Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:38

snmght

imho dan he

Voxalizer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Waarschijnlijk zou je DS1 en DS2 ook niet al te moeilijk vinden als je ze zou spelen. Sommige mensen hebben erg veel moeite met de Souls games, anderen weer totaal niet. Ik had na het ontzettend veel spelen van DS1 en 2 met Bloodborne hetzelfde wat jij hebt met DS3. Vrij gemakkelijk. In eerste instantie denk je dan dat het gewoon een makkelijkere game is, maar in feite komt het gewoon omdat de games je goed liggen en je ervaring hebt. An sich zit er niet zo heel veel verschil in uitdaging tussen de Soulsborne games.
Ja mee eens. Ik vind ze ook niet per se moeilijker dan sommige andere games die heel 'kunstmatig' de moeilijkheidsgraad omhoog gooien. In shooters bijvoorbeeld bizar weinig ammo en idioot veel tegenstanders om je heen op een hogere difficulty. De Souls games (BB vast ook maar heb ik nog niet gespeeld) zijn wel altijd een soort van fair en als je het hoofd koel houdt kom je al een heel eind.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38

JSchut

.....

snamgaah schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:33:
[...]

Ja mee eens. Ik vind ze ook niet per se moeilijker dan sommige andere games die heel 'kunstmatig' de moeilijkheidsgraad omhoog gooien. In shooters bijvoorbeeld bizar weinig ammo en idioot veel tegenstanders om je heen op een hogere difficulty. De Souls games (BB vast ook maar heb ik nog niet gespeeld) zijn wel altijd een soort van fair en als je het hoofd koel houdt kom je al een heel eind.
Dat vooral inderdaad. Ze vergen vooral geduld en inzicht. En in DS3 moet je vaak defensiever spelen. Erin rennen en om je heen meppen kom je niet mee weg.

Het spelen van BB en DS3 hebben wel mijn "skills" verbeterd. Ik heb met the Witcher 3 nu bijvoorbeeld totaal geen moeite meer. Terwijl toen ik deze voor het eerst speelde ik het veel lastiger vond. Wat ik vooral merk is dat ik veel meer overzicht heb en beter inspeel op situaties. Dat is iets wat ik blijkbaar geleerd heb van BB en DS3.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo, wat is dit een lastig spelletje. Ik heb er net 5 uur op zitten, maar ik heb het gevoel dat ik er nog steeds niks van bak :+ Nu zit ik bij Vordt, haha dat gaat me never nooit lukken met 3 potions :P Ik zoek nog wel een weg, hopelijk vind ik de juiste.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Outerspace schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:03:
Zo, wat is dit een lastig spelletje. Ik heb er net 5 uur op zitten, maar ik heb het gevoel dat ik er nog steeds niks van bak :+ Nu zit ik bij Vordt, haha dat gaat me never nooit lukken met 3 potions :P Ik zoek nog wel een weg, hopelijk vind ik de juiste.
Patience young ashen one ;)

Vordt is niet heel lastig als je m eenmaal doorhebt, het is vooral blijf onder z'n kont ;)
En als het goed is heb je in het gebied ervoor Gold Pine Resin gevonden, helpt voor wat extra damage bij hem. Zou die dan wel pas inzetten als je vertrouwen hebt dat je m kan halen.

En vergeet niet, geduld is een schone zaak in Dark Souls. Niet te gretig worden :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Scrisissszzz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:30:
[...]

Patience young ashen one ;)

Vordt is niet heel lastig als je m eenmaal doorhebt, het is vooral blijf onder z'n kont ;)
En als het goed is heb je in het gebied ervoor Gold Pine Resin gevonden, helpt voor wat extra damage bij hem. Zou die dan wel pas inzetten als je vertrouwen hebt dat je m kan halen.

En vergeet niet, geduld is een schone zaak in Dark Souls. Niet te gretig worden :)
Ik verwacht dat ik dat dus niet heb gevonden, ik ga alles wel even nalopen. Bedankt voor de tips :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:58

westergas

rikkie_pc

Outerspace schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Ik verwacht dat ik dat dus niet heb gevonden, ik ga alles wel even nalopen. Bedankt voor de tips :)
Is echt goed te doen als je bij/achter hem blijft idd (met een melee build iig). Geen buffs nodig gehad verder....
Verder wel weer bijzonder lastig en stresswekkend hoor...begint redelijk eenvoudig maar nu bij Crucifiction Woods...manmanman.... 8)7

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04

Rick-Jan

always connected

Vandaag release van de 1e DLC. Mensen die m vandaag meteen uitspelen? :p

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Uitspelen zal m niet worden haha. Maar ga vanavond zeker een start maken. Alleen aan het twijfelen of ik het ga doen met mijn NG+3 character waar ik de platinum mee heb gehaald of een nieuw of bestaand NG character...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:10:
Uitspelen zal m niet worden haha. Maar ga vanavond zeker een start maken. Alleen aan het twijfelen of ik het ga doen met mijn NG+3 character waar ik de platinum mee heb gehaald of een nieuw of bestaand NG character...
Ik heb dezelfde twijfel ;)
Al is de Platinum nog niet helemaal binnen. Moet nog 2 of 3 trophies maar zit wel in NG+++

Ik las btw dat de single player content vrij kort is dus wellicht speel je hem al uit vanavond :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Hij schijnt bijzonder kort te zijn, een uur of 5 voor doorgewinterde spelers. Ik ga hem helaas niet gelijk spelen, mevrouw snamgaah vindt dat er voor nu genoeg gespendeerd is aan de gaming hobby en dat de rest maar met de feestdagen moet komen. ;(

Voor wie er wel tegenaan gaan: enjoy!

Ik ben van de week weer wat verder gegaan met mijn Pyromancer. Pontiff Sullhyvan was echt een compleet ander gevecht t.o.v. mijn melee character, ik had hem meteen neer. Heb in Anor Londo de Gian'ts Coal opgepikt en nu het Astora Straight Sword infused met Chaos. Geeft een aardige damage. Ik twijfel nu of ik als ik straks Titanite Chunk ga vinden eerst het zwaard ga upgraden of toch eerst de Flame. Het zwaard krijgt op enig moment een B/B scaling met INT/FTH dus volgens mij is hij dan echt badass. Mijn pyromancies zijn nu al wel erg sterk vind ik met een +6 flame en 29/29 INTH/FTH.

Ga met deze character de DLC doen zodra ik hem binnen heb. Vind het altijd wel prettig om de DLC eerst op NG te doorlopen en pas later op NG+. :)

[ Voor 7% gewijzigd door snmght op 25-10-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Ik heb dezelfde twijfel ;)
Al is de Platinum nog niet helemaal binnen. Moet nog 2 of 3 trophies maar zit wel in NG+++

Ik las btw dat de single player content vrij kort is dus wellicht speel je hem al uit vanavond :(
Ja klopt, From heeft gezegd dat de 2e DLC langer is. In de eerste zouden 2 boss fights zitten.

Dus in de volgende minstens een stuk of 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik baal ervan dat ik m'n char al NG+ in geschopt heb. Nu moet ik eerst weer heel de game door om aan de DLC te kunnen beginnen.

Denk dat ik hem nu maar even laat liggen en hem koop als ik door NG+ heen ben. (Eerst Witcher 3 uitspelen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Ja klopt, From heeft gezegd dat de 2e DLC langer is. In de eerste zouden 2 boss fights zitten.

Dus in de volgende minstens een stuk of 4 :P
Ja, wel een beetje mager helaas. Helemaal als je weet dat het het laatste is van DS dat we in de voorspelbare toekomst gaan krijgen :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Ja, wel een beetje mager helaas. Helemaal als je weet dat het het laatste is van DS dat we in de voorspelbare toekomst gaan krijgen :(
Er komt nog een 2e DLC he.. Misschien gaan ze er wel uit met een bang ;)

Bloodborne zou eigenlijk ook 2 DLC's worden. Later heeft FROM het bij elkaar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Er komt nog een 2e DLC he.. Misschien gaan ze er wel uit met een bang ;)

Bloodborne zou eigenlijk ook 2 DLC's worden. Later heeft FROM het bij elkaar gestopt.
Ik bedoelde ook het totaal eigenlijk. Als de eerste wat kleiner is dan gehoopt dan valt het totaal ook een beetje tegen qua hoeveelheid. Maar eerlijk gezegd zou ik het ook te weinig vinden als er een DLC ter grootte van de hele game zou komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

Ik bedoelde ook het totaal eigenlijk. Als de eerste wat kleiner is dan gehoopt dan valt het totaal ook een beetje tegen qua hoeveelheid. Maar eerlijk gezegd zou ik het ook te weinig vinden als er een DLC ter grootte van de hele game zou komen ;)
Haha... tja.. Souls are special kind of games ;)

Stiekem heb ik liever dat ze een Bloodborne 2 maken ipv nog meer DS3 DLC maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Haha... tja.. Souls are special kind of games ;)

Stiekem heb ik liever dat ze een Bloodborne 2 maken ipv nog meer DS3 DLC maar goed ;)
Ik ook haha!
Misschien komt Sony nog met een zak geld naar FROM om toch BB 2 te maken. Lijkt me niet super gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik ben eigenlijk al lang blij als die mannen maar door gaan. Ik ben er ook niet vies van om weer een nieuwe setting te zien van dezelfde makers. Ze staan wel voor kwaliteit. Prettige gameplay, veel uitdaging, sfeervol en met een sterke lore. Alles dat ze maken lijkt in goud te veranderen. Zelfs als ze met een Plants versus Zombies setting komen ga ik het zeker checken. Man ik lijk wel een fanboy zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

DLC:
spoiler:
En uitgespeeld. Was zo ongeveer 4,5 uur voor mij. Ik ga nog wel even checken of ik t meeste heb maar volgens de wiki heb ik alle DLC wapens al.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Lekker bezig dan!

Ben met mn NG+3 character begonnen maar die eerste (of tweede geen idee haha) baas is pittig zeg. Al zeker 25 pogingen achter de rug en de laatste fase nog niet eens gezien.

Misschien toch maar een NG character maken....

edit: Ik heb een Strength build met zware wapens en die zijn gewoon erg traag merk ik. Tijd voor een Dex of Bleed build denk ik. Wilde ik al een tijdje doen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Scrisissszzz op 26-10-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik zit er nu met een SL 180 NG++ Char. Damn, echt zwaar pittig dit. Vooral die snelle vijanden met klauwen gaan echt moeilijk neer. Het is iig zeker een flinke uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:51:
Ik zit er nu met een SL 180 NG++ Char. Damn, echt zwaar pittig dit. Vooral die snelle vijanden met klauwen gaan echt moeilijk neer. Het is iig zeker een flinke uitdaging!
ja die zijn inderdaad irritant. Ik merk echt dat je beter uit bent in de DLC met een character met snelle wapens zodat je ze kunt stunlocken. Daarom wil ik een Dex/Luck maken met Bleed wapens. Dat werkt volgens mij echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

ja die zijn inderdaad irritant. Ik merk echt dat je beter uit bent in de DLC met een character met snelle wapens zodat je ze kunt stunlocken. Daarom wil ik een Dex/Luck maken met Bleed wapens. Dat werkt volgens mij echt goed.
Zou goed kunnen werken inderdaad. Ik heb nog een chaos blade op +5. Misschien die eens proberen.

Ik gebrui nu Onikiri and Ubadachi en ook daarmee is het lastig. Het meest vervelende is dat ze niet stunnen bij een hit en dus gewoon op je in blijven beuken. Misschien eens een wapen met meer poise proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

double post

[ Voor 96% gewijzigd door rajackar op 26-10-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Gezien ik de DLC nog niet heb kan ik er niet echt over mee praten, maar als ik het zo hoor vraag ik me af of parryen niet effectief is tegen deze vijanden?

Man misschien dat ik toch maar een echtelijke ruzie moet riskeren, ik heb er zin an! Volgens mij ben ik met mijn NG Pyro op level 71 ook een prima level om hem in NG aan te gaan. oOo

[ Voor 37% gewijzigd door snmght op 26-10-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Gisteren DLC gekocht op g2a voor 11 euro.
Over het algemeen heb ik wel graag games in de sneeuw. Lijkt me een ideaal uitbreidingetje om volgende week in de vakantie enkele uren te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Hmm...een DLC. Ik heb niet eens de normale versie uitgespeeld... :+

/teweinigtijd :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

Japser

Jeej!

Is dr ook een manier om fatsoenlijk te beginnen aan die DLC? Ik was al klaar met de originele DS3 en had denk ik net een nieuwe playthrough opgestart voor NG+...en nu moet ik zeker eerst helemaal doorheen ploegen om de DLC te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 11:27

-db-

Hoi

Je hoeft maar tot aan het begin van de cathedral of the deep.
In NG+ met level 110 tot 130 moet het goed te doen zijn.

Ik ben er zelf al doorheen, in NG met level 80. (Nieuwe char waarbij ik alle upgrade materials opgespaard heb voor de nieuwe wapens en level 80 om een beetje uitdaging er in te houden)

Mijn bossfights: (Let op! spoilers)

Het is een goed level, maar aan de korte kant voor €15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Zou goed kunnen werken inderdaad. Ik heb nog een chaos blade op +5. Misschien die eens proberen.

Ik gebrui nu Onikiri and Ubadachi en ook daarmee is het lastig. Het meest vervelende is dat ze niet stunnen bij een hit en dus gewoon op je in blijven beuken. Misschien eens een wapen met meer poise proberen.
Chaos Blade kun je niet buffen toch? Je kunt beter 2 wapens die bleed hebben en wel te buffen zijn pakken. En dan infusen met Hollow, dan gaat je Luck ook omhoog met 5 punten en kun je die 5 weer in een andere stat stoppen :)

Buffen met Carthus rouge en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

Chaos Blade kun je niet buffen toch? Je kunt beter 2 wapens die bleed hebben en wel te buffen zijn pakken. En dan infusen met Hollow, dan gaat je Luck ook omhoog met 5 punten en kun je die 5 weer in een andere stat stoppen :)

Buffen met Carthus rouge en gaan!
Klinkt ook wel als een goede tactiek ja. Chaos blade is wel cool maar inderdaad niet te buffen en je doet een beetje self damage bij iedere hit.

Ben nu weer bezig met mijn quest om alles ringen te halen. Moet u alleen de Covenant quest nog met het wolfblood grass. Helaas is het invaden geen beginnen aan. Je wordt als watchdog alleen maar gesummond naar gank squads waarbij ik keihard dood ga. Weinig lol aan dus. Nu maar farmen van Ghru's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Klinkt ook wel als een goede tactiek ja. Chaos blade is wel cool maar inderdaad niet te buffen en je doet een beetje self damage bij iedere hit.

Ben nu weer bezig met mijn quest om alles ringen te halen. Moet u alleen de Covenant quest nog met het wolfblood grass. Helaas is het invaden geen beginnen aan. Je wordt als watchdog alleen maar gesummond naar gank squads waarbij ik keihard dood ga. Weinig lol aan dus. Nu maar farmen van Ghru's :(
Ik heb die ook gedaan door te farmen. De bonfire midden in Farron keep is daar makkelijk voor. Staan er 3 vlakbij de bonfire dus het zijn extreem korte runs. Zorg dat je de Crystal sage rapier off hand hebt, en de symbol of avarice, als je hem hebt opzetten. Verhogen beide je item discovery. Dan coins gebruiken en misschien even je stats respeccen en je luck naar 40 gooien ofzo. Zo heb ik het gedaan en had ze in ongeveer 1,5 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Vraagje, iemand ooit meegemaakt dat hij een estus shard kwijt is na het oprapen??

Zit op 14 estus, heb alle shards gehad. Je kunt ze ook niet verkopen dus dat heb ik niet per ongeluk gedaan.
Alle locaties nog een keer af gegaan, maar nergens een shard te vinden...

Heel vaag dit... Wilde eigenlijk niet NG+ ingaan en eerst de DLC doen, dan maar met 14 estus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Scrisissszzz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:27:
Vraagje, iemand ooit meegemaakt dat hij een estus shard kwijt is na het oprapen??

Zit op 14 estus, heb alle shards gehad. Je kunt ze ook niet verkopen dus dat heb ik niet per ongeluk gedaan.
Alle locaties nog een keer af gegaan, maar nergens een shard te vinden...

Heel vaag dit... Wilde eigenlijk niet NG+ ingaan en eerst de DLC doen, dan maar met 14 estus
Heb je wel je ashen estus allocated naar een normale estus? anders klopt het dat je 14 estus en 1 ashen estus hebt (totaal 15 dus)

Ik vond de dlc wel aardig :) ben nu begonnen aan NG++ met Friede's Great Scythe vind het een fijn wapen ben alleen nog niet overtuigd van het frostbite effect buiten pvp om. Iemand een idee of het wel werkt op normale mobs?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Ik heb die ook gedaan door te farmen. De bonfire midden in Farron keep is daar makkelijk voor. Staan er 3 vlakbij de bonfire dus het zijn extreem korte runs. Zorg dat je de Crystal sage rapier off hand hebt, en de symbol of avarice, als je hem hebt opzetten. Verhogen beide je item discovery. Dan coins gebruiken en misschien even je stats respeccen en je luck naar 40 gooien ofzo. Zo heb ik het gedaan en had ze in ongeveer 1,5 uur binnen.
heb inmiddels de master of rings binnen. maar moet nu nog de proof of concord kept en sunlight medals.
Het stomme is dat ik de rapier niet meer kan krijgen omdat ik de tot het eind gespeeld heb zonder de transposing kiln aan Ludleth te geven :(
Wat een werk man....

[ Voor 9% gewijzigd door rajackar op 02-11-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Axewi schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:36:
[...]

Heb je wel je ashen estus allocated naar een normale estus? anders klopt het dat je 14 estus en 1 ashen estus hebt (totaal 15 dus)

Ik vond de dlc wel aardig :) ben nu begonnen aan NG++ met Friede's Great Scythe vind het een fijn wapen ben alleen nog niet overtuigd van het frostbite effect buiten pvp om. Iemand een idee of het wel werkt op normale mobs?
Nee ik heb een bleed character zonder spells nog, dus alles alloted naar normale estus. Las op fora dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt, ook bij dezelfde shard als ik op het dak van Lothric Castle.

Ik denk dat de scythe, heb m zelf nog niet, vooral voor pvp erg interessant is. Frostbite in pve zie ik het voordeel ook niet van. Liever een goed bleed wapen voor pve.
rajackar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:44:
[...]

heb inmiddels de master of rings binnen. maar moet nu nog de proof of concord kept en sunlight medals.
Het stomme is dat ik de rapier niet meer kan krijgen omdat ik de tot het eind gespeeld heb zonder de transposing kiln aan Ludleth te geven :(
Wat een werk man....
Die rapier geeft je 50 extra item discovery. Het zal iets langzamer gaan inderdaad. Ik zat met alle dingen die ik noemde op een item discovery van 420 ofzo. Maar las dat mensen met minder ongeveer net zo lang als ik erover deden. Long live RNG ;(

Ik heb gewoon spotify aangezet en ben gaan farmen. Iedere keer als ik een uurtje tijd had tussendoor. Niet uren achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Mijn nieuwe bleed/hollow build begint zijn vruchten af te werpen :)

Gravetender champion en wolf hadden niet heel veel te vertellen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo uit gespeeld de DLC, vond die 2e baas echt fucked up haha maar goed hij is down dit was op NG+ en level 130.

Is het trouwens verstandig om keer te stoppen met levelen en zo ja welk level kan je dat beste doen (pvp doe ik soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:14:
Zo uit gespeeld de DLC, vond die 2e baas echt fucked up haha maar goed hij is down dit was op NG+ en level 130.

Is het trouwens verstandig om keer te stoppen met levelen en zo ja welk level kan je dat beste doen (pvp doe ik soms).
De meeste stoppen rond 120/125, ook voor pvp. Dus met 130 zou ik niet meer verder gaan.

Heb 1 character wat op level 210 zit ofzo, maar de meerwaarde is er niet echt. Met dat character heb ik de platinum gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:49:
[...]

De meeste stoppen rond 120/125, ook voor pvp. Dus met 130 zou ik niet meer verder gaan.

Heb 1 character wat op level 210 zit ofzo, maar de meerwaarde is er niet echt. Met dat character heb ik de platinum gehaald.
Dan hou ik hem wel lekker op 130 idd, je kan dus nog iets hoger als je paar puntjes nodig heb want er zit wat marge in, maar niet te veel dus.

Maar goed ben nu nog ff aan kijken wat ik mis, en dan rebuild ik me char weer en dan naar NG++. Sla steeds save game op op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Pontiff en Aldrich beide met summon/NPC verslagen, kwam er anders niet doorheen. Ben ik nou zo slecht geworden?

DS1 helemaal solo uit gespeeld... Misschien geef ik het gewoon te snel op, Capra deamon in DS1 geloof ik wel een week over gedaan (voor mijn gevoel iig)

[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 02-12-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ben eindelijk begonnen aan Ashes of Ariandal, maar uh... die Sir Vilhelm... Iemand tips? Ben level 92 (NG), zou toch prima moeten kunnen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
spaceboy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:01:
Ben eindelijk begonnen aan Ashes of Ariandal, maar uh... die Sir Vilhelm... Iemand tips? Ben level 92 (NG), zou toch prima moeten kunnen?
Hij is redelijk lastig inderdaad. Met je level moet het wel kunnen lukken. Ik kan niet echt een strategie vertellen. Met mijn bleed build lag hij binnen no time. Ik deed wat ik zo vaak doe, constant naar links dodgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:24:
[...]

Hij is redelijk lastig inderdaad. Met je level moet het wel kunnen lukken. Ik kan niet echt een strategie vertellen. Met mijn bleed build lag hij binnen no time. Ik deed wat ik zo vaak doe, constant naar links dodgen....
Thanks! Gisteren issie gelukt!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
De game is nu in de aanbieding bij de winter sale van steam, heb hem voor 29 euro kunnen krijgen,
net begonnen even met een mage, toen was de eerste bos wel te doen, maar nu met een speer is ie me nog niet gelukt, nog maar een paar keer dood gaan denk ik voordat ik bij de fire shrine kom....

Ik had wel met mijn mage dat er voor de firelink shrine er een hele snelle naar beneden kwam rennen om me te hakken, uiteindelijk viel ik een stukje omlaag en hij in het ravijn,..
toch wel fijn dat; zijn spullen dan aan de rand blijven liggen hij had een mooi zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Ik heb deze game dan ook eindelijk gehaald. Ik zag een leuke aanbieding in de store en kon hem niet laten schieten. Het is mijn eerste dark souls game maar heb wel bloodborne uitgespeeld. Met welke klasse kan ik het beste beginnen en waar moet ik nog meer op letten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Joetje079 schreef op maandag 26 december 2016 @ 09:15:
Met welke klasse kan ik het beste beginnen en waar moet ik nog meer op letten ?
Knight. En ik zou in het begin zeker geen punten aan luck, faith en int uitgeven. Maar dat is persoonlijk natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
westergas schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:02:
[...]

Knight. En ik zou in het begin zeker geen punten aan luck, faith en int uitgeven. Maar dat is persoonlijk natuurlijk...
Ok thnx! Ben ook met knight gestart en heb de eerste boss inmiddels down :) Het is wel even wennen allemaal want ik benader het allemaal nog een beetje in de bloodborne modus en dat werkt niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Ok thnx! Ben ook met knight gestart en heb de eerste boss inmiddels down :) Het is wel even wennen allemaal want ik benader het allemaal nog een beetje in de bloodborne modus en dat werkt niet echt :P
Ben je beter bezig dan ik, kreeg met mijn mage die eerste boss wel redelijk snel neer maar nu met mij herald lukt het met nog niet echt, ben er wel bijna maar dan is mijn flesje leeg....
Ik moet ook wel wennen, nog nooit eerder een gamepad gebruikt, andere delen met de muis gedaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Joetje079 schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:20:
[...]

Zoals ik je al zei, houd je equip load onder de 70%, dan rol je iig snel. Onder de 30% nog sneller volgens mij maar dan kun je amper armor dragen. Dan kom je het dichtste bij Bloodborne qua bewegen. Al kun je niet strafen en zal het altijd net iets stroever gaan.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook echt wel mijn Bloodborne "skills" hierbij gebruik. Daarom heb ik nooit een schild actief. Gewoon 2 wapens of 2 handen. Je Strength verdubbelt volgens mij ook als je een wapen 2 handed pakt. Zo kun je een greatsword wat bv 40 STR nodig heeft ook al met minder gebruiken. Als je het wapen equipped staat er een kruis, maar als je m dan 2 handed vastpakt is het weg en kun je m gewoon met je stats gebruiken. Ik dodge dan lekker alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:20:
[...]

Zoals ik je al zei, houd je equip load onder de 70%, dan rol je iig snel. Onder de 30% nog sneller volgens mij maar dan kun je amper armor dragen. Dan kom je het dichtste bij Bloodborne qua bewegen. Al kun je niet strafen en zal het altijd net iets stroever gaan.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook echt wel mijn Bloodborne "skills" hierbij gebruik. Daarom heb ik nooit een schild actief. Gewoon 2 wapens of 2 handen. Je Strength verdubbelt volgens mij ook als je een wapen 2 handed pakt. Zo kun je een greatsword wat bv 40 STR nodig heeft ook al met minder gebruiken. Als je het wapen equipped staat er een kruis, maar als je m dan 2 handed vastpakt is het weg en kun je m gewoon met je stats gebruiken. Ik dodge dan lekker alles :)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat schild ook nauwelijks gebruik. Ik gebruik dat eerste zwaard momenteel nog en heb hem al naar +3 gewerkt. Net kwam ik trouwens zonder estus flasks en nog maar een derde healthbar bij de tweede baas aan. Ziet er behoorlijk intimiderend uit maar ik had hem wel bijna. Ik vind de moeilijkheidsgraad wel meevallen tot dusver, met bloodborne was ik een paar dagen bezig voordat ik central yarnham had verlaten :9 Straks nog maar eens een poging wagen. Moet alleen even uitzoeken hoe je een wapen 2 handed pakt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Joetje079 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:54:
[...]
Ik vind de moeilijkheidsgraad wel meevallen tot dusver
Begin is easy peasy idd maar komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Pfff, ben nu bezig met de mound makers covenant. Dat valt allemaal niet mee zeg. Ik ben level 204 dus je komt ook niet echt n00bs tegen.
Heb inmiddels 19 vertabrea shackles maar die 30 lijkt nog zo ver weg.
Hierna wel eindelijk platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

En Platinum is binnen :)

Wel een stuk meer werk dan bij Bloodborne zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
westergas schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:57:
[...]

Begin is easy peasy idd maar komt goed ;)
Ik moet zeggen dat je wel gelijk hebt, het begin is nog wel te doen, ik zit gewoon veel te sterven omdat ik nog nooit een game met een controller gespeeld heb maar het gaat steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
rajackar schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:04:
En Platinum is binnen :)

Wel een stuk meer werk dan bij Bloodborne zeg.
Congrats!

Die covenant items verzamelen is inderdaad vermoeiend. De meeste heb ik toch gewoon gefarmd van de desbetreffende vijanden die ze kunnen droppen. Een deel ook gewoon bij Pontiff buiten, begon de pvp nog wel leuk te vinden ook haha. Fume ultra greatsword trapte veel mensen toch wel in :P

Bloodborne had als voordeel dat je niet echt dingen moest farmen. Je moest alleen de dungeons door dan, maar dat heb ik geen moment erg gevonden, aangezien ik nog steeds dungeons coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Thanks! Het voelde wel als een overwinning. Ik heb veel ook gefarmd. Alleen de Sunbro en Moundmakers heb ik in multiplayer gedaan. Die kon ik slecht farmen.
Bij BB ging het inderdaad makkelijker maar ik heb toch niet echt goede herinneringen aan die dungeons. Een paar boss fights waren wel episch en bizar moeilijk maar de meeste content voelde toch wat matig aan.
Maar goed, dit zijn mijn enige platinums en dat is toch wel weer leuk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Platinum, op dit spel, respect. Volgens mij heb ik één of twee platinums gehaald, ooit, toevallig bij spellen waar dat erg makkelijk was.

Ik ben vorige week pas begonnen met DS3. De scriptie is bijna af dus ik mocht een cadeautje van mezelf :P. Ik had eerder alleen Demon's Souls gespeeld op de PS3, maar die heb ik nooit uitgespeeld, op een gegeven moment was ik de laadtijden na het continue doodgaan nogal zat.

Ik loop nu in de undead settlement rond. Ik ben per ongeluk al een keer de bossfight ingelopen maar dat was geen succes :). Als ik bijna genoeg zielen heb voor nog een leveltje ga ik meestal even terug naar die Lothric omgeving om een beetje van die knights te farmen voordat ik mijn zuurverdiende zielen weer ergens bij een of andere bloempotgooiende zombie achterlaat :/.

Anyhow, gaaf spel, hoewel ik regelmatig foeterend op de bank zit als ik in de paniek van een nieuw type enemy weer spontaan vergeet welke knop wat doet. Vooral in het begin dronk ik regelmatig al mijn potions op in plaats van te slaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Na een lange pauze laatst ook weer wat DS3 gespeeld. Ben met een soul level 1 run nog steeds bij Aldrich (een wonder dat ik ueberhaupt langs de Pontiff gekomen ben) en nu ook een aantal speedrun pogingen gedaan. De "beste" run was in 3 uur Yhorm verslagen hebben :P dus dat schiet nog niet echt op. De meest hatelijkste boss daarbij is dan toch echt wel de Abyss Watchers, die moet ik gewoon ff goed gaan oefenen.

wbt de run zelf doe ik de luck/bleed build, maar zonder vage boss skips, alleen spook voor wat falling skips; 't is wel een casual speedrun ;)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
Is er een reden waarom Dark Souls 3 voor de Xbox One 27,95 (Zavvi) kost en voor de PS4 39,99?
Heb ik een PS4 aanbieding gemist of is het gewoon een gevalletje niks aan te doen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
dvdkiwi schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:27:
Is er een reden waarom Dark Souls 3 voor de Xbox One 27,95 (Zavvi) kost en voor de PS4 39,99?
Heb ik een PS4 aanbieding gemist of is het gewoon een gevalletje niks aan te doen?
Vraag & aanbod waarschijnlijk. Op de PS4 zitten sowieso meer mensen die open staan voor dat soort niche games en daarbij zijn er ook nog eens veel meer van verkocht. Vrij logisch dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zoiets dacht ik al.
Dan maar voor één keer een tweedehands spelletje kopen.
Zag er ééntje bij V&A staan, duurder dan marktplaats maar een Tweaker krijgt voorrang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:27:
Sowieso een vreemde prijs. Ik heb hem voor minder gekocht in de PS store dus ik zou eerst eens kijken of de kerst/nieuwjaar aanbiedingen daar nog lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dan vertel ik je bij dezen dat ik 'm op schijfje wil, niet digitaal ;)
Besloten om eerst maar aan The Witcher 3 te gaan beginnen, als DS3 in de tussentijd weer eens de 30 euro aantikt koop ik 'm dan wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 09-01-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Je hebt wel meer opties dan bij de andere delen, bij de ene route kom ik een cursed tree tegen waar ik nu nog niet achter ben hoe ik schade kan doen, (niet verklappen), bij de andere route zit er een erg enge draak met vuur te spelen, dan toch maar de 3e route genomen die je iets gemakkelijker naar een moeras brengt...

Ondertussen blijft die dief die de betere pijlen verkoopt maar weg zonder terug te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bamboe schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:42:
Je hebt wel meer opties dan bij de andere delen, bij de ene route kom ik een cursed tree tegen waar ik nu nog niet achter ben hoe ik schade kan doen, (niet verklappen), bij de andere route zit er een erg enge draak met vuur te spelen, dan toch maar de 3e route genomen die je iets gemakkelijker naar een moeras brengt...

Ondertussen blijft die dief die de betere pijlen verkoopt maar weg zonder terug te komen....
Correct, totdat je een boss afmaakt :)

Ik zou aanraden in volgorde van difficulty:

Curse Rotten Greatwoord
Swamp
Dragon

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
corset schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Correct, totdat je een boss afmaakt :)

Ik zou aanraden in volgorde van difficulty:

Curse Rotten Greatwoord
Swamp
Dragon
Erg slecht maar ik kan m echt niet bedenken welke draak wordt bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Scrisissszzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:23:
[...]

Erg slecht maar ik kan m echt niet bedenken welke draak wordt bedoeld...
Ik ook niet hoor. Nouja, iets zegt me dat het die draak is die in High wall of Lothric op zo'n dak zit maar dat lijkt me qua progressie niet echt logisch om na "swamp" te noemen. Ach ja, en dan is er nog een tweetal draken waar je gewoon niet bent zo in het begin. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:28:
[...]

Ik ook niet hoor. Nouja, iets zegt me dat het die draak is die in High wall of Lothric op zo'n dak zit maar dat lijkt me qua progressie niet echt logisch om na "swamp" te noemen. Ach ja, en dan is er nog een tweetal draken waar je gewoon niet bent zo in het begin. :)
Ja meer dan dat kon ik ook niet bedenken. Gelukkig ben ik niet gek ;) (DS3 al tijdje niet meer aangeraakt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voxalizer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:28:
[...]

Kan me ook alleen die 3 bedenken, verder dan dat kom ik niet. Alleen de Lothric draak kan je niet doen na Curse Rotten. Volgens mij is hij dan al weg.

Die 2 moet je een andere boss voor afslachten, wat op low level zeker een utidaging is. :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
corset schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Kan me ook alleen die 3 bedenken, verder dan dat kom ik niet. Alleen de Lothric draak kan je niet doen na Curse Rotten. Volgens mij is hij dan al weg.

Die 2 moet je een andere boss voor afslachten, wat op low level zeker een utidaging is. :)
Je hebt een toren met er op iemand die spiezen gooit verder op richting een pad naar de cursed tree, en beneden een kelder richting het moeras.
als je uit de lift springt kan je op het dak komen waar een ridder met een pompoen helm zit en daar beneden loopt een draak vrij fanetiek met vuur te spelen...

De ridder vertelde ook eigenlijk dat ik iets te snel er was geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bamboe schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:13:
[...]

Je hebt een toren met er op iemand die spiezen gooit verder op richting een pad naar de cursed tree, en beneden een kelder richting het moeras.
als je uit de lift springt kan je op het dak komen waar een ridder met een pompoen helm zit en daar beneden loopt een draak vrij fanetiek met vuur te spelen...

De ridder vertelde ook eigenlijk dat ik iets te snel er was geloof ik...
Ow maar dat is geen draak, dat is een Demon die toevallig beetje in de fik staat ;)

Als die niet lukt kun je daar altijd terug komen, het is geen baas die je verplicht bent te halen, maar er liggen wel een paar items daar in de buurt. Ook een erg fijne ring als je goed zoekt. Het maakt voor zover ik weet iig niet uit of je die voor of na de Greatwood afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ooh die! Die was ik vergeten :D die demon is cool, erg makkelijk als je melee bent ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik liep ook toevallig tegen die demon aan, gelukkig was dat gevecht inderdaad te doen (Knight) want teruglopen die toren in kan je niet meer. Niet dat ik kon vinden in ieder geval. Daar had ik meer last van na dat gevecht want het is nog best een eindje door voordat je weer bij een kampvuur komt. Ik werd vooral niet vrolijk van dat duo dikke nonnen. Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Knight hier. Vond hem (We hebben het toch over de Old Demon king?) nog best lastig, zat wel ff te kutten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
westergas schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:02:
Knight hier. Vond hem (We hebben het toch over de Old Demon king?) nog best lastig, zat wel ff te kutten :')
Nee de Demon King is een echte bossfight, ook een stuk verder in de game. Deze demon lijkt er wel op maar is hem niet. Er lopen verder 2 Fire Demons als mini boss in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jheroun schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:41:
Ik liep ook toevallig tegen die demon aan, gelukkig was dat gevecht inderdaad te doen (Knight) want teruglopen die toren in kan je niet meer. Niet dat ik kon vinden in ieder geval. Daar had ik meer last van na dat gevecht want het is nog best een eindje door voordat je weer bij een kampvuur komt. Ik werd vooral niet vrolijk van dat duo dikke nonnen. Argh.
Ik heb weinig moeite meer met het spel, maar die 2 nonnen.. >_> fuck em.. wat een rot plek is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Scrisissszzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:37:
[...]

Nee de Demon King is een echte bossfight, ook een stuk verder in de game. Deze demon lijkt er wel op maar is hem niet. Er lopen verder 2 Fire Demons als mini boss in de game.
Ow...die heb ik gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
corset schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Ik heb weinig moeite meer met het spel, maar die 2 nonnen.. >_> fuck em.. wat een rot plek is dat.
Goed om te horen dat dat een rotplek is :) Na een uur of 20 vloekend op de bank gezeten te hebben beheers ik het afwachten, circle strafen en dodgen wel aardig om langs enemies te komen maar als ik er meer tegelijk trigger is het nog wel eens lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Jheroun schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Goed om te horen dat dat een rotplek is :) Na een uur of 20 vloekend op de bank gezeten te hebben beheers ik het afwachten, circle strafen en dodgen wel aardig om langs enemies te komen maar als ik er meer tegelijk trigger is het nog wel eens lastig.
Probeer ze 1 voor 1 te rossen. Luren met een boog oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

corset schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Amen. Die twee weten het nog voor elkaar te krijgen om je door de muur heen van dat trappetje dat buitenom loopt te meppen. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
westergas schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Probeer ze 1 voor 1 te rossen. Luren met een boog oid ;)
Ik lure altijd eentje inderdaad, met een throwing knife ofzo. en als ze dan uit elkaar zijn ren ik ze voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik ben als knight begonnen dus het duurde nogal voordat ik door had hoe je een crosshair krijgt om die boog ook een zinnige kant op te mikken ;)

Door muren heen slaande mobs zijn wel een dingetje ja. In die Lothric omgeving ben ik ook al eens door een muur heen gespiesd door zo'n knight. Ah well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Die demon is wel gelukt eigenlijk vrij simpel, en dat ringetje is wel leuk :)
kan je daar nog verder komen in die zone of is het doodlopend.
ik kon zo ver geen uitgang vinden, mischien nog maar een keer terug gaan
en wat beter uit de lift springen dan.. splash... ouch... 8k souls ergens op een plankje hout....
loop ik van de respawn naar de lift... zeg ik lift, ik bedoel liftschacht is want de lift was nog boven... ooops....
weg al je souls... :)

Die nonnen viellen wel mee gelukkig, ik had bijna geen health meer maar pijl en boog zijn soms erg nuttig, je kan ze van beneden raken en de tafels en stoelen ook kapot schieten met pijlen.

[ Voor 17% gewijzigd door bamboe op 12-01-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tijdenlang vol gehouden dat de Dark Souls community geweldig is, en goed met elkaar omgaat. Dan kijk je naar de restreams van Bubbles DS3 speedrun voor een charity event, en dan besef je je opeens hoe kansloos de community is.
Zo blij dat ik uit die speedrun community ben gestapt, wat een achtelijk volk.

Korte uitleg:

BubblesDelFuego heeft een speedrun van DS3 gedaan voor AGDQ. Een speedrun marathon die geld inzamelt voor kanker onderzoek. Niet de beste speedrunner, maar wel een die voor vermakelijke runs zorgt.
Tijdens de run hadden een aantal DS3 speedrunners en streamers een restream, waarin er constant op hem werd gebashed, gescheld etc. En de DS community? Die doet vrolijk mee.

(Overigens heb ik zelf niet al teveel met Bubbles, heeft een ego, maar heeft wel humor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Als je je om dat soort dingen druk maakt, kun je net zogoed met het hele internet stoppen. Denk niet dat Bubbles er zelf wakker van ligt.

(Overigens zamelt AGDQ geld in voor kankerpreventie zoals niet-roken campagnes, campagnes tegen alcoholmisbruik en tegen overgewicht; niet voor kankeronderzoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Notlupus schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:35:
Als je je om dat soort dingen druk maakt, kun je net zogoed met het hele internet stoppen. Denk niet dat Bubbles er zelf wakker van ligt.

(Overigens zamelt AGDQ geld in voor kankerpreventie zoals niet-roken campagnes, campagnes tegen alcoholmisbruik en tegen overgewicht; niet voor kankeronderzoek)
ach, het is gewoon een goed beeld over hoe de DS community is. Niveau 0 :+

En true :) dat is een goed punt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
corset schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:51:
[...]

ach, het is gewoon een goed beeld over hoe de DS community is. Niveau 0 :+
Ach groot deel van die lui moeten het zelf ook eens proberen. Mgoed speedrun leuk en aardig maar als je zo eindbaas glitched dat die niks doet. Niet echt ''git gud'' :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ach, ik weet sowieso niet in hoeverre je in het algemeen de fans kuddedieren van streamers echt een community kan noemen. Maar ik ben het er wel mee eens op zich, de Dark Souls 3 subreddit is ook best wel toxic, itt de subreddits van de oudere delen en BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Ik heb ook meegekeken, had de AGDQ stream aan, tegelijk met distortion's Discord server. Nu was nemz ook in de server en hij liep inderdaad constant Bubbles belachelijk te maken. Nu was dat deels terecht vanwege dat hij de tips van de speedrunners compleet genegeerd had. Die jongens speedrunnen Dark Souls elke dag en weten wel waar ze het over hebben, maar vind het erg flauw van ze dat ze bubbles zo belachelijk maakten. Bij een aantal punten was het gewoon dikke pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb een hoop challenge runs, vage acties en idiote kills gezien in de Dark Souls serie maar dit slaat imo echt alles:

Wat de fuck. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Er komt een nieuwe DLC :) The Ringed City.

PS4 reveal trailer
YouTube: Dark Souls III | At World's End - DLC Reveal Trailer | PS4

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 23-01-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:58:
Ik heb een hoop challenge runs, vage acties en idiote kills gezien in de Dark Souls serie maar dit slaat imo echt alles:

[video]

Wat de fuck. :D
Idd WTF hahaha. Wel vet gedaan.

Zin in de DLC. Setting ziet er vet uit. Hopelijk stukje groter dan de eerste

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
Hi! een paar weken geleden heb ik na lang overwegen of het wel een game voor mij zou zijn, bloodborne gekocht en damn geen seconde spijt van gehad (oke de eerste paar uur wel dan:P) Ik heb dit spel nu bijna uitgespeeld ben met de DLC bezig en nu begint het ook aardig te kriebelen om Dark Souls 3 te kopen.

In welk opzicht zijn BB en DS3 met elkaar te vergelijken? kwa moeilijkheidsgraad kan je hier ook online spelen met notes van andere spelers? is deel 3 in jullie optiek ook het vetste deel? :)

Oja en welke class zouden jullie mij dan adviseren?

Als ik hem koop zal het wel pas zijn als hij in de aanbieding is vind 40 euro nog iets teveel van het goede maar toch. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 24-01-2017 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Haha! Dit heeft een extreem hoge WTF factor en het ontgaat me ook behoorlijk waarom je dit zou doen maar wel erg vet zeg. Met verbazing zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik vraag me af ik ben tijd geleden alweer gestopt met DS3. Heel spel uitgespeeld en met NG+ begonnen om maar gewoon even door te spelen en ben toen geeindigd bij dat gebied met die grote boom baas (om maar ff zo te zeggen weet zn naam zo niet meer).

Ik heb de 1ste DLC ook niet gespeeld maar zit toch te twijfelen om weer op te pakken. Heb DS1 nu bijna uitgespeeld. Vraag is voor DLC is het handig om mn NG+ door te zetten? Of gewoon fresh character doen? Begreep dat Ariandel ergens halverwege beschikbaar komt in die kerk? Zal dat voor deze ook ergens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Nu ik weer een PS4 heb sinds het weekend, vond ik het weer tijd om DS3 eens op te pakken na een paar maanden zonder PS4. Ik ben er een beetje uit maar ach...ik blijf Pontiff maar een %#*$-baas vinden. Wat een gedoe, die gast blijft combo's maken 8)7

Heb mij voorgenomen om eerst DS3 maar eens uit te spelen voordat ik aan iets nieuws begin maar zo schiet het niet op :-(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik ben net voorbij Pontiff. Dat heeft wel even tijd gekost ja. Gelukkig kon ik nog wat rondneuzen in Irithyll Dungeon en zo door naar Profaned Capitol. Ook had ik de Old Demon king nog laten rondlopen.
spoiler:
Die best lastig is als Pyromancer i.v.m. z'n fire risistance. Maar toen ik de black fire orb eenmaal van Karla had ging dat een stuk makkelijk. Ook had ik blijkbaar Siegward vaak genoeg geholpen zodat Yorm ook in 1 keer plat ging.

Dus eerst Old Demon King, daarna Yorm en vervolgens Pontiff in 1 avond omgelegd. Daarna weer vrij snel door naar Aldrich maar daar moet ik de patterns nog wat beter van doorkrijgen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik geniet van het spel maar heb geen flauw benul waar het allemaal over gaat. Zelfde met DS1 (uit gespeeld destijds).
Nou vraag ik me af hoe je in godsnaam aan al deze informatie komt. Dat haal je toch niet gewoon uit het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
westergas schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:43:
Ik geniet van het spel maar heb geen flauw benul waar het allemaal over gaat. Zelfde met DS1 (uit gespeeld destijds).
Nou vraag ik me af hoe je in godsnaam aan al deze informatie komt. Dat haal je toch niet gewoon uit het spel?
er hang hele community onder die zulke dingen uitzoekt. Dat en dat er bij alle items e.d. wel verhalen staan. En soms halen ze uit verhalen met NPC's en onderdelen uit de Map en omgeving een heleboel verhaal. Wel eens paar gekeken maar is idd gekkenwerk en bizar dat je als ''casual'' bijna niks weet :P.

Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste