Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik ben al een poosje bezig met de dlc, zit nu te klooien bij Sister Friede. Dat valt nog niet mee! :+

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richarrdd
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 30-11-2024
wizai schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:51:
Ik ben al een poosje bezig met de dlc, zit nu te klooien bij Sister Friede. Dat valt nog niet mee! :+
Haha, er staat je nog een hoop ''ellende'' te wachten dan. Geniet er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Richarrdd schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:39:
[...]

Haha, er staat je nog een hoop ''ellende'' te wachten dan. Geniet er van!
Wat een ellende zeg :')
Ik vermoed dat ik het account + wapens nog even moet levelen om wat deuken te maken.
(lvl 77)

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:42
JSchut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:51:
Net de Elden ring DLC uitgespeeld en denk dat ik DS3 nog maar een keer ga spelen. Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete games. Ben heel benieuwd hoe ik de game nu ervaar met de moeilijkheid van de Elden Ring DLC net achter de rug.
Elden Ring vind ik by far de makkelijkste souls game van FromSoft. Ik denk dat ik zelfs Demon's Souls, met name new game+, moeilijker vind. In Elden Ring kun je dermate OP worden, wat ten opzichte van andere games ongeëvenaard is. De combinatie van een zeer hoog level, builds geënt op bepaalde status effects (denk aan bleed en frost), wapens makkelijk op max level krijgen en gebruik van spirit ashes maken Elden Ring heel toegankelijk.

Dus ik verwacht dat Dark Souls 3 je veel meer problemen geeft :P

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 25-11-2024 15:19 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:29

JSchut

.....

Hulleman schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:16:
[...]

Elden Ring vind ik by far de makkelijkste souls game van FromSoft. Ik denk dat ik zelfs Demon's Souls, met name new game+, moeilijker vind. In Elden Ring kun je dermate OP worden, wat ten opzichte van andere games ongeëvenaard is. De combinatie van een zeer hoog level, builds geënt op bepaalde status effects (denk aan bleed en frost), wapens makkelijk op max level krijgen en gebruik van spirit ashes maken Elden Ring heel toegankelijk.

Dus ik verwacht dat Dark Souls 3 je veel meer problemen geeft :P
Darks Souls 3 vind ik ook geen moeilijke game. Helemaal omdat ik die al meerr dan 10 keer heb doorgespeeld :P

Maar doelde wel op hetgeen wat je beschrijft. Elden ring heeft zoveel mogelijkheden om het jezelf makkelijk te maken. Dat is in Dark Souls 3 veel minder.

Bij Elden ring heb ik ook niet de drang om hem nog vaker door te spelen. Main game denk ik een stuk of 6 keer doorgespeeld. DLC maar 1 keer.

Dark souls 3 blijft mij af en toe weer eens aantrekken. Alleen mis is het springen wel :D

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 25-11-2024 16:45 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:46
JSchut schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:44:
[...]

Darks Souls 3 vind ik ook geen moeilijke game.
Doe maar stoer :+

Kiwi baalt na al die jaren nog steeds dat hij vanaf Dragonslayer Armour een aantal bazen in co-op heeft gedaan, toch een smet op het uitspelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:08

fub

Superkiwi schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:10:
[...]
Kiwi baalt na al die jaren nog steeds dat hij vanaf Dragonslayer Armour een aantal bazen in co-op heeft gedaan, toch een smet op het uitspelen.
Nee hoor. Je maakt gebruik van de mogelijkheden die het spel je biedt, en daar is het ook op geschaald. Uitspelen is uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:29

JSchut

.....

Superkiwi schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:10:
[...]

Doe maar stoer :+

Ik speel altijd met sword/shield/dikke armor build. Dat wordt volgens mij ook gezien als easy mode.

Maar goed wat boeit het. Net als summons. Waarom zou je het niet gebruiken. Het is onderdeel van de game.

Als je maar plezier hebt toch. Dat is iig de reden waarom ik game.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

CSB

:D

Ach, ieder zijn favoriete manier van spelen, toch? Ik speel het liefst een fast-paced character omdat ik toch altijd weer terugga naar Bloodborne. Maar DS3 is er ook zo één die ik meermaals start voor weer een nieuwe build.
ER is inderdaad erg makkelijk, zeker als je het vergelijkt met DS1 of DS2. Wat heb ik DS2 vervloekt af en toe.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richarrdd
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 30-11-2024
Maar wat valt precies onder ''moeilijk''? Als je een spel of in dit geval genre constant speelt.. tja dan wordt het makkelijker.. Ik denk dat voor een onervaren persoon ER net zo moeilijk is als Bloodborne bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Richarrdd schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:09:
Maar wat valt precies onder ''moeilijk''? Als je een spel of in dit geval genre constant speelt.. tja dan wordt het makkelijker.. Ik denk dat voor een onervaren persoon ER net zo moeilijk is als Bloodborne bijvoorbeeld.
Ik durf er geld op in te zetten dat 99% van de spelers die geen ervaring hebben met Soulsborne games Elden Ring makkelijker vinden dan Bloodborne. De eerste baas in Bloodborne is Father Gascoigne. De eerste baas in Elden Ring is Magrit.

Gascoigne is gewoon een van de meest belachelijk snelle bazen in Souls games. Als je de shortcut naar hem niet weet te vinden ben je erg lang bezig om het stuk opnieuw te rennen. Magrit is een walkover. Helemaal omdat je ook hulp kunt inroepen en zelf dingen kunt summonen. In Bloodborne ben je gewoon aangeschoten wild van begin tot eind. Ik heb net de stats even bekeken op mijn PS account en 46% van de spelers komt maar voorbij Gascoigne. En dan moet je nog 20 bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

CSB

:D

Richarrdd schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:09:
Om een voorbeeld te geven: YouTube: Why Does Everyone Hate Dark Souls 2?
DS2 is berucht om zijn bullshit mechanics, maar het was wél een upgrade van DS1. Bij DS3 en Bloodborne hebben FROMsoft devs het beste van DS2 gepakt en de meeste slechte dingen eruit gehaald. Dat is bij ER weer verder ge-evolueerd. De "new player experience" was een belangrijk aspect wat boven mij al wordt aangekaart; sommige spelers kwamen niet eens voorbij de eerste baas. Dat moest anders bij ER en ís anders geworden.

Dus ja, Elden Ring is makkelijk(er) dan Dark Souls of Bloodborne. En misschien zal de opvolger van ER nóg wel makkelijker worden, wat mij persoonlijk zou betreuren eerlijk gezegd.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:42
Deze week begonnen met DS3. Eerste DS game die ik speel, na een hele korte ervaring met een gruwelijk slechte PC port van DS1.

Iemand hier ook last van heftige frame drops? Soms bevriest het spel echt 1-3 seconden, terwijl mijn pc het makkelijk zou moeten trekken.

Eerste dag 5x doodgegaan door van die standaard enemy knights. Wtf moet ik doen tegen die dudes???? Parry is knap lastig. Aaaah rollen naar de rug en neersteken werkt goed. Nice. Progress!

Drie bosses down inmiddels. En nu opeens wordt ik ge-invade?! Fuck!

Edit: overigens, wat ik nog vaak heb is dat mijn muscle memory niet zo goed is afgestemd voor DS3.
"Oeh de enemy is kwetsbaar, nu snel aanvallen"
Drukt op X
*Drinkt Estus Flask*
"AAAAAAHHH"

[ Voor 16% gewijzigd door Dekar op 30-12-2024 10:40 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
wizai schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:28:
[...]

Wat een ellende zeg :')
Ik vermoed dat ik het account + wapens nog even moet levelen om wat deuken te maken.
(lvl 77)
Het lukt niet :') 1st phase is al lastig, laat staan 3..

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
wizai schreef op maandag 30 december 2024 @ 20:44:
[...]

Het lukt niet :') 1st phase is al lastig, laat staan 3..
Ben je al een maand bezig met die boss? Damn!

Ik ben gisteren door die poisonous swamp heen gekomen. Dat was iets van 3 uur zoeken. Die laatste flame was echt ONvindbaar niet normaal. Maar ik denk dat ik wel elke geheime plek heb gevonden daarzo. Binnenkort door die grote deur!

Overigens, ik heb een beetje gegoogled naar builds en ik ga denk ik STR/DEX gelijkmatig levelen. Mijn VIG/END rond de 25. Zo zou ik de meeste wapens kunnen uitproberen. Ik kan alleen geen zwaardere wapens en armor dragen, dus ook mijn VIT moet nog best wat omhoog. Goed idee?

Edit: Abyss Watchers down. Drie pogingen nodig gehad. Die viel wel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Dekar op 31-12-2024 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Heb net de 'Dancer of Boreal Valley' gedood. Maar waar moet ik nu in hemelsnaam heen? Ben voor mijn gevoel overal al geweest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:03
Dekar schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:41:
Heb net de 'Dancer of Boreal Valley' gedood. Maar waar moet ik nu in hemelsnaam heen? Ben voor mijn gevoel overal al geweest...
Bij de dancer kan je een ladder op als je de goede items hebt. En daar verder :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 1456976 schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:39:
[...]

Ik durf er geld op in te zetten dat 99% van de spelers die geen ervaring hebben met Soulsborne games Elden Ring makkelijker vinden dan Bloodborne. De eerste baas in Bloodborne is Father Gascoigne. De eerste baas in Elden Ring is Magrit.
Nee, dat is feitelijk incorrect. Zowel bij Bloodborne als bij Elden Ring (en de andere Fromsoft games) heb je keuzes voor de eerste boss.
Bij bloodborne is het meestal Cleric Beast en daarna Father. Bij Elden Ring ligt het 100% aan je eigen route. Ik doe meestal eerst Red Wolf + Sorceress muts als eerste.

En Father is een van de meest makkelijke vroege bosses. De game leert je vrij vroeg al hoe riposte/gun parry werkt. En daarmee is Father echt totaal geen uitdaging. Ook is hij zeer, zeer makkelijk te kiten dmv de arena.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
corset schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:15:
[...]
En Father is een van de meest makkelijke vroege bosses. De game leert je vrij vroeg al hoe riposte/gun parry werkt. En daarmee is Father echt totaal geen uitdaging.
Hier zal het gros van de mensen die met Bloodborne voor het eerst kennis maken met FromSoft games toch anders over denken. Casgoigne is echt niet zo makkelijk als je hier doet voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
corset schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:11:
[...]

Bij de dancer kan je een ladder op als je de goede items hebt. En daar verder :)
Jezus |:(

Maar goed, weer 2 bosses verder. Wat een flinke stap in moeilijkheid opeens in Lothric Castle. Die garden was heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Dekar schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:50:
[...]

Jezus |:(

Maar goed, weer 2 bosses verder. Wat een flinke stap in moeilijkheid opeens in Lothric Castle. Die garden was heftig.
Ik mag hopen dat de Dancer niet je 2e of 3e boss is, anders heb je wel wat stukjes gemist namelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Nee zeker niet. Alle 3 de lords of cinder en nog veel meer. Volgens mij best redelijk alles uitgekamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Loei123 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:11:
[...]

Ik mag hopen dat de Dancer niet je 2e of 3e boss is, anders heb je wel wat stukjes gemist namelijk. :9
Het is wel een lullige manier om een difficulty curve te krijgen haha. Is mij de eerste keer overkomen :+ was wat lastiger dan ik dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Nu online
Dekar schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:12:
Nee zeker niet. Alle 3 de lords of cinder en nog veel meer. Volgens mij best redelijk alles uitgekamd.
Dan zul je Archdragon Peak gemist hebben denk ik, hoewel je daar pas bij kunt na de Consumed King's Garden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
Uitgespeeld! Toffe game. Laatste boss kostte behoorlijk wat pogingen. Wat is die in phase 2 toch agressief.
Elden Ring gaat op de wishlist in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

corset schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:15:
[...]

Nee, dat is feitelijk incorrect. Zowel bij Bloodborne als bij Elden Ring (en de andere Fromsoft games) heb je keuzes voor de eerste boss.
Bij bloodborne is het meestal Cleric Beast en daarna Father. Bij Elden Ring ligt het 100% aan je eigen route. Ik doe meestal eerst Red Wolf + Sorceress muts als eerste.

En Father is een van de meest makkelijke vroege bosses. De game leert je vrij vroeg al hoe riposte/gun parry werkt. En daarmee is Father echt totaal geen uitdaging. Ook is hij zeer, zeer makkelijk te kiten dmv de arena.
Ja, dat is dus gewoon feitelijk onjuist. Je kunt in de trophy lijst zien op de PS dat nog niet de helft van de Bloodborne spelers voorbij Father Gascoigne komen. Dus, meer dan de helft van de spelers ziet 95% van de content in Bloodborne niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Anoniem: 1456976 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:27:
[...]

Ja, dat is dus gewoon feitelijk onjuist. Je kunt in de trophy lijst zien op de PS dat nog niet de helft van de Bloodborne spelers voorbij Father Gascoigne komen. Dus, meer dan de helft van de spelers ziet 95% van de content in Bloodborne niet eens.
Bloodborne zat toch een keer gratis in de PS plus oid?
dat zal de trophy list altijd wat vertekenen met mensen die het spelen/starten als het niet hun ding is :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...]

Trophy lists zijn net zo betrouwbaar als de zwerver in den haag die roept dat de overheid bestaat uit lizard people :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Nu online
[...]

Volgens PSNProfiles is Father G de tweede boss van Bloodborne. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loei123 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:04:
[...]

Volgens PSNProfiles is Father G de tweede boss van Bloodborne. :*)
Dat kan wel wezen, maar hij is de eerste verplichte baas. Cleric Beast is een optional boss die je eventueel als eerste kunt tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Nu online
Anoniem: 1456976 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:23:
[...]

Dat kan wel wezen, maar hij is de eerste verplichte baas. Cleric Beast is een optional boss die je eventueel als eerste kunt tegenkomen.
Maar jouw bewering was dat Father G de eerste baas was, niet de eerste optionele. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

-pollem-

Are you threatening me?

Van het weekend begonnen met Dark Souls 3. Is na Elden Ring mijn 2e van Fromsoftware. Moet zeggen dat het mij prima bevalt. Toch veel herkenning vanuit ER en het gaat mij beter af dan ik verwachtte. Ik heb mijn 3e baas verslagen en tot nog toe gaat het best makkelijk. Niet veel pogingen nodig gehad tot nog toe.

Had het iets moeilijker verwacht maar het zal vast een stuk lastiger worden later in de game. Kijk er naar uit in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
Wat voor build heb je? Ik had grote moeite in de high wall met die grote knights, maar ik had nooit een fromsoft spel gespeeld. Je merkt wel stappen in moeilijkheidsgraad door meer en sterkere monsters in de wereld, qua bazen zijn er een paar heel taai, misschien na de eerste 7 of 8. Ben nu in de DLC. Daar merk je ook weer een flinke stap in difficulty.

[ Voor 47% gewijzigd door Dekar op 16-01-2025 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

-pollem-

Are you threatening me?

Dekar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:49:
Wat voor build heb je? Ik had grote moeite in de high wall met die grote knights, maar ik had nooit een fromsoft spel gespeeld. Je merkt wel stappen in moeilijkheidsgraad door meer en sterkere monsters in de wereld, qua bazen zijn er een paar heel taai, misschien na de eerste 7 of 8. Ben nu in de DLC. Daar merk je ook weer een flinke stap in difficulty.
Ik speel met een Knight. Die heeft een schild en een broadsword. Mijn punten stop ik in strength, vigor en endurance. Ben nu level 32 geloof ik.

Die knights kunnen vervelend zijn maar met blocken en rollen gingen ook die aardig neer. Wat ik niet voor elkaar krijg is parryen. Dat lukte mij in ER ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Cool, ik was ook een knight met broadsword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-06 21:00

kujinshi

seven heroes

Vinden jullie Lords of the Fallen een goede opvolger als je van de Dark Souls games houdt?

En is het ook een grote open world zoals Elden Ring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-06 21:00

kujinshi

seven heroes

-pollem- schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:33:
[...]
Die knights kunnen vervelend zijn maar met blocken en rollen gingen ook die aardig neer. Wat ik niet voor elkaar krijg is parryen. Dat lukte mij in ER ook niet.
In Elden Ring kan je goed parryen als de vijand je op je schild raakt. Dan precies druk je de aanval knop in.

• Superkiwi
kujinshi schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 20:37:
Vinden jullie Lords of the Fallen een goede opvolger als je van de Dark Souls games houdt?

En is het ook een grote open world zoals Elden Ring?
Ik kijk wel eens via Share Play mee met iemand die LotF speelt en het is een prima game om te spelen als je het genre tof vind. Het is een stuk meer lineair dan Elden Ring, meer vergelijkbaar met de Dark Souls games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:02

spaceboy

Op grote hoogte

Superkiwi schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 01:01:
[...]

Ik kijk wel eens via Share Play mee met iemand die LotF speelt en het is een prima game om te spelen als je het genre tof vind. Het is een stuk meer lineair dan Elden Ring, meer vergelijkbaar met de Dark Souls games.
Pfff... mijn backlog is weer aan het groeien zo. ;) Ik zag al dat je Stellar Blade had gespeeld die er ook qua Souls Like wel een beetje bij past. En op dit moment ben ik druk met Remnant 2 + DLC (slechts een beetje souls like, maar wel hele fijne gameplay en mega lekker om ook gewoon bruut te knallen met je subwoofer op flink volume) :P. Maar Lords of the Fallen (ik heb die 2014 versie wel gespeeld, lekker handig om dat hetzelfde te noemen) staat nu ook hoog op mijn lijstje na het zien van wat reviews.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste