Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:09
Kunnen we niet beter een remaster topic maken. Daar ben ik ook alleen maar in geintreseerd. :+

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06-04 08:23
Oprotten met al die futuristische bende!
Gewoon WW2 shooter zoals het hoort.....

PSN: Ricloo86

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 13:37
quote:
PM_Petrol schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:33:
Ik kan er vanavond een aanmaken. Heb nu geen pc bij de hand. Of iemand anders wil alvast een remaster topic aanmaken.
Ik maak wel alvast een opzetje, dan zet ik je wel als mede author.
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare Remastered

[Voor 11% gewijzigd door OB1 op 02-05-2016 16:56]

• Darkmach
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 09-03 16:17
quote:
donvalentino schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:13:
[...]

Oke thx, ik houd het voorlopig bij BO3 en BF1, ik wacht eerst af hoe dit spel loopt.
Een beta kan goed uitpakken, maar ook zeer slecht, sinds het er niet al te best uit ziet op het moment.
Ben zeer benieuwd of ze het niveau van BO3 kunnen behalen qua game, sinds dat een zeer vermakelijke COD is.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Vanavond om 19:00 is de MP reveal van IW en MWR:

Call of Duty XP Opening Keynote takes place Sept. 2 at 10AM PT, featuring IW MP reveal and more
http://charlieintel.com/2...t-featuring-iw-mp-reveal/

www.twitch.tv/callofduty

https://vimeo.com/181129812 al wat footage van IW en MWR, maar crappy quality.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:02
quote:
DervishD schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:46:
[...]

Mij heeft de preview juist overtuigd IW links te laten liggen. Het wordt wederom één en al springen, supply drops en nog veel meer onzin. Dit wordt voor mij het 4e jaar dat ik CoD niet ga kopen.
Misschien wordt het dan wel tijd om niet meer te reageren in COD topics.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 03-04 18:53

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
OB1 schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:26:
[...]
Als je bij BestBuy IW preorderd met Cod4 remastered dan krijg je een preorder bonus van Activision.
Bij Black Ops 1 had je een editie met een RC-XD die je zelf kon rijden. Bij Black Ops 2 had je een Care Package edition met een Dragonfire drone die je kon besturen en bij Black ops 3 had je een editie met een Juggernog koelkast. Wat krijg je bij IW? sokken met de prestige emblems...
Ja, prachtig! :D

http://pisces.bbystatic.com/image2/BestBuy_US/images/products/5578/5578580cv11d.jpg
http://pisces.bbystatic.com/image2/BestBuy_US/images/products/5578/5578580cv12d.jpg

Maar ik weet nog niet of ik MWR wel ga halen. Ik ben nu nog steeds bezig met Blops3, dus tijd voor nog een CoD ernaast heb ik echt niet. IW houdt me wel zoet.

Hoe zien jullie dat?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Butch_NL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:27:
[...]

Ik heb ook het vermoeden dat op een later moment een losse release volgt voor een absurd prijskaartje. Laat dat maar over aan Activision.

Ik zit een beetje in dubio voor wat betreft Infinite Warfare. Het voelt meer als Unreal Tournament meets Call of Duty. Misschien moet ik eerst mijn backlog maar eens verkleinen, voordat ik weer een nieuwe titel aanschaf. Tegen de tijd dat dat gebeurd is, dan is deze titel vast weer iets in prijs verlaagd. De Season Pass blijf ik ook een lastig onderdeel vinden. Je geeft je geld vooraf aan een uitgever, waarvan je pas achteraf kan bepalen of het de moeite waard was. Daarbij komt ook nog eens dat tegen de tijd dat de laatste DLC uitgebracht wordt, het aantal spelers drastisch is verlaagd en alleen de hardcore spelers nog over zijn. En dan komt het volgende deel alweer bijna uit...
Ik kan de vergelijking met Blops3 goed maken. Tot nog toe geen moeite met lobbies vinden. Ik speel ook genoeg tegen lage levels, dus het spel verkoopt nog.
Wat de seasonpass betreft: de nieuwe mappacks zorgen er wel voor dat meer mensen spelen. Of de DLC het zelf waard is: in de normale map rotation speel ik 9 van de 10 potjes op oude maps...

Wat IW betreft hoop ik wel dat ie nog flink verkoopt. De populariteit van CoD is nog nooit zo laag geweest en ik ga ervan uit dat ze dit ook in de verkopen gaan voelen. Blops3 is echt wel een goede CoD en is ook zo ontvangen. Maar voor IW lijkt het een erg zwaar gevecht te worden.

Ik wacht de beta iig nog maar even af.

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Wel veel maar geen records

• falcon123
  • Niet online
Ga naar deze website om je beta token codes(Je eigen code+5 friend codes) in te zien:

https://profile.callofduty.com/iw-beta/showBetaCodes

https://www.reddit.com/r/...rolling_out_for_the_beta/

[Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 13-10-2016 15:18]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Check je DM's!
Supply drops are back.
https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2016/10/img_2361.jpg

[Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 13-10-2016 21:04]

• mark2go
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18-02 21:01
quote:
Byron010 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:31:
Hoe komen mensen aan meerdere keys? ik heb her zelf maar 1 ontvagen via de mail :p
Heb je hem geredeemd op de COD website? Dan krijg je 5 key's via de mail toegestuurd.

• falcon123
  • Niet online
quote:
Wel goed doen hé ;)
http://www.worldtimebuddy...date=2016-10-14&sln=10-11
Ik zag dat je 5 AM PDT deed :P of iig zo stond het geselecteerd op de site

[Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 14-10-2016 14:43]

• jarsiv
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09:58
Code gekregen van imarks, dank hiervoor, staat nu in de wachtrij. Hoe laat gaat hij eigenlijk downloaden

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11:39
Heeft er iemand toevallig nog een beta code over? Zou hem graag ook willen proberen.

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro 10.5" 2017

• hrh2
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 16-11-2016
quote:
Maikjuh schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:35:
Heeft er iemand toevallig nog een beta code over? Zou hem graag ook willen proberen.
Heb je een code gestuurd via bericht. Have fun.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12:22
quote:
Dennis585 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Het is dezelfde troep als altijd.

Ik ga hardcore search and destroy spelen als die mode er in komt
in Infinite Warfare en Modern Warfare Remaster.
Jouw eerste zin is geniaal.
Ongeacht hoe het spel wordt gevormd of welk thema. Je speelt toch altijd dezelfde game mode op dezelfde (zielige) manier...

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:29
quote:
JoeyHamers schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:53:
Jouw eerste zin is geniaal.
Ongeacht hoe het spel wordt gevormd of welk thema. Je speelt toch altijd dezelfde game mode op dezelfde (zielige) manier...
En wat is jou geniale (en stoere) manier van spelen?

• OB1
quote:
Dennis585 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:45:
[...]

En wat is jou geniale (en stoere) manier van spelen?
Zoiets? :P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
Dude, WTF. Dit is het IW topic en jij post Blops 2 video's van je 1337 skillz? Kom op man. Laat Dennis lekker spelen zoals hij wilt en doe jij t lekker zoals jij t wilt. :w

Back on topic: Veel potjes gespeeld en ik begrijp waarom mensen t niet veel soeps vinden. De TTK is echt kort dus als je niet pre-amed of fired dan leg je t vaak af. Dus voor veel mensen is t gewoon te moeilijk...!

Matchmaking zuigt nog steeds, en de lag en hit detection dus ook. Hopelijk in de Final een stuk beter, maar van te voren lastig te zeggen.
Wapens zijn erg tof, SMG's wel erg sterk. Riggs waren niet nodig geweest.
Verder veel toffe dingen met challenges voor verschillende facties enzo. Met weapon variants als beloning.

Keys verdienen gaat niet heel snel, dus hopelijk zijn de beloningen wat meer waard. Camos vind ik niet echt bijzonder, maar weapon variants zeker wel.

Hier trouwens de eerste nuke:

• OB1
quote:
SqueakyClean schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:27:
[...]

Dude, WTF. Dit is het IW topic en jij post Blops 2 video's van je 1337 skillz? Kom op man. Laat Dennis lekker spelen zoals hij wilt en doe jij t lekker zoals jij t wilt. :w

Back on topic: Veel potjes gespeeld en ik begrijp waarom mensen t niet veel soeps vinden. De TTK is echt kort dus als je niet pre-amed of fired dan leg je t vaak af. Dus voor veel mensen is t gewoon te moeilijk...!

Matchmaking zuigt nog steeds, en de lag en hit detection dus ook. Hopelijk in de Final een stuk beter, maar van te voren lastig te zeggen.
Wapens zijn erg tof, SMG's wel erg sterk. Riggs waren niet nodig geweest.
Verder veel toffe dingen met challenges voor verschillende facties enzo. Met weapon variants als beloning.

Keys verdienen gaat niet heel snel, dus hopelijk zijn de beloningen wat meer waard. Camos vind ik niet echt bijzonder, maar weapon variants zeker wel.

Hier trouwens de eerste nuke:
[video]
dat was gwn een rush gameplay die ik nog had in tegenstelling tot wat Dennis doet. Hij vroeg om een geniale manier van spelen, maakt het uit wat voor een Cod game dat is? Hij speelt al jaren hetzelfde..

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:45
Vond het wel grappig. Mijn 1e indruk was meteen 'wtf is dit een xbox 360 game ofzo'. Best teleurgesteld in de graphics.

• daxcy
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16-03 22:15
IW vind ik best een leuk spel. Het spel speelt echt lekker soepel en maakt het killen niet zo heel erg moeilijk. Dat de game zo grijs lijkt vind ik enigszins wel wat hebben.

Nog steeds haat ik het feit dat ik rekening moet houden dat iemand 6 meter hoog om de hoek kan komen springen. Dit soort gevechten verlies ik dan ook altijd.. Het liefst zie ik dan ook dat er een game mode komt dat het trust jumpen ook weg valt. Na een jaar BO3 vind ik het wel genoeg geweest!

Ook dacht ik te merken dat het trust jumpen zelf veel minder krachtig is geworden, ervaren jullie dit ook?

Verder zal ik deze game ook weer uitgebreid gaan spelen!

En nog steeds heb ik geen extra beta codes gekregen.... Snap er niks van.

[Voor 6% gewijzigd door daxcy op 17-10-2016 09:52]

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | I7 6700K / MSI GTX980Ti / 16GB RAM

• Silversin
quote:
Byron010 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:28:

Je weet wat je kan verwachten van Call of duty, je krijgt trailers en early gameplay te zien, en dan toch niet tevreden? Misschien moet je dan wat minder verwachten voortaan ;)
Serieus, en dit is dan het excuus? Je hoorde niemand over Advanced Warfare of BO3, omdat die graphics er nog prima uitzien. Activision krijgt een free pass omdat het maar 'CoD' is?

Vergelijk de E3 gameplay even met wat je hier krijgt voorgeschoteld. ;)

• Silversin
quote:
Ari Gold schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Jij hebt zeker graphics boven gameplay of niet?
Aangezien ze bijna niks hebben veranderd aan gameplay, verwacht ik wel iets in de grafische hoek ja.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
LOL

Lewis Hamilton to appear in next Call of Duty game

http://www.motorsport.com...call-of-duty-game-840077/

[Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2016 16:18]

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• TLM
  • Laatst online: 14-03 11:53

TLM

The Laughing Man

Moet toch zeggen dat ik afgelopen weekend met plezier heb gespeeld. Ik wist wat er zou komen, zelfde style als Bo3 die ik het afgelopen jaar met plezier heb gespeeld. Hier en daar wat toevoegingen etc. Uiteraat had ik liever een MW4 gezien of een Ghost 2. Maar helaas, het werd IW. Dus je kan blijven huilen dat het zo is, of je kan het gewoon proberen. Vind je het leuk, dan koop je hem. Ben je klaar met COD, dan zeggen we de groeten en niet zo huilen ajb. COD blijft gewoon een leuke snelle arcade shooter.

In eerste instantie heb ik de combo gekocht voor MWR, en had echt de instelling van ik zie wel wat IW is. Als ik ergens tijd over heb dan slinger ik wel is een potje aan. Misschien valt MWR wel een beetje tegen omdat je al bijna 3 jaar trust jumps en wallruns heb. IW valt mij echt 100% mee. En zal er best wat uurtjes in stoppen. Het voelt vertrouwd, en met een leuk groepje vrienden / mede gamers kan je hier echt wel uurtjes plezier uithalen. Ik kijk uit naar aankomend weekend, Terminal is altijd wel weer even leuk!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• Denmen1
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21-10-2016
quote:
TLM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:03:
Moet toch zeggen dat ik afgelopen weekend met plezier heb gespeeld. Ik wist wat er zou komen, zelfde style als Bo3 die ik het afgelopen jaar met plezier heb gespeeld. Hier en daar wat toevoegingen etc. Uiteraat had ik liever een MW4 gezien of een Ghost 2. Maar helaas, het werd IW. Dus je kan blijven huilen dat het zo is, of je kan het gewoon proberen. Vind je het leuk, dan koop je hem. Ben je klaar met COD, dan zeggen we de groeten en niet zo huilen ajb. COD blijft gewoon een leuke snelle arcade shooter.

In eerste instantie heb ik de combo gekocht voor MWR, en had echt de instelling van ik zie wel wat IW is. Als ik ergens tijd over heb dan slinger ik wel is een potje aan. Misschien valt MWR wel een beetje tegen omdat je al bijna 3 jaar trust jumps en wallruns heb. IW valt mij echt 100% mee. En zal er best wat uurtjes in stoppen. Het voelt vertrouwd, en met een leuk groepje vrienden / mede gamers kan je hier echt wel uurtjes plezier uithalen. Ik kijk uit naar aankomend weekend, Terminal is altijd wel weer even leuk!
Ben het 100% met je eens

• falcon123
  • Niet online
De livestream over de e-sports kant en reveal van een nieuwe map:
https://www.twitch.tv/callofduty/v/97315895

Daarnaast zijn de minimum specs voor PC bekend:
quote:
  • Processor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 70 GB available space
  • Sound Card: DirectX 11 Compatible
  • Additional Notes: Disk space requirement may change over time.
http://store.steampowered.com/app/292730/

• Nicknamee
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 02-04 22:35

Nicknamee

PSN: ZFS_Nickanme

Mensen die ook hype'd zijn voor de zombies!? gisteren eerste stuk gameplay gezien beviel mij goed. Leuk idee dat je 3 soorten van geld in het spel hebt en dat er veel easteregg inzitten.

Stance Fanatic

• cptbuttlick
  • Laatst online: 07-04 22:54

cptbuttlick

R5 3600 ,2070S , Eclypse p400

quote:
Maikjuh schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:08:
Het is gewoon ongelofelijk hoe weinig interesse er inderdaad voor deze game is. Dacht topic zal wel vol staan, maar is hoogstens 1 pagina tot nu toe op launch day. 8)7

Ik heb nog even getwijfeld om het te halen, maar puur voor mwr. Echter is dit mij geen 80 euro waard, want IW beviel me totaal niet in de beta.
En ik maar slijmen bij mijn vrouwtje of ik hem alsjeblieft mocht halen hahaha

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:45
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:00:
[...]

Had stiekem wel verwacht dat MW meer spelers zou hebben.

Maar goed, dit is PC. Dat is voor CoD volgens mij sowieso de kleinste community.
Komt nog wel als de remasterd los te verkrijgen is... ;)

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 19:32

l0n3w012ph

AlphaW0lf

quote:
cptbuttlick schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:21:
[...]

En ik maar slijmen bij mijn vrouwtje of ik hem alsjeblieft mocht halen hahaha
Hopelijk niet op de manier die je naam doet vermoeden :D

Steam || Diablo 3

• cptbuttlick

cptbuttlick

Helaas moet ik mededelen dat ik hem toch maar gekocht heb zonder butt gelikt te hebben :)
Ik kan het niet weerstaan hem niet te spelen als call fan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie op een goede pc erg vet is of gaat worden.
Ik geloof praatjes niet wil het zelf zien.
Er zijn veel player online op de stats
Ik heb niet de legacy want MW remaster is gewoon ouwe zooi in een nieuwer jasje en die ken ik al

[Voor 49% gewijzigd door cptbuttlick op 04-11-2016 16:39]

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 07-04 19:31
quote:
Whinston schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:40:
Zijn die zombies in singleplayer af te knallen?
(Ik wil de game eigen alleen voor de zombies alleen aanschaffen)
Is uiteraard een mogelijkheid, maar de meeste fun ga je toch beleven met zn 4e in een goede pot zombies

• Beakzz
  • Laatst online: 13:28

Hehe niet iedereen is zo positief over de singleplayer :) En het kopen van een wapen is natuurlijk ook weer bagger :(

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Nu online
quote:
Inhumanous schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:19:
[...]

Cod is altijd al een console shooter geweest.
https://media.giphy.com/media/dC9DTdqPmRnlS/giphy.gif

• Azqi
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik kon van iemand voor weinig een IW key overnemen en ben bezweken na mijn eerdere annulering.

Doe niet zo dom als ik, het is zonde van je geld.

Iedereen die zegt dat het black ops 3.5 is, heeft de maps niet goed bekeken. Vind de movement wel lekker trouwens.

• Solotov
quote:
Rin schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:54:
[...]

Met Black Ops 3 werd het na launch steeds erger. Een half jaar erna vond ik het gewoon niet leuk meer zo random waren de verbindingen. De ene match ben je een dondergod die alles sloopt, de andere match krijg je niet eens hitmarkers wanneer je op iemand schiet en zie je jezelf niet eens schieten in de killcams.

Daarnaast was bij Blops 3 frameskipping naarmate er meer mappacks uitkwamen het een groter probleem. Je hebt gewoon niet meer het gevoel dat je controle over het verloop van de matches hebt in hedendaagse COD games.
Ik heb werkelijk waar in het gehele jaar bij BlOps 3 nog nooit frame skipping gehad. Geen lag ook niet. Draaide altijd perfect. Bij deze is t meteen raak, ongeacht de grafische instellingen. Echt zonde, aangezien ik t spel zelf prima vind op de time to kill na...

• GerardReintke
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07-04 23:06
Ondanks de update nog zeer veel lag.begint gewoon irritant te worden.
daar betaal je gvd zoveel geld voor!

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 29-03 22:58
quote:
Dennis585 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:18:
[video]

Nog niet veel gespeeld, maar het is meer van hetzelfde.
Met die afschuwelijke speelstijl van jou zie je toch niet veel van de game. Kan je net zo goed nog Blops1 blijven spelen. :D

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07-04 11:17
quote:
[video]

Kijk hem dan ook rennen man gek, de actie is echt niet bij te houden zo snel dat alles gaat _/-\o_

• OB1
quote:

Net als jouw trieste speelstijl. Is ook al 5 jaar hetzelfde.

• Solotov
Dus ik ben niet de enige die zo over Dennis denkt?

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 29-03 22:58
quote:
JoeyHamers schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:17:
Dus ik ben niet de enige die zo over Dennis denkt?
Sinds Black Ops 1 irriteren users eigenlijk al aan de filmpjes die door Dennis vol trots geplaatst worden.

• Solotov
quote:
Rin schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:41:
[...]

Sinds Black Ops 1 irriteren users eigenlijk al aan de filmpjes die door Dennis vol trots geplaatst worden.
Het ergste is dat hij het heerlijk vindt dat wij nu zo over hem bezig zijn. Mensen die zo spelen mogen wat mij betreft ook een boete op wat voor manier dan ook krijgen voor spelbederf!

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Je hebt skills of je hebt ze niet, dit soort campers moet je gewoon hun scherm swart maken als ze te lang in een hoekje campen en knalrood op de minimap laten zien.

Bij mw remastered worden ze rood op minimap als ze op een plek blijven.

• TLM
  • Laatst online: 14-03 11:53

TLM

The Laughing Man

Inmiddels kleine 2 weken verder. Had IW gekocht voor MWR. Dacht dat ik MWR helemaal plat zou spelen. Maar toch speel ik nu IW meer. Dat had ik niet verwacht. Ja het is toekomst, ja er zitten dingen in die ik liever niet heb. Maar het speelt wel fijn. Komt natuurlijk dat je AW en BO3 heb gehad met vrij wel de zelfde speelwijze (trust jumps, wall running etc). Je raakt er aan gewent! Al hoop ik op volgende jaar een compleet andere game van COD. Maar dat is nog ver weg. Voorlopig zal ik me prima vermaken met IW, en ach MWR op ze tijd is ook wel leuk. En mocht ik me echt vervelen dan is van de de week de Classic Mini NES binnen gekomen :-)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• soldier wolf
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10-02 11:59
quote:
TLM schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:52:
Inmiddels kleine 2 weken verder. Had IW gekocht voor MWR. Dacht dat ik MWR helemaal plat zou spelen. Maar toch speel ik nu IW meer. Dat had ik niet verwacht. Ja het is toekomst, ja er zitten dingen in die ik liever niet heb. Maar het speelt wel fijn. Komt natuurlijk dat je AW en BO3 heb gehad met vrij wel de zelfde speelwijze (trust jumps, wall running etc). Je raakt er aan gewent! Al hoop ik op volgende jaar een compleet andere game van COD. Maar dat is nog ver weg. Voorlopig zal ik me prima vermaken met IW, en ach MWR op ze tijd is ook wel leuk. En mocht ik me echt vervelen dan is van de de week de Classic Mini NES binnen gekomen :-)
Ik heb inderdaad precies hetzelfde..

ging er vanuit dat ik MWR helemaal plat zou spelen maar ik vermaak me meer met IW.
Bij MWR erger ik me dood aan de campers!!
Ook is juggernaut een grote ergernis in MWR.

Hoe vaker je IW spelt hoe leuker de game eigenlijk is en merk ik toch dat het spel echt wel goed in elkaar zit.
Hoop alleen dat ze de sniper weer terug naar de beta settings zetten want momenteel is het bijna geen doen met een sniper spelen.

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11:40
quote:
Rin schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:34:
[...]

Met die afschuwelijke speelstijl van jou zie je toch niet veel van de game. Kan je net zo goed nog Blops1 blijven spelen. :D
Vuil inderdaad, en dan nog in Hardcore mode ook zodat elke hit een kill is.

• Tufan28
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 05-11-2019
ik weet niet hoe andere pc gamers dit ervaren maar het bulkt er van de cheaters zeg. In elke lobby kom ik ze weer tegen, aimbotters die iedereen kapot knallen vanaf de plek waar ze staan. Het idee achter IW is goed echter zo slecht afgewerkt naar mijn mening, zelfs de wapens, grenades en omgeving geluiden klinken gewoon hetzelfde als mw2/3.

Naar mijn mening gewoon een miskoop, waar ik met black ops 3 gewoon paar potjes ongehinderd achter elkaar kon doorspelen heb ik dat totaal niet met IW. de funfactor is er gewoon weg niet voor mij.

Ik voel me gewoon veel fijner bij een treyarch game, dus heb ook besloten om alleen de cod's te kopen van Treyarch ( mits ze fatsoenlijk zijn uiteraard ).

• Dennis585
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:32:
En ik mis statistieken in het hoofdmenu, of kijk ik niet goed?
De statistieken kun je alleen voor een wedstrijd in de lobby zien en na de wedstrijd.

• Dennis585
quote:
Maurice079 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:14:
Niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar waarom zou je er in godsnaam juist op dit moment voor kiezen om de overstap naar CoD te maken? 8)7
Hij is geen fan van WWI/II, maar wel fan van moderne oorlogsvoering?

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 12:09
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:44:
Thanks, ik ga eens zoeken.

@Maurice:
Precies wat Dennis zegt.
BF1 doet het, vanwege het WW1 sausje, echt niet voor mij. Ik vind er helemaal niks aan, terwijl ik BFBC2, BF3 en BF4 fantastisch vond.
Duidelijk. Ik vind een ander type shooter juist heerlijk, is weer eens wat anders dan al die futuristische shooters. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat de overstap naar deze CoD na 8 jaar BF wel enorm moet zijn.

PSN: iRoyalFlushh

• Beakzz
  • Laatst online: 13:28
Wel grappig, want vrienden van me die de setting van BF1 niet zagen zitten lopen er na even spelen toch weer mee weg terwijl iedereen in mijn omgeving die COD speelt weer steen en been klaagt.

Zelf heb ik met BF1 en TF2 de ideale combo gevonden (voor mij) en ik kijk wel weer als de remaster los te koop is.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07-04 22:29

MazeWing

passionate & cynical

Thnx. Voor die prijs ga ik het denk ik wel proberen...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• OB1
IW keys voor ~20 euro:
COD IW ~20euro (gewone) (EU only)
COD IW Day Zero ~22euro (Day Zero) (EU only)
COD IW Legacy Edition ~40euro (Legacy Edition) (EU only)

• Acid_Burn
  • Laatst online: 06-04 23:11
De PC versie is echt vergeven van de hax :( Ik stap maar compleet over op TF2.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• falcon123
  • Niet online
Als je BO3 en IW hebt gespeeld dan krijg je gratis:
https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/15277i38F1BE12D4EA3CB9/image-size/medium?v=v2&px=800

https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/15337i480FC048E5D06A7C/image-size/large?v=v2&px=600

Meer info zie:
https://blog.activision.c...all-of-Duty/ba-p/10104079

• Dennis585
Op de PS4 (Pro) voorlopig nog genoeg spelers in Hardcore:

Filmpje heeft geen toegevoegde waarde in dit topic.

Ik heb IW toch nog een eerlijke kans gegeven in HC SnD.
Het zit opzich goed in elkaar en de rondjes zijn wat sneller
dan in Black Ops III. Met vlagen is het meesterlijk spelen
in IW. Het is eventjes wennen, maar daarna heb je ook wat.

Na jaren Call of Duty spellen gespeeld te hebben zijn de spellen
allemaal zo'n beetje hetzelfde is mij gebleken.

Als ik in de flow zit en ik ben aan het winnen is het genieten.
Maar als het qua winnen even tegen zit is het vloeken geblazen.

Conclusie: Ik blijf een Call of Duty fan in hart en nieren.

[Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 02-01-2017 13:07]

• Scavy
quote:
Dennis585 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:35:
Op de PS4 (Pro) voorlopig nog genoeg spelers in Hardcore:

[video]

Blablabla

Conclusie: Ik blijf een Camper in hart en nieren.
Fixed ;w

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:14

Frostbite

🤦🏻‍♂️

quote:
Dennis585 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Hoe doe je dat craften?

Ik wil ook Fallout voor mijn NV-4.

Gezocht, maar niet kunnen vinden.
Quartermaster -> Armory -> Prototype lab

De rest wijst zich vanzelf.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Dennis585
@Frostbite

Dat is CoD kort samengevat.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach vandaag ook weer een simpel zieltje wat zat te zeuren dat ik hacker was vanwege mijn score. Ik was host en dan heb je gewoon een flink voordeel... blame the game....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

quote:
OB1 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:41:
Ben ik dan de enige zonder hostadvantage.. ik word zovaak genaaid door de lagcomp in dit spel, regelmatig als ik achter cover ga word ik een halve seconde later alsnog gekilled..
Ik merk het wel precies wat je zegt. Je ziet iemand en duikt weg en dan ben je zelf achter een muurtje alsnog dood.

Als ik host ben dat merk ik echt heel goed. Ik zie poppetjes staan en schiet dan en win dan het gevecht. Als je telkens alle gevechten wint op deze manier dan weet ik dat ik host ben gezien het grote voordeel wat je hebt. De tegenstander heeft gewoon bijna geen kans om het van je te winnen. Het gevolg is dus dat je uitgemaakt wordt voor hacker ed terwijl je niets verkeerd doet. En ik weet van mezelf dat ik echt geen topspeler ben.

[Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 25-01-2017 13:29]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Dennis585
DLC 1 Sabotage is er nu op de PS4.

Maar liefst 10GB aan het downloaden nu.

• Acid_Burn
  • Laatst online: 06-04 23:11
quote:
OB1 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:48:
[...]

Voor zover ik weet is het nooit mogelijk geweest om dat te doen op PC? Wel zuur inderdaad, zombies is geweldig om meer meerdere mensen te spelen en Activision naait je gewoon..
In BO3 doe ik nog steeds split-screen op de PC.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• cptbuttlick

cptbuttlick

quote:
Fzero schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:55:
Hoe zit dat op de consoles is het een beetje makkelijk om een match te vinden?Op de pc is het niet veel zo weinig mensen online.
Op de pc is het ruk inderdaad op de ps4 vind je makkelijk matches ! daarom heb ik ook een ps4 erbij gehaald.
Het is op de pc soms zo onmogelijk om een match te vinden.,

[Voor 8% gewijzigd door cptbuttlick op 30-03-2017 16:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-04 23:31
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:10:
Net Prestige 1 ingegaan op de PS4 Pro.

Het is wel een half af game,
want de leaderboards en
combat record moeten nog komen.

IW is goed, maar BOIII was in mijn ogen veel beter.
Waarom zet je in veel reacties er bij dat je een ps4 pro hebt? :P Moet iedereen dat beslist weten? 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:40:
Activision‏

Continuum brings four new maps, plus Pam Grier and kung fu zombies to Call of Duty: Infinite Warfare.

https://blog.activision.c...tinues-with/ba-p/10214244

[video]
Ik ben benieuwd naar de zombies, dat speel ik voornamelijk. Ik ben nu level 185 en wil uiteindelijk max level halen :)

• OB1
Ik heb eindelijk een De-atomizer gehaald, met de NV4 Fallout noob gun :P Het valt zwaar tegen om er een te halen...
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel procent van de playerbase zoiets heeft gehaald, wat zou het zijn? 20-30%?

[Voor 5% gewijzigd door OB1 op 15-04-2017 18:40]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Scavy
quote:
cptbuttlick schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:02:
[...]

Same here man , Gewoon doen.
Op de pc issie dood.
Veel games zijn dood op pc.
Enige wat echt leeft is Cs go en playerunknown.
Ik vind hem op ps4 zelfs ook lekkerder spelen als op pc , Omdat het op de pc retesnel gaat.
Vergeet ook die paar andere games niet hé

Topspellen naar spelersaantal
HUIDIGE SPELERS PIEK VAN VANDAAG SPEL

310,540 788,996 Dota 2
231,607 649,600 Counter-Strike: Global Offensive
60,279 104,508 PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
49,233 61,719 Team Fortress 2
35,746 121,228 H1Z1: King of the Kill
35,443 60,473 ARK: Survival Evolved
32,801 56,790 Rocket League
27,176 47,782 Garry's Mod
26,866 72,589 Grand Theft Auto V
25,325 35,742 Sid Meier's Civilization V

En dat is alleen op steam dus zonder games als lol wow of starcraft 2 ;w

Maar goed CoD op pc is idd dood, EN TERECHT :>

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

quote:
Bozznl schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:35:
[...]

Ik heb 'm voor 25 euro van marktplaats geplukt. Voordeel bij de x1 bij de legacy edition staat MW:R op disc en niet als geleverde dlc code. Van t weekend ff knallen!
Ik heb het idee dat ik beter voor Xbox had kunnen kiezen, maar na die > €800 euro die ik aan de PS4 heb uitgegeven, stap ik niet zomaar over. Maar goed, dat ene tientje dat ik nu extra betaald heb valt ook wel mee. :)

On-topic
Heeft iemand nog een goedkope season pass voor Infinity Warfare gezien? Ik las een pagina terug dat meerdere mensen ernaar opzoek waren. Wellicht dat de Legacy Pro Edition ergens goedkoop te bemachtigen is?

An  a day keeps the doctor away.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:43

dvdkiwi

Hoi doei

Volgens mij is je Enter knop kapot, die doet elke keer een dubbele ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
@Frostbite ik denk dat het zeker wel waard is om wat uit te geven aan die scorestreak variants. Ik weet niet wat je normaal gebruikt, maar bijvoorbeeld de rare UAV blijft langer in de lucht en is nog steeds 1 raket om te killen, zelfde met de rare counter UAV en ze zijn super goedkoop, 150 voor rare, 300 voor legendary en 450 voor de Epic. En die epic advanced UAV is helemaal goed, het wordt gewoon een SR71

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
En nog een 360 kill met de throwing Knife in infected :) Het blijft leuk als afleiding van als die tryhards :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True