Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Standaard onderdrukt de EMUI software van Huawei dergelijk functionaliteiten voor apps.Telfordia schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:47:
Ik gebruik de NOS app voor nieuws. Op mijn vorige toestel kreeg ik de meldingen bij breaking news gepushed. Ik heb alles aanstaan voor deze app qua meldingen. Klopt het dat dit niet werkt?
Dit moet je zoeken in het apps menu, volgens mij iets met "beschermde apps" en "app toestaan bij scherm uit".
1. Phone Manager > Power saving > Protected apps > (Make sure whatsapp is protected)
2. Phone Manager > Power saving > Settings > Keep mobile data on when sleeping (Make sure this is on)
3. Phone Manager > Notification center > Whatsapp > (Make sure all notification methods are on, and check priority display if you want to give them priority interruption status)
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
waarom niet gekozen voor de honor 8? praktisch hetzelfde maar een stuk goedkoperparagon schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:24:
Sinds gisteren een P9, echt ff wennen want de tel is een stuk kleiner dan m'n OPO. M'n grote vraag is hoe stel je Engels als taal in en Nederland als regio? Verder dan Engels + België kom ik niet.
Heb voor minder dat een H8 kunnen kopen.Rox92 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
waarom niet gekozen voor de honor 8? praktisch hetzelfde maar een stuk goedkoper
Iemand die weet waar ik een originele display kan bestellen? Ik wil hem langs een telefoonboer brengen, alleen ben ik erg bang dat ze een goedkoop schermpje erop zetten, wat jammer zou zijn gezien het scherm van de P9 geweldig is.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
YouTube: Huawei P9 Bend Test - Scratch test - Burn test - Durability Video
Wow! Ik had slechter verwacht !Rubberen schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:24:
JerryRigEverything heef de p9 onlangs zijn verschillende tests laten ondergaan. Ikzelf ben best blij met de uitkomst.
YouTube: Huawei P9 Bend Test - Scratch test - Burn test - Durability Video
DaveD
Hebben andere hier ook last van bij haar vorige toestel nexus 5x deed het spel het wel.
Ik ga er even vanuit dat het dit spel betreft: Google Play: Gummy Drop!?harold1972 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:45:
Mijn vrouw heeft de huawei p9 alleen het spel gummy drop doet het niet, word niet gevonden in de play store maar staat wel bij al haar gedownloade apps. Als ze hem vanuit daar wil installeren staat er niet compatibel!
Niet compatibel heeft overigens over het algemeen te maken dat de app niet gedraaid kan worden, omdat die niet compatibel is. De enige persoon die dit kan oplossen zijn de ontwikkelaars. Die zou ik dus even een bericht sturen.
Dat heeft er weer mee te maken, dat ze 'm dan op een ander apparaat wel heeft kunnen downloadenharold1972 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:45:
word niet gevonden in de play store maar staat wel bij al haar gedownloade apps.
Voor de rest met Rens inderdaad, of een los installatiebestand downloaden en die proberen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je wilt hem na 4 jaar krasloos in de kast opbergen om er vervolgens nooit meer naar om te kijken?Telfordia schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:44:
Ik heb sinds een paar maande de P9. Ik heb deze gekocht samen met een officieel Huawei hoesje met een klein venstertje. Ik zie nu dat precies op de plek van dit kunststof venster allemaal kleine krasjes op het scherm ontstaan. Het toestel komt in het hoesje alleen in een broekzak en op kantoor. Hebben meer mensen dit? Ik heb hier melding van gemaakt bij Huawei omdat ik het wel heel erg zonde vindt. Mijn vorige toestel had na 4 jaar nog geen krasje.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Merk wel dat de coating van mijn covervenster oplost doordat ik deze in mijn stuurtas steekt samen met mijn portefeuille als ik gaat fietsen.
Vindt het een erg interessant toestel.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Wel snel zijn, want de copyright politie is weer lekker bezig, jammer genoeg.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=URk-W6RiuRE]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pbO7JiL8yWA]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=98Sbx-xohng]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=psNvyXOZ74A]
Je ziet al aan de video opname dat het geluid erg hard stond
Ik heb de video's ook maar in mijn review gegooid.
[ Voor 66% gewijzigd door zonoskar op 20-10-2016 21:15 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Heel erg bedankt!zonoskar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:54:
Ik zal vanavond in de auto eens wat opnemen. Ik dacht dat de P9 dat best aardig deed, maar echt getest heb ik het nog niet.
Wel snel zijn, want de copyright politie is weer lekker bezig, jammer genoeg.
Je ziet al aan de video opname dat het geluid erg hard stond
Ik heb de video's ook maar in mijn review gegooid.
Verbaas me toch echt over de kwaliteit, echt heel erg goed.
Persoonlijk vind ik het jammer dat microfoon kwaliteit bij wat anders dan buiten (wind) of gesprekken nooit in reviews wordt genoemd.
Nu nog de afweging maken.. LG V10 of P9. Beide blijken een goeie microfoon te hebben naast al het mooie wat ze al bieden.
Een review vertelde dat de P9's headphone jack slecht was, hoe hebben jullie dit ervaren? Nou heb ik geen dure oortjes (35,- )en gebruik ik mijn koptelefoon alleen thuis dus perfectie verwacht ik zeker niet. Maar als het echt te merken is zou dat wel heel jammer zijn.
Daarnaast, P9 of P9 plus? Zover ik zie zijn de enige verschillen de 5,2" - 5,5", 3000 mAh - 3400 mAh en LCD - AMOLED display.
Moet er nog maar is goed over na denken (als ik voor de P9 ga) of dat de extra 150,- waard is.
Op het moment haal ik de volle dag nog met mijn S4 VE 2600mAh (iets meer dan een jaar oud, Android 5.1) dus denk ik dat 3000 sowieso wel genoeg is.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Afhankelijk van welk model P9 Plus je neemt heeft de Plus ook nog Force Touch en NFC. Ook is de Plus zwaarder dan de P9. (heb ze hier alle 2). Oortjes werken perfect, merk niks van slechte jack?Byron010 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Heel erg bedankt!
Verbaas me toch echt over de kwaliteit, echt heel erg goed.
Persoonlijk vind ik het jammer dat microfoon kwaliteit bij wat anders dan buiten (wind) of gesprekken nooit in reviews wordt genoemd.
Nu nog de afweging maken.. LG V10 of P9. Beide blijken een goeie microfoon te hebben naast al het mooie wat ze al bieden.
Een review vertelde dat de P9's headphone jack slecht was, hoe hebben jullie dit ervaren? Nou heb ik geen dure oortjes (35,- )en gebruik ik mijn koptelefoon alleen thuis dus perfectie verwacht ik zeker niet. Maar als het echt te merken is zou dat wel heel jammer zijn.
Daarnaast, P9 of P9 plus? Zover ik zie zijn de enige verschillen de 5,2" - 5,5", 3000 mAh - 3400 mAh en LCD - AMOLED display.
Moet er nog maar is goed over na denken (als ik voor de P9 ga) of dat de extra 150,- waard is.
Op het moment haal ik de volle dag nog met mijn S4 VE 2600mAh (iets meer dan een jaar oud, Android 5.1) dus denk ik dat 3000 sowieso wel genoeg is.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dat klopt, maar een festival heb ik niet zo bij de hand. De auto welLaguna schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:36:
Een auto kan je helaas niet vergelijken met een festival of concert, vooral de lage tonen bij een festival zijn toch wel van een andere categorie.
Snap ik, maar daarmee bedoel ik dus dat jouw test geen garantie is dat de P9 voor zijn wensen geschikt is.zonoskar schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:16:
[...]
Dat klopt, maar een festival heb ik niet zo bij de hand. De auto welEn hij stond wel erg hard, 90% van het maximum. Er zijn menig telefoon die dan al (of zelfs eerder) gaan vervormen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Daar had ik ook al aan gedacht maar toch bedanktLaguna schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:
[...]
Snap ik, maar daarmee bedoel ik dus dat jouw test geen garantie is dat de P9 voor zijn wensen geschikt is.
Het is nou eenmaal moelijk om "eventjes" de microfoon te testen met vergelijkbaar geluid als een festival of concert, Maar dit is toch al aardig wat
Daarnaast ook dit filmpje gevonden YouTube: Huawei P9. Filmare la Sunwaves Festival 2016, Mamaia
Waar het ook erg goed klinkt voor een telefoon.
Het niveau van de android beveiligingspatch is bijgewerkt naar die van september.
En er is nu een optie om de netwerksnelheid te tonen in de bovenste balk.
Al gevonden? Ben nu aan het downloaden en installeren. Heb de P9 voor 'erbij' met werk SIM. Maar de iPhone 7 krijgt steeds meer concurrentie.zonoskar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:30:
Bij mij vind ie nog geen nieuwe update, ik zit nog op B170. Vreemd.
Ja, hij is vanmiddag geïnstalleerd. Vergeten te meldenzeef schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:50:
[...]
Al gevonden? Ben nu aan het downloaden en installeren. Heb de P9 voor 'erbij' met werk SIM. Maar de iPhone 7 krijgt steeds meer concurrentie.
P9 kunnen bestellen voor ongeveer 435. Toch een goeie deal en zelfs goedkoper dan mijn 2e optie LG V10.
Zal zodra die binnen is wel even posten of die mij bevalt of niet
Edit:
Gister het toestel ontvangen, eerste indruk is het echt een mooi toestel. Scherm is beter dan verwacht, hij is lekker snel en er zijn veel opties om dingen te veranderen. audio-jack is gewoon van goeie kwaliteit (ondanks dat 1 van de vele reviews zei dat dat niet zo was)
Camera (low light) en microfoon worden zaterdag op de proef gesteld.
Enige minpunt op het moment is dat het of de usb-c port of de meegeleverde usb-c kabel heel de tijd disconnect/reconnect als ik hem op een pc of laptop aansluit. Probleem is dat ik geen ander usb-c kabel heb om te testen waar het probleem zit, dus vrijdag maar even langs een winkel.
Tot nu toe erg tevreden!
[ Voor 51% gewijzigd door Byron010 op 03-11-2016 09:50 ]
Daar is nog niks officieel over bekend gemaakt, maar er is al wel een Nougat Beta update verschenen.Heijmenberg99 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:33:
Ik heb nu net 2 maanden mn p9. Nu zag ik vanmorgen dit artikel nieuws: LG begint met updaten G5-smartphone naar Android 7.0 En nu vraag ik mij af wanneer krijgt mijn p9 de update naar Android Nougat?
Wat nu? is de telefoon kapot of de oplader?
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 08-11-2016 15:35 . Reden: Link naar review verwijderd ]
Jaa dat wel. Maar dan niet snel.zonoskar schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:55:
Laadt hij wel op als je de telefoon niet gebruikt?
Dat je telefoon via het scherm niet goed laad kan zijn omdat het waarschijnlijk USB2.0 poort is met een maximale laadsterkte van 500mA.Heijmenberg99 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:45:
Wat nu? is de telefoon kapot of de oplader?
Heb je al een andere oplader / kabel geprobeerd?
Met een ipad oplader gebeurt t zelfde. Een andere kabel heb ik niet, want usb C. Het scherm heeft een speciale fastcharge 3.0 poort. Opladen aan t scherm gaat zonder gebruik iets sneller.rens-br schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:37:
[...]
Dat je telefoon via het scherm niet goed laad kan zijn omdat het waarschijnlijk USB2.0 poort is met een maximale laadsterkte van 500mA.
Heb je al een andere oplader / kabel geprobeerd?
[ Voor 5% gewijzigd door Heijmenberg99 op 08-11-2016 15:55 ]
De bijgeleverde kabel is bij mij ook traag en heb helaas ook geen andere kabel om te testen, zelfs het probleem dat via de pc die 10000x.. blijft reconnecten.Heijmenberg99 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:53:
[...]
Met een ipad oplader gebeurt t zelfde. Een andere kabel heb ik niet, want usb C. Het scherm heeft een speciale fastcharge 3.0 poort. Opladen aan t scherm gaat zonder gebruik iets sneller.
Winkel gebeld en op hun kosten een nieuwe kabel mogen bestellen bij bol. Als ik het reconnect probleem nog steeds heb mag ik het toestel terug sturen voor vervanging.
Om verder te gaan op mijn eerder post, hierbij een filmpje van het geluid.
Niet iedereen zijn muziek, dat weet ik
Alleen vindt ik low-light performance niet geweldig en al zeker niet met auto-focus. (bijna altijd overexposed), de focus aanpassen op de felle lichten helpt maar dan wordt de rest zo donker
Overall toch zeer treveden, beeld stabilisatie bij 30fps is goed al jammer dat er geen 4k of 1080p/60fps + EIS/OIS bij zit. Beeld kwaliteit is gewoon goed, al niet perfect en microfoon geluid is zeker een van de beste smartphones op de markt.
Wat ik ook echt een pluspunt van de P9 vindt (en toch wel raar dat het nergens genoemd wordt) Is dat je elke app specifieke toegang moet geven tot een bepaalde functie/locatie van je telefoon. En je kan dus ook gewoon bijv zeggen Nee whatsapp mag geen toegang tot mijn SD kaart, en de functie van whatsapp die dat wilt werkt dan gewoon niet.
Super fijn op met privacy om te gaan zo
Inmiddels is EMUI 5.0 aangekondigd, de schil van Huawei wat draait op Nougat...Heijmenberg99 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:33:
Ik heb nu net 2 maanden mn p9. Nu zag ik vanmorgen dit artikel nieuws: LG begint met updaten G5-smartphone naar Android 7.0 En nu vraag ik mij af wanneer krijgt mijn p9 de update naar Android Nougat?
Wanneer deze uitgerold wordt lijkt een beetje een mysterie, tenminste, ik kan er niets concreets over vinden.
emui bemoeit zich blijkbaar met notificaties, ik moet niet hebben dat whatsapp, gmail en falcon (twitter app) niet doorkomen op mijn horloge
wat betreft krassen, mijn interesse gaat uit naar de Plus variant, die zou Gorilla Glass 4 moeten hebben, dan zou het krassen wel mee moeten vallen toch?
overigens heeft volgens deze lijst van corning zelf de 'gewone' P9 ook Gorilla Glass
ze zeggen er alleen niet bij welke variant...
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
JarlSX schreef op zondag 13 november 2016 @ 02:02:
heeft iemand dit toestel in combinatie met een android wear horloge?
emui bemoeit zich blijkbaar met notificaties, ik moet niet hebben dat whatsapp, gmail en falcon (twitter app) niet doorkomen op mijn horloge
wat betreft krassen, mijn interesse gaat uit naar de Plus variant, die zou Gorilla Glass 4 moeten hebben, dan zou het krassen wel mee moeten vallen toch?
overigens heeft volgens deze lijst van corning zelf de 'gewone' P9 ook Gorilla Glass
ze zeggen er alleen niet bij welke variant...
P9 al niet duidelijk wat voor glas het heeft, houdt het vol tot nr6, net zoals al de andere gorilla glass 4 telefoons. Grote kans dus dat het ook Gorilla Glass 4 is.
nu nog weten hoe het zit met android wear
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ben namelijk opzoek naar een telefoon met een goede camera, zeker bij minder licht. De Nexus 6P doet z'n werk zeer goed op dit gebied, mede dankzij grote pixels (1,44um), een groot diafragma en HDR+.
Iemand die foto's heeft?
Check de review van Chris: reviews: Huawei P9: vernieuwende camera in een elegant jasjeHetGezegde schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:28:
Iemand die meerwaarde ziet van de dubbele camera? Sommige YouTube video's doen mij denken dat de monochrome sensor niks toevoegt, omdat dezelfde fotokwaliteit wordt behaald mét en zonder deze sensor (lens afplakken).
Ben namelijk opzoek naar een telefoon met een goede camera, zeker bij minder licht. De Nexus 6P doet z'n werk zeer goed op dit gebied, mede dankzij grote pixels (1,44um), een groot diafragma en HDR+.
Iemand die foto's heeft?
Ik zie toch echt wel verschil als ik in weinig licht de ZW camera afplak. De foto wordt veel korreliger.HetGezegde schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:28:
Iemand die meerwaarde ziet van de dubbele camera? Sommige YouTube video's doen mij denken dat de monochrome sensor niks toevoegt, omdat dezelfde fotokwaliteit wordt behaald mét en zonder deze sensor (lens afplakken).
Iemand die foto's heeft?
Beide camera's: ISO 2000, 1/17s f2.2
Alleen de kleuren camera (ZW afgeplakt) ISO 1600, 1/17s f2.2
Ben niet helemaal onder de indruk van de kwaliteit bij weinig licht.zeef schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:52:
[...]
Check de review van Chris: reviews: Huawei P9: vernieuwende camera in een elegant jasje
Dan moet je een DSLR kopenHetGezegde schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:34:
[...]
Ben niet helemaal onder de indruk van de kwaliteit bij weinig licht.
Ja die heb ik: Canon 400D. Gaat al jaren mee, maar niet altijd bij me en te zwaar/groot/lomp.
Lijkt er daarmee weer op dst Samsung het allemaal goed voor elkaar heeft. Mooi scherm, lange accuduur, toestellen niet overdreven groot (is niet zo'n issue bij mij) en een van de betere camera's. Een trend die de laatste jaren duidelijk zichtbaar is. Heb t alleen niet zo op Samsung. Maar is misschien toch het overwegen waard.Als je de review van dpreview.com bekijkt, dan doet de P9 het best goed. Je hebt een beetje last van het ontbreken van OIS, daardoor moet er een hogere ISO gekozen worden. Maar als je ziet dat ISO2000 vrijwel net zoveel ruis oplevert als ISO 320 op een Galaxy S7 (en dan nog redelijk wat detail), dan doet Huawei dat toch best goed. En gelukkig is het scherpte filter van Huawei niet zo dramatisch als dat van Samsung.
Zo'n soortgelijke test heb ik gezien op Dx0mark waar je zelf 3 smartphones kunt selecteren en vergelijken.
Zal daar nog eens goed rond zoeken en op een rijtje zetten wat ik belangrijk vind.
Neig dan sowieso naar de p9 plus (Amoled, 5,5 inch is prima, grotere accu).
Thanks.
[ Voor 13% gewijzigd door HetGezegde op 17-11-2016 23:15 ]
Zou zelf bij Samsung dan eerder een custom rom erop zetten - wellicht dat dit de nepheid van de foto's wel ten goede komt, zoals je zegt.zonoskar schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:47:
Samsung heeft vooral veel software verscherping in hun fotos. Dat zien de meeste mensen als 'goed'. Ik krijg er pijn aan mijn ogen van.
Maar eerlijk is eerlijk: de sensor (7,06mm t.o.v. 6,2mm), de pixels (1,4um t.o.v. 1,25um) en het diafragma (f/1.7 t.o.v. f/2.2) zijn gewoonweg groter en dat resulteert sowieso in betere foto's. Moeilijke zoektocht
Hoe zit het met de accuduur trouwens? Meen wel dat LCD doorgaans wat zuiniger is met de batterij dan Amoled (behalve met video kijken e.d.) - zeker bij witte achtergronden zoals veel webpagina's hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door HetGezegde op 18-11-2016 11:26 ]
Vindt hem toch heerlijk in gebruik en was voor mij de goeie keuze. Ook het feit dat het 2.5D glas heeft (klein randje aan alle kanten, verbeterd het gebruiksgevoel heel erg.
Battery manager, Storage manager & Smart Wifi (Schakelt vanzelf over naar wifi wanneer er een bekend netwerk is, kan ook uitgezet worden.) zijn toch erg prettig. Iets wat op op mijn vorige telefoon alleen een battery manager was die helemaal geen nut had.
De features en instellingenmogelijkheden van EMUI zijn geweldig. Het design is alleen minder. Het 'flowt' niet echt met material design wat je in veel apps toch terug ziet.zonoskar schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:03:
Ik denk dat het komt omdat veel Android gebruikers nogal vooringenomen zijn over EMUI. Ik lees het in elke review van een Huawei telefoon en ik kan nou niet zeggen dat ik het een verschrikkelijke skin vindt. In tegenstelling, ik vind al die privacy opties wel handig. Dat het er een beetje uit ziet als iOS vind ik zeker niet vervelend.
Wat ik zover heb gezien van EMUI 5, ziet het er al een stuk beter uit. Notificaties en sneltoetsen zien er beter uit. Hopelijk vinden ze ook een manier om de instellingen iets beter te organiseren. Te veel instellingen zitten nu verstopt onder geavanceerde instellingen of op onlogische plaatsen.
Wel een 'probleem' waar ik echt niet uit kom: ik gebruikte 'niet storen' op mijn iPhone waarbij het scherm ook netjes uit bleef bij meldingen, maar zo gauw ik het scherm aanzette stonden de meldingen er wel netjes. Op mijn P9 blijft het scherm aangaan bij berichten.. ik heb alle instellingen al nagelopen; van prioriteitsonderbreking tot toegestane meldingen, alles lijkt goed te staan. Iemand enig idee waarom het scherm toch aan blijft gaan?
Cities aren't loud, cars are loud
Dat gebeurt bij mij niet, en zo ver ik weet heb ik er nooit iets voor veranderd. Daarnaast weet ik ook niet of android dat uberhaupt ondersteund.. (even opgezocht en wordt vooral gesproken dat dat iPhone only is).FunkyBro schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:06:
Ik ben na jaren van verschillende iPhones sinds twee weken overgestapt op de P9 en echt nog geen moment spijt van gehad, heerlijk in gebruik!
Wel een 'probleem' waar ik echt niet uit kom: ik gebruikte 'niet storen' op mijn iPhone waarbij het scherm ook netjes uit bleef bij meldingen, maar zo gauw ik het scherm aanzette stonden de meldingen er wel netjes. Op mijn P9 blijft het scherm aangaan bij berichten.. ik heb alle instellingen al nagelopen; van prioriteitsonderbreking tot toegestane meldingen, alles lijkt goed te staan. Iemand enig idee waarom het scherm toch aan blijft gaan?
Als je hem echt pas net hebt is misschien even een factory reset een last-resort option.
Heb je hem uiteindelijk via Vodafone besteld?. Hij is nog steeds scherp in prijs bij ze, maar een branded toestel is toch een minpunt.CLB schreef op donderdag 2 juni 2016 @ 14:21:
[...]
Even gechat, 'niet meer aanwezig', voor wat dat antwoord waard mag zijn natuurlijk...
hoop dat foto's ed beter zijn dan huidige z5compact..die zijn pas bedroevend :-)
Dan schiet je RAWzonoskar schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:47:
Samsung heeft vooral veel software verscherping in hun fotos. Dat zien de meeste mensen als 'goed'. Ik krijg er pijn aan mijn ogen van.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Dat is jammer. Vind de huidige achtergrond saai.Telfordia schreef op zondag 4 december 2016 @ 09:11:
Volgens mij kan dat niet. Mij is het ook nog niet gelukt.
Ik heb de P9 sinds donderdag in gebruik.
Ben verrast door het toestel. Loopt erg soepel, goede bouwkwaliteit en de accuduur verrast me in positieve zin. Ik zit nu op nog 36% na 40 uur gebruik en 4 uur SOT. Ik kom van een Redmi 3S, dus ik was zeer benieuwd naar de accuduur, maar die valt me niks tegen.
Had 'm inderdaad via Vodafone, was een unbranded toestel, maar hoe dat nu is durf ik niet te zeggen.ilfamo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:41:
Heb je hem uiteindelijk via Vodafone besteld?.
Hij is nog steeds scherp in prijs bij ze, maar een branded toestel is toch een minpunt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Iemand al ervaring met de aftersales van Huawei, o.a. het omruilen binnen drie maanden van een defect toestel.
In ieder geval maar hopen dat hij het blijft doen tot nu toe wel erg tevreden met de telefoon
Wat heeft jou doen overstappen van de iphone naar de Huawei? En welke iPhone had je? Het liefst verwoorden in een zolang mogelijk verhaal. Als u dat wilt tenminste.FunkyBro schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:06:
Ik ben na jaren van verschillende iPhones sinds twee weken overgestapt op de P9 en echt nog geen moment spijt van gehad, heerlijk in gebruik!
Heb ik vanmiddag gedaan, dus ik heb nu Android 7.0 met EMUI 5.0Patrickccc schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:49:
Men kan via de HiCare app updaten naar Android 7 Naugat ,firmware EVA-L09C432B360.
De download is 2,28 GB groot, maar ging veel sneller dan de vorige kleine updates. Alles lijkt net zo stabiel te werken als voorheen. Met EMUI 5.0 is er nu dus eindelijk een app-drawer.
Het instellingen menu is ook iets gewijzigd, wel ten goede, maar de wijzigingen zijn niet groot.
Geen update mogelijk op mijn P9. Niet via HiCare en niet 'gewoon'.Patrickccc schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:49:
Men kan via de HiCare app updaten naar Android 7 Naugat ,firmware EVA-L09C432B360.
Wat is uw huidige firmware?Ik kom van EVA-L09C432B182,misschien ligt het hier aan.Ik haal hier telkens de informatie over Huawei https://www.huaweiblog.de/ ook bepaalde firmwares .zeef schreef op zondag 8 januari 2017 @ 20:35:
[...]
Geen update mogelijk op mijn P9. Niet via HiCare en niet 'gewoon'.
Daarna via de normale instelling -> update kunnen updaten naar 7.0.
Het stond er ook erg klein ergens boveninzonoskar schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:30:
Ik heb net nog geupdate via HiCare. Ik zag niet dat er een gelimiteerd aantal deelnemers mogelijk was. Misschien over het hoofd gezien.
Zo lang mogelijk zal alsnog vrij kort zijn want de uiteindelijke redenen zijn er niet veel geweest.Berlinetta schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 01:46:
[...]
Wat heeft jou doen overstappen van de iphone naar de Huawei? En welke iPhone had je? Het liefst verwoorden in een zolang mogelijk verhaal. Als u dat wilt tenminste.
Ik heb al sinds de iPhone 4 een iPhone gehad, tot mijn laatste van 2 jaar terug, een iPhone 6. De eerste reden die ik had om voor de iPhone te gaan was puur hebberigheid. De hype was groot en daar ben ik nou eenmaal gevoelig voor. Ik heb daarvoor tal van verschillende telefoons versleten, van een groot aantal verschillende merken. In die tijd ben ik nooit echt gebonden geweest aan 1 merk, ik liet me verleiden door nieuwe snufjes en het nieuwste van het nieuwste te willen hebben.
Toen eenmaal de iPhone bij mij z'n intrede deed was ik erg gecharmeerd van iOS. Het werkt gewoon goed, daar kan je weinig tegenin brengen. Geen vastlopers, geen haperingen, alles is simpel en duidelijk. Ik luister veel muziek, sinds jaar en dag via Spotify. Daar ligt mijn prioriteit en ik wil dat dat goed werkt. Daarnaast gebruik ik de browser veel en app ik de hele dag door. Foto's en video's maken hebben minder mijn interesse. Als deze zaken werken ben ik erg tevreden.
Als je eenmaal een iPhone hebt en misschien nog wel belangrijker: je sociale omgeving heeft ook een iPhone, ga je wennen aan het gebruik van iMessage. Ik denk dat dit ook zeker versterkt is door het bezitten van een iPad en een MacBook, ook al mijn vrienden hebben tenminste een MacBook. We appen dan ook veel via iMessage op zowel de iPhone als MacBook. Het wordt vanzelfsprekend dat iemand een iPhone heeft en een enkele vriend die dit niet heeft valt daardoor (ook al zijn er goede alternatieven, Whatsapp bijvoorbeeld) vrij snel buiten de boot.
Dit is ook de reden geweest dat ik elke keer bij de keus voor een nieuwe telefoon niet verder keek dan een iPhone. Android moest ik niks van hebben omdat daar "..alles toch vastloopt en het niet soepel werkt". Dat is jaren mijn gedachte geweest, een punt waarop Apple zeer goed z'n best heeft gedaan om mij als klant te behouden.
Echter was ik al die jaren een student die niet nadacht over de kosten van een iPhone en rustig een nieuw abonnement afsloot voor 50 euro in de maand met de nieuwste iPhone. Dat veranderde vorig jaar, toen ik het einde van mijn studie naderde en eigenlijk niet direct vast wilde zitten aan een 1- of 2-jarig abonnement omdat er een kans bestond/bestaat dat ik bij het vinden van een baan een telefoon met abonnement zou krijgen (zoals veelvuldig voorkomt in mijn sociale omgeving) waardoor ik ineens 2 telefoons heb waar ik nog eens een tijdje aan vast zou zitten. Ik koos ervoor om een los toestel te kopen met een sim only. En daar kwamen de kosten voor een iPhone ineens naar boven. Jarenlang zat dat verwerkt in het maandbedrag voor mijn abonnement waardoor je dat niet echt doorhebt. Nu begon ik te kijken naar de prijzen voor een los toestel en schrok ik daar best van. Ik ben bijna afgestudeerd, nog geen baan en heb uiteraard een mooie studieschuld dus elke bespaarde euro is mij veel waard. Dat was de eerste reden om toch eens te kijken naar goedkopere alternatieven.
Als tweede reden voor het kijken naar een alternatief was de steeds vaker voorkomende slechte ervaringen met iPhones. Mijn iPhone 5 had na een jaar al wat kuren met de batterij en viel vaak spontaan uit. Na wat kalibratie en andere tips uitgevoerd te hebben kon het er weer even mee door maar hij bleef kuren vertonen. Toen ben ik overgestapt op de iPhone 6 (mijn vorige telefoon) en ook daar weer: na 1 tot 1,5 jaar kuren.. batterij gaat nog maar een halve dag mee, valt spontaan uit, op cruciale momenten laat hij me in de steek. Steeds meer frustraties. Ik was het wel een beetje zat. Ik wilde graag weer een nieuwe telefoon. Begon uiteraard weer te kijken naar een nieuwe iPhone maar de keuze was erg moeilijk. Een iPhone 7 wilde ik niet want veel te duur, geen aux (noem me conservatief) en weinig vernieuwend. Een iPhone 6s scoort op vernieuwing t.o.v. mijn 6 ook 0 punten (3D-touch heeft voor mij geen meerwaarde) en is daardoor veel te duur voor wat je er voor krijgt.
De iPhone SE kwam in beeld want: goed batterij, mooi (subjectief) design en lekker formaat. Maar.. 16GB is vandaag de dag niet meer reëel (voor mij iig niet) dus wordt het sowieso de 64GB versie. Maar dan die prijzen! Hij staat nu in de pricewatch voor 525 euro, toentertijd voor 550 euro. Dat is voor een iPhone goedkoop maar voor een telefoon met die specs echt veel geld. Dat heb ik er niet voor over..
Deze argumenten samen hebben mij doen beslissen om naar alternatieven te kijken. Ik ben een fanatieke tweaker en eigenlijk is het bijzonder te noemen dat ik altijd een iPhone heb gehad (waar weinig aan te tweaken/customizen is). Bij het bekijken verschillende telefoons begon ik interesse te krijgen in goedkope telefoons uit Azië. Voor Xiaomi sprak me erg aan, maar die viel uiteindelijk af door het ontbreken van band 20 (ik zit bij KPN). Daarnaast ben ik toch wel iemand die van specs houdt en niet snel genoegen neem met een goedkoop telefoontje die z'n werk doet (als je het zo bekijkt, regelrecht tegen mijn eerste argumenten voor de keuze van een iPhone in). Ik wil een krachtige telefoon die er ook nog eens goed uitziet, maar wel voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
De compromis heb ik uiteindelijk gevonden in de Huawei P9. Zeker niet het goedkoopste toestel (gekocht voor 475 euro bij Belsimpel) en ook niet veel goedkoper dan de iPhone SE. Maar: een van de snelste toestellen, geheugen uitbreidbaar, NFC, 1920x1080 scherm, grote accu, erg goede camera, etc. Dit vind ik niet terug bij de iPhone, ook al werkt iOS naar mijn mening nog steeds beter dan Android. Het scheelt dat Huawei EMUI veel weg heeft van iOS waardoor de overgang vrij gemakkelijk gaat. Ik gebruik daarbij het IOSmix-thema, waardoor mijn homescreen er bijna exact hetzelfde uitziet als op m'n iPhone 6. Geen appdrawer, maar gewoon alles op je homescreens. Voor de een verschrikkelijk, voor mij overzichtelijk. Ik heb een hekel aan widgets en andere gekke dingen op het homescreen. Gewoon de apps en klaar.
Ik heb de telefoon nu sinds november in gebruik en ik heb nog geen moment spijt gehad. Alles werkt gewoon heerlijk. Android is in dat opzicht echt volwassen geworden en de nieuwe features (die ik bij de iPhone miste) gebruik ik zoveel dat ik bijna niet meer zonder zou kunnen. En een telefoon die meer dan 2 dagen meegaat zonder op te laden is voor mij een unicum, dat had ik echt eerder willen hebben. Overigens heb ik ook een Quick Charger er bij besteld, die zit er standaard helaas niet bij. Ik laad daardoor mijn telefoon nooit meer 's nachts op. Als hij in de middag een keer onder de 20% zakt, sluit ik de QC aan en binnen een uur zit ie weer op 100%. Heerlijk!
Okee, het is dus toch een uitgebreid verhaal geworden, komt denk ik door m'n enthousiasme over deze telefoon
Cities aren't loud, cars are loud
Ja, inmiddels gevonden.Byron010 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:48:
Gister avond dus ook maar even gekeken, kon via de HiCare "aanmelden" voor de beta update naar 7.0/EMUI 5.0. Stonden dat er maximaal 30000(0) (niet goed op de nullen gelet, dus of 30k of 300k) mensen aan mee konden doen en ik zou nummer 29700(0) (ongeveer) zijn.
Daarna via de normale instelling -> update kunnen updaten naar 7.0.
Dankjewel wel voor lange en heldere uitleg.FunkyBro schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:59:
[...]
Zo lang mogelijk zal alsnog vrij kort zijn want de uiteindelijke redenen zijn er niet veel geweest.
Ik heb al sinds de iPhone 4 een iPhone gehad, tot mijn laatste van 2 jaar terug, een iPhone 6. De eerste reden die ik had om voor de iPhone te gaan was puur hebberigheid. De hype was groot en daar ben ik nou eenmaal gevoelig voor. Ik heb daarvoor tal van verschillende telefoons versleten, van een groot aantal verschillende merken. In die tijd ben ik nooit echt gebonden geweest aan 1 merk, ik liet me verleiden door nieuwe snufjes en het nieuwste van het nieuwste te willen hebben.
Toen eenmaal de iPhone bij mij z'n intrede deed was ik erg gecharmeerd van iOS. Het werkt gewoon goed, daar kan je weinig tegenin brengen. Geen vastlopers, geen haperingen, alles is simpel en duidelijk. Ik luister veel muziek, sinds jaar en dag via Spotify. Daar ligt mijn prioriteit en ik wil dat dat goed werkt. Daarnaast gebruik ik de browser veel en app ik de hele dag door. Foto's en video's maken hebben minder mijn interesse. Als deze zaken werken ben ik erg tevreden.
Als je eenmaal een iPhone hebt en misschien nog wel belangrijker: je sociale omgeving heeft ook een iPhone, ga je wennen aan het gebruik van iMessage. Ik denk dat dit ook zeker versterkt is door het bezitten van een iPad en een MacBook, ook al mijn vrienden hebben tenminste een MacBook. We appen dan ook veel via iMessage op zowel de iPhone als MacBook. Het wordt vanzelfsprekend dat iemand een iPhone heeft en een enkele vriend die dit niet heeft valt daardoor (ook al zijn er goede alternatieven, Whatsapp bijvoorbeeld) vrij snel buiten de boot.
Dit is ook de reden geweest dat ik elke keer bij de keus voor een nieuwe telefoon niet verder keek dan een iPhone. Android moest ik niks van hebben omdat daar "..alles toch vastloopt en het niet soepel werkt". Dat is jaren mijn gedachte geweest, een punt waarop Apple zeer goed z'n best heeft gedaan om mij als klant te behouden.
Echter was ik al die jaren een student die niet nadacht over de kosten van een iPhone en rustig een nieuw abonnement afsloot voor 50 euro in de maand met de nieuwste iPhone. Dat veranderde vorig jaar, toen ik het einde van mijn studie naderde en eigenlijk niet direct vast wilde zitten aan een 1- of 2-jarig abonnement omdat er een kans bestond/bestaat dat ik bij het vinden van een baan een telefoon met abonnement zou krijgen (zoals veelvuldig voorkomt in mijn sociale omgeving) waardoor ik ineens 2 telefoons heb waar ik nog eens een tijdje aan vast zou zitten. Ik koos ervoor om een los toestel te kopen met een sim only. En daar kwamen de kosten voor een iPhone ineens naar boven. Jarenlang zat dat verwerkt in het maandbedrag voor mijn abonnement waardoor je dat niet echt doorhebt. Nu begon ik te kijken naar de prijzen voor een los toestel en schrok ik daar best van. Ik ben bijna afgestudeerd, nog geen baan en heb uiteraard een mooie studieschuld dus elke bespaarde euro is mij veel waard. Dat was de eerste reden om toch eens te kijken naar goedkopere alternatieven.
Als tweede reden voor het kijken naar een alternatief was de steeds vaker voorkomende slechte ervaringen met iPhones. Mijn iPhone 5 had na een jaar al wat kuren met de batterij en viel vaak spontaan uit. Na wat kalibratie en andere tips uitgevoerd te hebben kon het er weer even mee door maar hij bleef kuren vertonen. Toen ben ik overgestapt op de iPhone 6 (mijn vorige telefoon) en ook daar weer: na 1 tot 1,5 jaar kuren.. batterij gaat nog maar een halve dag mee, valt spontaan uit, op cruciale momenten laat hij me in de steek. Steeds meer frustraties. Ik was het wel een beetje zat. Ik wilde graag weer een nieuwe telefoon. Begon uiteraard weer te kijken naar een nieuwe iPhone maar de keuze was erg moeilijk. Een iPhone 7 wilde ik niet want veel te duur, geen aux (noem me conservatief) en weinig vernieuwend. Een iPhone 6s scoort op vernieuwing t.o.v. mijn 6 ook 0 punten (3D-touch heeft voor mij geen meerwaarde) en is daardoor veel te duur voor wat je er voor krijgt.
De iPhone SE kwam in beeld want: goed batterij, mooi (subjectief) design en lekker formaat. Maar.. 16GB is vandaag de dag niet meer reëel (voor mij iig niet) dus wordt het sowieso de 64GB versie. Maar dan die prijzen! Hij staat nu in de pricewatch voor 525 euro, toentertijd voor 550 euro. Dat is voor een iPhone goedkoop maar voor een telefoon met die specs echt veel geld. Dat heb ik er niet voor over..
Deze argumenten samen hebben mij doen beslissen om naar alternatieven te kijken. Ik ben een fanatieke tweaker en eigenlijk is het bijzonder te noemen dat ik altijd een iPhone heb gehad (waar weinig aan te tweaken/customizen is). Bij het bekijken verschillende telefoons begon ik interesse te krijgen in goedkope telefoons uit Azië. Voor Xiaomi sprak me erg aan, maar die viel uiteindelijk af door het ontbreken van band 20 (ik zit bij KPN). Daarnaast ben ik toch wel iemand die van specs houdt en niet snel genoegen neem met een goedkoop telefoontje die z'n werk doet (als je het zo bekijkt, regelrecht tegen mijn eerste argumenten voor de keuze van een iPhone in). Ik wil een krachtige telefoon die er ook nog eens goed uitziet, maar wel voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
De compromis heb ik uiteindelijk gevonden in de Huawei P9. Zeker niet het goedkoopste toestel (gekocht voor 475 euro bij Belsimpel) en ook niet veel goedkoper dan de iPhone SE. Maar: een van de snelste toestellen, geheugen uitbreidbaar, NFC, 1920x1080 scherm, grote accu, erg goede camera, etc. Dit vind ik niet terug bij de iPhone, ook al werkt iOS naar mijn mening nog steeds beter dan Android. Het scheelt dat Huawei EMUI veel weg heeft van iOS waardoor de overgang vrij gemakkelijk gaat. Ik gebruik daarbij het IOSmix-thema, waardoor mijn homescreen er bijna exact hetzelfde uitziet als op m'n iPhone 6. Geen appdrawer, maar gewoon alles op je homescreens. Voor de een verschrikkelijk, voor mij overzichtelijk. Ik heb een hekel aan widgets en andere gekke dingen op het homescreen. Gewoon de apps en klaar.
Ik heb de telefoon nu sinds november in gebruik en ik heb nog geen moment spijt gehad. Alles werkt gewoon heerlijk. Android is in dat opzicht echt volwassen geworden en de nieuwe features (die ik bij de iPhone miste) gebruik ik zoveel dat ik bijna niet meer zonder zou kunnen. En een telefoon die meer dan 2 dagen meegaat zonder op te laden is voor mij een unicum, dat had ik echt eerder willen hebben. Overigens heb ik ook een Quick Charger er bij besteld, die zit er standaard helaas niet bij. Ik laad daardoor mijn telefoon nooit meer 's nachts op. Als hij in de middag een keer onder de 20% zakt, sluit ik de QC aan en binnen een uur zit ie weer op 100%. Heerlijk!![]()
Okee, het is dus toch een uitgebreid verhaal geworden, komt denk ik door m'n enthousiasme over deze telefoonHoop dat je er wat aan hebt!
Hier hou ik van (ben niet sarcastisch)
Ik heb het precies andersom en ik heb nu net een iPhone 7 plus en als ik een Android toestel niet kiezen, zou ik voor Huawei P9 plus of Mate gegaan zijn. Ik vind iOS te lekker werken om nu zomaar over te stappen en ik snap heel goed, dat je niet zomaar even veel gaat neerleggen voor een telefoon. (Dit deed ik dit keer wel.) en heb nog geen spijt van.
Nee, ik vind de accuduur gewoon goed, in ieder geval niet slechter naar mijn idee.PatrickV schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:44:
Hebben mensen die naar de update naar 7.0/EMUI 5.0 beta hebben gedaan ook dat de batterij veel minder lang me gaar ?
Ligt waarschijnlijk niet aan jou update.PatrickV schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:44:
Hebben mensen die naar de update naar 7.0/EMUI 5.0 beta hebben gedaan ook dat de batterij veel minder lang me gaar ?
Facebook en messenger gebruiken opeens zeer veel batterij
stijnec1 in "[Samsung Galaxy S6 Serie] Ervaringen en Discussie - Deel 2"
mike0001 in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
https://www.reddit.com/r/...n3ki3/op3t_battery_drain/
[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 10-01-2017 15:20 ]
nieuws: Serverupdate Facebook en Messenger veroorzaakte snel leeglopende accu
Ben er zeer tevreden over. Ik heb hiervoor ook hele lange tijd Windows Mobile gehad.
Alhoewel dat hele leuke telefoontjes zijn blijft het jammer dat het niet wil aanslaan bij de app bouwers.
Ik heb net de nieuwe Emui 5 update binnen en was aangenaam verrast.
Er zit nu een optie bij om 2x whatsapp te draaien met verschillende telefoonnummers! Dat was eigenlijk het enige dat ik nog miste op dual sim telefoons.
De fingerprintreader vind ik veel prettiger werken dan die van de iphone. Dit voelt veel natuurlijker aan en is super snel.
bedankt!Telfordia schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:33:
De prijs (en kwaliteit), mooi model. Daarnaast vind ik het leuk om iets te hebben wat niet de massa ook heeft.
Dat laatste ben ik het ook mee eens.
Ben alleen niet overtuigd van EMUI helaas
Prijs, Kwaliteit, Geluid (Microfoon range, meestal (niet altijd) een van de betere met hard geluid opnemen, soms wilt die gewoon niet mee werken maar meestal wel en dan is het geluid veel beter dan 99% van de andere telefoons)Batsu schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:54:
Wat heeft jullie doen besluiten om voor de P9 te gaan en niet bijvoorbeeld voor de Samsung S7 of de HTC10 ?
Daarnaast kan je alle bloatware verwijderen zonder Root access, iets wat bij samsung dus niet gaat.
Nieuwe update! EVA-L09C432B378 (409MB)
[ Voor 9% gewijzigd door Byron010 op 07-02-2017 15:35 ]
EMUI als launcher is ook niet mijn ding, maar daarom zet je er meteen een andere op, dan is er niets op aan te merkenBatsu schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:47:
[...]
bedankt!
Dat laatste ben ik het ook mee eens.
Ben alleen niet overtuigd van EMUI helaas
prutsert