Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
JSchut schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:09:
[...]

Bereid je dan maar voor >:)
Ik vond DS3 in het begin veel te makkelijk. De eerste paar bosses gingen in 1 of 2 keer neer. Later werd het wel lastiger. Ik twijfel nu of ik niet in de war ben met DS2. DS2 had iig makkelijkere bosses dan DS3. De trash mobs van DS3 weer makkelijker dan DS2. Beide vond ik iig makkelijker dan Bloodborne. DS3 heeft ook niet echt veel bazen die mij heel veel tijd hebben gekost. Misschien 1 of 2 waar ik het serieus lastig mee had.

Vraagje jij hebt de GOTY editie? Zitten er codes bij of staat de DLC op de disc?
Hopelijk heeft ie de GOTY. De DLC's zijn aanzienlijk lastiger dan de base game, mobs en bazen. Zeker The Ringed City pfff

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:54

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:37:
[...]

Hopelijk heeft ie de GOTY. De DLC's zijn aanzienlijk lastiger dan de base game, mobs en bazen. Zeker The Ringed City pfff
Ik wil hem nog een keer spelen (Moet de DLC's nog) Als ze op de disc staan dan ga ik voor de GOTY editie. Anders misschien wachten op een DLC aanbieding en de base game tweedehands kopen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
JSchut schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:50:
[...]

Ik wil hem nog een keer spelen (Moet de DLC's nog) Als ze op de disc staan dan ga ik voor de GOTY editie. Anders misschien wachten op een DLC aanbieding en de base game tweedehands kopen.
De GOTY oftewel The Fire Fades Edition bevat de DLCs inderdaad. Je kunt m met gerust hart kopen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alles staat op disc ;) (denk ik dan toch, er zat geen code bij. Game heet Fire Fades Edition in het PS menu dus het zal wel goed zijn)
*edit* spuit 11, totaal deze pagina gemist :+

Ondertussen zit ik er wel aardig in nu, heb ik 7 Estus Flasks en ben ik redelijk gewend aan de gameplay :)
High Wall of Lothric en Undead Settlement voor zover ik weet volledig uitgeplozen en
ondertussen 3 bazen (Vordt, Greatwood & Chrystal Sage) zonder veel moeite verslagen.
Nu ben ik bezig het bos verder te exploren.
De overeenkomsten met Bloodborne zijn herkenbaar:
High Wall lijkt op Central Yharnam, Undead Settlement lijkt op Old Yharnam, Road to Sacrifices lijkt op Forbidden Woods.
Zeer benieuwd wat hierna nog komen gaat. Tot nu toe zitten de levels weer fantastisch in elkaar!

Het enige wat ik niet echt snap, misschien kunnen jullie daarbij helpen:
Wat is de beste manier van weapons infusen?
Ik heb nu een RAW gem in mijn +3 zwaard zitten, die maakt mijn zwaard sterker maar ik verlies alle scaling.
Kan ik dit zwaard nu dan enkel sterker maken dmv shards en niet meer dmv strength/dexerty?
Ik heb ook een aantal gems (sharpening, hollow etc) waar ik niet van snap wat ik er nou precies mee moet of mee kan.

Wel tof dat je van veel enemies random wapen drops krijgt, mijn inventory begint al aardig vol te lopen :D

Anyway, ik ga weer even verder spelen! Absoluut geen spijt van dat ik deze game ben begonnen,
ik zit er net als bij Bloodborne weer helemaal in >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 02-05-2017 01:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Wat de beste keus voor infusen is hangt onder andere af van welke skills je ophoogt. Raw is doorgaans alleen in het begin zinvol (omdat die inderdaad je scaling kleiner maakt en daardoor minder afhankelijk is van skillpoints, maar daardoor ook niet meegroeit met je karakter), maar zo heb je bijvoorbeeld ook heavy, sharpness en ballanced. Heavy scaled beter met STR, sharpness met DEX en ballanced met zowel STR en DEX. Afhankelijk van hoe je je karater gelevelled hebt zal de ene keus dan beter zijn dan de andere.

Een ander facet om naar te kijken is voor wat voor damage je vijanden gevoelig zijn. Zo zijn draken extra gevoelig voor lightning, maar juist weer niet voor fire. Maar dat soort infusions zijn dan weer interessanter voor meer magic georiënteerde karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot zover is het redelijk duidelijk, dankjewel :)
Maar ik kan nergens een heavy gem of een sharpness gem in stoppen, hoe zit dat dan?
Bij al mijn wapens heb ik slechts de keuze uit 3 gems, terwijl ik een stuk of 7/8 verschillende gems in mijn inventory heb.

Zag wel dat ik The Butcher's Knife in bezit heb; tijd om strength eens omhoog te gooien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Je moet de blacksmith ook nog upgraden door hem coals te geven die je in het spel vind. Daarmee kan hij weer meer soorten gems voor je infusen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:42:
Tot zover is het redelijk duidelijk, dankjewel :)
Maar ik kan nergens een heavy gem of een sharpness gem in stoppen, hoe zit dat dan?
Bij al mijn wapens heb ik slechts de keuze uit 3 gems, terwijl ik een stuk of 7/8 verschillende gems in mijn inventory heb.

Zag wel dat ik The Butcher's Knife in bezit heb; tijd om strength eens omhoog te gooien :P
Tot ong de helft heb ik die mijn eerste playthrough ook gebruikt. A scaling in STR, deed het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Muahah. Ik blijf het hilarisch vinden wat ze allemaal weten te flikken bij Champ Gundyr. Arme jongen.

[ Voor 16% gewijzigd door Voxalizer op 01-05-2017 21:20 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was vandaag even de weg kwijt, wist totaal niet waar ik heen moest :?
Roads of Sacrifices en Farron Keep had ik voor mijn gevoel goed uitgeplozen.
Die kerel bij de firelink shrine zei iets over de Path of Wolves of zoiets, dus ik weer terug naar de poort in Farron Keep (die je opent door 3 vuren te doven). Bleek dat ik achter die poort een levensgrote houten poort had gemist (hoe dan??)
spoiler:
en laat daar nou net toevallig de baas zitten.
Abyss Watchers kunnen dus ook aan het lijstje verslagen bazen toegevoegd worden; had er 2 pogingen voor nodig. Wel grappig dat deze baas, ook in het bos, veel weg heeft van de Shadows of Yharnam ;)
Toen ik 'm dood had dacht ik nog "wat een simpele baas"... bleek dat ie nog een keer opstond :P
Maar goed, nu kan ik de Catacombs of Carthus in en heb ik weer een heading :)

De mappen van Farron Keep (vervelend poison swamp bah) en Roads of Sacrifices bekijkend leren me dat ik alles goed doorzocht heb. Ik ben zelfs op het pad links van Sage geweest, maar de doorgang richting de Cathedral daar is me ontgaan. Hoe dan?? Morgen maar eens kijken dan.

Waar ik wel mee zit:
In Bloodborne had je relatief weinig wapens, maar het waren wel allemaal verschillende wapens.
Nu speel ik in DSIII met een zwaard en heb in mijn inventory nóg 10 verschillende zwaarden zitten. Net als een aantal bijlen, een aantal speren enz.
Dat maakt het lastig om een goed/het beste zwaard te vinden om verder mee te gaan spelen. Het zwaard wat ik nu heb is +3 maar ik twijfel om een ander zwaard te nemen dus is verder upgraden zonde van de shards. Ik zwem nu ook weer niet zo erg in de shards dat ik meerdere zwaarden kan upgraden, dus ik móet er één kiezen (ik leun richting een strength build) om mee te gaan spelen...
Lastig lastig.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 02-05-2017 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:49:
Die kerel bij de firelink shrine zei iets over de Path of Wolves of zoiets, dus ik weer terug naar de poort in Farron Keep (die je opent door 3 vuren te doven). Bleek dat ik achter die poort een levensgrote houten poort had gemist (hoe dan??)
spoiler:
Abyss Watchers kunnen dus ook aan het lijstje verslagen bazen toegevoegd worden; had er 2 pogingen voor nodig. Wel grappig dat deze baas, ook in het bos, veel weg heeft van de Shadows of Yharnam ;)
Toen ik 'm dood had dacht ik nog "wat een simpele baas"... bleek dat ie nog een keer opstond :P
Maar goed, nu kan ik de Catacombs of Carthus in en heb ik weer een heading :)

De mappen van Farron Keep (vervelend poison swamp bah) en Roads of Sacrifices bekijkend leren me dat ik alles goed doorzocht heb. Ik ben zelfs op het pad links van Sage geweest, maar de doorgang richting de Cathedral daar is me ontgaan. Hoe dan?? Morgen maar eens kijken dan.

Waar ik wel mee zit:
In Bloodborne had je relatief weinig wapens, maar het waren wel allemaal verschillende wapens.
Nu speel ik in DSIII met een zwaard en heb in mijn inventory nóg 10 verschillende zwaarden zitten. Net als een aantal bijlen, een aantal speren enz.
Dat maakt het lastig om een goed/het beste zwaard te vinden om verder mee te gaan spelen. Het zwaard wat ik nu heb is +3 maar ik twijfel om een ander zwaard te nemen dus is verder upgraden zonde van de shards. Ik zwem nu ook weer niet zo erg in de shards dat ik meerdere zwaarden kan upgraden, dus ik móet er één kiezen (ik leun richting een strength build) om mee te gaan spelen...
Lastig lastig.
Als ik jou was zou ik eerst de Cathedral doen. Daarna door in de Catacombs.

Er zitten wat mij betreft ook teveeel wapens in de game. Ze hebben dan wel allemaal net wat andere stats, movesets en weapon art, maar toch... Ik heb me de eerste playthrough beperkt tot 3 wapens, de Bucher Knife, Great Machete en Fume Ultra Greatsword ( O+ )

Daarna ben ik met andere builds gaan spelen en dus ook wapens die daar beter bij passen. Een leuke Bleed build is ook wel relaxed, de extra damage door de bleed buildup heeft me vaak gered, ook bij bazen.

Je moet voor de platinum toch 3 keer door de game heen dus kun je wat spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker waar :)
Wellicht maak ik me nu al veel te druk, terwijl ik straks nog 2 extra playthroughs heb om al het gemiste spul te ontdekken.

Qua wapen neig ik wel naar een zwaard (misschien de Claymore of dat sneeuwende-kerstman-zwaard) of de Butchers Knife. Maar voor die laatste moet ik eerst mijn max equip load omhoog gooien om onder de 70% te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

@dvdkiwi Je hebt de game inclusief alle DLC, gebruik dat. Ik zou me iig niet al teveel houden aan het "eerst de maingame, dan de DLC". Het is één geheel.
Zonder al teveel te spoilen maar je hebt al erg snel toegang tot de eerste DLC, er zijn daar interessante dingen (wapens, upgrade mats) te vinden en hoewel de bosses daar erg pittig zijn kun je er verder op lowlevel prima vertoeven.

Verder STR build? Kijk eens naar het glorieuze wapen der wapens, de Great Club. Deze heb je inmiddels als het goed is.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:22
Ik zit er ook weer helemaal in. Doe een NG+ run met die Crow Talons op +10. Wat een vette actie is dat. Lekker als wolverine hakken. Had wel wat moeite met bazen, maar equip nu een schild, dan gaat het wat beter. Moet de baas van DLC1 nog, ga dan door naar DLC2. LVL 140 inmiddels, DEX build, met voldoende magic voor die elektrische wapen buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
@dvdkiwi

Wat Vox ook zegt, de DLC ingaan voor je de main af hebt is voor de eerste DLC goed te te doen.

Het boss wapen daar is ook erg vet! Alleen niet bedoeld voor een STR build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Scrisissszzz schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:21:
[...]

Er zitten wat mij betreft ook teveeel wapens in de game. Ze hebben dan wel allemaal net wat andere stats, movesets en weapon art, maar toch... Ik heb me de eerste playthrough beperkt tot 3 wapens, de Bucher Knife, Great Machete en Fume Ultra Greatsword ( O+ )
anders heb je wel de R1-spam-broadsword STR build :+ :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Voxalizer & Scrissszzzz:
Ik heb echt geen idee wat er bij de main game hoort en wat er bij de DLC hoort, wat dat betreft ga ik elke keer gewoon op zoek naar een nieuw gebied en speel dat door.
Of er moet net als bij Bloodborne weer zo'n truucje zijn om de DLC in te komen waar je normaliter zelf niet achter komt?
Het is absoluut niet mijn bedoeling om eerst de main game te doen en daarna pas de DLC ;)

De Great Club heb ik ja, daar zal ik eens naar kijken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 02-05-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:10:
@Voxalizer & Scrissszzzz:
Ik heb echt geen idee wat er bij de main game hoort en wat er bij de DLC hoort, wat dat betreft ga ik elke keer gewoon op zoek naar een nieuw gebied en speel dat door.
Of er moet net als bij Bloodborne weer zo'n truucje zijn om de DLC in te komen waar je normaliter zelf niet achter komt?
Het is absoluut niet mijn bedoeling om eerst de main game te doen en daarna pas de DLC ;)
Nee, er zit gewoon ergens een gure guy te bidden bij een altaar, bij de Cathedral of the Deep Cleansing Chapel bonfire. Die teleport je naar de eerste DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik nog niet :P
Maar die zal ik één deze dagen wel tegenkomen dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:12:
Daar ben ik nog niet :P
Maar die zal ik één deze dagen wel tegenkomen dan ;)
Daar kom je vanzelf, je moet dat stuk toch doen om de game uit te kunnen spelen :)

De 2e DLC kom je pas in vanuit de laatste baas van de main of na de tweede baas in de eerste DLC.

De 2e DLC is echt een pareltje. Zeker op het gebied van uitdaging. Na 150+ uren in DS3 had ik er echt wel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Ik ga dan eindelijk Dark souls 3 kopen na lang wachten op een goede deal. De Goty (aka fire fades edition) is er voor de pc en die is dus 50 euro base price. Nu hopen dat bol.com of Gamemania Amsterdam het snel op voorraad krijgt... Iemand die de Goty edition al op pc heeft? Zo ja, waar heb je die dan gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:39
NG+ gestart. Ernstig OP, wat toch wel jammer is.
Zijn er nog mensen die Covenant items moeten farmen (net als ik ;) ).

Beste stuk is voor mij toch wel The Ringed City geweest.

@Burr Ik heb alle DLC gekocht. Alleen al de 2de, die dus in de GOTY zit, maakt het meer dan de moeite waard. Bij zavvi.nl is hij €42,99

[ Voor 27% gewijzigd door Venturi op 03-05-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Venturi schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:27:
Beste stuk is voor mij toch wel The Ringed City geweest.
Het lijkt me sterk dat er iemand is die het daar niet mee eens is. :) Wat een brute DLC, en eigenlijk ook wel jammer dat niet de hele game dit niveau heeft weten te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De catacombs heb ik even gelaten voor wat het is en ben op advies van Scrissszzz eerst richting de Cahedral gegaan. Hoe ik dat pad over het hoofd heb kunnen zien is me nog steeds een raadsel.
En inderdaad, bij de bonfire in de kapel zat een mannetje te bidden; daarmee gesproken en die bracht me naar de Painted World of Ariandel. De Catherdral moet ook maar even wachten dus :P
Nog niet heel ver gekomen en veel gezien, maar genoeg om te weten dat dit wel even een ander niveautje is.

spoiler:
In de startarea een beetje aan het rondsnuffelen geweest maar daar brak de grond onder me vandaan.
De ruines waar de grote knights lopen (niet geconfronteerd, ze zijn me iets te groot) ben ik doorheen gerend en ik ben even op de toren daar geweest om de items op te pakken. Eén knight in de toren zag me en sloeg me met één klap in puin :D
Daarna via de ladder naast de hangbrug (bij het 2e bonfire) naar beneden gegleden, waar ik een kraai-achtige vijand tegenkwam met Freddy Kruger messen als handen, die had ik bijna te pakken.
Daar gaan we volgende keer verder, even zien wat zich daar nog allemaal bevindt.
Als we daar klaar zijn gaan we de hangbrug over.
Nog meer dan genoeg te ontdekken dus!

De Great Club heb ik even vastgehad maar ondanks dat ie vast veel damage doet vind ik 'm toch net wat te traag. Voorlopig hou ik het bij mijn zwaard met C scaling op strength, waarmee ik lekker snelle R1 attacks kan doen.
Wat dat betreft mis ik het Bloodborne principe wel waarbij je je wapen in een korte snelle en een lange zware variant kon transformeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:10:
De Great Club heb ik even vastgehad maar ondanks dat ie vast veel damage doet vind ik 'm toch net wat te traag. Voorlopig hou ik het bij mijn zwaard met C scaling op strength, waarmee ik lekker snelle R1 attacks kan doen.
Wat dat betreft mis ik het Bloodborne principe wel waarbij je je wapen in een korte snelle en een lange zware variant kon transformeren.
Hmm grote zware wapens is een way of life! Heb je wel gezien wat de 2-handed charged R2 naast de hoge damage nog meer aanricht? Je kunt zelfs de sterkste knights er mee plat op de grond krijgen. Altijd nuttig om achter de hand te hebben. Er zijn wel meer wapens die dit kunnen maar de Great Club is vroeg te krijgen en bovendien een van de snellere (ja, serieus). Veel Ultra Greatswords kunnen het ook, maar die zijn nog trager en hebben veelal hogere stat requirements.

Overigens is het verschil Bloodborne tussen transformed modes groter, toch heeft wisselen tussen 1-handed en 2-handed modus (driehoekje) wel een vergelijkbaar effect natuurlijk. Zeker als je Weapon Arts (L2) meeneemt in je combos. Maar goed, de wapens met spectaculairdere WA's kom je pas later tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Voxalizer op 04-05-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog niet helemaal thuis in de verschillende soorten attacks van wapens.
Met mijn zwaard gebruik ik voornamelijk 1handed R1 en R2; de 2handed modus gebruik ik slechts zelden omdat ik mijn schild zo fijn vind.
Weapon Arts zal ik eens naar gaan kijken, dat doe je met 2handed L2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Pff, na een ziljoen pogingen Sister Friede neer. Mijn. God. Nooit meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:43:
Weapon Arts zal ik eens naar gaan kijken, dat doe je met 2handed L2?
Verschilt per wapen. Soms alleen L2, soms combos met L2 + R1 of R2, of beide etc. Experimenteren, en niet per ongeluk de Firekeeper raken! ;)

Er zijn trouwens ook schilden die je met L2 ipv parry het Weapon Art van je wapen in je rechterhand laten gebruiken. Best veel mogelijkheden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste keer dat ik jullie lastig val (voorlopig) ;)
De damage getallen achter je wapen, daar staan altijd 2 getallen, bijvoorbeeld:
123 +48.
Is het zo dat 123 de base damage van je wapen is en dat +48 de extra damage daar bovenop is als gevolg van de scaling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:48
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:08:
123 +48.
Is het zo dat 123 de base damage van je wapen is en dat +48 de extra damage daar bovenop is als gevolg van de scaling?
Klopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:08:
123 +48.
Zelfde als Bloodborne als ik me niet vergis. Of moet ik zeggen Bloodborne is hetzelfde als Dark Souls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar mijn strength naar 24 gebracht en de Butcher Knife als main weapon ge-equipped. Lekker lomp groot ding :D
Ik heb de Painted World voor zover uitgeplozen maar man wat een lastige kraaiachtige snelle sterke vijanden zitten er in deze DLC...
Ben nu al een tijdje bezig om ene Wilhelm te verslaan maar die is behoorlijk goed. Dat hij mij met letterlijk 2 klappen dood heeft schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:05:
Toch maar mijn strength naar 24 gebracht en de Butcher Knife als main weapon ge-equipped. Lekker lomp groot ding :D
Ik heb de Painted World voor zover uitgeplozen maar man wat een lastige kraaiachtige snelle sterke vijanden zitten er in deze DLC...
Ben nu al een tijdje bezig om ene Wilhelm te verslaan maar die is behoorlijk goed. Dat hij mij met letterlijk 2 klappen dood heeft schiet ook niet op.
Welk level ben je daar? Heb zelf de DLC met een DEX character gedaan met bleed, en ook even met een STR char. Heb gemerkt dat snellere wapens het een stuk makkelijker maakte, iig voor mij. Bleed is ook erg relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met deze stats ben ik aan de DLC bezig:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18237777_1026894944114533_8298972174302699347_o.jpg?oh=454ea42aecfca1f645de894785970630&oe=59BBEED5

Ik ben even helemaal klaar met deze DLC...
spoiler:
het heeft me 23(!!) pogingen gekost om vanaf de hangbrug (die je kapot slaat), via de boomstammen af te dalen en zo het bonfire beneden te bereiken.
Eenmaal beneden ben ik niet opgewassen tegen de veel te sterke krabben en knight.
In het andere deel van deze dlc is Wilhelm veel te sterk.

Echt helemaal klaar mee nu :(
Ik kom tegen het einde van de game wel terug.
Eerst maar verder in Cathedral of the Deep :)

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2017 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:49:
Met deze stats ben ik aan de DLC bezig:

[afbeelding]

Ik ben even helemaal klaar met deze DLC...
spoiler:
het heeft me 23(!!) pogingen gekost om vanaf de hangbrug (die je kapot slaat), via de boomstammen af te dalen en zo het bonfire beneden te bereiken.
Eenmaal beneden ben ik niet opgewassen tegen de veel te sterke krabben en knight.
In het andere deel van deze dlc is Wilhelm veel te sterk.

Echt helemaal klaar mee nu :(
Ik kom tegen het einde van de game wel terug.
Eerst maar verder in Cathedral of the Deep :)
Lvl 41 is ook wel laag hoor... heb ooit gelezen dat lvl80 recommended was maar weet t niet zeker meer...

Lekker ff met de main game doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Nou. Maak je borst dan maar nat voor de ringed city. Lvl 141, maar lig om de haveklap dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de deceptie van Ariandel begonnen aan Cathedral of the Deep. Ondanks enkele vervelende Knights (ik haat Knights) heb ik dat gebied klaar. De boss fight was niet echt een boss fight maar ach.
Daarna verder gegaan met de Catacombs, waar ik uiteindelijk na 4 keer doodgaan door had hoe je de baas moest aanpakken :P In het onderste deel van de Catacombs, nabij Smouldering Lake, moet ik nog de mini-boss en de hunter verslaan maar die zijn erg sterk. Daarnaast doet het me net iets te veel denken aan de Bloodborne dungeons. Daar komen we later wel even terug.
Dus maar Irithyll of the Boreal Valley ingegaan. Wat een heerlijke area! Mooi gebied met niet ál te lastige vijanden. Het eerste deel van dat gebied liep ik eigenlijk zonder problemen doorheen. Volgens mij is het ook wel een aardige farmplek.
De baas aldaar was ook niet al te lastig, niet in de laatste plaats omdat ik op de stoep voor de boss fight 2 npc summons kon oproepen.
We hebben wel wat progressie gemaakt dus:
Deacons of the Deep, High Lord Wolnir en Pontiff Sulyvahn naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.

Mijn Butcher Knife +6 deed slechts 235 base dmg (26 strength), dus die ook maar ingeruild.
Nu loop ik met de Flamberge +6, die 302 dmg doet. Ja, hij kost iéts meer stamina per swing maar die extra dmg is wel lekker.
Een knuppel of iets dergelijks gaat hem niet worden, ik speel graag met zwaarden ;)

Iets anders:
Mijn DS III activities verschijnen niet bij "What's New" en ook niet bij het uitklapbare DS III game-menu in het PS4 dashboard. Ook probeer ik mijn trophies te vergelijken met iemand die de game ook speelt, maar in zijn lijst zie ik DS III (ondanks dat hij én ik de trophies synchen) niet eens staan.
Heel apart dit. Ik neem aan dat het bagger psn netwerk de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Qoriox schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:29:
Nou. Maak je borst dan maar nat voor de ringed city. Lvl 141, maar lig om de haveklap dood.
Is dit op NG+ of nog hoger?
Op LVL 100 in NG liep ik er nog redelijk eenvoudig doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Venturi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Ik zat er op level 204 op ng+++ in en dat was echt een slachting. Maar dan de verkeerde kant op haha.
Ik kreeg mijn kon doorlopend op een presenteerblaadje aangeboden. Uiteindelijk wel uitgespeeld maar wel met hulp. Ben nu met een nieuwe build bezig om er met ene redelijk lever op NG in te gaan. Denk dat de ervaring dan leuker is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb DLC2 in NG++ op level 100 gedaan, pyro build. Dit is mijn pvp character die niet meer levelled. De eerste boss was het lastigst aangezien die niet erg gevoelig is voor vuur en ik daarvoor naar andere wapens en spells moest schakelen.

Er zit volgens mij geen groot verschil tussen NG en NG++ in de Ringed City. Psychologisch vooral denk ik. Mijn STR character heeft deze DLC op level 120 gedaan, in NG... Om nou te zeggen dat ik het gevoel had dat de vijanden zwakker waren dan in NG++? Nee.

Ik had in NG++ nog het meeste moeite met Friede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Venturi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:32:
[...]

NG+. Maar moet er wel bij zeggen dat ik niet zo goed ben ik dit spel 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
hahaha, ik ook niet hoor, zeker niet als ik PvP doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De npc invader in Ithryll Dungeon, wat een vervelend mannetje is dat :(
Paar keer doodgegaan al en het duurt elke keer ontzettend lang voordat ie weer opnieuw invade. Iemand een idee hoe je hem na een death gelijk opnieuw kunt laten spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

dvdkiwi schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:46:
De npc invader in Ithryll Dungeon, wat een vervelend mannetje is dat :(
Paar keer doodgegaan al en het duurt elke keer ontzettend lang voordat ie weer opnieuw invade. Iemand een idee hoe je hem na een death gelijk opnieuw kunt laten spawnen?
Ik kan me geen NPC invader in de dungeon herinneren, alleen die ene net voor je de dungeon binnen gaat en die spawnt volgens mij gewoon wanneer je op een bepaalde plek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

dvdkiwi schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:49:
spoiler:
Met het zien van het filmpje, zie ik meteen waarom ik het nu al voor de 30e keer probeer. De HP balk bij jou is al twee keer zo lang. Volgens mij moet ik meer levelen elders :D

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:17:
[...]
Ik kan me geen NPC invader in de dungeon herinneren, alleen die ene net voor je de dungeon binnen gaat en die spawnt volgens mij gewoon wanneer je op een bepaalde plek komt.
Die bedoel ik ja.
Als ik richting de dungeon loop spawnt ie niet, als ik terug loop ook niet.
Pas als ik een tijdje in de dungeon heb rondgelopen en daarna terug loop richting de bonfire en daar de trap naar buiten op ga, dán pas spawnt ie.
Tot 4 keer toe nu al. Heel vervelend.
Ik wil 'm gewoon proberen af te maken maar krijg 'm niet gelijk opnieuw gespawned.

*edit
Lees net dat ik waarschijnlijk embered moet zijn om 'm te laten spawnen.
Outerspace schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 01:18:
[...]

Met het zien van het filmpje, zie ik meteen waarom ik het nu al voor de 30e keer probeer. De HP balk bij jou is al twee keer zo lang. Volgens mij moet ik meer levelen elders :D
Gebruik je Ember?

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 09-05-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

dvdkiwi schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:10:
[...]

[...]

Gebruik je Ember?
Opperdepop. Ik merk dat ik de speelwijze niet altijd even soepel onder de knie heb. Dat ligt de grootste valkuil en is mijn grootste leerpunt in het spel. Dodge dodge dodge

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was bij mij in het begin ook ;)
Nu gebruik ik ook steeds vaker mijn schild, dat scheelt ook al een hoop.
En niet te gretig willen zijn. Meeste vijanden hebben een aantal vaste movesets, als je daar goed op let weet je waar je window zit om terug te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:10:
[...]

Lees net dat ik waarschijnlijk embered moet zijn om 'm te laten spawnen.
Je kunt alleen invaded worden als je embered bent, geldt voor zowel NPCs als andere spelers. Je kunt ook alleen maar summonen als je embered bent.

Als je iemand succesvol nvade of helpt krijg wordt je overigens ook weer embered, + je krijgt een ember extra sls item.
Verder zou ik tijdens het spelen de Blades of the Darkmoon of Blue Sentinels covenant equippen. Zo kun je af en toe automatisch gesummoned worden en kun je alvast wat Concords farmen voor de trophy, hoef je dat later niet meer doodsaai urenlang egen Silver Knights te doen. Je hebt ze op deze manier binnen notime tegenwoordig, ze hebben de regelmaat waarmee je gesummoned wordt flink verhoogd. Je bent ook nog eens constant in de meerderheid dus in principe zijn het easy concords. En je krijgt bovendien elke keer weer een ember.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Concords voor de trophy zegt me niks; ik heb de trophylijst nog niet bekeken en wil dat ook niet doen voordat ik de game één keer heb uitgespeeld.
Dat komt dus allemaal nog wel ;)

De ember was inderdaad het probleem met de Alva summon; nu spawnde ie wel ;)

Ik heb weer een splitsing in de game. Besloten om bij het Pontiff bonfire naar buiten te gaan ipv het gebied ná de Ithryll dungeon in te gaan. Net een bonfire onderaan een hele grote trap aangestoken en de deuren van de kathedraal geopend. Ik ga er vanuit dat er achter de fogwall in de kathedraal iets leuks op me wacht :P
Ondertussen ook nog een npc én een human invader afgemaakt. Die kerel had ontzettende lag en verschool zich steeds achter knights :( Maar heb 'm helemaal de tyfus gehakt; hoop dat ie het goed voelde ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 09-05-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gisteravond de game weer eens gespeeld op de PS4 Pro, afgelopen tijd vooral op de PC gespeeld. Het valt me altijd direct zo ontzettend op hoeveel actiever de game online is als je het vergelijkt met de PC. Zelf invaden of gesummoned worden gaat bijna instant, zelfs in gebieden die geen highlight hebben bij het bonfire overzicht.
Met het gebruik van Dried Fingers veroorzaak je op de PS4 bovendien echt direct een constante stroom aan invaders, waar je op de PC rustig een bak koffie tussen de invasions door kan zetten. Fantastisch.

Verder aardig wat Sunbro coop gedaan bij Gael. Toch wel één van mijn favoriete bosses uit de serie, wat een episch gevecht blijft het toch.

De game loopt sinds de PS4 Pro patch ook wel echt als een trein zeg.

[ Voor 2% gewijzigd door Voxalizer op 10-05-2017 08:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ben weer met een nieuw char begonnen en idd de multiplayer is super levend op de ps4. Geen idee hoe het op ander platforms is. Als blue sentinel wordt ik constant gesummond :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik naar één van de 3 eindes van de game aan het toewerken ben en omdat ik dat niet wil verknoeien heb ik wat advies nodig:
spoiler:
Ik heb net Aldrich verslagen, waarna ik vanaf zijn bonfire met de lift naar boven ben gereisd. Met de Black Eye Orb ben ik naar Rosario's moordenaar Ringfinger Leonhard zijn wereld gegaan en heb hem vermoord.
Daarna ben ik naar de kamer ónder die van Aldrich gegaan waar ik vlak voor binnenkomst een ritueel zwaard kreeg aangereikt van een npc. Dit zwaard heb ik op rituele wijze in de borst gestoken van iemand die in de kamer lag "opgebaard", waarna ik 3 dark sigils kreeg (heb er nu 8 totaal).
Toen naar Firelink shrine gegaan en met het Hollow npc vrouwtje gepraat. Zij zei me dat ik nu "The true Lord of Hollows" ben.
Iets zegt me dat één van de eindes hiermee te maken heeft, waar je Hollow moet zijn.
Indien dat het geval is: is er nog een manier om dit einde te verpesten? Dat zou zonde zijn.
Aanvullende vraag: kan ik zonder gevolgen Rosario weer tot leven wekken?

Aldrich kostte me trouwens 4 pogingen. Op zich ging het elke keer best aardig, maar hij heeft een bepaald soort aanval in huis die me tot 3 keer toe one-shotte :D

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:27:
Ik denk dat ik naar één van de 3 eindes van de game aan het toewerken ben en omdat ik dat niet wil verknoeien heb ik wat advies nodig:
spoiler:
Ik heb net Aldrich verslagen, waarna ik vanaf zijn bonfire met de lift naar boven ben gereisd. Met de Black Eye Orb ben ik naar Rosario's moordenaar Ringfinger Leonhard zijn wereld gegaan en heb hem vermoord.
Daarna ben ik naar de kamer ónder die van Aldrich gegaan waar ik vlak voor binnenkomst een ritueel zwaard kreeg aangereikt van een npc. Dit zwaard heb ik op rituele wijze in de borst gestoken van iemand die in de kamer lag "opgebaard", waarna ik 3 dark sigils kreeg (heb er nu 8 totaal).
Toen naar Firelink shrine gegaan en met het Hollow npc vrouwtje gepraat. Zij zei me dat ik nu "The true Lord of Hollows" ben.
Iets zegt me dat één van de eindes hiermee te maken heeft, waar je Hollow moet zijn.
Indien dat het geval is: is er nog een manier om dit einde te verpesten? Dat zou zonde zijn.
Aanvullende vraag: kan ik zonder gevolgen Rosario weer tot leven wekken?
Dit is idd het Lord of Hollows einde, je kunt het op zich nog wel verzieken maar dan zou je een guide moeten gebruiken, haha. Zonder spoilers maar als je dus "Eyes of a Fire Keeper" zou vinden moet je die dus niet aan de Fire Keeper geven in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het enige? Eyes of a Fire Keeper (als ik die ooit ergens vindt) niet aan de Fire Keeper geven en dan zou het goed moeten komen?
Daar zal ik even extra op letten dan, dank u :)

Nu ik even terug denk heb ik haar ooit iets gegeven maar weet niet meer wat :? Ik dacht iets van Soul of a Keeper of zoiets.
Ze heeft wel de optie "remove the dark sigil", maar dat doe ik niet.

De 3 eindes in Bloodborne waren simpeler:
- Dood de baas;
- Laat je doden door de baas;
- Consume 3 cords en dood de baas.
;)

[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een aantal stukjes aan het backtracken, ik had nog wat dingetje op te schonen:
  • De lagere levels van de Catacombs ingeweest om de ballista uit te schakelen, de grote worm af te maken en Old Demon King een pakje slaag te geven. De npc summon leidde hem de eerste helft prima af maar ze hield het niet erg lang vol.
    Nu enkel nog de sterke npc invader afmaken.
  • De Darkmoon covenant gevonden en gejoined. Nu is het soms al onmogelijk om te weten dat er illusionary walls zijn, maar illusionary bruggen? Hoe kun je daar nou ooit zelf achter komen?
  • Op de begane grond van de Irithyll Dungeon de cel opengemaakt waar de npc in zit.
En de moeilijkste denk ik:
  • De illusionary wall vlak na Pontiff's bonfire.
    spoiler:
    Daar waar de twee krokdillenwolven zich bevinden
    Maar daar ben ik een beetje huiverig voor :/ *edit* beetje gecheesed ;)
Nu heb ik dus de Darkmoon covenant actief staan en in de settings matchmaking "on".
Betekent dit dat ik nu willekeurig gesummoned word mits ik embered ben?

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:31:
Nu heb ik dus de Darkmoon covenant actief staan en in de settings matchmaking "on".
Betekent dit dat ik nu willekeurig gesummoned word mits ik embered ben?
Ja, en je hoeft dus ook niet embered te zijn om gesummoned te worden. Dat zou ook onzin zijn, iemand helpen of invaden is juist de manier om weer embered te worden. Dat is de reward: Embered worden + een ember als item.

Je kunt ook als je wel embered bent gewoon gesummoned worden overigens. Embered zijn heeft alleen invloed op je HP bar en of je zelf kan summonen en invaded worden. Andersom maakt het niet uit.

Edit:
Je zult merken dat hoe dichter je naar de level 120/130 gaat je meer gesummoned zult worden. Dit is het door de community afgesproken zogenaamde "meta" level. Het is op zich aan te raden om niet voorbij level 130 te gaan als je regelmatige coop/invasions wil doen. Zeker met het oog op verzamelen van allerlei covenant items. Deze zijn ook wel offline te farmen, dat is echter wel erg saai hoor.

[ Voor 22% gewijzigd door Voxalizer op 11-05-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potverdorie, ik dacht dat de summon signs voor Yhorm the Giant npc summons waren, bleken het normale mensen. Dat maakte die baas wel heel makkelijk.
De baas(?) die direct daarna spawnde versloeg me helaas, die zie ik nu ook niet meer terug.
Even kijken wat ik nu precies met het kommetje moet doen welke ik gehad heb...
*edit* ben er nu achter; daar zou ik zelf niet achter gekomen zijn :|

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:21:
Potverdorie, ik dacht dat de summon signs voor Yhorm the Giant npc summons waren, bleken het normale mensen. Dat maakte die baas wel heel makkelijk.
De baas(?) die direct daarna spawnde versloeg me helaas, die zie ik nu ook niet meer terug.
Even kijken wat ik nu precies met het kommetje moet doen welke ik gehad heb...
*edit* ben er nu achter; daar zou ik zelf niet achter gekomen zijn :|
Ik denk dat bedoel jij toch?? Een baas meteen na Yhorm?? Na Google even te raadplegen snap ik het pas haha... Je wordt dus geteleporteerd naar de Dancer als je je 3e Lord of Cinder afegmaakt hebt.. Dat was bij mij gewoon altijd een andere lol.

Na zoveel playthroughs, platinum en weet ik t hoeveel uur in de game nog wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik nou na die teleportatie even om me heen had gekeken ipv gelijk te interacten met het meisje dan had ik geweten waar ik me bevond. Ik was in de veronderstelling dat ik nog steeds in de kamer van Yhorm was, maar dat bleek niet het geval. Al spawnde ik daar wel toen ik dood ging tegen de Dancer.
Ben ongeveer twee uur aan het zoeken geweest waar ik met dat kommetje heen moest en hoe ik verder moest _O-
Nu ik dat weet, weet ik ook al wat me vanmiddag te wachten staat >:)

Uit nieuwschierigheid: jouw 3e Lord was zeker elke keer Aldrich? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:21:
En computergestuurde NPCs maken de bosses zeker niet te makkelijk? Als je dan toch gaat summonen summon dan vooral gewoon echte spelers. Dat is leuker en je helpt bovendien nog mensen aan hun medals/embers ook. De moeilijkheidsgraad is toch al om zeep geholpen, haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O natuurlijk maken normale npc summons de bossfights makkelijker, maar dan heb ik nog een beetje het idee alsof de game het zo bedoeld heeft ;) Al weet ik niet of deze ook pas later toegevoegd zijn net zoals bij Bloodborne?

Ik moet hierna toch nog twee keer door de game heen, dus de paar bazen waarbij ik een npc heb ingeroepen pak ik dan wel solo >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:27:
O natuurlijk maken normale npc summons de bossfights makkelijker, maar dan heb ik nog een beetje het idee alsof de game het zo bedoeld heeft ;) Al weet ik niet of deze ook pas later toegevoegd zijn net zoals bij Bloodborne?
Nou, de hulp van Siegward bij Yhorm was in het begin nogal OP...tegenwoordig heb je er wat minder aan :/

Ik moet de game overigens maar weer eens aanslingeren, ben gestopt bij Dancer sinds Horizon Zero Dawn uitkwam

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

vhal schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:49:
Nou, de hulp van Siegward bij Yhorm was in het begin nogal OP...tegenwoordig heb je er wat minder aan :/

Ik moet de game overigens maar weer eens aanslingeren, ben gestopt bij Dancer sinds Horizon Zero Dawn uitkwam
Ik gebruik Siegward altijd voor Yhorm, anders krijg je die Titanite Slab later niet toch?

Sword Master was ook wel een handige NPC summon om Dancer vroeg te doen, ik geloof dat hij inmiddels wel is generfd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:27:
Deze zijn er altijd al. Of de game het zo bedoeld heeft, ja natuurlijk! Maar de game biedt ook de mogelijkheid om echte spelers te summonen, is dat dan ineens niet zo bedoeld? Je kunt bosses ook solo doen, is dat dan niet zo bedoeld? ;)

Speel de game hoe je wil, mijn enige punt is dat als je dan toch gaat summonen je net zo goed echte spelers kan summonen. Want dat is volgens mij gewoon leuker en bovendien heb je er beide wat aan. Plus dat je eens wat gekkere wapens en builds ziet langskomen. Gooi zelf ook vooral eens een summon sign ergens neer.

Afgezien van summons met een password (waar limieten wegvallen) zitten andere spelers die jij summoned altijd binnen een bepaalde level range en weapon upgrade range. Je hoeft dus niet bang te zijn dat een summon mega-OP is een boss voor je gaat oneshotten, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:09:
Als ik nou na die teleportatie even om me heen had gekeken ipv gelijk te interacten met het meisje dan had ik geweten waar ik me bevond. Ik was in de veronderstelling dat ik nog steeds in de kamer van Yhorm was, maar dat bleek niet het geval. Al spawnde ik daar wel toen ik dood ging tegen de Dancer.
Ben ongeveer twee uur aan het zoeken geweest waar ik met dat kommetje heen moest en hoe ik verder moest _O-
Nu ik dat weet, weet ik ook al wat me vanmiddag te wachten staat >:)

Uit nieuwschierigheid: jouw 3e Lord was zeker elke keer Aldrich? ;)
Yep, iedere keer Aldrich haha. Eerste playthrough een volgorde gedaan en die eigenlijk altijd aangehouden. Komt omdat ik die bonfire naar de dungeons ontdekte voordat ik bij Pontiff aankwam. Dus toen ik die dood had, dacht ik ok nu eerst verder bij die ene bonfire.

De NPC's in DS3 waren er voor zover ik weet altijd. Maar daar kwam ik ook pas heel laat achter omdat ik de eerste playthrough bijna altijd niet embered aan een baas begon omdat ik aan het "oefenen" was. En als ik m haalde werd ik toch embered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie Dark Souls, net als Bloodborne, voornamelijk als een single player game. Vandaar dat ik liever een baas solo doe of als het niet wil lukken met npc summon, mocht die mogelijkheid er zijn.
Jij bent fan van de online wereld van Souls en BB en dat snap ik best, maar ik heb er niet zo veel mee.
In Bloodborne heb ik echt nauwelijks pvp gedaan omdat ik er geen drol aan vond, maar als jij dat wel leuk vind is dat ook helemaal prima natuurlijk.

Het enige wat ik dan wel weer grappig vind aan het online gebeuren zijn sommige notes _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

SD5k schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:00:
[...]

Ik gebruik Siegward altijd voor Yhorm, anders krijg je die Titanite Slab later niet toch?
Die kreeg ik tijdens zijn quest iirc, dacht in hetzelfde gebied. Bij mij ging Sieg dus dood, vervolgens lag zijn armorset voor het oprapen. Beetje kneuzig einde wel.. :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:23:
[...]

Ik zie Dark Souls, net als Bloodborne, voornamelijk als een single player game. Vandaar dat ik liever een baas solo doe of als het niet wil lukken met npc summon, mocht die mogelijkheid er zijn.
Jij bent fan van de online wereld van Souls en BB en dat snap ik best, maar ik heb er niet zo veel mee.
In Bloodborne heb ik echt nauwelijks pvp gedaan omdat ik er geen drol aan vond, maar als jij dat wel leuk vind is dat ook helemaal prima natuurlijk.

Het enige wat ik dan wel weer grappig vind aan het online gebeuren zijn sommige notes _O-
Ik zie de Souls games en Bloodborne als solo en coop games. PVP doe ik bijna nooit, alleen gedaan voor trophies in DS3 :)

Maar coop helpen van anderen kan ik wel erg waarderen. Start nog steeds Bloodborne op soms om mensen in dungeons te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zei ik ook "voornamelijk" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:23:
[...]

In mijn optiek zit er geen verschil tussen single- en multiplayer in deze games. Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt.
Toch speel ikzelf eigenlijk vooral solo, coop doe ik enkel als summon en pvp doe ik eigenlijk maar sporadisch. Zelf bosses killen met summons vind ik niet erg boeiend, helpen als summon daarentegen weer wel.

Dat pvp in BB waardeloos was ben ik overigens wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangekomen bij Lothric Castle, ik neem aan het laatste gebied gezien de grote lege troon in Firelink Shrine van King Lothric is.
Man wat slaan de enemies hier hard :D Heb mijn Great Club naar +8 kunnen brengen dus ik sla aardig hard terug ;) Maar dit gaat nog even zweten worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 00:24:
Aangekomen bij Lothric Castle, ik neem aan het laatste gebied gezien de grote lege troon in Firelink Shrine van King Lothric is.
Man wat slaan de enemies hier hard :D Heb mijn Great Club naar +8 kunnen brengen dus ik sla aardig hard terug ;) Maar dit gaat nog even zweten worden denk ik.
The best is yet to come. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof je graag ;)

Even snel de trophy guide zitten bekijken vanwege het Hollow einde maar het lijkt me niet dat ik die nog mis kan lopen. Wat ik zo snel ook even zag is dat ik nog best wat (optionele) bosses te gaan heb :D
En dat de DLC's geen trophies hebben.
Ik ga vanmiddag eerst maar eens wat souls farmen om zoveel mogelijk spells en pyromancies te kopen, eens kijken hoe ver we daar ondertussen mee zijn. Daarna diep wegstoppen in de storage box zodat er niks mee kan gebeuren ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 13-05-2017 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:48:
Wat ik zo snel ook even zag is dat ik nog best wat (optionele) bosses te gaan heb :D
Als je die zonder guide vindt ,petje af. Op zich zou ik ze wel allemaal meepakken ookal moet je de moeilijkste van de optionele bosses op NG++ sowieso opnieuw doen voor een +2 ring die nodig is voor de 'alle ringen' trophy.

Maar het vinden van
spoiler:
Archdragon Peak
is wel het WTF-je van DS3 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Weet iemand of het uit maakt of Anri in haar kiest line doof mag gaan als je haar summoned bij pontyff sulyvahn? Ik dacht dat dat niet uit zou maken maar nu zie ik geen zijn om sign in Anor Londo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Pfffff alleen de darkmoon blade concords nog.
Weet iemand of je alle rewards op hetzelfde karakter moet halen voor de trohpy? Anders ga ik voor die op een nieuw karakter. Op SL140 wordt je nooit gesummoned

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik ga nu met een character NG+++ in puur omdat ik geen Titanite Slabs meer heb en geen Lightning Urns kan kopen, wordt zeker een dried fingers/coop run.
Heb net gerespecced naar een Hex/Dark Pyro, echt een aanrader om te doen, je wisselt gewoon een paar ringen/headgear om van Pyro naar Hex build te switchen. Qua wapens wilde ik voor Crucifix of the Mad King en Onyx Blade gaan, maar de dark infusions blijken zo sterk te zijn op de Zwei en Longsword dat ik daar maar voor ben gegaan.
Venturi schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:32:
Pfffff alleen de darkmoon blade concords nog.
Weet iemand of je alle rewards op hetzelfde karakter moet halen voor de trohpy? Anders ga ik voor die op een nieuw karakter. Op SL140 wordt je nooit gesummoned
Je moet voor de trophy wel alle miracles op hetzelfde character halen voor zover ik weet, maar je kan natuurlijk wel verschillende trophies op verschillende characters halen en toch de platinum unlocken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 13-05-2017 17:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

rajackar schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:46:
Weet iemand of het uit maakt of Anri in haar kiest line doof mag gaan als je haar summoned bij pontyff sulyvahn? Ik dacht dat dat niet uit zou maken maar nu zie ik geen zijn om sign in Anor Londo.
Ze mag als summon wel doodgaan, maar in haar questline niet.
SD5k schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:44:
Ik ga nu met een character NG+++ in puur omdat ik geen Titanite Slabs meer heb en geen Lightning Urns kan kopen, wordt zeker een dried fingers/coop run.
Heb net gerespecced naar een Hex/Dark Pyro, echt een aanrader om te doen, je wisselt gewoon een paar ringen/headgear om van Pyro naar Hex build te switchen. Qua wapens wilde ik voor Crucifix of the Mad King en Onyx Blade gaan, maar de dark infusions blijken zo sterk te zijn op de Zwei en Longsword dat ik daar maar voor ben gegaan.
Deze gebruik ik momenteel met mijn Pyro als main weapon:
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Demon's+Scar

Wel een tof wapen, snelle moveset en de R2 is een pyromancy flame. Brute looks ook vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Voxalizer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:45:

Ze mag als summon wel doodgaan, maar in haar questline niet.
Thanks. Net de quest line helemaal doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Voxalizer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:45:

Deze gebruik ik momenteel met mijn Pyro als main weapon:
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Demon's+Scar

Wel een tof wapen, snelle moveset en de R2 is een pyromancy flame. Brute looks ook vind ik.
Klopt die vergat ik te noemen, die gebruik ik ook om Pyros te casten, omdat het een curved sword is is hij ook nog eens ideaal voor roll catching. :)

Voor de Hexes gebruik ik trouwens de Izalith Staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ben ik blij dat ik toch even PS+ heb aangeschaft toen ik met Dark Souls begon :)
Zit net even de trophy guide door te nemen vwb covenant items voor de platinum maar het zijn er nogal wat.
Ik loop nu al een tijdje als Darkmoon en de summons vliegen je bijna om de oren. En ik moet toegeven dat ik stiekem best wel tof vind ;)
De enige die ik niet leuk ga vinden is Rosaria's covenant: andere mensen invaden en doodmaken.

Maar toch een vraag:
Verschijnt mijn summon sign enkel als ik één van die twee covenants equipped heb, of kan ik als Darkmoon bv ook gesummoned worden > krijg ik dan de Sunlight/Moundmakers items wel?

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2017 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:13:
De enige die ik niet leuk ga vinden is Rosaria's covenant: andere mensen invaden en doodmaken.

Maar toch een vraag:
Voor de Sunlight en Moundmakers covenant moet ik andere spelers helpen met een boss in co-op.
Dus gisteren probeerde ik voor een boss room een summon sign neer te leggen, maar daar ging het fout.
Hoe doe je dat? :/
En verschijnt mijn summon sign enkel als ik één van die twee covenants equipped heb, of kan ik als Darkmoon bv ook gesummoned worden > krijg ik dan de Sunlight/Moundmakers items wel?
Je krijgt alleen rewards voor het covenant item dat je equipped hebt. De enige uitzondering is Sunlight Medals. Stel jij helpt iemand terwijl je geen Warriors of Sunlight covenant equipped hebt en er is wel een Warrior of Sunlight aanwezig als tweede summon dan krijg je toch een Medal.

Voor moundmakers krijg je overigens geen reward als je de host helpt. Je kunt ook niet mee naar de bossfight, zodra de host de bossfight start wordt je teruggestuurd naar je eigen wereld. Het is dus echt de bedoeling dat je hem killed, of een X aantal van zijn summons killed.
Het kan zowel met een summonsign als door gebruik te maken van je Red Eye Orb. De laatste optie is het makkelijkst aangezien je dan een duidelijk doel krijgt; bijvoorbeeld kill de host en 1 phantom. Dit aantal ligt aan hoeveel summons de host actief heeft. Phantoms zijn makkelijker te killen dan hosts overigens, doordat hosts 30% meer health hebben en vaker kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragonslayer Armour....
Twee pogingen waarbij ik letterlijk nog nog maar één klap hoefde uit te delen. Maar omdat je op het eind echt nul komma nul tijd hebt om te healen was ik het haasje.
Daarnaast twee pogingen waar ie mij op het einde de arena uitsloeg.
Ik was er een beetje klaar mee en dus een summon ingeschakeld; toen werd het weer te makkelijk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:28:
Dragonslayer Armour....
Twee pogingen waarbij ik letterlijk nog nog maar één klap hoefde uit te delen. Maar omdat je op het eind echt nul komma nul tijd hebt om te healen was ik het haasje.
Daarnaast twee pogingen waar ie mij op het einde de arena uitsloeg.
Ik was er een beetje klaar mee en dus een summon ingeschakeld; toen werd het weer te makkelijk :P
Na 4 pogingen dus al opgegeven? Valt me een beetje tegen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik schaam me ook wel een beetje ;)
Ik was er zo klaar mee dat ie mij de arena uitschopte dat ie gewoon zo snel mogelijk dood moest.
Later in de Archives ook hulp ingeroepen, voor het frostbite beest achter de illusionary wall. Het lijkt net of dat ding oneindige stamina heeft, waardoor healen en dodgen gewoon niet meer lukte. Dat voelde een beetje oneerlijk dus daar was ik ook helemaal klaar mee. Met de summon gelijk het bovenste deel van de Archives schoongeveegd.
Daarna kwam ik op de daken 3 dikke vliegende executioners tegen die zowat even hard slaan als een boss, dus daar was ik ook snel klaar mee. Laat die maar lekker zitten daar.

Goed, toen de baas.
spoiler:
De prins ging wel aardig, die had ik na 4 pogingen dood. Maar toen dook plots zijn zuster op, bovenop de eerste baas. Cutscene was afgelopen > oneshot :( Je raadt het al: helemaal klaar mee.
Daarna terug naar Firelink en op naar de laatste baas. Die rapete mij zo ontzettend hard (Zelfs Gehrman was niet zo irritant) dat ik daar nóg sneller klaar mee was. Met één summon kreeg ik 'm niet neer, dus een tweede erbij geroepen.

Redelijk wat "gecheat" met summons dus, maar de game is uitgespeeld met het 3e einde.
Nu moet ik nog de Consumed Garden in maar daar werd ik vorige keer zo snel cursed dat ik daar geen zin in heb. Ook die abyss beasts die daar rondlopen zijn verdomd irritant, misschien wel de irritanste vijanden uit de game.
Ik weet niet wat het is, maar het laatste deel van de game lag me totaal niet. Misschien toch maar eens kijken naar een iets lichter wapen dan de Large Club. Swings gaan traag waardoor je erg kwetsbaar bent en sommige vijanden rammen je dwars door een charged R2 gewoon plat.
Omdat ik ook geen zin had om later naar embers te moeten gaan farmen (wat dat betreft werkte het belletje van Bloodborne veel beter imo) besloten om niet al mijn embers op te maken aan één baas.

Bonfire naar The Ringed City wel gevonden en de mogelijkheid om ng+ te starten, maar dat komt later wel.
Nu eerst maar eens de Consumed Garden in, wat covenant items farmen en kijken wat ik deze playthrough nog mis en op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:27:
Ik weet niet wat het is, maar het laatste deel van de game lag me totaal niet. Misschien toch maar eens kijken naar een iets lichter wapen dan de Large Club. Swings gaan traag waardoor je erg kwetsbaar bent en sommige vijanden rammen je dwars door een charged R2 gewoon plat.
Daarom is het ook altijd verstandig om meer dan 1 wapen bij je te hebben en te levellen. Zonder grinden zou je genoeg upgrade mats moeten hebben om minimaal 3 wapens te kunnen upgraden richting 10.

Verder leest het alsof deze game totaal niet iets voor jou is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat wel hoor, ik vind het heel tof :)
Bij Bloodborne had ik precies hetzelfde, ook daar zat ik er op het einde redelijk doorheen. Of het komt doordat de game naar mijn idee nét even te lang duurt of doordat ik net als bij deze game het laatste gebied gewoon niet leuk vond, geen idee.
Bloodborne heb ik overigens uitgespeeld zonder summons, misschien dat die me net wat beter lag.
Nu ik in Archdragon Peak bezig ben (nee, niet gevonden zonder guide) gaat het opeens een stuk lekkerder.

Nog tips voor iets snellere wapens op een strength char, of moet ik toch ook echt Dex gaan levellen?

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 16-05-2017 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 19:08:
Nog tips voor iets snellere wapens op een strength char, of moet ik toch ook echt Dex gaan levellen?
Keuze zat, maar als je ook een shield wil gebruiken zou ik kijken naar Butcher Knife, of Dark Sword infused met een Heavy gem. Dark Sword is sowieso erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga eens kijken, die moet ik wel hebben.

Lees ik nou goed dat je al je gestures verliest als je naar ng+ gaat? Dat zou mooi kak zijn, ik mis er nog maar 3 :/
Dan maar een gesture-walkthrough ernaast houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:50:
Lees ik nou goed dat je al je gestures verliest als je naar ng+ gaat? Dat zou mooi kak zijn, ik mis er nog maar 3 :/
Nee, absoluut niet. Wel zijn er een paar missable.

[ Voor 14% gewijzigd door Voxalizer op 17-05-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:50:
Ik ga eens kijken, die moet ik wel hebben.

Dan maar een gesture-walkthrough ernaast houden...
No worries, je houdt je gestures.

Archdragon Peak zit een erg fijne baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O gelukkig :)
Op de Wiki kon ik er er ook niks over vinden, hoorde in het "what to do before ng+" video.
Qua spells/sorceries mis ik niet zo heel veel meer; heb nog een scroll en een tome in bezit maar de npc's zijn beide dood :P
En in ng+ moet ik natuurlijk geen hoog Hollow level hebben, dat gaat niet automatisch weg lees ik in de wiki? Dus dat wordt even 480,000 souls farmen om de Dark Sigil te laten verwijderen :D
Verder heb ik alles wat er in ng te vinden is wel gehad denk ik, buiten nog enkele Titanite Slaps.

O, een iets belangrijkere vraag:
Ik leg hier en daar een witte summon lint op de vloer, maar na enkele seconden komt de melding "your summon sign disappeared". Doe ik iets fout, of werkt het enkel als je bepaalde covenants equipped hebt?
Nu zit ik bij de Darkmoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 17-05-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
dvdkiwi schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:11:
O, een iets belangrijkere vraag:
Ik leg hier en daar een witte summon lint op de vloer, maar na enkele seconden komt de melding "your summon sign disappeared". Doe ik iets fout, of werkt het enkel als je bepaalde covenants equipped hebt?
Nu zit ik bij de Darkmoon.
Summons verdwijnen als je bepaalde plekken in loopt (boss rooms bijvoorbeeld) of als je naar een ander gebied gaat via bonfires. Wat mij betreft heeft de summon alleen zin als je:
- Warrios of sunlight bent en een boss coöp wil verslaan
- Vertabra's, pale tongues, PvP wil doen (Gank City is de plek)

Darkmoon wordt automatisch gesummoned

Valt mij op dat Darkmoon summons de laatste tijd ineens veel vaker voorkomen. Wellicht door nieuwe spelers met Season Pass?

[ Voor 9% gewijzigd door Venturi op 17-05-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:11:
En in ng+ moet ik natuurlijk geen hoog Hollow level hebben, dat gaat niet automatisch weg lees ik in de wiki? Dus dat wordt even 480,000 souls farmen om de Dark Sigil te laten verwijderen :D
Verder heb ik alles wat er in ng te vinden is wel gehad denk ik, buiten nog enkele Titanite Slaps.
Dan heeft die wiki het fout. Als je naar NG+ gaat verdwijnen je Dark Sigils wel degelijk, echter gaat je Hollowing niet weg. Misschien dat het daardoor verwarrend is. Om Hollowing weg te halen hoef je alleen een Purging Stone te gebruiken, deze heb je waarschijnlijk al wel ergens gevonden maar zo niet dan zijn die te koop voor erg weinig souls (4000 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ik lees ergens dat Hollowing invloed heeft op PvP en Summonings? Iemand hier ervaring mee? Hollow level is uiteraard 99 met 8 Dark Sigils :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn Hollowing weggehaald dmv de Purging Stone, inderdaad een stuk goedkoper dan 500,000 souls betalen ;)

Nu voornamelijk covenant items aan het farmen maar dat schiet, buiten concords, niet echt op.
Het farmen op normale enemies voor items voor Watchdog, Aldrich en Rosaria leverde ook niets op, ook niet met de luck ring en een crushed coin.
Dit gaat nog een aardige farmklus worden :-(

Ik kwam Siegfried nog tegen in de put maar omdat Patches al dood is kan ik zijn armor niet meer kopen.
Ook iets om in ng+ in de gaten te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Venturi
Symbol of Avarice en Crystal Sage's Rapier zijn een must voor farmen.
Bij mij schieten de concords juist niet op :D

Pale Tongues zijn beter (en leuker) via invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

30 Pale Tongues en Shackles zijn op zich makkelijk te boosten via password matchmaking. De summon covenanten niet, maar deze zijn volgens mij aardig goed te doen op de organieke manier. Darkmoon Blades waren 'vroegah' vooral lastig omdat je nooit werd gesummoned, dat is nu wel anders.

Offline farmen is ook een optie maar dat is wel echt een ontzettend lange grind volgens mij. Ik heb die rommel op organieke wijze iig nog nooit zien droppen. Tenzij je denkt toch altijd te verliezen, dan is offline grinden misschien uiteindelijk toch sneller, haha. ;)

@dvdkiwi Die hollowing komt gewoon weer terug, zolang je de Dark Sigils niet healed of naar NG+ gaat.
NG+ haalt de Dark Sigils weg, niet de hollowing.
Purging Stones halen de hollowing weg maar niet de Dark Sigils. Zodra je dood gaat zorgen die Dark Sigils er weer voor dat je weer Hollowing krijgt.
De beste manier is dus om een Purging Stone te gebruiken voordat je naar NG+ gaat.

Hollowing heeft overigens alleen invloed op het uiterlijk van je character en op de scaling van een bepaald wapen. Het hebben van 8 Dark Sigils heeft invloed op het einde dat je krijgt.
Verder is er dus geen invloed op PvE of PVP.

[ Voor 29% gewijzigd door Voxalizer op 17-05-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Heb gistereren de concords gehaald, nu nog een paar sunlight medals en nog wat wolfgrass plukken. Het enige nadeel vind ik wel dat je niet precies weet hoeveel je er nu hebt gegeven.

Op de één of andere manier heeft PvP mij ontzettend gegrepen, terwijl ik normaal een echte single player ben :)
Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste