Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik heb nu de seasons pass gekocht.
Voor de Playstation 4 Pro.

Maar ik krijg steeds de foutmelding:
disc read error 6.01 assetfile202.pak als ik online wil spelen.

Ik heb dit al via google opgezocht.
Maar ze adviseren je dan om al je save games te verwijderen.
En al je addons te verwijderen met de seasons pass.
En de game te verwijderen.

En daarna alles opnieuw instaleren.
En dan eerst de addons met de seasons pass instaleren en daarna de game.

Ik ben nu druk bezig om alles weer te downloaden.

Ik heb alles via de playstation store gekocht online.

Iemand nog een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 21-04-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heb net de Infinity Warfare Legacy Edition besteld. Zo nu en dan MW spelen is natuurlijk hartstikke leuk voor zo'n 35 euro (totaalprijs).

Hoe zit het bij jullie? Spelen jullie Modern Warfare nog?

[ Voor 33% gewijzigd door iApp op 22-04-2017 08:46 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:30
colorsone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:46:
Nieuwe DLC is beschikbaar, ben benieuwd hoe de nieuwe zombie map is.
de zombie map is super! lekker sfeertje Leuke Puzzel easter egg. en de boss fight is ook goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

iApp schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:44:
Heb net de Infinity Warfare Legacy Edition besteld. Zo nu en dan MW spelen is natuurlijk hartstikke leuk voor zo'n 35 euro (totaalprijs).

Hoe zit het bij jullie? Spelen jullie Modern Warfare nog?
Ik heb 'm voor 25 euro van marktplaats geplukt. Voordeel bij de x1 bij de legacy edition staat MW:R op disc en niet als geleverde dlc code. Van t weekend ff knallen!

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bozznl schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:35:
[...]

Ik heb 'm voor 25 euro van marktplaats geplukt. Voordeel bij de x1 bij de legacy edition staat MW:R op disc en niet als geleverde dlc code. Van t weekend ff knallen!
Ik heb het idee dat ik beter voor Xbox had kunnen kiezen, maar na die > €800 euro die ik aan de PS4 heb uitgegeven, stap ik niet zomaar over. Maar goed, dat ene tientje dat ik nu extra betaald heb valt ook wel mee. :)

On-topic
Heeft iemand nog een goedkope season pass voor Infinity Warfare gezien? Ik las een pagina terug dat meerdere mensen ernaar opzoek waren. Wellicht dat de Legacy Pro Edition ergens goedkoop te bemachtigen is?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik heb de seasons pack gekocht voor infinite warfare.

Maar mijn voice over pack doet het niet meer na een update.

Volgens mij is dit gewoon een instelling met infinite om de stem te veranderen.

Weet iemand waar de instelling staat van stem veranderen met infinite?

Je hebt dan een speciale stem bij infinite, een stoere stem.

Weet iemand waar de setting zit met infinite?

Edit:

Ik heb inmiddels de instelling al gevonden.
Je kunt gewoon je stem veranderen binnen infinite.
Ik heb inmiddels die stem van die rapper gekocht.

Bij de update hebben ze volgensmij gewoon de stem veranderd.
Ik heb toen toch maar die stem van die rapper gekocht.

Probleem opgelost.
De setting zit gewoon in infinite zelf.

En als je een foutmelding hebt met infinite dan moet je eerst de complete game verwijderen, ook je save games.

Daarna moet je eerst de seasons pass downloaden en je addons.
Daarna moet je pas infinite gaan downloaden en instaleren.

Zo haal je de foutmelding er weer uit.

Ik kreeg steeds een foutmelding met een pak uit de game weg.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 29-04-2017 06:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:59

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij is je Enter knop kapot, die doet elke keer een dubbele ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren twee nieuwe guns erbij Auger en Trencher waarbij die laatste wel lekker stabiel is. Enige jammer is dat het een ramp ik met hipfire. Gisteren al een aantal 1 op 1 gevechten verloren hierdoor.

Je scorestreaks zijn nu ook aan te passen. Beetje jammer dat dit nu allemaal zo laat in de game zit. Denk niet dat ik daar salvage aan ga uitgeven.

En wat is die X-eon Warsight toch een OP gun. Heb je alle stille en onzichtbare perks door die sight ben je alsnog gewoon een oranje poppetje.... of hebben ze hem inmiddels al gebufft?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:44
@Frostbite ik denk dat het zeker wel waard is om wat uit te geven aan die scorestreak variants. Ik weet niet wat je normaal gebruikt, maar bijvoorbeeld de rare UAV blijft langer in de lucht en is nog steeds 1 raket om te killen, zelfde met de rare counter UAV en ze zijn super goedkoop, 150 voor rare, 300 voor legendary en 450 voor de Epic. En die epic advanced UAV is helemaal goed, het wordt gewoon een SR71

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

OB1 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:31:
@Frostbite ik denk dat het zeker wel waard is om wat uit te geven aan die scorestreak variants. Ik weet niet wat je normaal gebruikt, maar bijvoorbeeld de rare UAV blijft langer in de lucht en is nog steeds 1 raket om te killen, zelfde met de rare counter UAV en ze zijn super goedkoop, 150 voor rare, 300 voor legendary en 450 voor de Epic. En die epic advanced UAV is helemaal goed, het wordt gewoon een SR71
Of je carepackage re-rollen 8)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
TLM schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:46:
[...]

Of je carepackage re-rollen 8)
Dat is ook leuk ja, ik ga sparen voor de legendary Care package op PC, op PC ben ik nog vrij slecht dus gebruik ik lagere streaks.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OB1
En nog een 360 kill met de throwing Knife in infected :) Het blijft leuk als afleiding van als die tryhards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Zijn er hier meer mensen die last hebben van de laatste update? Ik kom in een loop terecht als ik zombies wil starten: "update requires restart" als ik dan exit klik, start de game opnieuw en krijg ik weer dezelfde melding.

Singleplayer lukt wel, ik heb al wat gegoogled maar nog geen werkende oplossing gevonden.

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

dano_nl schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:21:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van de laatste update? Ik kom in een loop terecht als ik zombies wil starten: "update requires restart" als ik dan exit klik, start de game opnieuw en krijg ik weer dezelfde melding.

Singleplayer lukt wel, ik heb al wat gegoogled maar nog geen werkende oplossing gevonden.
Had dit net ook, spel afgesloten opnieuw gestart en toen bleef die even hangen/laden en werkte het.

Vorige week had ik het ook en toen bleef die er continu in hangen. Drie keer geprobeerd te starten en toen maar gelaten voor wat het was.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Pffft in elk potje zit wel een hacker of aimbot... veel meer dan de laatste tijd..
Kijk ik net zie ik dat het een free weekend is 8)7. Echt hoe lomp kun je zijn.
Als vaste gamer denk ik dat ik het maandag maar weer oppak.

Free weekend = free hacks maar dat schijnen ze bij IW niet echt te snappen geloof ik ...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Frostbite schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:37:
Pffft in elk potje zit wel een hacker of aimbot... veel meer dan de laatste tijd..
Kijk ik net zie ik dat het een free weekend is 8)7. Echt hoe lomp kun je zijn.
Als vaste gamer denk ik dat ik het maandag maar weer oppak.

Free weekend = free hacks maar dat schijnen ze bij IW niet echt te snappen geloof ik ...
Speel je alleen hardcore of ook in core? Ik ben pas 1 of 2 mensen waarvan ik zeker ben dat het cheaters zijn tegengekomen maar da's in core..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Famous schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:34:
[...]

Had dit net ook, spel afgesloten opnieuw gestart en toen bleef die even hangen/laden en werkte het.

Vorige week had ik het ook en toen bleef die er continu in hangen. Drie keer geprobeerd te starten en toen maar gelaten voor wat het was.
Inmiddels de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, werkt weer maar het blijft raar dat hier geen echte fix/patch voor is.

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

OB1 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 11:44:
[...]

Speel je alleen hardcore of ook in core? Ik ben pas 1 of 2 mensen waarvan ik zeker ben dat het cheaters zijn tegengekomen maar da's in core..
HC ... tja constant headshots... achter elkaar.Verder zelfs nog een waarbij de aimbot netjes zijn werk deed ook in de killcam :D

Ik was zelf net host en haal dan ook absurde scores. Maar goed mijn aim verspingt niet zo perfect op het poppetje. Daarbij cheat ik ook niet.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Frostbite schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:48:
[...]

HC ... tja constant headshots... achter elkaar.Verder zelfs nog een waarbij de aimbot netjes zijn werk deed ook in de killcam :D

Ik was zelf net host en haal dan ook absurde scores. Maar goed mijn aim verspingt niet zo perfect op het poppetje. Daarbij cheat ik ook niet.
Ja als er inderdaad steeds headshots zijn dan is het duidelijk.

In core cheat bijna niemand, hooguit iemand waarbij je denkt dat ze misschien iets van wallhacks/permaradar hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Gister paar nieuwe maps gespeeld van DLC3. Hele gave maps. Ze voelen een beetje aan als MW maps. Betere kleuren, veel details. 10x beter dan al dat steriele en strakke space maps die er standaard in IW zitten.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:55
Gisteren de probeer-versie gedownload op de Xbox One. Hoe lang kan je deze spelen? Want dat is mij niet helemaal duidelijk.

Ik kon wel gewoon gelijk online spelen.

--edit--

Found it!

https://support.activisio...finite-Warfare-Free-Trial

[ Voor 26% gewijzigd door PdeBie op 01-08-2017 11:27 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste