[Ervaring/Discussie] Het 21:9 Ultrawide topic

Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 47 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:31
Nope, zelf dat scherm gehaald een paar maanden geleden voor 1399 en vond dat al een goede deal, dus van mij hoor je niets..

Maar ik zit er aan te denken deze erbij te kopen voor mijn zoon, echt een mooie aanbieding imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16
rachez schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:13:
Nope, zelf dat scherm gehaald een paar maanden geleden voor 1399 en vond dat al een goede deal, dus van mij hoor je niets..

Maar ik zit er aan te denken deze erbij te kopen voor mijn zoon, echt een mooie aanbieding imho.
Ik was voornemens om het scherm op Black Friday te halen, maar ik geloof niet dat het scherm op Black Friday nog goedkoper wordt. Eigenlijk dacht ik dat hij op Black Friday weer voor 1.399 zou komen en dan zou ik hem ook gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Unkie schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:22:
[...]

Ik was voornemens om het scherm op Black Friday te halen, maar ik geloof niet dat het scherm op Black Friday nog goedkoper wordt. Eigenlijk dacht ik dat hij op Black Friday weer voor 1.399 zou komen en dan zou ik hem ook gehaald hebben.
Loopt je bestelling nog steeds of hebben ze hem geannuleerd? Ik zie dat Samsung zelf hun prijs weer terug naar €1799 verhoogd heeft :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16
Twist schreef op woensdag 2 november 2022 @ 17:37:
[...]

Loopt je bestelling nog steeds of hebben ze hem geannuleerd? Ik zie dat Samsung zelf hun prijs weer terug naar €1799 verhoogd hebben :D
Hij loopt nog wel. Heb ook een track & trace code van DHL express, maar die geeft nog evenveel aan als gisteravond (toen ik hem bestelde). Volgens de site zou die morgen binnen moeten komen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjen91
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvuO6WdmHoFTOa8zYkctxlEbeLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xx0Kc3z7kpOHAeN7Aq4ft6Gh.png?f=fotoalbum_large

Leuke aanbieding bij Dell

Edit: "Aanbieding eindigt op zo, dec. 4" - Dell website

[ Voor 7% gewijzigd door Arjen91 op 02-11-2022 20:51 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Op mijn verlanglijstje staat nog steeds de:
  • Samsung G85SB
  • of MSI MEG 342C
Verder zijn er geen met USB-C PD zover ik kan vinden. De Samsung komt in december uit, ben benieuwd wanneer de MSI komt en wat de prijzen zullen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:34
Is er iemand in dit topic met een AW3423DW? Ik twijfel er heel hard over om er een aan te schaffen, echter zou ik hem heel graag eens in het echt willen bekijken.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:41
De voor- en nadelen van de AW3423DW zijn bij iedereen wel bekend en het is ook duidelijk dat het persoonlijk is of je daar wel of geen last van hebt. Nou heb ik nooit echt last van de fan gehad, daar stoor ik mij niet aan, die hoor ik amper. Maar laatst toen ik aan het werk was, was de fan aan het pulseren. Zeg maar 1 a 2 seconden even blazen en dan weer 10 seconden stil. Het klonk net of iemand aan het zuchten was zeg maar. Klinkt dat bekend? T is allemaal niet rampzalig en ook hier heb ik niet echt last van, maar dit is de eerste keer dat mij de ventilator opvalt zonder dat ik er bewust naar luister.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Luuk1983 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:42:
De voor- en nadelen van de AW3423DW zijn bij iedereen wel bekend en het is ook duidelijk dat het persoonlijk is of je daar wel of geen last van hebt. Nou heb ik nooit echt last van de fan gehad, daar stoor ik mij niet aan, die hoor ik amper. Maar laatst toen ik aan het werk was, was de fan aan het pulseren. Zeg maar 1 a 2 seconden even blazen en dan weer 10 seconden stil. Het klonk net of iemand aan het zuchten was zeg maar. Klinkt dat bekend? T is allemaal niet rampzalig en ook hier heb ik niet echt last van, maar dit is de eerste keer dat mij de ventilator opvalt zonder dat ik er bewust naar luister.
Precies de nadelen wat betreft de wazige tekst weet ik niet of ik me er aan ga irriteren. Ik werk 1 á 2 dagen in de week thuis en zal dan het scherm de hele dag aan hebben. Zit dan ook niet te wachten op inbranders oid. Die fan is ook wisselend lees ik online, volgens de ene is hij onhoorbaar en de ander vind hem heel luid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

De AW3423DW is een erg dikke monitor imo, maar of ie het geld waard is m.b.t. de nadelen, I'm not sure. De fan is objectief gezien niet luid, maar het ligt er gewoon aan hoe snel je je aan zoiets stoort. Mijn PC is heel stil, en als ik dan op mijn kamer wat Office werk zit te doen of websites browse, dan is de monitor relatief luid; want ik hoor niets anders. Als je zit te gamen is dit natuurlijk een non issue. Ik vond de color fringing op den duur wel wat minder fijn worden, beetje het gevoel dat ik een brilletje nodig had. Niet heel storend, maar als je erop gaat letten dan is het een ander verhaal. Ook die anti inbrand maatregelen (o.a. die pixelshift) zijn wat raar, soms verspringt het beeld ineens een pixel naar rechts of links of whatever. Ook doet ie soms een pixel refresh als je hem uitzet, en daar is ie dan een uur of nog langer mee bezig... Eigenlijk allemaal hele subjectieve dingen of je je daaraan stoort of niet. Ik heb hem zelf uiteindelijk besloten te verkopen, kreeg mijn oude X34P niet verkocht (wat ook een dik prima monitor is nog steeds) en dat gecombineerd met bovenstaande heeft me daartoe doen besluiten. Ik denk dat ik voor een volgende monitor de eisen stel; geen fan en meer hoogte. Qua paneel ben ik er nog niet uit, want de kleuren zijn wel heeeeel erg mooi.

[ Voor 4% gewijzigd door Sp33dFr34k op 05-11-2022 14:32 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Hmm, ik ben relatief gevoelig voor geluiden. Maar is het meer een zachte brom of een hoge fluit die die fans produceren? M'n PC zelf is tijdens het gamen redelijk luid, maar het is niet dat ik hem door de koptelefoon hoor omdat het een relatief lage toon is.

Vroeger had ik een TV met ingebouwde HDD, deze was wel hoorbaar maar niet storend. Is het zoiets?

Die color fringing is me nooit echt opgevallen bij een monitor, geen idee of ik me daar dus wel of niet aan ga storen.

[ Voor 11% gewijzigd door pretpik op 05-11-2022 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk1983
pretpik schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:20:
Hmm, ik ben relatief gevoelig voor geluiden. Maar is het meer een zachte brom of een hoge fluit die die fans produceren? M'n PC zelf is tijdens het gamen redelijk luid, maar het is niet dat ik hem door de koptelefoon hoor omdat het een relatief lage toon is.

Vroeger had ik een TV met ingebouwde HDD, deze was wel hoorbaar maar niet storend. Is het zoiets?

Die color fringing is me nooit echt opgevallen bij een monitor, geen idee of ik me daar dus wel of niet aan ga storen.
Nee het is gewoon een luchtstroming, daar is niks fluitends of een lage toon aan. 't lijkt een beetje op als je zelf blaast. En het overgrote deel van de tijd hoor ik de fan niet, tenzij ik mijn oor boven de monitor houd en dan 'hoor' ik meer de luchtstroom dan de ventilator zelf. Het viel laatst zoals ik al zei pas op omdat de fan pulseerde. Ik kan mij voorstellen dat als je een volledige stille computer hebt dat je de fan eerder hoort, maar in mijn geval maakt de pc ook een beetje geluid door de luchtstroom.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk1983
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:31:
De AW3423DW is een erg dikke monitor imo, maar of ie het geld waard is m.b.t. de nadelen, I'm not sure. De fan is objectief gezien niet luid, maar het ligt er gewoon aan hoe snel je je aan zoiets stoort. Mijn PC is heel stil, en als ik dan op mijn kamer wat Office werk zit te doen of websites browse, dan is de monitor relatief luid; want ik hoor niets anders. Als je zit te gamen is dit natuurlijk een non issue. Ik vond de color fringing op den duur wel wat minder fijn worden, beetje het gevoel dat ik een brilletje nodig had. Niet heel storend, maar als je erop gaat letten dan is het een ander verhaal. Ook die anti inbrand maatregelen (o.a. die pixelshift) zijn wat raar, soms verspringt het beeld ineens een pixel naar rechts of links of whatever. Ook doet ie soms een pixel refresh als je hem uitzet, en daar is ie dan een uur of nog langer mee bezig... Eigenlijk allemaal hele subjectieve dingen of je je daaraan stoort of niet. Ik heb hem zelf uiteindelijk besloten te verkopen, kreeg mijn oude X34P niet verkocht (wat ook een dik prima monitor is nog steeds) en dat gecombineerd met bovenstaande heeft me daartoe doen besluiten. Ik denk dat ik voor een volgende monitor de eisen stel; geen fan en meer hoogte. Qua paneel ben ik er nog niet uit, want de kleuren zijn wel heeeeel erg mooi.
Ja precies, 'it depends'. Voor media consumption is het een no-brainer, maar voor primair een office monitor en maar af en toe een spel zou ik het niet doen. Het valt mij persoonlijk in veel dark modes op hoe 'mooi' het contrast is van witte letters op een donkere achtergrond (en het volledige gebrek aan banding, clouding, IPS glow etc), maar je hebt wel het idee alsof je een lichte bril nodig hebt. Het is door de color fringing allemaal net wat waziger dan een vergelijkbaar LCD paneel. Overigens zie je op normale kijkafstand echt niet de color fringing zelf (dus groene en paarse gloed), maar wel het effect dat het dus net iets minder scherp is. Voor af en toe thuis werken vind ik het goed genoeg, maar als je van een goede LCD monitor komt (zeker hogere resoluties en hogere DPI) dan valt het je waarschijnlijk extra tegen. De pixel shift vind ik misschien nog wel irritanter, want dat zie ik echt wel als ik aan het werk ben. Wederom, voor mij is het echt geen deal breaker, maar in tegenstelling tot de fan waar ik mij zelden bewust van ben, ben ik mij regelmatig wel bewust van de pixel shift (in office werk, niet in games).

Een aantal aangekondigde monitoren lossen sommige problemen op, maar het paneel blijft altijd hetzelfde, dus die color frinding gaat met deze panelen niet veranderen. En dat is op zich jammer. Maar goed, ik ben absoluut tevreden met de AW3423DW (met korting rond de 1000 euro gekocht) omdat ik heel veel waarde hecht aan het contrast en de uniformiteit. Maar perfect is de monitor absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Luuk1983 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:33:
[...]

Een aantal aangekondigde monitoren lossen sommige problemen op, maar het paneel blijft altijd hetzelfde, dus die color frinding gaat met deze panelen niet veranderen. En dat is op zich jammer. Maar goed, ik ben absoluut tevreden met de AW3423DW (met korting rond de 1000 euro gekocht) omdat ik heel veel waarde hecht aan het contrast en de uniformiteit. Maar perfect is de monitor absoluut niet.
Precies dat laatste is wat ik mis bij m’n huidige LG 27GL850. Het paneel is net te rood, waardoor wit ook een rode tint heeft en met zwarte en donkere scenes net te veel backlight bleeding heeft wat te maken heeft dat het een IPS paneel is natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• playah007
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-05 16:18

playah007

live life and be proud!

pretpik schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:02:
Is er iemand in dit topic met een AW3423DW? Ik twijfel er heel hard over om er een aan te schaffen, echter zou ik hem heel graag eens in het echt willen bekijken.
Ik heb hem ook sinds een aantal weken, de fan hoor ikzelf helemaal niet.
Het colorfringing valt mij niet echt storend op (ik kom van een 1080p IPS uit 2014), dus qua scherpheid is het enorme vooruitgang.
Verder valt mij de (in verhouding tot oude monitor) hoge helderheid die dit scherm heeft. Ook als ik laptop ernaast open heb staan (ook IPS) is het echt wel helder en vol van kleur (heb hem via tool op internet op kleurecht afgesteld).

verder enorm responsief en smooth overgangen van frames/beelden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBHPk2fTF1kQTSho9GOsE2j_UdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yDllNUK6XBfwu4GjGeXEaue.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
playah007 schreef op maandag 7 november 2022 @ 07:25:
[...]

Ik heb hem ook sinds een aantal weken, de fan hoor ikzelf helemaal niet.
Het colorfringing valt mij niet echt storend op (ik kom van een 1080p IPS uit 2014), dus qua scherpheid is het enorme vooruitgang.
Verder valt mij de (in verhouding tot oude monitor) hoge helderheid die dit scherm heeft. Ook als ik laptop ernaast open heb staan (ook IPS) is het echt wel helder en vol van kleur (heb hem via tool op internet op kleurecht afgesteld).

verder enorm responsief en smooth overgangen van frames/beelden.
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd, ik ga er straks één kopen :) . Het internet heeft me over de streep getrokken :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
pretpik schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:11:
[...]

Precies de nadelen wat betreft de wazige tekst weet ik niet of ik me er aan ga irriteren. Ik werk 1 á 2 dagen in de week thuis en zal dan het scherm de hele dag aan hebben. Zit dan ook niet te wachten op inbranders oid. Die fan is ook wisselend lees ik online, volgens de ene is hij onhoorbaar en de ander vind hem heel luid.
Het is gewoon heel erg persoonlijk. Ik heb hem na 1 week teruggestuurd omdat ik dus wel gek werd van de vervelende fan geluiden, vooral het telkens opspinnen. Ter vergelijking: in m'n PC draaien alle casefans idle op zo'n 400 RPM zodat ik ze echt niet hoor. Daarnaast miste ik voor werk wel wat pixels in de hoogte en ook USB-C ontbreekt helaas, je zit dan vast aan oude HDMI 2.0 poorten. De color fringing vond ik op zo'n 70cm afstand ook net wat te storend. Ik werk 3 dagen thuis en het is gewoon voornamelijk een game/media monitor.

Het beeld was verder prachtig hoor en ik kocht hem voor +- 1010 euro bij release :) Maar ik wacht nog even op een 38" variant met 3840 x 1600 resolutie en een USB-C poort met PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 10:46
Luuk1983 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:42:
Precies hetzelfde met de pulserende fan opeens en voor m'n gevoel maakten de fans ook meer herrie dan in het begin, maar het pulseren was heel regelmatig. RMA aangevraagd en ontvangen en heb het ook 1x heel kort gehoord bij de nieuwe, maar sindsdien niet meer. Geen verschil in fan geluid, dus weet nou niet of het geluid me nu soms gewoon wat meer opvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
Intussen heb ik de AW3423DW opgehaald en geïnstalleerd :) . Helderheid van het scherm valt me een beetje tegen, met HDR400 is het wel te doen. HDR1000 maakt voor mij het scherm veel te donker. Komende vanaf een LG 27GL850 voelt in ieder de voet en de bezel iets degelijker aan, en is het wit niet zoals bij de LG met een rode gloed. De Alienware voelt wel iets soepeler trouwens.

De fan is wel luider aanwezig dan ik gehoopt had, het is te vergelijken met een Xbox 360 die zonder disc draait. Verder moeten m'n ogen wel erg wennen aan dit scherm, ik merk dat ze nu na ongeveer 2 uur wel snel vermoeid raken. Dat heb ik nog nooit gehad in ieder geval.

Qua kleuren en detail is dit scherm wel echt top, maar van die vermoeide ogen snap ik niets van.

[ Voor 3% gewijzigd door pretpik op 07-11-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:23
Ik zit nog steeds te wachten op de release van de AW3423DWF - ik las ergens 8 of 10 november maar definitieve bevestiging nog niet gevonden.
Heb nu een 3423DW maar hoop dat de DWF minder fan noise heeft door het ontbreken van de Gsync Ultimate module. De DWF heeft als goedkope versie van de DW nog een pre zie ik ...firmware updates: https://www.dell.com/supp...ersdetails?driverid=9ry57

Zul je net zien dat de eerste firmware update een fix is voor: "1. Lost hard ventilatorgeluid op na langdurig gebruik" :) Gelukkig iig wel de mogelijkheid tot updates in tegenstelling tot de DW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pretpik
Gisteravond even wat meer de tijd gehad om het scherm uit te testen. Na wat Google zoekacties en de handleiding eens doorgeplozen te hebben bleek ik niet de juiste instellingen te gebruiken voor het scherm. Ik had hem op 'Game1' gezet, wat eigenlijk een instelling is om eigen instellingen te gebruiken. Op m'n werk-Windows HDR uitgezet, en op m'n game-Windows (dual-boot) HDR aangezet i.c.m. HDR1000 peak. Geen last gehad van vermoeide ogen maar wat een kwaliteit levert dit :) . Ik wil niet meer terug naar een andere monitor. Enig issue wat ik er mee heb en ik weet niet of dit aan Forza Horizon ligt of aan het scherm is dat ik aan de linkerkant soms een paarse streep heb. Gebeurde alleen in Forza Horizon gek genoeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
Sinds gisteren ook lid van het 21:9 clubje met de Alienware 3423DW QD-OLED.

Is wel wennen van een 27 inch 16:9 @ 1080p de overstap maken naar 34 inch widescreen 3440x1440...

[ Voor 7% gewijzigd door TrafalgarLaw op 10-11-2022 10:25 ]

• TrafalgarLaw
  • Nu online
Ik draai momenteel een 2060 (en een 3900X) en op zoek naar een nieuwe GPU. Mooiste zou zijn een 7900 XT(X) of een 4080 om plusminus 5 miljoen pixels te draaien. Mocht ik achter het net vissen, is een 3080 Ti ook voldoende?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
Alienware AW3423DW nu 1069 bij Paradigit: https://www.paradigit.nl/...3DW-34-2/21195401/product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
TrafalgarLaw schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:43:
Ik draai momenteel een 2060 (en een 3900X) en op zoek naar een nieuwe GPU. Mooiste zou zijn een 7900 XT(X) of een 4080 om plusminus 5 miljoen pixels te draaien. Mocht ik achter het net vissen, is een 3080 Ti ook voldoende?
Dat ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Ik heb zelf een 3080 en dat vind ik een prima kaart voor deze monitor. Kan ik altijd alles helemaal open zetten? Nee. Heel ik strak 144 fps in alle games? Nee. Maar ik kan de meeste spellen wel op minimaal een fps of 80 a 90 spelen met bijna alles op ultra of met DLSS.

Wil je meer, dan zal je een dikkere videokaart moeten hebben. Het ligt natuurlijk ook aan je budget :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainDrop
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-03 19:23
Voor de liefhebbers, de AW3423DW is nu ook op voorraad bij Paradigit, voor €1069...

https://www.paradigit.nl/...3dw-34-2/21195401/product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
3423DWF is geland in de US: https://www.dell.com/en-u...itors-monitor-accessories. In Europe nog niet kunnen ontdekken.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-09 21:22
100 euro goedkoper waarschijnlijk dus

• TrafalgarLaw
  • Nu online
Goedkoper maar mist de G-Sync Ultimate bijvoorbeeld en heeft FreeSync iirc. Tja, misschien ten tijde van Black Friday nog meer stunts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMT
  • Laatst online: 10:05

CMT

De AW3423DWF heeft ook geen ledring op de achterzijde en is naar verluid wat smaller dan de AW3423DW.
Variabele overdrive is trouwens niet nodig voor OLED, dus dat (G-sync) argument vervalt.
Persoonlijk zou ik niet weten waarom men nog voor G-sync zou willen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashTest
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-09 10:33
6 december :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erraa
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-03 15:45
aw3423dw begint leverbaar te worden bij webshops (en niet enkel Dell).
Megekko maakt er dan weer €1680 van, die shop kan je toch niet meer serieus nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:20

westergas

rikkie_pc

Die prijs is ex (US) tax neem ik aan.Toch een gaaf ding, revieuws zien er goed uit. Het wordt dit of een 42" LG OLED als monitor maar ik neig naar de ultrawide.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
westergas schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:46:
[...]

Die prijs is ex (US) tax neem ik aan.Toch een gaaf ding, revieuws zien er goed uit. Het wordt dit of een 42" LG OLED als monitor maar ik neig naar de ultrawide.
Correct; ex btw. Prijs in de UK wordt 929 GBP. De 3423DW zit op 1321 dus voor de DWF reken ik rond de 1150?

Toms hardware review: https://www.tomshardware.com/reviews/alienware-aw3423dwf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashTest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Laatst online: 16:31
Hmm zie daar zo gauw geen enkele releasedatum voorbij komen voor Europa, in de webshop van Dell is ie nog steeds alleen maar beschikbaar voor de US. Preorders kan dus nog niet ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashTest
HWSHHZ schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:45:
[...]

Hmm zie daar zo gauw geen enkele releasedatum voorbij komen voor Europa, in de webshop van Dell is ie nog steeds alleen maar beschikbaar voor de US. Preorders kan dus nog niet ofzo?
Als je naar Alienware DE of UK zoekt en je bekijkt hun reacties op vragen, dan reageren ze op iedereen met 6 dec. dus dan ga ik er vanuit dat de release 6 dec zal zijn. :)

• Marcelinhoo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-02-2023
Hallo allen,

Ik ben aan het twijfelen welke ultrawide monitor geschikt zal zijn voor mijn budget.
Ik werk namelijk veel thuis en hou er ook van om soms te gaan gamen.
Mijn budget is tot €500,-

Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16:38
Marcelinhoo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:23:
Hallo allen,

Ik ben aan het twijfelen welke ultrawide monitor geschikt zal zijn voor mijn budget.
Ik werk namelijk veel thuis en hou er ook van om soms te gaan gamen.
Mijn budget is tot €500,-

Alvast bedankt!
Heb je zelf al onderzoek gedaan?
Je kan veel vinden via de pricewatch en dan even wat filters selecteren, kom je al een heel eind ;)

• Marcelinhoo
WouterW89 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:30:
[...]

Heb je zelf al onderzoek gedaan?
Je kan veel vinden via de pricewatch en dan even wat filters selecteren, kom je al een heel eind ;)
Ja ben zelf uitgekomen op een LG 35WN75C-B deze is momenteel scherp geprijsd bij Paradigit voor 429 euro.

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16:38
Marcelinhoo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:38:
[...]

Ja ben zelf uitgekomen op een LG 35WN75C-B deze is momenteel scherp geprijsd bij Paradigit voor 429 euro.
Prima scherm toch? Waar zit de twijfel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:19
https://www.tomshardware.com/reviews/alienware-aw3423dwf

https://www.displayninja....ienware-aw3423dwf-review/

En er zijn nog meer reviews. Zo te zien is men erg positief over deze versie.

[ Voor 61% gewijzigd door Games op 18-11-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

Marcelinhoo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:38:
[...]

is goedkoper.

https://www.twaiko.eu/nl/...c&utm_campaign=comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelinhoo
*SNIP*
Modbreak:Aankoopadviesvragen horen niet in dit topic, sterker nog niet eens in dit subforum:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

We stellen bovendien ook op de juiste plek wat meer eisen aan een dergelijke vraag, dus verplaatsen heeft ook niet zo'n zin. Zie hier:
CKA beleid

[ Voor 71% gewijzigd door dion_b op 24-11-2022 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beste,

Ik ben dus ook opzoek naar een nieuwe monitor, alleen ik weet niet zo goed welke. Er zijn een paar 'harde' eisen waaraan een monitor moet voldoen:

1) KVM
2) Ultrawide
3) USB-C DisplayPort (DP Alt Mode) ->65watt
4) ->144hz

En een camera is ook handig, maar volgens mij bestaan die monitoren niet in 144Hz.. alleen ik 60Hz zover ik weet.

Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KENNITHH
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-12-2023
AW3423DW = €1124.83 op de site van Dell, ik heb een vermoeden dat de AW3423DWF zo een 100€ maar minder gaat zijn in vergelijking tot 200$ in US

Sowieso wel een instabuy voor mij, ben al effe aan het wachten op een upgrade/nieuw scherm !

• Ivolve
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 22:24
R2-D2 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:12:
Beste,

Ik ben dus ook opzoek naar een nieuwe monitor, alleen ik weet niet zo goed welke. Er zijn een paar 'harde' eisen waaraan een monitor moet voldoen:

1) KVM
2) Ultrawide
4) ->144hz

En een camera is ook handig, maar volgens mij bestaan die monitoren niet in 144Hz.. alleen ik 60Hz zover ik weet.

Iemand een goede tip?
Ik zat een tijdje terug naar deze te kijken:
uitvoering: Philips Brilliance 346P1CRH/00 Zwart

Deze is wel maar 100Hz en scoort ook op andere punten wat minder. Mijn ervaring is dat het erg lastig is een ultrawide te vinden met USB-C en ook geschikt voor gaming. Ik zit er nu aan te denken om die harde USB-C eis te laten vallen. Kan altijd eventueel nog een dock erbij kopen.

Ik had gehoopt dat er met Black Friday nog wel wat mooie aanbiedingen voorbij zouden komen maar het valt tegen op ultrawide gebied.

[ Voor 6% gewijzigd door Ivolve op 24-11-2022 14:50 ]

• Ivolve
Ik zat ook nog een beetje naar deze te kijken die wel USB-C heeft.
uitvoering: Acer Nitro XR343CKP Zwart

Ik kan voor dit typenummer echter geen reviews online vinden. Heeft iemand een idee of deze monitor misschien ook onder een ander modelnummer bekend staat? Of waar ik een review kan vinden.

• stin00
  • Niet online
R2-D2 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:12:
Beste,

1) KVM
2) Ultrawide
4) ->144hz

Iemand een goede tip?
Misschien komt er nog een leuke deal voor de uitvoering: LG 38WN95C Wit, Zilver .

Die heeft eigenlijk alles wat je zoekt, van heel veel werkruimte met 3840x1600 tot 144hz tot USB-C PD (95w). De lichte 2300R curve is ook perfect om de randen te kunnen zien, zonder dat het scherm vervormd. De prijs is wel fors, misschien dat morgen black friday nog wat brengt.

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 24-11-2022 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Ivolve schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:06:

Ik kan voor dit typenummer echter geen reviews online vinden. Heeft iemand een idee of deze monitor misschien ook onder een ander modelnummer bekend staat? Of waar ik een review kan vinden.
Reddit: "Its the same panel of the Lg 34gn850 / 34GP83 and Acer predator X34GS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playah007

playah007

live life and be proud!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgfElj3zM0lApfBIhXwAV5YGCGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YxROode7UJb3bWFqIDOZLWPi.jpg?f=fotoalbum_large

net een maandje de dell QD-oled monitor binnen, maybe 10x aangeweest (maximaal...).
de pixel refresher heeft hele scherm gesloopt (aanname).
nu maar garantietraject in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
playah007 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:23:
[Afbeelding]

net een maandje de dell QD-oled monitor binnen, maybe 10x aangeweest (maximaal...).
de pixel refresher heeft hele scherm gesloopt (aanname).
nu maar garantietraject in...
Zo, das wazig! Weet je zeker dat het niet aan de aansturingskant ligt? Dat er wat mis is met de grafische kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playah007

playah007

live life and be proud!

Luuk1983 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:24:
[...]

Zo, das wazig! Weet je zeker dat het niet aan de aansturingskant ligt? Dat er wat mis is met de grafische kaart?
daar ligt het niet, gecheckt maar ook bij 'geen inputbeeld' zijn de lijnen aanwezig.
Vorige sessie nog niet en toen zag ik dat scherm na uitzetten aanbleef i.v.m. pixelrefresh functie.
Zodoende dat ik aanname doe dat die het beeld nu verpest heeft gezien het ook een heel 'repititief' en uniform probleem is. je ziet enkel aan rechterzijde deel dat het niet zit. volgens mij is hier proces toen gestopt en is de inbranding niet verder gegaan.

dus zodoende mijn idee dat dit komt door een foutief reparatieprogramma o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashTest
Zojuist mijn Samsung Odyssey G8 OLED (LS34BG850SU) binnen gekregen. Helemaal blij mee en zonet ff wat kleine testjes gedaan zoals de leesbaarheid van tekst etc. en heb tot dusver niks te klagen. Alleen jammer dat ze er geen hdmi 2.1 micro kabel bij hebben gedaan.

Hebben jullie nog aanraders wat betreft deze kabels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
CrashTest schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:30:
Zojuist mijn Samsung Odyssey G8 OLED (LS34BG850SU) binnen gekregen. Helemaal blij mee en zonet ff wat kleine testjes gedaan zoals de leesbaarheid van tekst etc. en heb tot dusver niks te klagen. Alleen jammer dat ze er geen hdmi 2.1 micro kabel bij hebben gedaan.

De DisplayPort kabel gebruiken - die zit er wel bij toch?
Kabel tip: CableMatters of ugreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 23:51

Hoe heb je die nu al binnen? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashTest
Lekiame schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:51:
[...]

Hoe heb je die nu al binnen? Haha.
Ik had donderdag gewoon de pre-order gedaan voor 14 dec. maar kreeg binnen een uur al een linkje van DHL dat mijn pakket aangemeld was. Vrijdag einde dag netjes binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
CrashTest schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:01:
[...]

Ik had donderdag gewoon de pre-order gedaan voor 14 dec. maar kreeg binnen een uur al een linkje van DHL dat mijn pakket aangemeld was. Vrijdag einde dag netjes binnen. :)
Wow haha! bij welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashTest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivolve
Ivolve schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:06:

Ter info:
Ik had uiteindelijk een Gigabyte M34WQ besteld. Deze had echter een heel vaag probleem. Als ik deze aansloot op displayport ging het prima. Echter via HDMI herkende mijn laptop het scherm als 3840x2160 ipv 3440X1440. Hierdoor werd niet alleen het beeld vaag maar ook horizontaal opgerekt naar de 21:9 verhouding. Geprobeerd de firmware te updaten maar ook dat lukte niet met de crappy gigabyte software.

Daarom maar retour gestuurd en een ander scherm besteld. Dit keer een LG 34GN850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41
Ik twijfel al enige tijd om mijn LG 38WN95C te vervangen voor een OLED of miniled model.

Het enige waar ik me eigenlijk aan stoor is het bagger contrast van dit scherm, verder is het een geweldig scherm. Destijds aangeschaft als alleskunner, waar ik ook goed foto's op kan bewerken. In de prakrijk doe ik dit echter alleen maar op mijn ipad of macbook.

Thuiswerken doe ik niet zoveel en het scherm wordt in 60% van de tijd gebruikt om te gamen, 30% voor het kijken van films en series en 10% om te werken.

Persoonlijk denk ik dat voor mij de beste koop de aw3423dw(f) zou zijn. Al twijfel ik om een 34" ultrawide aan te schaffen of te wachten op een 32" 4k qd-oled.

Ik zit dusdanig weinig achter de PC dat burn-in voor mij niet echt een issue is, verder heb ik bijna geen natuurlijk licht in mijn kantoor en zou oled dus perfect zijn (denk ik). Al ben ik erg onder de indruk van het miniled scherm van mijn ipad, hierdoor twijfel ik sterk om voor een samung 32" 4k te gaan. Dit omdat deze schijnbaar beter omgaat met tekst.

Twijlels, twijfels.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:43
Intruder schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:38:
Ik twijfel al enige tijd om mijn LG 38WN95C te vervangen voor een OLED of miniled model.

Het enige waar ik me eigenlijk aan stoor is het bagger contrast van dit scherm, verder is het een geweldig scherm. Destijds aangeschaft als alleskunner, waar ik ook goed foto's op kan bewerken. In de prakrijk doe ik dit echter alleen maar op mijn ipad of macbook.

Thuiswerken doe ik niet zoveel en het scherm wordt in 60% van de tijd gebruikt om te gamen, 30% voor het kijken van films en series en 10% om te werken.

Persoonlijk denk ik dat voor mij de beste koop de aw3423dw(f) zou zijn. Al twijfel ik om een 34" ultrawide aan te schaffen of te wachten op een 32" 4k qd-oled.

Ik zit dusdanig weinig achter de PC dat burn-in voor mij niet echt een issue is, verder heb ik bijna geen natuurlijk licht in mijn kantoor en zou oled dus perfect zijn (denk ik). Al ben ik erg onder de indruk van het miniled scherm van mijn ipad, hierdoor twijfel ik sterk om voor een samung 32" 4k te gaan. Dit omdat deze schijnbaar beter omgaat met tekst.

Twijlels, twijfels.
Ik gebruik de Alienware variant van die LG. Ik ga nog even wachten, mogelijk komen er nog ooit 3800x1600 varianten van de QD OLED's op de markt. Vind de 38" met die resolutie perfect ivm grootte vs pixel dichtheid

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:41
Mijn ervaring met oled is dat het vooral bij veel donkere content echt een wereld van verschil is, maar als ik op mijn IPS op pc game dan merk ik het verschil amper en vind ik IPS dikke prima. Als je ze naast elkaar gaat zetten ga je het zeker wel zien.

Mijn Oled gebruik ik dan ook voor de PS5 en heb daar na 1,5 jaar al wel dode pixels in zitten maar nog geen burn in, moet ik wel zeggen dat ik automatisch altijd een screensaver of iets aanzet als ik even een game op pauze zet, want genoeg bekenden gezien die wel lichte burn in hebben.
Ik ga er nog steeds van uit dat hij het geen 10 jaar gaat volhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
TiezZ_BE schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:49:
[...]

Ik gebruik de Alienware variant van die LG. Ik ga nog even wachten, mogelijk komen er nog ooit 3800x1600 varianten van de QD OLED's op de markt. Vind de 38" met die resolutie perfect ivm grootte vs pixel dichtheid
De 3840x1600 is inderdaad voor mij ook de reden dat ik voor de 38 ben gegaan. Vandaar dat ik twijfel om te wachten op een 32 inch 4k, veel meer verticale ruimte. Voor mij zou het scherm wel een tikkeltje kleiner of minder breed mogen.

Ik ben bang dat een 38inch oled boven budget zou komen, wil eigenlijk niet meer dan 1200 euro uitgeven, 1500 voor het perfecte scherm.
kneusteun schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:49:
Mijn ervaring met oled is dat het vooral bij veel donkere content echt een wereld van verschil is, maar als ik op mijn IPS op pc game dan merk ik het verschil amper en vind ik IPS dikke prima. Als je ze naast elkaar gaat zetten ga je het zeker wel zien.

Mijn Oled gebruik ik dan ook voor de PS5 en heb daar na 1,5 jaar al wel dode pixels in zitten maar nog geen burn in, moet ik wel zeggen dat ik automatisch altijd een screensaver of iets aanzet als ik even een game op pauze zet, want genoeg bekenden gezien die wel lichte burn in hebben.
Ik ga er nog steeds van uit dat hij het geen 10 jaar gaat volhouden...
Ik heb dus nog nooit een oled monitor gehad of gezien. Ik heb wel een oled tv en persoonlijk vind ik het verschil gigantisch, bij bijna alle soorten content. Ook al zit er maar een klein beetje donker in het beeld, het oogt voor mij een stuk aantrekkelijker allemaal. Na 3 jaar is er nog geen burn-in te zien op de TV.

Sterker nog, ik vind het verschil tussen IPS en een goede mini-led, zo groot, dat ik vaker series kijk op mijn ipad dan op mijn pc monitor.

[ Voor 45% gewijzigd door Intruder op 05-12-2022 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Intruder schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:55:
[...]
De 3840x1600 is inderdaad voor mij ook de reden dat ik voor de 38 ben gegaan. Vandaar dat ik twijfel om te wachten op een 32 inch 4k, veel meer verticale ruimte. Voor mij zou het scherm wel een tikkeltje kleiner of minder breed mogen.

Ik ben bang dat een 38inch oled boven budget zou komen, wil eigenlijk niet meer dan 1200 euro uitgeven, 1500 voor het perfecte scherm.
Ik ging van een uitvoering: LG UltraGear 38GN950-B Rood, Zwart naar een uitvoering: Alienware AW3423DW Wit, Zwart en heb nu de uitvoering: LG C2 42" (zilveren voet) Zwart in gebruik als monitor. Laatsgenoemde bevalt bijzonder goed voor zowel office als gaming als media-consumptie. Voor mij geen IPS of Ultrawide meer :D Was ook een koopje, open box model voor 800 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
stin00 schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:56:
[...]

Ik ging van een uitvoering: LG UltraGear 38GN950-B Rood, Zwart naar een uitvoering: Alienware AW3423DW Wit, Zwart en heb nu de uitvoering: LG C2 42" (zilveren voet) Zwart in gebruik als monitor. Laatsgenoemde bevalt bijzonder goed voor zowel office als gaming als media-consumptie. Voor mij geen IPS of Ultrawide meer :D Was ook een koopje, open box model voor 800 euro.
Als de keuze alleen aan mij was, dan had die c2 er al gestaan ja. Ik deel het kantoortje alleen met mijn vriendin. Die moet ik ook tevreden houden, dat gaat hem niet worden met die c2 :+ . Ik heb een vrij diep bureau, in theorie had het gekund.

Edit:

Ik heb even goed naar de afmetingen gekeken, het verschil had ik groter verwacht. Het verschil zit met name in de hoogte.

[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 05-12-2022 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 16:33
stin00 schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:56:
[...]

Ben zelf ook van een AW3821DW naar een LG 42 C2 gegaan, en ondanks dat ik een 80cm diep bureau heb, begin ik steeds meer eye strain te krijgen lijkt wel, hoofdpijn etc, wat ik ook doe, zit positie veranderen, kleinere venster, brightness lager, mag allemaal niet baten.

Ook merk ik vaak dat het scherm te groot is voor FPS games, terwijl voor singleplayer games met een controller het weer ideaal is.

Ik twijfel soms om de Odyssey G8 OLED te halen, hoewel ik niet weet of ik van een 38 inch naar 42 inch weer naar een 34 inch formaat kan gaan.

Heb ook speciaal een 4090 gekocht om 4K120 te kunnen game, en denk dat een 4090 aardig overkill is voor 3440x1440.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 16-09 21:31
Reem0nN schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 00:31:
[...]
Ook merk ik vaak dat het scherm te groot is voor FPS games, terwijl voor singleplayer games met een controller het weer ideaal is.

Ik twijfel soms om de Odyssey G8 OLED te halen, hoewel ik niet weet of ik van een 38 inch naar 42 inch weer naar een 34 inch formaat kan gaan.
G9 Neo niets voor je dan? Ook 49 inch, maar dan voornamelijk in de breedte. Gamed heerlijk ook voor FPS (vind ik dan).

Zelf ook naar een tv als monitor gekeken. Ik vond het echter niet echt een fijn formaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 16:33
rachez schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:30:
[...]

G9 Neo niets voor je dan? Ook 49 inch, maar dan voornamelijk in de breedte. Gamed heerlijk ook voor FPS (vind ik dan).

Zelf ook naar een tv als monitor gekeken. Ik vond het echter niet echt een fijn formaat.
49 inch ultrawide vind ik zelf net even te groot, voorkeur is een 38 inch QD-OLED, 3840x1600, maar die zijn er nog niet.

Tot nu toe lijkt de G8 OLED de meeste pluspunten te bevatten, ook een handige USB-C aansluiting met KVM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 18:09

ParaWM

Pro Prutser

Reem0nN schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:12:

49 inch ultrawide vind ik zelf net even te groot, voorkeur is een 38 inch QD-OLED, 3840x1600, maar die zijn er nog niet.
Same boot hier. Dat wordt ook mijn upgrade vanaf 3440x1440. De eerste die daarmee komt gaat goed verkopen 😀

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Reem0nN schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 00:31:
[...]

Ben zelf ook van een AW3821DW naar een LG 42 C2 gegaan, en ondanks dat ik een 80cm diep bureau heb, begin ik steeds meer eye strain te krijgen lijkt wel, hoofdpijn etc, wat ik ook doe, zit positie veranderen, kleinere venster, brightness lager, mag allemaal niet baten.

Heb ook speciaal een 4090 gekocht om 4K120 te kunnen game, en denk dat een 4090 aardig overkill is voor 3440x1440.
Ohja, mijn bureau is 90cm diep en heb de 42C2 aan een Ergotec HX hangen voor maximale kijkafstand. Ik heb zelf geen last van eye strain, ondanks dat ik er hele werkdagen achter zit. Een TV als monitor brengt zeker wat ongemakken met zich mee.. maar dit was de enige betaalbare optie met veel schermruimte. Kan je voor FPS niet eventueel de aspect ratio op de TV instellen met zwarte balken en 3440 x 1440? Je kan het sowieso even testen om te zien of deze resolutie nu nog zou bevallen.

Ik vind de G8 OLED totaal niet interessant voor zoveel geld (1500 euro), zeker niet als all-round monitor met maar 1440 pixels in de hoogte... m'n 42C2 kostte ongeveer de helft. Die G8 is het ook allemaal net niet met micro-hdmi en mini-displayport, Tizen en slechts 65w USB-C PD. Een Intel MacBook Pro trekt meer vermogen.

Ik zou dan persoonlijk even wachten op een 38" versie met 3840 x 1600 en wat betere aansluitmogelijkheden. Wat mij betreft wordt het ongeveer een uitvoering: LG 38WN95C Wit, Zilver maar dan met QD-OLED paneel :+ Ze hangen er alleen altijd achterlijke prijskaartjes aan in monitor land.

Ik verwacht zelf dat Dell Alienware de eerste gaat worden met dit aanbod, al zal LG ook ongetwijfeld bezig zijn

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 06-12-2022 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
PSA de nieuwe Alienware QD-OLED AW3423DWF is nu beschikbaar op Dell hun NL site.

Ik had hem vanochtend al besteld, URL geraden door te kijken naar de Duitse site waar hij al stond ;-)

Uiteindelijk 953incl betaald, had nog een 5% Dell Advantage code via een van m'n email adressen (56 eu) en net 108eu cashback bevestigd gekregen.

Nu hopen dat ze snel leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
bumble_bee schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:05:
PSA de nieuwe Alienware QD-OLED AW3423DWF is nu beschikbaar op Dell hun NL site.

Ik had hem vanochtend al besteld, URL geraden door te kijken naar de Duitse site waar hij al stond ;-)

Uiteindelijk 953incl betaald, had nog een 5% Dell Advantage code via een van m'n email adressen (56 eu) en net 108eu cashback bevestigd gekregen.

Nu hopen dat ze snel leveren!
Ik heb hem ook zojuist gevonden, echter kan ik niks vinden over een eventuele cashback. met een 108 cashback zou ik hem direct bestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Nu online
Intruder schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:38:
Ik heb hem ook zojuist gevonden, echter kan ik niks vinden over een eventuele cashback. met een 108 cashback zou ik hem direct bestellen namelijk.
Gewoon via de reguliere cashback sites, zoals elke keer als je iets koopt. Heb het zelf via CashbackXL gedaan, 10% op Dell monitors daar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hoe bevalt hij inmiddels? Heb hem zelf ook besteld bij Coolblue, hopelijk volgende week binnen.

Ben vooral benieuwd of je hem ook gebruikt met USB-C (ik gebruik voor werk een MacBook via USB-C)

Trouwens, kan deze op een monitor arm via VESA?

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 06-12-2022 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashTest
Jay-v schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:15:
[...]

Hoe bevalt hij inmiddels? Heb hem zelf ook besteld bij Coolblue, hopelijk volgende week binnen.

Ben vooral benieuwd of je hem ook gebruikt met USB-C (ik gebruik voor werk een MacBook via USB-C)

Trouwens, kan deze op een monitor arm via VESA?
Ik ben er wel blij mee. Hiervoor had ik een blauwe maandag de G9 maar dat is mij te groot, zowel voor werk als voor het gamen. Tot dusver heb ik alleen nog maar de DP ingang gebruikt. Ben nu vooral bezig om het scherm te leren kennen en langzaam aan alles te tweaken naar smaak op het gebied van kleur.

Al die smart functies die er op zitten hadden ze van mij wel mogen overslaan, maar het design van de monitor zelf maakt alles wel goed.

Als het goed is kan ie gewoon op een monitor arm via VESA. Er zat ook zo'n plaatje bij om op de achterkant te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik zoek nog steeds een dubbele monitor arm waarbij ik boven mijn ultra wide een gewoon scherm kwijt kan, dus stacked. Maar weinig fabrikanten die aangeven of dat mogelijk is...
Wil gewoon mijn discord etc. makkelijk in zicht hebben en niet zo ver naar links of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Met wat hoogte teveel en breedte te weinig op mijn 32" monitor wil ik ook lid worden van het ultrawide masterrace, maar ik vrees dat de ultieme monitor voor mij niet bestaat. Ik heb lang gezocht en wil hier ff checken of ik geen opties over het hoofd heb gezien.

Musthave:
32" of meer
1440p
USB-c/thunderbolt opladen (macbook pro)
KVM switch
VESA

Nice to have:
Curved
120+hz en freesync
Voorkeur voor IPS

Prijsklasse 550-750 euro
Monitor is vooral voor werk bedoelt, maar wil er ook casual op gamen vandaar de 120+ hz wens

Ik kwam bij de volgende monitors uit

Philips Brilliance 346p
+ Alle musthaves
- 100hz
- VA Paneel

Dell Ultrasharp U3421
+ Alle musthaves
+ IPS scherm
- slechts 60hz

Philips 5000 series 34B
+ Alle musthaves
- VA paneel
- 100hz

Asus TUF Gaming VG34
+ 165hz
- Geen video via USB-c
- KVM alleen via USB-b
- VA paneel

Cooler Master GM34
+ 144hz
- KVM werkt via USB-b
- VA paneel

Samsung C34J
+ Alle musthaves
- 100hz
- VA paneel
(- wit)

Asus ProArt
+ Alle musthaves
+ IPS paneel
+ 120hz
- Geen curve
- Iets te duur

Gigabyte M34WQ
+ Alle musthaves
+ 144hz
+ IPS paneel
- 15w powerdelivery usbc?
- Geen curve
- Momenteel wel erg hoog geprijsd

Asus ROG Strix XG34
+ Alle musthaves
+ 180hz
+ IPS
- Slechts 18w usb-c powerdeliver?
- Toch wel echt te duur

Dell S3423
+ Alle musthaves
- 100hz
- VA paneel
( - Wit)

Heb ik hiermee nog goeie kanshebbers gemist? Of zal ik toch moeten kiezen met de boven genoemde voor en nadelen? Helaas zijn de schermen die aan alle eisen voldoen 1000+ en vallen daar toch echt mee buiten budget.

Ik nijg daarbij nu het meest naar de Philips Brilliance of de Dell S3424. De Dell Ultrasharp zou perfect geweest zijn, als hij niet maar 60hz geweest was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:57

Heb zelf veel Ugreen kabels ook. Werken eigenlijk altijd goed. zowel voor beeld als data.
Maar ben wel een beetje jaloers hoor. Wil dat scherm ook wel erg graag hebben, maar 1500 ekkies... yikes!

Heb zelf een 34GN850 van LG. En die bevalt goed, maar Oled knaagt wel erg. De AW3423DWF zou ook interessant zijn, maar die mist USB-C en speakers. Ik gebruik het scherm ook voor WFH. Vier dagen thuis, 1 dag kantoor. Dus die USB-C en wat built in speakers is dan wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashTest
CarJunkyXL schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:55:
[...]

Heb zelf veel Ugreen kabels ook. Werken eigenlijk altijd goed. zowel voor beeld als data.
Maar ben wel een beetje jaloers hoor. Wil dat scherm ook wel erg graag hebben, maar 1500 ekkies... yikes!

Heb zelf een 34GN850 van LG. En die bevalt goed, maar Oled knaagt wel erg. De AW3423DWF zou ook interessant zijn, maar die mist USB-C en speakers. Ik gebruik het scherm ook voor WFH. Vier dagen thuis, 1 dag kantoor. Dus die USB-C en wat built in speakers is dan wel fijn.
Ja 1500 euro is ook veel geld. 8)7 Ik werk zelf op een pc workstation voor de heavy dingen en voor opdrachten op locatie werk ik op een macbook m1. Als ik volledig op mac zou zitten had hier nu een Studio display gestaan alleen die zijn nog veel duurder, dus vanuit dat oogpunt was 1500 wel te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erraa
Iemand die de verschillen tussen de Samsung G8 OLED en de AW3423DWF kent?

Ik merk op glanzen vs mat, HDMI 2.1 en 10hz meer ten voordeel van de Samsung. Mis ik zaken?
Lijkt me sterk om hier €400 meer voor te vragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Erraa schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:56:

Ik merk op glanzen vs mat, HDMI 2.1 en 10hz meer ten voordeel van de Samsung. Mis ik zaken?
USB-C PD (65W). Indien je een laptop wil aansluiten en laden naast je GamePC.

Dat is voor mij de reden om voor de Samsung (of MSI) te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
CarJunkyXL schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:55:
[...]

Ook voor dat scherm gegaan, ben dik tevreden.
Hield aan verschil genoeg over o voor mijn Oled tv een ps5 te kopen :X

Nadeel was het aantal issues over die alienware las, rare pixel indeling voor tekst en het fan geluid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Erraa schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:56:

Het is exact hetzelfde paneel als bijvoorbeeld de uitvoering: Alienware AW3423DWF Zwart . Je krijgt inderdaad een glossy coating (zoals bij OLED tvs), vervelende micro poorten en het naar mijn mening matige Tizen smartOS erop. Je kan dus ook Netflix etc erop krijgen.

Grootste voordeel is de USB-C met 65w PD voor thuiswerkers. Beetje jammer dat dit niet 90 of 95w is geworden. Daarnaast heb je HDMI 2.1 , mogelijk interessant voor console gamers. De afwezigheid van een ventilator is ook een groot pluspunt. Toch vind ik de prijs bespottelijk, de AW3423DWF is met kortingscode en cashback voor zo'n 970 te krijgen. Samsung heeft hun cashback sindskort verlaagd van 6% naar 2%, dus je betaalt een meerprijs van 500 euro. Dit terwijl je verwacht dat Samsung Electronics het QD-OLED paneel goedkoper bij Samsung Display inkoopt dan Dell.

Ik verwacht dat de prijs binnenkort wel wat zakt met acties. Je moet er momenteel 3 kopen voor 10% korting, dat is wat veel :+

[ Voor 11% gewijzigd door stin00 op 07-12-2022 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dus die Samsung G8 heeft ook die rare color fringing, als het echt exact hetzelfde paneel is?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:42:
Dus die Samsung G8 heeft ook die rare color fringing, als het echt exact hetzelfde paneel is?
Ja de pixel lay-out is hetzelfde als bij de Alienware, dus je behoudt color fringing. Net als de AW3423DWF heb je alleen Freesync Premium, geen Gsync. Maar dat is geen probleem, Gsync is niet erg nuttig op OLEDs. De Samsung heeft wel als voordeel dat er helemaal geen fan in zit, hij is volledig stil. De AW3423DWF heeft nog steeds één fan (en de non-F heeft een tweede fan die in de Gsync module zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

stin00 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:53:
[...]

Ja de pixel lay-out is hetzelfde als bij de Alienware, dus je behoudt color fringing. Net als de AW3423DWF heb je alleen Freesync Premium, geen Gsync. Maar dat is geen probleem, Gsync is niet erg nuttig op OLEDs. De Samsung heeft wel als voordeel dat er helemaal geen fan in zit, hij is volledig stil. De AW3423DWF heeft nog steeds één fan (en de non-F heeft een tweede fan die in de Gsync module zit).
Good to know, ik wacht wel... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashTest
Jay-v schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:15:
[...]

Net even mijn Macbook M1 aan het scherm gehangen met een TB3 kabel van m'n SSD en alles werkt helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik snap niet dat Corsair de Xeneon Flex 45WQHD240 nu uitbrengt zonder dat er een niet buigbare voor een wat normalere prijs bij komt?
Blijkbaar zitten veel mensen te wachten op oled, dus dan zou je denken maak er 1 zonder die gimmick en misschien dat je een topper te pakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
kneusteun schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:00:
Ik snap niet dat Corsair de Xeneon Flex 45WQHD240 nu uitbrengt zonder dat er een niet buigbare voor een wat normalere prijs bij komt?
Blijkbaar zitten veel mensen te wachten op oled, dus dan zou je denken maak er 1 zonder die gimmick en misschien dat je een topper te pakken hebt.
Dat doen ze natuurlijk expres, mensen die niet kunnen wachten en teveel geld aan hun hardware hobby besteden bestellen dat ding natuurlijk gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:43
kneusteun schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:00:
Die corsair gebruikt een LG paneel, LG brengt de niet buigbare versie zelf uit:
https://www.tomshardware.com/news/lg-ultragear-45-oled-240hz

Vermoedelijk zal die ook overpriced zijn
(om nog maar te zwijgen over de PPI op die resolutie op 45inch)

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
darkpluisje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:20:
Met wat hoogte teveel en breedte te weinig op mijn 32" monitor wil ik ook lid worden van het ultrawide masterrace, maar ik vrees dat de ultieme monitor voor mij niet bestaat. Ik heb lang gezocht en wil hier ff checken of ik geen opties over het hoofd heb gezien.

Musthave:
32" of meer
1440p
USB-c/thunderbolt opladen (macbook pro)
KVM switch
VESA

Nice to have:
Curved
120+hz en freesync
Voorkeur voor IPS

Prijsklasse 550-750 euro
Monitor is vooral voor werk bedoelt, maar wil er ook casual op gamen vandaar de 120+ hz wens

Ik kwam bij de volgende monitors uit

Philips Brilliance 346p
+ Alle musthaves
- 100hz
- VA Paneel

Dell Ultrasharp U3421
+ Alle musthaves
+ IPS scherm
- slechts 60hz

Philips 5000 series 34B
+ Alle musthaves
- VA paneel
- 100hz

Asus TUF Gaming VG34
+ 165hz
- Geen video via USB-c
- KVM alleen via USB-b
- VA paneel

Cooler Master GM34
+ 144hz
- KVM werkt via USB-b
- VA paneel

Samsung C34J
+ Alle musthaves
- 100hz
- VA paneel
(- wit)

Asus ProArt
+ Alle musthaves
+ IPS paneel
+ 120hz
- Geen curve
- Iets te duur

Gigabyte M34WQ
+ Alle musthaves
+ 144hz
+ IPS paneel
- 15w powerdelivery usbc?
- Geen curve
- Momenteel wel erg hoog geprijsd

Asus ROG Strix XG34
+ Alle musthaves
+ 180hz
+ IPS
- Slechts 18w usb-c powerdeliver?
- Toch wel echt te duur

Dell S3423
+ Alle musthaves
- 100hz
- VA paneel
( - Wit)

Heb ik hiermee nog goeie kanshebbers gemist? Of zal ik toch moeten kiezen met de boven genoemde voor en nadelen? Helaas zijn de schermen die aan alle eisen voldoen 1000+ en vallen daar toch echt mee buiten budget.

Ik nijg daarbij nu het meest naar de Philips Brilliance of de Dell S3424. De Dell Ultrasharp zou perfect geweest zijn, als hij niet maar 60hz geweest was.

Ik heb deze een paar dagen gelden gekocht. Volgens mij redelijk hetzelfde als de ASUS die je linkt :)

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ECP0WERS schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:44:
[...]

Ik heb deze een paar dagen gelden gekocht. Volgens mij redelijk hetzelfde als de ASUS die je linkt :)
Ow top bedankt voor het linken, ik snap niet waarom ik deze in de pricewatch compleet gemist heb.
Lijkt helemaal te passen bij mijn eisen en budget dus dit wordt denk ik de winnaar. Wat ik alleen zo snel niet terug kan vinden is of de USB-C ook werkt met de usb poorten op het scherm. Weet jij dat toevallig? En hoe bevalt de 1900R curve?

[ Voor 10% gewijzigd door darkpluisje op 08-12-2022 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
darkpluisje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:54:
[...]

Ow top bedankt voor het linken, ik snap niet waarom ik deze in de pricewatch compleet gemist heb.
Lijkt helemaal te passen bij mijn eisen en budget dus dit wordt denk ik de winnaar.

Hoe bevalt de 1900R curve?
Het scherm bevalt uitstekend! De curve is voor mij perfect en het beeld zoveel prettiger dan een VA scherm.

Heb hem zelf bij Harware-experts weg en was ook snel geleverd.

Dat van de USB poorten kan ik niet direct vinden. Maar als ik me niet vergis is dit scherm gelijk aan de Acer X34GS welke dus wel de KVM functie heeft min de GSync module.

Iemand op Reddit zegt;

"I have the monitor, and can confirm you can switch between the two in 2 clicks. A couple of options below the video input toggle in the OSD, there is a "USB Signal" option. You can swap from "B" (which would be your PC) to "C" (which would be your macbook). So I guess not a true KVM in that you need to switch the USB and video signal but it's honestly such a non-issue."

[ Voor 36% gewijzigd door ECP0WERS op 08-12-2022 10:00 ]

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashTest
CrashTest schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:38:
[...]

Net even mijn Macbook M1 aan het scherm gehangen met een TB3 kabel van m'n SSD en alles werkt helemaal top.
Wat ik dan wel weer heb in windows is dat gedonder met kleuren. Ik moet nu de hele tijd naar instellingen om de kleuren terug te laten springen. 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnIHnuBct3Sa02rpw0833OYy9Ic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BnUd35Sd8Auz8fQxWIvaI69U.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkpluisje
ECP0WERS schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:56:
[...]

Het scherm bevalt uitstekend! De curve is voor mij perfect en het beeld zoveel prettiger dan een VA scherm.

Heb hem zelf bij Harware-experts weg en was ook snel geleverd.

Dat van de USB poorten kan ik niet direct vinden. Maar als ik me niet vergis is dit scherm gelijk aan de Acer X34GS welke dus wel de KVM functie heeft min de GSync module.

Iemand op Reddit zegt;

"I have the monitor, and can confirm you can switch between the two in 2 clicks. A couple of options below the video input toggle in the OSD, there is a "USB Signal" option. You can swap from "B" (which would be your PC) to "C" (which would be your macbook). So I guess not a true KVM in that you need to switch the USB and video signal but it's honestly such a non-issue."
Heb hem inmiddels (voor ik je aanvulling zag) al besteld, komt morgen in huis als het goed is. Dat je via het osd moet wisselen is niet ideaal, maar met twee klikjes kan het me weinig schelen, scheelt al dat je geen kabels moet om steken. Ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erraa
Gisteren de AW3423DWF ontvangen, heel tevreden mee. Ik had de gsync variant reeds geprobeerd, maar deze werd geleverd met 2 dode pixels, dus maar geretourneerd.

De zwarte behuizing is zeer mooi en spreekt me meer aan tov wit, maar dat is objectief natuurlijk. Grootste pro voor mij is de te updaten firmware en freesync over gsync (toegang tot zowel amd als nvidia, geen gsync module fan). Die 10hz minder merk je natuurlijk niets van.

Nog meer gevolgen van het weghalen van de gsync module: scherm is een stukje slanker/lichter en heeft geen bracket meer nodig voor een vesa mount (dit was bij de dw wel het geval).

Maandag besteld via Dell, donderdag geleverd. Al bij al zeer tevreden. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m5Wh2Yjnd8amu_IHE91T_z2WmHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R3o1OayY4DEUS2BlDkgnDyZ4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ox1AWgdjuMz6GpTMnr_NLeRZtaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ynAjrR6VKiXHvDrdKgxo4Ok.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Erraa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:33:
Gisteren de AW3423DWF ontvangen, heel tevreden mee. Ik had de gsync variant reeds geprobeerd, maar deze werd geleverd met 2 dode pixels, dus maar geretourneerd.

De zwarte behuizing is zeer mooi en spreekt me meer aan tov wit, maar dat is objectief natuurlijk. Grootste pro voor mij is de te updaten firmware en freesync over gsync (toegang tot zowel amd als nvidia, geen gsync module fan). Die 10hz minder merk je natuurlijk niets van.

Nog meer gevolgen van het weghalen van de gsync module: scherm is een stukje slanker/lichter en heeft geen bracket meer nodig voor een vesa mount (dit was bij de dw wel het geval).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice! Deze komt inderdaad zonder Gsync module fan, die maakte behoorlijk wat herrie soms met opspinnen. Je hebt nog wel een HDR chip fan die als het goed is constant een klein beetje aan staat. Kan je deze horen of is hij geruisloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cslaughter
  • Laatst online: 13-08 10:54
Erraa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:33:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo dat ziet er goed uit, gefeliciteerd! Ik zit ook al langer te kijken naar deze monitor. Inmiddels schijnt de monitor uitverkocht te zijn volgens de chat, beetje balen.

Hoe bevalt de monitor inmiddels?
Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste