Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 08:48
Superkiwi schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:35:
[...]

Jawel :)

Daar zijn de zogenaamde 'tank builds' op gebaseerd.
Mijn DEX zit op zijn softcap. STR niet, pas 18. Als ik die level stijgt mijn defense vrij hard in verhouding dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Tank Builds = vooral veel VIT om heavy armor te kunnen dragen? Staat los van STR, of niet?

Overigens: lees hele verhalen op reddit dat type armor weinig impact heeft. Iets met dmg vs adsorption?

Kortom: was is wijsheid in mijn geval als ik DEF wil boosten, wetende dat ik 60 DEX zit al?

In STR proppen, of in VIG?

[ Voor 24% gewijzigd door ArnoldSmiley op 23-10-2021 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Fooook. Ik had de Twins echt bijna.

Wat ik wel echt vernaait vind is dat ie hem telkens revived. Hoe raak ik die kreupele??? Telkens die grote neermeppen en dan die kreupele? 😒

Komt wel goed een dezer dagen. Heb er serieus moeite mee

[ Voor 72% gewijzigd door ArnoldSmiley op 24-10-2021 01:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:13
Dat is een optie inderdaad, je kunt hem aardig raken terwijl hij zijn broer revivet, maar hij doet dan wel ook een of andere area attack om zich heen om je daarvoor te straffen.

Ik meen dat ik hem voornamelijk had door een groot wapen of de heavy attack of zo te gebruiken waarmee ik Lothric ook kon raken na naar de zij uit de weg van een aanval gerold te zijn. Daarmee was kleine broertje ook al een aanzienlijk deel van zijn leven kwijt toen hij grote broertje ging reviven.

Het is jammer dat er niet een soort boss selectie in de game zit waarmee je, nadat je de game uitgespeeld hebt, de individuele bosses nog eens kunt doen. Beetje lastig advies geven als je het niet meer zelf uit kunt proberen (zonder een hele playthrough te doen om er te komen) :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:28
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:27:
Tank Builds = vooral veel VIT om heavy armor te kunnen dragen? Staat los van STR, of niet?
Geen tank build zonder zwaar wapen, en daar heb je veel STR voor nodig ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Mm nieuwe tacktiek. Twins zijn weak to Lightning. Ga mijn Unikiri & Obadachi met Lightning infusen.

Edit. Scheisse....Lightning Gem scaled op Faith. Die is 9. Dat wordt dus weer een zooi Souls farmen.

Die Winged Knights zijn te lastig om te farmen, plus lang onderweg ernaar toe.

Ik farm nu in 1ste deel Archives. Trap op, bij dat wax bad, incl lothric knight, dan door naar 1ste verdieping.

25k in 3 a 5 minuten. Kan dat ergens sneller beter volgens jullie?

12 x 25K = 300K per uur. Nou niet echt heel veel

[ Voor 86% gewijzigd door ArnoldSmiley op 24-10-2021 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ArnoldSmiley schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 13:07:
Mm nieuwe tacktiek. Twins zijn weak to Lightning. Ga mijn Unikiri & Obadachi met Lightning infusen.

Edit. Scheisse....Lightning Gem scaled op Faith. Die is 9. Dat wordt dus weer een zooi Souls farmen.

Die Winged Knights zijn te lastig om te farmen, plus lang onderweg ernaar toe.

Ik farm nu in 1ste deel Archives. Trap op, bij dat wax bad, incl lothric knight, dan door naar 1ste verdieping.

25k in 3 a 5 minuten. Kan dat ergens sneller beter volgens jullie?

12 x 25K = 300K per uur. Nou niet echt heel veel
Ik heb behoorlijk wat gefarmd vanaf de bonfire vlak voor de nameless king. Recht naar voren rennen (langs de ingang naar de boss) en die summoner killen met een paar slagen of een pyromancy, terwijl hij dood gaat snel wapen naar mendicant's staff schakelen en nadat je de souls krijgt weer terug en met de coiled sword fragment terug naar de bonfire (of een stapel homeward bones als je het fragment niet hebt).

Verder symbol of avarice (health drain is hier geen probleem), shield of want en silver serpent ring. Weet niet meer precies hoeveel dat was maar ik vond het wel snel gaan. Kan alleen wat saai worden, maar het is wel makkelijk :+

Zou wel kunnen dat het misschien ook nog afhangt van op welk platform je speelt. Ik zat op een xsx waardoor het laden heel kort was. Wellicht dat het op een vorige generatie console langer duurt waardoor dit minder interessant wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@Finraziel speel op de PS5. Dus laden is geen ding. Ik heb ook dik respect voor degene die met FS games op de PS3 begonnen is. Hoevaak ik wel niet dood ben gegaan....

Hoe kom ik aan die Symbol of Avarice? Die dropt een Mime, maar welke? En garanteed drop of wat?

Ik moet echt Souls gaan farmen voor mijn Lightning Infuse, dus ga jouw locatie eens proberen. Thanks.

Farmen is altijd saai. Ik heb dat stuk in de Archives nu al minimaal 50x gedaan denk ik. VIG is nu 40, END is 40, DEX 60. Faith is 13, die wil ik echt een stuk hoger krijgen.

Ik suck at Twin Princes. Die 1ste fase lukt wel, maar dan heel veel Estus kwijt ondat het gewoon te lang duurt door lage dmg. Ik wil met mijn Lughtning Infused hogere dmg gaan toebrengen.

[ Voor 17% gewijzigd door ArnoldSmiley op 25-10-2021 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
ArnoldSmiley schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:22:
@Finraziel speel op de PS5. Dus laden is geen ding. Ik heb ook dik respect voor degene die met FS games op de PS3 begonnen is. Hoevaak ik wel niet dood ben gegaan....

Hoe kom ik aan die Symbol of Avarice? Die dropt een Mime, maar welke? En garanteed drop of wat?

Ik moet echt Souls gaan farmen voor mijn Lightning Infuse, dus ga jouw locatie eens proberen. Thanks.

Farmen is altijd saai. Ik heb dat stuk in de Archives nu al minimaal 50x gedaan denk ik. VIG is nu 40, END is 40, DEX 60. Faith is 13, die wil ik echt een stuk hoger krijgen.

Ik suck at Twin Princes. Die 1ste fase lukt wel, maar dan heel veel Estus kwijt ondat het gewoon te lang duurt door lage dmg. Ik wil met mijn Lughtning Infused hogere dmg gaan toebrengen.
Symbol is een zeldzame drop van mimics. Ik weet de mechanics niet precies, ik heb het idee dat ze een bepaalde gegarandeerde drop hebben die ze eerst geven (zoals dat de eerste mimic bij high wall geloof ik altijd een deep axe dropt), en dat ze daarna pas de helm kunnen droppen.
Maar wat je kunt ge-/misbruiken is dat mimics met undead hunter charms buiten westen gebracht kunnen worden en op dat moment laten ze hun loot al vallen zonder dood te gaan. Daardoor kun je dus meerdere keren proberen per mimic. Beste locatie is de twee mimics buiten Yhorm als je die nog niet gedood hebt omdat je met 1 charm 2 mimics kunt raken, maar het zou bij elke mimic moeten kunnen.

In het kort, gebruik zoveel mogelijk item discovery verhoging (gold serpent ring, crystal sage rapier, rusted coin (gold als je hebt)), gooi dan een undead hunter charm op de mimic, wacht heel even en kijk of er wat te looten valt. Wacht dan tot ze weer uit hun slaapstand komen, of geef ze een voorzichtig tikje met je vuist om ze wakker te maken (maar nog niet overeind om te vechten) en herhaal. Wees voorzichtig dat je ze niet dood maakt.

Deze gast legt het ook wel goed uit:
https://gamefaqs.gamespot...6-dark-souls-iii/73627449
Hij doet het door een save terug te zetten maar dat hoeft niet zolang je je mimic maar niet dood maakt. Ik had die optie zelf ook niet want op Xbox kan dat niet, maar volgens mij had ik hem bij de eerste paar pogingen al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-07 07:32

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley weet dat je ook vrij eenvoudig kunt respeccen als ik me niet vergis. Ik weet de exacte wijze niet meer, moet je even googlen maar in mijn geheugen was het niet zo heel complex in dit deel, heb het meermaals gedaan back in the days. De plek waar dat kan ben je ook al geweest. Je kunt dan ook kijken of je wat VIG/END op zou kunnen geven om je damage output alvast te verhogen.

Gelijk even op Fextralife gekeken. Het kost Pale Tongues en kan maximaal 5 keer per NG cycle:
https://darksouls3.wiki.f...osaria,+Mother+of+Rebirth

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@Finraziel Gelukkig had ik nog ergens een niet ondekte Mimic. Helm in bezit. Gaat goed farmen :D

@snmght Na, respeccen gaat niet helpen denk ik. Ik wil enigzins overpowered naar de Twins. Ik heb er echt serieus moeite mee. Mijn build is in principe ''af'': VIG & END zijn 40, DEX is 60

Enige is dat me Faith heeeeeeeel weinig meescaled op de Lighning GEM. Dus ga die een zooi farmen, 1 run Archive van 2 minuten doet nu 40K. Dus ff Faith naar 20 brengen, en dan naar de Twins.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ladies en gentleman....

I GOT HIM 😲😲😲

Pff damn zeg....dit was een heeeeeele pittige voor mij. Op naar Kiln of the First! Maar niet vanavond, wel ff klaar voor vandaag 😅

[ Voor 15% gewijzigd door ArnoldSmiley op 25-10-2021 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Pff. Wel klaar met die bosses met 2 fases, nu dus ook weer met Soul of Cinder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:11:
Pff. Wel klaar met die bosses met 2 fases, nu dus ook weer met Soul of Cinder
Oh ja... Daar heb ik ook aardig op zitten ragen... Weet ook niet meer hoe ik er uiteindelijk langs gekomen ben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Finraziel schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:28:
[...]

Oh ja... Daar heb ik ook aardig op zitten ragen... Weet ook niet meer hoe ik er uiteindelijk langs gekomen ben eigenlijk.
Hij is ieder geval stuk beter te doen als de Twins. Was er alleen helemaal klaar mee totdat ik erachter kwam dat er een 2e fase is. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ga er vanavond nog maar eens voor zitten :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Gaat het weer moeizaam zeg...... Waardige eindbaas, dat wel.

[ Voor 30% gewijzigd door ArnoldSmiley op 29-10-2021 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 11:45
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:30:
Gaat het weer moeizaam zeg...... Waardige eindbaas, dat wel.
Enige progress gemaakt al? En ga je verder met de DLC (Painted world en Ringed City)?
Daar staat je ook nog wat te wachten, aanraders allebei :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@Superkiwi @snmght @Finraziel @Tarz : Super bedankt weer voor alle cheer ups en adviezen!

Pfffffff. Het zit erop :D Soul of Cinder is verslagen, Dark Souls 3 officieus ten einde. Zoals hierboven opgemerkt zijn er diverse DLC's maar die laat ik voor wat ze zijn voor nu.

Afgelopen 6 maanden heb ik Demon's Souls + Dark Souls 1 / 2 / 3 uitgespeeld. Zoals @Greatsword al opmerkte in het Elden Ring topic: Redelijk bizar qua doorlooptijd.

Ik heb heel veel plezier gehad aan DS3, maar minder als voorgaande delen. Wellicht omdat er iets van FromSoftware moeheid is opgetreden. Desondanks was het toch weer retegaaf.

Persoonlijk gezien vond ik DS3 stukken beter als DS2: Het eeuwig blijven respawnen van enemies bevalt me beter, mijn speelstijl is er anders door.

Daarnaast vind ik het level-design waarin alles als geheel interconnected is stukken beter als DS2.
Ook vond ik het niveau van de bossfights veeeeeeeel hoger als in DS2, ik heb echt serieus moeite gehad met 3 bosses. Dusdanig dat ze me echt tot waanzin dreven, en dan met name The Abyss Watchers.

Dat gezegd hebbende: Van de DS trilogie blijft DS1 mijn absolute favoriet, van alle FromSoftware games die ik gespeeld heeft kan echter niets aan Demon's Souls tippen voor mij. Love At first sight was dat.

Ik zag dat @snmght me alweer tagte in het Bloodborne topic. Ik kom eraan in dat topic, maar niet op korte termijn.

Hoewel de gameplay fantastisch blijft (niks moet, alles mag en kan, geen instructies, hoge moeilijkheid) heb ik het voor nu echt ff gehad met het geploeter. Want dat is en blijft het voor mij wel, en dan met name het begin van de games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley well played, je doorlooptijd is inderdaad ongekend! Prima om het even neer te leggen, nog zo veel te ontdekken, komt vanzelf wel! Overigens is Bloodborne wel degelijk anders en dat valt voor Sekiro ook te zeggen; andere setting en toch wel andere gameplay. Komt mettertijd wel!

Ik vind van de Dark Souls serie deel 1 ook wel mijn favoriet, gevolgd door 3 denk ik. Ik vind 2 hoe dan ook de minste.

Klopt wat je zegt over ploeteren, ik ploeter nu dus weer in BB en dat is voor mij echt heavy. Sekiro ben ik zelfs helemaal niet ver in gekomen destijds en moet ik ook nog steeds een keer oppakken maar soms wil je ook gewoon "echt" ontspannen. Dan knal ik gewoon even Minecraft, Fifa of iets soortgelijks aan.

Het genoegen was wederzijds kan ik zeggen! Ben dankzij jouw queste de games ook weer wat meer gaan spelen en nu ook de moed gevonden me weer in BB vast te bijten. Daarna Sekiro. Ik ga er wel wat langer over doen dan jij. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door snmght op 02-11-2021 16:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tarz
@ArnoldSmiley geen probleem en altijd leuk om de ervaringen en frustraties van anderen te lezen en af en toe te kunnen helpen!

Gefeliciteerd met je prestaties in de Souls series!

Als je "Souls moeheid" over is adviseer ik echt wel om de DLC van DS3 op te pakken! Daarnaast eens met anderen hier, DS3 & BB zijn meesterlijke games, net als de remaster van DS 1

[ Voor 9% gewijzigd door Tarz op 02-11-2021 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:58:
@ArnoldSmiley well played, je doorlooptijd is inderdaad ongekend! Prima om het even neer te leggen, nog zo veel te ontdekken, komt vanzelf wel! Overigens is Bloodborne wel degelijk anders en dat valt voor Sekiro ook te zeggen; andere setting en toch wel andere gameplay. Komt mettertijd wel!

Ik vind van de Dark Souls serie deel 1 ook wel mijn favoriet, gevolgd door 3 denk ik. Ik vind 2 hoe dan ook de minste.

Klopt wat je zegt over ploeteren, ik ploeter nu dus weer in BB en dat is voor mij echt heavy. Sekiro ben ik zelfs helemaal niet ver in gekomen destijds en moet ik ook nog steeds een keer oppakken maar soms wil je ook gewoon "echt" ontspannen. Dan knal ik gewoon even Minecraft, Fifa of iets soortgelijks aan.

Het genoegen was wederzijds kan ik zeggen! Ben dankzij jouw queste de games ook weer wat meer gaan spelen en nu ook de moed gevonden me weer in BB vast te bijten. Daarna Sekiro. Ik ga er wel wat langer over doen dan jij. ;)
Lekker bezig ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley zet je deze ook op je lijstje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Pre-Order allang 🙃

Denk dat ik wacht hierop, en in de loop van 2022 aan BB begin.

Dark Souls 1-3 😍😍

Alleen ben na week in week uit dat geploeter en gekloot echt ff heeeelemaal beu 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Mm anderzijds....het kriebelt wel man, reuze nieuwsgierig naar wat ik.kna verwachten.

Na DS1 weet je wel wat je van 2 en 3 mag verwachten, maar BB is een groot blanco vraagteken.

Heb nog paar weken vakantie voor ik me nieuwe job start 🤔

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ArnoldSmiley schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:26:
Mm anderzijds....het kriebelt wel man, reuze nieuwsgierig naar wat ik.kna verwachten.

Na DS1 weet je wel wat je van 2 en 3 mag verwachten, maar BB is een groot blanco vraagteken.

Heb nog paar weken vakantie voor ik me nieuwe job start 🤔
Dan zie ik je zo in t BB topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
snmght schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:30:
[...]

Dan zie ik je zo in t BB topic!
Dit +3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Bye Bye gent's, I moved :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:18
Https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

[ Voor 33% gewijzigd door Loei123 op 22-01-2022 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
Superkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:47:
[...]

Iets meer info dan een linkdrop mag wel ;)
Ja dat kwam even door de snelheid, maar schroom vooral niet om zelf in te haken...

Anyway, er lijkt een gevaarlijk lek te zijn gevonden in dark souls 3 waarin remote code execution mogelijk is wanneer een online speler je game heeft gejoined.

Wees dus gewaarschuwd.

Hopelijk komt From nog met een patch want niet online spelen is niet echt souls spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Het lijkt erop dat de servers offline zijn gehaald tot de exploit gefixed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2IfUshLQCMyUZatN74rfqZ5A5I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DR7fhtRr8Nf0fRPvo44hqbpL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Laatst online: 18-07 21:06
Ehm, betekend dit dat Souls 3 niet te spelen is?
Ook niet gewoon single player?

Ik had 'm vanmorgen gekocht om mezelf even zoet te houden tot Elden Ring release, maar ik krijg m niet aan de praat..

Nou weet ik niet zeker of het komt door bovengenoemde, of dat het mijn Steam Link is waar iets mis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:50:
[...]

Ehm, betekend dit dat Souls 3 niet te spelen is?
Ook niet gewoon single player?

Ik had 'm vanmorgen gekocht om mezelf even zoet te houden tot Elden Ring release, maar ik krijg m niet aan de praat..

Nou weet ik niet zeker of het komt door bovengenoemde, of dat het mijn Steam Link is waar iets mis is...
Nee, je kunt de single player gewoon spelen. ;)

Wat gaat er precies mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Loei123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Nee, je kunt de single player gewoon spelen. ;)

Wat gaat er precies mis?
Het lijkt erop dat het Steam Link scherm om een of andere reden continu als actief scherm gezien wordt.
Ik heb Souls gestart en hij draait ook op de achtergrond, maar als ik alt-tab doe, dan springt het beeld direct weer terug naar het Steam Link scherm.

Hier een kort filmpje I'm te laten zien wat ik bedoel:
(Ik probeer hier dus met alt-tab naar het game beeld te switchen)

(Je hoort die laatste 2x ook heel kort effe de ingame muziek)

[ Voor 4% gewijzigd door Bloedvat op 20-02-2022 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:30:
[...]

Het lijkt erop dat het Steam Link scherm om een of andere reden continu als actief scherm gezien wordt.
Ik heb Souls gestart en hij draait ook op de achtergrond, maar als ik alt-tab doe, dan springt het beeld direct weer terug naar het Steam Link scherm.

Hier een kort filmpje I'm te laten zien wat ik bedoel:
(Ik probeer hier dus met alt-tab naar het game beeld te switchen)

[YouTube: Steam Link - Dark Souls 3]
De beste ervaring heb ik door:
Steam automatisch laten starten bij het starten van de pc.
PC aanzetten en niet aanraken.
Steam link starten en gamen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Loei123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:32:
[...]

De beste ervaring heb ik door:
Steam automatisch laten starten bij het starten van de pc.
PC aanzetten en niet aanraken.
Steam link starten en gamen maar.
Ja, dat heb ik ook hier gedaan.
Wellicht dat het komt door de default resolutie instelling van Souls. Steam Link gaat maar tot HD. Dat ga ik zo nog effe checken
Of het heeft te maken met mijn HP Reverb.. die zal ik ook eens uitpluggen..

Edit:
Nou, het heeft effe geduurd maar ik heb het euvel ontdekt. Kennelijk moet ik bij deze game de monitor van mijn pc aanzetten. Zodra ik die uitzet, springt het beeld op mijn tv terug naar het Steam Link scherm..

Dat heb ik nooit eerder met andere games gehad. Daar laat ik m'n pc scherm altijd uit ivm onnodig stroomverbruik.

[ Voor 31% gewijzigd door Bloedvat op 20-02-2022 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Ja, dat heb ik ook hier gedaan.
Wellicht dat het komt door de default resolutie instelling van Souls. Steam Link gaat maar tot HD. Dat ga ik zo nog effe checken
Of het heeft te maken met mijn HP Reverb.. die zal ik ook eens uitpluggen..

Edit:
Nou, het heeft effe geduurd maar ik heb het euvel ontdekt. Kennelijk moet ik bij deze game de monitor van mijn pc aanzetten. Zodra ik die uitzet, springt het beeld op mijn tv terug naar het Steam Link scherm..

Dat heb ik nooit eerder met andere games gehad. Daar laat ik m'n pc scherm altijd uit ivm onnodig stroomverbruik.
Ik heb het zelf allemaal op 1080p staan en geen problemen.
Mooi dat je eruit bent! Geniet van het spel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloedvat
Loei123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:13:
[...]

Ik heb het zelf allemaal op 1080p staan en geen problemen.
Mooi dat je eruit bent! Geniet van het spel. :)
Lol
Ben nu al 4x kansloos gesloopt door die eerste Boss..
Laatste poging kreeg ik 'm tot 50%..
Dat belooft wat voor de rest van de game :P

(Is er ook een casual play modus? :$ :*) )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:42:
[...]
(Is er ook een casual play modus? :$ :*) )
Zodra je eenmaal door de git gud fase heen bent zit je automatisch in de casual modus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Ehm sorry, ben ik weer..

Is er iets van een map ofzo, of anderszins een manier om te zien waar ik heen moet?

Ik ben net aangekomen bij de Firelink Shrine, maar ik zie niet goed waar ik heen moet.
Buiten loopt linksom wel een paadje naar een deur, maar daar staat een schrale pipo voor die me nog veel harder sloopt dan die boss, dus ik vermoed dat ik daar nog niet heen hoor te gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
In het midden van Firelink Shrine (in de zaal waar de grote zetels staan) ligt een gedoofd vuurtje met een gedraaid zwaard erin. Ga daar eens kijken ;)
Of anders even met het vrouwtje praten die zich daar bevindt.

*als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2022 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloedvat
Superkiwi schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:58:
In het midden van Firelink Shrine (in de zaal waar de grote zetels staan) ligt een gedoofd vuurtje met een gedraaid zwaard erin. Ga daar eens kijken ;)
Of anders even met het vrouwtje praten die zich daar bevindt.

*als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten.
Ah ja!
Was er al 100x langs gelopen, maar kennelijk moet je precies goed voor dat vuurkorfje staan om de "Lit bonfire" melding te krijgen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloedvat
Jeetje wat is dit een mooi spel zeg. Wellicht ben ik niet heel veel gewend (laatste game die ik speelde in dit genre was Skyrim), maar ik vind het er geweldig uitzien op m'n 55" LG scherm.

Maar, nondeju! Dit is moeilijk man.....
Ben nu een paar uurtjes bezig en echt al zeker 30x gemold geworden.
Grootste probleem is dat ik in de stress gewoon de verkeerde knoppen in druk. Staan er 3 ventjes om me heen, switch ik ineens naar two-hand wielding i.p.v. dodge.. en meer van dat soort beginnerstoestanden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:05
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:59:
Jeetje wat is dit een mooi spel zeg. Wellicht ben ik niet heel veel gewend (laatste game die ik speelde in dit genre was Skyrim), maar ik vind het er geweldig uitzien op m'n 55" LG scherm.

Maar, nondeju! Dit is moeilijk man.....
Ben nu een paar uurtjes bezig en echt al zeker 30x gemold geworden.
Grootste probleem is dat ik in de stress gewoon de verkeerde knoppen in druk. Staan er 3 ventjes om me heen, switch ik ineens naar two-hand wielding i.p.v. dodge.. en meer van dat soort beginnerstoestanden _O-
Leuk om je avontuur zo te volgen en zeer bekende toestanden uit mijn eerste soulsborne. Hou vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Wellicht een soort van cheating, maar ik ben nu al een hele tijd dat stukje aan het spelen met die vuurspuwende draak.
Even erheen lopen, die draak alle ventjes laten mollen en het levert mij souls op zodat ik wat kan levelen :*)

Heb al iets van 15k souls bijeen gesprokkeld. I know, zal niet de bedoeling zijn om het spel zo te spelen, maar ik kan de extra hitpoints via lvlen erg goed gebruiken

(Is trouwens ook goede training. Die paar ventjes die in de weg staan krijg ik steeds makkelijker kapot)

[ Voor 11% gewijzigd door Bloedvat op 20-02-2022 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:58:
Wellicht een soort van cheating, maar ik ben nu al een hele tijd dat stukje aan het spelen met die vuurspuwende draak.
Even erheen lopen, die draak alle ventjes laten mollen en het levert mij souls op zodat ik wat kan levelen :*)

Heb al iets van 15k souls bijeen gesprokkeld. I know, zal niet de bedoeling zijn om het spel zo te spelen, maar ik kan de extra hitpoints via lvlen erg goed gebruiken

(Is trouwens ook goede training. Die paar ventjes die in de weg staan krijg ik steeds makkelijker kapot)
Niks mis mee hoor. Een van de manieren om het spel wat makkelijker voor jezelf te maken. Alles tussen op lvl 1 zonder hits door het spel tot overleveled met summons iedere baas doden is allemaal prima zolang je het maar leuk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Is het zo, dat de monsters soort van mee levelen met de speler?
Ik bedoel, ik ben inmiddels lvl21, maar ik kan beslist niet zeggen dat ik er makkelijker doorheen kom. De simpelere vijanden lukt wel aardig nu (vooral omdat ik rustiger de juiste knoppen bedien), maar ik heb nog steeds de grootste moeite met de wat meer gepantserde vijanden. En ik kom ook die ventjes tegen die ineens transformeren een een of ander abominabel groot gedrocht. What the hel doe je daartegen?! -O-

Ik jad stiekem gehoopt dat het ietsje makkelijker zou worden, maar ik zit na een uurtje of 5 spelen nog steeds in "high wall of Lothric"..
Sure ik ben een noob, maar is het wel normaal dat het voor een beginner zo moeilijk is?

(Had vandaag toevallig bij uitzondering veel tijd, maar met een drukke baan en een dochtertje van 4, denk ik niet dat ik op deze manier ooit dit spel uitgespeeld krijg _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:15:
Is het zo, dat de monsters soort van mee levelen met de speler?
Ik bedoel, ik ben inmiddels lvl21, maar ik kan beslist niet zeggen dat ik er makkelijker doorheen kom. De simpelere vijanden lukt wel aardig nu (vooral omdat ik rustiger de juiste knoppen bedien), maar ik heb nog steeds de grootste moeite met de wat meer gepantserde vijanden. En ik kom ook die ventjes tegen die ineens transformeren een een of ander abominabel groot gedrocht. What the hel doe je daartegen?! -O-

Ik jad stiekem gehoopt dat het ietsje makkelijker zou worden, maar ik zit na een uurtje of 5 spelen nog steeds in "high wall of Lothric"..
Sure ik ben een noob, maar is het wel normaal dat het voor een beginner zo moeilijk is?

(Had vandaag toevallig bij uitzondering veel tijd, maar met een drukke baan en een dochtertje van 4, denk ik niet dat ik op deze manier ooit dit spel uitgespeeld krijg _O- )
Monsters levelen niet mee. Maar stats maken ook niet direct enorm veel verschil in de hoeveelheid damage die je doet bijvoorbeeld. Dus zolang je wapen niet verder ge-upgrade is zal het ook wel zo blijven. Het begin is vaak wel het moeilijkste, niet qua monsters maar wel wat betreft je eigen ervaring. Als je niet weet waar je heen moet kan je flink lang rond dolen op de high wall, goed zoeken en doorzetten is het enige advies dat ik je kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloedvat
Bazziek schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:20:
[...]

Monsters levelen niet mee. Maar stats maken ook niet direct enorm veel verschil in de hoeveelheid damage die je doet bijvoorbeeld. Dus zolang je wapen niet verder ge-upgrade is zal het ook wel zo blijven. Het begin is vaak wel het moeilijkste, niet qua monsters maar wel wat betreft je eigen ervaring. Als je niet weet waar je heen moet kan je flink lang rond dolen op de high wall, goed zoeken en doorzetten is het enige advies dat ik je kan geven.

Zodra ik lang genoeg in leven blijf om goed te zoeken, ga ik dat zeker doen. Nu kom ik gewoon tot een bepaald punt en dan zijn m'n health options op en ga ik dood :P

Heb echt het idee dat ik iets mis (of verkeerd doe). Maar ik zet nog effe door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
Oh nog een ander ding wat ik me afvraag:

Als je dood gaat dan verlies je je gespaarde souls. Als je vervolgens je lijk aanklikt krijg je ze weer terug. Maar hoe zit het Als je dood gaat voordat je bij je corpse komt?

Ben je dan die souls van je eerste death definitief kwijt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Bloedvat schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:40:
Oh nog een ander ding wat ik me afvraag:

Als je dood gaat dan verlies je je gespaarde souls. Als je vervolgens je lijk aanklikt krijg je ze weer terug. Maar hoe zit het Als je dood gaat voordat je bij je corpse komt?

Ben je dan die souls van je eerste death definitief kwijt?
Correct!

• Loei123
Dark Souls 3 multiplayer is weer actief! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-07 23:59
Na elden ring ook maar is aan DS3 begonnen. Zit al dagen lang bij het bossgevecht van Lorian en Lothric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
felder schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:10:
Na elden ring ook maar is aan DS3 begonnen. Zit al dagen lang bij het bossgevecht van Lorian en Lothric.
Dan ben je niet net begonnen gok ik zo.

Op PC toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-07 23:59
Loei123 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:41:
[...]

Dan ben je niet net begonnen gok ik zo.

Op PC toevallig?
Op ps4. Uiteindelijk gelukt, na ontelbaar veel keren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Na Elden Ring de stap gemaakt naar DS3, wat een prachtig spel!
Eerste playthrough duurde enkele maanden door het stuklopen op de Abyss Watchers en de Dancer of the Boreal Valley, Twin Princes Lorian en Lothric waren ook enorm lastig.
Ik zal niet ontkennen dat ik truukjes heb gegoogled, maar soms is dat nodig.

Momenteel bezig met de 2e playthrough, dat ging binnen 3 weken naar Aldrich :+

[ Voor 20% gewijzigd door wizai op 26-06-2024 14:04 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:52

JSchut

.....

Net de Elden ring DLC uitgespeeld en denk dat ik DS3 nog maar een keer ga spelen. Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete games. Ben heel benieuwd hoe ik de game nu ervaar met de moeilijkheid van de Elden Ring DLC net achter de rug.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Na ontelbare deaths en embers heb ik eindelijk Pontiff Sulyvahn verslagen! In de 1e playthrough geen problemen mee gehad. Nu op naar Anor Londo :D

Anjunabeats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Ik ben al een poosje bezig met de dlc, zit nu te klooien bij Sister Friede. Dat valt nog niet mee! :+

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richarrdd
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 30-11-2024
wizai schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:51:
Ik ben al een poosje bezig met de dlc, zit nu te klooien bij Sister Friede. Dat valt nog niet mee! :+
Haha, er staat je nog een hoop ''ellende'' te wachten dan. Geniet er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Richarrdd schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:39:
[...]

Haha, er staat je nog een hoop ''ellende'' te wachten dan. Geniet er van!
Wat een ellende zeg :')
Ik vermoed dat ik het account + wapens nog even moet levelen om wat deuken te maken.
(lvl 77)

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07 17:23
JSchut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:51:
Net de Elden ring DLC uitgespeeld en denk dat ik DS3 nog maar een keer ga spelen. Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete games. Ben heel benieuwd hoe ik de game nu ervaar met de moeilijkheid van de Elden Ring DLC net achter de rug.
Elden Ring vind ik by far de makkelijkste souls game van FromSoft. Ik denk dat ik zelfs Demon's Souls, met name new game+, moeilijker vind. In Elden Ring kun je dermate OP worden, wat ten opzichte van andere games ongeëvenaard is. De combinatie van een zeer hoog level, builds geënt op bepaalde status effects (denk aan bleed en frost), wapens makkelijk op max level krijgen en gebruik van spirit ashes maken Elden Ring heel toegankelijk.

Dus ik verwacht dat Dark Souls 3 je veel meer problemen geeft :P

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 25-11-2024 15:19 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hulleman schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:16:
[...]

Elden Ring vind ik by far de makkelijkste souls game van FromSoft. Ik denk dat ik zelfs Demon's Souls, met name new game+, moeilijker vind. In Elden Ring kun je dermate OP worden, wat ten opzichte van andere games ongeëvenaard is. De combinatie van een zeer hoog level, builds geënt op bepaalde status effects (denk aan bleed en frost), wapens makkelijk op max level krijgen en gebruik van spirit ashes maken Elden Ring heel toegankelijk.

Dus ik verwacht dat Dark Souls 3 je veel meer problemen geeft :P
Darks Souls 3 vind ik ook geen moeilijke game. Helemaal omdat ik die al meerr dan 10 keer heb doorgespeeld :P

Maar doelde wel op hetgeen wat je beschrijft. Elden ring heeft zoveel mogelijkheden om het jezelf makkelijk te maken. Dat is in Dark Souls 3 veel minder.

Bij Elden ring heb ik ook niet de drang om hem nog vaker door te spelen. Main game denk ik een stuk of 6 keer doorgespeeld. DLC maar 1 keer.

Dark souls 3 blijft mij af en toe weer eens aantrekken. Alleen mis is het springen wel :D

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 25-11-2024 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
JSchut schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:44:
[...]

Darks Souls 3 vind ik ook geen moeilijke game.
Doe maar stoer :+

Kiwi baalt na al die jaren nog steeds dat hij vanaf Dragonslayer Armour een aantal bazen in co-op heeft gedaan, toch een smet op het uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:35

fub

Superkiwi schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:10:
[...]
Kiwi baalt na al die jaren nog steeds dat hij vanaf Dragonslayer Armour een aantal bazen in co-op heeft gedaan, toch een smet op het uitspelen.
Nee hoor. Je maakt gebruik van de mogelijkheden die het spel je biedt, en daar is het ook op geschaald. Uitspelen is uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Superkiwi schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:10:
[...]

Doe maar stoer :+

Ik speel altijd met sword/shield/dikke armor build. Dat wordt volgens mij ook gezien als easy mode.

Maar goed wat boeit het. Net als summons. Waarom zou je het niet gebruiken. Het is onderdeel van de game.

Als je maar plezier hebt toch. Dat is iig de reden waarom ik game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-07 12:57

CSB

:D

Ach, ieder zijn favoriete manier van spelen, toch? Ik speel het liefst een fast-paced character omdat ik toch altijd weer terugga naar Bloodborne. Maar DS3 is er ook zo één die ik meermaals start voor weer een nieuwe build.
ER is inderdaad erg makkelijk, zeker als je het vergelijkt met DS1 of DS2. Wat heb ik DS2 vervloekt af en toe.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richarrdd
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 30-11-2024
Maar wat valt precies onder ''moeilijk''? Als je een spel of in dit geval genre constant speelt.. tja dan wordt het makkelijker.. Ik denk dat voor een onervaren persoon ER net zo moeilijk is als Bloodborne bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Richarrdd schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:09:
Maar wat valt precies onder ''moeilijk''? Als je een spel of in dit geval genre constant speelt.. tja dan wordt het makkelijker.. Ik denk dat voor een onervaren persoon ER net zo moeilijk is als Bloodborne bijvoorbeeld.
Ik durf er geld op in te zetten dat 99% van de spelers die geen ervaring hebben met Soulsborne games Elden Ring makkelijker vinden dan Bloodborne. De eerste baas in Bloodborne is Father Gascoigne. De eerste baas in Elden Ring is Magrit.

Gascoigne is gewoon een van de meest belachelijk snelle bazen in Souls games. Als je de shortcut naar hem niet weet te vinden ben je erg lang bezig om het stuk opnieuw te rennen. Magrit is een walkover. Helemaal omdat je ook hulp kunt inroepen en zelf dingen kunt summonen. In Bloodborne ben je gewoon aangeschoten wild van begin tot eind. Ik heb net de stats even bekeken op mijn PS account en 46% van de spelers komt maar voorbij Gascoigne. En dan moet je nog 20 bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-07 12:57

CSB

:D

Richarrdd schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:09:
Om een voorbeeld te geven: YouTube: Why Does Everyone Hate Dark Souls 2?
DS2 is berucht om zijn bullshit mechanics, maar het was wél een upgrade van DS1. Bij DS3 en Bloodborne hebben FROMsoft devs het beste van DS2 gepakt en de meeste slechte dingen eruit gehaald. Dat is bij ER weer verder ge-evolueerd. De "new player experience" was een belangrijk aspect wat boven mij al wordt aangekaart; sommige spelers kwamen niet eens voorbij de eerste baas. Dat moest anders bij ER en ís anders geworden.

Dus ja, Elden Ring is makkelijk(er) dan Dark Souls of Bloodborne. En misschien zal de opvolger van ER nóg wel makkelijker worden, wat mij persoonlijk zou betreuren eerlijk gezegd.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:04
Deze week begonnen met DS3. Eerste DS game die ik speel, na een hele korte ervaring met een gruwelijk slechte PC port van DS1.

Iemand hier ook last van heftige frame drops? Soms bevriest het spel echt 1-3 seconden, terwijl mijn pc het makkelijk zou moeten trekken.

Eerste dag 5x doodgegaan door van die standaard enemy knights. Wtf moet ik doen tegen die dudes???? Parry is knap lastig. Aaaah rollen naar de rug en neersteken werkt goed. Nice. Progress!

Drie bosses down inmiddels. En nu opeens wordt ik ge-invade?! Fuck!

Edit: overigens, wat ik nog vaak heb is dat mijn muscle memory niet zo goed is afgestemd voor DS3.
"Oeh de enemy is kwetsbaar, nu snel aanvallen"
Drukt op X
*Drinkt Estus Flask*
"AAAAAAHHH"

[ Voor 16% gewijzigd door Dekar op 30-12-2024 10:40 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
wizai schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:28:
[...]

Wat een ellende zeg :')
Ik vermoed dat ik het account + wapens nog even moet levelen om wat deuken te maken.
(lvl 77)
Het lukt niet :') 1st phase is al lastig, laat staan 3..

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
wizai schreef op maandag 30 december 2024 @ 20:44:
[...]

Het lukt niet :') 1st phase is al lastig, laat staan 3..
Ben je al een maand bezig met die boss? Damn!

Ik ben gisteren door die poisonous swamp heen gekomen. Dat was iets van 3 uur zoeken. Die laatste flame was echt ONvindbaar niet normaal. Maar ik denk dat ik wel elke geheime plek heb gevonden daarzo. Binnenkort door die grote deur!

Overigens, ik heb een beetje gegoogled naar builds en ik ga denk ik STR/DEX gelijkmatig levelen. Mijn VIG/END rond de 25. Zo zou ik de meeste wapens kunnen uitproberen. Ik kan alleen geen zwaardere wapens en armor dragen, dus ook mijn VIT moet nog best wat omhoog. Goed idee?

Edit: Abyss Watchers down. Drie pogingen nodig gehad. Die viel wel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Dekar op 31-12-2024 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Heb net de 'Dancer of Boreal Valley' gedood. Maar waar moet ik nu in hemelsnaam heen? Ben voor mijn gevoel overal al geweest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-07 16:18
Dekar schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:41:
Heb net de 'Dancer of Boreal Valley' gedood. Maar waar moet ik nu in hemelsnaam heen? Ben voor mijn gevoel overal al geweest...
Bij de dancer kan je een ladder op als je de goede items hebt. En daar verder :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 1456976 schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:39:
[...]

Ik durf er geld op in te zetten dat 99% van de spelers die geen ervaring hebben met Soulsborne games Elden Ring makkelijker vinden dan Bloodborne. De eerste baas in Bloodborne is Father Gascoigne. De eerste baas in Elden Ring is Magrit.
Nee, dat is feitelijk incorrect. Zowel bij Bloodborne als bij Elden Ring (en de andere Fromsoft games) heb je keuzes voor de eerste boss.
Bij bloodborne is het meestal Cleric Beast en daarna Father. Bij Elden Ring ligt het 100% aan je eigen route. Ik doe meestal eerst Red Wolf + Sorceress muts als eerste.

En Father is een van de meest makkelijke vroege bosses. De game leert je vrij vroeg al hoe riposte/gun parry werkt. En daarmee is Father echt totaal geen uitdaging. Ook is hij zeer, zeer makkelijk te kiten dmv de arena.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
corset schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:15:
[...]
En Father is een van de meest makkelijke vroege bosses. De game leert je vrij vroeg al hoe riposte/gun parry werkt. En daarmee is Father echt totaal geen uitdaging.
Hier zal het gros van de mensen die met Bloodborne voor het eerst kennis maken met FromSoft games toch anders over denken. Casgoigne is echt niet zo makkelijk als je hier doet voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
corset schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:11:
[...]

Bij de dancer kan je een ladder op als je de goede items hebt. En daar verder :)
Jezus |:(

Maar goed, weer 2 bosses verder. Wat een flinke stap in moeilijkheid opeens in Lothric Castle. Die garden was heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Dekar schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:50:
[...]

Jezus |:(

Maar goed, weer 2 bosses verder. Wat een flinke stap in moeilijkheid opeens in Lothric Castle. Die garden was heftig.
Ik mag hopen dat de Dancer niet je 2e of 3e boss is, anders heb je wel wat stukjes gemist namelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Nee zeker niet. Alle 3 de lords of cinder en nog veel meer. Volgens mij best redelijk alles uitgekamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Loei123 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:11:
[...]

Ik mag hopen dat de Dancer niet je 2e of 3e boss is, anders heb je wel wat stukjes gemist namelijk. :9
Het is wel een lullige manier om een difficulty curve te krijgen haha. Is mij de eerste keer overkomen :+ was wat lastiger dan ik dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Dekar schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:12:
Nee zeker niet. Alle 3 de lords of cinder en nog veel meer. Volgens mij best redelijk alles uitgekamd.
Dan zul je Archdragon Peak gemist hebben denk ik, hoewel je daar pas bij kunt na de Consumed King's Garden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
Uitgespeeld! Toffe game. Laatste boss kostte behoorlijk wat pogingen. Wat is die in phase 2 toch agressief.
Elden Ring gaat op de wishlist in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

corset schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:15:
[...]

Nee, dat is feitelijk incorrect. Zowel bij Bloodborne als bij Elden Ring (en de andere Fromsoft games) heb je keuzes voor de eerste boss.
Bij bloodborne is het meestal Cleric Beast en daarna Father. Bij Elden Ring ligt het 100% aan je eigen route. Ik doe meestal eerst Red Wolf + Sorceress muts als eerste.

En Father is een van de meest makkelijke vroege bosses. De game leert je vrij vroeg al hoe riposte/gun parry werkt. En daarmee is Father echt totaal geen uitdaging. Ook is hij zeer, zeer makkelijk te kiten dmv de arena.
Ja, dat is dus gewoon feitelijk onjuist. Je kunt in de trophy lijst zien op de PS dat nog niet de helft van de Bloodborne spelers voorbij Father Gascoigne komen. Dus, meer dan de helft van de spelers ziet 95% van de content in Bloodborne niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Anoniem: 1456976 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:27:
[...]

Ja, dat is dus gewoon feitelijk onjuist. Je kunt in de trophy lijst zien op de PS dat nog niet de helft van de Bloodborne spelers voorbij Father Gascoigne komen. Dus, meer dan de helft van de spelers ziet 95% van de content in Bloodborne niet eens.
Bloodborne zat toch een keer gratis in de PS plus oid?
dat zal de trophy list altijd wat vertekenen met mensen die het spelen/starten als het niet hun ding is :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...]

Trophy lists zijn net zo betrouwbaar als de zwerver in den haag die roept dat de overheid bestaat uit lizard people :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
[...]

Volgens PSNProfiles is Father G de tweede boss van Bloodborne. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loei123 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:04:
[...]

Volgens PSNProfiles is Father G de tweede boss van Bloodborne. :*)
Dat kan wel wezen, maar hij is de eerste verplichte baas. Cleric Beast is een optional boss die je eventueel als eerste kunt tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Anoniem: 1456976 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:23:
[...]

Dat kan wel wezen, maar hij is de eerste verplichte baas. Cleric Beast is een optional boss die je eventueel als eerste kunt tegenkomen.
Maar jouw bewering was dat Father G de eerste baas was, niet de eerste optionele. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:06

-pollem-

Are you threatening me?

Van het weekend begonnen met Dark Souls 3. Is na Elden Ring mijn 2e van Fromsoftware. Moet zeggen dat het mij prima bevalt. Toch veel herkenning vanuit ER en het gaat mij beter af dan ik verwachtte. Ik heb mijn 3e baas verslagen en tot nog toe gaat het best makkelijk. Niet veel pogingen nodig gehad tot nog toe.

Had het iets moeilijker verwacht maar het zal vast een stuk lastiger worden later in de game. Kijk er naar uit in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
Wat voor build heb je? Ik had grote moeite in de high wall met die grote knights, maar ik had nooit een fromsoft spel gespeeld. Je merkt wel stappen in moeilijkheidsgraad door meer en sterkere monsters in de wereld, qua bazen zijn er een paar heel taai, misschien na de eerste 7 of 8. Ben nu in de DLC. Daar merk je ook weer een flinke stap in difficulty.

[ Voor 47% gewijzigd door Dekar op 16-01-2025 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:06

-pollem-

Are you threatening me?

Dekar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:49:
Wat voor build heb je? Ik had grote moeite in de high wall met die grote knights, maar ik had nooit een fromsoft spel gespeeld. Je merkt wel stappen in moeilijkheidsgraad door meer en sterkere monsters in de wereld, qua bazen zijn er een paar heel taai, misschien na de eerste 7 of 8. Ben nu in de DLC. Daar merk je ook weer een flinke stap in difficulty.
Ik speel met een Knight. Die heeft een schild en een broadsword. Mijn punten stop ik in strength, vigor en endurance. Ben nu level 32 geloof ik.

Die knights kunnen vervelend zijn maar met blocken en rollen gingen ook die aardig neer. Wat ik niet voor elkaar krijg is parryen. Dat lukte mij in ER ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Cool, ik was ook een knight met broadsword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:27

kujinshi

seven heroes

Vinden jullie Lords of the Fallen een goede opvolger als je van de Dark Souls games houdt?

En is het ook een grote open world zoals Elden Ring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:27

kujinshi

seven heroes

-pollem- schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:33:
[...]
Die knights kunnen vervelend zijn maar met blocken en rollen gingen ook die aardig neer. Wat ik niet voor elkaar krijg is parryen. Dat lukte mij in ER ook niet.
In Elden Ring kan je goed parryen als de vijand je op je schild raakt. Dan precies druk je de aanval knop in.

• Superkiwi
kujinshi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:37:
Vinden jullie Lords of the Fallen een goede opvolger als je van de Dark Souls games houdt?

En is het ook een grote open world zoals Elden Ring?
Ik kijk wel eens via Share Play mee met iemand die LotF speelt en het is een prima game om te spelen als je het genre tof vind. Het is een stuk meer lineair dan Elden Ring, meer vergelijkbaar met de Dark Souls games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 15:57

spaceboy

Op grote hoogte

Superkiwi schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 01:01:
[...]

Ik kijk wel eens via Share Play mee met iemand die LotF speelt en het is een prima game om te spelen als je het genre tof vind. Het is een stuk meer lineair dan Elden Ring, meer vergelijkbaar met de Dark Souls games.
Pfff... mijn backlog is weer aan het groeien zo. ;) Ik zag al dat je Stellar Blade had gespeeld die er ook qua Souls Like wel een beetje bij past. En op dit moment ben ik druk met Remnant 2 + DLC (slechts een beetje souls like, maar wel hele fijne gameplay en mega lekker om ook gewoon bruut te knallen met je subwoofer op flink volume) :P. Maar Lords of the Fallen (ik heb die 2014 versie wel gespeeld, lekker handig om dat hetzelfde te noemen) staat nu ook hoog op mijn lijstje na het zien van wat reviews.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
wizai schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:51:
Tussendoor wat andere games gespeeld, maar sister friede is nog steeds niet te verslaan :o
Ik kom halverwege fase 2 tot nu toe

Anjunabeats

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste