Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Finraziel schreef op zondag 19 september 2021 @ 23:05:
[...]

Ja als je ondertussen helemaal tilted bent er van dan is het sowieso een goed idee om het even rust te geven :)
Ik heb destijds de tips hier (onderaan de pagina) gevolgd, mocht het later nog niet lukken: https://www.trueachieveme...-Souls-III/walkthrough/13
Zie dat ik me vergiste en je inderdaad maar 1 summon mee kan nemen hier, maar het maakt wel nog uit welke je gebruikt. Die Gotthard was volgens mij best durable.
Tilted, mooi woord, verwoord goed mijn gemoedstoestand. Tips gelezen, morgen een try geven. Wil die Embers ook niet opmaken, dus ga eerst paar keer solo nog. Thanks voor je advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:14

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley maak je niet al te druk om die embers die kun je altijd nog proberen te farmen.

Kan je helaas niet meer helpen, die strategie checken is slim en een summon zal zeker kunnen helpen. Nog beter zou een player summon zijn als die zich aanbiedt.

Je kan ook eerst ff verder in een andere area eventueel, richting deacons of the deep. Of heb je die al down? Is voorbij Crystal Sage.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op maandag 20 september 2021 @ 07:10:
@ArnoldSmiley maak je niet al te druk om die embers die kun je altijd nog proberen te farmen.

Kan je helaas niet meer helpen, die strategie checken is slim en een summon zal zeker kunnen helpen. Nog beter zou een player summon zijn als die zich aanbiedt.

Je kan ook eerst ff verder in een andere area eventueel, richting deacons of the deep. Of heb je die al down? Is voorbij Crystal Sage.
@snmght Waar kan je Embers dan farmen? Je kan er een aantal kopen, er droppen er een paar en je kan er een zwik vinden.

Kopen a 2500 Souls kan 6x. Maar waar kan je die farmen, ik dacht dat dit altijd een eenmalige drop was?

Player summonen - Geen PS abbo. Speel eigenlijk nooit iets online, dus ben op mezelf op NPC summon aangewezen. Tot nu toe heb ik een zooitje Souls games doorlopen, dus gaat me hier ook wel lukken.
Gisteravond even snel eenrun gedaan in Cathedral of Deep. Die moet ik ook nog completen namelijk. Kijken of die beter gaat. Wel groooooot level volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ArnoldSmiley schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:29:
[...]

@snmght Waar kan je Embers dan farmen? Je kan er een aantal kopen, er droppen er een paar en je kan er een zwik vinden.

Kopen a 2500 Souls kan 6x. Maar waar kan je die farmen, ik dacht dat dit altijd een eenmalige drop was?

Player summonen - Geen PS abbo. Speel eigenlijk nooit iets online, dus ben op mezelf op NPC summon aangewezen. Tot nu toe heb ik een zooitje Souls games doorlopen, dus gaat me hier ook wel lukken.
Gisteravond even snel eenrun gedaan in Cathedral of Deep. Die moet ik ook nog completen namelijk. Kijken of die beter gaat. Wel groooooot level volgens mij
Ik kreeg er vrij veel van die Lothric Knights boven aan de trap voor Vordt. Niet jouw favoriete enemies maar hoe verder jij bent hoe makkelijker ze neer gaan. Met name die blauwe wil het wel droppen.

Mocht dat nu nog niet lukken kan het altijd later nog als je sterker bent. Just saying dat je niet per se megazuinig hoeft te doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Ik zit even terug te lezen en die Abyss Watchers zijn inderdaad geen lieverdjes _O-
Had er zelf (solo) niet al te veel moeite mee in mijn eerste run maar zoals je al zei is elke baas voor iedereen weer anders.
In ng++ heb ik ze met 2 helpers aangepakt wat het eigenlijk weer tè makkelijk maakt, ze zijn dan zo afgeleid dat je erop los kunt hakken als op een dooie aardappel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik moet zeggen dat met die grote mace tot dusverre elke baas veel makkelijker is dan in het verleden. Wolnir had nul skeletten gespawnt alvorens ik hem het duister in mepte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:37:
Ik zit even terug te lezen en die Abyss Watchers zijn inderdaad geen lieverdjes _O-
Had er zelf (solo) niet al te veel moeite mee in mijn eerste run maar zoals je al zei is elke baas voor iedereen weer anders.
In ng++ heb ik ze met 2 helpers aangepakt wat het eigenlijk weer tè makkelijk maakt, ze zijn dan zo afgeleid dat je erop los kunt hakken als op een dooie aardappel.
NPC helpers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Jawel :)
Je moet me alleen niet meer vragen wélke, dat is te lang geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:01:
[...]

Jawel :)
Je moet me alleen niet meer vragen wélke, dat is te lang geleden...
Welke maakt me niet uit, maar hoe krijg ik daar 2 helpers?

Ik vind 3 summons signs voor die boss entry. Echter, zodra ik de eerste summon oproep verdwijnen de andere 2.

https://darksouls3.wiki.fextralife.com/Bosses zegt letterlijk:

Sirris of the Sunless Realms

or
Londor Pale Shade

or
Black Hand Gotthard

Kan je wellicht vertellen hoe ik er meerdere summon?

Ik loop gigantisch vast op deze boss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:02:
[...]
Ik vind 3 summons signs voor die boss entry. Echter, zodra ik de eerste summon oproep verdwijnen de andere 2.

https://darksouls3.wiki.fextralife.com/Bosses zegt letterlijk:
Mmm, dan was het er misschien maar eentje. Mijn geheugen laat me even in de steek, sorry.

Niet opgeven ArnoldSmiley! Des te groter de vreugde als je 'm straks opeens verslaat oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@Superkiwi 👊👊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:51:
[...]

Mmm, dan was het er misschien maar eentje. Mijn geheugen laat me even in de steek, sorry.

Niet opgeven ArnoldSmiley! Des te groter de vreugde als je 'm straks opeens verslaat oOo
Git gud training vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Mm. Uur verder en 0 progress. Incidenteel haal ik fase II, maar die overleef ik niet met 1 of 2 Estus Flasks op zak.

1 Abyss Watcher is wel te doen. Zodra die 2e erbij komt wordt het kansloos. Ik weet dat je nr. 3 nr 2 moet laten finishen en dan zelf focussen op 1.
Ze uit elkaar houden is al lastig; laat staan damage toe te brengen. Key is backstab; backstabs lukken meestal per ongeluk zeg maar, ik ben echt van het agressieve, liefst 2 handed, frontale aanval met mijn Katana.

Damage die toegebracht krijg is ook huge steeds; 1 Estus vult mijn HP maar 2/3 aan, ondanks ie +2 is.

Over fase 2 hoef ik het helemaal nog niet te hebben.

Snap echt niet waarom ik hier zoveel moeite mee heb man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley en parryen ipv backstab? Ik ben zelf waarschijnlijk de slechste parrier ooit maar als je er vaardig in bent (of wordt) is dat volgens mij ook prima viable tegen deze gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ben er echt gewoon helemaal link van.

Ik ga naar de Cathedral. Die XL shards halen, zwaard naar +5 brengen en veel VIG en END levellen.

Ik suck echt at the Abyss Watchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley

https://www.reddit.com/r/...k_souls_3_have_crossplay/

Als ik het hier zo lees zouden we bij elkaar in de game moeten kunnen. Geen idee of mijn hoge soul level dat in de weg zit maar we kunnen wellicht even proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Dank voor de infuse tip!

Sharp Infuse op mijn +4 Utchi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley ah fijn had je post ff gemist maar mooi dat het een vooruitgang is! Hoe gaat het in de cathedral?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Jullie spelen op verschillende generatie systemen als ik het zo lees; wie speelt wat?

Als er een PS4 poppetje benodigd is ben ik eventueel ook wel beschikbaar, dan haal ik mijn stof weer even van de disc af ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Superkiwi ik speel op de 4 maar als die link die ik plaatste klopt dan maakt het sowieso niet uit!

Alleen @ArnoldSmiley heeft helaas geen PS Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:03:
@ArnoldSmiley ah fijn had je post ff gemist maar mooi dat het een vooruitgang is! Hoe gaat het in de cathedral?
Weinig gespeeld even. Cathedral loopt wel redelijk. Groot level lijkt he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ArnoldSmiley schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:14:
[...]

Weinig gespeeld even. Cathedral loopt wel redelijk. Groot level lijkt he!
Is het ook ja! Met een (imho) vervelend stuk. De baas is wel vrij goed te doen. Je kunt hier als ik het goed heb ook respeccen zou dat je wens zijn.

Ik heb zelf gisteren de Twin Princes gedood en daarna nog 2 keer als summon. Was ook wel nodig, even daarvoor 80k souls kwijt geraakt. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:09:
[...]

Is het ook ja! Met een (imho) vervelend stuk. De baas is wel vrij goed te doen. Je kunt hier als ik het goed heb ook respeccen zou dat je wens zijn.

Ik heb zelf gisteren de Twin Princes gedood en daarna nog 2 keer als summon. Was ook wel nodig, even daarvoor 80k souls kwijt geraakt. :(
Oef. 80k doet pijn...maar loop jij met zulke aantallen gewoon rond?

PS5 uitgezet net. Irriteer me kapot. Ik denk dat ik wellicht ff korte pauze inlas. Sinds Mei loop ik week in uit te Soulbornen zeg maar. Met DS3 krijg ik de feeling gewoon ff niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley niet onverstandig, ook wat andere dingen aan je hoofd. Later er fris weer in kan werken. :)

Enne ja normaal ga ik ook geen twee keer dood zo makkelijk. Eerste vijand was gewoon erg sterk (Outrider in de bibliotheek) maar daarna verrast door een ambush. Zit in dat gebied een vijand die kan zorgen dat je niet meer kunt rollen, dat in combinatie met een caster, bommengooier en zo een klein gastje met een zwaard (zitten ook in Undead Settlement) was even te veel. :(

[ Voor 63% gewijzigd door snmght op 27-09-2021 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:02
snmght schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:09:
[...]

Is het ook ja! Met een (imho) vervelend stuk.
Dat stuk waar je aan de buitenkant het dak op gaat zeg maar?

Vond ik toen een pittig stuk. Daar ben ik uiteindelijk maar door heen gaan rushen in de hoop een bonfire of shortcut tegen te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

PsychoBoyJack schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:57:
[...]

Dat stuk waar je aan de buitenkant het dak op gaat zeg maar?

Vond ik toen een pittig stuk. Daar ben ik uiteindelijk maar door heen gaan rushen in de hoop een bonfire of shortcut tegen te komen.
Nee al is die ook erg taai inderdaad! Vind zelf dat stuk met die twee nogal grote vijanden vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:05
Is de DLC het waard? Heb weer zin in een Dark Souls game (Demon's Souls Remake uitgespeeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:57:
[...]

Nee al is die ook erg taai inderdaad! Vind zelf dat stuk met die twee nogal grote vijanden vervelend.
Buitenkant dak zit erop 😃 bonfire shortcut unlocked.

[ Voor 23% gewijzigd door ArnoldSmiley op 03-10-2021 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@TrafalgarLaw zeker in deel 1! Een van de gaafste bosses kom je er tegen, unmatched with a greatsword aldus de lore. Tot mijn verbazing destijds bij mijn eerste poging met een Black Knight Greatsword de lore herschreven. Later wel moeite met hem gehad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Zowel Ashes of Ariandel als The Ringed City zijn het meer dan waard!
Erg leuke levels en uitdagende bosses d:)b

*Kiwi merkt wel even op dat hij The Ringed City nooit uitgespeeld heeft :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Giants gone, 2 XL Tites erbij. Utchi levellen naar +5 en door 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Toffe boss zeg in Cathedral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat groepje priesters bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:42:
Dat groepje priesters bedoel je?
Jup. Gooone 😃😃 2e poging

Nu maar terug naar The Abyss Watchers. Volgens mij moet ik die nu eerst doen voor ik verder kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:56:
[...]
Nu maar terug naar The Abyss Watchers.
Dat zijn er in vergelijking met die priesters een heel stuk minder. Pak ze!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:04:
[...]

Dat zijn er in vergelijking met die priesters een heel stuk minder. Pak ze!!
Git gud ja... Ik ben der alweer 5x afgeslacht daar inmiddels. Snap er echt geen zak van. Ik heb moeite de moves te dodgen.

Ik ga eerst maar eens goed kijken wat nou het exacte patroon is en hoe goed te dodgen.

Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor mij is het te lang geleden, misschien dat @snmght je wat tips kan geven?

Ik kan komende week wel mijn (ps4) poppetje eens afstoffen als dat lukt, misschien kunnen we hem samen verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik weet hem ook niet meer precies, maar als dodgen niet lukt, heb je ook geprobeerd te blocken? Ik weet niet wat je op dit punt beschikbaar hebt (of wat te stats je toestaan te gebruiken) maar sommige bosses heb ik gewoon het grootste schild wat ik vast kon houden gebruikt. (Edit: wel onder 70% equip load blijven anders is je stamina regeneration een klap minder)

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 04-10-2021 06:28 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley en parryen is mogelijk. Check anders even Fextralife of daar extra melee tips staan.

En anders toch even PS Plus dan kunnen @Superkiwi en ik (vast nog andere kandidaten) helpen korte metten te maken met die grapjassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley wat ik me verder voor de geest kan halen is dat hypermobiel zijn ook kan helpen. Je hebt een enorme area dus met veel rennen en rollen zou je er voor moeten kunnen zorgen (mits genoeg stamina (regen)) dat je niet geraakt wordt. En dan geduldig wachten op windows om 1 van hen te raken.

Je wil in fase 2 zo veel mogelijk flasks over houden.

Heb je de Estus Flask Shard in Firelink al gescoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:13:

Die shard in de toren? 👍

Ga vanavond weer aan de slag. Dank voor alle tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

ArnoldSmiley schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:39:
[...]

Oef. 80k doet pijn...maar loop jij met zulke aantallen gewoon rond?

PS5 uitgezet net. Irriteer me kapot. Ik denk dat ik wellicht ff korte pauze inlas. Sinds Mei loop ik week in uit te Soulbornen zeg maar. Met DS3 krijg ik de feeling gewoon ff niet te pakken.
80k is niet zoveel als je bij 2 princes bent. Die angels bovenop de toren, net voordat je die lange trap op gaat om bij de 2 princes te komen, die geven al zo'n 50k souls dacht ik.
Mooie farm plek btw.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

tilburgs82 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

80k is niet zoveel als je bij 2 princes bent. Die angels bovenop de toren, net voordat je die lange trap op gaat om bij de 2 princes te komen, die geven al zo'n 50k souls dacht ik.
Mooie farm plek btw.
Ja die Knights geven veel en vroeger farmde ik daar graag maar op deze playthrough heb ik ze twee keer gedood maar vond ze vooral erg pittig. Tempo lag op die manier niet heel erg hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Finraziel schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 06:27:
Ik weet hem ook niet meer precies, maar als dodgen niet lukt, heb je ook geprobeerd te blocken? Ik weet niet wat je op dit punt beschikbaar hebt (of wat te stats je toestaan te gebruiken) maar sommige bosses heb ik gewoon het grootste schild wat ik vast kon houden gebruikt. (Edit: wel onder 70% equip load blijven anders is je stamina regeneration een klap minder)
Schilden haal hier weinig uit. Heb 100% fysiek block shield

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:13:
@ArnoldSmiley wat ik me verder voor de geest kan halen is dat hypermobiel zijn ook kan helpen. Je hebt een enorme area dus met veel rennen en rollen zou je er voor moeten kunnen zorgen (mits genoeg stamina (regen)) dat je niet geraakt wordt. En dan geduldig wachten op windows om 1 van hen te raken.

Ik red fase II redelijk eenvoudig nu. Die Red Eye doet een hoop damage Heb 10 Estus Shards, eindig er met 5 in fase II. Das te weinig.

In fase 2 kan ik wel redelijk ontwijken. Tenzij ik moet aanvallen, ik vind het window om te hitten maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Zou fase II met bow een optie zijn? 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ArnoldSmiley schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:19:
Zou fase II met bow een optie zijn? 🤔
Wordt op Fextralife niet genoemd al is dat niet per se heilig natuurlijk. Staan wel nog wat tips voor melee en sorcery. Misschien dat je de sorcery tips ook kunt vertalen naar een boog strategie?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Jeeeeeeeeeeee

The Abyss Watchers....RIP bastards

Iedereen bedankt voor de tips, cheering ups en meedenken.

Boh zeg. Wat was deze een fokking pain in the ass.

Vreugdendansje en shaky hands hier 😍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley 8)

Ladies and gentlemen we got 'm!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
@ArnoldSmiley Netjes dude! Geen video van opgeslagen toevallig?
Maak je borst maar nat, je bent pas net begonnen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:21:
@ArnoldSmiley Netjes dude! Geen video van opgeslagen toevallig?
Maak je borst maar nat, je bent pas net begonnen :P
Haha, nee geen video. Eigenlijk ging heel soepel opeens.

Fase I had ik wat geluk: Die Dead Wraiths aan het begin van het level waren me gevolgd: Stonden aan de fog door, waardoor 1 van de Abyss Watchers daar constant aan het klooien was.

Die Red Eye Watcher stond vervolgens op de goede Abyss Watcher in te hakken, waardoor ik fase 1 eigenlijk met minimale inspanning ben doorgekomen.

Fase 2 heb ik mijn inventory geraadpleegd: Ik kwam stamina boosters & fire damage reduction tegen. Met die fire reduction kon ik redelijk simpel close bij the Watcher blijven, door zijn jump attack heenrollen en hem een paar keer backstabben.

Om eerlijk te zijn maak ik me niet zo zorgen over de rest van de game O-) Traditioneel heb ik lastig tegen enemies die iedereen vrij simpel omlegt, en de bosses die most feared zijn pak ik vaak redelijk simpel.
Gevaarlijke uitspraak zo begin midgame, I know. We gaan het meemaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:20:
Traditioneel heb ik lastig tegen enemies die iedereen vrij simpel omlegt, en de bosses die most feared zijn pak ik vaak redelijk simpel.
Gevaarlijke uitspraak zo begin midgame, I know. We gaan het meemaken
Ik zal deze quote onthouden :+

Wel lekker dat je nu eindelijk verder kunt. Have fun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Ik zal deze quote onthouden :+
Hang hem maar bij mijn andere remarkable Dark Soul quotes :+
Superkiwi schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Wel lekker dat je nu eindelijk verder kunt. Have fun!
Jup. Gisteren klein beginnetje gemaakt met Catacombs of Carthus. Leuk level; beetje Sen's Fortress achtig zo op het eerste gezicht.

Ik vrees wel het level erna...Smouldering Lake. Geen idee wat ik mag verwachten, alleen de naam doet me vermoeden dat dit een gevalletje Blighttown is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@ArnoldSmiley nee die Lake is andere koek maar volgens mij ook nog eens optioneel! In ieder geval voor je progress. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Boss fight in Carthus 😃

Edit: wat een joke zeg. Poging 2 down.

[ Voor 118% gewijzigd door ArnoldSmiley op 06-10-2021 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:37:
@ArnoldSmiley nee die Lake is andere koek maar volgens mij ook nog eens optioneel! In ieder geval voor je progress. :)
Alleen al de moeite waard vanwege de 12 large tite shards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Heb nu 30 END en 30 DEX. Moet ook zo langzamerhand een betere Katana hebben als de Utchigatana, of dus flink aan de gang met xl shards

[ Voor 17% gewijzigd door ArnoldSmiley op 06-10-2021 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ze vallen bij bosjes vanavond.

Old Demon King 🖐 Ook erg easy

[ Voor 10% gewijzigd door ArnoldSmiley op 06-10-2021 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
ArnoldSmiley schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:22:
Heb nu 30 END en 30 DEX. Moet ook zo langzamerhand een betere Katana hebben als de Utchigatana, of dus flink aan de gang met xl shards
Mm, morgen ff die Black Blade fixen. Fire Demon ook down, daar zou ie in de buurt moeten liggen.

Gaat lekker opeens 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oef, Black Blade 😍😍

Edit. Shit. STR18 required 🤔

Plus ik snap geen zak van dat infusen.

Als ik mijn Black Blade met sharp infuse: wat gebeurd er dan met die Attribute bonus?

E scaling op STR blijft E
C scaling op DEX wordt B

Maar what does that mean?

[ Voor 105% gewijzigd door ArnoldSmiley op 07-10-2021 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
En door naar Irithyll of the Boreal Valley

Das weer een huge level lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:15:
E scaling op STR blijft E
C scaling op DEX wordt B

Maar what does that mean?
Dat je wapen meer damage doet naarmate je meer punten in dexterity hebt zitten en in veel mindere mate als je punten in strength hebt zitten.
Hoe hoger de scaling hoe meer damage een wapen doet bij bepaalde stats, waarbij A de beste scaling is en E het laagste.

Grote, logge, zware wapens scalen het beste met strength omdat je daar een sterk poppetje voor nodig hebt en doen dus naar verhouding meer damage als je een char hebt wat gefocussed is op strength.
Snalle, behendige, lichte wapens scalen het beste met dexterity omdat je daar een licht, wendbaar poppetje voor nodig hebt en doen dus naar verhouding meer damage als je een char hebt wat gefocussed is op dexterity.
Hetzelfde voor wapens die scalen met bijvoorbeeld magic, die doen meer (magic) damage naarmate je meer punten in magic stopt.

Jouw (uchi)katana scaled erg goed met dexterity dus jij hebt een zogenaamde dex build (als het goed is).
Wil je een zwaar wapen hanteren dan zul je veel punten in strength moeten stoppen.
Je maakt voor jezelf de keuze of je voor een light (dex) build of voor een heavy (str) build gaat. Een middenweg bestaat ook maar is imo niet optimaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:51:
En door naar Irithyll of the Boreal Valley

Das weer een huge level lijkt me
Ontzettend tof level!
Hele leuke boss 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Superkiwi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:08:
Een middenweg bestaat ook maar is imo niet optimaal.
Behalve als je gewoon stug door levelt en alle stats richting hun soft cap brengt, dan doen wapens die gematigde scaling op allemaal verschillende stats hebben ineens belachelijke damage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@Superkiwi Ja, was scaling is wist ik wel. Maar die letters met scaling zijn niet altijd duidelijk A t/m E, snapik. Maar wat is S scaling?

@Finraziel Wat jij bedoelt is DEX en STR levellen op de softcap van 40, een zogenaamde quality build?

Zit te denken: DS2 eindigde ik met een 70 DEX level. Qua damage klinkt wat @Finraziel zegt aanlokkelijk, waarom vind jij van niet?

Loop te hannessen met die Black Blade. Volgens https://gamerant.com/dark-souls-3-best-katanas-tips/

is de Black Blade een betere Katana als de Utchi. Terwijl de Utchi nu A scaling op DEX heeft i.t.t. de B scaling van de Black Blade.

Dussss ja....roept u maar 🤔

[ Voor 72% gewijzigd door ArnoldSmiley op 07-10-2021 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:21:
@Superkiwi Ja, was scaling is wist ik wel. Maar die letters met scaling zijn niet altijd duidelijk A t/m E, snapik. Maar wat is S scaling?
Oh sorry die ben ik vergeten te noemen.
S is de beste scaling, nog boven A dus ;)

Als de uchi een A scaling heeft en de black blade een B scaling zou ik gewoon kijken wat je lekkerder vindt spelen, dat is slechts een klein verschil.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 07-10-2021 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

In navolging, in deel 3 heb je ook nog de Refined infusion die zowel STR als DEX scaling een boost geeft. Heb op een vorige build heel veel lol gehad met Refined Lothric Greatsword. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:27:
[...]

Oh sorry die ben ik vergeten te noemen.
S is de beste scaling, nog boven A dus ;)

Als de uchi een A scaling heeft en de black blade een B scaling zou ik gewoon kijken wat je lekkerder vindt spelen, dat is slechts een klein verschil.
Mm de +6 Sharp Utchi doet 171-118 met E A scaling

De 6+ Sharp Black doet nu 181-72 ook nu met E A scaling.

Ik wil gewoon de Katana met de most damage. Lijkt mij de Utchi te zijn toch?

Snap dan niet waarom https://gamerant.com/dark-souls-3-best-katanas-tips/ de Utchi op plek 4 zet en die Black Blade ol plek 2 qua beste Katanas??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:37:
[...]

Mm de +6 Sharp Utchi doet 171-118 met E A scaling

De 6+ Sharp Black doet nu 181-72 ook nu met E A scaling.

Ik wil gewoon de Katana met de most damage. Lijkt mij de Utchi te zijn toch?

Snap dan niet waarom https://gamerant.com/dark-souls-3-best-katanas-tips/ de Utchi op plek 4 zet en die Black Blade ol plek 2 qua beste Katanas??
Naast damage heb je nog gewicht, stamina cost, moveset (/reach?
) .. En het kan zijn dat een de ander pas bij +10 achterhaald?

Kunt altijd even met een damage calculator spelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:21:

@Finraziel Wat jij bedoelt is DEX en STR levellen op de softcap van 40, een zogenaamde quality build?

Zit te denken: DS2 eindigde ik met een 70 DEX level. Qua damage klinkt wat @Finraziel zegt aanlokkelijk, waarom vind jij van niet?

Loop te hannessen met die Black Blade. Volgens https://gamerant.com/dark-souls-3-best-katanas-tips/

is de Black Blade een betere Katana als de Utchi. Terwijl de Utchi nu A scaling op DEX heeft i.t.t. de B scaling van de Black Blade.

Dussss ja....roept u maar 🤔
Nee, ik bedoelde echt pas op veel hoger level, niet echt nuttig advies voor je eerste playthrough. Mijn poppetje heeft geloof ik 40 str, 40 dex, 60 int, ook redelijk wat wis en een of andere wapen wat al die stats gebruikt. Maar ik ben dan ook level 200+ en aan een volgende playthrough bezig (of was dat toen ik het mes in het varken liet steken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:39:
[...]

Naast damage heb je nog gewicht, stamina cost, moveset (/reach?
) .. En het kan zijn dat een de ander pas bij +10 achterhaald?

Kunt altijd even met een damage calculator spelen. :)
Dmg calc ideaal. De BB is beter qua P damage. Al scheelt het weinig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:08:
[...]

Ontzettend tof level!
Hele leuke boss 8)
Wel taai level zeg 😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ja de difficulty lijkt daar wel een stukje omhoog te zijn gegaan. Wel lekker om souls te farmen, de vijanden leveren genoeg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Hoe vond je de verrassing op de brug, @ArnoldSmiley?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:10:
Hoe vond je de verrassing op de brug, @ArnoldSmiley?
Prima te doen wel eigenlijk 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:42:
Ja de difficulty lijkt daar wel een stukje omhoog te zijn gegaan. Wel lekker om souls te farmen, de vijanden leveren genoeg op.
Damage door enemies hoger en veel taaiere tegenstanders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Gewoon een pokkestuk zeg na die 2e bonfire :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Niemand zei dat het makkelijk was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:13:
Niemand zei dat het makkelijk was :P
😏 wijsneus 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Bonfire 3 nu aanbeland, in die kerk voordat je dat riool ff inschiet.

Moet ff wat deuren van de andere kant gaan unlocken gok ik via daar.
Maar idd: Goeie farm plek. 20 a 40K in korte run makkelijk te doen.

Mijn DEX zit nu op 36. Volgens mij is 40 softcap, maar snap nooit zo goed wat ze met die term bedoelen. Ja, je DEX stats stijgen harder in het begin dan na 40. Maar aangezien ik een puur DEX build ambieer blijf ik ze daar wel in pompen. END zit op 30, ook softcap meen ik. Enkel vitality moet nog wat omhoog. Met bow zit ik boven de 70%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Pff 😅

Pontiff Sulyvahn, 1 poging en RIP.

Hoe kan ik in hemelsnaam zoooo veel moeite met Abbys Watchers hebben gehad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Netjes hoor, Pontiff in je eerste poging _/-\o_
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:10:
[...]
Volgens mij is 40 softcap, maar snap nooit zo goed wat ze met die term bedoelen. Ja, je DEX stats stijgen harder in het begin dan na 40.
Precies dat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Die Siegfried....handig om erbij te hebben bij Yhorn of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Tripshit level zeg die Irythell Dungeon. Lijkt op die jail uit DeS. Snap geen zak van de routes 😒

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Nog wat 😁

12 Estus Flasks van +7

Is dat niet beeeetje overdreven? 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

ArnoldSmiley schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:42:
Nog wat 😁

12 Estus Flasks van +7

Is dat niet beeeetje overdreven? 😳
Er zijn nu wel twee soorten Estus Flasks: eentje voor health en eentje voor magic. Dus ik denk dat het idee was dat je het een beetje zou verdelen en dus meer Estus flasks nodig zou hebben. Als je pure melee gaat, dan heb je dus over. Maar ja, je hoeft ze niet te gebruiken he? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@fub Dat snap ik, maar er zijn totaal 15 flasks van +10. Das best veel, vind het prima hoor daar niet van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ArnoldSmiley schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:10:
[...]

Bonfire 3 nu aanbeland, in die kerk voordat je dat riool ff inschiet.

Moet ff wat deuren van de andere kant gaan unlocken gok ik via daar.
Maar idd: Goeie farm plek. 20 a 40K in korte run makkelijk te doen.

Mijn DEX zit nu op 36. Volgens mij is 40 softcap, maar snap nooit zo goed wat ze met die term bedoelen. Ja, je DEX stats stijgen harder in het begin dan na 40. Maar aangezien ik een puur DEX build ambieer blijf ik ze daar wel in pompen. END zit op 30, ook softcap meen ik. Enkel vitality moet nog wat omhoog. Met bow zit ik boven de 70%
VIT en VIG lijken me dan een stuk nuttiger. En ben je al eens met Weapon Arts gaan stoeien? Ken ze van jouw wapen zelf niet; maar als die goed/nuttig zijn dan wil je misschien ook zorgen dat je FP omhoog gaat.

Knap dat je Pontiff meteen neer had! Ik zag laatst trouwens een ubervette glitch waarbij je Pontiff uit zijn arena kunt lokken (!) en hij invaders aan kan vallen. Die krijgen de verrassing van hun leven natuurlijk. :D :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
snmght schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

VIT en VIG lijken me dan een stuk nuttiger.
VIG weet ik niet of dat nuttig is. Ik hups rond met 12 Estus Flasks +7, en een increased HP ring.

Hardhitters als bosses kan je je VIT toch niet tegenop levellen. VIT moet ik paar levels omhoog; Ik vermoed dat ik de hele game die Knight Armor behoud, vind die qua looks de meest gave. 1 Blacksword + 1 Dragon Crest Shield will do the job. Evt. leuk om een boog te kunnen equpen
[...]

Weapon Arts gaan stoeien? Ken ze van jouw wapen zelf niet; maar als die goed/nuttig zijn dan wil je misschien ook zorgen dat je FP omhoog gaat.
Geen idee wat je bedoeld met Weapon Art, moet ik uitzoeken.
[...]

Knap dat je Pontiff meteen neer had! Ik zag laatst trouwens een ubervette glitch waarbij je Pontiff uit zijn arena kunt lokken (!) en hij invaders aan kan vallen. Die krijgen de verrassing van hun leven natuurlijk. :D :+
Pontiff zijn attacks vond ik reuze easy te dodgen, maar verbaasde me wel dat ie zo snel neer was ja. Denk 3 minutebn?

[ Voor 43% gewijzigd door ArnoldSmiley op 13-10-2021 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Serieus....zit er in elke DS een Gargoyle? 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Yhorn the Giant....1ste poging. En zonder Storm Ruler.

Hoe kan dat nou man, Lord of Cinder met een Black Blade binnen no time neer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Wat ik raar vind: Speelde alle DS games met die Elite Knight Set.

Nu heb ik die ook weer. Maar die is gewoon slechter dan de Knight Set die ik standaard meekreeg?

[ Voor 83% gewijzigd door ArnoldSmiley op 15-10-2021 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Anor Londo 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vraagje....waar hangt Anri of Astoria uit?

- Laatst gesproken Church of Yorschka
- Pelgrim in Church of Yorscha niet gedood
- Pontiff is dood
- Pelgrim statute in Church of Yorscka is er niet meer
- Horace gedood in Smouldering Lake.

Beetje jammer van die questlines. Vind het knap als je zelf bedenkt wat je moet doen om die questlines in tact te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Mooi scheisse. Die wedding ceremony kan ik niet doen: Yoel of Londor gedood, dus geen Yuria Londor.

Daarbij: ik vermoed dat die Pilgrim Anri gedood heeft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Aldrich. Toffe boss fight. Had wat moeite met pijlenregen van hem. Maar na 3x had ik hem door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@Superkiwi was jij dat nou die me op die Dancer boss attendeerde?

Zonder gekheid, maar die stelde toch niet zoveel voor? Ik vond Aldrich bijv. veeeeel lastiger. Dancer poging 1 neer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:00:
@Superkiwi was jij dat nou die me op die Dancer boss attendeerde?

Zonder gekheid, maar die stelde toch niet zoveel voor? Ik vond Aldrich bijv. veeeeel lastiger. Dancer poging 1 neer
Nee dat was @snmght ;)
Ik heb wel gezegd dat het een hele toffe, zoniet dé tofste boss uit de game is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:08:
[...]

Nee dat was @snmght ;)
Ik heb wel gezegd dat het een hele toffe, zoniet dé tofste boss uit de game is.
Twijfelde al, excuus.

De tofste ja? 🤔 Why? Zijn move-set is echt geweldig om te zien. Qua moeilijkheid...ik had hem echt binnen no time neer. Weinig lol aan gehad zeg maar.
Pagina: 1 ... 27 ... 29 Laatste