oid. Je kan een paar safe houses afgaan en hopen dat iemand daar rondloopt met zijn headset op. Of dat je in een random locatie gaat matchmaken en hopen dat ze er zin in hebben. Begreep dat de HVT een timer hebben, geen idee hoe lang dat is maar ga geen 40 intel uitgeven en dan vervolgens geen groep kunnen vinden. Mogen ze van mij wel iets makkelijker maken.
Doe Matchmaking @ Camp Hudson. Soort player based HQ voor HVT's.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Flghter1982 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:10:
[...]

easy. ROF + magsize op een SMG.
hoezo easy? omdat je dps cijfers er het snelst mee omhoog gaan, maar je vervolgens met een oncontroleerbaar wapen schiet als je een beetje afstand hebt?
Ik zou voor magzine icm weapon damage of crit gaan op een SMG. Een gele binnen 1 clip neerkrijgen in DZ 6, daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
JohnnyV76 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:35:

Wat wel vervelend is als je een contract hebt gekocht; stel je verbinding valt om wat voor reden weg/je spel crashed. Dan ben je je contract kwijt EN DE INTEL!

Is mij al 2x gebeurd.

Over vastlopen van het spel gesproken, ik heb iets heel erg eigenaardigs hiermee. Ik gebruik de \ toets om de in-game chat te openen. Soms (in the heat of the moment) raak ik die toets net niet goed, waardoor ik de ' en de \ raak. Op de één of andere manier loopt het spel direct vast.

Ik vraag mij af of ik de enige ben. Waar zou de reden kunnen zijn? Ik draai het spel in 'borderless window'-mode. Kan het zijn dat die knoppen combo iets triggert in het spel én Windows? Zou eens op fullscreen kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
High Value Target kan je gewoon opnieuw oppakken bij je vendor indien je het niet haalt, je verbinding weg valt of je spel crashed. Zo lang 'ie geldig is natuurlijk (daily 1 dag, weekly 1 week).

Doe je een High risk target, dan moet je deze inderdaad in een keer afmaken.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Croqy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:55:
[...]

hoezo easy? omdat je dps cijfers er het snelst mee omhoog gaan, maar je vervolgens met een oncontroleerbaar wapen schiet als je een beetje afstand hebt?
Ik zou voor magzine icm weapon damage of crit gaan op een SMG. Een gele binnen 1 clip neerkrijgen in DZ 6, daar gaat het om.
voor een smg is +crit helemaal niet belangrijk op een magazine aangezien een smg al 25/26% basic crit chance kan halen is het een wasted stat. op een assault rifle is het een ander verhaal maar aangezien ammo capacity vaak geen issue is schiet ik liever 25% sneller mijn magazine leeg en dan een paar kogels meer missen dan iets gerichter kunnen schieten. ben het eens dat dps niet alles zegt maar het is en blijft damage per second en de boost is gewoon het grootst met ROF. "uit ervaring kan ik je zeggen dat ik echt wel verschil merk tussen de magazines met en zonder ROF"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Laatst online: 21-07 09:52
PSYVIRII schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:41:
[...]

haha.. Komt bekend voor. Ik roepen naar mijn teamgenoten: gas gas... rollen ze per ongeluk de verkeerde kant op recht erin ennnnnnn laterzzzz. :+

Ps: en revive is een no-go. INSTAKILLLLLLL
Nee je verteld het verkeerd.
Je roept gas, rol naar achter weg, en waar hangt dat gas.....juist achter ons.
En wie staat er vervolgens loot uit te zoeken... :+

PS4: We have deployed a client patch (4.5Gb) for the Double UI issue. Please make sure to restart your game.

4,5 GB voor de double UI?

[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 31-05-2016 16:07 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Flghter1982 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:34:
[...]

voor een smg is +crit helemaal niet belangrijk op een magazine aangezien een smg al 25/26% basic crit chance kan halen is het een wasted stat. op een assault rifle is het een ander verhaal maar aangezien ammo capacity vaak geen issue is schiet ik liever 25% sneller mijn magazine leeg en dan een paar kogels meer missen dan iets gerichter kunnen schieten. ben het eens dat dps niet alles zegt maar het is en blijft damage per second en de boost is gewoon het grootst met ROF. "uit ervaring kan ik je zeggen dat ik echt wel verschil merk tussen de magazines met en zonder ROF"
Crit damage bedoelde ik :)
ROF werkt goed, dat ben ik met je eens. Maar mijn ervaring is dat ik dan niet een DZ6 elite binnen 1 clip neerhaal, maar met extra weapon damage ipv ROF wel. Dan hoef ik niet te reloaden. DPS met of zonder reload is dus ook een groot verschil. Ik doe in mijn scenario meer DPS in de tijd die het kost om 1 elite neer te leggen, want bij meer ROF moet je de reload tijd meerekeken. Buiten beschouwing latende dat 13% weapon damage bij crits ook nog eens wordt vehoogd met je crit damage % (bij 200% crit damage dus 26% hogere crits dan zonder die extra weapon damage!).

Ter weerlegging van DPS blijft damage per second argument: accuracy is ook zo'n DPS cijferbooster, zelfs als je al boven 100% accuracy zit ondervond ik met mijn M1A met Accurate talent erop. Maar alle accuracy boven 100% is uiteraard wasted. Dus ik stack dan logischerwijs niet meer accuracy dan boven die 100%. moet ik het wel doen met minder hoge ingame DPS cijfer, echter doe ik wel meer echte DPS als ik ipv accuracy een wel nuttige stat kies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Griffx schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Nee je verteld het verkeerd.
Je roept gas, rol naar achter weg, en waar hangt dat gas.....juist achter ons.
En wie staat er vervolgens loot uit te zoeken... :+

PS4: We have deployed a client patch (4.5Gb) for the Double UI issue. Please make sure to restart your game.

8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Griffx schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Dus 2,25GB voor een enkele UI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hadden we ook al op PC gehad, moet wel extra/gewijzigde content zijn, kan anders nooit zo groot zijn voor een paar code fixes. Maar wat zou het zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door NLxAROSA op 31-05-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
NLxAROSA schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:46:
Die hadden we ook al op PC gehad, moet wel extra/gewijzigde content zijn, kan anders nooit zo groot zijn voor een paar code fixes. Maar wat zou het zijn?
Denk dat voor de console's een nieuwe ui wordt geïnstalleerd en niet zomaar te patchen is.
Zijn verder geen notes vrijgegeven over andere updates.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:46:
800mb was dat op pc

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 14-09 18:49
Heb net mijn key gekregen voor de division..

Ben nu mijn vrouw en kind gedag aan het zeggen omdat ik belangrijk werk moet verrichten in New York..
Ik hoop als medic te werken. Alleen ben ik dan nog nodig? of is dps gewoon veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Support medic is prima hoor!
Groeten aan de vrouw en kinders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
JohnnyV76 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:13:
Support medic is prima hoor!
Groeten aan de vrouw en kinders :)
Thx. Tot nu toe mis ik ze niet:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Net falcon lost op challenging gedaan, was erg spannend voor de eerste keer gehaald en meteen een sentry chest die ik nodig had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een god roll gekregen. Was niet de Aug die ik nog graag wil hebben maar een Vector met 11.8k damage, Deadly, Ferocious and Self-Preserved. :)

Met lvl34 enemies krijgt je health een enorme boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Gister mijn eerst paar uurtje rollen in de sneeuw was erg positief. Ben tot de eerste security wing mission gekomen. Was wel erg vet!. zeker genoten van de gfx. Alleen nadeel wel dat mijn r9 290 er best moeite mee heeft. En momenteel geen geld heb voor een 1070/1080 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Zijn er nog mensen die samen de DZ of Daily missies willen doen? gearscore 185 PSN ID: michaeltjeh

[ Voor 22% gewijzigd door michaeltjeh1 op 01-06-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 11:14
michaeltjeh1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:08:
Zijn er nog mensen die samen de DZ of Daily missies willen doen? gearscore 185 PSN ID: michaeltjeh
Nee, moet werken :(

:P

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Mooi vanavond dan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R009
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 21:44
hoi,

Is er iemand die me graag wil helpen om de Clear Sky en Falcon Lost uitdagingen tot een goed einde te brengen en een paar keer opnieuw te spelen om zo een goede gear set bij elkaar te krijgen? Speel The Division op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

loki504 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:09:
Gister mijn eerst paar uurtje rollen in de sneeuw was erg positief. Ben tot de eerste security wing mission gekomen. Was wel erg vet!. zeker genoten van de gfx. Alleen nadeel wel dat mijn r9 290 er best moeite mee heeft. En momenteel geen geld heb voor een 1070/1080 |:(
Draai je hem toch gewoon niet op zn hoogste ;) Met een 290x heb ik wel eens een dipje (min fps = 40) maar zit overall toch wel op de 55~60FPS, en dat is maxed out (op 1080p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
watercoolertje schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Draai je hem toch gewoon niet op zn hoogste ;) Met een 290x heb ik wel eens een dipje (min fps = 40) maar zit overall toch wel op de 55~60FPS, en dat is maxed out (op 1080p).
Ik draai op nu op high. Had hem op ultra gezet en 200% super sampeling... Maar dat was niet echt geweldig:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Kidjuh schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:40:
[...]

Doe Matchmaking @ Camp Hudson. Soort player based HQ voor HVT's.
Bedankt voor de tip. Had binnen 5 minuten een groep en heb gelijk alle weekly and dailies gedaan. Daar krijg je echt een shitload aan gear van.

Loop nu met 4x Lone Star en 2x Sentry. Heb ook nog 240 striker gloves maar geen goed set item om deze te matchen. Nooit herladen is wel echt heerlijk maar ik ga nu wel keihard door mijn kogels heen. Toughness zit nu op 310k, mijn dps is wel gezakt naar 160k met mijn AUG en 100k met mijn Super 90. Op mijn shotgun heb ik de talents Destructive (-armor) en Responsive (close combat). Weer een hele andere manier van spelen maar ook erg vermakelijk. Ben benieuwd hoe ik het met deze build in de DZ doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
leuk dat er een update komt en er is gelijk weer een exploit in de Alt cooldown. De talent "Skilled" is altijd actief als je maar een wapen in je backpack hebt die dit bevat. Cooldown is nu maar iets van 3 minuten en je hebt je Alt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

R009 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:25:
hoi,

Is er iemand die me graag wil helpen om de Clear Sky en Falcon Lost uitdagingen tot een goed einde te brengen en een paar keer opnieuw te spelen om zo een goede gear set bij elkaar te krijgen? Speel The Division op de PC.
Zie onderaan dit topic, je kan je aanmelden via Discord

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een paar uurtjes Dark Zone samen met een maat toch weer wat leuke gear binnengehaald. Sentry's call backpack zorgt er nu voor dat ik niet meer hoef te kiezen tussen toughness en DPS. :)

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/8/7212/27325262971_ff79dff366.jpg

Wellicht mijn gloves nog inruilen voor een 204 met Savage en daarna een beetje optimaliseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:47
NLxAROSA schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:20:
Na een paar uurtjes Dark Zone samen met een maat toch weer wat leuke gear binnengehaald. Sentry's call backpack zorgt er nu voor dat ik niet meer hoef te kiezen tussen toughness en DPS. :)

[afbeelding]

Wellicht mijn gloves nog inruilen voor een 204 met Savage en daarna een beetje optimaliseren. :)
Mooie stats, maar ik ben toch even benieuwd. Welke outfit heb je daar aan? Ziet er stoer uit zo met dat wit en groen!

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

NLxAROSA schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:20:

[afbeelding]

Ik zou als ik jou was toch meer skill power nemen. Met bijna 10k zal je heal of andere abilities weinig toegevoegde waarde hebben...
Verder ziet de dps en toughness er goed uit! Mooie combi set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarryS schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:25:
[...]

Mooie stats, maar ik ben toch even benieuwd. Welke outfit heb je daar aan? Ziet er stoer uit zo met dat wit en groen!
Thanks! En het is de racer outfit, uit de Sports Fan Outfit Pack (Ja, ik ben zo'n sukkel die skin packs koopt :P).
maffeleo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:29:
[...]

Ik zou als ik jou was toch meer skill power nemen. Met bijna 10k zal je heal of andere abilities weinig toegevoegde waarde hebben...
Moet zeggen dat ik er tot nu toe weinig last van heb in de Dark Zone en Incursions. Maar wellicht voeg ik nog wat Skill toe door een stamina of firearms mod in te ruilen voor electronics. Ga nu voor de L32 gear en wapen mods denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Precies, DPS naar beneden skill omhoog.. Met overheal krijg je nog geen balkje vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de tips. :) Ga ff een firearms mod inruilen voor een electronics mod. Merkte vanmiddag in DZ dat 220k DPS meer dan genoeg was om de (meeste) rogues van me af te houden. Heb zelf het idee dat er nog veel mensen met Reckless rondlopen, want ze waren wel heel erg squishy.

[ Voor 0% gewijzigd door NLxAROSA op 01-06-2016 16:40 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Mijn DPS kan hoger maar ik gebruik liever een magazine met critical hit damage, dan rate of fire... Ik ren rond met 215 / 360 / 22 2x sentry en 2x tac

Ik ben weer opnieuw begonnen met gear verzamelen.. Alles uit de stash alleen maar 214/240 gear verkocht. Ik kon helemaal niks combineren en de stash zat vol.. Beste set equipt en hopen dat we weer wat moois oprapen of kunnen kopen.. Wel weer meer dan 2 miljoen credits voor te kalibreren later.. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Frank1973 op 01-06-2016 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
NLxAROSA schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:37:
Thanks voor de tips. :) Ga ff een firearms mod inruilen voor een electronics mod. Merkte vanmiddag in DZ dat 220k DPS meer dan genoeg was om de (meeste) rogues van me af te houden. Heb zelf het idee dat er nog veel mensen met Reckless rondlopen, want ze waren wel heel erg squishy.
220k DPS is leuk maar met iets meer skillpower boost je je DPS juist nog meer omhoog.(smart-cover/pulse enz)

ps. tenzij je altijd met een Support gozer mee loopt.

[ Voor 5% gewijzigd door PSYVIRII op 01-06-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Vaak wel, maar niet altijd.

Net ff een firearms mod (met 120 armor) ingeruild voor een electronics mod, maar dat levert me maar marginaal meer op dan mijn firearms mod met extra skillpower. (allebei net geen 12k in totaal) Toch maar eens kijken of ik op een piece firearms voor electronics in kan ruilen. Zou mooi op de gloves kunnen.

Een build is toch een beetje als een huis, hij is nooit af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:47
NLxAROSA schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:07:
[...]

Vaak wel, maar niet altijd.

Net ff een firearms mod (met 120 armor) ingeruild voor een electronics mod, maar dat levert me maar marginaal meer op dan mijn firearms mod met extra skillpower. (allebei net geen 12k in totaal) Toch maar eens kijken of ik op een piece firearms voor electronics in kan ruilen. Zou mooi op de gloves kunnen.

Een build is toch een beetje als een huis, hij is nooit af. :P
Of probeer een holster te bemachtigen waar alle drie de stats op gevuld zijn. Pistol, Stamina en Electronics. Dat zal ook meteen zorgen voor een grote boost in skillpower. Verder heb ik op twee gear items (uit mijn hoofd weet ik even niet welke) een skillpower rol van +/- 6k zitten dus dat is ook bij elkaar al weer 12k. Zit zelf nu op 250k dps, 280k toughness en 23k skillpower. Heb geen electronic mods gebruikt, wel een stamina mod met skillpower er op.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
PSYVIRII schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:53:
[...]

220k DPS is leuk maar met iets meer skillpower boost je je DPS juist nog meer omhoog.(smart-cover/pulse enz)

Sinds vorige week ben ik de support gozer, maar dan de tank supportgozer. Héérlijk!
Ik draag 4x tactician en daarnaast 2x nomad omdat ik nog 3 goede 240 gear nodig heb.
In basis heb ik 175k / 315k / 23.5k
Ik loop normaal gesproken met overheal en smartcover met healing (behalve Falcon Lost, dan unlimited pulse). Ik gebruik de talent dat als ik anderen heal ik 15% kortere vaardigheden heb.
Ik heal mijzelf en anderen dus bijna onbeperkt naar Overheal. en smartcover staat al lang klaar vóór het afgelopen is. De unique skill wordt regelmatig gebruikt.

In Smartcover is het hele team moeilijk dood te krijgen: Ik blijf liever zitten om shotgunners achter mij neer te knallen dan dat ik al vluchtend ze probeer te schieten. Sterker nog: Een missile barage in smartcover met overheal, security skill overleef ik. Dit is heel handig om friendlies te reviven bij Clear Sky (los van dat je wel onderbroken wordt maar direct daarna heb je genoeg tijd).
Tot slot heb ik een talent op mijn SMG met de talent dat ik bij critical hits 3% van de gedane damage weer in health terug krijg om maar nog meer tank te worden.

Kortom: Zolang er maar genoeg damage door het team gedaan wordt (dat is bij deze build cruciaal) dan ben ik vrijwel niet, en het team moeilijk dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
VySio schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:00:
[...]

Sinds vorige week ben ik de support gozer, maar dan de tank supportgozer. Héérlijk!
Ik draag 4x tactician en daarnaast 2x nomad omdat ik nog 3 goede 240 gear nodig heb.
In basis heb ik 175k / 315k / 23.5k
Ik loop normaal gesproken met overheal en smartcover met healing (behalve Falcon Lost, dan unlimited pulse). Ik gebruik de talent dat als ik anderen heal ik 15% kortere vaardigheden heb.
Ik heal mijzelf en anderen dus bijna onbeperkt naar Overheal. en smartcover staat al lang klaar vóór het afgelopen is. De unique skill wordt regelmatig gebruikt.
Gewoon ff voor de beeld vorming.
Iemand met 315k toughness en 23.5k skill power zie ik (persoonlijk) niet als een tank.
Dit zijn stats die 60% van de agents heeft.
Loop nu momenteel zelf 190k DPS, 325k toughness en 24k skill power, en inderdaad met triage, boostershot met vigorous chest, savage gloves en smartcover, waardoor ik gecombineerd 235k DPS max doe.

Waarbij mijn wapens alleen CHC en CHD hebben, en geen rof.

Onze tank (Psyviri) loopt met 400+ toughness en tegen de 40k skill power.
Ben nog opzoek naar betere gear om richting de 220/350/30 te gaan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

IK ben Tank en llop met 560k Thougness en unbuffed 29k skillpower :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
Griffx schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Gewoon ff voor de beeld vorming.
Iemand met 315k toughness en 23.5k skill power zie ik (persoonlijk) niet als een tank.
Dit zijn stats die 60% van de agents heeft.
Loop nu momenteel zelf 190k DPS, 325k toughness en 24k skill power, en inderdaad met triage, boostershot met vigorous chest, savage gloves en smartcover, waardoor ik gecombineerd 235k DPS max doe.

Onze tank (Psyviri) loopt met 400+ toughness en tegen de 40k skill power.
Ben nog opzoek naar betere gear om richting de 220/350/30 te gaan.
Dan weet ik niet wat het is. Ik heb denk ik 3uur in de hogere Darkzone gespeeld Ik ben 3x down gegaan in DZ05/06 (nog niet dood), en niet wegens tekort aan armor. Alleen overmoed nekt mij nog wel eens, met name als mijn Tactician talent nog niet helemaal opgebouwd is :F

Plus die 3% healing van de crit damage die je uitdeelt is natuurlijk héél gunstig en zal ik mij wel nog meer tanky door voelen.

IUk heb ook een tijdje met 215/360/9 gelopen, 3x striker, 2x sentry en savage gloves, Dit beviel mij véél slechter. Met name door de lage skillpower en ik toch vond dat ik vrij snel down ging.
kihon schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:19:
IK ben Tank en llop met 560k Thougness en unbuffed 29k skillpower :D
Wow dat zijn échte tanks jah :9

[ Voor 14% gewijzigd door VySio op 01-06-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Boudewijn
  • Laatst online: 16-12-2021
Dit is mijn build op dit moment...

Nog niet perfect, maar de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst hè 😜😁

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JGfGXE2aAinNYn0P72rM2g8o/full.jpg

PSN id: MrKnown86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 17:13
Peter, je afbeelding staat op z'n kop. Hier een goede versie van je afbeelding: http://i.imgur.com/WBd9kXP.jpg?1 ;)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:06

Rudios

Lost in space?

Griffx schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Waarom speel jij niet meer met RoF?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag server maintenance van 08:00-13:00 (Let op: 5 uur i.p.v. 3 uur).
Greetings Agents,

The servers will shut down for maintenance on Thursday, June 2 at 08:00 AM CEST / 02:00 AM EDT / 11:00 PM PDT(June 1st). Estimated downtime is approximately 5 hours.

Changelog: TBA

Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.

Thank you,
The Division Team
bron

Volgens het Ubisoft forum wordt onderstaande o.a. gefixed:Daarnaast wordt hoogstwaarschijnlijk de Challenge Mode van Clear Sky vrijgegeven.

[ Voor 28% gewijzigd door Ktenolix op 02-06-2016 07:33 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Rudios schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:38:
[...]

Waarom speel jij niet meer met RoF?
Met CHC en CHD doe ik keer damage dan een RoF.
Daarbij kan je met de console beter aimen omdat je gun rustiger schiet.
Op een SMG heb (ik) RoF niet nodig, ik snap niet dat deze zo zwaar weegt in de DPS aangezien je ook veel sneller moet reloaden, lijkt wel of ze CHC en CHD niet goed berekenen.

Alleen op een AR kan ROF wel handig zijn, aangezien deze sloom schieten.
Ik gebruik alleen mijn AK om mijn super snel te laden, verder momenteel alleen Vector en M1a/M44. >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren tegen een bug aangelopen in het gebied Clinton. Ik was bezig met een ronde om alle collectibles op te rapen en daarbij stuitte op een winkel met electronics. Bij het openen van de eerste kist kreeg ik een laadscherm te zien en vervolgens was ik weer teruggeplaatst in het laatste Safe House. Bij de tweede keer gebeurde precies hetzelfde. Op zich best handig zo'n extra teleport, maar daardoor wel hetzelfde stuk iedere keer terug kunnen lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 14-09 11:18
Ktenolix schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:24:
Vandaag server maintenance van 08:00-13:00 (Let op: 5 uur i.p.v. 3 uur).
Laat ik nu veel al op donderdag ochtend lekker vrij hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:38:
[...]

Op een SMG heb (ik) RoF niet nodig, ik snap niet dat deze zo zwaar weegt in de DPS aangezien je ook veel sneller moet reloaden, lijkt wel of ze CHC en CHD niet goed berekenen.
Omslagpunt tussen RoF/CHD is best lastig te bepalen omdat er zoveel andere factoren meewegen (CHC, CHD die je al hebt, aantal/time van reloads). Zou RoF zwaar wegen omdat HSD daar ook in de berekening zit en bij CHD niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:24
Speel zelf op de ps4 en ben bijna level 30 :D. Weinig tijd gehad om te spelen de laatste weken maar hoop vanavond 30 aan te tikken. Even snel de missies afronden en dan de DZ in kijken of ik loot kan vinden :D

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
GroeneThee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:44:
[...]

Laat ik nu veel al op donderdag ochtend lekker vrij hebben :(
Hier precies zo! Iedere donderdag tot 14.00 vrij... 🙈

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Laatst online: 14-09 11:18
Dat blijf ik toch het nadeel vinden van deze setup, je bent en blijft toch afhankelijk van de uitgever of en wanneer je de game (waar je voor betaald hebt) kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
NLxAROSA schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:05:
[...]
Omslagpunt tussen RoF/CHD is best lastig te bepalen omdat er zoveel andere factoren meewegen (CHC, CHD die je al hebt, aantal/time van reloads). Zou RoF zwaar wegen omdat HSD daar ook in de berekening zit en bij CHD niet?
Vind ook een lastige... Gisteren een tijd met CHD gespeeld ipv RoF in DZ. Uiteindelijk toch terug naar RoF omdat enemies gewoon sneller neer gingen en ik in een druk vuurgevecht daardoor minder damage kreeg (vanuit cover schieten).
Maar misschien is dat bij anderen, met een andere Build en andere aim etc weer anders. RoF pakt voor mij uiteindelijk het beste uit.

Edit: ipv CHD was t weapon damage...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:06

Rudios

Lost in space?

Griffx schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:38:
[...]

Alleen op een AR kan ROF wel handig zijn, aangezien deze sloom schieten.
Ik gebruik alleen mijn AK om mijn super snel te laden, verder momenteel alleen Vector en M1a/M44. >:)
Duidelijk en logisch verhaal eigenlijk, daarbij is het zo dat een SMG idd al vrij snel is en met een nog hogere RoF schiet je ook meer kogels naast als je even niet op de sweetspot zit. Ik heb nog een aardige MAG/DMG mod liggen, toch maar eens fitten dan.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Monda schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:08:
[...]

Hier precies zo! Iedere donderdag tot 14.00 vrij... 🙈
Ik ben iedere dag vrij _/-\o_ . Alleen geen tijd met een peuter van 2 en half om te gamen. Daar gaat mijn game tijd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Gisteren meer dan 50 items uit de DZ gehaald, 1 a 2 items kan ik gebruiken.. echt veel haal je er niet uit moet ik zeggen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Frank1973 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:37:
Gisteren meer dan 50 items uit de DZ gehaald, 1 a 2 items kan ik gebruiken.. echt veel haal je er niet uit moet ik zeggen..
Ja maar chef, jij farmt DZ 3 en 4 meestal. Ga maar eens een avondje in DZ 5, 6 farmen. Je haalt misschien 20 items op een avond maar wel 5 nuttige items/upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Leo, Dat komt omdat mijn onderdanen niet de DZ 5 en 6 in durven... moet ik maar met jou mee lopen van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Frank1973 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:46:
Leo, Dat komt omdat mijn onderdanen niet de DZ 5 en 6 in durven... moet ik maar met jou mee lopen van de week.
Prima hoor! Ben je vanavond online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Na 1900 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Laatst online: 11:14
maffeleo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:58:
[...]

Prima hoor! Ben je vanavond online ?
Ik kom vanavond ook mss meedoen, kan nog wel wat goede gear gebruiken :)

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:54
Frank1973 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:46:
Als er plek is en ik tijd heb wil ik ook mee lopen. Kom ook niet meer verder zonder 240 gear atm. psn is rezzIDT, ik zal jullie straks toevoegen

[ Voor 6% gewijzigd door desune op 02-06-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Rudios schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:19:
[...]

Duidelijk en logisch verhaal eigenlijk, daarbij is het zo dat een SMG idd al vrij snel is en met een nog hogere RoF schiet je ook meer kogels naast als je even niet op de sweetspot zit. Ik heb nog een aardige MAG/DMG mod liggen, toch maar eens fitten dan.
Heb al van alles geprobeerd en een RoF magazijn is imo echt wel het beste, puur omdat de time to kill korter is. En je krijgt er amper meer recoil van, helemaal op een smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gaaf, komt een film over The Division :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
RoF is bijna altijd wel de beste keus tenzij je wapen al zo'n hoge RoF heeft van zichzelf dat het weer te hoog wordt om het wapen lekker te kunnen hanteren. Was gister bezig geweest om die predator's mark set te krijgen maar toen ik de 3 set bonus had merkte ik dat het langer duurde om mobs te killen dan met de set die ik al had. Ik zag even door de bomen het bos niet meer met alle verschillende set items in mn inventory en stash. Toen maar de beslissing gemaakt om de Aug (SMG dus) als main wapen te gaan gebruiken en dus weer van de predator's mark (Assault Rifles) af te stappen. Wellicht later nog eens proberen mocht ik diverse 240 items van die set weten te vinden.

Omdat t allemaal zo onoverzichtelijk was heb ik alle mods uit mn armors gehaald en alle set items die ik toch niet ging gebruiken of verkocht of in mn stash gedaan. Daarna wat gecraft of opgezocht in mn vault om de 3x striker te krijgen. Kostte wat tijd maar wel blij achteraf... nu heb ik met wat recalibraten en mods opnieuw slotten ook de 75% damage mitigation gehaald. Stats dus voor zover t wat zegt... 220k/250k/7k.
Skill power erg laag dus dat moet ik ook zien te verbeteren. de 50% crit damage van striker 3-set is wel erg fijn. Heb nu 3x Strikers en 2x Sentry en 1 losse (holster) die ik dus nog moet vervangen. DPS met de Aug met deze combinatie is wel ok maar nog steeds zie ik gasten mobs echt veel sneller neerhalen dus ondanks dat mijn DPS er op papier goed uitziet ben ik niet helemaal tevreden.

Ik denk dat ik mijn crit % en crit hit damage nog moet gaan boosten om echt lekker DPS te doen. Welk crit % en crit damage % is gangbaar voor een crit build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Mars18 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:22:
Gaaf, komt een film over The Division :)
Helaas zijn dit nog maar roddels en is er niks bevestigd.
"Gyllenhaal is also attached as a producer, and the studio is currently looking for a writer to pen the adaptation. Ubisoft could not be reached for comment."
bron: http://variety.com/2016/f...ivision-movie-1201742202/

Pagina: 1 ... 9 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.