Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Nu online

Algemene informatie

Ontwikkelaar: Infinity Ward
Uitgever: Activision
Platforms: PC, Playstation 4, Xbox One
Release date: 4 november 2016

Introductie

De aarde komt onder vuur te liggen door een buitenaards leger. Er vindt een verrassingsaanval op Genève plaats en vanaf dat moment is de wereld in oorlog met het 'Settlement Defense Front'. De game speelt zich zowel op aarde als in de ruimte af.

Edities

Standaard: alleen de game zelf. (€69,99)
Legacy Edition: krijgt Infinite Warfare, Call of Duty Modern Warfare Remastered. (€89,99)
Digital Deluxe Edition: krijgt Infinite Warfare, Call of Duty Modern Warfare Remastered en Season Pass. (€109,99)
Legacy Pro Edition: krijgt Infinite Warfare, Call of Duty Modern Warfare Remastered, Season Pass, Steelbook, Game soundtrack en extra digital items. (€119,99) (alleen bij Gamestop (?) )
Daarnaast krijgen pre-orders 1000 COD-points en een dynamic theme. De prijzen zijn adviesprijzen en zullen goedkoper uitvallen in de winkels.

Movement

De double jumps en/of de EXO-suit achtige movement van AW en BO3 zitten er in, zie ook 0:53 van de trailer.

MW1 Remastered info

Voor Call of Duty: Modern Wafare Remasted is er nu ook een topic: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare Remastered

PC requirements

• Processor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 70 GB available space
  • Sound Card: DirectX 11 Compatible
  • Additional Notes: Disk space requirement may change over time.

Trailer

FAQ

Wat te doen om Open NAT te krijgen?
Zie hier voor meer info.

Verder...

• PS4 krijgt DLC's een maand eerder
  • Er komt een coöp Zombies mode
  • Supply drops met weapon variants komen terug
  • Terminal komt terug

COD IW goedkoop voor Steam

COD IW ~20euro (gewone) (EU only)
COD IW Day Zero ~22euro (Day Zero) (EU only)
COD IW Legacy Edition ~40euro (Legacy Edition) (EU only)

Links

Call of Duty: Modern Warfare Remastered topic: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare Remastered
Site: callofduty.com/infinitewarfare

[Voor 55% gewijzigd door OB1 op 24-11-2016 16:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
Er is nog niet veel info uit, vanavond worden er meer details beschikbaar gemaakt, hou www.callofduty.com in de gaten. Degenen die mij willen helpen met dit topic op te zetten en aan te vullen, stuur mij een PM.

[Voor 11% gewijzigd door OB1 op 02-05-2016 14:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
PM_Petrol schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:24:
Ik kom hier alleen voor de remaster :+.
Ik moet eerst maar eens gaan sparen voor een PS4, tot dan hou ik het wel vol met BO1 en Bo2 hoop ik :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
PM_Petrol schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:33:
Ik kan er vanavond een aanmaken. Heb nu geen pc bij de hand. Of iemand anders wil alvast een remaster topic aanmaken.
Ik maak wel alvast een opzetje, dan zet ik je wel als mede author.
[Multi] Call of Duty: Modern Warfare Remastered

[Voor 11% gewijzigd door OB1 op 02-05-2016 16:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
http://tweakers.net/ext/f/h88L1Sqjab8wXb59UhxP9Xyx/full.png
Wie wilt een code? Ik heb er een.

[Voor 11% gewijzigd door OB1 op 03-05-2016 00:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
Het is denk ik wachten op meer info, zoals maps, wapens, gamemodes etc. Het duurt nog een half jaar tot IW uitkomt. Er is nog niet zoveel bekend.

[Voor 16% gewijzigd door OB1 op 06-05-2016 14:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
donvalentino schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Tja, ik vermaak me nog zeer goed met BO3 :P
En ik met BO2 op Ps3 nog, als de servers er niet uit liggen..
offtopic: iemand zin om een keer BO2 PS3 te doen? M'n KD is 1.8 op m'n non modded account :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
http://tweakers.net/ext/f/ZhE8DKFbXldT6QXH7DkipQEd/full.png
Nu al meer dan 2 miljoen dislikes, waar gaat het heen..

• OB1
  • Nu online
- nvm

[Voor 95% gewijzigd door OB1 op 09-06-2016 21:58]

• OB1
  • Nu online
quote:
UrbanWoodz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:37:
Het zal mij echt niets verbazen als je later die "Salvage" ook kan kopen... :')
Dit spel wordt pay to win af, kijk dit maar eens:

Weapon variants met hardline ingebouwd.. kom op..
---
Als je bij BestBuy IW preorderd met Cod4 remastered dan krijg je een preorder bonus van Activision.
Bij Black Ops 1 had je een editie met een RC-XD die je zelf kon rijden. Bij Black Ops 2 had je een Care Package edition met een Dragonfire drone die je kon besturen en bij Black ops 3 had je een editie met een Juggernog koelkast. Wat krijg je bij IW? sokken met de prestige emblems...

[Voor 35% gewijzigd door OB1 op 04-09-2016 13:29]

• OB1
  • Nu online
quote:
Jamesl schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:14:
Echter is dit een betere aanbieding in de PS store dan de legacy editie die er nu zijn mocht je bonussen willen:
https://store.playstation...04762_00-CODIWDELUXE00001
quote:
Pre-order and receive a bonus after checking out:
- Call of Duty®: Infinite Warfare - Pre-Order Theme
- 1000 Black Ops III COD Points
Ook wel leuk, toch weer 5 rare supply drops om camo's te krijgen die je al hebt :)

• OB1
  • Nu online
quote:
Dennis585 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:45:
[...]

En wat is jou geniale (en stoere) manier van spelen?
Zoiets? :P

• OB1
  • Nu online
quote:
SqueakyClean schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:27:
[...]

Dude, WTF. Dit is het IW topic en jij post Blops 2 video's van je 1337 skillz? Kom op man. Laat Dennis lekker spelen zoals hij wilt en doe jij t lekker zoals jij t wilt. :w

Back on topic: Veel potjes gespeeld en ik begrijp waarom mensen t niet veel soeps vinden. De TTK is echt kort dus als je niet pre-amed of fired dan leg je t vaak af. Dus voor veel mensen is t gewoon te moeilijk...!

Matchmaking zuigt nog steeds, en de lag en hit detection dus ook. Hopelijk in de Final een stuk beter, maar van te voren lastig te zeggen.
Wapens zijn erg tof, SMG's wel erg sterk. Riggs waren niet nodig geweest.
Verder veel toffe dingen met challenges voor verschillende facties enzo. Met weapon variants als beloning.

Keys verdienen gaat niet heel snel, dus hopelijk zijn de beloningen wat meer waard. Camos vind ik niet echt bijzonder, maar weapon variants zeker wel.

Hier trouwens de eerste nuke:
[video]
dat was gwn een rush gameplay die ik nog had in tegenstelling tot wat Dennis doet. Hij vroeg om een geniale manier van spelen, maakt het uit wat voor een Cod game dat is? Hij speelt al jaren hetzelfde..

• OB1
  • Nu online
Jammer dat de Tactical nuke zo'n achterlijke naam heeft gekregen. kunnen ze nu echt niks?

• OB1
  • Nu online
quote:
falcon123 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:40:
De livestream over de e-sports kant en reveal van een nieuwe map:
https://www.twitch.tv/callofduty/v/97315895

Daarnaast zijn de minimum specs voor PC bekend:

[...]

http://store.steampowered.com/app/292730/
netjes. Ik zal zo de OP even bijwerken.

• OB1
  • Nu online
quote:
Dennis585 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:18:

Nog niet veel gespeeld, maar het is meer van hetzelfde.
Net als jouw trieste speelstijl. Is ook al 5 jaar hetzelfde.

• OB1
  • Nu online
quote:
JoeyHamers schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:18:
[...]

Het ergste is dat hij het heerlijk vindt dat wij nu zo over hem bezig zijn. Mensen die zo spelen mogen wat mij betreft ook een boete op wat voor manier dan ook krijgen voor spelbederf!
Gewoon onmogelijk maken om zo te spelen. Als je 10 seconden niet beweegt met je character gewoon een scarecam geven :P

• OB1
  • Nu online
IW keys voor ~20 euro:
COD IW ~20euro (gewone) (EU only)
COD IW Day Zero ~22euro (Day Zero) (EU only)
COD IW Legacy Edition ~40euro (Legacy Edition) (EU only)

• OB1
  • Nu online
kan ook.

• OB1
  • Nu online
Wie heeft er zin om vanavond Spaceland zombies te doen op PS4?

• OB1
  • Nu online
quote:
UrbanWoodz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 05:23:
Speel het spel sinds de release op de PS4. Ben op dit moment prestige 2 level 8. Het speelt wel lekker, maar ik ben geen fan van de futuristische setting. Het lukt me ook maar niet om de De-Atomizer strike te halen. Laatste potje werd ik door een camper gedood, terwijl ik op een 23 gunstreak was... :+
Wat je kan proberen is om in een party te spelen allemaal non-lethal streaks dan moet het wel lukken.
---
Blijkbaar is er een camo-pack waarmee je Amerikaanse veteranen steunt.
quote:
Equip the Call of Duty™ Endowment (C.O.D.E.) Courage Personalization Pack for a full suite of exclusive content including: C.O.D.E. Weapon Camo and Weapon Accessory, a Reticle and Emblem, plus an animated C.O.D.E. Calling Card. Fly your flag as all items show off the official colors of the Call of Duty™ Endowment (C.O.D.E.)

When you purchase the C.O.D.E. Courage Personalization Pack, you’re helping Veterans find meaningful employment after leaving service. 100% of Gross proceeds received by Activision will be donated to the Call of Duty Endowment and will go directly to funding non-profits that place veterans into high quality jobs.
https://store.playstation...d=nav%3Aps-store%3Aoffers

edit: het is dus niet voor EU, enige manier om het toch te kunnen kopen? punt is dat ik iDeal moet gebruiken om op te laden ik heb geen creditcard.

[Voor 4% gewijzigd door OB1 op 23-12-2016 10:35]

• OB1
  • Nu online
quote:
Butch_NL schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:57:
[...]

Ook al zou je een manier vinden (US PSN Cards bijvoorbeeld), dan zal je het niet ingame kunnen gebruiken in verband met verschillende regiocode's.
Da's wel zonde..

• OB1
  • Nu online
http://steamcharts.com/app/292730
Meestal rond de 4000-5000 online in totaal en vaak rond de 10-20% daarvan in hardcore. Er blijft niet heel veel over ben ik bang..

• OB1
  • Nu online
quote:
stinky1701 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:52:
MW3 (sorry hoor, maar hier begint de str*nt al voor InfinityW),
Eindelijk iemand die ook MW3 slecht vindt _/-\o_ schijtspel dat dat is, snap niet hoe mensen >12 jaar dat kunnen spelen..

• OB1
  • Nu online
quote:
soldier wolf schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:10:
jeeeej 600 extra camo's card's en andere troep.

Nog minder kans voor een leuke drop!!:)

kut supply drops.

als je een wapen wilt vrijspelen die automiser strike heeft moet je 2000 salvage point hebben.
duurt ook een eeuwigheid
Tja valt ook wel weer mee. Je moet gewoon keys bij elkaar sparen en dan heb je een dikke kans dat je iets fatsoenlijks krijgt, lekker rare kratjes kopen dus..

• OB1
  • Nu online
quote:
raro007 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:31:
Vandaag mijn 15 pot in cod waren 2 gasten één had 45 kills ander 35 is dat normaal?
Dat is niks bijzonders. Ik haal regelmatig 30+ en af en toe 40+ in BO3, (ik speel alleen maar infected in IW) en ik ben niet extreem goed. Ik ben vaak genoeg 50/60/70/80+ tegengekomen, echt goede spelers kunnen dat halen. Is niks bijzonders hoor ;)

• OB1
  • Nu online
Er zijn meer modes dan alleen TDM ;)

• OB1
  • Nu online
quote:
RoaDHouse schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:06:
[...]

Nee, dat is niet nomaal.

Alleen hackers kunnen die score halen, laat je niet gek maken, er is geen cheat-protection bij IW.

Ik heb nog nooit zoveel hackers gezien als in deze COD versie. Altijd hetzelfde natuurlijk bij Infinity Ward, zal ook wel nooit veranderen.

Bij Treyarch zie ik eigenlijk nooit hackers, die hebben het beter geregeld. Gelukkig heb ik de game voor 9 euro gekocht en niet voor de volle mep.
Da's dus regelrecht bullshit. Heb je zelf nooit 30+ of 40+ gehaald? Gebeurd genoeg, bijna ieder potje, ook op console.

• OB1
  • Nu online
Dus alle COD youtubers zijn ook allemaal hackers? ;( :')

• OB1
  • Nu online
Ben ik dan de enige zonder hostadvantage.. ik word zovaak genaaid door de lagcomp in dit spel, regelmatig als ik achter cover ga word ik een halve seconde later alsnog gekilled..

• OB1
  • Nu online
Ik begin eindelijk ook m'n draai te vinden in het spel en m'n kd stijgt langzaam, is nu rond de 1.3..
https://tweakers.net/ext/f/H1puYhYDxw7TRcA4tKaNe9NX/full.png
Ik had dat potje 2x merciless en ik had 5 man feed :)

• OB1
  • Nu online
quote:
Dennis585 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 06:57:
DLC 1 Sabotage is er nu op de PS4.

Maar liefst 10GB aan het downloaden nu.
Ik ben erg benieuwd naar de Rave zombies map :) Bij mij is ie nu ook aan het downloaden

[Voor 7% gewijzigd door OB1 op 31-01-2017 11:05]

• OB1
  • Nu online
Dit weekend is double keys dus je kan grinden voor supply drops :)

• OB1
  • Nu online

Had laatst lekkere pentakill :)

• OB1
  • Nu online
Het is godverdomme lastig om de Deatomizers te krijgen, ik ga altijd in de fout als ik dichtbij een hoge streak kom...
Ja ik speelde goedkoop maar ik zuig gewoon te hard in dit spel :( dikke kans dat ik die shit nooit ga halen
Tactical TDM is trouwens 10x beter dan dat klote bunnyhoppen, op de snipers en R3K na...

[Voor 39% gewijzigd door OB1 op 13-02-2017 09:01]

• OB1
  • Nu online
quote:
Acid_Burn schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:33:
Het is gewoon kak dat op de PC nog steeds geen splitscreen gedaan kan worden :( Daarom weiger ik ook de DLC nog te kopen. Ik wil gewoon zombies doen met mijn zoon...
Voor zover ik weet is het nooit mogelijk geweest om dat te doen op PC? Wel zuur inderdaad, zombies is geweldig om meer meerdere mensen te spelen en Activision naait je gewoon..

• OB1
  • Nu online
quote:
cptbuttlick schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:36:
Ik heb hem op de pc maar er zijn weinig spelers online...
Is het op de ps4 beter online? anders ga ik hem halen voor ps4
Iemand die me dat kan zeggen?
Het hangt ervanaf wat je speelt. In TDM, FFA en Infected (meer speel ik niet) vind je met of zonder DLC sowieso wel een lobby, maar heb je DLC packs zijn vallen er al modes af, ik kan bijvoorbeeld geen Tactical TDM wat mijn favoriete gamemode was niet meer spelen..

• OB1
  • Nu online
Chargeable weapons (ook EBR bomber) zijn inderdaad zinloos in hardcore, die kan je veel beter in Core gebruiken.
Ik zie dat die epic Oni 1shot is in core, lijkt mij vrij overpowered.. :P

• OB1
  • Nu online
quote:
cptbuttlick schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:20:
[...]

Ik heb TDM al flink gespeeld.
Dat ging prima.
Op de pc zijn er toch erg veel bugs
Wat is je PSN ID? Dan voeg ik je toe :)

• OB1
  • Nu online
quote:
Ik heb je toegevoegd!

• OB1
  • Nu online
Het blijft leuk om lekker te kloten in infected, had laatst een lekkere skillcam :*)

Even voor de duidelijkheid, ik was niet aan het campen, ik wist dat ze eraan kwamen en in infected iemand challengen is bijna niet te doen als je alleen knife hebt.

[Voor 39% gewijzigd door OB1 op 03-04-2017 11:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:40:
Activision‏

Continuum brings four new maps, plus Pam Grier and kung fu zombies to Call of Duty: Infinite Warfare.

https://blog.activision.c...tinues-with/ba-p/10214244

[video]
Ik ben benieuwd naar de zombies, dat speel ik voornamelijk. Ik ben nu level 185 en wil uiteindelijk max level halen :)

• OB1
  • Nu online
Ik heb eindelijk een De-atomizer gehaald, met de NV4 Fallout noob gun :P Het valt zwaar tegen om er een te halen...
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel procent van de playerbase zoiets heeft gehaald, wat zou het zijn? 20-30%?

[Voor 5% gewijzigd door OB1 op 15-04-2017 18:40]

• OB1
  • Nu online
quote:
JoeyHamers schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:26:
[...]

Ligt er net aan op welk platform. Op PC denk ik zo'n 10-15%. Op PS4 en Xbox stukke meer. Dan zal t rond de 50% liggen. Op de PC heb ik veel meer speeluren maar nog altijd geen de-atomizer. Op de Xbox had ik m in enkele potjes al te pakken.
Wat mij daar dan wel weer opvalt (op PS4) is dat er veel mensen boosten voor die de-atomizers, met name in infected. Triest volk dat het is. Iemand met een KD onder 1 met een de-atomizer calling card moet haast wel 99/100 keer geboost zijn of in infected gehaald zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
@Frostbite ik denk dat het zeker wel waard is om wat uit te geven aan die scorestreak variants. Ik weet niet wat je normaal gebruikt, maar bijvoorbeeld de rare UAV blijft langer in de lucht en is nog steeds 1 raket om te killen, zelfde met de rare counter UAV en ze zijn super goedkoop, 150 voor rare, 300 voor legendary en 450 voor de Epic. En die epic advanced UAV is helemaal goed, het wordt gewoon een SR71

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
TLM schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:46:
[...]

Of je carepackage re-rollen 8)
Dat is ook leuk ja, ik ga sparen voor de legendary Care package op PC, op PC ben ik nog vrij slecht dus gebruik ik lagere streaks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
En nog een 360 kill met de throwing Knife in infected :) Het blijft leuk als afleiding van als die tryhards :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
Frostbite schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:37:
Pffft in elk potje zit wel een hacker of aimbot... veel meer dan de laatste tijd..
Kijk ik net zie ik dat het een free weekend is 8)7. Echt hoe lomp kun je zijn.
Als vaste gamer denk ik dat ik het maandag maar weer oppak.

Free weekend = free hacks maar dat schijnen ze bij IW niet echt te snappen geloof ik ...
Speel je alleen hardcore of ook in core? Ik ben pas 1 of 2 mensen waarvan ik zeker ben dat het cheaters zijn tegengekomen maar da's in core..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Nu online
quote:
Frostbite schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:48:
[...]

HC ... tja constant headshots... achter elkaar.Verder zelfs nog een waarbij de aimbot netjes zijn werk deed ook in de killcam :D

Ik was zelf net host en haal dan ook absurde scores. Maar goed mijn aim verspingt niet zo perfect op het poppetje. Daarbij cheat ik ook niet.
Ja als er inderdaad steeds headshots zijn dan is het duidelijk.

In core cheat bijna niemand, hooguit iemand waarbij je denkt dat ze misschien iets van wallhacks/permaradar hebben :P
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True