Is er eigenlijk een manier om weg te gaan als je een invasion hebt? Ik wordt er soms een beetje gek van. Zo was ik een paar dagen geleden in Irithyll een nieuw stuk aan het bekijken en uiteraard ga je dan op een rukplek dood terwijl je massas zielen bij je hebt. Om die terug te krijgen gebruikte ik voor de zekerheid ember. Missie geslaagd maar toen kreeg ik dus een invasion. An sich niet erg maar whoever dat was was in eerste instantie niet te vinden, en je kan dan niet meer naar een save/exit point en homewards bones doen het dan ook niet. Kan je dan helemaal niks?
Uiteindelijk wel die gast gevonden en doodgemept maar voordat ik bij een kampvuur was kreeg ik nog een invasion en met nog twee potions op zak lukte die combat niet. Meh. An sich allemaal geen drama maar dit kostte wel weer een hoop tijd die ik eigenlijk in mijn bed had willen liggen
Ember heeft zo zijn voordelen maar ik kan het niet echt gebruiken wegens al die invasions. Is offline mode de enige manier om dat tegen te gaan?
Uiteindelijk wel die gast gevonden en doodgemept maar voordat ik bij een kampvuur was kreeg ik nog een invasion en met nog twee potions op zak lukte die combat niet. Meh. An sich allemaal geen drama maar dit kostte wel weer een hoop tijd die ik eigenlijk in mijn bed had willen liggen
Ember heeft zo zijn voordelen maar ik kan het niet echt gebruiken wegens al die invasions. Is offline mode de enige manier om dat tegen te gaan?