Bo3 is beter !Blacky94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:
Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat en dat jullie me hier wellicht mee kunnen helpen.
Ik zit er aan te denken CoD weer eens aan te schaffen. Vroeger (jaar of 10 terug?) heb ik veel CoD gespeeld toen het nog echt de duitsers tegen de russen (pearl harbor bijv) of amerikanen tegen de duitsers etc was. De WO II versie dus, geen idee welke naam dat ding toen had, maar ik had er wel altijd veel lol in en die setting beviel wel.
Goed, je kan wrs wel zien dat ik er al jaren niks meer mee gedaan heb. Als ik zo even op internet rond zoek vraag ik me af of het de moeite waard is om IW aan te schaffen of dat BO3 misschien wel net zo goed of beter is. Ik weet dat beide zich in de toekomst afspelen en dat dat dus anders zal zijn dan de WOII setting. Maar mijn vriend heeft een tijd FA4 gespeeld en dat vond ik ook niet verkeerd.
Het is in eerste instantie bedoeld voor de PC, en als het goed is schaft mijn vriend binnenkort de PSP4 met Battlefield 1 aan. Maar ik las hierboven dus ook iets over split screen? Dus dan zou het wellicht mogelijk zijn om het ook met zijn tweeën op de PSP te spelen?
Echt NIET KOPEN. By far de slechtste versie ooit. De wapens zijn echt waardeloos. Het is alleen maar spray en kill, niet normaal. Daarnaast zijn de servers echt waardeloos. Dit viel me bij BO 3 ook al op. Het merendeel van de keren is het ene team extreem goed, met hoge kd en het andere team totaal niet (ook al zitten daar erg goede spelers in). Dat is totaal niet in balans, wat ik uitermate irritant vind.
Daarnaast heb ik het idee dat er weer erg veel hackers in het spel zitten. Tuurlijk zijn er gasten die erg goed zijn, maar ik geloof er niets van als er in een regulier potje team deatmatch mensen zijn die een score hebben van 62-5 terwijl andere zo rond de max 20 kills hebben. Dat slaat helemaal nergens op. Incidenteel zou kunnen, maar niet ronde na ronde.
Nee, jammer van de aanschaf.....
Daarnaast heb ik het idee dat er weer erg veel hackers in het spel zitten. Tuurlijk zijn er gasten die erg goed zijn, maar ik geloof er niets van als er in een regulier potje team deatmatch mensen zijn die een score hebben van 62-5 terwijl andere zo rond de max 20 kills hebben. Dat slaat helemaal nergens op. Incidenteel zou kunnen, maar niet ronde na ronde.
De SP is een van de beste ooit in ieder geval. Had 'm kort op MP staan, maar erg blij dat ik 'm niet verkocht heb.Dakdoef schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:28:
Echt NIET KOPEN. By far de slechtste versie ooit. De wapens zijn echt waardeloos. Het is alleen maar spray en kill, niet normaal. Daarnaast zijn de servers echt waardeloos. Dit viel me bij BO 3 ook al op. Het merendeel van de keren is het ene team extreem goed, met hoge kd en het andere team totaal niet (ook al zitten daar erg goede spelers in). Dat is totaal niet in balans, wat ik uitermate irritant vind.
Altijd hetzelfde met CoD, óf mensen vinden het totaal niks, óf mensen vinden het leuk.
Ik heb al 9 jaar geen CoD meer gespeeld en vind IW best vermakelijk
De sp is niks mis mee en is op veteran nog behoorlijk uitfdagend ook. De mp heb ik een paar potjes gedaan en ook daar was weinig mis mee (PS4). Uiteraard heb je soms ongebalanceerde potjes maar wat wil je ook met slechts 6 tegen 6; als er aan één kant 3 lui met communicatie samenspelen ben je als vijandig team al de sjaak.
De vraag is alleen hoe lang het leuk blijft, maar dat heeft meer te maken met mijn gewenning aan BF dan met CoD, want in essentie is de game niets veranderd. Ja, meer springen en sliden maar zelfs door gewoon normaal te doen (lees: op de grond blijven) kun je de mp prima spelen.
Ik heb al 9 jaar geen CoD meer gespeeld en vind IW best vermakelijk
De sp is niks mis mee en is op veteran nog behoorlijk uitfdagend ook. De mp heb ik een paar potjes gedaan en ook daar was weinig mis mee (PS4). Uiteraard heb je soms ongebalanceerde potjes maar wat wil je ook met slechts 6 tegen 6; als er aan één kant 3 lui met communicatie samenspelen ben je als vijandig team al de sjaak.
De vraag is alleen hoe lang het leuk blijft, maar dat heeft meer te maken met mijn gewenning aan BF dan met CoD, want in essentie is de game niets veranderd. Ja, meer springen en sliden maar zelfs door gewoon normaal te doen (lees: op de grond blijven) kun je de mp prima spelen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De MP is wel iets beter dan ik had verwacht, maar het blijft een rommelige mix van Black Ops 3 en Ghosts. Met die eerste ben je nog steeds het beste uit qua CoD MP. Ook werkt de PC versie niet echt goed. Hoewel strak 91fps, blijft het stroperig aanvoelen en eigenlijk loopt niks echt lekker. Het verschil tussen IW en Titanfall 2 is wat dat betreft schrikbarend groot en dat ligt niet alleen aan de 144fps met Titanfall 2.
Infinite Warfare had een prima game kunnen zijn in een jaar van FPS droogte en zonder Black Ops 3, maar er zijn nu gewoon te veel betere games op de markt in 2016.
Infinite Warfare had een prima game kunnen zijn in een jaar van FPS droogte en zonder Black Ops 3, maar er zijn nu gewoon te veel betere games op de markt in 2016.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
De PC versie is echt vergeven van de hax
Ik stap maar compleet over op TF2.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Daar ben ik het mee eens ,Acid_Burn schreef op zondag 27 november 2016 @ 01:22:
De PC versie is echt vergeven van de haxIk stap maar compleet over op TF2.
Ik heb het spel vrijdag gekocht. Kon het niet laten Legacy en ben we benieuwd. Hierboven wordt gezegd dat het een mix is van BO3 en Ghosts. Betekend dit dat het minder Jumpen is? Maandag maar direct uitproberen. De Remaster werkt wel op mijn laptop Infinte Warfare begin ik niet aan op laptop
Ik zou graag met 1 iemand de EE willen voltooien die hem al gehaald heeft.
Ik probeer hem telkens met 4 man maar de Aliens zijn te overpowered om te voltooien.
Als iemand hem wilt doen met mij voeg me maar toe op PSN: colorsone
Ik probeer hem telkens met 4 man maar de Aliens zijn te overpowered om te voltooien.
Als iemand hem wilt doen met mij voeg me maar toe op PSN: colorsone
Inderdaad iets minder jumpen (hoewel zeker geen boots on the ground gameplay) en vooral minder vloeiend dan BO3. Veel animaties zijn abrupt of lijken bijna volledig afwezig waar in BO3 het beter afgewerkt leek. Het voelt verder een beetje aan als Ghosts wat ik nou niet positief vind.ShittyNL schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:00:
Ik heb het spel vrijdag gekocht. Kon het niet laten Legacy en ben we benieuwd. Hierboven wordt gezegd dat het een mix is van BO3 en Ghosts. Betekend dit dat het minder Jumpen is? Maandag maar direct uitproberen. De Remaster werkt wel op mijn laptop Infinte Warfare begin ik niet aan op laptop
Ben ik het helemaal niet mee eens, vind het zelfs 1 van de betere cod's: de gameplay is lekker snel en de wapens zijn heerlijk om mee te aimen en het geluid is ook goed. In deze versie kan je lekker door-spelen ipv dat gezeik in bo3.Dakdoef schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:28:
Vind het de beste cod van de laatste jaren, en de 'cheaters' 'hackers' of hoe je het ook wil noemen waren ook in alle vorige delen ruim aanwezig dus dat is echt niks nieuws.
Heb zelfs non TDP potjes gedraaid waar ik meer dan 100 kills had en nog geen 5x dood. Hoef je niet voor te cheaten. Gewoon de juiste flow hebben en die killstreaks blijven binnenhalen.Dakdoef schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:28:
De doosjes zakdoekjes zijn niet aan te slepen hiero. Wat een gejank om IW. Ik speel dan wel op de PS4. Maar dat bevalt mij prima. Geen hackers, volle lobby's. Natuurlijk zit er wel is een minder potje bij. En lukt het niet allemaal. Maar kan me er prima mee vermaken, en het speelt super fijn. Geen problemen met wapens, zit genoeg afwisseling in.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Vandaag binnen gekregen, bevalt me goed hoor. Snap dat gehaat ook niet. Tuurlijk, ik vond MW 1 & 2 beter, en zou ook wel weer een CoD in WWII setting willen, maar ik wil vermaakt worden, en dat word ik met deze weer
Eens, ik vind hem ook heerlijk spelen. SP was vermakelijk en nu 3 dagen met MP bezig. Was wel ff inkomen, maar ga nu flink positief.RoaDHouse schreef op maandag 28 november 2016 @ 02:25:
[...]
Ben ik het helemaal niet mee eens, vind het zelfs 1 van de betere cod's: de gameplay is lekker snel en de wapens zijn heerlijk om mee te aimen en het geluid is ook goed. In deze versie kan je lekker door-spelen ipv dat gezeik in bo3.
Vind het de beste cod van de laatste jaren, en de 'cheaters' 'hackers' of hoe je het ook wil noemen waren ook in alle vorige delen ruim aanwezig dus dat is echt niks nieuws.
Bo3 ook erg veel gespeeld en dit voelt als een volwassenere versie van Bo3 aan. Bo3 was wel erg kleurrijk, maar tegelijkertijd ook wat kinderachtig. Robots in IW zien er wel cool uit en heb er ook minder moeite mee. Met Bo3 dacht ik echt ff te oud te zijn gewoon voor CoD
IW speelt lekker en soepel, nu ik de movements beter onder de knie heb zie ik ook in dat het een voordeel kan zijn om hier gebruik van te maken in gunfights en het is heerlijk als je ze dan wint. Ik speel wel met een normale controller, maar dan tactical bumper jumper-config.
Overigens nog een grote verbetering is na elke match in Bo3 of tussenschermpjes je zat te kijken naar een loadingscherm, in IW hebben ze dat netjes weggepoetst. Allemaal vrij vlotjes zo, ik vind het leuk
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
17,99 geklokt binnen een maand
Wat is deze game dramatisch
g2a
Wat is deze game dramatisch
g2a
[ Voor 26% gewijzigd door cptbuttlick op 01-12-2016 09:18 ]
Wie heeft er zin om vanavond Spaceland zombies te doen op PS4?
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Black ops 3 is absoluut wel beter dan infinite warfare, moet er wel bij zeggen dat de pc community gewoon dood is dat valt me nu ook al op bij infinite warfare. Vroeger zaten alle lobby's in alle modi's wel vol zoals modern warfare 2. Activision en de lui daaronder geven gewoon niets meer om de pc community, ja treyarch komt een keer met mod tools voor black ops 3 maar thats it.Blacky94 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:
Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat en dat jullie me hier wellicht mee kunnen helpen.
Ik zit er aan te denken CoD weer eens aan te schaffen. Vroeger (jaar of 10 terug?) heb ik veel CoD gespeeld toen het nog echt de duitsers tegen de russen (pearl harbor bijv) of amerikanen tegen de duitsers etc was. De WO II versie dus, geen idee welke naam dat ding toen had, maar ik had er wel altijd veel lol in en die setting beviel wel.
Goed, je kan wrs wel zien dat ik er al jaren niks meer mee gedaan heb. Als ik zo even op internet rond zoek vraag ik me af of het de moeite waard is om IW aan te schaffen of dat BO3 misschien wel net zo goed of beter is. Ik weet dat beide zich in de toekomst afspelen en dat dat dus anders zal zijn dan de WOII setting. Maar mijn vriend heeft een tijd FA4 gespeeld en dat vond ik ook niet verkeerd.
Het is in eerste instantie bedoeld voor de PC, en als het goed is schaft mijn vriend binnenkort de PSP4 met Battlefield 1 aan. Maar ik las hierboven dus ook iets over split screen? Dus dan zou het wellicht mogelijk zijn om het ook met zijn tweeën op de PSP te spelen?
als het om infinite warfare aankomt op pc, voor de singleplayer en zombies is het nog te doen, maar de mp bulkt het alweer van de cheaters echt een onbegonnen zaak dus.
Op de PC nog totaal geen problemen met cheaters. Ja sommige schieten snel, maarja als je goed bent kill je zo ook zo. Hoezo zijn er veel cheaters. In Black Ops 3 op PC met 100+ uur nog geen cheater tegengekomen. Sommige lui zijn goed, beter dan jijzelf maar dan zijn het geen cheaters.Tufan28 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:29:
[...]
Black ops 3 is absoluut wel beter dan infinite warfare, moet er wel bij zeggen dat de pc community gewoon dood is dat valt me nu ook al op bij infinite warfare. Vroeger zaten alle lobby's in alle modi's wel vol zoals modern warfare 2. Activision en de lui daaronder geven gewoon niets meer om de pc community, ja treyarch komt een keer met mod tools voor black ops 3 maar thats it.
als het om infinite warfare aankomt op pc, voor de singleplayer en zombies is het nog te doen, maar de mp bulkt het alweer van de cheaters echt een onbegonnen zaak dus.
Bij gebrek aan een theatermode is het lastig bewijs te verzamelen. Vooral in HC waar geen killcam is.
In BO3 heb ik 1 aimbot om cam staan.
In BO3 heb ik 1 aimbot om cam staan.
[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 02-12-2016 14:10 ]
Ik ben in BO3 op de pc in 700 uur (ja ik weet het belachelijk) 1 cheater tegengekomen.ShittyNL schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:20:
[...]
Op de PC nog totaal geen problemen met cheaters. Ja sommige schieten snel, maarja als je goed bent kill je zo ook zo. Hoezo zijn er veel cheaters. In Black Ops 3 op PC met 100+ uur nog geen cheater tegengekomen. Sommige lui zijn goed, beter dan jijzelf maar dan zijn het geen cheaters.
50 uur bezig in IW al veel cheaters tegengekomen....
Allergrootste nadeel van cheaters vind ik dat als je wat lekkere potjes speelt met goeie KD ratios je meteen uitgemaakt wordt voor cheater... Gelukkig heeft IW nog geen steam players actief dus het valt nu nog mee met de hatemail
ik ben overigens wel van mening dat de camochallenges met 160 HS voor assault en snipers belachelijk is....
Ik heb het ook niet over black ops 3 hoor, daar heb ik ook al 1485 uur in zitten en in het begin misschien 1 of 2 cheaters tegen gekomen. Met infinite warfare bedoel ik. obvious volgen door muren, springen over objecten en precies aimen waar ik vandaan zou komen..ShittyNL schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:20:
[...]
Op de PC nog totaal geen problemen met cheaters. Ja sommige schieten snel, maarja als je goed bent kill je zo ook zo. Hoezo zijn er veel cheaters. In Black Ops 3 op PC met 100+ uur nog geen cheater tegengekomen. Sommige lui zijn goed, beter dan jijzelf maar dan zijn het geen cheaters.
nieuwe prijs 16 euro lol
WAT EEN WAARDELOZE COD! SPIJT SPIJT!!!!!
En dan heb ik ooik nog de versie met season pass gekocht met mijn domme kop!
Damn net opnieuw geinstalleerd in de hoop dat het beter zou zijn. Maar nee
Alle settings nagelopen/ Router gereboot. IPv6 uit.
Ik kan gewoon niet samen met vrienden spelen op de XBOX ONE. Terwijl ik voorheen nooit problemen had.
De remaster lukt wel.
NAT is open in XBox settings en in de game maar helaas.
Duurt mega lang voor ie wat vind en dan gaat ie uiteindelijk het level laden en klapt ie eruit.....
Ik kan gewoon niet samen met vrienden spelen op de XBOX ONE. Terwijl ik voorheen nooit problemen had.
De remaster lukt wel.
Duurt mega lang voor ie wat vind en dan gaat ie uiteindelijk het level laden en klapt ie eruit.....
Qua gameplay vind ik het wel meevallen maar ik erger me steeds meer aan de netcode.
Vaak ben je gewoon kanonvoer en hoewel ik altijd snel reageer als ik iemand zie vaak leg je het dan nog af.
Soms al dood voordat je zelf pas iemand in je aim hebt ... Echt dat kan gewoon niet... of die persoon is host en heeft dus vet veel voordeel of die persoon is gewoon keihard aan het cheaten...
Hoewel ik hem niet wilde kopen vanwege het prutswerk van Ghosts ben ik toch overstag gegaan... nu begin ik wel langzaam spijt te krijgen.... zeker als ze dit niet fixen..
Iedereen moet gewoon een gelijke kans hebben maar dat gevoel krijg ik dus helemaal niet. Jammer want op die manier laat ik hem op een gegeven moment links liggen.
Vaak ben je gewoon kanonvoer en hoewel ik altijd snel reageer als ik iemand zie vaak leg je het dan nog af.
Soms al dood voordat je zelf pas iemand in je aim hebt ... Echt dat kan gewoon niet... of die persoon is host en heeft dus vet veel voordeel of die persoon is gewoon keihard aan het cheaten...
Hoewel ik hem niet wilde kopen vanwege het prutswerk van Ghosts ben ik toch overstag gegaan... nu begin ik wel langzaam spijt te krijgen.... zeker als ze dit niet fixen..
Iedereen moet gewoon een gelijke kans hebben maar dat gevoel krijg ik dus helemaal niet. Jammer want op die manier laat ik hem op een gegeven moment links liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 05-12-2016 00:06 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Klopt die had ik ook al gezien...
Wat ik zie ene potje haal je gewoon prima scores en lijkt alles lekker te lopen en het andere potje kun je maar beter campen om nog een beetje positieve kd te hebben.
(Ik speel HC en dan heb je ook nog eens belabberd weinig modus)
Ik wil gewoon HC Dom.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
maar jongens, dit is toch al jááááren zo?
zowel bij IW als Treyarch is de netcode en lagcomp al jaren een aanfluiting, zeker voor zo'n dure triple A titel...
in 2001 speelden we TacOps online met 20+ spelers en een ping van 15ms......wtf is gebeurd?!?
de techniek zou de spelervaring moeten hebben verbeterd ondertussen, niet verslechterd?!.
zowel bij IW als Treyarch is de netcode en lagcomp al jaren een aanfluiting, zeker voor zo'n dure triple A titel...
in 2001 speelden we TacOps online met 20+ spelers en een ping van 15ms......wtf is gebeurd?!?
de techniek zou de spelervaring moeten hebben verbeterd ondertussen, niet verslechterd?!.
Moet zeggen dat de SP niet verkeerd is van de game
De cut-scenes zijn me veel te lang en je kan ze niet skippen.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:24:
Moet zeggen dat de SP niet verkeerd is van de game
De echte filmpjes allemaal wel, gewoon escape en dan je muis inhouden. Alleen de ingame animaties niet. Ben er ook geen fan vanRoaDHouse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:29:
[...]
De cut-scenes zijn me veel te lang en je kan ze niet skippen.
ik wil voor de dark sky camo gaan maar de weapon challenge is echt gaar. 200 kills is te doen, vervolgens 160 headshot ( als je een average potje berekend met ong 20 kills heb je misschien 6-7 headshots in een potje ) Daarnaast heb ik met dit spel niet echt het gevoel van ik speel een paar potjes achter elkaar, bij black ops 3 kon ik echt uren achter elkaar spelen bij wijze van. Infinite warfare mp verveelt enorm na 2-3 potjes. Het is continu hetzelfde, onwijs snelle potjes. Kom je lekker een keer in je spel is het al weer afgelopen..
nee ze hebben dit spel echt verpest, zelfs de zombie modus interesseert me niet eens meer terwijl ik deze modus het vaakst speel. Jammer, zoals ik eerder aangaf ga ik voortaan voor de game van Treyarch ( mits het een beetje fatsoenlijk uitziet ).
nee ze hebben dit spel echt verpest, zelfs de zombie modus interesseert me niet eens meer terwijl ik deze modus het vaakst speel. Jammer, zoals ik eerder aangaf ga ik voortaan voor de game van Treyarch ( mits het een beetje fatsoenlijk uitziet ).
Jup heb echt hetzelfde! Behalve de zombie modus, die blijft nog wel echt leuk, ik vond alleen shadows of evil leukere (begin) zombie map. Maar vgm heeft treyarch alle zombie maps in IW gedaan dus die zijn nog wel steeds goed.Tufan28 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:18:
ik wil voor de dark sky camo gaan maar de weapon challenge is echt gaar. 200 kills is te doen, vervolgens 160 headshot ( als je een average potje berekend met ong 20 kills heb je misschien 6-7 headshots in een potje ) Daarnaast heb ik met dit spel niet echt het gevoel van ik speel een paar potjes achter elkaar, bij black ops 3 kon ik echt uren achter elkaar spelen bij wijze van. Infinite warfare mp verveelt enorm na 2-3 potjes. Het is continu hetzelfde, onwijs snelle potjes. Kom je lekker een keer in je spel is het al weer afgelopen..
idd, alleen de zombie mode van infinity ward spreekt me niet echt aan. Dit is een persoonlijke kwestie uiteraard echter de setting van shadows of evil en der eisendrache zijn voor mij part ( na origins en mob of the dead uiteraard ) niet te evenaren. Voor de rest van de dlcs van black ops heb je zeker een punt alhoewel gorod krovi ook een mooie en uitdagende map is.Jamesl schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:20:
[...]
Jup heb echt hetzelfde! Behalve de zombie modus, die blijft nog wel echt leuk, ik vond alleen shadows of evil leukere (begin) zombie map. Maar vgm heeft treyarch alle zombie maps in IW gedaan dus die zijn nog wel steeds goed.
En de daad bij het woord gevoegd:wimpie007 schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:44:
WAT EEN WAARDELOZE COD! SPIJT SPIJT!!!!!
De remaster lukt wel.
Ik heb zojuist een full refund gekregen voor mijn Call of Duty®: Infinite Warfare - Digital Deluxe Edition met MWR en season pass. Netjes van Microsoft!
Ik bedoel Inf Warfare was en is bagger en kon niet eens met vrienden spelen. En ook MWR speelde gewoon niet lekker
Ik kan me gewoon helemaal niets voorstellen met bovengenoemde.
Speel IW dagelijks met vaste game vrienden. Nauwelijks problemen, volle lobby's, het voelt als een COD, het speelt als een COD van de laatste jaren. Het is volwassener dan die BO3, met ze stomme dansjes en foute kleding en nog belachelijkere guns en melee wapens.
Kijk er welke avond weer naar uit om paar uurtjes te knallen!
Speel IW dagelijks met vaste game vrienden. Nauwelijks problemen, volle lobby's, het voelt als een COD, het speelt als een COD van de laatste jaren. Het is volwassener dan die BO3, met ze stomme dansjes en foute kleding en nog belachelijkere guns en melee wapens.
Als je BO3 en IW hebt gespeeld dan krijg je gratis:

Meer info zie:
https://blog.activision.c...all-of-Duty/ba-p/10104079
Meer info zie:
https://blog.activision.c...all-of-Duty/ba-p/10104079
Speel je op de PS4 of XBone?TLM schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:13:
Ik kan me gewoon helemaal niets voorstellen met bovengenoemde.
PS4
Dat dacht ik al ;-) Xbone loopt op de laatste benen lijkt het of de devs hadden er geen zin an
Gisteren ging ik hard elk schot was zowat een kill. Het duurde dan ook niet lang voordat de Hackers / cheater me on de oren vlogen en zelfs mijn team riep zaken tegen me?
Heb ik eens een keer een goed potje is het weer niet goed. Daarbij game ik al jaren en geen enkele ban gehad dus laat ze maar lekker reporten...
Oh ik ben (nog maar) level 37 dus dat was des te meer aanleiding om te mekkeren. Laag lvl + goede hoge kd = automatisch hacker....
Sinds ik sync Frames uit heb gezet draait het ipv 60FPS nu ineens 90FPS (hoger gaat hij niet terwijl mijn scherm 144 aankan).
Heb ik eens een keer een goed potje is het weer niet goed. Daarbij game ik al jaren en geen enkele ban gehad dus laat ze maar lekker reporten...
Oh ik ben (nog maar) level 37 dus dat was des te meer aanleiding om te mekkeren. Laag lvl + goede hoge kd = automatisch hacker....

Sinds ik sync Frames uit heb gezet draait het ipv 60FPS nu ineens 90FPS (hoger gaat hij niet terwijl mijn scherm 144 aankan).
[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 22-12-2016 12:00 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja, wel een beetje lullig dat de game op 90fps is gelocked anno 2016. Iedereen heeft nu toch wel een 144hz scherm.
Wat ik wel tof vind is de Tactical TDM
ik had het niet eens door toen ik over een muur wilde jumpen
maar het is wel lekker spelen zonder het adhd springen.
Wat ik wel tof vind is de Tactical TDM
Speel het spel sinds de release op de PS4. Ben op dit moment prestige 2 level 8. Het speelt wel lekker, maar ik ben geen fan van de futuristische setting. Het lukt me ook maar niet om de De-Atomizer strike te halen. Laatste potje werd ik door een camper gedood, terwijl ik op een 23 gunstreak was...
:)
Wat je kan proberen is om in een party te spelen allemaal non-lethal streaks dan moet het wel lukken.UrbanWoodz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 05:23:
Speel het spel sinds de release op de PS4. Ben op dit moment prestige 2 level 8. Het speelt wel lekker, maar ik ben geen fan van de futuristische setting. Het lukt me ook maar niet om de De-Atomizer strike te halen. Laatste potje werd ik door een camper gedood, terwijl ik op een 23 gunstreak was...
---
Blijkbaar is er een camo-pack waarmee je Amerikaanse veteranen steunt.
https://store.playstation...d=nav%3Aps-store%3AoffersEquip the Call of Duty™ Endowment (C.O.D.E.) Courage Personalization Pack for a full suite of exclusive content including: C.O.D.E. Weapon Camo and Weapon Accessory, a Reticle and Emblem, plus an animated C.O.D.E. Calling Card. Fly your flag as all items show off the official colors of the Call of Duty™ Endowment (C.O.D.E.)
When you purchase the C.O.D.E. Courage Personalization Pack, you’re helping Veterans find meaningful employment after leaving service. 100% of Gross proceeds received by Activision will be donated to the Call of Duty Endowment and will go directly to funding non-profits that place veterans into high quality jobs.
edit: het is dus niet voor EU, enige manier om het toch te kunnen kopen? punt is dat ik iDeal moet gebruiken om op te laden ik heb geen creditcard.
[ Voor 4% gewijzigd door OB1 op 23-12-2016 10:35 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Verwijderd
Ook al zou je een manier vinden (US PSN Cards bijvoorbeeld), dan zal je het niet ingame kunnen gebruiken in verband met verschillende regiocode's.OB1 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:38:
[...]
Wat je kan proberen is om in een party te spelen allemaal non-lethal streaks dan moet het wel lukken.
---
Blijkbaar is er een camo-pack waarmee je Amerikaanse veteranen steunt.
[...]
https://store.playstation...d=nav%3Aps-store%3Aoffers
edit: het is dus niet voor EU, enige manier om het toch te kunnen kopen? punt is dat ik iDeal moet gebruiken om op te laden ik heb geen creditcard.
Volgens mij ook niet. Tenzij je dus de game ook uit de US store hebt gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:57:
[...]
Ook al zou je een manier vinden (US PSN Cards bijvoorbeeld), dan zal je het niet ingame kunnen gebruiken in verband met verschillende regiocode's.
Ik kan nergens uit opmaken dat je al zeker weet dat het aan de game ligt, maar dit is volgens mij wel de conclusie die je al hebt getrokken. Zou niet iedereen met een Xbox er dan last van moeten hebben?wimpie007 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:13:
[...]
Dat dacht ik al ;-) Xbone loopt op de laatste benen lijkt het of de devs hadden er geen zin an
[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 23-12-2016 16:19 ]
Da's wel zonde..Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:57:
[...]
Ook al zou je een manier vinden (US PSN Cards bijvoorbeeld), dan zal je het niet ingame kunnen gebruiken in verband met verschillende regiocode's.
€ 11.99
http://www.cdkeys.com/pc/...infinite-warfare-pc-steam
Krijg toch wel de neiging om 'm aan te gaan schaffen..
Weet iemand of de playerbase op hardcore modus nog een beetje gevuld is?
http://www.cdkeys.com/pc/...infinite-warfare-pc-steam
Krijg toch wel de neiging om 'm aan te gaan schaffen..
Weet iemand of de playerbase op hardcore modus nog een beetje gevuld is?
Steam/Epic: Deurstopper
http://steamcharts.com/app/292730
Meestal rond de 4000-5000 online in totaal en vaak rond de 10-20% daarvan in hardcore. Er blijft niet heel veel over ben ik bang..
Meestal rond de 4000-5000 online in totaal en vaak rond de 10-20% daarvan in hardcore. Er blijft niet heel veel over ben ik bang..
Verwijderd
Op de PS4 (Pro) voorlopig nog genoeg spelers in Hardcore:
Filmpje heeft geen toegevoegde waarde in dit topic.
Ik heb IW toch nog een eerlijke kans gegeven in HC SnD.
Het zit opzich goed in elkaar en de rondjes zijn wat sneller
dan in Black Ops III. Met vlagen is het meesterlijk spelen
in IW. Het is eventjes wennen, maar daarna heb je ook wat.
Na jaren Call of Duty spellen gespeeld te hebben zijn de spellen
allemaal zo'n beetje hetzelfde is mij gebleken.
Als ik in de flow zit en ik ben aan het winnen is het genieten.
Maar als het qua winnen even tegen zit is het vloeken geblazen.
Conclusie: Ik blijf een Call of Duty fan in hart en nieren.
Filmpje heeft geen toegevoegde waarde in dit topic.
Ik heb IW toch nog een eerlijke kans gegeven in HC SnD.
Het zit opzich goed in elkaar en de rondjes zijn wat sneller
dan in Black Ops III. Met vlagen is het meesterlijk spelen
in IW. Het is eventjes wennen, maar daarna heb je ook wat.
Na jaren Call of Duty spellen gespeeld te hebben zijn de spellen
allemaal zo'n beetje hetzelfde is mij gebleken.
Als ik in de flow zit en ik ben aan het winnen is het genieten.
Maar als het qua winnen even tegen zit is het vloeken geblazen.
Conclusie: Ik blijf een Call of Duty fan in hart en nieren.
[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 02-01-2017 13:07 ]
FixedVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:35:
Op de PS4 (Pro) voorlopig nog genoeg spelers in Hardcore:
[video]
Blablabla
Conclusie: Ik blijf een Camper in hart en nieren.

Ik dacht precies hetzelfde
Dat filmpje ook .... je kan het nog zo leuk opfleuren met overdreven teksten in beeld maar het blijft gewoon slaapverwekkende en ergerlijke gameplay hoor Dennis

Maar blijf lekker CoD spelen op de PS4, ik zit op de PC dus heb toch geen last van je.
Het is alleen jammer dat op de PC vaak deze 'gameplee' te vaak voorkomt. Ik erger me zelf er dan ook groen en geel aan....
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Daarom speel ik ook geen S&D.. dat is gewoon een slaapverwekkende gamemode.
Grrr gisteren weer een paar hackers tegengekomen met aimbots. Binnen een paar tellen een Atomic Striken om je oren. Gevolg is dat de pot gelijk klaar is.
Maar ja ik had niet anders verwacht. COD:Ghosts was ook zo gehacked en zolang VAC niet actief is hebben hackers vrij spel. Daarbij kost het spel nog maar een paar tientjes...
Volgens mij wordt er ook weinig gedaan met die reports...
Maar ja ik had niet anders verwacht. COD:Ghosts was ook zo gehacked en zolang VAC niet actief is hebben hackers vrij spel. Daarbij kost het spel nog maar een paar tientjes...
Volgens mij wordt er ook weinig gedaan met die reports...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
zouden ze nu eindelijk gaan stoppen met die meerdere studio's voor CoD?
de enige reeks die succesvol is, is die van Treyarch en IW/Sledgehammer's mislukkingen beginnen zich nu wel op te stapelen: MW3 (sorry hoor, maar hier begint de str*nt al voor InfinityW), Ghosts, AW, IW...
de enige reeks die succesvol is, is die van Treyarch en IW/Sledgehammer's mislukkingen beginnen zich nu wel op te stapelen: MW3 (sorry hoor, maar hier begint de str*nt al voor InfinityW), Ghosts, AW, IW...
Advanced Warfare werd wel aardig ontvangen nog, dus die mogen het nog wel een keer proberen of ze ook balans kunnen aanbrengen en een goede PC port. Voor Infinity Ward/Raven Soft moeten ze toch wel iets gaan verzinnen, want dat zijn toch wel de zwakste afleveringen ja.stinky1701 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:52:
zouden ze nu eindelijk gaan stoppen met die meerdere studio's voor CoD?
(en sowieso wat nieuws doen qua engine zou al heel wat schelen)
en idd, nu wordt het toch wel écht tijd voor een nieuwe engine....
Als ik mijn gameplay tijd van IW vergelijk met die van BO3 en AW dan kun je zien dat ik IW bijna niet aanraak. Bij die laatste twee (en daarvoor ook Mw2 en MW3 /BO/BO2) heb ik gewoon vele uren ingestoken, vroeg op de avond gamen tot in midden in de nacht (ik verplichte me gewoon om te stoppen)
En nu na een paar potjes is de lol er vanaf. Gisteren dus hackers andere keer is het wel zo'n dik host-voordeel dat het niet meer leuk is. Aangezien ik HC speel zijn de meeste perks of Rig-zeken gewoon onbruikbaar dus mijn classes bestaan vrijwel allemaal uit Ghost/Blind-Eye/Cold-Blooded/Scavenger/Dead Silence.
Gisteren eindelijk 2000 Salvage-punten bij elkaar gespaard en die maar ingezet voor die eerste NV-4 (Fallout). Kan ik weer ff wachten voordat ik weer kan craften...
Ik mis trouwens nog steeds de optie om zelf sleutels te kopen via Steam. Ene kant wil ik het niet aan de andere kant ben ik wel benieuwd of je dan beter spul krijgt. Toevallig kreeg ik uit een normal supply drop ineens de Volk Goliath.
En nu na een paar potjes is de lol er vanaf. Gisteren dus hackers andere keer is het wel zo'n dik host-voordeel dat het niet meer leuk is. Aangezien ik HC speel zijn de meeste perks of Rig-zeken gewoon onbruikbaar dus mijn classes bestaan vrijwel allemaal uit Ghost/Blind-Eye/Cold-Blooded/Scavenger/Dead Silence.
Gisteren eindelijk 2000 Salvage-punten bij elkaar gespaard en die maar ingezet voor die eerste NV-4 (Fallout). Kan ik weer ff wachten voordat ik weer kan craften...
Ik mis trouwens nog steeds de optie om zelf sleutels te kopen via Steam. Ene kant wil ik het niet aan de andere kant ben ik wel benieuwd of je dan beter spul krijgt. Toevallig kreeg ik uit een normal supply drop ineens de Volk Goliath.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren weer zombies gedaan en die is echt wel leuk. Samen met een maat Co-Op en het echt een prima spel. Doordat ik nu zombies met maten speel zit ik er over te denken, wij met zijn allen, om de DLC te kopen voor nog meer zombie maps. Ikzelf speel ook graag multiplayer. Voor zombies ben ik niet bang er niet genoeg spelers zijn, die speel ik toch alleen co-op, maar hoe zal dat voor de MP zijn. Ik wil niet in lege rooms zitten en alleen maar basic maps spelen.
Ik vind het spel goed en leuk, niet heel vernieuwend, maar dat is BF ook niet altijd. De setting is nu anders maar verder veel van hetzelfde. Ik heb beide spellen.
Ik vind het spel goed en leuk, niet heel vernieuwend, maar dat is BF ook niet altijd. De setting is nu anders maar verder veel van hetzelfde. Ik heb beide spellen.
Verwijderd
Hoe doe je dat craften?Frostbite schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:32:
Ik wil ook Fallout voor mijn NV-4.
Gezocht, maar niet kunnen vinden.
Quartermaster -> Armory -> Prototype labVerwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:03:
[...]
Hoe doe je dat craften?
Ik wil ook Fallout voor mijn NV-4.
Gezocht, maar niet kunnen vinden.
De rest wijst zich vanzelf.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Eindelijk iemand die ook MW3 slecht vindtstinky1701 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:52:
MW3 (sorry hoor, maar hier begint de str*nt al voor InfinityW),
We zijn twee maanden verder en gisteren weer ingelogd en al snel werd je langs alle kanten neergemaaid door een aimbotter... De ene na de andere kill op 20 meter ofzo. Zodra je in zijn beeld kwam was je automatisch al dood... Zelfs de killcam bewees dat zij aim telkens verspong ...
Echt dan zakt je zin en motivatie weer tot een dieptepunt.
Paar potjes later was ik volgens mij host want ik kon alles raken en haalde 34-13 ofzo. En natuurlijk vroegen mensen zich af waarom ik hun kon 'zien' terwijl ik niet anders deed dan de hele map doorrennen. Oh ja en natuurlijk in de buurt blijven van hun spawnplek. En nee gewoon in een gebouw rondrennen (met die lange gang) en zij renden dan telkens naar binnen. Tja dan ben je een makkelijke prooi. Zeker als je dat steeds weer naar binnen rent. Daarbij lag er 1 op de grond in een gang te campen. Die had me te pakken en als ik hem terugpak dan gaan mekkeren
Paar potjes later was ik volgens mij host want ik kon alles raken en haalde 34-13 ofzo. En natuurlijk vroegen mensen zich af waarom ik hun kon 'zien' terwijl ik niet anders deed dan de hele map doorrennen. Oh ja en natuurlijk in de buurt blijven van hun spawnplek. En nee gewoon in een gebouw rondrennen (met die lange gang) en zij renden dan telkens naar binnen. Tja dan ben je een makkelijke prooi. Zeker als je dat steeds weer naar binnen rent. Daarbij lag er 1 op de grond in een gang te campen. Die had me te pakken en als ik hem terugpak dan gaan mekkeren
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Denk dat ik een van de weinige ben die deze COD gewoon goed en leuk vind, kan wel wat negatieve punten aanhalen zoals dat je snel closed lobbies hebt (spreek hier over xbox one), local lobbies kom niet amerikanen of andere tegen, en je krijgt de salvage en keys best langzaam. Ben nu zelf 4e prestige level 31 maar amuseer me er nog dagelijks mee. Wordt wel snel tijd voor nieuwe maps want die beginnen erg te vervelen en vooral het feit dat 1-2 maps niet eens worden gespeelt in tdm.
Het spel heeft nog wel wat tweaks nodig kwa weapon balance maar voor de rest vindt ik hem goed.
Het spel heeft nog wel wat tweaks nodig kwa weapon balance maar voor de rest vindt ik hem goed.
Stance Fanatic
Ow ik vermaak me ook prima hoor. Vanavond even prestige 5 aantikken. Moet zeggen dat ik in die tijd zo rond de 18,000 salvage heb ontvangen. Speel meestal 2,5 uur op een avond, en dan kan ik elke keer een pakketje openen van 30. Laat die DLC maar gauw komen, want wat meer afwisseling kwa maps is inderdaad wel welkomNicknamee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:45:
Denk dat ik een van de weinige ben die deze COD gewoon goed en leuk vind, kan wel wat negatieve punten aanhalen zoals dat je snel closed lobbies hebt (spreek hier over xbox one), local lobbies kom niet amerikanen of andere tegen, en je krijgt de salvage en keys best langzaam. Ben nu zelf 4e prestige level 31 maar amuseer me er nog dagelijks mee. Wordt wel snel tijd voor nieuwe maps want die beginnen erg te vervelen en vooral het feit dat 1-2 maps niet eens worden gespeelt in tdm.
Ik heb ook wel genoeg salvage gehad maar wapens gekocht natuurlijk zoals de bomber(meest overpowerde gun van de game). En was gewend dat als ik ieder avond speelde op bo3 dan kon ik zeker 3 kistjes van 30 openen nu is dat dr maar 1. of mssn iets van challenges toevoegen zou geen slecht idee zijn.TLM schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:54:
[...]
Ow ik vermaak me ook prima hoor. Vanavond even prestige 5 aantikken. Moet zeggen dat ik in die tijd zo rond de 18,000 salvage heb ontvangen. Speel meestal 2,5 uur op een avond, en dan kan ik elke keer een pakketje openen van 30. Laat die DLC maar gauw komen, want wat meer afwisseling kwa maps is inderdaad wel welkom
Stance Fanatic
Via missies krijg ik regelmatig 100, 150 salvage. Daily inlog krijg je vaak wel wat, en in combi met season pass word dat meestal verdubbeld. En uit supply drops krijg ik regelmatig wel 100 bonus salvage etc. Volgens mij genoeg manieren om aan salvage te komen.Nicknamee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:48:
[...]
Ik heb ook wel genoeg salvage gehad maar wapens gekocht natuurlijk zoals de bomber(meest overpowerde gun van de game). En was gewend dat als ik ieder avond speelde op bo3 dan kon ik zeker 3 kistjes van 30 openen nu is dat dr maar 1. of mssn iets van challenges toevoegen zou geen slecht idee zijn.
Keys verkrijgen zou misschien ietsje meer kunnen zijn. Maar ik had juist begrepen dat die op de zelfde rate zat als bij Bo3.
Gister nieuwe update.
https://charlieintel.com/...07-now-live-ps4-xbox-one/
Van alles toegevoegd, guns, camo's etc etc, maar geen leaderboards....
https://charlieintel.com/...07-now-live-ps4-xbox-one/
Van alles toegevoegd, guns, camo's etc etc, maar geen leaderboards....
jeeeej 600 extra camo's card's en andere troep.
Nog minder kans voor een leuke drop!!:)
kut supply drops.
als je een wapen wilt vrijspelen die automiser strike heeft moet je 2000 salvage point hebben.
duurt ook een eeuwigheid
kut supply drops.
als je een wapen wilt vrijspelen die automiser strike heeft moet je 2000 salvage point hebben.
duurt ook een eeuwigheid
Tja valt ook wel weer mee. Je moet gewoon keys bij elkaar sparen en dan heb je een dikke kans dat je iets fatsoenlijks krijgt, lekker rare kratjes kopen dus..soldier wolf schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:10:
jeeeej 600 extra camo's card's en andere troep.
kut supply drops.
duurt ook een eeuwigheid
Klinkt leuk, maar door de enorme hoeveelheid meuk die erbij is gekomen is de kans op iets fatsoenlijks ook behoorlijk afgenomen.
Gisteren kunnen Prestigen (eerste keer)
classic maar de Mavtac 45 unlocked. Zat te twijfelen over de M1 maar ik ben best een rusher. Moet zeggen dat hij best sterk is.
Perm unlock maar gekozen voor de Dead Silence Perk. Weet wel dat ik bij BO3 nog wel de Razorback unlockte omdat die best sterk was. Voor wat hebben jullie die permunlock gebruikt?
classic maar de Mavtac 45 unlocked. Zat te twijfelen over de M1 maar ik ben best een rusher. Moet zeggen dat hij best sterk is.
Perm unlock maar gekozen voor de Dead Silence Perk. Weet wel dat ik bij BO3 nog wel de Razorback unlockte omdat die best sterk was. Voor wat hebben jullie die permunlock gebruikt?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ghost was voor mij de eerste, en dan dead silence, vervolgens wat wapens etc.Frostbite schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:21:
Gisteren kunnen Prestigen (eerste keer)
Verwijderd
Deze ga ik ook unlocken als ik binnenkort voor het eerst prestige in IW.Frostbite schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:21:
Perm unlock maar gekozen voor de Dead Silence Perk.
Over unlocken gesproken,,, je hebt 10 sloten voor je wapens, normaal kan je bij elke prestige 1 extra slot unlocken maar ik kan dat nergens vinden of zijn de regels veranderd.
De perks en wapens kan ik wel vinden om permanent te unlocken.
het is om de prestige. ene keer classic wapen, dan een extra class, dan weer classic wapen, en weer een extra class....RoaDHouse schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:45:
Over unlocken gesproken,,, je hebt 10 sloten voor je wapens, normaal kan je bij elke prestige 1 extra slot unlocken maar ik kan dat nergens vinden of zijn de regels veranderd.
Bedankt voor de feedback.TLM schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:50:
[...]
het is om de prestige. ene keer classic wapen, dan een extra class, dan weer classic wapen, en weer een extra class....
En dat prestigen gaat al niet zo snel
Verwijderd
Infinity Ward
Double XP is live in Multiplayer now through Monday, January 16 @ 10am PST. #infinitewarfare #multiplayer #2XP
(Ik ga de eerste prestige halen met double XP)
Double XP is live in Multiplayer now through Monday, January 16 @ 10am PST. #infinitewarfare #multiplayer #2XP
(Ik ga de eerste prestige halen met double XP)
Ik vraag me af of Infinite Warfare ooit nog een free to play weekend gaat krijgen.
Euh dat is toch net geweest?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Is alweer een paar weken geleden.dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:22:
Euh dat is toch net geweest?
Volgens mij heeft PC nog geen free weekend gehad.
Het kan aan mij liggen maar ik vind die prestige embleempjes gewoon niet mooi.Beetje knip en plak werk.
Schedeltje hier rood sterretje , zwaardje, pistooltjes, vlammetjes klaar.
Ik ben gewoon meer voor verschillende embleempjes. Hopelijk gaan ze die niet straks net als Advanced Warfare weer hergebruiken voor goldens embleempjes voor prestige 11 t/m 20 (als die er nog komen)
Beter is gewoon om door te gaan net als BO3 tot level 1000 ofzo.
Schedeltje hier rood sterretje , zwaardje, pistooltjes, vlammetjes klaar.
Ik ben gewoon meer voor verschillende embleempjes. Hopelijk gaan ze die niet straks net als Advanced Warfare weer hergebruiken voor goldens embleempjes voor prestige 11 t/m 20 (als die er nog komen)
Beter is gewoon om door te gaan net als BO3 tot level 1000 ofzo.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Na prestige 10 is het klaar... Ik ken iemand die P10 is geworden. Niks nada extra. Het houd gewoon op.
Was eerst bij black op3 ook, wellicht in de toekomst voegen ze meer prestiges toe.Acid_Burn schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:16:
Na prestige 10 is het klaar... Ik ken iemand die P10 is geworden. Niks nada extra. Het houd gewoon op.
Leaderboards komt deze maand.
Combat record, custom emblems komen eind februari.
bron: https://charlieintel.com/...ll-duty-infinite-warfare/
ff wat anders mannen.....krijgen jullie ondertussen ook zo de schijt van dat oneerlijke verschil tussen mensen met een gewone controller en lui met een Scuf/Elite?
sinds de kerst is geweest en alle kindertjes die idioot dure controllers gevraagd én gekregen hebben, is het soms vechten tegen de bierkaai bij sommige matches CoD...
één console, één gecontroleerde omgeving, één level playing field voor iedere gebruiker van zo'n console...dat was altijd het devies en het aantrekkelijke van een console...pfffffffffffffffffff!
sinds de kerst is geweest en alle kindertjes die idioot dure controllers gevraagd én gekregen hebben, is het soms vechten tegen de bierkaai bij sommige matches CoD...
één console, één gecontroleerde omgeving, één level playing field voor iedere gebruiker van zo'n console...dat was altijd het devies en het aantrekkelijke van een console...pfffffffffffffffffff!
Gisteren toch nog wat potjes gespeeld. Ging best lekker (afgezien van de diverse potjes met hackers) en ik was zelfs een keer host. Dan heb je zo'n voordeel dat het niet meer leuk is. Je ziet een poppetje en je schiet en tegen de tijd dat zij kunnen reageren zijn ze al dood.
Maar goed na zoveel levels en diverse 10keys-kratjes met duplicates (hoe is het mogelijk !) Eerst de Volk - Deadeye MK2 en het kistje daarna de Volk - Deadeye
Aangezien ik nog niet moe was (@02:00) dan maar even doorgegaan zodat ik 30 keys had voor het rare kistje. Uiteindelijk zat daar de Mauler - Slicer in
Vanavond toch eens kijken of ik er nog wat uurtjes in kan stoppen en zo misschien kan levelen. Het ging dus best hard gisteren dat ik van Prestige 1 LVL 5 of zo nu al LVL28 ben.
Maar goed na zoveel levels en diverse 10keys-kratjes met duplicates (hoe is het mogelijk !) Eerst de Volk - Deadeye MK2 en het kistje daarna de Volk - Deadeye

Aangezien ik nog niet moe was (@02:00) dan maar even doorgegaan zodat ik 30 keys had voor het rare kistje. Uiteindelijk zat daar de Mauler - Slicer in
Vanavond toch eens kijken of ik er nog wat uurtjes in kan stoppen en zo misschien kan levelen. Het ging dus best hard gisteren dat ik van Prestige 1 LVL 5 of zo nu al LVL28 ben.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Net Prestige 1 ingegaan op de PS4 Pro.
Het is wel een half af game,
want de leaderboards en
combat record moeten nog komen.
IW is goed, maar BOIII was in mijn ogen veel beter.
Het is wel een half af game,
want de leaderboards en
combat record moeten nog komen.
IW is goed, maar BOIII was in mijn ogen veel beter.
Tja, dan switch je toch naar bumper-jumper of claw..stinky1701 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:33:
ff wat anders mannen.....krijgen jullie ondertussen ook zo de schijt van dat oneerlijke verschil tussen mensen met een gewone controller en lui met een Scuf/Elite?
* Acid_Burn loves his elite
ben blij voor je dat je er content mee bent.
het was immers ook een belachelijk dure investering, en dat terwijl je al zoveel geld hebt uitgegeven aan je console en games...stel je voor dat je er niet happy mee was geweest: 150 euro's naar de kl*ten!
voor een controller!
maar vertel eens, waarom gebruikte jij dan niet zelf gewoon bumper-jumper of claw? het had je immers veel geld gespaard als het toch zo eenvoudig is om onder de knie te krijgen.
aha, dat dacht ik al...
het is iig geen eerlijk speelveld meer op deze manier.
en laat dát nu net het hele idee en bestaansrecht van een console zijn...
het was immers ook een belachelijk dure investering, en dat terwijl je al zoveel geld hebt uitgegeven aan je console en games...stel je voor dat je er niet happy mee was geweest: 150 euro's naar de kl*ten!
voor een controller!
maar vertel eens, waarom gebruikte jij dan niet zelf gewoon bumper-jumper of claw? het had je immers veel geld gespaard als het toch zo eenvoudig is om onder de knie te krijgen.
aha, dat dacht ik al...
het is iig geen eerlijk speelveld meer op deze manier.
en laat dát nu net het hele idee en bestaansrecht van een console zijn...

Waarom... omdat ik het fijner vind dan bumper jumper. Er zijn ook stuurtjes voor racespellen... ook oneerlijk zeker tegenover de mensen met een controller.. pff..
Booo fucking hooo...
Booo fucking hooo...

Vandaag mijn 15 pot in cod waren 2 gasten één had 45 kills ander 35 is dat normaal?
Dat is niks bijzonders. Ik haal regelmatig 30+ en af en toe 40+ in BO3, (ik speel alleen maar infected in IW) en ik ben niet extreem goed. Ik ben vaak genoeg 50/60/70/80+ tegengekomen, echt goede spelers kunnen dat halen. Is niks bijzonders hoorraro007 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:31:
Vandaag mijn 15 pot in cod waren 2 gasten één had 45 kills ander 35 is dat normaal?