Gisteren de 38WN95C binnen gekregen. Zat er al een tijdje op te azen en van het weekend was hij ineens weer leverbaar bij Bol voor 1399,-. Het kan goedkoper las ik net, maar je kan natuurlijk blijven wachten...
Nu hij zo voor mijn neus staat ben ik er echt blij mee. Nu vakantie, benieuwd naar de productiviteit als ik weer aan het werk ga. Paar dingen die me opvallen:
- Vooralsnog geen dode/slechte pixels gezien...
- Adapter maakt een zacht brommend geluid, ligt in een kabelgoot onder het bureau dus hoor het alleen onder het bureau.
- Geen verschil in geluid bij een blauw/groen/rood/etc... scherm.
- Bij het omschakelen van de stekkerdoos (pc + randapparatuur) sprong de aardlekschakelaar er uit. Dit heb ik nog nooit gehad met de rest van de set-up. Vooralsnog eenmalig, eerder en nadien een paar keer geschakeld maar niet meer voorgekomen. Weet nog niet wat ik hiervan moet vinden.
- Auto-brightness is denk ik prettig. De stappen gaan niet vloeiend/onzichtbaar. Maar vooralsnog niet storend.
- PBP, kan alleen in het midden gesplit worden, dus geen eigen indeling mogelijk.
- En ook te vinden, maar belangrijk om te weten: Thunderbolt en DP zijn niet beiden te gebruiken met PBP. Het is Thunderbolt
OF DP i.c.m. HDMI.
- Een nette wallpaper vinden is een uitdaging, tenzij je zelf gaat croppen. 3840x1600 is niet heel populair.
Gisteravond nog even BFV en CoD MW geprobeerd. M'n GTX 1660 Ti vind het niet zo leuk meer. Misschien gaat dat de volgende upgrade worden.
[
Voor 4% gewijzigd door
-MD- op 15-12-2020 09:33
]