Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Hoi gamers

Ik wil mij voor het eerst gaan storten op de Dark Souls serie zou ik meteen starten met 3?of met Ds 2 (iets met sins)ik heb beide.
Of de eerste prepaire to die?

Graag jullie adviezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09
Wat is nu de effectiefste manier om de covenant items te halen?
Ik heb een lijstje liggen en daar staat het volgende op:

Sunlight > helpen met bosses
Darkmoon > invaders bij andere spelers verslaan, auto summon
Rosaria > invaden en host killen
Mound Makers > helpen met bosses (zelfde als Sunlight?)
Watchdog > invaden en host killen, auto summon
Aldrich > Invaden en host killen (zelfde als Rosaria?)

Klopt dit een beetje?

Verder een Dark Sword naar +9 gebracht en daar wat mee gaan spelen. Het speelt een stuk lekkerder/sneller/beweeglijker dan de Large Club, thanks voor de tip @Voxalizer :)
Ik moet enkel nog even een heavy gem erin stoppen (al ben ik nu ook geleidelijk Dex aan het levellen).
Even terug naar de DLC gegaan en in een eerste poging gisteren Sir Vilhelm omgelegd.
Een stuk beter te doen dan op level40 :P
Ik snap alleen niet waar het vrouwtje op de tafel nu is gebleven :/ Ze zei dat ze weer snel moest gaan verven dus ik ging er vanuit dat ze in het kapelletje boven zit te schilderen, maar dat is niet zo...

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 18-05-2017 09:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:39
Sunlight > Summon Sign (meestal bosses) of bij the ringed city swamp bonfire
Darkmoon > auto summon
Rosaria > invaden
Mound Makers > Invaden, of white soapstone sign
Watchdog > auto summon
Aldrich > auto summon

[ Voor 6% gewijzigd door Venturi op 18-05-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ik ben zelf begonnen met DS3, maar heb ook net 2 gekocht :)
Als je de lore wilt weten , kan je het beste filmpjes of websites gebruiken. Het is best wel diep en ik snapte er eerst geen pepernoot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Jeroni1976, je kunt ieder deel spelen, ongeacht of je de voorgaande delen gespeeld hebt.
Persoonlijk zou ik me eerst uitleven met de prepare to die (dark souls) en dan direct DS3 ...maar dat is weer mijn keuze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
jeroni1976 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:03:
Hoi gamers

Ik wil mij voor het eerst gaan storten op de Dark Souls serie zou ik meteen starten met 3?of met Ds 2 (iets met sins)ik heb beide.
Of de eerste prepaire to die?

Graag jullie adviezen
Als je ze alle drie wilt doen, gewoon lekker chronologisch en beginnen met deel 1. Met dsfix op pc ziet ie er nog best ok uit. Daarna Scholar of the first sin en dan deel 3.

Je kunt dan iig voor lange tijd je lol op ;) Zeker als je er blind in gaat zonder allerlei guides enz.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Venturi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:34:
Sunlight > Summon Sign (meestal bosses) of bij the ringed city swamp bonfire
Darkmoon > auto summon
Rosaria > invaden
Mound Makers > Invaden, of white soapstone sign
Watchdog > auto summon
Aldrich > auto summon
Nog een kleine toevoeging: Sunlight medals kun je ook verdienen door te invaden, hier ben ik op overgestapt toen mijn Pale Tongues vol zaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
dus als Warrior of Sunlight invaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:17:
Mound Makers > helpen met bosses (zelfde als Sunlight?)
Nee,
Voxalizer schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:44:
[...]
Voor moundmakers krijg je overigens geen reward als je de host helpt. Je kunt ook niet mee naar de bossfight, zodra de host de bossfight start wordt je teruggestuurd naar je eigen wereld. Het is dus echt de bedoeling dat je hem killed, of een X aantal van zijn summons killed.
Het kan zowel met een summonsign als door gebruik te maken van je Red Eye Orb. De laatste optie is het makkelijkst aangezien je dan een duidelijk doel krijgt; bijvoorbeeld kill de host en 1 phantom. Dit aantal ligt aan hoeveel summons de host actief heeft. Phantoms zijn makkelijker te killen dan hosts overigens, doordat hosts 30% meer health hebben en vaker kunnen healen.
;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik vind het maar een partijtje ingewikkeld allemaal :D
Maar in grote lijnen is het wel duidelijk denk ik, eens kijken of we vanmiddag een en ander aan items binnen kunnen halen.
Misschien een rare vraag, maar als ik de Watchdog equip moet ik dan echt ik Farron Keep rondlopen om automatisch gesummonned te worden of kan ik vanuit elk ander gebied ook gewoon gesummonned worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venturi
Nee, hoeft niet. Daarentegen schijnt het wel de plek te zijn vanwaar je het meest gesummoned wordt.
Als je Covenant item blinkt, kan je gesummoned worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Venturi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:37:
Als je Covenant item blinkt, kan je gesummoned worden.
Dat is een handige tip, top! d:)b

Kwam trouwens deze google spreadsheet tegen, erg handig!
https://docs.google.com/s...66C1Rj_b5WcfF0/edit#gid=0

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Iemand zin om vanavond met mij vertebra shackles te farmen? Nodig voor mijn laatste trophie voor platinum, uiteraard help ik andere trophie hunters er met hun problemen.

Mijn PSN is Joepelus, DM me als je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Vrijdag 100% gehaald op PC. Daarna wilde ik een ander type spel gaan spelen, maar ineens startte SotFS op 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier veel DS spelers welke ook the surge hebben? Ik heb hem sinds kort en ben er positief over!
Is natuurlijk niet te vergelijken (iets met ervaring: is van de makers van Lords of the Fallen), maar ik vind het een leuke poging in een hele andere setting.
Zie hier een review als voorbeeld, het wordt al 'space souls' genoemd :) http://nl.ign.com/the-sur...4/review/the-surge-review
Ben benieuwd naar hun volgende stap, geen duidelijke road map: wil er wel meer van zien.

Aandachtspunten zijn dat het soms wat onduidelijk is en er zitten aardig wat bugs/ glitches in. Zal wel gepolijst worden, maar toch: kan tot ergenis leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:52:
Zijn hier veel DS spelers welke ook the surge hebben? Ik heb hem sinds kort en ben er positief over!
Is natuurlijk niet te vergelijken (iets met ervaring: is van de makers van Lords of the Fallen), maar ik vind het een leuke poging in een hele andere setting.
Zie hier een review als voorbeeld, het wordt al 'space souls' genoemd :) http://nl.ign.com/the-sur...4/review/the-surge-review
Ben benieuwd naar hun volgende stap, geen duidelijke road map: wil er wel meer van zien.

Aandachtspunten zijn dat het soms wat onduidelijk is en er zitten aardig wat bugs/ glitches in. Zal wel gepolijst worden, maar toch: kan tot ergenis leiden.
Ik hou deze met een schuin oog in de gaten maar ik twijfel nog erg. Hoewel ik de graphics wel mooi vind spreekt de stijl me veel minder aan. En juist de wereld kan me zo enorm opslokken in DS. Ik kijk het nog even aan hehe.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

The Surge lijkt me nou echt zo'n game om eens uit de aanbiedingsbak/sale te vissen. Maar ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen in. Wat ik ervan heb gezien zet me meer aan om het juist niet te gaan spelen dan andersom, haha.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:51

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:52:

Lijkt me inderdaad een game die ik wel een keer voor minder dan een tientje uit de store haal als hij in de aanbieding is. Hoewel - als ik het zo lees - de combat / gameplay op zich goed voor elkaar is, haalt het volgens mij bij lange na niet de moeilijkheidsgraad die mij in de Souls games zo aanspreekt. Uit diezelfde review:
......
Vijanden in de wereld van The Surge zijn soms uitdagend, maar variëren qua vechtstijl niet veel. Natuurlijk zijn er verschillende soorten vijanden die Warren op een andere manier te lijf gaan, maar de hoeveelheid verschillende soorten vijanden viel heel erg tegen. Eigenlijk heb ik continu het idee gehad tegen dezelfde robots en mensen te vechten en dat is gewoon heel erg jammer. In een wereld als deze is er veel meer diversiteit mogelijk. Ook de A.I. liet hier en daar te wensen over. Soms zagen ze me niet, ondanks dat ik voor ze stond of dat ik tegen ze aan rende.
......
Eens in de zoveel tijd – meestal aan het einde van een hoofdstuk – krijg je een grote baas voor je kiezen. Deze zijn echter, op de laatste na, allemaal vrij makkelijk en zorgen nooit voor dat euforische gevoel dat je kent van Darks Souls of Bloodborne. Het grote probleem bij zo’n beetje alle bazen is dat wanneer je ze door hebt, het ontzettend makkelijk wordt. Bij sommige ‘grote’ gevechten was het zelfs zo dat ik één actie kon herhalen en daarmee het gevecht binnen een paar minuten had gewonnen. Deze gevechten hadden de hoogtepunten van de game moeten zijn, maar zijn dat niet.
Dat klinkt dan weer allemaal erg jammer. Wie weet wordt het wel aantrekkelijker met updates (bug fixes) en DLC (meer afwisseling in vijanden, serieus pittige boss fights).

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil DS3 weer eens opstarten om de covenant items (offline) te gaan farmen.
Nu wil ik dat doen nu ik nog niet naar ng+ ben overgegaan, omdat alle gebieden dan nog beschikbaar zijn.
Het enige item dat nog handig zou zijn is de Symbol of Avarice, maar er zijn volgens mij geen ongeopende mimic kisten meer, is dat gewoon een gevalletje pech gehad?

Ik heb eigenlijk zin om naar ng+ te gaan, maar ik moet nog zo veel items farmen :X

*update
Na behoorlijk wat Dark Wraiths te hebben gefarmed heb ik genoeg Pale Tongues gedropt gezien om de Obscuring Ring van Rosaria in ontvangst te mogen nemen :)
De andere vijandjes die daar rondlopen droppen heel soms Wolfgrass dus die is nu ook bijna klaar. Gelukkig zitten er drie van zulke vijanden vlakbij de bonfire dus dat zou niet al te lang moeten duren.

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 17-08-2017 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:15:
Nu wil ik dat doen nu ik nog niet naar ng+ ben overgegaan, omdat alle gebieden dan nog beschikbaar zijn.
Het enige item dat nog handig zou zijn is de Symbol of Avarice, maar er zijn volgens mij geen ongeopende mimic kisten meer, is dat gewoon een gevalletje pech gehad?

Ik heb eigenlijk zin om naar ng+ te gaan, maar ik moet nog zo veel items farmen :X

*update
Na behoorlijk wat Dark Wraiths te hebben gefarmed heb ik genoeg Pale Tongues gedropt gezien om de Obscuring Ring van Rosaria in ontvangst te mogen nemen :)
De andere vijandjes die daar rondlopen droppen heel soms Wolfgrass dus die is nu ook bijna klaar. Gelukkig zitten er drie van zulke vijanden vlakbij de bonfire dus dat zou niet al te lang moeten duren.
Avarice kun je idd alleen van Mimics krijgen en is RNG. Dus als je die in NG niet hebt gehad is het een gevalletje pech. Ik heb de covenant items pas in NG+2 gefarmd. Daarvoor een respec gedaan zodat ik meer punten in luck heb gedaan. Sage's rapier, Avarice equippen, coins en gaan.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:15:

*update
Ik kan je wel zo'n Symbol of Avarice geven volgens mij. Naar mijn weten zijn die dingen gewoon te droppen iig, ik heb er nog wel eentje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
O dat zou helemaal top zijn!! :)
Nu heb ik 208 discovery, met een coin erbij 258. Het mimic hoofd zou daar nog een 100 bovenop doen.
Mocht je ik er klaar mee zijn dan krijg je 'm gewoon weer terug uiteraard.

*gisteren aardig opgeschoten.
De resterende 20 Wolfgrass afgeleverd dus de Wolf Ring (& schild) binnen. De 3 vijanden dichtbij Farron Keep Perimeter iets meer dan 2,5uur moeten farmen. Heeft me ook weer 250,000 souls opgeleverd :P

Daarna richting de Aldrich lamp gegaan en de 8 deacons daar voor de deur gefarmd. Hun droprate was vrij hoog dus de 10 Human Dregs waren zo binnen.
In dat gebied wel ontzettend veel gesummoned naar andere werelden (vaak ook naar dezelfde hosts :/), iets wat ik door de verschrikkelijke lag en het belachelijk hoge niveau van alle tegenstanders (vaak was het ik tegen 3 ervaren lui) al heel snel beu was.

De eerstvolgende worden de 30 Sunlight Medals, dus ik moet even een mooie baas uitzoeken om mijn summon sign voor te leggen ;)

Mound makers bewaar ik tot ng+, die covenant heb ik helaas gemist in ng.

Als laatste nog een vraagje: voor Proof of Concord Kept, wat is volgens jullie het meest ideale gebied om in rond te lopen om gesummoned te worden, het gebied na Pontiff?

[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 19-08-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:49:
Als laatste nog een vraagje: voor Proof of Concord Kept, wat is volgens jullie het meest ideale gebied om in rond te lopen om gesummoned te worden, het gebied na Pontiff?
Dat maakt niet uit, je kan namelijk ook naar andere gebieden gesummoned worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik merkte het gisteren: vanuit het gebied na Pontiff werd ik gesummoned naar Lothric Castle, iemand werd daar geinvade. Ondanks de lag heb ik 'm wel neer kunnen krijgen, waarna er gelijk een nieuwe invader spawnde. Ook die (met moeite) gedood, en gelijk spawnde er wéér één :D
Nadat die dood was werd ik eindelijk teruggezet naar mijn wereld. 3 Proofs in erg korte tijd, dat ging lekker.

De tweede DLC heb ik pas net het eerste stukje gedaan, tot aan de eerste bonfire. Dat belooft nog wat.
Daar vond ik wel een leuke ring: Ring of Steel Protection +3 (17% damage absorption). Leuke vondst in ng.

Zo, aardig opgeschoten met de covenant items.
Proof of Concords gefarmd op de 2 silver knights bij de trap naast het Andor bonfire (FUGS ftw!). Ondertussen een aantal keer gesumonnend, met soms een grappige duty fulfilled _O- .
De sunlight medals stromen ook aardig binnen; de eerste 3 knights die ik killde in Lothric Castle dropten een medal. Ondertussen ook gesumonned voor de Armour bossfight. De resterende 18 medals zijn zo binnen.

Dus vanavond of morgen beginnen aan ng+, waar ik enkel de Mound Makers covenant items nog moet, maar die ga ik waarschijnlijk boosten.

[ Voor 70% gewijzigd door Superkiwi op 25-08-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo, ng+ begonnen.
Vooralsnog gaat het érg simpel, zie hier het gevecht met Ludex Gundyr zonder damage :P
Ik heb nu hem, Vordt, Cursed Wood en Stray Demon, Deacons en The Watchers neer, allen in de eerste poging.
Nu sta ik op het punt de Catacombs in te gaan, dus het gaat wel lekker.

Alle gestures zijn binnen en qua Sorceries en Miracles loopt alles prima, ik moet nog 3 items die ik aan de npc's in Firelink moet geven:
-Braille Devine Thome of Lothric (Lothric Castle);
-Chrystall Scroll (Grand Archives) & Logan's Scroll (Profaned Capital).
Dan nog 2 sorceries/miracles kopen met een soul (Soul of a Dancer & Soul of Rosaria).
De allerlaatste miracle (Warmth) moet ik dan enkel nog 30 Vertiba Shackles voor farmen/boosten.

Ik mis enkel de Silvercat Ring van Sirris deze playthrough omdat de Pale Tongue bij Rosaria de questline van Sirris stopt. Dat wordt, zoals het er nu naar uitziet, mijn enige extra dingetje in ng++.
Dus het gaat dikke prima zo :)

Ps. als iemand zin heeft om zich 30 keer te laten killen voor mijn 30 Vertebra Shackles (@Clay misschien?), laat het maar weten. Die wil ik het liefst zo snel mogelijk achter de rug hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 30-08-2017 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

* Clay is weer eens verder gegaan met de SL1 run.

De Dancer is voorlopig mijn brick wall (+7 straight sword, lloyds rings & fap; 1 klap is te hebben). Ik kom redelijk reliably in de 2e fase, maar daar ben ik nog niet bekend genoeg mee. 't is vooral een kwestie van tijd en geduld denk ik. Oceiros lijkt me ook geen pretje worden, maar champ gundyr heb ik echt zin in (en die prisoner's chain ring ook).

M'n main is in late NG4 (SL260 faith str tank, op weg naar 60 vit), maar die kan alles eigenlijk facetanken/traden wat me eigenlijk heel lui maakt. Misschien kost die SL1 Dancer fight me daarom ook zoveel moeite ;)

Voor de platinum moet ik nog 7 proofs en 19 vertebras. Verder heb ik dacht ik alles al :)

[edit]

SL1 Dancer gehaald :) Nu ff kijken of ik Siegward's questline goed gedaan had zodat ik met een +10 wapen naar Oceiros kan.

@dvdkiwi Ik wil ze zelf gewoon met invaden gaan halen, heb in DS2 ook best veel ge-pvp'd en je maakt echt hilarische dingen mee, dus ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik daar niet aan meedoe :)

[ Voor 19% gewijzigd door Clay op 30-08-2017 09:33 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik snap het helemaal; vind het ook niet erg hoor ;)
Zelf hou ik niet zo van pvp in deze game, niet in de laatste plaats omdat er zo ontzettend veel spelers met lag zijn.
Een keertje geinvade worden vind ik niet erg, als Blue Sentinal iemand helpen die geinvade wordt vind ik ook niet erg, maar voor 30 shackles ontzettend veel invaden zie ik niet echt zitten...
Ik heb ondertussen een Symbol of Avarice gevonden dus samen met de +1 ring voor discovery en Sage's staff ga ik aan het eind van deze ng+ run wel die 2 lui in the catacombs farmen voor de shackles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

SL1 Oceiros gehaald bij de 3e poging, nu aangekomen bij champion gundyr :) tijd om parries te gaan oefenen... De siegward en Alva quests had ik idd goed gedaan, dus ik heb nu ook een +10 wapen en alva's set :D

[edit]

Gundyr, Aldrich en Dragonslayer Armour ook neer, nu bij de Twins aangekomen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Clay op 04-09-2017 15:06 ]

• Clay

Clay

cookie erbij?

Voor de platinum moet ik toch nog wat meer doen. All infusions was niet zo'n probleem, voor alle ringen miste ik nog een aantal +2 ringen, en helaas had ik ook de vriendelijke giant zijn ring nog nodig in Undead Settlement :'(

spoiler:
Ik las later dat je ook alle white branches in de game kan pakken, en dat hij dan suicide

Met de Darkmoon Blade miracle hen ik m'n miracles compleet, maar ik mis nu nog 2 sorceries en 2 pyromancies die ik bij Ludleth moet traden. Probleem is alleen dat ik hem in deze (NG+4) playthrough nooit de Transposing Kiln heb gegeven, en dat is een voorwaarde om na z'n dood te kunnen blijven transposen ;) Dat wordt dus NG+5.

De vertebra's bij elkaar krijgen gaat veel sneller dan proofs, heb er nu al weer 22.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:11

JSchut

.....

Dedication hoor guys!

Twijfel momenteel om de game weer te kopen omdat hij nu op de Xbox in de aanbieding is. Heb hem hiervoor op de PS4 gehad. Heb toen de main game doorgespeeld toen de DLC er nog niet was. Wil hem graag nog een keer uitspelen maar dan met alle DLC erbij.

Een NG+ zit er ook nog wel in maar NG+5 is niet voor mij :) Dan heb ik het wel gezien.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Clay

Clay

cookie erbij?

Een NG+ zit er ook nog wel in maar NG+5 is niet voor mij :) Dan heb ik het wel gezien.
Tja :P volgens mij heb ik alle delen iig wel tot NG+3 gespeeld, dus what can I say O-)

Voor de +2 ringen "moet" je toch al naar NG++, en ik wou niet opnieuw beginnen voor de DLC's. Darkmoon summons waren lang broken, dus ik was maar gewoon door aan het gaan in afwachting wat eerder zou komen, (2x proof per NG =) NG15 of 30 summons :P Dat laatste is - gelukkig - eerder gelukt.

Op SL263 met een tank build valt het ook nog best mee hoor ;)

De DLC's zijn overigens een enorme aanrader. De eerste is wat kort, maar de 2e is IMO op of zelfs voorbij het niveau van DS2's DLC's.

• JSchut

JSchut

.....

Dedication hoor guys!

Twijfel momenteel om de game weer te kopen omdat hij nu op de Xbox in de aanbieding is. Heb hem hiervoor op de PS4 gehad. Heb toen de main game doorgespeeld toen de DLC er nog niet was. Wil hem graag nog een keer uitspelen maar dan met alle DLC erbij.

Edit: per ongeluk edit ipv reply lol. Maar heb de post terug kunnen krijgen :)

[ Voor 255% gewijzigd door JSchut op 13-09-2017 13:36 ]

• Superkiwi
Te makkelijk?
Ik vond de eindbaas van DS III moelijker dan welke Bloodborne baas dan ook.
Maar dat kan ook komen omdat de game mechanics nét wat anders (lees: trager) zijn.
Een groot nadeel tov Bloodborne vind ik ook dat je embers op een gegeven moment op zijn. Dan moet je de keuze maken om óf zonder ember te vechten, óf om online embers te farmen.

Ik zit nu in ng+, vlak voor Yhorm en moet zeggen dat ng+ tot nu toe wel érg makkelijk gaat. Misschien ga ik de eindbaas zelfs zonder hulp verslaan, maar ik denk het niet ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 13-09-2017 12:25 ]

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ik vond de eindbaas van DS III moelijker dan welke Bloodborne baas dan ook
spoiler:
SoC moeilijker dan Kos?!?

Embers kan je nb makkelijk farmen van Lothric Knights bv voor de Dancer, droppen vrij veel :)
De moeilijkheid van DS3 viel mij sowieso wel erg tegen.
Kweenie, misschien ben je zelf ook beter geworden tov de eerdere games. Als je een uitdaging zoekt kan je natuurlijk altijd een specifieke challenge run doen; bv no shield, een specifiek wapen, SL1 of no rolling :P

* Clay gaat Demon's Souls weer eens herspelen om met 20/20 hindsight eens te checken hoe moeilijk die ook weer was.

• Superkiwi
Clay schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:56:
[...]
spoiler:
Ik dacht in eerste instantie alleen aan de main game bosses ;)
Maar deze twee zijn wat mij betreft on par.
Eigenlijk is het niet eerlijk om een DLC baas met een main game baas te vergelijken. DLC bazen zijn in de regel veelal lastiger.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 13-09-2017 13:07 ]

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52

Embers kan je nb makkelijk farmen van Lothric Knights bv voor de Dancer, droppen vrij veel :)
Ik farm altijd embers bij Lothric castle daar is een Lothric Knight bij het kampvuur en rust ik elke keer nadat ik hem heb verslagen zodat hij respawned, met een +soul ring +item drop ring een 'shield of want' en die staff medicant ofzo, ik ben bij de 4de run en heb nog geen kistje gevonden op mijn hoofd te zetten. :-(
Voor elke baas kopieer ik ook mijn save file zodat als ik teveel embers gebruik ik mijn file terug kan zetten zodat ik al mijn embers weer heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Nature op 13-09-2017 13:10 ]

• Superkiwi
Die symbol of Avarice drop is zo random als de pest.
In ng dropte er geen één, nu op driekwart van ng+ heb ik er al 3 of 4 :P
Je mag er best eentje hebben van me, in ruil voor een verteba shackle ;)

• Clay

Clay

cookie erbij?

Nature schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:09:
Voor elke baas kopieer ik ook mijn save file zodat als ik teveel embers gebruik ik mijn file terug kan zetten zodat ik al mijn embers weer heb.
Je kan je ook laten summonen tot je gud git, als je iemand helpt met een boss krijg je ook embers, en je oefent de boss ermee :)
in ruil voor een verteba shackle
Covenant items zijn helaas niet te traden ;)

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:23:
Te makkelijk?
Ik vond de eindbaas van DS III moelijker dan welke Bloodborne baas dan ook.
Maar dat kan ook komen omdat de game mechanics nét wat anders (lees: trager) zijn.
Een groot nadeel tov Bloodborne vind ik ook dat je embers op een gegeven moment op zijn. Dan moet je de keuze maken om óf zonder ember te vechten, óf om online embers te farmen.

Ik zit nu in ng+, vlak voor Yhorm en moet zeggen dat ng+ tot nu toe wel érg makkelijk gaat. Misschien ga ik de eindbaas zelfs zonder hulp verslaan, maar ik denk het niet ;)
Ja te makkelijk :) Ik zeg niet dat het een makkelijke game is zoals bijvoorbeeld Tombraider oid. Maar had van mij wel pittiger gemogen
Embers en Summons heb ik helemaal niet gebruikt in mijn playtrough.

Ja de laatste baas was een pain! Dat kan ik mij nog herinneren. Maar de rest viel toch reuze mee vond ik.
[...]

spoiler:

[...]

Kweenie, misschien ben je zelf ook beter geworden tov de eerdere games. Als je een uitdaging zoekt kan je natuurlijk altijd een specifieke challenge run doen; bv no shield, een specifiek wapen, SL1 of no rolling :P

* Clay gaat Demon's Souls weer eens herspelen om met 20/20 hindsight eens te checken hoe moeilijk die ook weer was.
Bloodborne was mijn eerste Souls game. Deze heb ik wel op Platinum gezet. De eerst volgende Souls game die ik speelde was DS3. Bloodborne vond ik in het begin veel pittiger. Maar na de eerste 2/3 uur viel dat ook allemaal wel mee. Alleen Kos wat was dat en ^%#^#$@%#^ baas :P

Challenge runs is misschien wel een idee idd. Maar een spel 3 a 4 keer uitspelen dat doe ik normaal niet. Al heb ik bij Bloodborne dat soort dingen wel geprobeerd.

DS2: SotFS vond ik pittiger dan DS3. Maar niet zo zeer de bosses. Die waren wel redelijk eenvoudig. De trash in sommige gebieden waren best pittig.

• Superkiwi
Clay schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:21:
[...]
Covenant items zijn helaas niet te traden ;)
Ik weet het ;)
Doelde ook meer op een free kill.

@JSchut respect. Ik vind DS3 op het einde toch wel flink lastiger dan Bloodborne.
Maar zo had iedereen in Bloodborne ook weer moeite met andere bazen; iedereen ervaart de game en de bazen weer anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 13-09-2017 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:37:
[...]

Ik weet het ;)
Doelde ook meer op een free kill.

@JSchut respect. Ik vind DS3 op het einde toch wel flink lastiger dan Bloodborne.
Maar zo had iedereen in Bloodborne ook weer moeite met andere bazen.
Ja klopt. Ik had totaal geen moeite met Father Gascoigne. Terwijl ik in het begin veel last heb gehad van Bloostarved Beast. Daar hadden anderen beduidend minder moeite mee.

En de laatste boss in DS3 was een pain idd. Dat kan ik me nog herinneren.

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 13-09-2017 13:39 ]

• Nature
Clay schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:21:
[...]

Je kan je ook laten summonen tot je gud git, als je iemand helpt met een boss krijg je ook embers, en je oefent de boss ermee :)
Ik speel geen online games meer vanwege tijdgebrek en dat ik mijn vriendin er door verwaarloos. :P

• Superkiwi
DS III is ook offline te spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nature
Ja doe ik ook maar hij stelde voor om me te laten summonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Mocht iemand nog opzoek zijn naar Dark Souls 3 GOTY voor de Xbox One. Nu 29.99 bij bol.com.
https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000074045690/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Platinum is binnen :) *O*

Resterende Proofs had ik al gehaald via autosummons rond level 250. Het is waarschijnlijk tinfoil hat, maar ik had het idee dat summons vaker gebeurden door om de paar minuten te wisselen tussen sentinels en darkmoons. Silver knights farmen had ik iig echt geen zin in.

Shackels gehaald met mad invasions vooral in de Grand Archives en Ringed City Streets. Een paar in Anor Londo, maar daar is de succesrate dramatisch lager ivm de ganksquads en fightclubs. Mad invasions zijn wel ontzettend leuk moet ik zeggen, 't is vaak echt een puinhoop :) Een keer een 3-player ganksquad geshutdowned met een rode invader samen, dat was echt episch.

Ondertussen heb ik ook een dedicated coop SL90 sunbro cosplay gemaakt, getwinked (als je dat op dit SL nog zeggen kan) met prisoner's chain en +3 ringen uit de DLCs met filianore's chime en bountiful sunlight voor enorme regeneration.

Gister een tijdje in de Grand Archives rondgelopen, en tot twee keer toe invaders gehad die mn hele party uit wisten te moorden inclusief meerdere darkmoons voordat ze neer gingen, en dan was het vaak nog krap aan. Respect voor invaders die dit lukt! SL90 lijkt iig een hele leuke range om in te zitten; je zit nog onder de SL120 pvp meta builds en de ~ SL140's die daar invaden, maar het is hoog genoeg om redelijk complete builds in te maken en overal in end-game en DLCs gesummoned te kunnen worden. En voor die 120 meta heb ik toch ook nog een redelijk min-maxed pyro ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Na 3-4 maandjes iets anders toch maar weer eens verder gegaan met de ng+ run.
Alleen al de muziek in het hoofdmenu brengt je gelijk weer in de juiste sfeer :D
Ik stond voor de deur bij Yhorm, die was met de storm ruler sword zo neer, daarna was het de beurt aan de Dancer. Deze baas heb ik in ng nog met hulp gedaan, nu ging in ie solo in 3 pogingen neer.
Misschien omdat ik met level145 wat overpowered ben, meer waarschijnlijk omdat de Fume Ultra Greatsword gewoon érg sterk is!
Twee keer in zijn spinning attack vastgezeten wat resulteerde in een instakill, de 3e poging wat voorzichtiger gedaan, een paar keer goed weggekomen maar wel gewonnen.
Wat een ontzettend elegante boss is het ook _/-\o_

[YouTube: https://youtu.be/MRdNlUk7LVU]

Ondertussen ook de laatste devine tome en scroll ingeleverd, dus alle miracles en sorceries ook gemastered. Nu enkel nog 29 shackles voor de laatste pyromancy en dan rustig ng++ doorlopen voor de laatste ringen.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 14-12-2017 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:54:
Na 3-4 maandjes iets anders toch maar weer eens verder gegaan met de ng+ run.
Alleen al de muziek in het hoofdmenu brengt je gelijk weer in de juiste sfeer :D
Ik stond voor de deur bij Yhorm, die was met de storm ruler sword zo neer, daarna was het de beurt aan de Dancer. Deze baas heb ik in ng nog met hulp gedaan, nu ging in ie solo in 3 pogingen neer.
Misschien omdat ik met level145 wat overpowered ben, meer waarschijnlijk omdat de Fume Ultra Greatsword gewoon érg sterk is!
Twee keer in zijn spinning attack vastgezeten wat resulteerde in een instakill, de 3e poging wat voorzichtiger gedaan, een paar keer goed weggekomen maar wel gewonnen.
Wat een ontzettend elegante boss is het ook _/-\o_

[video]

Ondertussen ook de laatste devine tome en scroll ingeleverd, dus alle miracles en sorceries ook gemastered. Nu enkel nog 29 shackles voor de laatste pyromancy en dan rustig ng++ doorlopen voor de laatste ringen.
Fume Ultra Greatsword is heerlijk! Die heb ik vaak gebruikt bij pvp ook. Die 2e swing van onder naar boven vergaten vele spelers waardoor er meteen veel HP weg was bij ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De FUGS is een beest ja :D
Ik merk alleen dat de trage moves en de langere recovery tijd niet altijd even gunstig zijn, zeker bij bossfights. Daarom switch ik bij bosses vaak naar mijn snellere Dark Sword.
De laatste dagen heb ik (met co-op hulp) de laatste bazen in ng+ verslagen en de 30 vertebra shackles geboost, dus in principe ben ik klaar om aan de 3e playthrough te beginnen. Om toch een beetje het idee te hebben dat ik de platinum "verdien" zal ik toch eens een complete solo run moeten doen; daarom denk ik eraan om ng++ offline te spelen, brrrr.

Jij nog tips voor een must-have Greatsword? Ik heb gisteren een stapel greatswords gekocht maar zie door de bomen het bos niet echt meer..... Twin Princes Greatsword, Astora Greatsword, Executioners Greatsword, Wolf Knight Greatsword, Moonlight Greatsword, Firelink Greatsword.... :/
Allemaal heel erg tof maar ik kan ze niet allemaal gaan upgraden natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

nog tips voor een must-have Greatsword?
De leukste ultra greatswords zijn imo de Zweihander, Lothric Knight Greatsword, Fugs en Profaned Greatsword. Slagje kleiner zijn m'n favo's de Claymore, Twin Princes' Greatsword, Wolf Knight Greatsword en Gael's Greatsword. En waarom kan je die niet allemaal upgraden? :P Met 15 per playthrough heb je er in NG++ straks toch 45? ;)

* Clay heeft nog een keertje Demon's Souls uitgespeeld ivm de komende sluiting van de servers :'(

Atm even met Witcher 3 bezig, maar ik denk er toch ook over om nog een Frayed Blade build te maken in DS3, SL 90 of 120 moet ik nog ff kijken. En die SL1 run nog een keer afmaken :\ Die twins zijn echt hatelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:01:
Jij nog tips voor een must-have Greatsword? Ik heb gisteren een stapel greatswords gekocht maar zie door de bomen het bos niet echt meer..... Twin Princes Greatsword, Astora Greatsword, Executioners Greatsword, Wolf Knight Greatsword, Moonlight Greatsword, Firelink Greatsword.... :/
Allemaal heel erg tof maar ik kan ze niet allemaal gaan upgraden natuurlijk.
Dat is helemaal afhankelijk van je build en welke infusion je eventueel gebruikt. Uit het rijtje wat je opnoemt zijn de Astora en Moonlight Greatsword wel m'n favorieten.
- Astora is de lichtste Ultra Greatsword uit de game en werkt in combinatie met de juiste infusion op bijna elke build
- Moonlight Greatsword werkt imo het beste als je de minimale STR/DEX requirements hebt en de rest in INT pompt.

Dit zijn verder nog favorieten van mij:
- Black Knight Sword, werkt het beste op een quality build, sterkste punt vind ik de Perseverance weapon art
- Onyx Blade voor pyro builds
Clay schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:19:
[...]

De leukste ultra greatswords zijn imo de Zweihander, Lothric Knight Greatsword, Fugs en Profaned Greatsword. Slagje kleiner zijn m'n favo's de Claymore, Twin Princes' Greatsword, Wolf Knight Greatsword en Gael's Greatsword. En waarom kan je die niet allemaal upgraden? :P Met 15 per playthrough heb je er in NG++ straks toch 45? ;)

* Clay heeft nog een keertje Demon's Souls uitgespeeld ivm de komende sluiting van de servers :'(

Atm even met Witcher 3 bezig, maar ik denk er toch ook over om nog een Frayed Blade build te maken in DS3, SL 90 of 120 moet ik nog ff kijken. En die SL1 run nog een keer afmaken :\ Die twins zijn echt hatelijk.
Ik gebruikte de Frayed Blade eerst op mijn SL60 DEX build, maar inmiddels gebruik ik daar alleen nog een Sharp Murakumo, Sharp Lucerne en uiteraard de meta Sharp Lothric Knight Sword.

De R2 weapon art van de frayed blade werkt trouwens best wel goed met Pontiff's Right Eye en Wolf Knight Old Wolf Curved Sword. :)

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 21-12-2017 19:25 ]

• Superkiwi
Thanks, ik zal er eens een paar volledig upgraden (heb nog 9 slabs) en gaan proberen:
De Twin Princes' Greatsword & Wolf Knight Greatsword op advies van Clay, de Astora Greatsword op advies van SD5k.
Afhankelijk van een bepaalde build ben ik in principe niet, omdat ik niet stop bij SL100 of 120.
Uiteindelijk gaan alle stats toch wel richting de 40-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:09
DSIII toch maar weer opgepakt een maand geleden en ben nu net klaar met Pontiff, nog nooit zo ver gekomen en ik vind het nu ook een stuk leuker dan voorheen! Heb nu gewoon een sword and shield build (speel nog steeds met Long Sword haha), maar bij de NG+ run zal ik ook eens een 2hander gebruiken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door EdwardK123 op 22-12-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je kunt je Long Sword ook tweehandig gebruiken, doe je gelijk 1,5x zoveel damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:00:
Je kunt je Long Sword ook tweehandig gebruiken, doe je gelijk 1,5x zoveel damage ;)
Dat is een beetje kort door de bocht, alleen je STR scaling gaat x1,5, niet je totale AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ah zo, ik snapte het al niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

Japser

Jeej!

Na een tijdelijke break na DS3 te hebben uitgespeeld, weer eens opgestart. Maar nu een issue, iemand toevallig enig idee hoe ik dit kan fixen? Heb de Dual Shock 3 aan PC gehangen en installed als x-box 360 controller device via SCP, tot zover alles ok.

Nu werkt alles behalve 1 ding: als ik de linker joystick gebruik om te bewegen, als ik hem naar voren duw loop ik dus achteruit. En andersom, als ik vooruit wil, moet ik de linker joystick naar beneden duwen.

Dit kan mijn brein niet aan en dus onspeelbaar en ik krijg het met geen mogelijkheid gefixed. Wat moet ik doen nu om dit te verhelpen?

Edit: dit had ik niet toen ik MotionInJoy gebruikte. Maar die tool werkt niet meer

[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 23-12-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ng++ begonnen :)
Heel even met de Uchigatana en Chaos Blade gespeeld maar dat beviel niet zo, toen geswitcht naar de Wolf Knight Greatsword en daar bij gebleven; heel lekker zwaard met een hele toffe special!
Wolf Knight armor set erbij aan om het compleet te maken.
Momenteel 6 bazen neer, morgen is óf Pontiff, óf Yhorm aan de beurt, maar ik denk beide ;)
Pontiff heb ik zowel in ng als ng+ met npc summons verslagen, benieuwd hoe dat solo gaat.
Vooralsnog gaat het wel prima maar ik ben erg huiverig voor het laatste kwart van de game, heb na de Dancer geen enkele baas nog solo gedaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 01-01-2018 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:36
Zo, vlak voor de feestdagen DS3 gehaald en nu een paar keer een tijdje kunnen spelen. Iudex, Vordt, Greatwood en Crystal Sage zijn nu down. Nu zijn de Abyss Watchers aan de beurt.

Ik speel een pyromancer maar weet niet zo goed wat ik moet kiezen aan wapens/schilden en armor. Ik heb mijn glove op +3 en de Axe naar +3 gebracht, rest is gevonden gear, niks bijzonders. Wat skill punten betreft eerst wat extra HP genomen en rest in Intelligence.

Heeft iemand tips wat betreft specifieke wapens/builds etc, ik heb geen interesse in de PVP builds, ik wil puur het spel uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Tarz schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:11:
Zo, vlak voor de feestdagen DS3 gehaald en nu een paar keer een tijdje kunnen spelen. Iudex, Vordt, Greatwood en Crystal Sage zijn nu down. Nu zijn de Abyss Watchers aan de beurt.

Ik speel een pyromancer maar weet niet zo goed wat ik moet kiezen aan wapens/schilden en armor. Ik heb mijn glove op +3 en de Axe naar +3 gebracht, rest is gevonden gear, niks bijzonders. Wat skill punten betreft eerst wat extra HP genomen en rest in Intelligence.

Heeft iemand tips wat betreft specifieke wapens/builds etc, ik heb geen interesse in de PVP builds, ik wil puur het spel uitspelen...
Als je puur het spel wil spelen zou ik dat gewoon blind doen zonder al te veel op te zoeken. Je kan idd heel gericht een pyro maken, maar als je alles al opzoekt ontneem je jezelf toch het plezier van je enige eerste blinde playthrough :)

Maar als je daar niet zo om geeft:
spoiler:
Level int en faith naar 40 voor max scaling, haal asap Cornyx in Undead Settlement en Karla in Irithyll Dungeon op en geef ze de tomes waar je de goeie pyromancies en (imo) dark miracles en sorceries mee kan halen, sla ook zeker de Smouldering Lake vanuit de Catacombs of Carthus niet over. Goeie wapens zijn oa Onyx Blade, Demon's Scar (omg) en de Witch's Locks. De Sunlight Straight Sword scalet ook lekker voor pyromancers. Goto infusions voor gewone wapens zijn vooral Dark en Chaos, en daarmee wordt eigenlijk alles bruikbaar. De Witch's Ring is een must, en de Darkmoon Ring geeft je 2 extra spell slots.

Omdat je vooral int, faith en attunement moet levelen blijven je str en dex wsl wat achter, waardoor je beter wapens met lagere stat requirements kan uitzoeken dan bv ultra greatswords ;) Als pvp je niet boeit hoef je echter ook niet in de meta range te blijven, dus dat kan je later makkelijk aanvullen voor een wapen wat je erg leuk vindt maar nog niet gebruiken kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Clay schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:25:
[...]

Als je puur het spel wil spelen zou ik dat gewoon blind doen zonder al te veel op te zoeken. Je kan idd heel gericht een pyro maken, maar als je alles al opzoekt ontneem je jezelf toch het plezier van je enige eerste blinde playthrough :)

Maar als je daar niet zo om geeft:
spoiler:
Level int en faith naar 40 voor max scaling, haal asap Cornyx in Undead Settlement en Karla in Irithyll Dungeon op en geef ze de tomes waar je de goeie pyromancies en (imo) dark miracles en sorceries mee kan halen, sla ook zeker de Smouldering Lake vanuit de Catacombs of Carthus niet over. Goeie wapens zijn oa Onyx Blade, Demon's Scar (omg) en de Witch's Locks. De Sunlight Straight Sword scalet ook lekker voor pyromancers. Goto infusions voor gewone wapens zijn vooral Dark en Chaos, en daarmee wordt eigenlijk alles bruikbaar. De Witch's Ring is een must, en de Darkmoon Ring geeft je 2 extra spell slots.

Omdat je vooral int, faith en attunement moet levelen blijven je str en dex wsl wat achter, waardoor je beter wapens met lagere stat requirements kan uitzoeken dan bv ultra greatswords ;) Als pvp je niet boeit hoef je echter ook niet in de meta range te blijven, dus dat kan je later makkelijk aanvullen voor een wapen wat je erg leuk vindt maar nog niet gebruiken kan.
Thanks voor de tips. Ik zie al wel dat je wapen adviezen gedeeltelijk in de DLC beschikbaar komen, dus zal even wachten zijn. Die andere zijn goeie tips en ga ik zeker bekijken zo spoedig mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:34:
Ng++ begonnen :)
Heel even met de Uchigatana en Chaos Blade gespeeld maar dat beviel niet zo, toen geswitcht naar de Wolf Knight Greatsword en daar bij gebleven; heel lekker zwaard met een hele toffe special!
Wolf Knight armor set erbij aan om het compleet te maken.
Momenteel 6 bazen neer, morgen is óf Pontiff, óf Yhorm aan de beurt, maar ik denk beide ;)
Pontiff heb ik zowel in ng als ng+ met npc summons verslagen, benieuwd hoe dat solo gaat.
Vooralsnog gaat het wel prima maar ik ben erg huiverig voor het laatste kwart van de game, heb na de Dancer geen enkele baas nog solo gedaan.
Pontiff liep ik de eerste keer eigenlijk zonder nadenken naar binnen, en haalde m ook nog 8)

Vooral de Twin Princes vond ik superlastig solo, maar wel gehaald. Moest van mezelf eerst alle bazen solo halen en daarna is met summons toegestaan ;)

Twin Princes en Nameless King vond ik de lastigste van de main game iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Op de PS4 al uitgespeeld (Zonder DLC)
En sinds de feestdagen de goty gekocht op de Xbox.

Wat blijft dit een heerlijk spel. Ben nu zo'n 5 uurtjes bezig en zit ergens in de 30 qua level (Probeer zoveel mogelijk alle hoekjes weer te exploren. Weet sowieso de item locaties niet meer :P)

Tot nu toe deze bosses down:
Iudex Gundyr
Vordt of the Boreal Valley
Curse-rotted Greatwood
Crystal Sage
Deacons of the Deep
Abyss Watchers

Uiteraard gaat het allemaal super smooth omdat ik alle bosses al een keer eerder heb gedaan.
Kan niet wachten op de wat lastigere bossess (Nameless King) en de DLC.

Nu eerst naar Catacombs of Carthus :)

@ hierboven
Inderdaad de eerste keer blind doorheen spelen. Maakt de ervaring zo veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Scrisissszzz schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:32:
(...) Moest van mezelf eerst alle bazen solo halen (...)
Ik wilde ng++ ook alles solo doen maar die belofte heb ik alweer verbroken...
Na Yhorm had ik the Dancer wel weer solo in één poging neer, daar was ik wel blij mee.
Was aan het begin alleen even vergeten dat ik de Storm Ruler nog vast had :P
Toen ik Lothric Castle uit had wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk naar het einde toe, dus vanaf Dragonslayer Armour heb ik alle bazen met co-op gedaan.
Dus ik heb nu wel de platinum binnen, maar ben er niet heel trots op.
Wellicht dat ik ooit nog eens een nieuwe char maak en alles solo probeer te doen.
Wat ik dus niét solo heb gedaan: Dragonslayer Armour, Prince Lorian & Lothric, Soul of Cinder, Oceiros, Champion Gundyr & Nameless King.
Wel redelijk wat mensen geholpen met deze bazen, wat ik dan wel weer leuk vond.

Al met al een hele toffe game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Feli met de Platinum :)

IMO zijn Dragonslayer Armour en Champion Gundyr een paar van de leukste bazen om solo te doen, dus idd zeker nog een keer doen als je tijd/zin hebt. Beide zijn echt een dans die je moet leren, en Champion kan je natuurlijk ook heel leuk parry'en :P

Gister aan een samurai build begonnen, eerste shield-loze playthrough voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:31:
[...]

Ik wilde ng++ ook alles solo doen maar die belofte heb ik alweer verbroken...
Na Yhorm had ik the Dancer wel weer solo in één poging neer, daar was ik wel blij mee.
Was aan het begin alleen even vergeten dat ik de Storm Ruler nog vast had :P
Toen ik Lothric Castle uit had wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk naar het einde toe, dus vanaf Dragonslayer Armour heb ik alle bazen met co-op gedaan.
Dus ik heb nu wel de platinum binnen, maar ben er niet heel trots op.
Wellicht dat ik ooit nog eens een nieuwe char maak en alles solo probeer te doen.
Wat ik dus niét solo heb gedaan: Dragonslayer Armour, Prince Lorian & Lothric, Soul of Cinder, Oceiros, Champion Gundyr & Nameless King.
Wel redelijk wat mensen geholpen met deze bazen, wat ik dan wel weer leuk vond.

Al met al een hele toffe game.
In NG wel alles solo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nee -O-
Al die bazen die ik opnoemde heb ik in geen enkele playthrough solo gedaan.
In Bloodborne wel, maar ik betwijfel of het mij in deze game ook was gelukt.

Wel wat euh, opmerkelijke dingen meegemaakt tijdens ng++.
Meest opvallende was wel het gevecht met Curse-Rotted Greatwood, wat ruim 5 minuten duurde in plaats van anderhalf omdat ik zijn laatste balzakje niet kon vinden _O- _O-
Later kreeg ik te horen dat ik ook gewoon op zijn witte handje had kunnen slaan :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1nQbDm8SJGA&t=238s]

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:12:
Nee -O-
Al die bazen die ik opnoemde heb ik in geen enkele playthrough solo gedaan.
In Bloodborne wel, maar ik betwijfel of het mij in deze game ook was gelukt.

Wel wat euh, opmerkelijke dingen meegemaakt tijdens ng++.
Meest opvallende was wel het gevecht met Curse-Rotted Greatwood, wat ruim 5 minuten duurde in plaats van anderhalf omdat ik zijn laatste balzakje niet kon vinden _O- _O-
Later kreeg ik te horen dat ik ook gewoon op zijn witte handje had kunnen slaan :P
[video]
Hahaha! Lekker opzoek naar z'n zak :P

Heb ze vorige keer allemaal solo gedaan en zal ik nu weer doen. Maar deze keer ga ik dat ook proberen in NG+. Ben ook benieuwd of ik alle DLC bosses eenvoudig solo neer ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Restecp :)
En succes met ng+ alvast!
Het eerste deel van ng+ ben je echt zwaar overpowered, maar tegen het einde aan verdwijnt dat weer heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:23:
Restecp :)
En succes met ng+ alvast!
Het eerste deel van ng+ ben je echt zwaar overpowered, maar tegen het einde aan verdwijnt dat weer heel snel.
Ik was vorige keer begonnen en in 1 keer doorgerend naar Emma vlak voor de tweede boss. Die gekilled zodat ik meteen dancer kon doen. Was idd te makkelijk allemaal. Blij om te horen dat het later weer moeilijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, Abyss Watchers ook neer en op weg naar Deacons of the Deep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Gisteren flink wat progressie gemaakt met m'n no-shield katana char, cathedral done, abyss watchers done, en nu op weg in smouldering lake. Super stijlvol (en compleet tegen m'n tank-fashion principes in) met de Clandestine Coat, Pharis' Hat en Sorcerer Gloves en Trousers.

In de cathedral werd ik nog geinvade door iemand met de Farron Greatsword, dat werd zowaar een honorable duel wat ik tegen m'n verwachtingen in nog won ook :)

Low level (rond de 40) coop op PS4 is nb ook echt superactief! :) valt me alleszins mee eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Weer even bezig geweest.

- Catacombs of Carthus - Done
- Smouldering lake - Done
- Irithyll of the Boreal Valley - Alleen Pontiff nog (Geen tijd meer)

Na Pontiff eerst nog even door Irithyll Dungeon heen.

Begin weer aardig hooked te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik denk eraan om een nieuw char te beginnen, met een dex build.
Stop je dan helemaal geen punten in strength, waardoor je stats er op het eind ongeveer zo uit komen te zien: VIG 40, END 30, DEX 40?
Is er nog iets waar ik op moet letten als ik met een dex poppetje ga spelen?
FYI: De starting class wordt een Mercinary met de twinblades.

Omdat ik de game toch al platinum heb is co-op deze playthrough uit den boze :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:57:
Ik denk eraan om een nieuw char te beginnen, met een dex build.
Stop je dan helemaal geen punten in strength, waardoor je stats er op het eind ongeveer zo uit komen te zien: VIG 40, END 30, DEX 40?
Is er nog iets waar ik op moet letten als ik met een dex poppetje ga spelen?
FYI: De starting class wordt een Mercinary met de twinblades.

Omdat ik de game toch al platinum heb is co-op deze playthrough uit den boze :P
Ligt eraan tot hoever je door levelt, mijn SL60 char heeft 40 DEX, maar als je hoger gaat zou ik je DEX ook door levellen, het scaled namelijk heel goed tot ongeveer 80 DEX. Je STR kan je ook een beetje levellen, kijk gewoon welke wapens je wil gebruiken en pas je STR level aan op de minimum requirements.

In feite kun je de Sellsword Twinblades de hele game door gebruiken, infuse ze met sharp, gebruik de Pontiff's Right Eye ring, eventueel Old Wolf Curved Sword op je rug, gebruik de juiste resin en L1-spam elke baas de grond in. :)

Dit zijn mijn favoriete DEX wapens:
- Murakumo
- Lucerne
- Crow Quills
- Great Corvian Scythe
- Frayed Blade

Verder natuurlijk de standaard wapens die op ongeveer elke build goed werken:
- Lothic Knight Sword
- Dagger
- Estoc

[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 05-01-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanks! :)
We gaan eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:54:
Thanks! :)
We gaan eens een poging wagen.
Succes! Ik vind het zelf een van de leukste builds, zowel voor PVE als PVP.

Je kan naast DEX ook INT of FTH levellen voor krachtige buffs. Wordt veel gebruikt, maar ik vind het zelf niet fijn om van spell buffs afhankelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb tot nu eigenlijk nog helemaal niks met spells en buffs gedaan, vind dat maar een partijtje lastig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Katana build is nu tegen de lvl 80, en flink twinked :P

Huidige char ziet er zo uit. Dancer en Champion gedaan voor de chunks en prisoner's chain, daarna de eerste DLC voor vroege slabs, met sprintje de 2e DLC in voor Steel Protection en FaP+3. Daarna pas Wolnir gedaan, en t/m Pontiff de katana op +8 gehouden voor coop'en, ook al had ik de materials voor +10 al bij me :)

Nu wil ik eigenlijk toch wel richting Midir voor de Frayed Blade voordat ik Dragonslayer Armor ga doen. Gister nog ff een assist gedaan op de Demon Prince, en dat ging prima tot de host zelf stierf.

Qua fashion ziet de Clandestine Coat er met Vilhem echt fantastisch uit imo, beetje Bloodborne achtig. Sorcerer en Court Sorcerer gloves en pants passen er ook goed bij icm de pharris' hat. Qua protection heb je niks (vandaar steel protection), maar als je goed dodged heb je die eigenlijk ook niet nodig ;)

Plan is om door te levelen met luck en er een bleed onikiri naast te gaan houden. De Uchigatana gaat van sharp naar hollow zodra de damage break even is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 15:09

jesperber

(y)

Is de DLC het waard om te kopen?
Ik heb gister de Sinder of Souls gekilled en ben eig wel toe aan nog meer mappen, inplaats van opnieuw te beginnen.

Jullie mening?

Ik ben een fully str char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

jesperber schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:35:
Ik heb gister de Sinder of Souls gekilled en ben eig wel toe aan nog meer mappen, inplaats van opnieuw te beginnen.

Jullie mening?

Ik ben een fully str char.
Ik moet ze nog spelen. Maar dat is de reden dat is DS3 opnieuw gekocht heb :)

De DLC is vaak moeilijker dan de main game. Dus als je van uitdaging houdt wel.

Ashes valt wel mee qua content dacht ik. Over Ringed city heb ik alleen maar goede dingen gehoord. (Echter heb ik verder niet gekeken omdat ik ze eerst blind wil spelen)

Maar goed ik moet ze nog spelen. Wellicht dat anderen je meer kunnen vertellen op basis van ervaring.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 08-01-2018 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

De eerste is wat kort maar bevat wat goeie gear voor zowel builds als fashion, daarnaast is het een handige shortcut om vroeg overpowered te worden :P De 2e is IMO de beste DLC uit de hele Soulsborne reeks.

[edit]
Vlak voor die van Bloodborne

[ Voor 7% gewijzigd door Clay op 08-01-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber

jesperber

(y)

Clay schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:44:
[...]

De eerste is wat kort maar bevat wat goeie gear voor zowel builds als fashion, daarnaast is het een handige shortcut om vroeg overpowered te worden :P De 2e is IMO de beste DLC uit de hele Soulsborne reeks.
JSchut schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Ik moet ze nog spelen. Maar dat is de reden dat is DS3 opnieuw gekocht heb :)

De DLC is vaak moeilijker dan de main game. Dus als je van uitdaging houdt wel.

Ashes valt wel mee qua content dacht ik. Over Ringed city heb ik alleen maar goede dingen gehoord. (Echter heb ik verder niet gekeken omdat ik ze eerst blind wil spelen)

Maar goed ik moet ze nog spelen. Wellicht dat anderen je meer kunnen vertellen op basis van ervaring.
Top bedankt!!

Ik ga het maar proberen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay is aangekomen bij Midir, lvl 85 nu.

Ook al is het een vrij sterke char merk ik toch wel dat dit een wat laag level is voor DLC 2 :P De Demon Prince heb ik met Lapp gedaan voor wat afleiding en omdat ik er gewoon snel langs wil, het doel is immers Midir voor de Frayed Blade.

spoiler:
Midir de afgrond in krijgen kostte 3 pogingen, de meeste moves kan je ontwijken, maar als die bijna staggered is gaat die nog een keer helemaal ape-shit wat ik 2 keer niet kon dodgen.

Voor de uitdaging - en omdat het build-defining is - wil ik Midir wel solo doen. Wsl gaat dat wel wat pogingen kosten omdat ik de moveset nog niet helemaal door heb. Met m'n main heb ik hem wel op NG+2 gehaal met assists, maar solo nog helemaal niet.

Qua fashion blijft het lastig een beetje leuke samurai achtige set te maken. Een best leuke combo is de Shadow Mask, Cornyx's Garb, aangevuld met Ruin Gauntlets en Leggings. Zal eens wat screens maken van verschillende sets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Een vraag voor de doorgewinterde spelers hier, ik ben nu bij Wolnir aangekomen aan het eind van de catacombs, maar ik ben nu een lvl 34 pyromancer met een +4 pyromancy glove en een +3 wapen. Merk toch dat ik echt te weinig melee dmg doe. Hoe hoog levelen jullie en grinden jullie al veel souls tijdens de eerste playthrough? Ik focus me meestal gewoon op het halen van de items en bonfires en dan de bas omleggen. Dan met die souls lvlen, maar dat is dus maar 3 a 4 lvls per boss (map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Tarz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:21:
ik ben nu bij Wolnir aangekomen aan het eind van de catacombs, maar ik ben nu een lvl 34 pyromancer met een +4 pyromancy glove en een +3 wapen.
Dat is misschien wel wat aan de lage kant ja. Bij Wolnir kan je minstens 1 item op +6 hebben van large titanite drops, en meer als je het farmt in de Smouldering Lake. In die area ligt sowieso al 10 large titante.

Daarnaast dropt een van de 2 Lizards voor Horance een chunk, en je kan een Black Firebomb met Picklepee traden voor een 2e. Dan kan je nog voor Wolnir (en belangrijker, voor de Dancer) een item +7 maken.

Picklepee kan je met de tree-skip bereiken als je nog geen 20K souls aan de sleutel uit wil geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Clay op 09-01-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Clay schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:45:
[...]

Dat is misschien wel wat aan de lage kant ja. Bij Wolnir kan je minstens 1 item op +6 hebben van large titanite drops, en meer als je het farmt in de Smouldering Lake. In die area ligt sowieso al 10 large titante.

Daarnaast dropt een van de 2 Lizards voor Horance een chunk, en je kan een Black Firebomb met Picklepee traden voor een 2e. Dan kan je nog voor Wolnir (en belangrijker, voor de Dancer) een item +7 maken.

Picklepee kan je met de tree-skip bereiken als je nog geen 20K souls aan de sleutel uit wil geven.
Dank voor de tips, ik zal mijn wapenarsenaal eens gaan upgraden en wat levels pakken voor ik met bossfights verder ga. Punt is dat ik niet echt snelle farmspots/runs heb gezien die je snel een aantal keren doet voor wat souls.

Ik heb nog wel wat boss souls die ik niet gebruikt heb om wapens te transponen (heette dat zo?), is het handig om die te gebruiken? Ik geef niks om trophies ofzo, dus als het wapens zijn die niet in mijn huidige build passen zoals full strength greatswords etc, dan ga ik die ook niet missen toch? Kan ik er beter 20k souls van pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber

jesperber

(y)

Tarz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Dank voor de tips, ik zal mijn wapenarsenaal eens gaan upgraden en wat levels pakken voor ik met bossfights verder ga. Punt is dat ik niet echt snelle farmspots/runs heb gezien die je snel een aantal keren doet voor wat souls.

Ik heb nog wel wat boss souls die ik niet gebruikt heb om wapens te transponen (heette dat zo?), is het handig om die te gebruiken? Ik geef niks om trophies ofzo, dus als het wapens zijn die niet in mijn huidige build passen zoals full strength greatswords etc, dan ga ik die ook niet missen toch? Kan ik er beter 20k souls van pakken?
Ik verkoop altijd mijn Boss Souls als deze niet in mijn Build voor gaan komen.
Behalve als ik wat super gaafs zie zoals spells van een boss die bewaar ik.
Ik zou ze gewoon verkopen om te gaan lvlen.

Na de DLC gekocht te hebben nu al de Ashes of Ariandel uitgespeeld.
Met Ringed City ga ik vanavond een begin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Tarz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:21:
Een vraag voor de doorgewinterde spelers hier, ik ben nu bij Wolnir aangekomen aan het eind van de catacombs, maar ik ben nu een lvl 34 pyromancer met een +4 pyromancy glove en een +3 wapen. Merk toch dat ik echt te weinig melee dmg doe. Hoe hoog levelen jullie en grinden jullie al veel souls tijdens de eerste playthrough? Ik focus me meestal gewoon op het halen van de items en bonfires en dan de bas omleggen. Dan met die souls lvlen, maar dat is dus maar 3 a 4 lvls per boss (map)
Qua level zit je wel goed denk ik hoor. Qua upgrades loop je idd wel wat achter. Maar met de tips van @Clay moet dat goed komen.

Zelf ben ik gister nog even verder gegaan.
Pontif down en door naar Irithyll Dungeon en Profaned Capital. Deze areas leeg en nu alleen Yhorm nog. Maar dat gevecht slaat toch nergens op haha. Dan door naar Anor Londo.

Ashes of Ariandel bewaren tot na de main game of beter eerder de DLC induiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber

jesperber

(y)

JSchut schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:01:
[...]

Qua level zit je wel goed denk ik hoor. Qua upgrades loop je idd wel wat achter. Maar met de tips van @Clay moet dat goed komen.

Zelf ben ik gister nog even verder gegaan.
Pontif down en door naar Irithyll Dungeon en Profaned Capital. Deze areas leeg en nu alleen Yhorm nog. Maar dat gevecht slaat toch nergens op haha. Dan door naar Anor Londo.

Ashes of Ariandel bewaren tot na de main game of beter eerder de DLC induiken?
Eerder mee beginnen!
Ik ben lvl 100 en was veel te over powered..
Ik zou zeggen na Anor Londo gewoon Ashes of Ariandel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Vanochtend, na zo'n 32 uur spelen, op Character 1 de base game uitgespeeld! Enkele hoogtepunten:
- Abyss Watchers
Alles, maar dan ook álles wat op loopt naar die bossfight is zo uniek. 3 keigrote torens uitmaken, een gevecht tussen Darkwraiths en die Ghrub wezens, en vervolgens hoor je van buiten de kerk de geluiden van een zwaardgevecht. Briljant gevecht.
- Nameless King
Ho-ly shit, wat een gevecht. Na 10 keer was ik het door de camera wel zat, en heb ik hem met een summon extra neer kunnen halen.
- Undead Settlement
Ik vond hier zóveel te doen, en qua lore en alles wat je tegenkomt ook een hele interessante area.

Helaas ben ik te snel begonnen aan NG+, want ik vond juist het co-oppen met mensen wel erg leuk, maar nu kan dat dus (nog) niet. Kan ik dan nog wel de DLC aanschaffen en hier 'gewoon' verder mee, of dat ook niet?

Zojuist ook een uurtje rondgelopen in DS1, maar wat een stroeve besturing is dat, zeg. Gaat nog wel wat gewenning vergen. Of beginnen aan Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
(jarig!)
Momenteel toe aan midir op NG+ met mijn sl 200 character. Hoef alleen nog maar de NG+2 ringen te halen en ik heb alle achievements binnen (eindelijk! :D)
Ik had helaas midir niet gedaan in mijn eerste playthrough omdat ik die volledig blind deed, en ik had geen idee dat dat een boss was >_< ah well, komt goed haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
EdwardK123 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:23:
Vanochtend, na zo'n 32 uur spelen, op Character 1 de base game uitgespeeld! Enkele hoogtepunten:
- Abyss Watchers
Alles, maar dan ook álles wat op loopt naar die bossfight is zo uniek. 3 keigrote torens uitmaken, een gevecht tussen Darkwraiths en die Ghrub wezens, en vervolgens hoor je van buiten de kerk de geluiden van een zwaardgevecht. Briljant gevecht.
- Nameless King
Ho-ly shit, wat een gevecht. Na 10 keer was ik het door de camera wel zat, en heb ik hem met een summon extra neer kunnen halen.
- Undead Settlement
Ik vond hier zóveel te doen, en qua lore en alles wat je tegenkomt ook een hele interessante area.

Helaas ben ik te snel begonnen aan NG+, want ik vond juist het co-oppen met mensen wel erg leuk, maar nu kan dat dus (nog) niet. Kan ik dan nog wel de DLC aanschaffen en hier 'gewoon' verder mee, of dat ook niet?

Zojuist ook een uurtje rondgelopen in DS1, maar wat een stroeve besturing is dat, zeg. Gaat nog wel wat gewenning vergen. Of beginnen aan Bloodborne.
Duidelijk beginnen aan Bloodborne....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tarz
Clay schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:45:
[...]

Nogmaals dank voor de tips, ik heb gisteren Smouldering Lake area wat rondgezocht en vanalles gevonden, daarmee mijn character wat geleveld en wapens geupgrade en Wolnir met gemak verslagen (1 keer geraakt :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Tarz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:42:
Nogmaals dank voor de tips, ik heb gisteren Smouldering Lake area wat rondgezocht en vanalles gevonden, daarmee mijn character wat geleveld en wapens geupgrade en Wolnir met gemak verslagen (1 keer geraakt :))
Nice! :) Na Wolnir begint het echt leuk te worden :P

* Clay heeft Midir nog niet dood.

Kan de eerste fase redelijk goed, maar ik word nog teveel geraakt. Moet hem beter leren baiten in de makkelijker te dodgen attacks. Met m'n sign neer om ook als summon een beetje te oefenen ben ik nog drie keer als Spear of the Church gesummoned :D Twee van gewonnen en eentje verloren, maar dat was een complete gank squad ook.

Wbt fashion zijn dit een paar varianten waarin ik heb rondgelopen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jf8Oq9Ll.jpg

De derde (Cornyx's Garb) ziet er nog net iets beter uit met de rest in de Shadow Set ipv Ruin, maar dan is je defense echt troep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
EdwardK123 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:23:
Als je de DLC aanschaft zul je sowieso verder moeten spelen tot je op het punt komt vanwaar je de DLC kunt starten; voor de eerste DLC is dat bij Cleansing Chapel bonfire, de tweede DLC is bereikbaar via Kiln of the First Flame, net voor Soul of Cinder.
Ren ng+ door met summons en je kunt in no-time aan de DLC's beginnen ;) (ik wil je best helpen hoor)

En betreffende Bloodborne, die moet je sowieso spelen :9

*edit*
Hier nog mijn gevecht met de Dancer op ng++. Ik kwam net van Yhorm af en had de Storm Ruler nog vast, kwam ik na enkele slagen met nauwelijks damage pas achter _O-
Zonder ember had ik dit gevecht niet overleefd, want ze slaat behoorlijk hard af en toe :D
Het tweede deel van het gevecht ging het beste imo, in het begin werd ik te vaak onnodig geraakt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wQLi2M56djQ]

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2018 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ben nu aangekomen in Anor Londo.

Wel leuk om te merken hoe veel makkelijker Dark Souls 3 nu voor mij is. Ook level ik nu mega hard omdat ik zo goed als niet dood ga. Ben nu ergens rond de 65. Dit maakt het alleen nog maar makkelijker.

Hoe makkelijk ik Pontiff ook vond de vorige keer zo lastig vond ik hem deze keer. Heb toch wel een try of 5/6 nodig gehad. Voor de rest is alles tot nu toe een one shot.

Na Anor Londo dan maar eens kijken in de Ashes DLC.

@EdwardK123 Bloodborne is een pareltje! DS 1 heb ik niet gespeeld maar DS2 scholar of the first sin is ook een leuke game. Alleen zijn de bosses daar makkelijker en de trash lastiger. Trash respawned na 15 keer killen niet meer (Belachelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
@dvdkiwi @JSchut Awesome, dan ga ik Bloodborne maar eens proberen! Heb alleen geen PS+ dus dat wordt weer een hele singleplayer ervaring. Misschien dat ik voor DS3 wel eens een post maak om NG+ door te rennen, heb er nu eigenlijk spijt van dat ik aan NG+ ben begonnen want had graag nog wat dingen in NG afgemaakt. Maar ah well. Al trots dat ik het heb uitgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

EdwardK123 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:12:
@dvdkiwi @JSchut Awesome, dan ga ik Bloodborne maar eens proberen! Heb alleen geen PS+ dus dat wordt weer een hele singleplayer ervaring. Misschien dat ik voor DS3 wel eens een post maak om NG+ door te rennen, heb er nu eigenlijk spijt van dat ik aan NG+ ben begonnen want had graag nog wat dingen in NG afgemaakt. Maar ah well. Al trots dat ik het heb uitgespeeld!
Naarmate je behendiger wordt in DS3 heb je het met een nieuwe char ook weer zo uitgespeeld hoor. Ik ben met m'n vijfde serieuze char bezig, en een main in NG+4 :P

Bloodborne is ook zeker de moeite waard! Singleplayer ook prima te doen, ik vind MP in BB niet heel veel toevoegen zoals het dat in DS3 juist wel doet.

@dvdkiwi
Gelukkig dat je die klappen kon face tanken ;) Heb je de dancer al eens vroeg geprobeerd in NG? Daar is die grab vaak insta-death, en leer je echt met haar dansen :)

Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste