[Ervaring/Discussie] Het 21:9 Ultrawide topic

Pagina: 1 ... 28 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 47 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 10:58

tja

heeft iemand een idee of de LG 34WK95U Zilver, Zwart op moment van vervanging staat ?
ik zoek een widescreen met deze specs maar zie dat hij recent in prijs gedaald is, dat er acties rond lopen en dat hij lastig leverbaar is. alles wekt bij mij de indruk dat ze de voorraad opmaken en hem gaan vervangen. heeft iemand daar geruchten over gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Slofsky schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:28:
Yes! Na twee lange maanden zojuist bevestiging gehad van Azerty dat de 38WN95C is verzonden. Voor EUR 1251 op de kop kunnen tikken :).
Dat is een zeer goede prijs! Waar, als ik vragen mag? Zit zelf ook te zoeken :-)

Ik ben ook zeer benieuwd wat je ervaring is met het scherm. Als je wat meer getest hebt (ik zoek hem voor gaming, maar ik moet ook voor 1+ jaar nog vanuit huis werken).

Ik zit echter ook te kijken naar 38GN950-B, de "gaming" variant. Als iemand anders ervaring heeft met beide, ben ik ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slofsky
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 11:59
Zimakai schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:30:
[...]

Dat is een zeer goede prijs! Waar, als ik vragen mag? Zit zelf ook te zoeken :-)

Ik ben ook zeer benieuwd wat je ervaring is met het scherm. Als je wat meer getest hebt (ik zoek hem voor gaming, maar ik moet ook voor 1+ jaar nog vanuit huis werken).

Ik zit echter ook te kijken naar 38GN950-B, de "gaming" variant. Als iemand anders ervaring heeft met beide, ben ik ook benieuwd.
Azerty. In oktober was er even een prijsreductie van EUR 250... Ik ben voor de 38WN95C gegaan ivm USB-C, betere looks en betere HDR. Het is nog even wachten op mijn case (Lian Li O11 Mini), daarna ga ik aan de slag met bouwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Slofsky schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:32:
[...]

Azerty. In oktober was er even een prijsreductie van EUR 250... Ik ben voor de 38WN95C gegaan ivm USB-C, betere looks en betere HDR. Het is nog even wachten op mijn case (Lian Li O11 Mini), daarna ga ik aan de slag met bouwen :).
Is HDR niet gewoon hetzelfde: HDR600 :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slofsky
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 11:59
Je hebt gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Gisteren de 38WN95C binnen gekregen. Zat er al een tijdje op te azen en van het weekend was hij ineens weer leverbaar bij Bol voor 1399,-. Het kan goedkoper las ik net, maar je kan natuurlijk blijven wachten...

Nu hij zo voor mijn neus staat ben ik er echt blij mee. Nu vakantie, benieuwd naar de productiviteit als ik weer aan het werk ga. Paar dingen die me opvallen:

- Vooralsnog geen dode/slechte pixels gezien...
- Adapter maakt een zacht brommend geluid, ligt in een kabelgoot onder het bureau dus hoor het alleen onder het bureau.
- Geen verschil in geluid bij een blauw/groen/rood/etc... scherm.
- Bij het omschakelen van de stekkerdoos (pc + randapparatuur) sprong de aardlekschakelaar er uit. Dit heb ik nog nooit gehad met de rest van de set-up. Vooralsnog eenmalig, eerder en nadien een paar keer geschakeld maar niet meer voorgekomen. Weet nog niet wat ik hiervan moet vinden.
- Auto-brightness is denk ik prettig. De stappen gaan niet vloeiend/onzichtbaar. Maar vooralsnog niet storend.
- PBP, kan alleen in het midden gesplit worden, dus geen eigen indeling mogelijk.
- En ook te vinden, maar belangrijk om te weten: Thunderbolt en DP zijn niet beiden te gebruiken met PBP. Het is Thunderbolt OF DP i.c.m. HDMI.
- Een nette wallpaper vinden is een uitdaging, tenzij je zelf gaat croppen. 3840x1600 is niet heel populair.

Gisteravond nog even BFV en CoD MW geprobeerd. M'n GTX 1660 Ti vind het niet zo leuk meer. Misschien gaat dat de volgende upgrade worden.

[ Voor 4% gewijzigd door -MD- op 15-12-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 17:04
-MD- schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:31:
Gisteren de 38WN95C binnen gekregen. Zat er al een tijdje op te azen en van het weekend was hij ineens weer leverbaar bij Bol voor 1399,-. Het kan goedkoper las ik net, maar je kan natuurlijk blijven wachten...

Nu hij zo voor mijn neus staat ben ik er echt blij mee. Nu vakantie, benieuwd naar de productiviteit als ik weer aan het werk ga. Paar dingen die me opvallen:

- Adapter maakt een zacht brommend geluid, ligt in een kabelgoot onder het bureau dus hoor het alleen onder het bureau.
- Geen verschil in geluid bij een blauw/groen/rood/etc... scherm.
- Bij het omschakelen van de stekkerdoos (pc + randapparatuur) sprong de aardlekschakelaar er uit. Dit heb ik nog nooit gehad met de rest van de set-up. Vooralsnog eenmalig, eerder en nadien een paar keer geschakeld maar niet meer voorgekomen. Weet nog niet wat ik hiervan moet vinden.
- Auto-brightness is denk ik prettig. De stappen gaan niet vloeiend/onzichtbaar. Maar vooralsnog niet storend.
- PBP, kan alleen in het midden gesplit worden, dus geen eigen indeling mogelijk.
- En ook te vinden, maar belangrijk om te weten: Thunderbolt en DP zijn niet beiden te gebruiken met PBP. Het is Thunderbolt OF DP i.c.m. HDMI.
- Een nette wallpaper vinden is een uitdaging, tenzij je zelf gaat croppen. 3840x1600 is niet heel populair.

Gisteravond nog even BFV en CoD MW geprobeerd. M'n GTX 1660 Ti vind het niet zo leuk meer. Misschien gaat dat de volgende upgrade worden.
Same. Krijg hem vandaag binnen. Had ook een bestelling bij Azerty uitstaan, maar die bleven maar nul informatie geven over potentiële levering. Al ben ik blij dat er toch wat mensen zijn geweest die hem uitgeleverd hebben gekregen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zimakai
Lentje schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:01:
[...]

Same. Krijg hem vandaag binnen. Had ook een bestelling bij Azerty uitstaan, maar die bleven maar nul informatie geven over potentiële levering. Al ben ik blij dat er toch wat mensen zijn geweest die hem uitgeleverd hebben gekregen!
Nice!

Ik heb hem vandaag ook de 38WN95-C binnen gekregen. Ik had eerst 2x een Odyssey G7 besteld, maar met beide schermen was iets mis. Toen nog een s2721DGF besteld.Ik dacht toen echter, waarom ga ik niet gelijk voor het beste wat er is? Ik was best klaar met de panel lottery (geen geluk gehad op voorhand, met gaming specifieke schermen lijkt altijd wat mis te zijn), en ik heb alleen maar goede dingen gelezen over dit scherm.

Na een paar uur testen:
  • IPS glow is vrijwel nihil. Volgens mij zit dat bij deze schermen wel goed, maar echt super blij mee!
  • Er is minimale backlight bleed in de onderste linker hoek. Omdat het scherm zo groot is is het bijna niet te zien.
  • Tot nu toe nog geen dode pixels aangetroffen.
  • Macbook aangesloten via thunderbolt, werkt goed.
  • Qua settings ben ik nog aan het testen wat er allemaal beschikbaar is. Kleuren zien er in ieder geval goed uit.
  • Even World of Wacraft (mijn main game) opgestart. Qua FPS liep het vloeiend, maar ik had toch kleine stottering als ik naar de grond keek. Ik moet nog even uitzoeken of dat ergens aan een setting van mezelf ligt.
De S2721DGF is ook binnen, maar nog niet getest. En ik weet eigenlijk ook niet of ik dat ga doen als dit scherm zo goed blijft.

Tot slot, ik ben super blij met dit scherm! Als ik nog relevante updates heb zal ik ze posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 10:10
Ik ben ook serieus geïnteresseerd in een LG UltraGear 38" 38GN950-B, maar er is nog 1 ding wat me tegenhoudt : de hoogte. Voor mij is het belangrijk dat deze niet boven de 44 cm hoogte komt omdat hij anders over de halfhoge muur van mijn bureau piept. Muurtje staat in de woonkamer, om de "pc hoek" af te schermen van de rest van de kamer. Als het scherm er bovenuit steekt is die wél zichtbaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Daarom, mag ik vragen of iemand hier die zo'n LG 38GN950-B heeft het zou zien zitten om je scherm eens in zijn laagste stand te duwen en dan de totale hoogte met voet eens te willen opmeten aub?

Als deze te hoog zou zijn kan ik nog altijd over naar een 49" ultrawide, die zijn nl. iets minder hoog. Maar ik vrees een beetje dat die dan té groot zal zijn en op IPS heb je er ook geen boven de 60Hz.

Mijn dank is groot! :)

[ Voor 13% gewijzigd door BartDG op 15-12-2020 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@BartDG
Iets langer over nagedacht en heb even de verticale hoogte van alleen het scherm zelf opgemeten. De schermhoogte is ~39.4cm.

Als ik dan hier kijk ongeveer halverwege bij de foto met als onderschrift "9,7 cm Display-Höhe in der niedrigsten Position" : https://www.prad.de/testb...-monitor-der-superlative/

Dan denk ik dat je zeker boven de 44cm komt. Alternatief is natuurlijk dat je je muur ietsje ophoogt :P

[ Voor 45% gewijzigd door Help!!!! op 15-12-2020 20:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:41
BartDG schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:06:
Ik ben ook serieus geïnteresseerd in een LG UltraGear 38" 38GN950-B, maar er is nog 1 ding wat me tegenhoudt : de hoogte. Voor mij is het belangrijk dat deze niet boven de 44 cm hoogte komt omdat hij anders over de halfhoge muur van mijn bureau piept. Muurtje staat in de woonkamer, om de "pc hoek" af te schermen van de rest van de kamer. Als het scherm er bovenuit steekt is die wél zichtbaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Daarom, mag ik vragen of iemand hier die zo'n LG 38GN950-B heeft het zou zien zitten om je scherm eens in zijn laagste stand te duwen en dan de totale hoogte met voet eens te willen opmeten aub?

Als deze te hoog zou zijn kan ik nog altijd over naar een 49" ultrawide, die zijn nl. iets minder hoog. Maar ik vrees een beetje dat die dan té groot zal zijn en op IPS heb je er ook geen boven de 60Hz.

Volgens: https://www.displaydb.com/monitor/lg-38gn950
Case Height with Stand
18.8 in
47.8 cm
477.52 mm
1.57 ft

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartDG
[b]Help!!!! in "[Ervaring/Discussie] Het 21:9 Ultrawide topic"

Dan denk ik dat je zeker boven de 44cm komt. Alternatief is natuurlijk dat je je muur ietsje ophoogt :P
Hahaha! Hartelijk bedankt voor de moeite! Het alternatief is de 49" widescreen. Die zijn iets minder hoog, maar die heeft dan andere nadelen zoals geen IPS scherm die meer dan 60Hz doet. (Ik zou het liefst bij IPS blijven)

Thx!

[ Voor 32% gewijzigd door BartDG op 15-12-2020 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Ik had dat ook gelezen van die 47,8 cm, maar had gehoopt dat het iets minder zou zijn dan dat. Ik heb deze zelfde info ook al gevraagd voor een model van 49" widescreen en daar bleek er online 43,9 cm vermeld maar mat de eigenaar toch echt maar 40,5 cm.

Ik hoopte hier op iets soortgelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
BartDG schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:17:
[...]

Hahaha! Hartelijk bedankt voor de moeite! Het alternatief is de 49" widescreen. Die zijn iets minder hoog, maar die heeft dan andere nadelen zoals geen IPS scherm die meer dan 60Hz doet. (Ik zou het liefst bij IPS blijven)

Thx!
Heb je niet de mogelijkheid om een amazon basics arm (https://www.amazon.nl/Ama...nitor-Stand/dp/B00MIBN16O) of iets dergelijks te plaatsen? Met wat gefriemel krijg je het scherm dan helemaal plat op je bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Dat lukt helaas niet, want de bureau hangt aan de achterzijde vast aan dat muurtje. Ik kan er dus geen klem op zetten. Boren in de muur zou in principe kunnen, maar daar hou i niet van . Het is een op maat gemaakte houten constructie, vandaar.

[ Voor 53% gewijzigd door BartDG op 15-12-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
-

[ Voor 100% gewijzigd door BartDG op 15-12-2020 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Graag advies, weet niet of ik hier op het juiste topic ben of dat ik meer een gamingtopic moet zoeken maar:

Ik heb een LG38UC99 gekocht ook voor zakelijk gebruik en moet zeggen dat ik hem vrijwel niet gebruik (ben toch nog veel op kantoor). Nu wilde ik hem testen met mijn PS4 pro, want mijn TV heeft 25ms inputlag en de monitor 5ms volgens de beschrijving. 1 ding viel mij direct op en dat is dat ik nu op mijn breedbeeld scherm maximaal 1080p krijg via de HDMI want DP werkt niet op de PS4.

Hij voelt wel sneller aan dan mijn TV inderdaad. Is het verstandiger om een 27" gaming monitor te kopen en mijn breedbeeld te verkopen? Wellicht kan het dan nog wat scherper zien als de gaming monitor 4k wordt? Ik zal dan incidentieel op de 'gamemonitor' kunnen werken thuis. Mijn gevoel zegt dat het wel vet is zo'n breedbeeld maar met gamen niet per se een toevoeging heeft voor het spel wat ik speel: Call of Duty: Warzone.

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 16-12-2020 09:59 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:34
Oekol schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:58:
Graag advies, weet niet of ik hier op het juiste topic ben of dat ik meer een gamingtopic moet zoeken maar:

Ik heb een LG38UC99 gekocht ook voor zakelijk gebruik en moet zeggen dat ik hem vrijwel niet gebruik (ben toch nog veel op kantoor). Nu wilde ik hem testen met mijn PS4 pro, want mijn TV heeft 25ms inputlag en de monitor 5ms volgens de beschrijving. 1 ding viel mij direct op en dat is dat ik nu op mijn breedbeeld scherm maximaal 1080p krijg via de HDMI want DP werkt niet op de PS4.

Hij voelt wel sneller aan dan mijn TV inderdaad. Is het verstandiger om een 27" gaming monitor te kopen en mijn breedbeeld te verkopen? Wellicht kan het dan nog wat scherper zien als de gaming monitor 4k wordt? Ik zal dan incidentieel op de 'gamemonitor' kunnen werken thuis. Mijn gevoel zegt dat het wel vet is zo'n breedbeeld maar met gamen niet per se een toevoeging heeft voor het spel wat ik speel: Call of Duty: Warzone.
Afbeeldingslocatie: https://www.tftcentral.co.uk/images/lg_38uc99/lag.jpg

Die LG38UC99 heeft ook bijna 25ms inputlag. Die 5ms is de geadverteerde respons tijd van de pixels, niet de totale input lag.

(Zie review: https://www.tftcentral.co.uk/reviews/lg_38uc99.htm#lag)

Persoonlijk kijk ik naar een ultra wide ipv 16:9 scherm wanneer ik een nieuwe monitor koop, voor degene die de console er ook regelmatig op willen aansluiten/gebruiken is een 16:9 mogelijk handiger. Voor pc gaming wil ik juist graag afstappen van het 16:9 formaat...
(Voor de nieuwe consoles lijkt een 27,28 of 32 inch 4K me dan weer de logische keuze indien je op dezelfde plek ook een pc wil aansluiten)

[ Voor 12% gewijzigd door TiezZ_BE op 16-12-2020 11:21 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Nou ik ben/voel mij fucked...

Heb nu pak hem beet 1,5 jaar (toen reeds half jaar oud) een LG34GK950G-B scherm, en sinds vanochtend staan er allemaal horizontale zwarte lijnen op het scherm. Echt uit het niets kwam dit. Het begint rechts op het scherm erg goed zichtbaar, en fade naar minder zichtbaar aan de rechterkant van het scherm.

Geen bon omdat dit scherm toen direct bij LG vandaan gekomen is (via de persoon waar ik het van gekocht heb).

Helaas schijnt dit een "bekend" probleem te zijn als ik reddit zo een beetje afstruin.

Beetje zonde dat na nog geen 540 uur dit scherm (volgens mij klopt dat niet en zou dan al ruim 3000 uur moeten zijn) al stuk is van meer dan €1000. LG zegt gewoon zonder bon geen garantie (of die nou wel of niet in de garantietermijn valt).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWEKYRb1_QcFV8AVzje0Wgxpjjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AAxnW2uymLotWFoHz4X5HDbE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door bryanvan op 16-12-2020 17:08 ]

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

TiezZ_BE schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:56:
[...]

[Afbeelding]

Die LG38UC99 heeft ook bijna 25ms inputlag. Die 5ms is de geadverteerde respons tijd van de pixels, niet de totale input lag.

(Zie review: https://www.tftcentral.co.uk/reviews/lg_38uc99.htm#lag)

Persoonlijk kijk ik naar een ultra wide ipv 16:9 scherm wanneer ik een nieuwe monitor koop, voor degene die de console er ook regelmatig op willen aansluiten/gebruiken is een 16:9 mogelijk handiger. Voor pc gaming wil ik juist graag afstappen van het 16:9 formaat...
(Voor de nieuwe consoles lijkt een 27,28 of 32 inch 4K me dan weer de logische keuze indien je op dezelfde plek ook een pc wil aansluiten)
Ah dat meen je niet! Dus ik schiet er netto nu niks mee op dan lijkt het. (Al merk ik wel echt dat het beeld vloeiender is, het lopen lijkt sneller etc) Dan toch over nadenken om hem te verkopen en een andere gamemonitor (4k) te kopen die ook dan aangesloten kan worden op mijn laptop van werk. De PS5 ga ik ook sowieso kopen en de PS4pro heb ik nu en die kan ook wel aangesloten worden op de 4k monitor zover ik weet. Interessante link overigens. Thanks.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
Ondertussen mijn 38WC95C wat verder kunnen testen.

De rechterkant van het scherm is lichter dan links (het gaat riching geel, terwijl links mooi wit is). In-game valt het niet op (heel veel kleuren en bewegende beelden), maar als ik aan het werk ben irriteert het me wel; e.g. Slack, Outlook.

Aangezien dit ondertussen mijn 3e scherm is dat ik probeer in korte tijd, begin ik er ook wel moe van te worden om het weer terug te moeten sturen. Iemand anders hier ook last van met dit scherm?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80775qg9zZ33VoreryzfywwEocM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TzptxHsVO0Pwi7I5fQoF587V.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: foto toegevoegd, weet niet of het hier te zien is, misschien licht het wel aan mij 🤔

[ Voor 37% gewijzigd door Zimakai op 16-12-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Op de foto lijkt het inderdaad wel vrij duidelijk zichtbaar. Ook omdat het hele beeld daardoor "out of balance' lijkt qua kleur zou ik hem hiervoor wel degelijk terugsturen.

Mijn indruk is dat er helaas relatief veel 38" LG panelen issues hebben.

Het blijft persoonlijk wat je aanvaardbaar vind of niet. Pixelfouten vind ik niet aanvaardbaar, zeker niet voor dit geld dus ik heb er twee terug moeten sturen. Echter de lichte vignetting die ik heb vind ik wel te accepteren omdat het in de praktijk amper opvalt.

Perfecte monitoren bestaan niet dus het is kwestie van voor -en nadelen afwegen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Zo, wat een bult informatie na t lezen van 10+ pagina's :)

Nu het thuis werken nog even gaat duren ben ik ook op zoek naar een ultrawide. Ik was altijd erg tevreden met mijn iMac 27 5k, maar omdat ik er nauwelijks achter zat heb ik hem enkele jaren terug verkocht. Voor die enkele keren vanuit huis werken voldeed de MacBook prima, nu dus niet meer.

Wat wil ik ermee doen?
- MacBook aansluiten voor werk (usbc hub aanwezig)
- Gamepc afstoffen (1080ti) en af en toe gamen, vnml lichte games
- evt Xbox series S of PS5 aansluiten
- geen media consumptie, dus voorkeur voor IPS
- aantal hz boeit mij niet zoveel, minimaal 100hz is prima

Ik kom uit op onderstaand via amazon.de
AOC Gaming CU34G2/BK - 415e
Lenovo G34w-10 - 498e
Xiaomi Mi Curved Gaming - 450
PROLITE XUB3493WQSU-B1 -362 (va, non curved)

Mijn vraag is of ik ergens moet opletten bij de budget modellen. Komen de panelen allemaal uit hetzelfde fabriek zoals met Oled en LG? De Samsungs ontwijk ik liever na lezen van alle ervaringen hier. En zoals aangegeven neig ik naar IPS, maar kan ik met mijn usecase beter voor een VA gaan? Scheelt makkelijk 100+ euro.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51

47cm.. Lager gaat ie niet..

Ik heb de LG 38GN950 in gebruik sinds begin juli (was denk ik een van de 1e die hem had in NL) en ben er nog steeds heel tevreden en blij mee.. 8)

• barellron
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:45

Is het niet mogelijk een andere voet te kopen voor de monitor? Dus geen monitorarm maar een VESA voet, misschien kunnen die lager? Volgens pricewatch is de hoogte zonder voet 39cm. Maar denk dat dat uitproberen moet worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
SYQ schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:47:

Nu het thuis werken nog even gaat duren ben ik ook op zoek naar een ultrawide. Ik was altijd erg tevreden met mijn iMac 27 5k, maar omdat ik er nauwelijks achter zat heb ik hem enkele jaren terug verkocht. Voor die enkele keren vanuit huis werken voldeed de MacBook prima, nu dus niet meer.

Wat wil ik ermee doen?

Lenovo G34w-10 - 498e

Mijn vraag is of ik ergens moet opletten bij de budget modellen. Komen de panelen allemaal uit hetzelfde fabriek zoals met Oled en LG? De Samsungs ontwijk ik liever na lezen van alle ervaringen hier. En zoals aangegeven neig ik naar IPS, maar kan ik met mijn usecase beter voor een VA gaan? Scheelt makkelijk 100+ euro.
Let wel op dat de consoles dus geen UW ondersteunen! >:)

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-09 09:38

ZakjePatatje

Met mayonaise

Iets heel anders, welke monitor arm heb je? Ik zoek nog een goede voor mijn 38GN950.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zimakai
ZakjePatatje schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:40:
[...]

Iets heel anders, welke monitor arm heb je? Ik zoek nog een goede voor mijn 38GN950.
Dell MSA20

Kan hem zeker aanraden, werkt prima! Er zullen vast wel goedkopere opties te vinden zijn, maar ik wou zeker weten dat de arm het niet begeeft als er een dure monitor aanhangt :D

• BartDG
Inflatable schreef op donderdag 17 december 2020 @ 06:38:
[...]

47cm.. Lager gaat ie niet..

Ik heb de LG 38GN950 in gebruik sinds begin juli (was denk ik een van de 1e die hem had in NL) en ben er nog steeds heel tevreden en blij mee.. 8)
Hartelijk dank om te moeite te getroosten om dat eens op te meten voor me!
Maar dat is idd te hoog en dus zal ik verplicht zijn om toch een 49" te kopen. Die komen lager voor één of andere reden, wellicht omdat die maar x1440 zijn ipv x1600.
Aan de ene kant jammer, want de 38" was meer allround omwille van zijn hoge refreshrate (dus zeker beter voor games), maar ik gebruik mijn monitor eerlijk gezegd toch 95% voor office taken, dus het zal wel loslopen. Ik had wel ook liever een curve van 1800R gehad, maar dat bestaat niet in 49" IPS schermen. (Ik ga altijd voor IPS als ik dat kan) Dus toch voor de LG 49WL95C-W gegaan omdat deze ook software heeft om makkelijker je scherm in te delen in vlakken en een ingebouwde KVM switch heeft. (ja, ik ken DisplayFusion, maar dit lijkt mij makkelijker)

Het feit dat het een 49" is zal het "leed" ook wel snel doen vergeten. :)

• BartDG
barellron schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:21:
[...]

Is het niet mogelijk een andere voet te kopen voor de monitor? Dus geen monitorarm maar een VESA voet, misschien kunnen die lager? Volgens pricewatch is de hoogte zonder voet 39cm. Maar denk dat dat uitproberen moet worden
Een arm is moeilijk in mijn setup, omdat mijn desk achteraan volledig vastgemaakt zit aan dat muurtje. 't Is ook maatwerk. Was vrij duur, dus ik heb ook niet echt veel zin om erin te gaan boren ofzo. Idem voor dat muurtje, en daarom ook liever geen muurbevestiging.

• barellron
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:45
BartDG schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:45:
[...]

Een arm is moeilijk in mijn setup, omdat mijn desk achteraan volledig vastgemaakt zit aan dat muurtje. 't Is ook maatwerk. Was vrij duur, dus ik heb ook niet echt veel zin om erin te gaan boren ofzo. Idem voor dat muurtje, en daarom ook liever geen muurbevestiging.
Aanrader was ook geen arm :) maar een andere voet.
Zoiets als dit: pricewatch: LogiLink BP0044
Maar dan wat grotere schermen aan kan.

• BartDG
barellron schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:29:
[...]

Aanrader was ook geen arm :) maar een andere voet.
Zoiets als dit: pricewatch: LogiLink BP0044
Maar dan wat grotere schermen aan kan.
Oeh, wist zelfs niet eens dat zo'n dingen bestonden. Want wat is de use case daarvan? Maar goed, weer wat bijgeleerd. :)
Bedankt voor de suggestie, maar dus niet meer nodig gezien ik anders heb beslist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:20
SYQ schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:47:

Wat wil ik ermee doen?

Lenovo G34w-10 - 498e

Ultrawide is echt een pc dingetje. Als je primair een console gaat gebruiken dan zou ik gewoon voor 16:9 gaan. 21:9 is vooral heel gaaf in pc gaming en handig voor brede spreadsheets en video editors.

Voor productivity kan het fijn zijn maar vaak wil je alsnog wel een twee scherm ernaast en daar moet je dan wel de ruimte voor hebben. Als dat qua budget of ruimte niet past dan is meestal een 2x 16:9 monitor een efficiëntere all round oplossing.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Duidelijk, totaal geen rekening gehouden dat consoles niet overweg kunnen met 1440p 🙂 Maar het aansluiten van ps/xbox was meer nice to have, vnml is het voor werk bedoelt.

Dan ga ik me ook eens verdiepen in de 4k schermen. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
SYQ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:58:
Duidelijk, totaal geen rekening gehouden dat consoles niet overweg kunnen met 1440p 🙂 Maar het aansluiten van ps/xbox was meer nice to have, vnml is het voor werk bedoelt.

Dan ga ik me ook eens verdiepen in de 4k schermen. Thanks!
An sich is 1440p niet het probleem, de xbox ondersteund dat zo ver ik weet gewoon (ps5 niet). Het probleem is dat ultrawide geen 1440p (2560x1440) is maar 3440x1440. Dan krijg je dus zwarte randen aan de zijkant van je scherm.

Casual gaming en 4K is eigenlijk ook geen optie. Tenzij je van plan bent elk 1.5-2 flink in een videokaart te investeren. Met een 3080 (a 800 euro) haal je in de huidige games acceptabele frame rates. Maar ook daar kan snel een einde aan komen. Sterker nog, Cyberpunk rapporteert Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/review/cyberpunk-2077-benchmark-test-performance/images/performance-3840-2160.png.

De sweet spot is momenteel eigenlijk 2560x1440 op 27 inch. Dan heb je hoge dpi=scherpte, heb je 16:9 voor consoles en kun je met een midrange videokaart voorlopig uit de voeten.

Neemt niet weg dat ik elke fanatieke pc gamer 3440x1440 zou aanraden. Qua resolutie zit je dan tussen 1440P en 4K in. Dan kom je dus nog wel weg met een Nvidia 7 serie a 500-600 euro.

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:27
BartDG schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:42:
[...]

Hartelijk dank om te moeite te getroosten om dat eens op te meten voor me!
Maar dat is idd te hoog en dus zal ik verplicht zijn om toch een 49" te kopen. Die komen lager voor één of andere reden, wellicht omdat die maar x1440 zijn ipv x1600.
Aan de ene kant jammer, want de 38" was meer allround omwille van zijn hoge refreshrate (dus zeker beter voor games), maar ik gebruik mijn monitor eerlijk gezegd toch 95% voor office taken, dus het zal wel loslopen. Ik had wel ook liever een curve van 1800R gehad, maar dat bestaat niet in 49" IPS schermen. (Ik ga altijd voor IPS als ik dat kan) Dus toch voor de LG 49WL95C-W gegaan omdat deze ook software heeft om makkelijker je scherm in te delen in vlakken en een ingebouwde KVM switch heeft. (ja, ik ken DisplayFusion, maar dit lijkt mij makkelijker)

Het feit dat het een 49" is zal het "leed" ook wel snel doen vergeten. :)
Al eens gedacht aan de recente 38" Dell/Alienware? Volgens de specificaties is het bij die millimeter werk.
Heb er zelf net eentje binnen maar nog niet thuis staan zodat ik het voor je kan opmeten.

• BartDG
Paul Hewson schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:00:
[...]

Al eens gedacht aan de recente 38" Dell/Alienware? Volgens de specificaties is het bij die millimeter werk.
Heb er zelf net eentje binnen maar nog niet thuis staan zodat ik het voor je kan opmeten.
Hartelijk dank voor het aanbod Paul, maar ik heb net een 49" van LG gekocht. Het is dus niet meer nodig.
Toch bedankt! :)

• Paul Hewson
BartDG schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:49:
[...]

Hartelijk dank voor het aanbod Paul, maar ik heb net een 49" van LG gekocht. Het is dus niet meer nodig.
Toch bedankt! :)
Mocht de 49" tegenvallen om wat voor reden dan ook, ik heb de Dell AW3821DW net uitgepakt en opgemeten en 44 cm precies.

• BartDG
Zéér goed om weten! Hartelijk dank Paul! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwtje11
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-09 16:37
Ik ben aan het twijfelen voor een LG 38GN950 te halen.
Alleen nu zag ik dat de Dell AW3821DW ook een 38" paneel gebruikt.
Maar zit er veel verschil tussen deze twee schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:52
Ik ben opzoek naar een Ultrawide monitor voor office werkzaamheden. Het nieuwe scherm gaan mijn twee "23,5 inch monitoren vervangen.
Hebben jullie nog aankoopadvies voor mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
impactftw schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:53:
Ik ben opzoek naar een Ultrawide monitor voor office werkzaamheden. Het nieuwe scherm gaan mijn twee "23,5 inch monitoren vervangen.
Hebben jullie nog aankoopadvies voor mij? ;)
samsung G9

Iets meer info mag wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Mijn Dell AW3821DW ziet er op het eerste oog perfect uit :*) Komend vanaf 2x 19 inch is het wel even wennen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Paul Hewson schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:38:
Mijn Dell AW3821DW ziet er op het eerste oog perfect uit :*) Komend vanaf 2x 19 inch is het wel even wennen :9
Dat scherm duikt niet op in de Pricewatch? Vreemd. Jammer, anders was het voor mij ook wel een kanshebber geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
BartDG schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:44:
[...]

Dat scherm duikt niet op in de Pricewatch? Vreemd. Jammer, anders was het voor mij ook wel een kanshebber geweest!
Gewoon rechtstreeks bij Dell bestellen.

https://www.dell.com/nl-n...ssoires#techspecs_section

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Klopt, net gezien.
Ik bedoel maar, ik baseer me nogal op de pricewatch om mijn tech aankopen te doen gezien ik niet de tijd (meer) heb om dat tot in de puntjes zelf bij te houden. Dan is het wel jammer om te moeten vaststellen, net nadat je je aankoop hebt gedaan, dat er in feite nog een alternatief was waar je niet van wist. Shame.

Ik moet eerlijk zijn dat ik nu echt wel overweeg om die 49" terug te sturen. De doos is toch nog niet geopend...

[ Voor 7% gewijzigd door BartDG op 19-12-2020 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
Erwtje11 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:28:
Ik ben aan het twijfelen voor een LG 38GN950 te halen.
Alleen nu zag ik dat de Dell AW3821DW ook een 38" paneel gebruikt.
Maar zit er veel verschil tussen deze twee schermen?
Ben ook benieuwd naar de ervaringen tussen deze twee schermen.

Mijn LG 38WN95-C gaat waarschijnlijk terug (erg slechte kleur uniformiteit). Echter, ik kan net een ultrawide een tijdje getest te hebben denk ik niet meer terug naar een standaard monitor. Ben wel benieuwd of er een betere optie is dan de LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Ik merk wel dat de Dell AW3821DW geen USB-C heeft. Dat snap ik toch niet goed waarom ze dat er niet op hebben gezet, toch jammer hedentendage. De LG 38" modellen hebben dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-07 08:00
Wat ik niet kam vinden is of de Dell AW3821DW PbP/PiP ondersteunt? Dit is een functie die ik wel als heel nuttig zie, maar vind de informatie op de Dell website wat sumier.

Ook kan ik volgens mij nergens de manual vinden waar dit mogelijk in kan staan.

Iemand dit wel gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Zimakai schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:15:
[...]
Mijn LG 38WN95-C gaat waarschijnlijk terug (erg slechte kleur uniformiteit).
Is dat een probleem specifiek met jouw monitor of algemeen met deze reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
BartDG schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:00:
[...]

Verder niets over gehoord specifiek bij dit model. Ik heb ongeluk gehad denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zypaDx-OqF84vNumWVqod5QyTko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ZJTP2msBhzRrbTgoZJ15qmn.jpg?f=fotoalbum_large

Het is verder wel echt een genot om op te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-11-2024
BartDG schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:00:
[...]

Ik heb de LG 38GN950 (2x) en 38WN95C alsook de AW3821DW geprobeerd tot nu toe. Alle 3 hebben hetzelfde paneel, en alle 3 hebben last van kleuruniformiteit issues bij wit en grijstinten. De AW3821DW die ik nu heb heeft het nog het minste maar het is met het blote oog bij zowel daglicht als kunstlicht merkbaar in Word, Excel, websites met witte achtergronden, enz. Rechterhelft lijkt ietwat warm maar OK, linkerhelft heeft een duidelijke roze tint.

Ik ben mij sterk aan het afvragen of ik nou zo'n enorme zeikerd ben (ja hoor, kom maar op met die grapjes...) of dat anderen gewoonweg genoegen nemen met gaming features en minder oog voor kwaliteit/detail hebben. Ik krijg er iig redelijke OCD aanvallen van. Als ik de normale 'kantoor' Dells van mijn werk vergelijk heb je daar wel verschillen tussen exemplaren van hetzelfde type onderling maar de uniformiteit per paneel is werkelijk prima.

Ik ga morgen eens met Dell bellen en kijken of ik hem kan laten omruilen, of dat ik deze onder het herroepingsrecht kan terugsturen en daarna gewoon een nieuwe koop. De actie voor ~ €1.400 lijkt er nog steeds te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
@Oscar Whiskey

Met de x34 geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
sdk1985 schreef op maandag 21 december 2020 @ 02:08:
@Oscar Whiskey

Met de x34 geen last van.
Dat zou heel goed kunnen. Bovenstaande gaat ook over het 38” paneel dat voor die modellen gebruikt wordt. (En volgens mij het tweede 38” paneel dat bestaat sinds het paneel uit de Dell 3818.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Oscar Whiskey schreef op maandag 21 december 2020 @ 01:54:
[...]
Ik heb de LG 38GN950 (2x) en 38WN95C alsook de AW3821DW geprobeerd tot nu toe. Alle 3 hebben hetzelfde paneel, en alle 3 hebben last van kleuruniformiteit issues bij wit en grijstinten. De AW3821DW die ik nu heb heeft het nog het minste maar het is met het blote oog bij zowel daglicht als kunstlicht merkbaar in Word, Excel, websites met witte achtergronden, enz. Rechterhelft lijkt ietwat warm maar OK, linkerhelft heeft een duidelijke roze tint.

Ik ben mij sterk aan het afvragen of ik nou zo'n enorme zeikerd ben (ja hoor, kom maar op met die grapjes...) of dat anderen gewoonweg genoegen nemen met gaming features en minder oog voor kwaliteit/detail hebben. Ik krijg er iig redelijke OCD aanvallen van. Als ik de normale 'kantoor' Dells van mijn werk vergelijk heb je daar wel verschillen tussen exemplaren van hetzelfde type onderling maar de uniformiteit per paneel is werkelijk prima.

Ik ga morgen eens met Dell bellen en kijken of ik hem kan laten omruilen, of dat ik deze onder het herroepingsrecht kan terugsturen en daarna gewoon een nieuwe koop. De actie voor ~ €1.400 lijkt er nog steeds te zijn.
Ik zie vooralsnog geen rare dingen bij mijn 38" qua kleuruniformiteit.

Wel zie ik naar mijn gevoel bovengemiddeld veel klachten over deze 38" (LG) panels, ook in andere fora. Denk dat er zeker wel wat speelt qua volwassenheid produktieproces van deze panelen danwel normen quality control.

Verder vind ik het niet meer dan terecht dat mensen kritisch zijn en al helemaal voor de bedragen die met een 38" gemoeid zijn.

Tegelijkertijd is geen monitor 100% perfect dus men zal soms ook een beetje water bij de wijn moeten doen.

De foto hierboven is overigens imo niet aanvaardbaar dat zou ik zeker terugsturen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Ik ga even speculeren, maar ik denk dat we hier ook tegen de negatieve consequenties aanlopen van het feit dat er maar enkele clubs in de wereld zijn die panelen maken. LG is daar een hele grote van. Op dit moment zit in iedere recente 38" UW hetzelfde LG paneel. Fabrikanten bouwen er wel een backlight achter en een leuke plastic doos omheen, maar de kern van de zaak komt allemaal uit dezelfde stal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Laatst online: 24-07 23:44
Binnenkort zal ik mijn geleende monitor van mijn werkgever helaas in moeten leveren en ben ik op zoek naar een nieuw scherm. Mooie tijd om ultra wide eens een kans te geven! Het scherm gaat primair gebruikt worden als werk monitor in combinatie met een Mac Mini (M1), maar savonds wat uurtjes gamen is natuurlijk ook erg gaaf.

Op dit moment twijfel ik tussen de LG UltraGear 38GN950-B en de LG 38WN95C. De gamer look vind ik eigenlijk helemaal niks, maar ik kan altijd de monitor op een arm monteren natuurlijk. Ga ik paneel-technisch verschil merken tussen deze twee monitoren? Ik zou namelijk liever het laatst genoemde model aanschaffen in verband met de looks.

Ook is een 3440*1440 scherm (LG UltraGear 34GN850-B) toch wel interessant, want ik moet zeggen dat ik wel zenuwachtig word van Zimakai's problemen van de afgelopen pagina's. Ook is het aantal pixels wat minder, dus vreet het minder prestatie, terwijl ik niet het idee heb dat ik dan te weinig desktop ruimte heb.

Hebben jullie wat tips? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Als je kan leven met wet minder denderende wit/grijs uniformiteit zijn beide 38" panelen OK. De WN95C is hardware-matig hetzelfde als de GN950 maar mist een enkele gaming gimmick. Beide hebben passieve Gsync ("GSYNC Compatible" zoals NVIDIA het noemt).

Ik zou ook als ik tussen de twee moet kiezen voor de WN95C gaan vanwege dezelfde reden: ziet er niet zo Star Trek uit, maar meer gewoon een modern strak design uiterlijk.

Ik kies zelf voor 1600p, 1440p is mij niet hoog genoeg qua screenspace. Zeker in een era waar letters en knoppen in GUIs steeds groter worden. Als je nu al twijfelt over 1440p zou ik zeker voor 1600p gaan.

Lees wel ook even goed mijn posts over de LG GN950, WN95C, en de Dell AW3821DW van de afgelopen 3 weken. Bij gaming zie je het haast niet, maar als je 4 Word pagina's naast elkaar zet of een Excel spreidschijt dan zie je met het blote oog verschillende tinten wit, variërend van crème wit tot heel licht roze. In hoeverre dit je stoort is persoonlijk, ik probeer slechts mijn eigen gebruikerservaring te delen zodat anderen niet tegen hetzelfde aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Eerlijk gezegd dacht ik dat de tint in het wit defecte panelen waren en niet het geval was bij elke versie. Waarschijnlijk irriteer ik mezelf er mateloos aan, bovendien zijn correcte kleuren enigszins belangrijk voor mijn werk (web ontwikkelaar).

Is dit een bekend probleem bij ultra wide monitoren, of alleen bij dit paneel? In het laatste geval vraag ik me af of het bij de LG UltraGear 34GN850-B ook een bekend probleem is, zo niet dan denk ik dat ik liever daarvoor ga. Wat een keuzestress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Als je Reddit en wat andere Google-bare posts moet geloven is het wel een structureel dingetje bij tenminste:

LG 38GL950G
LG 38GN950
LG 38WN95C
Dell AW3821DW

Als kleurechtheid en uniformiteit belangrijker is dan gaming features zou ik het in de hoek van ViewSonic, Eizo, en zakelijke lijnen van Dell zoeken. ASUS heeft geloof ik ook een monitor specifiek voor de creatievelingen onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Oscar Whiskey schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:55:
Als je Reddit en wat andere Google-bare posts moet geloven is het wel een structureel dingetje bij tenminste:

LG 38GL950G
LG 38GN950
LG 38WN95C
Dell AW3821DW

Als kleurechtheid en uniformiteit belangrijker is dan gaming features zou ik het in de hoek van ViewSonic, Eizo, en zakelijke lijnen van Dell zoeken. ASUS heeft geloof ik ook een monitor specifiek voor de creatievelingen onder ons.
Eizo heeft sinds kort ook een (LG) 38" https://www.eizoglobal.com/products/flexscan/ev3895/

Denk nog de beste kans op een zakelijke versie vd 38" zonder problemen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Help!!!! schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:42:
[...]

Eizo heeft sinds kort ook een (LG) 38" https://www.eizoglobal.com/products/flexscan/ev3895/

Denk nog de beste kans op een zakelijke versie vd 38" zonder problemen.
Wow, dit ziet er uit als een erg compleet scherm! USB-C aansluting met 85W power delivery, LAN aansluiting en zelfs geïntegreerde power brick. Beetje lastig om reviews van te vinden, maar hoe zou de game performance zijn? Als dit hetzelfde paneel is als de 38" LG monitor, betekent dat ook identieke performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
Is helaas maar 60hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Inderdaad. En geen GSync. Zou ik anno 2020 absoluut niet aanraden voor gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
Viewsonic heeft ook een 'zakelijke' 38" monitor met zo'n beetje alle toeters en bellen - VP3881. Daar kan ik echter de refresh-rate niet van vinden en het lijkt dat deze ook geen G/Freesync ondersteunt.

Wordt wel lovend gesproken over de kleurweergave van de VP38 en VP34 monitoren en de prijs is vrij behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
PRoeske schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:12:
Viewsonic heeft ook een 'zakelijke' 38" monitor met zo'n beetje alle toeters en bellen - VP3881. Daar kan ik echter de refresh-rate niet van vinden en het lijkt dat deze ook geen G/Freesync ondersteunt.

Wordt wel lovend gesproken over de kleurweergave van de VP38 en VP34 monitoren en de prijs is vrij behoorlijk.
Ondersteunt inderdaad geen GSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Zie zojuist een aantal 34" schermen van LG op iBood voorbij komen.
34WN80C-B voor € 500,-
34UM69G-B voor € 280,-
34UM69G-B voor € 750,-
Onbekend 35" voor € 450,-

Geen 100+ Hz scherm maar wellicht toch interessant voor enkelen. Aanbieding duurt maar 3 dagen en is mogelijk snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Ben nog op zoek naar software om mijn scherm op te delen waarbij ik zelf kan kiezen hoe. Lees veel over Display Fusion maar wellicht dat iemand anders nog een tip heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marwatt
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-09 19:34
Powertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Ahh nee! Ik staar me echt helemaal blind op deze apparaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
Gideonnn schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:49:
[...]

Ahh nee! Ik staar me echt helemaal blind op deze apparaten 8)7
Dat klinkt heel bekend - elke keer is het wel iets lijkt het:
- 38" LG's zitten tjokvol features, maar als ik de foto's in dit topic bekijk word ik weinig vrolijk van de beeldkwaliteit/uniformiteit. En dat gecombineerd met dikke prijzen en slechte leverbaarheid).
- 38" schermen die wel goed scoren op beeld (zoals de Viewsonic, eizo, etc - hoewel die mogelijk hetzelfde paneel hebben - hebben maar 60hz panelen of ondersteunen geen G-/FreeSync.
- 34" schermen is helemaal een oerwoud waar nauwelijks doorheen te komen is kwa opties, prijzen, kwaliteit.

Als ik dan naar de BBG kijk voor ultrawides van eerder dit jaar, en dat vergelijk met reviews van TechRadar/HWInfo/etc. dan kan ik die ook niet helemaal aan elkaar knopen.

Als iemand een goed optie heeft die aan de volgende wensen voldoet, dan hoor ik het graag:
- 34" of 38" (1440 of 1600 verticaal); (42/43" mag eventueel ook...)
- Goede uniformiteit en kleurweergave
- 100Hz+
- USB-C met power delivery
- VESA mount
- Ingebouwde USB-hub/KVM switch die niet alleen bij PbP werkt (dat is een valkuil van bijvoorbeeld de ViewSonic en Philips schermen)
- Curve 1800R of 2300R

Wensen:
- PbP/PiP
- Goede uniformiteit en kleurweergave
- Geen scherm van €2000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Mijn AW3821DW is inmiddels retour. Ik probeer het nog één keer met een nieuwe AW3821DW. Ik heb inmiddels 4 exemplaren van een 38" UW in bezit gehad die allemaal dezelfde mankementen vertonen: slechte wit/grijs uniformiteit en vignetting. De ene wat meer dan de andere, maar er is er geen één bij geweest waar je van kunt zeggen dat het een prima paneel is.

Als die 5e ook weer hetzelfde vertoont kap ik met 38" UW en zal ik naar 32" of 42" 4K moeten.

Ik wil graag een IPS vanwege de kleurweergave maar als een VA een betere uniformiteit biedt dan ga ik daar voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Whiskey op 22-12-2020 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Voor jullie beiden; kijk nog eens naar een Samsung G9 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul Hewson
Heb nu een paar duur doorgebracht achter mij AW3821DW en verschillende kleuren achtergronden getest maar mijn paneel is mooi uniform qua kleur. Dus het kan wel, al heb ik wellicht ook wel zeer veel mazzel gehad (of ben ik blind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
418O2 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:38:
Voor jullie beiden; kijk nog eens naar een Samsung G9 ;)
Ik heb op mijn werk al twee 1080p panelen naast elkaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oscar Whiskey schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:49:
[...]
Ik heb op mijn werk al twee 1080p panelen naast elkaar. ;)
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Te breed en te plat voor mij. Ik zoek juist iets hogers, vandaar dat ik me orienteer op 38" UW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
-MD- schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:31:
*knip* Paar dingen die me opvallen:
*knip*
Helaas, inmiddels een week verder en zojuist 8 defecte pixels gespot. Toevallig viel mijn oog op eentje en toen ben ik weer even gaan kijken. Ze zijn vooral zichtbaar als het scherm zwart is en ik van dichtbij kijk. Een drietal groene aan de rechterzijde van het scherm, drie blauwe links en eentje onderin. Was me eerst niet opgevallen, maar je moet ook echt goed kijken om ze te zien. Nu ben ik in dubio wat te doen. Lijkt me stug dat ik ze alle 8 gemist had dus ik denk retour...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Persoonlijk stuur ik een scherm bij 1 kapotte pixel (ongeacht plek op het scherm) al terug gebruikmakend van het herroepingsrecht. Dan kom je ook niet in discussie met winkels en fabrikanten over dode pixel beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Precies wat ik zocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
-MD- schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:56:
[...]

Helaas, inmiddels een week verder en zojuist 8 defecte pixels gespot. Toevallig viel mijn oog op eentje en toen ben ik weer even gaan kijken. Ze zijn vooral zichtbaar als het scherm zwart is en ik van dichtbij kijk. Een drietal groene aan de rechterzijde van het scherm, drie blauwe links en eentje onderin. Was me eerst niet opgevallen, maar je moet ook echt goed kijken om ze te zien. Nu ben ik in dubio wat te doen. Lijkt me stug dat ik ze alle 8 gemist had dus ik denk retour...
Lijkt me ook sterk dat je ze bij de eerste keer goed kijken allemaal gemist hebt dus grote kans dat dit paneel over time nog meer defecte pixels gaat produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

t!mP

is inflatie gevoelig

Paul Hewson schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:10:
Zie zojuist een aantal 34" schermen van LG op iBood voorbij komen.
34WN80C-B voor € 500,-
34UM69G-B voor € 280,-
34UM69G-B voor € 750,-
Onbekend 35" voor € 450,-

Geen 100+ Hz scherm maar wellicht toch interessant voor enkelen. Aanbieding duurt maar 3 dagen en is mogelijk snel uitverkocht.
Thanks, zoek al 'n tijdje naar de 34WN80C-B; maar helaas ook hier al uitverkocht. Lijken nergens nog te koop, anders dan bij een leverancier van een grote webshop (met veel negatieve reviews).

Iemand nog een goed alternatief (<1000)? Weinig eisen, 1440p, IPS (voorkeur) en USB-C met dp-alt + charge min 60w.

De 38wk van LG lijkt qua kleur ook niet heel betrouwbaar als ik dat hier zo lees. Ik probeer mezelf in zo'n midrange model te praten van samsung of LG, maar ik denk dat ik spijt krijg van zo'n VA paneel....Heb nun 'n U2515H en macbook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:07

CMT

@Paul Hewson
Bedankt voor de tip, maar helaas heb ik de boot al gemist. Gisteren net na middernacht om 00:30uur gekeken op Ibood, maar toen was alles al uitverkocht.
Ik denk niet dat ze er veel gehad hebben dan, het lijkt mij sterk dat er zoveel vraag is naar een LG 35WN75C.

Nog in het algemeen voor iedereen die steeds met het kleurargument komt voor IPS.
Ik lees dat keer op keer, maar het is een hardnekkig misverstand dat uit de wereld geholpen moet worden.
De kleurweergave wordt hoofdzakelijk door de kwaliteit van de achtergrondverlichting bepaald.
De paneeltechnologie is allang geen beperkende factor meer.

Neem bijvoorbeeld de 34" ultrawide VA panelen. Deze zijn allemaal van Samsung en bij elk scherm is de kleurdekking toch weer anders. Dat komt puur omdat fabrikanten een aangepaste achtergrondverlichting gebruiken dat van sRGB tot DCI-P3 of meer dekking gaat.
Laat de keuze tussen IPS en VA dus niet vanwege de kleurweergave afhangen, maar kijk naar reviews.
Als de dekking vergelijkbaar is, dan zal VA een meer doorstekend beeld geven vanwege het uitstekende contrast
Sinds de intrede van curved monitoren is de kijkhoek ook minder belangrijk geworden.
Een 34 UWS VA met 1500-1800R curve compenseert dat prima tot een punt dat het niet opvalt (tenzij je niet de gebruikelijke afstand tot het scherm aanhoudt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Whiskey
Heb je het wanneer je over kleurweergave praat over kleurechtheid en accuratesse, of over kleuruniformiteit? Bij mijn weten zijn uniformiteitsissues zoals te zien bij deze 38" te wijten aan het paneel, niet aan de backlight. Maar ik sta open voor tegenargumenten in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:07

CMT

Kleurechtheid en bereik. Wat het scherm puur qua kleur weer kan geven.
Uniformiteit is uiteraard ook belangrijk, maar dat zal niet een keuze zijn tussen VA of IPS, maar een keuze tussen model X en model Y.

Het is mogelijk dat de uniformiteit problemen van de LG IPS schermen door de achtergrondverlichting veroorzaakt wordt. LG gebruikt namelijk edge verlichting waarbij elke afzonderlijke (rode) led een speciaal fosforlaagje heeft. Het zogenaamde nanocell blabla tech.

Het is bedoelt als tegenhanger van Samsung's 'quantum dot' tech. Maar quantum dot is vanuit technisch oogpunt wel wat anders.
Daarbij wordt namelijk een fosformix op een folie aangebracht dat weer tussen de (edge) achtergrondverlichting (alleen blauwe leds) en pixellaag zit.
Blauwe leds zijn heel consistent te produceren en de kans dat gedeelten van het scherm veel van kleurtemperatuur afwijken is dan ook aanzienlijk kleiner.

Maar om er zeker van te zijn dat niet de coating/kijkhoek de oorzaak is, zou je het scherm 180 graden moeten draaien en kijken of het probleem meeverhuisd.
Voor de duidelijkheid als ik over IPS of VA spreek, dan is het echt de pixel- & polarisatielaag ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Paul Hewson schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:42:
Heb nu een paar duur doorgebracht achter mij AW3821DW en verschillende kleuren achtergronden getest maar mijn paneel is mooi uniform qua kleur. Dus het kan wel, al heb ik wellicht ook wel zeer veel mazzel gehad (of ben ik blind).
De mijne ook, was er een beetje bang voor dat er bijvoorbeeld een verschil tussen de linkerkant en de rechtkant zou zitten maar ben erg onder de indruk.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
Ter vergelijking, vanwege de vele defecte pixels gaat hij wel terug maar zo ziet mijn 38WN95C er uit als ik het wit van http://lcdtech.info/en/tests/dead.pixel.htm voor heb staan:

Van dichtbij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ii5MLMJcSQosc36ylDTLsIfthJI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0WjMxk86Daqig1PmdzCHflm.jpg?f=fotoalbum_large

Crop van veraf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLcHah_ual9eBIyfaQ3Gf4hfaaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/911JhSEkX17XnZ9gPBW9gFit.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij wat uniformiteit betreft een stuk beter dan wat jij had.

• Zimakai
-MD- schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:05:
[...]

Ter vergelijking, vanwege de vele defecte pixels gaat hij wel terug maar zo ziet mijn 38WN95C er uit als ik het wit van http://lcdtech.info/en/tests/dead.pixel.htm voor heb staan:

Van dichtbij:
[Afbeelding]

Crop van veraf:
[Afbeelding]

Volgens mij wat uniformiteit betreft een stuk beter dan wat jij had.
Dat ziet er zeer goed uit idd. Jammer van de dode pixels in dat geval :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 08:36
Ik heb momenteel een LG 35WN75C scherm thuis staan. Die aan mijn laptop van het werk hangt. Nu werk ik in dual screen setup met mijn laptop en Lg scherm. Nu zou ik graag een tweede 35WN75C scherm aanschaffen. Maar zie dat de prijzen ferm de lucht ingeschoten zijn. Heb in augustus een goede 420 euro betaald. En zie dat deze nu maar te verkrijgen zijn voor 570 euro. Is er een reden voor dat de prijzen zo zijn gestegen? Wat zou een goed alternatief zijn voor rond de 500 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Stijnb_ schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:08:
Ik heb momenteel een LG 35WN75C scherm thuis staan. Die aan mijn laptop van het werk hangt. Nu werk ik in dual screen setup met mijn laptop en Lg scherm. Nu zou ik graag een tweede 35WN75C scherm aanschaffen. Maar zie dat de prijzen ferm de lucht ingeschoten zijn. Heb in augustus een goede 420 euro betaald. En zie dat deze nu maar te verkrijgen zijn voor 570 euro. Is er een reden voor dat de prijzen zo zijn gestegen? Wat zou een goed alternatief zijn voor rond de 500 euro?
https://www.ldlc.com/fiche/PB00356599.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRoeske
Ik zie dat het al even stil is in dit topic en ook de nieuwe Ultrawide release van Dell nog niet besproken is.

De Dell AW3821dw (waarschijnlijk wederom op basis van het Samsung 38” paneel) lijkt wel alle checkboxes te ticken, voor een behoorlijk ok prijs (gezien de specs) en misschien nog wel belangrijker: goed leverbaar.

- 3840x1600@144hz
- NVIDIA G-Symc Ultimate (HDR600)
- Nano-IPS
- R2300 Curve
- Ingebouwde USB-hub
- Snelle responsetijd (GtG 1ms, zo uit mijn hoofd)

Te koop bij Dell voor ca. 1430 euro momenteel. Oa Megekko verkoopt hem ook voor €1380.

Iemand al ervaring met deze monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
PRoeske schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:36:
Ik zie dat het al even stil is in dit topic en ook de nieuwe Ultrawide release van Dell nog niet besproken is.

De Dell AW3821dw (waarschijnlijk wederom op basis van het Samsung 38” paneel) lijkt wel alle checkboxes te ticken, voor een behoorlijk ok prijs (gezien de specs) en misschien nog wel belangrijker: goed leverbaar.

- 3840x1600@144hz
- NVIDIA G-Symc Ultimate (HDR600)
- Nano-IPS
- R2300 Curve
- Ingebouwde USB-hub
- Snelle responsetijd (GtG 1ms, zo uit mijn hoofd)

Te koop bij Dell voor ca. 1430 euro momenteel. Oa Megekko verkoopt hem ook voor €1380.

Iemand al ervaring met deze monitor?
Als je een paar posts terugleest, is iemand al behoorlijk lang onderweg voor een goed paneel. 5e keer al.

Ik zelf probeer het met de lg 34 gn850.
Maar heb er nu 2 gehad. Allebei 1 stuck pixel... en voor dat geld wil ik er 0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PRoeske
@ph4nt0m , je hebt helemaal gelijk. Niet alles gevolgd laatste tijd.

Ik ga zien wat de monitor brengt. Bewust via Dell zelf besteld omdat mijn ervaring toch is dat de service heel goed is.

Hopelijk is het gelijk goed. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Had gelezen dat ze binnen de 1e 2 weken nog wel eens stuk wilden gaan maar ook daar heb ik mazzel. Prima vervanging voor m'n Asus 27" Gsync monitor.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoeske
PRoeske schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:44:
@ph4nt0m , je hebt helemaal gelijk. Niet alles gevolgd laatste tijd.

Ik ga zien wat de monitor brengt. Bewust via Dell zelf besteld omdat mijn ervaring toch is dat de service heel goed is.

Hopelijk is het gelijk goed. Fingers crossed.
Vanmiddag stond er een bezorger van UPS voor de deur met een heel grote doos van Dell.

Scherm net uitgepakt (het is echt enorm!), aangesloten en gelijk maar eens de EIZO monitor-test gedaan:
- Geen dode pixels
- Kleuruniformiteit is heel goed (of ik zie het niet...)

Maar wat een schermoppervlakte geeft dit zeg. Komend van 2x32,5 FHD is dit wel even heel iets anders. Weet nu al dat ik er heel veel plezier van ga hebben met zowel werk als met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Het plan staat voor mij om in/na de zomer mijn PC te gaan upgraden. Een gedegen upgrade van mijn 24" 1080p scherm hoort hier ook bij.
Nu ben ik aan het twijfelen om voor een 27" 1440p 144Hz scherm te gaan, of voor een 34" 1440p 144Hz ultrawide scherm te gaan. Hoe is jullie ervaring met gamen en verschillende typen games met de verschillende typen schermen?
Is de kijkhoek op een Ultrawide niet vaak te groot voor bv. een shooter?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:37
Dazzler2120 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:40:
Het plan staat voor mij om in/na de zomer mijn PC te gaan upgraden. Een gedegen upgrade van mijn 24" 1080p scherm hoort hier ook bij.
Nu ben ik aan het twijfelen om voor een 27" 1440p 144Hz scherm te gaan, of voor een 34" 1440p 144Hz ultrawide scherm te gaan. Hoe is jullie ervaring met gamen en verschillende typen games met de verschillende typen schermen?
Ik heb zelf een 34” widescreen; wat ik voor mijn werk HEERLIJK vind!
Maar qua gamen doe ik eigenlijk alleen FortNite via een Switch. Dat is dan te ‘uitgestrekt’ en moet ik elke keer handmatig de instelling (van het scherm) naar een 27” zetten. Een complete menu moet ik dan door.
Achteraf had ik wel graag een scherm gehad waar dit makkelijker zou zijn (bijv. Auto herkenning van de HDMI poort en en dan die poort automatisch op 27”).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRoeske
Dazzler2120 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:40:
Ik kwam van 2x24” (1080p) schermen voordat ik bovenstaande Alienware (38”; 1600p UW). Totaal schermoppervlakte is toegenomen met ca. 10”, maar in andere verhouding (aanzienlijk hoger), en met veel hogere dpi. (110 tov 96 meen ik).

Heb nu wat verschillende games gespeeld (Doom Eternal, Control, Death Stranding) en de ervaring is heel gaaf en immersive.

Geen last van kijkenhoeken (bovenstaand scherm is curved met 2300R radius, wat redelijj vlak is ten opzichte van andere schermen).

Sommige oudere games ondersteunen geen native 21:9, maar veelal zijn hier oftewel patches, oftewel tweaks voorte vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
PRoeske schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:05:
[...]

Ik kwam van 2x24” (1080p) schermen voordat ik bovenstaande Alienware (38”; 1600p UW). Totaal schermoppervlakte is toegenomen met ca. 10”, maar in andere verhouding (aanzienlijk hoger), en met veel hogere dpi. (110 tov 96 meen ik).

Heb nu wat verschillende games gespeeld (Doom Eternal, Control, Death Stranding) en de ervaring is heel gaaf en immersive.

Geen last van kijkenhoeken (bovenstaand scherm is curved met 2300R radius, wat redelijj vlak is ten opzichte van andere schermen).

Sommige oudere games ondersteunen geen native 21:9, maar veelal zijn hier oftewel patches, oftewel tweaks voorte vinden.
Ah helder, de prijscategorie waar ik zou voor gaan zou meer rond deze prijs zijn; pricewatch: Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart

maar fijn om te horen dat het bij dit soort games fijn & immersive is. Ik switch niet van HDMI naar andere input (dus bv. naar switch), hooguit naar mijn school of werklaptop, dus wat dat betreft zou ik geen issues met uitrekken moeten hebben...

Ik blijf deze topics de komende tijd iig in de gaten houden hiervoor...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMEUKER
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-08 09:03
Heb een tijdje terug de aw3420dw gekocht via website Dell zelf en ben er na een dikke maand enorm blij mee. Heb een spyderx pro gekocht om te calibreren en dat lijkt wel de beste koop ooit te zijn. Niet via hun eigen software maar via een open-source software erg accurate en prachtige kleuren tevoorschijn getoverd. Ik kan het alleen maar aanraden. Ook nog een tip is een offerte vragen via Dell zelf (ik heb gekocht voor 840)
Pagina: 1 ... 28 ... 40 Laatste