Ik ben er een beetje sceptisch over. Het ziet er inderdaad verfrissend uit, maar de zombie feeling van een treyarch game zie ik niet ( lees het als, je bent wat gewend van een ander en je gaat opeens een andere richting op ).. Misschien is het een kwestie van wennen uiteraard, maar het is allemaal zo druk. Zelfs een treyarch game had niet eens zoveel traps in een zombie map.Nicknamee schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:54:
Mensen die ook hype'd zijn voor de zombies!? gisteren eerste stuk gameplay gezien beviel mij goed. Leuk idee dat je 3 soorten van geld in het spel hebt en dat er veel easteregg inzitten.
zie graag morgen reacties hoe de game is
Ik zeker! Heb er heel weinig van gezien, maar wat ik er tot nu toe van heb gezien gaat het weer genieten worden om easter eggs te halen etc.Nicknamee schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:54:
Mensen die ook hype'd zijn voor de zombies!? gisteren eerste stuk gameplay gezien beviel mij goed. Leuk idee dat je 3 soorten van geld in het spel hebt en dat er veel easteregg inzitten.
Heb jij al enig idee of je weer kunt levelen/prestige en dingen kan unlocken tijdens de zombie mode?
PC INFO/performance en screenshots van de options/game
https://www.reddit.com/r/...formance_settings_thread/
FoV 80-120 <-- dat is wel nice! Je kan hem al unlocken via vpn
[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 03-11-2016 19:55 ]
Ik wil iw ook niet. Hopen dat de remaster los komt
Deze is gewoon los te verkrijgen voor de ps4cptbuttlick schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:05:
Ik wil iw ook niet. Hopen dat de remaster los komt
Speel pcInhumanous schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:28:
[...]
Deze is gewoon los te verkrijgen voor de ps4
Het zal zo wel druk worden met betrekking tot de pc performance in dit topicfalcon123 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:54:
PC INFO/performance en screenshots van de options/game
[ Voor 3% gewijzigd door Tortelli op 03-11-2016 22:38 ]
Oh? Vertel? Linkje aubInhumanous schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:28:
[...]
Deze is gewoon los te verkrijgen voor de ps4
Ik citeer
"Dus eigenlijk hoef je alleen mw te downloaden en spelen maar.Andere code voor iw kan je verkopen.
Dit staat in psn store, eigenlijk hetzelfde als je de legacy edition koopt.met 2 codes erbij.
For Digital Legacy and Digital Deluxe Editions of Infinite Warfare on PS4, there is no game disc or voucher code. An Internet connection is required to download content. Modern Warfare Remastered and Infinite Warfare are two separate downloads and there is no requirement to have both installed in order to play either piece of content. No game disc is required if you purchased the Digital Legacy or Digital Deluxe Edition of Infinite Warfare. "
Iw is kut haha mwr dan maar weer, kan er niks beters van maken.
Hoogstwaarschijnlijk kwestie van ff wennen denk ik. Ik had hetzelfde beetje bij Titanfall 2shakespeare schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 01:01:
Of moet nog wennen... see it for yourself
Na drie potjes vind ik hem leuker dan in de beta, maar heb er nog geen wauw-gevoel bij. Echt typisch gevalletje same old, same old. Ga het voorlopig even bij MWR houden met zo nu en dan een potje IW voor de afwisseling.
andere mensen het probleem dat infinite warfare van die heftige lag heeft stuttering zegmaar. kan soms met geluk een halve game spelen begint die shit weer. krijgen hun server t weer niet geregeld.. ligt niet aan mijn verbinden de rest van de games wat ik heb werken prima
Stance Fanatic
Volgens mij zijn die leaderboards nog locked.
-
[ Voor 100% gewijzigd door pipapaulus op 04-11-2016 09:22 ]
Jup, sla deze ook maar over, Starwars achtige net niet BO3..
Hahaha lachwekkend hoe weinig belangstelling er voor deze game is. En terecht, wat een absolute troep.
PSN: xMaurice93
Ik lees al genoeg hou het wel bij mijn titanfall bf1 en bo3
Het is gewoon ongelofelijk hoe weinig interesse er inderdaad voor deze game is. Dacht topic zal wel vol staan, maar is hoogstens 1 pagina tot nu toe op launch day.
Ik heb nog even getwijfeld om het te halen, maar puur voor mwr. Echter is dit mij geen 80 euro waard, want IW beviel me totaal niet in de beta.

Ik heb nog even getwijfeld om het te halen, maar puur voor mwr. Echter is dit mij geen 80 euro waard, want IW beviel me totaal niet in de beta.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
En ik maar slijmen bij mijn vrouwtje of ik hem alsjeblieft mocht halen hahahaMaikjuh schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:08:
Het is gewoon ongelofelijk hoe weinig interesse er inderdaad voor deze game is. Dacht topic zal wel vol staan, maar is hoogstens 1 pagina tot nu toe op launch day.![]()
3,277 3,321 Call of Duty: Modern Warfare Remastered - Multiplayer
8,543 8,543 Call of Duty: Infinite Warfare
niet best hoor deze steam stats....
Had stiekem wel verwacht dat MW meer spelers zou hebben.soldier wolf schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:33:
Maar goed, dit is PC. Dat is voor CoD volgens mij sowieso de kleinste community.
Komt nog wel als de remasterd los te verkrijgen is...bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:00:
[...]
Had stiekem wel verwacht dat MW meer spelers zou hebben.
Maar goed, dit is PC. Dat is voor CoD volgens mij sowieso de kleinste community.
Hopelijk niet op de manier die je naam doet vermoedencptbuttlick schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:21:
[...]
En ik maar slijmen bij mijn vrouwtje of ik hem alsjeblieft mocht halen hahaha
Opmerkelijk genoeg vermaak ik me met deze game ongeacht dat ik gister nacht nogal weggespeeld werd. Dit is de eerste COD die ik speel waar de voeten niet op de grond blijven, op misschien 10 potjes BO3 na. Verder elke COD grijs gespeeld vanaf COD 2 tot Ghosts.
Echter lijkt het voor mij net alsof iedereen in het bezit is van die controllers met die paddles achterop. Hoe krijgen mensen het voor elkaar om letterlijk tijdens het jumpen hun aim bij te blijven stellen zonder zo'n controller. Ik bedoel je duim moet hiervoor op de thumbstick blijven terwijl je tegelijkertijd moet jumpen. Dropshotten met tactical layout helpt gelukkig nog wel een beetje maar is niet te vergelijken met het voordeel van zo'n controller. Kan ook aan mij liggen hoor dat ik er gewoon nog niet mee om kan gaan haha.
Echter lijkt het voor mij net alsof iedereen in het bezit is van die controllers met die paddles achterop. Hoe krijgen mensen het voor elkaar om letterlijk tijdens het jumpen hun aim bij te blijven stellen zonder zo'n controller. Ik bedoel je duim moet hiervoor op de thumbstick blijven terwijl je tegelijkertijd moet jumpen. Dropshotten met tactical layout helpt gelukkig nog wel een beetje maar is niet te vergelijken met het voordeel van zo'n controller. Kan ook aan mij liggen hoor dat ik er gewoon nog niet mee om kan gaan haha.
Ze hebben ook een button layout voor bumber jumper. Dan spring je met L1. Mijn probleem hiermee is dat ik hier niet aan kan wennen na dik 6 jaar cod te hebben gespeeld met controller..RichardS1 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:43:
Opmerkelijk genoeg vermaak ik me met deze game ongeacht dat ik gister nacht nogal weggespeeld werd. Dit is de eerste COD die ik speel waar de voeten niet op de grond blijven, op misschien 10 potjes BO3 na. Verder elke COD grijs gespeeld vanaf COD 2 tot Ghosts.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Idd, kan me herinneren dat dit veel anders was tijdens de launch BO3Maikjuh schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:08:
Het is gewoon ongelofelijk hoe weinig interesse er inderdaad voor deze game is. Dacht topic zal wel vol staan, maar is hoogstens 1 pagina tot nu toe op launch day.
Datzelfde probleem had ik dus ook. Ik heb het geprobeerd met Bumper Jumper Tactical maar ook daar kan ik niet mee opweg. Ik hoop dat ik eraan ga wennen want € 129 voor een controller is mij iets te veeldaxcy schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:02:
[...]
Ze hebben ook een button layout voor bumber jumper. Dan spring je met L1. Mijn probleem hiermee is dat ik hier niet aan kan wennen na dik 6 jaar cod te hebben gespeeld met controller..
[ Voor 9% gewijzigd door RichardS1 op 04-11-2016 15:08 ]
wow op steam lees ik alleen maar slechte reacties , Dit is een ware poppenkast !
hahahaa dat zal wat zijn hel0n3w012ph schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:24:
[...]
Hopelijk niet op de manier die je naam doet vermoeden
Lekker toch..
Heb hem zelf gekocht voor de zombies en MW
Uit het buitenland gehaald die scheelde weer wat. Benieuwd hoe het is, de remaster versie op de X1.
Zondag helaas pas tijd.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik lees zulke droevige dingen op steam dat ik hem echt niet ga aanschaffenFamous schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:14:
[...]
Lekker toch..
Heb hem zelf gekocht voor de zombies en MW![]()
Uit het buitenland gehaald die scheelde weer wat. Benieuwd hoe het is, de remaster versie op de X1.
Zondag helaas pas tijd.
Ik ben benieuwd wat deze game voor mij gaat beteken. BO3 had ik direct spijt van me aankoop en ben toen ook gestopt met spelen. Na een maandje gaf ik het nog een kans en ja hoor, ben nu 9de prestige. Achteraf een goede game imo. Voor IW heb ik op dit moment een meh gevoel. Vooral het snel dood gaan en de campers irriteer ik me mateloos aan. Morgen middag nog eens goed voor gaan zitten kijken als beter gaat.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Destijds bij BO1 of BO2, toen was het pas druk....donvalentino schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:07:
[...]
Idd, kan me herinneren dat dit veel anders was tijdens de launch BO3
Bo2 speel ik nog steeds grijsbaronruud schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:34:
[...]
Destijds bij BO1 of BO2, toen was het pas druk....
Krijg je die remaster nou alleen bij de duurste versie (>80 euro) of ook bij de "normale"?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Vind dat zombies er wel bruut uitzien. Zijn er mensen die dat eens op de PS4 willen doen? Meeste van mijn vrienden slaan dit jaar over, helaas.
Ik speel al heel veel jaren COD maar deze ga ik toch overslaan. Hopelijk komt er volgend jaar weer een goede versie. Nog maar kijken welke shooter nu te spelen, BF1 beta kon me niet echt boeien en Titanfall is me ook te futuristisch. Als iemand nog suggesties voor een alternatief heeft dan hou ik me aanbevolen.
Helaas moet ik mededelen dat ik hem toch maar gekocht heb zonder butt gelikt te hebben 
Ik kan het niet weerstaan hem niet te spelen als call fan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie op een goede pc erg vet is of gaat worden.
Ik geloof praatjes niet wil het zelf zien.
Er zijn veel player online op de stats
Ik heb niet de legacy want MW remaster is gewoon ouwe zooi in een nieuwer jasje en die ken ik al
Ik kan het niet weerstaan hem niet te spelen als call fan.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie op een goede pc erg vet is of gaat worden.
Ik geloof praatjes niet wil het zelf zien.
Er zijn veel player online op de stats
Ik heb niet de legacy want MW remaster is gewoon ouwe zooi in een nieuwer jasje en die ken ik al
[ Voor 49% gewijzigd door cptbuttlick op 04-11-2016 16:39 ]
Oke, dit is toch wel heel schandalig. Als je COD via de Windows Store koopt, kan je NIET samenspelen met mensen die exact dezelfde game hebben gekocht via Steam
(zie het antwoord bij vraag 4 van de link)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ze proberen wel heel wanhopig deze franchise te slopenMoi_in_actie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:31:
Oke, dit is toch wel heel schandalig. Als je COD via de Windows Store koopt, kan je NIET samenspelen met mensen die exact dezelfde game hebben gekocht via Steam(zie het antwoord bij vraag 4 van de link)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ach alsof je hem in de windows store zou kopen , Daar ben ik wel van genezen hoorMoi_in_actie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:31:
Oke, dit is toch wel heel schandalig. Als je COD via de Windows Store koopt, kan je NIET samenspelen met mensen die exact dezelfde game hebben gekocht via Steam(zie het antwoord bij vraag 4 van de link)
Ach, er zijn legio mensen (met name kinderen) die een kant en klare desktop kopen bij een Mediamarkt of Staples en bij de Windows Store ineens Call of Duty zien staan. Die mensen zullen balen als een stekker, en het ook niet eens begrijpen, waarom ze niet met hun vrienden kunnen spelen. Vrienden die de game via Steam gekocht hebben.cptbuttlick schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:13:
[...]
Ach alsof je hem in de windows store zou kopen , Daar ben ik wel van genezen hoor
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ja daar heb je gelijk in , Alleen de meeste PC gamers weten wel dat je altijd de steam versie moet pakken.Moi_in_actie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:16:
[...]
Ach, er zijn legio mensen (met name kinderen) die een kant en klare desktop kopen bij een Mediamarkt of Staples en bij de Windows Store ineens Call of Duty zien staan. Die mensen zullen balen als een stekker, en het ook niet eens begrijpen, waarom ze niet met hun vrienden kunnen spelen. Vrienden die de game via Steam gekocht hebben.
Windows store is kut en blijft kut.
Ik hoop op de dag dat ze origin steam windows store alles in 1 voegen met 1 app op je pc.
Of 1 app die alle progs apart verzamelt zou ook mooi wezen
[ Voor 14% gewijzigd door cptbuttlick op 04-11-2016 17:19 ]
Ik snap al t gezeik niet. Spel speelt snel, iedereen kan kills maken en de mogelijkheden qua wapens zijn uitgebreid. Ik vind m prima spelen! Alleen de TTK moet nog aangepast worden.
Is dus fors minder dan wat Titanfall 2 deed op de eerste dagen van de lancering op de PC. Vind dat ook helemaal niet erg. COD mag eens flink onderuit gaan. Misschien dat ze dan weer eens moeite in de COD serie gaan steken waarvan ik denk dat het zou moeten. De netcode is dramatisch slecht de laatste 3 delen namelijk.soldier wolf schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:33:
Verwijderd
Zijn die zombies in singleplayer af te knallen?
(Ik wil de game eigen alleen voor de zombies alleen aanschaffen)
Spel is indd niet om naar huis over te schrijven op een dikke pc.
Lijken wel console graphics dat is echt erg.
92 fps is ook veel te weinig voor mijn systeem.
Lijken wel console graphics dat is echt erg.
92 fps is ook veel te weinig voor mijn systeem.
Mensen die hier las van stuttering opeens last hebben midden in een game? echt hopeloos deze servers..
Stance Fanatic
Ik kan het niet vinden, maar kun je de normale versie (disc) upgraden naar een digitale legacy versie?
In het andere topic gevraagd.
In het andere topic gevraagd.
[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 04-11-2016 18:58 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb de shit even goed ingesteld , Nu is het een mooie en goede game
alleen die 92 fps lock moet eraf ! ik wil 150-200 fps
Game word nu ook wel wat leuker na een tijdje.
[ Voor 16% gewijzigd door cptbuttlick op 04-11-2016 18:56 ]
Ik vind em niet zo , misschien moet ik er nog even aan wennen kan ook maar speel nu meer MWR.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Is uiteraard een mogelijkheid, maar de meeste fun ga je toch beleven met zn 4e in een goede pot zombiesVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:40:
Zijn die zombies in singleplayer af te knallen?
Speel eens door , Zet je settings goed echt een goede game.Intelcorei7 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:58:
Ik vind em niet zo , misschien moet ik er nog even aan wennen kan ook maar speel nu meer MWR.
wat is je steam id
PrivacyKoning heet ik op steam.cptbuttlick schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:20:
[...]
Speel eens door , Zet je settings goed echt een goede game.
wat is je steam id
[Battle.net: Forsaken#22243]
Zie eerdere quote. Bumper Jumper... speel ik mee sinds AW en dat werkt echt ziekelijk goed.RichardS1 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:43:
Is even wennen maar daarna wil je niet anders. Ik loop al aimend over de muren in elk geval
Hehe niet iedereen is zo positief over de singleplayer
144 is zatcptbuttlick schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:56:
Heb de shit even goed ingesteld , Nu is het een mooie en goede gamealleen die 92 fps lock moet eraf ! ik wil 150-200 fps
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ik heb eindelijk beetje m'n aim onder controle(hopelijk
)

Was toevallig met Twitch.tv/swiftor aan het spelen, was wel grappig opzich.
Of de rest in de lobby had zijn aim nóg minder onder controle dan jij.falcon123 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 04:36:
Ik heb eindelijk beetje m'n aim onder controle(hopelijk)
[afbeelding]
Voor de mensen die spelen, er is nu al surprise double xp in 1e weekend.
Niet in MWR.
Niet in MWR.
De volgende game wordt weer van sledgehammer, die game is al 2 jaar in ontwikkeling. De volgende van IW, die over 3 jaar komt zal ongetwijfeld anders zijnshoombak schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 08:19:
Het goede nieuws van de slechte scores is dat de volgende COD gegarandeerd een WW1/2 smaakje heeft
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
wat heb ik een spijt voor het uitgeven van m'n 80 euro voor deze game! mwr is goed te doen, maar infinite warfare....
Dit forum is niet voor niets totaal dood. Het is echt compleet belachelijk hoe deze game nog een voldoende scoort bij veel reviewers. Dat verdient deze game absoluut niet.soldier wolf schreef op zondag 06 november 2016 @ 00:12:
wat heb ik een spijt voor het uitgeven van m'n 80 euro voor deze game! mwr is goed te doen, maar infinite warfare....
PSN: xMaurice93
Ach, dat is de games media in een nutshell, het is bagger dus het krijgt een 8.Maurice079 schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:24:
[...]
Dit forum is niet voor niets totaal dood. Het is echt compleet belachelijk hoe deze game nog een voldoende scoort bij veel reviewers. Dat verdient deze game absoluut niet.
Kijk naar de user reviews op steam, als dat mixed is dan zegt dat genoeg.
Tot BO1 en 2 waren die reviews nog vrij positief.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 06-11-2016 03:22 ]
Is er al wat bekend van een update op de PC
Ben ik dan de enige die de multiplayer nog best goed vind? Net zoals de SP die echt boven verwachting is.
Tuurlijk heb ik ook m'n momentjes van WTF gebeurd er nou? Maar de wapens voelen goed, er is genoeg te unlocken.
Ik zie mezelf dit nog wel een jaartje spelen hoor
Tuurlijk heb ik ook m'n momentjes van WTF gebeurd er nou? Maar de wapens voelen goed, er is genoeg te unlocken.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik vind hem ook erg goed hoor vermaak me echt heel erg met de mp.aDutchCow schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:09:
Ben ik dan de enige die de multiplayer nog best goed vind? Net zoals de SP die echt boven verwachting is.
Knalt lekker weg vooral die specialist claw is erg vet.
Eerlijk is eerlijk , op een console zou ik deze niet kunnen spelen dat gaat zo snel.
Op de pc is het echt knallen geblazen
[ Voor 10% gewijzigd door cptbuttlick op 06-11-2016 12:24 ]
Ben het er niet mee eens.unfor schreef op zondag 06 november 2016 @ 03:21:
[...]
Ach, dat is de games media in een nutshell, het is bagger dus het krijgt een 8.
Kijk naar de user reviews op steam, als dat mixed is dan zegt dat genoeg.
Tot BO1 en 2 waren die reviews nog vrij positief.
In het begin dacht ik ook WTF is dit.
Nu 6 uur later speelt het echt goed en is echt supergaaf.
En ja ik speel bo2 ook nog steeds
Als je over een aantal maanden nog matches kunt vinden..aDutchCow schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:09:
Mijn laatste cod was advanced warfare, die had op release dag 35000 spelers op pc en vanaf het begin was het al problematisch om games te vinden anders dan Tdm.
IW start met 15000, you do the math...
Ik speel m ook op de PS4, weet niet de cijfers daarvan? Maar de laatste jaren is CoD verschoven van PC-shooter naar een game die geoptimaliseerd is voor consolesunfor schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:25:
[...]
Als je over een aantal maanden nog matches kunt vinden..
Mijn laatste cod was advanced warfare, die had op release dag 35000 spelers op pc en vanaf het begin was het al problematisch om games te vinden anders dan Tdm.
Ik speel m dan wel op PS4, maar ik vind het tempo echt heerlijk! En die claw is heel vet ja hahacptbuttlick schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:22:
[...]
Ik vind hem ook erg goed hoor vermaak me echt heel erg met de mp.
Knalt lekker weg vooral die specialist claw is erg vet.
Eerlijk is eerlijk , op een console zou ik deze niet kunnen spelen dat gaat zo snel.
Op de pc is het echt knallen geblazen
Hi all, heeft iemand hier de W10 Store-versie van IW in huis? Kan diegene me vertellen of dit werkelijkheid is? https://imgur.com/a/O8bF8
Da's nieuws, wat mij betreft.
Da's nieuws, wat mij betreft.
Ik heb dat plaatje ook voorbij zien komen. Tevens las ik in dat artikel dat microsoft niet moeilijk doet wanneer je om die reden een refund aanvraagt.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ook zonder verificatie van users een nieuwsje geworden, gelukkig!MazeWing schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:09:
Ik heb dat plaatje ook voorbij zien komen. Tevens las ik in dat artikel dat microsoft niet moeilijk doet wanneer je om die reden een refund aanvraagt.
nieuws: CoD: Infinite Warfare krijgt 20% korting op W10 Store wegens spelerst...
Gaat het niet wat snel met een gamepad?aDutchCow schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:37:
[...]
Ik speel m ook op de PS4, weet niet de cijfers daarvan? Maar de laatste jaren is CoD verschoven van PC-shooter naar een game die geoptimaliseerd is voor consoles
[...]
Ik speel m dan wel op PS4, maar ik vind het tempo echt heerlijk! En die claw is heel vet ja haha
Ik speel heus wel eens met een gamepad hoor (xbox one controller op pc)
Black ops 3 kan ik er mee spelen maar deze lijkt me echt onmogelijk tegen muis users
Ik heb AW lang gespeeld op de pc en het was druk.unfor schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:25:
[...]
Als je over een aantal maanden nog matches kunt vinden..
Nu is die dood dat wel
Cod is altijd al een console shooter geweest.aDutchCow schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:37:
[...]
Ik speel m ook op de PS4, weet niet de cijfers daarvan? Maar de laatste jaren is CoD verschoven van PC-shooter naar een game die geoptimaliseerd is voor consoles
[...]
Tuurlijk gaat het snel, maar ik speel dan ook niet tegen mensen die een muis gebruiken en dus kan ik gewoon redelijk meekomencptbuttlick schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:24:
[...]
Gaat het niet wat snel met een gamepad?
Ik speel heus wel eens met een gamepad hoor (xbox one controller op pc)
Black ops 3 kan ik er mee spelen maar deze lijkt me echt onmogelijk tegen muis users
Nee. Pas sinds Modern Warfare 2 is het een echte console shooter geworden. Call of Duty 1 is zelfs alleen op PC verschenen.Inhumanous schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:19:
[...]
Cod is altijd al een console shooter geweest.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Inhumanous schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:19:
[...]
Cod is altijd al een console shooter geweest.

Ik wou net zeggen United Offensive speelde ik vroeger toch echt op de pc.MazeWing schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:13:
[...]
Nee. Pas sinds Modern Warfare 2 is het een echte console shooter geworden. Call of Duty 1 is zelfs alleen op PC verschenen.
Verwijderd
Call of Duty 1 heb ik op de Xbox 360 als download.MazeWing schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:13:
Call of Duty 1 is zelfs alleen op PC verschenen.
Deze is later uitgebracht. In eerste aanleg was het een pc-only game met dedicated servers en alles wat typisch is/was aan pc-games van die tijd.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:29:
[...]
Call of Duty 1 heb ik op de Xbox 360 als download.
Ik kon van iemand voor weinig een IW key overnemen en ben bezweken na mijn eerdere annulering.
Doe niet zo dom als ik, het is zonde van je geld.
Iedereen die zegt dat het black ops 3.5 is, heeft de maps niet goed bekeken. Vind de movement wel lekker trouwens.
Doe niet zo dom als ik, het is zonde van je geld.
Iedereen die zegt dat het black ops 3.5 is, heeft de maps niet goed bekeken. Vind de movement wel lekker trouwens.
Meer mensen die last hebben van die irritante frame skips / lag? Als ik m zonder v-sync doe draait ie rond de 90fps (op een 60hz scherm is dat niet zo fijn) en met v-sync krijg ik die frame skips... help?
Van het weekend toevallig geinstalleerd 10 minuten gespeeld maar was al eerder dood dan ik kon schieten.
Eerst maar eens alles instellen zoals ik in BO3.
Vond het wel raar dat het opstarten zo lang duurde.
Eerst maar eens alles instellen zoals ik in BO3.
Vond het wel raar dat het opstarten zo lang duurde.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Activision geeft de schuld wat betreft lag en frame skips aan de servers... Verassend. Tevens vind ik het apart in een game waarin de time to kill zo laag ligt, het aantal hitmarkers met snipers juist zo hoog ligt. Die semi-auto sniper is altijd in 1x eigenlijk, de longbow en de widowmaker in mijn geval 80% hitmarker.. Frustrerend!
Begin me nu toch wel te ergeren aan de frameskips.
Als dit nog lang duurt voor er een fix komt is het gauw gedaan denk ik
Als dit nog lang duurt voor er een fix komt is het gauw gedaan denk ik
Met Black Ops 3 werd het na launch steeds erger. Een half jaar erna vond ik het gewoon niet leuk meer zo random waren de verbindingen. De ene match ben je een dondergod die alles sloopt, de andere match krijg je niet eens hitmarkers wanneer je op iemand schiet en zie je jezelf niet eens schieten in de killcams.JoeyHamers schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:28:
Activision geeft de schuld wat betreft lag en frame skips aan de servers... Verassend. Tevens vind ik het apart in een game waarin de time to kill zo laag ligt, het aantal hitmarkers met snipers juist zo hoog ligt. Die semi-auto sniper is altijd in 1x eigenlijk, de longbow en de widowmaker in mijn geval 80% hitmarker.. Frustrerend!
Daarnaast was bij Blops 3 frameskipping naarmate er meer mappacks uitkwamen het een groter probleem. Je hebt gewoon niet meer het gevoel dat je controle over het verloop van de matches hebt in hedendaagse COD games.
Ik heb werkelijk waar in het gehele jaar bij BlOps 3 nog nooit frame skipping gehad. Geen lag ook niet. Draaide altijd perfect. Bij deze is t meteen raak, ongeacht de grafische instellingen. Echt zonde, aangezien ik t spel zelf prima vind op de time to kill na...Sn0wblind schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:54:
[...]
Met Black Ops 3 werd het na launch steeds erger. Een half jaar erna vond ik het gewoon niet leuk meer zo random waren de verbindingen. De ene match ben je een dondergod die alles sloopt, de andere match krijg je niet eens hitmarkers wanneer je op iemand schiet en zie je jezelf niet eens schieten in de killcams.
Daarnaast was bij Blops 3 frameskipping naarmate er meer mappacks uitkwamen het een groter probleem. Je hebt gewoon niet meer het gevoel dat je controle over het verloop van de matches hebt in hedendaagse COD games.
De ps4 versie was een ander verhaal. De PC versie draaide inderdaad netjes op de wisselvallige verbindingen na.JoeyHamers schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:03:
[...]
Ik heb werkelijk waar in het gehele jaar bij BlOps 3 nog nooit frame skipping gehad. Geen lag ook niet. Draaide altijd perfect. Bij deze is t meteen raak, ongeacht de grafische instellingen. Echt zonde, aangezien ik t spel zelf prima vind op de time to kill na...