Ondanks de update nog zeer veel lag.begint gewoon irritant te worden.
daar betaal je gvd zoveel geld voor!
Plus 1 ik wil graag spelen maar dit is kutGerardReintke schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 04:41:
Ondanks de update nog zeer veel lag.begint gewoon irritant te worden.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Ja klopt maar de andere kant is ook weer dat UAV soms echt een nutteloze scorestreak is... sommige potjes zie ik gewoon niemand op de minimap.daxcy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:13:
Wat ik merk tijdens het spelen van dit spel is dat het eigenlijk onmogelijk is om zonder ghost te spelen. Er zijn bijna geen momenten dat mijn team of het enemy team geen AUV heeft. Ook gaat het levelen bizar traag. 16 kills maken in TDM + winnen en maar 2600 xp krijgen. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt..
Ik zou niet persee zeggen langzamer heb nu 8 uur game time en ben al prestige 1 level 11 en dit puur van tdm.. Challenges haal je wel maar je zziet pas als je de laatste''tier'' hebt gehaald krijg je een klein logo van een doodshoofd of dna embleem waar dan onder staat complete max tier blabla. dan kun je bij je calling cards gaan kijken en zien wat je hebt gehaald.Jamesl schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:27:
Heeft iemand al uitgevonden hoe het spawn systeem in godsnaam werkt?
Ik BO 3 was het vrij duidelijk van ik kill hier iemand, mijn team zit daar en daar DUS ze spawnen daar.
In IW kan ik er geen touw aan vastknopen, als ik met me team push dan kunnen ze nog naast me spawnen en soms spawn ik zelf en staat er om de hoek al een enemy....
[...]
Ja klopt maar de andere kant is ook weer dat UAV soms echt een nutteloze scorestreak is... sommige potjes zie ik gewoon niemand op de minimap.
Levelen ben ik mee eens, gaat volgens mij trager dan BO3 maar kan aan mij liggen (wellicht dat je in BO3 meer XP kreeg voor challenges enzo? Ik zie nooit dat ik challenges heb gehaald of iets dergelijks trouwens...)
Trouwens, vinden jullie de scorestreaks ook zo bagger? Behalve wellicht de hoogste 3 scorestreaks vind ik ze allemaal echt slecht :\
Stance Fanatic
Ja wellicht is het ook mijn eigen tijdsbeleving hoor, ik bedoel levelen van BO3 was op gegeven moment gewoon master prestige en dan lijken de 'normale' prestiges voorbij te vliegenNicknamee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:58:
[...]
Ik zou niet persee zeggen langzamer heb nu 8 uur game time en ben al prestige 1 level 11 en dit puur van tdm.. Challenges haal je wel maar je zziet pas als je de laatste''tier'' hebt gehaald krijg je een klein logo van een doodshoofd of dna embleem waar dan onder staat complete max tier blabla. dan kun je bij je calling cards gaan kijken en zien wat je hebt gehaald.
[ Voor 19% gewijzigd door iinsane op 09-11-2016 18:21 ]
Verwijderd
Met welke editie heb je Infinite Warfare gekocht ?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:05:
Ik heb Infiniti Warfare gekregen maar wou Modern Warfare Remastered.
Kan ik dan op een of andere manier alsnog een MW1 Remastered Token krijgen?
[ Voor 31% gewijzigd door MaXeRs op 11-11-2016 18:25 ]
Ik merk het al online weinig matches , miskoop helaas geweestMaXeRs schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:21:
Gaat steeds beter met de spelers aantallen
http://steamcharts.com/app/292730
NOT.
Wie koopt de opvolger !
YouTube: Call of Duty Infinite Warfare - Worthabuy?
Want er was ook helemaal niemand die waarschuwde dat het bagger zou zijn.cptbuttlick schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:33:
[...]
Ik merk het al online weinig matches , miskoop helaas geweest
Verwijderd
Hey, bedankt voor je reactie,Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:38:
[...]
Met welke editie heb je Infinite Warfare gekocht ?
Standard Edition
Infinite Warfare
Digital Legacy Edition :
Infinite Warfare + MW Remastered + Terminal Map + Spaceland Pack
Digital Deluxe Edition :
Infinite Warfare + MW Remastered + Terminal Map + Spaceland Pack + Incentive + Season Pass en extra's
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:07:
[...]
Hey, bedankt voor je reactie,
Ik heb jammer genoeg alleen de standaard editie.
Ik weet dat Modern Warfare Remastered alleen in een bundel verkrijgbaar is maar had gehoopt dat ik nu niet weer Infinite Warfare moet kopen om Remastered te kunnen spelen...
P.S: In de Playstation-store staat dat ik alleen een MW1 Remastered Token nodig heb.
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Grotman op 18-11-2016 11:06 ]
Die upgrade kon je nooit doen als je normale versie hebt.acreed166 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:21:
Hallo,
ik heb gisteren cod if fysiek gehaald en wou vandaag legacy editie upgrade doen via pstore. Maar deze optie staat er niet meer tussen dat was eerder wel?
Spel is uitgepakt dus kan geen retour doen.
Wat kan ik doen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die upgrade is een maand lang beschikbaar geweest voor 20 euro, als je de digitale versie van IW had besteld via de PS store. Nu verdwenen.Amaze86 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:30:
[...]
Die upgrade kon je nooit doen als je normale versie hebt.
Met die afschuwelijke speelstijl van jou zie je toch niet veel van de game. Kan je net zo goed nog Blops1 blijven spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:18:
[video]
Nog niet veel gespeeld, maar het is meer van hetzelfde.
Kijk hem dan ook rennen man gek, de actie is echt niet bij te houden zo snel dat alles gaatVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:18:
[video]
Net als jouw trieste speelstijl. Is ook al 5 jaar hetzelfde.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:18:
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Sinds Black Ops 1 irriteren users eigenlijk al aan de filmpjes die door Dennis vol trots geplaatst worden.JoeyHamers schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:17:
Dus ik ben niet de enige die zo over Dennis denkt?
Het ergste is dat hij het heerlijk vindt dat wij nu zo over hem bezig zijn. Mensen die zo spelen mogen wat mij betreft ook een boete op wat voor manier dan ook krijgen voor spelbederf!Sn0wblind schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:41:
[...]
Sinds Black Ops 1 irriteren users eigenlijk al aan de filmpjes die door Dennis vol trots geplaatst worden.
Gewoon onmogelijk maken om zo te spelen. Als je 10 seconden niet beweegt met je character gewoon een scarecam gevenJoeyHamers schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:18:
[...]
Het ergste is dat hij het heerlijk vindt dat wij nu zo over hem bezig zijn. Mensen die zo spelen mogen wat mij betreft ook een boete op wat voor manier dan ook krijgen voor spelbederf!
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik geloof niet iedereen meteen.unfor schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:11:
[...]
Want er was ook helemaal niemand die waarschuwde dat het bagger zou zijn.
Ja maar cijfers zijn geen meningcptbuttlick schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:28:
[...]
Ik geloof niet iedereen meteen.
Wil het zelf ervaren
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Ik heb inderdaad precies hetzelfde..TLM schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:52:
Inmiddels kleine 2 weken verder. Had IW gekocht voor MWR. Dacht dat ik MWR helemaal plat zou spelen. Maar toch speel ik nu IW meer. Dat had ik niet verwacht. Ja het is toekomst, ja er zitten dingen in die ik liever niet heb. Maar het speelt wel fijn. Komt natuurlijk dat je AW en BO3 heb gehad met vrij wel de zelfde speelwijze (trust jumps, wall running etc). Je raakt er aan gewent! Al hoop ik op volgende jaar een compleet andere game van COD. Maar dat is nog ver weg. Voorlopig zal ik me prima vermaken met IW, en ach MWR op ze tijd is ook wel leuk. En mocht ik me echt vervelen dan is van de de week de Classic Mini NES binnen gekomen :-)
Vuil inderdaad, en dan nog in Hardcore mode ook zodat elke hit een kill is.Sn0wblind schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:34:
[...]
Met die afschuwelijke speelstijl van jou zie je toch niet veel van de game. Kan je net zo goed nog Blops1 blijven spelen.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 16-11-2016 12:16 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Frostbite schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:13:
Ben geen fan van zombies nooit geweest ook. Kom ik nu in een campaign missie waar ineens een stuk of 50 robotten naar ons toe rennen en die moet je allemaal kapotschieten.... En mijn team schiet hooguit 3 kogels... Ik zit na tig kogels te herladen en dat duurt dan weer zooooooooolang dat je dan al weer dood bent. Heb gisteren geloof ik een stuk of 6 keer geprobeerd dus heb ik hem maar uitgezet.
Dat reloaden echt.... Ik ga maar eens tips zoeken voor dat level... (Speel gewoon op niveau recruit)
Ik heb zelf persoonlijk nog weinig really obvious cheaters meegemaakt. Ik ben zelf gister nog uitgemaakt voor cheater omdat ik beter speelde dan de persoon die mij uit maakte voor cheater. Ik zal je een tip geven, ga is naar de website http://www.mouse-sensitivity.com/, ik heb daar mijn sensitivity berekend en speel nu stukken beter. De manier waarop je dit weer moet aanpassen is wel weer redelijk absurd. Je sens moet je namelijk bewerken met een HEX editor ipv een simpel .cfg/ini bestandje. Uit eindelijk is het wel simpel te doen via Notepad++ but still.Tufan28 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:26:
ik weet niet hoe andere pc gamers dit ervaren maar het bulkt er van de cheaters zeg. In elke lobby kom ik ze weer tegen, aimbotters die iedereen kapot knallen vanaf de plek waar ze staan. Het idee achter IW is goed echter zo slecht afgewerkt naar mijn mening, zelfs de wapens, grenades en omgeving geluiden klinken gewoon hetzelfde als mw2/3.
Nee ik heb het echt over de obvious cheaters, ik zal niet snel iemand als cheater uitmaken omdat ze sneller aimen als ik. Maar mensen die door de muren heen al op je richten en in de feed van die persoon enkel headshots te zien zijn maakt het erg obvious ( scores zoals 50-0 etc ).falcon123 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:17:
[...]
Ik heb zelf persoonlijk nog weinig really obvious cheaters meegemaakt. Ik ben zelf gister nog uitgemaakt voor cheater omdat ik beter speelde dan de persoon die mij uit maakte voor cheater. Ik zal je een tip geven, ga is naar de website http://www.mouse-sensitivity.com/, ik heb daar mijn sensitivity berekend en speel nu stukken beter. De manier waarop je dit weer moet aanpassen is wel weer redelijk absurd. Je sens moet je namelijk bewerken met een HEX editor ipv een simpel .cfg/ini bestandje. Uit eindelijk is het wel simpel te doen via Notepad++ but still.
Ik heb ook vaak genoeg het idee als mensen niet begrijpen hoe ze gedood zijn of iets dergelijks dat de andere persoon meteen een cheater is. Daarnaast heb ik op reddit wel al video's gezien van obvious cheaters met aimbots en dergelijke dus ze bestaan wel degelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door MaXeRs op 17-11-2016 13:31 ]
dit is wel echt heel erg slecht inderdaad... het laatste stukje in het filmpje is gewoon echt triestMaXeRs schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:26:
Mocht je zoeken naar een fatsoenlijke reden waarom je skills zijn afgenomen..
YouTube: CoD Infinite Warfare & Modern Warfare Netcode Analysis
100/30 is de max van de engine en 20 voor servers is zo'n beetje standaard. 30/10 voor de Remaster is laag, maar op de PC wil je sowieso de normale CoD4 versie pakken.MaXeRs schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:26:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Het verklaard voor mij wel een hoop dat ondanks mijn snelle verbinding ik soms al doodben voordat ik de tegenstander zie....MaXeRs schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:26:
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Edit Grotman: Ehh zo gaan we dus niet met elkaar om hier. Normale discussies graag en niet op de manVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:18:
[video]
[ Voor 30% gewijzigd door Grotman op 18-11-2016 11:03 ]
Zo'n persoonlijke aanval is toch niet echt nodig of wel? Laat hem lekker zijn ding doen. Ieder z'n ding. Just let it slide
[ Voor 20% gewijzigd door Grotman op 18-11-2016 11:03 ]
Verwijderd
Niet meer zo op mij vloeken AUB.
[ Voor 44% gewijzigd door Grotman op 18-11-2016 11:03 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Zou goed kunnen, ik mis ook dat je niet kan sliden en crouchen met alleen C. In BO3 was dat geen probleem maar hier is dat gewoon niet in te stellen op 1 knop.Acid_Burn schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:49:
Umm mis ik iets of is er alleen toggle sprint en niet hold to sprint? Toggle sprint is erg vervelend (PC).
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2016 14:32 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Moet je MWR eens spelen. UAV is daar nog erger.dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:32:
*bookmarked
Na 8 jaar Battlefield weer eens een CoD gekocht en vanmiddag gelijk de mp ingedoken.
Even zoeken nog qua instellingen, loadout, perks, wat salvage points zijn en doen etc maar dat komt wel. Vermakelijke game, dat wel. Enige nadeel vind ik de vrijwel constante aanwezigheid van een enemy UAV, zo kan ik niet even rustig wennen natuurlijk
En ik mis statistieken in het hoofdmenu, of kijk ik niet goed?
Verwijderd
De statistieken kun je alleen voor een wedstrijd in de lobby zien en na de wedstrijd.dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:32:
Niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar waarom zou je er in godsnaam juist op dit moment voor kiezen om de overstap naar CoD te maken?dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:32:
*bookmarked
Na 8 jaar Battlefield weer eens een CoD gekocht en vanmiddag gelijk de mp ingedoken.
Even zoeken nog qua instellingen, loadout, perks, wat salvage points zijn en doen etc maar dat komt wel. Vermakelijke game, dat wel. Enige nadeel vind ik de vrijwel constante aanwezigheid van een enemy UAV, zo kan ik niet even rustig wennen natuurlijk
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Hij is geen fan van WWI/II, maar wel fan van moderne oorlogsvoering?Maurice079 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:14:
Niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar waarom zou je er in godsnaam juist op dit moment voor kiezen om de overstap naar CoD te maken?
Ghost perk is inderdaad eigenlijk praktisch wel een must hiervoor om niet hele tijd door UAV's ontdekt te worden.dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:32:
*bookmarked
Duidelijk. Ik vind een ander type shooter juist heerlijk, is weer eens wat anders dan al die futuristische shooters. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat de overstap naar deze CoD na 8 jaar BF wel enorm moet zijn.dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:44:
Thanks, ik ga eens zoeken.
@Maurice:
Precies wat Dennis zegt.
BF1 doet het, vanwege het WW1 sausje, echt niet voor mij. Ik vind er helemaal niks aan, terwijl ik BFBC2, BF3 en BF4 fantastisch vond.
PSN: xMaurice93
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2016 16:48 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Denk niet dat het super goed verkoopt...soldier wolf schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:50:
http://www.cdkeys.com/pc/...infinite-warfare-pc-steam
€21.98... ze willen er wel heel graag van af volgens mij..
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Code COD888OFF gebruiken en je hebt hem voor 37,17soldier wolf schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:00:
legacy edition Is ook nog maar 40
http://www.cdkeys.com/pc/...l-legacy-edition-pc-steam
gaat toch wel kriebelen om het spel ook voor de pc aan te schaffen, maar als je de steam stats kijkt lijkt het zo dood als wat
2,031 7,549 Call of Duty: Infinite Warfare
modern warfare remastered
288
playing an hour ago
1,847
24-hour peak
6,075
all-time peak
idd.. zelfs black ops 3 is overall duurderGundogan schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:49:
Voor ~20 euro wil ik het misschien nog wel kopen voor de singleplayer + die paar uurtjes aan multiplayer.
Wel erg opvallend aangezien CoD games doorgaans nauwelijks aan waarde verliezen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Do more
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik herinner me nog dat ten tijde dat modern warfare 3 op de markt kwam de prijs van de originele modern warfare nog torenhoog was.MazeWing schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:11:
Het is bizar hoe snel dit spel in prijs aan het dalen is. Voorheen was het ondenkbaar dat een CoD binnen een half jaar in prijs zou dalen. Nu is het spel al echter na ruim 2 weken stukken goedkoper te krijgen.
Ben echt benieuwd naar de totale sales, want het kan niet anders dan dat de verkoop gewoon flink tegenvalt. Zelf koop ik het spel nog wel een keer puur voor de campaign. Die lijkt me namelijk best wel vet afgaande op vele reacties en filmpjes.
20 euro heb je hem alMazeWing schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:11:
Het is bizar hoe snel dit spel in prijs aan het dalen is. Voorheen was het ondenkbaar dat een CoD binnen een half jaar in prijs zou dalen. Nu is het spel al echter na ruim 2 weken stukken goedkoper te krijgen.
Ben echt benieuwd naar de totale sales, want het kan niet anders dan dat de verkoop gewoon flink tegenvalt. Zelf koop ik het spel nog wel een keer puur voor de campaign. Die lijkt me namelijk best wel vet afgaande op vele reacties en filmpjes.
Voor 20 heb je hem al op pcGundogan schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:49:
Voor ~20 euro wil ik het misschien nog wel kopen voor de singleplayer + die paar uurtjes aan multiplayer.
Wel erg opvallend aangezien CoD games doorgaans nauwelijks aan waarde verliezen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
PBMazeWing schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:51:
Oh? Dat is wel een erg nette prijs. Heb je een link voor me?
Yup maar gekocht voor singleplayer die best goed is tot nu toe.
Wou net zeggen , TF 2 sp veegt hem meteen van de kaartGundogan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:08:
[...]
Yup maar gekocht voor singleplayer die best goed is tot nu toe.
Alleen een goede CoD singleplayer verbleekt nog steeds wel bij het andere geweld van dit jaar met DOOM en Titanfall 2. Maar voor 20 euro prima vermaak.
De sp is wel ok van IW , Maar bo2 blijft het besteMazeWing schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:16:
Ik heb me tot nu toe prima vermaakt met Titanfall 2. Zowel de singleplayer (heb ik nu een uurtje of 3 in zitten) en multiplayer (uurtje of 10) bevallen uitstekend. Ondanks een zwaar gebrek aan tijd ben ik toch erg benieuwd naar de campaign van IW. De multiplayer heb ik reeds op de ps4 (beta) gespeeld. Die was afgezien van wat andere maps en wapens ongeveer een 1:1 kopie van BO3.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq