@
Superkiwi @
snmght @
Finraziel @
Tarz : Super bedankt weer voor alle cheer ups en adviezen!
Pfffffff. Het zit erop

Soul of Cinder is verslagen, Dark Souls 3 officieus ten einde. Zoals hierboven opgemerkt zijn er diverse DLC's maar die laat ik voor wat ze zijn voor nu.
Afgelopen 6 maanden heb ik Demon's Souls + Dark Souls 1 / 2 / 3 uitgespeeld. Zoals @
Greatsword al opmerkte in het Elden Ring topic: Redelijk bizar qua doorlooptijd.
Ik heb heel veel plezier gehad aan DS3, maar minder als voorgaande delen. Wellicht omdat er iets van FromSoftware moeheid is opgetreden. Desondanks was het toch weer retegaaf.
Persoonlijk gezien vond ik DS3 stukken beter als DS2: Het eeuwig blijven respawnen van enemies bevalt me beter, mijn speelstijl is er anders door.
Daarnaast vind ik het level-design waarin alles als geheel interconnected is stukken beter als DS2.
Ook vond ik het niveau van de bossfights veeeeeeeel hoger als in DS2, ik heb echt serieus moeite gehad met 3 bosses. Dusdanig dat ze me echt tot waanzin dreven, en dan met name The Abyss Watchers.
Dat gezegd hebbende: Van de DS trilogie blijft DS1 mijn absolute favoriet, van alle FromSoftware games die ik gespeeld heeft kan echter niets aan Demon's Souls tippen voor mij. Love At first sight was dat.
Ik zag dat @
snmght me alweer tagte in het Bloodborne topic. Ik kom eraan in dat topic, maar niet op korte termijn.
Hoewel de gameplay fantastisch blijft (niks moet, alles mag en kan, geen instructies, hoge moeilijkheid) heb ik het voor nu echt ff gehad met het geploeter. Want dat is en blijft het voor mij wel, en dan met name het begin van de games.