Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:00

RawChild

PSN: Rawchild

benjaminrv schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:56:
Toch wel benieuwd hoe deze is. Iemand toevallig nog een friendcode over?
Check de laatste pagina's staan er genoeg bij. Hier vlak boven zelfs 10 stuks

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

beetje laat :/ maar kan ook voor volgende week nog gebruikt worden!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mijn ervaring tot nu toe: meh. G*d dit, g*d dat. Ik vloek teveel, wat voor mij alweer aangeeft wat voor frustratie ik ervaar (heb ik veel minder in Battlefield bijvoorbeeld). Behalve die ene map, waarbij mensen in de lucht vliegen als ze neergeknald zijn, vind ik het tot nu toe weinig aan.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Want an extra 24 hours with the #IWBeta? Done! Play until 10AM PT on Tuesday, Oct.18th! Have feedback? http://tinyurl.com/IWBetaFeedback

https://twitter.com/InfinityWard/status/787730162100137988
Playlist updated! Today we've added Gun Game to the #IWBeta. You can still play KC and Defender by selecting the "Mixed" playlist. 🚀
https://twitter.com/InfinityWard/status/787701427523256321

[ Voor 35% gewijzigd door falcon123 op 16-10-2016 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 21:57
Vond het wel grappig. Mijn 1e indruk was meteen 'wtf is dit een xbox 360 game ofzo'. Best teleurgesteld in de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 20:00
Wie speelt COD nou voor de graphics? :')

Sowieso wel even film grain en motion blur uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik vind IW opzich wel een grappig spel, maar ik heb zo'n hekel aan een controller :P Voel me zo gelimiteerd omdat ik muis gewend ben :p Dus ik hoop echt dat de PC enigszins een beetje ok is. Vandaag ook weer is Ghosts geprobeerd op de PC, hoe dat nou ook alweer speelde, maar ging opzich wel ok nu. Alleen de verbindingen waren wel echt behoorlijk crap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
IW vind ik best een leuk spel. Het spel speelt echt lekker soepel en maakt het killen niet zo heel erg moeilijk. Dat de game zo grijs lijkt vind ik enigszins wel wat hebben.

Nog steeds haat ik het feit dat ik rekening moet houden dat iemand 6 meter hoog om de hoek kan komen springen. Dit soort gevechten verlies ik dan ook altijd.. Het liefst zie ik dan ook dat er een game mode komt dat het trust jumpen ook weg valt. Na een jaar BO3 vind ik het wel genoeg geweest!

Ook dacht ik te merken dat het trust jumpen zelf veel minder krachtig is geworden, ervaren jullie dit ook?

Verder zal ik deze game ook weer uitgebreid gaan spelen!

En nog steeds heb ik geen extra beta codes gekregen.... Snap er niks van.

[ Voor 6% gewijzigd door daxcy op 17-10-2016 09:52 ]

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ari Gold schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:53:
Wie speelt COD nou voor de graphics? :')

Sowieso wel even film grain en motion blur uitzetten.
Een triple A game met miljoenenbudget en miljardenomzet. Vertel eens wat mensen mogen verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

daxcy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:51:
Nog steeds haat ik het feit dat ik rekening moet houden dat iemand 6 meter hoog om de hoek kan komen springen. Dit soort gevechten verlies ik dan ook altijd.. Het liefst zie ik dan ook dat er een game mode komt dat het trust jumpen ook weg valt.

Ook dacht ik te merken dat het trust jumpen zelf veel minder krachtig is geworden, ervaren jullie dit ook?

Verder zal ik deze game ook weer uitgebreid gaan spelen!

En nog steeds heb ik geen extra beta codes gekregen.... Snap er niks van.
Precies ook waar ik me aan erger, heb bo3 alleen voor de zombies gespeeld en AW overgeslagen dus ben het helemaal niet gewend. Gelukkig is MW:R de reden voor de aankoop geweest dus ik maak me er niet druk om.

Die beta codes krijg je op het moment dat je je eigen code inlevert op de cod website, die komen niet op een later moment.
Silversin schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Een triple A game met miljoenenbudget en miljardenomzet. Vertel eens wat mensen mogen verwachten :P
Je weet wat je kan verwachten van Call of duty, je krijgt trailers en early gameplay te zien, en dan toch niet tevreden? Misschien moet je dan wat minder verwachten voortaan ;)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
falcon123 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:35:
Want an extra 24 hours with the #IWBeta? Done! Play until 10AM PT on Tuesday, Oct.18th! Have feedback?
Is de beta gewoon verlengd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Byron010 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Die beta codes krijg je op het moment dat je je eigen code inlevert op de cod website, die komen niet op een later moment.
Ik heb COD IW via de ps4 store zelf gekocht. Dan zou je na het downloaden 5 extra codes krijgen. Deze heb ik tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen.. Vandaar dat ik het er in kleine lettertjes erbij had gezet :P

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
Byron010 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:28:

Je weet wat je kan verwachten van Call of duty, je krijgt trailers en early gameplay te zien, en dan toch niet tevreden? Misschien moet je dan wat minder verwachten voortaan ;)
Serieus, en dit is dan het excuus? Je hoorde niemand over Advanced Warfare of BO3, omdat die graphics er nog prima uitzien. Activision krijgt een free pass omdat het maar 'CoD' is?

Vergelijk de E3 gameplay even met wat je hier krijgt voorgeschoteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Jamesl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:35:
[...]

Is de beta gewoon verlengd? :)
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
ik lees net dat bij het inlossen van je beta code, je nog een aantal "friend tokens" krijgt.

mocht het zo zijn dat dit ook bij de XboxOne beta is volgend weekend, dan zou ik het geweldig vinden als iemand er eentje met me zou willen delen.

ik houd me dus van harte aanbevolen, kan ik IW toch eens een keertje geprobeerd hebben want ik ben vooralsnog niet echt van plan om hem zelf aan te schaffen.

BVD. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik vind die IW te futoristisch, bo3 vond/ vind ik een top spel.
Dit is net Advanced warfare met iets mindere hoge jumps.

Ik houd het een jaartje extra met bo3 icm bf1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Silversin schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Jij hebt zeker graphics boven gameplay of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
Beta verlengen is het minste dat ze kunnen doen als de servers er bijna 50% van de tijd uit lagen.

Eerste indruk is top, smaakt naar meer! Ga wel wachten op de release want ik speel alleen Hardcore S&D ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
Ari Gold schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Jij hebt zeker graphics boven gameplay of niet?
Aangezien ze bijna niks hebben veranderd aan gameplay, verwacht ik wel iets in de grafische hoek ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:05
heb nu een paar potjes gespeld maar ben nog niet onder de indruk, terwijl ik bijv bij advanced warfare wel meteen een wauw gevoel had. heb het idee dat de graphics achteruit zijn gegaan en de maps tot nu toe gewoonweg saai zijn.

Maar moet het misschien wat meer spelen om een goede indruk te krijgen ga uhm sowieso wel halen want over een maand speelt niemand meer BO3 :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Silversin schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

Aangezien ze bijna niks hebben veranderd aan gameplay, verwacht ik wel iets in de grafische hoek ja.
Nou.. de hit detection en lag comp verschilt nog wel eens per game. Dus ruimte voor verbetering in gameplay is er zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Ik heb de beta al flink gespeelden het maximale level gehaald.

De time to kill is echt absurd. In de meeste duels ga ik gewoon dood terwijl ik diegene al 4 keer geraakt heb...

Het thrust-jumpen is ook anders. Het voelt zwaarder aan. Ook heb ik het idee dat de veel minder lang tegen een muur aan kan rennen.

De camo's op de wapens vind ik echt heel erg lelijk.

Maar voor de rest is het niet slecht. Ik denk wel dat dit een betere game wordt dan Ghosts. :)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik ben nog niet overtuigd. Mis het geluid van kogels. Movement vind ik wel prettig. Matchmaking leek beter dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
beste tweakers, heeft er toevallig nog iemand een friend code over?
Ik zit sterk te twijfelen over deze game en wil graag de beta spelen (beetje raar dat ze de beta niet open gooien voor iedereen om twijfelaars over te halen.....)
Alle code op vorige pagina's heb ik allemaal al geprobeerd maar helaas zijn deze allemaal al gebruikt.

Alvast bedankt!:)

zoals je ziet een gevonden:)

[ Voor 4% gewijzigd door soldier wolf op 18-10-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
LE89-P4PJ9-37ZQ gebruikt!

dank dank dank:)
MelvinW schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:32:
Hier nog een hoop beta keys voor wie er nog geen heeft. Inlossen op callofduty.com/redeem en je platform kiezen :)

***members only***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Hierbij een paar nieuwe.

Your Token: 4FT6-4RN8-2KMJ
Friend Token: 5MAA-9GNP-DBD2
Friend Token: R7CE-7HNC-3TE6
Friend Token: 4TQ7-PBNA-6KER
Friend Token: T9T8-HFN2-MCK9
Friend Token: G2J3-J9N8-M8F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

soldier wolf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:31:
beste tweakers, heeft er toevallig nog iemand een friend code over?
Ik zit sterk te twijfelen over deze game en wil graag de beta spelen (beetje raar dat ze de beta niet open gooien voor iedereen om twijfelaars over te halen.....)
Alle code op vorige pagina's heb ik allemaal al geprobeerd maar helaas zijn deze allemaal al gebruikt.

Alvast bedankt!:)

zoals je ziet een gevonden:)
Aankomend weekend verwacht ik een "open" beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
hoezo denk je dat? en ook voor playstation? dan is toch alleen de xbox one beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

soldier wolf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:05:
hoezo denk je dat? en ook voor playstation? dan is toch alleen de xbox one beta?
Dat is meer een gok, nog niet iets van bronnen ofzo maar dit was ook zo met BO3..

Aankomen weekend is beta voor Xbox en PS4 (geen PC volgens mij ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
LOL

Lewis Hamilton to appear in next Call of Duty game

http://www.motorsport.com...call-of-duty-game-840077/

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2016 16:18 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
MelvinW schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:32:
Hier nog een hoop beta keys voor wie er nog geen heeft. Inlossen op callofduty.com/redeem en je platform kiezen :)

***members only***
wow, toch nog eentje gevonden die nog niet gebruikt is!
super bedankt Melvin. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:00

RawChild

PSN: Rawchild

Lol beta stopt nu. Volgend weekend open voor iedereen trouwens

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Na de beta een paar keer gespeeld te hebben toch besloten om deze versie over te slaan en het alleen bij BF1 te houden.

Ik speel al 15 jaar shooter maar tijdens de beta had ik van de 30 potjes 1 potje kunnen afronden met een positief K/D.

De maps die beschikbaar waren zijn zo klein dat je binnen 3 seconde weer een vijand tegenkomt die je met 2 hits al dood maakt.

Ik weet niet of het door mijn skills komt of door mijn leeftijd. Wat ik wel weer is dat ik geen interesse meer heb in deze fast action shooters / arcade en het liever op de iets meer tactischere games ga houden.

Ben blij dat ze een open beta hebben gehouden. Scheelt me toch weer gauw € 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( ik heb de code van bol.com gekregen maar heb nog geen code van call of duty gekregen van de site zelf voor de xbox one kan dat kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 06:29:
:'( ik heb de code van bol.com gekregen maar heb nog geen code van call of duty gekregen van de site zelf voor de xbox one kan dat kloppen
Hij wordt open, dus geen codes meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Jack O10 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Hij wordt open, dus geen codes meer nodig.
Open voor PS4 ja, niet voor xbox ;)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 06:29:
Vorige week rolde ze op donderdag uit, dus op de Xbone waarschijnlijk ook pas morgen.

Je krijgt 6 codes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:53:
[...]

Open voor PS4 ja, niet voor xbox ;)
Oh sorry, verkeerd begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 17:45
Na de beta is voor mij de beslissing IW of MW4 remaster focus tijdens release een stuk makkelijker geworden. Wat een clusterfuck is deze multiplayer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Terminal is coming Day 1 of #IWBeta's 2nd Weekend! Get a preview of this MW2 classic reimagined in #InfiniteWarfare.
https://twitter.com/CallofDuty/status/788786907022893057

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Moet toch zeggen dat ik afgelopen weekend met plezier heb gespeeld. Ik wist wat er zou komen, zelfde style als Bo3 die ik het afgelopen jaar met plezier heb gespeeld. Hier en daar wat toevoegingen etc. Uiteraat had ik liever een MW4 gezien of een Ghost 2. Maar helaas, het werd IW. Dus je kan blijven huilen dat het zo is, of je kan het gewoon proberen. Vind je het leuk, dan koop je hem. Ben je klaar met COD, dan zeggen we de groeten en niet zo huilen ajb. COD blijft gewoon een leuke snelle arcade shooter.

In eerste instantie heb ik de combo gekocht voor MWR, en had echt de instelling van ik zie wel wat IW is. Als ik ergens tijd over heb dan slinger ik wel is een potje aan. Misschien valt MWR wel een beetje tegen omdat je al bijna 3 jaar trust jumps en wallruns heb. IW valt mij echt 100% mee. En zal er best wat uurtjes in stoppen. Het voelt vertrouwd, en met een leuk groepje vrienden / mede gamers kan je hier echt wel uurtjes plezier uithalen. Ik kijk uit naar aankomend weekend, Terminal is altijd wel weer even leuk!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ik heb de beta ook vorig weekend gespeeld en weet nu 100% zeker dat ik deze game niet ga kopen.

Te weinig verandering t.o.v BO3, dus sla ik de game dit jaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

jesse111 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:08:
Ik heb de beta ook vorig weekend gespeeld en weet nu 100% zeker dat ik deze game niet ga kopen.

Te weinig verandering t.o.v BO3, dus sla ik de game dit jaar over.
Vind je BO3 dan zo slecht? Of is het puur omdat er voor jou te weinig veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
TLM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Vind je BO3 dan zo slecht? Of is het puur omdat er voor jou te weinig veranderd is?
BO3 vond ik wel leuk, maar het is puur omdat er weinig veranderd is. Ik sla dit jaar gewoon over en kijk volgend jaar of de opvolger beter is en echt verandering weer meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al 9 jaar fan van cod.
Elk jaar weer zat ik met smart te wachten op het nieuwe deel en was ik hyped.
1 jaar viel het me zwaar tegen, het jaar van AW.
Dit was het eerste jaar dat ik dacht van, ik ga een jaar overslaan omdat ik niet zo van futuristische shit hou.
Maar na de beta het hele weekend gespeeld te hebben ben ik weer helemaal tevreden en bleken mn verwachtingen gelukkig niet de juiste te zijn.
Gelukkig is dat ook te zien aan de pre orders die na de beta zijn gestegen,ik denk dat er te veel mensen als ik zijn die een oordeel hadden zonder hem gespeeld te hebben.

Mijn tip: ga de beta uitgebreid spelen, dan merk je dat de game gewoon aanvoelt als een call of duty.

Dingen die nog aangepast moeten worden in mijn ogen : Snipers waarvan de aim assist te veel helpt, scorestreaks moeten sterker gemaakt worden, ghost perk aanpassen naar bo3 ghost perk en ttk mag iets hoger.
Voor de rest een prima game.

Wie dit weekend wil knallen als team, stuur me berichtje via ps4... psn: denmen1

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2016 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TLM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:03:
Moet toch zeggen dat ik afgelopen weekend met plezier heb gespeeld. Ik wist wat er zou komen, zelfde style als Bo3 die ik het afgelopen jaar met plezier heb gespeeld. Hier en daar wat toevoegingen etc. Uiteraat had ik liever een MW4 gezien of een Ghost 2. Maar helaas, het werd IW. Dus je kan blijven huilen dat het zo is, of je kan het gewoon proberen. Vind je het leuk, dan koop je hem. Ben je klaar met COD, dan zeggen we de groeten en niet zo huilen ajb. COD blijft gewoon een leuke snelle arcade shooter.

In eerste instantie heb ik de combo gekocht voor MWR, en had echt de instelling van ik zie wel wat IW is. Als ik ergens tijd over heb dan slinger ik wel is een potje aan. Misschien valt MWR wel een beetje tegen omdat je al bijna 3 jaar trust jumps en wallruns heb. IW valt mij echt 100% mee. En zal er best wat uurtjes in stoppen. Het voelt vertrouwd, en met een leuk groepje vrienden / mede gamers kan je hier echt wel uurtjes plezier uithalen. Ik kijk uit naar aankomend weekend, Terminal is altijd wel weer even leuk!
Ben het 100% met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

jesse111 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

BO3 vond ik wel leuk, maar het is puur omdat er weinig veranderd is. Ik sla dit jaar gewoon over en kijk volgend jaar of de opvolger beter is en echt verandering weer meebrengt.
Vrees dat Sledgehammer volgend jaar niet met COD komt uit met van de huidige tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:55
Voor de liefhebber nog wat xbox one codes voor de beta:
1. M293X-XV7FC-RGJX6-9QT2M-4CP4Z
2. DHTQF-DGKJC-V9XFY-XPVVM-M3R2Z
3. F9J2F-2H4HG-6HFJY-7FJ4G-933YZ
4. DMFMM-G7FY2-HXV2T-FVGGK-7K7CZ
5. 93C2G-RTMPW-PJ6WK-C9XPR-F23MZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
TLM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Vrees dat Sledgehammer volgend jaar niet met COD komt uit met van de huidige tijd....
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torp_me schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:51:
Voor de liefhebber nog wat xbox one codes voor de beta:
1. M293X-XV7FC-RGJX6-9QT2M-4CP4Z
2. DHTQF-DGKJC-V9XFY-XPVVM-M3R2Z
3. F9J2F-2H4HG-6HFJY-7FJ4G-933YZ
4. DMFMM-G7FY2-HXV2T-FVGGK-7K7CZ
5. 93C2G-RTMPW-PJ6WK-C9XPR-F23MZ
Thnx, man! Ik heb nummertje 4 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
alle codes helaas al gebruikt.
heeft iemand nog een code over voor de xbox one.
ik zou hem graag willen proberen!
graag in een pm bericht :)

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Laatst online: 07:20
En nog drie Xbox One codes voor de liefhebber:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
middelste code gebruikt dankje wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:40
RovloSQL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:21:
En nog drie Xbox One codes voor de liefhebber:

***members only***
Thnx de bovenste gebruikt!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Thanks Rovlo, onderste gebruikt

[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 21-10-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Eerst volgende die een COD gaat maken is Sledgehammer (makers van AW). Kans is wel groot dat het 1 in de toekomst word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Heeft iemand nog een code over voor een maat van me? voor Call of Duty Xbox One beta?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
en wat vinden de Xboxers er van?

even afgezien van alle gameplay etc: het ziet er altijd zo flets uit, die MW/IW spellen...moet ik echt altijd aan wennen en ik kan niet zeggen dat ik het mooier vind dan de Treyarch games.

voor de rest voelt het sterk als BO3 qua movement.
TTK is idd rete laag, voelt bijkans aan alsof je HC speelt!

dat zijn mn eerste indrukken na een paar potjes spelen gister.
kijken of we er vandaag wat meer tijd in kunnen steken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Bedankt Nanostylez, ik heb de derde gebruikt.

XBL: AntichristSupa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Beta is vrij te downloaden vanuit Japanse store:

https://www.microsoft.com...warfare-beta/c3kgdc5gwxsh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Enige wat ik tot nu toe jammer vindt aan het spel en dit kan misschien wat mierenneukerig maar zijn de camo's van guns. Wel mooi dat ze nu de hele gun bedekken maar ze hebben naar mijn idee zich er erg makkelijk vanaf gemaakt om gewoon felle kleure helemaal de gun te laten bedekken je ziet niet eens goed wat het is op een gegeven momen.

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
NL store ook volgens mij
https://store.playstation...05378_00-CODIWBETA0000001

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 21-10-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Laatst online: 07:20
Ik heb nog 1 XBox One code over, have fun:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
werkt het bij de rest ook niet de beta? kan online profiel niet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:24
Wat een verschrikkelijke rommel is deze game zeg. Dit wordt de eerste CoD sinds CoD4 die ik definitief niet ga halen. Wacht wel totdat MWR los te verkrijgen is.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Ik vind deze game, na een stuk of 5 potjes gespeeld te hebben, leuker als bo3. En zeker leuker als aw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Heb het vanavond weer geprobeerd. Kan de fun er niet in vinden. Heb geen klik met de lethals/wapens en streaks. Mis Awareness.

Mijn pre order ga ik cancelen. Vond AW en BO3 echt leuk. Ga proberen MWR te scoren in de toekomst. Of voor een budgetprijsje de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 03:08
Waarom krijg ik een slotje als ik online wil spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
De beta valt mij zwaar tegen.. de gameplay is veel te snel. En je kan nooit uit een vuurgevecht ontkomen. Als het überhaupt begint.. 1-5 kogels nodig voor een kill.

Ik stap Helaas over op titanfall dit jaar..

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 05-09 15:51
Activision/Infinityward heeft het voor elkaar gekregen om zelfs met een beta heel het spel te verneuken. Ongelofelijk wat een klotespel hebben ze er van gemaakt. Verbinding met de server is echt dramatisch. Ik word er elke 5 minuten uitgegooid. Heb vandaag nog geen game af kunnen maken, telkens flikkert die me eruit.
Dit is de eerste COD sinds COD2 die ik laat liggen. Hopelijk gooien ze de Remastered ooit nog op de markt zonder deze nieuwe troep erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Batiatus schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:42:
Activision/Infinityward heeft het voor elkaar gekregen om zelfs met een beta heel het spel te verneuken. Ongelofelijk wat een klotespel hebben ze er van gemaakt. Verbinding met de server is echt dramatisch. Ik word er elke 5 minuten uitgegooid. Heb vandaag nog geen game af kunnen maken, telkens flikkert die me eruit.
Dit is de eerste COD sinds COD2 die ik laat liggen. Hopelijk gooien ze de Remastered ooit nog op de markt zonder deze nieuwe troep erbij.
Misschien wel eens aan gedacht dat dit meer aan jou ligt, dan aan de servers? Heb maar zelden disconnects met de beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Batiatus schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:42:
De kwaliteit van de beta is verschrikkelijk slecht.. de gameplay is te snel. Maar de servers van activision zijn altijd heel goed. Dus even je ping En je internet verbinding checken als je aan het gamen bent.

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben toch ook wel benieuwd naar de beta! Is er komend weekend nou open beta op alle platforms?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 09:46
DennusB schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:40:
Ik ben toch ook wel benieuwd naar de beta! Is er komend weekend nou open beta op alle platforms?
Nu downloaddn en spelen.

Wacht zelf op cod4 remaster.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 05-09 15:51
JoeyHamers schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:33:
[...]

Misschien wel eens aan gedacht dat dit meer aan jou ligt, dan aan de servers? Heb maar zelden disconnects met de beta..
Ik heb er alleen gister echt veel last van gehad, de dagen ervoor niet. Niets verandert aan mijn netwerkverbindingen. Ook geen enkel ander apparaat in huis of andere game had hier last van. Lijkt wel alsof ze zondag al gingen downscalen. Wel opvallend dat het bij Domination vaak net voordat de eerste ronde was afgelopen die connection issues opspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DennusB schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:40:
Nee, dit weekend is het laatste weekend. Je kan spelen t/m vandaag 7uur, tenzij het verlengd is.

Spel komt volgende week vrijdag uit.

Ik heb iig besloten 'm te laten gaan. Heb m'n pre-order bij Bol geannuleerd. Voor mij dit jaar niet. Grootste reden is dat ik vind dat ik teveel doodga door random shit. En dat frustreert ontzettend. Ik merk het ook aan pro's als Scumpi. Die gast is echt goed, maar kan met moeite een killstreak vasthouden.
Het ligt natuurlijk ook aan gewenning met wapens en spawns e.d., maar de frustratie is echt. Dat had ik bij de Blops3 beta absoluut niet.

Erg jammer. Ik vind de competitie van CoD het sterkste punt, maar als ik er geen plezier in heb speel ik het niet. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Ik had IW bij de xbox store gepre-ordered en deze heb ik vanochtend geannuleerd. Ik werd niet happy van de beta. Het gaat voor mij deze keer Titanfall2 worden denk ik. Met die beta had ik wel plezier.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word even volwassen ofzo..

[ Voor 82% gewijzigd door Grotman op 24-10-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
deze ook maar weg :)

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 24-10-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55

Zelfs Driftor ziet het niet meer zitten met deze game en die heeft zijn hele carrière aan dit spel te danken.

Dan maar hopen dat ze de remaster over een paar maanden vrijgegeven en er weer een normale COD in de maak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:08

MazeWing

The plot thickens...

Het is echt bizar hoe negatief men is over deze CoD. Als zelfs hardcore spelers die hun hele bestaan te danken hebben aan CoD negatief zijn dan moet het echt erg zijn.

Ik zelf heb ook een pre-order geplaatst maar ga deze ook annuleren. Titanfall 2 lijkt me beter en leuker om te spelen. Daarbij geef ik weinig om de remaster.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ook hier de pre order geannuleerd. Geen fijn gevoel bij de beta en vind tevens dat er veel te weinig vernieuwing is...

Battlefield 1 is daarintegen erg goed. Wees je wel bewust dat bf1 meer gericht is op samenwerking en voor de objective gaan. En dat solo enkel voor kills gaan niet echt gewaardeerd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit is reactie op video van Driftor van XclusiveAce:
Hij heeft ook wel goede punten.
Bij mij beviel IW an sich wel, ben alleen benieuwd naar de performance van de PC versie..

[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 27-10-2016 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Ook hier de pre order geannuleerd
vanmiddag maar bf1 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Maf om te lezen dat iedereen zo negatief is over dit spel. Vindt het juist beter aanvoelen dan dat BO3 doet op dit moment met allemaal die vage dlc shit, wazige maps, etc.
Moet dan echter wel kwijt dat alle wapens na mijn idee veel te snel schieten. De helft van de guns die tegen je worden gebruik krijg je niet eens dat kans om je uberhaup te verweren. De spawns moeten ook nog wel wat gefixt worden.
Voor de rest voelt de game wel goed aan na mijn idee, ben natuurlijk ook benieuwd naar de re-master(re-make) van MW want hier is ook wel veel aan veranderd.

Stance Fanatic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
De livestream over de e-sports kant en reveal van een nieuwe map:
https://www.twitch.tv/callofduty/v/97315895

Daarnaast zijn de minimum specs voor PC bekend:
  • Processor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 70 GB available space
  • Sound Card: DirectX 11 Compatible
  • Additional Notes: Disk space requirement may change over time.
http://store.steampowered.com/app/292730/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitale versie van de legacy edition voor de playstation 4 nu 55€ bij Nedgame.
Toch maar gehaald. Ik had hem al op de xbox one.
Nu kan ik dus ook met de old school kliek op de playstation modern warfare spelen.
Netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Nicknamee schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:28:
Maf om te lezen dat iedereen zo negatief is over dit spel. Vindt het juist beter aanvoelen dan dat BO3 doet op dit moment met allemaal die vage dlc shit
Reken er maar op dat dit bij IW ook zeker het geval zal zijn ik geloof niet dat ze al die "Dlc shit" weg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:46:
Nu kan ik dus ook met de old school kliek op de playstation modern warfare spelen.
Netjes hoor.
Mooi dat je het zegt, dan toch maar mijn hardcopy retour sturen zodra ik hem ontvangen heb en mijn 90eu terug krijgen. Ondertussen alvast de digitale versie kopen dan :)

Je hebt me nu 35eu bespaard, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byron010 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Mooi dat je het zegt, dan toch maar mijn hardcopy retour sturen zodra ik hem ontvangen heb en mijn 90eu terug krijgen. Ondertussen alvast de digitale versie kopen dan :)

Je hebt me nu 35eu bespaard, bedankt!
Ik vond het ook al een beetje raar, want het scheelt best een hoop. In de store is hij 90 en dan is het ook digitaal. En voor die xbox one versie had ik 2 oude spellen ingeleverd en ik geloof 2 tientjes bijbetaald dus dat valt ook wel mee. Dan heb ik hem nu voor nog minder dan de prijs in de store op xbox en playstation.
Mooie deal, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:37
falcon123 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:40:
De livestream over de e-sports kant en reveal van een nieuwe map:
https://www.twitch.tv/callofduty/v/97315895

Daarnaast zijn de minimum specs voor PC bekend:

[...]

http://store.steampowered.com/app/292730/
netjes. Ik zal zo de OP even bijwerken.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:46:
Netjes hoor.
Is alweer 68 euro geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Inhumanous schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:42:
[...]

Reken er maar op dat dit bij IW ook zeker het geval zal zijn ik geloof niet dat ze al die "Dlc shit" weg laten.
ik heb het hier dan wel meer over de clown pakjes en de melee wapens, de normale guns behalve die disc shooter etc

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Net bevestiging van Playstation dat geld van mijn digitale preorder wordt teruggestort. Koop hem wel in de budgetbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 09:46
Nu weer 55

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Lol veranderd het steeds in de middag. Nu weer 65.

EDIT: nog steeds beter dan 89. Vandaag op de mat binnen gekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ari Gold op 29-10-2016 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Mensen die ook hype'd zijn voor de zombies!? gisteren eerste stuk gameplay gezien beviel mij goed. Leuk idee dat je 3 soorten van geld in het spel hebt en dat er veel easteregg inzitten.

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Iemand al track n trace gehad van bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Kan iemand de game al pre-loaden?

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste